• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

c29d89cc56cd.png



پیام صادقیان این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرده و در شرح آن نوشته: «خیلی بغض داشتم، خیلیا!».



 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
c29d89cc56cd.png



پیام صادقیان این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرده و در شرح آن نوشته: «خیلی بغض داشتم، خیلیا!».



ولی پیام که گفته من در هیچ شبکه اجتماعی نیستم
ایستاگرام هم مگه یه جور از این شبکه ها نیست ؟؟
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
ماشالا پیام نیماریان
دوست دارم فقط اسپانیا بازی کنی!حق تو ایران و اسیا نیست
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
در 3 بازی آینده با تمام وجودم برای دایی و هواداران بازی می‌کنم/پیشنهاد اروپایی داشته باشم مجبورم بروم
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
( 4 Votes )
240x144xhaghighi-tamrin.jpg.pagespeed.ic.bC8WXWNNWD.jpg
پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا به وعده و وعید خود دوست ندارند جامع عمل بپوشانند اما اگر حتی من را نخواهند با تمام وجودم در سه بازی‌ آینده برای دایی و هواداران به میدان می‌روم.


رضا حقیقی پس از جلسه نماینده تام‌الاختیارش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من دوست ندارم در این شرایط حساس زیاد درباره این موضوع صحبت کنم، اگر نماینده من حرفی زده فقط به خاطر این است که ما می‌خواهیم آقایان به وعده و وعیدشان عمل کنند نه چیز دیگر.

وی افزود: درست است برخی آقایان در جلسه امروز که من اصلاً آنها را نمی‌شناسم حرف‌هایی را زده‌اند اما من باز هم می‌گویم اولویت اول و دوم من در ایران با اجازه علی دایی و اگر من را بخواهند پرسپولیس است در غیر این‌صورت پیشنهاد اروپایی داشته باشم می‌روم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته آقایان عزیز هم بدانند از موقعی که بچه‌ها یکدل شدند تا برای پرسپولیس به میدان بروند من درباره پول هیچ حرفی نزدم چون الآن برایم سربلندی پرسپولیس مهم‌تر است اما برخی‌ها در جلسه کمیته انضباطی درباره داد و بیداد من مقابل باشگاه حرف زده بودند که من فقط برای آنها متأسفم. الآن برای من آرامش پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر است و بهتر است آقایان به دنبال عدالت باشند. ان‌شاءالله در جلسه بعدی تکلیف همه چیز روشن خواهد شد.


جلسه رسیدگی به شکایت رضا حقیقی، هافبک پرسپولیس از این تیم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور این بازیکن، مدیربرنامه‌هایش، نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس و مسئولان کمیته انضباطی برگزار شد.

در این جلسه حقیقی با ارائه یک برگه اعلام کرد که بعد از جدایی رویانیان از پرسپولیس بازیکن آزاد محسوب می‌شود و قصد جدایی از این تیم را دارد. نماینده باشگاه پرسپولیس پس از شنیدن صحبت‌های این بازیکن اعلام کرد که حقیقی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود و باید در 3 بازی آینده سرخپوشان حضور داشته باشد.

زمانی که در جلسه صدای طرفین کمی بالاتر رفت حسن‌زاده که در اتاق دیگری حضور داشت وارد جلسه شد تا متوجه شود که قضیه از چه قرار است. با حضور حسن‌زاده، حقیقی و مدیربرنامه‌هایش اعلام می‌کنند که با رفتن رویانیان این بازیکن، بازیکن آزاد است و می‌خواهد به اروپا برود. حسن‌زاده که از این موضوع ناراحت بوده اعلام می‌کند که چرا قبل از حضور در کمیته انضباطی قرارداد حقیقی با تیم اروپایی منعقد نشده و اصرار به این است که رضایتنامه‌اش صادر شود.

بعد از چند دقیقه بحث و گفت‌وگو حقیقی اصرار می‌کند که مدرکی دال بر آزاد بودن او صادر شود و پس از آن به صورت «معرفتی» 3 بازی را برای پرسپولیس انجام دهد.

پس از این صحبت‌ها نماینده باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند که علی پروین گفته به هیچ عنوان رضایت‌نامه حقیقی صادر نشود و این اتفاق در پایان فصل رخ دهد. این در شرایطی است که رضا حقیقی با پرسپولیس قراردادی 2.5 ساله دارد و گفته می‌شود مبلغ قراردادش بیش از یک میلیارد تومان است.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
میانگین تماشاگران هفته بیست و هفتم؛ 6700 نفر / نصف استقبال لیگ پشت سر پرسپولیس
xhavadar.jpg.pagespeed.ic.NMFeUAZX8R.jpg
پرسپولیس نیوز : هفته بیست و هفتم لیگ برتر که جمعه شب با بازی پرسپولیس و صبای قم پایان یافت، در مجموع 54 هزار نفر تماشاگر داشت.

میانیگن تماشاگران در هفته بیست و هفتم حدود 6700 نفر بود که این رقم بیشترین تعداد تماشاگران در چهار هفته اخیر بود.



اما نکته جالب اینکه بیش از نیمی از تماشاگران این هفته متعلق به پرسپولیس بود و بازی پرسپولیس- صبا با 30 هزار نفر پرتماشاگرترین بازی هفته بود و دیدار استقلال خوزستان- داماش با حدود 200 نفر کم تماشاگرترین بازی هفته بود. بازی تراکتورسازی و راه آهن هم که قرار بود برای جشن قهرمانی تراکتور پر شود تماشاگر زیادی به خود ندید و با حضور کمتر از 7 هزار نفر به کار خود پایان داد.
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,153
بیشترین مبلغ قرارداد یک بازیکن در پرسپولیس چقدر بوده؟
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
بیشترین مبلغ قرارداد یک بازیکن در پرسپولیس چقدر بوده؟
فکر کنم خلعت بوده ولی دقیقش رو نمیدونم چقدر احتمالا 3.5 میلیارد
گرونترین بازیکن لیگ هم آندو بوده 6.5 میلیارد
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
خلعتبري: براي قهرماني نااميد نيستيم

مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که رقابت در تيم ملي بسيار زياد است و مهم‌تر از دعوت شدن دوام آوردن در اين تيم است.
00946672.jpg

محمدرضا خلعتبري در مورد حضورش در ليست تيم ملي و تمرين با بدنساز تيم ملي گفت: به ما گفتند امروز خودمان را به مربي بدنساز تيم ملي معرفي کنيم و چند روزي زير نظر ميکو تمرين کنيم.

به گزارش تسنيم، وي در خصوص دعوت شدن پيام صادقيان به اردوي پيش روي تيم ملي اظهار داشت: وقتي بازيکني به تيم ملي دعوت مي‌شود يعني کادر فني به او اعتقاد داشته ولي مهم‌تر از دعوت شدن،‌ دوام آوردن در تيم ملي است. پيام بازيکن بسيار خوبي است که براي پرسپوليس مهره موثري بوده اما شرايط تيم ملي با باشگاه فرق مي‌کند. در تيم ملي به خاطر رقابت زيادي که وجود دارد بايد تلاش کنيد تا به ترکيب اصلي برسيد.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: به غير از صادقيان از دعوت شدن رضا حقيقي به تيم ملي هم خوشحالم، حقيقي بازيکن جواني است که مي‌تواند به تيم ملي کمک کند. ضمن اينکه بايد بگويم محسن بنگر بايد به اين اردو دعوت مي‌شد. 10 سال پيش و زماني که ما در شموشک بازي مي‌کرديم هم بنگر به اردوي تيم ملي دعوت مي‌شد.

خلعتبري درباره آخرين وضعيت پرسپوليس و تعطيلي يک ماه ليگ تصريح کرد: خوشبختانه توانستيم با پيروزي به تعطيلات برويم و چند روزي را راحت بگذرانيم. ما 3 بازي ديگر در ليگ داريم که بايد با پيروزي از آنها خارج شويم. با توجه به بازي‌هاي رقباي‌مان در صدر جدول شانس داريم که به قهرماني برسيم. درست است که 2 امتياز با استقلال و 3 امتياز با فولاد اختلاف داريم اما براي قهرماني اصلاً نااميد نيستيم.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
علي پروين: اين شايعات باعث تاسف است

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با برنامه ريزي کادرفني و تلاش بازيکنان وقفه در ليگ برتر به ضرر پرسپوليس نخواهد بود.
00946484.jpg

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، علي پروين درباره وقفه در ليگ برتر به خاطر بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا و اردوي هاي تيم ملي افزود: پيروزي مقابل صباي قم پرسپوليس را به کورس قهرماني بازگرداند و شرايط را براي رسيدن تيم به صدر جدول فراهم کرد.

بازيکنان پرسپوليس در اين بازي با انگيزه هاي بالايي به ميدان رفتند و از نتايجي که به نفع آنها رقم خورده بود نهايت استفاده را بردند. تعطيل شدن ليگ در شرايطي که پرسپوليس روحيه اش دوچندان شده نمي تواند به نفع سرخپوشان باشد. اما بايد در نظر داشته باشيم که اين تعطيلي و وقفه براي همه تيم هاي ليگ برتري است هرچند که چهار تيم حاضر در ليگ قهرمانان آسيا در مسابقات رسمي به ميدان مي روند. با اين وجود با برنامه ريزي کادرفني پرسپوليس و تلاش بازيکنان وقفه در ليگ انشاالله به ضرر پرسپوليس نخواهد بود و تيم پرسپوليس با آمادگي لازم در بازي هاي باقي مانده به ميدان خواهد رفت.

پروين درباره شانس قهرماني پرسپوليس گفت: در حال حاضر پرسپوليس شانس بالايي براي قهرماني دارد و انشاالله در سه بازي باقي مانده حداکثر امتيازات را کسب خواهد کرد. قبلا هم گفتم و باز هم مي گويم که پرسپوليس نبايد به نتايج و بازي هاي رو در روي تيم هاي بالاي جدول توجه کند بلکه بايد تمرکز روي بازي هاي خودمان داشته باشند و بتوانيم در اين بازي هاي سخت و باقي مانده با دست پر ميدان را ترک کنيم.

پروين درباره اينکه گفته مي شود پرسپوليس نسبت به ساير تيم هاي بالاي جدول بازي هاي راحت تري در پيش رو دارد گفت: چنين تفکر و تصوري اصلا درست نيست. در ليگ برتر تيم سخت و آسان وجود ندارد. همه تيم ها حرف براي گفتن دارند و در اين هفته هاي پاياني براي کسب جايگاه مطلوب تلاش مي کنند. اتفاقا ما با تيم هايي مثل داماش و راه آهن بازي داريم که در خطر سقوط هستند و در بازي مقابل پرسپوليس چيزي براي از دست دادن ندارند و با تمام توان و وجودشان به مصاف ما مي آيند تا ماندن خود در ليگ برتر را قطعي کنند. بنابراين پرسپوليس بازي آساني در پيش رو ندارد.

پروين در ادامه گفت: نتايجي که در هفته بيست و هفتم رقم خورد شرايطي را فراهم کرد که پرسپوليس با توجه به برد مقابل صبا به کورس قهرماني برگردد. در چنين شرايطي نبايد اين فرصت را به آساني از دست داد. کادر فني و بازيکنان پرسپوليس بدون تعارف در فصل جاري سختي هاي زيادي را تحمل کرده اند، آنها به دلايل متعدد با مشکلات بزرگي مواجه شدند اما با اين وجود مي بينيم که تيم در کورس قهرماني قرار دارد. بايد قدر اين فرصت را دانست. از نظر بنده گرفتن سهميه آسيايي بعد از دو سال عدم حضور پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا مهم است و پرسپوليس هم به طور کلي شانس خوبي براي قهرمان شدن دارد. حالا که اين شرايط پيش آمده بايد همه دست به دست هم دهيم و همدل و متحد شويم تا ان شاالله پرسپوليس قهرمان شده و دل هوادارانش را شاد کند. همه از مديران و هيئت مديره باشگاه گرفته تا پرسنل باشگاه ، پيشکسوتان عزيز ، کادر فني ، بازيکنان و هواداران مي بايست همدل شوند و با اتحاد و همدلي زمينه ساز موفقيت پرسپوليس در پايان فصل باشند. در اين ميان هر فردي وظيفه اي دارد که بايد به نحو احسن آن را انجام دهد. بايد تلاش کرد و از هر گونه حاشيه و اختلاف پرهيز کرده و فقط به فکر موفقيت تيم پرسپوليس و قهرماني آن باشيم. بايد همه اعضاي خانواده بزرگ پرسپوليس با کارها و حرف هايشان قوت قلبي باشند براي کادر فني و بازيکنان و به آنها دلگرمي و روحيه بدهند. اميدوارم در اين مدت از هرگونه حرف حاشيه اي و اقدامات اين چنيني پرهيز شود تا انشاالله با قهرماني پرسپوليس شاهد جشن و شادي هواداراني باشيم که در دو سه فصل گذشته ناکامي ها را تحمل کردند اما پشت تيم محبوبشان ايستادند و به همه نشان دادند که دلسوزي آنها تا چه اندازه در قرار گرفتن دوباره پرسپوليس در کورس قهرماني تاثير داشته است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره انتشار شايعاتي مبني بر اينکه بازرسان و حسابرسان باشگاه پرسپوليس به اسنادي دست يافته اند که برخي خبرنگاران و سردبيران رسانه هاي ورزشي در طي يکي دو سال اخير مبالغ کلاني از باشگاه پرسپوليس دريافت مي کردند گفت: متاسفم که چنين شايعات و حرف و حديث هايي منتشر مي شود. نمي دانم اين حرف هاي پوچ و بي اساس به چه دليلي منتشر شده . نمي دانم هدف از پخش شدن چنين شايعاتي و بعد هم تبديل شدن آن به خبر چه بوده و به چه دلايلي صورت گرفته. بنده ديروز از طريق آقاي ايرج پازوکي مطلع شدم که چنين شايعه اي منتشر شده و به آن بي توجه بودم اما حالا متاسفم که اين حرف هاي دروغ به عنوان يک خبر منتشر شده است. ما از زماني که به باشگاه پرسپوليس آمده ايم هرگز چنين گزارشي از سوي مدير مالي باشگاه دريافت نکرده ايم و اگر چنين چيزي صحت داشت قطعا به ما گفته مي شد.

پروين در ادامه تصريح کرد: شايد برخي به خاطر تخريب مديران قبلي و يا برخي خبرنگاران و سردبيران زحمت کش اين شايعه را منتشر کردند. اصلا شايد هم برخي دنبال اين بودند که با انتشار اين شايعات برخي رسانه ها را رو در روي ما قرار دهند و اين طوري جلوه دهند که خداي نکرده ما يا اطرافيان ما چنين شايعاتي را منتشر کرده اند. واقعا باعث تاسف است که يک سري شايعات بي پايه و اساس منتشر مي شود و با آبروي خبرنگاران و سردبيران زحمت کش اين گونه بازي مي شود. به طور حتم اگر اين موضوع واقعيت داشت مديران مالي باشگاه يا ديگر مديران و معاونين باشگاه به من گزارش مي کردند و يا حسابرسان اين موضوع را با ما در ميان مي گذاشتند. بنده واقعا از اين شايعه پراکني ها ناراحتم و به طور کلي معتقدم که برخي براي ضربه زدن به باشگاه پرسپوليس و ما و ديگران چنين شايعاتي را بين خبرنگاران پخش مي کنند. خدا رو خوش نمي آيد که با آبروي سردبيران و خبرنگاران زحمت کش که با درآمد کم از ورزش و فوتبال حمايت مي کنند و سختي هاي زيادي را به جان مي خرند اين گونه بازي شود. بنده نمي آيم با اين قاطعيت چنين شايعه اي را تکذيب کنم مگر اينکه به دروغ بودن اين خبرها اطمينان داشته باشم. حالا نيز تاکيد مي کنم نبايد زياد به اين شايعات هدفمند توجه کرد. متاسفانه اين روزها از اين قبيل حرف و حديث ها و اختلاف افکني ها زياد در اطراف باشگاه پرسپوليس منتشر مي شود و هرکس از پخش کردن چنين خبرهاي دروغي هدفي دارد و من از اين به بعد قاطعانه با هرگونه شايعه سازي برخورد مي کنم. به طور جدي معتقدم که فقط بايد کاري کرد که آرامش حاکم باشد تا پرسپوليس در سايه اين آرامش به موفقيت برسم به همين دليل از روابط عمومي باشگاه نيز خواسته ام به طور جدي با هرگونه شايعه سازي و موضوعاتي که باعث ايجاد اختلاف بين پرسپوليسي ها مي شود برخورد کرده و موضوع را به ما گزارش کنند. برهمين اساس هم ديروز آقاي فتاحي کارمند روابط عمومي باشگاه اين مورد را با آقاي پازوکي همکار و مشاور بنده در ميان گذاشت اما من فکر نمي کردم که اين شايعه در رسانه اي منتشر شده باشد. اين که مي گويند چندين سردبير مبالغ کلان دريافت مي کردند از يک طرف ناراحت کننده است و از طرفي ديگر هيچ آدم عاقلي چنين دروغي را قبول نمي کند. همه ما فوتبالي ها خبرنگاران و سردبيران خبرگزاري ها و مطبوعات ورزشي را مي شناسيم. آنها همه را نقد مي کنند و مو را از ماست بيرون مي کشند و اجازه نمي دهند که کسي با مسائل مالي بخواهد به آنها نزديک شده و از آنها سوءاستفاده کند. در چنين شرايطي واقعا باعث تاسف است که عنوان مي شود برخي سردبيران شريف و خبرنگاران زحمت کش مبالغ کلاني دريافت مي کرده اند.

پروين در پايان گفت: بدون تعارف بايد بگويم ما ورزشکاران، ملي پوشان و مديران مديون رسانه ها هستيم. آنها اگر نباشند چگونه مي توانيم نظرات و حرف هاي خود را با مردم در ميان بگذاريم. من که از رسانه ها جز حقيقت چيزي نديده ام و وظيفه خود مي دانم که از تلاش هاي صادقانه همه سردبيران و خبرنگاران تشکر کنم. آنها باعث پيشرفت قهرمانان مي شوند و من خودم بارها از انتقادات سازنده آنها استفاده کرده ام و در زندگي ورزشي ام از آنها بهره برده ام. پيگير اين موضوع نيز خواهم شد و از حسابرسان و بازرسان هم مي خواهم که نسبت به اين شايعه بي تفاوت نباشند. بنده نيز اگر ابتدا به اين موضوع بي توجه بوده ام به اين خاطر بود که فکر نمي کنم کسي بيايد و اين دروغ بزرگ را منتشر کرده و با آبروي چندين سردبير و خبرنگار زحمت کش و با سابقه بازي کند.
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
نیلسون آخر فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد
بانک ورزش – شنیده شده طرحی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده که بر اساس آن حضور دروازه بانان خارجی بالای 35 سال در کشور ممنوع می‌شود. اگر این طرح تصویب شود، نیلسون کوریا، دروازه بان محبوب پرسپولیسی‌ها سال بعد نمی تواند این تیم را در لیگ برتر همراهی کند. به گزارش بانک ورزش، طرح ممنوعیت دروازه بانان خارجی پیش تر هم اجرا شد که بعدتر مشخص شد هیچ سودی برای کسی ندارد و کلا منتفی شد. حالا هم این طرح پیشنهاد شده که می خواهد بهترین گلر لیگ تا اینجای فصل را از کشور بیرون کند. شنیده می‌شود حتی احتمال دارد این طرح برای همه دروازه بانان اجرا شود که در آن صورت دروازه‌بانان ایرانی بالای 35 سال باید به لیگ پایین‌تر کوچ کنند. البته اگر این طرح پیشنهادی مورد موافقت مسئولان فدراسیون واقع شود.

پ.ن : دوستان احتمالا اینم طرحی دیگر برا کمر شکن کردن پرسپولیس هست تو بازی قبل دیدن یه ستون اصلی پرسپولیس نیلسون هست گفتن زیر اینو بزنیم شاید پرسپولیس زودتر خراب شد ولی خبر ندارن ستون نگهدارنده پرسپولیس هواداراشن که هیچ وقت نمی تونن از بین ببرنش
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
باز خوبه این قانونشون رو از بازیه بعدی اجرا نکردن وگرنه نیلسون رو از بازی با داماش باید روی نیمکت میدیدیم:دی
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
بدهي‌هاي پرسپوليس ديگر ربطي به من ندارد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: برايم جاي سوال است چه اصراري است که هر روز بنويسند من با دايي اختلاف نظر و يا مشکل دارم.
00946503.jpg

علي پروين در خصوص حمايت از خبرنگاران پس از شايعات اخير اظهار داشت: من حرف بي‌ربطي نزدم و هر اتفاقي که افتاده را به سايت باشگاه گفتم. راستش را بخواهيد ديروز در باشگاه نشسته بوديم ناگهان آقاي فتاحي از بچه‌هاي سايت به پازوکي دوست ما زنگ زد و گفت خبري در رسانه‌ها در مورد برخي خبرنگاران مطرح شده و آن را براي ما خواند. ما هم گفتيم اين‌چيزها را بشنو اما گوش نده.

به گزارش فارس، وي افزود: باور کنيد ما تا به اين لحظه نه ليستي ديده‌ايم، نه اينکه خبرنگاران از اين باشگاه پولي گرفته‌اند. واقعاً نمي‌دانم که چرا اين موضوع را در اين شرايط مطرح کردند. با هيچ بني بشري رودربايستي ندارم و مطمئن باشيد اگر موضوعي هم ديده باشم آن را مي‌گويم. آقايان ما نه ليستي ديده‌ايم و نه چيز منشوري درباره خبرنگاران ديده‌ايم حالا برخي ها مي‌خواهند رفقاي خودشان را دچار مشکل کنند به ما ربطي ندارد ما مخلص همه خبرنگاران هم هستيم و هرکسي اين ادعا را کرده خودش بايد پاسخگو باشد. پس بهتر است زياد اين موضوع را بزرگ نکنيد چون شايعه اسمش روي آن است و نياز نيست آن را بزرگ کنيم.

پروين خاطرنشان کرد: من همين الان هم مي‌گويم از اين لحظه به بعد هيچ کار ديگري تا موقعي که در باشگاه پرسپوليس هستم با بدهي‌هاي قبلي ندارم. اول که مي‌گويم ان‌شاالله پرسپوليس يک ريال هم بدهي نداشته باشد؛ اما اگر داشته باشد ديگر به ما هيچ ربطي ندارد. قبلا گذشته و ما از حالا به بعد کار داريم. اين را بگويم خيال همه راحت شود.

پروين درباره برخي شايعات مبني بر اختلافش با دايي نيز گفت: خيلي برايم جاي سوال است چه اصراري است که هر روز بنويسند من با دايي اختلاف نظر دارم و يا مشکل داريم. از ترس نمي‌توانيم چهار کلام با هم حرف بزنيم اگر هم بخواهم هر روز همه چيز را تکذيب کنم. از کار و زندگي در اين باشگاه درندشت بزرگ مي‌افتم. بايد يک فکس بغلم بکارم و هر دو دقيقه به جاي کار و جلسه تکذيب کنم. بابا يک کم رعايت کنيد. بعضي‌ها هر چي دوست دارند مي‌بافند و مي‌دوزند و مي‌نويسند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره دعوت صادقيان به تيم ملي نيز گفت: پيام استعدادش را دارد فقط بايد قدر خود را بهتر بداند هيچ وقت پاسي که به خلعتبري در بازي با ملوان داد را يادم نمي‌رود. آقاي دايي خودش سال‌ها تجربه دارد و به نظرم اگر پيام زبل باشد خيلي زود مي‌تواند پله‌هاي ترقي را پشت سر بگذارد او بايد قدر خودش را بداند چون تازه اول راه است.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
بنگر: اگر بازهم به اردوی تیم ملی دعوت نشوم، اعتراض نمی‌کنم / خوشحالم که مرا مستحق حضور در تیم ملی می‌دانند
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
( 0 Votes )
240x146xbengar.jpg.pagespeed.ic.-iQAlms08n.jpg
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، اگر بازهم به اردوی تیم ملی دعوت نشود، به تصمیم سرمربی این تیم اعتراضی نخواهد کرد.

محسن بنگر ابتدا در خصوص بحث حضورش در تیم ملی و اینکه فدراسیون پاسپورت او را گرفته است، گفت: من بعد از بازی با صبا هم به خبرنگاران گفتم که پاسپورتم چند ماه پیش گرفته شد و نمی‌دانم حالا چرا خبرش رسانه‌ای شده است؟! با این حال از اینکه خیلی‌ها به من می‌گویند مستحق حضور در تیم ملی هستم خوشحالم و امسال خیلی تلاش کردم تا بازی‌های خوبی را انجام دهم و رضایت کادر فنی تیم ملی و پرسپولیس را جلب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا در اردوی جدید تیم ملی حاضر خواهی بود؟»، تاکید کرد: چیزی در این خصوص نمی‌دانم و کادر فنی تصمیم‌گیرنده است. اگر هم توسط کی‌روش دعوت نشدم اعتراض نخواهم کرد، چون مربیگری سلیقه‌ای است و باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازگشت این تیم به کورس قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت:‌ این هفته تمامی نتایج به سود ما رقم خورد و خوشبختانه به کورس برگشتیم تا هواداران پرسپولیس ناامید نباشند. البته کار سختی برای قهرمانی داریم و معتقدم برای رسیدن به این عنوان باید از 3 بازی پیش رو 9 امتیاز بگیریم و منتظر توقف تیم‌های مدعی باشیم. در هفته‌های پایانی لیگ مدعیان با هم بازی دارند و این موضوع به سود ما است.

چندی پیش از سوی محسن بنگر عنوان شده بود که بی‌تعصبی یعنی اینکه در شهرستان 4 گل دریافت کنید، وی در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: دیگر دوست ندارم در این مورد حرف بزنم. حرف من به خاطر این بود که بعضی استقلالی‌ها گفته بودند ما بی‌غیرت نبودیم که تمرینات را تحریم کنیم و نمی‌دانم از این حرف‌ها چه هدفی داشتند. با این حال دیگر نمی‌خواهم چیزی در این مورد بگویم.
 

Apple lob

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,815
لایک‌ها
4,389
محل سکونت
تهران
یک قانون که نیلسون را آخر فصل از پرسپولیس جدا می کند

شنیده شده طرحی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده که بر اساس آن حضور دروازه بانان خارجی بالای 35 سال در کشور ممنوع می‌شود.



اگر این طرح تصویب شود، نیلسون کوریا، دروازه بان محبوب پرسپولیسی‌ها سال بعد نمی تواند این تیم را در لیگ برتر همراهی کند.





طرح ممنوعیت دروازه بانان خارجی پیش تر هم اجرا شد که بعدتر مشخص شد هیچ سودی برای کسی ندارد و کلا منتفی شد. حالا هم این طرح پیشنهاد شده که می خواهد بهترین گلر لیگ تا اینجای فصل را از کشور بیرون کند.

شنیده می‌شود حتی احتمال دارد این طرح برای همه دروازه بانان اجرا شود که در آن صورت دروازه‌بانان ایرانی بالای 35 سال باید به لیگ پایین‌تر کوچ کنند. البته اگر این طرح پیشنهادی مورد موافقت مسئولان فدراسیون واقع شود
 
بالا