• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کسب جایزه ورزشی لائوروس توسط بایرن

britner-lauerus.jpg


FCBayern.ir- یک روز پس از 24 امین قهرمانی بایرن در بوندسلیگا، باواریایی ها موفق شدند جایزه ی ورزشی لائوروس را که به نوعی اسکار ورزش نیز نام گذاری شده است، نیز از آن خود کنند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این جایزه همه ساله با رای مخفی روزنامه نگاران و خبرنگاران و سردبیران ورزشی ممتاز چهان به کسی یا تیمی اهدا می شود که بزرگترین دستاوردها را در آن سال داشته باشد. مونیخی ها نیز برای کسب 5 جام در سال 2013 این جایزه را تصاحب کردند. پل برایتنر بازیکن اسبق بایرن این جایزه را به نمایندگی از باشگاه در کوالالامپور دریافت کرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
عاشق کارکردن با گواردیولا هستم

Maradona.jpg


FCBayern.ir- مارادونا بازیکن افسانه‌ای آرژانتین از علاقه شدید خود به مربی اسپانیایی بایرن و فیلیپ لام کاپیتان تیم سخن می‌گوید.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ پس از کسب قهرمانی بوندس‌لیگا با برتری ۳ بر یک برابر هرتابرلین و ثبت رکوردی جدید به وسیله تیم باواریا واکنش‌های متفاوتی از سراسر دنیا نسبت به این موفقیت به گوش می‌رسد از جمله تحسین مارادونا که می‌گوید : من عاشق کارکردن با گواردیولا هستم دوست دارم به مونیخ بیایم و کار او را تماشا کنم، آلمان همیشه قدرتمند بوده و تیمی محبوب در جام جهانی و هنوزم چیزی تغییر نکرده اما امروز تفاوت بزرگ در قدرت برتر ژرمن هاست آنها بسیار زیبا بازی می‌کنند.


ماردونا در ادامه از شانس بالای آلمان برای کسب قهرمانی در جام ‌جهانی برزیل سخن می‌گوید و به مشکل آب و هوا برای آلمانها اشاره می‌کند، او در ادامه به ستایش فیلیپ لام می‌پردازد او می‌گوید: لام تجسم فوتبال آلمان است او می‌تواند به عنوان بال تیم و هافبک مرکزی بازی‌ کند، بازیساز و مهره‌ای که اختلاف قدرت تیمی را شکل می‌دهد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
منچستر یونایتد شانسی برابر بایرن ندارد

macmanaman.jpg


FCBayern.ir- مک‌منه‌من بازیکن سابق لیورپول و رئال‌مادرید بر این باور است که تیم منچستر در رقابتهای لیگ قهرمانان به وسیله تیم بایرن مونیخ از دور رقابتها کنار خواهد رفت.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شکست سنگین سه بر صفر در خانه برابر منچستر سیتی از شرایط نامناسب مچستریونایتد حکایت دارد جایی که انها با توجه به پیروزی برابر المپاکوس به مرحله ¼ نهایی رسیده‌اندو با قرعه سخت بایرن مونیخ روبرو شدند.


استیو مک‌منه‌من می‌گوید: منچستر می‌تواند بایرن را حذف کند؟ نه آنها هیچ شانسی ندارند، بایرن یک تیم شگفت انگیز است ۵۰ بازی بدون شکست یک رکورد باورنکردنی انها تیم محبوب من در لیگ قهرمانان هستند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن فاتح لیگ قهرمانان است

624-hitzfeld1.jpg


FCBayern.ir- اوتمار هیتسفیلد مربی سابق بایرن مونیخ ضمن ستایش از عملکرد پپ گواردیولا، بایرن مونیخ را شایسته قهرمانی و دارای توان لازم برای دفاع از عنوان خود در لیگ قهرمانان می‌داند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ هیتسفیلد سرمربی فعلی سوئیس براین باور است که تیم پپ گواردیولا می‌تواند به نخستین تیمی تبدیل شود که توانسته قهرمانی خود را چمپیونزلیگ تکرار کند "لیگ قهرمانان از سال 1992 به بعد، پیش از آن جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد".


هیتسفیلد می‌گوید : همیشه هیجان‌انگیز است که تیمی بتواند رکورد‌ی جدید به جا بگذارد، هیچ تیمی به اندازه بایرن شانس قهرمانی ندارد، و به نظر من گزینه اول فتح جام در لیگ قهرمانان است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کنته: بایرن از سیاره دیگر آمده است

624-conte.jpg


FCBayern.ir- آنتونیو کنته سرمربی تیم فوتبال یونتووس ایتالیا پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر پارما مقایسه تیمش با بایرن را اشتباه دانست و سطح بایرن را فراتر از سایر تیم ها دانست.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ آنتونیو کنته سرمربی تیم فوتبال یوونتوس که بارها بایرن مونیخ را مورد تمجید خود قرار داده است بار دیگر به ستایش شاگردان گواردیولا پرداخت.

کنته در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پارما در مورد بایرن هم اظهار نظر کرد و گفت:" بایرنی ها به شکل فوق العاده ای فوتبال بازی می کنند ، به نظر من آنها از سیاره ای دیگر آمده اند و در حال حاضر به جز رئال مادرید و بارسلونا نمی توان تیمی را در سطح آنها دید."

یوونتوس نیز همانند بایرن مونیخ در آستانه فتح لیگ داخلی خود قرار دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کونتنتو به فکر ترک بایرن در پایان فصل

624-contento-1.jpg


FCBayern.ir-دیگو کونتنتو قصد دارد باشگاه بایرن مونیخ را در پایان فصل جاری ترک نماید و راهی سری آ ایتالیا بشود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛دیگو کونتنتو که بسیار کم از سوی پپ گواردیولا به بازی گرفته می شود اعلام کرده که به احتمال زیاد در پایان فصل بایرن مونیخ را به مقصد ایتالیا ترک خواهد نمود.کونتنتو همچنین اعلام نموده از نیمکت نشینی طولانی مدت در باشگاه مونیخی خسته شده ومیخواهد به جایی برود که بتواند بیشتر بازی نماید.

باشگاه ناپولی که شهر زادگاه پدر کونتنتو نیز می باشد از مشتریان جدی این مدافع قهرمان بوندس لیگا به شمار می رود.به گفته پدر این بازیکن سران بایرن مونیخ ومخصوصا ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه مونیخی در جریان تصمیم این بازیکن دو رگه آلمانی -ایتالیایی قرار دارد.هنوز مقامات باشگاه بایرن مونیخ در مورد این موضوع تصمیم نهایی خود را نگرفته اند.دیگو کونتنتو تا ژوئن 2016 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نکات جالب قهرمانی بایرن در بوندسلیگا

FCB-Meister.jpg


FCBayern.ir- سه شنبه شب بایرن مونیخ در هفته بیست و هفتم رقابتهای بوندسلیگا با غلبه بر هرتابرلین قهرمان بوندسلیگا شد و یک رکورد خارق العاده خلق کرد.

اما این قهرمانی نکات جالبی را هم در بر داشت

سریعترین قهرمانی بوندسلیگا

بایرن مونیخ با قهرمانی خود در روز 25 مارس و در هفته بیست و هفتم بوندسلیگا یک رکورد خارق العاده در زمان قهرمانی خلق کرد و در تاریخ 51 ساله بوندسلیگا این سریعترین عنوان قهرمانی کی تیم در فصل بود، رکورد قبلی را بایرن مونیخ فصل گذشته به همراه یوپ هاینکس کسب کرد که در 6 آوریل در هفته بیست و هشتم قهرمان شد.

بایرن مونیخ مسافر

بایرن مونیخ قهرمانی خود را در برلین مسجل کرد و بدین ترتیب هشت قهرمانی اخیر بایرن مونیخ در رقابتهای بوندسلیگا در خانه حریفان مسجل شده است، آخرین باری که بایرن در ورزشگاه خانگی خود قهرمان بوندسلیگا شده اند به سال 2000 برمیگردد که انها با غلبه بر لورکوزن جشن قهرمانی برپا کردند.

روبن صدتایی شد

بازی بایرن مونیخ برابر هرتابرلین که با پیروزی 3 بر یک بایرن و در نهایت قهرمانی بایرن همراه شد صدمین بازی آرین روبن در بوندسلیگا بود، روبن در این 100 بازی 55 گل و 38 پاس گل فراهم کرده است که یک آمار خارق العاده برای یک بازیکن میانی است.

سون آپ

قهرمانی امسال هفتمین قهرمانی باستین شواین اشتایگر در رقابتهای بوندسلیگا بود و حالا او از لحاظ تعداد قهرمانی با کلاوس اوگنتالر، الکساندر زیکلر و لوتار ماتئوس برابر شده است و تنها یک قهرمانی با رکورد الیورکان و مهمت شول فاصله دارد، البته نکته جالب این است که تمامی این بزرگان در سنین بالای 30 سال به این افتخار دست یافته اند در حالیکه شواینی تنها 29 سال دارد.

شکست ناپذیرها

پیروزی برابر هرتا، بایرن را به نوزدهمین پیروزی متوالی خود در بوندسلیگا رساند و البته پنجاه و دومین بازی بدون شکست آنها در بوندسلیگا ، بایرن برای حفظ رکورد شکست ناپذیری خود احتمالا در ادامه فصل هم با ترکیب اصلی خود به میدان خواهد رفت.

101 گل

یکی از معدود رکوردهایی که بایرن طی دو فصل اخیر نتوانسته است جا به جا کند رکورد 101 گلی است که بایرنی ها در فصل 1972-1971 با درخشش گرد مولر ثبت کردند، شاگردان گواردیولا تاکنون 79 گل به ثمر رسانده اند و تنها 23 گل تا ثبت یک رکورد جدید فاصله دارند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن آینده ای طلایی رقم زده است

Jupp-Heynckes.jpg


FCBayern.ir- بایرن که فصل گذشته تحت هدایت هاینکس به یک سه گانه ی تاریخی دست یافت سه شنبه شب قهرمانی اش را با گواردیولا قطعی کرد. سرمربی سابق باواریایی ها معتقد است که قهرمانی زودهنگام بایرن در بوندس لیگا طی سال های آینده به نفع این لیگ خواهد بود، این در حالی است که اوتمار هیتسفلد نظری متفاوت دارد و این اتفاق را به نفع لیگ آلمان نمی داند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ یوپ هاینکس سرمربی فصل پیش بایرن مونیخ فکر می کند این باشگاه "آینده ای طلایی" برای سال های آینده به فوتبال آلمان آورده است که باعث رشد لیگ این کشور خواهد شد.

یوپ هاینکس در گفتگو با کیکر با تمجید از عملکرد پپ گفت: "بایرن هم اکنون بهترین تیم اروپا و جهان است. آنها دور از دسترس تیم های حاضر در بوندسلیگا هستند و رقبایشان توانایی رسیدن به آنها را ندارند چرا که مونیخی ها به آینده ای طلایی رسیده اند. پس از 2012 ما در مسیر جدیدی قدم برداشتیم و بازیکنانی نظیر دانته، مانژوکیچ، مارتینز، پیزارو، شکیری و اشتارک را به جمع خود اضافه کردیم و امسال هم دو فوتبالیست فوق العاده (گوتزه و تیاگو) و یک مربی عالی (گواردیولا) به تیم اضافه شده اند."

و اما سرمربی تیم ملی سوئیس معتقد است که با وجود این بایرن پرقدرت عملاً بوندسلیگا جذابیتش را از دست داده است: " فاصله ی بین غول های بایرن و سایر تیم ها بسیار زیاد شده است. بوندسلیگا جذابیت خود را از دست داده است. بایرن با داشتن 17-18 بازیکن بسیار خوب فرصتی برای عرض اندام تیم های دیگر باقی نمی گذارد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیشنهاد هیتسفیلد به شکیری: در بایرن بمان

hitzfild-shaq.jpg


FCBayern.ir - ژردان شکیری بازیکن 22 ساله بایرن که سال 2012 از بازل سوئیس به بایرن آمد، توانسته است که خود را به عنوان یک بازیکن خوب در الیانز آرنا نشان دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ گفته میشود باشگاه های منچستر یونایتد و لیورپول مشتاق به جذب این بازیکن هستند، در این ارتباط هیتسفیلد در گفته گو با مجله ورزشی کیکر گفته است که: من همیشه طرفدار بازیکنانی هستم که در رقابت ها شرکت میکنند و در زمان های دشوار به هدف خود می رسند؛ او همچنین افزود : شکیری الان در بهترین تیم جهان بازی می کند و کیفیت لازم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارد او تنها چیزی که لازم دارد صبر است.

در همین ارتباط ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن احتمال خروج شکیری از بایرن را رد کرده است و گفت : "ژردان توانایی بازی در پست های مختلف را دارد و یک بازیکن مهم برای آینده باشگاه است و ما قصدی برای انتقال او نداریم"
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن به ریتم خود ادامه می دهد

pep-trainer.jpg


FCBayern.ir- یکشنبه وقت بازگشت به جامی هست که اکنون به اسم بایرن مونیخ ثبت شده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باواریای ها اولین تیمی در تاریخ بوندسلیگا هستند که در وسط هفته با برد 3-1 در مقابل هرتابرلین توانستند قهرمانی خود را مسجل کنند اما این رکورد و عنوان باعث نخواهد شد که انها از تلاش خود در 7 بازی اینده تا پایان فصل 14-2013 دست بکشند.

"ما باید ادامه بدهیم"

گوردیولا جمعه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی , با ابراز خوشحالی از اولین عنوان قهرمانیش در بوندسلیگا و با اشاره به اینکه برای ادامه به تلاش در بازی های باقی مانده به استرس هم نیاز دارند گفت : "من خوشحالم اما ما باید ادامه بدهیم" وی افزود : " من میدانم هوفنهایم در این فصل چه تعداد گل زده است. انها مهاجمان بسیار خطرناکی دارند و تیمشان بسیار خوب است و این که هر دو تیم برای پیروزی تلاش کنند برای هواداران بسیار خوشایند خواهد بود"


با این حال گوردیولا پذیرفت که انها نیم نگاهی هم به بازی روز سه شنبه جام باشگاه های اروپا در مقابل تیم لیگ برتری انگلستان منچستر یونایتد دارند. او گفت :"ما سه شنبه اولین فینال را بازی میکنیم" و در ادامه گفت : "مهمترین چیز برای باشگاه ما قهرمانی بوندسلیگا بود. ما به بوندسلیگا احترام میذاریم و باید به بهترین شکل ممکن بازی کنیم اما ما میخواهیم به اندازه کافی برای بازی مقابل منچستر اماده باشیم"

شروعی برای اشتارک

گوردیولا تایید کرد که تام اشتارک شانس برای قرار گرفتن در مقابل یاران گیسدول در روز یک شنبه را پیدا کرده است و دروازه بان اول بایرن مانوئل نویر روی نیمکت قرار خواهد گرفت. مانوئل نویر بارها در ترکیب اصل قرار داشته مانند فیلیپ لام , باستین شواین اشتایگر و آرین روبن. به نقل از گواردیولا :" اشتارک سزاوار بازی کردن است" و افزود: "او خوب تمرین میکند و پسر بسیار خوبی است و همیشه به تیم کمک کرده، او در بازی های آخر فصل بیشتر بازی خواهد کرد"

انتظار میرود گیسدول مربی هافنهایم مهاجم خود سون شیپلوک را دوباره در ترکیب خود قرار دهد او سه بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده . نیکلاس سوله مدافعی که در بازی گذشته در ترکیب قرار نداشت به قلب دفاع باز خواهد گشت. ینس گراهی همچنان در دروازه قرار خواهد داشت و کوئن کاستلس روی نیمکت ذخیره او خواهد بود

مولر بهترین بازیکن بایرن

هوفنهایم با کمک روبرتو فیرمینو و کوین وولند و انتونی مودسته که بیش از نصفه گل های این تیم را زده اند توانسته 60 گل به ثمر برساند. همچنین برای هفنهایم داشتن ضعیف ترین خط دفاعی نگران کننده است.


گیسدول که معتقد است بایرن مجموعه ای از بهترین ها رو دارد که یک باشگاه میتواند داشته باشد , مولر را برای صفت های ویژه اش ستایش میکند او گفته است: "اگر یک بازیکن باشه که من Hرزو دارم در مقابل ما بازی نکند او مولر است او بهترین بازیکن بایرن است و منو دیوhنه میکند , او در بیشتر بازی ها غیر قابل مهار است"



کاپیتان هوفنهایم اندریاس بک گفت: " ما پیش به سوی بازی میرویم اگرچه میدانیم این بازی به شدت برای ما سخت خواهد بود"
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
بایرن که 3 3 کرد. البته با تیم ذخیره هاش
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
Bleacher Report فهرست 20 مربی پر درآمد دنیا رو معرفی کرد

20- هری ردنپ (کویینز پارک رنجرز): 2.09 میلیون پوند

19- دیگو سیمئونه (اتلتیکو مادرید): 2.09 میلیون پوند

18- میرشیا لوچسکو (شاختار دونتسک): 2.14 میلیون پوند

17- آنتونیو کونته (یوونتوس): 2.5 میلیون پوند

16- لورن بلان (پاریسن ژرمن): 2.5 میلیون پوند

15- کلودیو رانیری (موناکو): 2.5 میلیون پوند

14- رافائل بنیتز (ناپولی): 2.92 میلیون پوند

13- روبرتو مانچینی (گالاتاسارای): 2.92 میلیون پوند

12- سم الردایس (وستهام): 2.95 میلیون پوند

11- برندن راجرز (لیورپول): 3.25 میلیون پوند

10- خورخه خسوس (بنفیکا): 3.34 میلیون پوند

9- مانوئل پلگرینی (منچسترسیتی): 3.47 میلیون پوند

8- یورگن کلوپ (دورتموند): 3.59 میلیون پوند

7- جراردو مارتینو (بارسلونا): 4.5 میلیون پوند

6- دیوید مویس (منچستریونایتد): 4.92 میلیون پوند

5- کارلو آنچلوتی (رئال مادرید): 6.26 میلیون پوند

4- آرسن ونگر (آرسنال): 6.89 میلیون پوند

3- مارچلو لیپی (گوانگژو): 8.34 میلیون پوند

2- ژوزه مورینیو (چلسی): 8.37 میلیون پوند

1- پپ گواردیولا (بایرن مونیخ): 14.8 میلیون پوند
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ 3 هوفنهایم 3

624-allianz-arena-2.jpg


FCBayern.ir- در چارچوب هفته بیست و هشتم بوندسلیگا بایرن مونیخ در شرایطی با تساوی 3-3 مقابل هونهایم متوقف شد که این نتیجه به شدت تحت تاثیر اشتباهات داوری بود.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا با تساوی 3 بر 3 برابر هوفنهایم متوقف شد تا در آستانه دیدار با منچستر زنگ خطر برای این تیم به صدا در بیاید.



بایرن مونیخ 3 هوفنهایم 3



گلها

مودست "23

پیزارو "31 و "40

شکیری "34

صالیحوویچ "44

فرمینیو "75



کارت زرد



شواین اشتایگر از بایرن

فرمینیو / وسترگارد از هوفنهایم



ترکیب دو تیم



بایرن مونیخ: اشتارک، رافینیا، ون بویتن، دانته، کنتنتو- تیاگو(لام)، شواین اشتایگر، شکیری، پیزارو، ریبری (روبن)- گوتزه(مانزوکیچ)
سرمربی : گواردیولا

هافنهایم: گراهل – یانسن، استروبل، سول، بک – رودی، پولانسکی، صالیهوویچ – فیرمینو –وولند، مودسته
سرمربی: گیسدول
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آخرین خبر از مصدومیت تیاگو

624-thiago-2.jpg


FCBayern.ir- در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای بوندسلیگا بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا با تسوای 3 بر 3 مقابل هوفنهایم متوقف شد، مصدومیت تیاگو یکی از مهمترین اتفاقات این بازی بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در دقیقه 22 این مسابقه آلکانتارا با احساس درد در پای خود زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به فیلیپ لام داد.

بلافاصاله پس از این اتفاق تیاگوی 22 ساله تحت نظر کادر پزشکی بایرن قرار گرفت و بر اساس اظهار نظر کادر پزشکی بایرن تیاگو از ناحیه زانو دچار آسیب شده است و بین 1 تا 2 ماه از میادین دور خواهد بود.

به این ترتیب تیاگو به طور قطع هردو بازی مرحله 1/4 نهایی بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد را از دست خواهد داد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واکنش ها پس از بازی با هوفنهایم

piza-basti.jpg


FCBayern.ir- بعد از پیروزی های متوالی بایرن در بوندسلیگا، سرانجام هوفنهایم توانست این نوار را قطع کند و با بازی خوبی که انجام دادند زنگ خطری را برای بایرن به صدا درآورد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ روز شنبه بایرن برای اولین بار بعد از فوریه 2011، سه گل در آلیانز دریافت کرد،گواردیولا خواستار بهتر شدن تیم برای بازی سه شنبه در لیگ قهرمانان است، نظرات کادر دو تیم در مورد این بازی:

پپ گواردیولا: آنها پرسینگ را به طور عالی انجام دادند، در نیمه اول برخی راه حل هایی برای این مساله انجام دادیم، اما در نیمه دوم به خوبی بازی نکردیم، ما به کنترل توپ نیاز داشتیم، ما نیاز داریم که این مسابقه را آنالیز کنیم و به سرعت توجهمان را به سه شنبه متمرکز کنیم، ما باید بهتر شویم

اشتارک: اگرچه همه ما آمادگی کافی نداشتیم با اینحال باید پیروز این میدان میشدیم، شاید فکر میکردیم بازی آسانی در پیش داریم که اینگونه نبود، تنها باید از این بازی درس بگیریم و امروز به ما ثابت شد که ما هم مثل بقیه ایم!

مارکوس گیسدول (مربی هوفنهایم): ما به طور شجاعانه ای بازی کردیم، روز خوبی برای ما بود وزدن سه گل و کسب یک امتیاز، برای ما بسیار خاص بود،میخاستیم که با پرسینگ بالا سرعت بازی بایرن را بگیریم، در مواقعی که این فشار را وارد نکردیم بایرن توانست بازی خود را انجام دهد.

وسترگارد (هوفنهایم): برای کسب یک امتیاز خوشحالیم، یک یا دو شوت ما در اواخر بازی ممکن بود پیروزمان کند، اگرچه روبن هم موقعیت بسیار خوبی را از دست داد و میتوانست بازنده از زمین خارج شویم، گرفتن یک امتیاز عالی بود، ما خوشحالیم چون به سختی بازی کردیم.

کوین وولند(هوفنهایم): زمانی که با بایرن بازی میکنید، باید همه توانتان را به کار گیرید، ما روز چهارشنبه بازی کرده بودیم و یک روز کمتر ریکاوری داشتیم، که باعث میشود عملکرد ما بعنوان تیم بهتر باشد، اگر زندگی ما به این بازی بستگی داشت در آخر ما یک امتیاز خود را گرفتیم.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لیورپول و ارسنال به دنبال جذب بواتنگ

624-boateng-2.jpg


FCBayern.ir-به ادعای مطبوعات انگلیسی دو باشگاه لیگ برتری ارسنال ولیورپول انگلیس سخت به دنبال مدافع ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ آلمان در فصل اینده می باشند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مدیاهای انگلیسی گزارش دادند ارسن ونگر و براندن راجرز که به احتمال زیاد تیمهای آنان در فصل لیگ قهرمانان اروپا در فصل اینده حاضر خواهند بود سخت به دنبال یک مدافع وسط با تجربه می گردند که توجه آنها به سمت ژرومه بواتنگ مدافع وسط و مرکزی بایرن مونیخ المان جلب شده است.

بواتگ تا سال 2018 با بایرن قرارداد دارد وحتی تازگیها قرارداد خود را تمدید نموده است به احتمال زیاد باشگاه بایرن مونیخ اجازه این انتقال را به سادگی نخواهد داد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
همسر رونی :وین مقابل بایرن مونیخ هتریک میکند

wayne_rooney_wife.jpg


FCBayern.ir-در حالیکه اکثر کارشناسان فوتیال جهان شانس پیروزی منچستر یونایتد را در مقابل بایرن مونیخ را کم ارزیابی می نمایند همسر وین رونی تک ستاره این روزهای باشگاه منچستر ادعا میکند همسرش در مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه الترافورد هتریک می کند و مردان باشگاه شیاطین سرخ بر مردان گواردیولا غلبه می نمایند.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کولین ماری رونی همسر وین رونی دراین رابطه به خبرنگار شبکه ای تی وی انگلیس می گوید :"من اطمینان دارم منچستر میتواند بایرن مونیخ را شکست دهد .وین رونی در این بازی هتریک خواهد نمود و منچستر بازی را به نتیجه سه بر یک از مونخیها خواهد برد. در اینصورت این به یک شب رویایی برای ما وهواداران باشگاه منچستر یونایتد تبدیل خواهد گردید." بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مابین بایرن مونیخ آلمان و منچستر یونایتد انگلیس سه شنبه شب و در ورزشگاه الترافورد شهر منچستر برگزار خواهد شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
13 سال پیش در همین روزها بود که بایرن در الدترافورد پیروز شد

10267576242165728851.jpg


سه شنبه 14 فروردین 1380، بایرن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 01-2000 موفق شد منچستر یونایتد رو در الدترافورد شکست بده.
پائولو سرجیو در دقیقه 77 به میدان اومد و در دقیقه 86 تک گل بازی رو به ثمر رسوند.
بایرن بازی برگشت رو هم در مونیخ 2-1 پیروز شد و به نیمه نهایی رفت. بایرن در اون فصل قهرمان اروپا شد.

امسال هم شرایط خیلی شبیه اون موقع است :
1- تقریبأ بازی در همون زمان انجام میشه. اون موقع 14 فروردین بود؛ الان 12 فروردین.
2- اون موقع یک چهارم نهایی بود؛ الان هم یک چهارم نهاییه.
3- اون موقع بازی رفت در الدترافورد بود؛ مثه الان.
4- اون بازی سه شنبه برگزار شد، بازی امسال هم سه شنبه برگزار میشه.
5- داور اون بازی اسپانیایی بود؛ داور بازی امسال هم از اسپانیا است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ادعای اسپانیاییها :کروس منتظر پیشنهاد رسمی رئال و بارسا است

624-kroos-5.jpg


FCBayern.ir-رسانه های اسپانیایی و مطبوعات این کشور ادعا می نمایند تونی کروس تنها منتظر پیشنهاد دو باشگاه رئال مادرید و یا بارسلونا می باشد تا بتواند به خیالی راحت بایرن مونیخ را به مقصد یکی از این دو تیم ترک نماید.البته صحبتهای جدید تونی کروس نیز این ادعا را اندکی ثابت می نماید وبه شایعات منتشر شده دامن می زند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ به گفته مارکا و الموندو دیپورتیوو اسپانیا تونی کروس در تازه ترین مصاحبه خود با این دو نشریه اسپانیایی اعلام نموده است :" اگر قرار باشد من بایرن مونیخ را ترک کنم تنها تیمهای محدودی در اروپا خواهند بود که من میتوانم بعد از ترک بایرن برای ادامه دوران بازیم به انجا بروم.این تیمها به همراه بایرن مونیخ بهترین تیمهای حال حاضر فوتبال اروپا خواهند بود.شما اطمینان داشته باشید من برای تصمیم نهایی خود تمام جوانب کار را خواهم سنجید وهمه چیز را در نظر خواهم گرفت."

به گفته این روزنامه ها تونی کروس اشاره خود را تنها متوجه دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا نموده است وبه ظور غیز مستقیم اعلام نموده در صورت جدایی از بایرن مونیخ تنها مقصدش یکی از دو تیم رئال مادرید و یا بارسلونا می باشد.

تونی کروس تاکنون از سوی دو باشگاه یوونتوس ایتالیا و منچستر یونایتد انگلیس پیشنهاد رسمی دریافت نموده است و گفته می شود از سوی رئال مادرید وبارسلونا اسپانیا و همچنین منچستر سیتی انگلیس و پی اس جی فرانسه نیز تحت نظر قرار گرفته است.

تونی کروس از مدتها پیش اعلام کرده پس از پایان جام جهانی و مشورت با مدیران باشگاه بایرن مونیخ و شخص یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
از منچستر نمی ترسیم

robben_tor_gegen_manutd.jpg


FCBayern.ir- درحالیکه دو روز تا آغاز مرحله 1/4 نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و دیدار فوق العاده حساس تیم های بایرن مونیخ و منچستر یونایتد باقی مانده است اظهار نظرها در مورد این بازی به اوج خود رسیده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در تازه ترین اظهار نظر در مورد این بازی آرین روبن وینگر هلندی بایرن مونیخ تاکید کرده سایت که او و هم تیمی هایش هیچ ترسی از تیم حریف ندارند.

روبن با تاکید بر این مساله که شاگردان مویس هیچ شانسی برای پیروزی برابر بایرن ندارند با اطمینان خاطر از صعود بایرن به مرحله نیمه نهایی رقابتها صحبت کرد.

روبن در گفت گو با sunday mirror گفت:" ما به هیچ عنوان از منچستر نمی ترسیم، ما باید نمایشی مشابه نمایشی که چند هفته قبل برابر شالکه داشتیم را به اجرا درآوریم و به حریف اجازه نفس کشیدن ندهیم، این سبک بایرن گواردیولاست."

او در ادامه با تمجید از سبک کاری گواردیولا گفت: با کمک پپ ما قوی تر شده ایم و سال به سال بختمان برای قهرمانی های مختلف بیشتر می شود."

روبن در سال 2010 در همین مرحله زننده گل صعود بایرن به دور نیمه نهایی بود.
 
بالا