• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
کدوم مهره عزیز؟ بی خیال
برید تو انجمن بایرن ببینید من کی گفتم با دانته و بواتنگ بایرن عمرا امسال قهرمان بشه
سرعت که ندارن تو یه استارت جا میمونن راحت
روی ضربات ایستگاهی هم میان میپرن جفتشون رو سر رونالدو انگار اینو بگیرن حله و مابقی باقله هستن
حاضرم شرط ببندم هاشم بیگ زاده جفتشونو دریبل میزنه
بعد جالبه ذخیره اینا کیه!؟ون بویتن با سی و چندسال سن یعنی اگه یکشون مصدوم بشه یا باید مارتینز بیاد عقب
یا ون بویتن بیاد بیاد جلوی بیل - رونالدو - رونی - مسی - و........... دفاع کنه
یعنی شعور در حد..............
در مورد ریبری هم اصن هیچی نگم بهتره
خوب از بس جای مدافعا رو تغییر میده باعث میشه هماهنگیشونو با هم از دست بدن
پارسال مگه با همین مدافعا قهرمان نشدیم؟

پپ بلد نیست از بازیکنا به خوبی استفاده کنه وقتی گوتزه و ماتینز گرون ترین بازیکنای تیم رو میذاره رو نیمکت وقتی ریبری رو هر چی هم بد باشه بهش بازی میده وقتی لام بهترین دفاع راست جهانو میذاره هافبک دفاعی دیگه چی میشه گفت...واقعیت اینه که سبک پپ در باسا هم خیلی بی عیب و نقص نبود منتها اونجا یه سوپربازیکن مثل مسی بود که با دریبل هاش گره بازی رو باز می کرد و تیم رو به گل می رسوند و اگر مسی نبود بارسا هم تو خیلی از بازی ها در گلزنی به مشکل میخورد. هر چند که با مسی هم مقابل چلسی و اینتر به مشکل خورد.

من نگران جام جهانیم که این باخت تو روحیه بازیکنای آلمان تاثیر بد نذاره
لام که یه فصل خارج از پست تخصصیش بازی کرده چجوری می خواد تو ترکیب جا بیفته؟
لو چجوری می خواد این تیمو جمع کنه؟
 

niceone

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آگوست 2013
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
49
نیش دار و فاجعه بار باز آنجاست که فوتبال امسالمان که بازی مالکانه و با محوریت تملک بوده را خودمان تاریخ انقضایش را سال گذشته با آن پیروزی بزرگ در برابر بارسا به قبرستان تاریخ سپردیمش اما امسال آن فوتبال شکست خورده را در کمال حیرت با نبش قبری کثیف عاریه گرفته تا عقده آن احتمالا در تاریخ باشگاه ما هم خالی نباشد! اما سرنوشت مختوم این فوتبال همان فضاحت پارسال این بار برای خودمان بود!!!
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
شاید باورتون نشه اما من از همون بازی برگشت من سیتی {که دوتا سوتی وحشتناک دادن دانته و بواتنگ و یه پنالتی مبتدیانه دیگه هم بواتنگ داد} واسم مسجل شد این تیم نمیتونه با این خط دفاع قهرمان بشه حتی اگه خط حمله اش بهترین باشه
پارسال هم اگه قهرمان شدن دلایل خیلی زیادی داشت اینکه
-سال قبلش فینال رو تو ورزشگاه خانگی باخته بودن
-هانکس هم چون میدونست آخر فصل باید بره خیلی خوب تیم رو کچ میکرد
-بارسا اون بارسای همیشگی نبود - یووه هم حمله اش زهردار نبود
این وسط آرسنال خیلی اذیت کرد بایرن رو و داشت حذفشون میکرد رو اشتباهات خط دفاعی که به خیر گذشت
دورتموند هم تو فینال کم اذیت نکرد بایرن رو و شاید اگه کمی خوش شانس بودن بایرن بازم دستش به جام نمیرسید
حالا از همه اینا بگذریم خلاصه کلام من اینه مهره های خط دفاعی هر تیمی که میخاد مدعی قهرمانی اروپا باشه
باید اولا فیزیک مناسبی داشته باشن ثانیا مغز فوتبالی داشته باشن {از هرجای زمین نکشن زیرش برو به امید خدا یا مثه بواتنگ همینطور بی هدف توپ ها رو دور میکرد}
چندتا از بهترین مدافعانی که میتونم مثال بزنم واستون تا منظورم رو بهتر متوجه بشید اینا هستن که واقعا مغز بودن به نظر من
فرناندو هیرو
مالدینی کبیر
کافو
لیلیام تورام و.........

تو اونایی هم که الان دارن بازی میکنن
تیاگو سیلوا
جرارد پیکه
ایوانوویچ
واقعا دفاع های باهوشی هستن
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تراپاتونی :شکست تحقیر آمیز بایرن به نفع تیم ملی آلمان خواهد بود

624-trap.jpg


FCBayern.ir- سرمربی ایتالیایی پیشین بایرن مونیخ معتقد است شکست تیم بایرن مونیخ به نفع تیم ملی آلمان تمام خواهد شد به شرطی که یواخیم لو بتواند از آن درست استفاده نماید.وی همچنین اعتقاد دارد این شکست می تواند برای بازگشت با انگیزه تر مونیخی در فصل بعد لیگ قهرمانان موثر باشد.

جیوانی تراپاتونی سر مربی ایتالیایی سابق بایرن در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا می گوید : "از نتیجه بازی شگفت زده شدم باور نمی کردم بایرن مونیخ اینطور اسیر تفکرات کارلتو بشود. رئال واقعا در این دو بازی بسیار با فکر و نظم بازی نمود."

عمو تراپ (لقب تراپاتونی در بین هواداران بایرن) می افزاید : "اما من بر خلاف بعضی از افراد فکر می کنم این شکست می تواند به تیم ملی آلمان برای حضور موفقتر در جام جهانی کمک نماید.ژرمنها مردمانی هستند که وقتی تحقیر می شوند به سرعت واکنش نشان داده و برای کسب پیروزی عزم و اراده قوی پیدا می کنند.من فرهنگ مردم المان را می شناسم سالها در بایرن بودم من حتی یک عروس آلمانی دارم که با پسرم در مونیخ زندگی می کند نوه ام ماتیلدا به جای ایتالیایی ، آلمانی حرف می زند پس می بینید که من کاملا آلمانیها را می شناسم زیرا یک خانواده آلمانی هم دارم .البته در این میان یواخیم لو باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.اسکلت اصلی تیم ملی المان از دو باشگاه بایرن و دورتمند است وباید ببینیم ایا لو می تواند ژرمنها را صاحب عنوانی در سطح جهان نماید یا خیر "

تراپاتونی که موفق شده بایرن مونیخ را قهرمان بوندس لیگا هم نماید ادامه می دهد : "من معتقدم بازیکنان بایرن باید سریعتر خود را بازیابی نمایند و برای فصل اینده لیگ قهرمانان با قدرت بیشتری برگردند این شکست به نحوی تحقیر آمیز می تواند برای بازگشت با انگیزه تر مونیخی ها در قصل بعد لیگ قهرمانان موثر باشد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بکن باوئر : بسیار ناامید شدیم

624-beckenbauer-1.jpg


FCBayern.ir- فرانتس بکن باوئر به اظهار نظر درباره ی دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شب گذشته و در دیدار برگشت مرحله ی نیمه نهایی چمپیونزلیگ باشگاه بایرن مونیخ 4 بر 0 مغلوب باشگاه رئال مادرید شد.
فرانتس بکن باوئر پس از این دیدار و در مصاحبه ای با مارکا اظهار داشت : " شب گذشته بایرن مونیخ در ریتم ایده آل نبود . این مشکلی است که از چندین هفته گذشته ما را متوجه خود کرده است . بسیار نا امید شده ایم . بایرن حتی تا چند هفته اخیر هم بسیار عالی و در سطح فوق العاده ای بازی می کرد اما اکنون مدتی است که روند تیم رو به نزول گذاشته است. "
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لو : فصل برای بایرن به اتمام نرسیده است

Joachim-Loew.jpg


FCBayern.ir- یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان اظهار داشت با وجود حذف بایرن مونیخ از چمپیونزلیگ این فصل برای آنان به اتمام نرسیده است .


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته و در ورزشگاه آلیانتس آرنا 4 بر 0 مغلوب باشگاه رئال مادرید شد.


یوآخیم لو سرمربی بزرگ تیم ملی فوتبال آلمان پس از این شکست در مصاحبه ای اظهار داشت : " شب گذشته رئال مادرید برتر از بایرن مونیخ ظاهر شد و ما باید این موضوع را قبول کنیم . مطمئنا" دوست داشتیم که بایرن مونیخ به عنوان نماینده ی آلمان به فینال چمپیونزلیگ صعود کند ، اما بازی تحت کنترل رئال مادرید بود . با این وجود بایرن مونیخ فصل قدرتمندی را سپری کرد و هم اکنون نیز این فصل برای بایرنی ها به اتمام نرسیده است چراکه فینال جام حذفی آلمان در راه است . همگی منتظر یک دیدار فوق العاده میان بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در فینال جام حذفی هستیم . پس از دیدار جام حذفی خود را برای جام جهانی برزیل کاملا" آماده خواهیم کرد."
 

Holy7

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2012
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
70
به نظر من این باخت ربطی به یکی دو تا بازیکن نداره نمایش تیم کلا خراب بود تو رفت و برگشت بایرن با همین تیم پارسال هم فوق العاده بازی میکرد هم نتیجه میگرفت. الان شونصد هزار تا پاس الکی و کسل کننده وسط زمین ولی تو محوطه جریمه و تحت فشار همه توپ ها لو میره. پپ تا وقتی میتونه نتیجه بگیره که یه تیم گردن کلفت و طراز اول جلوش نباشه. کلا گیر کرده تو تیکی تاکا بیخیال هم نمیشه ولی تیکی تاکا هم ابزار خودش رو میخواد و هم احتیاج به بازنگری داره.
 

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
زلاتان و تحقیر پپ بعد از بازی با رئال!!!نامه ی سرگشاده ی ایبرا به پپ

سلام پپ، من زلاتانم !
حتما اوغات سختی را می گذرانی. تیمی که فصل پیش شکست ناپذیر بود را به باخت 5 - 0 کشاندی. این سئوال در ذهن همه به وجود آمده که آیا تو مربی شایسته ای برای هدایت بایرن هستی؟
ببین که فرزند کوچک من چطور در مورد تو فکر می کند پپ. تیم تو در بازی برگشت خیلی خیلی بد بازی کرد و پسرم ترجیح داد تا با آی پدش بازی کند. فرزند دیگرم هم خواب خواب است. این کاریست که افکار فوتبالی تو با همه می کند. خواب ! البته افکار و تاکتیک های تو امشب مرا بسیار شاد کرد و خنداند. بسیار !
از وقتی که تو سعی کردی مغر مرا با افکار تیکی تاکا شستشو دهی، می دانستم که این سبک دیر یا زود از کارایی خواهد افتاد. تا وقتی که تو نتوانی موقعیت های جدی بر روی دروازه ی حریف ایجاد کنی، پاس های فراوان و ساعت ها مالک میدان بودن بی مصرف است.
رئال مادرید شارلاتانیزم تورا هویدا کرد. اکنون من، خوزه مورینیو، طرفداران رئال و عضو جدید گروه یوپ هاینکس، از طریق اسکایپ جشن می گیریم و در جلوی کامپیوترهای خود پایکوبی خواهیم کرد.
اکنون که دنیای تو بر سرت خراب شده، آیا از من و تمام دنیا به خاطر فلسفه ی شکست خورده ی فوتبالیت عذر خواهی می کنی؟ باید عذر خواهی کنی. و اگر این کار را انجام دهی، در کتاب بعدی ام از تو بهتر یاد خواهم کرد.
اکنون تورا تنها می گذارم تا به فکر جبران تمام گناهانت باشی. که حداقل آنها هدر دادن وقت فرزندان من است. برنامه ای بریز تا دیگر یکی از بهترین تیم های دنیا را 4 - 0 بازنده نکنی. زلاتان (موفق) باشی !
 

A1C1E

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2012
نوشته‌ها
3,844
لایک‌ها
4,545
محل سکونت
Lilliput - Ahvaz
دعا کنید فینالو به دورتموند ببازیم تا گواردیولا بره فن خال بیاد!
اگه بره هم از نظر تاکتیکی بهتره هم از نظر مالی!
گواردیولا داره به اندازه دستمزد خوزه + دستمزد کارلتو دستمزد میگیره! (به اندازه دو مربی)
حالا فن خال هم نیاد گزینه های دیگری هم هست هست. مثه هیتسفلید یا لو
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
برای هواداران، همیشه قهرمان


624-champion.jpg


FCBayern.ir-سخنی با هوادار، حرفی برای من و تو، طرفداران دو آتیشه آلمان و بایرن‌مونیخ، صحبت های که تنها ما می‌توانیم بفهمیم و از لابه‌لای آن خاطراتمان زنده شود و تلخی و شکوه آن را به یادآوریم نام‌ها و گذشته‌ای که بیش از معرفی و تاریخ برایمان معنا دارد در آنجا که آندریاس مولر آخرین پنالتی را به دروازه انگلیس می‌دوزد و فریاد کنان فینال یورو 96 را نوید می‌دهد و پس آن بیرهوف با ضربه سحر آمیز و جام در دست کلینزمن، اینها برای ماست یاد‌هایی که در خاطرمان نقش بسته است، این سطور تحلیل ورزشی و یا نقد بازی نیست تنها حرف‌هایی است از جنس خاص برای هوادران خاص

تیتری که پس از هر ناکامی در ذهنم نقش می‌بست: «همیشه قهرمان»

ولی پس از باخت بد بایرن نمی‌دانم که دوباره می‌شود گفت: " همیشه قهرمان"، آری خیلی سخت است که پس از رفتن هاینکس کبیر به تیم گواردیولا دل بست ، به یاد دارم حدود 1 بامداد با استرس عجیب در سایت یوفا تنها با ترس خواستم نتیجه را ببینم ... فراتر از باور .. 4 بر صفر، بارسلونا تمام شده بود و بازی برگشت ... ، همه چیز بیش از انتظار عالی بود هنوز خیلی‌ها حرف بوفون را به یاد دارند « می‌دانستیم بایرن قوی است ولی باور نداشتیم تا بدین اندازه» ، به هر حال هاینکس پیرمرد جاودان رفته و گویی با خود بخشی از غرور بایرن را هم برده، بایرن نباخت ویران شد و بدتر از آن به مانند یک آلمانی شکست را نپذیرفت، شاید این صحنه را به مرور در رویداد‌های ورزشی دیده باشید ، نیمه‌نهایی جام 1982 آلمان و فرانسه بازی که در وقت اضافه ژرمن‌ها 2 گل عقب افتادند و ملی‌پوشان آلمان استوک‌هایشون را از پا می‌کندند و پس از آن فرانسه را قهرمانانه از پای در ‌آوردند، ولی بایرن، خیلی زود شکست و این چیزی نبود که بشود آن را قبول کرد...

اما باز هم می‌شود گفت: همیشه قهرمان، می‌شود به این تیم دل بست و شوکت یک بایرن بزرگ را از آن انتظار داشت، بگذاریم صادق باشیم و رک و راست حقیقت را بپذیرم، آمار و ارقام و عکس‌ زمین فوتبال با خط و عدد و هر مقایسه‌‌ای را فراموش کنید، بایرن هاینکس جادویی بود، نقطه عطفی نه در تاریخ فوتبال آلمان که در جهان بود، بایرن هاینکس اوج یک فوتبال ناب و پدیده‌ای برای آینده، متاسفانه این چیزی نبود که بتوان آن را در زمان طولانی نگه داشت، یوپ بزرگ برای زمین سبز، استاندارد جدید تعریف کرد و چند نمره به اوج کیفیت بازی افزود موردی که هر ساله نباید انتظار داشت، ساده است کمی واقع‌بین باشیم، بیش از 26 سال از قهرمانی آرژانتین (86) می‌گذرد ولی تصور نزدیک شدن به آرژانتین مارادونا سخت است چه برسد به تکرارش، برای بایرن هم همینگونه است، استدلال اینکه نقطه اوج را می‌شود تا چند فصل حفظ کرد درست نیست دست کم برای مردان یوپ هانکس سازگار نیست آنها به قله‌ای رسیدند که فتحی دوباره برای آن نیست ... به نظر من اینگونه خیلی بهتر است، بگذاریم آنها دور و دورتر شوند تا جایی که فقط در یک افسانه بشود باور کرد .. "یوپ کبیر و 11 سلحشور"، عنوانی برای تاریخ اسطوره‌ای، فصل هاینکس را از تاریخ جدا کنیم و در کنار بایرن بکن‌بائر و گرد مولر بگذاریم.. جایگاه اصلی آنها در آنجاست نه فصل قبل، کمی بزرگتر بیاندیشیم زمان را درهم بپیچیم و سریع مرور کنیم، سالها خواهد گذشت و این روز‌ها را به زحمت می‌توان از میان تقویم یافت در آن وقت درخشش بایرن فاتح ویبلی به قدری است که چند سال را روشن می‌کند... آری باید اینها را بگذاریم و یقین بیابیم که می‌شود با خاطرات آنها زندگی کرد ..

آینده نزدیکتر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم به زودی برمی‌گردیم و اینبار با جامی در دست و حریفان درهم کوبیده شده، قهرمانی خصلت ذاتی ماست، همیشه قهرمان
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کنتنتو می تواند در پایان فصل از بایرن جدا شود

624-contento.jpg


FCBayern.ir- به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ مشکلی با جدا شدن دیگو کنتنتو مدافع آلمانی-ایتالیایی خود ندارد واین بازیکن می تواند در پایان فصل بایرن را ترک کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کارل هاینس رومنیگه با تایید این مطلب به بایرن تی وی می گوید : "ما دوست داریم کنتنتو در بایرن بماند اما اگر وی میخواهد بایرن را ترک کند ما مشکلی با این موضوع نداریم ،میتوانیم در پایان فصل دراین باره با یکدیگر گفتگو کنیم .او میتواند با یک پیشنهاد مناسب بایرن را ترک نماید."

علاوه بر کنتنتو ، دانیل ون بویتن و لوکاس ریدر نیز در فهرست فروش باشگاه مونیخی قرار گرفته اند.گفته می شود مدافع بلژیکی بایرن با تیم اف سی کلن که به تازگی به رقابتهای بوندس لیگا فصل اینده صعود کرده است به توافق شخصی نیز رسیده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ون در وارت :باید از روحیه بد بایرن نهایت استفاده را ببریم

624-van-der-vart.jpg


FCBayern.ir- کاپیتان هلندی هامبورگ معتقد است تیمش باید از روحیه بد مونیخیها در این روزها نهایت استفاده را بنمایند و برای کسب پیروزی مقابل این تیم و بقا در بوندس لیگا تلاش کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ رافائل ون در وارت در استانه دیدار حساس هامبورگ با بایرن مونیخ در جریان هفته سی وسوم بوندس لیگا آلمان به وبسایت رسمی بوندس لیگا می گوید : "من کاملا از مصدومیت خود رهایی پیدا کرده ام ودر این یکی دو روزه تمرینات تیمی عالی را نیز پشت سر گذاشته ام و اکنون احساس خوبی برای بازگشت به تیم و رقابتهای بوندس لیگا دارم .ما باید مقابل بایرن مونیخ پایدار و محکم بازی کنیم "

بازیکن ملی وش هلندی باشگاه هامبورگ اضافه می کند : بایرن پس از شکست مقابل رئال و حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان از اوضاع روحی خوبی برخوردار نیست وما باید از همین مساله نهایت استفاده را ببریم.البته نیاید فراموش کنیم آنان کماکان بهترین تیم آلمان و یکی از بهترین باشگاه های حال حاضر اروپا هستند اما امیدواریم انها مقابل ما خوب بازی نکنند ولی این دلیل نمی شود آنها پیروزی را به راحتی به ما تقدیم نمایند.ما برای پیروزی در این بازی باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم و در نتیجه ما در اینجا به یک روز فوق العاده خوب مقابل مونیخیها احتیاج داریم "

هامبورگ در این فصل بوندس لیگا وضعیت چندان خوبی ندارد و ممکن است به رقابتهای بوندس لیگا دو سقوط نماید.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ماتیاس سامر: فتح جام حذفی پایان خوبی برای فصل بایرن است

624-sammer-2.jpg


FCBayern.ir- ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن معتقد است که باید باخت برابر رئال‌مادرید را فراموش کرد و بر روی فتح جام حذفی متمرکز شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ سامر انتظار دارد تا مردان گواردیولا با برتری برابر دورتموند در فینال جام حذفی پایان خوشی برای بایرن در فصل جاری رقم بزنند.

ماتیاس سامر می‌گوید: رئال‌مادرید شایسته پیروزی بود، باید تلاش کنیم سطح بازی خودمان را بالا ببریم و نمایش معقولی در دو بازی باقیمانده از بودنس‌لیگا انجام دهیم و برای تصاحب جام حذفی آماده شویم، پیروزی در فینال جام حذفی پایان فصلی خوب برای بایرن خواهد بود.

جام حذفی در تاریخ 17 می برابر با شنبه 27 اردبیهشت در استادیم برلین برگزار می‌شود، لازم به توضیح است استادیوم برلین محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان در فصل 15/2014 نیز می‌باشد.
 

niceone

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آگوست 2013
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
49
ایده و نقشه هر چی باشه باید علم پیاده کردنش هم باشه. اگر به این راحتیه یه طرح پیاده کردن چرا بایرن اینهمه هزینه می کنه و پول میده؟ مشکل بزرگ اینجاست که اصلا مربی سابقه پیاده کردن چنین سبکی نداشته و به جرات بایرن اولین تجربه ایشون هست. در بارسا که قبل از ایشان تیم هلندی که کرایوف آورد تمام ساختمان سازی لازمه را انجام دادند. پیاده کردن میلیون کیلومتر با سوار شدن فاصله دارد. در جنگ جهانی هر تانک آلمانی حدود 27 تانک شرمن آمریکایی را از پا در میاورد. چون آمریکایی ها تکنولوژی تولید تانک را مثل آلمانها نداشنند. کلی هزینه و کلی مهندس استخدام شد و توانستند به کمک لاشه تانکهای نابود شده آلمانی تانک خود را بهبود ببخشند. یعنی کار و انرژی در کنار نمونه آماده. اینگونه نیست که شب بخوابی فردا صبح توتال فوتبال بازی کنی. بنده با توجه به تجربه ایشان امیدوارم ولی بعید می دانم ایشان در پیاده کردن این سبک موفق شوند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن‌مونیخ 4 – 1 هامبورگ

gotze-muller-alaba.jpg


FCBayern.ir- در هفته سی‌وسوم قهرمان بوندس‌لیگا بایرن‌مونیخ به در ورزشگاه خانگی هامبورگ (Imtech Arena) به مصاف این تیم رفت، بازی که برای بایرن تشریفاتی اما برای هامبورگ که در رده شانزدهم جدول بوندس‌لیگا قرار گرفته است بسیار حیاتی بود،تیم هامبورگ نتوانسته است پس از 1987 که قهرمان جام حذفی شد افتخاردیگری را به دست آورد ولی با وجود تیم شمالی آلمان بیش از صد سال است که در دسته یک بازی می‌کند و سقوط به جدول پایین‌تر فاجعه‌ای برای آنها محسوب می‌شود خطری که در سال 2006 با آن روبرو بودند ولی توماس دال سرمربی آن زمان هامبورگ توانست با یک سونامی این تیم را نجات دهد ولی اینبار برنارد هوفمان به نظر می‌رسد توانایی تکرار چنین کاری را نداشت.


ترکیب دو تیم:
بایرن مونیخ: نویر- آلابا- دانته- بوآتنگ- لام- شواین اشتایگر- مارتینس- کروس- گوتسه- روبن- مولر
هامبورگ: آدلر- یراچک- مانسینه- وسترمن- وایکمایر- تاشه- بادج- کانهانگولو- ون در فارت- رینکون- ایسویچ

گلها:
بایرن: گوتسه 32”،69”، مولر 55”، پیزارو 75”
هامبورگ: کانهانگولو 69”

گزارش بازی:
دقیقه 7 : بایرن، نخستین فرصت بایرن به وسیله آرین روین از دست رفت
دقیقه 7 : هامبورگ، شوت بلند ایسویچ از کنار دروازه نویر عبور کرد
دقیقه 7 : بایرن، تونی کروس از فاصله‌ای دور به طرف دروازه شوت بی‌حاصلی را انجام می‌دهد
دقیقه 32 : بایرن، گل، ماریو گوتزه توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند، پاسکاری و همکاری آرین روین و گوتسه مهاجم بایرن را در موقعیت تک به تک با آدلر قرار داد و گوتسه گل بایرن را زد
دقیقه 40: بایرن، توماس مولر به طرف دروازه شوت می‌زند ولی موفق نیست
دقیقه 43: هامبورگ، شوت ایسویچ به با فاصله زیاد از دروازه نویر عبور می‌کند
پایان نیمه اول
دقیقه 43: هامبورگ، شوت بسیار بلند و بی‌حاصل ایسویچ به سادگی به وسیله نویر گرفته می‌شود
دقیقه 52: بایرن، ضربه کرنر تونی کروس با شوت از راه دور آرین روبن
دقیقه 55 : بایرن، گل، ارسال کرنر روبن به گوتسه رسید و او شوت که در راه با دخالت توماس مولر به گل دوم بایرن تبدیل شد.
دقیقه 43: تعویض هامبورگ، اوا جان وارد بازی و دنیس وایکمایر خارج می‌شود
دقیقه 64 : کارت زرد،بایرن، خاوی مارتینس نخستین کارت زرد بازی را دریافت می‌کند
دقیقه 68: تعویض هامبورگ،کریم دیمربای بازیکن ترک هامبورگ جای ون‌درفارت را در زمین می‌گیرد
دقیقه 68: تعویض بایرن، پیرس هوبیرگ دانمارکی بایرن که رکورد جوان‌ترین بازیکن بایرن را در اختیار دارد به جای تونی کروس وارد بازی می‌شود
دقیقه 69 : بایرن، گل، همکاری روبن و مولر در یک ضد حمله موقعیت برای برای گوتسه فراهم می‌کند و او گل سوم تیمش را به ثمر می‌رساند
دقیقه 69 : بایرن، گل، همکاری روبن و مولر در یک ضد حمله موقعیت برای برای گوتسه فراهم می‌کند و او گل سوم تیمش را به ثمر می‌رساند
دقیقه 69 : هامبورگ، گل، هاکان کانهانگولو یکی از گل‌های خورده را جبران می‌کند، ضربه سنگین او از پشت محوطه جریمه گل نخست برای هامبورگ را به همراه داشت
دقیقه 68: تعویض بایرن، پیزارو به جای روبن وارد بازی می‌شود
دقیقه 75: بایرن، گل، پیزارو با یک برگردان زیبا پس از مدت کوتاهی گل چهارم بایرن را زد
دقیقه 76: تعویض هامبورگ،جاناتان تا با جای وسترمن وارد بازی می‌شود
دقیقه 86 : کارت زرد، هامبورگ ، کریم دیمربای از داور کارت زرد دریافت می‌کند
دقیقه 86 : کارت قرمز، بایرن، بواتنگ با کارت قرمز مارکو فریتز داور بازی مستقیم از بازی اخراج می‌شود

بایرن با پیروزی پر گل خارج از خانه خود را برای فینال جام حذفی آماده می‌کند، دورتموند دیگر فینالیست فینال حذفی نیز توانست هوفن‌هایم را با نتیجه 3 بر دو شکست دهد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
توماس مولر در صدر خرید باشگاه منچستر یونایتد

624-muller-fcb.jpg


FCBayern.ir- همان طور که یش بینی می شد نام توماس مولر در صدر خرید باشگاه منچستر یونایتد و شخص لوئیس فن گال سرمربی اینده این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران وبه نقل از اکثر رسانه ها و مطبوعات انگلیسی لوئیس فن گال سرمربی هلندی اینده باشگاه منچستر یونایتد نام توماس مولر را در صدر فهرست خرید تابستانی خود قرار داده واز مسئولان باشگاه منچستر خواسته است برای خرید این هافبک ملی پوش المانی تلاش نمایند.

این رسانه ها و مطبوعات انگلیسی ادعا نمودند توماس مولر که یکی از اکتشافات این مربی هلندی به شمار میرود بی میل نیست تابار دیگر در کنار سرمربی سابقش قرار بگیرد .توماس مولر از اینکه در این فصل مرتب به عنوان یک بازیکن جایگزین به میدان می رود ویا در اکثر بازیها تعویض می شود از این شرایط بازیش ناراحت است.

البته در این میان مدیر برنامه های این بازیکن ضمن تایید خبر علاقمندی فن گال به موکل خود اعلام داشته است تاکنون هیچ تماسی با باشگاه انگلیسی نداشته است و مولر کماکان با باشگاه بایرن قرارداد دارد وتنها این باشگاه مونیخی است که میتواند راجع به موکلش تصمیم بگیرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سنگربان برتر بایرن مونیخ تا 2019 تمدید کرد

neuer%202019.jpg


FCBayern.ir- دیروز روز مهمی برای تیم اول شهر مونیخ بود چرا که در نشستی که در میان سران این باشگاه برگزار شده بود، تکلیف دو امر مهم مشخص شد که مهم ترین آن معرفی رئیس جدید باشگاه، آقای کارل هوفنر بود و خبر تمدید دروازه بان اول بایرن مونیخ با این تیم نیز مطرح شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران; در جلسه دیروز مدیران تیم باواریایی، علاوه بر معرفی رئیس جدید باشگاه، خبر تمدید دروازه بان 28 ساله ی این تیم تا سال 2019 نیز از زبان خود آقای هوفنر گفته شد. با توجه به رو به اتمام بودن قرار داد مانوئل نویر، سران مونیخی تصمیم گرفتند تا هرچه زود تر با این دروازه بان ملّی پوش وارد مذاکرده شوند و خیال خود را از داشتن یک دروازه بان با تجربه تا 5 سال آینده راحت کنند. همچنین بعد از گزشت دو روز از باخت بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید، کارل هاینس رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن اعلام کرد:" سطح بازی نیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به طرز وحشتناکی بالاست; گذشته از این باخت، من از مانوئل عزیز که گفته است برای همیشه در بایرن مونیخ میمانم، متشکرم".

مانوئل نویر در سال 2011 به بایرن مونیخی پیوست که از سال های 2011 تا 13، موفق به کسب قهرمانی جام باشگاه های جهان، سوپر جام اروپا، لیگ قهرمانان، قهرمانی بوندسلیگا، عناوین DFB و DFL شده بود. وی همچنین بعد از احیا شدن در لباس تیم مونیخی، موفق به دریافت عنوان بهترین دروازه بان دنیا در سال 2013 شد. همچنین ماتیاس سامر اضهار داشت:" از چند وقت پیش حس میشد که نویر به بایرن مونیخ متعهد است".

در همین راستا و در قالب همین نشست نیز، آقای کارل هوفنر ( Karl Hopfner ) تا سال 2016 و با 99.6 آرا رئیس جدید برند بایرن مونیخ شد ( 1593 نفر تعداد افراد حاضر، 5 رای مخالف و یک رای ممتنع ). وی در پیامی کوتاه اشاره کرد:" از همه شما بخاطر اعتمادی که به من کردید متشکرم. من در این دفتر و برای این نام تمام تلاشم را خواهم کرد; مانند پست های زیادی که در 31 سال زندگی کاری خود داشتم. خوشحالی من از اینکه حالا بخشی از خانواده بزرگ بایرن مونیخ هستم توصیف ناپذیر است". همچنین در این جلسه آقای رادولف شلز، از پست قبلی خود که معاون رئیس باشگاه بود، به پست معاون ارشد رئیس باشگاه ارتقا یافت. پروفسور دیتر مایر نیز که یکی از اعضای اجرایی بایرن مونیخ است، گفت:" بایرن مونیخ در حال حاظر کادر مدیریتی فوق العاده ای دارد".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا :خاوی مارتینز هیچ جا نمی رود

624-pep-martinez.jpg


FCBayern.ir-سرمربی بایرن مونیخ در جدیدترین صحبتهای خود بیان نمود که به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد هافبک-مدافع اسپانیایی تیمش بایرن رابه مقصد بارسلونا ترک نماید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران; پپ گواردیولا در مصاحبه با شبکه اختصاصی باشگاه "بایرن تی وی" ضمن تایید این موضوع اعلام نمود :" خاوی مارتینز هیچ جا نخواهد رفت او برای ما بازیکن بزرگی است و نمیخواهیم او را از دست بدهیم.او با ما خواهد ماند."

زوزنامه های وابسته به باشگاه بارسلونا نظیر دیورتیوو در این چند روز اخیر ادعا کرده بودند خاوی مارتینز که از شرایط فعلیش زیر نظر گواردیولا راضی نمی باشد قصد دارد با یک قرار 35 ملیون یورویی مونیخ رابه مقصد بارسا ترک نماید.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
"کارل هوپفنر" رئیس باشگاه بایرن مونیخ شد

IMG08405825.jpg


"کارل هوپفنر" از سوی باشگاه بایرن مونیخ به عنوان جانشین "اولی هوینس" برگزیده شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، هوپفنر در جلسه عمومی اضطراری با کسب 1593 رای از سوی اعضای باشگاه بایرن به عنوان جانشین هوینس انتخاب شده است.

هوینس که به دلیل فرار مالیاتی در زندان به سر می برد، از این تصمیم برآشفته شده و گفته است: من اشتباه بزرگی مرتکب شدم و آن را پذیرفتم. زمانی که از زندان بازگردم از ریاست باشگاه کناره گیری نخواهم کرد.

بر پایه گزارش دویچه وله، هوینس به دلیل فرار مالیاتی به مبلغ 28/5 میلیون یورو، به مدت سه نیم سال به زندان محکوم شده است.

هوپفنر بیش از 30 سال است که در باشگاه بایرن حضور دارد و در سمت‌های نایب رئیسی و عضو کمیته اجرایی انجام وظیفه کرده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
انتقاد ماتئوس از گواردیولا

624-matthaus.jpg


FCBayern.ir- لوتار ماتئوس به دنبال شکست سنگین بایرن مونیخ برابر رئال مادرید به انتقاد از گواردیولا پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ با شکست 4 بر 0 باشگاه بایرن مونیخ برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله ی نیمه نهایی چمپیونزلیگ و حذف این تیم از گردانه ی رقابت های چمپیونزلیگ ، پپ گواردولا سرمربی سرخپوشان مونیخی مورد انتقاد برخی از بزرگان فوتبال قرار گرفت .

یکی از این افراد لوتار ماتئوس بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال آلمان است . ماتئوس در مصاحبه ای با AC به انتقاد از گواردیولا پرداخت و خطاب به گواردیولا اظهار داشت : " نمیتوان با بازیکنان بایرن نیز رفتاری مثل کاتالان ها داشت و انتظار داشت که بایرن مونیخ نیز مانند بارسلونا و به شیوه ی آبی و اناری ها بازی کند . درست است که بایرن مونیخ در بوندسلیگا به قهرمانی رسید اما در برابر رئال نتوانست ریتم خود را حفظ کند . شکست 5 بر 0 بایرن مونیخ برابر رئال نتیجه ی افتضاحی است که تا ابد در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد . اگر بایرن در فینال جام حذفی برابر بوروسیا دورتموند نیز شکست بخورد اوضاع بسیار جدی می شود و در آن صورت باید صحبتی اساسی میان سران باشگاه بایرن مونیخ در مورد مسائل این باشگاه صورت بگیرد."
 
بالا