• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان در ماه مارس 2014

فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال (IFFHS) رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان در ماه مارچ را اعلام کرد.

بر اين اساس تيم بايرن مونيخ همچنان برترين تيم جهان و رئال مادريد و بارسلونا به ترتيب در رتبه‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

1. بايرن مونيخ آلمان 383 امتياز

2. رئال مادريد اسپانيا 301 امتياز

3. بارسلونا اسپانيا 277 امتياز

4. چلسي انگليس 268 امتياز

5. اتلتيکو مادريد اسپانيا 267 امتياز

6. بازل سوئيس 250 امتياز

7. پاري‌سن ژرمن فرانسه 247 امتياز

8. اتلتيکو ناسيونال کلمبيا 239 امتياز

9. فيورنتينا ايتاليا 238 امتياز

10. لانوس آرژانتين 235 امتياز
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
متاسفانه امروز بازی رو 1 بر 0 به آگسبورگ باختیم
در روزی که ریبری و روبن و لام غایب بودن و تیم بی انگیزه بازی می کرد رکورد شکست ناپذیری بایرن در بوندسلیگا شکسته شد.
متاسفانه بعد از قهرمانی در بوندسلیگا خوب بازی نمی کنیم امیدوارم این باخت به تیم شوک وارد کنه
رکوردشکنی خوبه ولی نباید درگیر رکوردها شد. تو این فصل به اندازه کافی رکورد شکستیم دیگه بهتره این فشار از روی تیم برداشته بشه
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن نمایندگان دو روزنامه انگلیسی را محروم کرد

dirty.Schweinsteiger.jpg


FCBayern.ir- بعد از بازی سه شنبه شب، دو روزنامه SUN و MIRROR DAILY تیتری توهین‏ آمیز را علیه بازیکن محبوب بایرن، شواین اشتایگر چاپ کردند. این متن تماما بر خلاف رفتار اخلاقی و حتی رفتار حرفه‏ ای است، لذا مسئولین باشگاه بایرن نسبت به این عمل زشت معترًشده‏ و واکنش نشان دادند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ دو روزنامه یاد شده برای خطاب کاپیتان دوم بایرن از واژه SCHWIEN که در زبان آلمانی به معنای خوک است، استفاده کرده‏ اند. در این راستا باشگاه بایرن، ضمن محکوم کردن این عمل ناجوانمردانه و غیر حرفه ‏ای؛ صراحتا اعلام کردند که هیچ یک از نمایندگان این دو روزنامه حق حضور در بازی برگشت را نخواهند داشت.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آگسبورگ 1 بایرن مونیخ 0

624-bundesliga-logo-2.jpg


FCBayern.ir- سرانجام در هفته بیست و نهم رقابتهای بوندسلیگا بایرن مونیخ طعم شکست را چشید و به همه رکورد شکنی های خود خاتمه داد.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته بییست و نهم بوندسلیگا برابر آگسبورگ با یک گل شکست خورد تا پپ در نخستین سفر خود به آگسبورگ اولین شکست باشگاه بایرن مونیخ رد تاریخ بوندسلیگا برابر این تیم را رقم بزند.



آگسبورگ 1 بایرن مونیخ 0



گلها

مولدرس "31



ترکیب دو تیم



آگسبورگ:هیتز-ورهاق-کالسن-برکر-هونگ-اوسترزولک-بایر-اسواین-کوهر-هولسزائر-بوبادیلا-آلتینتوپ
سرمربی:وینزیرل

بایرن مونیخ: نویر-ویزر-ون بویتن-مارتنیز-دانته-سالاهی(آلابا)-شواین اشتایگر-شکیری(گوتزه)-پیزارو(مولر)-هویبرگ -مانزویکیچ
سرمربی: پپ گواردیولا
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصدومیت تام اشتراک دردسر بایرن

624-starke-1.jpg


FCBayern.ir-بایرن مونیخ مجبور است در بازی برابر منچستر از لووپولد زینگرله دروازه بان سوم خود بر روی نیمکت استفاده کند.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ تام استراک سنگربان 33 ساله و دوم تیم بایرن‌مونیخ در تمرینات مصدوم شد، پارگی رباط آرنج راست اشتراک او را تا پایان فصل خانه‌نشین خواهد کرد.



لووپولد زینگرله دروازه بان ذخیره بایرن در بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان برابر منچستر‌یونایتد خواهد بود، این بازیکن 19 ساله در این فصل 10 بار برای تیم ذخیره های بایرن به میدان رفته است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
عذر خواهی روزنامه سان از باستین

geleb_karte_basti.jpg


FCBayern.ir- روزنامه سان به دلیل انتشار مطلب توهین امیز برعلیه باستین شواین اشتایگر ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ رسما از این بازیکن عذر خواهی کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ روزنامه سان در اطلاعیه رسمی خود اعلام کرده است که به هیچ عنوان قصد توهین به شواین اشتایگر و بایرن را نداشته و مطلب توهین آمیز منتشر شده بعد از بازی بایرن مونیخ و منچستر یونایتد را کمتر از یک ساعت بعد از انتشار حذف کرده است. روزنامه سان بعد از بازی تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ با انتسار مطلبی شواین اشتایگر را خوک کثیف خوانده بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ژردان بازی منچستر‌یونایتد را از دست داد

624-xherdan_new.jpg


FCBayern.ir-ژردان شگیری بازی چهارشنبه برابر منچستر یونایتد را به دلیل مصدومیت از دست داد

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ هافبک 22 ساله سوئیسی بایرن مونیخ به دلیل پارگی عضله پای راست خود در نیمه دوم بازی آگسبورگ تعویض شد و مشخص نیست تا چه زمان این بازیکن بین المللی بایرن از میادین به دور خواهد بود، تیاگو، تام اشتراک و دیگو کونتنتو از دیگر مصدومان تیم بایرن مونیخ می باشند و همچنین باستین شواین اشتایگر و خاوی مارتینس دو بازیکنی هستند که به دلیل محرومیت در بازی چهارشنبه لیگ قهرمانان برابر منچستر یوناتد حاضر نخواهند بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
زلاتان ابراهیموویچ در کلینیک بایرن

zlatan-ibrahimovic1.jpg


FCBayern.ir- عصر امروز فرودگاه شهر مونیخ و باشگاه بایرن مونیخ یک مهمان ویژه داشت، زلاتان ابراهیموویچ در سکوت خبری رسانه ها وارد کلینیک باشگاه بایرن مونیخ شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ زلاتان 32 ساله در جریان دیدار تیمش در چارچوب مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی دچار آسیب دیدگی شد.

ابراهیموویچ تصمیم گرفته است معالجه پای مصدوم خود را به دکتر مولر وولفهارت پزشک مشهور و باتجربه باشگاه بایرن مونیخ بسپارد و به این منظور عصر امروز راهی مونیخ شد.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که احتمال رویارویی بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان وجود دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
در ستایش بایرن، قدرت و افتخار

fcb-pley.jpg


FCBayern.ir- ملادن پتریچ کروات در ۲۱ نوامبر ۲۰۰۷ غرور انگلیسی‌ها را در ویبلی خورد کرد، یک کابوس کامل، باورش سخت است به ظاهر مدعی قهرمانی حتی نتوانسته به جمع 16 تیم پایانی راه یابد آنها بازی سرنوشت ساز با کرواسی را در خانه سه بر دو باخته بودند، مطبوعات انگلیسی ابتکار جالبی به خرج دادند از یورو 2008 هیچ نگفتند تنها به فینال تمام انگلیسی در لیگ قهرمانان پرداختند و آن را بسیار مهمتر از فتح جام ملت‌های اروپا دانستند ولی زمان گذشت تا اینکه قلعه ویبلی فتح شد و اینبار نه به وسیله اشتوکا جنگنده مخوف نازی‌ها بلکه به وسلیه دو تیم در فینال تمام ژرمنی، کار تمام شده بود فارغ از برنده بازی، جام در خانه رقیب است، روزنامه‌های بریتانیا یک جمله کوتاه نوشتند: فوسبال ...




در این فصل آرسنال تیمی از سرزمین انگلوساکسون‌ها در جدالی هولناک برابر بایرن ویران شد، پس از قرعه سخت و برخود به بایرن، مربی نامدار آرسنال در اندیشه این بود که نگذارد بایرن فصل خوبش را خراب کند، فصلی که امید کسب قهرمانی لیگ برتر را به هواداران تیمش پس از 10 سال می‌داد، آرسن ونگر اشتباه بزرگی مرتکب شد او به شاگردانش نوید پیروزی داد و چنان آنها را در این فکر فرو برد که بیش از بازی به مراسم شادمانی فکر می‌کردند و تنها دلیل باخت را اخراج وویسیچ چزنی دروازه‌بان لهستانی خود توجیه ‌کرد و راحت از برتری مطلق تیم حریف ‌گذشت. در 11 مارس اودوار موین داور نروژی سوت پایان بازی را به صدا درآورد و مشخص شد که آرسنال دیگر در لیگ قهرمانان نیست، آرسن ونگر خیلی دیر متوجه شد که فصل رویایی اش در هم آوردی با هیولای باواریا پا برجا نمی‌ماند او می‌توانست با یک دیدگاه واقع بینانه توقف بایرن را در خانه برای جوانان تیمش به پیروزی تشبیه کند و با وجود گل خطای پودولسکی و پنالتی از دست رفته مولر باز هم قابل قبول بود چیزی که دست‌کم روحیه مبارزه طلبی آنها را زنده نگه می‌داشت آنها توانسته بودند با تیمی مساوی کنند که قهرمان بود و امپراطوری پر طمطراق بارسلونا را با خاک یکسان کرده بود، ولی هنگامی که آرسنال یک دو جین گل از حریفان خود در لیگ برتر خورد روشن شد این تیم لندنی خیلی بیش حذف از لیگ قهرمانان صدمه دیده است.

حکایت دیوید مویس و تیم بحران زده‌اش چیز دیگری است آنها فصل کابوس واری را پشت سر می‌گذارند و تنها امید آنها لیگ قهرمانان است و هم‌آوردی با بهترین، جایی که می‌تواند غرور از دست رفته‌شان را بازگرداند، آنها تنها در یک مورد با تیم آرسن ونگر مشترک هستند: مبهوت امپراطوری بایرن.. دیوید مویس اشتباه ونگر فرانسوی را مرتکب نشد او در طبل محکم کوبید و تساوی در زمین خودی را به مانند یک پیروزی بزرگ جلوه داد، توقف بایرن در برابر منچستریونایتد با نتیجه‌ای که اگر پابرجا بماند منجر به حذف تیم انگلیسی می‌شود ولی کسی به آن توجه نمی‌کند، همه چیز عالی است و به نفع تیمی از خاک بریتانیا... و اما مشکل بزرگ، کشوری که خود را پدید آورنده فوتبال می‌داند ولی در تالار افتخارتش جای خالی فروانی دارد، آخرین جام به 48 سال پیش برمی‌گردد و رتبه چهارمی در جام‌جهانی 90 مدال پر رنگ و لعابی در کلکسیون افتخارات ملی آنهاست بنابراین باید راه تازه‌ای برای جست و جوی افتخار یافت، سطور روزنامه‌های رنگی و باشگاه‌های چند‌ملیتی، و اینبار تاکتیکی که آچمز* شده است.



منچستریونایتد تیم پر افتخار انگلستان به تساوی یک بر یک در خانه می‌بالد و معلوم نیست در آلیانس آرنا چه سرنوشتی در پیش رو دارد شاید دیوید مویس نتواند به درستی شرایط را بسنجد و شاگردانش را به مسلخ مونیخ ببرد و آخرین افتخار باقی مانده را نابود سازد شرایطی که والدانو مربی بارسلون در فصل پیش آن را به خوبی درک می‌کند هنگامی که تنها نظاره‌گر فروریختن سربازانش بود و شاید هم مویس از آوارگی آرسنال درس بگیرد و به تساوی خود در برابر پادشاهی ژرمن‌ها ببالد.



* آچمز وضعیتی در بازی شطرنج است که در آن یکی از مهره‌ها که مهره آچمز نامیده می‌شود مجبور است برای دفاع از یک مهره یا خانهٔ ارزشمند در جای خود میخکوب شود. آچمز کردن تاکتیکی موثر برای ایجاد محدودیت در توانایی جابجایی سوارهای حریف است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مولر : وضعیت روحی بازیکنان زیاد خوب نیست

muller-thom.jpg


FCBayern.ir- بر خلاف گفته های مانوئل نویر و تونی کروس، توماس مولر دیگر هافبک مونیخی ها اعتقاد دارد شکست مقابل اگزبورگ و پاره شدن روند شکست ناپذیری باواریایی ها مقداری از لحاظ روحی به بازیکنان بایرن مونیخ لطمه زده است وباید مونیخی ها هرچه زودتر روحیه از دست رفته خود را در مسابقه چهارشنبه شب خود مقابل حریف انگلیسی باز یابند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ توماس مولر در این باره به شبکه اسکای اسپورت آلمان می گوید :" اين شكست كمي از لحاظ روحي به ما لطمه زد. ما مي‌خواستيم به روند شكست‌ناپذيري خود در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا ادامه دهيم اما متأسفانه نتوانستيم در زمين آن چيزي را كه قادر به انجامش بوديم به معرض نمايش بگذاريم. واقعيت اين است كه كسب پيروزي در زمين آگزبورگ هرگز آسان نبوده است ولي برنامه ما هم اين نبود كه با شكست به خانه برگرديم.اکثر بازیکنان تیم از اینکه روند شکست ناپذیریمان از بین رفت ناراحت و سرخورده بودند .ما باید هرجه زودتر روحیه خود را بازسازی نمایم واماده نبرد حساس مقابل منچستر یونایتد شویم. "

این صحبت ها در حالی بیان می شود که مانوئل نویر سنگربان وتونی کروس هافبک ملی پوش باشگاه بایرن در صحبتهایی اعلام نمودند شکست مقابل اگزبورگ اهمیتی ندارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هیجان برای ماموریت منچستر یونایتد

jerome_gotze.jpg


FCBayern.ir- بواتنگ و گوتزه از هیجان پیش از بازی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان می گویند



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ هیجان و استرس برایش تفاوتی نمی کند تو یک هوادار هستی و یا یک بازیکن حرفه ای، مردان پپ گواردیولا تمرینات سخت خود را پی گیری می کنند و متمرکز بر روی بازی چهارشنبه در برابر لیگ قهرمانان هستند، با وجود اینکه یک مساوی بدون گل بایرن مونیخ را راهی نیمه نهایی می کند ولی بوتانگ مدافع ملی پوش بایرن می گوید: هدف آنها به هیچ وجه تساوی نیست، ماریو گوتزه هم نظر مشابه ای دارد او می گوید: به طور حتم ما برای برد بازی می کنیم و کاملا مصمم به پیروزی هستیم مشخصه ما در این فصل اشتیاق بالا برای پیروزی بوده و در روز چهارشنبه هم این انگیزه رو داریم البته منچستر با دفاع اتوبوسی خود در دیدار رفت کار را برای ما مشکل کرد و انتظار چنین تاکتیکی از آنها را در آلیانس آرنا داریم و البته سرمربی تیم سخت تلاش می کند تا راه باز کردن دفاع آنها را بیابد، گوتزه ادامه می دهد : باید مصمم تر و متعهدتر شویم ما به سرعت بالا و بازی رو به جلو نیاز دایم و باید به خوبی از فضاها استفاده کنیم، بواتنگ و گوتزه هر دو اعتقاد دارند ادعای مصدومیت وین رونی درست نیست و او در بازی تیمش حاضر خواهد بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
اریکسن داور دیدار بایرن مونیخ – منچستر یونایتد

jonas_erikson.jpg


FCBayern.ir- جوناس اریکسن ، داور سوئدی قضاوت دیدار چهارشنبه شب چمپیونزلیگ را بر عهده خواهد گرفت.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باشگاه بایرن مونیخ که در دیدار رفت مرحله ی یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به تساوی 1 بر 1 برابر منچستر یونایتد رضایت داد ، چهارشنبه شب در دیدار برگشت و در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان باشگاه منچستر خواهد بود . در این دیدار جوناس اریکسن ، داور سوئدی قضاوت میان دو باشگاه را بر عهده خواهد گرفت.

آخرین قضاوت اریکسن در رقابتهای چمپیونزلیگ به دیدار میان بارسلونا و منچستر سیتی در ماه فوریه بازمی گردد . دیدار رفت این دوباشگاه که با قضاوت کارلوس ولاسکو ،داور اسپانیایی صورت گرفت ، نارضایتی باواریایی ها و کادر باشگاه بایرن مونیخ را در پی اخراج باستیان شواین اشتایگر ستاره ی این باشگاه در پی داشت .
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
خرید بلیط تماشای گروهی بازی بایرن:منچستر

fcbmufc_ticket.jpg


FCBayern.ir - هواداران بایرن مونیخ میتوانند با تهیه بلیط تماشای بازی حساس بایرن مونیخ و منچستر یونایند بر روی بزرگترین پرده سینمایی کشور و در سالن 1200 نفر برج میلاد تهران شاهد بازی تیم محبوبشان باشند.



به گزارش وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ با همکاری صورت گرفته بین وبسایت کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و مجموعه برج میلاد امکان تهیه بلیط برای حضور هواداران بایرن مونیخ و تماشای گروهی بازی حساس دو تیم فوتبال بایرن مونیخ و منچستر یونایتد از دور برگشت بازیهای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فراهم شده است.



هواداران عزیز میتوانند با مراجعه به لینک زیر بلیط بازی را به صورت آنلاین خریداری کنند.

خرید آنلاین بلیط تماشای گروهی بازی بایرن مونیخ و منچستر یونایتد
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رونی :تا سر حد جان برای پیروزی خواهیم جنگید

rooney_moyes.jpg


FCBayern.ir- وین رونی بازیکن ملی پوش انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد اعلام نمود علی رغم درد فراوان خود را به بازی سرنوشت ساز مقابل حریف مونخی خواهد رساند و تا سر حد جان برای پیروزی منچستر یونایتد مقابل باواریاییها خواهد جنگید.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ وین رونی دراین ارتباط صبح امروز با شبکه MU TV اظهار نمود "من هنوز از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت و درد شدید هستم وبه احتمال فراوان با زور امپول و اسپری و همچنین مسکن قوی بازی خواهم کرد ولی با این حال خود را حتما به بازی خواهم رسانید وتا سر حد جان برای پیروزی مقابل بایرنیها خواهم جنگید."



مایکل کریک دیگر هافبک ملی پوش باشگاه منچستر یونایتد نیز در این زمینه بیان داشت :تمام بازیکنان منچستر مصمم به پیروزی در این مسابقه هستند.همه ما برای دفاع از رئیس (دیوید مویس) و کسب رضایت وی تلاش خواهیم نمود.بازی بسیار سختی در مونیخ ودر مقابل بازیکنان بایرن داریم ولی بازیکنان میخواهند بار دیگر یک کار سخت را با موفقیت به انجام برسانند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا:منچستر به دنبال دفاع اتوبوسی در بازی برگشت است

pep_624_new.jpg


FCBayern.ir- مربی بایرن اعتقاد دارد دیود مویس در بازی برگشت به دنبال یک رویکرد دفاعی فشرده است



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ نتیجه بازی رفت یک بر یک با دفاع فشرده منچستر خاتمه یافت و مربی اسپانیایی بایرن بر این باور است که شیاطین سرخ این تاکتیک را در بازی برگشت دنبال خواهند کرد پپ گواردیولا می گوید: من فکر می کنم تیم حریف به دنبال دفاع سخت و استفاده از ضد حمله ها باشد، بازی با یک تیم انگلیسی آسان نیست منچستر تیم بزرگی است.



پیش از بازی رفت همه فکر می کردند بایرن به راحتی منچستر را می برد ولی اکنون مشخص است که منچستر تیمی است که توان برد را دارد، البته ما در خانه بازی می کنیم که امتیاز بزرگی برای ماست، باید ببریم بازیکنانم پس از بازی رفت بهتر به نقاط قوت و ضعف حریفشان آشنا شدند در ادامه مربی بایرن به امکان گره خوردن بازی و فشار روانی اشاره می کند و آن تاثیر گذار می داند
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
جنگ تازه روانی مطبوعات انگلیسی :کروس میخواهد به منچستر بیاید

624-kroos-ch.jpg


FCBayern.ir-مطبوعات ومدیاهای انگلیسی در استانه دیدار دو تیم بایرن مونیخ و منچستر یونایتد اعلام داشتند تونی کروس میخواهد در فصل تابستان به منچستر یونایتد ملحق شود واز این راه یگ جنگ روانی جدید را علیه کروس و باشگاه مونخی را در استانه دیدار دو تیم آلمانی و انگلیسی را پی ریزی نمودند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛مطبوعات انگلیسی نظیر دیلی میرور و دیلی تایمز در این باره بیان داشتند تونی کروس به هم تیمیهایش در باشگاه بایرن مونیخ و نزدیکترین دوستانش بیان داشته که میخواهد در تابستان بایرن را ترک نماید وراهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد شود.

میرور در بخش دیگر از مطلب خود اورده است به دستور مدیران باشگاه مونیخی این موضوع به صورت یک سکرت در باشگاه باقی مانده است تا تمرکز باشگاه بایرن در استانه بازی با منچستر به هم نخورد.

بعضی از کارشناسان آلمانی پس از درج این خبر در مطبوعات انگلیس،بیان داشتند این اخبار کمتر به واقعیت نزدیک است و صرفا یک جنگ تازه روانی در استانه بازی بزرگ و سخت دو تیم بایرن مونیخ و منچستر یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سوی مطبوعات و مدیاهای انگلیسی زبان به منظور برهم زدن تمرکز مردان گواردیولا و بخصوص تونی کروس هافبک تاپیر گذار باشگاه مونخی مطرح و عنوان شده است.

کروس بارها اعلام داشته است پس از پایان جام جهانی در برزیل تصمیم خود را مبنی بر ترک یا ماندن در باشگاه بایرن مونیخ را خواهد گرفت.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لام : یونایتد را شکست خواهیم داد

lahm-pep.jpg


FCBayern.ir- فیلیپ لام ، کاپیتان باشگاه بایرن مونیخ اظهار داشت که این باشگاه توانایی شکست منچستر یونایتد را دارد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ با وجود شکست باشگاه بایرن مونیخ در دیدار اخیر خود در بوندسلیگا برابر آگسبورگ ، فیلیپ لام کاپیتان این باشگاه از اطمینان خود درباره ی تیمش و توانایی های این باشگاه پر افتخار سخن گفت.

ستاره ی مونیخی ها در مصاحبه ای اظهار داشت : " تنها کافی است که برای شکست منچستر یونایتد مثل همیشه متحد باشیم .باید بیشترین تسلط را بر روی بازی داشته باشیم . یونایتد باشگاه بسیار خوبی است ، اما ما میخواهیم که فرداشب بازی را در دست بگیریم و با به ثمر رساندن گل به مرحله ی بعدی صعود کنیم . یونایتد باشگاهی با کلاس جهانی و تاریخچه ای طولانی به همراه بازیکنان با تجربه ی بسیاری است به همین جهت مجبوریم که در هر دو پست دفاع و حمله عالی بازی کنیم . در دیدار رفت شانس زیادی برای گلزنی به آنها ندادیم و می خواهیم که در دیدار برگشت نیز اینگونه عمل کنیم ."
باواریایی ها چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی رقابت های چمپیونزلیگ میزبان باشگاه منچستر یونایتد در آلیانتس آرنا خواهد بود .
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن – منچستر، نیمه پنهان

bayern-man%20unt.png


FCBayern.ir- لیگ قهرمانان طولانی و فرسایشی است، نبردهایی سخت و همزمان با بازی‌های حیاتی دیگر که سختی کار را دو چندان می‌کند، مصدومیت، محرومیت، خستگی از آفات‌های رقابتهای طولانی یکساله هستند اینجاست که باید برنامه‌ریزی طولانی مدت داشت سازماندهی که دست‌کم سال جاری را به خوبی پوشش دهد و نگاهی هم به آینده داشته باشد و هر اندازه تیمی پرآوازه تر باشد به مراتب مشکلات فزون تری رو در پیش رو خواهد داشت و بازی آسانی هم در کار نیست.


حتی تساوی بایرن‌مونیخ تعجب بر‌انگیز بود چه برسد به باخت، باخت بایرن خبری بودکه مدت‌هاست کسی نشنیده است و شکست آگسبورگ با خود واکنش‌های فراوان و متفاوتی به همراه داشت در جایی مربیان تیم‌های رقیب از بایرن خورده می‌گرفتند چرا تیم دوم را به میدان فرستاده و به این شکل به حریف آنها سه امتیاز تقدیم کرده و در بخشی استراحت و آمادگی بهتر برای بازی مهم در برابر منچستر، ولی به هر حال واقعیتهای مهم دیگری هم درگیر این ماجراست، پپ گواردیولا مربی جوانی است ولی به هیج‌وجه تازه کار و بی‌تجربه نیست او بالاترین سطح فوتبال رو تجربه کرده و میدان های سختی رو پشت سر گذاشته است و بایرن مونیخ که نامش از هر تعریف و تمجیدی بزرگتر است برای هر دو یک چهارم نهایی چمپونزلیگ عادتی سالانه است،گواردیولا در حالی بارسلون رو از ریکارد تحویل گرفت که این تیم در رقابت با رئال برند شوشتر شکست خورده بود، او در آنجا فرصت اوج گیری داشت ولی بایرن اینگونه نبود تیم هانکس هرچه برای افتخار بود فتح کرد بایرن گواردیولا نباید توفقی می‌داشت بلکه برعکس باید پا بر روی پدال گاز می‌گذاشت و بر سرعت می‌افزود ، دو جام ممکن دیگر به کلکسیون افتخارت افزوده و رکوردها یکی پس از دیگری شکسته ‌شد آنها افسانه بایرن شدند ولی تیم مونیخ باید ایستگاهی می‌ایستاد و به حریفان فرصت نزدیک شدن می‌داد ، قهرمانی زود هنگام بایرن در لیگ آلمان این فرصت طلایی را مهیا کرد و حال آنها باید شروع کنند،اکنون نیمه دوم و پنهان در دست پپ و شاگردانش است آغازی دوباره از ایستگاه منچستریونایتد...



مازیار مصدق
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
باشگاه های اروپایی از بایرن میترسند

624-fcbayern_logo.jpg


FCBayern.ir-طیق یک نظر سنجی اینترنتی که از سوی شرکت telecom آلمان و بخش اروپایی این شرکت بزرگ مخابراتی آلمانی صورت گرفت بیشتر تیمهای صعود کننده به مرحله نیمه نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دوست دارند بایرن مونیخ در مقابل منچستر یونایتد انگلیس شکست بخورد و از گردونه مسابقات حذف شود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ طبق این نظر سنجی هواداران باشگاه رئال مادرید بیش از همه تیمها دوست دارند بایرن از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان امسال حذف شود بعد از هواداران باشگاه مادریدی این هواداران باشگاه چلسی و مورینیو هستند که امید دارند باشگاه منچستر یونایتد بتواند بایرن مونیخ را شکست داده وباشگاه مونیخی را از جریان مسابقات حذف نماید.نکته جالب این نظر سنجی این است که طرفداران باشگاه بارسلونا در این میان اکثرا دوست دارند باشگاه بایرن مونیخ راهی مرحله نیمه نهایی اروپا شود که علت این امر میتواند حضور پپ گواردیولا سرمربی سابق این تیم ومربی حال حاضر باشگاه باواریایی باشد.

با یکدیگر نگاهی به نتایج نظر سنجی می اندازیم:

هوادران باشگاه مورد نظر و درصد امیدواری به حذف بایرن از لیگ قهرمانان اروپا از دیدگاه آنان

رئال مادرید اسپانیا 90 %
چلسی انگلیس 82 %
پاری سن ژرمن فرانسه 61 %
اتلتیکو مادرید اسپانیا 53%
بارسلونا اسپانیا 39 %

نکته مهم در این نظر سنجی، طرفداران و هواداران باشگاه منچستر یونایتد به خاطر برخورد مستقیم و رودرو با باشگاه بایرن مونیخ از شرکت در این نظر سنجی معاف بودند.

با توجه به نتایج به دست آمده از این نظر سنجی میتوان استنباط نمود که بیشتر باشگاه های اروپایی مایل به حذف باشگاه بایرن مویخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند. در واقع این تیمها از صعود باشگاه آلمانی به مرحله بعدی این رقابتها وحشت دارند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تبریک میگم این برد شیرین رو ... منچستر بهترین بازی فصلش رو در دو بازی مقابل بایرن انجام داد و مویس هر چه که در توانش بود رو برای این بازی انجام داد اما بایرن تیم برتر میدان بود وبه دور بعد صعود کرد.
به نظرم نیم ساعت آخر بازی بیشتر شبیه بایرن فصل پیش بودیم نه بایرن پپ یعنی اصراری به پاسکاری نداشتیم
روبن و ریبری آزادانه مانور می دادن و از همه مهمتر سانترها زمینی شد
سانترهای زمینی که فصل پیش لام و روبن و الابا و ریبری خیلی بیشتر مینداختن و خوبیش هم اینه که اگه به مهاجم برسه دروازبان حریف هم عملا از بازی خارج میشه
و باید از مولر هم تشکر کنیم بازیکنی که ساده بازی میکنه ولی فوق العاده گل میزنه
 
بالا