• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بکن باوئر: طبیعی این است که توپ طلا به ریبری برسد

334619_heroa.jpg




طبیعتا بایدتوپ طلا به ریبری برسد ولی در این انتخاب ها، هیچ چیزی طبیعی نیست

سایت گل- فرانس بکن باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که طبیعی ترین حالت ممکن این است که توپ طلای امسال به فرانک ریبری رسد و درعین حال یادآوری کرده که اگر کریس رونالدو به عنوان برنده توپ طلا معرفی شود تعجب نخواهد کرد.

بکن باوئر در گفتگو با کانال اسکای گفت:« طبیعتا بایدتوپ طلا به ریبری برسد ولی در این انتخاب ها، هیچ چیزی طبیعی نیست.»

بکن باوئر معتقد است که کریستیانو رونالدو اصلی ترین رقیب ریبری در مسیر کسب توپ طلاست و یادآوری کرده که ستاره پرتغالی تمام تمرکزش را برروی فتح این جایزه قرار داده است:« رونالدو تمام توان و خواسته و رویایش را روی فتح توپ طلا قرار داده. البته باوجودی که ریبری بهترین بازیکن سال بوده، متعجب نخواهم شد که درنهایت این جایزه به کریس رونالدو برسد.»

بکن باوئر در سال های 1972 و 1976 توپ طلا را مال خود کرد ولی در سال 1974 وقتی او قهرمانی در جام جهانی را به عنوان کاپیتان تیم ملی آلمان جشن گرفت شاهد اهدای توپ طلا به یوهان کرویف بود و خودش دوم شد.

درآن زمان بکن باوئر اعلام کرد که با وجودی که کرویف به عنوان بهترین بازیکن دنیا معرفی شده،او مهمترین جام دنیا، یعنی جام جهانی رابه خانه برده.سالها بعد بکن باوئر اعلام کرد که واقعا تعجب کرده که بعد از برد آلمان مقابل هلند در فینال جام جهانی 1974 توپ طلا به کرویف اهدا شده
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: خوشحالم که چنین تیمی در اختیار دارم

624-guardiola-2.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ پس از برد دیشب تیمش در سرمای مسکو عنوان کرد که از عملکرد تیم بسیار راضی است و افتخار می کند که چنین تیمی در اختیار دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پپ گواردیولا پس از بازی مقابل زسکا به خبرنگاران در رابطه با بازی گفت: " افتخار می کنم که این تیم من است و برای این باشگاه واقعاً خوشحال هستم. ده برد متوالی در لیگ قهرمانان به هیچ وجه آسان نیست و این نشانه قدرت تیم است ".

پپ در ادامه افزود: " زمین بازی اصلاً مساعد نبود و هر لحظه ممکن بود دچار مشکلات بیشتری شویم. تیم به خوبی با برنامه های کار شده پیش رفت و شخصیت و قدرت خود را نیز به خوبی نشان داد . من بسیار از این عملکرد راضی هستم ".


رومنیگه: جاسوس را بیرون می کنم

624-rummenigge-1.jpg


FCBayern.ir - این روزها بایرن مونیخ با حاشیه جدیدی دست و پنجه نرم می کند و گفته می شود که یک نفر اخبار داخلی باشگاه را به بیرون منتشر می کند که این مساله خشم مدیران و کادر فنی بایرن را به همراه داشته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ قصه از روز بعد از بازی شروع شد جایی که رومنیگه انتشار مطالب رخت کن بایرن به بیرون را تایید کرد و سپس گواردیولا و اولی هوینس هم مطالب مشابهی را عنوان کردند.

بعد از واکنش جدی فیلیپ لام و آرین روبن در مورد وجود احتمالی یک جاسوس در بین اعضای تیم فوتبال بایرن مونیخ موضوع جدیت بیشتری هم گرفت و گواردیولا به صراحت خبر از اخراج فرد خاطی داد.

اما واکنش جدی تر را مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ پس از بازی با زسکا انجام داد و در یک گفت و گوی کوتاه اعلام کرد که فرد خاطی هرکس که باشد از تیم بایرن بیرون خواهد رفت.

رومنیگه گفت: بایرن هیچ معذوریتی برای بیرون گردن این بازیکن ندارد و پپ در این مورد اختیار کامل خواهد داشت."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لام حداقل دو هفته نمی تواند بازی کند

624-lahm-2.jpg


FCBayern.ir - پس از معاینات دقیق تر بر روی پای فلیپ لام که در بازی مقابل رسکا دچار مصدومیت شد، روز پنجشنبه مشخص شد که وی حداقل دو هفته نمی تواند تیم را همراهی کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پس از بازگشت بازیکنان از مسکو به مونیخ ،معاینات دقیق تری روی پای کاپیتان شماره یک بایرنی ها انجام گرفت و مشخص شد که وی به دلیل کشیدگی همسترینگ حداقل دو هفته نمی تواند تیم را در مسابقات همراهی کند. بایرن در بازی روز شنبه مقابل آینتراخت فرانکفورت و همچنین بازی روز چهارشنبه در جام حذفی مقابل آگسبورگ فلیپ لام را در اختیار نخواهد داشت.

لازم به ذکر است فلیپ لام در بازی مقابل زسکا مسکو روسیه در دقیقه 29 به تشخیص کادر پزشکی از زمین بازی خارج شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شکست ریبری در نظر سنجی دورتمند تی وی

624-ribery-3.jpg


FCBayern.ir - فرانک ریبری هافبک فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در یک نظز سنجی که برای تعیین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان از سوی شبکه بورسیا دورتمند تی وی صورت گرفت در بین چار گزینه با دریافت بدترین نتیجه چهارم شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:شبکه بورسیا دورتمند تی وی از بین چهار گزینه کریستیانو رونالدو، لیونل مسی ،زلاتان ایراهیموویچ وفرانک ریبری برای تعیین بهترین بازیکن جهان در سال جاری میلادی دست به یک نظر سنجی از بینندگات تلویزیونی خود نمود.

در این نظر سنجی که به مدت دوساعت ونیم به طول انجامید 1124 نفر به گزینه های انتخاب شده رای دادند که در میان تعجب همگان فرانک ریبری که یکی از نامزدهای اصلی دریافت این عتوان از سوی فیفا به شمار میرود تنها موفق به دریافت 18 رای از این تعداد گردید و رتبه آخر را به دست اورد.

در این نظر سنجی کریستیانو رونالدو با دریافت 615 رای اول شد لیونل مسی و زلاتان ابراهیموویچ نیز به ترتیب با دریافت 310 و 181 رای در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند.


شکست مذاکرات اولیه الابا با باشگاه بایرن

624-alaba-3.jpg


FCBayern.ir - روند اولیه مذاکرات تمدید قرارداد دیوید الابا با باشگاه بایرن مونیخ به نظر می رسد به شکست انجامیده باشد زیرا این مذاکرات بدون هیچ نتیجه مثبتی خاتمه پیدا نمود.البته قرار است این مذاکرات در ژانویه یا فوریه بار دیگر دنبال شود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ ضمن تایید این خبر به شبکه اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ fcb.tv اعلام نمود : " متاسفانه روند مذاکرات با دیوید الابا و وکیل این بازیکن بر سر تمدید قرارداد خوب پیش نرفت وخواسته های دو طرف از یکدیگر باهم فاصله زیادی دارد البته ما سعی خواهیم کرد روند خوبی برای حل این مشکل پیدا نماییم. مذاکرات به طور قطع ادامه خواهد داشت و امیدواریم دو طرف به نتیجه مثبتی برسند."

بیلد آلمان در این باره اضافه می نماید باشگاه بارن مونیخ قصد دارد با یک قرداد بلند مدت و حقوق سالیانه 6 ملیون یورو دیوید الابا را در نزد خود باقی نگاه دارد ولی وکیل بازیکن اتریشی خواهان دریافت حقوق سالیانه 10 ملیون یورو می باشد ومدعی است حقوق سالیانه این بازیکن نباید از بازیکنانی مانند تیاگو و خاوی مارتینز و حتی بواتنگ کمتر باشد .

دیوید الابا خود در این باره به شبکه بایرن تی وی میگوید :من آرام هستم وبه قضیه مثبت نگاه میکنم الویت اول من بایرن مونیخ است و یعد از آن به دیگر پیشنهادها توجه خواهم نمود من بایرن را دوست دارم ولی باید ببینم در اینده چه پیش خواهد آمد."

باشگاه هایی نظیر بارسلونا یوونتوس منچستر سیتی و پاری سن ژرمن نیز خواهان به خدمت گیری جواهر سیاه اتریشی باشگاه بایرن مونیخ می باشند.باشگاه مونیخی قبلا بر سر تمدید قرارداد تونی کروس نیز به مشکل خورده است و بایرنیها امیدوارند با هردو بازیکن تاثیر گذار خود به توافق نهایی برسند و قراردادهای انان را تمدید نماید.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هشدار روبن به هم تیمی هایش؛ مغرور نشوید

624-robben-6.jpg


FCBayern.ir - ارین روبن قبل از بازی روز شنبه مقابل آینتراخت برانشوایگ عنوان کرد که تمام بازیکنان باید تمرکز خود را حفظ کنند و بتوانند رکورد باشگاه در بوندسلیگا را افزایش دهند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ روبن در یک مصاحبه به خبرنگاران گفت: " ما در حال حاضر توانسته ایم در بوندسلیگا رکورد هایی را جابه جا کنیم اما نباید زیادی مغرور شویم و باید تمرکز خود را بر روی تمام بازی ها و برای فردا مقابل آینتراخت برانشوایگ جمع کنیم ".

روبن در ادامه در مورد حریف روز شنبه که همگان بدون استثنا بایرن را برنده این بازی می دانند گفت: " ما به تیم حریف احترام می گذاریم و من بارها در زندگی ورزشی خود دیده ام که به دلیل دست کم گرفتن حریف، تیمی که شایسته برد بوده است بازی را واگذار کرده. در هر صورت اگر تمرکز را در بازی در اختیار نداشته باشیم بازی آسانی برای ما نخواهد بود ".


گوتزه: به آمادگی کامل رسیده ام

624-gotze-3.jpg


FCbayern.ir - ماریو گوتزه ستاره جوان بایرنی عنوان کرد که در حال حاضر به آمادگی کامل رسیده است و معتقد است که بازی های اخیر او بیانگر همین موضوع است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ گوتزه در رابطه با آمادگی خود به خبرنگاران گفت: " شما می دانید که من مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم و بعد از آن نیز امادگی چندان زیادی نداشتم. اما در حال حاضر احساس می کنم به آمادگی کامل دست یافته ام و می خواهم گام های بلندی بردارم ".

لازم به ذکر است گوتزه در بازی های اخیر بایرن مونیخ (بوروسیا دورتمند و زسکا مسکو) موفق به گلزنی شده است و از نظر بسیاری از کارشناسان گوتزه می تواند تاثیرات بیشتر نسبت به الان در تیم داشته باشد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیش نمایش بایرن مونیخ ؛ برانشوایگ

624-fcb-bundesliga-4.jpg
FCBayern.ir- هفته چهاردهم رقابتهای بوندسلیگا روی کاغذ برای بایرن مونیخ یک هفته آسان و بدون درد سر خواهد بود و هواداران این تیم توقع یک بازی راحت را پس از برد شیرین و البته سخت هفته گذشته برابر دورتمند دارد.

روی کاغذ همه چیز به نفع بایرن است آنها صدر نشین بلامنازع لیگ هستند و شرایط برای آنها ایده آل است و به خصوص پس از برد شیرین هفته گذشته در مقابل جدی ترین حریف چند فصل اخیر خود و ایجاد اختلاف 7 امتیازی با شاگردان کلوب شرایط را برای قهرمانی بایرن در این فصل کاملا فراهم کرده است و به خصوص با شرایط ایجاد شده در لیگ قهرمانان و صعود از پیش مسجل شده آنها به دور 1/8 نهایی آنها با فراغ بال بیشتری رقابتها را پی میگیرند و حتی این احتمال وجود دارد که بایرن همانند فصل گذشته به یک سه گانه تاریخی دست یابد، انها در هفته پیش رو یک دیدار مهم در جام حذفی هم در مقابل آگسبورگ خواهند داشت و همین امر شاید شرایط خاصی را در این مسابقه برای شاگردان پپ رقم بزند.

در سوی دیگر میدان آینتراخت برانشوایگ که سال گذشته یک فصل رویایی را در بوندسلیگای 2 برای هواداران خود رقم زد شرایط چندان جالبی ندارد تا تفاوتهای بین این 2 لیگ کاملا آشکار شود، برانوشایگ شرایط جالبی ندارد ، آنها در قعر جدول رده بندی رقابتهای بوندسلیگا جای گرفته اند و شانس آنها برای بقا در بوندسلیگا هفته به هفته کم تر می شود، البته تجربه نشان داده است که دست کم گرفتن این تیم میتواند کار بسیار ساده لوحانه ای باشد چراکه این تیم نشان داده است که در مقابل تیم های مدعی بسیار با انگیزه کار می کند، این تیم که تنها 2 پیروزی را در این فصل کسب کرده است موفق شده تیم های بایرلوکرون و وولفسبورگ را که هردو از تیم های خوب و مدعی این فصل هستند را شکست دهد و حتی دورتمند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به زحمت و در دقایق آخر موفق به گرفته هر 3 امتیاز از این تیم شد و همین امر می تواند این احتمال را بدهد که برانوشاگ بتواند بایرن مونیخ را غافلگیر کند.

جدال این دور تیم در شرایطی برگزار می شود که بایرن مونیخ بهترین خط دفاع و آینتراخت برانشوایگ ضعیفترین خط حمله بوندسلیگا است که این آمار احتمال گل زنی برانشوایگی ها در این بازی را بسیار کم نشان می دهد، هر چند که به نظر می رسد بایرن برای بردن این مسابقه کار سختی را نداشته باشد اما بایرن مونیخ رد یان فصل در مقابل تیم های نه چندان قدرتمند نتوانسته نمایش های دلچسبی را ارائه کند.

هر دو تیم برای این مسابقه غایبینی دارند اما بدون شک مهمتریت غایب این بازی فیلیپ لام کاپیتان بایرن خواهد بود، دیگر غایبین بایرن شواین اشتایگر، پیزارو و شکیری هستند و احتمال حضور ریبری در این مسابقه نیز پایین است، تیم برانوشاگ هم در این مسابقه هوشنهایت را در اختیار نخواهد داشت.

هرچند که به دلیل غیبت طولانی مدت برانشوایگ از سطح اول فوتبال آلمان از آخرین مسابقه دو تیم در چارچوب رقابتهای بوندسلیگا نزدیک 30 سال میگذرد، اما دو تیم تاکنون در چارچوب بوندسلیگا 36 مسابقه را انجام داده اند که سهم بایرن 20 برد و 11 تساوی بوده است و براشنوایگ هم 5 بار موفق به شکست باواریایی ها شده است، اما تیم برانشوایگ در مونیخ هرگز موفق به پیروزی برابر بایرن نشده استو 14 برد و 4 تساوی نتیجه بایرنی ها در این مسابقات بوده است.
حضور دانیال داوری سنگربان ملی پوش ایرانی تیم برانوشاگ در این مسابقه و در مقابل بهترین مهاجم های فوتبال جهان می تواند جذابیت این مسابقه را برای فوتبالدوستان ایرانی بیشتر هم بکند.

بایرن مونیخ ؛ آینتراخت برانشوایگ

زمان: شنبه 9 آذر ساعت 18 به وقت تهران
مکان: استادیوم آلیانز آرنا
داور: استیلر

ترکیب احتمالی دو تیم

بایرن مونیخ :نویر- رافینیا- ون بویتن- دانته - آلابا- خاوی مارتینز-تیاگو-گوتزه-مولر-روبن-مانزوکیچ
سرمربی: پپ گواردیولا

برانشوایگ: داوری -ال عبداللهی -بیاکچیچ-دوگان-پرتسل-کراتز-ورانچیچ-ترکائوف-بلعربی-بولاند-کومبلا
سرمربی: لیبرکنچت
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: بوندسلیگا لیگ سختی است

624-guardiola-2.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی جوان بایرنی ها پس از برد خانگی تیمش مقابل آینتراخت برانشوایگ عنوان نمود که این بازی برای آن ها دشوار بوده است و معتقد است بوندسلیگا لیگ بسیار سختی است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پپ گواردیولا پس از بازی به خبرنگاران گفت: " این یک بازی دشوار بود زیرا قبل از این بازی ها ما مقابل دورتمند و زسکا قرار گرفته بودیم و خستگی در بازیکنان دیده می شد. روبن برای ما بسیار اهمیت دارد و می تواند نقش مهمی در تیم داشته داشت باشد. تیم حریف نیز بسیار سخت کوش بازی کرد و مشخص شد که تمام بازی ها در بوندسلیگا سخت است ".

روبن نیز در پایان بازی افزود: " بازی که در مسکو انجام دادیم بسیار سخت بود و بعد از که بر روی این زمین بازی می کنید بسیار راحت بود و توانستیم پیروز شویم با وجود اینکه خستگی در بازیکنان بود ".


گواردیولا: دیگر به دنبال جاسوس نمی گردم

624-guardiola-6.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ عنوان کرد که چنین اتفاقاتی (جاسوسی در تیم) در هر باشگاه بزرگی امکان رخ دادنش هست و دیگر نمی خواهد که به دنبال بازیکن جاسوس باشد . او در ادامه نیز بیان کرد که تنها می خواهد با این بازیکن سخن بگوید و او را راهنمایی کند که این گونه مسائل تاکتیکی باید میان بازیکنان مانند راز باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: به نقل L'Équipe ،پپ گواردیولا قبل از دیدار مقابل آینتراخت برآنشوایگ در مورد مسائلی که اخیراً با آن مواجه شده اند افزود: " به نظر من این چنین اتفاقات در باشگاه های بزرگ اتفاق خواهد افتاد. من دیگر نمی خواهم به دنبال این بازیکن باشم اما امیدوارم در رفتار خود تغییری ایجاد کند ".

پپ در ادامه افزود: " اگر هم این بازیکن پیدا شود و بدانیم که چه کسی است فقط می خواهم او را متقاعد کنم که چنین مسائلی را نباید فاش کرد و باید میان بازیکنان مانند راز باقی بماند ".

این در حالی است که پپ گواردیولا چندی پیش عنوان کرده بود که قطعاً این بازیکن را پیدا خواهد کرد و او از باشگاه نیز بیرون خواهد نمود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واتسکه: بایرن را به اسپانیایی ها ترجیح می دهم

624-watzke-2.jpg


FCBayern.ir- هانس یوآخیم واتسکه نائب رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند پس از پیروزی 3 بر 1 مقایل ماینتس در شبکه تلویزیونی زد دی اف حاضر شد و از تصمیم خود برای نگه داشتن روبرت لواندوفسکی دفاع کرد.



او در پاسخ به این سوال که چرا مهاجم لهستانی دورتموند را پیش از پایان قرارداد به بایرن واگذار نکرده است تا از مبلغ فروش او استفاده کند گفت:" اگر فردا شما روزنامه ها را باز کنید خواهید دید که چه کسی بهترین گلزن بوندس لیگا است شاید این به خوبی توضیح لازم را برای تصمیم ما به شما ارائه دهد."



او در ادامه از روند صعودی بایرن حمایت کرد و گفت:" من هیچ مضایقه ای در مورد بایرن ندارم اینکه یک تیم آلمانی بهترین تیم جهان باشد را به تیم های اسپانیایی ترجیح می دهم. شما در آینده ای بسیار نزدیک شاهد این خواهید بود که بار دیگر رقابت امتیازی بایرن و دورتموند نزدیک خواهد شد هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده."



واتسکه در پایان به شکست مقابل بایرن اشاره کرد و گفت:" این یک واقعیت است که گوتسه در مقابل باشگاه سابق خود نمایش خوبی داشته ولی من از باخت مقابل بایرن عصبانی شدم نه اینکه ماریو گوتسه گلزن این بازی بوده است."


بداشتوبر و رویای حضور در جام جهانی

624-badstuber-1.jpg


FCBayern.ir- هولگر بداشتوبر یک سال و اندی است که با مصدومیت رباط صلیبی دست به گریبان است او در حال حاضر از شرایط خود راضی است و به نظر در مسیر خوبی برای بازگشت گام بر می دارد.



با این وجود باشگاه بایرن مونیخ امیدوارند که مدافع چپ پای خود را در آستانه ی آغاز جام جهانی برزیل به میادینت بازگردانند مدافع مصدوم بایرن در گفتگویی با مجله "فوکوس" اظهار داشت:" جام جهانی راهی طولانی برای من خواهد بود اینکه ه زمانی صد در صد آماده خواهم شد را نمی دانم من یک سال صبر کردم بنابراین می توانم چند ماه نیز این شرایط را ادامه دهم."



باشگاه بایرن نیز هر گونه خبر منتشره پیرامون پایان دوران حرفه ای بداشتوبر را رد کرد و از روند بهبودی او ابراز رضایت کرد کارل هاینس رومینیگه در این ارتباط به بیلد می گوید:" من ترجیح می دهم بداشتوبر به آمادگی کامل برسد و ناتوانی های خود را پشت سر بگذارد تا بتوانیم او را به طور کاملا آماده در اختیار داشته باشیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بازگشت فیلیپ لام به تمرینات بایرن

624-lahm-6.jpg


FCBayern.ir- فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ که بدلیل مصدومیت در دیدار چهارشنبه شب مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست در بازی هفته هاردهم مقابل آینتراخت برانشوایگ حاضر باشد امروز یک شنبه به تمرینات بایرن اضافه شد.



کاپیتان اول بایرن و تیم ملی آلمان از ناحیه عضله روی ران دچار کشیدگی شده بود بازگشت او به تمرینات خبر خوبی برای مونیخی ها خواهد بود اما به نظر می رسد کادر فنی بایرن عجله ای برای حضور او در میدان ندارند و وی در دیدار جام حذفی مقابل آگسبورگ نیز غایب خواهد بود تا از این فرصت برای رسیدن به آمادگی کامل بهره ببرد.


هانس روبن :بایرن تاکنون پیشنهادی نداده است

624-robben-1.jpg


FCBayern.ir - هانس روبن با بیان اینکه تاکنون باشگاه بایرن مونیخ پیشنهادی برای تمدید قرارداد ارین روبن پیشنهاد نداده است برای شایعات مبنی بر اینکه ستاره هلندی مونیخیها ممکن است بایرن را ترک نماید صحه گذاشته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هانس روبن پدر و مدیر برنامه های ارین روبن وینگر باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با یورو اسپورت خبری آلمان اعلام نمود :"ما هیچ پیشنهاد تازه ای را را از سوی باشگاه مونیخی دریافت نداشته ایم .البته فعلا پسرم اصلا به این موضوع توجهی ندارد وتمام تمرکز خود را بر روی موفقیت باشگاه بایرن قرار داده است که از نطر من نیز این بهترین کار ممکن در حال حاضر است"

خود روبن نیز در مصاحبه با شبکه اسکای ـآلمان نیز اعلام داشته است :"من اصلا بر روی این مسائل توجهی نخواهم داشت فکر و توجه من تنها بر روی موفقیت باشگاه بایرن و رقابتهای داخلی و اروپایی باشگاه متمرکز شده است. هنوز زمان زیادی یر حل این مساله باقی مانده وصحبت در مورد ترک یا ماندن در باشگاه بایرن از سوی من در اینده هنوز زود است."

رسانه های آلمانی قبلا از تلاش رومنیگه برای تمدید قرارداد ستاره این روزهای باشگاه بایرن مونیخ خبر داده بودند که با این توضیحات این اخبار فعلا تکذیب شده است.باشگاه بایرن مونیخ هنوز قرارداد بسیاری از ستاره های خود نظیر بواتنگ ،الابا، تونی کروس و حالا نیز ارین روبن را تمدید نکرده و وضعیت این بازیکنان در آینده هنوز مشخص نمی باشد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هویبرگ برترین بازیکن جوان سال دانمارک

624-hojbjerg-1.jpg


FCBayern.ir - پیر امیل هویبرگ بازیکن جوان و با استعداد باشگاه بایرن مونیخ بعنوان برترین بازیکن جوان سال دانمارک انتخاب شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: هویبرگ بازیکن با استعداد بایرنی ها بعنوان برترین بازیکن جوان سال دانمارک انتخاب شد و اولین افتخار دوران فوتبالی اش را با حضور در باشگاه بایرن مونیخ کسب کرد. این بازیکن هجده ساله برای اولین توسط یوپ هاینکس سرمربی موفق بایرنی ها مورد استفاده قرار گرفت همانطور که دیوید آلابا نیز از دست آورد های این مربی بزرگ است.





هویبرگ خود در رابطه با کسب این موفقیت می گوید: " این یک افتخار بزرگ برای من است ".


ریبری: رای ساخو به رونالدو مایوسم کرد

345947_heroa.jpg




ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که از اینکه هموطنش علنا اعلام کرده که به نظر او رونالدو شایسته کسب توپ طلاست به شدت ناراحت است

سایت گل – جنگ توپ طلای امسال ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است از یکسو بازیکنی مثل زلاتان ایبراهیمویچ مدام اعلام می کند که خودش را برترین بازیکن دنیا می داند و برای اثبات این موضوع حتی به توپ طلا نیاز ندارد و از طرف دیگر چهره‌ای مثل فرانک ریبری ستاره فرانسوی بایرن مونیخ با مصاحبه‌های هر روزه قصد دارد حقانیت خود را برای بردن این جایزه نشان بدهد. نکته مهم این است که او با وجود درخشش در تمام سال از درخشش خارق‌العاده فردی رونالدو در فصل تازه اروپا هراس دارد، چیزی که می‌تواند رقیب او در کسب توپ طلای امسال باشد.

اما داستان جدید در مورد ریبری، مصاحبه ساخو هم تیمی او در تیم ملی فرانسه درباره توپ طلاست. ساخو بازیکن لیورپول که صعود فرانسه به جام جهانی را دوشادوش ریبری جشن گرفته ، درباره نظرش در این‌باره که چه کسی باید توپ طلا را ببرد گفته:« من اگر بودم رونالدو را انتخاب می‌کردم. او یک بازیکن بسیار سطح بالا و یک ورزشکار فوق‌العاده با آماری خیره‌کننده است که همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته قلب من به ریبری رای می‌دهد اما آمارها هرگز دروغ نمی‌گویند.»

از آن طرف ریبری تا این خبر را شنیده در گفت‌وگو با اکیپ واکنش نشان داده است، او دراین باره گفته:« ساخو مرا مایوس کرد. حرف‌های او واقعا حالم را بد کرد. به خاطر حرف هایی که اخیرا زده. در هر صورت فوتبال همین است. او نظرش را داده و زندگی همین است و این موضوع جدی و مهمی نیست.»

ریبری یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ در کسب سه قهرمانی در رقابت های فصل گذشته بود و درعین حال به تیم ملی فرانسه نیز کمک کرد تا به جام جهانی 2014 برسد. البته فرانسه نیز به سان پرتغال مسیری ساده را برای رسیدن به این تورنمنت طی نکرد ودرنهایت در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی آف با نتیجه 2-3 از سد اوکراین عبور کرده و به جام جهانی رسید.

دراین میان و درشرایطی که کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری دو مدعی اصلی فتح توپ طلا هستند، برخی ها معتقدند که ریبری به خاطر فتح تمام جامهای ممکن با بایرن در فصل گذشته باید به توپ طلا برسد و برخی دیگر معتقد است که کریستیانو رونالدو به خاطر نمایش های فردی فوق العاده اش در سال جاری شایسته دریافت این جایزه است.

با مصدومیت لیونل مسی حالا کورس حساس برای فتح توپ طلای سال 2013 میان ریبری و کری رونالدو درجریان است. سران فیفا مهلت شرکت در رای گیری توپ طلای امسال را تا پنجشنبه پیش تمدید کرده بودند و به شرکت کنندگان نیز اجازه داده بودند تا در صورت ارسال آراءشان ، در صورت تغییرعقیده آن را تغییر دهند
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نویر: ما انسان هستیم، نه ماشین

341217_heroa.jpg




دروازه بان ملی پوش بایرن تاکید کرد که نباید انتظار داشت که تیمش هر هفته بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد.

سایت گل- مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل برانشوایگ، تاکید کرد که بازیکنان تیمش هم مانند بقیه انسان هستند، نه ماشین.

پیروزی در دیدار دیروز، هجدهمین پیروزی پیاپی باواریایی ها بود. روبن در نیمه اول دو گل زد اما برانشوایگ در نیمه دوم می توانست کار را به تساوی هم بکشد اما در نهایت بازی با همان دو گل به پایان برسد.

نویر تاکید کرد که نباید انتظار داشت که بایرن هر هفته بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد.
او به خبرنگاران گفت:" ما هم انسان هستیم، نه ماشین."

تونی کروس، هافبک ملی پوش بایرن هم با تایید صحبت های نویر، گفت:" مشکلی نیست اگر گاهی اوقات تنها به سه امتیاز برسید. نمی توان هر هفته بهترین بازی ها را ارائه داد."

بایرن با این پیروزی، برتری 4 امتیازی اش نسبت به لورکوزن، تیم دوم جدول را حفظ کرد.


داوری: بازی در برابر قهرمان چمپیونزلیگ دشوار بود

345501_heroa.jpg




دانیل داوری در بازی مقابل بایرن مونیخ تنها دوبار تسلیم شد
سایت گل- هفته چهاردهم بوندس لیگا با پیروزی مدعیان وارد شب آخر خود شد بایرن مونیخ صدر نشین لیگ شب گذشته در آلیانس آره نا میزبان آینتراخت برانشوایگ و یاران دانیل داوری بود.

مقاومت داوری در این بازی خیلی زود شکسته شد و آرین روبن ستاره هلندی بایرن در دقایق ابتدایی بازی بود که بایرن را پیش انداخت. مونیخی ها در ادامه حاکم مطلق زمین بودند و حتی درصد مالکیت توپ به 84 درصد به سود آن ها نیز رسید دومین گل این بازی را هم روبن به ثمر رساند تا رکورد 39امین دیدار بدون شکست برای مونیخی ها بهبود یابد.

دانیل داوری دروازه بان تیم ملی ایران پس از پایان بازی در مورد عملکرد برانشوایگ به خبرنگاران گفت:" در ابتدای بازی ما جسارت خود را از دست داده بودیم و مالکیت توپ از آن بایرن بود در نتیجه هیچ شانسی برای گلزنی نداشتیم اما در نیمه دوم به خود آمدیم و بازی جسورانه ای را انجام دادیم. امروز در برابر قهرمان چمپیونزلیگ بازی کردیم تیمی که به خوبی ویژگی هایش را به نمایش گذاشت و این بسیار سخت بود."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
اتحاد روبن، مولر و کروس: باید می بردیم که بردیم!

624-fcb-bundesliga-4.jpg


FCBayern.ir - پس از پیروزی خفیف بایرن در مقابل برانشوایگ، باواریایی ها به مصاحبه با سایت رسمی بوندسلیگا پرداختند و در مورد این مسابقه اظهار نظر کردند.

آرین روبن: با توجه به سفر پر فشاری که به مسکو داشتیم این بازی برای ما با دشواری همراه بود، در نیمه اول نمایش خوب و با تمرکزی داشتیم و توانستیم گل زود هنگام هم بزنیم اما در نیمه دوم شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و هرگونه انتقاد از نمایش ما در نیمه دوم کاملا منصفانه است.

توماس مولر: کاری که باید انجام میدادیم را انجام دادیم و این امر با توجه به انگیزه بالای ما پس از پیروزی مقابل دورتمند و زسکا کار دشواری نبود، ما به یک گل زود هنگام احتیاج داشتیم تا بتوانیم بازی را کنترل منیم و با خیال آسوده به مصاف آگسبورگ برویم، با توجه به اینکه آن مسابقه در جام حذفی برگزار می شود انگیزه بالی تیم حریف می تواند برای ما حطرناک باشد.

تونی کروس: ما باید این بازی را می بردیم چرا که حساب بسیار زیادی روی این بازی باز کرده بودیم در چنین مسابقاتی باید برای خود انگیزه ایجاد کنی و این کاری بود که ما توانستیم در نیمه اول انجام دهیم.


گواردیولا: تیاگو بازیکن "شجاعی" است

624-guardiola-4.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا در یک مصاحبه عنوان کرد که اگرچه تیاگو در بازی دیشب به طور کامل بازی کرده است اما هنوز برای کامل بازی کردن آماده نشده است. او در آخر برای این بازیکن از لفظ "شجاع استفاده نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: گواردیولا در مصاحبه ای به عملکرد اخیر هافبک تازه واردش ،تیاگو آلکانترا پرداخت و گفت: " در حال حاضر بازیکنان زیادی داریم که در دوران مصدومیت به سر می برند و تیاگو بازیکنی است که می تواند جای این بازیکنان را پر کند تمت هنوز برای کامل بازی کردن آماده نیست ".

پپ در ادامه افزود: " تیاگو بازیکن شجاعی است اما هنوز نیازمند فرصت است تا بتواند به امادگی کامل برسد.من از عملکرد او نیز بسیار راضی هستم و بعد از غیبت طولانی مدت چنین عملکردی عالی است ".

پپ در پایان گفت: " این نشان می دهد که او شخصیت بسیار قوی دارد و من خوشحال هستم که این بازیکن را در اختیار دارم ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پپ روبن را مورد ستایش قرار داد

624-guardiola-5.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان بعد از 2 گلی که روبن در مقابل برانشوایگ به ثمر رساند وینگر هلندی تیمش را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن مونیخ در هفته چهاردهم رقابتهای بوندسلیگا میزبان تیم قعر جدولی برانوشایگ بود که در پایان توانست با 2 گل به برتری دست یابد.

آرین روبن در این مسابقه در دقایق 2 و 30 مسابقه هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا بتواند رضایت کامل سرمربی تیم را جلب نماید و گواردیولا را وادار به ستایش او کند.

به این ترتیب باواریایی ها در طول هشت روز توانستد 3 برد ارزشمند را برابر دورتمند، زسکا و برانشوایگ کسب کنند و بدین ترتیب وضعیت مناسبی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان پیدا کنند.

گواردیولا پس از مسابقه به سایت رسمی بایرن مونیخ گفت:" بسیار خوشحال هستم، روبن بازیکن مهمی برای ماست که گلهای زیادی هم برای ما به ثمر رسانده است، همانطور که دیدید برانشوایگ شانسهای بسیاری برای گل داشت که همین مساله نشان می دهد که بوندسلیگا تا چه حد دشوار است."


می خواهم تا پایان دوران بازیگریم در بایرن بمانم

624-dante-3.jpg


FCBayern.ir - دانته مدافع برزیلی و تازه ملی پوش بایرن مونیخ معتقد است که حضور در بایرن مونیخ آرزوی هر بازیکنی است و بهترین لتفاق زندگی او نیز حضور در این تیم می باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: دانته در یک مصاحبه با "Kicker" گفت: " همسر و فرزندان من اینجا احساس بسیار خوی دارند و دوست دارند در مونیخ بمانند. آن ها به من فشار می آوردند که عملکردم را بهتر کنم تا بتوانینیم در اینجا مدت بیشتری بمانیم ".

مدافع سی ساله بایرنی ها ادامه داد: " اگر کسی بیاید و به من بگویید که می توانی تا پایان دوران بازیگریت در اینجا بمانی سریع دست به قلم می شوم و قرارداد را امضاء می کنم. حضور در بایرن بهترین اتفاق زندگی هر بازیکنی است ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ریبری: 80 دقیقه با دنده ی شکسته بازی کردم

624-ribery-5.jpg


FCBayern.ir- فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که در دیدار پلی آف جام جهانی مقابل اوکراین، 80 دقیقه را با درد شدید و دنده ی شکسته برای تیم ملی بازی کرده است.

او که با کانال فرانسوی زبان " کانال +" صحبت می کرد گفت:" در دیدار مقابل اوکراین درد شدیدی داشتم اما بازی کردم بعد متوجه شدم که دنده ام شکسته است اما 80 دقیقه در زمین بودم."

سه هفته ی پیش بود که ریبری توانست در دیدار فرانسه مقابل اوکراین شکست 2 بر 0 رفت را با پیروزی 3 بر 0 عوض کند و خروس ها با این پیروزی راهی جام جهانی شوند.

پس از بازگشت از اردوی تیم ملی او سه بازی اخیر بایرن را مقابل دورتموند، زسکا و برانشوایگ از دست داد اما کادر پزشکی بایرن امیدوار است او را برای دیدار چهارشنبه شب در مقابل آگسبورگ آماده کند و برای بایرن به میدان برود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
یک سورپرایز بزرگ برای ریبری:300 ماسک ریبری در کانال + فرانسه

340237_heroa.jpg


ریبری دیروز در برنامه کانال فوتبال کلاب که از کانال + فرانسه پخش می شد، با یک سورپرایز ویژه روبرو شد

سایت گل- فرانک ریبری، ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ دیشب میهمان برنامه کانال فوتبال کلاب ، کانال + فرانسه بود و در جریان این برنامه با یک سورپرایز بزرگ مواجه شد.

سیصد فرد حاضر در پلاتوی محل فیلمبرداری با تقلید از ایده کمپین باراخاس و لا پنیا لاکلاسیکا که اخیرا ایده استفاده از ماسک هایی از چهره رونالدو برای حمایت از او را داده بودند، ماسک هایی با چهره فرانک ریبری را به صورت زدند.

در جریان بازی رئال مادرید مقابل گالاتاسرای بود که با وجود غیبت کریس در آن بازی، 45 هزار ماسک رایگان میان هواداران مادریدی توزیع شد تا بدین ترتیب حمایت هواداران این تیم درمسیر کسب توپ طلا را شاهد باشیم.

حالا در جریان این برنامه تلویزیونی 300 نفر با به چهره زدن ماسک های ریبری فریاد زدند:« ریبری توپ طلا» و علاوه بر این، نتیجه نظرسنجی ها در فرانسه نشان می دهد که 53% از فرانسوی ها او را به عنوان بازیکن شایسته دریافت توپ طلا در سال 2013 می دانند.

بعد از این سورپرایز، ریبری در صحبت هایی گفت:« این کار احساس فوق العاده ای را به من منتقل کرد. باید به لذت بردن از فوتبال با پیراهن تیم ملی فرانسه و بایرن ادامه دهم. برای من به منزله یک رویاست که بتوانم توپ طلا را در دستانم بگیرم.فکر می کنم که آن کارهای لازم برای فتح این جایزه را انجام داده ام.»

ریبری در پاسخ به سوالی درمورد تمدید زمان شرکت در رای گیری توپ طلا گفت:« من از این تصمیم عصبانی نشدم ولی از تغییر درزمان شرکت در رای گیری حسرت زیادی خوردم. واقعا حسرت آور است که یک مسیر را با یک قانون مشخص شروع کنی و بعد آن را تغییر بدهی ولی هیچ اتفاقی نیفتاده. من از عملکردی که در بایرن داشته ام راضی و خوشحالم.»

2isjotz.jpg
 
بالا