• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ رقم پیشنهادی تونی کروس را افزایش نمی‌دهد

624-kroos-5.jpg


FCBayern.ir- رئیس باشگاه بایرن مونیخ کارل هوپفنر تاکید می‌کند بایرن مونیخ نمی‌تواند رقم پیشنهادی قرار داد تونی کروس را افزایش دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ قرارداد تونی کروس هافبک ملی پوش بایرن مونیخ تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و خبرهای زیادی مبنی بر انتقال او به منچستر یونایتد وجود دارد.

بر همین اساس رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ کارل هوپفنر تاکید می‌کند بایرن مونیخ نمی‌تواند رقم پیشنهادی قرار داد تونی کروس را افزایش دهد.

او در مصاحبه ای با نشریه کیکر می‌گوید: قطعا می‌توان گفتگوی بیشتر داشت ولی حدی برای خواسته بازیکنان باید وجود داشته باشد چرا که نمی‌توانیم از مرزهای مالی باشگاه تجاوز کنیم.

در ادامه هوپفتر به مورد میشائیل بالاک در سال 2006 اشاره می‌کند که در آن سال بایرن مونیخ نتوانست مانع خروج بالاک شود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بازی دوستانه بایرن برابر قهرمان مکزیک

624-tornoment.jpg


FCBayern.ir- بایرن‌مونیخ جهت آمادگی برای فصل 15/2014 بازی دوستانه‌ای با دیپورتیوگوادالاخارا (چی‌باس) رکورد دار قهرمانی در لیگ مکزیک برگزار می‌کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ تابستان پیش رو بایرن مونیخ اردوی آماده سازی در پورتلند آمریکا برگزار می‌کند و بازی دوستانه‌ای برابر تیم منتخب لیگ آمریکا انجام می‌دهد و پس از آن در جام آیودی که در ورزشگاه ردبول در 31 جولای آغاز می‌شود شرکت می‌کند.

در این مورد یورگ واکه از اعضای هیت مدیره بایرن مونیخ می‌گوید : از اینکه توانستیم برای تور آماده سازی در آمریکا برنامه ریزی کنیم خوشحال هستیم، بایرن اولین سفر خود را در اقیانوس اطلس در سال 2014 تجربه می‌کند، نیویورک یک مکان عالی برای استراحت پس از یک سفر طولانی است، ما نخستین دفتر خود را در بعد از آپریل در آنجا بازگشایی خواهیم کرد.

در ادامه واکه در مورد بازی با گوادالاخارا اضافه می‌کند : بازی چی‌باس محبوب ترین تیم مکزیک با قهرمان اروپا یک رویداد هیجان انگیز است،

و در این رابطه خوان فرانسیسکو مدیر ورزشی چی‌باس می‌گوید : ما واقعا از اینکه بخشی از یک رویداد بزرگ هستیم خوشحالیم.

چی‌باس قهرمان 11 دوره لیگ و دارنده دو جام حذفی مکزیک است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پاسخ ریبری به منتقدان بایرن؛ چهار جام کسب کردیم!

ribery%20vs%20real.jpg


FCBayern.ir - فرانک ریبری بازیکن فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که عملکرد باشگاه بایرن مونیخ در این فصل با کسب چهار جام، راضی کننده بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ با اینکه بایرن مونیخ در رقابت های اروپایی با شکست سهمگینی حذف شد، اما بازیکن تاثیر گذار این تیم ریبری به این فصل خوشبینانه نگاه میکند و به نوعی جواب منتقدان بایرن را با چهار جام کسب شده در این فصل پاسخ میدهد.

ریبری در این رابطه می گوید: " ما توانسته خیلی زودتر از تیمهای دیگر بوندسلیگا را فتح کنیم، سپس در رقابت های جام حذفی دورتمند را با عملکرد منطقی حذف کردیم و توانستیم این جام را به دست آوریم ".

ریبری اضافه کرد: " نباید فراموش کنیم ما توانستیم چلسی را نیز در اوایل این فصل و همچنین جام باشگاه های جهان را کسب کنیم که در جمع چهار جام کسب کردیم و این یعنی باید از این فصل راضی باشیم. ما فوتبال جذابی را ارائه میدهیم و این خود یک امتیاز است ".
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
روبن:جایگاه من بایرن است و به منچستر نمی‌روم

rooben_624.jpg


FCBayern.ir- مهره کلیدی و هلندی بایرن می‌گوید از حضور در غول باواریا خوشحال است و شانسی بر حضور او در اولترافورد وجود ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ منچستر یونایتد در فصل جاری به عنوانی بهتر از هفتمی در لیگ برتر دست نیافت تا بازنشستگی فرگوسن تلخی بیشتری را برای اولترافورد به همراه داشته باشد و در پی اخراج دیوید مویس سران باشگاه اقدام به خدمت گیری سرمربی صاحب نام هلندی لوييز فن خال کردند و با توجه سابقه مربی گری فن خال در بایرن مطبوعات انگلیسی طوماری از بازیکنان مونیخ ردیف کردند که قرار است آلیانس آرنا را به مقصد منچستر ترک کنند تا به این شکل هم انتقام حذف منچستر در لیگ قهرمانان را از بایرن بگیرند و هم تبلیغات زود هنگام بازگشت منچستر را آغاز کنند.

پس از آنکه تونی کروس و توماس مولر اعلام کردند بایرن را ترک نخواهند کرد اینبار هم وطن فن خال آرین روبن می‌گوید بایرن را ترک نخواهد کرد.

روبن در مصاحبه با دِ تلگراف (De Telegraaf)روزنامه هلندی می‌گوید:

منچستر یونایتد؟ نه این انتخاب من نیست، من در بایرن هستم.

تصور نمی‌کنم بایرن قصد فروش من را داشته باشد و اکنون تنها به تمدید قرارداد خود فکر می‌کنم و از اینکه اینجا می‌توان اینجا بازی کنم خوشحال هستم

فن خال مرد بزرگ و مهمی برای من است و تحت هدایت او در بایرن پیشرفت زیادی داشتم ولی حقیقت اینه که من از بازی در بایرن مونیخ خیلی خوشحال هستم.

فن خال و گواردیولا از بهترین مربیانی هستند که من با آنها کار کردم و احساس خوبی از همکاری با آنها دارم اما احتمالش صفر درصد است که به منچستر یونایند ملحق شوم.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
روبن ، بهترین بازیکن فصل از نگاه کیکر

624-robben-5.jpg


FCBayern.ir- آرین روبن ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ از نگاه مجله کیکر به عنوان بهترین بازیکن فصل رقابتهای بوندسلیگا در فصل 2014-2013 انتخاب شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ معیار این انتخاب میانگین نمره های دریافتی بازیکنان در هر مسابقه بوده است.

آرین روبن با میانگین 2.47 بهترین بازیکن فصل آلمان شد و بعد از او رویس و ریبری هردو با میانگین 2.50 مشترکا دوم شدند.

اما بر همین اساس بهترین بازیکنان فصل در پست های مختلف به صورت زیر بوده است.

در درون دروازه برند لنو، رالف فاهرمن و مانوئل نویر اول تا سوم شدند.

در خط دفاعی لام ، عمر توپرام و دیوید آلابا اول تا سوم شدند.

روبن، رویس و ریبری بهترین هافبک های فصل بودندو

و بلاخره در خط حمله رابرت لواندووسکی ، کوین فولاند و میشل لاسوگا به تریتب بهترین نمره ها را از مجله کیکر دریافت کردند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ خواستار استفاده از تکنولوژی خط دروازه

624-Goal-Line.jpg


FCBayern.ir- باشگاه بایرن مونیخ آلمان تنها چند روز پس از قهرمانی اش در جام حذفی آلمان خواستار استفاده از تکنولوژی خط دروازه در رقابتهای بوندسلیگا شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن مونیخ در شرایطی شنبه شب موفق به پیروزی مقابل دورتموند شد که مت هوملس در نیمه دوم این بازی در شرایط آفساید دروازه بایرن را گشود اما داور بازی معتقد بود توپ از خط دروازه عبور نکرده است.

هرچند که باشگاهای دو دسته بالایی رقابتهای بوندسلیگا ماه گذشته به استفاده از تکنولوژی خط دروازه رای منفی دادند اما اتحادیه فوتبال آلمان این مساله را مجددا بررسی خواهد کرد.

کارل هانیز رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ امروز اعلام کرد:" ما خواستار استفاده از تکنولوژی خط دروازه هستیم تا بتواند به داورها در تصمیم گیری درست کمک کند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
By Till Kupitz / Ftbpro Deutschland

6 دلیل برای انتخاب بایرن مونیخ به عنوان ارزشمندترین باشگاه فوتبال جهان


طرفداری – هر ساله کارشناسان اقتصادی “Brand Finance” لیستی از با ارزش ترین باشگاه های فوتبال جهان را منتشر می نمایند، در سال 2014 بایرن مونیخ با ارزشی بالغ 657 میلیون یورو بالاتر از رئال مادرید و بارسلونا به عنوان با ارزش ترین باشگاه انتخاب شده است.
در این یادداشت به بررسی 6 دلیل انتخاب بایرن مونیخ به عنوان ارزشمندترین باشگاه فوتبال دنیا می پردازیم.

1-موفقیت های ورزشی

بعد از فتح یک سه گانه فراموش نشدنی در سال 2013، بایرن مونیخ در سال جاری نیز به موقیت های ورزشی قابل دفاعی رسیده است. این تیم با فتح زودهنگام بوندسلیگا در ماه مارس و قهرمانی در DFB Pokal به یک دو گانه در آلمان دست یافته است، البته در اواخر سال 2013 نیز بایرن مونیخ، با اقتدار جام باشگاه های جهان را در مراکش فتح نمود. بی تردید تنها نکته منفی در این زمینه شکست بایرن مونیخ در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید بوده است.

489138057-captain-philipp-lahm-of-bayern-muenchen-lifts-the.jpg


2- شرایط اقتصادی

تحت هدایت اولی هوینس مدیر سابق باشگاه بایرن مونیخ، این باشگاه آلمانی به بهترین باشگاه فوتبال دنیا از لحاظ اقتصادی تبدیل شده است، شرایط خوب اقتصادی باشگاه در سال گذشته باعث شد که بایرن مونیخ بتواند ستارگانی نظیر ماریو گوتزه و تیاگو را جذب نماید. شرایط مناسب اقتصادی بایرن مونیخ سبب شده است که بسیاری از باشگاه های فوتبال دنیا، سیاست های اقتصادی این باشگاه را الگوی خود قرار دهند.

133293150-uli-hoeness-president-of-fc-bayern-muenchen-reacts.jpg


3- ساختار و امکانات

باشگاه بایرن مونیخ، آلیانس آره نا یکی از مدرن ترین استادیوم های ورزشی دنیا را در اختیار دارد، این استادیوم در موفعیتی مناسب در شهر مونیخ قرار گرفته است و برای تماشاگران به راحتی قابل دسترسی است، علاوه بر این کمپ تمرینی باشگاه شهر مونیخ نیز از امکانات بسیار فوق العاده ای برخوردار است که شاید کمترین باشگاهی در دنیا چنین کمپ مدرنی را در اختیار داشته باشد.

52679188-feature-allianz-arena-muenchen-03-04-05.jpg


4-بازیکنان با کیفیت

مهم ترین قسمت هر باشگاه فوتبال طبیعتا کادر بازیکنان آن است که بایرن مونیخ در این خصوص از کادر بسیار با کیفیت و ارزشمندی برخوردار است. این کادر از ستارگان ارزشمندی نظیر فرانک ریبری، باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام تسکیل شده است و ارزش این کادر در بازار نقل و انتقالات بالغ بر 520 میلیون یورو برآورد می شود.

491819931-bastian-schweinsteiger-of-bayern-muenchen-lifts-the.jpg


5-تماشاگران

چه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و چه در بوندسلیگا و یا DFB Pokal، تمامی جایگاه های آلیانس آره نا، در فصل گذشته به طور کامل پیش فروش شده اند. در 17 یازی بوندسلیگا در فصل 2013/14 همه 71000 جایگاه این استادیوم مدرن، حتی جایگاه های ایستاده آن به طور کامل در اختیار هواداران مونیخی بوده است. در بازی های لیگ قهرمانان اروپا میزان متقاضیان تهیه بلیط تماشای بازی، حتی از گنجایش ورزشگاه نیز فراتر بوده است و بیش از 100 هزار نفر خواهان تماشای دیدارهای بایرن مونیخ، تیم محبوبشان از نزدیک بودند.

491904691-bayern-munich-fans-during-the-dfb-cup-final-match.jpg


6-کیفیت سرمربیان

باشگاه بایرن مونیخ توانست سال گذشته، پپ گواردیولا موفق ترین مربی سال های اخیر دنیای فوتبال را جذب نماید، پیش از پیوستن به مونیخ، گواردیولا کیفیت بالای خود با کسب 14 عنوان با بارسلونا به اثبات رسانده بود. در اولین سال حضور خود در مونیخ، وی مقتدرانه موفق به فتح یک دو گانه در آلمان شد و کیفیت تاکتیکی بایرن مونیخ را به سطح بالاتری ارتقا داد.

491774363-josep-guardiola-head-coach-of-bayern-muenchen-looks-on.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لواندووسکی: بایرن مونیخ را به رئال ترجیح دادم

624-lewa%20to%20bayern.jpg


FCBayern.ir- مهاجم جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ اذعان کرده است که با وجود اینکه از پیشنهاد رئال مادرید خوشحال شده است اما بایرن مونیخ همیشه اولویت اول وی بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ لواندووسکی 25 ساله ژانویه گذشته قراردادی را با باشگاه بایرن به امضا رساند و از آغاز فصل جدید رقابتها در پر افتخارترین تیم آلمان توپ خواهد زد.

مهاجم ملی پوش لهستانی در شرایطی به جمع باواریایی ها پیوست که رئال مادرید رقابت شانه به شانه ای را با مونیخی ها برای جذب وی داشت لوا در اینباره به سایت رسمی یوفا می گوید:" البته پیشنهاد داشتن از باشگاهی مثل رئال مادرید همیشه باعث افتخاز است اما بایرن مونیخ برای من همیشه در بالای لیست قرار داشت، اینجا برای من یک مکان ایده آل برای طی کردن پله های ترقی است."

مهاجم سابق دورتموند زبان را یکی از عوامل ترجیح دادن بایرن به رئال می داند و میگوید:" با انتخاب بایرن زمان زیادی برای آداپته شدن با شرایط نیاز ندارم و به سرعت میتوانم به تیم جدیدم کمک کنم من احساس می کنم که به همراه بایرن می توان جامهای متعددی را فتح کنم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن علاقه مند به جذب آنتوان گریزمن

624-grizman.jpg


FCBayern.ir- آنتوان گریزمن هافبک ملی پوش فرانسوی رئال سوسیداد در رصد باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مرد فرانسوی رئال سوسیداد که از طرف دیدیه دشان برای حضور در جام جهانی انتخاب شده است با درخشش در لالیگا مورد توجه باشگاه های پاریس سنت ژرمن و لیورپول قرار گرفته است و برخی از گزارشها حکایت از علاقمندی موناکو و آتلانتیکو بیلبائو برای ثبت قرارداد با هافبک 23 ساله فرانسوی دارد.

و رقابت برای جذب گریزمن با ورود بایرن وارد مسیر پیچیده تری شده است، پپ گواردیولا علاقمند به جذب گریزمن برای بارسلونای ‌B در زمان سکانداری آن تیم بود و اکنون به نظر می رسد دوباره مایل به جذب ملی پوش جوان فرانسوی است.

پاریس سنت ژرمن ادعا کرده بود پیشنهاد 25 میلیون پوندی مورد قبول باشگاه منطقه باسک قرار گرفته است ولی اکنون هر دو باشگاه هرگونه توافقی را رد کردند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
خبر غیر رسمی: بایرن مونیخ با گارای به توافق رسید

garay.jpg


FCBayern.ir- منابع خبری از توافق باشگاههای بایرن مونیخ و بنفیکا بر سر انتقال ازکوئیل گارای مدافع آرژانتینی و 27 ساله به آلیانزآرنا خبر می دهند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مطبوعات پرتغالی و آرژانتینی از جمله روزنامه آرژانتینی کلارین از نهایی شدن این انتقال خبر دادند.

این روزنامه آرژانتینی درحالی خبر از توافق 15 میلیون یورویی بایرن و بنفیکا می دهد که سایت رسمی هیچکدام از دو باشگاه هنوز این خبر را تایید نکرده اند اما چیزی که مسلم است بایرن مونیخ به جذب این مدافع ملی پوش بسیار نزدیک شده است.

گارای در شرایطی در یک قدمی امضای قرارداد با باواریایی ها قرارداد دارد که طی هفته های گذشته به شدت مورد توجه منچستریونایتد و زنیت قرار داشت.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
با قرعه کشی دور اول جام حذفی آلمان در سال 2015 پروسن مونستر حریف بایرن در دور اول شد.
 

NaVaZ

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2010
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
272
محل سکونت
کرج

رنکینگ باشگاه های جهان؛بایرن مونیخ در صدر،رئال در یک قدمی بایرن

fc-bayern-munchen-2014-2015-home-jersey-kit-wallpaper.jpg


فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال رنکینگ باشگاه های جهان در ماه می را اعلام کرد.
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) رنکینگ باشگاه های جهان در ماه می را اعلام کرد که بر این
اساس بایرن مونیخ، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

در این رده بندی اختلاف رئال مادرید با بایرن مونیخ به 3 امتیاز رسیده است.

رنکینگ ده باشگاه برتر جهان در ماه می به شرح زیر است:

1 - بایرن مونیخ آلمان (336 امتیاز)

2 - رئال مادرید اسپانیا (333 امتیاز)

3 - اتلتیکو مادرید اسپانیا (299 امتیاز)

4 - لانوس آرژانتین (277 امتیاز)

5 - اتلتیکو ناسیونال کلمبیا (276 امتیاز)

6 - بارسلونا اسپانیا (258 امتیاز)

7 - سویا اسپانیا (256 امتیاز)

8 - یوونتوس ایتالیا (251 امتیاز)

9 - آرسنال انگلیس (243 امتیاز)

10 - بنفیکا پرتقال (241.5 امتیاز)

لازم به ذکر است پاریس سن ژرمن فرانسه و بروسیا دورتموند آلمان به ترتیب در رتبه های 14 و 17 جهان قرار دارند.

همچنین چلسی، منچسترسیتی و منچستر یونایتد انگلیس نیز به ترتیب در رتبه های 22، 27 و 33 جهان قرار دارند.
 

startToday

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2014
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
323
بایرنِ ما که دمش گرم.
اما من موندم تیم چهارم و پنجم دقیقا چیکار دارن وسط این لیست ؟ :D
 

NaVaZ

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2010
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
272
محل سکونت
کرج
گویا این رتبه بندی بر اساس علملکرد تیمها در یک ماه مشخص (می) انجام شده...
 

A1C1E

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2012
نوشته‌ها
3,844
لایک‌ها
4,545
محل سکونت
Lilliput - Ahvaz
بازم بگید پپ خوبه!
سال قبل > گومز - گستاوو - امره کان
امسال > ماندزوکیچ [?] - تونی کروس [?] - دیگو کنتنتو [?] - ژاردن شکیری [?]
شواینی و مولر هم صحبت هایی درمورد انتقالشون بود، ولی امیداورم شایعه باشه!
تونی کروس دستمزد کمتر یونایتد رو ترجیح میده به بایرن، دلیلش جز پپ و فن خال چیز دیگه ای میتونه باشه؟
من تونی و ژاردن رو خیلی دوس دارم امیدوارم تو تیم بمونن، ولی فک کنم پپ نمیزاره!
 

Iman.Khan

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,334
لایک‌ها
201
محل سکونت
شیراز
این روبنی که واسه هلند بازی میکنه با این روبنی که واسه بایرن بازی میکنه خیلی فرق میکنه :D
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,120
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
چندروز پیش از سر بیکاری:D داشتم فکر میکردم که مثلا بیشترین گلی که بازیکنان یه باشگاه تو جام جهانی زدن چندتا بوده و مربوط به کدوم باشگاست
هرجور حساب کردم بایرن اوله با 17 گل
مولر 5 گل
شقیری 3 گل
روبن 3 گل
ماندزوکیچ 2 گل
کروس 2 گل
گوتسه 2 گل
 
بالا