• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آینده ام به فینال جام حذفی بستگی دارد

624-pep.jpg


FCBayern.ir- پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونویخ اظهار داشت که آینده اش در این باشگاه به دیدار فینال جام حذفی بستگی دارد .

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ این روز ها به علت شکست سنگین بایرن مونیخ برابر رئال در دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ ، پپ گواردیولا سرمربی جوان سرخپوشان مونیخی تحت فشار شدیدی است .
این مربی اسپانیایی در مصاحبه ای اظهار داشت :" می دانم که باید تا زمانی که در بایرن مونیخ حضور دارم سعی کنم تا تیمم به پیروزی برسد ، اینجا همه از من انتظار چنین چیزی را دارند درست مثل باشگاه اسبق من بارسلونا . من می توانم چنین کاری را انجام دهم . همانطور که میدانید ما تاکنون سه جام کسب کرده ایم و هم اکنون نیز به فینال جام حذفی راه یافته ایم ، اما قبول دارم که در چند وقت اخیر خوب کار نکرده ایم ، خصوصا" برابر رئال مادرید . "

او در ادامه اظهار داشت : " این یک امر طبیعی است که اگر برابر دورتموند در جام حذفی پیروز نشویم موقعیت من تهدید خواهد شد . این چیزی است که برای هر مربی در زندگی حرفه ای رخ می دهد ، خصوصا" برای مربیانی که در باشگاه های بزرگ مشغول هستند . پس از دیدار جام حذفی من به همراه سران باشگاه و ماتیاس سامر و کارل هاینتس رومنیگه نشستی برگزار خواهیم کرد و با همفکری یکدیگر تصمیمی را که به نفع باشگاه است اتخاذ خواهیم کرد . "
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
حمایت روبن از بایرن مونیخ

624-Arjen-Robben.jpg


FCBayern.ir- آرین روبن بازیکن باشگاه بایرن مونیخ پس از انتقادهای اخیر از این تیم ، به حمایت از مونیخی ها برخاست .

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ با غلبه ی رئال مادرید بر بایرن مونیخ در مرحله ی نیمه نهایی چمپیونزلیگ انتقادهای شدیدی از جانب رسانه ها ، مردم و حتی بزرگان فوتبال علیه بایرن مونیخ شکل گرفت .

آرین روبن ستاره ی هلندی باشگاه بایرن مونیخ در این شرایط به حمایت از باشگاه خود برخاست و در مصاحبه ای با وبسایت بوندسلیگا اظهار داشت : " پس از شکست 4 بر 0 ، بایرن برابر ئال مادرید در دیدار برگشت مرحله ی نیمه نهایی چمپیونزلیگ به یکباره همه چیز به زیر سوال رفت . در طول این فصل ما بهترین تیم جهان بودیم و پس از آن در یک دیدار شکست خوردیم و ناگهان همه چیز عوض شد و حالا اوضاع آشفته شده است . به نظر من مردم ماجرای این شکست را زیادی ادامه می دهند . بی شک ما تاکنون فصل موفقی را پشت سر گذاشته ایم ، فکر می کنم که هواداران و تمامی کارشناسان نیز با من هم عقیده باشند . در حال حاضر و در شرایط کنونی مهمترین امر اتحاد با یکدیگر ، مثبت نگری و از پای ننشستن است . "
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ثروتمند ترین باشگاه های جهان

624-rich.jpg


FCBayern.ir- همه ساله باشگاه های برتر فوتبال جهان با شرکت در رقابت های گوناگون و همچنین با درآمد حاصل از قراردادهای گوناگون و اسپانسرهای مالیاتی به سود زیادی دست می یابند .
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ بر اساس رده بندی دلوئیت که هر سال ثروتمند ترین باشگاه های جهان را معرفی می کند در این مقاله به بررسی 10 مورد از ثروتمند ترین و پردرآمد ترین باشگاه های فوتبال جهان می پردازیم

1 رئال مادرید
کشور : اسپانیا
ورزشگاه : سانتیاگو برنابئو
در این رده بندی باشگاه رئال مادرید اسپانیا ، برای نهمین سال متوالی به عنوان ثروتمند ترین باشگاه جهان شناخته شد . با وجود اینکه در فصل 13-2012 این باشگاه موفق به کسب هیچ عنوان قهرمانی نشد، اما سود مالیاتی 9/518 میلیون یورویی نصیب این باشگاه پر ستاره شد . حدود 44 درصد از این سود مربوط به معاملات تجاری گوناگون این باشگاه است.

2 بارسلونا
کشور : اسپانیا
ورزشگاه : نیو کمپ
در این رده بندی باشگاه بارسلونا موفق شد تا با اختلاف نسبتا" زیادی نسبت به باشگاه منچستر یونایتد در جایگاه دوم قرار گیرد . سود این باشگاه اسپانیایی معادل 6/482 میلیون یورو برآورد شده است . بخش عظیمی از سود این باشگاه نیز مانند باشگاه رئال مادرید مربوط به قرار دادهای متعدد این باشگاه بزرگ و پرستاره است که بخشی از آن مربوط به سود حاصل از قرارداد این باشگاه با هواپیمایی قطر می باشد . این قرارداد نسبتا" عظیم ، نقش پررنگی در رشد اقتصادی آبی و اناری ها و قرارگیری آنها در جایگاه دوم ثروتمند ترین باشگاه های جهان داشته است.

3 بایرن مونیخ
کشور : آلمان
ورزشگاه : آلیانتس آرنا
منچستر یونایتد که در رده بندی سال گذشته دلوئیت در جایگاه سوم قرار گرفته بود ، در رده بندی سال جدید مغلوب سود چشمگیر باشگاه بایرن مونیخ ، قهرمان جهان شد.
باواریایی ها در این رده بندی با کسب سود 2/431 میلیون یورو در جایگاه سوم قرار گرفتند . این سود بالا ، حاصل از کسب سه گانه توسط این باشگاه بزرگ در فصل 13-2012 می باشد.
این سود ، بالاترین سود اقتصادی باشگاه بایرن مونیخ در 11 سال اخیر بوده است .

4 منچستر یونایتد
کشور : انگلیس
ورزشگاه : الد ترافورد
باشگاه منچستر یونایتد با وجود کسب سود 8/423 میلیون یورو به علت برتری باشگاه بایرن مونیخ از لحاظ اقتصادی بر این باشگاه ، در جایگاه چهارم این رده بندی قرار گرفت . از سال 1997 این برای اولین بار بود که باشگاه منچستر یونایتد جزو سه تیم اول ثروتمند جهان شناخته نشد.

5 پاری سن ژرمن
کشور : فرانسه
ورزشگاه : پارک د پرنس
باشگاه پاری سن ژرمن موفق شد تا فصل گذشته پس از گدشت 19 سال به عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه دست یابد و به این ترتیب این باشگاه رشد اقتصادی چشمگیری پیدا کرد و موفق به کسب سود 8/398 میلیون یورویی شد . بخش عظیمی از این سود ، حاصل از قرارداد بحث برانگیز این باشگاه با سازمان گردشگری قطر می باشد .

6 منچستر سیتی
کشور : انگلیس
ورزشگاه : اتحاد
باشگاه منچستر سیتی انگلیس موفق شد تا با رشد اقتصادی بیشتر از سال گذشته ، با کسب سود 2/316 میلیون یورو در جایگاهی بالاتر از دو باشگاه انگلیسی دیگر یعنی باشگاه چلسی و باشگاه آرسنال در مرتبه ی ششم قرار گیرد و نام خود را در میان باشگاه های ثروتمند جهان ثبت کند.

7 چلسی
کشور : انگلیس
ورزشگاه : استمفورد بریج
باشگاه چلسی برخلاف باشگاه منچستر سیتی با افت اقتصادی رو به رو شد . این باشگاه با کاهش سود سالیانه نسبت به سال گذشته با کسب 4/303 میلیون یورو در جایگاه هفتم این رده بندی قرار گرفت .
مسئولان این باشگاه امیدوار هستند تا بتوانند بار دیگر روند رو به رشد اقتصادی را در پیش گیرند.

8 آرسنال
کشور : انگلیس
ورزشگاه : امارات
باشگاه آرسنال نیز مانند باشگاه چلسی از لحاظ اقتصادی با افت مواجه شده است و در این رده بندی از جایگاه ششم به دو پله پایین تر یعنی جایگاه هشتم سقوط کرده است .
سود سالیانه ی این باشگاه معادل 3/284 میلیون یورو برآورد شده است . بخش عظیم و مهمی از این سود مربوط به بلیط های بسیار گران قیمت دیدار های این باشگاه می باشد که به لطف هواداران و خریداری این بلیط ها ، توپچی ها توانستند به این سود دست یابند .

9 یوونتوس
کشور : ایتالیا
ورزشگاه : یوونتوس
بزرگ ترین و ثروتمند ترین باشگاه ایتالیا ، یوونتوس نیز در این رده بندی به جایگاهی برتر از جایگاه نهم دست نیافت. این باشگاه با کسب سود 4/272 میلیون یورو موفق شد تا یک پله بالاتر از دیگر باشگاه ایتالیایی یعنی آث میلان قرار گیرد .

10 آث میلان
کشور : ایتالیا
ورزشگاه : سن سیرو
باشگاه آث میلان ایتالیا موفق شد تا با کسب سود 5/263 میلیون یورو ، 5 پله بالاتر از رقیب ایتالیایی خود یعنی باشگاه اینتر میلان قرار گیرد .
روسونری ها به علت انعقاد قرارداد های تجاری بیشتر نسبت به باشگاه اینتر میلان موفق به کسب رتبه ی دهم در این رده بندی شدند .



رضوانه نجفی فر
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رومینگه: خوشحال و احساس سربلندی می‌کنم

624-rummenigge-1.jpg


FCBayern.ir- بایرن مونیخ فاتح بوندس‌لیگا در رکوردی کم‌نظیر شد و شانس تکرار قهرمانی‌اش را در جام حذفی دارد و سومین سال پیاپی در نیمه نهایی لیگ‌قهرمان حضور داشت که دو بار آن به فینال و یک‌بار هم موفق به فتح آن شده است تمامی این‌ها نشان از قدرت و کیفیت بالای بایرن‌ دارد و شاید به همین دلیل است که انتظارات از تیم باواریا بسیار بالاست و شکست در نیمه‌نهایی واکنش‌های فراوانی به خود داشته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ کار‌ل هانش رومینگه در سخنرانی روز جمعه در نشست فو‌ق‌العاده مدیران نشان داد که به گواردیولا اعتقاد دارد و از او حمایت می‌کند او می‌گوید: پس از سه گانه تاریخی در فصل پیش احساس می‌شود امسال فصل خوبی نداشتیم ولی بایرن توانست به همراه گواردیولا اعتبار زیادی به دست آورد.

مدیر 58 ساله در ادامه متذکر می‌شود که گواردیولا مربی بزرگ و صاحب اندیشه است و بایرن به همراه او چشم‌اندازی روشن خواهد داشت و بایرن و گواردیولا جدا نشدنی هستند.

رومینگه شکست در لیگ‌قهرمانان را پایان دنیا نمی‌داند و می‌گوید: دو سال در فینال بودیم و یک شکست به معنای از دست رفتن همه چیز نخواهد بود، بایرن پس از 12 سال توانست فاتح لیگ‌قهرمان شود که این نتیجه‌ای درخشان است که البته نباید ارزش کار اعضای تیم و اولی هوینس را فراموش کرد.

رومینگه می‌افزاید: به چهار سال پیش و شکست 4 بر صفر برابر بارسلونا برگردیم، آن زمان بارسلون الگوی ما بود و امروز بایرن به آنچه که خواسته است رسیده و نیاز به تداوم آن دارد.

رومینگه طرفداران و تشویق بی‌وقفه آنها تا پایان بازی رئال مادرید را ستایش می‌کند آن را باعث دلگرمی و نشان از اتحاد تیم و پشت سر گذاشتن شکست می‌داند.

در پایان رومینگه از شفافیت مالی و سالم بایرن می‌گوید و وضعیت باشگاه را فوق‌العاده سالم توصیف می‌کند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آیا مانژوکیچ در فکر ترک باشگاه بایرن است؟

624-pep-mandzu.jpg


FCBayern.ir-در حالیکه در ماه های گذشته ماریو مانژوکیچ اعلام کرده بود که در باشگاه بایرن مونیخ خواهد ماند اما اکنون این روزها مهاجم کروات از دادن جواب صریح به موضوع ترک یا ماندنش در باشگاه مونیخی طفره می رود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ماریو مانژوکیچ احساس می کند دیگر مورد اعتماد گواردیولا قرار ندارد واین وضعیت با امدن لواندوفسکی نیز بدتر از قبل هم خواهد شد.البته مهاجم کروات بایرن احساساتش را به سختی بروز میدهد وکسی نمیداند در فکر این بازیکن چه می گذرد و برای اینده خود چه تصمیمی دارد.اما در این زمان انچه مسلم است این می باشد که او دیگر به مانند روزها و ماه های گذشته به طور صریح و قاطع از ماندن در باشگاه حرف نمی زند.

ماریو مانژوکیچ بعد از تمرین سبک عصر دیروز در پاسخ به خبرنگار اختصاصی باشگاه، "بایرن تی وی" درباره تصمیم درباره اینده اش می گوید :نمیدانم .هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام .هنوز فینال جام حذفی و یک بازی از بوندس لیگا باقی مانده است .بعدا شایدبتوانم درمورد ان صحبت کنم."

به گفته رسانه های آلمانی باشگاه های مانند چلسی ، یوونتوس و آرسنال سخت به دنبال خرید این بازیکن در فصل اینده می باشد و مدیر برنامه های این بازیکن نیز صحبتهای اولیه را با این باشگاه ها آغاز نموده است. این گزارشها در حالی بیان می شود که کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ قبلا اعلام کرده بود مانزوکیچ در فصل اینده نیز در بایرن مونیخ خواهد ماند.

به هرحال این روزها شایعه خبر ترک باشگاه مونیخی از سوی این بازیکن ملی پوش کروات و پیوستنش به یک باشگاه بزرگ اروپایی دیگر بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بمب خبری در مونیخ :مولر ممکن است در تابستان فروخته شود

624-muller22.jpg


FCBayern.ir- به نظر می رسد خبر مذاکره مدیر برنامه های توماس مولر با لوئیس فن گال سرمربی هلندی اینده باشگاه منچستر یونایتد و حتی شام خوردن این مدیر برنامه با مربی سابق مونیخیها باعث خشم نایب رئیس باشگاه بایرن شده است و این احتمال وجود دارد این هافبک ملی پوش آلمانی در تابستان آینده به فروش برسد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در روزهاي گذشته در مطبوعات انگليسي اخباري مبني بر پيوستن توماس مولر به شياطين سرخ و حتی مذاکره مدیر برنامه های این بازیکن با شخص لوئیس فن گال نیز منتشر شده بود. همین عوامل باعث شده بود که کارل هاینس رومنیگه نسبت به این خبر از خود واکنش نشان دهد و دراین رابطه به روزنامه بیلد آلمان بیان داشت : "اگر بازيكني در مونيخ احساس خوبي ندارد و از شرايط خود ناراضی است، مي بايست به دفتر محل كار من بيايد تا در اين خصوص صحبت كنيم "

البته توماس مولر نیز درپاسخ صحبتهای رومنیگه خواست موضوع را کم اهمیت جلوه دهد و درباره این موضوع اعلام نمود :" من در خصوص این شايعات نظري ندارم.البته من نمیخواهم به شما دروغ بگویم مدیر برنامه های من با ون گال ملاقات داشته است ولی اینکه این ملاقات مربوط به موضوع انتقال من باشد صحیح نیست.من هنوز در مورد اینده ام وجدایی از بایرن هیچ تصمیمی ندارم"

البته شبکه اختصاصی باشگاه، "بایرن تی وی" دقایقی پیش گزارش داد کارل هاینس رومنیگه که از اقدام مدیر برنامه های مولر بسیار ناراخت و خشمگین است ،ممکن است در صورت یک پیشنهاد مناسب در تابستان توماس مولر را به باشگاه دیگری واگذار نماید.البته قبل از آن در این مورد با گواردیولا و سامر در مورد آن مشورت خواهد نمود.

لوئيس فن خال هلندی از شانس خوبي براي بر عهده گرفتن هدايت منچستريونايتد برخوردار است و با توجه به علاقه او به توماس مولر،نام این بازیکن را در صدر لیست خرید تابستانی خویش قرار داده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
جروم بوآتنگ از دو دیدار محروم شد

j.boateng.jpg


FCBayern.ir- جروم بوآتنگ بازیکن باشگاه بایرن مونیخ از دو دیدار به علت خطا در دیدار برابر هامیورگ محروم شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ شنبه شب باشگاه بایرن مونیخ در هفته ی سی و سوم بوندسلیگا به مصاف باشگاه قعرنشین هامبورگ رفت .
این دیدار که 4 بر 1 به سود باواریایی ها به پایان رسید با اخراج جروم بوآتنگ ، مدافع سرخپوشان مونیخی همراه بود . طی درگیری جروم بوآتنگ و دمیربی بازیکن باشگاه هامبورگ و رفتار خشن و نسنجیده ی بوآتنگ ، داور با یک کارت قرمز بوآتنگ را جریمه کرد . اما به نظر می رسد که این خطا تنها با یک کارت قرمز به پایان نرسیده است بلکه جروم بوآتنگ از دو بازی آینده ی بایرن در بوندسلیگا نیز محروم خواهد شد . به این ترتیب این بازیکن آخرین دیدار فصل 14-2013 بایرن را که در آلیانتس آرنا و در برابر اشتوتگارت برگزار خواهد شد از دست خواهد داد و علاوه بر آن در اولین دیدار بایرن مونیخ در فصل 15-2014 بوندسلیگا نیز غایب خواهد بود .
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مخالفت رومنیگه با خروج مولر از بایرن

624-rummenigge.jpg


FCBayern.ir- کارل هاینتس رومنیگه با انتقال توماس مولر به باشگاهی دیگر مخالفت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ مدتی است که اخباری پیرامون نارضایتی بازیکن جوان و خلاق بایرن مونیخ ، توماس مولر به گوش می رسد و حتی برخی از اخبار حاکی از احتمال خروج این ستاره در تابستان از باشگاه بایرن مونیخ هستند .


کارل هاینتس رومنیگه در مصاحبه ای با بیلد نارضایتی خود را از این مسئله اعلام کرد و اظهار داشت که مایل به خروج این بازیکن 24 ساله از جمع مونیخی ها نیست او در این مصاحبه اظهار داشت : " اگر بازیکنی از وضعیت کنونی خود راضی نیست و احساس خوبی ندارد باید به دفتر من مراجعه کند ، ما می توانیم با هم درباره ی مشکلات و چنین مسائلی بحث و گفتگو کنیم . "
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لباس اول بایرن برای فصل 2014/15

10342445_898452976838061_2396131599337850453_n.jpg


طرفداری - دقایقی باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی از پیراهن اول این تیم برای بازی های خانگی در فصل آینده رونمایی کرد. این لباس برگرفته از طرح پیراهن بایرن در فصل 1996/97 است.
فردا در آخرین بازی فصل بوندس لیگا طبق سنت بایرنی ها با این پیراهن بازی خواهند کرد.

10338727_1400110616940543_2031704693809822449_n.jpg
10314685_1400110516940553_4769660366457426181_n.jpg
10247198_1400110526940552_5428533901250570580_n.jpg
10155297_1400110676940537_2042374346204909078_n.jpg

10258516_706014852789940_3312933547637941963_n.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن 1 اشتوتگارت 0

624-fcb-fans-2.jpg


FCBayern.ir- سرانجام رقابتهای بوندسلیگای آلمان به پایان رسید و در هفته پایانی بایرن مونیخ موفق به شکست اشتوتگارت شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز موفق شد با گل دقایق پایانی کلادیو پیزارو یک بر صفر برابر اشتوتگارت به برتری دست پیدا کند.

بایرن مونیخ 1 اشتوتگارت 0

گلها
پیزارو "90

کارت زرد

کروس /دانته از بایرن

بوکا/دیداوی از اشتوتگارت

ترکیب دو تیم

بایرن مونیخ: نویر-رافینیا-دانته-ون بویتن-آلابا-شواین اشتایگر(هویبرگ)-کروس-مارتینز-مولر-روبن-مانزوکیچ(پیزارو)

اشتوتگارت: اولریچ-ساکای-رودیگر-نیدمایر-بوکا-گروزو-گنتنر-تراوره-ماکسیم-راوش-ایبیسویچ
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هاکان کالهانگلو در رادار بایرن مونیخ

624-hakan.jpg


FCBayern.ir- علی رقم اینکه هامبورگ فصل بسیار ناامید کننده ای را در رقابتهای بوندسلیگا پشت سر گذاشت، درخشش هاکان کالهانگلو ستاره ترک این تیم توانست نظرها را معطوف خود کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این بازیکن 20 ساله که هفته گذشته در جریان بازی تیم های هامبورگ و بایرن موفق به گلزنی به مانوئل نویر شده بود مشتریان مهمی از انگلستان داشت و حالا با ورود بایرن به جمع آنها تمام معادلات برای جذب این بازیکن بهم خواهد خورد.

هاکان در گفت و گو با sky ضمن تایید خبر علاقه بایرن به خودش آن را باعث افتخار دانست و گفت: این اتفاق باعث افتخار من است اما در حال حاضر به این مسائل فکر نیکنم و می خواهم تمرکزم روی مسائل مهمتری باشد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پپ : به بازیکنانم افتخار می کنم

624-guardiola-5.jpg


FCBayern.ir- تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته پایانی رقابتهای بوندسلیگا موفق شد اشتوتگارت را با تک گل لحظات پایانی پیزارو شکست دهد تا جشن قهرمانی خود را باشکوه تر برگزار کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ گواردیولا پس از جشن قهرمانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به ستایش بازیکنان خود پرداخت.

پپ به خبرنگاران گفت:" نمایش خوبی ارائه کردیم و تا لحظات پایانی از کسب برد نا امید نشدیم من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار میکنم، از امشب باید روی بازی جام حذفی تمرکز کنیم و بعد از آن می توانیم به تعطیلات برویم."

بایرن مونیخ شنبه آینده در فینال جام حذفی به مصاف دورتموند خواهد رفت.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصدومیت شواین اشتایگر از ناحیه تاندون زانو

624-schweinsteiger-3.jpg


FCBayern.ir- تیم فوتبال بایرن مونیخ در شرایطی توانست اشتوتگارت را در هفته پایانی رقابتهای بوندسلیگا از پیش رو بردارد که مصدومیت ستاره خط میانی این تیم هواداران بایرن و تیم ملی آلمان را نگران کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در حالیکه بایرن مونیخ شش روز دیگر در فینال جام حذفی آلمان به مصاف دورتموند خواهد رفت مصدومیت شواین اشتایگر مساله مهمی برای هواداران باوارایایی ها به شمار می رود.

پپ گواردیولا بعد از بازی در جمع خبرنگران در مورد مصدومیت شواین اشتایگر گفت :" بنابر تشخیص پزشک باستین از ناحیه تاندون زانو دچار آسیب شده است اما برای بدست آوردن بهبودی ما شش روز تا فینال جام حذفی فرصت داریم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لام: می خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

lahm-ph.jpg


FCBayern.ir- فیلیپ لام کاپیتان باشگاه بایرن مونیخ اظهار داشت که حالا پس از قهرمانی در بوندسلیگا باید در جام حذفی نیز قهرمان شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ؛ باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته با پیروزی برابر اشتوتگارت آخرین دیدار بوندسلیگا را در این فصل به اتمام رساند و سرانجام پس از چندین هفته قهرمانی خود را جشن گرفت.
فیلیپ لام در مصاحبه ای اظهار داشت:" همیشه کسب عنوان قهرمانی احساس شیرینی دارد . ما یک جام را کسب کردیم و حالا در صدد کسب دومین جام (جام حذفی) هستیم . تاکنون فصل خوبی را سپری کرده ایم اما اگر در جام حذفی نیز قهرمان شویم اوضاع بسیار مطلوب تر خواهد بود ."

باشگاه بایرن مونیخ در دیدار فینال جام حذفی به مصاف باشگاه دورتموند خواهد رفت.
 

Iman.Khan

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,334
لایک‌ها
201
محل سکونت
شیراز

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شواین اشتایگر به دیدار برابر دورتموند می رسد

bastian-schweini.jpg


FCBayern.ir- باستیان شواین اشتایگر بازیکن باشگاه بایرن مونیخ در دیدار بایرن مونیخ برابر اشتوتگارت در آخرین هفته ی بوندسلیگا دچار مصدومیت خفیفی از ناحیه ی زانو شد .

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ طبق گزارش هایی که از باشگاه بایرن مونیخ به گوش می رسد وضعیت این ستاره ی 29 ساله خوب است و به احتمال بسیار قوی برای حضور در دیدار فینال جام حذفی برابر بوروسیا دورتموند مشکلی نخواهد داشت .
بنابراین باستیان شواین اشتایگر تمرینات سبک خود را با نظر پزشک تیم آغاز خواهد کرد و در آخر تیم پزشکی نظر نهایی را در مورد امکان حضور وی در دیدار جام حذفی اظهار خواهد کرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بسته شدن پرونده بوندسلیگا، نگاهی به بایرن در فصلی که گذشت

624-bayernn.jpg


FCBayern.ir-تیم فوتبال بایرن مونیخ که از هفت هفته قبل قهرمانی خود در رقابت های بوندسلیگا را در شهر برلین و در مصاف با تیم این شهر، هرتابرلین مسجّل کرده بود، بازی های تشریفاتی خود را برای به اتمام رساندن لیگ بوندسلیگا در سال 14 - 2013 انجام داد تا در هفته پایانی این رقابت ها و در بازی با تیم اشتوتگارت، قهرمانی خود را رسما ثبت کند. با اینکه بایرن مونیخ 2 ماه پیش بعد از دریافت جام قهرمانی، پیروزی خود را جشن گرفت اما آن شادی مختصر بود و تیم مونیخی به طور کامل دیروز،جشن قهرمانی خود را در شهر مونیخ و بعد از سخنرانی سران تیم برپا کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هوادارن بایرن مونیخ در ایران; از نظر استاندارد های فوتبالی ِ هر شخصی، بایرن مونیخ، سال 14 - 2013 در رقابت های لیگ برتر آلمان را فوق العاده و با نتایج شگفت انگیز به پایان رساند. این تیم موفق شد با دریافت 90 امتیاز از 102 امتیاز در 34 بازی، و با به ثمر رساندن 94 گل و دریافت تنها 23 گل، عنوان بهترین خط حمله و دفاع چه در خانه و چه به عنوان میهمان را در بوندسلیگا کسب نماید. رکورد زودهنگام ترین قهرمانی در بوندسلیگا نیز فقط در انحصار باواریایی هاست به صورتی که آنها پیش تر در 51 سال قبل متقابلا موفق به مسجّل کردن قهرمانی خود هفت هفته قبل از اتمام لیگ شده بودند.

در ضیافتی که برای بازیکنان تیم مونیخی در یکی از تالار های شهر مونیخ تدارک دیده شده بود، ابتدا سران تیم مونیخی بر روی سن آمده و سخنرانی کردند. نکته قابل توجه این میهمانی این بود که این جشن، یک مرد تاریخی برای باواریایی ها که وی، اولی هوینس بود را به خود میدید. کارل هاینتس رومینیگه، مدیر اجرای بایرن مونیخ در ابتدای سخنان خود روبروی حدود 500 میهمان دعوت شده جدا از تعداد سران و بازیکنان تیم، عنوان کرد:"این که شما قهرمانی تیم خود را هفت هفته قبل از به اتمام رسیدن مسابقات لیگ مسجّل کنید واقعا کار آسانی نیست. رقابت در بوندسلیگا از سخت ترین رقابت های دنیاست و هرگز خسته کننده نمیشود اما ما موفقیت بزرگی در تاریخ این لیگ به جای گزاشتیم". وی بعد از گفتن این دو جمله به شدّت مورد تشویق حضّار قرار گرفت. وی قهرمانی این فصل بایرن مونیخ را در این فصل با 90 امتیاز، بعد از قهرمانی این تیم در فصل گذشته با 91 امتیاز، شگفت انگیز خواند و افزود:"من واقعا نمیدانم که بازیکنان این تیم چگونه این کار را کردند اما هرچه که بود، من بعد از این اتفاق واقعا شگفت زده شدم. تیم ما واقعا در این فصل در لیگ آماده ظاهر شد".

مهاجم سابق تیم ملّی آلمان در ادامه سخنان خود که طولانی تر از سخنان همکاران خود بود، به روشنی از عملکرد گواردیولا، سرمربی کاتلانی ِ تیم باواریایی دفاع کرد و تمجید از روند کاری او پرداخت. وی همچنین پپ را یک فرد باشکوه و مناسب برای تیم مونیخی خطاب کرد. وی افزود:"پپ با تیم سابقش بارسلونا سه بار موفق به دریافت قهرمانی در لالیگا شده بود و اینطور به نظر میرسد که در درو کردن قهرمانی های لیگ ما ( بوندسلیگا ) نیز تبهر دارد". پپ گواردیولا نیز در این مراسم و در جواب به سخنان رومینیگه گفت:"قهرمانی ما در بوندسلیگا آسان به نظر میرسید ولی واقعا اینطور نبود و تیم برای به دست آوردن این عنوان تلاش بسیاری کرد. واقعا از به دست آوردن این عنوان، احساس غرور میکنیم". گلزن دقایق آخر بازی بایرن مونیخ - اشتوتگارت، کلادیو پیزارو نیز به موافقت با گفته های سرمربی تیم برخاست و رافینیا، مدافع راست تیم مونیخی اظهار کرد:"این فصل عالی بازی کردیم و واقعا سزاوار این قهرمانی بودیم". همچنین دانته، هم ملیّتی ی رافینیا ی برزیلی نیز معتقد بود:"ما در این فصل واقعا سخت تلاش کردیم ولی هنوز یک بازی بسیار مهم پیش رو داریم".

رومینیگه همچنین در رابطه با در کلاسیکر شنبه شب که به گفته وی برای تیم خودش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت:"بازی پیش رویمان، یعنی فینال جام حذفی برابر بوروسیا دورتموند برای ما بازی بسیار سختی خواهد بود اما ما به دنبال برد هستیم. این یک چالش بزرگ است و اگر ما با موفقیت این سختی را پشت سر بگذاریم، فوق العاده خواهد بود و این فصل را بعد از حذف شدن از دور رقابت های جام قهرمانان اروپا، به فصلی شیرین برای ما بدل خواهد کرد و برای روحیه ی باواریایی ها بسیار خوب خواهد بود".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا : هدفمان قهرمانی در جام حذفی است

624-guardiola-4.jpg


FCBayern.ir- پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ اظهار داشت که حالا پس از قهرمانی در رقابته ای بوندسلیگا باشگاه بایرن مونیخ خواهان قهرمانی در رقابت های جام حذفی آلمان است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شنبه شب باشگاه بایرن مونیخ با پیروزی 1 بر 0برابر باشگاه اشتوتگارت آخرین دیدار خود در بوندسلیگا را به اتمام رسانید و سرانجام قهرمانی خود را پس از چندین هفته جشن گرفت .
باواریایی ها که با شکست برابر رئال مادرید قهرمانی در رقابت های چمپیونزلیگ را از دست دادند هم اکنون در پی آن هستند که پس از قهرمانی در بوندسلیگا با قهرمانی در جام حذفی و کسب دو جام اندکی از تلخی شکست برابر رئال را برای خود و هواداران کم کنند .

پپ گواردیولا در مصاحبه ای اظهار داشت : " برای من که یک کاتالان هستم اولین قهرمانی در آلمان طعم عجیب و شیرینی داشت . اولین قهرمانی برایم بسیار خاص بود . اگر در دیدار برابر دورتموند در فینال جام حذفی آلمان نیز بر حریف فشار وارد کنیم و با سازماندهی بازی کنیم به پیروزی دست خواهیم یافت."
 
بالا