• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مانژوکیچ، مرد سال فوتبال کرواسی

manzukic.jpg


FCBayern.ir- احتمالا برای ماریو مانژوکیچ این آخر هفته، بهترین آخر هفته‏ ای است که تا به حال داشته است! بعد از زدن گل اول و پیروزی 2-1 برابر لورکوزن، این مهاجم 27 ساله برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین فوتبالیست کرواسی انتخاب شد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ نماینده‏ وسرنجی لیست، بزرگترین روزنامه‏ کرواسی با اهدای جایزه ‏ای از وی قدردانی کرد. این درحالیست که وقتی سوت پایان بازی شنبه شب به صدا در آمد، رقیب اصلی او، لوکا مودریچ، هافبک تیم رئال مادرید دوباره رقابت را به وی واگذار کرد و دوم شد.
مانژوکیچ در این رابطه می‏گوید:« این افتخار بزرگی برای من است که توانستم برنده‏ این جایزه شوم. من به شدت به این امر می‏بالم، چراکه این نتیجه‏ سخت کوشی و تمرین‏ های مداوم من است.» اشاره‏ او به تلاش مداوم و سخت‏کوشی بسیار به جا است. جدا از استعداد بالای وی در گلزنی، تلاش بدون خستگی در باز پسگیری توپ و شرکت در کارهای دفاعی او را به یک بازیکن بدون جایگزین برای تیم تبدیل کرده است. ;حاکمیت بایرن بر دیگر تیم‏ها در 18 ماه گذشته تا حدی وابسته به تلاش بی‏وقفه مانژو بوده است. تلاشی خستگی ناپذیر که او را به یک الگوی مناسب از یک بازیکن سخت‏کوش تبدیل کرده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آقای متواضع؛ پپ انتقاد قیصر را پذیرفت

pep_624_new.jpg


FCBayern.ir-پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ متواضعانه انتقاد بکن بائر را پذیرفت و از او تمجید کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ فرانتس بکن بائر رئیس افتخاری بایرن چندی پیش تاکتیک بایرن انتقاد کرد و گفت: "آنها حتی روی خط دروازه هم پاسکاری می کنند." و عنوان کرد زمانی که فرصتی پیدا شود باید توپ را به سمت دروازه شوت کرد.

پپ گواردیولا در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت: " فرانتس فقط یک افسانه نیست. او افسانه این باشگاه است. من برای عقیده او احترام زیادی قائلم. من تمام سعی خودم را می کنم. من در بارسلونا تمام سعی خود را کردم و اینجا نیز چنین خواهم کرد. من همواره این نظرات را می پذیرم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مورینیو در پی مانژوکیچ

624-mandzukic-2.jpg


FCBayern.ir- چندین نوجوان کروات با پرچم کشور خود روز یکشنبه در محل تمرین باواریایی ها جمع شده بودند تا به ماریو کسب عنوان برترین فوتبالیست کرواسی را برای دومین سال متوالی تبریک گویند... ماریو مانژوکیچ به عنوان فوتبالیست سال کرواسی انتخاب شد و عملکرد خوبی در برابر لورکوزن داشت اما همچنان این سوال وجود دارد که آیا ماریو در بایرن باقی می ماند؟


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ظاهرا او پیشنهاد خوبی از چلسی دریافت کرده است.


با وجود تمام بحث هایی که در مورد رابطه ی نچندان خوب مانژوکیچ با پپ گواردیولا وجود دارد و با توجه به اینکه هنوز خود مانژوکیچ به طور صریح درباره ی آینده اش صحبت نکرده است و حتی با وجود اعلام مدیران بایرن بر حفظ ماریو در فصل آینده در کنار لواندوفسکی، هر روز شایعات زیادی درباره ی انتقال وی به تیم های بزرگ اروپایی مطرح می شود. به گزارش tz اکنون نوبت خوزه مورینیو رسیده که به این مهاجم 27 ساله که تا سال 2016 با بایرن قرارداد دارد، تمایل نشان دهد و امیدوار باشد تا با پرداخت 25 میلیون یورو وی را به لندن ببرد. حال باید تا پایان فصل منتظر ماند و دید مانژوکیچ چه تیمی را برای آینده اش انتخاب می کند؟؟؟
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شواین اشتایگر، ***** شایسته

624-schweinsteiger-7.jpg


FCBayern.ir- باستین شواین اشتایگر با یک پاس گل و یک ضربه ی آزاد استادانه در برابر لورکوزن و همچنین گلی که در دیدار با آرسنال به ثمر رساند به همگان نشان داد با وجود بحث هایی که درباره ی مصدومیت او و آماده نبودنش در هفته های اخیر مطرح بود، هنوز هم ستاره ی مونیخ است و این در فاصله ی سه ماه تا شروع جام جهانی می تواند خبر بسیار خوبی برای یواخیم لو باشد.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ماتیاس سامر که از بازگشت شواینی خیلی خوشحال به نظر می رسد با لبخند در ستایش باستی به خبرنگار tz می گوید: " او یک کاپیتان و ***** شایسته برای تیم است، عملکرد او همچنان بهتر نیز می شود و من مسیری که باستین می پیماید را فوق العاده می بینم و بسیار خوش بینم که حتی از این هم بهتر شود. باستین از نظر فیزیکی بسیار قوی است و من با پپ هم عقیده هستم که او در حال حاضر در سطح بالای بالای بالا قرار دارد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بررسي ركوردهاي احتمالي بايرن مونيخ در این فصل از دید Spox


1- سريع ترين قهرماني: در فصل گذشته بايرن مونيخ در هفته بيست و هشتم از بوندسليگا موفق به تثبيت عنوان قهرماني خود شد. در اين فصل و در صورت تساوي دورتموند و شالكه مقابل حريفان خود و پيروزي بايرن مونيخ مقابل ماينتس در هفته آينده،‌ اين تيم مي تواند قهرماني خود در بوندسليگا را در هقته بيست و ششم جشن بگيرد، در غير اين صورت بايرن مونيخ مي تواند در هفته بعد از آن (هفته 27) و در بازي خانگي مقابل هانوفر، قهرماني خود را مسجل كند.

2- فصل بدون شكست: در تاريخ پنجاه و يك ساله بوندسليگا هنوز هيچ تيمي موفق به پايان بردن يك فصل بدون باخت نبوده است، بايرن مونيخ دو بار در فصل هاي 1986/87 و 2012/13 با كسب تنها يك شكست به اين ركورد نزديك شد، ولي نتوانست فصل را بدون باخت پشت سر بگذارد.

3- بيشترين امتياز: بايرن مونيخ فصل گذشته با كسب 92 امتياز از 102 امتياز ممكن، ركورد كسب بيشترين امتياز را از آن خود كرد، اين تيم هم اكنون 71 امتياز دارد و با توجه به 9 بازي باقي مانده مي تواند ركورد خود و بوندسليگا را در اين زمينه بهبود بخشد.


4- تعداد پيروزي ها در يك فصل: بايرن مونيخ در فصل قبل با كسب 29 پيروزي به ركورد جديدي در اين خصوص رسيده است، اين تيم هم اكنون در 23 بازي پيروز شده است و پشت سر گذاشتن ركورد سال قبل امكان پذير به نظر مي رسد.


5- تعداد بازي هاي بدون گل خورده: فصل گذشته بايرن مونيخ در 21 بازي گلي دريافت نكرد و ركورد بوندسليگا را در اين زمينه در اختيار دارد، در فصل جاري نيز بايرن مونيخ تا كنون در 14 بازي گلي دريافت نكرده است.


6- بيشترين امتياز از بازي هاي خانگي: تا كنون هيچ تيم موفق به كسب 17 پيروزي از 17 بازي خانگي خود نشده است، و تيم هاي بايرن مونيخ در فصل هاي 1971/72 و 1972/73 و همچنين ولفسبورگ در فصل 2008/09، موفق به برد 16 بازي خانگي خود شده اند.

7. كمترين گل خورده: در فصل گذشته بايرن مونيخ با 18 گل خورده ركوردي جديدي در اين خصوص از خود بر جاي گذاشت و درفصل جاري نيز اين تيم تا كنون تنها 12 مرتبه دروازه خود را باز ديده است.


8- بيشترين فاصله امتيازي با تيم دوم: در سال گذشته بايرن مونيخ با 25 امتياز اختلاف با تيم دوم قهرمان شد و به ثبت ركورد تازه اي نائل آمد و در اين فصل و در پايان هفته بيست و پنجم، فاصله امتيازي اين تيم با تيم دوم 23 امتياز مي باشد.

9- بيشترين گل هاي زده: ركورد بوندسليگا در اين زمينه با 101 گل در اختيار بايرن مونيخ و مربوط به فصل 1971/72 مي باشد، در حال حاضر بايرن مونيخ در اين فصل 74 گل به ثمر رسانده است و در صورت به ثمر رساندن 3 گل در هر بازي به طور ميانگين تا انتهاي فصل، اين ركورد نيز دست يافتني خواهد شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ابراز همدردی برای هوینس

624-hitzfeld1.jpg


FCBayern.ir- اوتمار هیتسفلد که درفصل 2001 به همراه بایرن موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد به تمجید از دستاوردهای هوینس پرداخته و از زندانی شدن وی ابراز ناراحتی کرد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ سرمربی تیم ملی سوئیس روز چهارشنبه با حضور در شبکه ی sky با ابراز ناراحتی در خصوص مشکلی که برای اولی هوینس پیش آمده است به خبرنگاران گفت: "او انسانی است که همیشه سعی می کند به همه کمک کند و نسبت به اطرافیانش بخصوص بازیکنان و طرفداران خود را بسیار متعهد می داند. هوینس یک فرد بزرگ و دارای روابط اجتماعی بسیار خوب است، بنابراین من وظیفه ی خود می دانم که با وی و خانواده اش ابراز همدردی کنم. او تمام زندگی و کارش را برای بایرن گذاشته است."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
خبر فوری روبن تا سال 2017 با بایرن تمدید کرد

Arjen_Robben_celebrates.jpg


FCBayern.ir- آرین روبن وینگر 30 ساله بایرن مونیخ همین چهارشنبه 19 مارس 2014 قرارداد خود را که تا سال 2015 میلادی معتبر بود, به مدت 2سال دیگر تا 30 جون 2017 تمدید کرد.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ او در همین ارتباط به وبسایت بایرن گفت: من از امضای قرارداد بسیار خوشحالم و می خواهم برای بدست آوردن عنوان های دیگر بجنگم. اکنون 5 سال است که در بایرن هستم و اگر بخواهم بیشتر توضیح بدهم,من و خوانواده ام در مونیخ بسیار احساس راحتی می کنیم و به من به طور باورنکردنی در مونیخ و در این تیم خوش می گذرد. من همین طور خوشحال می شوم که در سال های آتی موفقیت های بایرن با وجود من ادامه داشته باشد.

کارهاینس رومینیگه مدیر بایرن گفت: ما واقعا خوش حالیم که آرین قراردادش را تا سال 2017 تمدید کرد. او یک بازیکن بزرگ و مهم برای بایرن مونیخ است که در فینال لیگ قهرمانان سال قبل در ومبلی این موضوع را به اثبات رساند که چه قابلیت هایی دارد. آرین یکی از ستون های تیم ماست و در سال های آینده با ما خواهد بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تا بازگشت هوینس در بایرن خواهم ماند

hoeness_pep.jpg


FCBayern.ir- سرمربی بایرن مونیخ اظهار داشت تا زمان بازگشت اولی هوینس در بایرن خواهند ماند.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ چندی پیش اولی هوینس مدیر سابق باشگاه بایرن مونیخ به دلیل اتهام فرار مالیاتی به سه سال و نیم حبس محکوم شد. پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ ابتدا از این موضوع ابراز تاسف و ناراحتی کرد و به تازگی عنوان کرد که دوست دارد در هنگام بازگشت هوینس در بایرن باشد.
گواردیولا در مصاحبه ای با روزنامه موندو دیپورتیوو گفت: " تا زمان بازگشت اولی هوینس به کارم ادامه خواهم داد. من می خواهم تمام تلاشم را برای باشگاه انجام دهم. می خواهم دو تا سه سال دیگر در اینجا به کارم ادامه دهم. رویای من این است که وقتی او برمی گردد اینجا باشم. بدون هوینس تمام اینها ممکن نبود."
شایان ذکر است قرارداد گواردیولا در تابستان 2016 به پایان می رسد و می شود و با حرفهای اخیر او میتوان انتظار داشت حداقل یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید نماید.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سال نو رو به تمام طرفداران بایرن تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی پر از موفقیت داشته باشید و به امید کسب جام های فراوان توسط بایرن

ch3z_norouz93.jpg
 

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
خوردیم به منچستر
قرعه خوبیه ولی دوست نداشتم به منچستر برخورد کنیم
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
منچستر حریف بایرن مونیخ در 1/4 نهایی

uefa-champions-league3.jpg


FCBayern.ir- با انجام مراسم قرعه کشی تکلیف مرحله 1/4 نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا مشخص شد و 8 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ با انجام این قرعه کشی بایرن مونیخ باید در این مرحله رو در روی منچستر قرار بگیرد.

بایرن مونیخ در مرحله 1/8 نهایی با حذف آرسنال گام به این مرحله گذاشت و منچستریونایتد موفق به حذف المپیاکوس شد.

دور رفت این بازیها روزهای 12 و 13 فروردین برگزار می شود.

قرعه کشی کامل مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا



بایرن مونیخ منچستریونایتد



رئال مادرید دورتمند



بارسلونا اتلتیکو مادرید



پاریسن ژرمن چلسی
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نظرات بازیکنان از قرعه بایرن

bayern-players1.jpg


FCBayern.ir- قرعه کشی مرحله ¼ نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز انجام شد و بایرن مونیخ حریف خود را شناخت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در مرحله ¼ نهایی لیگ قهرمان اروپا بایرن مونیخ در برابر منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت و بازی رفت 13 فرورین 93 در الترافورد منچستر برگزار می شود، در این رابطه نظر بازیکنان تیم از قرعه را خواهیم شنید؛

ماتیاس سامر: قرعه جذاب، در مقابل حریفی است که با تلاش زیاد به مرحله ¼ نهایی رسیده است و ثابت کردند که لیاقت این مرحله را دارند. ما به این تیم نهایت احترام را خواهیم داشت ولی به آنها اجازه نخواهیم داد که در این دو بازی بتوانند بازی خوب خود را نمایش دهند و این مساله مهم نیست که بازی اول در خانه و یا در زمین حریف بازی کنیم.

فیلیپ لام: قرعه سخت، استادیوم فوق العاده، فضای هیجانی، ما در گذشته بازی های بزرگی در مقابل این تیم داشته ایم، منچستر یک تیم بزرگ است و ما نباید با در نظر گرفتن جایگاه آنها در جدول لیگ برتر قدرت این تیم را نادیده بگیریم و از این فرصت خوب برای رسیدن به نیمه نهایی نهایت استفاده را خواهیم برد.


آرین روبن: این یک قرعه خوب است، شاید منچستر در بهترین شرایط نباشد اما هنوز تیمی قدرتمند است و ما دو بازی دشوار مقابل آنها خواهیم داشت و همیشه به جلو نگاه خواهیم کرد.

دانته: ون پرسی مهاجمی در کلاس جهانی است اما نباید از این قرعه ترس داشته باشیم، در دو بازی تمرکز کافی را خواهیم داشت و مراقب جو وحشتناک در الترافورد خواهیم بود، آنها همچنین بازیکن هایی در تیم ملی و در سطح جهانی دارند و ما باید مراقب باشیم.

توماس مولر: واضح است که در مرحله ¼ بازی های بالا و با کیفیتی انجام می شود، آنجا هیچ دشمنی وجود ندارد و بخاطر عملکرد خوب منچستر در عبور از سد تیم المپیاکوس در بازی برگشت مرحله قبلی این تیم را تحسین میکنم و این کیفیت بالای آنها را نشان می دهد.
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
ون پرسی هم ظاهرا مصدومیتش بین 4 تا 6 هفته طول میکشه
و نبودش به نفع بایرن قطعا
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
امیدوار به قرعه بایرن

david-moyes.jpg


FCBayern.ir- با وجود قرعه سخت منچستر یونایتد در مرحله ¼ نهایی جام باشگاه های اروپا، دیوید مویس مربی یونایتدی ها امیدوارم به نظر می رسد.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ دیوید مویس در واکنش به قرعه کشی امروز جمعه بیان داشت که " ما در مورد علاقه بایرن به فتح مجدد لیگ قهرمانان و دفاع از عنوان قهرمانی آگاهیم، قرعه دشواری برای ما بود اما من خوشحالم". در ادامه مویس از میزبان بودن یونایتدی ها در بازی رفت خوشحال بنظر می رسد و عنوان می کند که بیان داشت که " در فوتبال انگلیسی اکثر پیروزی ها در خانه شروع می شود، با این حال بازی های ضد فوتبال و روش های مختلف برای تیم میهمان قابل اجراست و به سادگی باید این شرایط را قبول کرد."


پس از پیروزی دراماتیک یونایتدی ها مقابل المپیاکوس دیوید مویس خوشحال بود و ظاهرا هنوز در همان حال و هوا مانده است و از قرعه سنگین تیمش مقابل قهرمان سه گانه بی خبر مانده است.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مقایسه آماری بایرن- یونایتد

fcb-manch.jpg


FCBayern.ir- با انجام قرعه کشی 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نگاهی میکنیم به آمار بایرن مونیخ در مقابل یونایتدی ها؛

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ دو تیم تاکنون ۱۰ بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده‌اند که ۹ بار آن در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا و یک بار نیز در تورنمت آئودی بوده است، ۳ پیروزی ۵ مساوی و ۲ شکست حاصل کار بایرن مونیخ بوده و در مجموع این بازیها بایرن توانسته به حریف انگلیسی خود ۱۲ گل در برابر ۱۱ گل بزند.

آخرین بازی آنها بر می‌گردد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2009/10 که در بازی رفت بایرن 2-1 پیروز شد، و در بازی برگشت با وجود باخت 3-2 به یونایتدی ها به لطف گل زده در خانه حریف به مرحله نیمه نهایی صعود کرد این بازی تنها شکست بایرن در اولترافورد بوده و ۲ بازی دیگر آنها یکی با پیروزی یک بر صفر در فصل 2000/01 با گل دقیقه ۸۶ سرجیو و دیگری با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافته است.

بدون شک تلخ ترین شکست بایرن در سال ۱۹۹۹ در فینال لیگ قهرمانان درنیو کمپ بارسلون رقم خورد جایی که بازی ۱ صفر برده با باخت ۲ بر یک عوض شد و البته پیروزی دلچسب در مرحله یک‌چهارم نهایی در فصل 2000/01 که در نهایت با هنرنمایی اولی کان در فینال برابر والنسیا به قهرمانی چهارم بایرن مونیخ تبدیل شد، زخم بایرنی ها را بعد از فینال 99 التیام داد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
عصبانیت کروس از طرفداران منچستر

624-kroos-3.jpg


FCBayern.ir- مرحله 1/4 نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته قرعه کشی شد و منچستریونایتد حریف بایرن مونیخ در این بازی شد، مسابقه ای که بیش از همه برای تونی کروس خاص خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کروس در شرایطی باید رو در روی منچستر قرار گیرد که این روزها شایعات زیادی مبنی بر حضور احتمالی اش در اولترافورد برای سال آینده به گوش می رسد.

اما روز گذشته در یکی از شبکه های اجتماعی اتفاقی رخ داد که شاید کروس را از منچستر دور کند.

کروس بعد از مراسم قرعه کشی در صفحه شخصی خود از قطعی شدن صعود بایرن به نیمه نهایی به سبب قرار گرفتن در مقابل منچستر خبر داد و این اظهار نظر کروس به هیچ وجه برای منچستری ها خوشایند نبود و صفحه شخصی او مورد هجوم و توهین هواداران شیاطین شرخ قرار گرفت.

کروس حالا اعلام کرده است که از رفتار و توهین های هواداران یونایتد بسیار خشمگین است و انتظار چنین برخوردی را نداشته است.
 

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
عصبانیت کروس از طرفداران منچستر

624-kroos-3.jpg


FCBayern.ir- مرحله 1/4 نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته قرعه کشی شد و منچستریونایتد حریف بایرن مونیخ در این بازی شد، مسابقه ای که بیش از همه برای تونی کروس خاص خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کروس در شرایطی باید رو در روی منچستر قرار گیرد که این روزها شایعات زیادی مبنی بر حضور احتمالی اش در اولترافورد برای سال آینده به گوش می رسد.

اما روز گذشته در یکی از شبکه های اجتماعی اتفاقی رخ داد که شاید کروس را از منچستر دور کند.

کروس بعد از مراسم قرعه کشی در صفحه شخصی خود از قطعی شدن صعود بایرن به نیمه نهایی به سبب قرار گرفتن در مقابل منچستر خبر داد و این اظهار نظر کروس به هیچ وجه برای منچستری ها خوشایند نبود و صفحه شخصی او مورد هجوم و توهین هواداران شیاطین شرخ قرار گرفت.

کروس حالا اعلام کرده است که از رفتار و توهین های هواداران یونایتد بسیار خشمگین است و انتظار چنین برخوردی را نداشته است.



10694425581358604062.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ماینتس 0-2 بایرن مونیخ

schweini-1.jpg


FCBayern.ir- در ادامه رقابت های هفته بیست و ششم بوندسلیگا، تیم فوتبال بایرن مونیخ میهمان ماینتس بود.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این دیدار که در نیمه اول با بازی درگیرانه دو تیم بدون گل به پایان رسید در نیمه دوم و با ادامه حملات مونیخی ها سرانجام باستین بار دیگر مشکل گشای بایرن شد و در دقیقه 83 گل اول بایرن را به ثمر رساند و در دقیقه 87 گوتزه گل دوم را وارد دروازه ماینتس کرد تا بایرن با این پیروزی ضمن کسب 3 امتیاز حساس این دیدار به قهرمانی زود هنگام در بوندسلیگا نزدیک شود.

گل ها:
بایرن مونیخ: شواین اشتایگر (دقیقه 83)؛ گوتزه (دقیقه 87)

کارت زرد:
موریتز (ماینتس)

ترکیب دو تیم
ماینتس: کاریوس- پوسپچ- بل- نووسکی- کو (سالر 46)- گیس- پارک- مولر- موریتز (مالی 84)- چوپو موتینگ (بانگرت 60)- اوکازاکی
سرمربی: توماس توخل

بایرن مونیخ: نویر- لام- مارتینز- بواتنگ- آلابا- شواین اشتایگر- کروس- روبن (شقیری 73)- مولر (گوتزه 64)- ریبری- مانزوکیچ (پیزارو 81)
سرمربی: پپ گواردیولا
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نظرات بازیکنان بعد از بازی با ماینتس

bayern%20player%203.jpg


FCBayern.ir- بایرن مونیخ در هفته بیست و ششم بوندسلیگا، با دو گل موفق به پیروزی در زمین ماینتس شد و هجدهمین پیروزی متوالی را کسب کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در این دیدار سخت و نفص گیر بایرنی ها با دو گل باستین شواین اشتایگر و ماریو گوتزه در دقایق 83 و 87 این پیروزی را رقم زدند، در ادامه نظرات کادر تیم را خواهیم شنید؛

پپ گواردیولا: امروز بسیار خوب بازی کردیم و برنده شدیم، و آمار برد های خود را به 18 بازی افزایش دادیم، امروز مقابل یکی از سخت ترین حریفان در این فصل به برتری رسیذیم و خوشحالم، تا قهرمانی تنها ی ک پیروزی لازم داریم و می توانیم روز سه شنبه در برلین این عنوان را کسب کنیم.

باستین شواین اشتایگر: شما همیشه در ماینتس برای پیروزی کار سختی خواهید دشت، آنها بسیار تهاجمی اند و فشار پرسینگ بالایی دارند، نیمه اول هیچگاه آسان نیست،نیمه دوم خیلی خوب بودیم و آنها در اواخر بازی خسته شدند، در مورد زمان کسب قهرمانی نگران نیستیم و همچنان می خواهیم ریتم خوب خود را ادامه دهیم.

جروم بواتنگ: نکته مهم کسب 3 امتیاز این بازی و برداشتن گام دیگری تا قهرمانی بود، این فوق العاده خواهد بود که در برلین برنده شویم و قهمرانی خود را مسجل کنیم، و خود را برای آن روز آماده کرده ایم.

توماس توخل(مربی ماینتس): ما با اعتقاد راسخ و تلاش بسیار بنقش خود را ایفا کردیم و فکر میکنم هر تماشاگری امروز احساسات خود را به دل های ما وارد نمود، از نظر من امروز نقدی بر تیم نیست و خوب بازی کردیم.
 
بالا