برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
بهروز رهبري فرد: راه قهرماني پرسپولیس هموار است

IMG_1184-rahbarifar.jpg


بهروز رهبري فرد گفت: تيم فوتبال پرسپولیس شانس زيادي براي قهرماني در ليگ برتر و جام حذفي دارد و اگر اعضاي تيم قدر اين فرصت را بدانند مي توان اميدوار بود كه به ناكامي هاي چندين ساله پايان داده شود.

رهبري فرد افزود: حذف استقلال و سايپا راه را براي رسيدن پرسپولیس به مرحله نيمه نهايي جام حذفي هموار كرده است و بازيكنان پرسپولیس در صورتي كه بدون غرور مقابل دو تيم بسيج فارس و برق تهران به ميدان بروند مي توانند راهي مرحله نيمه نهايي شده و در آستانه فتح جام حذفي قرار بگيرند. در ليگ برتر نيز با توجه به بازگشت مصدومان پرسپولیس به تركيب اصلي مي توان اين تيم را يكي از مدعيان اصلي قهرماني دانست چراكه به اعتقاد من تيم سايپا نمي تواند نتايج نيم فصل اول را دوباره تكرار كند.

رهبري فرد گفت: پرسپولیس نسبتاً نفرات خوبي دارد و از يك مربي بزرگ مثل دنيزلي استفاده مي كند و اگر تيم كمي هشيارتر از نيم فصل اول عمل كند قطعاً شانس زيادي براي قهرماني خواهد داشت.

كاپيتان سابق پرسپولیس تصريح كرد: 13 سال براي پرسپولیس بازي كرده ام و قهرماني اين تيم و خوشحالي هواداران آرزوي قلبي من است . من اميدوارم پرسپولیس در فصل جاري از فرصت ها نهايت استفاده را ببرد و به ناكامي هاي چند سال گذشته پايان دهد تا هواداران ميليوني اين تيم سربلند و خوشحال شوند.

رهبري فرد درباره توافق مالي با باشگاه پرسپولیس گفت: ما اصلاً دوست نداشتيم كارمان با پرسپولیس به شكايت كشيده شود اما برخي مسائل كارها را به اينجا كشاند. به هرحال ما بعد از جلسه با آقاي انصاري فرد و ضمن قبول كسر بخشي از مطالبات خود با دريافت چك حاضر به امضاي توافق نامه شديم و اميدواريم كه مشكلي هم پيش نيايد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
پرسپوليس قرارداد يك ميليارد و هشتصد ميليوني منعقد كرد

Perspolislogo.gif

محمدحسن انصاري فرد در روزهاي گذشته بارها از عقد قرارداد با حاميان مالي جديد و حل مشكلات در آينده اي نزديك خبر داد. يكي از مسئولان باشگاه در اين مورد اعلام كرد چندي پيش قراردادي در حدود 18 ماه به ارزش يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان با يكي از حاميان مالي منعقد شده است اما هنوز اين مبلغ به حساب باشگاه واريز نشده است.

اين مقام آگاه در باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد كه عقد اين قرارداد نه از جانب بخش اقتصادي كه به واسطه يكي از مسئولان اصلي تيم هاي پايه صورت گرفته است. اين شركت تنها حمايت كننده مالي باشگاه نبوده و در روزهاي گذشته قراردادهاي ديگري نيز با حاميان مالي از جمله يك شركت يزدي منعقد شده است.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
معدنچی: شكست از ابومسلم را جبران مي‌كنيم

10_8504240618_L600.jpg

معدنچي اكنون به يكي از ستون‌هاي اصلي تيم دنيزلي و اميد اول گلزني پرسپوليس تبديل شده كه نقش اساسي در طراحي حملات قرمزپوشان ايفا مي‌كند. حتي شيوه بازي‌اش مورد پسند و تمجيد "والتر زنگا" سرمربي العين قرار گرفته بود.

گفت و گويی با معدنچي در آستانه شروع نیم فصل دوم را در زیر مي‌خوانيد:

تعطيلات نيم فصل به پايان رسيد. وضعيت پرسپوليس چطور است؟
خوشبختانه وضعيت تيم بسيار خوب است. اين استراحت كوتاه مدت در شرايطي كه فشردگي مسابقات ليگ و حذفي به اوج خود رسيده بود براي بازيكنان لازم و ضروري بود. با اين استراحت خستگي از بدن بازيكان كاملا دور شد تا براي آغاز نيم‌فصل دوم آماده و با نشاط باشند.
اما مهمترين دستاورد و سودي كه اين تعطيلات براي پرسپوليس داشت بهبودي مصدومان و بازگشت آنها به تمرينات بود. با برطرف شدن مصدوميت اين بازيكنان تمرينات شكل جدي‌تري به خود گرفته و اين مساله موجب بالا رفتن روحيه و انگيزه بازيكنان شده است.

در نخستين ديدار خود در نيم فصل دوم ميزبان ابومسلم خواهيد بود. اين بازي را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
تمرينات خود را براي شكست ابومسلم از روز يكشنبه آغاز كرديم. ابومسلم از تيم‌هاي بسيار قدرتمند و هماهنگ ليگ است اما، هدف مشترك تمامي بازيكنان ما كسب 3 امتياز اين مسابقه است. مي‌خواهيم شكست دور رفت در مشهد را با نتيجه‌اي خوب و رضايت‌بخش جبران كنيم. هر چند در ديدار رفت نيز مستحق شكست نبوديم و نتيجه عادلانه تساوي بود اما، به هر حال اين اتفاق در مشهد افتاد و اكنون بايد به فكر جبران باشيم. بدون شك بازيكنان ابومسلم با مربي جديد خود انگيزه‌هاي بسيار بيشتري براي رويارويي با ما خواهند داشت و اين بر جذابيت بازي مي‌افزايد. به هر صورت بازي بسيار دشواري را روز پنجشنبه پيش‌رو داريم و بايد تمام تلاش خود را براي پيروزي به كار بريم.

بازي در غياب تماشاگران پرسپوليس چه شرايطي دارد؟
بي‌ترديد جاي هواداران و تماشاگران خونگرم پرسپوليس در اين ديدار خالي است. بازي كردن در غياب تماشاگران تجربه خوبي نيست چرا كه حمايت و تشويق آنها انگيزه ما را دوچندان مي‌كند. به هر حال وظيفه‌ي ماست كه با يك پيروزي شيرين و دلچسب، رضايت هواداران مشتاق پرسپوليس را در هر جايي كه اين ديدار را تماشا مي‌كنند جلب كنيم. بايد گام اول را در نيم فصل دوم محكم برداشته و روند صعودي خود را آغاز كنيم.

حسين بادامكي و نيكبخت واحدي غايبان بزرگ اين ديدار هستند. غيبت آنها به ضرر پرسپوليس تمام مي‌شود؟
در اين فصل بارها نشان داديم كه غيبت بازيكنان اصلي و كليدي در نتيجه‌گيري تيم تاثيري نخواهد گذاشت. دنيزلي به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرده كه حتي در غياب شمار زيادي از بازيكنان شكل و حالت تيمي پرسپوليس به هم نخورده و با قدرت مقابل حريفان صف‌آرايي مي‌كنيم. ما به اين شرايط عادت كرده‌ايم چرا كه در طول نيم‌فصل اول با لشكري از بازيكنان محروم و مصدوم روبرو بوده اما، روند رو به رشد خود را حفظ كرديم. اكنون بازگشت مصدومان به تيم و جذب چند بازيكن خارجي جديد نويد آينده روشن را براي پرسپوليس مي‌دهد.

هواداران پرسپوليس از سريال تكراري تساوي‌هاي اين تيم در نيم‌فصل اول راضي به نظر نمي‌رسند؟
بايد توجه داشت كه اين تساوي‌ها اكثرا در خارج از خانه و مقابل تيم‌هاي بزرگ و مطرح به دست آمده است. با اين حال هواداران مطمئن باشند كه با كامل شدن تركيب تيم و برطرف شدن آسب‌ديدگي‌ها پرسپوليس در نيم‌فصل دوم چهره متفاوتي خواهد داشت. از سوي ديگر ما در نيم‌فصل دوم 12 بازي خانگي داشته كه مي‌توانيم حساب ويژه‌اي بر روي امتيازهاي اين ديدارها باز كنيم.

نظرتان درباره حذف استقلال در جام حذفي و رويارويي با مرصاد شيراز چيست؟
بسيار حيف شد كه استقلال به مرحله بعدي صعود نكرد. ما در انتظار برگزاري يك داربي هيجان‌انگيز و شيرين ديگر بوديم اما، اين شرايط مهيا نشد. با اين وجود بازي با مرصاد براي ما از داربي هم دشوارتر خواهد بود. از آنجا كه مرصاد از تيم‌هاي خوب شهر خودم شيراز است شناخت نسبي از اين تيم دارم و مي‌دانم كه بردن اين تيم كار ساده‌اي نيست. بازيكنان اين تيم به خصوص پس از پيروزي مقابل استقلال انگيزه و اعتماد به نفس بيشتري براي ادامه جام حذفي دارند. اگر به دنبال صعود به مرحله بعدي جام حذفي هستيم بايد كاملا هوشيار بوده و اين حريف شيرازي را كاملا جدي بگيريم.

آيا براي ادامه فوتبال خود در ليگ‌هاي خارج از كشور برنامه‌اي داريد؟
در حال حاضر تنها به موفقيت پرسپوليس فكر مي‌كنم و فقط بر روي اين هدف تمركز كرده‌ام. پس از پايان ليگ در اين خصوص تصميم‌گيري خواهم كرد و اين بستگي به شرايط آن زمان دارد. آنچه مسلم است ليگ‌هاي اروپايي را ترجيح مي‌دهم و علاقه‌اي به حضور در ليگ امارات ندارم.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
دنيزلي و تمرين سانتر از جناحين

خبرگزاري فوتبال ايران – مصطفي دنيزلي، سرمربي ترك‌تبار پرسپوليس در دور جديد تمرينات اين تيم تغيير تاكتيك داده است.

به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ برخلاف دفعات قبل و تمرينات گذشته پرسپوليس، مصطفي دنيزلي اخير بر دقت بازيکنان در بازي هوايي تاكيد بسياري داشته است. زدن ضربات سر و ارسال توپ هاي بلند از جناحيتن در برنامه تاكتيكي دنيزلي قرار گرفته است.

تغيير تاكتيكي در حالي در تمرين پرسپوليس مشهود بود كه پيش از اين مصطفي دنيزلي بر انجام بازي زميني، حفظ توپ و پرسينگ در تمرينات تاكيد خاصي داشت
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
تمرين پرسپوليس تنها يک مصدوم داشت


FootballIran_200712211481698.jpg


خبرگزاري فوتبال ايران – روز دوشنبه در حالي که انتظار مي رفت با پايان يافتن مهلت نقل و انتقالات بازيکنان جديدي در تمرين پرسپوليس شرکت کنند مصطفي دنيزلي شاهد حضور بازيکن جديدي در تمرين تيمش نبود.
به گزارش خبرگزاري فوتبال بر خلاف هميشه در اين تمرين همه بازيکنان پرسپوليس حضور داشتند و به غير از حاجي زاده هيچ کدام از سرخ پوشان مشکلي براي حضور در تمرينات نداشتند.
تنها حاجي زاده که دوران نقاهت را سپري مي کند به صورت اختصاصي تمرين کرد اما ساير بازيکنان با آمادگي کامل برنامه هاي تاکتيکي دنيزلي را مرور کردند.
در آغاز نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر به غير از حاجي زاده و البته ماماني هيچ بازيکن ديگري براي حضور در ترکيب پرسپوليس مشکلي ندارد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
پرسپولیس

tperspolis.jpg




Perspolislogo.gif


نام باشگاه : پرسپولیس تهران

سال تاسيس : 1347
رئيس باشگاه : محمد حسن انصاری فرد
آدرس :
تهران - میدان پیروزان - خیابان 15 - پلاک 19
+98-21-88609395 : تلفن
+98-21-88045040 : فكس
سايت : www.perspolis-club.ir


لباس : پيراهن، شورت و جوراب قرمز با حاشيه هاي سفيد



ورزشگاه : آزادی

آدرس ورزشگاه :

تهران ورزشگاه آزادي
ظرفيت ورزشگاه : 100000

sperspolis.jpg




پرسپوليس پر افتخار ترين تيم در ليگ سراسري باشگاه هاي کشور است و 80 درصد عناوين گوناگون بر حسب آمار در اختيار اين تيم است. اوج قدرت اين تيم به نيمه اول دهه 1350 و نيمه دوم دهه 1370 باز مي گردد که اکثر عناوين قهرماني و نايب قهرماني را از آن خود کرد. روند نزولي باشگاه به آغاز ليگ برتر باز مي گردد که در نهايت در فصل گذشته به نقطه سقوط بي سابقه تا قرار گرفتن در رده نهم انجاميد.
تغيير و تحولات متعدد در تمامي ارکان باشگاه و کادر فني براي ترميم نقاط ضعف در سه سال متوالي بي نتيجه ماند تا جايي که پر افتخارترين فرد ليگ يعني علي پروين را خانه نشين کرد. پرسپوليس در اواسط فصل گذشته با آوردن آري هان و افزودن چند بازيکن تقويتي تمام تلاش خود را باي فتح جام حذفي متمرکز کزد تا در آسيا سهيمه دوم را بدست آورد.
با فسخ قرار داد هان پرسپوليس در آستانه ليگ برتر با دنيزلي به توافق رسيد. بالطبع با اين تغييرات تعدادي از بازيکنان سنتي و شاخص اين تيم از اين باشگاه جدا شده تا دست مربي را جهت تاکتيک مورد نظر خود باز گذاشته باشند. از سويي تزريق چند بازيکن شاخص در اين تيم مي تواند صعود مجدد چرخ هاي کند تيم پرسپوليس را در فصل جديد روان سازد تا بار ديگر اين تيم را به يکي از قطب هاي نيرومند فوتبال ايران تبديل کند. صعود اين باشگاه پر طرفدار تهراني در ليگ، در زمينه هاي ملي و بين المللي آثار مثبتي را در فوتبال کشورمان به دنبال دارد که اميد است مسئولان اين باشگاه به دور از تنش هاي ناشي از تحولات جاري راهکار مناسبي را براي آن پيدا نمايند.


untitldfdfdfdfdf.jpg




مربي

denizz2.jpg

Mostafa Denizli
نام : مصطفی دنیزلی
مليت : ترکیه


مصطفي دنيزلي مربي مشهور ترك تبار پاس كه در پايان دور رفت مسابقات ليگ برتر با توجه به نتايج نه چندان جالب اين تيم ، سكان هدايت پاس پر امكانات را در دست گرفت ، تلاش بسيار زيادي از خود به خرج داد تا بتواند با درايت و مديريت صحيح تيم پر مهره خود را به سواحل آرامش هدايت نمايد. دنيزلي در پاس در حالي در پايان مسابقات دور رفت جانشين مجيد جلالي سر مربي علم گرا و زحمت كش پاس شده بود كه جلالي در فصل 83-82 موفق گرديده بود پاس را در ميان درياي خروشان و امواج سهمگين ليگ برتر به سواحل قهرماني برساند، ليكن دست تقدير چنين حكم كرد تا او با توجه به نتايج نه چندان جالبش در پايان هفته چهاردهم از تيم جدا شود. دنيزلي مربي مشهور و نظم گراي پاسيها در نيم فصل دوم ضمن سروسامان بخشيدن به تيم آنها را تا مكان ششمي جدول بالا آورد.

كمك مربي : ?

سرپرست : محسن اسکندری

دكتر : مسعود نوروزی

فيزيوتراپ : فرید زرینه

p2.jpg
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
توهين‌هاي دنيزلي روزي مانند بمب منفجر مي‌شود

deniz3.jpg

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال ابومسلم گفت: ماجراي توهين‌هاي دنيزلي به بازيكنان پنهان نمي‌ماند و روزي مثل بمب منفجر مي‌شود.


خداداد عزيزي بار ديگر با اظهار نظرهاي خود حاشيه‌ساز شده است. وي با تائيد صحبت‌هاي استيلي مبني بر توهين دنيزلي به بازيكنان، در آستانه بازي مقابل پرسپوليس، حرف‌هاي جالبي زده كه در زير مي‌خوانيد:
فارس: در آستانه ديدار برابر پرسپوليس، با حرف‌هايي كه عليه دنيزلي زدي، حاشيه ساز شدي؟
فقط نظرم را بيان كردم. مصاحبه‌اي از استيلي خواندم و حرف‌هاي او را تائيد كردم.
فارس: چرا همين حرف‌ها را زماني كه از پاس بيرون آمدي، مطرح نكردي؟
جواب اين پرسش را از سردار آجورلو بپرسيد. از من خواست وقتي از پاس رفتم، حرفي نزنم؛ در غير اينصورت آدمي نيستم كه سكوت كنم. زمانيكه رفتم رضايتنامه‌ام را بگيرم، آقاي آجورلو از من خواست از گذشته‌ها حرفي نزنم.
فارس: يعني آن زمان هم دنيزلي به بازيكنان توهين مي‌كرد؟ چرا كسي حرفي نزد؟
بعضي‌ ترجيح مي‌دهند سكوت كنند و حرفي نزنند. اگر كسي طرفدار دنيزلي است، حتما مي‌خواهد بگويد من و استيلي دروغ مي‌گوييم؛ در حاليكه حميد رمضاني هم حرف‌هاي ما را تائيد مي‌كند. يعني همه ما دروغ مي‌گوييم و دنيزلي راست مي‌گويد؟ به سردار آجورلو حق مي‌دادم نخواهد حرفي بزنم. او نبايد هم طرف من را مي‌گرفت و مربي چند صدميليوني را كنار مي‌گذاشت. اكنون پرسپوليس هم حق دارد سكوت كند.
فارس: اما حرف‌هايت به نوعي مطرح شد كه قصد تخريب دنيزلي را داري؟
قصد تخريب يا ضايع كردن دنيزلي را نداشتم. فقط گفتم استيلي راست مي‌گويد. دنيزلي برخي واژه‌هاي انگليسي و آلماني به كار مي‌برد كه در مفهوم فارسي كلمات خوبي نيست. شايد اين اصلاحات براي آلمان‌ها يا انگليس‌ها مفهوم بدي نداشته باشد؛ اما براي ما ايراني‌ها خوشايند نيست.
فارس: مربيان ايراني كه گاهي اوقات از الفاظ نادرست استفاده مي‌كنند، كم نيست.
داريم در مورد دنيزلي صحبت مي‌كنيم. مي‌دانيد مشكل اصلي من با وي سر بازي با پليس عراق در اردن شروع شد. در اين سفر از سوي ناجا يك مهيمان ويژه داشتيم كه متاسفانه آقاي دنيزلي با اين شخص برخورد بسيار بدي كرد و با لحن بدي او را صدا زد. همان موقع من و آقاي رمضاني نزد سردار آجورلو رفتيم و به او گفتيم، اگر با بازيكنان بد صحبت مي‌كند، حرفي نيست؛ اما حق ندارد به ميهمان ويژه توهين كند. دقيقا بعد از سفر، دنيزلي منكر رفتارش شد و بعد هم گفت كه نمي‌خواهد در تيم باشم.
فارس: چه دليل دارد دنيزلي براي پيشبرد اهدافش توهين كند؟
نمي‌دانم. شايد نمي‌داند از الفاظي كه استفاده مي‌كند، در فرهنگ ما مفهوم بدي دارد. خواهشم اين است كه يكي اين موارد را به او بگويد.
فارس: مگر مي‌شود سرمربي مثل دنيزلي از اوضاع فرهنگي ايران با خبر نباشد؟
اگر او از وضعيت فرهنگي ما خبر دارد، پس خيلي ضعيف هستيم كه مي‌گذاريم اين مربي در بزرگ‌ترين تيم پايتخت با آن مبلغ بالا، مربيگري كند. مطمئن باشيد اين قضيه پنهان نمي‌ماند و روزي مثل بمب منفجر مي‌شود. مگر تحمل بازيكنان چقدر است؟ به دنيزلي پيشنهاد مي‌كنم تفكراتش را عوض كند. اگر مي‌گوئيد ايراني‌ها هم فحاشي مي‌كنند، به اين هم نگاه كنيد كه آنها پولي دريافت نمي‌كنند. مربي ايراني به دست بازيكن آب مي‌دهد. او را تر و خشك مي‌كند؛ اما مربي خارجي كداميك از اين كارها را مي‌كند؟
فارس: از ديد ديگر هم مي‌شود گفت كه قصد جوسازي داشتي تا براي بازي، شرايط را به نفع ابومسلم تغيير دهي؟
اصلا دنبال استفاده تبليغاتي نيستم چون اين مسئله تاثيري در نتيجه ‌گيري ندارد. اين حرف‌ها فايده‌اي ندارد. بازيكن اگر سر حال باشد، تيم نتيجه مي‌گيرد.
فارس: پس مشكلي با دنيزلي نداريد؟
اتفاقا براي همين بازي با دسته گل به استقبالش مي‌روم. چند روز قبل هم او را ديديم و حسابي با او گرم گرفتم. خوشبتخانه با او مشكلي ندارم. برايم گذشته‌ها گذشته.
فارس: اوضاع براي بازي مقابل پرسپوليس چطور است؟
بازيكنان ما به هماهنگي خوبي رسيده‌اند. هيچوقت قول به كسي نداديم و پيش بيني هم نمي‌كنم؛ اما سعي داريم بازي خوبي انجام دهيم.
فارس: ديدار بدون تماشاگر مي‌تواند به نفع ابومسلم باشد؟
دوست داشتم تماشاگران پرسپولس بودند تا هم بچه‌هاي ما انگيزه داشته باشند و هم بازي جذاب تر شود. به نظرم محروم كردن تماشاگران كار بيهوده‌اي است.
فارس: اما كميته انضباطي آنها را محروم كرد تا فحاشي نكنند؟
با اين كارها كه قضيه درست نمي‌شود. فوتبال را براي تماشاگر بازي مي‌كنيم. اينطوري كه فايده اي ندارد. تماشاگر سرمايه فوتبال است. بازي بدون حضور آنها معني ندارد. كميته انضباطي بايد باشگاه‌ها را جريمه مالي كند. فرهنگ سازي ما ضعيف و غلط است. تماشاگران به بازي روح مي‌دهند. بدون آنها ديدار تيم‌هايي مثل استقلال و پاس ارزش ديدن نداشت.
فارس: سوال آخر اين كه روي نيمكت با چه نامي مي‌نشيني؟
سازمان ليگ پيشنهاد داده بود به اسم بازيكن روي نيمكت باشم كه اسمم را به نام سرپرست رد كردند.

***** لازم به توضیح است که خداد عزیزی در توهین به دیگران سابقه زیادی دارد نمونه این توهینات را در جنجال هایی که در لیگ برتر درست می کردنند را دیده بودیم *****
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
اولادي:نيم‌فصل دوم هم براي پرسپوليس بازي مي‌كنم

FootballIran_2007123104558718.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران – دنيزلي روز گذشته نسبت به حضور اولادي در نيم فصل دوم اظهار نگراني کرد در حالي که گفته مي شد اين بازيکن بايد جهت همراهي الشباب راهي امارات شود و البته باشگاه اماراتي جايي براي استفاده از يک بازيکن خارجي ديگر ندارد.
مهرداد اولادي در گفت‌وگو با خبرگزاري فوتبال ايران در خصوص آخرين وضعيت خودش اظهار داشت: براي بازي در الشباب از سوي مسئولان اين باشگاه شديدا تحت‌فشار بوده‌ام اما همه چيز در رابطه با وضعيت نهايي‌ام بستگي به نظر باشگاه الشباب و مدير برنامه‌هايم دارد.
اولادي در ادامه در رابطه با حضور در يك تيم نظامي در نيم‌فصل دوم افزود: فعلا تمام فكر و ذكرم معطوف پرسپوليس است. اگر قرار باشد در يك تيم نظامي بازي كنم نيز قادر خواهم بود نيم‌فصل دوم هم در پرسپوليس به ميدان بروم چون سير مراحل اداري و صدور دفترچه حداقل به چند ماه زمان نياز دارد و حضورم در پرسپوليس در نيم‌‌فصل دوم مشكلي را براي من به وجود نخواهد آورد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
الونگ و كريمي در تركيب اصلي پرسپوليس

footballiran.jpg


خبرگزاري فوتبال ايران – تمرينات پرسپوليس امروز در حالي برگزار شد، كه بازگشت بازيكنان مصدوم موجبات اميدواري دنيزلي را فراهم ساخته بود.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ در اين تمرين برخلاف تمرين قبلي، مترجم دنيزلي حضور داشت. گفته مي شد مشكلات مالي دليل غيبت صادقي در تمرين روز دوشنبه بوده است.
در اين تمرين الونگ در دفاع آخر نمايشي قابل قبول در بازي دستگرمي از خود نشان داد تا سرمربي تيم را به حضورش در بازي مقابل ابومسلم اميدوار سازد. همچنين در بازي دستگرمي فرشيد كريمي در درون چارچوب دروازه قرار گرفت و واعظي به عنوان بازيكن به بازي دستگرمي پرداخت تا دنيزلي نشان دهد روي كريمي به عنوان دروازه‌بان اول مقابل ابومسلم نظر مثبت دارد.
در بازي دستگرمي، تكل كريم باقري روي مسعود زارعي موجبات مصدوميت وي را فراهم ساخت. هرچند كه مصدوميت او از سوي پزشك تيم جدي عنوان نگرديد. حاجي‌زاده و ماماني نيز زيرنظر زرينه به تمرين اختصاصي پرداختند.
گرم كردن، تنيس فوتبال، آقاوسط و فوتبال دستگرمي مراحل مختلف تمرين بازيكنان پرسپوليس بود كه مصطفي دنيزلي بر آن نظارت كامل داشت.
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
ولی این الونگ خیلی خوش استیله!!!!!!!!!


دوست عزیز شما همه کلمات پرسپولیس را قرمز میکنید>>!!!!!!

مرهبا بر همت شما!!!!!!
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
بارأي شورايعالي استيناف
محروميت شيث رضايي كاهش يافت


شورايعالي استيناف ضمن تأئيد رأي كميته انضباطي در خصوص محروميت دو جلسه‌اي شيث رضايي بازيكن پرسپوليس تخفيف يك جلسه‌اي را براي بازيكن مذكور در نظر گرفت.
به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)و به نقل از سايت فدراسيون فوتبالبا اين رأي ،رضايي به غير از محروميت ناشي از دريافت كارت قرمز يك جلسه ديگرنيز قادر به همراهي تيمش نخواهدبود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
ولی این الونگ خیلی خوش استیله!!!!!!!!!


دوست عزیز شما همه کلمات پرسپولیس را قرمز میکنید>>!!!!!!

مرهبا بر همت شما!!!!!!

همه ی دنیای من قرمز ِ

چه عجب یکی از ما تشکر کرد ! :blush:
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
درخواست نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از رئیس جمهور ؛
ورزشگاه شهید شیرودی را به پرسپولیس واگذار کنید

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نامه ای به دکتر محمود احمدی نژاد خواستار واگذاری ورزشگاه شهید شیرودی تهران به پرسپولیس شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مالکی نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی نامه ای به دکتر احمدی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از توجه وی به مقوله ورزش به عنوان یک مقوله فرهنگی واجتماعی با ابعاد گسترده اقتصادی ، سیاسی و همچنین تشکر از واگذاری ورزشگاه تختی به باشگاه استقلال ، از ایشان درخواست نمود با واگذاری یکی از ورزشگاه های بزرگ ترجیحا استادیوم شهید شیرودی به پرسپولیس موافقت نموده و برای تسویه بدهی های این باشگاه مردمی و پرطرفدار نیز دستورات مقتضی صادر نماید
 

bmoqimi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2006
نوشته‌ها
285
لایک‌ها
0
محل سکونت
click4uni.com
همه ی دنیای من قرمز ِ

چه عجب یکی از ما تشکر کرد ! :blush:

بابا ما یه عمریه داریم پستاتو میخونیم حال میکنیم اگه پایه ای بیا تو این فروم که تو امضام زدم یه حالی به کلوپ پرسپولیسش بده!!
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
سلام عرض میکنم خدمت قرمزهای عزیز

به محفل ما خوش آمدید!!!!!!!!:D


ولی هواداری مجازی زیاد حال نمی ده!!!!!!!!!:(
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در غياب نفرات آزمايشي

بازيكنان پرسپوليس 90 دقيقه تمرين كردند

خبرگزاري فارس: تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران امروز در غياب بازيكنان آزمايشي داخلي و خارجي برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، بازيكنان از ساعت 11 امروز به مدت 90 دقيقه در ورزشگاه كارگران برگزار شد.
در تمرين امروز نيز خبري بازيكنان آزمايشي داخلي و خارجي نبود.
محمدرضا ماماني پس از مدتي دوري امروز به همراه ابوالفضل حاجي زاده به مدت 40 دقيقه به دويدن دور زمين پرداخت.
همچنين برخي از ليدرهاي منتسب به علي پروين نيز در محل تمرين امروز حاضر شدند.
فردا آخرين جلسه تمرين پرسپوليس برگزار مي شود.
اين تيم در نخستين بازي از دور برگشت ليگ برتر روز پنجشنبه ميزبان ابومسلم مشهد است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
برخلاف ماه‌هاي اخير

تمرين پرسپوليس عصر روز آينده برگزار مي‌شود

خبرگزاري فارس: در حاليكه به دستور دنيزلي تمرينات پرسپوليس در نوبت صبح برگزار مي‌شد، تمرين روز آينده بعدازظهر برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از پايگاه خبري باشگاه، مصطفي دنيزلي تصميم گرفته بعد از مدت‌ها، تمرين را در نوبت عصر برگزار كند.
در همين راستا آخرين تمرين پرسپوليس پيش از رويارويي مقابل ابومسلم مشهد ساعت 15:45 عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه كارگران برگزار خواهد شد و 18 بازيكن منتخب بعد از تمرين براي حضور در اردو راهي هتل المپيك خواهند شد.
پرسپوليس در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر روز پنجشنبه ميزبان ابومسلم مشهد است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
مدير برنامه‌هاي مهرداد اولادي:
اولادي فقط در الشباب مي‌تواند بازي كند
معاوضه‌ي اولادي و برهاني يك شوخي است



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مدير برنامه‌هاي مهرداد اولادي گفت: اين بازيكن تنها مي‌تواند در تيم الشباب امارات بازي كند.

علي اصغر مانوسي‌فر كه در قرارداد ميان مديران دو باشگاه پرسپوليس و الشباب به عنوان حكم برگزيده شده و مطلع‌ترين فرد در مورد مسايل اين بازيكن است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (يسنا)،‌ اظهار كرد: اولادي بر اساس امضا قراردادي ميان مديران عامل دو باشگاه پرسپوليس و الشباب براي مدت سه سال به عضويت تيم الشباب امارات درآمده است و اين قرارداد در فدراسيون فوتبال امارات نيز ثبت شده است. اما در شهريور ماه سال 85 به واسطه‌ي مشكلات پيش آمده به دليل خدمت سربازي اولادي و دانشجو بودن اين بازيكن، مديرعامل باشگاه پرسپوليس به طور رسمي خواهان به خدمت گرفتن قرضي اولادي براي نيم فصل نخست ليگ برتر در فوتبال ايران شد كه با تلاش فراوان اين خواسته‌ي پرسپوليس تحقق يافت و موافقت مديران الشباب نيز جلب شد.

مانوسي‌فر ادامه داد: در حال حاضر مهلت الشباب به پرسپوليس به پايان رسيده و اولادي بدون مجوز الشباب نه در پرسپوليس و نه در هيچ تيم ديگر كشورمان از جمله تيم‌هاي نظامي قادر به فعاليت فوتبال به صورت حرفه‌اي نخواهد بود. چرا كه برگه‌ي ITC اين بازيكن در اختيار باشگاه الشباب است و به همين دليل موضوع معاوضه‌ي اولادي با برهاني كه در برخي رسانه‌ها منعكس شده است جنبه‌ي شوخي دارد و بس.
 
بالا