• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]
624-fifa-ballon-dor.jpg

FCBayern.ir - لیست نهایی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2013 و دریافت توپ طلا از سوی فیفا اعلام شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در این لیست 23 نفره نام شش بازیکن بایرنی به چشم می خورد. فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، توماس مولر، مانوئل نویر، آرین روبن و فرانک ریبری بازیکنانی هستند که از بایرن در این لیست قرار دارند. بایرن مونیخ که در فصل گذشته سه گانه را تصاحب کرد بیشترین نامزد را در این لیست دارد.

علاوه بر این بازیکنان مسوت اوزیل دیگر آلمانی حاضر در این لیست می باشد. همچنین نام روبرت لواندوفسکی لهستانی نیز از بوندسلیگا در این لیست به چشم می خورد.

مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان و برنده توپ طلا در روز 13 ژانویه سال 2014 در شهر زوریخ کشور سوئیس برگزار خواهد شد.
[/h]
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]فان در ویل : اینجا هیچ کس تو را ضایع نمی کند[/h]
624-van-der-wiel.jpg

FCBayern.ir - گرگوری فان در ویل مدافع ملی پوش هلندی باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه به هموطنش آرین روبن پیشنهاد نموده با ترک بایرن مونیخ به باشگاه فرانسوی ملحق شود. او در ضمن در این میان متلکی به بایرن و سرمربی این باشگاه یعنی گواردیولا نیز انداخته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: فان در ویل در گفتگو کوتاه با شبکه ورزشی تله فوت فرانسه در این باره اعلام نمود : من دوست دارم روبن به پی اس جی ملحق شود. این باشگاه جاه طلبی خاص خود را دارد در ضمن یک توصیه کوتاه برای روبن دارم در اینجا (پاریس) هیچ کس تو را ضایع نمی کند"

جمله آخر مدافع ملی پوش هلندی اشاره به حواشی تازه روبن با پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ آلمان دارد.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]رکورد جدید ریبری در بوندسلیگا[/h]
624-ribery-1.jpg

FCBayern.ir - بعد از پیروزی بایرن مونیخ در هفته دهم بوندسلیگا مقابل هرتابرلین، فرانک ریبری توانست به رکورد جدیدی دست یابد و بتواند در 39 بازی اخیر حضور خود در ترکیب هیچ شکستی را با تیم تجربه نکند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: ریبری که چندی پیش توانست عنوان مرد سال فوتبال اروپا را کسب کند اکنون یک رکورد جدید در بوندسgیگا برای خود رقم زده است و توانسته است تنها بازیکنی در تاریخ فوتبال بوندسلیگا باشد که در 39 بازی حضور خود در ترکیب تیم، هیچ شکستی را تجربه نکرده باشد. آخرین باری که ریبری با حضور در ترکیب با شکست تیمش مواجه شد در 11 آپریل 2012 مقابل بوروسیا دورتموند بود که بایرن مونیخ بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

لازم به ذکر است رکورد قبلی در اختیار هولگر هیرونیموس بازیکن سابق تیم هامبورگ بوده است که با 38 بازی بدون شکست در بین سال های 1981 تا 1983 توانسته بود این رکورد را به نام خود ثبت کند.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-neuer-4.jpg

FCBayern.ir - مانوئل نویر دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در دیدارهای اخیر نتوانست کلین شیت های متعدد در فصل گذشته را تکرار کند او در ده بازی بوندس لیگا دروازه اش 6 بار باز شد و این می تواند به تغییر وظایف وی در دوره ی گواردیولا بستگی داشته باشد.

شش گل در ده بازی بوندس لیگایی این می تواند عملکردی مناسب باشد اما در مقایسه با فصل گذشته آمار نویر دو گل افزایش یافته است او پس از دیدار شنبه شب مقابل هرتا برلین در مورد وظایف خود در سیستم گواردیولا می گوید:" من در طراحی و پخش کردن توپ شرکت می کنم تا به عنوان 10 + 1 در ترکیب بایرن حضور داشته باشم."

نویر ادامه می دهد:" من خوشحالم که توپ به من می رسد و می توانم در بازی شرکت کنم چون اگر ربع ساعت در زمین بیکار باشم برایم انجام واکنش دشوار خواهد بود من زمانی روی فرم خواهم بود که چالش های بیشتری داشته باشم."
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]گوتسه: در مسیر صحیح قرار گرفتم[/h]
624-gotze-1.jpg

FCBayern.ir - ماریو گوتسه ستاره جوان باشگاه بایرن مونیخ نخستین گل بوندسلیگایی اش با پیراهن بایرن مونیخ را شنبه شب در دیدار با هرتا برلین به ثمر رساند تا با در نظر گرفتن شرایط وی در دیدارهای اخیر فرم خوبی برایش متصور شود.

این چهارمین دیدار متوالی است که گوتسه به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین می شود و با ارائه پاس گل و گلزنی در ترکیب تیم می درخشد گوتسه در این مورد می گوید:" احساس خوبی دارم در مسیر صحیحی قرار گرفته ام و به زودی به آمادگی صد در صدی خواهم رسید."

ماریو گوتسه در پاسخ به اینکه آیا وی می تواند در ترکیب اصلی تیم خاضر باشد گفت:" بایرن مونیخ از بازیکنان با کیفیت بالا تشکیل شده است بنابراین برای حضور 90 دقیقه ای در زمین کار ساده ای پیش رو نخواهد بود."

گوتسه برخلاف ظاهر فیزیکی اش نخستین گل خود برای بایرن را با ضربه سر به ثمر رساند و این در مقابل هرتابرلین با مدافعان بلند قامتی که در اختیار دارد کمی نادر است او در این مورد می گوید:" مطمئنن من در زدن ضربه سر مهارت ندارم ولی در بازی با هرتا توپ در موقعیت مناسبی به زمین خورد و وارد دروازه شد. من فکر می کنم این دومین گلی بود که در این مدت با ضربه سر زده بودم."
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-hoeness-5.jpg
FCBayern.ir - اولی هوینس بعد از عملکرد قابل توجه مهاجم کروات تیمش ،ماریو مانزوکیچ مقابل هرتابرلین به تمجید از این بازیکن پرداخت و عنوان نمود که هر تیمی نیازمند چنین بازیکنی است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هوینس در رابطه با مانزوکیچ به "کیکر" می گوید: "شما حتماً به چنین بازیکنانی احتیاج دارید به خصوص اگر در بازی عقب افتاده باشید. بازیکنانی که مانند ماندزوکی در بازی هوایی قوی باشند. بزرگترین اشتباه یک تیم این است که بازیکنانی با چنین کیفیت در اختیار نداشته باشد".

این در حالی است که چندی پیش مانزوکیچ مورد ستایش پپ گواردیولا نیز قرار گرفته بود و وی او را بهترین مهاجم جهان معرفی کرده بود.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624-fcb-bundesliga-3.jpg

FCBayern.ir - شکست ناپذیری بایرن در بوندس لیگا یک ساله شد باواریایی ها پس از شکست 2 بر 1 در دیدار خانگی فصل گذشته مقابل بایرلورکوزن که در تاریخ 28ام اکتبر 2012 صورت گرفت شکست دیگری را در بوندس لیگا تجربه نکرده است.

بایرنی ها فصل رویایی را سپری کرده اند آن ها اکثر رکوردهای بوندس لیگایی را با سرمربی گری یوپ هاینکس جابه جا کردند و اکنون با سرمربی گری پپ گواردیولا مسیر گذشته را ادامه می دهند. شنبه شب مقابل هرتابرلین پیروزی 3 بر 2 را بدست آورد تا در طول یک هفته سومین پیروزی خانگی را جشن بگیرند.

بایرنی ها با برتری در هفته هفتم 35امین دیدار بدون شکست در بوندس لیگا را تجربه کرد و این در حالی است که هامبورگ در سال 83-1982 با رکورد 36 دیدار بدون شکست در این زمینه رکورد دار است و باواریایی ها در دیدار هفته آینده مفابل هوفنهایم می توانند با رکورد هامبورگ مساوی کنند و حتی با ادامه ی این روند در هفته 12ام رکورد جدیدی را در تاریخ بوندس لیگا ثبت کنند.

با توجه به دیدار خازج از خانه ی هفته یازدهم مقابل هوفنهایم و دیدار خانگی هفته دوازدهم مقابل آگسبورگ بایرن رکوردی جدید در بوندس لیگا رقم خواهد زد؟
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تمجید رافا بنیتز از یوپ هاینکس

624-benitez.jpg


FCBayern.ir - رافا بنبز در تازه ترین گفتگوی خود اعلام نموده یوپ هاینکس کاملا شایسته دریافت عنوان بهترین مربی سال 2013 فوتبال فیفاست و بدین ترتیب از سرمربی سابق مونیخی ها تمجید نموده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: سرمربی موفق باشگاه ناپولی که تیمش امسال رقابت شانه به شانه ای با دو تیم رم و یوونتوس تورین برای کسب عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا دارد دراین باره اعلام داشت :"به نظر من یوپ هاینکس باید به عنوان بهترین مربی سال فیفا انتخاب شود. او فصل گذشته با بایرن عناوین متعددی را کسب نمود و این یک مدل حرفه ای در زمینه مربیگری محسوب می شود."

در لیست بهترین مربی سال فوتبال فیفا نام هایی چون یوپ هاینکس (آلمان، بایرن مونیخ) یورگن کلوپ (آلمان، دورتموند) رافا بنیتز (اسپانیا، چلسی - ناپولی) سر الکس فرگوسن (اسکاتلند، منچستر یونایتد) ویسنته دل بوسکه (اسپانیا، تیم ملی اسپانیا) خوزه مورینیو (پرتغال، رئال مادرید - جلسی) کارلو آنچلوتی (ایتالیا، پی اس جی - رئال مادرید) لوئيس فيليپه اسکولاري (برزيل، تيم ملي برزيل) آرسن ونگر (فرانسه، آرسنال) و آنتونيو کونته (ايتاليا، يوونتوس) به چشم می خورد که یکی از آنها به عنوان بهترین مربی سال فوتبال جهان انتخاب خواهد شد.

بهترين بازيکن و مربي فوتبال جهان سيزدهم ژانويه 2014 طي مراسمي در شهر «زوريخ» سوئيس مشخص خواهد شد.


مذاکرات بایرن برای تمدید قرارداد با آلابا و بوآتنگ

624-alaba-boateng.jpg


FCBayern.ir - باشگاه بایرن مونیخ مذاکرات اولیه را برای تمدید قرارداد ژروم بوآتنگ مدافع مرکزی این تیم و دیوید آلابا مدافع چپ باشگاه را آغاز کرده است این دو بازیکن تا سال 2015 با بایرن مونیخ قرارداد دارند و سران باشگاه مونیخی به دنبال ادامه همکاری با این دو بازیکن هستند.

بنا به گزارش بیلد باشگاه بایرن مونیخ مذاکرات اولیه موفقیت آمیزی را با وکلای آلابا و بوآتنگ انجام داده است و امضای نهایی قرارداد جدید این دو بازیکن به 13 ام نوامبر و پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه باشگاه انجام خواهد شد.

دیوید آلابا مدافع اتریشی باشگاه بایرن مونیخ پس از پشت سر گذاشتن فصل موفق زیر نظر یوپ هاینکس مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا قرار دارد و به همین جهت باشگاه بایرن برای تمدید قرارداد او پیش از موعد اقدام کرده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شواینی: بوندسلیگا قوی ترین لیگ جهان می شود

624-schweinsteiger-7.jpg


FCBayern.ir - باستین شواین اشتایگر ستاره خط میانی باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان آینده ای رویایی را برای بوندسلیگا متصور می شود او در گفتگویی با بیلد به ستایش لیگ اول ژرمن ها می پردازد.

شواین اشتایگر در این خصوص به بیلد گفت:" بوندسلیگا توانایی لازم برای تبدیل شدن به برترین لیگ فوتبال جهان را دارد برای پیشرفت چه کار دیگری باید رخ دهد اکنون تیم های آلمانی می توانند لیگ قهرمانان اروپا و یورو لیگ را فتح کنند."

بایرن مونیخ فصل گذشته موفق شد طی درخشش خارق العاده ای با برتی در دیدار فینال چمپیونزلیگ مقابل بوروسیا دورتموند برای نخستین بار تریپل کند و نام خود را در تاریخ بوندسلیگا ثبت نماید.

کاپیتان دوم بایرن و تیم ملی آلمان ادامه می دهد:" هنوز هم گاهی مشکلاتی در مچ پایم احساس می کنم هنوز به آمادگی کامل پس از عمل جراحی نرسیده ام امیدوارم این مشکلات به زودی از بین برود."


افنبرگ: مشکلات پپ و روبن در تیم تاثیر می گذارد

624-effenberg.jpg


FCBayern.ir - اشتفان افنبرگ کاپیتان سابق باشگاه بایرن مونیخ معتقد است مشکلاتی که میان پپ گواردیولا و آرین روبن به وجود آمده است می تواند در کل تیم تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: افنبرگ در رابطه با حواشی اخیر میان رابطه گواردیولا و روبن گفت :‌ "روبن از نزدن پنالتی نه بلکه از این بابت که در چند ثانیه در میان هفتاد هزار تماشاگر از زدن پنالتی که خواهان زدن آن بود منع شد، ناراحت شد. روبن می توانست ضربه پنالتی را بزند زیرا نتیجه سه بر یک بود و خیلی راحت و بدون هیچ استرسی می توانست ضربه را بزند".

کاپیتان سایق بایرنی ها در ادامه در مورد رد کردن ضربه پنالتی در بازی مقابل پلژن از سوی روبن افزود: "این یک پاسخ روشن به بازی مقابل ماینس بود. رفتاری که گواردیولا در بازی مقابل ماینس انجام داد، روبن در بازی پلژن جبران کرد. من کنجکاو هستم که رابطه آن ها در حال حاضر چگونه است".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هشدار هوینس: بوروسیا دورتموند را جدی بگیرید!

624-hoeness-1.jpg


FCBayern.ir - اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفتگویی با "اشپورت بیلد" رقابت با بوروسیا دورتموند را جدی دانست و در مورد بازی دو هفته ی آینده در بوندس لیگا مقابل رقیب زرد پوش به بایرنی ها هشدار داد.

اولی هوینس در این مورد به اشپورت بیلد می گوید:" بوروسیا دورتموند در حال حاضر همانگونه که انتظار داشتیم یکی از اصلی ترین رقبای ما محسوب می شود و ما باید در این فصل آن ها را شکست دهیم اگرچه نباید به لورکوزن هم بی اعتنا بود اما فکر می کنم در پایان فصل دوئل اصلی ما مقابل دورتموند خواهد بود."

با این حال آقای رئیس بایرن را آماده ی تقابل با حریف می بیند و ادامه می دهد:" رقیب از دو سه فصل گذشته قوی تر شده است و اگر بتوانیم بازی بزرگ بوندس لیگا را با پیروزی سپری کنیم سرنوشت قهرمانی با ما خواهد بود."


پپ: مارتینز می تواند در نقش مهاجم باشد

624-guardiola-4.jpg


FCBayern.ir- خاوی مارتینز روز شنبه پس از سپری کردن دوران مصدومیتش در مقابل تیم فوتبال هرتابرلین به میدان رفت اما نکته جالب حضور او در خط حمله بایرن بود.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ هفته گذشته خاوی مارتینز پس از سپری کردن دو ماه مصدومیت در دقیقه 66 بازی مقابل هرتابرلین در نقش مهاجم وارد زمین شد.

حضور مارتینز در خط حمله بایرن برای بسیاری از طرفداران بایرن جالب توجه بود و وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ هم با توجه به همین مساله از پپ گواردیولا در این مورد سوال کرد و پپ این چنین پاسخ داد:" خاوی می تواند در هر پستی بازی کند، دفاع وسط ، هافبک دفاعی، پست شش و یا حتی همانند بازی مقابل چلسی در پست مهاجم و ما باید بسیار خوشحال باشیم که بازیکنی همچون خاوی مارتینز را در تیم خود داریم."

مارتینز هم که به هیچ عنوان با این وضعیت مشکلی ندارد اعلام کرده است که تمرکز خود را معطوف تیم و تمرینات رسیدن به مرز آمادگی کرده است.

مارتینز پس از گل فوق حساسی که در دیدار سوپر جام مقابل چلسی زد به علت آسیب دیدگی دو ماه از میادین دور بوده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نویر: زیرنظر پپ، راحت تر از زمان یوپ هستم

624-neuer-1.jpg


FCBayern.ir- مانوئل نویر دراوازه بان شماره ی یک بایرن و تیم ملی آلمان که فصل گذشته عملکرد درخشانی را تجربه کرد و در لیست نامزدهای توپ طلا به عنوان تنها دروازه بان حضور دارد از عملکرد راحت تر خود زیر نظر پپ گواردیولا نسبت به فصل گذشته و دوران هاینکس صحبت می کند.

در این فصل بایرن در بازی با پاس های کوتاه حساب ویژه ای روی نویر باز کرده است او در این مورد می گوید:" در فصل گذشته گاها ما باید برای اینکه امنیت بیشتری به دفاع بدهیم ارسال های بلندی برای ماریو مانجوکیچ می فرستادیم که در این فصل این مشکل حل شده و بیشتر به ادامه بازی می پردازیم."

نویر اکنون سهم بیشتری در بازی بایرن دارد و عدم دقت او در ارسال پاس می توانید مونیخی ها را به دردسر بیاندازد او ادامه می دهد:" من دروازه بان هستم و باید بازی با من آغاز شود در این سیستم راضی هستم چون نقش بیشتری در تیم دارم و می توانم در موفقیت ها شریک باشم."

نویر از حمایت های پپ می گوید:" من شناخت خوبی از سبک بازی گواردیولا بدست آورده ام و از وظایفم به عنوان دروازه بان در این سبک کاملا آشنا هستم."


فولند: در آسانه ی بایرنی شدن بودم

624-volland.jpg


FCBayern.ir - در هفته 11ام بوندسلیگا شنبه شب بایرن میهمان هوفنهایم است و این می تواند بازی مهمی برای کوین فولند بازیکن جوان هوفنهایم باشد. او در این فصل یکی از بازیکنان تاثیرگذار بوندسلیگا بود پنج گل و سه پاس گل عملکرد قابل توجهی برای او به شمار می رود.

کاپیتانی زیر 21 ساله های آلمان نیز از دیگر افتخارات فولند جوان است. او امیدوار است بتواند با ادامه درخشش در این فصل نظر یوآخیم لوو را برای حضور در برزیل جلب کند او در آستانه ی دیدار حساس مقابل بایرن مونیخ می گوید:" در سال 2007 زمانی که در تیم زیر 17 سال تی اس جی تاون هاوزن بازی می کردم از باشگاه بایرن مونیخ برای پیوستن به تیم آماتورهایش پیشنهاد داشتم اما هوفنهایم زودتر پیشنهاد داده بود و من آبی پوش شدم."

فولند به هوفنهایم پیوست و در سال 2012 برای نخستین بار به تیم اصلی راه پیدا کرد. او بازی مقابل بایرن را دشوار پیش بینی می کند و در مورد نتیجه بازی می گوید:" این چالشی بزرگ پیش روی تیم است و فکر می کنم حداقل کسب یک امتیاز می تواند برای ما امیدوار کننده باشد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
با حکم یوفا بازی زسکا - بایرن بدون حضور تماشاگر

624-fcb-ucl-1.jpg


FCBayern.ir - در حالی که بایرن مونیخ برای بازی برگشت با زسکا مسکو در لیگ قهرمانان راهی روسیه خواهد شد، اما در این ورزشگاه خبری از تماشاگران روسی (زسکا مسکو) به دلیل بد رفتاری در بازی قبل نخواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پس از اینکه تماشاگران زسکا مسکو در بازی مقابل منچستر سیتی با بد رفتاری و توهین نژاد پرستانه به تیم حریف بازی را به پایان رساندند، اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تماشاگران زسکا را در بازی بعدی خانگی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان محروم کرده است و باید این بازی خانگی را بدون تماشاگر سپری کنند.

طرفداران زسکا مسکو با توهین نژاد پرستانه به بازیکن ساحل عاجی تیم منچستر سیتی، یایا توره موجبات این جریمه را برای تیم خود فراهم ساختند.


بایرن مونیخ به دنبال تورس و کوادرادو

624-fcb-logo-4.jpg


FCBayern.ir - طبق گزارشات منتشر شده پپ گواردیولا به شدت به دنبال جذب خوان کوادرادو و الیور تورس دو بازیکن جوان و با استعداد تیم های فیورنتینا و اتلتیکو مادرید است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: باشگاه بایرن مونیخ و شخص پپ گواردیولا در این روزها جوانان زیادی را در نظر گرفته اند که از جدی ترین آن ها می توان الیور تورس بازیساز هجده ساله باشگاه اتلتیکو مادرید نام برد. البته باید توجه داشت که این بازیکن مورد توجه باشگاه بارسلونا نیز هست و از او بعنوان جانشین آینده آندرس اینیستا در بارسلونا یاد می شود.

نفر بعدی که پپ او را در نظر گرفته است خوان کوادرادو 25 ساله می باشد که با درخشش در فیورنتینا توانسته است مشتریان زیادی پیدا کند. باشگاه بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن رقیب جدی برای یوونتوس محسوب می شود و طبق گزارش "اسکای ایتالیا" این بازیکن در حال مذاکره هر دو باشگاه است.

لازم به ذکر است از ویژگی های برجسته کوادرادو کلمبیایی قابلیت بازی کردن در چند پست است و او تاکنون نیز توانسته است جهار گل برای تیمش به ثمر برساند.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]عکس طنز ؛ روسای آیندۀ بایرن[/h]
4_w_650_c_0_bildboss.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از مصاحبۀ باستین شواین اشتایگر با خبرگزاری بیلد آلمان و ابراز علاقه اش برای مدیریت بایرن مونیخ به همراه فیلیپ لام و توماس مولر ، اکنون خبرگزاری بیلد تصویری از این سه بازیکن در 30 سال آینده در صفحۀ خود قرار داده که دیدن آن خالی از لطف نیست. ( نظر شما چیست ؟! آیا می توان از این بازیکنان به عنوان مدیران ارشد بایرن مونیخ در آینده نام برد ؟! )
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
spiel.jpg
بازدید کنندگان محترم وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از این پس می توانید برنامه کامل مسابقات بایرن مونیخ را به همراه نتایج از لینک زیر و یا از طریق آیکن برنامه کامل مسابقات بایرن در سمت چپ وبلاگ مشاهده نمایید.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]نویر: امیدوارم یک بایرنی برنده توپ طلا شود[/h]
manuel-neuer-augsburg-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ از اینکه تنها دروازه بانی است که در لیست فیفا قرار دارد ابراز خوشحالی کرد، همچنین امیدوار است تا یکی از هم تیمی هایش برنده توپ طلا 2013 شود.
نویر در مصاحبه ای با "Sport 1" در باره حضور خود در لیست 23 نفره فیفا می گوید: "این یک افتخار است که بعنوان تنها دروازه بان در این لیست حضور دارم."
نویر در ادامه درباره حضور هم تیمی هایش در این لیست نیز افزود: " همه ما امیدوار هستیم تا یک بایرنی برنده توپ طلا باشد و این افتخار نیز نصیبمان شود."
لازم به ذکر است که علاوه بر مانوئل نویر، پنج بایرنی دیگر نیز در این لیست حضور دارند که شانس فرانک ریبری برای کسب این عنوان از همگی بیشتر است.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
sebastian-rode-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سباستین رود هافبک 23 ساله باشگاه فرانکفورت که گفته می شد در تابستان آینده راهی بایرن مونیخ خواهد شد، با توجه به این که گواردیولا او را برای سیستم خود مناسب نمی بیند باید مسیر خود را عوض کند.
روده که گفته می شد حتی قرارداد های اولیه را با بایرن مونیخ به امضاء رسانده است اکنون روزنامه " Süddeutsche Zeitung " گزارش داده است که گواردیولا با این خرید موافقت نکرده است و او را برای سیستم بازی خود مناسب نمی بیند. این در حالی است که ماتیاس سامر از کسانی است که برای این انتقال پا فشاری زیادی انجام می دهد.


علاوه بر بایرن مونیخ، باشگاه های بایر لورکوزن و شالکه نیز به دنبال این هافبک 23 ساله هستند و در صورت عدم انتقال به مونیخ، روده باید مسیر خود به یکی از این دو تیم تغییر دهد. همچنین گفته می شود که وی مشتریانی از لیگ برتر انگلیس نیز دارد.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]گواردیولا:مانزوکیچ بهترین مهاجم جهان است[/h]
mandzukic_guardiola_600.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در یک مصاحبه غیر منتظره به شدت از مهاجم کروات تیمش تعریف کرد و مانزوکیچ را بهترین مهاجم دنیا دانست.
مهاجم آماده این روزهای بایرن که شب گذشته توانست دو بار با ضربه سر دروازه هرتا برلین را باز کند توانسته نظر مثبت مربی خود را جلب کند.


گلزنی ماریو مانزوکیچ در شرایطی در این مسابقه رخ داد که او بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود و در اواسط نیمه نخست به میدان آمد و توانست 2 گل نخست تیمش را به ثمر برساند.


پپ گواردیولا در جمع خبرنگاران گفت:" با توجه به قابلیت سر زنی مانزوکیچ در محوطه جریمه او بهنترین مهاجم دنیاست."


پپ در ادامه به تمجید از تیم هرتابرلین پرداخت و کسب 3 امتیاز این مسابقه را برای بایرن بسیار دشوار توصیف کرد معتقد بود که هرتابرلین سخت ترین رقیب بایرن تا این لحظه بوده است.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
bayern_wolfsburg_live_600_2.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،مولر شایعات پیرموان جدایی اش از بایرن را تکذیب کرد.
پس از دیدار از پایتخت کاتالان ها شایعاتی مبنی بر پیوستن مولر به بارسلونا به گوش می رسید اما مولر تمامی این شایعات را تکذیب کرد.
مولر در مصاحبه ای با اسکای 90 چنین گفت :" من به دلایل شخصی در بارسلونا بودم. اما امروزه این چیز ها به سرعت در دنیا پخش می شوند.
البته باعث تحسین من است که باشگاهی مثل بارسا به دنبال من باشد. اما من در بایرن خیلی خوشحالم. بایرن چیز های زیادی به من داده و در قلب من جا دارد. من امیدوارم که سال های زیادی که پیش رو داریم را در بایرن بمانم. "
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
[h=2]نویر: من در بازى سازى بیشتر شرکت خواهم کرد[/h]
154745_zahlen_vom_spieltag_24.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،دروازه بان ملی پوش بایرن مونیخ در این فصل گل های کمی دریافت نموده است، اما برای او مهم تر این است که در بازی سازی تیم نقشی داشته باشد.
مانوئل نویر تا کنون در ده بازی از رقابت های بوندسلیگا، شش گل دریافت کرده است. زیر نظر گواردیولا، نویر علاوه بر محافظت از دروازه، وظایف دیگری نیز به عهده دارد.
مانوئل نویر در این زمینه گفت:"من در بازی سازی، نقش بیشتری به عهده خواهم گرفت. من خودم را به عنوان بازیکن 1+10 نمی بینم، بلکه من بازیکن یازدهم تیم هستم."البته مانوئل نویر27 ساله در بازی با پا، به عنوان یک دروازه بان مهارت خاصی دارد و قبلا نیز این موضوع را ثابت کرده است، وی در این مورد گفت:"وقتی که توپ های بیشتری به من برسد، خوشحال می شوم. چون احساس می کنم در بازی هستم،‌ اگر در یک بازی برای 15 دقیقه توپی به من نرسد، کمی تمرکز خود را از دست می دهم."
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
624_gotze_1.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ماریو گوتزه ستاره جوان باواریا در مصاحبه ای اعلام کرد که اکنون برای 90 دقیقه بازی کردن آماده است و همچنین وضعیت خود در مونیخ را مثبت ارززیابی نمود.
ماریو گوتزه پس از بازی مقابل هرتا برلین مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:


* آقای گوتزه، تبریک می گویم که توانستید اولین گل بوندسلیگایی خود را برای بایرن به ثمر برسانید. این گل را موفق شدید با سر بزنید، آیا سوپرایز شدید؟
- بله، از نظر من فقط توپ وارد دروازه شد.


* چه احساسی داشتید؟
- البته من بسیار خوشحال هستم زیرا در آن زمان بسیار مهم بود که گل بزنید به ویژه اینکه آخر بازی مشاهده می کنید در نتیجه تاثیر داشته اید. به شخصه از عملکرد خودم راضی هستم.


* چند دقیقه اول بازی را بر روی نیمکت بودید و بایرن نیز بازی خوبی ارائه نمی داد.
- ما می دانستیم که بازی مقابل هرتا مشکل است و در روز چهارشنبه نیز یک بازی انجام داده بودیم و خستگی در تیم دیده می شد. همچنین از عملکرد بسیار خوب هرتا نیز با خبر بودیم. آن ها بیشتر فضا ها را بسته بودند و واقعاً خطرناک ظاهر شدند و ما نیز دو گل دریافت کردیم اما خوشحال هستیم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.


* تا چه حد شگفت زده شدید که توانستید زودتر از همیشه در زمین حضور پیدا کنید؟
- چرا شگفت زده؟ مربی همیشه تصمیم می گیرد که چه کسی بازی کند اما هر بازیکنی دوست دارد که از ابتدا در میدان باشد.


* شما توانستید نزدیک به 70 دقیقه بازی کنید. آیا آمادگی برای 90 دقیقه بازی کردن را دارید؟
- من فکر می کنم که حالا آمادگی برای کامل بازی کردن را به دست آورده ام بنابراین این 70 دقیقه برای من بسیار مهم بود. تیم ما کیفیت و بازیکنان فوق العاده ای دارد و برای مربی آسان نیست که بتواند تصمیم بگیرد که چه کسی در داخل زمین باشد.


* پس از مصدومیت طولانی مدت و بازگشت به آمادگی راه طولانی را طی کرده اید. در حال حاضر وضعیت شما چگونه است؟
- من در اینجا بسیار راحت هستم و درست است که هنوز صد درصد آماده نیستم اما با بازی های بیشتر به آن هم خواهم رسید.
 
بالا