برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
حضور برنو سر تمرینات بایرن

4pyo8ipzgxtcmqe1uwxp.jpg


mi06xut01a137r1fc38p.jpg


tzxp0n2z261jurw9vvkl.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
انتقاد اولیور بیرهوف از اولی هوینس

624-bierhoff.jpg


FCBayern.ir - اولیور بیرهوف به صحبت های اولی هوینس مبنی بر دعوت ماریو گوتزه به تیم ملی واکنش نشان داد و عنوان کرد که در این رابطه با گواردیولا و سامر هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بیرهوف در رابطه با وضعیت ماریو گوتزه گفت: "این برای ما مشکلی نیست. همانطور که خود هوینس هم گفت او تنها نظر شخصی خود را بیان کرده است. لازم است بدانید ما برای این دعوت خود سرانه عمل نکردیم و با مقامات بایرن مونیخ گواردیولا و سامر صحبت کرده بودیم".

بیرهوف در ادامه افزود: "ما خوشحال هستیم که ماریو در اینجا حضور دارد. او خود با مربیان مشورت و هماهنگی کرده است که روی تناسب اندام و رسیدن به مرز آمادگیش کار کنند ". او در پایان در مورد باشگاه بور,سیا دورتموند نیز گفت : "ما همچنان بر این عقیده هستیم که تیم بوروسیا دورتموند نیز همیشه با تیم ملی همکاری های لازم را داشته است".


بازگشت مصدومان، تئاتر خطر برای گواردیولا

624-hitzfeld1.jpg


FCBayern.ir - اوتمار هیتسفیلد سرمربی دوست داشتنی بایرنی ها در اواخر دهه 90 و اوایل 2000، بزرگترین خطر پیش روی بایرن را بازگشت هافبک های مصدوم این تیم به شرایط مناسب برای حضور در میدان می داند.

هیتسفیلد در گفتگویی با بیلد اینگونه ترس خود را بیان می کند:" زمانیکه خاوی مارتینس، تیاگو آلکانترا و ماریو گوتسه به شرایط مناسب بازگردند تئاتر ترس برای گواردیولا آغاز خواهد شد. اینکه دو یا سه بازیکن مصدوم باشد انتخاب را برای گواردیولا ساده تر می کند و مشکلات کمتری از بابت چینش ترکیب تیم خواهد داشت اما اگر همه بازیکنان آماده حضور در میدان باشند خطر نارضایتی و اعتراض بازیکنان به عدم حضور در ترکیب می تواند شرایط را تغییر دهد."

سرمربی تیم ملی سوئیس در ادامه به مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل چمپیونزلیگ نگاهی می اندازد و بایرن را در کنار بارسلونا در فرم بالایی برای کسب عنوان می بیند از نظر وی بوروسیا دورتموند تیم سابق اش در مکان بعدی مدعیان جای می گیرد.

هیتسفیلد در ادامه صحبت هایش در این مورد می گوید:" بایرن برای قهرمانی مورد علاقه است و آن ها در اروپا منحصر به فرد هستند دورتموند نیز می تواند شانس داشته باشد در صورتیکه بتواند خود را از گروه سختی که در آن قرار گرفته نجات دهد امیدوار که آن ها بتوانند فینال تمام آلمانی فصل گذشته را در اروپا تکرار کنند."

کلام پایانی پیرمرد دوست داشتنی مونیخی ها ستایش از باستین شواین اشتایگر:" باستین برای من مظهر یک بازیکن با کلاس جهانی است به نظر من او از پست شش فاصله گرفته است و این به دلیل صحبت هایی است که گواردیولا اننجام داده است و ذهن فوتبالی اش را تا حدودی تغییر داده تا بتواند از فیلیپ (لام) در این پست بازی بگیرد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ژاوی: لام می تواند یک هافبک سطح بالا شود

624-xavi.jpg


FCBayern.ir - ژاوی هرناندز هافبک 33 ساله باشگاه بارسلونا بر این باور است که فلیپ لام هوش و توانایی لازم برای بازی کردن دائمی در پست هافبک را با سطح بالا دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هرناندز بر این باور است که مصدوم شدن مارتینز خللی در پست شماره شش بایرن مونیخ به وجود نیاورده است و حتی لام رونق بیشتری به آن پست داده است. او در این رابطه به "بیلد" می گوید: " لام یک بازیکن سطح بالا با شخصیت بسیار عالی است که می تواند در هرنقطه از زمین بازی کند. حتی به نظر می رسد در پست شش بهتر بازی می کند و با این زمان کم با سطح بالا بازی کردن بسیار دشوار است که او آن را انجام داد ".

کاپیتان دوم تیم بازسلونا ادامه می دهد : "به نظر من لام در آن پست طوری بازی می کند و شاید کسی دیگری نتواند در آن پست بهتر بازی کند. در بازی هفته پیش مقابل لورکوزن او بر خط هافبک تسلط داشت".


قرارداد جدید آلابا تا سال 2019

624-alaba-3.jpg


FCBayern.ir - بر اساس گزارش رسانه های اتریشی باشگاه بایرن مونیخ در تلاش برای عقد قراردادی بلند مدت با ستاره جوان خط دفاعی تیم دیوید آلابا است. بر اساس این گزارش ها این قرارداد تا 2019 تنظیم و حقوق و دستمزد او به شش میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

رسانه های اتریش از مذاکرات اولیه باشگاه بایرن با جورج آلابا پدر و ایجنت دیود آلابا خبر داده اند باواریایی ها علاقه مند هستند تا قرارداد این جوان با استعداد را تا فراتر از قرارداد فعلی تا سال 2019 افزایش دهند.

دیوید آلابا در حال حاضر تا سال 2015 با بایرن قرار داد دارد و دستمزد و مزایای فعلی وی در بایرن سه میلیون یورو است که به لطفی بندی در قراردادش در صورت 40 بازی در ترکیب اصلی بایرن دستمزد پایه ی وی 40 درصد افزایش می یابد. دیوید آلابا مورد توجه باشگاه های بزرگی همچون بارسلونا، رئال مادرید و منچستر سیتی نیز هست اما به نظر ادامه حضور در مونیخ بسیار محتمل تر باشد و باید منتظر توافقات دو طرف برای امضای قراردادی طولانی مدت بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کیگان: بایرن در اوج فوتبال اروپاست

624-kegan-fcbp.jpg


FCBayern.ir - کوین کیگان ستاره اسبق باشگاه هامبورگ و تیم ملی انگلستان در مصاحبه ای اختصاصی با دی اف بی (سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان) به ستایش از عملکرد یوآخیم لوو در تیم ملی آلمان پرداخت او بخش دیگری از صحبت هایش را به باشگاه بایرن و متفوات های فوتبالی دوران بازیکنی اش با دهه اخیر اشاره کرد.

کوین کیگان در پاسخ به این پرسش که فوتبال در این عصر نسبت به دهه 70 و 80 و دوران فوتبالی خودش چه تغییراتی کرده است می گوید:" تقریبا همه چیز عوض شده است و تنها توپ هنوز کروی باقی مانده... اگر بخواهم به این پرسش جدی پاسخ دهم باید بگویم امروز تیم ها از بازیکنان بیشتری استفاده می کنند در این عصر شما یک تیم تقریبا کامل در کنار تیم اصلی می بینید به طوری که هر بازیکن به صورت اختصاصی یک ماساژور و سرپرست دارد در حالیکه ما در گذشته تنها یک پزشک و ماساژور برای کل تیم در اختیار داشتیم در حال حاضر یک تیم پنج، شش و یا حتی بیشتر ماساژور در اختیار دارد بخش کمک های پزشکی به طور باور نکردنی بروز رسانی شده است و هیچ درد و مصدومیتی نیست که تشخیص داده نشود و بدون درمان باقی بماند."

ستاره اسبق تیم ملی انگلیس در ادامه به حضور بانوان در استادیوم ها می پردازد و می گوید:" اگر شما به عکس های دهه 70 استادیوم ها نگاه کنید شما به سختی می توانید زنان را در استادیوم ببینید و مخاطبان فوتبال بیشتر پدران و پسران بودند اما این تغییر آغاز شد و اکنون فوتبال را در خانواده ها می توانید جستجو کنید. با مدرن شدن استادیوم ها و ساخته شدن رستوران و کافی شاپ در آن استقبال از فوتبال بهبود یافت در زمان حضورم در باشگاه هامبورگ شاهد این بودم که در تعطیلات آخر هفته و یا در تمریناتمان زنان نیز به استادیوم می آمدند اوایل برایم غیر معمول بود ولی آن بسیار خوب می توانم به خوبی این دوران را به یاد بیاورم."

در ادامه گفتگو به سمت باشگاه بایرن می رود و اینکه آیا بایرن با تغییر مربی و آوردن گواردیولا می تواند به مانند بارسلونا چند سالی را به یکه تازی در فوتبال اروپا بپردازد:" بلی، شما می توانید و من مطمئن هستم بایرن پیش از فتح چمپیونزلیگ هم دو بار به فینال راه یافت. مونیخی ها بالاتر از کلیه رقبای آلمانی هستند تغییرات آن ها در موارد بسیار جزئی است آن ها یک ترکیب خوب از بازیکنان جوان بوندس لیگا و سایر اروپا در اختیار دارند اینکه شما مربی بزرگ و موفقی مثل یوپ هاینکس را برای تغییرات در باشگاه عوض کنید کار بسیار پر جراتی است که در لیگ برتر نمی توان به آن فکر کرد. این تغییرات می تواند اثرات مثبی در تیم داشته باشد. برنامه ریزی مونیخی ها نسبت به سایر تیم های بوندس لیگا پیشتاز است آن ها بازیکنان با تجربه و در کلاس جهانی در اختیار دارند که با استفاده از آن می توانند در هر بازی مسلط باشند باشگاه بایرن مونیخ یک برند معتبر جهانی است که در هر نقطه ای از کره زمین شناخته شده است."

فوتبال آلمان به یک فوتبال زیبا بدل شده است..." باید بگویم زیبا و موفق. نه صرفا برای اینکه دو تیم آلمانی فینال ومبلی را برگزار کردند تیم ملی آلمان نیز در چند سال گذشته فوق العاده و قابل ملاحظه بوده است بوندس لیگا از بسیاری جهات مانند اینکه چگونگی حضور بازیکنان در باشگاه، مدیریتی که بر آن ها حاکم است، کیفیت بسیار بالا، قیمت خوب بلیط ها برای هواداران، استادیوم های مدرن و بزرگ برترین لیگ جهان است سیستمی کامل و بدون نقص که به صورت تمام و کمال همه چیز را در بر گرفته."

تیم ملی آلمان و ارزیابی از عملکرد یوآخیم لوو..." لوو یک استراتژیست فوق العاده است چیزی که همه ی کارشناسان در سال 2006 آن را دیدند او دست راست کلینزمن بود و تیم را به مراحل بالا آورد من او را به جهت شجاعتش برای بازی گرفتن از بازیکنان جوان تحسین می کنم لوو به آن ها اعتماد کرد و جواب نیز گرفت من معتقدم آلمان سرشار از استعدادهایی است که می توانند به ستاره های بزرگ فوتبال جهان تبدیل شوند."

تیم ملی آلمان می تواند قهرمانی چهارم خود را در برزیل بدست آورد..." تیم جوان آلمان واقعا عالی فوتبال بازی می کند با سرعت بالا و تکنیک فوق العاده اما من باور دارم که هیچ تیم اروپایی نمی تواند در آمریکای جنوبی جام بگیرد در آنجا شرایط بیش از حد خائنانه است تیم های برزیل، آرژانتین و اروگوئه عادت کرده اند که جام را از دست ندهند و این شرایط را سخت می کند. در آن سوی جهان همه چیز متفاوت است، فرهنگ، آب و هوا و حتی استادیوم ها و این به من ثابت می کند که تیم های آمریکای جنوبی می توانند در برزیل قهرمان جهان شوند."


رومینیگه: رکورد فروش پیراهن بایرن شکسته شد

624-rummenigge-6.jpg


FCByern.ir - کار هاینس رومینیگه عنوان کرد که فروش پیراهن بایرن مونیخ فراتر از حد انتظار بوده است و حتی توانسته است رکورد پر فروش ترین تیم های بوندسلیگایی را نیز بشکند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رومینیگه در رابطه با فروش پیراهن بایرن مونیخ به "بیلد" می گوید: "برای اولین بار است که ما به رکورد 400 میلیون می رسیم. می توانم اعلام کنم که رکورد جدید در فروش برایمان رقم خورده است. من حتی تصور نمی کنم که هیچ باشگاه آلمانی موفق به کسب این رکورد فروش شده باشد".

رومینیگه در ادامه درباره علت پر فروش بودن پیراهن اول بایرن نیز گفت: "پیروزی و قهرمانی در لیگ قهرمانان علت اصلی این فروش است و جالب این است که ما در هر سفر متوجه خواهیم شد که این فروش بیشتر خواهد شد".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ستایش مانوئل نویر از رومن وایدنفلر

624-neuer-5.jpg


FCBayern.ir - مانوئل نویر دروازه بان شماره یک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به تمجید از رومن وایدنفلر پرداخت و همچنین عنوان کرد که در سیستم گواردیولا نقش بیشتری دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: نویر در رابطه با رقیب سرسخت خود می گوید: "او دروازه بان بسیار خوب و مهره ارزشمندی برای دورتموند است. من نمی توانم در مورد کسی نظر بدهم و تنها می توانم درباره خود سخن بگویم. او در ادامه در مورد نقش خود در سیستم گواردیولا گفت: "من باید خیلی در جریان بازی باشم و با بازیکنان همکاری کنم و پشت دفاع را پوشش دهم. همانطور که می بینید حتی 20 یا 30 دقیقه بیشتر هم وقت برای استراحت ندارم ".

او در ادامه در مورد جابه جایی پست فلیپ لام گفت‌:"‌به نظر من فلیپ بهتر از باستین در پست شش بازی می کند اما او (باستین) نیز در این پست بسیار خوب است. هم یواخیم لوو و هم پپ گواردیولا می دانند که عملکرد لام در پست شش و هنگامی که به عقب باز می گردد چگونه است ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
زیدان: ریبری شایسته کسب توپ طلا است

624-zidane.jpg


FCBayern.ir - زین الدین زیدان اسطوره سال های نه چندان دور فوتبال فرانسه عنوان کرد که فرانک ریبری هم وطن او شانس بیشتری برای کسب توپ طلا خواهد داشت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ زیدان در این مورد گفت: "هم رونالدو و هم مسی سزاوار کسب این عنوان هستند اما من توپ طلا را به فرانک ریبری می دهم زیرا در سه گانه فصل پیش بایرن مونیخ نقش به سزایی داشت".

لازم به ذکر است که زیدان خود سه بار (1998، 2000، 2003) از سوی فیفا بعنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شده است.


مارتینز: هفته آینده در تمرینات شرکت می کنم

624-martinez-4.jpg


FCBayern.ir - خاوی مارتینز هافبک اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ شایعات اخیر مبنی مصدومیت دوباره خود را رد کرد و عنوان نمود که هفته آینده می تواند در تمرینات تیمی شرکت کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: مارتینز در مصاحبه ای با "وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ" در رابطه با وضعیت خود گفت: "من امیدوارم و البته فکر می کنم که می توانم هفته آینده در تمرینات تیمی شرکت کنم. عمل جراحی من با موفقیت انجام شد و تمرینات برای آمادگی نیز در مسیر درست است و به زودی به مرز آمادگی خواهم رسید".

این در حالی است که هفته پیش سایت بیلد ادعا کرده بود که روند بهبود مارتینز به خوبی پیش نمی رود و نمی تواند به زودی به تمرینات تیم ملحق شود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تمرین پسر مهمت شول زیر نظر گواردیولا

624-guardiola-6.jpg


FCBayern.ir - پسر مهمت شول که به نظر می رسد استعداد فوتبالی خود را از پدرش به ارث برده است زیر نظر گواردیولا در حال آموزش دیدن است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پس از اینکه بازی های بین المللی فرا رسیده است و بازیکنان بایرن مونیخ در اردوی تیم ملی به سر می برند گواردیولا مشغول آموزش لوکاس، پسر 17 ساله مهمت شول در تمرینات است. در واقع او برای تیم زیر 19 سال های بایرن مونیخ در حال فعالیت است.

لازم به ذکر است که خود مهمت شول نیز در این رده های سنی در بایرن مونیخ حضور داشت و پیشرفت خود را از این باشگاه شروع کرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
قرعه کشی جام باشگاه های جهان هم انجام شد:

* مرحله پلی آف - چهارشنبه 20 آذر در اغادیر : (1) الرجا مغرب - اوکلند سیتی نیوزیلند


* دور یک چهارم نهایی - شنبه 23 آذر در اغادیر : (2) قهرمان لیگ قهرمانان آسیا - قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا
(3) مونتری مکزیک - برنده مسابقه پلی آف

* نیمه نهایی :- سه شنبه 26 آذر‌ در اغادیر :
برنده مسابقه (2) - بایرن مونیخ
- چهارشنبه 27 آذر در مراکش :
برنده مسابقه (3) - آتلتیکو مینی رو برزیل
* برای رده های 5 و 6 - چهارشنبه 27 آذر‌ در اغادیر :
بازنده مسابقه (2) - بازنده مسابقه (3)

* رده بندی و فینال - شنبه 30 آذر در مراکش
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شول: پیشرفت جروم بواتنگ فوق العاده است

624-scholl.jpg


FCBayern.ir - مهمت شول بازیکن سابق بایرن مونیخ به تمجید از عملکرد اخیر جروم بواتنگ پرداخت و عنوان نمود پیشرفت وی در دو فصل فوق العاده بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: شول در مصاحبه ای با "ard" آلمان در رابطه با بواتنگ گفت: "بواتنگ چندی پیش گفته بود که می خواهد برای بایرن مونیخ تا مدت طولانی بازی کند اما با عملکردش در آن زمان دچار مشکل خواهد شد". مهمت شول درحالی این سخنان را مطرح کرد که فصل پیش بواتنگ از سوی مدیران بایرن مونیخ تذکر دریافت کرده بود که عملکرد خود را بهتر کند اما او همچنان بر حضور در بایرن تاکید می ورزد.

مهمت شول در ادامه با اشاره به عملکرد عالی بواتنگ در دو فصل اخیر افزود:‌ "بواتنگ به طور کامل تغییر کرده است و پیشرفت زیادی کرده است. او یکی از بهترین های بایرن مونیخ است". این در حالی است که بایرن مونیخ در هشت دیدار برگذار شده در این فصل بوندسلیگا تنها سه گل دریافت کرده است.


جوان با استعداد منچستری ها در رادار بایرن

624-januzaj.jpg


FCBayern.ir - باشگاه بایرن مونیخ همواره بدنبال سرمایه گذاری های دراز مدت است آن ها بدین منظور ستاره جوان منچستر یونایتد عدنان جانوزاج را زیر نظر گرفته اند بازیکن با استعدادی که چشم باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

عدنان 18 ساله در این فصل سه بار با پیراهن منچستر به میدان آمد و در مجموع 146 دقیقه بازی کرد. او تا پایان این فصل با شیاطین سرخ قرارداد دارد و از همین الان جنگ برای حفظ وی در اولدترافورد آغاز شده است.

مدیر برنامه های این بازیکن 18 ساله می گوید:" من نمی توانم به شما بگویم که منچستر به او علاقه ندارد ولی باشگاه های بزرگ اروپایی هم پیشنهاداتی را مطرح کرده اند."

به گزارش دیلی میل؛ باشگاه های بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستر سیتی و یوونتوس برای جذب عدنان اعلام آمادگی کرده اند. البته شاید بایرن در دو بال هجومی خود چندان نیاز به تقویت نداشته باشد اما این بازیکن آینده دار به صورت بازیکن آزاد می تواند آینده ی باشگاه را تضمین کند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
خبر بد برای بایرن؛ شکیری مصدوم شد

624-shaqiri-2.jpg


FCBayern.ir- ژردان شکیری ستاره جوان باشگاه بایرن مونیخ در دیدار تیم ملی سوئیس و آلبانی که با گلزنی وی همراه بود دچار مصدومیت شد. تا صعود به جام جهانی چندان به کام شکیری شیرین نباشد.

شکیری از ناحیه عضلات روی ران راست خود دچار فشار شده است و پس از بازی مقابل آلبانی چندان شرایط مناسب برای ادامه اردوی تیم ملی سوئیس برای دیدار سه شنبه شب مقابل اسلوونی را ندارد و به نظر برای درمان مصدومیت راهی مونیخ خواهد شد.

شکیری در مورد مصدومیت خود می گوید:" پس از برخوردی که داشتم مشکلی در پای راستم حس کردم پس از آن به مربی گفم که می خواهم بازی را ادامه دهم و چند دقیقه ای نیز بازی کنم"

دکتر مولر وولفارت و ماتیاس سامر پس از مصدومیت با شکیری تماس گرفتند و بنا به توصیه های دکتر مولر او اردوی تیم ملی سوئیس را با اجازه ی اتمار هیتسفیلد ترک خواهد کرد و راهی مونیخ می شود.


توخل: بایرن پپ، بسیار بهتر از بارسلونا است

624-tuchel.jpg


FCBayern.ir - توماس توخل سرمربی 39 ساله ی باشگاه ماینتس که هفته آینده در آلیانس آره نا میهمان بایرن مونیخ است به تمجید از عملکرد بایرن مونیخ زیر نظر پپ گواردیولا پرداخته است.

توخل همواره یکی از علاقه مندان به سبک کاری گواردیولا بود او در مورد عملکرد بایرن می گوید:" گاهی اوقات باواریایی ها فوتبالی ماورای تیکی تاکا به نمایش می گذارند حتی تماشایی تر از بهترین دوران بارسلونا."

در ادامه تحلیل بایرن، توخل به بیلد می گوید:" بایرن مونیخ در حال حاضر با انعطاف بیشتری نسبت به بارسلونا بازی می کند هافبک ها پاس های بیشتری را رد و بدل می کنند و با حرکت به کناره ها فضاهای بیشتری را ایجاد می کنند. علاوه بر این وجود دانته و بوآتنگ با پاس های قطری دقیق مزیتی است که در بارسا وجود ندارد."

در پایان توماس توخل به دیدار با بایرن اشاره می کند و می گوید:" اگر در اوایل فصل بود به نظر آن ها بخشنده تر بودند و می توانستیم به امتیاز گرفتن امیدوار باشیم اما حالا اعتماد به نفس بازیکنان افزایش یافته و سیستم در تیم جا افتاده. البته باید امیدوار بود که مانند بایرلورکوزن خوش شانس باشیم و یک امتیاز را کسب کنیم. هرچند که شانس زیادی در این دیدار نخواهیم داشت اما هرگز به راحتی تسلیم نمی شویم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
اودو لاتک از بیماری پارکینسون رنج می برد

624-lattek.jpg


FCBayern.ir - اودو لاتک سرمربی سابق بایرن مونیخ چندی است که در وضعیت خوبی قرار ندارد و از بیماری پارکینسون رنج می برد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: همسر لاتک در مصاحبه ای با روزنامه "Bild" اظهار کرد: "اودو به بیماری پارکینسون دچار شده است. ا برای حرکت به ویلچر نیاز دارد و همچنین روز های وجود داشت که او از لحاظ ذهنی بسیار به هم ریخته بود و رنج می برد. اما در حال حاضر بسیار خوشحال هستم که شوهرم دوباره به خانه بازگشته است".

لازم به ذکر است که لاتک در سال های اخیر هدایت تیم های بزرگی همچون بایرن مونیخ، شالکه، بوروسیا مونشن گلادباخ و همچنین بارسلونا را نیز بر عهده داشته است.


گواردیولا: عاشق ماندزوکیچ هستم

624-pep-mandzu.jpg


FCBayern.ir - ماریو ماندزوکیچ مهاجم کروات باشگاه بایرن مونیخ با حضور گواردیولا جایگاه خود را در این تیم رو به خطر می بیند او در سیستم مورد علاقه گواردیولا که در آن نقش مهاجم کلاسیک کمرنگ شده است جایگاه ثابتی ندارد و در دو بازی اخیر بایرن نیز از روی نیمکت بازی را دنبال کرد.

اما گواردیولا در یک جلسه خصوصی به ستایش از مهاجم شماره 9 خود پرداخت و گفت:" ماندزو بازیکنی است که من در طول فوتبالی ام مشابه اش را ندیده ام من عاشق این نوع بازیکنان هستم!."

ماندزوکیچ در مصاحبه اخیر خود با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" گواردیولا می خواهد با سرعت و با ارسال یک یا دو پاس موقعیت خود را تغییر دهیم مشکل من این بود که از ابتدای آنکه نتوانستم بهترین عملکردم را داشته باشم از ترکیب خارج شدم."

ماندزوکیچ تا ژوئن 2016 با بایرن قرارداد دارد و به نظر باید رقابتی جدی را فصل آینده با لواندوفسکی آغاز کند اما او بارها از بازنشستگی در بایرن صحبت کرده است:" من از ادامه زندگی حرفه ای در مونیخ خوشحال هستم و دوست دارم در اینجا بازنشسته شوم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بکن باوئر: لام می تواند به رکورد ماتئوس برسد

624-beckenbauer-2.jpg


FCBayern.ir - فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که فلیپ لام می تواند به تعداد بازی های لوتار ماتئوس در تیم ملی آلمان برسد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بکن باوئر در رابطه با فلیپ لام می گوید: "به نظرم من فلیپ لام (103 بازی ملی) می تواند رکورد بازی های ملی خود را به ماتئوس که با صد و پنجاه بازی رکوردار تعداد بازی های ملی است برساند. میرو کلوزه (130 بازی ملی) نیز 35 سال سن دارد و نمی توان این تضمین را داد که بعد از جام جهانی نیز می تواند برای تیم ملی بازی کند یا نه. لوکاس پودولسکی (111 بازی ملی) نیز یکسال و نیم از لام جوانتر است ".

اسطوره 68 ساله ژرمن ها در ادامه در مورد نقش فلیپ لام در تیم ملی آلمان نیز گفت: "به طور کلی صمیمیت بین بازیکنان از زمان حضور ما بیشتر است و در بازی ها هم این را می توان مشاهده نمود. فلیپ لام سبک خاصی در فوتبال دارد و با هوش خود را از دیگران متمایز می کند. او یک **** واقعی است و تیم را به مبارزه و نشاط خاصی به تبم می دهد. درست است که او در زمین زیاد بلند سخن نمی گوید اما کاملاً قاطعانه برخورد می کند. او یک مرد کوچک است که دارای یک شخصیت بزرگ و عملکرد کاملاً مثبت و راضی کننده دارد.


رومینیگه: به شواین اشتایگر افتخار می کنیم

624-rummenigge-5.jpg


FCBayern.ir - کار هاینس رومینیگه نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ به تمجید از باستین شواین اشتایگر پرداخت و عنوان نمود که رسیدن او به صد بازی ملی برای باشگاه بایرن مونیخ نیز افتخار به حساب می آید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رومینیگه در رابطه با کاپیتان دوم باشگاهش، شواین اشتایگر که در آستانه رسیدن به صدتایی های تیم ملی آلمان است، می گوید: " باستین کار خود را از سنین جوانی در این باشگاه شروع کرده است و به این افتخارات رسیده است و ما هم خوشحال هستیم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم. در مورد فیلیپ لام نیز همینطور است، او نیز در این باشگاه رشد نموده است و الآن به این افتخارات ملی رسیده است و این نشان دهنده این است که ما باشگاهی با استخوان بندی آلمانی هستیم. آن ها هر دو دارای شخصیت بسیار بزرگی هستند".

او در ادامه در مورد شواین اشتایگر افزود: " ما کاملاً از باستین راضی هستیم. این را می شود از مربیانی همچون لوئیز فن خال، یوپ هینکس و حتی پپ گواردیولا که از وی بسیار راضی هستند نیز شنید که همه این را قبول دارند که او یک هافبک با کلاس جهانی است. اما در این فصل نباید یک چیز را فراموش کنیم که او قبل از شروع مسابقات یک عمل جراحی انجام داده است و پیش فصل خوبی را نیز تجربه نکرده است. او به زودی می تواند نقش بزرگ و محوری خود را در تیم به دست آورد".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لینکه: از دست دادن لام یک فاجعه خواهد بود

624-linke.jpg


FCBayern.ir - توماس لینکه از دست دادن فیلپ لام را برای باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را یک فاچعه قلمداد می نماید و کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را یک بازیکن بی جایگزین می داند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: توماس لینکه مدافع سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در این رابطه به شبکه sky sport آلمان می گوید : "به نظر من فیلیپ لام تاثیرگذارترین بازیکن بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان است او بازیکنی است که توانایی بازی در بیشتر پست ها را دارد و با ذکاوتی خاص بازی می نماید و دقیقا به همین خاطر است که پپ او را باارزش ترین و باهوش ترین بازیکن تیمش می داند و من نیز با او موافق هستم."

لینکه 44 ساله که سابقه 43 بازی ملی را نیز در کارنامه خویش می بیند می افزاید :"من اعتقاد دارم تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ از بازیکنان بزرگی استفاده می کنند و با از دست دادن برخی از آنان می توان جایشان را با بازیکنان جایگزین پر نمود اما وضعیت لام با بقیه فرق می نماید از دست دادن لام برای بایرن و تیم ملی آلمان یک فاجعه محسوب می شود زیرا لام یک بازیکن بی جایگزین در ترکیب هر دو تیم به شمار می رود. شما به بایرن نگاه کنید دقیقا بازی هایی که لام و ریبری نیستند از کیفیت بازی های قهرمان آلمان کاسته می شود. این موضوع ارزش یک بازیکن در حد فیلیپ لام را ثابت می نماید.


نصری: ریبری شایسته کسب توپ طلاست

624-ribery-man-uefa.jpg


FCBayern.ir- سمیر نصری هافبک فرانسوی و ملی پوش تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است که هموطنش فرانک ریبری شایته کسب توپ طلای فوتبال جهان است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ سمیر نصری عملکرد دیبری را بسیار بهتر از لیونل مسی می داند و او را برای کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان شایسته تر می داند.

ریبری 30 ساله فصل گذشته توانست به همراه بایرن به یک سه گانه تاریخی دست یابد و ریبری نقش مهمی در این امر داشت و درخشش او در قالب پیراهن تیم ملی هم او را به عنوان یکی از کاندیداهای کسب توپ طلای جهان کرده است.

نصری پس از ستودن قابلیت ها ریبری می گوید:" هرچند که عده ای فرانک را متهم میکنند که تمام قابلیت هایش را برای تیم ملی ارائه نیم کند اما من معتقدم او همیشه فوق العاده است، او در حال حاضر مرد سال فوتبال اروپا است و من واقعا امیدوارم که او بتواند توپ طلا را هم کسب کند که این یک نقطه عطف در زندگی ورزشی فرانک خواهد بود، من در مورد مسی و رونالدو چیز زیادی نمی دانم اما ریبری امسال هرچه که میتوانست برنده شود را برد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
طعنه ی رومینیگه به یوآخیم واتسکه

624-rummenigge-4.jpg


FCBayern.ir- کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به صحبت های اخیر یوآخیم واتسکه واکنش نشان داد و با طعنه همتای خود در باشگاه دورتموند را به حسادت به مونیخی ها متهم کرد.



واتسکه در اوایل هفته ی گذشته حقوق و دستمزد خود در فصل گذشته را بیش از 3 میلیون یورو اعلام کرده بود به این ترتیب او بیشترین حقوق و مزایا را در میان مدیران بوندس لیگایی دریافت می کند. واتسکه علت این درآمد بالا را عملکرد خوب در بحث درآمدزایی باشگاه دانست. اما کارل هاینس رومینیگه در پاسخ به این اظهارات به بیلد گفت:" فکر نمی کنم در این مورد گروهی وجود داشته باشد که ***** آن برعهده دورتموند باشد."



حقوق و دستمزد رومینیگه چیزی حدود دو میلیون یورو برآورد می شود او از فاش کردن میزان درآمد سالیانه اش سرباز زد و گفت:" من نمی خواهم با اینکار عامل حسادت به باشگاه بایرن را افزایش دهم."


گوتزه: به بازی کردن نیاز دارم

624-goetze.jpg


FCBayern.ir - ماریو گوتزه ستاره ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که هنوز به طور کامل آماده نیست اما برای بازگشت، به بازی کردن و زمان احتیاج دارد.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: گوتزه که اخیراً بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، توسط گواردیولا در اواخر بازی به میدان می آید، در این رابطه به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت:‌ " کاملاً مشخص است که من هنوز به آمادگی کامل نرسیده ام اما برای رفع این مشکل باید بیشتر بتوانم در بازی حضور داشته باشم. این برای بسیار مهم است زیرا مدت طولانی است که نتوانسته زیاد در زمین حضور داشته باشم ".

گوتزه در ادامه افزود:‌ " من هم نیاز به زمان دارم و هم بازی کردن ولی بسیار امیدوارم هستم که در چند هفته آینده بتوانم آن ها را به دست آورم . بقیه کار ها خود به طور خودکار انجام می شود ". لازم به ذکر است گوتزه در بازی تیم ملی آلمان مقابل سوئد حضور چهل و پنج دقیقه ای داشت و توانست عملکرد بسیار خوبی نیز به نمایش بگذارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: گوتزه بازی خواهد کرد

624-guardiola-2.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ قبل از بازی مقابل ماینز عنوان کرد که از عملکرد گوتزه در بازی های ملی خوشحال است و در بازی های بعد از او استفاده خواهد کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: گواردیولا در روز جمعه و قبل از بازی مقابل ماینز به صحبت های ماریو گوتزه که اخیراً اظهار کرده بود برای بازگشت به آمادگی کامل باید بیشتر در زمین حضور داشته باشد پاسخ داد و گفت: " من می توانم به او زمان بیشتری بازی بدهم و این کار را هم خواهم کرد.از گل زیبای و حضور چهل و پنج دقیقه ای او در تیم ملی آلمان بسیار خوشحال هستم ".

ماریو گوتزه به دلیل مصدومیت در بازی سوپرکاپ اروپا مقابل چلسی مدتی را از میادین به دور بود و به تازگی تنها در اواخر بازی مقابل منچستر یونایتد و بایر لورکوزن از سوی پپ گواردیولا مورد استفاده قرار می گرفت.
 
بالا