• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


1970678_10152130739145677_1624660173_n.jpg


سخت ترين كار رو توى اين شرايط الان على دايى داره كه بتونه تيم رو توى اين ٣٥ روز تعطيلى همينجورى كه هست حفظ كنه.

با قهرمانيمون جواب خيليا رو ميديم. پس حمايت تا قهرمانى. على دايى ما ازت قهرمانى ميخواهيم. توى اين شرايط سخت تو همه جوره هواى پرسپوليس رو داشتى و از حقش دفاع كردى. آخر فصل جام رو تو دستات ميبينيم.

 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
عابدینی: برخی با دایی پدرکشتگی دارند


مدیرعامل داماش در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: یکی از ویژگی‌های داماش این است که یقه تیم‌های مدعی قهرمانی را می‌گیرد. فصل گذشته یقه سپاهان را گرفتیم و استقلال قهرمان شد و این فصل هم یقه پرسپولیس را خواهیم گرفت این تیم باید از ما عبور کند اما ما به این تیم امتیاز نمی‌دهیم ای کاش پرسپولیس در این زمان به ما نمی‌خورد و به راهش به سوی قهرمانی ادامه می‌داد من پول ندارم اما کری که می‌توانم بخوانم تا بازیکنانم شاداب شوند.

وی در مورد وضعیت علی دایی در پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات اخیر محبوبیت علی دایی دوبرابر شد. من برای حرفم چند دلیل دارم اول اینکه بازیکنان پرسپولیس با وجود همه مشکلات مالی و اختلافاتی که با مدیران باشگاه داشتند در میدان شاداب و باطراوت بازی کردند و دوباره به کورس قهرمانی برگشتند دوم اینکه تماشاگران یک صدا دیروز علی دایی را تشویق کردند که بخشی از این تشویق به خاطر محبوبیت خود دایی بود و بخشی از آن نیز از بغض دشمنانش.

عابدینی تصریح کرد: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد اما شما می‌بینید تراکتورسازی بعد از قهرمانی سه گل از راه‌آهن می‌خورد که این سه گل پرستیژ قهرمانی را خدشه‌دار می‌کند ضمن اینکه تماشاگر کمی هم برای تشویق تراکتورسازی به ورزشگاه آمد اما مطمئن باشید پرسپولیس در بازی با راه‌آهن که در تهران است 90 هزار تماشاگر خواهد داشت زیرا این تیم اصالت دارد چه روی دوش پروین باشد چه روی کاشانی یا من یا رویانیان. بازیکنانش با وجود ناراحتی از باشگاه برای امتیاز در میدان می‌جنگند.

مدیرعامل باشگاه داماش افزود: برخی دشمنان دایی می‌گویند او دریبل زدن بلد نیست اما من این را می‌گویم اگر او دریبل‌زدن بلد نیست هد زدن بلد نیست یا حتی نمی‌تواند روپایی بزند چطور توانست آقای گل جهان شود و آن همه گل برای تیم ملی بزند؟ از سوی دیگر او با وجود آنکه مدت زیادی نیست که مربی شده اما در این بخش هم نشان داده که کاریزمای مدیریت دارد انگار برخی با علی دایی پدرکشتگی دارند اما او اسطوره پرسپولیس است و باید حفظ شود.

عابدینی درباره اینکه کدام تیم شانس قهرمانی دارد گفت: بازی‌های استقلال بسیار سنگین است اما فولاد تیم جوان، با انگیزه و منظمی است. فولاد شانس اول قهرمانی است و بعد از آن پرسپولیس هم شانس دارد.
http://perspolisnews.com/index.php?...31-49&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
از حمایت همه جانبه هواداران پرسپولیس سپاسگزارم
دایی: اردوهای من بار مالی برای پرسپولیس ندارد/ با تمام قدرت در 3 بازی آینده حاضر می‌شویم

علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حمایت هواداران پرسپولیس اظهار داشت: هواداران پرسپولیس همیشه ثابت کرده‌اند که همیشه پشت سر تیم خود و حامی پرسپولیس هستند. در بازی با صبا نیز همین موضوع را نشان دادند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم و من از حمایت آنها سپاسگزارم.

وی افزود: اما اردوها و بازی‌های تدارکاتی که من برای تعطیلات پرسپولیس در نظر گرفته‌ام باید اعلام کنم که هیچ گونه بار مالی و هزینه‌ای برای باشگاه نخواهد داشت و همین جا می‌گویم مسئولان باشگاه به هیچ عنوان نگران نباشند و اجازه بدهند برنامه‌های تمرینی انجام شود.

وی افزود: هدف ما این است که انشاء‌الله حضور پرقدرتی در 3 بازی آینده داشته باشیم و این برنامه‌ریزی نیز در جهت همان اهداف است که خوشبختانه هزینه و بار مالی برای باشگاه نخواهد داشت. امیدوارم که هواداران همواره ما را در این 3 بازی مثل همیشه حمایت کنند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
برای موفقیت پرسپولیس همه سکوت کنیم
رویانیان: با احترام به استقلالی‌ها، پرسپولیس حتما قهرمان می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در حاشیه همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی فوتبال در راستای حضور قدرتمند در جام جهانی 2014 برزیل در مورد اینکه گفته بود دیگر در محافل فوتبالی شرکت نمی‌کند اما چرا امروز اینجا حضور دارد، اظهار داشت: من از طرف بانک پاسارگاد به این همایش دعوت شدم. دلیل این مسئله ارتباط 3 ساله ما در زمان حضور در پرسپولیس با شرکت سناپ پاسارگاد است که با همکاری که انجام شد Data base خدمات مخابراتی را راه‌اندازی کردیم. کارهای مشاوره‌ای نیز انجام می‌شد که امیدواریم علی پروین و مدیرعامل‌‌‌های آینده این کار را ادامه دهند.

وی در مورد اختلافات محمد مایلی‌کهن و علی دایی اظهار داشت: بهتر است در این رابطه همه ما سکوت کنیم. در اطلاعیه‌ای که صادر کردم گفتم که همه باید سکوت کنیم و به امید خدا حتما پرسپولیس در پایان لیگ امسال قهرمان خواهد شد البته این مسئله را با احترام به استقلالی‌ها بیان می‌کنم.

رویانیان در مورد اینکه آیا برای استقلال کُری می‌خواند، خاطر نشان کرد: دو شب پیش در مراسم عروسی یکی از دوستان خبرنگار علی فتح‌الله زاده را دیدم و به او گفتم تو را به خدا دیگر برایم کری نخواند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دوستان دایی هزینه‌های پرسپولیس را پرداخت می‌کنند / پاداش، خرید بازیکن و برگزاری اردو از جیب دوستان شهریار

پرسپولیس نیوز : تعدادی از دوستان علی دایی به وی اعلام کردند: بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی آماده کمک به پرسپولیس در سه بازی بعدی و حتی فصل آینده هستند. دغدغه‌های مالی باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بوده و همین موضوع حتی باعث شد که قرمزپوشان دست به اعتصاب هم بزنند.

پس از اینکه علی پروین هم به پرسپولیس آمد و کاری از او برای تامین منابع مالی بر نیامد جالب این است که تعدادی از دوستان صمیمی علی دایی در اقدامی عجیب به وی اعلام کردند که آماده هرگونه کمک به پرسپولیس برای حضور پرقدرت در سه بازی آینده، تامین هزینه‌های جاری و حتی جذب بازیکن برای فصل آینده را دارند و آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

این در شرایطی است که این دوستان دایی کلیه هزینه‌های اردوهای تیم فوتبال پرسپولیس در یک ماه اخیر و بازی‌های تدارکاتی را نیز قبول کرده‌اند و اعلام کردند که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر به پرداخت هزینه‌های تیم فوتبال پرسپولیس تا زمان حضور علی دایی در این تیم هستند.

این اقدام دوستان دایی در این شرایط حساس قرمزپوشان شاید باعث تعجب خیلی‌ها شده اما این موضوع باعث شده تا کلیه بازیکنان با روحیه عجیبی خود را برای بازی‌های آینده آماده کنند.

این دوستان دایی حتی پاداش بازی با صبا را نیز برای پرداخت به بازیکنان تقبل کردند و روز چهارشنبه با نظر دایی به بازیکنان پرداپاداش ها اهدا خواهد شد.

این دوستان جلسات مختلفی با دایی برگزار کرده‌اند و در تماس‌های تلفنی نیز با وی در ارتباط هستند.

http://perspolisnews.com/index.php?...4-02-22-16-26-21&catid=35:morabian&Itemid=840
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اسپانسر تیم ملی "پرسپولیسی" از آب درآمد!

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه حدود سه سال با اسپانسر جدید تیم ملی در ارتباط بوده و سود خوبی از سوی شرکت فناپ به سرخ‌پوشان پایتخت رسیده است.
محمد رویانیان در حاشیه مراسم همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی که شامگاه شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، در مورد اسپانسر جدید تیم ملی گفت: در باشگاه پرسپولیس نزدیک 3 سال با شرکت فناپ در ارتباط بودیم و پایگاه داده باشگاه پرسپولیس زیر نظر این شرکت بود.

او ادامه داد: ما روابط خوبی از نظر اقتصادی با این شرکت داشتیم که امیدوارم مدیران جدید باشگاه پرسپولیس نیز از سود آن استفاده کنند؛ چرا که سود خوبی از سوی این شرکت به باشگاه پرسپولیس می‌رسید.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سرخ‌پوشان پایتخت نیز گفت: الان همه باید به این فکر باشند که پرسپولیس قهرمان می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

او در ادامه به شوخی گفت: البته امیدوارم استقلالی‌ها من را به خاطر این حرف ببخشند.



گفتنی است شرکت "فناپ" وابسته به بانک پاسارگاد و شرکت "سبز" مشترکا اسپانسر فدراسیون و تیم ملی فوتبال ایران شدند.

عباس ترابیان با بیان این مطلب گفت: شرکت فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان) یک شرکت سرمایه‌گذاری بوده که در زمینه آی‌تی هم فعالیت دارد و وابسته به بانک پاسارگاد است. شرکت سبز هم در امور تبلیغاتی فعالیت دارد. این دو شرکت به همراه فدراسیون فوتبال کنسرسیوم سه جانبه‌ای را تشکیل دادند که قرار است برای فدراسیون و تیم ملی درآمدزایی کنند.

ترابیان افزود: آنها قصد دارند از تمام ظرفیت‌های درآمدزایی برای فوتبال در جهت حمایت از فدراسیون و تیم ملی بهره‌برداری کنند و به ویژه روی بحث استفاده از تبلیغات فضای مجازی تمرکز خواهند داشت.

ترابیان از واریز مبلغ 5 میلیارد تومان از سوی شرکت فناپ به حساب فدراسیون فوتبال به عنوان مبلغ اولیه همکاری خبر داد و گفت:‌ این شرکت بسیار مطمئن است و آنقدر به کارش اطمینان دارد که ابتدا به ساکن مبلغ 5 میلیارد تومان را برای حمایت از تیم ملی به حساب فدراسیون واریز کرد. قرار است این دو شرکت درآمدزایی کنند و هر کدام از طرفین سهم‌شان را بردارند. البته سهم فدراسیون فوتبال بیش از این دو شرکت است.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این که آیا این شرکت‌ها مبلغ تضمینی را برای درآمدزایی‌هایشان تعیین کرده‌اند، گفت: بله. مبلغ تضمینی مشخص شده که حدود 7 تا 8 میلیارد تومان است. یعنی هر درآمدزایی که این دو شرکت داشته باشند، اگر مبلغش کمتر از حدود 8 میلیارد تومان باشد، آنها ملزم هستند به اندازه 8 میلیارد تومان به فدراسیون بدهند و اگر درآمدزایی بیشتر باشد، فدراسیون سهم بیشتری خواهد برد.

وی در پایان گفت: همکاری ما بر سر درآمدزایی در فوتبال است. یعنی اگر که ما اسم این دو شرکت را هم اعلام نمی‌کردیم و در تابلوهای تبلیغاتی درج هم نمی‌شد، برای‌شان اهمیتی نداشت چون هدف کسب درآمد است.

http://www.perspolisnews.com/index....:2014-02-22-16-40-17&catid=58:meli&Itemid=882
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پروين:قهرماني دور از دسترس پرسپوليس نيست

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد، قهرماني دور از دسترس تيم فوتبال اين باشگاه نيست.
00946484.jpg

علي پروين در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در مورد بازي اين تيم مقابل صباي قم گفت: پيروزي در بازي با صبا را به کادر فني، اعضاي تيم و همه هواداران تبريک مي‌گويم. يک برد خوب با يک بازي خوب که پرسپوليس را به کورس قهرماني برگرداند. بچه‌ها واقعاً بازي زيبايي انجام دادند و با تلاش خود و درايت کادر فني، هواداران را خوشحال و اميدوار کردند. من ايمان دارم در صورتي که ما در 3 بازي آينده بتوانيم به برتري برسيم، در کنار کسب سهميه آسيايي، رسيدن به قهرماني ليگ دور از دسترس نخواهد بود.

وي با اشاره به پنالتي اعلام شده براي صبا، ادامه داد: من اعتقاد دارم آن پنالتي، اصلاً پنالتي نبود. کارشناسان هم اين مسئله را تائيد کردند. جداي از اين مسئله، تيم ما منسجم و متحد بازي کرد. بايد بابت آن به آقاي دايي و کليه بچه‌ها تبريک و خسته نباشيد بگويم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره مصاف رقباي پرسپوليس با يکديگر در هفته‌هاي بعد و تاثير آن روي جدول خاطرنشان کرد: ما نبايد به اين مسائل توجه کنيم. تمام تمرکز ما بايد روي 3 بازي باقي‌مانده باشد تا آنها را با همدلي و اتحاد پشت سر بگذاريم. ما روي بازي ديگران کنترلي نداريم ولي بايد 3 بازي خود را ببريم و در آن صورت به هدف نزديک مي‌شويم.

پروين خاطر نشان کرد:‌ ما بايد به اين فکر کنيم که خودمان 3 بازي سخت داريم. اين تصور که چون با تيم‌هاي پايين جدول بازي مي‌کنيم، پس کارمان آسان‌تر است، درست نيست و بايد اين فکر را از ذهن خودمان دور کنيم و با تمام توان از تيم پشتيباني کنيم، چون بازي‌ها سخت و سنگين است.

پروين با اشاره به حضور پرتعداد تماشاگران در بازي‌هاي پرسپوليس افزود: در شرايطي که بازي‌هاي ليگ بسيار کم تماشاگر شده است، نزديک به 30 هزار نفر براي حمايت از تيم پرسپوليس آمدند. اين نشان مي‌دهد که هواداران پشت تيم هستند و پرسپوليس را تنها نمي‌گذارند. بايد بابت اين مسئله از آنها تشکر و قدرداني کنيم که تا دقيقه 90 حمايت خود را دريغ نمي‌کنند و به اميد خدا در 3 بازي بعدي هم اينطور خواهد بود.
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
با قهرمانيمون جواب خيليا رو ميديم. پس حمايت تا قهرمانى. على دايى ما ازت قهرمانى ميخواهيم. توى اين شرايط سخت تو همه جوره هواى پرسپوليس رو داشتى و از حقش دفاع كردى. آخر فصل جام رو تو دستات ميبينيم.

من ميترسم قهرمان بشيم نوري بره اون بالا جام رو ببره بالاي سرش ...
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
استیلی: این پرسپولیس بهترین تیم ۱۰ سال اخیر است
240x144xEstili.jpg.pagespeed.ic.WpoTiVKQ_G.jpg
پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال می‌توانند به پیشرفت فوتبال ایران کمک کنند.

حمید استیلی در حاشیه همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی در مورد اینکه آیا اینگونه مراسم در روند تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: قطعاً تاثیر دارد. در سال‌های قبل که به جام جهانی صعود کردیم اینگونه مراسم‌ها وجود نداشت اما حالا رو به حرفه‌ای شدن برده‌ایم. امیدوارم در همه کارهای‌مان حرفه‌ای شویم خصوصاً در ورزش و قانونگذاری ورزش که اگر در این بخش حرفه‌ای شویم می‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: سال 93 یک سال ورزشی و فوتبالی است که من امیدوارم همینطور که به جام جهانی صعود کردیم، بتوانیم در بخش‌های مختلف فوتبال هم پیشرفت کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا اینگونه مراسم‌ها می‌تواند باعث صعود تیم ملی فوتبال ایران از گروه خود در جام جهانی شود، اظهار داشت:‌ قطعاً یکی از ارکان صعود همدلی است ولی در کنار آن باید خوب‌ تمرین کردن، برنامه‌ریزی و مدیریت درست هم باشد تا ما بتوانیم پیشرفت کنیم.

استیلی تصریح کرد:‌ وقتی دور هم جمع شویم می‌تواند در روند فوتبالی کشورمان اثر مثبت بگذارد و تاثیرگذار باشد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: خوشبختانه در هفته‌ای که گذشت تیم‌های دیگر خوب نتیجه نگرفتند و پرسپولیس توانست با 3 امتیاز بازی با صبای قم خودش را به صدر جدول نزدیک کند. من امیدوارم که در نهایت پرسپولیس قهرمان شود.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه بازی‌های پرسپولیس در لیگ ساده‌تر از رقبایش است، اظهار داشت: پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد که همین مسئله می‌تواند کار را برای این تیم راحت‌تر کند. مخصوصاً در این فصل که هم برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و نفرات خوبی هم در این تیم حضور دارند، ضمن اینکه بازیکنانی مانند پولادی هم به شرایط بازی رسیده‌اند. به نظر من با یک برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب در این تعطیلی لیگ پرسپولیس می‌تواند به مرز آمادگی برسد.

استیلی در واکنش به درگیری چند روز گذشته مایلی‌کهن و دایی گفت: همیشه در تیم‌های بزرگ حاشیه وجود دارد. همه این عزیزان بزرگان پرسپولیس هستند و خواهان پیشرفت این تیم اما زمانی نقطه نظرات و اختلاف سلیقه‌های شخصی هم وجود دارد که البته به نظرم نمی‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند. ما باید دست به دست هم بدهیم تا در نهایت پرسپولیس نتیجه بگیرد. به نظر من این تیم بهترین تیم 10 سال گذشته پرسپولیس است که هم برنامه‌ریزی خوبی دارد و هم مربی خوب. حالا که جام حذفی از دست رفته امیدوارم پرسپولیس در لیگ قهرمان شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار خواهند شد، عنوان کرد: الان هم سازمان خصوصی‌سازی و هم وزارت ورزش و جوانان مصمم هستند که این امر محقق شود. قطعاً خصوصی‌سازی می‌تواند باعث پیشرفت فوتبال ما شود البته به شرطی که دولت هم کمک کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا برای هدایت تیم زیر 22 سال ایران با او صحبتی شده است، گفت:‌ خیر، صحبت خاصی انجام نشده و فقط بحث‌هایی است که من جزو نفرات مدنظر فدراسیون هستم. در مجموع امیدوارم هر کسی که به عنوان سرمربی تیم زیر 22 سال انتخاب می‌شود، موفق شود. ضمن اینکه این یک افتخار بزرگ برای هر مربی است.

استیلی ادامه داد: با وجود استعدادهای قوی که در فوتبال ما وجود دارد می‌توانیم پس از سال‌ها به المپیک صعود کنیم. هر چند خیلی‌ها می‌گویند فعلاً در فوتبال ما استعدادی وجود ندارد اما من به خاطر اینکه در 2 سال گذشته کار آکادمیک انجام داده‌ام می‌دانم که استعدادهای خوبی در فوتبال ما وجود دارند که به پرورش و آموزش نیاز دارند. مثل 2 هفته پیش که دیدیم یک کودک 9 ساله گچسارانی چطور فوتبال بازی می‌کرد. اینگونه استعدادها در فوتبال ما وجود دارد که باید آنها را به خوبی پرورش و آموزش داد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پیام صادقیان به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از عملکرد خوب پیام صادقیان در لیگ برتر بالاخره این بازیکن پس از تماس تلفنی امروز کادر فنی به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

صادقیان قرار است هرچه سریع‌تر پاسپورت خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال برساند.

صادقیان: از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجم/ کارم بسیار سخت است

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: منتظر اعتماد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بودم و خدا را شکر می‌کنم که این شانس نصیبم شد که جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم.

وی افزود: کارم خیلی سخت است اما از شدت خوشحالی وقتی این خبر را آقاجانیان به من داد در پوست خودم نمی‌گنجیدم. خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم و می‌دانستم کی‌روش به من لطف دارد و اطمینان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید خودم را ثابت کنم و این فرصت طلایی را از دست ندهم. بحث دعوت شدنم به تیم ملی یک مقوله بود و بحث حضورم در ترکیب تیم ملی مقوله‌ای جداتر. کارم خیلی سخت است و باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم نظر کی‌روش را بیشتر جلب کنم. آرزویم حضور در جام جهانی است و امیدوارم به این آرزوی بزرگ و سختم در این سن و سال برسم. همچنین از کادر فنی پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که با اعتماد به من باعث شد تا چشمان مربیان تیم ملی من را ببیند و در لیست کی‌روش حضور داشته باشم. آنقدر تلاش می‌کنم تا پیراهن تیم ملی را از دست ندهم.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921204001306
 
Last edited:

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
دلنوشته مجری تلویزیون برای عابدزاده

احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال روز جمعه مهمان برنامه «زنده رود» با اجرای احسان کرمی بود.
کرمی پس از پایان برنامه با عقاب آسیا عکس یادگاری گرفت و این دلنوشته را تقدیم به او کرد:

احمدرضا عابدزاده ممنونم که به هیچ حریفی باج ندادی ممنونم که باعث شدی تا در فینال بازیهای آسیایی نود قهرمان شویم ممنونم که به هیچ مهاجمی باج ندادی ممنونم که در بازی با استرالیا کله معلق زدی و مثل روح در کالبد کم رمق تیم ملی بودی ممنونم که از شیلی با یک دست پنالتی گرفتی ممنونم که از دروازه خودی به دست به طرف دروازه حریف پاس گل میدادی ممنون که نگذاشتی در جام جهانی با آمریکا مساوی کنیم ممنون که مرگ را کشتی ممنون که پشتکار داری ممنون که هنوز کاپیتانی و ممنونم که هنوز عقابی و در اوج پرواز میکنی. من تو را تا همیشه ستایش میکنم. تو بارها همه مردم را شاد کردی...همه را

s0yhdw34ybeomne76pmb.jpg


جام جم سیما
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
جمشیدی: تمام حساب های مالی پرسپولیس مسدود شد

این روزها همه باید کمک کنیم تا تیم بدون حاشیه و مشکل جدید 9 امتیاز از 9 امتیاز باقیمانده رو بگیره. اما با خوندن این مصاحبه نتونستم جلوی خودم رو بگیرم... خلاصه میکنم در دو سه نکته :

1- طبق قانون تجارت که شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی بر اساس اون فعالیت میکنن، مدیر عامل، مجری مصوبات جلسات هیات مدیره است. باید به هیات مدیره بابت عملکردش گزارش بده و بازرس انتخاب شده توسط هیات مدیره یا مجمع باید بر عملکرد مدیرعامل نظارت کنه و گزارش بده به هیات مدیره و مجمع
2- در طی سالهای حضور هیات مدیره فعلی، جلسات بطور مکرر برگزار شده و امثال آقایان اکبری و جمشیدی (که معلوم نیس قبلا کجا بودن) پای ثابت این جلسات بودن. رویانیان هم هرکاری میکرد (از جمله مواردی که در این مصاحبه اومده) رسانه ای میشد. پس بدون اطلاع هیات مدیره نمیتونسته باشه
3- با توجه به 1 و 2 ، هیچ عذری بابت "نمیدانستیم"های هیات مدیره پذیرفته نیست و اونها در هر مشکلی که در آینده برای تیم بوجود بیاد شریک مستقیم هستند. چه به عنوان مطلعی که به تخلف ورود نکرد و چه به عنوان بی اطلاعی که وظیفه اش رو به بدترین شکل ممکن انجام داد. لطفا آقایان پشت سر جملات قشنگ پنهان نشن تا اگر به امید خدا قهرمان شدیم بگن جمع کردن تیم کار ما بود...

http://perspolisnews.com/index.php?...19-46&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
جلسه کميته انضباطي رضا حقيقي برگزار شد

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس براي جدايي از اين تيم اصرار عجيبي دارد.
00945751.jpg


جلسه رسيدگي به شکايت رضا حقيقي، هافبک پرسپوليس از اين تيم در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با حضور اين بازيکن، مديربرنامه‌هايش، نماينده حقوقي باشگاه پرسپوليس و مسئولان کميته انضباطي برگزار شد.

به گزارش تسنيم، در اين جلسه حقيقي با ارائه يک برگه اعلام کرد که بعد از جدايي رويانيان از پرسپوليس بازيکن آزاد محسوب مي‌شود و قصد جدايي از اين تيم را دارد. نماينده باشگاه پرسپوليس پس از شنيدن صحبت‌هاي اين بازيکن اعلام کرد که حقيقي نمي‌تواند از پرسپوليس جدا شود و بايد در 3 بازي آينده سرخپوشان حضور داشته باشد.

زماني که در جلسه صداي طرفين کمي بالاتر رفت حسن‌زاده که در اتاق ديگري حضور داشت وارد جلسه شد تا متوجه شود که قضيه از چه قرار است. با حضور حسن‌زاده، حقيقي و مديربرنامه‌هايش اعلام مي‌کنند که با رفتن رويانيان اين بازيکن، بازيکن آزاد است و مي‌خواهد به اروپا برود. حسن‌زاده که از اين موضوع ناراحت بوده اعلام مي‌کند که چرا قبل از حضور در کميته انضباطي قرارداد حقيقي با تيم اروپايي منعقد نشده و اصرار به اين است که رضايتنامه‌اش صادر شود.

بعد از چند دقيقه بحث و گفت‌وگو حقيقي اصرار مي‌کند که مدرکي دال بر آزاد بودن او صادر شود و پس از آن به صورت «معرفتي» 3 بازي را براي پرسپوليس انجام دهد.

پس از اين صحبت‌ها نماينده باشگاه پرسپوليس اعلام مي‌کند که علي پروين گفته به هيچ عنوان رضايت‌نامه حقيقي صادر نشود و اين اتفاق در پايان فصل رخ دهد. اين در شرايطي است که رضا حقيقي با پرسپوليس قراردادي 2.5 ساله دارد و گفته مي‌شود مبلغ قراردادش بيش از يک ميليارد تومان است.

در اين شرايط و با توجه به اتفاقاتي که رخ داده بايد ديد که آيا هافبک شماره 9 پرسپوليس حاضر مي‌شود در 3 بازي آينده براي اين تيم به ميدان برود يا خير؟


پ . ن !!!!!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


جلسه دايي و پروين براي بررسي قرارداد بازيکنان


در تعطيلات ليگ برتر علي دايي و علي پروين در جلسه‌اي با يکديگر در خصوص آخرين وضعيت قرارداد بازيکنان و تمديد برخي از آنها گفت‌وگو مي‌کنند.
00946507.jpg


به پايان رسيدن قرارداد تعداد زيادي از بازيکنان پرسپوليس يکي از دغدغه‌هاي علي دايي وکادر فني است و علي پروين هم اين موضوع را يکي از مشکلات اصلي باشگاه مي‌داند.

به گزارش فارس، مخصوصا قراردادهايي که به بندهاي عجيبي در آن گنجانده شده است، از همين رو قرار است در هفته جاري و در تعطيلات ليگ برتر جلسه‌اي بين پروين و دايي برگزار شود و در خصوص قرارداد جديد با بازيکنان و تمديد قرارداد با برخي بازيکنان بحث و تبادل نظر شود تا براي فصل آينده قرمزپوشان مشکلي نداشته باشند.

از شواهد پيداست که حفظ بازيکنان جوان در اولويت کاري دايي وپروين قرار دارد.
 
بالا