• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بارسلونا

kyle

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,435
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
10 جمله به يادماندني در ستايش از مسي

در دهمين سالروز اولين بازي مسي براي بارسلونا، نشريه موندودپورتيوو، 10 جمله به يادماندني در ستايش از مسي را منتشر کرد.
00993972.jpg

امروز دهمین سالروز اولین بازی رسمی مسی با لباس بارسلوناست. نشریه "موندودپورتیوو"، در اقدامی جالب، 10 جمله جالب در ستایش از لئو مسی را منتشر کرد که در زیر می آید :


گواردیولا سال 2010
: روزی برای نوه هایم تعریف خواهم کرد که زمانی مربیگری مسی را بر عهده داشته ام.هرگز بازیکنی در اندازه های او ندیده ام

آرسن ونگر سال 2010 : مسی یک بازیکن پلی استیشن است. کارهای غیرممکن را او ممکن می کند.

رافائل نادال سال 2011 : مسی بهترین بازیکنی است که دیده ام. البته او رقبایی دارد . از دیدن بازی او لذت می برم.

وین رونی سال 2012 : مسی نه تنها برتر از رونالدو که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

فرگوسن سال 2012 : مسی در سطح مارادونا و پله است. او در تالار مشاهیر فوتبال جای خواهد داشت.

پیکه سال 2012 : مسی یک بازیکن فرازمینی است. رونالدو در بین بازیکنان زمینی بهترین است.

استیو نش(بسکتبالیست) سال 2012 : رونالدو هرگز به سطح لئو مسی نخواهد رسید.

زلاتان ابراهیمووچ سال 2013 :
هیچ بازیکنی به خوبی مسی نیست. توپ طلا باید به او برسد

والدانو سال 2013 : مسی در 30 سالگی و در جام جهانی 2018 ،بهترین بازی هایش را انجام خواهد داد. همانند پله در سال 1970، زمانیکه 30 سالش بود.

کوکه سال 2014: رونالدو یک ورزشکار است اما مسی خدای فوتبال است. بین رونالدو مسی انتخاب من مسی است.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
پيام مسي در سالروز اولين بازيش براي بارسا

16 اکتبر سال 2004 مسي براي اولين بار براي بارسلونا در يک ديدار رسمي به ميدان رفت.او به همين مناسبت در صفحه اجتماعي خود پيغامي را براي هوادارانش منتشر کرد.
00993787.jpg


امروز دهمین سالروز اولین بازی لیونل مسی برای بارسلوناست. ده سال پیش در چنین روزی، مسی در بازی مقابل اسپانیول به جای دکو وارد زمین شد و بدین ترتیب، افسانه این نابغه آرژانتینی در بارسا شروع شد.

به همین مناسبت این بازیکن در صفحه اجتماعی شخصی خود چنین نوشت:"می خواهم از تمام اعضای خانواده،دوستان، هم تیمی ها و نیز مجموعه مدیریتی بارسلونا، بدین خاطر که در این 10 سال، همواره پشتیبان من بوده اند تشکر کنم.

یک دهه فوق العاده شیرین و به یادماندنی در بارسلونا داشته ام و همواره از پوشیدن پیراهن این تیم احساس غرور و افتخار کرده ام.با این وجود، هیچگاه انگیزه ام برای بهتر شدن را از دست نداده و می خواهم به افتخارات بیشتری با بارسلونا دست یابم.همه شما را به گرمی در آغوش می گیرم."
 

kyle

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,435
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
سوارز: براي ال کلاسيکو 100 درصد آماده ام

لوئيس سوارز، مهاجم بارسا، اعلام کرد براي اولين بازي اش براي اين تيم مقابل رئال مادريد کاملا آماده است.
00993783.jpg


به گزارش "ورزش سه"، این ستاره اروگوئه ای که در تابستان با انتقالی 88 میلیون یورویی از لیورپول به بارسا پیوست، به دلیل گاز گرفتن جورجیو کیه لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا، برای چهار ماه از حضور در میادین محروم شد.
اما با پایان محرومیتش، می تواند بارسا را در ال کلاسیکو همراهی کند. او که در دو دیدار دوستانه اخیر، تیم ملی اروگوئه را مقابل عربستان و عمان همراهی کرد، اعلام کرد عدم حضور در بازی های باشگاهی، روی آمادگی اش تاثیر نگذاشته است.
او که در مراسم اهدا کفش طلای فوتبال اروپا حضور پیدا کرده بود تا جایزه مشترکش را در کنار کریس رونالدو دریافت کند، گفت:" انجام اولین بازی برای بارسا در سانتیاگو برنابئو، فوق العاده است. قبل از دیدارهای اخیر برای اروگوئه نمی توانستم بازی کنم اما اکنون از نظر بدنی کاملا خوب هستم؛ بهتر از آنچه انتظار داشتم. 100 درصد آماده هستم.

00993952.jpg

سازگار شدن با سبک بازی بارسا یک مشکل نیست. تنها می خواهم به بازی بروم و از بازی کردن لذت ببرم. در باشگاهی هستم که همیشه دوست داشتم برای آن بازی کنم. تلاش می کنم مانند زمان حضور در لیورپول، در مقابل دروازه خوب عمل کنم. آنچه مربیان همیشه از من می خواهند و مهمتر از همه است، گلزنی است."
او همچنین در مورد دریافت جایزه کفش طلا، گفت:" از جنبه شخصی، همیشه دریافت چنین جوایزی لذت بخش است اما شما بدون تلاش سایر بازیکنان تیم نمی توانید به چنین دستاوردی برسید. افتخار می کنم که این جایزه را به طور مشترک با ستاره بزرگی مانند کریس رونالدو دریافت می کنم."
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
marca.750.jpg

روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر " کفش‌هایش را پوشید" به اهدای کفش طلا به لوئیس سوارز اشاره دارد

sport.750.jpg


روزنامه اسپورت چاک کاتالونیا با تیتر "صد در صد آماده ام" به نقل صحبت‌های لوئیس سوارز در مراسم اهدای کفش طلا پرداخته است
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
عکس روز؛ تنها یکی از تیم های بارسلونا، اتلتیکو و رئال مادرید می توانند در فینال کوپا دل ری حاضر باشند

319013920228092749228543094.jpg

عصر امروز مرحله رقابت های جام حذفی اسپانیا، موسوم به کوپا دل ری با اضافه شدن تیم های بزرگ لالیگا قرعه کشی شد و تیم های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید حریفان خود را شناختند، اما نکته قابل توجه در این قرعه کشی، این است که به احتمال بسیار زیاد در دور بعدی شاهد دربی مادرید خواهیم بود و پس از آن می توانیم شاهد جدال یکی از تیم های مادریدی با بارسلونا باشیم که یعنی تنها یکی از آنها شانس حضور در فینال رقابت ها را خواهند داشت.

10418185_10153242028027306_8208601116599026966_n_0.jpg

+++++++++++++++
چیدمان تاکتیکی احتمالی بارسا در الکلاسیکو از نگاه موندو دی پورتیو

real-2011.jpg

اختصاصی بارسانیوز | بارسا در دیدار الکلاسیکو پیش رو از سیستم 442 خاصی استفاده می کند در این سیستم سوارز و نیمار در نوک خط حمله حضور دارند و مسی با آزادی عملی بیشتری پشت مهاجمین هدف قرار دارد

10685397_939798289382337_2491159356673998272_n.jpg


ترکیب بارسا : کلودیو براوو، متیو ، ماسکرانو ، پیکه ، آلوز ، بوسکتس ، راکیتیچ ، انیستا، مسی ، سوارز ، نیمار
++++++++++
ججججججججججججا خط حمله رو اوفــــــــــــــــــــــ :D
باز ماسچرانو :general505::general509:
 
Last edited:

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
احتمال جایگزینی سامپر با بوسکتس در بازی با ایبار !
59256-1413545931.jpg

اختصاصی / به گزارش آ.اس بارسلونا قصد دارد در بازی با ایبار به جای بوسکتس از سرجی سامپر استفاده نماید . دلیل این تغییرات به گفته ی آ.اس دو بازی بعد از ایبار است . بارسلونا بعد از بازی با ایبار به مصاف آژاکس و رئال مادرید میرود و لوئیس انریکه قصد دارد تا به بازیکنان اصلی استراحت دهد . پیش تر خبرهایی در مورد عدم حضور مسی و نیمار نیز در ترکیب بارسلونا برابر ایبار منتشر شده بود .
+++++++++++++++
نشست خبری انريکه (1): همه ديدند که سوارز چاق نيست
pic-2014-10-17-entreno-47-v1413551291-jpg.jpg


سرمربي بارسلونا در نشست خبري قبل از بازي با ايبار، ضمن اشاره به چاق نبودن سوارز، عنوان داشت که دو بازي ملي اخير او باعث شده است که در شرايط مسابقه قرار بگيرد.

بارسلونا فردا در نوکمپ به مصاف تیم ایبار خواهد رفت. روز سه شنبه در لیگ قهرمانان نیز یک بازی حساس مقابل آژاکس را باید برگزار کند و در نهایت، شنبه آینده بازی ال کلاسیکو در برنابئو، انتظار شاگردان لوئیس انریکه مارتینز را می کشد.

انریکه در نشست خبری قبل از بازی با ایبار گفت:
وقفه در لالیگا بخاطر بازی های ملی، روی عملکرد شما در سه بازی حساس این هفته تاثیر گذار خواهد بود؟
من فقط نگران بازی بعدی خودمان در مقابل ایبار هستم.آنها تا بدینجا عملکرد خوبی داشته اند. تنها نگرانی من از این است که این تیم بتواند فردا برای ما مشکل ساز شود. به دو بازی بعدی هنوز فکر نکرده ام.
تغییرات در ترکیب اصلی
روی همه بازیکنانم حساب می کنم.می دانم که بازی های زیادی در پیش خواهیم داشت.سفرهای خسته کننده و طولانی که ممکن است روی فرم بدنی بازیکنان، تاثیر منفی بگذارد.عملکرد بازیکنان در تمرین برای من مهم است و روی تک تک شاگردانم حساب کرده ام.
وضعیت مسی و سوارز
فکر نمی کنم که رکوردشکنی مسی و کفش طلایی که سوارز در این هفته دریافت کرد، روی آنها از لحاظ ذهنی تاثیر منفی بگذارد. آنها به چنین مسائلی عادت دارند. دو روز است که به تمرینات بازگشته اند و من به آنها اطمینان دارم.
مونیر به تیم اول اضافه خواهد شد؟
خیر. او همچنان عضو تیم دوم باشگاه است و در این زمینه اتفاق جدیدی نیفتاده است.
انتخاب سه مهاجم اصلی
این یک معضل شیرین برای من است.هر مربی ای دوست دارد با چنین مشکلی مواجه باشد.رقابت موجود، به قوی تر شدنمان کمک خواهد کرد.از این بهتر نمی شود.
وضعیت پیکه و فرمالن
مصدومیت فرمالن خوب شده است. یک هفته است که بصورت نرمال تمرین می کند و فقط فرم بدنی او باید بهتر شود. مطمئنا در ادامه به ما کمک خواهد کرد. در مورد پیکه،مشاجره او با پلیس محلی یک مساله شخصی است.ارزشی برای من ندارد و بدان توجه نمی کنم. او مقصر بود و خودش متوجه اشتباهش شد.
تقویم کوپا دل ری و مقابله با هوئسکا
قرعه خوبی بود. کوپا دل ری، رقابتی جذاب با حساسیتی خاص است.ممکن است در یک بازی کمتر از حد انتظار ظاهر شده و حذف شوید.باید این مسابقات را جدی گرفت. همیشه از کوپا دل ری خوشم می آید.
حریف فردای شما: ایبار
ایبار تیمی است که در خارج از خانه هم خوب بازی می کند. انتظار دارم که در بازی فردا با یک دفاع همه جانبه از آنها روبرو شویم. آنها تیمی شجاع و با برنامه در ضدحملات هستند و می توانند برای ما تیم خطرناکی باشند. حمایت هواداران درنوکمپ، بدون شک روی ما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت اما باید مراقب ایبار باشیم.
سوارز 100 درصد آماده است؟
مشکل است که الان بخواهم در این مورد نظر بدهم. او به نسبت روزهای اول بسیار بهتر شده است.دو بازی ملی اخیر، بطور حتم به او کمک کرد تا در شرایط بازی قرار بگیرد. نمی دانم چند درصد آماده است. اما خودتان دیدید که او بر خلاف نظر برخی، دچار اضافه وزن نیست.
نشست خبری انريکه (2) : فکر نمي کنم ايبار از بارسلونا بترسد
rueda-de-prensa-de-luis-enriqu-54418011572-54115221154-600-396.jpg

انريکه در نشست خبري امروزخود، به اين نکته اشاره کرد که انتظار دارد ايبار، شجاعانه و بدون ترس در نوکمپ به ميدان برود.

بارسلونا فردا در نوکمپ به مصاف تیم ایبار خواهد رفت. روز سه شنبه در لیگ قهرمانان نیز یک بازی حساس مقابل آژاکس را باید برگزار کند و در نهایت، شنبه آینده بازی ال کلاسیکو در برنابئو، انتظار شاگردان لوئیس انریکه مارتینز را می کشد.
بخش دوم نشست خبری لوئیس انریکه در زیر می آید:
بازی در نوکمپ باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بازیکنان ایبار خواهد شد؟

فکر نمی کنم که آنها در مقابل ما با ترس بازی کنند. انتظار دارم که همانند روزی که در ویسنته کالدرون آن بازی شجاعانه را مقابل اتلتیکو انجام دادند، مقابل ما هم بدون ترس بازی کنند.
دوست دارید که مسی در این بازی رکوردشکنی کند؟
در این مورد اصلا با یکدیگر صحبت نکرده ایم.برای من، بازی تیمم و برتری بر ایبار مهم است.رکورد گلزنی لالیگا بالاخره توسط مسی جابجا خواهد شد اما این هدف من و وظیفه من هم نیست. من بازیکنانم را برای پیروزی در بازی فردا به زمین می فرستم. مسی می تواند مثل دیدارهای گذشته برای ما گلزنی کند. این امکان هم وجود دارد که همانند برخی دیدارها نتواند گلزنی کند.
وفتی سوارز به ترکیب بارسا اضافه شود، مونیر و ساندرو به تیم دوم باز خواهند گشت؟
هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته ام.ممکن است که با ما تمرین کرده ولی برای تیم دوم باشگاه به میدان بروند.در این فصل دشوار است که بتوانند برای تیم اول بازی کنند. هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارند.ولی برایشان ارزش زیادی قائل هستم.
عملکرد سوارز،مسی و نیمار در بازی های ملی را دیدید؟
این بازی ها را ندیدم.ترجیح دادم مسابقات دیگری تماشا کنم. گل هایی که زدند، خود نشان دهنده عملکرد خوبشان بود.
وقتی بازیکن بودید و خارج از 11 بازیکن اصلی قرار می گرفتید، چه احساسی به شما دست می داد؟
زمان زیادی از آن دوران گذشته است.کمی ناراحت می شدم. اما همیشه در بارسلونا با بودن این همه بازیکن بزرگ، سطح رقابت بالایی را شاهد هستیم.هر زمان بازی نمی کردم، بر تلاشم در تمرینات روزهای بعد اضافه می کردم. به بازیکنانم ایمان دارم و می دانم که این رقابت، به بالارفتن سطح کیفی آنها کمک خواهد کرد. این مساله در نهایت به نفع بارسلونا خواهد شد.
دوست نداشتید که براوو کمی زودتر، از بازی های ملی به تمرینات بازمی گشت؟
از خودش سوال کنید.ارزش او نزد من تغییری نکرده است.برای من، همه بازیکنان ملی پوش در شرایط مساوی قرار دارند. بیشتر این مساله مهم است که در تمرینات بارسا چگونه ظاهر می شوند و رقابت درون تیمی آنها چگونه است.
عملکرد ایبار تا بدینجا شما را شگفت زده نکرده است؟
نباید فریب جایگاه فعلی(نهم) خودشان را بخورند.فصلی طولانی در پیش است و ممکن است این جایگاه دستخوش تغییر شود.ممکن هم است که این روند را ادامه دهند و حتی در جایگاهی بالاتر نیز در انتهای فصل قرار بگیرند.
+++++++++++++++
شنبه 26/07/1393 ساعت : 21:30
هفته 8 لاليگا : بارسلونا - ايبار
زنده از شبکه ورزش
+++++++++++++
این ساعت بازی اشتباه نیست؟؟؟؟
خوشم اومد از حرفای انریکه خیلی خوب بود. یکی اینکه گفت منیر بازیکن تیم ب هست:general601: بهترین حرف ممکن .هنوز جا داره این بازیکن و مونده به تیم 1 برسه
 

_professor_

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2014
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
1,224
مصاحبه رو نخوندم ولی میخوام پیشبینی کنم::cool:

امشب تو بازی با ایبار احتمالا نمیخواد به مسی و نیمار بازی بده شاید نیمه دوم بازی بده...شاید هم از اول بازی باشن و نیمه دوم تعویض بشن...شاید هم فیکس باشن خدا میدونه:D

به هر حال کار خوب اینه که به بیشتر بازیکن اصلی ها برای بازی با رئال استراحت بده

ولی این ایبار هم نباید دست کم گرفت یهو دیدی رکورد گل نخوردن براوو جونمون رو شکست
 

kyle

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,435
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
امشب تو بازی با ایبار احتمالا نمیخواد به مسی و نیمار بازی بده شاید نیمه دوم بازی بده...شاید هم از اول بازی باشن و نیمه دوم تعویض بشن...شاید هم فیکس باشن خدا میدونه:D
دیگه احتمالی نموند که بگی داش مجید؟؟:p
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
اوه چه خبره امروز:general210:
دنی الوز با منچستر قرارداد بسته و تابستان میره اونجا:general507:
ایجنت ژاوی گفته هم احتمال اینکه ژانویه بره زیاد:general509:
 

Big_Radeen

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
607
لایک‌ها
401
محل سکونت
طهران
ای بابا دنی رو نباید بدن. چه مرگشون شده اینا؟! میرن یه دفاع ۳۰ ساله میخرن و یکیم که ۸ماه تو سال مصدومه !!!! :general207::general208::general208::general208::general208:
مونتویا بد سوراخه تو دفاع راست. نه سرعت دنی رو داره نه نفس !!
پارسال عینه یه بچه ۶ ساله بیل ردش کرد تو جام حذفی و آخرشم که همه میدونیم...
دوس دارم با لگد برم تو فک زوبی زارتا :)
 

persianalpha

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
4 جولای 2004
نوشته‌ها
1,819
لایک‌ها
1,386
محل سکونت
Tehran
البته بیل بارترا رو رد کرد
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
به افتخار دویست و پنجاهمین گل بهترین بازیکن همه دوران در لالیگا
مهم ترین و سخت ترین رکورد لالیگا در آستانه خرد وخمیر شدن توسط کینگ لیو
بدبخت کسی که بخواد رکورد لیو رو بزنه. باید چهارصد تا گل بزنه احتمالا

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
ای بابا دنی رو نباید بدن. چه مرگشون شده اینا؟! میرن یه دفاع ۳۰ ساله میخرن و یکیم که ۸ماه تو سال مصدومه !!!! :general207::general208::general208::general208::general208:
مونتویا بد سوراخه تو دفاع راست. نه سرعت دنی رو داره نه نفس !!
پارسال عینه یه بچه ۶ ساله بیل ردش کرد تو جام حذفی و آخرشم که همه میدونیم...
دوس دارم با لگد برم تو فک زوبی زارتا :)
منظورتون البته بارتراست دیگه
من همیشه منتقد ناشی بازی های این بچه تو دفاع بودم ولی یادمون نره که مصدوم بود و با زور آمپول و از سر دفاع نداشتن گذاشتنش داخل زمین. در طول بازی هم خوب بود و یک گل زیبا هم زد ولی به طور واضحی در صحنه معروف میگ میگ بدنش جواب نداد

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
کماکان و متاسفانه باید تکرار کنم که آلبا بوق در حمله شوت در دفاع
در حالیکه تیم ها بیشتر روی راست بارسا بیشتر تمرکز دارند و تراکم سمت چپ کمتره و کار راحت تر
یک نکته که خیلی وقته میخوام بنویسم و گل اول امشب باز یادم انداخت اینکه از مهم ترین اسلحه های گواردیولا وقتی که تیم به جدول دفاع های اتوبوسی میخورد این اضافه شدن هافبک ها وشکستن خط بود. بخشی از عدم موفقیت های دوسال گذشته کمرنگ و کمرنگ تر شدن تاکید بر این حرکت بود.
انریکه کم کم در حال درک مسائل تیمه و باید امیدوار باشیم بتونه این مسیر رو ادامه بده.
خرید روییس میتونست شدیدا در این زمینه به بهبود تیم کمک کنه

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
ایییییییییی چقدر حیف شد این هد دقیقه ۹۰ گینگ گل نشد :general108::general208:
مسی میتونست در دوبازی اخیر هت تریک کنه و از این بابت حیف شد.
البته اگر به ریال در مادرید گل بزنه و رکورد رو اونجا بشکنه من شدیدا خوشحال خواهم بود که این دو هفته نتونسته

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

Big_Radeen

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
607
لایک‌ها
401
محل سکونت
طهران
منظورتون البته بارتراست دیگه
من همیشه منتقد ناشی بازی های این بچه تو دفاع بودم ولی یادمون نره که مصدوم بود و با زور آمپول و از سر دفاع نداشتن گذاشتنش داخل زمین. در طول بازی هم خوب بود و یک گل زیبا هم زد ولی به طور واضحی در صحنه معروف میگ میگ بدنش جواب نداد

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
آره همون بارترا منظورم بود. متاسفانه نمیشه ویرایش کرد !
بارترا ریزه و بدرد دفاع وسط نمیخوره. ولی انصافا تو چند تا بازی قبل که چند بار وسط بازی کرد, عمق رو خیلی خوب میبست !‌ولی تو توپ های بلند خیلی آسیب پذیره
اگه رو سرعتش کار کنه تو دفاع راست خیلی بدرد میخوره
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
چه بازی ای بشه ال کلاسیکو
فقط به شرط اینکه سوارز قول بده گردن په په رو گاز نگیره:D
 

mohammad ir

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2011
نوشته‌ها
3,074
لایک‌ها
1,447
محل سکونت
iran.mashhad
دلم می خواد سوارز یه گاز مشتی بگیره . اونم کریس رونالدو رو که خیلی ازش بدم میاد

در ضمن بچه ها بازی دیشب هم عالی بود . گل های خوبی هم زدن . فک می کنم حضور سوارز کنار نیمار و مسی بتونه جنگندگی رو به قابلیت های تکنیکی و ظرافت ها اضافه کنه که این اتفاق برای بارسلونا لازم بود
 
بالا