• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
عکس هایی از جام باشگاه های جهان در مونیخ

2235568_big-lnd.jpg


2235567_big-lnd.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نگرانی سامر از مصدومیت ستاره ی خط میانی

624-sammer-1.jpg


FCBayern.ir- ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ از مصدومیت ستاره های خط هافبک مونیخی ها به شدن نگران است و خواستار محافظت بیشتر از تونی کروس و هم بازی هایش شد.

او در گفتگویی با بیلد به طور خاص به شرایط کروس پرداخت و گفت:" تونی کروس در همه ی بازی های بایرن و تیم ملی شرکت کرده و حتی دقایقی نیز فرصت استراحت نداشته است."

تونی کروس در دیدار های دوستانه اخیر تیم ملی مقابل ایتالیا و انگلستان حاضر بوده و پس از آن بایرن را در بازی مقابل بوروسیا دورتموند، زسکا مسکو و برانشوایگ همراهی کرد به نظر می رسد گواردیولا برای بازی مقابل آگسبورگ در جام حذفی نیز روی وی نظر ویژه داشته باشد.

سامر در ادامه به شرایط تیاگو و مارتینس اشاره می کند و می گوید:" تیاگو و مارتینس تازه از مصدومیت رها شده اند و می توانستند با زمان بیشتر و آرام تر به تیم اضافه شوند اما در این شرایط فرصت لازم به آن ها داده نشد."


هوینس: نگران روبن نباشید او را نگه می داریم

624-hoeness-3.jpg


FCBayern.ir- اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد تمدید قرارداد آرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن خوش بین است و شایعات اخیر را بی اساس می داند.

او در گفتگویی با مجله کیکر گفت:" هنوز یک سال و نیم از قرارداد روبن باقی مانده و من سرو صدا های اخیر را اصلا درک نمی کنم روبن آنچه را که ما از او می خواهیم می داند و ما نیز چیزی را که روبن می خواهد می دانیم هیچ فشاری روی او و ما برای ثبت سریع قرارداد نیست."

آرین روبن این روز ها ستاره ی خط حمله ی بایرن است و در غیاب فرانک ریبری، گل های حساسی برای مونیخی ها به ثمر رساند تا ستایش های پپ گواردیولا را برانگیزد.

هوینس اینگونه ادامه می دهد:" مذاکرات با هانس روبن ( پدر و مدیر برنامه های آرین) به خوبی در حال ادامه است و همیشه این صحبت ها منصفانه به پایان می رسند هیچ نگرانی ای در این مورد نداریم راه حل مناسب را به موقع پیدا خواهیم کرد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
وقتی پسری 18 ساله اشک گواردیولا را در آورد

Hojbjerg_plus.jpg


FCBayern.ir- پیر امیل هویبرگ جوان دانمارکی باشگاه بایرن مونیخ که به تازگی به عنوان برترین استعداد جوان کشور دانمارک معرفی شده است در گفتگویی با تلویزیون این کشور از ابتلای پدرش به سرطان معده خبر داد.



هویبرگ در این مورد می گوید:" پزشکان دانمارکی اعتقادی به زنده ماندن پدرم نداشتند. به تمرین بازگشتم در حالیکه فقط گریه می کردم. پدرم می میرد و من 18 سال دارم در کشوری غریب و مصدوم چقدر تنها هستم. چه باید کنم؟."



او ادامه می دهد:" در این شرایط بودم که گواردیولا من را احضار کرد و گفت: در مورد پدرت شنیده ام بسیار بسیار متاسفم اگر مایل هستی می توانیم باهم صحبت کنیم. من فقط گریه می کردم و گواردیولا بسیار نگران بودو گفت: شما باید در کنار نزدیکانت باشی حتی اگر این به کارت لطمه بزند سپس گواردیولا احساساتی شد و گریه کرد. او ادامه داد که باشگاه بایرن هرگونه کمکی که بخواهم برایم انجام خواهد داد."



گواردیولا و سران باشگاه بایرن برای انتقال پدر هویبرگ به آلمان تلاش می کنند و هویبرگ ادامه می دهد:" اکنون پزشکان می گویند پدرم شانس معقولانه ای برای ادامه زندگی دارد."



این جوان دانمارکی در این فصل فرصت بازی برای بایرن بدست نیاورده است اما در ده بازی که با برای تیم دوم به میدان رفته است سه گل به ثمر رساند.


تمدید قرارداد آلابا تا سال 2018

624-alaba-3.jpg


FCBayern.ir- امروز دوشنبه باشگاه بایرن مونیخ برای ادامه همکاری با دیوید آلابا مدافع اتریشی خود به توافق رسید تا قراردادی جدید تا سال 2018 با این ستاره جوان امضا کردند تا او را در مونیخ ماندنی کنند.



کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن پس از امضای قرارداد جدید به خبرنگاران گفت:" دیوید از 16 سالگی به بایرن آمد و ما در اینجا توانستیم شاهد توسعه ی چشم گیرش باشیم او در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان کناری جهان است و ما بسیار خوشحالیم که می توانیم همچنان شاهد پیشرفت های او باشیم."



آلابا نیز پس از تمدید قرارداد گفت:" من از سال 2008 در بایرن هستم و در این مدت بایرن به خانه ی من تبدیل شده است خوشحالم که حداقل تا 2018 در بایرن خواهم ماند و همه چیز روشن شده است."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ در آگسبورگ بدون ریبری

624-ribery-5.jpg


FCBayern.ir - فرانک ریبری وینگر فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که حضورش در بازی روز چهارشنبه مقابل آگسبورگ منتفی است و همچنان باید از روی سکو ها بازی راتماشا کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: فرانک ریبری صبح امروز با مصاحبه با "کیکر" عنوان کرد که عدم حضورش در بازی روز چهارشنبه مقابل آگسبورگ قطعی است. این در حالی است که ریبری در بازی های اخیر نیز نتوانسته است تیم را همراهی کند.

همچنین گفته می شود فلیپ لام نیز شرایط مناسبی برای حضور در ترکیب ندارد اما پپ امیدوار است که بتواند از شکیری در این بازی استفاده کند.


افنبرگ: بایرن بدون شکست فصل را تمام کند

624-effenberg.jpg


FCBayern.ir- اشتفان افنبرگ کاپیتان اسبق بایرن مونیخ پس از پایان هفته ی چهاردهم بوندس لیگا در شبکه تلویزیونی اسکای حاضر شد و به کارشناسی بازی های انجام شده پرداخت از نظر او بایرن توانایی اتمام فصل بدون شکست را دارد.


افنبرگ در برنامه ی اسکای 90 و در پاسخ به این پرسش که بایرن می تواند فصل را بدون شکست به پایان ببرد گفت:" واقعیت این است که به نظر نمی رسد مونیخی ها از سکوی نخست جابه جا شوند با این عملکرد کاملا احتمال دارد که آن ها تا پایان فصل شکست ناپذیر باقی بمانند."


او همچنین عملکرد آرین روبن را ستود و ادامه داد:" او به خوبی به عقب می آید و در سمت راست همیشه عملکرد خوبی داشته است روبن تشنه ی گلزنی است و این بسیار مهم است پیشرفت های مثبتی در بازی وی ایجاد شده است و تیم نیز به خوبی از او حمایت می کند."


افنبرگ در پایان صحبت هایش به رقابت بایرن و دورتموند اشاره کرد و گفت:" فوتبال دورتموند جذاب است اما در بازی های مهم بایرن بهتر است بنابراین بایرن تیم صدرنشین خواهد بود مونیخی ها تیم غالب در آلمان هستند که این جای تاسف دارد چون جذابیت های قهرمانی از بین خواهد رفت."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
غیر ممکن است مورینیو لوئیز را به بایرن بفروشد

624-ballack.jpg


FCBayern.ir- هافبک سابق باشگاه های چلسی و بایرن مونیخ عقیده دارد دیوید لوئیز به هیچ عنوان راهی باشگاه بایرن مونیخ نخواهد شد زیرا مورینیو مربی پرتغالی باشگاه لندنیها از این کار ممانعت خواهد نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پس از اینکه در رسانه ها خبری اعلام شد که باشگاه بایرن مونیخ ودر راس آن پپ گواردیولا خواهان خرید دیوید لوئیز مدافع برزیلی نیمکت نشین باشگاه چلسی در ماه ژانویه میلادی می باشد کاپیتان سابق تیم ملی آلمان درباره این موضوع صحبت نموده است .

میشائیل بالاک درباره این موضوع به اسکای اسپورت آلمان می گوید :"به نظر من لوئیز به بایرن نخواهد رفت زیرا خوزه مورینیو به هیچ عنوان رقیب مستقیم و سر سخت خود یعنی باشگاه بایرن و شخص گواردیولا را تقویت نخواهد نمود.من فکر میکنم مورینیو لویئیز را در لندن نگاه خواهد داشت او یک مربی حرفه ای وبسیار با تجربه است که می داند از سرمایه هایش چگونه محافظت نماید "

به گزارش روزنامه پرتغالی A Bola، اخیرا جایگاه ملی پوش برزیلی، که به عنوان مدافع اول تیم میزبان جام جهانی آینده به شمار می رود، در استمفورد بریج متزلزل شده و جای خود را به کیهیل و تری داده است از این رو ممکن است وی باشگاه لندنی را ترک نماید به غیر از باشگاه بایرن مونیخ باشگاه بارسلونا نیز به دنبال خرید این مدافع ملی پوش برزیلی نیز می باشد.

باشگاه بایرن مونیخ و شخص گواردیولا هنوز نسبت به درج این اخبار از خود واکنشی نشان نداده اند.


لیورپول شکیری را قرضی می خواهد

liverpool_fc_by_jonrm-d2xmt6z.png


FCBayern.ir- باشگاه لیورپول قصد دارد به طور قرضی هم که شده ژردان شکیری هافبک با استعداد سویسی بایرن را در ژانویه خریداری نماید

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: شبکه اسکای اسپورت انگلیس اعلام نمود باشگاه لیورپول انگلیس و برندن راجرز سر مربی این باشگاه قصد دارد برای خرید قرضی این هافبک در ژانویه اقدام نماید از این رو سرگرم فراهم آوردن یک پیشنهاد مناسب برای ارائه به باشگاه مونیخی می باشند.

باشگاه لیورپول در خط هافبک و میانی خود دچار مشکلاتی است واز سوی دیگر با توجه به ترافیک شدید در خط میانی باشگاه بایرن مونیخ و برگشت مصدومان این باشگاه ممکن است به شکیری بازی زیادی نرسد از همین رو باشگاه لک لک ها امید زیادی دارد این هافبک ملی پوش سویسی را به طور قرضی هم که شده خریداری نماید.

لیورپول در شروع فصل جاری هم قصد خرید ژردان شکیری را نیز داشت که با مخالفت باشگاه بایرن مونیخ در این زمینه نیز روبه رو شد اما آنها بار دیگر می خواهند این بار در ماه زانویه و در مدت زمان نقل و انتقالات زمستانی شانس خود را برای خرید شکیری آزمایش نمایند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نویر نامزد اصلی بهترین دروازه بان سال 2013

624-neuer-2.jpg


FCBayern.ir- فیفا اسامی نامزدهای بهترین دروازه بان سال 2013 فوتبال جهان را اعلام نمود که در این بین نام مانوئل نویر دروازه بان باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به عنوان مهمترین و اصلیترین نامزد کسب این عنوان نیز به چشم می خورد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران وبه نقل از سایت فیفا در این فهرست نامهایی همچون جی جی بوفون (یوونتوس) ، ویکتوروالدس (بارسلونا) ، پتر چك (چلسی) وایکر کاسیاس (رئال مادرید) نیز به چشم میخورد.

به باور بسیاری از کارشناسان و مفسران فوتبال جهان مانوئل نویر به دلیل عملکرد بی نظیر خود در فصل گذشته و بردن تمامی عنوانهای سال 2013 به همراه باشگاه بایرن مونیخ و همچنین عملکرد بسیار خوب خود به همراه تیم ملی آلمان در رقابتهای مقدماتی جام جهانی نامزد اصلی دریافت کسب عنوان بهترین دروازه بان سال فیفاست وبه احتمال بسیار زیاد این سنگربان آلمانی برنده این جایزه از سوی فیفا خواهد بود .بعد از سنگربان باشگاه بایرن مونیخ ویکتور والدس دروازه بان باشگاه بارسلونا نیز شانس کسب این عنوان را نیز دارا می باشد.


تمدید قرارداد رافینیا در پایان فصل؟

624-rafinha-2.jpg


FCBayern.ir - کریستین رپ مدیر برنامه های رافینیا معتقد است که اگر باشگاه بایرن مونیخ این بازیکن برزیلی را می خواهد باید زودتر مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد را شروع کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رافینیا که در این فصل شروع بسیار خوبی داشته است و پپ نیز از وی به طور مداوم استفاده می کند، اکنون در این روز ها خبرهای مبنی بر این است که آیا با عملکرد خوب رافینیا، باشگاه بایرن مونیخ قرارداد این بازیکن برزیلی را که آخر این فصل قراردادش به پایان می رسد تمدید خواهد کرد. این درحالی است که مدیر برنامه های رافینیا اخیراً اعلام کرده است که این بازیکن بیست و هشت ساله اخیراً از باشگاه هایی پیشنهاداتی داشته است که مهمترین آن ها سائوپائلو برزیل می باشد.

مدیر برنامه های رافینیا در این باره می گوید: " او احساس بسیار خوبی در بایرن دارد اما آخر این فصل قراردادش به پایان می رسد و فکر می کنم که او از ده باشگاه پیشنهاد هایی را نیز دارد ".

رپ در انتها افزود: او در حال حاضر در اروپا بازی کند اما می خواهد فوتبال خود را در برزیل به اتمام برساند ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بعد از آلابا نوبت کروس است

624-kroos-3.jpg


FCBayern.ir- باشگاه بایرن مونیخ طی سالهای گذشته به شدت در حفظ ستاره های خود موفق عمل کرده است و به جرات می توان گفت هیچ بازیکنی برخلاف میل باشگاه بایرن این باشگاه را ترک نکرده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باشگاه بایرن هفته گذشته پس از کش و قوس های فراوان سرانجام توانست قرارداد ستاره اتریشی خود دیوید آلابا را تمدید کند تا تنها خطر جدایی تونی کروس را در میان ستاره های خود احساس کند.

تونی کروس تا پایان فصل آینده با بایرن قرار دا دارد و همین امر به شدت مدیران باشگاه بایرن را نگران کرده است و به نظر می رسد که اگر تونی با سران بایرن تا پایان فصل جاری به توافق نرسد، باواریایی ها تصمیم به فروش وی بگیرند.

مطبوعات آلمانی امروز در گزارش هایی جداگانه پیش بینی کردند که بایرنی ها به احتمال فراوان پیش از سال جاری میلادی مذاکرات خود را با کروس آغاز کردند و به نظر نمی رسد که مشکلی جدی برا عدم توافق طرفین وجود داشته باشد.

باشگاه های پاریسن ژرمن، منچسترسیتی و اینتر میلان بارها تمایل خود را برای جدب ستاره ملی پوش بایرن اعلام کرده اند.


پپ: شاید چند دقیقه ای از ریبری استفاده کنم

624-guardiola-4.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا معتقد است که احتمال دارد ریبری در بازی امروز مقابل آگسبورگ در زمین حضور پیدا کند و بتواند به دوران مصدومیت خود در این بازی حساس پایان دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: سرمربی بایرنی ها در کنفرانس روز سه شنبه, وضعیت ریبری را خوب توصیف نمود. او در این رابطه افزود: " وضعیت فرانک خیلی خوب شده است و احتمال دارد بتواند در بازی مقابل آگسبورگ به میدان برود .البته قبل از بازی از او پرسش ها و تست های لازم گرفته می شود ".

پپ در ادامه در مورد دیگر مصدومان نیز گفت: " در مورد فلیپ باید بگویم که او هنوز احساس درد دارد و فکر نمی کنم که بتواند در این بازی تیم را ***** کند. وضعیت او بسیار خاص است ".

او رد پایان وضعیت شواین اشتایگر را خوب توصیف کرد و عنوان نمود که او روز به روز در حال بهبود است. وی همچنین ادامه داد که شکیری نیز احتمال دارد در این بازی بر روی نیمکت حضور داشته باشد و از این پس نیز با تیم به تمرین بپردازد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تصویری: حضور پپ در جمع دلقک های بدون مرز

624-guardiola-3.jpg


FCBayern.ir- پپ با بینی قرمز! دوشنبه شب پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ به عنوان میهمان ویژه در سیرک مونیخ حاضر شد و در جشن 20 سالگی سازمان "دلقک های بدون مرز" به عنوان ستاره ویژه ی سیرک رانکالی شرکت کرد.



پپ در این مراسم با بزرگترین دخترش والنتینا حضور داشت و در حاشیه ی این مراسم و در اجرای برنامه با پنج توپ فوتبال یکی از توپ ها را وارد حلقه کرد. در حاشیه ی این برنامه از مدیر دلقک ها پل برنهارد و سایر هنرمندان از سراسر دنیا دعوت به عمل آمد که وارد سن شوند. برنهارد پس از ورود به سمت گواردیولا رفت و بینی گواردیولا را به مانند سایر دلقک ها قرمز کرد.


19676748621047579681.jpg


85888036173210866662.jpg


38385649185273933281.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آگسبورگ 0-2 بایرن مونیخ

624-dfb-pokal-1.jpg

FCBayern.ir - راند سوم جام حذفی آلمان در فصل 2013 - 2014 به پایان رسید و در یکی از این بازی ها بایرن مونیخ توانست حریف خود ،آگسبورگ را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: تیم بایرن مونیخ امشب در جدال حساس راند سوم جام حذفی میهمان تیم اگسبورگ بود. در این دیدار بایرن مونیخ توانست در اس جی ال آرنای آگسبورگ و در جلوی دیدگان 30 هزار نفر هوادار، آگسبورگ را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. از نکات قابل توجه این دیدار نیز می توان به گلزنی و مصدومیت روبن در پانزده دقیقه نیمه اول نیز اشاره کرد.

ترکیب تیم آگسبورگ:
هیتس- ورهاگ -بیر- براکر- کالوان- مولدرس (بابادیله از دقیقه 63 ) - هان - وگت - هلیل آلتینتاپ (میلک در دقیقه 63 )- ورنر ( هولزهازر از دقیقه76 ) - آسترزولک
سرمربی: وینزیرل
ترکیب تیم بایرن مونیخ:
14.png

نویر - آلابا - رافینیا - دانته - بوآتنگ - کروس (هویبرگ از دقیقه 86) - مانزوکیج - روبن (مولر در دقیقه 15) - گوتسه (ریبری از دقیقه 67) - مارتینس - تیاگو
سرمربی: پپ گواردیولا

گل ها:
goals.gif

آرین روبن (دقیقه 4) - توماس مولر (دقیقه 78)

کارت:
yell_reds.gif

هیتس (کارت زرد در دقیقه 13) - ورهاگ (کارت زرد در دقیقه 39) - بیر (کارت زرد در دقیقه 85) از آگسبورگ ، توماس مولر (کارت زرد در دقیقه 72) از بایرن مونیخ

داور:
icon_schiri.png

فلیکس زیور

مکان:
icon_stadion.png

آلمان - استادیوم اس جی ال آرنا در شهر آگسبورگ (ظرفیت: 30،660)
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پپ: یک گام دیگر در مسیر درست برداشتیم

624-guardiola-2.jpg

FCBayern.ir - تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دیدار حساسی در اس جی ال آرنای آگسبورگ توانست این تیم را بانتیجه دو بر صفر شکست دهد. در ادامه به صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم پس از این برد خواهیم پرداخت؛

ماتیاس سامر: " البته ما به طور کامل شاهد پشرفت تیم آگسبورگ بوده ایم. در بوندسلیگا تیم خوبی و پایداری هست، بازیکنان خوبی در اختیار دارند ،دوندگی کافی در زمین را دارا هستند و می توانند تاکتیک های مربی را در زمین پیاده کنند. در هر حال ما در این بازی مشکلاتی داشتیم که باید آن ها را رفع کنیم. فوتبال بازی کردن روی زمین در چنین هوایی ساده نیست و شاید در بعضی مواقع ما پر انرژی نشان نمی دادیم. بسیار خوشحال هستیم که توانستیم در زمین حریف به این پیروزی دست یابیم ".

پپ گواردیولا: " آگسبورگ بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بسیار تهاجمی بازی کرد. خوشبختانه آرین توانست خیلی زود دروازه آن ها را باز کند.به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا بهتر از بازی خانگی در بوندسلیگا مقابل آگسبورگ بازی کردند. باز هم توانستیم یک گام دیگر در مسیر درست برداریم ".

توماس مولر: " ما از قبل می دانستیم که آگسبورگ برای ما چالش سختی ایجاد می کند مخصوصاً در جام حذفی. آگسبورگ یک تیم با تجربه و سخت کوش هست و هیج وقت آن ها را دست کم نگرفتیم و در این بازی نیز می دانستیم که بازی مقابل آن ها سخت است.در هر حال ما بسیار خوشحال به خانه باز می گردیم زیرا این بازی یک بازی فیزیکی بود و دارای احساسات و پرخاشگری.از این نتیجه خوشحال هستیم ".

مارکوس وینزیرل (سرمربی آگسبورگ): " به بایرن مونیخ تبریک می گویم. آن ها بهتر از ما بودند اما ما نیز عملکرد خوبی داشتیم و تنها به دفاع روی نیاوردیم و جسورانه بازی کردیم.گل زودهنگام نیمه اول کمی ما را دلسرد کرد اما توانستیم بر آن غلبه کنیم. اما چنین عملکرد مقابل بایرن مونیخ به ما اعتماد به نفس می دهد ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آرین روبن، شش هفته دور از میادین

624-robben-1.jpg


FCByaern.ir - ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ امروز رسماً تایید کرد که وینگر هلندی تیمش تا شش هفته از میادین به دور است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بعد از اینکه امروز پزشک تیم، ویلهلم مولر وولفارت از مصدومیت طولانی مدت روبن که آن را حدود شش هفته تخمین زده بود خبر داده داد، ماتیاس سامر در یک مصاحبه از ناراحتی باشگاه بایرن مونیخ برای مصدوم شدن این بازیکن تاثییر گزار تیم خبر داد.

سامر در این رابطه افزود: " باید بگویم که مصدومیت آرین جدی است و برای ما بسیار تلخ خواهد بود. او در بهترین شرایط فوتبالی خود قرار داشت همانطور که فصل پیش نیز بازی های زیاد و مفیدی انجام داد . الآن که او را در اختیار نداریم بسیار بد است ".

مدیر ورزشی بایرن مونیخ در انتها نیز گفت: " روبن می تواند هرگونه کمکی از باشگاه بخواهد.امیدواریم بتوانیم او را در نیم فصل دوم در اختیار داشته باشیم ".

لازم به ذکر است که آرین روبن از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است و این غیبت شش هفته ای از سوی باشگاه بایرن مونیخ نیز تایید شده است.


واکنش ها به مصدومیت آرین روبن

Robben%20-%20624.jpg


FCBayern.ir - بعد از اینک آرین روبن در دیدار دیشب مقابل آگسبورگ مصدوم شده واکنش هایی از بابت این مصدومیت رخ داد که می توان از مهمترین آنها به عذر خواهی هیتس (دروازهبان آگسبورگ) اشاره کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: بعد از مصدومیت آرین روبن در دقیقه چهاردهم بازی ، واکنش هایی در این رابطه رخ داد. ماتیاس سامر بعد از بازی گفت: " ما فقط می دانیم که او در بیمارستان بستری شده است و قرار است معاینات دقیق تر روی او انجام شود ".

پپ گواردیولا نیز در این رابطه افزود: " من امیدوار هستم که بتوانیم از آرین در بازی های جام باشگاه های جهان که در 17 دسامبر برگذار می شود، استفاده کنیم ".

هیتس ، دروازه بان تیم آگسبورگ نیز که عامل اصلی این مصدومیت تلقی می شود در این باره گفت: " من واقعاً برای او ناراحت شدم و اصلاً عمدی در کار نبود ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصاحبه: مولر از شرایط بازی با آگسبورگ می گوید

624-muller-6.jpg


FCBayern.ir - توماس مولر بعد از بازی سختی که در جام حذفی مقابل آگسبورگ داشتند سخن می گوید که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

می توانید خلاصه از این پیروزی را شرح دهید؟

مولر: بازی مقابل آگسبورگ همیشه سخت بوده است و ما قبل از بازی می دانستیم که بازی در زمین آن ها بسیار مشکل است،پس اگر عملکردمان زیاد خوب نبوده است دلیلش می تواند این تفکر ما باشد. به هرحال ما توانستیم به پیروزی برسیم و کار درست را نیز انجام دهیم ".

بعد از اینکه آرین روبن از بازی خارج شد، تیم شرایط قبل از آن را از دست داد ...

مولر: پانزده دقیقه اول تیم بسیار در زمین راحت بازی می کرد اما بعد از آن کنترل را از دست دادیم و فقط توپ تنها در هوا بود. اما در نیمه دوم دوباره بسیار خوب شدیم گرچه در پایان دوباره آگسبورگ خطرناک ظاهر شد.بازی مقابل آن ها سخت بود اما این پیروزی شگفتی نبود و ما فقط وظیفمان را انجام دادیم ".

آیا آنچه را که پپ می خواهد در زمین می توانید اجرا کنید؟ او همیشه از فوتبال کامل سخن می گوید ....

مولر: هر بازیکنی می خواهد که همیشه به بهترین شکل ممکن بازی کند، اما بعضی مواقع به طور دلخواه پیش نمی رود حتی اگر شما مشتاق هم باشید.در آگسبورگ نیز بازی بسیار سخت بود اما ما تا حدودی کامل بازی کردیم ".

در جام حذفی (DFB-Pokal) شما شش گل و سه پاس گل داردید.بد نیست ...

مولر: در جام حذفی این خوب است (با خنده).اما آن چیز که مهم است آن که ما به دور بعد صعود کرده ایم و تیم ما متکی به فرد نیست.

در این فصل و به بیشتر در تازگی تقریباً هر هفته مصدوم می دهید. آیا شما از این بابت نگران نیستید؟

مولر: معلوم است که این خوب نیست.اما من اغلب تاکید می کنم که این ها نباید در روند تیم خللی ایجاد کند اما متاسفانه ما بیش از هر تیم مصدوم می دهیم.
 
بالا