برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کریستوف دام: گوتزه می تواند به یک مسی دیگر تبدیل شود

126869_heroa.jpg




این ملی پوش جوان آلمانی را یکی از بااستعدادترین بازیکنان فوتبال اروپا می دانند اما او به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی بایرن راه پیدا کند.

سایت گل- کریستوف دام، سرمربی سابق لورکوزن، مطمئن است که ماریو گوتزه، ستاره جدید بایرن مونیخ، می تواند در سال های پیش رو به سطح لیونل مسی برسد.

این ملی پوش جوان آلمانی را یکی از بااستعدادترین بازیکنان فوتبال اروپا می دانند اما او به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی بایرن راه پیدا کند.

با این وجود، دام تردیدی ندارد که گوتزه سرانجام می تواند توانایی هایش را ثابت کند.

او به خبرنگاران گفت:" ماریو توانایی های فوق العاده ای دارد. او می تواند به یک مسی دیگر تبدیل شود. بایرنی ها اگر فکر نمی کردند که او به بازیکن بزرگی تبدیل می کردند، چنین پولی برای او هزینه نمی کردند.

امسال، یک سال گذار برای اوست. او پله به پله پیش نیامده، بلکه در چند سال اخیر پیشرفت بسیار سریعی داشت. پیشرفت او به دلیل مصدومیت کمی مختل شد اما این طبیعی است.

او تنها باید امسال در تیم جدیدش جا بیفتد و من می توانم تضمین کنم که او فصل بعد به دستاوردهای بزرگی خواهد رسید."
گوتزه در این فصل تنها 3 بازی در بوندس لیگا برای بایرن انجام داد.


مدیر برنامه های توماس مولر: هیچ مذاکره ای با بارسا نداشتیم

274733_heroa.jpg




به تازگی نشریه پونتو پلوتا ادعا کرد که این ملی پوش آلمانی چند روز قبل راهی بارسلونا شده تا با مدیران باشگاه کاتالانی مذاکره کنند اما کوگل تاکید کرد که این شایعه حقیقت ندارد

سایت گل- لودویگ کوگل، مدیر برنامه های توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، تاکید کرد که این بازیکن هیچ مذاکره ای با باشگاه بارسلونا نداشته است.

به تازگی نشریه اسپانیایی پونتو پلوتا ادعا کرد که این ملی پوش آلمانی چند روز قبل راهی بارسلونا شده تا با مدیران باشگاه کاتالانی مذاکره کنند اما کوگل تاکید کرد که این شایعه حقیقت ندارد.

او به ای زی گفت:" توماس بی تردید روی یکشنبه قبل در بارسلون نبود. چنین چیزی صحت ندارد. هیچ صحبتی با بارسلونا نشده و ما هم مذاکره ای با آنها نداشتیم."

مولر که یکی از محصولات آکادمی جوانان باشگاه بایرن است، اولین بازی اش برای این باشگاه را در فصل 09-2008 انجام داد و در چند فصل اخیر یکی از ارکان اصلی این تیم بوده است.
او تا سال 2017 با بایرن قرارداد دارد.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
624-fcb-maz.jpg

FCBayern.ir - در ادامه هفته نهم بوندسلیگا دو تیم بایرن مونیخ و ماینس به مصاف هم رفتند که بایرن موفق شد میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در چارچوب این رقابت ها تیم های فوتبال بایرن مونیخ و ماینس در استادیوم آلیانز آرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که در پایان بایرن موفق شد با نتیجه چهار بر یک میهمان خود را شکست دهد و با کسب این پیروزی 23 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد.

گل های بایرن در این بازی را روبن (50) ، مولر (52 و 82) و ماندژوکیچ (69) به ثمر رساندند.

ترکیب تیم بایرن مونیخ :
14.png

مانوئل نویر - رافینیا (ماریو گوتزه از دقیقه 46) - دانته (داوید آلابا از دقیقه 42) - جروم بواتنگ - دیگو کونتنتو - فیلیپ لام (C) - تونی کروس - باستین شواین اشتایگر - توماس مولر - آرین روبن - ماریو ماندژوکیچ (یان کیرشهوف از دقیقه 75)
سرمربی : پپ گوتردیولا

ترکيب تيم ماینس :
30.png

کریستین وتکلو - جونیور دیاز - نیکولسه نووسکی (C) - بو اسونسون (جو هو پارک از دقیقه 57) - اشتفان بل - زدنک پوسپچ - یوهانس گیس - یولیان بائومگارتلینگر (کریستوف موریتز از دقیقه 67) - ماکسیم چوپو موتینگ - نیکولای مولر - شائون پارکر (بندیکت سالر از دقیقه 79)
سرمربی : توماس توخل

گل ها :
آرین روبن (در دقیقه 50) و توماس مولر (در دقیقه 52 و 82) و ماریو ماندژوکیچ (در دقیقه 69) برای بایرن مونیخ

شائون پارکر (در دقیقه 44) برای ماینس
کارت ها :
یان کیرشهوف (کارت زرد در دقیقه 57) از بایرن مونیخ

داوران :
تورستن کینهوفر (داور وسط) - دتلف شیفه (کمک داور) - کریستین فیشر (کمک داور)

مکان :
آلمان - استادیوم آلیانز آرنا شهر مونیخ (ظرفیت 71,000)
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]چرا هاینکس رفت و چرا گواردیولا آمد؟ مقایسه بایرن یوپ و بایرن پپ[/h]
pep_guardiola_vs_jupp_heynckes_bayern_munich_champion_Small_.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ وقتی 4 غول فوتبال آلمان، فرانتس بکن باوئر، کارل هاینس رومنیگه، اولی هوینس و ماتیاس سامر یک تصمیم فوتبالی می گیرند، آیا باید شکی هم به آن تصمیم داشت؟! این 4 نفر تصمیمی گرفتند که تا کنون کسی علت اصلی آنرا نفهمیده و احتمالا حالا حالا هم کسی نخواهد فهمید.

عوض کردن مربی مانند یوپ هاینکس که هر 3 جام را در یک فصل برای بایرن به ارمغان آورده و هر چه بوده و نبوده تصاحب کرده چه معنی می تواند داشته باشد جز این که این 4 نفر، خیلی بهتر از همه ما فوتبال و حواشی آن و از همه مهمتر بحث درآمد زائی و آینده و سمت دهی آنرا می دانند.

تنها 2 دلیل ممکن است که این تصمیم انقلابی داسته باشد:
1.گواردیولا و سبک فوتبال آن آینده فوتبال هستند و از نظر آنان یوپ هاینکس هر چه داشته عرضه کرده است و احتمالا چیز زیاد دیگری برای نمایش ندارد ولی با آوردن گواردیولا آنها سبک بازی فوتبال چند سال آینده را به آلمان و باشگاه خود بایرن مونیخ آوردند و از این جهت می توانند پیشتاز باشند (البته ذکر یک نکته ضروری است و آن اینکه آنها قبل از پایان فصل با گواردیولا تمام کردند).
2.تجارت فوتبال وبحث در آمد زائی آن: هر چند که بایرن مونیخ همیشه در میان باشگاه های موفق بوده ولی هیچ موقع اولین در بودجه و درآمد زائی نبوده و احتمالا با آوردن گواردیولا که یک چهره جذاب تر و مدرن تری نسبت به هاینکس بوده و همچنین با آوردن بازیکنان مطرح تر خواستند که در همه چیز نامبر وان اروپا شوند.

تفاوت سبک بازی بایرن مونیخ در زمان هاینکس و گواردیولا:
هر چند که ممکن بسیار زود باشد برای این مقایسه ولی چند نکته واضح است
1.بایرن مونیخ گواردیولا ظریف تر بازی می کند.
2. بایرن مونیخ گواردیولا ساده تر بازی می کند.
3. بایرن مونیخ گواردیولا تکنیکی تر بازی می کند.
4. بایرن مونیخ گواردیولا راحت تر بازی می کند.
5. بایرن مونیخ گواردیولا بیشتر توپ را می دواند.
6. بایرن مونیخ هاینکس جنگنده تر و دونده تر بازی می کرد.
7. بایرن مونیخ هاینکس سریع تر بازی می کرد.
8. بایرن مونیخ هاینکس بیشتر بازی مستقیم انجام می داد.
9. بایرن مونیخ هاینکس کار های ترکیبی کمتری انجام می داد.
باید صبر کرد و دید که آیا بایرنی ها تصمیم درستی گرفته اند و یا خیر ولی آنچه مسلم این است که دوران یوپ هاینکس در بایرن مونیخ به پایان رسیده و نباید دنبال آن گشت.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]پپ؛ دیکتاتور جدید بایرن مونیخ[/h]
164535_228.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن مونیخ کم کم چهره دیگر خود را به بازیکنانش نشان می دهد. بسیاری در این تیم به وی لقب «پپتاتور» داده اند.

پس از آن که وی به بازیکنانش اعلام کرد هر کس که مطیع اوامر او نباشد نیمکت نشین خواهد بود حالا برای اولین بار در تاریخ این باشگاه دیواری پنج متر محافظ در مقابل هواداران را در زمین تمرین بایرن کشیده است که تاکنون سابقه نداشته است. حتی یورگن کلینزمن و یوپ هاینکس نیز که گاهی اوقات تمرینات تیمشان را بدون حضور تماشاگران برگزار می کردند نیز چنین اقدامی انجام نداده اند.
گواردیولا که واهمه ای از نشاندن ستاره های گرانقیمتش روی نیمکت ذخیره ها ندارد گفته است؛ هر بازیکنی که تصمیمات مرا بپذیرد از او حمایت خواهم کرد و چنانچه سرپیچی نماید ، جای او روی نیمکت ذخیره هاست.
در ادامه رفتارهای مستبدانه گواردیولا در بازی روز شنبه این تیم مقابل ماینتس وی هنگامیکه آرین روبن برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ قرار گرفته بود اعلام کرد که توماس مولر باید این ضربه را بزند. و در پاسخ به این اقدامش گفت : بعنوان مربی تشخیص دادم که مولر باید این توپ را بزند.
به نظر می رسد که گواردیولا واقعا دلیلی موجه برای این کار خود نداشت و تنها علت انتخاب مولر مطیع بودن او بود.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]عزیمت گواردیولا با جت شخصی برای آشتی با ویلانووا[/h]
vilanova-guardiola-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مطابق یکسری گزارش‌ها سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با سرمربی فصل گذشته بارسلونا آشتی کرده است.

پپ گواردیولا زمانی که تا تابستان سال گذشته مربیگری بارسا را دراختیار داشت،‌ مناسبات صمیمانه‌ای با دستیارش «تیتو ویلانووا» داشت. البته از زمانی که او همکاری با کاتالان‌ها را رها کرد و دستیارش به جای او،‌سکاندار تیم معروف اسپانیا و جهان شد، از میزان صمیمیت این دو کاسته شد.
کار به جایی رسید که وقتی اوایل سال جاری‌ »تیتو» برای معالجه و مداوای بیماری سرطانش راهی نیویورک شد،‌ در آن هنگام گواردیولا که هنوز کار را در بایرن شروع نکرده و در همانجا حضور داشت، حاضر به دیدن و عیادت از کمک سابق خود نشد.
در آن موقع رسانه‌ها نقل کردند این دو با هم قهر کرده‌اند. اما برخی رسانه‌های آلمانی گزارش کردند گواردیولا دوشنبه (دیروز) با استفاده هواپیمای جت شخصی خود، برای چند ساعت به بارسا سفرکرده و با دیدن دوست و همکارش، ضمن عیادت از او ، آشتی کرده است.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
آلن کلی داور بازی بایرن مونیخ - ویکتوریا پلژن

AlanKelly.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آلن کلی داور ایرلندی از سوی یوفا قضاوت دیدار رفت دور گروهی لیگ قهرمانان میان بایرن مونیخ - ویکتوریا پلژن را در روز چهارشنبه بر عهده دارد.
آلن کلی 38 ساله باید امشب در ورزشگاه آلیانس آرنا حاضر باشد و در میان شور و هیجان هواداران مونیخی قضاوت این دیدار را بر عهده بگیرد. گفته می شود که این بازی احتمالاً از آخرین قضاوت هایی این داور ایرلندی می باشد که در این سطح فوتبالی انجام خواهد داد.
لازم به ذکر است کلی در حالی قضاوت این بازی را بر عهده دارد که دو تیم در گروه شرایط متفاوتی با یکدیگر دارند و این می تواند حواشی زیادی را در بازی به وجود آورد.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]دورتموند و بایرن، ممتازترین‌ تیم‌های ژرمن‌ها[/h]
fc-bayern-borussia-dortmund-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ با پایان مسابقات هفتگی بوندس‌لیگا، بورسیادورتموند و بایرن مونیخ، صاحب ممتاز‌ترین خطوط حمله و دفاع در میان ژرمن‌ها هستند.

شب گذشته پیکارهای هفته نهم رقابت‌های بوندس‌لیگا به پایان رسید. با انجام این مسابقات بورسیادورتموند و بایرن مونیخ، دو تیم نخست فصل گذشته این لیگ و اروپا، هم اکنون عنوان بهترین خطوط حمله و دفاع را در فصل جاری(2014-2013) در اختیار دارند.

*دورتموند، بهترین خط حمله
بورسیادورتموند که زیر نظر یورگن کلوپ، مربی جوان و نوگرای ژرمن‌ها اداره می‌شود و در سالیان گذشته فوتبال رو به جلوی چشم‌نوازی را ارائه کرده،‌ تا به اینجای فصل توانسته بیشترین تعداد گل زده را در کارنامه خود ثبت کند.
زردپوشان موفق شده‌اند 22مرتبه تور دروازه‌ حریفان را به لرزه درآورند. به همین خاطر میانگین گل زده 2.44 در هر بازی ثبت کرده‌اند.
در رده دوم بهترین‌های بازی تهاجمی، هوفن‌هایم قرار گرفته که یک گل زده کمتر از دورتموند دارد. بازیکنان این تیم به خاطر 21 گل زده اکنون صاحب میانگین گل زده ممتاز 2.33 در هر بازی هستند.
اما رده سوم از آن بایرلورکوزن، یکی از سهمیه‌های آلمان در لیگ قهرمانان اروپا شده است. این تیم با 20 گل زده و بر جای گذاشتن میانگین گل زده 2.22 صاحب رده سوم است. البته در این جایگاه لورکوزنی‌ها شریکی همچون هامبورگ دارند. بندرنشینان شمال آلمان با وجودی که فصلی بحرانی را تاکنون پشت سر گذاشته اند، صاحب 20 گل زده و میانگین گل زده 2.22 در هر بازی هستند.
نکته جالب در این میان،‌حضور بایرن مونیخ، قهرمان فصل قبل در رده چهارم با 19 گل زده است. تیمی که امسال زیر نظر پپ گواردیولا، مربی اسبق بارسلونا صاحب میانگین گل زده 2.11 در هر بازی است.

*بایرن، درجه یک‌ترین خط دفاعی
بایرن اگر چه هنوز صاحب بهترین خط حمله لیگ نشده و امیدوار به اوج‌گیری در هفته‌های آینده است،‌ اما از نظر ساختار دفاعی، ممتازترین تیم لیگ تا به اینجا بوده است.
گواردیولا آنقدر اهمیت استحکام دفاعی را به مردان تمام حرفه‌ای‌اش گوشزد کرده که در 9 بازی، تنها 4 گل خورده در کارنامه دارند. از این بابت صاحب میانگین گل خورده 0.44 در هر بازی هستند.
دورتموندی‌ها که فوتبال هجومی‌شان، اکنون کاملا مطرح است، در زمینه کار دفاعی نیز عملکرد مثبتی دارند. آنها تنها 7 گل خورده داشته اند که از این نظر میانگین گل خورده 0.78 را ثبت کرده‌اند.
در رده سوم بهترین های دفاع، تیم‌های بایرلورکوزن و هرتابرلین حاضر هستند که 9 بار دروازه‌ شان به روی حریفان باز شده و میانگین گل خورده یک در هر بازی را دارند.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
گواردیولا: تا زمانی با بازیکنانم دوستم که تصمیمات مرا بپذیرند

arjen-robben-pep-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به شاگردانش هشدار داد هیچ گونه مشاجره و اختلاف نظری را تاب نخواهد آورد و این موضوع تنها شانس دفاع از عنوان قهرمانی را در بوندسلیگا از آنها خواهد گرفت.

گواردیولا در گفتگو با مجله بایرن مونیخ گفت: «بر این باور هستم زمانی که بازیکنان آماده هستند عملکرد تیم بهتر نیز خواهد شد.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، او گفت: «اگر بازیکنان در این باشگاه بزرگ تصمیمات مرا بپذیرند می توانیم برای قهرمانی در لیگ بجنگیم. در غیر این صورت مشکلاتی پیدا خواهیم کرد. من بهترین دوست بازیکنانم خواهم بود زمانی که آنها به تصمیمات من احترام بگذارند. از کسانی که چنین کاری انجام دهند، حمایت خواهم کرد اما بازیکنانی که تصمیمات مرا نمی پذیرند در جناح مخالف قرار می گیرند.»
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]کمپانی آئودی؛ رئال مادرید به جای بایرن مونیخ[/h]
audi-cup-semi-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کمپانی عظیم آئودی آلمان تصمیم دارد به عنوان شریک و اسپانسر اصلی باشگاه رئال مادرید اسپانیا معرفی گردد. در اینصورت باشگاه بایرن مونیخ آلمان جای خود را به باشگاه رئال مادرید اسپانیا خواهد داد. البته باشگاه بایرن مونیخ همچنان این کمپانی اتومبیل سازی را به عنوان یکی از اسپانسرهایش حفظ خواهد نمود.
روبرت استادلر رئیس هیئت مدیره کمپانی آئودی آلمان در این زمینه به شبکه dw آلمان می گوید : "ما صحبت های خوبی با باشگاه رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه اسپانیایی داشته ایم. ما دوست داریم به عنوان شریک و اسپانسر اصلی این باشگاه در جهان مطرح شویم. البته ما باید با شرکت هواپیمایی امارات در این زمینه نیز رقابت سختی داشته باشیم ."
استادلر می افزاید :"اگر ما در این کار موفق شویم پرز به ما قول داده نام ورزشگاه اختصاصیشان را به "آئودی سنتیاگو برنابئو " تغییر دهد که این افتخار بزرگ برای این کمپانی عظیم آلمانی خواهد بود. البته هیچ چیز مشخص نشده و باید برای تحقق این پروژه صبر نماییم. در ضمن اضافه می کنم ما همچنان به عنوان یکی از اسپانسرهای مهم باشگاه بایرن مونیخ خواهیم بود. قرارداد ما با باشگاه باورایایی بلند مدت است"
کمپانی آئودی آلمان اگر موفق شود به عنوان اسپانسر باشگاه مادریدی برگزیده شود کماکان یکی از شرکای بایرن محسوب خواهد شد ولی دیگر اسپانسر نخست و اصلی این باشگاه به شمار نخواهد آمد و به رتبه دوم تنزل پیدا می نماید. آدیداس، شرکت t-mobile، شرکت زیمنس، t-bin و شرکت گاز پروم روسیه ممکن است جای آئودی را به عنوان شریک اصلی و اول باشگاه مونیخی تصاحب نمایند.
شرکت آئودی در صورت موفقیت در این پروژه می تواند جام آئودی کاپ را علاوه بر مونیخ در مادرید اسپانیا نیز برگزار نماید. براساس آخرین نظر سنجی انجام پذیرفته نیز بیشتر هواداران مادریدی غول اتومبیل سازی آلمانی را بهتر از شرکت هواپیمایی امارات می دانند.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]تمجید میشائیل بالاک از پپ گواردیولا[/h]
ballack-michael-loew-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میشائیل بالاک بازیکن سال های نچندان دور بایرن مونیخ معتقد است که پپ گواردیولا بهترین مربی است که می تواند بایرن مونیخ را در راه دفاع از عناوین فصل پیش هدایت کند.
بالاک در مصاحبه ای با شبکه "Sky" در مورد بایرن مونیخ تحت هدایت گواردیولا می گوید: " در لیگ قهرمانان همیشه دشوار بوده است که بتوانید قهرمانی فصل پیش خود را مجدداً به دست آورید.بنابراین باشگاه بایرن قدم منطقی را برداشته که گواردیولا را به جای هاینکس بر روی نیمکت خود گذاشته است ".
بالاک 37 ساله در ادامه افزود: " در حال حاضر گواردیولا یک مربی با کلاس جهانی است و بازیکنان نیز به فلسفه او تقریباً آشنا شده اند و در شرایط فعلی همه چیز آماده است. شما می توانید این هماهنگی بین بازیکنان و مربی را در بازی مقابل منچستر سیتی که چندی پیش اتفاق اُفتاد ببینید ".
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]گوتزه: گواردیولا کیفیتی باورنکردنی دارد[/h]
mario-goetze-comeback-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گوتزه، ستاره جوان بایرن مونیخ، با ستایش از پپ گواردیولا، اعلام کرد که این تیم زیر نظر این مربی اسپانیایی، قوی تر از قبل خواهد شد.
این ملی پوش آلمانی در پیروزی 4-1 این هفته بایرن مقابل مایتنس، در نیمه دوم به میدان رفت و نمایش خیره کننده ای ارائه داد و اکنون به آینده اش در آلیانس آره نا خوش بین است.
گوتزه به خبرنگاران گفت:" واضح است که گواردیولا کیفیتی باور نکردنی دارد. او به تیم و همه بازیکنان کمک خواهد کرد تا بهتر شوند. تیم ما حتی از بایرن فصل قبل هم بهتر بازی می کند.
من به دنبال یک چالش جدید هستم، تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم و با یک فلسفه جدید آشنا شوم. کار کردن در اینجا از همان روز اول هیجان انگیز بود.
من به خاطر پست بازی ام نارحت نیستم. من می توانم به عنوان یک هافبک کناری، یک مهاجم یا بازیساز بازی کنم. خوشبختانه من توانایی بازی در پست های مختلف را دارم.
تنها مسئله ای که برای من مهم است، این است که بتواند فرصت بازی بیشتری پیدا کنم. هرچقدر بیشتر بازی کنم، آماده تر می شوم. فرصتی که برای بازی در تیم ملی مقابل سوئد پیدا کردم و بعد از در دیدار بایرن مقابل ماینس، من را بسیار خوشحال کرد."
برچسب‌ها: ماریو گوتزه، پپ گواردیولا
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]مارتینز: درخشش لام مرا شگفت زده کرد[/h]
1951571_w2.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاوی مارتینز ستاره اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ پس از هفت هفته غیبت روز یکشنبه در تمرینات بایرن شرکت کرد. در غیاب مارتینز در خط هافبک بایرن، گواردیولا از فیلیپ لام در پست شش استفاده کرد.
مارتینز در مورد حضور لام در پست هافبک دفاعی به کیکر گفت:" بازی های لام در پست هافبک دفاعی مرا شگفت زده کرد."
هافبک 25 ساله بایرن در خصوص اینکه گواردیولا از بازیکنان در پست های متفاوتی استفاده می کند و اینکه آیا او نگران از دست رفتن جایگاهش در ترکیب نیست گفت: "من می توانم در چندین پست بازی کنم. در خط هافبک و در خط دفاع می توانم بازی کنم و این بستگی به تصمیم مربی دارد."
او در پایان تطبیق پذیری خود با تصمیمات مربی را مهمترین مزیت وی در از دست ندادن جایگاهش در تیم دانست.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]برایتنر: بایرن جایی برای احساس شخصی نیست[/h]
paul-breitner-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در دیدار اواخر هفته ی بایرن مونیخ مقابل ماینتس بحث های حواشی بسیاری را رقم زد. پنالتی دقایق انتهایی بازی و تصمیم گواردیولا که مانع از پنالتی زدن روبن شد تا او توپ را با عصبانیت به زمین بکوبد و توپ را به مولر واگذار کند.
پل برایتنر کاملا از تصمیم گواردیولا رضایت دارد و در دفاع از وی می گوید:" اگر توماس مولر پنالتی زن شماره یک تیم است دیگر هیچ بحثی وجود ندارد و تصمیم گواردیولا برای تغییر پنالتی زن صحیح است."
برایتنر یکی از پنالتی زن های اصلی تیم ملی آلمان بود که در جام جهانی 1974 زننده گل تساوی تیم ملی آلمان مقابل هلند بود.
برایتنر ادامه می دهد:" با عرض پوزش باید بگویم، بسیاری از مسائل در زندگی روزمره وجود دارد که مربوط به محل کار ما است جایی که در آن یک تیم با هم کار می کنند در اینجا فضایی برای احساسات شخصی وجود ندارد. بنابراین تصمیمات باید بدون توجه به احساسات شخصی افراد اتخاذ شود که اینگونه نیز شد."
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
حمله اشتفان افنبرگ به سرمربی بایرن

stefan-effenberg-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکن پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد پپ گواردیولا مبنی بر ممانعت از زدن پنالتی آرین روبن انتقاد کرد.
در دیدار روز شنبه بایرن با ماینتس، آرین روبن در صحنه پنالتی توپ را برداشت تا ضربه پنالتی را بزند اما پپ گواردیولا به کنار زمین آمد و خواست که توماس مولر ضربه را بزند. روبن آماده بود تا گل دوم را به ثمر برساند اما مولر طبق درخواست گواردیولا پشت ضربه ایستاد و توپ را وارد دروازه کرد. این بازی در نهایت با حساب 4 بر یک به سود بایرن به اتمام رسید.
اشتفان افنبرگ گفت: شما نمی‌خواهید پیش چشم 80 هزار تماشاگر چنین رفتاری را تجربه کنید. توپ را در دستتان گرفته و آماده‌اید تا پنالتی بزنید. پر از اعتماد به نفس هستید و سپس مربی شما کنار زمین می‌آید و مثل معلم مدرسه‌ای‌ها می‌گوید توپ را به مولر بدهید. این وضعیت برای هر بازیکنی تلخ است.
بازیکن پیشین بایرن سپس در ادامه خطاب به گواردیولا گفت: شما باید به عنوان مربی در خصوص اینگونه تصمیمات توضیح دهید. نمی‌توانید فقط بگویید : من مربی هستم و تصمیمات را من می گیرم.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]بایرن مونیخ - ویکتوریا پلژن؛ بایرن در انتظار یک پیروزی پر گل در لیگ قهرمانان[/h]
Bay_Vik.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امشب دو تیم بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آرنا به جدال هم می روند.
جایی که آرین روبن هلندی می تواند به عنوان گلزن باشگاه بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان رکورد شکنی کند. این بازیکن هلندی در هر پنج بازی اخیرش در این رقابت ها گلزنی کرده، آماری که از فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر بروسیا دورتموند در جریان پیروزی 2-1 شکل گرفت. تنها سه بازیکن در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان توانسته در هر شش بازی متوالی گلزنی کند و روبن قصد دارد سه شنبه شب از این حیث در جمع بازیکنانی چون مارونه شاماخ، بوراک ییلماز و کریستیانو رونالدو قرار بگیرد.
انتظار می رود چهارشنبه شب بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در بازی برابر ویکتوریا پلژن از گروه دی یک شکست سنگین برای این تیم چکی رقم بزند. بایرن در حال حاضر با کسب هفت پیروزی از 9 بازی نخست بوندسلیگا در صدر جدول رده بندی این لیگ حضور دارد و هر دو بازی نخست اش در لیگ قهرمانان را به راحتی هر چه تمام تر پیروز شد که برد اخیر آنها در انگلیس برابر منچستر سیتی با جساب 3-1 به پایان رسید. این غول باواریایی در 31 بازی اخیرش موفق به گلزنی شده و شنبه شب نیز با حساب 4-1 ماینز را شکست داد. در عین حال 33 بازی است که بایرن در بوندسلیگا طعم شکست را تجربه نکرده هر چند که شنبه شب این ابتدا ماینتس بود که با تک گل شاون پارکر از بایرن پیش افتاد. با تمام این اوصاف ماریو گوتزه در نیمه دوم به میدان آمد و روند بازی را به سود تیمش تغییر داد در حالی که دو گل از توماس مولر به همراه یک گل از روبن و ماریو ماندزوکیچ کافی بود تا پسران پپ با پیروزی از شکست فرار کنند.
فرانک ریبری در آن بازی به دلیل احتیاط بیشتر استراحت داده شد اما احتمالا این مهاجم فرانسوی به بازی امشب می رسد. جروم بواتنگ مدافع بایرن به دنبال دریافت کارت قرمز مستقیم نمی تواند امشب تیمش را به دلیل محرومیت همراهی کند اما خاوی مارتینز به تمرینات برگشته البته این بازی برای بازگشت او زود به نظر می رسد.
در سوی دیگر ویکتوریا پلژن با شش امتیاز اختلاف نسبت به اسپارتا پراگ صدرنشین در رده ی دوم لیگ کشورش می باشد و در این فصل در 11 بازی اخیرش در لیگ متحمل شکست نشده. پلژن هر دو بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا را باخته. از جمله شکست 3-0 برابر منچستر سیتی و باخت 3-2 برابر زسکا مسکو در اوایل این ماه. مارین سیسووسکی مدافع میانی در هر دو شکست به دلیل مصدومیت غایب بود اما شنبه شب در جریان تساوی 1-1 با اسپارتا پراگ به میادین بازگشت. دیوید لیمبرسکی یکی دیگر از مدافعان ویکتوریا پلزن بوده که تقریبا حدود یک ماه برای تیمش نتوانسته به دلیل مصدومیت بازی کند و احتمالا این بازی را نیز از دست می دهد.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
[h=2]بایرن مونیخ 5 - 0 ویکتوریا پلژن؛ پیروزی مقتدرانه باواریاییها[/h]
bayern-pilsen2-600.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پنج گل از سد میهمانش ویکتوریا پلژن جمهوری چک گذشت.
ترکیب بایرن مونیخ:
نویر - رافینیا، فن بویتن، کنتنتو، آلابا - لام (گوتزه 63) - روبن، کروس، شواین اشتایگر، ریبری (مولر 67) - ماندزوکیچ (پیزارو 71)
ذخیرها: اشتارک - کرشوف - هویبرگ - مارتینز

ترکیب ویکتوریا پلژن:
کوزاچیک - رزنیک، سیسوفسکی، هوبنیک، لیمبرسکی (کواریک 75) - پروچازکا، هوروات (دوریک 63) - رایتورال، پترزلا (تچل 86) - کولار
ذخیره ها: بولک - هجدا - پوسپیسیل - باکوس

داور:
آلن کلی (ایرلند)

تماشاگر:
68000 نفر
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
ba_vi_Small_.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا باواریاییها 5 بر صفر ویکتوریا پلژن را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.
پپ گواردیولا :
من راضی هستم چون ما بسیار خوب بازی کردیم. حالا 9 امتیاز داریم و در موقعیت خوبی برای صعود به مرحله بعد هستیم. دو هفته بعد در زمین پلژن می توانیم کار را تمام کنیم.

آرین روبن:
5 بر 0 نتیجه بسیار خوبی است. ما عملکرد خوبی را امروز به نمایش گذاشتیم. پلژن واقعا برای ما مشکلی نبود و ما می دانیم که بازی های سخت تری در آینده در پیش خواهیم داشت.

ماریو گوتزه :
بازی بسیار خوبی امروز به نمایش گذاشتیم و شانس های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم که کاملا مشهود بود. احساس می کنم شرایط آمادگی ام روز به روز بهتر می شود و از اینکه توانستم برای بایرن گلزنی کنم خوشحالم.

پاول وربا (سرمربی ویکتوریا پلژن) :
بایرن به طرز قابل توجهی تیم برتر بود و اگر درخشش کوژاچیچ نبود نتیجه به مراتب ظالمانه تری برای ما رقم می خورد. هدف ما صعود به مرحله گروهی بود که به آن دست یافتیم ولی تفاوت بین تیم های سطح بالا و تیم های معمولی یا حتی پایین تر از معمولی خیلی زیاد و در حال افزایش است. وقتی دو سال پیش بازی مشابهی برابر بارسلونا داشتیم آموختیم که بازی برابر تیمی به این قدرت، به خصوص در زمین آن ها چقدر سخت است. برخی از بازیکنان ما باید بیشتر در زمین به چشم می آمدند، ولی این همیشه به رقیب قدرتمند شما بستگی دارد و آن ها هم این اجازه را به شما نمی دهند.
 
بالا