• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
دیگه رکورد بی شکستی تموم شد

خوب موقعی شکسته شد اگر در دور حذفی شکسته میشد دیگه راهی برگشتی نبود و این بار روانی رکورددار بودن هم از دوش بایرن برداشته شد.
ولی همچنان رکورد 10 پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان دست بایرن هست فقط افزایش پیدا نکرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مورینیو : "باخت بایرن به سیتی مصلحتی بود"

624-mourinho.jpg


FCBayern.ir - خوزه مورینیو اعتقاد دارد باخت بایرن مونیخ به منچستر سیتی در الیانز ارنا از روی سیاست مخصوص گواردیولا منشا می گیرد و به نوعی این باخت مصلحتی بوده است.مورینیو همچنین ادعا می کند بایرن مونیخ همچنان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان می باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: مربی باشگاه چلسی در این ارتباط می افزاید : "‌به نظرم شانس چلسي در اين فصل كه فصل اول من است ،‌با شانس تيمهاي ديگر قابل قياس نيست . از نظر من بخت اصلي ،‌بايرن ، قهرمان اروپا با كادر فني جديد و حفظ همان بازيكنان قبلي است . پس از آنها بارسلونا و رئال شانس دارند . "

باخت بایرن به سیتی !؟ "من مانند بقیه فکر نمیکنم من فکر میکنم این باخت از روی سیاست از پیش تعیین شده از سوی گواردیولا می باشد تا با این کار غرورکاذب و فشار مضاعف را از روی دوش بازیکنانش بردارد من کاملا پپ را می شناسم وبه طرز تفکر وی کاملا اشنایی دارم.شاید هم من اشتباه میکنم ولی عقیده من همین است."


مصاحبه بازیکنان پس از باخت مقابل منچستر سیتی

0.jpg


FCBayern.ir - پس از اینکه تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر دو از حریف انگلیسی ،منچستر سیتی شکست خورد،مربیان و بازیکنان در پایان بازی به صحبت در مورد این دیدار پرداختند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

پپ گواردیولا: " این پیروزی بزرگ را به منچسترسیتی تبریک می گویم. گاهی لازم است یک بازی را ببازیم. ما در بوندس لیگا همه چیز را به دست آورده ایم و در منچستر هم این تیم را 3-1 شکست دادیم. اما در این بازی شکست خوردیم و باید با این قضیه کنار بیاییم. ما در حال حاضر باید به فکر سفر هفته آینده به مراکش و جام باشگاه های جهان باشیم.
ما در نیمه اول اشتباهی نداشتیم اما در 10 دقیقه ابتدای نیمه دوم خوب بازی نکردیم. به صور کلی ما سیر شده بودیم. ما با تیم خوبی روبرو شدیم و منچسترسیتی امشب بسیار خوب بازی کرد. اما وضعیت در رختکن ما خوب است.
من به بازیکنانم برای موفقیت های کسب شده تبریک می گویم و امیدوارم درک کنند که پس از بردهای متوالی بازی در اروپا بسیار مشکل است. امشب بازیکنان ما به موقع در جای مناسب قرار نداشتند و باید روی این ضعف کار کنیم. این درسی بود که امروز یاد گرفتیم.
من فکر می کنم گاهی اوقات باید کسی به ما یادآوری کند که ما هم می توانیم شکست بخوریم. تیم های مقابل هم مربیان و بازیکنان خوبی دارند. پیروزی همیشه سخت است. اما ما بسیار خوب آغاز کردیم و 30 دقیقه عالی بودیم. پس از آن ما باید بهتر بازی می کردیم و از موقعیت های خود در ضد حملات استفاده می کردیم. منچستر سیتی تیم خوب و موقعیت شناسی است و شما باید چیزی بیش از فقط مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید ".

توماس مولر: در نیمه دوم بازی کمی عجیب شد.در پایان باید راضی باشیم که نتیجه مطلوب را برای تیم اول گروه به دست آوردیم ".

فلیپ لام: " آن ها بهتر از ما بازی کردند و این بازی را پیروز شدند. این خوب است که ما می توانیم با شکست نیز ناامید نشویم و بتوانیم ادامه دهیم ".

مانوئل پلگرینی (سرمربی منچستر سیتی): " این یک بازی بسیار مهم برای ما بود. برد در اینجا،آن هم بعد از خوردن دو گل اعتماد به نفس زیادی به ما می دهد.من برای تیمم بسیار خوشحال هستم ".
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
چه نمایش فاجعه باری داشتن این دوتا دفاع میانی بایرن در بازی دیشب
الانم روی خبرگزاری ها اومده که قرارداد بواتنگ تمدید شده
خیلی جالبه درست چند ساعت بعد از نمایش بی نظیرش در بازی دیشب
در اینکه بواتنگ مدافع خوبی هست شکی نیست اما دیشب کلا یه تنه ر - ی - د به رکورد و نتیجه بایرن
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
قرارداد بواتنگ تمدید شد

624-boateng-2.jpg


FCBayern.ir - در حالی که کمتر از 24 ساعت از نمایش نه چندان دلچسب ژروم بواتنگ در دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی می گذرد باشگاه بایرن مونیخ نشان داد که هنوز هم به مدافع سیاه پوست خود علاقه دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بواتنگ که تاکنون 106 بار با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفته است و 36 بازی ملی نیز دارد با باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسید و قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

با این قرارداد جدید این مدافه 25 ساله تا پایان فصل 2018 در بایرن مونیخ ماندنی خواهد شد، بواتنگ پس از تمدید قرار داد به سایت رسمی باشگاه بایرن گفت:" بایرن یکی از بزرگترین باشگاههای جهان است و حشور در این تیم برای من افتخار است و من به دنبال کسب افتخارات بیشتر با این تیم هستم."


رومینیگه: شواین اشتایگر با قدرت باز می گردد

624-rummenigge-1.jpg


FCBayern.ir- کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در گفتگویی با بیلد ابراز امیدواری کرد که شواین اشتایگر **** خط میانی مونیخی ها خیلی زود شرایط بازی را بدست آورده و با قدرت به میادین باز گردد.

او در صحبت هایی به بیلد گفت:" ما تصور می کنیم که شواین اشتایگر زمانیکه تیم به اردوی نیم فصل در قطر برود کاملا آماده و شرایط حضور در تمرینات را داشته باشد."

باستین شواین اشتایگر تابستان سال جاری مچ پای مصدوم خود را به تیغ جراحی سپرده بود اما فشار بازی ها در اوایل فصل موجب شد تا او بار دیگر مجبور به عمل جراحی در این ناحیه شود اما رومینیگه از شرایط فعلی باستین ابراز رضایت می کند و عمل دوم را بدون نقص می داند.

مدیر اجرایی بایرن برای هافبک تاثیرگذار تیم خود ابراز امیدواری کرد و در صحبت هایی روحیه بخش ادامه داد:" من مطمئن هستم که باستین نیم فصل دوم فوق العاده ای را خواهد داشت و با توجه به در راه بودن جام جهانی او پس از استراحتی کامل با بهترین فرم بدنی پیراهن تیم ملی آلمان را به تن خواهد کرد."

باستین شواین اشتایگر در فصل جاری تنها در ده بازی برای بایرن به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مربی گری فن بومل در بایرن؟

van_bommel_732.jpg


FCBayern.ir- کارل هاینس رومینیگه در صحبت هایی از مارک فن بومل نخستین و آخرین کاپیتان غیر آلمانی باشگاه بایرن به عنوان یکی از گزینه های همکاری در کادر فنی و تیم جوانان این باشگاه نام برد.

رومینیگه در این مورد می گوید:" ما را بطه ی بسیار خوبی با او داریم و این رایزنی ها برای همکاری با او زده شده است من فکر می کنم او می تواند به یک مربی خوب تبدیل شود ما در این مورد با او صحبتی نداشتیم اما اگر شرایط مناسب باشد می توانیم او را برای مربی گری در تیم های پایه ی بایرن مد نظر داشته باشیم و شما می توانید ببینید که وی چگونه همه چیز را توسعه خواهد داد مارک بدون شک مرد فوق العاده ای است."

فن بومل نیر در مورد اظهار نظرات رومینیگه می گوید:" می توان آن را متصور شد چرا که من چهار سال و نیم در اینجا بازی کرده ام و دوستان خوبی هم دارم و اگر به گذشته باز گردم واقعا حضور در مونیخ عالی بود. از ابتدا تا انتهای این باشگاه را می شناسم و مربی گری در بایرن برایم فوق العاده خواهد بود."


رومینیگه: گوتسه آینده بزرگی دارد

624-rummenigge-2.jpg


FCBayern.ir - کار هاینس رومینیگه معتقد است که ماریو گوتسه آینده بزرگی دارد اما او برای پیشرفت به بازی های بزرگی نظیر بازی با بوروسیا دورتمند نیاز دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رومینیگه در یک مصاحبه به تعریف از خرید جدید تیمش پرداخت و آینده او را روشن دانست.او در این باره به اسپورت بیلد آلمان گفت: " من باور دارم که ماریو بازیکن بزرگی است اما او هنوز در حال و هوای انتقالش از بوروسیا به بایرن است.او برای رسیدن به اوج نیاز به بازی های زیاد و بزرگی همچون بوروسیا دورتمند دارد ".

رومینیگه ادامه داد: " او درحال حاضر خوب عمل می کند و دستورات مربی را به خوبی اجرا می کند و به نظرم دقیقاً همان بازیکنی است که پپ نیاز داشت ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گرین جایگزین روبن در مسابقات باشگاه های جهان

624_Green.jpg


FCBayern.ir - یولیان گرین بازیکن جوان و با استعداد بایرنی ها جایگزین آرین روبنی می شود که به دلیل مصدومیت بازی های بایرن مونیخ در جام باشگاه های جهان را از دست داده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بازیکن 18 ساله و با استعداد بایرنی ها، یولیان گرین در غیاب آرین روبن فرصت خوبی برای حضور در تیم یک پیدا نموده است و قرار است جایگزین این وینگر مصدوم هلندی در بازی های جام باشگاه های جهان که از 11 تا 21 دسامبر برگذار می شود ،باشد.

گرین در 18 بازی که برای بایرن دو انجام داده است توانسته است 15 گل نیز به ثمر برساند. لازم به ذکر است آخرین بازی که گرین در تیم یک به میدان رفته است به بازی بایرن مونیخ - زسکا مسکو در بازی های برگشت دور گروهی باز می گردد که بایرن این بازی را با نتیجه سه بر یک پیروز شد.


تفاوت های کلوپ و گواردیولا از زبان گوتسه

624-gotze-2.jpg


FCBayern.ir- پس از درخشش بوروسیا دورتموند در فصل گذشته که نگاه های بسیاری در فوتبال اروپا به سوی یورگن کلوپ معطوف شد آقای خاص فوتبال آلمان با شور و حرارات های ویژه اش از گروه مرگ بالا آمد و پس از حماسه سازی مقابل مالاگا، کهکشانی ها را چهارتایی کرد تا فینال تمام آلمانی ومبلی را کلوپ در دومین دوران مربی گریش در لیگ قهرمانان تجربه کند.

پس از ورود گواردیولا به باشگاه بایرن و فوتبال آلمان بسیاری از کارشناسان فوتبال جهان نگاهی ویژه به تقابل این دو سبک موفق داشتند و این موجب شد تا بوندس لیگای این فصل یکی از پر مخاطب ترین سال های خود را تجربه کند. در تحلیل سبک های کاری این دو مربی نقد ها و تحلیل های بسیاری نگارش شده ولی احتمالا بهترین نظر را کسی ارائه خواهد کرد که در هر دو سبک کاری حضور داشته و این فردی به غیر از ماریو گوتسه نمی تواند باشد.

ستاره ی امروز مونیخی ها در آکادمی بوروسیا دورتموند شکوفا شد زیر نظر کلوپ رشد کرد و حالا در تاکتیک های پپ نقش موثری را ایفا می کند او به بایرن آمد تا بلوغ دوران حرفه ای اش را تجربه کند او در گفتگویی با کانال تلویزیونی اسکای در مورد تفاوت های کلوپ و گواردیولا می گوید:" من فکر می کنم یورگن کلوپ بیشتر به فلسفه ی فوتبال سریع و ضد حملات توجه می کند و گواردیولا علاقه ی بیشتری به تملک توپ و ارائه ی پرس در بالای زمین دارد. هر دو سیستم سبک های خوبی هستند و در مسیر موفقیت قرار دارند."

گوتسه در ادامه ی گفتگوی اش به بازی مقابل دورتموند می پردازد و می گوید:" برای من البته این یک بازی بسیار خاص بود و بسیار خوشحالم که در آن بازی کردم هرچند که سوت های هواداران آن را چندان دلپذیر نمی کرد." گوتسه در پایان صحبت هایش به گل پیروزی بخش مقابل دورتموند اشاره کرد و گفت:" من فقط می توانم بگویم از اینکه این بازی را بردیم خوشحالم چون فاصله ی خوبی توانستیم با آن ها ایجاد کنیم اما این بازی چیزی نیست که بتواند براحتی از ذهنم پاک شود."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
باخت به سیتی را می توان مثبت ارزیابی کرد

624-hoeness-3.jpg


FCBayern.ir - اولی هوینس معتقد است که باخت به منچستر سیتی در لیگ قهرمانان را می توان از یک جهت مثبت نیز ارزیابی کرد. او در پایان ابراز خوشحالی کرد که قضیه رکورد شکنی که تا حدودی به تیم استرس وارد می کرد به پایان رسیده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هوینس در رابطه با این موضوع افزود: این بحث رکورد و رکورد شکنی چیزی خوبی نبود. در حال حاضر ما باید بر روی فوتبال و نتایجی که آینده می گیریم تمرکز کنیم ".

ماتیاس سامر نیز در این رابطه اظهار نظر کرده و به "Bild" گفته است: " ما تنها یک شکست در این مسابقات خوردیم و همین شکست می تواند تضمین موفیت در آینده باشد ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بکن باوئر: فصلی بدون جام در انتظار دورتموند

624-beckenbauer-2.jpg


FCBayern.ir - فرانتس بکن باوئر اسطوره ی فوتبال آلمان در گفتگویی با بیلد از شرایط جدول بوندس لیگا و باشگاه بوروسیا دورتموند گفت و در ارزیابی های خود فصلی بدون جام را برای شاگردان یورگن کلوپ پیش بینی کرد.

بکن باوئر با اشاره به شکست 3 بر 0 بوروسیا دورتموند مقابل بایرن مونیخ گفت:" این بازی تقابلی برای قهرمانی در این فصل بود من نمی توانم تصور کنم که بایرن با اختلاف 10 امتیازی که در صدر ایجاد کرده است براحتی اجازه ی قهرمان شدن را به تیم دیگری بدهد."

او در ادامه به پیروزی شاگردان کلوپ در دربی روهر و پس از آن دو شکست مقابل ناپولی و آرسنال در اروپا اشاره کرد و بازگشت شرایط مناسب وستفالنی ها را غیر محتمل دانست.

لمن: بایرن مونیخ همیشه نمی تواند قهرمان باشد

624-lehmann.jpg


FCBayern.ir - ینس لمن دروازهبان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که بوندسلیگا در آینده بسیار هیجان انگیز خواهد شد. او در بخش دیگری از سخنانش عنون کرد که بایرن مونیخ برای همیشه نمی تواند قهرمان باشد و تحلیلی از وضعیت بوروسیا دورتمند نیز انجام می دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: لمن در رابطه با حضور قدرتمندانه بایرن مونیخ به Sport Bild گفت: " بایرن نمی تواند هرساله قهرمان باشد زیرا این تیم در یکی دوسال اخیر به اوج قدرت خود رسیده است آن هم به لطف بازیکنانی همچون ریبری،روبن و شواین اشتایگر ".

لمن در ادامه در مورد وضعیت نه چندان جالب بوروسیا دورتمند در این فصل افزود: " وضعیت آن ها مرا شگفت زده کرده است.ان ها پس از سه سال ، بعد از دست دادن بازیکنان کلیدی و همچنین از لحاظ روحی و روانی در این فصل دچار مشکل شده اند.اما من تعطیلات در نیم فصل را برای تیم یورگن کلوپ مثبت می دانم و آن ها می توانند با قدرت به کورس مسابقات بازگردند ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
انتقاد محترمانه و نرم قیصر از گواردیولا

624-beckenbauer-4.jpg


FCBayern.ir- باخت در شب اخر رقابتهای لیگ قهرمانان به نظر می رسد به مذاق اسطوره فوتبال آلمان خوش نیامده است .قیصر فوتبال آلمان در گفتگو با شبکه اسکای المان انتقاد نرم و محترمانه ای نسبت به بازی بایرن مقابل منچستر سیتی متوجه شخص گواردیولا نموده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بکن بائر درباره این موضوع به شبکه اسکای اسپورت المان می گوید :"به نظر من اگر به تاریخ یکصد و چند ساله فوتبال نگاهی بیاندازید بازهم نمیتوانید دلیلی پیدا نمایید که بایرن پس از 20دقیقه بازی قواعد فوتبال را فراموش نماید.البته فوتبال است وهر اتفاقی می تواند در آن رخ دهد ولی امیدوارهستم این اتفاق دیگر برای ما روی ندهد و دیگر شاهد چنین مسائلی در آینده نباشیم"

کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی المان در پایان سخنان خود کنایه و متلکی نیز به گواردیولا انداخت ودر حالیکه که می خندید عنوان نمود : من تا انجاییکه که یادم می اید وتاریخ باشگاه بایرن را نیز مطالعه کردم سابقه نداشته بود در لیگ قهرمانان اروپا ودر مرحله مقدماتی این بازیها بایرن با وجود داشتن بازیکنان اصلی خود بازی 2 بر صفر برده را با باخت تعویض نماید."

باخت بایرن مقابل منچستر سیتی علاوه بر بکن بائر مورد انتقاد اشخاصی مانند لوتارماتئوس، گونترنتزر و گرد مولر در رسانه های آلمان نیز واقع شده است.


پس از باخت به سیتی؛ هشدار هیتسفیلد به بایرن

624-hitzfeld-2.jpg


FCBayern.ir- اوتمار هیتسفیلد مربی اسبق بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند که سابقه ی قهرمانی در چمپیونزلیگ را با هر دو تیم در کارنامه دارد با وجود جدایی از بایرن همچنان ارتباط خوب خود با مونیخی ها را حفظ کرده و در مواقع حساس تجارب کم نظیر خود را در اختیار آن ها قرار می دهد.



سرمربی تیم ملی سوئیس پس از باخت 3 بر 2 بایرن مقابل منچستر سیتی به بایرنی ها هشدار داد و گفت:" اینکه بایرن با وجود برتری 2 بر 0 بازی را 3 بر 2 به حریف واگذار کرد می تواند احساسی ناخوشایند را در بین بازیکنان ایجاد کند."



او که با کانال تلویزیونی اسکای صحبت می کرد ادامه داد:" اینکه بازی برده را بایرن مقابل منچستر سیتی واگذار می کند هشداری است برای بازیکنان تیم که باید در دیدارهای بعدی تمرکز بیشتری را در زمین داشته باشند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
دفاع سامر از بازیکنان پس از انتقادات علیه تیم

624-sammer-5.jpg


FCBayern.ir - ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ طی صحبت هایی به بازیکنان هشدار داد که اشتباه بیش از این بسیار خطرناک هست.او در بخش دیگری از سخنانش در مقابل انتقادات اخیر نیز از تیم دفاع نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:سامر در مورد این موضوع در مصاحبه ای با Sport 1 گفت: " ما نباید بیش از این دچار خطا شویم وگرنه ممکن است کارمان دشوار شود. این بازیکنان در بدترین حالت نیز می دانند که باید تا پایان 90 دقیقه مبارزه کنند و خود را به همگان اثبات نموده است ".

سامر ادامه داد: " بازی مقابل منچستر ،یک بازی روانی بود و من بابت این باخت به هیچ وجه نگران نیستم. نزدیک به یک سال است بایرن مونیخ بدون شکست بازی ها را سپری می کند ،معلوم است که بلاخره دچار مشکلات از لحاظ روانی می شود ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ 3-1 هامبورگ

624-fcb-bundesliga-2.jpg

FCBayern.ir - بايرن مونيخ در جدال حساس ترین بازی این هفته بوندسلیگا در مونیخ به مصاف هامبورگ رفت و توانست اين بازي را با نتيجه سه بر یک پيروز شود.

به گزارش وب سايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران:بايرن مونيخ امروز در جدالي حساس در هفته شانزدهم بوندسليگا میزبان تيم هامبورگ بود. در اين ديدار بايرن مونيخ توانست در آلیانس آرنا،هامبورگ را با نتيجه سه بر یک شکست دهد.

ترکيب تيم بايرن مونيخ:
14.png

نوير - کنتنتو - رافينيا - ون بویتن - دانته - کروس (هویبرگ در دقیقه 82) - مانزوکيج - لام - گوتسه (ریبری از دقیقه 64) - مولر (شکیری 78) - تياگو

سرمربي: پپ گوارديولا

ترکيب تيم هامبورگ:
87534896356826189447.png

دروبنی - تاه - جورو - یانسن - رینکون - بادلج - ارسلان - کاهلونگو (جیریسک در دقیقه 75)- ون در فارت - لاسوگا -زوآ (لم در دقیقه 85)

سرمربی: فن مارویک

گل ها:
مانزوکیج (در دقیقه 42)،گوتسه (در دقیقه 52) و شکیری(در دقیقه 93) برای بایرن مونیخ
لاسوگا(دردقیقه 87) برای هامبورگ

کارت:
دروبنی( کارت زرد در دقیقه 4) ، ون در فارت(کارت زرد در دقیقه 2) از هامبورگ

داور:
icon_schiri.png

توبیاس ولس

مکان:
icon_stadion.png

آلمان - استاديوم آلیانس آرنا در شهر مونیخ (ظرفيت: 71،000)
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مارتینز :اسپانیایی زبان دوم باشگاه بایرن است

624-martinez-2.jpg


FCBayern.ir - خاوی مارتینز هافبک دفاعی باشگاه بارن مونیخ معتقد است زبان اسپانیولی زبان دوم باشگاه بایرن مونیخ بعد از زبان آلمانی به شمار می رود وبعد از زبان آلمانی در رختکن بایرن بیشتر بازیکنان به این زبان با یکدیگر ارتباط برقرار می نمایند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:خاوی مارتینز درباره این موضوع به شبکه sky sport آلمان می گوید :"بله این یک واقعیت است که اغلب بازیکنان باشگاه بایرن مونیخ به این زبان صحبت می نمایند علاوه بر من و تیاگو وهمچنین پپ گواردیولا که اسپانیایی زبان هستیم دانته ،پیزارو ،رافینا نیز به این زبان صحبت می نمایند همچنین ارین روبن و حتی چند بازیکن آلمانی مان مانند شواینی و بواتنگ نیز کاملا به این زبان مسلط هستند و به راحتی میتوانند با این زبان تکلم نمایند. ریبری، مولر ولام هم سرگرم فراگیری این زبان هستند جالب است که بدانید من خودم به توماس (مولر ) زبان اسپانیایی یاد می دهم"

رکورددار نقل وانتقال در تاریخ باشگاه مونیخی اضافه مینماید : البته زبان آلمانی همچنان زبان اول و زبانی است که هنگام تمرینات وفراگیری دستورات تکنیکی به ان صحبت می شود پپ زبان المانی را خوب فرا گرفته و خود نیز در باشگاه تنها با این زبان صحبت مینماید همچنین دیگر بازیکنان را مجبور ساخته در تمرینات ودر هنگام فراگیری فرامین تاکتیکی و تکنیکی در کلاسهای توجیهی تنها با این زبان صحبت کنند."

مارتینز در اخر صحبتهای خود می افزاید : "من خود شخصه در زمان پوپ هاینکس با وی با زبان اسپانیایی صحبت می کردم او کاملا این زبان را می دانست وبه راحتی صحبت می کرد.روزهای اول که تازه به مونیخ آمده بودم هاینکس به طور استثنا تنها با من به زبان اسپانیایی صحبت می کرد و دستورات تاکتیکی را با این زبان برایم بازگو می نمود تا من ارام ارام زبان آلمانی را فرا بگیرم .هاینکس همواره نقش بزرگی در زندگی ورزشی من داشته است."


رقابت بایرن و آرسنال بر سر وولاند

624-volland.jpg


FCBayern.ir- درخشش کوین وولاند ستاره جوان خط هجومی تیم هوفنهایم این روزها چشم های بسیاری را خیره کرده است و مشتریان زیادی از سراسر اروپا برای این بازیکن پیدا شده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این مهاجم 21 ساله که از سال 2011 و با جدایی از مونیخ 1860 به هوفنهایم ملحق شده است در فصل جاری 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

درخشش این مهاجم آلمانی که در تمام رده های سنی کشورش بازی کرده است بسیار مورد توجه تیم هایی همچون منچستریونایتد، آرسنال ، چلسی، لیورپول و بایرن مونیخ قرار گرفته است.

بنابر ادعای روزنامه دیلی میرور باشگاههای بایرن و آرسنال برای جذب این بازیکن جدیت بیشتری دارند و شانس بایرن برای تصاحب این بازیکن آینده دار بیشتر است، گفته می شود باشگاه هوفنهایم با فروش این بازیکن به مبلغ 12 میلیون پوند رضایت خواهد داد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
جام باشگاه های جهان: گوانگژو حریف بایرن شد و کاسابلانکا حریف اتلتیکومینیه رو

350687_heroa.jpg




گوانگژو، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا،بعد از برد 0-2 مقابل الاهلی مصر حالا حریف بایرن درمرحله نیمه نهایی خواهد بود

سایت گل- گوانگژو اورگرانده قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بعد از برد 0-2 مقابل الاهلی مصر، قهرمان آفریقا در اولین بازی مرحله یک چهارم پایانی جام باشگاه های جهان که در مراکش برگزار می شود، حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شد

این بازی روز سه شنبه در ورزشگاه آگدیر برگزار می شود. این بازی دوئل جذابی میان یک سرمربی باتجربه مثل مارچلو لیپی و یک سرمربی جوان به نام پپ گواردیولا خواهد بود.

تیم چینی در بازی اش مقابل نماینده مصر توانست به خوبی بازیکنان حریف را مهار کرده و مقابل قهرمان افریقا که تجربه بیشتری دراین رقابتها دارد به پیروزی رسید.

گلهای گوانگژو در نیمه دوم توسط الکسون د اولیویا در دقیقه 49 و داریو کنکا در دقیقه 67 به ثمر رسید تا این تیم حریف بایرن شود.

در دیگر بازی دیروز راخا کاسابلانکا در کمال تعجب توانست از سد مونتری مکزیک عبور کند. این نتیجه در وقت های اضافه به دست آمد. چرا که 90 دقیقه قانونی بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. چتیبی برای راخا گلزنی کرده بود و باسانتا برای نماینده آمریکای مرکزی و در وقت های اضافه گوئی برای تیم مکزیکی به گل رسید تا این تیم نیز به عنوان نماینده آمریکار مرکزی و شمالی روانه نیمه نهایی شود

راخا کاسابلانکا قهرمان کنونی کشور مراکش با غلبه بر اوکلند سیتی به این مرحله رسیده بود و حالا باید خودش را برای مصاف با اتلتیکو مینیه رو قهرمان آمریکای جنوبی که روز 4شنبه درمرحله نیمه نهایی برگزار می شود، آماده کند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
72175817455540725627.png



72657463469111911949.png


سه شنبه 26 آذر سال 1392

ساعت 23 بوقت ایران




______
51243026120771458991.png
___________
05160701565111060298.png
______
84983476078311120821.png
___________
70550556741125216354.png
_______________________________________________ ______________
25727209931795375947.png
__

_
19927556551114895539.jpg
__________________________________________________ ______________________
96226327349025082960.jpg
_


________
__

____














39555435453057119168.png


65063386207178458610.jpg


نام ورزشگاه
:Agadir Stadium (مراکش)
ظرفیت:45,000 نفر

 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تیاگو و مارتینز در فرودگاه مونیخ

myr2oaiours9pyx71zp.jpg


عکس های اشتراک گذاری شده از بازیکنان در هواپیما

eap4ga4o7a9cl3ogrq07.jpg


3pmmjq83m5d458nfxmwr.jpg


ریبری در مراکش

ichgz8st2h82hwpc6jdc.jpg


استقبال پرشور از ریبری

qev5he0kep5l0g2tskty.jpg


ulzyi3hhw3ntabzibh.jpg


vm3g5m8hukeaz5ug5xe.jpg



3fyls2gavuc6f2co1ucu.jpg


loj8nisy13pgcb9cogzb.jpg
 

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
سخت ترین تیم سید دو همین آرسنال بود که خورد به بایرن
اصلا از فرعه راضی نیستم
حس خوبی ندارم بهش
تکرار یک هشتم نهایی فصل گذشته هم اصلا جالب نیست
 
بالا