• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بکن باوئر: لواندوفسکی بهتر از مانجوکیچ است

624-beckenbauer-3.jpg


FCBayern.ir- فرانتس بکن باوئر اسطوره ی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در اظهار نظراتی به حمایت آشکار از انتقال روبرت لواندوفسکی مهاجم بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ می پردازد و کیفیت او را بالاتر از ماریو مانجوکیچ عنوان می کند.



قیصر در گفتگویی که با شبکه تلویزیونی اشپورت وان داشت اینگونه عنوان کرد:" لواندوفسکی بسیار قدرت مند تز از مانجوکیچ است او می تواند برای باشگاه یک دارایی باشد."



بکن باوئر ادامه می دهد:" شاید او از نظر بدنی تنها کمی نسبت به ماندجوکیچ برتری داشته باشد اما قدرت انعطاف پذیری لواندوفسکی او را برتر از هر مهاجمی می کند من امیدوارم هر ه زودتر او را با پیراهن بایرن مونیخ ببینم."


شواینی: برنده بازی شنبه و گام بلند برای قهرمانی

624-schweinsteiger-1.jpg


FCBayern.ir- باستین شواین اشتایگر هافبک مصدوم باشگاه بایرن مونیخ که پس از عمل جراحی موفقیت آمیز روی مچ پا تا نیم فصل از میادین دور خواهد بود در مورد دیدار شنبه شب بایرن و دورتموند صحبت های جالبی را بیان کرده است به مهمترین آن ها اشاره می کنیم.



او در گفتگویی با شبکه تلویزیونی اشپورت وان می گوید:" دورتموند تیمی است با سرمایه های بزرگ و یکی از قدرت های بوندس لیگا است بازیکنان فوق العاده ای را در اختیار دارد اما وقتی ما می توانیم برنامه هایمان را انجام دهیم هیچ ترسی از آن ها نخواهیم داشت به سختی تلاش خواهیم کرد تا آن ها را شکست دهیم."



شواینی در ادامه می افزاید:" این دیدار تا حدود زیادی می تواند تکلیف قهرمانی را مشخص کند زیرا این دو تیم در ادامه فصل امتیازات زیادی را از دست نخواهند داد و پیروز بازی رو در رو می تواند گام بلندی برای موفقیت در ادامه فصل بردارد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
برنامه ویژه کلوپ برای دیدار با بایرن

624-kloop-2.jpg


FCBayern.ir- يورگن كلوپ سرمربي تيم بوروسیا دورتموند تمرينات اين تيم را پیش از دیدارهای پيش رو پشت درب های بسته و مخفیانه برگزار می کند.



شنبه شب در رقابت های بوندسليگا آن ها به مصاف بإيرن مونيخ خواهند رفت و در همين هفته در رقابت هاي لیگ قهرمانان اروپا در مرحله پنجم گروهي اين رقابت ها مقابل ناپولي ايتاليا بازي خواهد كرد.



به همين دليل يورگن كلوپ تصميم گرفته تا تمرينات اين تيم را مخفيانه برگزار كند تا بدین ترتیب بايرن مونيخ با شوک روبرو كند و در راستاي همين برنامه، آن ها روزانه يك نوبت تمرين خواهند كرد و روز جمعه هم تمرينی نخواند داشت و در هتل براي ديدن فيلم بازي های بايرن و آناليز اين تيم جمع می شوند.


نحسی هفته ی سیزدهم در اردوی دورتموندی ها

hummles-injury_624.jpg


FCBayern.ir- پس از انجام دیدار ملی شب گدشته تیم ملی آلمان و انگلستان خبری اردوی دورتموندی ها را لرزاند مصدومیت متس هوملس مدافع و یکی از ارکان تاکتیکی یورگن کلوپ آن هم در آستانه ی دیدار حساس بوندس لیگایی مقابل بایرن مونیخ.



پس از معاینه ی پزشکی امروز روی پای مصدوم هوملس مشخص شد که او از ناحیه پاشنه ی پای راست دار آسیب دیدگی شده است و روند بهبود مصدومیت وی تا اواسط ژانویه به طول می انجامد و این بدترین خبر برای یورگن کلوپی است که سوبوتی را نیز به تازگی تا پایان فصل از دست داده بود اما این مصدومیت ها تنها به مدافع مرکزی محدود نشد مارسل اشملزر نیز از ناحیه ماهیچه ی پشت ساق دچار آسیب شده است و دست کم سه هفته دور از میادین خواهد بود.



دردسرهای کلوپ برای دیدار با بایرن به اوج رسیده است آن ها پس از بازی حساس هفته سیزدهم مقابل بایرن باید در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک دیدار مرگ و زندگی به مصاف ناپولی بروند و این شرایط را برای نائب قهرمان فصل پیش وخیم تر می کند. حضور اسون بندر در قلب دفاع و استفاده از بلاژی کوفسکی به عنوان هافبک دفاعی یکی از گزینه های محتمل کلوپ برای دیدارهای پیش رو است.



اما در اردوی بایرنی ها همه چیز روبراه است ژروم بوآتنگ که در دیدار شب گذشته تا حدودی احساس مصدوم می کرد و بین دو نیمه تعویض شد اکنون سرحال و آماده است و مونیخی ها را در بازی شنبه شب همراهی خواهد کرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گوتزه را هو نکنید

624-gotze-1.jpg


FCBayern.ir- در آستانه دیدار حساس شنبه شب بوروسیا دورتمند و بایرن مونیخ در هفته سیزدهم بوندسلیگا حساسیت ها و حواشی لین مسابقه به اوج خود رسبده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ قطعا ماریو گوتزه ستاره سابق تیم دورتمند که ابتدای فصل با انتقالی جنجالی راهی آلیانز آرنا شد در متن این حواشی قرار دارد.

پیش بینی می شود که طرفداران دورتمند استقبال بدی از ستاره یاغی خود داشته باشند و در همین راستا میشائیل زورک مدیر ورزشی باشگاه دورتمند هواداران تیمش را به خویشتن داری در مورد این بازیکن دعوت کرد.

زورک در پیامی از طرفدارن دورتمند خواست در جریان این مسابقه گوتزه را هو نکنند، زورک در گفت و گو با بیلد گفت:" من مصرانه از طرفداران می خواهم در مقابل گوتزه با نجابت و جوانمرادنه رفتار کنند، او به مدت 12 سال با پیراهن تیم ما نمایش قدرتمندانه ای داشت و همین امر مارا مجاب به احترام گذاشتن به او می کند."

بازی شنبه شب نخستین بازگشت ماریو گوتزه به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بعد از جدایی اش از این تیم در تابستان گذشته می باشد.


یوونتوس و ارائه پیشنهاد برای خرید مانژوکیچ

624-mandzukic-3.jpg


FCBayern.ir - به گفته روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین باشگاه یوونتوس قصد دارد برای خرید ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات باشگاه بایرن مونیخ پیشنهادی را به باشگاه مونیخی ارائه نماید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ روزنامه توتو اسپورت ایتالیا مدعی شده است انتونیو کونته سرمربی باشگاه یوونتوس به این بازیکن کروات علاقه دارد و در حال حاضر مانژوکیچ را به عنوان بهترین مکمل برای کارلوس توز مهاجم آرژانتینی باشگاه تورینی می داند و از این رو پیشنهاد خرید مهاجم کروات را به باشگاه تورینی ارائه نموده است

بر پایه این گزارشها ایوان کوجتکویچ وکیل و مدیر برنامه های ماریو مانژوکیچ به هنگام مسابقه یوونتوس با رئال مادرید در ورزشگاه اختصاصی باشگاه یوونتوس معروف به "یوونتوس ارنا " حضور داشته است.

انتظار می رود باشگاه یوونتوس روند مذاکرات خود را در پایان همین ماه با باشگاه بایرن مونیخ آغاز نماید البته در این میان باشگاه ایتالیایی میداند خرید مانژوکیچ از باشگاه بایرن مونیخ بسیار سخت است زیرا این مهاجم کروات یکی از بازیکنانی است که مورد توجه و اعتماد پپ گواردیولا سرمربی باشگاه مونیخی قرار دارد ولی از طرفی دیگر احتمال خرید روبرت لواندوفسکی در پایان فصل جاری توسط باواریاییها ممکن است کار گورخرها را برای خرید مهاجم کروات باشگاه مونیخی آسانتر نماید.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ریبری بازی بزرگ بوندسلیگا را از دست داد

624-ribery-2.jpg


FCBayern.ir- خبر ناراحت کننده برای بایرن مصدومیت فرانک ریبری در دیدار سه شنبه شب در مقدماتی جام جهانی برابر اوکراین است. بازیکن سال اروپا در یازی با اوکراین دچار درد و شکستگی در دنده دهم خود شده است و قطعا بازی صدر جدول برابر دورتموند را از دست خواهد داد.



این بازیکن 30 ساله به احتمال زیاد در سفر به مسکو در چهارشنبه برای بازی با زسکا نیز بایرن را همراهی نخواهد کرد. ریبری در این باره گفت "من بسیار ناراحت شدم زیرا میخواستم در بازی برابر دورتموند حاضر باشم. با این حال مطمئنم تیم بدون من هم میتواند این کار را به خوبی انجام دهد."


بدین ترتیب سوپر استار فرانسوی به لیست مصدومین بایرن اضافه شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
09785561307610866355.png


54837081082974577198.png

83757722790141356947.png

شنبه 2 آذر سال 1392

ساعت 21 بوقت ایران


15879035785541646248.png
____________________
87584641883104347455.png

___
27340400376340101840.png
________________________________________________
51099908467459809889.bmp
__ ___________
________​

__​
____​





54368312153882499968.png

01398040030946081449.jpg

Schiedsrichter:
Gräfe (Berlin)
Assistenten: Kleve (Köln), Sinn (Filderstadt)
Vierter Schiedsrichter: Kircher (Rottenburg)





39555435453057119168.png


91249360538597436871.jpg


نام ورزشگاه:Signal Iduna Park
ظرفیت:80.645 نفر
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سامر: شکست در این بازی نشانه بدی است

624-sammer-4.jpg


FCBayern.ir - ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ قبل از مهمترین بازی تیمش در بوندسلیگا مقابل بوروسیا دورتمند عنوان کرد که دوست دارد هر دو تیم با تمام قوا به این بازی پای بگذارند.او همچنین معتقد است که باخت در این بازی نشانه بدی برای تیم است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: ماتیاس سامر در ابطه بازی حساس مقابل بوروسیا دورتمند در هفته سیزدهم بوندسلیگا به "SKky" گفت: " ترجیح می دهم که تیم حریف با تمام قوا و بدون هیچ بازیکن مصدومی پای به این بازی بگذارد تا بازی جذابی را در پیش داشته باشیم ".

سامر در ادامه افزود: " شما همیشه نمی توانید در جریان بازی پیروز شوید، بنابراین فکر می کنم با شرایط پیش رو نتوانیم در نود دقیقه تیم حریف را، ما هدایت کنیم. شکست در این بازی نشانه خوبی برای تیم نیست ".


ماگات: دورتمند شانسی برای برد ندارد

016330267_30300.jpg


FCBayern.ir - فلیکس ماگات سرمربی سابق بایرن مونیخ معتقد است که بوروسیا دورتمند در بازی پیش رو مقابل بایرن مونیخ شانسی برای برد ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: فلیکس ماگات در مصاحبه با "Tz" در مورد بازی روز شنبه می گوید: " بوروسیا دورتمند تیم قوی است اما بایرن مونیخ در این روز ها نتایج بسیار خوبی را می گیرد و تیم بسیار قوی را تحت اختیار دارد که این نشان می دهد بورسیا شانسی برای این بازی ندارد. غیبت هوملس باعث تاسف است اما نمی توان گفت که وجود او باعث می شود بایرن ضعیف تر نشان دهد حتی با وجود هوملس نیز بوروسیا شانسی برای این مسابقه نخواهد داشت ".

ماگات در ادامه افزود: " فصل پیش تنها رقابت میان بوروسیا دورتمند و بایرن مونیخ بود اما در این فصل بایر لورکوزن نیز خوب ظاهر شده است و این جذابیت بوندسلیگا را بیشتر می کند ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کلوپ: بایرن بدون ریبری نیز قوی است

624-kloop-2.jpg


FCBayern.ir - یورگن کلوپ سر مربی جوان زنبور ها بعد از اینکه خبر از مصدومیت ریبری و نرسیدنش به بازی مقابل بوروسیا دورتمند شنیده شد، عنوان کرد که بایرن مونیخ بدون ریبری نیز قوی است و می تواند با هر تیمی مقابله کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: یورگن کلوپ در این رابطه افزود: " ریبری بازیکن بزرگی است و پر کردن جای او مشکل است اما بایرن مونیخ تیمی است که متکی به فرد نیست. هر تیمی نمی تواند بازیکن مانند ریبری را در اختیار داشته باشد اما بایرن مونیخ از محدود تیم هایی است که می تواند با یک جایگزین خوب جای او را پر کند ".

این درحالی است که بورسیا دورتمند نیز مصدومینی از جمله هوملس و سوبوتیچ که از ارکان اصلی خط دفاع هستند را در اختیار ندارد که این کار را برای آن ها دشوار خواهد کرد.


گواردیولا: دورتمند را دست کم نمی گیریم

624-guardiola-1.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حساس روز شنبه عنوان کرد که به هیچ وجه تیم بوروسیا دورتمند دست کم نخواهند گرفت و در این رابطه به بازیکنانش هشدار کافی را داده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: گواردیولا در کنفرانس قبل از بازی روز شنبه، به خبرنگاران گفت: " همه می دانند که این بازی بسیار حساس است و من معتقد هستم که این مصدومیت های فراوان تاثیری چندانی در حساسیت این بازی نخواهد گذاشت . همچنین این بهانه خوبی نیست که مصدومیت ها را عامل باخت و برد بدانیم ".

گواردیولا در ادامه در مورد ریبری که بازی فردا مقابل بوروسیا دورتمند را از دست داده است گفت: " ریبری از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان ما به حساب می آید و پر کردن جای او مشکل است.اما در مورد بازگشت او باید بگویم که امیدوار هستیم که بتوانیم از او در بازی های جام باشگاه های جهان که در مراکش برگذار می شود، استفاده کنیم ".

سرمربی مونیخی ها در ادامه در مورد حضور گوتزه در مقابل تیم سابق خود نیز گفت: " ماریو در این بازی قطعاً تمام تلاش خود را خواهد کرد و تشنگی فراوانی نیز برای حضور در بازی دارد که این بسیار به نفع ما خواهد بود
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ماریوی جوان در بازگشت به جهنم وست فالن

624-gotze-1.jpg


FCBayern.ir- شنبه شب در حساس ترین بازی نیم فصل اول بوندسلیگا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بایرن مونیخ میهمان بوروسیادورتمند خواهد بود، بدون شک یکی از عواملی که جذابیت بیشتری به این مسابقه خواهد داد حضور ماریو گوتزه در این مسابقه و بازگشت او به وست فالن خواهد خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ حدودا چهار سالی از معرفی جوانی که امیدها روز به روز به سوپر استار شدنش بیشتر می شود می گذرد، زمانی که خبر درخشش یک جوان 17 ساله در تیم زرد و سیاه آلمانی که دست بر قضا حال و روز چندان خوشی نداشت و بعد ها مشخص شد در حال پوست اندازی بوده است و حضور جسته و گریخته ماریوی جوان در ترکیب بوروسیادورتمند به گوش می رسید، از همان زمان ها هم تیم های بزرگ اروپایی و آلمانی برای این ستاره آینده دار دندان تیز کرده بودند و اما این بازیکن جوان چراغ سبزی برای جدایی از دورتمند نشان نمیداد.

بعد از سالها با درخشش گوتزه و همزمان با آن شکوفایی مجدد دورتمند و قهرمانی در بوندسلیگا برای 2 سال متوالی نام گوتزه بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد و بایرن یکی از باشگاههایی بود که همواره این بازیکن را زیر نظر داشت، در سال 2012 و با اضافه شدن جوان آلمانی دیگری به نام مارکو رویس به ترکیب زنبور ها و درخشش این 2 مهره کلیدی در کنارهم نوید روزهای طلایی تر برای دورتمند را می داد اما در یکی از غیر منتظره ترین انتقالهای تاریخ بوندسلیگا و درآستانه دیدار حساس دورتمند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر رسمی انتقال ماریو گوتزه به بایرن اعلام شد، این خبر به اندازه ای غیر منتظره بود که تا ساعتها رسانه های نزدیک به باشگاه دورتمند از انتشار آن خودداری می کردند و آنرا یک شوخی رسانه ای می دانستند اما حقیقت تلخ دامن دورتمند را گرفت و ستاره ای که رفته رفته به نماد باشگاه دورتمند تبدیل می شد یک شبه به منفورترین چهره در نزد هواداران بوروسیا تبدیل شد.

دست تقدیر بایرن و دورتمند را به فینال اروپا رساند و حتی خوشحالی گوتزه بر روی سکو های ویمبلی بعد از گل گوندوگان هم نتوانست آتش خشم هوادارن تیم سابق را کم کند و حالا گوتزه باید نگران بازگشتش به وست فالن باشد، بایرن در ابتدای فصل و در بازی سوپر جام به این ورزشگاه آمد که گوتزه در آن موقع می توان گفت خوش شانس بود که به علت آسیب دیدگی به دورتمند سفر نکرد و شاید الان بد شانس است که با توجه به مصدومیت ریبری و شکیری به احتمال فراوان از ابتدا در ترکیب بایرن قرار خواهد گرفت.

هرچند که چند روز پیش میشائیل زورک چند روز پیش از هواداران خواست که رفتار مناسبی با ستاره یاغی خود داشته باشند اما هواداران افراطی دورتمند ثابت کرده اند که به هیچ عنوان در مقابل دشمنان توصیه پذیر نیستند که نمونه آن در دیدار با شالکه به نمایش گذاشته شد.

بدون شک نخستین بازگشت گوتزه به سیگنال ایدونا پراک یکی از سخت ترین بازی های دوران حرف ای اش خواهد بود او بهتر از هرکس دیگر می داند که جو سنگین این ورزشگاه تا چه حد می تاند عصبی کننده باشد البته گوتزه بارها اعلام کرده است که برای این مسابقه آماده است و فقط روی بازی تمرکز خواهد داشت.

به هرحال تنها چیزی که پیش از آغاز این مسابقه مشخص است رفتار دورتمندی ها با گوتزه به هیچ عنوان دوستانه نخواهد بود و باید منتظر یک شب سخت برای جوان بایرنی ها باشیم، اما در سوی دیگر گوتزه که همواره در جدال های رو در وری بایرن دورتمند موفق بوده است در صورت در خشش در بازی شنبه شب می تواند جایگاه خود را قلب هواداران بایرن پیدا کند و گوتزه شاید از جهنم وست فالن برای خود بهشت بسازد.


ریبری: به زودی باز می گردم

624-ribery-5.jpg


FCBayern.ir - فرانک ریبری وینگر فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ که به دلیل مصدومیت در بازی های ملی مصدوم شده بود معتقد است که به زودی شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد. او در بخش دیگر از سخنانش ابراز امیدواری کرد که بتواند توپ طلا را با حضور رقیبان سرسخت خود کسب کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: فرانک ریبری در رابطه با زمان برگشت خود به "Kicker online" می گوید: " وضعیت بهبود مصدومیتم به خوبی پیش می رود و می توانم اطمینان دهم که می توانم در جام باشگاه های جهان که در چند هفته آینده در کشور مراکش برگذار می شود حاضر باشم ".

ریبری در مورد بازی روز شنبه مقابل بوروسیا دورتمند نیز افزود: " بسیار ناراحت هستم که نمی توانم به این دیدار برسم اما مطمئن هستم که تیم بدون من نیز به خوبی بازی می کند و مستحق پیروزی نیز خواهند بود ".

وینگر فرانسوی در انتها با اشاره به رقیب سرسخت خود رونالدو پرتغالی که به تنهایی منجر به صعود تیمش به جام جهانی شد گفت: " همه می دانیم که او یک دوره توانسته است توپ طلا را کسب کند و سزاوار آن نیز بوده است.اما برای کسب این عنوان باید در همه بازی ها و در طول سال عملکرد مثبتی داشته باشید و یک بازی چیزی را روشن نمی کند ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: دورتمند از رئال بهتر است

624-guardiola-5.jpg


FCbayern.ir - پپ گواردیولا معتقد است که تیم بوروسیا دورتمند رقیب سختری نسبت به رئال در زمان مربیگریش در بارسلونا می باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: به نقل از "سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ"،پپ گواردیولا در مصاحبه ای عنوان کرده است: " تیم بوروسیا دورتمند در حال حاضر از بهترین تیم های اروپا شناخته می شود و حتی می توانم بگویم که در زمان مربیگریم در بارسلونا که رئال سخترین رقیبمان بود و با ضد حملات بسیار خطرناک دروازه ما را تهدید می کردند،بوروسیا دورتمند رقیب سختری نسبت به آن ها (رئال مادرید) است. آن ها در هر موقعیت با پنج یا شش بازیکن حمله می کنند که بسیار خطرناک هستند. ".

پپ در ادامه افزود: " من به بازیکنان هشدار داده ام که اگر تحت تاثیر طرفداران پر شمار دورتمندی قرار بگیرند هیچ شانسی برای برنده شدن نخواهیم داشت و فقط باید بر روی کارهایی که در بازی انجام دهیم فکر کنیم و عجله ای نیز در کار نباشد ".


روبن: از هیچ تیمی نمی ترسیم

624-robben-3.jpg


FCBayern.ir - وینگر هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه بازی حساس این هفته بوندسلیگا بین دورتمند و بایرن مونیخ تاکید کرد که بایرن مونیخ نه از دورتمند و نه از هیچ تیم دیگر هیچ ترسی ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ هرچند که بایرن بیش از یکسال است که در بوندسلیگا شکست نخوردند اما آنها شکست سنگین 4 بر 2 در سوپر جام اروپا برابر زرد پوشان را هنوز فراومش نکرده اند.

علی رقم این شکست که در ابتدای فصل برای بایرن رخ داد آرین روبن معتقد است که تیمش از حریف قوی تر است، روبن در جمع خبرنگاران گفت:" برای این مسابقه آماده ایم، من عاشق مسابقات این چنینی هستم، ما از هیچ تیمی هراسی نداریم و طبیعتا از دورتمند هم نمی ترسیم."

روبن ادامه میدهد که:" بعد از شکست در سوپر جام ما خیلی پیشرفت کرده ایم و کاملا برای این مسابقه آماده ایم، ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم اما آنها باید بدانند که ما پیروز این مسابقه خواهیم بود، در حال حاضر اعتماد به نفس فوق العاده ای داریم و آماده کسب هر 3 امتیاز هستیم."

تیم های دروتمند و بایرن در شرایطی شنبه شب به مصاف هم میروند که این مسابقه به شدت تحت تاثیر مصدومین متعدد دو تیم است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیش نمایش بازی دورتمند ؛ بایرن

624-fcb-bundesliga-1.jpg

FCBayern.ir- بلاخره نوبت به حساس ترین بازی نیم فصل بوندسلیگا رسید و تمامی نگاهها به آلمان دوخته شده تا یک جدال سنتی و جذاب را به نظاره بنشینند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بدون شک حساس ترین بازی این هفته اروپا در آلمان و در ورزشگاه وست فالن دورتمند برگراز می شود جاییکه بوروسیا دورتمند تیم دوم بوندسلیگا میزبان بایرن مونیخ صدر نشین است، دیداری که در نگاه اول تداعی گر فینال لیگ قهرمان اروپا در فصل گذشته است.

بوروسیادورتمند، فصل را طوفانی و با بردهای پرگل آغاز کرد و از همان ابتدا در قامت یک مدعی ظاهر شد و برای بایرن مونیخ و سایر رقاب خط و شنان کشید اما بعد از چند هفته و به خصوص بعد از شکست بحث برانگیز این تیم در لیگ قهرمان برابر ناپولی شرایط دورتمند کمی با مشکل رو به رو شد و سرانجام تساوی مقابل نورنبرگ و سپس شکست برابر مونشن گلادباخ زمینه صدر نشینی بایرن مونیخ را فراهم کرد.

دورتمند در لیگ قهرمانان هم شرایط پیچیده ای دارد و در آستانه بازی حسشاس این هفته در مقابل بایرن نیم نگاهی هم به لیگ قهرمانان دارد، اما این امر باعث نمی شود که کلوب و شاگردانش از این مسابقه غفلت کنند چراکه شکست دورتمند در این مسابقه بایرن را 7 امتیاز بالای این تیم قرار می دهد که این امر می تواند به معنای پایان رقابت برای قهرمانی در آلمان باشد.

در سوی دیگر میدان باواریایی ها شرایط ایده آل تری دارند، آنها در فاصله دو هفته تا پایان دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانستند صعود خود را به جمع 16 تیم نهایی کنند و با فراغ بال بیشتری گام به این مسابقه بگذارند، بایرنی ها پس از شکست ابتدای فصل برابر دورتمند در دیدار سوپر جام به سرعت توانستند خود را بازیابی کنند و بعد از فتح سوپر جام اروپا رفته رفته به تیم منسجم تری تبدیل شوند و در آستانه این مسابقه حساس در اوج آمادگی به سر می برند.

بایرن به پیروزی در این مسابقه شدیدا احتیاج دارند چرا که بایرنی در ماه آینده میلادی رقابت های جام باشگاههای جهان را پیش رو دارند و فشردگی کار در آن مقطع از فصل می تواند روی عملکرد شاگردان گواردیولا در بوندسلیگا تاثیر منفی بگذارد و پیروزی بایرن در این مسابقه می توان حاشیه امنیت مناسبی برای آنها ایجاد کند.

از نکات ویژه این بازی می توان به مصدومیت مهره های کلیدی دو تیم در آستانه این مسابقه اشاره کرد، دورتمدی ها از مدت ها قبل و تقریبا از ابتدای فصل گوندوگان و پیزچک را در اختیار نداشتند، همین وضعیت برای باداشتوبر، برای بایرن وجود دارد، دورتمدی ها از چند هفته قبل سوبوتیچ را هم در جمع مصدومان خود دیدند و در آستانه این مسابقه هم با مصدومیت هوملس و اشملزر رو به رو شد، اما بایرن ها که از چند هفته پیش شواین اشتایگر و، پیزارو و شکیری را در اختیار نداشتند در فاصله چند روز تا آغاز این بازی با مصدومیت ریبری رو به رو شدند تا این بازی را به نوعی بتوان دربی مصدوم ها نامید.

این بازی جدال برترین خط حمله لیگ یعنی دورتمند و بهترین خط دفاعی لیگ یعنی بایرن نیز می باشد که می تواند به جذابیت هرچه بیشتر مسابقه کمک کند.

دو تیم در تاریخ بوندسلیگا تا پیش از این بازی 88 بار به مصاف هم رفته اند که بایرن 38 پیروزی دورتمند 22 پیروزی کسب کرده اند و 28 مسابقه مساوی شده است، اما در مسابقاتی که به میزبانی دورتمند برگزار شده است، 14 برد برای دورتمند، 18 تساوی و 12 برد برای بایرن به دست آمده است.

- بایرن 6 مسابقه متوالی است که در بوندسلیگا موفق به شکت دورتمند نشده است و در این مسابقات هرگز نتوانسته بیش از یکبار دروازه دورتمند را باز کند و دورتمند در 10 مسابقه اخیر دو تیم در بوندسلیگا حداقل یکبار دروازه بایرن را باز کرده است.

- بایرن مونیخ در 29 بازی اخیر خود در بوندسلیگا موفق به کسب 26 برد شده است.

- دورتمند در 6 مسابقه اخیر خود در بوندسلیگا پیروز شده است.

بوروسیا دورتمند ؛ بایرن مونیخ

زمان: شنبه 2 آذر ساعت 21 به وقت تهران

مکان: استادویم سگنال ایدونا پارک

داور: مانوئل گراف

ترکیب احتمالی دو تیم

بوروسیا دورتمند: ویادنفیلر-بلاژیکووسکی-سوکراتیس-فردریش-گروس کرویتز- بندر-شاهین-اوبامیانگ-میختاریان-رویس- لواندووسکی
سرمربی: یورگن کلوب

بایرن مونیخ: نویر -لام-بواتنگ- دانته- آلابا- مارتینز- روبن- مولر- کروس- گوتزه- مانزوکیچ
سرمربی: پپ گواردیولا
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
عجب بازی ای شد دورتموند - بایرن مونیخ

تو زمین دورتموند بایرنیها با 3 گل تیم حریف رو در هم شکستند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
دورتمند 0 بایرن مونیخ 3

lahm_muler_624.jpg


FCBayern.ir- حساس ترین بازی نیم فصل اول بوندسلیگای آلمان با پیروزی قاطع بایرن مونیخ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک خاتمه یافت.

در این مسابقه بایرن توانست با ارائه یک بازی حساب شده با 3 گل رقیب سنتی خود را بدرقه کند.

دورتمند 0 بایرن مونیخ 3

بوروسیادورتمند:ویادنفیلر-بلاژیکووسکی(اوبامیانگ)-سوکراتیس-فردریش-گروسکرویتز-بندر(پیزچک)-شاهین-دورم-میختاریان(هوفمن)-رویس- لواندووسکی

بایرن مونیخ: نویر -رافینیا(ون بویتن)-بواتنگ(تیاگو)- دانته- آلابا- مارتینز- روبن- مولر- کروس- لام -مانزوکیچ(گوتزه)

گلها:

گوتزه "66
روبن "85
مولر "87
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واکنش باواریا پس از پیروزی در هفته سیزدهم

624-fcb-bundesliga-4.jpg

FCBayern.ir - پس از برد شیرین بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی بوروسیا دورتمند در هفته سیزدهم بوندسلیگا بازیکنان و مربیان بایرنی به صحبت در مورد این بازی پرداختند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

ماتیاس سامر: " ما بسیار خوشحال هستیم و افتخار هم می کنیم که در ورزشگاه خانگی حریف توانستیم به این پیروزی برسیم. واقعاً خوشحال هستیم که بازیکنانی همچون تیاگو و گوتزه را در اختیار داریم و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم ریبری را نیز در اختیار داشته باشیم. در این بازی عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم و اما کمی خوش شانس نیز بودیم. ما برای تکرار موفقیت تنها به زمان احتیاج داریم ".

پپ گواردیولا: " بسیار خوشحال هستیم که توانستیم در برابر ضد حملات بسیار سریع دورتمندی ها پیروز شویم و با این نتیجه زمین بازی را ترک کنیم. پانزده دقیقه نیمه اول بسیار خوب بودیم اما سی دقیقه باقی مانده، بازی از کنترل ما خارج شد.در نیمه دوم با آمدن تیاگو و گوتزه و همچنین همکاری بسیار خوب بازیکنان به پیروزی برسیم ".

مانوئل نویر: " ما بازی را با شایستگی پیروز شدیم و سه امتیاز بسیار مهم را در زمین حریف به دست آوردیم. ما از اول بازی روی ضد حملات دورتمند بسیار تمرکز داشتیم ولی در چند موقعیتی موفق شدند که این به این معنی است که آن ها همیشه خطرناک هستند ".

ارین روبن: " ما می توانیم بگویم با شایستگی پیروز شدیم و هیچ گزافه گویی نیز در آن نیست. اما دورتمند نیز موقعیت هایی برای گل زنی داشت که نتوانست از آن ها استفاده کند.ما توانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و باید بگویم که مستحق برد بودیم.این بازی برای همه یک بازی رویایی بود و من واقعاً از آن لذت بردم ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پپ: مسی را نمی خواهم

624-guardiola-2.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که به هیچ عنوان قصد جذب لیونل مسی را نداشته است و به نظر او بارسلونا بهترین جای ممکن برای ستاره آرژانتینی است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ هفته گذشته بود که فرانتس بکن بائر رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ جذب لیونل مسی را برای بایرن مناسب دانست و گفت:" ریبری و مسی در یک تیم؟ این امر می تواند بسیار جذاب باشد."

اما گواردیولا نظر متفاوتی با اسطوره باشگاه بایرن مونیخ دارد و می گوید:" هرگز قصد جذب مسی را ندارم بارسلونا بهترین باشگاه ممکن برای مسی است."

این در حالی است که طی ماه گذشته مطبوعات اسپانیایی هم بار ها از تمایل بایرن برای جذب مسی خبر داده بودند.
 

che226

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,459
لایک‌ها
419
سن
32
محل سکونت
Bonab
گوتزه در رختکن دورتموند



ماریو گوتزه ستاره سابق بوروسیا دورتموند که حالا پیراهن بایرن مونیخ را برتن می کند
دیشب مقابل تیم سابقش به میدان رفت و گل اول باواریایی ها را به ثمر رساند.
 
بالا