• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
باید روز سه شنبه نمایش خوبی داشته باشیم

bastian-schweini.jpg


FCBayern.ir- پس از نمایش نه چندان خوب مقابل تیم هوفنهایم، بازیکنان و مربی بایرن در رابطه با تکرار اشتباهات این بازی در بازی مقابل منچستر یونایتد اخطار می‏دهند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شواین اشتایگر در این رابطه عنوان می‏کند: «ما روز شنبه بازی خوبی را انجام ندادیم، مرتکب اشتباهاتی شدیم که در بازی ‏های قبلی به ندرت مرتکب می‏شدیم. به نظرم انجام چنین اشتباهاتی برای یک مرتبه طبیعی است، ولی باید در بازی با منچستر نمایش خوبی داشته باشیم».


همچنین گواردیولا در همین رابطه گفت: «اگر عملکرد ما مشابه بازی گذشته باشد در بازی با یونایتد با مشکل مواجه می‏شویم، آنها بهترین تیم انگلیس در بیست سال گذشته هستند، بازیکنان این تیم بسیار با تجربه هستند.» توماس مولر نیز تاکید می‏کند که نباید منچستر را دست کم گرفت؛ «ترکیب منچستر تقریبا همان ترکیب فصل قبل است، همان تیمی که پارسال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، بنابراین نمی‏توان برای پیروزی بر چنین تیمی به شانس و اقبال تکیه کرد».
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آیا کاربالو برای بایرن خوش یمن است؟

carballo.jpg


FCBayern.ir- همانگونه که پیشتر در خبرگذاری‏ ها اعلام شد داور بازی روز سه‏ شنبه، کارلوس ولاسکو کاربالو است. این داور 43 ساله تا به حال دو بار در مرحله یک چهارم نهایی بازی‏ های بایرن را سوت زده است، ولی آیا کاربالو تا به حال برای بایرن خوش یمن بوده است؟


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کاربالو در سال 2012 دیدار رفت بازی المپیک مارسی- بایرن را سوت زد، بازی که با پیروزی‏ 2-0 در خانه حریف به پایان رسید.



همچنین این داور سال گذشته در بازی برگشت بایرن مقابل یوونتوس نیز حاضر بود که آن بازی نیز با نتیجه مشابه 2-0 به پیروزی بایرن ختم شد، لازم به ذکر است که در هر دو دیدار، بایرن توانست در مجموع بازی‏ های رفت و برگشت به مرحله بعدی راه یابد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
از بایرنی های فینال 99 چه خبر؟

384613_heroa.jpg


طرفداری - بدون تردید فینال فصل 1998/99 لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و منچستریونایتد یکی از دارماتیک ترین فینال های تاریخ فوتبال محسوب می شود. در آن بازی بایرن خیلی زود با گل ماریو باسلر جلو افتاد اما دو گل تدی شرینگهام واوله گونار سولشیر در وقت های تلف شده نیمه دوم شیرین ترین لحظات را برای طرفداران یونایتد رقم زد و این تیم پس از 31 سال قهرمان اروپا شد.
15 سال از آن اتفاق می گذرد ولی کمتر کسی می پرسد بازیکنان دو تیم در آن بازی الان کجا هستند و مشغول به چکاری هستند؟ دغدغه همه به بازی سه شنبه دو تیم جلب شده است و آیا اینکه گواردیولا موفق می شود یا مویس موفق می شود ...
سایت گل به بررسی وضعیت کنونی بازیکنان دو تیم پرداخته است که در این قسمت بازیکنان بایرن مونیخ را بررسی می کنیم.


اولیور کان

tvereignis-wm-zdf.jpg


کسی که 3 بار بهترین دروازه بان سال جهان شد تا 2008 شماره 1 بایرن بود. او هم اکنون به عنوان مفسر در شبکه ZDF آلمان مشغول به کار است و سابقه همکاری با چند شبکه دیگر را هم دارد. 5 سال قبل پیشنهاد شالکه را برای بازگشت به فوتبال رد کرد و اعلام کرد دوست ندارد وارد دنیای مربیگری شود.

لوتار ماتئوس

SV-Werder-Bremen-v-Borussia-Moenchengladbach-Bundesliga.jpg

در حالی که بایرن از حریف جلو بود ماتئوس در دقیقه 86 بازی تعویض شد. فصل بعد بایرن را ترک کرد و در 2001 رسماً از فوتبال خداحافظی کرد. ماتئوس به عنوان مربی در کشورهای اتریش، مجارستان و بلغارستان کار کرد و هم اکنون کارشناس اسکای سپورت آلمان مشغول به فعالیت است.

مارکوس بابل

Markus-Babbel-Hoffenheim-coach_2720374.jpg


این مدافع دوران بازی را پس از حضور در لیورپول در اشتوتگارت به پایان رساند. در تیم های اشتوتگارت، هرتابرلین و هوفنهایم در آلمان مربیگری کرد و اکنون بی کار است. جدیدا بابل تبدیل به یکی از گرینه های هدایت آینرتاخت فرانکفورت در فصل بعد شده است.

ساموئل اوسی کوفور

بدون شک همگان مشت های او بر زمین در پایان فینال را به یاد دارند. در 2005 از بایرن جدا شد و به رم پیوست. در سال 2009 زمانی که در تیم آسانته کوکتو غنا بازی می کرد از فوتبال خداحافظی کرد. از زمان بازنشستگی به عنوان کارشناس در آلمان و غنا مشغول به کار بوده است.

توماس لینکه

لینکه پس از ترک بایرن در 2005 در تیم ردبول سالزبورگ اتریش بازی می کرد. پس از آن برای مدتی در تیم آماتورهای بایرن حضور داشت. بعد از آن مدیر ورزشی ردبول سالزبورگ شد و هم اکنون مدیر تیم اینگولشتاد در بوندس لیگا 2 است.

میشائیل تارنات

مدافع چپ بایرن تا 2003 در این تیم حضور داشت و پس از آن یک سال بد را در منچسترسیتی سپری کرد. پس از آن به هانوفر پیوست و پس از حضوری 5 ساله در این تیم در 2009 از فوتبال خداحافظی کرد. او هم اکنون مدیر ورزشی تیم جوانان بایرن مونیخ است.

ینس یره میس

erfr.jpg


پس از آن فینال 7 فصل دیگر در بایرن حضور داشت. یره میس در طول دوران فوتبالش 5 بار زانویش را به تیغ جراحان سپرد. یره میس در ادامه به یک سازمان همیاری کودکان و جوانان در مسائل اجتماعی پیوست.

اشتفان افنبرگ

24341446%2C21797651%2ChighRes%2C01D%2B12_71-59344403_ori.jpg


در 2002 از بایرن جدا شد و بعد از خداحافظی در 2004 به عنوان کارشناس در مطبوعات و رسانه های آلمان حضور داشته است. افنبرگ در 2012 دوره های مربیگری را به اتمام رساند و احتمالا در آینده شاهد نشستن او رو یکی از نیمکت های بوندس لیگا باشیم.

ماریو باسلر

Mario-Basler_9b382fa_fb16c77b39.jpg


زننده تک بایرن در فینال 99 بعد از پایان فوتبالش در 2004 سراغ مربیگری رفت. باسلر در دسته های پائین فوتبال آلمان مشغول مربیگری است و هنوز نتوانسته به افتخاری قابل اشاره دست یابد. در چند وقت اخیر به تیم کیکر اوفنباخ در بوندس لیگا 3 لینک شده بود اما بعداً تکذیب شد.

کارستن یانکر

بعد از مدتی کوتاهی بازی در چین، اودینزه و کایزرسلاترن در سال 2009 در تیم ماتربروگ اتریش از فوتبال خداحافظی کرد. مدتی هدایت تیم زیر 15 ساله های راپیدوین و نیوسدل را برعهده داشت. از اواسط 2013 به عنوان دستیار سرمربی راپیدوین مشغول به کار شده است.

آلکساندر زیکلر

تعویض طلایی بایرن در آن فینال در دقیقه 77 تعویض شد. زیکلر تا 2005 در بایرن حضور داشت و پس از آن به اتریش رفت. در فصل 2010/11 به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد، اگر چه هنوز گاهی اوقات برای تیم ASV Taxham بازی می کند. تا 2012 به عنوان کمک مربی تیم زیر 16 ساله های ردبول سالزبورگ فعالیت می کرد.

برند درهر

بین سال های 2003 تا 2008 به عنوان مربی دروازه بان های بایرن فعالیت می کرد. از 2009 تا 2012 به عنوان مربی دروازه بان های شالکه فعالیت می کرد. هم اکنون بی کار است.

توماس هلمر
در تابستان 1999 پس از حضوری کوتاه در هرتابرلین به ساندرلند پیوست و پس از حضوری کوتاه در این تیم در 2000 بازنشت شد. هم اکنون به عنوان مفسر تلوزیونی در آلمان فعالیت می کند، به عنوان سفیر امور خیریه کودکان هم مشغول به فعالیت است. هلمر در زمینه بازی های ویدئویی هم فعالیت دارد.

تورستن فینک

thorsten-fink-hamburger-sv.jpg


تا 2006 به فوتبال حرفه ای در بایرن ادامه داد و پس از آن وارد دنیای مربیگری شد. قبل از اینکه سرمربی بازل شود مدتی را به عنوان دستیار جیوانی تراپاتونی در سالزبورگ گذراند. پس از آن در 2011 به هامبورگ پیوست اما در اوایل این فصل از کار برکنار شد.

توماس اشترونز

تا 2001 در بایرن حضور داشت و پس از آن به عنوان ایجنت فعالیت خود را شروع کرد. همسر قبلی او با هم تیمی اش اشتفان افنبرگ ازدواج کرد و این عمومی کردن برخی مسائل مشکلاتی را برای او و افنبرگ بوجود آورد. در 2005 به عنوان مدیر ورزشی ولفسبورگ مشغول به کار شد اما ناموفق بود. در 2008 در تیم روت وایس اسن همین پست را در دست گرفت اما در 2009 از آنجا هم برکنار شد. هم اکنون به عنوان مفسر در رادیو و تلوزیون مشغول به کار است و در حوزه مشاوره بازیکنان هم فعالیت می کند.

حسن صالی همیدزیچ

در دقیقه 90 فینال به جای باسلر وارد میدان شد. در 2007 بایرن را ترک کرد و به یوونتوس پیوست. حضوری 4 ساله در بیانکونری داشت و در 2011 به ولفسبورگ ملحق شد. او هم اکنون مفسر یکی از شبکه های تلوزیونی آلمان است.

محمت شول

Mehmet-Scholl-am-24.jpg


در فینال 99 فقط 20 دقیقه بازی کرد اما به عنوان یکی از موفق ترین فوتبالیست های آلمان در 2007 بازنشست شد. در پست های مختلف مربیگری در تیم های پایه بایرن کار کرد و در 2013 با از این تیم جدا شد و تمرکز اصلی خود را روی کارشناسی فوتبال در شبکه ARD گذاشت.

علی دایی

img20563423.jpg


در 2007 به عنوان آقای گل بازی های ملی جهان از فوتبال خداحافظی کرد. بعد از آن هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت. بعد از برکناری از سرمربیگری تیم ملی در 2011 هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و بعد از یک بار برکناری از سال گذشته دوباره این پست را عهده دار شده است. بین سال های 2007 تا 2013 یکی از اعضای کمیته فوتبال فیفا بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کوکه گزینه نخست احتمالی جایگزینی کروس

624-koke.jpg


FCBayern.ir- تونی کروس هنوز قرارداد خود را با باشگاه مونیخی تمدید ننموده است و احتمال ترک باشگاه بایرن از سوی این بازیکن نسبتا بالا ست از این رو پپ گواردیولا علی رغم میل باطنی خود سخت به دنبال جایگزین این بازیکن در ترکیب باشگاه مونیخی می باشد .در تازه ترین خبرها نام کوکه در صدر نامهای جایگزینی کروس به میان امده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ به گفته رسانه ها و مطبوعات اسپانیایی نظیر آس باشگاه بایرن مونیخ عملکرد کوکه بازیکن ارزشمند وهافبک میانی و تهاجمی باشگاه اتلتیکو مادرید را در نظر گرفته است.این بازیکن 22 ساله اسپانیایی که سابقه چند بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد میتواند همچنین در پست های هافبک نفوذی، هافبک وسط و بازیساز نیز بازی نماید.

خورخه مرودیو آکا ملقب به کوکه یکی از بازیکنان با ارزش و مهم باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا ست که طی این سالها ی اخیر بازیهای بسیار خوبی برای باشگاه مادریدی از خود به نمایش گذاشته است و علاوه بر باشگاه بایرن مونیخ از سوی باشگاه های انگلیسی و ایتالیایی نیز مورد توجه زیادی قرار دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
جام تله کوم 2014 در هامبورگ

624-fcb-tele.jpg


FCBayern.ir- در ابتدای فصل 2014/15 ششمین دوره از مسابقات جام تله کوم به میزبانی هامبورگ برگذار خواهد شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شریک بایرن ( شرکت Telekom)، برای آماده سازی تیم های بوندسلیگایی در فصل 2014/15 در چارچوب Telekom cup 2014 دعوت کرده است. این مسابقات در 26 و 27 ژوئیه 2014 با حضور تیم های هامبورگ، بایرن مونیخ، مونشن گلادباخ و یکی دیگر از تیم های بوندسلیگا در ورزشگاه Imtech Arena در هامبورگ برگذار خواهد شد.

رومنیگه در این ارتباط بیان داشت: " ما از حضور دوباره و دفاع از قهرمانی خود در این جام خوشحالیم، من مطمئنم که طرفداران فوتبال و تماشاگران در این مسابقات کلاس فوتبال و بازی های هیجان انگیزی را خواهند دید."

لازم به یادآوری است که سال گذشته این جام با حضور تیم های بایرن مونیخ، مونشن گلادباخ، دورتمند و هامبورگ به میزبانی گلادباخ انجام شد که بایرن مونیخ در فینال این جام با نتیجه 5-1 پیروز و جام دیگری را به ویترین افتخارات خود اضافه نمود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومنیگه: کروس در بایرن می ماند

624-kroos-1.jpg


FCBayern.ir- کار هاینز رومنیگه در آستانه دیدار حساس بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان برابر منچستریونایتد تاکید مرد که تونی کروس تحت هر شرایطی فصل آینده در بایرن خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ صحبت های کروس در شرایطی مطرح می شود که منچستریونایتد یکی از جدی ترین مشتریان کروس است.

رومنیگه تاکید کرد که حتی اگر باشگاه بایرن مونیخ برای امضای قرارداد جدید با کروس به توافق نرسد حاضر نیست او را به منچستریونایتد و هیچ باشگاه دیگری بفروشد و او به طور قطع تا پایان قراردادش در بایرن می ماند.

کروس تا پایان فصل 2015 با بایرن مونیخ قرارداد دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
40663482737027474386.jpg


djff_77081376362960489333.png


81713349925964240262.png


_______
uaon_41837021665278599623.png
____________ _______
gu0s_manchester_united_fc_crest.svg.png
____________

__________
got_2.png
____________________________
pk9m_1.png
__________






54368312153882499968.png


2iy_vela.jpg



i6le_hbjn.png






39555435453057119168.png


3nqg_old-trafford.jpg


نام ورزشگاه: Old Trafford
ظرفیت: 75,731 نفر
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632

13663973584684733929.png


krq9_azxxscxd.png




97343474117464247486.png

73371631799542759802.png


513.png


de Gea - Rafael da Silva, Ferdinand, P. Jones, Büttner - Carrick, Giggs - Valencia, Kagawa - Rooney, Welbeck
Trainer: Moyes




14_201433111533357.png


Neuer - Rafinha, Javi Martinez, J. Boateng, Alaba - Schweinsteiger, Lahm - Robben, T. Kroos, Ribery - T. Müller
Trainer: Guardiola





42176709031297130407.png


3aha_fcvcf.png



آمار بازی های رو در روی دو تیم



6uee_edxexe.png



رکورد مقابل باشگاه های کشور مقابل


89ha_%DB%8C%D8%B7%D8%B3%DB%8C%D8%B2%D8%B3.png



آمار بازیکنان کلیدی دو تیم



dznd_azxxa.png




محرومین (
suspend.png
) و مصدومین (
injured.png
)؛ به تمرینات برگشته و احتمال حضور ضعیف (
doubtful.png
)

رافائل هم در بازی با استون ویلا مصدوم شده و هنوز حضورش معلوم نیست

tpt8_tc_vrgt.png



آمار کارت زرد و بازیکنان در خطر محرمیت (اورا و دانته محرومین این دیدار اند، فلامینی محرومیت خودش رو پشت سر گذاشته)
مارتیز و فردیناند دو کارته های تیم هستند و در خطر محرومیت


cllh_%D8%B3%D8%B7%D8%B3%D8%B2%D8%B3.png







 

saeedsh7j

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
5,702
اخراج اشتباه!!!
بازی برگشت هافبک دفاعی کیو میزاره؟!

Sent from my A1-810 using Tapatalk
 

emperor561

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2013
نوشته‌ها
561
لایک‌ها
413
من واقعا لذت بردم ازبازی منچستر-سطح بالای لیگ جزیره اینجورجاهامشخص میشه
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نتیجه بازی و اخراج نادرست شواینی و محرومیت مارتینز و شواینی در بازی بعد واقعا حالمونو گرفت
این بازی یکبار دیگه ثابت کرد تعداد پاس زیاد همیشه منجر به پیروزی نمیشه و بعضا نقطه ضعف تیم خواهد شد شخصا ترجیح میدم تیم از عقب بازی کنه و برق اسا حمله کنه تا 1000 تا پاس بیجهت بهم بدیم و گل نزنیم
البته منچستر هم خیلی فراتر از حد انتظار بازی کرد
روی کاغذ این نتیجه به نفع ماست ولی امشب شب بد بایرن و شب خوب یونایتد بود امیدوارم بازی برگشت بهتر بازی کنیم و اتفاق بدی نیفته
 
Last edited:

emperor561

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2013
نوشته‌ها
561
لایک‌ها
413
اخراج اشتایگر کاملادرست بودخطای سختش واقعاکارت زردداشت
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
فک کن بایرن تو دوران طلاییش در برابر دوران تاریک منچستر صعودش معلوم نیست :D !!!
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واکنش ها پس از تساوی با منچستریونایتد

bayern-ucl-a.jpg


FCBayern.ir- باواریایی ها در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میهمان یونایتد بودند که در پایان با وجود تسلط بر بازی به تساوی 1-1 رسیدند و حال باید منتظر بازی برگشت در مونیخ باشند. پس از بازی سرمربی و بازیکنان دو تیم به اظهار نظر در خصوص این رقابت جذاب پرداختتند:

ماتیاس سامر: "ما قبل از بازی با منچستر درباره ی آن هشدار داده بودی اما هیچ کس به حرف ما گوش نمی داد. آنها طوری که انتظار داشتیم بازی کردند. آنها از لحاظ جسمی بسیار قوی هستند و تیمی سازمان یافته دارند که سعی داشتند با ما بخوبی مقابله کنند و همین کار را برای ما دشوار ساخت و چیزی که شما باید در لیگ قهرمانان انتظار داشته باشید سطح بالای بازی است. بنابراین ما آن را می پذیریم و از نتیجه ی بدست آمده خوشحال هستیم."


پپ گواردیولا: "به تیمم تبریک می گویم. من خوشحال هستم چون منچستر یونایتد یکی از بهترین تیم های جهان است و شما باید این را همیشه به یاد داشته باشید. گل زده در خانه ی حریف خیلی مهم است حتی اگر 1-1 نتیجه ی بسیار خطرناکی باشد. ما برای پیروزی در دور برگشت تلاش خواهیم کرد. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم."


آرین روبن: "این یک بازی خوب بود. همانطور که انتظار می رفت منچستر دفاعی بازی می کرد و سعی داشت بازی ما را تخریب کند. اما توانستیم موقعیت های خوبی نیز ایجاد کنیم، در آخر 1-1 نتیجه ی خوبی برای ما است و هفته آینده کار را در مونیخ برایشان تمام می کنیم."


تونی کروس: "این یک بازی سخت بود. ما بازی را تحت کنترل داشتیم اما منچستریونایتد همه ی موقعیت ها را با یک دفاع عالی از ما گرفت. البته آنها نیز موقعیت های خطرناکی داشتند. در پایان ما از تساوی 1-1 در اولدترافورد راضی هستیم و منتظر بازی برگشت در مونیخ می مانیم."

دیوید مویس (سرمربی منچستر یونایتد): "من خیلی خوشحال هستم. بایرن مونیخ اکثر زمان بازی میدان را تحت تسلط خود داشت اما ما بسیار منظم بودیم و توانستیم چند موقعیت خوب ایجاد کنیم. اکنون ما باید به گل زنی در مونیخ و گرفتن نتیجه از بایرن امیدوار باشیم."
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
باشگاه بایرن مونیخ :مانژوکیچ هم باید در بایرن بماند

-mario-mandzukic-of-bayern-muenchen-celebrates-as-he_crop_north.jpg


FCBayern.ir- بعد از تونی کروس باشگاه بایرن مونیخ اعلام نمود ماریو مانژوکیچ نیز باید در باشگاه بایرن مونیخ باقی بماند وباشگاه تمایلی به از دست دادن این بازیکن ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مارکوس هورویک سخنگوی باشگاه بایرن مونیخ اعلام نمود ماریو مانژوکیچ تا سال 2016 با باشگاه بایرن قرارداد دارد وباشگاه مونیخی تصمیمی به فروش این بازیکن ندارد.این سخنگو اعلام نمود به دستور روسای باشگاه بایرن مونیخ به درخواستهای که برای جذب این بازیکن وهمچنین تونی کروس هافیک ملی پوش دیگر تیم مونیخی خواهد شد توجهی نخواهیم نمود و این درخواستها بررسی نخواهند شد.

کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ در سخنانی در استانه بازی دو تیم بایرن ومنچستر اعلام نموده بود علی رغم خرید روبرت لواندوفسکی از دورتمند مانژوکیچ در بایرن خواهد ماند وباشگاه بایرن دوست ندارد به هیچ عنوان مهاجم ملی پوش کروات خود را از دست بدهد.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مقایسه تمارض رونی با تصویر سرباز شکست خورده

dive%201.png


FCBayern.ir- در چارچوب مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته بایرن مونیخ با تساوی یک بر یک در خانه منچستریونایتند متوقف شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ یکی از بحث برانگیز ترین لحظات این مسابقه در دقایق پایانی اتفاق افتاد جایی که وین رونی با تمارض خود باعث اخراج باستین شواین اشتایگر شد.

بعد از پایان این مسابقه مونیخی ها به شدت بر علیه این تصمیم داور موضع گرفتند و گواردیولا این تصمیم داور را اشتباه خواند و ماتیاس سامر نیز در گفت و گو با شبکه sky از این تصمیم داور انتقاد کرد.

اما امروز مطبوعات آلمانی با مقایسه صحنه تمارض وین رونی و تصویر نقاشی سرباز شکست خورده از رفتار زشت ملی پوش انگلیسی منچستریونایتد که باعث فریب خوردن داور و اخراج باستین شواین اشتایگر شد به شدت انتقاد کردند.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
اعتراض سامر به تصمیمات داور اسپانیایی

624-sammer-1.jpg


FCBayern.ir- ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است داور اسپانیایی باید آنتونیو والنسیا بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد را از زمین بازی اخراج می کرده

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در نیمه دوم بازی تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ داور بازی از تکل شدید آنتونیو والنسیا روی پای ژروم بواتنگ به سادگی گذشت، در حالیکه این بازیکن پیشتر به دلیل خطا روی فیلیپ لام یک کارت زرد دریافت کرده بود.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که داور اسپانیایی باستین شواین اشتایگر را به دلیل تکل روی پای رونی از زمین بازی اخراج کرد و سامر به همین دلیل داور بازی را به رفتار دوگانه متهم کرد.

سامر می گوید:" به نظر من داور باید از یک استاندارد مشخص پیروی کند اگر به نظر این داور تکل باستین روی پای رونی مستحق کارت زد بود پس بدون شک والنسیا هم باید این کارت را دریافت میکرد، در اینکه شواینی خطا کرده بود و باید کارت می گرفت شکی نیست اما سوال من این است که چرا والنسیا برای این عمل کارت نگرفت و من از رفتار دوگانه داور متعجب هستم."

بایرن مونیخ چهارشنبه آینده در شرایطی به مصاف منچستر می رود که خاوی مارتینز و باستین شواین اشتایگر را به علت محرومیت در ترکیب نخواهد داشت.
 
  • Like
Reactions: al2

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
متاسفانه امروز بازی رو 1 بر 0 به آگسبورگ باختیم
در روزی که ریبری و روبن و لام غایب بودن و تیم بی انگیزه بازی می کرد رکورد شکست ناپذیری بایرن در بوندسلیگا شکسته شد.
متاسفانه بعد از قهرمانی در بوندسلیگا خوب بازی نمی کنیم امیدوارم این باخت به تیم شوک وارد کنه
 
بالا