• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
سخت ترین تیم سید دو همین آرسنال بود که خورد به بایرن
اصلا از فرعه راضی نیستم
حس خوبی ندارم بهش
تکرار یک هشتم نهایی فصل گذشته هم اصلا جالب نیست

همچین بدم نیست ناراضی نباش
اگه مثه دورتموند حریف سختی خورده بود بهتون خوب بود:D
ولی جدا از شوخی درست میگی سخترین تیم سید2 بود
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آرسنال حریف سختیه ولی اگر تیم بازی خودش رو بکنه و اتفاقات بازی برگشت پارسال رو تکرار نکنه برنده خواهیم شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آرسنال حریف بایرن در 1/8 نهایی لیگ قهرمانان

624-fcb-ucl-2.jpg


FCBayern.ir - پس از پایان دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، مرحله 1/8 نهایی این مسابقات قرعه کشی شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ دقایقی پیش مراسم قرعه کشی در شهر نیون سوئیس برگزار شد و تکلیف بازی های مرحله 1/8 نهایی مشخص و همه تیم ها از جمله 4 نماینده آلمان حریفان خود را شناختند.

در دور گروهی این رقابت ها تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند با قرار گرفتن در صدر جدول گروه خود در سید 1 و تیم های بایر لوکوزن و شالکه با قرار گرفتن در رده دوم جدول در سید 2 قرار گرفتند.

با انجام قرعه کشی تیم فوتبال آرسنال به عنوان حریف بایرن مونیخ در دور 1/8 نهایی این مسابقات معرفی شد. بایرن در دور رفت میهمان این آرسنال در استادیوم امارات خواهد بود.

نتایج کامل قرعه کشی مسابقات به شرح زیر است :

بایرن مونیخ آلمان - آرسنال انگلستان

بوروسیا دورتموند آلمان - زنیت سن پترزبورگ روسیه

بارسلونا اسپانیا - منچستر سیتی انگلستان

رئال مادرید اسپانیا - شالکه آلمان

منچستر یونایتد انگلستان - المپیاکوس یونان

چلسی انگلستان - گالاتاسرای ترکیه

پاریس سن ژرمن فرانسه - بایر لورکوزن آلمان

اتلتیکو مادرید اسپانیا - آ ث میلان ایتالیا


واکنش رومینیگه و بواتنگ به قرعه کشی

624-rummenigge-5.jpg


FCBayern.ir - در حالی که تیم فوتبال بایرن مونیخ برای انجام نخستین دیدار خود در جام باشگاه های جهان در مراکش به سر می برد قرعه کشی مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا به انجام رسید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بنابر این قرعه کشی بایرن در این مرحله از رقابت ها باید به مصاف آرسنال برود.

بلافاصله پس از این مراسم رومینیگه مدیر باشگاه بایرن و ژروم بواتنگ به اظهار نظر در مورد حریف بایرن پرداختند.

رومینیگه : "حریفان آسان تر و مورد علاقه تری برای ما در این قرعه کشی وجود داشت اما نمی توان چیزی را تغییر داد، ما برای آرسنال احترام ویژه ای قائل هستیم و برای حذف این تیم نیاز به دو بازی فوق العاده داریم."

ژروم بواتنگ : "این سخت ترین قرعه ای بود که می توانستیم با آن روبه رو شویم، آرسنال از سال گذشته بسیار قوی تر شده است و انتظار دو مسابقه سخت را خواهم داشت."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واکنش باواریایی ها به قرعه کشی

624-fcb-training-2.jpg


FCBayern.ir- پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مطمئنن همه ی هواداران در انتظار مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها بودند تا با رقبا در این مرحله آشنا شوند. حضور آرسنال در لیست تیم های دوم گروه ها تنها قرعه ی سختی بود که می توانست برای مونیخی ها به ارمغان بیاید که اینگونه هم شد و در نهایت بایرن برای رسیدن به مرحله بعد باید سال آینده میلادی در اولین گام اروپایی به لندن سفر کند و مقابل توپچی ها قرار بگیرد.



اما این قرعه واکنش های جالبی هم در میان بازیکنان و مدیران تیم مونیخی داشت:

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن پس از مشخص شدن حریف بعدی بایرن در چمپیونزلیگ به خبرنگاران گفت:" من از رویارویی مقابل آرسنال می ترسیدم چون آن ها قدرت مند ترین قرعه ای بودند که می توانست به ما بخورد اما از طرفی هم خوشحالم چون این قرعه به گونه ای است که دیگر بازیکنان حریف را دست کم نمی گیرند."



ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه نیز در این مورد می گوید:" این مسیری است که به قهرمانی می رود و من می توانم با آن کنار بیایم ما باید پس از گذراندن تعطیلات ژانویه به خوبی تمرین کنیم و در دو بازی رفت و برگشت با فرم خوب به مصاف آرسنال برویم."



فیلیپ لام:" این یک قرعه ی خوب است اما بازی دشواری خواهد بود آرسنال قدرت مند ترین تیم دوم بود و مطمنن هیچ حریفی تمایلی برای مبارزه با آن ها نداشت آن ها نسبت به فصل قبل خود را تقویت کرده اند و حریف خطرناکی هستند با این وجود ما می خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم."



مانوئل نویر:" آرسنال هیچ تیم ناشناخته ای برای ما نیست شاید این جذاب باشد که این دیدار تکرار بازی دور دوم ما در فصل گذشته بود و باید این را به فال نیک بگیریم البته علاوه بر آن می توان به این بازی به عنوان یک دوئل در تیم ملی آلمان هم نگاه کردم به هر حال ما خاطرات خوشی در لندن داریم."



دانته مدافع برزیلی بایرن هم آخرین نفری بود که در مورد قرعه ی سخت مونیخی ها اظهار نظر کرد و گفت:" باید برای صعود در ر دو بازی رفت و برگشت با تمرکز بالا بازی کنیم ما نمی خواستیم با آرسنال و میلان روبرو شویم اما در لیگ قهرمانان همیشه باشگاه های بزرگی حاضر هستند نسبت به فصل گذشته آرسنال قوی تر شده است باید دقت بیشتری در این بازی ها داشته باشیم."


لام: به تیکی - تاکا وابسته نیستیم

624-lahm-2.jpg


FCBayern.ir- فیلیپ لام کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ از گواردیولا به خاطر اینکه سیسیتم مورد علاقه خود یعنی تیکی-تاکا را به بایرن مونیخ تحمیل نکرده است تشکر کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ لام معتقد است که پپ نیز از این مساله بسیار خوشحال است و اعتقاد دارد که بایرن با سبک خود پیش خواهد رفت.

لام در مورد تیکی تاکا به سایت فیفا می گوید:" این هم یکی از روشهایی است که مربی می تواند به کار گیرد تا تیم بتواند به گل برسد، ما بازیکنان متعدد با قابلیت های فراوان داریم، ما خیلی انعطاف پذیر هستیم مانزویکچ سر زن قدرتمندی است و پیزارو سبک دیگری از فوتبال را ارائه می دهد، ما گزینه های متعددی داریم و کسی نمی تواند پیش بینی کند از چه روشی به گل می رسیم، ما راه درازی تا پایان فصل داریم و هنوز 100 در صد آماده نشده ایم."

بایرن مونیخ در حال حاضر با اختلاف 7 امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و 42 گل هم به حریفان خود زده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بازار داغ تویتر پس از قرعه کشی چمپیونزلیگ

cl_twitter_624.jpg


FCBayern.ir- پس از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و شناختن حریفان عکس العمل های جالبی توسط بازیکنان و کارشناسان فوتبال اروپا در قبال بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در شبکه های اجتماعی منتشر شد.



مایکل گری بازیکن اسبق ساندرلند از دیدار بارسلونا و منچستر سیتی به عنوان مهم ترین بازی این دور نام برده و اینگونه می نوسید:" منچستر سیتی و بارسلونا چه بازی ای خواهد شد!"



لوکاس پودولسکی مهاجم آلمانی آرسنال نیز که به نظر از مواجه دوباره با بایرن هیجان زده شده بود در تویتر خود نوشت:" چه قرعه ای دوباره! یکبار دیگر باید مقابل بایرن قرار بگیریم :)."



اما مسوت اوزیل دیگر آلمانی آرسنال نیز از قافله عقب نماند و پس از قرعه کشی در صفحه ی شخصی اش نوشت:" باید به جلو نگاه کرد روبرویی با دوستان!."



مایکل دوبری مدافع اسبق چلسی هم اظهار نظر جالبی را در تویتر خود منتشر کرده است:" منچستر یونایتد و چلسی قرعه های خوبی دارند اما سیتی و آرسنال وای!! بایرن مونیخ و بارسا! من فکر می کنم منچستر یونایتد، سیتی و چلسی شانس صعود دارند اما بایرن شرایط را برای آرسنال دشوار می کند."



صحبت های گری لینه کر مهاجم معروف انگلیسی ها هم جالب است او در نقدی کارشناسی که در تویتر رسمی اش منتشر شد نوشت:" بایرن و بارسا از این قرعه خوشحال نخواهند شد این قرعه ای جالب است که هواداران سیتی و آرسنال را می تواند تسلی دهد. نه بایرن و نه بارسا این دو را دوست نخواهند داشت."


خوشحالی مادریدیها از قرعه سخت بایرن و بارسا

624-madrid%20tv.jpg


FCBayern.ir- قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا از دیدگاه طرفداران باشگاه رئال مادرید کاملا دلپذیر وخوشایند بود آنها از اینکه می بینند به حریفی مانند شالکه برخورد کردند بسیار راضی هستند واز طرفی دیگر از اینکه شاهد هستند که دو دشمن دیرینه آنها یعنی بارسا و بایرن به قرعه های نسبتا سختی خوردند در پوست خود نمی گنجند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کارشناسان و مجریان شبکه رئال مادرید وهمچنین طرفداران باشگاه مادریدی اعلام نمودند از اینکه حریف آنها شالکه آلمان است نه ارسنال و چلسی بسیار راضی و خوشحالند واز همه مهمتر و چیزی که خوشحالی انها را مضاعف هم نموده این است که دو حریف دیرینه شان در اسپانیا و اروپا یعنی بارسلونا و بایرن مونیخ باید به مصاف منچستر سیتی و ارسنال انگلیس بروند.آنها امید دارند این دو باشگاه انگلیسی بتوانند دو دشمن خونی باشگاه رئال مادرید را شکست داده واز گردونه مسابقات حذف نماید.

پدرو مونیز مجری شبکه رئال مادرید تی وی صراحتا دراین باره می گوید :"میگویند رئالیها در خاک آلمان ودر مصاف با تیمهای آلمانی دچار مشکل میشند اما فکر نمیکنم در مصاف با شالکه این سرنوشت ،دیگر برای ما رقم بخورد.از طرفی دیگر خوشحالم دو رقیب سرسخت ما یعنی بارسا و بایرن به مصاف حریفان قدری می روند .امیدوارم دو تیم انگلیسی سیتی و آرسنال موفق به شکست این دو تیم بشوند.حذف انها بسیار خوشایند است."

باشگاه های بارسلونا و بایرن مونیخ آلمان همواره به ترتیب به عنوان منفورترین تیمها و باشگاه ها از نظر هواداران باشگاه رئال مادرید به شمار می روند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پپ: آرسنال سخترین رقیب ممکن بود

0.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا بعد از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان نسبت به قرعه تیم خود واکنش نشان داد و عنوان کرد که برای آرسنال احترام زیادی قائل هستند و هیچگاه ان ها را دست کم نخواهند گرفت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پپ در یک کنفرانس مطبوعاتی در مراکش نسبت به قرعه بایرن مونیخ واکنش نشان داد و گفت: " آرسنال سخترین قرعه ممکن بود که به ما برخورد کرد. من می دانم که آرسن ونگر و بازیکنانش در این فصل بسیار آماده هستند و از این جهت برای آن ها احترام زیادی قائل هستم. اوزیل،کازورلا و آرتتا واقعاً بازیکنان بسیار خوبی هستد که برای تقابل با آن ها به آمادگی زیادی نیاز داریم ".

بایرن مونیخ باید در 19 فوریه 2014 در لندن حضور داشته و با شاگردان آرسن ونگر تقابل نمایند.بازی برگشت دو تیم نیز 11 مارس در آلیانس آرنا برگذار می شود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ریبری: از هر سه عنوان قهرمانی دفاع می کنیم

624-ribery-4.jpg


FCBayern.ir- فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در اظهار نظری پیش از دیدار نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها با اطمینان از توانایی تیم مونیخی از دفاع از هر سه عنوان قهرمانی در این فصل خبر داد و تریپل فصل گذشته را برای بایرنی ها قابل دسترس دانست.



بایرن مونیخ در سال های 1976 و 2001 دوبار عنوان قهرمانی جام بین باشگاه ها را بدست آورده است اما با تغییر این بازی ها به نام جام جهانی باشگاه ها تا کنون نتوانست این جام را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند آن ها برای رسیدن به آخرین افتخار خود در سال 2013 تنها دو بازی پیش رو دارند ریبری در این خصوص به بیلد گفت:" قهرمانی در این جام می تواند پایانی افتخار آمیز برای ما در سال 2013 باشد."



ریبری در ادامه به شرایط بایرن در جدول رده بندی بوندس لیگا و فاصله 12 امتیازی با دورتموند گفت:" با وجود اینکه دورتموند با 12 امتیاز و لورکوزن با 7 امتیاز پشت سر ما قرار دارند نباید تمرکز خود را از دست بدهیم و کار را تمام شده بدانیم."



بهترین بازیکن سال اروپا در پایان صحبت هایش با اعتماد به نفس از سال آینده ی میلادی گفت و ادامه داد:" تیم در شرایط خوبی قرار دارد و نسبت به فصل گذشته قوی تر هم شده ایم و توانایی دفاع از هر سه عنوان قهرمانی را داریم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیش نمایش بایرن مونیخ ؛ گوانگژو

624-ba-gou.png

FCBayern.ir- سرانجام نوبت به بایرن رسید تا در رقابتهای جام باشگاههای جهان شرکت رقابتهایی که هرچند به دلیل زمان و محل برگزاری از مدتها پیش به یکی از دغدغه های کادر فنی بایرن تبدیل شده بود اما به هر حال شرینی خاص خود را دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن مونیخ به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا قرار است از مرحله نیمه پایانی رقابتها گام به این مسابقات بگذارد و برتری گوانگژو چین در برابر الاهلی مصر، قهرمان آفریقا به این معنی است که تیم چینی نخستین حریف بایرن در این تورنومنت خواهد بود.

گوانگژو چین مصداق بارز یک تیم تازه به دوران رسیده است، از تاسیس این باشگاه تنها 20 سال می گذرد و این تیم پیش از سال 2006 که توانست با سرمایه گذاری هنگفت از دسته دوم فوتبال چین به سطح اول صعود کند هیچ افتخاری ندارد و عملا هیچ جامی کسب نکرده بود اما پس از آن سال با سرمایه گذاری کلانی که روی این باشگاه صورت گرفت این باشگاه تازه تاسیس به یکی از قطبهای فوتبال چین و اخیرا آسیا نبدیل شده است، آنها امسال توانستد با استفاده از ستارگان آمریکای جنوبی و با مربیگری چهره سرشناسی همچون مارچلو لیپی بالاتر از تیم های قدرتمند ژاپن، کره جنوبی و ایران قهرمان آسیا شوند و پس از سالها کشور چین را صاحب یک عنوان در سطح بین المللی کنند، آنها فصل گذشته توانستند با اختلافی 18 امتیازی فاتح لیگ چین شوندو در لیگ قهرمانان آسیا هم در برابر حریفی از کره جنوبی در فینال صاحب برتری شدند تا به عنوان نماینده قاره آسیا در این رقابتها شرکت کنند.

گوانگژو در دور اول رقابتهای جام باشگاههای جهان موفق شد با 2 گل الاهلی مصر را شکست دهد تا در مهمترین مسابقه تاریخ باشگاهی خود در مقابل بایرن قرار بگیرد، هرچند که چینی ها به خوبی میدانند که کسب برتری مقابل بایرن تا حدود بسیار زیادی محال است اما آنها با اتکا به سرمربی کارکشته خود به روحیه و امید گام به این مسابقه خواهند گذاشت.

در سوی دیگر میدان بایرن مونیخی قرار دارد که بدون شک شانس اول قهرمانی در این مسابقات است و در تمامی تورنومنت های فصل جدید خود فوق العاده کار کرده است و حالا امیدوار است با کسب یک جام دیگر کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کند و در آستانه تعطیلات زمستانی جشن مختصری هم در مراکش برگزار کند، باواریایی ها که قهرمانی نیم فصل خود را مسجل کرده اند بعد از پایان این مسابقات به اشتوتگارت خواهند رفت تا آخرین بازی نیم فصل اول را انجام دهند مسابقه با گوانگژو یکی از آخرین مسابقات بایرن در سال 2013 خواهد بود، سالی که به طور قطع هرگز از خاطر علاقه مندان به این تیم پاک نخواهد شد.

روی نیمکت بایرن پپ گواردیولایی نشسته است که با قهرمانی با بارسلونا پر افتخارترین مربی تاریخ این تورنومنت به شمار می آید و پیش بینی تفکر او در آستانه مسابقه با گوانگژو کار دشواری به نظر می آید و بسیاری بر این باورند که پپ برای این مسابقه ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود را روانه بازی خواهد کرد.

بایرن مونیخ ؛ گوانگژو

زمان: سه شنبه 26 آذر ساعت 23 به وقت تهران
مکان: استادیوم آگادیر
داور: باکاری گاساما

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ: نوير - آلابا - رافينيا - دانته - بوآتنگ - کروس - لام(C) - ریبری - گوتسه - مولر - تياگو
سرمربی: پپ گواردیولا
 

Iman.Khan

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,334
لایک‌ها
201
محل سکونت
شیراز
پارسال ارسنال و یونتوس و بارسا رو زدیم رفتیم فینال. دیگه از این سخت تر که نداریم. امسال هم خدا بزرگه اگر ارسنال اذیتمون نکنه حله
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گوانگژو 0-3 بايرن مونيخ

624-ba-go.jpg

FCBayern.ir - بايرن مونيخ در چارچوب رقابت های جام باشگاه های جهان در کشور مراکش به مصاف گوانگژو (چین) رفت و توانست اين بازي را با نتيجه سه بر صفر پيروز شود.

به گزارش وب سايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران:بايرن مونيخ لحظاتی پیش به مصاف قهرمان آسیا و چین رفت. در اين ديدار بايرن مونيخ توانست در ادرار (ورزشگاه) اگادیر،گوانگژو را با نتيجه سه بر صفر شکست دهد و به فینال این رقابت ها پای بگذارد. از نکات قابل توجه این بازی می توان به تعداد پاس ها،مالکیت توپ و شوت های در چارچوب بایرن مونیخ اشاره نمود.

ترکيب تيم بايرن مونيخ:
14.png

نوير - آلابا - رافينيا - ون بویتن - بوآتنگ - کروس (مارتینز در دقیقه 57) - مانزوکيج (پیزارو در دقیقه 75) - ریبری (شکیری در دقیق 72) - گوتسه - لام - تياگو

سرمربي: پپ گوارديولا

گل ها:
goals.gif

ریبری (در دقیقه 40)،مانزوکیچ (در دقیقه 43)،گوتزه(در دقیقه 47) از بایرن مونیخ

کارت:
yell_reds.gif

ژائو (کارت زرد در دقیقه 68) برای گوانگژو

داور:
icon_schiri.png

باکاری گاساما

مکان:
icon_stadion.png

مراکش - استاديوم ادرار در شهر اگادیر (ظرفيت: 45،480)
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ون‌گال: به بارسلونا و بایرن مونیخ افتخار می‌کنم

347773_heroa.jpg




این مربی باتجربه که امثال چابی، آندرس اینیستا و توماس مولر را به تیم اصلی آورد از موفقیت‌های تیم‌هایش خوشحال است.

سایت گل – لوییس ون‌گال، مربی هلند به نقش خود در بارسلونا و بایرن مونیخ افتخار می‌کند. او بود که بسیاری از ستارگان را به تیم اصلی آورد.

ون‌گال در بارسلونا آندرس اینیستا و چابی را برای اولین بار در تیم اصلی بازی داد و در بایرن هم توماس مولر و داوید آلابا را به ترکیب برد.

ون‌گال می‌گوید: «زمانی که می‌بینم بارسلونا با چهار بازیکن من بازی می‌کند و بایرن مونیخ هم همین طور، خوشحال می‌شوم و به خود افتخار می‌کنم. اما چابی‌ها، اینیستاها، موتاها، مولرها و آلاباها در تیم‌هایشان کاملا جا افتاده‌اند.

برای مثال با آلابا درباره پست مدافع چپ صحبت کردم. او دوست نداشت آن‌جا بازی کند. او به عنوان یک هافبک آموزش دیده بود. اما جایی در این پست خالی داشتیم چرا که بازیکنان مصدوم بودند و فکر کردم او می‌تواند این کار را انجام دهد. پس از کلی صحبت، در نهایت او آن‌جا بازی کرد تا به تیم کمک کند. اکنون کجا دارد بازی می‌کند؟ در پست مدافع کناری!»

ون‌گال سپس درباره اهمیت هرمان ژرلاند، کمک مربی بایرن صحبت کرد: «زمانی که به باشگاه جدیدی می‌روم همیشه می‌خواهم یک مربی از کادر قبلی را نگاه دارم و آن فرد در بایرن هرمان ژرلاند بود که حالا هم دستیار پپ گواردیولا است. می‌خواستم بدانم که چه کسی از سیستم جوانان آمده و او گفت: مولر، بدشتوبر و آلابا. این‌ها هستند. پس به آنها اجازه دادم با تیم اصلی تمرین کنند و زیر نظرشان گرفتم و سپس تصمیم گرفتم که کجا بازی کنند. بدشتوبر هم اول مدافع چپ بود اما او را در پست مدافع میانی چپ به کار گرفتم.»

ون‌گال با بارسا دو لیگ و یک جام حذفی را فتح کرد و با بایرن در فصل 10-2009 به دوگانه داخلی رسید.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بکن باوئر: سطح بازی بایرن درمقایسه با گوانگژو کاملا متفاوت بود

334620_heroa.jpg


قیصر آلمانی در صحبت هایی به تمجید از باواریایی ها پرداخت. آنها حالا تنها به یک برد دیگر نیاز دارند تا به پنجمین جام قهرمانی شان در سال 2013 برسند

سایت گل- فرانس بکن باوئر اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که باواریایی ها سطح فوتبال کاملا متفاوتی را درمقایسه با گوانگژو ارائه داده اند. این دو تیم به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان پارسال لیگ قهرمانان آسیا درجام باشگاه های جهان مقابل هم قرار گرفتند و بایرن دراین بازی که درنیمه نهایی این تورنمنت برگزار شد با نتیحه 0-3 از سد گوانگژو اورگرانده عبور کدر.

فرانک ریبری، ماریو ماندزوکیچ و ماریو گوتزه گلهای باواریایی ها را به ثمر رساندند. در پایان این بازی بکن باوئر به تمجید از بایرن که حالا تنها یک برد دیگر تا فتح پنجمین جام قهرمانی اش در سال 2013 فاصله دارد پرداخت و گفت:« من معتقدم که تیم حریف بهتر از آن چیزی بود که مقابل ما به نمایش گذاشت. ولی باید کاملا از نظر سطح فوتبالی در سطح دیگری است.»

فیلیپ لام کاپیتان بایرن هم در صحبت هایی گفت:« ما عزممان را جزم کرده ایم تا جام قهرمانی را مال خودمان کنیم و از این تجربه لذت خواهیم برد. به ویژه اگر بتوانیم جام قهرمانی را در روز شنبه مال خود کنیم (آنها در فینال مقابل برنده بازی اتلتیکو مینیه رو و راخا کاسابلانکا به میدان خواهند رفت.»

لام ادامه داد:« آنچه مهم است، این است که ما در تورنمنتی حضور یافتیم که هیچ یک از ما در آن بازی نکرده بودیم و همین حس ویژه ای به مامی دهد.»
 
بالا