• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومنیگه : جهنم آلیانتس آرنا در انتظار رئال مادرید است

rummenige%20al.jpg


FCBayern.ir- کارل هاینتس رومنیگه به اظهار نظر درباره ی دیدار هفته ی آینده میان رئال مادرید و بایرن مونیخ پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شب گذشته رئال مادرید با تک گل کریم بنزما موفق به پیروزی 1 بر 0 برابر بایرن مونیخ شدT رومنیگه پس از این دیدار اظهار داشت : " بایرن مونیخ در خانه از چنان کیفیتی برخوردار است که حریف احساس می کند در جهنم قرار گرفته است . "


وی در ادامه خطاب به بازیکنان بایرن مونیخ گفت : " مطمئنا" این نتیجه ی مقبولی نیست . اما ناراحت نباشید ، سه شنبه شب ما همراه با 70 هزار نفر از هواداران شما را حمایت خواهیم خواهیم کرد و مونیخ به جهنمی برای رئال مادرید تبدیل خواهد شد . شب گذشته هنگامی که بازی پایان یافت و من از جای خود برخاستم رئیسان رئال مادرید را دیدم ، آنها به هیچ وجه با وجود این پیروزی خوشحال نبودند چراکه خوب می دانستند چه چیزی در آلیانتس آرنا و سه شنبه ی آینده انتظار آنها را می کشد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیام تسلیت کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

395334_herol_0.jpg


fcbayern.ir- تیتو ویلانوو سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا و دستیار سابق پپ گواردیولا در این تیم پس از مدتها تحمل بیماری سرطان ساعتی پیش در گذشت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ویلانووای 45 ساله که پس از کناره گیری پپ هدایت بارسا را به عهده داشت به دلیل ابتلا به همین بیماری از هدایت بارسا کنار رفته بود.

وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران وظیفه خود می داند که در گذشت او را به علاقه مندانش تسلیت عرض نموده و برای او طلب آمرزش کند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شالکه در اندیشه جذب شکیری

624-shaqiri-1.jpg


FCBayern.ir- باشگاه شالکه 04 آلمان قصد دارد برای افزایش قدرت خط میانی خود در فصل آینده در رقابتهای بوندسلیگا ژردان شکیری هافبک نیمکت نیشن بایرن مونیخ را جذب نماید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شکیری 22 ساله که اخیرا پیشنهادهایی از لیوپول و منچستریونایتد دریافت کرده بود حالا یک پیشنهاد هم از بوندسلیگا دارد.

به گزارش footballdirectnews ، در صورتی که یولیان دراکسلر تابستان آینده آبی های سلطنتی را ترک کند باشگاه شالکه به طور جدی برای جذب شکیری اقدام خواهد نمود.

در این گزارش آمده است که با ماندن دراکسلر در شالکه احتمال پیوستن شکیری به شالکه نیز منتفی خواهد بود، مارک همسیک دیگر گزینه شالکه در صورت جدایی احتمالی دراکسلر خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نگاهی آماری؛ رئال- بایرن

bayern-real1.jpg


FCBayern.ir- روند جریان بازی کاملا قابل پیش بینی بود، رئال مادرید عقب کشیده و دل به ضد حملات بسته بود و مالکیت از آن بایرن. تا قبل از دریافت گل مالکیت بایرن منطقی و پرفشار بود اما بعد از دریافت گل با غفلت مدافعان، بایرن تمرکز کافی در فاز حمله نداشت. سیستم بایرن مثل بازی های اخیر 4-2-3-1 بود.اما پپ برای همه دو سورپرایز داشت، استفاده از باستین در نقش هافبک هجومی یعنی کاری که هاینکس درفصل گذشته لیگ قهرمانان البته در یک نیمه انجام می داد و استفاده از رافینیا در سمت راست دفاع و لام در نقش هافبک دفاعی.



لام و رافینیا
استفاده از دو هافبک دفاعی در مقابل تیم پرسرعتی مثل رئال مادرید تعجب برانگیز نیست، اما شاید تصور گواردیولا در استفاده از رافینیا در دفاع راست این بوده که با مهار رونالدو لام بتواند به روبن در فاز حمله کمک کند امری که تحقق پیدا نکرد. بعد از رفتن لام به سمت راست در نیمه دوم با همکاری روبن موفق به خلق 3 موقعیت گل زنی شد یعنی بیشتر از روبن و کروس که 2 موقعیت ایجاد کردند و جالب اینجاست که تمام این سه موقعیت را بعد از تعویض رافینا و رفتن به دفاع راست بوجود آوردند. اگر بایرن نیاز به دو هافبک دفاعی دارد استفاده از مارتینز در پست تخصصی خود و بردن لام به دفاع راست منطقی تر به نظر می رسید. در تصویر پایین ملاحضه می کنید ترس بایرن از خوردن ضد حملات باعث شده بود روبن مجبور شود برای اضافه شدن لام تعلل کند و این یعنی زمان دادن به مدافعان حریف برای جایگیری.



30357761704925022394.jpg




عملکرد خط دفاعی
کمک به حمله و جلوگیری از ضد حملات مهاجمین سریع رئال مادرید کاری بسیار سخت است که مدافیعن بایرن به غیر از گل و موقعیت تک به تک رونالدو می توانند نمره قابل قبولی دریافت کنند. 75 درصد از تکل ها تمام دوئل های هوایی و دفع توپ های دانته موفقیت آمیز بود، بواتنگ و رافینیا نیز با داشتن پیروزی در 75 درصد از دوئل های هوایی و تمام دفع توپ ها بازی قابل قبولی داشتند اما یک غفلت کوچک از این دو باعث خوردن گل شد. در کل بازی، 31 دوئل هوایی شاهد بودیم که رئالی ها فقط در 21 درصد از آنها پیروز شدند و هر چهار آفساید گیری با موفقیت انجام شد.
مانژوکیچ
عملکرد چندان موثری در این بازی نداشت.، تنها یک شوت آن هم در خارج از چهارچوب!از 21 پاس دریافتی فقط 6 پاس از آنها در جایی که باید باشد یعنی یک سوم دفاعی حریف، بود. عدم حضور یک تمام کننده در محوطه جریمه از ضعف های دیگر بایرن به شمار می آمد که در تصویر پایین ملاحضه می کنید مهاجمی در محوطه برای دریافت پاس از روبن نبود.

72876889588108212675.jpg




کرنرها و سانترها
در فصل گذشته بایرنی ها 8 گل و در این فصل فقط 5 گل در بوندس لیگا از روی کرنر زده اند، در این بازی 15 کرنر داشتند اما هیچ استفاده مفیدی نداشت، همچنین 40 سانتر نیز داشتند که 30 سانتر آنها توسط حریف دفع شد.

روبن و رونالدو
در تصویر زیر مشاهده می کنید اغلب موقعیت های گل در همان سمتی بود که رونالدو حضور داشت و آلابا در مهار دی ماریا بسیار موفق عمل کرد. از 9 موقعیت گل که 6 تای آن در نیمه اول بود، 5 تای آنها به رونالدو ختم شد. اما در سمت مقابل روبن از 15 موقعیت گل که 7 تای آنها درنیمه اول بود، در 5 تای آنها سهیم بود که 2 موقعیت را خودش خلق کرد و در 3 موقعیت گل زنی هم قرار داشت.

26369869244168603276.jpg


نیمه دوم
در نیمه دوم بایرنی ها مالکیت توپ را به رئال دادند که تا حدی نیز موثر واقع شد، با این کار دفاع رئال بازتر و کمی در خط دفاع آشفته عمل می کردند. بایرن در نیمه دوم 8 موقعیت گل زنی داشت که عمده آنها بعد از تعویض ها بود. اما در سبک پاسکاری بایرن هیچ تغییری ندیدیم و تعداد پاس های در عرض،تعداد پاس های رو به جلو و پاس های بلند دقیقا مانند نیمه اول بود و حتی دقت آنها از نیمه اول هم کمتر شده بود.

بازی برگشت
هنوز کار برای بایرن تمام نشده. پپ در بازی برگشت مقابل منچستر از 3 دفاع استفاده کرد و این در حالی بود که بایرن با توجه به گل زده در خانه حریف نیازی به این ریسک نداشت اما در مقابل رئال نیاز به گل هست. اگر بایرن قرار است باز هم از سیستم مالکیت توپ استفاده کند یا باید خلاقیت فردی بال های بایرن و تحرک مهاجم بیشتر شود و یا باید بازیکن های بیشتری در عمق دفاع حریف داشته باشد و این یعنی ریسک کم تعداد بودن دفاع در برابر ضدحملات رئال. زیر توپ زدن های مدافعان رئال در جلوی دیدگان هوادارن خودی در ورزشگاه خانگی که نشان از ترس حریف حتی در ورزشگاه خودی است، از یک طرف و پیش زمینه ذهنی مادریدی ها از باخت های سال های اخیر در خاک آلمان از طرف دیگر، شاید بتواند از لحاظ روحی و روانی تاثیر گذار باشد.


سعید سیاوشی
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ 5-2 وردربرمن

bayern%20players%20cele.jpg


FCBayern.ir- بایرن مونیخ در هفته سی‌دوم بوندس‌لیگا میزبان وردربرمن بود این بازی که پس از خبر فوت تیتو ویلانوا برگزار شد تحت تاثیر آن قرار داشت و با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

ترکیب دو تیم:
بایرن مونیخ: نویر- بوآتنگ- دانته- مارتینس- آلابا- شواین اشتایگر- وایزر- مولر- گوتسه- ریبری- پیزارو

وردربرمن: ولف- فریتز- پرودل- کالدیورلا- گارسیا- یونزوویچ- بارگفرد- گبره سلاسی- هانت- دی سانتو- ماکیادی

حواشی:
بازی با یک دقیقه سکوت به احترام تیتو ویلانوا برگزار شد و پپ گواردیوا نیز لباسی تماما سیاه در تن داشت

گزارش بازی:

دقیقه 10: خط دفاع بایرن در دفاع و به خصوص ضد حمله مشکل دارد و این امر باعث دریافت گل اول به وسیله گبره سیلاسی شد
دقیقه 20: فرانک ریبری پاس توی عمق پیزارو را به گل تساوی بایرن تبدیل کرد تا نشان دهد آمادگی خود را باز یافته است
دقیقه 36: بایرن بار دیگر از حریف خود عقب افتاد با وجود برتری بایرن تیم وردربرمن بود که دوباره از روی ضد حمله گل برتری را به ثمر رساند، هانت در مصاف تک به تک نویر را شکست داد
دقیقه 38 : توماس مولر نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد
دقیقه 46 :تعویض بایرن،میچل وایزر از بازی خارج و فیلیپ لام جای او را گرفت
دقیقه 54: نیمه دوم بایرن توانست بازی خود را پیدا کند و ضربه سر مولر و بغل پای راحت پیزارو گل تساوی بخش بایرن بود
دقیقه 57: فرانک ریبری نشان داد که دارد به اوج برمی‌گردد او به خوبی آلابا را صاحب توپ کرد و پاس گل آلابا برای پیزارو گل پیروزی بخش بایرن بود
دقیقه 61 : شوان‌اشتایگر با ضربه سر عالی گل چهارم را برای بایرن به ثمر رساند
دقیقه 71: تعوض وردربرمن، الیا وارد بازی و دی‌سانتوز خارج شد
دقیقه 73 : تعویض بایرن، روبن وارد بازی و دانته خارج شد
دقیقه 74 : روبن هنوز نیامده گا پنجم را زد تا دلیلی برای تاکید حضورش در میدان باشد
دقیقه 76: تعویض بایرن، دیوید آلابا از بازی خارج و دیگو کنتنتو جایگزین او شد
دقیقه 76:کارت زرد برای لوکا کالدیورا هافبک برمن
دقیقه 83 : تعوض وردربرمن، آرون هانت جای خود را به فلیکس کروس برادر کوچکتر تونی کروس داد تا این بازی بدون کروس به پایان نرسد

بایرن در پایان با بازی برتر توانست حریف خود را در بوندس لیگا با برتری 5 بر 2 شکست دهد تا آمادگی لازم برای بازی سه‌شنبه برابر با رئال را پیدا کند.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
واکنش ها به بازی بایرن مونیخ - وردربرمن

PEP-RIBERY.jpg


FCBayern.ir- در حالی که رقابت های هفته ی سی و سوم بوندسلیگا با دو دیدار دیگر که فردا برگزار میشوند خاتمه می یابد، تیم بایرن مونیخ امروز میزبان تیم یازدهم جدول رقابت های این لیگ یعنی وردربرمن بود که با نتیجه 5 بر دو به سود شاگردان پپ گواردیولا با پایان رسید.

به گزارش وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران; باواریایی ها موفق به انجام کاری شدند که سر مربی اسپانیایی آنها قبل از مسابقه به آنها گوش زد کرده بود و همچنین بعد از بازی وی از شاگردان خود که پیروز از میدان بیرون آمده بودند درخواست کرد که بلافاصه تمرکز خود را روی بازی سه شنبه شب و بازی در دور برگشت مقابل رئال مادرید قرار دهند. گواردیولا ی اسپانیایی بعد از بازی در پیامی کوتاه گفت:" این بازی برای روحیه بازیکنان ما بسیار خوب بود ". همچنین کلادیو پیزارو با اینکه مقابل تیم سابق اش موفق به زدن دو گل نیز شد، ابراز خوشحالی و همچنین نگرانی کرد:" از اینکه در هر بازی ای برای تیمم گل میزنم خوشحالم. گل زدن در این بازی نیز برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که خوشبختانه در این امر هم موفق شدم".

واکنش بازیکنان به بازی بایرن مونیخ - وردربرمن

پپ گواردیولا: از بازیکنانم در هر دو نیمه راضی بودم اما از تفکراتم، در نیمه اول، نه. طرفداران تیم بزرگی مثل بایرن مونیخ علی رغم اینکه برای من خیلی اهمیت دارند، سزاوار دیدن بازی ای مانند آنچه که ما در نیمه اول انجام دادیم نیستند. در نیمه دوم اما بازی ما بهتر شد و واضح است که ما به نصف چیزی که میخواستیم رسیدیم که آن هم به دست آمدن روحیه خوب بازیکنان برای بازی مقابل رئال مادرید بود; نصف دیگر ماجرا رساندن بازیکنان به آمادگی برای بازی سه شنبه شب است. من به تیمم اعتقاد و ایمان دارم و امیدوارم با دیدن بازی ای خوب از بازیکنانم در لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید را از پیش رو برداریم.

کلادیو پیزارو: در نیمه اول ما دو گل از روی ضد حمله دریافت کردیم که این اصلا برای ما که در آستانه بازی مقابل رئال مادرید هستیم، خوب نیست. خطوط میانی و دفاعی ما باید بیشتر از این گوش به زنگ باشند. بدون شک رئال مادرید خیلی بهتر از وردربرمن از موقعیت های خود استفاده خواهد کرد; برای بازی تیمم در مقابل رئال مادرید نگرانم. پپ میتواند کاری کند که این اتفاق مقابل رئال مادرید رخ ندهد. از بازی خود و هم تیمی هایم در نیمه دوم نیز راضی هستم. ما در نیمه دوم موفق شدیم گل های تمام کننده ای را به ثمر برسانیم. از برد تیمم و اینکه در همچین مسابقه ای که برای من اهمیت زیادی دارد، گل زدم، خوشحالم.

توماس مولر: نمیخواهم بعد از بازی امروز خیلی تیم به بازی امروز فکر کند; ما بازی مهم تری پیش رو داریم. بازی ای که ما سه شنبه شب در تقویم بازی های خود داریم از اهمیت بسیار بالایی نزد ما برخوردار است. ما موظف هستیم اشتباهات بازی های اخیر خود که منجر به باخت برای ما شد را به هیچ وجه تکرار نکنیم. همچنین ما به حمایت هواداران بسیار نیازمندیم; همچنین از حمایت تمام کسانی که به نحوی با باشگاه در ارتباط اند و رسانه و مطبوعات.

روبین دات (سرمربی وردربرمن) : ما در نیمه اول بسیار خوب ظاهر شدیم و موفق به زدن دو گل شدیم. اشتباهاتی از بایرن مونیخ دیدم که اصلا انتظار دیدن آنها را در بازی مقابل آنان نداشتم. اما در نیمه دوم عملکرد ما ضعیف تر شد یا شاید تیم حریف بهتر شد. بایرن مونیخ برای گل زدن در نیمه دوم تشنه بود. در نهایت از نتیجه تا حدّی راضی هستم.
 
  • Like
Reactions: al2

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
برای بایرن، هیولا و بازماندگان دشت ایبری

bayern%20play%20cele.jpg


FCBayern.ir- چهارم ماه فوریه ۱۹۰۴، در نزدیکی بندر « سازوبو » واقع در جنوب ژاپن ، زورق هایی از کشتی های جنگی که در اطراف بندر لنگر انداخته بودند جدا می شدند و به سوی کشتی جنگی بزرگی می رفتند هر زورق به کشتی بزرگ جنگی نزدیک می شد و یک افسر عالی رتبه دریایی از آن قدم بر پلکان می نهاد و بالا می رفت، افسرانی که وارد ناو دریا‌سالار می شدند تمامی فرماندهان رزم‌ناوهای ژاپنی بودند ... 10 فوریه، توگو دریاسالار ژاپنی به پورت آرتور حمله برد، یورش غافلگیرانه او دو رزم ناو تزارویچ و رتویزان به همراه ناو 6600 تنی پالادای روس‌ها را به اعماق دریا فرستاد، پورت آرتور سقوط کرد و ستون فقرات نیروی روسیه در شرق آسیا در هم شکست ... امپراطوری تزاری ناوگان عظیم بالتیک را به شرق به مصاف ژاپن فرستاد ناوگان مخوفی که قدرت استراژیک روسیه محسوب می‌شد، جهان آن روز گمان می‌برد که ناوگان بالتیک به اندازه‌ای مرگبار و قدرتمند است که ژاپن را به طور غیر قابل تصوری شکست خواهد داد .. 27 مه 1905 قوای ترسناک روس‌ به آبهای کره رسید و با یقین اینکه ژاپنی‌ها به دنبال سرپناهی امن می‌گردند و گریخته‌اند وارد تنگه تسوشیما شدند، توگو منتظر روس‌ها بود و در آبهای خروشان آن روز نام او جاودانه شد .. نبرد تسوشیما درس بزرگ داشت تعقل به همراه جسارت یکی از رموز پیروزی است ..


سال 2013 پس از مشخص شدن قرعه نیمه‌نهایی و برخورد ژرمن‌ها با اسپانیایی‌ها، در رزق و برق رسانه‌ای ال‌کلاسینو اروپایی در ویبلی ترسیم شد و بارسلونای کاتالان‌ به اندازه‌ای پر طمطراق بود که کسی به ظهور امپراطوری خشمگین باواریا توجه‌ای نداشت اما شروع نبرد‌ها به صورت برگشت ناپذیری به نفع ژرمن‌ها رقم خورد، بارسلون در آلیانس آرنا دفن شد و مادرید دلخوش به تنها اندوخته خود بود، جنگ ادرنه تکرار شده بود، سواران گوتی و مارکوماری‌ راهی برای مبارزه بعدی نگذاشته بودند.


پیروزی بایرن به طور خاص سبک جدیدی از نگرش به بازی و فتح میدان به همراه داشت و تغییرات قابل ملاحضه‌ای را در اجرای تاکتیک برنده را شکل داد الگوهایی که قلمروی جدیدی را در فوتبال مدرن گشود و اما در این میان تفکر مغرور که به دنبال بازگشت و حفظ شرایط فعلی بود تلاشی در جهت پذیرش و بکارگیری آن نکرد، بارسلونا به سرعت به لالیگا برگشت و پیروزی‌های کوچک خود را در لیگ داخلی به تیتر اول تبدیل کرد و پس از آن قمار عجیب و بازنده انتقال نیمار برزیلی، و امروز در سال جدید به انتظار پایان فصل سیاه خود نشسته است و اما رئال، جستجوی افتخار در خرید نام‌‌ها و رکورد هزینه‌ها ..


23آپریل بازی نیمه نهایی بایرن و رئال به باور خیلی ها فینالیست که انتظار بود در لیسبون برگزار شود اما دنیا نتوانست صبور باشد و دو تیم اندکی زودتر در قدم اول به مصاف یکدیگر رفتند، گواردیولا نتوانست گام نخست را محکم بردارد و بایرن مغلوب دفاع و ضد حملات رئال شد و بازی را یک بر صفر واگذار کرد نتیجه‌ای مایوس کننده برای مدافع قهرمانی و اما در این میان پیامدی شگرف، رئال مدعی با تمامی اسامی مشهورش که به لطف رکورد انتقال به صفحات نخست مجلات آمده بودند تمام آنچه که در دست داشت رو کرد، دفاع چند لایه و ضد حمله، تاکتیکی همیشگی و تخریبی در برابر حریف قویتر و بزرگتر، بایرن در هم‌آوردی پای پای قابل دسترس نیست، اعترافی که رقیب در مبارزه به نمایش گذاشت و جسارت گفتن آن را در خارج از میدان ندارد و بازی بازگشت هم چیزی افزون بر این نیست بایرن نیاز دارد کمی بیش از اندوخته خود استفاده کند و در خروش آلیانس آرنا پایان حریف را نشان دهد، شکست دور رفت اتفاق کوچکی است، رئال همچون آتیلا در جنگ شالوئیک با تلفات سنگین به بالای بلندی به ظاهر استراژیک دست یافت اما در پشت این بلندی صفوف به هم پیوسته سپاهیان برای مبارزه اصلی ..



گواردیولا فرصتی تاریخی دارد تا جاودانه شود او میراث باشکوه هاینکس را در دست دارد، بایرن جسور، عاقلانه سلسله کاتالان را تمام کرد و امروز سکان‌دار هیولای باواریا باید نشان دهد زمان شکوفایی است، او تیمی دارد که برای آینده است آنها با خود تاریخی از غرور و افتخار دارند لحظاتی با رنگ و بوی خاطره و فوتبالی که به واسطه آنها زیباست ..



ایبری: شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد و کشورهای اسپانیا، پرتغال، بخشی از فرانسه، آندورا و جبل‌الطارق را در بر می‌گیرد.

جنگ ادرنه: نبرد بزرگی به سال 378 میلادی میان رومی‌ها و ژرمن‌ها که به شکست قطعی روم ختم شد، در تاریخ باستان اسپانیا به طور قابل ملاحظه ای در تصرف روم و متحد آن بوده است

گوتی و مارکوماری: مردمانی از قبیله‌ای ژرمن





مازیار مصدق
 
  • Like
Reactions: al2

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
داور بازی سه شنبه هم مشخص شد
پدرو کوئنکا پرتغالی که قبلا سه بازی مهم رو برای بایرن سوت زده که بایرن باخته یا قهرمانی رو ازدست داده و یا حذف شده
امیدوارم این دفعه دیگه خوش یمن باشه واسه بایرن
یه نکته هم اینکه رئال سه بازیکن پرتغالی داره که از ارکان اصلی تیم هستن و احتمال 99٪ هم هر سه فیکس بازی میکنن
حالا یوفا هم یه داور پرتغالی گذاشته که بدسلیقگی یوفا رو نشون میده
 

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
داور بازی سه شنبه هم مشخص شد
پدرو کوئنکا پرتغالی که قبلا سه بازی مهم رو برای بایرن سوت زده که بایرن باخته یا قهرمانی رو ازدست داده و یا حذف شده
امیدوارم این دفعه دیگه خوش یمن باشه واسه بایرن
یه نکته هم اینکه رئال سه بازیکن پرتغالی داره که از ارکان اصلی تیم هستن و احتمال 99٪ هم هر سه فیکس بازی میکنن
حالا یوفا هم یه داور پرتغالی گذاشته که بدسلیقگی یوفا رو نشون میده
عیب نداره
بذار داوری بذارن که برامون بد یمن بوده
بذار داوری بذارن که هموطن نصف بازیکنان حریف هست
اینجوری اگر صعود کنیم شیرینی صعودمون خیلی بیشتر خواهد شد.
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
عیب نداره
بذار داوری بذارن که برامون بد یمن بوده
بذار داوری بذارن که هموطن نصف بازیکنان حریف هست
اینجوری اگر صعود کنیم شیرینی صعودمون خیلی بیشتر خواهد شد.
ضمنا داور بازی برگشت چلسی - PSG هم بود که روی گل دوم چلسی
یه حال اساسی به چلسی و مورینیو داد
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
داور شوم پرتغالی برای بازی برگشت رئال-بایرن انتخاب شد

Pedro%20Proenca.jpg


FCBayern.ir- پدرو پروئتکا داور پرتغالی که در میان هواداران مونیخی به نام داور شوم و سیاه بخت (بد یمن) معروف است به عنوان داور بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب گردید.این انتخاب موجی از نگرانی را در میان طرفداران باشگاه باوریایی را برانگیخته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران وبه نقل از سایت معتبر اسپاکس واشپورت وان، پروتکا پرتغالی از سوی یوفا برای قضاوت مهمترین بازی این فصل اروپا در شهر مونیخ برگزیده شده است.بايرن مونيخ هرگز تجربه خوبي از بازي هاي كه وی قضاوت آنها را بر عهده داشته است ندارد،به طوریکه اين تيم در هر سه بازي خود كه پروئتكا قضاوت آن را بر عهده داشته است شكست خورده است، شكست مقابل بوردو در سال 2009، شكست مقابل اينترميلان در سال 2011 و شكست در فينال 2012 مقابل چلسي، سه ديدار اروپايي بايرن مونيخ است كه قضاوت آن بر عهده اين داور پرتغالي بوده است.بایرن مونیخ حتی در سال 2008 نیز در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا با قضاوت این داور پرتغالی یکبار دیگر نیز متحمل شکست شده است.

در این میان علاوه بر موارد گفته شده چیز دیگری که هواداران بایرن مونیخ را باز نگران ساخته است این است که گفته میشود پروئتکا یکی از طرفداران کرستیانو رونالدو فوق ستاره باشگاه مادریدی می باشد .خود پروئتکا این مورد را تاکنون تکذیب نموده است. بر خلاف هواداران باشگاه مونیخی هواداران باشگاه رئال مادرید و به خصوص بازیکنان پرتغالی این تیم از اتخاب این داور پرتغالی بسیار رضایت دارند.

پدرو پروئتکا متولد سوم نوامبر 1970 در شهر لیسبون پرتغال است و شغل اصلی وی نیز مشاور امور مالی می باشد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
دو بایرنی و دو دورتمندی در لیست خرید ون خال

624-van-gaal.jpg


FCBayern.ir- در حالیکه که هنوز یوستن لوئیس ون خال هلندی به تیم منچستر یونایتد قطعی نشده است اما با این حال مطبوعات انگلیسی به طور قطع از آمدن مربی مشهور هلندی به منچستر خبر می دهند .این مطبوعات انگلیسی حتی عنوان نموده اند فن خال حتی لیست بازیکنان مورد نظر خود را برای خرید فصل بعد نیز به مدیران منچستر نیز داده است که در بین انان نام چهار بازیکن آلمانی نیز آمده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ روزنامه های انگلیسی مانند دیلی استار و میرر اعلام نموده اند لوئیس ون خال لیست بازیکنان مورد نظرش را به مدیران باشگاه منچستر اعلام نموده که در میان این اسامی نام 4 بازیکن آلمانی دیده میشود که که 2 نفر آن مربوط به باشگاه بایرن مونیخ و 2 نفر دیگر نیز جز بازیکنان بروسیا دورتمند محسوب می شوند.

لیست بازیکنان درخواستی لوئیس ون خال بدین شرح می باشد : مارکو رویس و متس هوملس (بروسیا دورتمند) تونی کروس و توماس مولر (بایرن مونیخ)کوین استروتمن (رم ایتالیا) لوک شاو (ساوتهمپتون)

به نظر می رسد ون خال هلندی حداقل کار سختی برای جذب بازیکنان آلمانی مورد نظرش داشته باشند زیرا هردو باشگاه بایرن مونیخ و دورتمند آلمان اجازه خروج ستارگان آلمانی تیمشان را به این راحتی نخواهند داد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
اشترونز: رئال مادرید بازی شبیه به برمن به نمایش خواهد گذاشت

strunz.jpg


FCBayern.ir- توماس اشترونز هافبک ملی‌پوش سابق بایرن‌مونیخ معتقد است رئال‌مادرید در بازی سه‌شنبه چالشی شبیه به بازی وردربرمن ایجاد می‌کند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ اشترونز ملی‌پوش سابق بایرن‌مونیخ می‌گوید بایرن‌مونیخ می‌تواند با بازی مشابه آنچه که توانست وردربرمن را شکست بدهد بر تیم مادرید غلبه کند.


روز شنبه بایرن در هفته سی‌دوم بوندس‌لیگا پیروزی 5 بر 2 برابر وردربرمن در آلیانس آرنا را به دست آورد، در آن بازی فرانک ریبری، شوان‌اشتایگر و روبن به همراه کلودیو پیزارو گل‌زنی کردند و در مقابل دو گل از روی ضد حمله به وسیله مهاجمان برمن دریافت کردند گل‌های سلاسی و هانت، در همین حال توماس اشترونز احساس می‌کند مادرید سبکی شبیه به آنچه وردربرمن در زمین پیاده کرد بهره ببرد، برمن توانست نیمه اول بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد ولی تغییر آرایش بازی بایرن در وقت دوم حریفشان را وادار به پذیرش شکست و قبول 4 گل کرد.


اشترونز می‌گوید: مردان گواردیولا می‌توانند به طرحی مشابه بازی برمن برابر رئال مادرید به پیروزی برسند، بازی شنبه محک خوبی برای بایرن در مصاف خود در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود، برمن بسیار دفاعی بازی کرد و رو به ضد حملات داشت چیزی که من انتظار دارم رئال آن را در روز سه‌شنبه به کار برد و با همین تاکتیک توانستند در بازی دور اول به موفقیت برسد.


در ادامه توماس اشترونز تاکتیک بایرن را در بازی دور رفت به نقد می‌کشد و آن را فاقد کارایی لازم برای موفقیت می‌داند و البته معتقد است بایرن‌مونیخ می‌تواند با تغییر روش آنچه که در نیمه دوم بازی وردربرمن به نمایش گذاشت از سد حریف اسپانیایی خود بگذرد و پا در فینال بگذارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آغاز تمرینات انفرادی تیاگو

thiago%20back.jpg


FCBayern.ir- هافبک بایرن‌مونیخ زمان زیادی به بازگشت به میادین ندارد، او آخرین مراحل آماده‌سازی خود را می‌گذراند.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بازی خانگی برابر هوفنهایم که با نتیجه مساوی 3 بر 3 خاتمه یافت با مصدمیت مرد 23 ساله اسپانیایی بایرن‌مونیخ همراه شد و تیاگو آلکانترا پس از آن نتوانست تیم خود را همراهی نماید تیاگو تمرینات سبک خود را زیر نظر Thomas Wilhelmi از روز شنبه آغاز کرده است و امید است به زودی به ترکیب بایرن باز گردد.


انتطار می‌رود تیاگو به آرامی شرایط اید‌ه‌آل را برای بازگشت به میادین به دست آورد و در خدمت تیم خود باشد، بایرن‌مونیخ که قهرمانی بودس‌لیگا را در رکوردی سریع به دست آورده است اما هنوز رقابت در لیگ‌قهرمانان و فینال جام حذفی را در پیش رو دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آرزوی موفقیت مربیان دورتمند و برمن برای مونیخیها

624-Klopp.jpg


FCBayern.ir- مربیان دو باشگاه بوروسیا دورتمند و وردربرمن آلمان برای باشگاه بایرن مونیخ ارزوی موفقیت کردند و از تیم مونیخی در برابر رئال مادرید اعلام حمایت نمودند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران وبه نقل از اشپورت وان یورگن کلوپ سرمربی باشگاه بورسیا دورتمند در این باره به بیلد آلمان می گوید : من به شدت و با فشار زیادی طرفدار بایرن مونیخ و باواریاییها در این بازی هستم و همچنین متقاعد شده ام که رئالیها بسیار بسته بازی خواهند نمود ومنتظر فرصتها و ضد حملات سریع وبرق آسا در این بازی می مانند."


رابین دات سرمربی باشگاه برمن آلمان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مونیخی اعلام داشت :"من اطمینان دارم بایرن مونیخ در این بازی موفق خواهد شد .آنان میتواند بازهم پیشرفت کند ونتیجه بازی رفت را جبران نمایند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
درخواست مولر و روبن از هواداران باواریایی

624-robben-muller.jpg


FCBayern.ir- بازیکنان بایرن مونیخ در آستانه دیدار این تیم با رئال مادرید اسپانیا خواستار حمایت شدید هواداران و طرفداران مونیخی در دیدار روز سه شنبه شب در ورزشگاه الیانز آرنا شدند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ توماس مولر در این زمینه یه شبکه اختصاصی باشگاه می گوید : "ما در این بازی حساس و مهم نیاز به حمایت کامل هوادارانمان داریم . حتی از خارج از باشگاه ، از سوی رسانه ها و مطبوعات و … . اگر ما موفق نشویم ، می توانید به ما حمله کنید اما قبلش نیاز به حمایت کامل داریم . ”

ارین روبن نیز در این زمینه می گوید :من امیدوار هستم طرفداران بایرن ما را در این بازی حساس تنها نگذارند.ما به شدت به نیرو و توان تماشاگران و طرفدارانمان برای غلبه بر مادریدیها احتیاج داریم. درست است که بازی رفت را واگذار نمودیم ولی میتوانیم با کمک یکدیگر همه چیز را جبران کرده و به فینال این رقابتها راه پیدا نمائیم."

پیش بینی می شود 71 هزار نفر از این بازی مهم در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ دیدن نمایند که سهم تیم میهمان در این بازی حدود 3500تا 4000 نفر خواهد بود ومابقی طرفداران تیم باواریایی خواهند بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نتزر: گواردیولا تمایلی به استفاده از سبک آلمانی ندارد

624-netzer.jpg


FCBayern.ir- گونتر نتزر هافبک بازی‌ساز و ملی‌پوش سابق آلمان بر این باور است که بازی با رویکرد مستقیم تر کمک بهتری برای بایرن‌مونیخ می‌تواند باشد.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ گونتر نتزر که به همراه تیم ملی آلمان غربی فاتح جام‌ملتهای 1972 و جام‌جهانی 1974 شده است و سابقه بازی در مونشن گلادباخ و قهرمانی بوندس‌لیگا و همچنین بازی در رئال‌مادرید در دهه 70 میلادی را در کارنامه خود دارد عنوان کرده است که پپ‌ گواردیولا سرمربی فعلی بایرن‌مونیخ تمایل چندانی برای به کار گیری سبک فوتبال آلمانی ندارد، نتزر 69 ساله می‌گوید: گواردیولا طرفدار سبک بازی فوتبال آلمانی نیست، اما برخی از ویژگیهای فوتبال آلمان می‌تواند به بهتر شدن بایرن‌مونیخ کمک کند و برخی از مشکلات تیم بایرن را از میان بردارد.


او در ادامه می‌افزاید: فوتبال زیبا به تنهایی باعث موفقیت نمی‌شود و نیاز به سازماندهی بشتری در بازی است، البته گواردیولا توانسته است سبکی تازه برای بایرن به ارمغان بیاورد که برای من بسیار الهام بخش است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سرمایه بزرگ آلیانس آرنا برای پیروزی بایرن

624-allianz-arena-2.jpg


FCBayern.ir- نه پیروزی برابر با رئال‌مادرید در خانه آمار خیره‌کننده‌ای برای بایرن‌مونیخ است و بر این اساس آرین روبن و آلابا ایمان دارند که جمعیت حاضر در ورزشگاه شهر مونیخ نقش بسزایی در کسب موفقیت تیمشان بازی خواهد کرد.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باخت یک بر صفر در سنتیاگوبرنابئو شکست قابل ملاحضه‌ای برای بایرن نیست آنها می‌توانند با عبور از حریف خود و حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان به دفاع از عنوان خود بپردازند، آرین روبن بازیکن هلندی بایرن معتقد است حمایت همه جانبه تماشگران در آلیانس آرنا نقش کلیدی برای پیروزی آنها بازی خواهد کرد.


او می‌گوید: من فکر می‌کنم مونیخ به آتش کشیده شود، ما به پشتیبانی تمامی طرفداران نیاز داریم، 11 بازیکن در میدان و هفت نفر بر روی نیمکت همه چیز را به دست خواهند آورد، بایرن اعتماد به نفس لازم را دارد.


آرین روبن در ادامه به روحیه خوب رئال مادرید به دلیل برد بازی رفت اشاره می‌کند و متذکر می‌شود که تیم اسپانیایی باید بداند کار به سادگی آنچه آنها تصور می‌کنند نیست و بایرن آمادگی لازم برای پیروزی را دارد.


‌روبن که بین سالهای 2007 تا 2009 در تیم مادریدی حضور داشت در مورد تیم سابق خود بیان می‌کند که : هیچ‌گونه تسویه حساب شخصی با رئال‌مادرید ندارم دو سال خوب را در آنجا گذراندم ولی اکنون می‌دانم که رئال به دنبال فتح لیگ قهرمانان است اما ما هنوز کارمان تمام نشده و مشتاق پیروزی هستیم، باید تاریخ را بنویسیم، هدف و انگیزه بزرگی داریم.


در این زمینه دیوید آلابا مدافع اتریشی بایرن می‌گوید : سال پیش هواداران نقش بسیاری در موفقیت تیم داشتند و امروز بایرن دوباره به حضور آنها نیازمند است، مادرید تیم بزرگی است اما به دنبال رفتن به لیسبون هستیم.


در سال گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان در دور رفت بایرن به مصاف دیگر تیم اسپانیایی بارسلونا رفت که آن بازی با نتیجه‌ دور از انتظار چهار بر صفر به سود میزبان با پایان رسید،
نه پیروزی و یک تساوی در خانه در مصاف با رئال‌مادرید دلیلی روشن بر ارزش‌های پنهان ورزشگاه مملو از تماشاگر مشتاق بایرن‌مونیخ است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پپ : می خواهم ریبری عصبانی را ببینم

624-ribery-2.jpg


FCBayern.ir- سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ از ملی پوش فرانسوی تیمش خواسته است که در دیار برگشت لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید بهترین فرم خود را ارائه دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن مونیخ در شرایطی سه شنبه شب به مصاف رئال مادرید می رود که دیدار رفت را با یک گل واگذار کرده است.

پپ در آستانه این مسابقه حساس و بعد از درخشش ریبری در مقابل برمن در برد 5 بر 2 بایرن در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ریبری یک مهره با اهمیت و ضروری برای ماست، او مدت بسیار زیادی است که در بایرن است، بسیار بیشتر از من، اگر او با انگیزه و انرژی در این مسابقه ظاهر شود و به نوعی عصبانی باشد می تونیم به برتری برسم."

پپ اضافه می کند که: ریبری عاشق درگیری و جنگ است و مردم هم همین را دوست دارند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
دیوید آلابا: فرانک ریبری در برابر رئال‌مادرید خواهد درخشید

624-alaba-ribery.jpg


FCBayern.ir- آلابا مدافع اتریشی بایرن با ستایش از فیلیپ لام و فرانک ریبری از نقش اصلی این دو ستاره در مصاف با تیم اسپانیایی می‌گوید

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ دیوید آلابا با حمایت از ستاره فرانسوی بایرن معتقد است که فرانک ریبری می‌تواند با عملکرد فوق‌العاده‌اش در بازی راه صعود بایرن به فینال لیسبون را باز کند، فرانک ریبری در دور رفت بازی خوبی به نمایش نگذاشت و عملکردش مورد انتقاد قرار گرفت .

اما ریبری این هفته توانست با یک بازی خوب در موفقیت و پیروزی بایرن برابر وردربرمن نقش اساسی داشته باشد و نوید درخشش در بازی دور برگشت برابر رئال را به هواداران تیم بدهد، در این رابطه آلابا می‌گوید: ما به خوبی می‌دانیم بازی رئال آسان نیست آنها بازیکنان بزرگی در اختیار دارند، اما بر روی نقاط قوت خود متمرکز شدیم، فرانک ریبری این هفته نشان داد چه بازیکن فوق‌العاده‌ای است، او شخصیت برجسته‌ای دارد.

در ادامه دیوید آلابا از هم تیمی خود و کاپیتان بایرن تمجید می‌کند:

«تاکنون بازیکنی به کیفیت فیلیپ لام ندیده‌ام، برای اهمیتی ندارد که در کدام پست بازی کند، لام همیشه در بالاترین سطح بازی می‌کند و هرگز بازی ضعیف از او نمی‌بینید»

آلابا متذکر می‌شود که هدف آنها چیزی جز رسیدن به لیسبون و حضور در فینال نیست، او یادآور می‌شود که سال پیش هواداران نقش بسزایی در موفقیت آنها بازی کردند و امروز هم آنها به حمایت آنها نیاز دارند

بایرن در آلیانس آرنا میزبان رئال‌مادرید خواهد بود و باید بتواند شکست یک بر صفر بازی دور رفت را جبران نماید.
 
بالا