• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
وردربرمن 0-7 بايرن مونيخ

624-fcb-bundesliga-4.jpg

FCBayern.ir- تيم فوتبال بايرن مونيخ در يک جدال حساس در شهر برمن به مصاف اين تيم رفت و توانست اين بازي را با نتيجه هفت بر صفر پيروز شود.

به گزارش وب سايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران: تيم بايرن مونيخ امروز در جدالي حساس در هفته پانزدهم بوندسليگا ميهمان تيم وردربرمن بود. در اين ديدار بايرن مونيخ توانست در وسر اشتاديون (ورزشگاه خانگي) وردربرمن را با نتيجه هفت بر صفر شکست دهد. از نکات قابل توجه این بازی می توان به بازگشت قدرتمندانه ریبری (دو گل و یک پاس گل)اشاره کرد.

ترکيب تيم وردربرمن:
وولف - فريتز - لوکيميا - کالديرولا - گارسيا - دی سانتو (اکسای از دقیقه 61) - ماکيادي (براگفید از دقیقه 61) - اليا- هانت (ایلدارم از دقیقه 70) - گابریل سیلاسی - پترسن

سرمربي: رابين دات

ترکيب تيم بايرن مونيخ:
14.png

نوير - آلابا - رافينيا - ون بویتن - بوآتنگ (دانته از دقیقه 61) - کروس (کهرشوف از دقیقه 70) - مانزوکيج - ریبری - گوتسه - مولر - تياگو (پیزارو از دقیقه 76)

سرمربي: پپ گوارديولا

گل ها:
goals.gif

لوکيميا (گل به خودی در دقیقه 21) ، ون بویتن (در دقیقه 27) ، فرانک ریبری (در دقیایق 83،38) ، توماس مولر (در دقیقه 69) ، مانزوکیج (در دقیقه 60) و گوتزه (در دقیقه 90 ) برای بایرن مونیخ

کارت:
yell_reds.gif

کالديرولا (کارت زرد در دقیقه 39) و دی سانتو (کارت زرد در دقیقه 61) از وردربرمن
رافینیا (کارت زرد در دقیقه 45) ، بواتینگ (کارت زرد در دقیقه 32) و ون بویتن (کارت زرد در دقیقه 66) از بایرن مونیخ

داور:
icon_schiri.png

مارکو وریتز

مکان:
icon_stadion.png

آلمان - استاديوم وسر اشتاديون در شهربرمن (ظرفيت: 32،500)
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پپ: افتخار می کنم که مربی این تیم هستم

624-guardiola-2.jpg


FCByaern.ir - بعد از بازی یکطرفه بایرن مونیخ و وردربرمن که در نهایت بازی با نتیجه پرگل هفت بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید،مربیان و بازیکنان دو تیم به صحبت در مورد این بازی پرداختند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

اولی هوینس: " شما می توانید ببینید که تیم ما سرشار از اعتماد به نفس بود و به راحتی به هیچ تیمی باخت نمی دهیم حتی در زمین حریف. ما در بازی را به خوبی اداره کردیم و در مواقع نیاز استراحت لازم در باز یود. در کل می توان گفت بازی بود که همه از آن لذت بردند ".

پپ گواردیولا: " من باید ی تشکر ویژه از بازیکنانم داشته باشم زیرا یک بازی بسیار خوب و با برنامه ای انجام دادند.امروز افتخار کردم که مربی چنین تیمی بودم.اما من می دانم که تیم برمن بهتر می توانست بازی کند ".

فرانک ریبری: " ما همه از برد بسیار خوشحال هستیم.ما همانطور بازی کردیم که باید عمل می کردیم.در این تیم طرز فکر ها بسیار بزرگ است و این باعث پیشرفت می شود ".

رابین دات (سرمربی وردربرمن): " شکست بسیار سنگین بود اما این باخت ما را ناامید نمی کند و الان دیگر باید تذکری به بازیکنان داده شود تا بتوانند رد بازی بعد تمرکز داشته باشیم ".

فریتز ( کاپیتان وردربرمن): " این یک شکست تلخ بود و بایرنی ها خود را به ما تحمیل کردند و هیج بهانه ای هم وجود ندارد. تنها کاری که می توانیم بکنیم ایت است که خود را برای بازی های بعد بازسازی کنیم ".


هوینس: ریبری بهترین بازیکن جهان است

624-hoeness-3.jpg


FCBayern.ir - اولی هوینس پس از نتیجه غیر منتظره ای تیمش مقابل وردربرمن و در راس آن درخشش فرانک ریبری در این بازی،اعلام نمود که او دیگر یقیین پیدا نموده است که ریبری بهترین بازیکن جهان است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هوینس پس از بازی در در مصاحبه با "Sky"،عملکرد تیم و به خصوص فرانک ریبری را ستایش کرد. او در این رابطه افزود: " به نظر من بازیکنی در جهان وجود ندارد که شایسته تر از فرانک ریبری برای کسب توپ طلا باشد. اگر این اتفاق نیافتد یک شگفتی بزرگ رخ می دهد ".

هوینس ادامه داد: " فرانک یک بازیکن بی نظیر است.مهمتر از همه، او قدرت جدید بایرن است و آن چیزی است که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ماگات: ریبری را انتخاب نمی کنم

016330267_30300.jpg


FCBayern.ir - فلیکس ماگات سرمربی سابق بایرنی ها در واکنش به صحبت های اخیر هوینس که اظهار داشته بود فرانک ریبری باید بهترین بازیکن جهان شود،پاسخ داد و عنوان کرد که انتخاب او برای کسب این عنوان ریبری نیست و احتمال می دهد کریس رونالدو برنده این عنوان شود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: ماگات در واکنش به صحبت های اولی هوینس که هیچ بازیکنی را شایسته تر از ریبری برای کسب توپ طلا نمی دانست به "World" گفت: " انتخاب من فرانک ریبری نیست. من احتمال می دهم که رونالدو به جای ریبری در ماه ژانویه بعنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود ".

سرمربی 60 ساله و سابق بایرنی ها در ادامه افزود: " من فکر می کنم که باید از بایرن مونیخ بازیکنی وجود داشته باشد ،اما شگفت زده نمی شوم اگر آن بازیکن شواین اشتایگر یا توماس مولر باشد زیرا از دوران جوانی در تیم بایرن مونیخ بوده اند تا اینکه ریبری باشد ".


فلیپ لام آماده حضور در ترکیب مقابل سیتی

624-lahm-5.jpg


FCBayern.ir - فلیپ لام کاپیتان شماره یک بایرنی ها که چندی پیش به دلیل مصدومیت از تمرینات به دور بود، امروز به طور کامل با تیم به تمرین پرداخت و طبق گفته های پزشکان آماده ی حضور در ترکیب برای بازی روز سه شنبه در مونیخ می باشد‌ ".

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: فلیپ لام که چندی پیش در سرمای مسکو دچار مصدومیتی نه چندان جدی از ناحیه ران شده بود ،صبح روز یکشنبه برای اولین بار بعد از مصدومیتش به طور کامل با تیم به تمرین پرداخت و آمادگی خود برای حضور در ترکیب بازی روز سه شنبه مقابل منچستر سیتی را اعلام نمود.

این در حالی است که بیشتر بازیکنان مصدوم بایرن از جمله فرانک ریبری،ژردان شکیری و کلودیو پیزار و از مصدومیت رها شده اند و گواردیولا می تواند با دستی باز به مصاف تیم منچستر سیتی برود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لینه کر :بایرن مانند تانک های آلمان نازیست

lineker_624.jpg


FCByaern.ir - گری لینه کر بازیکن مشهور و باسابقه فوتبال انگلیس بایرن مونیخ را به تانکهای لند کروزر ارتش آلمان نازی شبیه می داند.تانکهایی که سر راهش به هیچ چیز رحم نمی کرد و همه چیز را نابود می ساخت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:لینه کر که مجری و کارشناس شبکه اسکای اسپورت انگلیس نیز می باشد پس از پیروزی خیره کننده مونیخیها دربرابر وردربرمن لب به ستایش مردان پپ گواردیولا گشود و آنها را به یک ماشین جنگی شبیه دانست وی در این مورد عنوان داشت :"بایرن مونیخ شبیه یک ماشین جنگی است که به هیچ چیز رحم نمی کند و همه را از سر راه بر می دارد واقعا آنها هم در زمان هاینکس و هم در زمان پپ به یک تیم خطرناک و وحشتناک مبدل گردیده اند"

اسطوره فوتبال انگلیس ادامه می دهد :"پدر و پدر بزرگم از یک تانک مخصوص آلمان نازی در جنگ جهانی دوم به نام لند کروزر برایم تعریف می کردند، تانکی که قادر بود همه چیز را سر راه خودش نابود نماید و کمتر سلاحی نیز قادر به نابود کردنش بود.به نظر من این بایرن مونیخ شبیه همان تانک لند کروزر زمان آلمان نازیست."

خاطر نشان می شود تانک لند کروزر یک تانک جنگی بسیار بزرگ در زمان جنگ جهانی دوم بود که قابلیت تحرک خوب در بیشتر مناطق و همچنین قدرت تخریب زیادی را نیز دارا بود همچنین به خاطر الیاژ به کار رفته در این تانک کمتر سلاح و ماده منفجره ای وجود داشت که بتواند این تانک را منهدم سازد. کمبود سوخت و نواقص فنی از عواملی بود که باعث از کار افتادن این تانک جهنمی آلمان نازی میشد.مارشال رومل فرمانده مشهور آلمانی ها که معروف به "روباه صحرا " بود با کمک این تانک بسیاری از نواحی شمال افریقا را تصاحب نمود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هامبورگ حریف بایرن در 1/4 نهایی جام حذفی

624-fcb-dfb-pokal.jpg


FCBayern.ir - مراسم قرعه کشی مرحله 1/4 نهایی جام حذفی آلمان برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله از رقابت ها با انجام این مراسم رقبای خود را شناختند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در این قرعه کشی که تیم های بایرن مونیخ، اینتراخت فرانکفورت، ولفسبورگ، بایر لورکوزن، بوروسیا دورتموند، هوفنهایم، هامبورگ و کایزرسلاترن حاضر بودند و توسط سیلویا ناید سرمربی تیم ملی زنان آلمان و آندریاس کوپکه مربی دروازه بان های تیم ملی آلمان انجام شد پس از انجام قرعه کشی و در یکی از مهمترین بازی های این مرحله بایرن مونیخ پرافتخارترین تیم این رقابت ها در خانه حریف به مصاف هامبورگ خواهد رفت.

نتایج کامل قرعه کشی رقابت ها به صورت زیر است :

اینتراخت فرانکفورت - بورسیا دورتموند

هوفنهایم - ولفسبورگ

هامبورگ - بایرن مونیخ

بایر لورکوزن - کایزرسلاترن



مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان در روزهای 22 و 23 بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومنیگه :روبن و رافینا قراردادشان تمدید می شود

624-rummenigge-5.jpg


FCByaern.ir -کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با شبکه اختصاصص باشگاه از تمدید قراداد بازیکنانی مانند روبن و رافینا خبر داد وهمچنین اعلام نمود تنها مشکل بایرن مونیخ در مورد تمدید قرارداد بازیکنان تنها مربوط به تونی کروس هافبک با استعداد مونیخیها می باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:رومنیگه درباره تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ به fcb.tv میگوید : هم ما و هم ارین روبن از اینکه با یکدیگر کار می نماییم راضی و خوشحالیم.اینکه ارین روبن مصدوم شده است و نمیتواند شش هفته برای بایرن بازی کند نظر ما را درباره وی تغییر نخواهد داد.همچنانکه وقتی هولگر بادشتوبر هم مصدومیتی بلند مدت پیدا نمود و همچنان این مصدومیت نیز ادامه دارد باشگاه بایرن مونیخ با وی تمدید قرارداد را انجام داد.بایرن یک شریک قابل اعتماد و منصف است که ارزش بازیکنان کلیدی خود را به خوبی درک می نماید و هیچگاه از شرایط بدست امده به نفع خود بهره برداری نمی نماید.بایرن پس از دوران رفع مصدومیت روبن با خود این بازیکن و پدرش راجع به تمدید قراداد صحبت خواهد نمود.البته باید یاداور شوم بایرن اصلا درباره این موضوع اصلا عجله نخواهد نمود و همه چیز روند عادی خود را ادامه خواهد داد و هواداران نیز نباید هیچ نگرانی درباره این موضوع داشته باشند"

نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ همچنین در مورد وضعیت رافینا برزیلی هم افزود :"رافینا هم هم برای تمدید قراداد باید امیدوار باشد باشگاه همچنان روی او نظر مساعدی دارد.البته من به کسی توصیه نمیکنم بر روی این مساله که رافینا میخواهد بایرن را ترک نماید شرط بندی نماید "

بازیکن سابق بایرن مونیخ و اینتر در پایان سخنان خود درباره شرایط تمدید قرارداد تونی کروس هم می گوید : کروس هم دوست دارد در بایرن بماند به خصوص که وی کاملا در ترکیب پپ جا افتاده است تنها مشکل بر سر این راه بند فسخ قراداد این بازیکن می باشد که مدیر برنامه های کروس می خواهد حتما در قرارداد جدید گنجانیده شود.البته این مساله میتواند با گذر زمان و صحبتهای بیشتر حل و فصل شود."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومینیگه: سبک بوروسیا دورتمند را دوست دارم

624-rummenigge-6.jpg


FCBayern.ir - کار هاینس رومینیگه معتقد است که روشی که باشگاه بوروسیا دورتمند در پیش گرفته است را بسیار می پسندد. او در بخش دیگری از سخنانش به تمجید از یورگن کلوپ نیز پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: رومینیگه در یک مصاحبه به خبرنگاران در مورد باشگاه بوروسیا دورتمند گفت: " من سبک دورتمندی ها را دوست دارم.آن ها یک مربی بسیار عالی در اختیار دارند که فلسفه خاص خود را داراست و عاقلانه تیم را ***** می کند. بوروسیا در حال حاضر از تیم های برتر در اروپا شناخته می شود ".

رومینیگه افزود: " چیزی که من بیشتر از همه دوست دارم این است که آن ها با زحمت و تلاش خود به اینجا رسیده اند. توان مالی دورتمند از تیم های مثل هامبورگ،فرانکفورت، هرتابرلین و تیم های دیگر کمتر است اما خود را اینگونه به سطح اول فوتبال اروپا رسانده است. باشگاه بایرن مونیخ احترام زیادی برای این تیم قائل است ".


پپ: وضعیت لام بسیار خوب است

624-guardiola-4.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی بایرنی پیش از دیدار شب آخر مرحله گروهی تیمش در لیگ قهرمانان، عنوان کرد که فلیپ لام شرایط لازم برای حضور در این بازی را دارد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که بتواند از ماریو گوتزه نیز استفاده کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پپ گواردیولا قبل از بازی مقابل منچستر سیتی در آخرین بازی مرحله گروهی ،از وضعیت مصدومان تیمش از جمله فلیپ لام خبر داد و ابراز رضایتی کرد که لام می تواند در این بازی به میدان برود. " او بسیار اماده است.دو روز است که در تمرینات به خوبی شرکت می کند و این نشانه خوبی برای ما است ".

پپ در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد که بتواند از گوتزه نیز که در بازی مقابل وردربرمن دچار کبودی در ناحیه ران شده بود نیز استفاده کند. " در این مورد روز بازی همه چیز مشخص می شود اما من خوش بین هستم که می توانم از او استفاده کنم ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ریبری در بین سه کاندید نهایی توپ طلا جهان

624-ribery-2.jpg


FCBayern.ir - فیفا اسامی 3 نامزد نهایی عنوان مرد سال فوتبال جهان را منتشر کرد که این فهرست با فهرستی که علاقه مندان فوتبال انتظارش را می کشیدند هیچ تفاوتی ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرنئ مونیخ در ایران؛ بر اساس اعلام فیفا، فرانک ریبری وینگر فرانسوی بایرن مونیخ، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید، 3 کاندید نهایی کسب این عنوان هستند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند، درخشش ریبری در رقابت های فصل گذشته و نقش شایان او در قهرمانی 3 گانه بایرن او را مستحق کسب این عنوان می کند اما فشار تبلیغاتی مسی و رونالدو می تواند از رسیدن ریبری به این عنوان جلو گیری کند.

مرد سال فوتبال جهان طی مراسمی روز 13 ژانویه معرفی می شود و لیونل مسی مدافع این عنوان است.


دو آلمانی در لیست بهترین مربی سال

624-heynckes-3.jpg


FCBayern.ir - فهرست نهایی برترین های دنیای فوتبال در سال 2013 میلادی منتشر شد که با توجه به درخشش آلمانها در سال گذشته آنها تقریبا در تمامی بخش ها صاحب بخت هستند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در بخش بهترین مربی سال که پیشتر 10 کاندید معرفی شد نهایتا 3 نفر به عنوان نامزد نهایی این عنوان انتخاب شدند تا در روز 13 ژانویه از میان آنها نفر برتر انتخاب شود.

یورگن کلوب سرمربی موفق بوروسیادورتمند که توانست سال گذشته این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند یکی از آنهاست.

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ که ببا این تیم به یک سه گانه تاریخی دست یافت و یک فصل رویایی را به همراه این تیم پشت سر گذاشت و در بیش از 50 مسابقه فصل گذشته در جامهای مختلف تنها 3 بار مغلوب شد، گفته می شود که هاینکس بخت اصلی کسب این عنوان است.

اما مهمان ناخوانده این جمع الکس فرگوسن اسکاتلندی سرمربی پیشین منچستریونایتد اسن که سال گذشته به عنوان در خور توجهی دست پیدا کرد و انتخاب او در جمع این 3 نفر تا حدود زیادی احساسی به نظر می رسد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بکر: بایرن باید تیم دومش را به بوندس لیگا بفرستد

becker_624.jpg


FCBayern.ir- بوریس بکر تنیسور افسانه ای آلمان ها یکی از دو آتیشه ترین هواداران بایرن مونیخ است او در اظهار نظری جالب برای تیم های بوندس لیگایی خط و نشان می کشد و تنها بارسا و رئال را در حد رقابت با بایرن می داند.



بکر در گفتگویی با کانال تلویزیونی اشپورت وان می گوید:" واقعیت این است که بایرن باید در حوزه ی های دیگری به بازی بپردازد و تنها در عرصه ی بین المللی تیم هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید می توانند با بایرن رقابت کنند."



تنیسور بازنشسته ی ژرمن ها ادامه می دهد:" سطح فعلی بایرن به شایستگی های ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه باز می گردد زمانی که او به بایرن آمد آن ها تمامی عناوین ممکن را فتح کردند."



و اما بوریس در پایان صحبت های خود با طعنه به شرایط جدول بوندس لیگا اشاره کرد و گفت:" شاید بایرن باید تیم دومی را تشکیل دهد تا سایر تیم های بوندس لیگایی بتوانند با آن ها رقابت کنند."


روبن: از اینکه در بایرن هستم افتخار می کنم

624-robben-4.jpg


FCBayern.ir- آرین روبن ستاره ی هلندی باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که می توان به تمدید قرارداد با باشگاه مونیخی امیدوار باشد.



روبن در خصوص ادامه همکاری با بایرن به کیکر گفت:" خانواده ی من در مونیخ احساس راحتی می کنند و همه چیز اینجا خوب پیش می رود البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما می توان به خوبی تصور کرد که سال های زیادی می توانم در مونیخ بازی کنم."



روبن در مونیخ کاملا راحت است او ادامه می دهد:" در حال حاضر همه چیز مناسب است همیشه گفته ام که دز مونیخ احساس زاحتی می کنم و از حضور در بایرن خوشحال هستم. افتخار می کنم که بخشی از تیم بایرن، یکی از بهترین باشگاه های جهان هستم."



کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن نیز به تازگی ابراز علاقه کرده بود که باشگاه مونیخی با ستاره ی هلندی خود به توافق برای ادامه همکاری دست یابد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومینیگه: خوشحالم که پپ را در بایرن داریم

624-rummenigge-6.jpg


FCBayern.ir- کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در اظهار نظری از حضور پپ گواردیولا در باشگاه بایرن مونیخ ابراز خشنودی کرد.



رومینیگه در گفتگویی با کانال تلویزیونی اشپورت وان گفت:" وسواس و ظرافتی که گواردیولا در داخل و خارج زمین دارد من را تحت تاثیر قرار داده است او با این کیفیت کاری واقعا موجب شد تا مجذوب او شویم."



رومینیگه ادامه می دهد:" اینکه پپ پس از تریپل به بایرن آمد اتفاقی است و آن نمی توانست برای مربیان چندان خوشایند باشد ممکن بود ما پس از این قهرمانی ها یک یا دو پله به عقب برویم اما گواردیولا از این مسئولیت به خوبی بیرون آمد و کاری کرد که اکنون چند پله هم جلوتر باشیم."



رومینیگه معتقد است که با گدشت 15 هفته می توان دست خط گواردیولا در تیم را به وضوح مشاهده کرد او می گوید:" تیم حالا به شرایط ثبات رسیده است و بازیکنان در نقش های مختلف بازی می کنند سطح کیفی بالاتر از فصل گذشته شده است که این من را مجذوب پپ می کند."



مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از اینکه پس از سه گانه یوپ هاینکس، پپ گواردیولا را به مونیخ آوردند دفاع می کند و آن را تصمیمی صحیح می داند و در پایان می گوید:" ما بسیار بسیار از اینکه او در بایرن هستیم خوشحالیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
40663482737027474386.jpg




31157680306281025287.png


81713349925964240262.png


________________
41837021665278599623.png
________
96809279567487033173.png
________________
_____________________
06750181368337189508.png
_____________________________ __
08891517544769593982.png
__
********----*
________________________________​
****​

54368312153882499968.png


7597d74b7088a6d51.jpg


David Fernández Borbalán

7597090e9d3858922.jpg


:Assistant referees
Jesús Calvo Guadamuro
José Miranda

:Fourth official
Raúl Cabanero Martínez

:Additional assistant referees
César Muñiz
Jesús Gil Manzano








39555435453057119168.png


10697579945327341546.jpg


نام ورزشگاه: Allianz Arena
ظرفیت:71,137نفر

 
بالا