• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
Hoffenheim_IMA_021113_12.variant846x476.jpg


Hoffenheim_GET_021113_21.variant846x476.jpg


Hoffenheim_IMA_021113_11.variant846x476.jpg


Hoffenheim_GET_021113_20.variant846x476.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: در بازی با هوفنهایم خوش شانس بودیم

624-guardiola-6.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ بس از برد تیمش عنوان کرد عملکرد بایرن در آینده بهتر خواهد شد و برد تیمش در این بازی با چاشنی شانس همراه بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: مربیان و بازیکنان بایرن مونیخ پس از بازی به صحبت در مورد این مسابقه پرداختند که در ادامه به آن ها خواهیم برداخت:

کارل هاینس رومینیگه: " ما همانطور که در گذشته بازی می کردیم عمل کردیم. در چند بازی اخیر بسیار بد بازی می کنیم و باید این مشکل حل شود. بسیار سخت است که در آخر بازی با شکست زمین را ترک کنیم و باید بسیار خوشحال باشیم که با این نتیجه پیروز شدیم ".

پپ گواردیولا: " به طور قطع این بهترین عملکرد ما نبود اما ما توانستیم نتیجه را به دست آوریم. ما باید در بعضی از مناطق عملکرد خود را اصلاح کنیم. همانطور که می دانید در چند سال اخیر رویارویی با هوفنهایم سخت بوده است. برد ما در این دیدار با چاشنی شانس همراه بود".

مانوئل نویر: " بر روی گل من مقصر بودم و نمی دانم که چگونه این اتفاق افتاد و توب از دستانم رها شد اما بعد از آن تیم به خوبی تلاش کرد و توانست نتیجه را مساوی و بعد به گل پیروزی برسد. در این بازی خوش شانس بودیم".

ماریو گوتزه: " ما هنوز در بازی مشکلاتی داریم که می توان گفت که بیشتر این مشکل در نیمه های اول اتفاق می افتد. در بازی کمی خوش شانس بودیم و نمی دانم که چرا بعد از گل دوباره بازی را به آن ها دادیم. قطعاً این نمی تواند عملکرد خوبی باشد ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مدیران به دنبال لواندوفسکی، پپ خواهان آگوئرو

624-fcb-manenger.jpg


FCBayern.ir - باشگاه بایرن مونیخ آلمان قصد دارد در صورت عدم موفقیت در جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی دورتموند ، سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی را جذب کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ظاهرا تصمیم مونیخی ها برای جذب یک مهاجم بزرگ و آماده جدی است و به احتمال فراوان در فصل آینده شاهد حضور یک مهاجم گرانقیمت در بایرن خواهیم بود.

یکی از بازیکنانی که ظاهرا بایرن برای جذب او اعلام آمادگی کرده است سرخیو آگوئرو است که پپ گواردیولا از زمان حضورش در بارسلونا زیر نظر دارد و بارها نام او را در لیست خرید باشگاه بارسلونا دیده بودیم.

بعد از اتفاقات چند هفته گذشته و احتمال عدم حضور لواندوفسکی در بایرن برای فصل آینده مدیران بایرن به سرعت وارد عمل شده اند و قصد دارند آگوئرو را در صورت عدم جذب لواندوفسکی باواریایی کنند.

آگوئرو تا سال 2017 با سیتی قرار دارد و انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ حدود 45 تا 50 میلیون یورو برای مردان باواریا هزینه خواهد داشت.

بیلد هم در این زمینه اعلام داشته پپ و مدیران بایرن برای خرید یک مهاجم دیگر به توافق رسیده اند اما بر روی اینکه کدامیک از مهاجمان برای بایرن خریداری شوند با یکدیگر توافق ندارند. سامر و بعضی از مدیران بایرن لواندوفسکی را مد نظر خود قرار داده اند در حالیکه گواردیولا سرمربی باشگاه به دنبال خرید آگوئرو یا سوارز می باشد.


روبن به همراه بایرن به پلژن نمی رود

624-robben-4.jpg


FCBayern.ir - آرین روبن از لیست بازی با ویکتوریا پلژن در چارچوب بازی های گروهی لیگ قهرمانان اروپا خط خورد تا وینگر هلندی این بازی لیگ قهرمانان را نیز از دست بدهد. بنابراین روبن در مونیخ ماندنی خواهد شد تا به تمرینات اختصاصی خود ادامه دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ پپ گواردیولا اعلام نمود آرین روبن به همراهی بایرن به پلژن سفر نخواهد کرد. آرین روبن که مصدومیت مختصری داشته است و به همین خاطر بازی با هوفنهایم را نیز از دست داده بود در مونیخ می ماند و به تمرینات اختصاصی خود ادامه می دهد تا برای بازی سرنوشت ساز آینده مونیخی ها مقابل بورسیا دورتموند بیشتر از پیش آماده باشد.
 

sajadperspolis

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2012
نوشته‌ها
73
لایک‌ها
37
محل سکونت
Tehran West
امشب باید 6 تا بزنیم با تیم 2 چون بازی با دورتموند نزدیکه نباید مصدوم بدیم تو این بازی بخصوص گوتزه بچم وفتی با سر گل زد هی میزد تو سرش از شادی :دی
به دورتموند گل بزنه میترسم از خوشحالی سکته کنه :|
fcb_bsc_goetze_mueller_628.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تمام بازی ها در لیگ قهرمانان دشوار است

624-guardiola-5.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا معتقد است که هر بازی در لیگ قهرمانان دشواری خاص خود را دارد و با اشاره به برد اخیر تیم ویکتوریا پلژن در لیگ چک عنوان کرد که به هیچ عنوان نباید این تیم را دست کم بگیرند. او در بخش دیگری از سخنانش به تمجید از عملکرد اخیر شواین اشتایگر پرداخت و نقش وی در تیم را مثبت ارزیابی نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: گواردیولا قبل از رویایی با ویکتوریا پلژن در یک مصاحبه اظهار کرد: " هر بازی در لیگ قهرمانان سختی و حساسیت خاص خودش را دارد. ویکتوریا اخیراً یک برد شش بر یک در لیگ به دست آورده است که این بدین معنی است که با روحیه خوبی پا به این بازی می گذارند اما من اطمینان دارم که می توانیم پیروز این میدان شویم و راه صعود به مرحله حذفی را هموار کنیم ".

پپ در بخش دیگری از سخنانش گفت: " همیشه چیزی برای بهتر شدن وجود دارد، حتی در بازی های که ما برنده می شویم و هنوز هم می خواهیم بهتر و بهتر شویم. ما در حال حاضر همه چیز را به دست آورده ایم اما این به معنی آن است که باید بیشتر تلاش کنیم ".

سرمربی بایرنی ها در ادامه در مورد عملکرد اخیر شواین اشتایگر نیز گفت: " باستین که به تازگی به فرم ایده عالی رسیده است به تیم کمک زیادی می کند همانطور که در بازی با هوفنهایم خوب بازی کرد در حالی که هنوز مشکلات مچ پای او به طور کامل بر طرف نشده است. من از او بسیار راضی هستم ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیش نمایش لیگ قهرمانان اروپا پلژن - بایرن مونیخ

624-fcb-ucl-1.jpg

FCBayern.ir - هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با 8 مسابفه در شهرهای مختلف اروپا پیگیری می شود و در یکی از این مسابقات بایرن میهمان ویکتوریا پلژن جمهوری چک است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است تیم چکی برای زنده ماند کور سوی امیدش برای حضور در لیگ اروپا به هر سه امتیاز این مسابقه احتیاج دارد و بایرن مونیخ در صورت کسب هر سه امتیاز بازی به احتمال فراوان صعودش به جمع 16 تیم نهایی مسابقات قطعی خواهد شد.

تیم ویکتوریا پلژن دور رفت را به سه شکست متوالی پشت سر گذاشت و بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفت و تنها امید این تیم کسب رتبه سومی و حضور در رقابت های لیگ اروپاست، از همان ابتدا هم کسی انتظار نداشت که این تیم گمنان در گروهی که بزرگانی همچون بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی و منچستر سیتی حضور دارند بختی برای صعود داشته باشد اما سه شکست متوالی به خصوص شکست سنگین 5 بر صفر در مقابل بایرن و دریافت 11 گل در 3 مسابقه هواداران این تیم را به شدت دلسرد کرده است و کسب یک نتیجه خوب برابر تیمی همچون بایرن برای آنها بسیار خوشحال کننده می تواند باشد.

در سوی دیگر بایرن مونیخ که هر سه بازی خود را با اقتدار و با نتایج پر گل و امیدوار کننده پشت سر گذاشته است در صورت کسب برتری مقابل ویکتوریا اگر در مسابقه همزمان زسکا نتواند منچستر سیتی را شکست دهد صعودش به مرحله بعد مسجل می شود و با خیال آسوده تر به کارش ادامه می دهد بایرن که حالا به خوبی روی نوار برد گام بر می دارد قصد دارد با یک برد پرگل روحیه تیمی خود را نیز ارتقا دهد.

در مسابقه رفت بایرن با ارائه یک بازی یک طرفه در شرایطی که تیم ویکتوریا پلژن حتی یک ضربه هم به سمت دروازه بایرن نداشت توانست با 5 گل حریف خود را شکست دهد و حالا کسب یک پیروزی پرگل انتظار زیادی از تیم بایرن نیست هرچند که بازی در جمهوری چک برگزار می شوذ و بدون شک شرایط خاص خود را خواهد داشت.

ویکتوریا پلزن - بایرن مونیخ

زمان: سه شنبه 14 آبان ساعت 23:15 به وفت تهران
مکان: ورزشگاه استرونکووی سادی
داور: مارکوس لاوز

ترکیب احتمالی دو تیم

ویکتوریا پلژن : کوزاچیک - هوبنیک - هوراوا - لیمبرسکی - هوروایث - پترزلا - رزنیک - پورچازکا - کولار - راتورال - سیسووسکی
سرمربی : وربا

بایرن مونیخ : نویر - لام - دانته - بواتنگ - آلابا - مارتینز - شواین اشتایگر - ریبری - گوتزه - مولر - ماندژوکیچ
سرمربی : گواردیولا
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ویکتوریا پلژن 0 - 1 بایرن مونیخ

624-fcb-pln.jpg

FCBayern.ir - شب چهارم از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی بایرن مونیخ در برابر ویکتوریا پلژن به پایان رسید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در چارچوب این رقابت ها تیم های فوتبال ویکتوریا پلژن جمهوری چک و بایرن مونیخ آلمان در استادیوم اشترونساوی سادی شهر پلژن به مصاف هم رفتند که در پایان بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

تک گل بایرن در این بازی را ماریو ماندژوکیچ در دقیقه 69 به ثمر رساند. بایرن با این پیروزی 12 امتیازی شد و صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان مسجل کرد.

ترکیب تیم ویکتوریا پلژن جمهوری چک :
ماتوس کوزاچیک - فرانتیسک راتورال - مارین سیسووسکی - واکلاو پروچازکا - رومن هوبنیک (رادیم رزنیک از دقیقه 71) - توماس هوراوا - رومان پترزلا - پاول هوروات (C) - دانیل کولار - میشال دوریش (مارتین پوسپیسیل از دقیقه 84) - استانیسلاو تسل (مارک باکوس از دقیقه 87)
سرمربی : پاول وربا

ترکيب تيم بایرن مونیخ آلمان :
مانوئل نویر - رافینیا - دانیل فن بویتن - دیوید آلابا - فیلیپ لام (C) - فرانک ریبری - ماریو گوتزه (میشل وایزر از دقیقه 86) - باستین شواین اشتایگر (خاوی مارتینز از دقیقه 59) - تونی کروس - توماس مولر (ماریو ماندژوکیچ از دقیقه 59)
سرمربی : پپ گواردیولا

گل ها :
ماریو ماندژوکیچ (در دقیقه 65) برای بایرن مونیخ

کارت ها :
رومن هوبنیک (کارت زرد در دقیقه 32) و دانیل کولار (کارت زرد در دقیقه 62) و دپاول هوروات (کارت زرد در دقیقه 69) از ویکتوریا پلژن

داور :
آتونیو ماتئو لاهوز (داور وسط) - پا سبرین دیویس (کمک داور) - خاویر رودریگوئز (کمک داور) - کارلوس گومز (داور پشت دروازه) - دیوید فرناندز بوربالان (داور پست دروازه)

مکان :
جمهوری چک - استادیوم اشترونساوی سادی شهر پلژن (ظرفیت 11,700)
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصاحبه بایرنی ها پس از برد مقابل ویکتوریا پلژن

624-fcb-ucl-2.jpg

FCBayern.ir - پپ گواردیولا بعد از پیروزی تیمش مقابل ویکتوریا پلژن عنوان کرد که تیم حریف بسیار خوب بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بازیکنان و مربیان بایرن مونیخ پس از بازی مقابل ویکتوریا پلژن به مصاحبه در مورد این بازی پرداختند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

پپ گواردیولا: " ویکتوریا یک تیم بسیار خوب بود و کاملاً مشخص بود که نمی خواستند مانند بازی در مونیخ نتیجه را واگذار کنند. در نیمه دوم موقعیت های زیادی را فراهم کردیم که با بد شانسی به گل تبدیل نشد. خوشحالم که توانستم با بیارن رکورد جدیدی کسب کنم. بخشی از این رکورد در زمان هاینکس بوده که باید تشکر ویژه ای از او کنم. امیدوارم بتوانیم در بازی های بعد این رکورد را افزایش دهیم".

فلیپ لام: " ما می دانیم که همچنان در اوایل بازی نمی توانیم بازی خوبی ارائه دهیم مانند بازی های اخیر. در مونیخ آن ها را با نتیجه پنج بر یک شکست داده بودیم و کمی آرام تر از آن ها بازی را دنبال می کردیم اما اجازه نمی دهیم که آن ها به دروازه برسند زیرا این لیگ قهرمانان است! همچنین بسیار خوشحال هستم که توانستیم یک رکورد جدید و دوازده امتیاز را تا اینجای کار کسب کنیم ".

مانوئل نویر: " بازی را بد شروع کردیم. هدفمان این بود که بتوانیم توپ را در اختیار بگیریم و در نیمه دوم توانستیم با ضربه سر مانزوکیچ پیروز شویم. به هرحال رکورد خوبی نیز کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم آن را تداوم ببخشیم ".

تونی کروس: " این یک فوتبال چشم نواز نبود. در نیمه اول بازی را برای خود سخت کردیم و موقعیت های زیادی نیز داشتیم که از دست دادیم. اما از چهار بازی کل امتیازات را گرفته ایم و رکوردی نیز کسب کردیم که این بسیار خوب است ".

توماس مولر: " ما نتیجه را به دست آوردیم که مهمترین چیز است. ما توپ را به آسانی به دست می آوردیم و بازی را در اختیار داشتیم که در زمین حریف کار چندان آسانی نیست. پلژن در خانه بسیار متفاوت تر از مونیخ بود و این کار را برای ما سخت می کرد ".
 
بالا