• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومينيگه نگران از رابطه آينده بايرن و دورتمند

1111_rummenigge_1260.jpg


FCBayern.ir - كارهانس رومينيگه نايب رئيس باشگاه بايرن مونيخ، از جو و رابطه به وجود آمده ميان دو باشگاه بايرن مونيخ و بوروسيادورتمند ابراز نگراني كرد واين را براي فوتبال آلمان خطرناك دانست.

به گزارش وب سايت رسمي كانون هواداران بايرن مونيخ در ايران؛ رومينيگه طي مصاحبه كه امروز با بيلد نمود از رابطه اي كه ميان دو باشگاه آلماني، دورتمند وبايرن به وجود آمده ابراز ناراحتي نمود و آنرا حتي براي فوتبال آلمان خطرناك دانست.

رومينيگه در اين مصاحبه اظهار كرد: "‌ اين جو به وجود آمده مرا ياد رابطه دو باشگاه رئال و بارسلونا مي اندازد، ما بايد همه چيز را به عقب ودوران خوب دو باشگاه بازگردانيم ما هيچ بازيكني را از باشگاه هاي آلماني براي تضعيف آنها نميگيريم وتنها بازيكني كه كيفيت مورد نظرمان را داشته باشد را ميگيريم و به روابلط باشگاه ها هم ربطي ندارد ".

اين در حالي كه بايرن مونيخ تاكنون ماريوگوتزه و روبرت لواندوفسكي را از اين تيم خريداري نموده است.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
بایرن مونیخ در زمین هرتابرلین 3 1 برنده شد و چندین هفته مونده به پایان بوندس لیگا عنوان قهرمانی رو مجددا بدست اورد.
 

A1C1E

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2012
نوشته‌ها
3,844
لایک‌ها
4,545
محل سکونت
Lilliput - Ahvaz
بایرن مونیخ در زمین هرتابرلین 3 1 برنده شد و چندین هفته مونده به پایان بوندس لیگا عنوان قهرمانی رو مجددا بدست اورد.
7 هفته مونده به پایان بازیای لیگ
پارسال هم تقریبا همین بود تو این موقع سال دورتموند 65 تا امتیاز داشت ولی امسال به 51 کاهش پیدا کرده
دو فصل قبل باز امتیازش بیشتر از 65 بود ...
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هرتابرلین 1-3 بایرن

bastian-hertha.jpg


FCBayern.ir- در هفته بیست و هفتم بوندسلیگا بایرن مونیخ در المپیک استادیوم میهمان هرتابرلین ته جدولی بود و با پیروزی مقابل این تیم، هفت هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را جشن گرفت.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در این دیدار که برای بایرن بیشتر جنبه تمرینی داشت در دقایق ابتدایی تونی کروس با پاس زیبای شواینی گل اول را به ثمر رساند، در ادامه بازی و در همان نیمه اول شواینی با سانتر دقیق و ضربه سر دقیق گوتزه گل دوم بایرن به ثمر رسید؛ در نیمه دوم بازی با حملات بایرن پیگیری شد ولی هرتا از روی موقعیت پنالتی یکی از گل های خورده را جبران کرد و بازی 2-1 شد؛ با ورود ریبری بایرن بار دیگر با حرکت پا به توپ گوتزه و ضربه چیپ فرانک ریبری به گل سوم دست یافت و ضمن کسب سه امتیاز، جشن قهرمانی را در برلین برگزار کرد.

گل ها:
بایرن مونیخ: کروس(دقیقه 6)؛ گوتزه (دقیقه 14) ؛ ریبری (دقیقه 79 )
هرتابرلین: راموس (دقیقه 66 از روی نقطه پنالتی)

کارت زرد:
اسکلبرگ (هرتابرلین)


ترکیب احتمالی دو تیم

هرتابرلین: کرافت- پکاریک-بروکس-یانکر-ون دن برق-هوسوگای-اسیکلبرد-نیمایر-مختار-شولز-راموس
سرمربی: لوهوکای

بایرن مونیخ: نویر-بواتنگ-دانته-آلابا-رافینیا- لام-تونی کروس-شواین اشتایگر(تیاگو)-روبن(ریبری)-گوتزه-مولر(مانزوکیج)
سرمربی : گواردیولا
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کسب عنوان سریع ترین قهرمانی در اروپا

1fcb%20players.jpg


FCBayern.ir- این یک خبر رسمی است: تاکنون هیچ تیمی سریع تر از بایرن مونیخ موفق به فتح لیگ کشور خود نشده است. سریع ترین رکورد آنان 5 هفته مانده به پایان لیگ بوده که توسط تیم های میلان و منچستریونایتد و لیون به ثبت رسیده است.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ فصل گذشته بایرن 6 آوریل موفق شد قهرمانیش را در هفته ی 28 جشن گیرد و امسال هفته ی 27 و در 26 مارس!


امشب باواریایی ها سریع ترین قهرمانی تاریخ 51 ساله بوندسلیگا را با فرو ریختن دیوار برلین از آن خود کردند تا باز هم اقتدار و شایستگی خود را به همگان نشان دهند.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
یکصدمین بازی روبن در بوندس لیگا

robben.jpg


FCBayern.ir- امشب آرین روبن هافبک کناری بایرن که در سال 2009 از رئال مادرید به بایرن منتقل شد، صدمین بار با پیراهن بایرن در بوندسلیگا برابر هرتابرلین به میدان رفت.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ او در این 100 مسابقه 55 بار موفق به فتح دروازه ی رقبا شده و 30 پاس منجر به گل داشته که آماری فووق العاده برای این ملی پوش هلندی است.


وی به تازگی قرارداد خود را با بایرن مونیخ تا سال 2017 تمدید کرد.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واکنش‌‌ها پس از قهرمانی بایرن

player-meister%202014.jpg


FCBayern.ir- بیست و چهارمین قهرمانی بایرن‌مونیخ تبدیل به رکوری خیره‌کننده و بی‌‌سابقه در کسب سریع‌ترین جام شد.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن مونیخ در امتداد قهرمانی‌های خود در آلمان و اروپا در شرایطی بی‌سابقه توانست هفت هفته مانده به پایان رقابتهای بوندس‌لیگا بار دیگر این جام معتبر را بالای سر ببرد، واکنش‌‌ها پس از فتح بوندسلیگا در فصل 2014؛


ماتیاس سامر: اول و پیشرو، اعتباری که مدیون بازیکنان و سرمربی تیم است، پس از موفقیت های سال گذشته توانستیم با کار و عزم بزرگ قهرمانی را زودتر از سال گذشته به دست آوریم ، خوشحال هستیم، در حال حاضر تمرکز و حرکت باورنکردنی و ساختار بسیار منسجمی داریم و توسعه مطابق با نیازمندی‌هایمان ادامه دارد.


پپ گواردیولا: از کاری که انجام دادم خوشحالم، به تمامی اعضای تیم بابت این فصل بزرگ تبریک می‌گویم، باید جشن گرفت و از قهرمانی لذت برد، بسیار بسیار سپاسگذاریم از بابت فرصتی که به من داده شد تا اینجا باشم و با این بازیکنان فوق‌العاده تمرین کنم.


مانويل نویر: هوای سرد خارج خانه در ماه مارس، ولی همه اشتیاق ما را برای پیروزی دیدند، خوشحال و سربلندیم، توانستیم به این زودی قهرمانی را به دست آوریم، پس از به دست آوردن سه گانه در فصل پیش کسی فکر نمی‌کرد به این کیفیت یکپارچگی تیمی ما ادامه یابد.


یواخیم لو: باورکردنی نیست تیمی بتواند به این زودی جام را به دست آورد، به تمامی اعضای بایرن تبریک می‌گم به خصوص به پپ گواردیولا، او توانسته تیم بهتری را نسبت به قبل بسازد می‌توان تاثیر او را درتیم دید، من به طور طبیعی برای ملی‌پوشان بایرن خوشحالم این قهرمانی روحیه مضاعفی برای آنها به همراه خواهد داشت، ما هدف مشترکی در این سال داریم، باور دارم بایرن می‌تواند قهرمانی‌های فصل پیش خود را تکرار کند.


اولیور بیرهوف: تبریک گرم من به تمامی اعضای بایرن برای تصاحب این پیروزی بزرگ، بایرن یک تیم پیشرو و بزرگ در جهان است آنها می‌توانند به پیروزی‌های خود ادامه دهند و این نتیجه کار سخت و دشوار آنهاست.


یورگن کلوپ: خیلی تاثیر گذار است باید به احترام بایرن، بازی با کیفیت و ثبات تیمی آنها کلاه را از سر برداشت.


ولفگانگ نیزرباخ (رییس فدراسیون آلمان): تبریک گرم و صمیمی من به تمامی اعضای بایرن مونیخ، موفقیت‌های آنها نشان از استاندارد سطح بالا و شگفت‌انگیز تیمی است و این نتیجه کار درست و مشترک کادر مدیریتی و اعضای باشگاه است.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن قصد خرید دراکسلر را ندارد

1111_rummenigge_1260.jpg


FCBayern.ir- عملکرد خوب بازیکن جوان شالکه، دراکسلر، باعث شده که وی در رادار بسیاری از باشگاه‏های بزرگ اروپایی از جمله آرسنال قرار بگیرد. علاقه باشگاه آرسنال به این بازیکن، مسئولین این تیم را بر آن داشت تا پیشنهاد قابل توجهی را به باشگاه شالکه ارائه دهند. بعد از رد پیشنهاد آرسنال از طف باشگاه شالکه، شایعه این مسئله که بایرن خواهان خرید تمام بازیکنان مطرح آلمانی است و اجازه خرید این بازیکنان را به تیم دیگری نمی‏دهد، دوباره دامن گرفت. اما کارل هاینز رومنیگه صراحتا در پاسخ به این شایعات عنوان کرد که بایرن این بازیکن را در تابستان جاری نخواهد خرید.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ رومنیگه در مصاحبه‏ خود چنین عنوان کرد: «بایرن به هیچ وجه قصد نداشته و ندارد با خرید بازیکن از دورتمند و شالکه حریفان خود را تضعیف کند. تنها هدف باشگاه از خرید بازیکن ارتقا سطح کیفی خود باشگاه است. با داشتن هافبک‏های تهاجمی با استعدادی که تیم بایرن دارد، خرید دراکسلر اصلا منطقی نیست. بنابراین باید بگویم ما هیچ برنامه‏ ای برای تنظیم قرارداد با دراکسلر نداریم. اگرچه دراکسلر بازیکن فوق‏العاده‏ای است ولی در حال حاضر هافبک‏های بایرن کیفیت بالاتری را ارائه می‏دهند.»
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
قهرمانی در زادگاه بواتنگ

j.boateng.jpg


FCBayern.ir- جروم بواتنگ نمی‌تواند هیجان خود را از قهرمانی تیمش در زداگاهش پنهان کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بواتنگ در نزدیکی المپیک برلین زندگی کرده است و اولین بازی خود را در همین استادیوم در چارچوب رقابت های بوندس‌لیگا انجام داده است و این مدافع ۲۵ ساله بایرن با سه فصل حضور یکی از بازیکنان اصلی تیمش می‌باشد او می‌گوید: من پسر برلین هستم و اتفاق بزرگی است در ورزشگاهی ‌می‌توانیم قهرمانی را به دست آوریم که اولین بار در آن بازی کردم، چند پیام با سامی (سامی العلاقی مهاجم هرتابرلین) رد و بدل کردم اونها به دنبال حمله و کسب امتیاز از ما بودند.



بایرن شب گذشته بیست و چهارمین قهرمانی خود را، هفت هفته مانده به پایان فصل بدست آورد.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لیورپولی ها هم قهرمانی بایرن را تبریک گفتند

Steven-Gerrard.jpg


FCBayern.ir- کاپیتان و سرمربی باشگاه لیورپول انگلیس در پیام های کوتاهی قهرمانی بایرن مونیخ را در رقابتهای این فصل بوندس لیگا آلمان تبریک گفتند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ استیو جرارد کاپیتان لیورپول در پیام کوتاهی دراین باره می گوید :من قهرمانی مونخی ها را با آنان تبریک می گویم .کار آنها در این فصل بی نظیر بود.براندن راجرز سرمربی لک لک ها نیز در این مورد بیان داشت :قهرمانی بایرن با این اختلاف فاحش نشان دهنده قدرت انهاست.انان بهترین باشگاه حال حاضر فوتبال اروپا هستند.من به هیچ عنوان از قدرت این تیم شوکه نشده ام.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان و گونتر نتز بازیکن سابق رئال مادرید و پیش کسوت فوتبال المان نیز قهرمانی بایرن مونیخ را در پیام های جداگانه ای تبریک گفتند.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شواین اشتایگر و مقایسه خود با گیگز و توتی

624-schweinsteiger_trople.jpg


FCBayern.ir- باستین شواین اشتایگر هافبک کهنه کار بایرن مونیخ از اینکه فقط در بایرن به فوتبال حرفه ای اش ادامه داده راضی است و از این نظر خود را با رایان گیگز و فرانچسکو توتی شبیه می داند، هرچند احتمال ترک بایرن در آینده را نیز به طور کامل رد نمی کند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این هافبک ملی پوش 29 ساله که اولین بازی خود را برای باواریایی ها در سال 2002 انجام داده است به همراه بایرن هفت بار فاتح بوندسلیگا شده، اما هنوز راه درازی تا تبدیل شدن به یک رایان گیگز 40 ساله یا فرانچسسکو توتی 37 ساله دارد. وی در مصاحبه با فرانس فوتبال از علاقه اش برای ماندن در بایرن تا پایان دوران حرفه ای اش می گوید:


آیا شما می توانید خود را با فرانچسکو توتی و یا رایان گیگز مقایسه کنید؟

بله، کاملا. آنها دو بازیکن شگفت انگیز هستنند. گیگز در 40 سالگی هنوز هم در بالاترین سطح بازی می کند، او عالی است.


آیا شما افتخار می کنید که فقط در یک باشگاه بوده اید؟ درست است که چندین بار نزدیک بود بایرن را ترک کنید؟

بله، چندین بار. اما در پایان این قلب من بود که تصمیم گرفت بماند.


آیا شما قصد دارید زندگی حرفه ای خود را در بایرن خاتمه دهید؟

پاسخ به این سوال غیر ممکن است، من در اینجا خیلی خوشحال هستم، اما کسی از آینده خبر ندارد و احتمال شگفتی وجود دارد. علاوه بر این، من قصد دارم چند سال دیگر نیز بازی کنم و البته اولویت اول من همیشه بایرن است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
جشن قهرمانی بایرن

1%2Cw%3D993%2Cc%3D0.sport_0.jpg






File Information
Time: 11:24
Format: mp4,360p
size: 60Mb

Download
MediaFire




کیفیت 720p HD


size: 256Mb

Download
MediaFire
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
عکس های جشن قهرمانی بایرن در بوندسلیگا (برلین)



774331012-jubelbilder_afp_02_20140325-223716-RP04cXAssef.jpg



838746545-jubelbilder_afp_03_20140325-223726-X1BhzrEnJef.jpg



1859597200-jubelbilder_dpa_02_20140325-223656-1RnyCEfJxEef.jpg


1079484622-jubelbilder_dpa_03_20140325-223646-X1DHAIWwXef.jpg



32363355-jubelbilder_dpa_04_20140325-223651-eiqaxbNxwHtDKUmTef.jpg



846296824-jubelfotos_afp_02_20140325-223329-tGuX1JYuIef.jpg
 
  • Like
Reactions: al2

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
تبریک به همه بایرنی ها;)
انشاا... سه شنبه شب هفته آینده هم واستون خاطره ساز بشه و منچستر رو تو اولدترافورد شکست بدید
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
تبریک به همه بایرنی ها;)
انشاا... سه شنبه شب هفته آینده هم واستون خاطره ساز بشه و منچستر رو تو اولدترافورد شکست بدید
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رکورد خیره کننده لام، ارسال 100 درصد پاس سالم

champion_FCbplus.jpg


FCBayern.ir- شب گذشته بایرن مونیخ موفق شد با برتری 3 بر 1 مقابل هرتابرلین در هفته ی 27ام قهرمانی را در بوندس لیگا را از آن خود کند تا رکوردی جدید را در تاریخ 51 ساله ی بوندس لیگا به جای بگذارد.

اما این دیدار یک شب ویژه برای لام بود او که بار دیگر از سوی پپ گواردیولا در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شده بود موفق شد رکورد اعجاب انگیز 100 درصد پاس سالم را ثبت کند او 134 پاس در این بازی ارسال کرد که هر 134 پاس او به هدف رسید.

لام در این بازی بیش از 140 بار توپ را لمس کرد آمار او را در کنار 1078 پاس ارسالی بایرن در دیدار شب گذشته قرار دهید تا رکوردهای بایرن در شب قهرمانی مونیخی ها برایتان بیش از پیش نمود پیدا کند.

دستاورد شب گذشته ی لام بازتاب های وسیعی را در دنیای مجازی به همراه داشت و تویت های جالبی در تمجید عملکرد بازیکن 30 ساله مونیخی ها ارسال شد بهترین آن ها را با هم می خوانیم:

فیلیپ لام 134 پاس در دیدار مقابل هرتا ارسال کرد که 100 درصد پاس سالم بود این بهترین رکورد در 5 لیگ برتر اروپا بود - @WhoScored

این باورنکردنی است فیلیپ لام هر 134 پاس ارسالی اش را به مقصد رساند رکورد 100 درصدی پاس سالم دیدار دیشب یک بازی با کلاس جهانی بود - @Squawka

منچستر یونایتد شب گذشته 117 پاس از 145 پاس خود را به مقصد رساند در عوض لام به تنهای 134 پاس سالم داشته است - @FletcherLad

شب گذشته بایرن یک رکورد جالب را با 1078 پاس ثبت کرد و لام نیز با 134 پاس سالم رکورد 100 درصدی را به نام خود ثبت کرد این ماورای تیکی تاکا است- @HendelSPORT
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رئال و بایرن بیشترین -دورتمند ومنچستر کمترین شانس صعود

fc_real_manutd_bvb.jpg


FCBayern.ir- برپایه اخرین گزارشها از بنگاه های شرط بندی جنوب شرق آسیا و امریکای جنوبی دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ دارای بیشترین شانس و دو باشگاه دورتمند و منچستر یونایتد دارای کمترین شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بر پایه این گزارشات به ترتیب تیم های رئال مادرید ،بایرن مونیخ ،چلسی، بارسلونا ،اتلتیکو مادرید، پاری سن ژرمن، منچستر یونایتد و بورسیا دورتمند دارای شانس اول صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

شانش تیمها در بنگاه های شرط بندی به تفکیک هر بازی به شرح ذیل می باشد :

رئال مادرید-بورسیا دورتمند: شانس پیروزی رئال مادرید 88% و شانس بورسیا دورتمند 12%


منچستر یونایتد-بایرن مونیخ: شانس پیروزی منچستر یونایتد 20% و شانس بایرن مونیخ 80%


بارسلونا-اتلتیکو مادرید: شانس پیروزی بارسلونا 51% و شانس اتلتیکو مادرید 49%


پاری سن ژرمن-چلسی: شانس پیروزی پاری سن ژرمن 40% و شانس چلسی 60%
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رکوردهای بایرن مونیخ در فصل جاری

bayern-record.jpg


FCBayern.ir- بیست و چهارمین قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا در صورتی اتفاق افتاد که رکورد های زیادی توسط مونیخی ها جابه جا شد.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن سه شنبه شب با غلبه بر هرتابرلین جشن غیر رسمی قهرمانی خود را در برلین برپا کرد، در این فصل رکورد های زیادی توسط بایرن شکسته شد، که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد:



سریعترین قهرمانی: بایرن توانست در فاصله ی هفت بازی تا پایان این فصل بوندسلیگا قهرمانی خود را مسجل کند و بدین ترتیب سریعترین قهرمانی را در اروپا به نام خود ثبت کند. تاکنون تیمی در بوندسلیگا موفق نشده بود در ماه مارس به این مهم دست یابد. اما تیم گواردیولا توانست با بهبود رکورد فصل گذشته یوپ هاینکس (هفته 28) در هفته ی 27 سرنوشت قهرمانی را تعیین کند.

طولانی ترین دوره بدون باخت: 52 بازی در بوندسلیگا بدون شکست! (46 برد و 6 تساوی). این رکورد با شکستن رکورد 36 بازی بدون شکست هامبورگ در سال 1982 به ثبت رسید. هرچند هنوز در بین 5 لیگ برتر اروپا آث میلان با 58 بازی بدون باخت بین فصول 91-93 رکورددار است، بایرن پس از میلان در رده ی دوم قرار دارد.

طولانی ترین دوره ی پیروزی: دیشب در برلین، بایرن 19 امین پیروزی پیاپی اش را پس از تساوی 1-1 برابر لورکوزن جشن گرفت. رکورد قبلی بایرن در فصل 2015 با 15 پیروزی پیاپی به ثبت رسید.

فصل بدون شکست: بایرن هیچ یک از 27 بازی خود را در این فصل نباخته است. رکورد قبلی با 24 بازی بدون شکست متعلق به لورکوزن در فصل 10-2009 بود.

بیشترین بازی با گل زده: در 64 بازی آخر لیگ، مونیخیها همواره حداقل یک گل به ثمر رسانده اند. آخرین بازی بدون گل زده ی بایرن به 2 سال پیش(0-0 مقابل ماینس در آوریل 2012) برمی گردد. رکورد قدیمی با 36 بازی متعلق به بایرن در سال 1973-1974 بود. در بین 5 لیگ برتر اروپا فقط بارسلونا موفق شده در سال 13-2012 در 64 بازی پیاپی دروازه رقبا را باز کند.

طولانی ترین دوره ی حداقل 2 گل در هر بازی: در 19 بازی آخر بوندسلیگا بایرن همیشه حداقل دو گل زده است. این رکورد از پس از تساوی 1-1 با لورکوزن در ماه اکتبر سال گذشته آغاز شد. رکورد قبلی متعلق به بوروسیا دورتموند در سال 1995 با 14 بازی بوده است.

بیشترین امتیاز: 77 امتیاز (از 81 امتیاز ممکن) که 2 امتیاز بیشتر از رکورد فصل گذشته ی باواریایی ها است.


بیشترین اختلاف امتیاز: 25 امتیاز با تیم دوم – در هفته ی 27 این اتفاق افتاده است و رکورد بی نظیری در بوندسلیگا است. رکورد قبلی با 20 امتیاز اختلاف متعلق به بایرن هاینکس در فصل قبل بود.


همچنین بایرن این فرصت را نیز دارد که این رکورد ها را بهبود دهد و رکورد های زیر را نیز از آن خود کند:

فصل بدون شکست: در طول تاریخ 51 ساله ی بوندسلیگا این اتفاق رخ نداده فقط 2 بار باواریایی ها در فصول 87-86 و 13-2012 موفق شدند تنها با یک شکست فصل را به پایان رسانند.

پیروزی در تمام بازی های خانگی یک فصل: این مهم نیز هرگز رخ نداده است! تنها سه باشگاه موفق شده اند در 16 باری از 17 بازی خانگی خود در طول یک فصل پیروز شوند... شالکه 72-1971، بایرن مونیخ 73-1972 و ولفسبورگ در سال 9-2008.

بالاترین امتیاز: در فصل گذشته مونیخی ها با 91 امتیاز قهرمانی را بدست آوردند که یک رکورد جدید محسوب می شد. اما آنان در این فصل می توانند با پیروزی در بازی های باقیمانده این رکورد را هم بهبود بخشند.
بیشترین بردها: رکورد قبلی بایرن 29 پیروزی در فصل گذشته بود که تیم پپ تاکنون که 7 هفته باقی مانده 25 پیروزی را کسب کرده است.

بیشترین اختلاف امتیاز: در حال حاضر، 25 امتیاز اختلاف وجود دارد که برابر با رکورد فصل گذشته است.

بیشترین گل زده در یک فصل: این رکورد را بایرن با 101 گل در سال 1971-1972 و با ستاره ای چون گرد مولر به نام خود ثبت کرده اما اکنون که بایرن 79 گل تا هفته ی 27 به ثمر رسانده می تواند با 23 گل دیگر این رکورد قدیمی را هم جا ب جا کند.

حداقل گل خورده: فصل قبل بایرن با 18 گل خورده رکورد دار شد اما این فصل بایرن فقط 13 گل تا اینجا دریافت کرده و می تواند این را رکورد را بهبود دهد.

بیشترین کلین شیت: باز هم این رکورد با 21 بازی متعلق به تیم یوپ کبیر در فصل گذشته است. در فصل جاری بایرن 16 کلین شیت تاکنون داشته است.
 
بالا