• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]ریبری: روبن هنوز به خاطر آن پنالتی از گواردیولا ناراحت است[/h]
291-B365k.AuSt.55.jpeg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ درابتدای هفته جاری بود که در جریان بازی بایرن مونیخ مقابل ماینتس، آرین روبن برای زدن یک ضربه پنالتی پشت توپ قرار گرفت ولی پپ گواردیولا فریادکشان خواست تا او از پشت توپ کنار رفته و توماس مولر این ضربه را بزند و روبن هم با خشمی مشهود کنار رفت. این طور به نظر می رسد که این دلخوری هنوز از میان نرفته است.
در پایان بازی 4شنبه شب بایرن مونیخ مقابل ویکتوریا پلژن در دور سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 0-5 بایرن به پایان رسید، روبن حاضر نشد که پشت ضربه پنالتی تیمش قرار بگیرد. در این بازی و بعد از اعلام یک ضربه پنالتی به نفع بایرن مونیخ، این بار گواردیولا ازکنار زمین با فریاد، نام روبن را بر زبان می آورد تا این ستاره هلندی پشت توپ قرار بگیرد. اما روبن با تکان دادن سر و انگشت دستش، حرف سرمربی تیمش را گوش نکرد و در نهایت ریبری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و این توپ را گل کرد.
با به صدا درآمدن سوت پایانی بازی ریبری در گفتگو با اسکای گفت: «بازیکنان تیم همه از روبن خواستند تا ضربه پنالتی را بزند ولی او هنوز از اتفاقی که در بازی روز شنبه رخ داد ناراحت است.»
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
pep-robben_plus.jpg
FCBayern.ir- در دیدار شب گذشته بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن حواشی جالبی اتفاق افتاد که بیانگر دلخوری های آرین روبن مهاجم هلندی باشگاه بایرن مونیخ از پپ گواردیولا سرمربی تیم بود. در صحنه ی پنالتی گل نخست بایرن، فرانک ریبری برای آنکه از روبن دلجویی کند توپ را به وی تعارف کرد تا زننده ی ضربه پنالتی باشد اما او که هنوز از دیدار هفته گذشته بایرن مقابل ماینتس دلخور به نظر می آمد از اصرار هم تیمی هایش سرباز زد و ضربه پنالتی را نپذیرفت تا فرانک ریبری گل نخست تیم را به ثمر برساند. در آخرین دیدار بوندس لیگایی بایرن، شنبه شب در دقایق پایانی بازی ضربه ی پنالتی بدست آمد که آرین روبن توپ را برداشت و با اصرار زیاد خواهان زدن این ضربه شد که این حرکت با مخالفت پپ گواردیولا همراه شد و توماس مولر پنالتی زن بایرن در دقیقه 83 شد تا گل دوم خودش را به ثمر رساند گواردیولا پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:" من در بایرن دوستان زیادی دارم با بازیکنانم رفیق هستم و این تا زمانی خواهد بود که آن ها به دستوراتم گوش کنند در غیر این صورت می توانند بازی ها را از روی سکو دنبال کنند." فرانک ریبری پس از دیدار مقابل ویکتوریا در توضیح تعارف به روبن به اسکای گفت:" من از روبن خواستم تا ضربه را بزند ولی به نظر می رسد او هنوز از دست گواردیولا ناراخت است و آن را قبول نکرد." روبن در حالی ضربه ی پنالتی را رد کرد که گواردیولا بارها در کنار زمین به وی اشاره کرد تا او پشت توپ قرار بگیرد ولی روبن امتناع کرد او در این مورد می گوید:" در این مورد صحبت زیادی نمی کنم این موضوع حل و فصل شده است برای من حرکت خوب تیمم مهم بود و تنها به حمایت هم بازی هایم نیاز داشتم." روبن یکی از بازیکنان حاشیه ساز بایرن است او در طول فصول گذشته نیز بارها و بارها به عناوین مختلف از شرایط خود ابراز نارضایتی کرده بود گاهی به تعویض هایش و گاهی نیز به نمکت نشینی در مونیخ اعتراض داشت و اکنون نیز به نوعی دیگر برای مونیخی ها دردسر ساز شده است به نظر شما راهکار گواردیولا برای برون رفت از این حاشیه چه خواهد بود؟ آیا روبن آرام خواهد گرفت یا خشم گواردیولا او را راهی سکوها می کند؟
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-guardiola-4.jpg

FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش مقابل ویکتوریا پلژن از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و عنوان نمود که این برد یک گام بلند برای صعود به دور بعد است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پپ گواردیولا و تونی کروس پس از بازی به مصاحبه پرداختند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

پپ گواردیولا:‌ " ما یک بازی خوب ارائه دادیم و من کاملاً راضی هستم . در حال حاضر نه امتیاز داریم و می توانیم در بازی برگشت در مقابل ویکتوریا پلژن نیز کار را برای صعود به دور بعد راحت کنیم.الآن در وضعیت خوبی قرار داریم ".

تونی کروس:‌ " بازی خوبی انجام دادیم اما پلژن برای ما کار را دشوار نکرد و بیشتر بازی جنبه سرگرمی داشت. می توانیم بدون دردسر و با برنامه به دور بعد صعود کنیم ".
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-hoeness-5.jpg
FCBayern.ir- یکی از مهمترین خصوصیات پپ گواردیولا که بیشتر در بارسلونا به اجرا در می آمد تمرین دور از چشم هواداران و رسانه ها بود که به اصلاح تمرینات تیم پشت درب های بسته اطلاق می شود اما باشگاه بایرن مونیخ از همان ابتدای ورود گواردیولا به مونیخ و در امضای قرارداد وی هرگونه تمرین بدون حضور هواداران خود را لغو کرد و از این حیث به پپ هشدار داد. یکی از مهمترین ارکان باشگاه بایرن مونیخ احترام به هوادارانش است و باواریایی ها ارتباط نزدیک با هواداران را مهمترین اصل باشگاه داری می دانند اما با این اوصاف گواردیولا در تمرینات پیش از دیدار مقابل ماینتس به گذشته ی خود بازگشت و با کشیدن پرده در محل تمرینی بایرن از ورود هواداران و خبرنگاران جلوگیری کرد. اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در توضیح این حرکت به شبکه تلویزیونی آلمان زد دی اف گفت:" ما روال گذشته ی خود را ادامه خواهیم داد ما می توانیم ارتباط نزدیک با هواداران را حفظ کنیم من فکر می کنم اینگونه تمرینات تنها به دیدارهای مهم محدود می شود و موقتی خواهد بود." حال این پرسش مطرح می شود که آیا دیدار خانگی بایرن مقابل ماینتس از نظر گواردیولا چرا باید به یک بازی مهم بدل شود؟
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-beckenbauer-1.jpg
FCBayern.ir- فرانتس بکن باوئر اسطوره ی ژرمن ها و رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در برنامه ی کارشناسی خود در اسکای تی وی به تحلیل دیدار شب گذشته بایرن و ویکتوریا پلژن پرداخت برخی از مهمترین اظهارات وی را مرور می کنیم: در باره بایرن..." گوتسه عالی است با حضور او در زمین شاهد برخی تفاوت ها در بازی بایرن هستیم مشتاقانه منتظر بازگشت تیاگو آلکانترا هستم زیرا او بازیکنی است که به خوبی در تفکرات گواردیولا جای دارد و فهم بالایی از ایده های وی دارد به همین دلیل است که نیازی به هیچ توضیحی برای حضور وی در ترکیب بایرن پس از بازگشت به شرایط آمادگی اش نیست." پنالتی و دلخوری های روبن:" این برای همه مسخره است روبن در مقابل ماینتس توپ را برای زدن ضربه می گیرد اما او به عنوان ستاره ی فوتبال در میان 80 هزار نفر تماشاگر نادیده گرفته می شود. زننده ی پنالتی ها باید در تیم مشخص شده باشد و اگر فردی حس خوبی برای ضربه زدن نداشت نفر دوم تیم مشخص باشد من واقعا تعجب می کنم که چنین مشکلی را در بایرن شاهد هستم."
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-low-1.jpg

FCBayern.ir - سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است شانس سه باشگاه بایرن مونیخ رئال مادرید و چلسی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از سایرین بیشتر است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:یواخیم لو در گفتگو با شبکه اسکای ایتالیا عنوان نمود :"امسال رقابتهای لیگ قهرمانان بسیار فشرده و سخت می باشد.تیمهای بزرگ و قدرتمندی در این جام حضور دارند.من فکر میکنم شانس بایرن رئال و چلسی از سایرین بیشتر باشد البته آرسنال ودورتمند نیز تیمهای خوبی نشان داده اند رقابتهای این تیمها به همراه ناپولی واقعا در گروهی که در آن قرار گرفتند بسیار تماشایی و نفس گیر خواهد بود بارسا را هم هیچگاه نباید نادیده گرفت آنها نیز مسی و نیمار را در ترکیب خود حاضر می بینند."

نکته جالب در گفتگو سرمربی تیم ملی آلمان این است که دو سرمربی از تیمهای که لو به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا معرفی نموده از دوستان نزدیک و صمیمی وی به شمار می روند یعنی پپ گواردیولا و خوزه مورینیو!! .
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-thiago-1.jpg

FCBayern.ir - تیاگو آلکانتارا بازیکن ملی پوش اسپانیایی بایرن مونیخ که نزدیک به دو ماه است از میادین فوتبالی به دور است سرانجام امروز (پنجشنبه) تمرینات سبک را بر روی چمن آغاز کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بازیکن 22 ساله اسپانیایی بایرن مونیخ که چندی است به دلیل مصدومیت از تمرینات به دور بوده است سر انجام امروز (پنجشنبه) توانست بعد از گذشت دو ماه تمرینات بر روی چمن را آغاز کند. وی امروز به مدت 15 دقیقه به تمرین پرداخته است که این نوید بخش بازگشت وی به زودی را می دهد.

باشگاه بایرن امیدوار است که تیاگو که در این تابستان با مبلع 25 میلیون یورو از نو کمپ راهی آلیانس آرنا شده است، بتواند در ماه دسامبر به تمرینات و مسابقات تیم باز گردد.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-pizarro-1.jpg

FCBayern.ir - کلودیو پیزارو مهاجم پرویی بایرن امروز در جریان تمرینات مصدوم شده است و به گفته ی پزشکان تا شش هفته نمی تواند به تمرین بپردازد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: کلودیو پیزارو در جریان تمرینات امروز (پنجشنبه) دچار مصدومیت پارگی عضلانی در پای راست شده است و به گفته پزشکان بایرن مونیخ، وی بین چهار تا شش هفته نمی تواند در تمرینات شرکت کند.

اکنون پیزارو به همراه بدشتوبر،تیاگو و شکیری لیست مصدومان بایرن را تا اینجای فصل تشکیل می دهند.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-robben-3.jpg

FCBayern.ir - باشگاه بایرن مونیخ اعلام نمود روند مذاکرات تمدید قرارداد آرین روبن وینگر هلندی مونیخی ها را در ماه ژانویه دنبال خواهد نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: و به نقل از شبکه اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ fcb.tv کارل هاینس رومنیگه در گفتگو با ابن شبکه اظهار امیدواری نمود روند مذاکرات با هافبک 29 ساله هلندی به خوبی پیش برود. وی زمان آغاز این مذاکرات را از ماه ژانویه اعلام نمود و اظهار داشت ممکن است روند مذاکرات نیز تا تابستان ادامه پیدا نماید.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-rummenigge-2.jpg

FCBayern.ir - کارل هاینس رومینیگه معتقد است که فرانک ریبری با بازی های اخیر خود ثابت کرده است که می تواند بهترین بازیکن جهان باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رومینیگه در این رابطه می گوید: " فرانک در بازی های اخیر نشان داده است که می تواند بهترین بازیکن جهان باشد. اگر او همین مسیر را ادامه دهد به احتمال زیاد می تواند برنده توپ طلا شود. من فکر می کنم یکی از اهداف او کسب توپ طلا باشد ".

او در ادامه در مورد مصدومیت ریبری و جایگزینی وی افزود: " ما باید به سمتی حرکت کنیم که تیممان متشکل از یازده بازیکن نباشد. تیم ما در حال حاضر از بیست بازیکن سطح بالا تشکیل شده است.حتی بیشتر از آن "
 

Imanjj

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2013
نوشته‌ها
1,228
لایک‌ها
3,063
محل سکونت
SH0MAL
[h=3]پیشنهاد نجومی بایرن مونیخ برای خرید مسی [/h]تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که تیم بارسلونا برای فروش بهترین بازیکن خود پیشنهاد قراردادی با یک رقمی نجومی از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است.

برنامه ورزشی پونتوپلوتا اسپانیا اعلام کرد تیم بایرن مونیخ در بازار نقل‌وانتقالات تابستان سال جاری قصد داشته لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به خدمت بگیرد و برای خرید او حاضر شده رقمی نجومی معادل 250 میلیون یورو به کاتالان‌ها بپردازد.
پونتوپلوتا ضمن اعلام این خبر مدعی شده است که برای محقق شدن انتقال مسی از نیوکمپ به آلیانتس آره‌نا، کمپانی تولید لوازم ورزشی آدیداس، اسپانسر رسمی بایرن مونیخ و تولید کننده پیراهن‌های این تیم، حاضر شده نیمی از مبلغ قرارداد، یعنی مبلغ 125 میلیون یورو را بپردازد.
در همین حال و در خبری دیگر از بارسلونا، روزنامه دیلی‌استار انگلیس مدعی شده کاتالان‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی در ماه ژانویه قصد دارند، مذاکره با آرسنال برای خرید هافبک تهاجمی انگلیسی این تیم را آغاز کنند.
این نشریه با اعلام این خبر مدعی شده است که کاتالان‌ها روی ویلشر به عنوان جانشینی برای ژاوی، هافبک کهنه‌کار حال حاضر خود حساب می‌کنند. این در حالی است که ویلشر تا سال 2018 با آرسنال قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با فروش این بازیکن که از مهره‌های اصلی تیم او محسوب می‌شود، موافقت کند.
 

Imanjj

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2013
نوشته‌ها
1,228
لایک‌ها
3,063
محل سکونت
SH0MAL
[h=2]در جریان بازی بایرن مقابل ویکتوریا پلژن، روبن از قرارگرفتن پشت ضربه پنالتی سرباز زد.[/h]
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادرابتدای هفته جاری بود که در جریان بازی بایرن مونیخ مقابل ماینتس (که با برد 1-4 باواریایی ها به پایان رسید)، در بوندس لیگا، آرین روبن برای زدن یک ضربه پنالتی پشت توپ قرار گرفت ولی پپ گواردیولا فریادکشان خواست تا او از پشت توپ کنار رفته و توماس مولر این ضربه را بزند و روبن هم با خشمی مشهود کنار رفت. این طور به نظر می رسد که این دلخوری هنوز از میان نرفته است.

در پایان بازی 4شنبه شب بایرن مونیخ مقابل ویکتوریاپلژن در دور سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 0-5 بایرن به پایان رسید، روبن حاضر نشد که پشت ضربه پنالتی تیمش قرار بگیرد.در این بازی و بعد از اعلام یک ضربه پنالتی به نفع بایرن مونیخ، این بار گواردیولا ازکنار زمین با فریاد، نام روبن را برزبان می آورد تا این ستاره هلندی پشت توپ قرار بگیرد.اما روبن با تکان دادن سر و انگشت دستش، حرف سرمربی تیمش را گوش نکرد و درنهایت ریبری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و این توپ را گل کرد.

با به صدا درآمدن سوت پایانی بازی ریبری در گفتگو با اسکای گفت:« بازیکنان تیم همه از روبن خواستند تا ضربه پنالتی را بزند ولی او هنوز از اتفاقی که در بازی روز شنبه رخ داد ناراحت است.»
 

online.days

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2010
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
76
محل سکونت
Net
[h=3]پیشنهاد نجومی بایرن مونیخ برای خرید مسی [/h]تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که تیم بارسلونا برای فروش بهترین بازیکن خود پیشنهاد قراردادی با یک رقمی نجومی از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است.

برنامه ورزشی پونتوپلوتا اسپانیا اعلام کرد تیم بایرن مونیخ در بازار نقل‌وانتقالات تابستان سال جاری قصد داشته لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به خدمت بگیرد و برای خرید او حاضر شده رقمی نجومی معادل 250 میلیون یورو به کاتالان‌ها بپردازد.
پونتوپلوتا ضمن اعلام این خبر مدعی شده است که برای محقق شدن انتقال مسی از نیوکمپ به آلیانتس آره‌نا، کمپانی تولید لوازم ورزشی آدیداس، اسپانسر رسمی بایرن مونیخ و تولید کننده پیراهن‌های این تیم، حاضر شده نیمی از مبلغ قرارداد، یعنی مبلغ 125 میلیون یورو را بپردازد.
در همین حال و در خبری دیگر از بارسلونا، روزنامه دیلی‌استار انگلیس مدعی شده کاتالان‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی در ماه ژانویه قصد دارند، مذاکره با آرسنال برای خرید هافبک تهاجمی انگلیسی این تیم را آغاز کنند.
این نشریه با اعلام این خبر مدعی شده است که کاتالان‌ها روی ویلشر به عنوان جانشینی برای ژاوی، هافبک کهنه‌کار حال حاضر خود حساب می‌کنند. این در حالی است که ویلشر تا سال 2018 با آرسنال قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با فروش این بازیکن که از مهره‌های اصلی تیم او محسوب می‌شود، موافقت کند.

واقعا اگر مدیران بارسا با این پیشنهاد موافقت نکنند خیلی ....
 

A1C1E

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2012
نوشته‌ها
3,844
لایک‌ها
4,545
محل سکونت
Lilliput - Ahvaz
پیشنهاد نجومی بایرن مونیخ برای خرید مسی

تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که تیم بارسلونا برای فروش بهترین بازیکن خود پیشنهاد قراردادی با یک رقمی نجومی از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است.

برنامه ورزشی پونتوپلوتا اسپانیا اعلام کرد تیم بایرن مونیخ در بازار نقل‌وانتقالات تابستان سال جاری قصد داشته لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به خدمت بگیرد و برای خرید او حاضر شده رقمی نجومی معادل 250 میلیون یورو به کاتالان‌ها بپردازد.
پونتوپلوتا ضمن اعلام این خبر مدعی شده است که برای محقق شدن انتقال مسی از نیوکمپ به آلیانتس آره‌نا، کمپانی تولید لوازم ورزشی آدیداس، اسپانسر رسمی بایرن مونیخ و تولید کننده پیراهن‌های این تیم، حاضر شده نیمی از مبلغ قرارداد، یعنی مبلغ 125 میلیون یورو را بپردازد.
در همین حال و در خبری دیگر از بارسلونا، روزنامه دیلی‌استار انگلیس مدعی شده کاتالان‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی در ماه ژانویه قصد دارند، مذاکره با آرسنال برای خرید هافبک تهاجمی انگلیسی این تیم را آغاز کنند.
این نشریه با اعلام این خبر مدعی شده است که کاتالان‌ها روی ویلشر به عنوان جانشینی برای ژاوی، هافبک کهنه‌کار حال حاضر خود حساب می‌کنند. این در حالی است که ویلشر تا سال 2018 با آرسنال قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با فروش این بازیکن که از مهره‌های اصلی تیم او محسوب می‌شود، موافقت کند.

در جریان بازی بایرن مقابل ویکتوریا پلژن، روبن از قرارگرفتن پشت ضربه پنالتی سرباز زد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادرابتدای هفته جاری بود که در جریان بازی بایرن مونیخ مقابل ماینتس (که با برد 1-4 باواریایی ها به پایان رسید)، در بوندس لیگا، آرین روبن برای زدن یک ضربه پنالتی پشت توپ قرار گرفت ولی پپ گواردیولا فریادکشان خواست تا او از پشت توپ کنار رفته و توماس مولر این ضربه را بزند و روبن هم با خشمی مشهود کنار رفت. این طور به نظر می رسد که این دلخوری هنوز از میان نرفته است.

در پایان بازی 4شنبه شب بایرن مونیخ مقابل ویکتوریاپلژن در دور سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 0-5 بایرن به پایان رسید، روبن حاضر نشد که پشت ضربه پنالتی تیمش قرار بگیرد.در این بازی و بعد از اعلام یک ضربه پنالتی به نفع بایرن مونیخ، این بار گواردیولا ازکنار زمین با فریاد، نام روبن را برزبان می آورد تا این ستاره هلندی پشت توپ قرار بگیرد.اما روبن با تکان دادن سر و انگشت دستش، حرف سرمربی تیمش را گوش نکرد و درنهایت ریبری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و این توپ را گل کرد.

با به صدا درآمدن سوت پایانی بازی ریبری در گفتگو با اسکای گفت:« بازیکنان تیم همه از روبن خواستند تا ضربه پنالتی را بزند ولی او هنوز از اتفاقی که در بازی روز شنبه رخ داد ناراحت است.»
آقا مجبور نیستید خبر بذارید، مخصوصا شایعه تو تاپیک تیم حریف!
 

A1C1E

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2012
نوشته‌ها
3,844
لایک‌ها
4,545
محل سکونت
Lilliput - Ahvaz
این هرتا از عجایب فوتبال جهانه!
بازی ندیدم ولی طبق گفته ها + های لایت هایی که دیدم:
کروس خوب بود ولی مصدوم شد و جاشو به گوتزه داد!
تازه داشت روند صعودی رو سیر میکرد بعد از مصدومیتش!
روبن و مولر جالب نبودن، شواینی هنوز به آمادگی کامل نرسیده، همچنین مارتینز، ولی گوتزه، مانزو و ریبری خوب بودن.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
این هرتا از عجایب فوتبال جهانه!
بازی ندیدم ولی طبق گفته ها + های لایت هایی که دیدم:
کروس خوب بود ولی مصدوم شد و جاشو به گوتزه داد!
تازه داشت روند صعودی رو سیر میکرد بعد از مصدومیتش!
روبن و مولر جالب نبودن، شواینی هنوز به آمادگی کامل نرسیده، همچنین مارتینز، ولی گوتزه، مانزو و ریبری خوب بودن.
روبن به خاطر مسائل فنی انقدر زود تعویض شد؟؟
من شنیدم مصدوم شده
 

Imanjj

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2013
نوشته‌ها
1,228
لایک‌ها
3,063
محل سکونت
SH0MAL
[h=2]گواردیولا: بازیکنان من به زمان نیاز دارند [/h]


سرمربی اسپانیایی خوشحال است که بازیکنانش حالا یک هفته تابرگزاری بازی بعدی شان زمان دارند
به گزارش شفقنا ورزشی، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ اعلام کرده که تیمش با توجه به بازیهای فشرده ای که در هفته های گذشته برگزار کرده، به شدت خسته است و به استراحت نیاز دارد
باواریایی ها شنبه شب موفق شدند تا با نتیجه 2-3 از سد هرتابرلین عبور کنند. دو گل از ماریو ماندزوکیچ و یک گل از ماریو گوتزه سه امتیاز این بازی را به حساب باواریایی ها واریز کردو گواردیولا در پایان این بازی به آنالیز عملکرد شاگردانش پرداخت.
سرمربی 42 ساله بایرن به خبرنگاران گفت:« ما در بازی شنبه زیاد خوب نبودیم. در هفته پیش رو زمان کافی خواهیم داشت تا به بازسازی خود پرداخته و خودمان را برای بازی با هوفنهایم آماده کنیم. بازیکنان من به زمان نیاز دارند. ما در دو ماه اخیر بازیهای زیادی را برگزار کردیم و شاگردانم خسته هستند. این را می شد در بازی شنبه شب کاملا حس کرد. »
پپ گوارديولا در ادامه ضمن تمجيد از بازي هرتابرلين افزود:«برلين بهترين تيمي است كه تا كنون مقابل بايرن مونيخ قرار گرفته است.»



درپایان بازی فیلیپ لام هم در صحبت هایی گفت:« می شد حس کرد که ما واقعا سنگین و خسته بودیم؛ چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روانی. ولی در این شرایط مهمترین نکته این است که سه امتیاز بازی را مال خود کردیم. ما بی صبرانه در انتظار یک هفته عادی و طبیعی هستیم. در ماه های اخیر و به ویژه با برگزاری بازیهای ملی برنامه خیلی فشرده ای داشتیم. ما خیلی چیزها را تغییر دادیم که به کلی تمرکز و هوشیاری نیاز دارد. ولی خوب است که حالا می توانیم سرمان را بالا بگیریم.»
براساس گزارش سایت گل، با وجود این برنامه بازیهای فشرده، بایرن مونیخ در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به دورتموند و بایرلورکوزن در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.
 

A1C1E

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2012
نوشته‌ها
3,844
لایک‌ها
4,545
محل سکونت
Lilliput - Ahvaz
روبن به خاطر مسائل فنی انقدر زود تعویض شد؟؟
من شنیدم مصدوم شده
همچسن زود تعویض نشد ، خستگی عامل اصلی اش بود.
مصدومیت؟ فکر نکنم!
اسامی برندگان توپ طلا هم مشخص شدن
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
همچسن زود تعویض نشد ، خستگی عامل اصلی اش بود.
مصدومیت؟ فکر نکنم!
اسامی برندگان توپ طلا هم مشخص شدن
[h=2]بایرن مونیخ؛ مصدومیت روبن و کروس جدی نیست[/h]
kroos_2_540x304.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،در بازی هرتا برلین و بایرن مونیخ، آرین روبن و تونی کروس به علت مصدومیت مجبور به ترک زمین شده بودند.
مصدومیت تونی کروس و آرین روبن جدی نیست و در بازی هفته آتی بوندسلیگا مقابل هوفنهایم، آنها شرایط حضور در میدان را خواهند داشت. پپ گواردیولا درباره مصدومیت بازیکنانش گفت:"آنها بازی های زیادی انجام داده اند و رخ دادن چنین اتفاقاتی برخی مواقع طبیعی است."
در نیمه اول بازی مقابل هرتا برلین، آرین روبن و تونی کروس به علت مصدومیت از زمین خارج شدند و به جای آنها،‌ ماریو مانژوکیچ و ماریو گوتزه وارد بازی شدند و گل های بایرن نیز توسط همین دو بازیکن بایرن مونیخ به ثمر رسیدند.مانژوکیچ 3 دقیقه بعد از ورود به زمین موفق به ثمر رساندن اولین گل خود و بایرن مونیخ در این بازی شد و ماریو گوتزه نیز اولین گل خود در بوندسلیگا را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند.


[h=2]بازگشت روبن، کروس و دانته به تمرینات[/h]
624-fcb-training-1.jpg

FCBayern.ir - تمرینات بایرن مونیخ برای دیدار هفته یازدهم مقابل هوفنهایم پس از یک روز استراحت از امروز دوشنبه آغاز شد و این در حالی است که مصدومان اخیر بایرن دانته، روبن و کروس نیز به تمرین پرداختند.

تمرین امروز بایرن با حضور 1500 نفر از هواداران تیم برگزار شد آرین روبن و تونی کروس که در دیدار شنبه شب مقابل هرتا آسیب دیده بودند به تمرینات باین بازگشتند و بدون مشکل کار با توپ و تمرینات گروهی ا انجام دادند به نظر گواردیولا برای حضور آن ها در ترکیب تیم برای دیدار مقابل هوفنهایم مشکلی نداشته باشد.

دانته نیز پس از دو هفته مصدومیت امروز به تمرینات اضافه شد او تمرینات انفرادی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد هر چند که به نظر دانته هم مشکل چندانی نداشت و به خوبی کار با توپ را انجام می داد.
 
بالا