برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
پرسپوليس برابر العين متوقف شد

خبرگزاري فارس: تيم فوتبال پرسپوليس ايران در ديداري دوستانه برابر العين امارات با تساوي يك بر يك متوقف شد.


به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به دوبي، اين تيم باوجود نمايش يك بازي برتر، نتوانست به نتيجه‌اي بهتر دست يابد.
تيم ايراني با تركيب مهدي واعظي (فرشيد كريمي)، كريم باقري، رضا جلالي (شيث رضايي)، رابرت ساها، فرزاد آشوبي، پژمان نوري، مسعود زارعي (محمد پروين)، داود سيدعباسي، مهرزاد معدنچي، فراز فاطمي (خالد هشام كه در دقايق پاياني جايش را به نيما قويدل داد) و نويد سعيد (داريوش رضائيان) به مصاف حريف رفت.
در ديگر سوي ميدان عبدالله علي، سلطان راشد، فيصل علي، قدير جاري، مسلم فائز، فهد علي، جمعه خاطر، يستروويچ، قريب حارب، علي سلطان و رامين سليم براي العين توپ زدند.
گل‌هاي اين بازي را مهرزاد معدنچي از روي نقطه پنالتي (در خطايي كه روز پژمان نوري صورت گرفت) در دقيقه 66 براي پرسپوليس و نصيب اسحاق (بازيكن تعويضي) در دقيقه 63 براي العين به ثمر رساندند.
اين ديدار ساعت 30/17 به وقت محلي و در حضور 350 نفر تماشاگر برگزار شد كه بخشي از آنها، ايرانيان مقيم امارات متحده عربي بودند.
* در حاشيه:
خالد هشام كه فرصت بازي چنداني پيدا نكرد، پس از تعويض در دقايق پاياني از سوي مصطفي دنيزلي، روي نيمكت ننشست و مستقيما راهي رختكن شد.
شيخ عبدالله بن محمد بن خالد، مديرعامل باشگاه العين امارات تقديرنامه‌اي به محمدحسن انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس اهدا كرد.
كاروان اعزامي پرسپوليس به امارات، شام امشب را ميهمان العين هستند.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
تیم دوم پرسپولیس حذف شد


تیم برق شیراز موفق شد با برتری برابر سرخپوشان تهران به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در تنها دیدار برگزار شده از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، عصرامروز تیم برق شیراز موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود سرخپوشان دلوار افراز را شکست دهد.

در این مسابقه که با حضور کمتر از هزار تماشاگر و در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، گلهای تیم برق را هانی هاشمی (30) و مجتبی انصافی(77) به ثمر رساندند.

ضمن اینکه احمد صالحی داور این دیدار در طول برگزاری مسابقه به بهنام ابوالقاسم پور و بهادرعبدی بازیکنان تیم سرخپوشان دلوار افراز کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی تیم برق شیراز به مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها صعود کرد و می بایست روز اول بهمن ماه مقابل تیم صباباتری صف آرایی کند که محل برگزاری این دیدار متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرخپوشان دلوار افزار نیز که تیم دوم پرسپولیس است از گردونه رقابتها حذف شد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
پرسپولیس 23 بهمن ماه به مصاف مقاومت بسیج فارس می رود


فدراسیون فوتبال به سبب برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بلاروس تصمیم به تغییر زمان برگزاری بازیهای هفته هجدهم لیگ برتر و مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال به این دلیل که در برنامه زمان بندی شده مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور وقفه ایجاد نشود تغییراتی را در برنامه بازیهای هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر و جام حذفی باشگاههای از مرحله یک هشتم نهایی اعمال کرده است. برنامه به شرح زیر است:

هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر
جمعه - 13/11/85
استقلال تهران - مس کرمان ساعت 15:30 ورزشگاه آزادی تهران
پرسپولیس تهران - برق شیراز ساعت 13:30 ورزشگاه حافظیه شیراز

مسابقات جام حذفی باشگاههای کشور در مرحله یک هشتم نهایی
سه شنبه - 24/11/85
پاس تهران - استقلال اهواز ساعت 13:30 ورزشگاه دستگردی تهران
مقاومت بسیج فارس - پرسپولیس تهران شاعت 13:30 ( برای تعیین تیم میزبان و مهمان روز سه شنبه مورخ 3/11/85 قرعه کشی به عمل خواهد آمد.)
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
دو بازيكن تونسي اجازه ورود به ايران پيدا نكردند

خبرگزاري فارس: دو بازيكن خارجي پرسپوليس كه براي نشان دادن وضعيت خود همراه تيم به امارات رفته بودند، موفق به بازگشت به ايران نشدند.


به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به دوبي، دو بازيكن تونسي در فرودگاه دوبي متوجه شدند براي بازگشت به ايران مجبور هستند رواديد مجدد تهيه كنند تا اجازه ورود را كسب كنند.
طبق قانون تونس، اتباع اين كشور فقط يك بار مي‌توانند از رواديد خود براي حضور در ايران استفاده كنند و براي سفر دوباره مجبورند رواديد جديدي تهيه كنند.
بدين ترتيب دو بازيكن تونسي در امارات ماندگار شدند تا بتوانند مشكلشان را حل كنند.
باتوجه به اينكه امروز و فردا سفارت تونس در امارات تعطيل است، شايد اين دو بازيكن تا روز دوشنبه موفق به حضور در ايران نشوند.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین

دنيزلي: از حذف استقلال خوشحال نشدم

A0226253.jpg


خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از باخت استقلال به مرصاد خوشحال نشدم و دوست داشتم با آنها بازي كنيم.


مصطفي دنيزلي در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اعزامي فارس به دوبي، صحبت‌هاي تازه‌اي را مطرح كرده است.
فارس: نظرتان در مورد بازي با العين چيست؟
دنبال يك بازي تداركاتي خوب بودم و برايم حريف داخلي و خارجي فرق نمي‌كرد. در مجموع بازي خوبي بود.
فارس: اما پرسپويس چند بازيكن اصلي خود را نداشت؟
چهار بازيكن خود را نداشتيم. با اين حال از بازي راضي هستم چون آنچه مي‌خواستم را به دست آوردم.
فارس: از دو بازيكن تونسي راضي هستيد؟
اين دو 10 روز پيش با باشگاه صحبت كرده بودند و قرار شد در آزمايش فني شركت كنند. مقابل العين يكي از آنها خوب كار كرد و قرار است سه بازيكن ديگر در تمرين حضور يابند. آنها را هم بايد بررسي كنم. در نهايت، تصميم نهايي را مي‌گيرم.
فارس: با پاس در ليگ قهرمانان مقابل العين شكست را پذيرا شديد. حالا همين تيم بايد با سپاهان بازي كند. آنها را چطور حريفي براي سپاهان مي‌‌بينيد؟
العين حريف سرسختي خواهد بود. سپاهان بايد مقابل اين تيم مقاومت كند. العين هميشه مقابل حريفان ايراني خوش شانس بوده است. سال قبل هم از روي اقبال به ديدار نهايي ليگ قهرمانان آسيا رسيد؛ البته بازيكنان خوبي دارند.
فارس: ارزيابي شما از نيم فصل اول چيست؟
نيم فصل اول پنج يا شش امتياز كمتر از آنچه مي‌خواستيم را جمع كرديم. وضعيت ما را نگاه كنيد و ببينيد با چه سختي‌هايي اين نتايج را كسب كرديم. اگر آن دو سه بازي كه تساوي شد را مي‌برديم، شرايط بهتري داشتيم. نيم فصل دوم را سفت و سخت شروع مي‌كنيم. قهرمان ليگ از هفته 23 به بعد مشخص مي‌شود. از حالا نمي‌شود قهرمان را مشخص كرد.
فارس: از كدام سختي‌ها حرف مي‌زنيد؟
از اول تمرينات كنار تيم نبودم. در دو پست بازيكن كم داشتيم. بازيكنانمان مصدوم شدند. بعضي مواقع با 10 هافبك وسط بازي كرديم. با اين حال نتايج خوبي گرفتيم. در نيم فصل دوم 12 بازي ميزبان و فقط سه بازي ميهمان هستيم. شرايط خوب خواهد شد و سختي‌هاي كمتري خواهيم كشيد. اگر پول بازيكنان به موقع پرداخت شود، با خيال راحتي در تمرين شركت مي‌كنند و در آن صورت، قهرماني بدون شك از آن ماست.
فارس: و اگر مسائل مالي حل نشود؟
در آن صورت نمي‌توانيم با قاطعيت حرف بزنيم. اين درست مثل قضيه دربي احتمالي ما است. از من مي‌پرسند بازي با استقلال در جام حذفي چه مي‌شود و من هم مي‌گفتم عجله نكنيد. بگذاريد تكليف بازي با مرصاد مشخص شود؛ بعد در اين باره اظهار نظر مي‌كنم.
فارس: و حالا هم كه اين تيم حذف شد.
از باخت آنها خوشحال نشدم. پرسپوليس و استقلال سالي دو بار با هم بازي مي‌كنند و فرصت مناسبي بود تا براي بار سوم، دو تيم با هم ديدار كنند. فكر مي‌كنم بازي خوبي مي‌شد.
فارس: استقلالي‌ها معتقد بودند در مصاحبه‌هايتان به اين دليل مي‌گفتيد آنها را شكست مي‌دهيد كه مشكلات تيم خود را بپوشانيد؟
هرگز از برد استقلال در جام حذفي حرفي نزدم و فقط مي‌گفتم اول بايد تكليف صعود آنها مشخص شود.
فارس: يك بار گفتيد همان دنيزلي پاس هستيد و به دليل مسائل مالي به حمايت از بازيكنان بلند مي‌شويد. هنوز هم همين اعتقاد را داريد؟
بله؛ هميشه به خاطر مسائل مالي پشت تيم و بازيكنان هستم.
فارس: نمي‌خواهيد به كادر فني فردي را اضافه كنيد؟
فعلا احتياطي به نفر جديد ندارم و به همين شكل ادامه مي‌دهيم.
فارس: قهرماني سايپا در نيم فصل عادلانه بود؟
خيلي هم بي‌عدالتي نبود. در نيم فصل اول روزگار خوبي را گذراندند و نتايج خوبي گرفتند؛ اما منتظر باشيد، در نيم فصل دوم سايپا را مي‌گيريم.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
انصاري‌فرد: حذف استقلال به پرسپوليس ضرر مالي زد



خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه پرسپولس گفت: حذف استقلال از جام حذفي به ضررمان شد چراكه مي‌توانستيم براي دربي اسپانسر جذب كنيم.


محمدحسن انصاري فرد در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اعزامي فارس به امارات، درباره ديدار تداركاتي مقابل العين اظهار داشت: بازي خوبي بود. مي‌خواستيم نفرات جديد و بازيكنان ذخيره را مورد ارزيابي قرار دهيم. دنيزلي از ما يك ديدار تداركاتي خوب مي‌خواست كه بازي با العين فرصت خوبي شد تا بتواند بازيكنان را زير نظر بگيرد. العين تيم شناخته شده‌اي در آسيا است و حريف خوبي براي ما بود.

وي افزود: علاوه بر يك بازي خوب، بازيكنان هم تجديد آب و هوا كردند و به لحاظ روحي تقويت شدند. مي‌خواهيم نيم فصل دوم هم مدعي باشيم؛ به همين دليل به تجديد روحيه نياز داشتيم.

انصاري فرد درباره حذف استقلال از جام حذفي و شكست مقابل مرصاد شيراز بيان كرد: پيش بيني مي‌كردم استقلال برابر مرصاد مشكل پيدا كند. مرصاد تيم خوبي است و هميشه وقتي در مورد دربي احتمالي مي‌پرسند، مي‌گفتم اول بايد ديد استقلال مي‌تواند حريفش را شكست دهد يا خير.
مديرعامل پرسپوليس اضافه كرد: براي تيمي كه مي‌خواهد قهرمان شود، فرقي نمي‌كند كدام تيم مقابل ما قرار گيرد؛ اما اگر استقلال حذف نمي‌شد، به لحاظ مالي به نفع ما مي‌شد و مي‌توانستيم از جذب اسپانسر، در آمدزايي كنيم. اگر صعود مي‌كردند، باز هم آنها را مي‌برديم.
او درباره رودررويي با مرصاد شيراز تصريح كرد: آنها تيم خوب و مقاومي هستند؛ اما دليلي ندارد از رويارويي با آنها واهمه داشته باشيم. مي‌توانيم آنها را شكست دهيم.
انصاري فرد درباره كميته انتقالي شش نفره گفت: اگر روز چهارشنبه جلسه برگزار نشد، مشكلي نيست. حتما اين هفته جلسه برگزاري مي‌شود. فقط دنبال مسائلي هستيم كه به نفع فوتبال باشد و با مذاكره مشكلات را مسالمت آميز حل مي‌كنيم
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
دو بازیکن تونسی،دو سوری و یک بازیکن پرتغالی مدنظر پرسپولیس


851030Khareji_1.jpg


باشگاه پرسپولیس برای جذب دو بازیکن خارجی بعد از بررسی گزینه های متعدد در حال حاضر بررسی وضعیت دو بازیکن تونسی، دو بازیکن سوریه ای و یک بازیکن پرتغالی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مصطفی دنیزلی مبنی بر جذب یک مدافع از لیگ یک و دو بازیکن خارجی در خط دفاع و حمله، مذاکرات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تأمین نیازهای فنی تیم از سه هفته پیش آغاز شد اما از آنجا که برخی از باشگاههای داخلی و خارجی با صدور رضایت نامه بازیکنان موردنطر پرسپولیس مخالفت کرده اند مشکلاتی برای جذب بازیکن بوجود آمده است.

در این راستا باشگاه پرسپولیس با بررسی سوابق و شرایط بیش از 20 بازیکن خارجی درحال حاضر 5 بازیکن را برای عقد قرارداد نهایی کاندیدا کرده و بعد از بررسی همه جانبه و کسب نظرفنی مصطفی دنیزلی نسبت به عقد قرارداد با یک مدافع زیر 23 سال و یک مهاجم بزرگسال خارجی اقدام خواهد کرد. در حال حاضر دو بازیکن تونسی به نامهای نبیر سعید و خالد هشام در تمرینات پرسپولیس حضور دارند که نبیر سعید تا حدودی نظر دنیزلی را جلب کرده اما سرمربی پرسپولیس هنوز نظر نهایی خود در باره این بازیکن را به باشگاه اعلام نکرده است.

ازسویی دیگر مذاکراتی هم با دو مدافع و یک مهاجم ملی پوش سوریه ای انجام شده است. مدافع زیر 23 سال سوری که تیم ملی امید کشورش را در بازیهای آسیایی دوحه همراهی کرده است از سوابق خوبی برخوردار است. مهاجم ملی پوش سوریه ای نیز طی سالهای اخیر در بازیهای رسمی تیم ملی کشورش حضوری مستمر داشته و ازقدرت گلزنی خوبی نیز برخوردار است. البته ملی پوشان سوریه ای برای پیوستن به پرسپولیس نیاز به کسب رضایت نامه از باشگاههای خود دارند و از سویی دیگر حاضر به حضور در تست فنی نیستند که مذاکرات در این باره همچنان ادامه دارد.در همین راستا به نظر می رسد در صورت توافق با ملی پوشان سوریه ای ، آنها در دو سه روز آینده وارد تهران شوند .

همچنین یک مهاجم پرتغالی که در تیمهای اروپایی عضویت داشته صبح روز یکشنبه برای حضور در تست فنی وارد تهران می شود.

طبق توافقات بعمل آمده، باشگاه پرسپولیس فقط در صورت توافق نهایی هزینه سفر بازیکنان خارجی را پرداخت خواهد کرد. همچنین وضعیت نهایی رضا جلالی مدافع استقلال دزفول که دربازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل العین نیز مورد استفاده قرار گرفت نیز روز یکشنبه مشخص خواهد شد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
پرسپوليس در بازي با مقاومت بسيج فارس ميزبان خواهد بود

سازمان ليگ امروز اعلام كرد ميزبان بازي پرسپوليس و مقاومت بسيج فارس با قرعه كشي در روز سه شنبه مشخص مي شود؛ اما ظاهراً اين اشتباه صورت گرفته تصحيح خواهد شد، چراكه طبق قانون، پرسپوليس ميزبان خواهد بود و نيازي به قرعه كشي نيز نيست.

بنابر اين گزارش، از آنجاكه پرسپوليس در ديدار با شهر صنعتي كاوه ميهمان بود و مقاومت بسيج فارس در ديدار با استقلال ميزبان بود، طبق آئين نامه پرسپوليس در بازي با مقاومت بسيج فارس ميزبان خواهد بود.

مسئولان سازمان ليگ نيز اعلام كردند بر همين اساس نيازي به قرعه كشي نيست و ميزباني طبق قانون اعلام خواهد شد.

پرسپوليس در صورت برتري مقابل مقاومت بسيج فارس در مرحله يك چهارم نهايي به مصاف تيم برق تهران مي رود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
تورنمنت چهارجانبه‌اي تهران

78410220016l600.jpg



مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران از برگزاري تورنمنت چهارجانبه‌اي در تهران با حضور دو تيم خارجي و العين امارات پس از پايان مسابقات ليگ برتر خبر داد.
محمدحسن انصاري فرد پس از تساوي تيمش مقابل العين امارات به خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در دبي گفت: از رويارويي با العين بسيار خوشحال و راضي هستيم، چرا كه در حاشيه اين ديدار دوستانه به توافق‌هاي خوبي در زمينه‌ي همكاري‌هاي مشترك با مسوولان باشگاه العين دست يافتيم. مسوولان باشگاه العين به درخواست ما مبني بر حضور در تورنمنت چهارجانبه تهران كه پس از پايان ليگ برتر قصد برگزاري آن را داريم جواب مثبت دادند. قصد داريم تا با دعوت از دو تيم معتبر خارجي ديگر اين تورنمنت را با برنامه‌ريزي خوب و هماهنگ كه در شان باشگاه پرسپوليس باشد را برگزار كنيم.

وي ادامه داد: در مقابل، مسوولان باشگاه العين نيز از حضور پرسپوليس در امارات و انجام ديدار تداركاتي ابراز خرسندي كرده و خواهان گسترش روابط دو باشگاه در آينده شدند. آنها خواهان تداوم اين مسابقات تداركاتي شده و عنوان كردند كه باشگاه العين هميشه براي ميزباني از پرسپوليس و برپايي اردوي مشترك آماده بوده و تيم ما مي‌تواند از امكانات مختلف اين باشگاه اماراتي استفاده كند.

انصاري‌فرد درباره بازيكنان جديد پرسپوليس به ايسنا گفت: در ديدار با العين از دو بازيكن تونسي به نام‌هاي "خالد حشام" و "بنير" استفاده كرده و از آنها تست فني و آمادگي گرفتيم. استخدام و جذب اين دو بازيكن بستگي به نظر دنيزلي دارد اما، به احتمال فراوان "بنير" مهاجم تونسي كه در بازي ديروز آماده نشان داد در نيم فصل دوم به پرسپوليس خواهد پيوست. همچنين دو ملي‌پوش سوريه نيز تا چند روز آينده در تمرينات و تست فني باشگاه شركت مي‌كنند تا در صورت صلاحديد كادر فني آمده‌ترين و بهترين بازيكن را به خدمت بگيريم.

وي تاكيد كرد: با توجه به بازي خوبي كه رضا جلالي در ديدار با العين انجام داد به احتمال فراوان با اين مدافع عضو باشگاه استقلال دزفول تا پايان هفته جاري قرارداد خواهيم بست.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره وضعيت مهرداد اولادي نيز اظهار كرد: تمام تلاش خود را براي حل مشكل سربازي اولادي به كار خواهيم بست تا در نيم فصل دوم از اين بازيكن استفاده كنيم. اميدوارم كه مشكل اولادي نيز هر چه سريعتر برطرف شده تا نيم‌فصل دوم را با بيشترين قدرت و اقتدار و با تيمي كامل شروع كنيم.

انصاري فرد در پايان به ايسنا گفت: خوشبختانه روز پنج‌شنبه در نشست‌هاي جداگانه‌اي كه با تعدادي از بازيكنان و مربيان سابق پرسپوليس داشتيم با آنها به توافق رسيده و طلب اكثرآنها را در قالب چك‌هاي مدت‌دار پرداخت كرديم. بنابراين اكثر بازيكنان شاكي داخلي پرسپوليس طلب خود را دريافت كرده و مشكل و نگراني از اين بابت نخواهيم داشت.
__________________
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
رسول خطيبي با مسئولان پرسپوليس مذاكره كرد



مسئولان تيم فوتبال پرسپوليس تهران به منظور حضور پر قدرت در نيم فصل دوم ليگ برتر در صدد جذب يك مهاجم گلزن هستند در اين رابطه به درخواست مصطفي دنيزلي، مسئولان اين تيم باب مذاكره را با رسول خطيبي مهاجم الشارجه امارات گشودند.

بر اين اساس خطيبي پنج شنبه شب گذشته با حضور در اردوي پرسپوليس در امارات با دنيزلي و انصاري فرد به گفت و گو پرداخت. قرار است با موافقت طرفين خطيبي قرارداد خود با تيم الشارجه امارات را فسخ كند.
 

bigstar

Registered User
تاریخ عضویت
11 می 2006
نوشته‌ها
109
لایک‌ها
0
آخرین تاریخ نقل و انتقالات کی است؟؟؟؟؟؟

نتیجه این بازیکنان دریافتی چه شد آخر سر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان مقاومت فارس خواهد بود

851030Bahman_1.jpg



دبیر اجرایی سازمان لیگ برتر گفت: دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و مقاومت بسیج فارس از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

آلبرت گریگوریان با تایید این خبربه خبرنگار مهر، افزود: از آنجائیکه تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی در ورزشگاه آزادی مهمان تیم فوتبال شهرصنعتی کاوه بوده است، این تیم می تواند درمرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه خانگی خود از تیم مقاومت بسیج فارس پذیرایی کند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرصنعتی کاوه امکان میزبانی تیم فوتبال پرسپولیس را نداشت به همین خاطر مسابقه یاد شده در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

گریگوریان اذاعان داشت: تیم فوتبال مقاومت بسیج فارس نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی در ورزشگاه حافظیه میزبان استقلال بوده و آئین نامه برگزاری مسابقات جام حذفی حکم می کند در بازی مرحله یک هشتم نهایی مهمان پرسپولیس باشد که در مرحله قبل مهمان تیم کاوه بوده است.

بدین ترتیب دیدار دو تیم پرسپولیس و مقاومت بسیج فارس از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی روز 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
بازگشت الونگ و نیکبخت واحدی به تمرینات پرسپولیس/ یک مدافع جدید در تمرین سرخپوشان

320x214.aspx



اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از امارات صبح امروز با حضور کلیه نفرات این تیم زیر نظر مصطفی دنیزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته از سفر دو روزه خود به امارات بازگشت، صبح امروز با حضور کلیه بازیکنانش در ورزشگاه کارگران تهران تمرین کرد.

در این تمرین بازیکنانی چون علیرضا نیکبخت واحدی و الونگ الونگ که در سفر به امارات سرخپوشان را همراهی نکرده بودند حضور داشتند. الونگ که به علت غیبت های طولانی در تمرینات، روز گذشته با محمد حسن انصاریفرد دیدار و گفتگو کرده بود امروز پس از صحبت با دنیزلی در تمرینات حضور پیدا کرد.

در این میان یک مدافع از جدید نیز که سابقه بازی در تیم های پیکان و اکباتان را دارد نیز در تمرین صبح امروز سرخپوشان حضور یافته بود تا در صورت تایید کادر فنی جذب این تیم شود.

بازیکنان مصدوم پرسپولیس نظیر ابوالفضل حاجی زاده ، محمد رضا مامانی و فرزاد آشوبی نیز به طور اختصاصی زیر نظر پزشک پرسپولیس به تمرین پرداختند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ابومسلم خواهد بود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
قبول دارم اشتباه کردم/ هیچ مصاحبه ای علیه دنیزلی انجام نداده بودم

1084.aspx


الونگ الونگ بازیکن کامرونی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ارائه توضیحات به محمدحسن انصاری فرد و جلب نظر موافق مصطفی دنیزلی در تمرینات تیم شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الونگ که بدون اطلاع باشگاه و سرمربی تیم درتمرینات شرکت نکرده بود روز شنبه به باشگاه پرسپولیس آمد و درباره دلایل تأخیر خود توضیحاتی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

در این نشست که عصر روز شنبه برگزار شد محمدحسن انصاری فرد به الونگ اعلام کرد: در شرایطی که تمرینات تیم از 8 روز پیش آغاز شده ، باشگاه و سرمربی تیم از علت عدم حضورت در تمرینات بی اطلاع بودند و باشگاه هیچ پاسخ قانع کننده ای برای هواداران میلیونی خود نداشت.

انصاری فرد گفت: ما باید به خاطراین مسائل پاسخگوی هواداران و سوالات رسانه ها باشیم و این غیبت شما بسیار سوال برانگیز است.

الونگ الونگ در پاسخ به سوالات متعدد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از اینکه پزشکان اعلام کردند نیاز به عمل جراحی دارم با استرس مواجه شده بودم و نگران آینده فوتبال خودم بودم. وقتی هم با موافقت باشگاه و سرمربی تیم برای تعطیلات کریسمس به کامرون رفتم با طب سنتی به مداوای خود پرداختم و در حال حاضر نیز برای بازی کردن فقط نیاز به چند جلسه تمرین دارم تا از لحاظ آمادگی بدنی در فرم قبلی قرار بگیرم.

الونگ گفت: من فکر می کردم باشگاه از علت غیبت من اطلاع دارد. من 25 یا 26 دی ماه بود که به ایران آمدم و بعد از چند روز به یکی از شهرهای شمالی ایران رفتم و به این دلیل که چمدانهایم در فرودگاه قطر جامانده بود مجبور بودم به این کشور برگردم و همین موضوع موجب شد تا نتوانم در دور جدید تمرینات تیم شرکت کنم.

بازیکن کامرونی پرسپولیس تصریح کرد: فکر نمی کردم باشگاه از غیبتم بی اطلاع باشد اما با این وجود قبول دارم از این لحاظ که باشگاه و سرمربی تیم از من بی خبر بودند اشتباه کردم اما تأکید می کنم طی این مدت دنبال استراحت مطلق و تفریح و گشت و گذار نبوده ام بلکه درپی مداوای پای آسیب دیده ام بودم و حالا نیز برای حضور در تمرینات مشکلی ندارم و اگر مسأله ای پیش نیاید می توان بعد ازچند جلسه تمرین و افزایش سطح آمادگی جسمانی برای تیم بازی کنم.

الونگ درگفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و سعی می کنم در صورتی که سرمربی تیم با حضورم در تمرینات موافقت کرد غیبتم در چند بازی گذشته را جبران کرده و با ارائه بهترین بازیها وظیفه ام را در قبال پرسپولیس و هواداران انجام دهم.

الونگ افزود : من باید تأکید کنم که طی این مدت هیچ مصاحبه ای علیه سرمربی تیم انجام نداده و این موضوع را قبل از پایان نیم فصل اول به سرمربی تیم اعلام کردم اما نمی دانم چرا برخی رسانه ها از قول من مطالبی درباره سرمربی تیم منتشر کرده اند.

پدیده کامرونی پرسپولیس گفت: من از همین جا به هواداران پرسپولیس اعلام می کنم که با تمام وجود در خدمت تیم هستم و برای سربلندی این تیم پرطرفدار از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. من می خواهم آنها بدانند که الونگ پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد و همانطور که پزشک و مربیان تیم می دانند طی این مدت نیز هرگز تمارض نکرده ام.

الونگ صبح امروز به ورزشگاه کارگران رفت و بعد از ارائه توضیحات و جلب نظر موافق دنیزلی در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت کرد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
آخرین تاریخ نقل و انتقالات کی است؟؟؟؟؟؟

نتیجه این بازیکنان دریافتی چه شد آخر سر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیستش
در مورد بازیکنان آزاد و قرضی که هیچ محدودیت زمانی ندارن ولی در مورد بازیکنان شاغل در لیگ ایران تا قبل از شروع مسابقات فرصت دارن !
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین

مخالفت دنیزلی با جذب هشام/ مهاجم تونسی شانس سرخپوش شدن را دارد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با جذب خالد هشام برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خالد هشام هافبک تونسی که در تمرینات اخیر پرسپولیس شرکت کرده بود نتوانست رضایت کادرفنی این تیم را جلب کند. به همین دلیل حضورش در این تیم سرخپوش منتفی شد.

همچنین دنیزلی در خصوص نبیر سعید دیگر بازیکن تونسی که در پست هافبک نفوذی و مهاجم بازی می کند نظر نهایی را اعلام نکرده است. قرار است این بازیکن تونسی در تمرینات پرسپولیس حضور بیشتری داشته باشد تا دنیزلی نظر نهایی اش را در مورد او اعلام کند.

تیم پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل قصد دارد با استخدام بازیکنان جدید نقاط ضعف خود را پوشش داده تا در رقاتبهای نیم فصل دوم با مشکلاتی در این زمینه مواجه نشود. این در حالیست که از فصل نقل و انتقالات مدت زمان کوتاهی باقی مانده است.

پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل دوم ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ابومسلم برود.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
هنوز هیچ چیز مشخص نیستش
در مورد بازیکنان آزاد و قرضی که هیچ محدودیت زمانی ندارن ولی در مورد بازیکنان شاغل در لیگ ایران تا قبل از شروع مسابقات فرصت دارن !



فقط از لیگ آزادگان چون طبق قانون از یک تیم لیگ برتر نمی شه در نیم فصل بازیکن گرفت تازه باید لست تیم هم پر نباشه که لیست پرسپولیس پر نیست
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
مهاجم پرتغالي در تمرين پرسپوليس

صبح امروز اولين جلسه تمرين پرسپوليس پس از بازگشت از امارات در ورزشگاه كارگران انجام شد.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ در اين تمرين يك مهاجم پرتغالي هم حضور داشت. ديگر مهاجم خارجي مد نظر تيم به دليل آماده نشدن رواديدش، هنوز در امارات به سر مي‌برد و احتمالا فردا به تهران مي‌رسد.



عليرضا نيكبخت واحدي نيز پس از بازگشت از ايتاليا در تمرينات سرخپوشان حضور خواهد يافت.



پرسپوليس روز پنجشنبه و از هفته شانزدهم ليگ 85 ميزبان ابومسلم است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
پس از توافق در جلسه كميته انضباطي

شكايت امامي‌فر از پرسپوليس مختومه شد

خبرگزاري فارس: در پي موافقت مسئولان پرسپوليس با درخواست بازيكن سابق اين تيم در كميته انضباطي، پرونده شكايت وي از باشگاه مختومه شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، ظهر امروز در دفتر كميته انضباطي جلسه رسيدگي به شكايت عليرضا امامي فر از پرسپوليس برگزار شد.
در اين جلسه كه با حضور نماينده حقوقي باشگاه (توليت) برگزار شد، با درخواست امامي فر مبني بر پرداخت 10 ميليون تومان از مطالبات تا پيش از پايان سال موافقت و پرونده شكايت مختومه شد.
امامي فر دو فقره چك نيز به تاريخ فروردين و ارديبشهت ماه سال آينده در ازاي 25 ميليون باقي مانده از مطالباتش دريافت كرد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
محمدکاظم رحیمی بازیکن و کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه صنعت نفت آبادان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی حافظعلی اسناوندی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، کاظم رحیمی به عنوان رئیس سازمان فوتبال این موسسه برای انتخاب مربیان و گزینش پیشکسوتان کارآمد برای پیشرفت و پیشبرد اهداف این باشگاه منصوب شد.

محمدکاظم رحیمی از سال 1343 به عنوان بازیکن فوتبال حرفه ایش را با تیم فوتبال شاهین آغاز کرد و با انحلال این تیم در سال 1346 به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و اولین کاپیتان این تیم بود. رحیمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مشاور رئیس سازمان تربیت بدنی فعالیت داشته است.
 
بالا