برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
CityBay_get_021013_12.variant846x476.jpg


CityBay_get_021013_15.variant846x476.jpg


2004733_w1.jpg
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,119
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
منم با تاخیر این پیروزی بزرگ رو به همه هوادارای بایرن تبریک میگم
بازی فوق العاده دلچسب و زیبایی ارائه دادن مونیخی ها تو نیمه دوم تو یکی دو دقیقه تو زمین سیتی چقدر پاسکاری کردن دمشون گرم
کلا 4 نماینده المان این دور کولاک کردن همشون با پیروزی بازیهاشونو به پایان رسوندن به امید صعود هر چهارتاشون
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بواتینگ: بایرن میتواند از این بهتر شود

624-boateng-1.jpg


FCBayern.ir- جروم بواتینگ مدافع بلند قامت بایرن مونیخ پس از عملکرد بسیار خوب تیمش مقابل منچستر سیتی به هم تیمی هایش هشدار داد که بایرن مونیخ میتواند از این هم بهتر باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هودران بایرن مونیخ در ایران: بواتینگ بعد از عملکرد بسیار خوب بایرن در بازی دیشب عنوان کرد: "‌ ما یک بازی عالی و بزرگ انجام دادیم.این هرگز آسان نیست که نتیجه سه بر یک را در مقابل یک تیم بزرگ به دست آورید.بعد از موفقیت های فصل پیش برای ما دشوار خواهد بود اما ما میخواهیم بهتر باشیم.ما یک مربی جدید داریم که اعتماد به نفس کافی را به ما میدهد و این را میشود در درون بازی مشاهده کرد ".

مدافع تنومند بایرن مونیخ افزود: " ما میدانیم که این پیروزی بسیار ارزشمند است زیرا منچستر سیتی یک تیم قوی است که بسیار سخت در زمینش شکست میخورد و این برای ما نشان دهنده ی آمادگی تیم است.ما درحال منطبق شدن با خواسته های پپ هستیم،او یک مربی بزرگ و شخص قابل احترامی است.او به خوبی در این مدت زمان کم آلمانی صحبت میکند و همه ما آماده و مشتاق هستیم تا بتوانیم فلسفه او را در تیم تکمیل کنیم ".


رومینیگه: هیچ مشکلی بین سامر و لام نیست

624-rummenigge-4.jpg


FCBayern.ir - کارل هاینس رومینیگه بعد از مصاحبه های اخیر فلیپ لام و ماتیاس سامر علیه یکدیگر عنوان نمود که هیچ مشکلی بین این دو وجود ندارد و این گفتگوها را طبیعی دانست.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هودران بایرن مونیخ در ایران: رومینیگه در این باره گفت: " طبیعی است که سامر و لام در این مورد با یکدیگر بحث کرده اند ما باید این مشکلاتی که مربوط به دو هفته قبل است را در درون باشگاه حل و فصل کنیم نه اینکه مشکل دیگری به وجود آوریم.

این در حالی است که خود رومینیگه چندی پیش از انتقادات سامر که آن را رسانه ای کرده بود انتقاد کرد و اظهار کرده بود که نباید هر مسئله ای را در عموم مطرح نمود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پنج دلیل برتری بایرن مقابل سیتی

624-mancity-fcb.jpg


FCBayern.ir - شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی به پایان رسید که پیروزی بایرن در خانه منچستر سیتی از مهمترین نتایج این شب بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هوداران بایرن مونیخ در ایران؛ بدون شک بایرن مونیخ یکی از بهترین نتایج شب گذشته لیگ قهرمانان را کسب کرد و قطعا این نتیجه دلایل متعددی دارد اما شاید این 5 دلیل عمده ترین دلایل این نتیجه خوب باشند.

1 - مالکیت توپ
هر دو تیم در مسابقات داخلی خود عملکرد فوق العاده ای را در حفظ توپ و در صد مالکیت توپ داشتند و بسیاری منتظر بودند تا شاهد تقابل این دو تیم از این لحاظ باشند اما با شروع مسابقه مشخص شد که پپ همچنان در مالکیت توپ توانایی ویژه ای دارد، بدون شک یکی از دلایل کسب این نتیجه توسط بایرن حفظ توپ بالای بازیکنان این تیم بود، بایرن در این مسابقه به خوبی توپ را در میانه زمین به گردش در آورد و همین امر این تیم را به تیم مسلط مسابقه تبدیل کرد.
در پایان بازی آمار نشان داد که بایرن در حدود 66 در صد از زمان مسابقه مالک توپ بوده است.

2 - پاس
بایرن سبکی شبیه به تیکی تاکای بارسا اما در قالب آلمانی را توانست در ورزشگاه اتحاد به نمایش بگذارد تعداد پاس های متعدد که با دقت و سرعت بالا نیز همراه بود خط میانی منچستر را که نقطه قوت این تیم بود از کار انداخت و بایرن مونیخ را به تیم برتر زمین بدل کرد. باستین شواین اشتایگر با 70 پاس صحیح در این مسابقه یکی از بهترین های باواریایی ها بود.

3. - دروازه بان
هرچند که منچستر سیتی نتوانست موقعیت های فراوانی را روی دروازه نویر ایجاد کند اما در همان چند صحنه هم نویر واکنش های مناسبی داشت اما در سوی دیگر جو هارت یک شب کابوس وار را پشت سر گذاشت و تقریبا روی هر 3 گل بایرن مقصر بود؛ شاید اگر جو هارت شب بهتری را پشت سر می گذاشت سیتی نتیجه بهتری را در پایان کسب می کرد.

4 - مثلث هجومی بایرن
روبن، ریبری و مولر هر 3 در اوج آمادگی بودند و هر سه هم توانستد گلهای منحصر به فردی را به ثمر برسانند به کار گیری مولر در پستی غیر متعارف با انطباق کامل توسط این مهاجم جوان همراه شد و آقای گل جام جهانی 2010 یک شب رویایی را سپری کرد و یکی از بهترین های بایرن بود.

5 - تمرکز و اعتماد به نفس
بایرن در این مسابقه از لحاظ روحی و روانی هم تیم برتر میدان بود و در شرایطی که در دقایق پایانی 10 نفره شد توانست به خوبی مسابقه را به کنترل خود در بیاورد، گل زود هنگام ریبری هم اعتماد به نفس مونیخی ها را کاملا افزایش داد و این اعتماد به نفس تا پیش از گل منچستر سیتی کاملا در حرکات آنها به چشم می خورد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آرسنال به دنبال ژردان شکیری

624-shaqiri-3.jpg


FCBayern.ir - ژردان شکیری هافبک سوئیسی باشگاه بایرن مونیخ به گفته برخی از رسانه های سوئیسی پیشنهاداتی از سوی باشگاه آرسنال برای جذب وی شده است که در ژانویه خواهان به خدمت گرفتن وی شده اند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران: به گفته برخی از رسانه های سوئیسی باشگاه آرسنال به دنبال این است که با یک پیشنهاد 15 میلیون یورویی در ماه ژانویه بتواند ژردان شکیری هافبک جوان مونیخی ها را به امارات ببرد. این در حالی است که باشگاه آرسنال به شدت به دنبال ستاره های جوان بوندسلیگایی است و بعد از جولیان دراکسلر، هدف بعدی آن ها ژردان شکیری خواهد بود.

لازم به ذکر است که ژردان شکیری که قرادادی تا سال 2016 با بایرن مونیخ دارد ابراز علاقه مندی کرده است که قرداد خود را با باشگاه بایرن مونیخ تمدید کند.
 

$Dante$

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2012
نوشته‌ها
478
لایک‌ها
75
هرچند با تاخیر ولی بازی فوق العاده زیبا بود و واقعا آلمان ها نشون دادن که با فوتبال زیبا حریف هاشون رو میبرن نه با کارهای دیگه.
از برد هر 4 نماینده آلمان واقعا لذت بردم.
به امید صعود هر 4 تیم به مراحل پایانی.امیدوارم اینبار هر 4 نماینده آلمان دیدارهای نیمه نهایی رو برگزار کنند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هوینس: تیم گواردیولا تقریباً بی نقص است

624-hoeness-3.jpg


FCBayern.ir - اولی هوینس به تمجید از گواردیولا پرداخت و عنوان نمود که پپ تیم را فوق العاده کرده است و این را حاصل زحمات شبانه روزی وی در این صد روز تلقی نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هوینس در مصاحبه ای گفت: "ما کاملاً شگفت زده هستیم از اینکه توانستیم در برابر تیم قدرتمند منچستر سیتی چنین نتیجه ای بگیریم و از این نتیجه بسیار خوشحال هستیم. تیم ما قبل از آمدن پپ عالی بود اما با آمدن او تیم فوق العاده شده است! و این حاصل زحمات 12 ساعتی پپ در روز است که می توان نتیجه آن را مقابل سیتی مشاهده نمود ".

او در ادامه در مورد موفقیت فوتبال آلمان در اروپا گفت: " این فوتبال آلمان نیست بلکه فوتبال دورتموند و بایرن مونیخ است. این دو تیم دارای دو مربی فوق العاده هستند که یورگن کلوپ برای دورتموند و هاینکس و گواردیولا نیز برای ما هستند. فکر نمی کنم بتوان با پول همه چیز را به دست آورد زیرا بازیکنان ما مانند یک خانواده می مانند و این برای ما مهم است ".


گوتسه: من هنوز 100 درصد آماده نیستم

624-gotze-2.jpg


FCBayern.ir - ماریو گوتسه ستاره جوان باشگاه بایرن مونیخ مصدومیت های شدیدی را پشت سر گذاشته است و اکنون بار دیگر می تواند از بازگشت به میادین خوشحال باشد. او یکی از تعوبض های پپ دیدار چهارشنبه منچستر سیتی و بایرن بود.

گوتسه در مورد شرایط خود گفت:"اینکه بار دیگر پس از پنج ماه می توانم بدون درد راه بروم خوشحال کننده است" او در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار مقابل لورکوزن می تواند از ابتدا در ترکیب بایرن باشد گفت:" فکر نمی کنم هنوز 100 درصد آماده نیستم باید چند بازی انجام دهم تا به ریتم برگردم و پس از چند هفته از ابتدا در ترکیب قرار بگیرم."

گوتسه در ادامه از اینکه آیا در ترکیب اصلی پپ خواهد بود گفت:" این را مربی تصمیم می گیرد" گوتسه 10 دقیقه انتهایی مقابل سیتی وارد بازی شد دیدار با لورکوزن این مدت می تواند بیشتر شود و به همین ترتیب ادامه دار باشد تا او از ابتدا در ترکیب یازده نفره بایرن قرار بگیرد.

گوتسه در مورد بازی با منچستر سیتی گفت:" بدون شک این یکی از بهترین بازی هایی بود که تاکنون انجام داده بودیم آن هم دور از خانه مقابل تیم منچستر سیتی با بازیکنان مطرح. ما واقعا خوب ظاهر شدیم و حتی شانس های خوبی برای گل های چهارم و پنجم داشتیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تیاگو آلکانترا؛ شاید دو هفته ی دیگر!

624-thiago-1.jpg


FCBayern.ir- تیاگو آلکانترا بازیکن 22 ساله باشگاه بایرن مونیخ که تابستان امسال با 25 میلیون یورو از بارسلون به مونیخ آمد دوران مصدومیتی جدی را سپری می کند اما به نظر او می تواند منتظر خبرهای خوش باشد.



دکتر مولر وولفارت پزشک مشهور مونیخی ها در مورد شرایط تیاگو می گوید:" برای ثابت نگاه داشتن مچ پای تیاگو از پیچ استفاده شده است و تیم پزشکی دوشنبه این پیچ را از پای وی بیرون خواهند آورد سپس باید تمرینات لازم برای تقویت ماهیچه ها را انجام دهد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود من او را تا دو هفته ی دیگر در اختیار مربیان بایرن قرار خواهم داد."


ریبری:کار من از مسی و رونالدو سخت تر است

624-ribery-6.jpg


FCByern.ir - فرانک ریبری که چندی پیش از سوی یوفا بعنوان مرد سال فوتبال اروپا انتخاب شده بود عنوان کرد که برای کسب توپ طلا کار سخت تری نسبت به رقیبان خود دارد و باید سخت تر از آن ها کار کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران: ریبری در این رابطه به "کیکر" گفت: " در مقایسه با آن ها من کار سختری دارم. من میتوانم یک مقدار بیشتر نسبت به مسی و رونالدو در کار های دفاعی کمک کنم.این امر واقعاً فوق العاده است که بتوانید توپ طلا را کسب کنید و یا یکی از گزینه ها برای آن باشید ".

مرد سال فوتبال اروپا در ادامه افزود: " من الآن اعتماد به نفس بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده ام و این را میتوانید از عملکرد من در زمین مشاهده کنید.من در بالاترین حد بازی و گل زنی قرار دارم و بهترین نمرات را کسب میکنم.من واقعاً از بازی خود در زمین لذت میبرم ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
راش :در حال حاضر فقط بایرن زیبا بازی می کند

624-rush.jpg


FCByern.ir - گلزن اسطوره ای باشگاه لیورپول انگلیس معتقد است در حال حاضر تنها باشگاهی که زیبا بازی می کند بایرن مونیخ آلمان است. وی همچنین عنوان می کند تحت تاثیر بازی مونیخی ها مقابل منچستر سیتی قرار گرفته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران: یان راش در مصاحبه با شبکه itv انگلیس می گوید : "به نظر من تنها بایرن مونیخ آلمان است که زیبا بازی می کند و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارند. آنها بازیکنان توانمندی دارند که انتظار تماشاگران فوتبال را برآورده می سازند. گواردیولا نیز یکی از بهترین مربیان است. او در حال حاضر سرگرم جا افتادن در باشگاه آلمانی است که این روند نیز به زودی انجام می پذیرد."

گلزن ولزی و افسانه ای باشگاه لیورپول همچنین اضافه می کند : "من بسیار زیاد تحت تاثیر بازی بایرن مونیخ در مقابل منچستر سیتی انگلیس قرار گرفتم. سیتی یکی از بهترین باشگاه های انگلیسی است ولی اصلا نتوانست قابلیت های خود را مقابل بایرن نشان بدهد زیرا بازیکنان بایرن اجازه این کار را به آنان نمی دادند."

یان راش در انتهای سخنان خویش اظهار امیدواری نمود باشگاه سابقش لیورپول نیز بتواند به مانند بایرن مونیخ بازی نماید و دوباره روزهای اوج این باشگاه باسابقه انگلیسی فرا برسد.


گواردیولا: هنوز برای تعریف و تمجید زود است

624-guardiola-1.jpg


FCBayern.ir - بایرن مونیخ پس از پیروزی پر گل در شب دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی در کانون توجهات قرار گرفت. بسیاری از کارشناسان فوتبال تیم فعلی بایرن را بهترین تیم فوتبال جهان و اولین بخت قهرمانی در چمپیونز لیگ می دانند.

اما به نظر گواردیولا چندان به اینگونه بحث ها اعتقادی ندارد. او در گفتگوی خود پیش از دیدار شنبه شب مقابل بایرلورکوزن گفت:" اینگونه تعریف و تمجید ها در ماه اکتبر چندان خوب نیست ما باید در فصل بهار به اوج فوتبالی خود برسیم و بهترین بازی ها را ارائه دهیم."

او در ادامه به بازی هفته هشتم مقابل لورکوزن می پردازد و ادامه می دهد:" بازی در بای آرنا و مقابل لورکوزن می تواند چالش دشواری برای ما باشد." گواردیولا در مورد ترکیبی که در این بازی استفاده خواهد کرد و احتمال حضور گوتسه در یازده بازیکن ابتدایی گفت:" لام همچنان در پست هافبک دفاعی استفاده خواهد شد. گوتسه گزینه ی انتخابی ما در یازده بازیکن ابتدایی نیست او چند ماه گذشته را برای رهایی از مصدومیت جنگیده است و برای بازگشت به فرم مطلوب به زمان نیاز دارد چیزی که خودش بهتر از آن آگاه است"
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایر مقابل بایرن؛ پیش نمایش هفته هشتم

624-fcb-bundesliga-3.jpg

FCBayern.ir - بای آرنا شنبه شب میزبان بزرگترین دیدار هفته هشتم خواهد بود. 30 هزار تماشاگر در لورکوزن از این بازی دیدار خواهند کرد تا ظرفیت استادیوم خانگی بایر تکمیل باشد. رویارویی بالانشینان بوندسلیگا و تقابل مردان پپ گواردیولا و سامی هیپیا بدون شک بازی زیبایی را رقم خواهد زد. اما بهتر است به شرایط دو تیم در این دیدار بپردازیم:

بایرلورکوزن
لورکوزنی ها در این فصل با سرمربی گری سامی هیپیا لحظات خوشی را سپری می کنند بهترین شروع تاریخ لورکوزن با شش برد از هفت بازی و کسب 18 امتیاز در این فصل رقم خورد. بایر لورکوزن امیدوار است با اتکا به درخشش اشتفان کیسلینگ و سیدنی سم که به تنهایی 10 گل از 17 گل بایر در هفت هفته ی گذشته را به ثمر رسانده اند ترمز بایرن را بکشند و بتوانند همچنان در کورس سه گانه ی صدر جدول خود را حفظ کنند. تقابل کیسلینگ و سم مقابل خط دفاع مستحکم بایرن می توانند به زیبایی های این بازی بیافزاید.

لورکوزن در بای آرنا آمار خیره کننده ای دارد آن ها در سال 2013 و پس از شکست 2 بر 1 مقابل بایرن مونیخ در ماه مارس تنها پیروز میدان بوده اند و هیچ امتیازی به میهمانان نداده اند. اما از سوی دیگر بایرن در پنج دیدار اخیر خود به میزبانی لورکوزن همواره با برد به مونیخ بازگشته است. لورکوزن در 20 بازی اخیر خانگی خود 15 پیروزی 3 تساوی و دو شکست مقابل بایرن و دورتموند داشته است.

پیروزی چهارشتبه شب مقابل سوسیه داد علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس شاگردان هیپیا توانست رکورد پیروزی های آن ها در بای آرنا را حفظ کند تا مربی جوانشان برای رویارویی هفته هشتم مقابل بایرن امیدوار تر شود. گونزالو کاسترو تنها غایب احتمالی بایر در مقابل بایرن خواهد بود.

بایرن مونیخ
باواریایی ها با 19 امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به دورتموند در رتبه ی دوم قرار گرفته اند. آن ها 14 گل در هفت هفته گذشته به ثمر رساندند و دو گل نیز دریافت کردند. آن ها برای ایجاد فاصله و جدا کردن خود با دیگر مدعیان علاوه بر برتری مقابل لورکوزن نیم نگاهی هم به دربی نورد راین هستند.

مردان گواردیولا اکنون در مسیر صحیح قرار گرفته اند و آن ها بالاترین درصد تملک توپ را دارند و با بازی دراختیارگیرنده بدنبال گشودن دروازه ی لورکوزن خواهند بود. در بخش دفاعی نیز آن ها قدرت مند استارت زدند پذیرش تنها دو گل در هفت هفته هماهنگی دفاع و دراوازه را می رساند. پیروزی چشم گیر مونیخی ها در منچستر می تواند پپ را برای استفاده از ترکیب تیم برنده ترغیب کند.

تیاگو آلکانترا، هولگر بداشتوبر به دلیل مصدومیت طولانی مدت از ترکیب دور خواهند بود. ماریو گوتسه روی نیمکت قرار می گیرد و با بهبود شرایط در ده دقیقه پایانی مقابل سیتی به میدان رفت. خاوی مارتینس نیز به تمرینات بازگشته ولی به نظر شرایط لازم برای حضور روی نیمکت نداشته باشد.

فرانک ریبری مرد تعیین کننده میدان خواهد بود او در دیدار لیگ قهرمانان تاثیرگذار بود و هماهنگی او با دیوید آلابا در سمت چپ مونیخی ها کم نظیر است. مرد سال فوتبال اروپا سه گل بوندس لیگایی در این فصل به ثمر رسانده است و برای گلزنی در دیدار امشب نیز مورد علاقه است.

ترکیب احتمالی دو تیم

بایرلورکوزن : لنو - هیلبرت - فولشید - توپراک - بوینیش - بندر - رینارتس - رولفس - سم - کیسلینگ - سان

بایرن مونیخ : نویر - دانته - بواتنگ - رافینیا - آلابا - لام - شواین اشتایگر - مولر - ریبری - روبن - ماندزوکیچ


leverkusen.jpg
bayern.jpg
 

Reza_Rms

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2012
نوشته‌ها
409
لایک‌ها
230
محل سکونت
تهران
بازی امشب بایرن مونیخ سوار بازی بود
دورازه بان لورکوزن امشب ترکونده بود و فکر کنم بهترین بازیکن زمین بود و خیلی عکس العمل های خوبی داشت
لورکوزن شدیدا تو لاک دفاعی بود و انصافا خوب دفاع میکردند
مثل موقعی که مورینیو تو چند سال قبل تو چلسی میرفتند تو لاک دفاع ولی محکم و سخت از گل خوردن جلوگیری میکردند که امشب لورکوزن هم اینطوری بود
امار مالکیت توپ که اعلام شد خنده دار بود
71 درصد بایرن
29 در صد لورکوزن
امار تو دقیقه ی حدودا 80 بازی بود...
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایر لورکوزن 1 - 1 بایرن مونیخ

624-fcb-bay.jpg

FCBayern.ir - در ادامه هفته هفتم بوندسلیگا تیم های دوم و سوم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در این مسابقه تیم های فوتبال بایر لورکوزن و بایرن مونیخ در استادیوم بای آره نا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند و امتیاز این بازی را با هم تقسیم کردند.

بایرن با این تک امتیاز بیست امتیازی شد و به صدر جدول بوندسلیگا رفت. تونی کروس در دقیقه 29 برای بایرن و سیدنی سم در دقیقه 31 برای لورکوزن گلزنی کردند.

ترکیب تیم بایر لورکوزن :
9.png

برند لنو - امره کن (هیونگ مین سون از دقیقه 68) - امیر اسپاهیچ - اومر توپراک - جوئیلینو دوناتی - سیمون رولفس (C) - اشتفان راینارتز - لارس بندر - سباستین بوینیش - اشتفان کیسلینگ (ینس هگلر از دقیقه 83) - سیدنی سم (روبی کروز از دقیقه 82)
سرمربی : سامی هیپیا

ترکيب تيم بایرن مونیخ آلمان :
مانوئل نویر - دانته - رافینیا - جروم بواتنگ - فیلیپ لام (C) - داوید آلابا - ژردان شکیری (آرین روبن از دقیقه 71) - فرانک ریبری - باستین شواین اشتایگر - تونی کروس (ماریو گوتزه از دقیقه 85) - توماس مولر (ماریو ماندژوکیچ از دقیقه 80)
سرمربی : پپ گواردیولا

گل ها :
سیدنی سم (در دقیقه 31) برای بایر لورکوزن
تونی کروس (در دقیقه 29) برای بایرن مونیخ

کارت ها :
سباستین بوینش (کارت زرد در دقیقه 52) از بایر لورکوزن
جروم بواتنگ (کارت زرد در دقیقه 67) از بایرن مونیخ

داور :
کونت کیرچر (داور وسط) - روبرت کمپتر (کمک داور) - تورستن شیفنر (کمک داور)

مکان :
آلمان - استادیوم بای آرنا شهر لورکوزن (ظرفیت 30,210)
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: به بازیکنانم تبریک می گویم

624-guardiola-2.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا پس از تساوی تیمش در مقابل بایر لورکوزن به تمجید از بازیکنانش و همچنین دروازه بان تیم بایر لورکوزن پرداخت و عنوان نمود که از این سبک بازی بسیار خشنود شده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران: مربیان و بازیکنان دو تیم پس از بازی به مصاحبه پرداحتند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

پپ گواردیولا: "‌به بازیکنانم تبریک می گویم بسیار خوب بازی کردند. ما الان در صدر جدول هستیم و این بسیار خوب است. ما در این بازی عملکرد عالی داشتیم اما نتوانستیم بعنوان تیم پیروز به مونیخ باز گردیم. لنو بسیار دروازه بان خوبی است ".

فلیپ لام: "هدف فوتبال گلزنی است که ما در آن موفق نبودیم و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.خیلی خوب نیست که ما بعد از گلزنی سریع گل خوردیم اما ما بسیار خوب در این بازی ظاهر شدیم. بایرن به مراتب خیلی بهتر از تیم لورکوزن بودیم ".

فرانک ریبری: "در نیمه اول بسیار عالی بودیم به طوری که می توانستیم با سه یا چهار گل پیروز شویم. لورکوزن خیلی دفاعی بازی می کرد و در ضد حملات نیز خطرناک بود. ما امروز بسیار موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و گاهی وقت ها فوتبال چنین است. خیلی خوب است که بازی را واگذار نکردیم و الان در صدر جدول قرار داریم، این مهم است ".

سیمون رولفس (کاپیتان بایر لورکوزن): "طبیعی است که در چنین بازی هایی به یک دروازه بان خوب احتیاج دارید، لنو امروز فوق العاده بود. وقتی بازی در اختیار حریف باشد چاره ای جز بستن فضا ها نیست و یا باید توپ را دور کرد. فوتبال همیشه عادلانه نیست ".

لنو (دروازه بان بایر لورکوزن): "من فکر نمی کنم که بیش از حد انتظار ظاهر شده باشم زیرا بایرن مونیخ تیم بسیار قوی است. برای دروازه بان ها بعضی بازی ها بسیار متفاوت است. ما مانند شیر جنگیدیم و مساوی برای ما رقم خورد در حالی که از این نتیجه خوشحال هستیم".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لمن: تنها وایدنفلر می تواند با نویر رقابت کند

624-lehmann.jpg


FCBayern.ir - ینس لمن دروازه بان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که تنها کسی که می تواند با مانوئل نویر در تیم ملی رقابت کند، وایدنفلر است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران: لمن در این رابطه به شبکه "Sky" گفت: "شما می توانید به خوبی ببینید که دروازه بان های آلمانی اختلاف زیادی با نویر دارند. در حال حاضر رنه آدلر و تیمش در وضعیت خوبی قرار ندارند و رابرت زیلر نیز با هانوفر همیشه نمی تواند بدرخشد اما تنها کسی که تجربه بازی کردن در لیگ قهرمانان را دارد و عملکرد بسیار خوبی نیز در این سطح دارد وایدنفلر است. من به جزء او کسی را به عنوان رقیب نویر نمی بینم".

لازم به ذکر است که یواخیم لوو چندی پیش اسامی دعوت شدگان برای بازی های ملی در ماه اکتبر را اعلام کرد اما همچنان نامی از وایدنفلر در فهرست بازیکنان یواخیم لوو وجود ندارد.


ادامه ی جنگ و جدل ابراهیموویچ با سران بایرن

624-ibrahimovic.jpg


FCBayern.ir - ادامه اختلاف ها و درگیری بین سران بایرن و زلاتان ابراهیموویچ همچنان ادامه دارد. پس از انتقاداتی که مهاجم سوئدی پاریسن ژرمن از پپ گواردیولا مطرح کرده بود اولی هوینس پاسخ این انتقادات را داد اما کار به همین جا ختم نمی شود و ایبرا در آخرین اظهارات خود رئیس باشگاه بایرن را مورد حمله قرار می دهد.

زلاتان در گفتگویی با مجله فرانسوی زبان اکیپ گفت:" تنها چیزی که من می توانم بگویم این است که هوینس هنوز هم همانی است که من از او مشورتی در امور مالیاتی نخواهم خواست."

ابراهیموویچ اضافه می کند :"هوینس می گوید گواردیولا بهترین مربی دنیاست و همچنین یک مربی فوق العاده اما به عنوان یک انسان چطور؟ من باز هم تکرار می کنم او انسان نیست او یک ترسو است وقتی در بارسلونا بودم مسی به او گفته بود در بارسا یا جای من است و یا جای زلاتان. بنابراین پپ مرا اخراج کرد. امیدوارم در بایرن مونیخ اینگونه مسائل پیش نیاید اما هوینس باید انتظار آن را بکشد."

پیش از این زلاتان با انتقداتی از گواردیولا او را یک فرد ترسو خوانده بود ولی اولی هوینس در گفتگویی با بیلد به این انتقادات پاسخ داد و گفت:" ما با نظر زلاتان مخالف هستیم و هیچ مشکلی با گواردیولا نداریم به نظر صحبت های زلاتان از زخمی است که او برای خروج از بارسلونا با آن مواجه شده است."
 
بالا