• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
By Christoph Küppers / Goal Deutschland
تياگو، آلابا؟ ؛ وارث تونى كروس در بايرن مونيخ كيست


طرفداري – توني كروس با رفتن خود خلا بسيار بزرگي را در بايرن مونيخ بر جاي گذاشته است، چه كسي حال مي تواند جايگزيني مناسب براي توني كروس در اين تيم باشد


از توانايي هاي توني كروس در زمين فوتبال در روزهاي اخير مطالب زيادي در مطبوعات به چشم مي خورد و خود او نيز با درخشش در جام جهاني 2014 و فتح اين رقابت ها، همه ايت قابليت ها و توانايي ها را ثابت كرده است، با اين وجود بايرن مونيخ تمايلي به تمديد قرارداد اين هافبك خلاق خود، بعد از سال 2015 را نداشت و او را به رئال مادريد، تيمي كه كمتر از سه ماه پيش، در مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان شكست سنگيني از اين تيم دريافت نموده بود، واگذار كرد.

بايرن مونيخ ركوردار قهرماني در بوندسليگا حاضر به ارتقا دستمزد توني كروس و رساندن آن به سطح دستمزد ساير ملي پوشان آلماني اين تيم نشد و از طرفي مانعي بر سر جدايي بازيكني كه ريتم دهنده اصلي تيم بود، قرار نداد. البته عملكرد توني كروس در بايرن مونيخ با انتقاداتي نظير ايستا بودن، كند كردن سرعت بازي، عدم مسئوليت پذيري در تيم و گم شدن در بازي هاي بزرگ نيز به همراه بوده است. اما توني كروس در جام جهاني 2014 با عملكرد درخشان و فتح جام جهاني جواب تمامي اين انتقادات را داده است.

توني كروس با 24 سال سن از پتانسيل بالايي براي تبديل به يك ستاره در دنياي فوتبال برخوردار است و سران باشگاه رئال مادريد با علم به اين موضوع، قراردادي شش ساله تا سال 2020 با وي منعقد نمودند. اما سران باشگاه بايرن مونيخ نيز معتقدند كه با بازيكناني كه در اختيار دارند به خوبي مي توانند جاي خالي او را پر كنند، در اين يادداشت به بررسي پنج كانديداي جايگزيني، توني كروس پرداخته مي شود:

1- تياگو آلكانتارا (24 ساله)،‌مدعي اصلي

تياگو تابستان گذشته به آليانس آره نا آمد و به گران ترين بازيكن نيمكت نشين اين تيم تبديل شد، البته در اين ميان او دچار مصدوميت سنگيني نيز شد و اين موضوع سبب شد تا پپ گوارديولا سرمربي بايرن مونيخ كه قصد داشت تا از اين هافبك اسپانيايي به عنوان ضرباهنگ دهنده تيم خود استفاده نمايد، مجبور شود در ميانه ميدان به فيليپ لام و در ادامه فصل به باستين شواين اشتايگر اعتماد نمايد.

به نظر مي رسد آينده پست هافبك دفاعي در تيم بايرن مونيخ تا آمادگي كامل تياگو چندانت مشخص نباشد، اما تياگو از لحاظ قابليت ها تا حدودي شبيه به توني كروس است و مي تواند هم به عنوان هافبك هجومي و هم دفاعي به بازي گرفته شود و حتي توانايي بازي در پست هاي شماره هشت و ده را نيز دارد. با حضور اين اسپانيايي پويا، قدرت پاس دهي بايرن مونيخ افزايش خواهد يافت ولياستفاده ازاو در پست هافبك هجومي با تجه به نا مشخص بودن وضعيت پست هتفبك دفاعي بايرن مونيخ با ريسك بالايي به همراه خواهد بود.

2- داويد آلابا (22 ساله)، پرنشاط و محرك

داويد آلاباي اتريشي پيش از اين نيز گفته بود كه تمايل دارد در ميانه ميدان بازي كند، او با جسارت و ميل بازي رو به جلوي خود در سال هاي اخير به يكي از بهترين مدافعين كناري سمت چپ دنيا تبديل شده است، در اين منطقه او بي رقيب و غير قابل چشم پوشي است ولي با پيوستن خوان برناتس و جدايي توني كروس، شرايط دچار تغييراتي شده است.

با اين تغيير تحولات امكاني مبني بر بازي آلابا در ميانه ميدان فراهم شده است و ماتياس سامر مدير ورزشي بايرن مونيخ نيز گفته است كه امكان دارد از آلابا در نقاط ديگر زمين نيز استفاده شود. البته آلابا در تيم ملي اتريش در پست هافبك تهاجمي بازي هاي درخشاني داشته است و با خونسردي و سرعت بالايي كه دارد، مي تواند براي بايرن مونيخ نيز مهره اي قابل اتكا در اين منطقه باشد.

3- پير اميل هويبيرگ (18 ساله)، كروس اشتايگر

اين استعداد دانماركي قابليت هاي فراواني دارد، او در ميانه زمين همانند شواين اشتايگر بوده و لي در حمله جسارت بيشتري از شوايني دارد و در فاز دفاعي نيز قوي تر از توني كروس مي باشد و با توجه به شباهت استيل بازي او به اين دو بازيكن، مطبوعات آلماني لقب "كروس اشتايگر" را به او داده اند، با اين تفاوت كه او نسبت به هر دوي اينها چالاك تر و پوياتر است. در بازي نهايي جام حذفي آلمان در مقابل دورتموند نيز هويبيرگ عملكرد فوق العاده اي داشت، به طوري كه مورد تمجيد پپ گوارديولا قرار گرفت.

در اين فصل هويبيرگ مي تواند اميدوار باشد كه بازي هاي بيشتري به او برسد، غيبت تياگو و خستگي بازيكنان تيم ناشي از رقابت هاي جام جهاني،‌ فرصت خوبي را در اختيار اين جوان دانماركي قرار خواهد داد. او در صورت درخشش در پست هافبك تهاجمي با وجود سن كمش مي تواند رقابت درون تيمي براي اين پست را بالا برد.

4- سباستين روده (23 ساله)، ناشناخته

سباستين روده ورودي جديد بايرن مونيخ از آينتراخت فرانكفورت براي بسياري ناشناخته است، هنگامي كه او تصميم گرفت كه بايرن مونيخ بپيوندد، اين پرسش براي رسانه هاي آلماني مطرح شد كه او در بايرن مونيخ چه مي خواهد؟ او نه همانند تياگو بازيكن پا به توپي است و نه همانند كروس از قابليت پاس دهي و بازي سازي بالايي برخوردار است و از طرفي به نظر بازيكن مورد علاقه پپ گوارديولا نيز نمي باشد، با اين وجود ماتياس سامر اطمينان دارد كه روده بسيار با ارزش است. وي توانايي بازي در پست هاي مختلف را دارد اما بيشتر ترجيح مي دهد در ميانه ميدان بازي كند.

ماتياس سامر معتقد است كه او از آن دسته بازيكناني است كه تيم به آن احتياج پيدا خواهد كرد. البته در ابتدا به نظر مي رسيد كه او بيشتر به عنوان بازيكني براي پست هافبك دفاعي در نظر گرفته شده باشد. با اين حال شايد پپ گوارديولا متقاعد شود كه به او براي بازي در پست هافبك تهاجمي ميدان دهد.

5- خاوي مارتينز (25 ساله)، نا محبوب

زير نظر يوپ هاينكس، خاوي مارتنز پيشرفت قابل ملاحظه اي داشت و به يكي از بازيكنان موثر بايرن مونيخ در فصل فتح سه گانه تبديل شد. اما با آمدن پپ گوارديولا او به بازيكني نيمكت نشين بدل شد و در فصل گذشته بيشتر از او به عنوان بازيكن جانشين در پست مدافع مياني استفاده مي شد.

البته هرگاه به او اعتماد شده است، خاوي مارتينز به خوبي جواب اين اعتماد را داده است كه براي مثال در بازي نهايي جام حذفي آلمان، پپ گوارديولا از او به عنوان يك ليبرو استفاده نمود كه مارتينز در اين پست خوش درخشيد. بي ترديد خاوي مارتينز مشخصه هاي توني كروس را براي پر كردن جاي خالي او ندارد و براي استفاده بهتر از توان اين بازيكن، پپ گوارديولا مجبور به تعويض سيستم بازي تيم خود خواهد بود. او در پست هافبك دفاعي كلاسيك كه بتواند فضاهاي جلوي مدافعين را به خوبي پوشش دهد، بسيار قابل است كه البته بعيد به نظر مي رسد كه گوارديولا بخواخد چنين پستي را در بايرن مونيخ فعال سازد و شايد نامحتمل ترين گزينه بايرن مونيخ براي جايگزيني توني كروس همين هافبك 25 ساله اسپانيايي باشد.
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,049
لایک‌ها
23,518
:mad:
رومنیگه: هیچگاه گواردیولا را اخراج نخواهیم کرد
317750833_pep_guardiola_rummenigge_dpa_20140727_101345_3Fef_Small_.jpg


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ به هواداران تیمش اطمینان داد که گواردیولا هیچگاه از تیمش اخراج نخواهد شد.



قهرمان 5 دوره اروپا، پس از هر جام جهانی سرمربی خود را اخراج کرده است. سال 2007 فیلیکس ماگات و سال 2011 لوئیس فن خال از بایرن اخراج شدند و حالا شایعاتی مبنی بر اخراج گواردیولا طبق این سنت به گوش می‌رسید.

رومنیگه در مصاحبه با Morgen Post گفت: "بایرن مونیخ هیچگاه گواردیولا را اخراج نخواهد کرد. به صورت کتبی به شما قول می‌دهم. او تا پایان سال بهار 2016 سرمربی ما خواهد بود. زمانی که قراردادش به پایان برسد. برای بازیکنان شروع تمرینات پس از جام جهانی کمی سخت است ولی خوشبختانه به یمن حضور او بازیکنان شرایط بسیار آرام و خوبی دارند. این هفته به من گفت "می‌دانم که چه کاری و چگونه باید انجام دهم" پپ این شرایط را به خوبی می‌شناسد. سال 2010 وقتی اسپانیا به عنوان قهرمان بازگشت، او به خوبی بارسلونا را آماده ی فصل جدید کرد."

 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن قهرمان جام تله کام شد

624-champion.jpg


FCBayern.ir- تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک بازی برتر تیم فوتبال وولفسبورگ را شکست دهد و فاتح جام تله کام شود.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن در نیمه نخست این بازی با ارائه یک بازی منسجم کار را تمام کرد و 3 بار دورازه حریف را گشود.



در نیمه دوم هم بایر ن به اداره بازی پرداخت و از 3 گل خود دفاع کرد



بایرن 3 وولفسبورگ 0



گلها



لواندووسکی "4 و "20

روده "15
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لواندوفسکی: از این هم بهتر می شویم

lewa%20624.png


FCBayern.ir- بایرن مونیخ در حالی با شکست ولفسبورگ قهرمان جام تله کام شد که ستاره بی چون و چرای این بازی روبرت لواندوفسکی لهستانی بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باوارایی ها در فینال جام تله کام با دو گل روبرت لواندوفسکی و یک گل سباستین روده، خرید های جدید بایرن در تابستان، ولفسبورگ را با نتیجه 3-0 شکست دادند تا شروع خوبی در فصل جدید رقابت های باشگاهی داشته باشند.

شماره 9 لهستانی بایرنی ها که گل اول و سوم تیمش را روی پاس گل های فرانک ریبری و هویبرگ به ثمر رساند، پس از بازی چنین گفت:

" از همان ابتدا به خوبی با هم آشنا و هماهنگ شده ایم و می توانیم حتی از این هم بهتر شویم. این بهترین فرم بازی ما نیست و ما قطعا بهتر می شویم."

هولگر بادشتوبر، مدافع باوارایی ها نیز پس از پیروزی عنوان کرد:

" در اینجا بازیکنان جوان و با استعداد بسیار زیادی داریم و این موضوع بسیار جالب است. اما می خواهیم که حتی از این هم بهتر کار کنیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: لواندوفسکی همه چیز دارد

lewa%20624.png


FCBayern.ir- سرمربی بایرن مونیخ مهاجم جدید خود را مورد ستایش قرار داد و از مدیران باشگاه بابت خرید او تشکر کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ پپ گورادیولا می گوید روبرت لواندوفسکی، یک فوتبالیست کامل است. این مهاجم لهستانی در تابستان امسال به صورت آزاد از بروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست.

لواندوفسکی در جریان بازی بین بایرن و بروسیا مونشن گلادباخ که با پیروزی باوارایی ها در ضربات پنالتی همراه بود، گل اول تیمش را به زیبا ترین شکل ممکن به ثمر رساندو در مسابقه فینال هم 2بار گلزنی کرد.

پپ گواردیولا در حمایت از شماره 9 خود چنین گفت:" لواندوفسکی بازیکن فوق العاده ای است و همه ویژگی های مورد نیاز را دارد. از باشگاه بابت خرید او ممنونم!"

بایرن مونیخ پس از شکست دادن بروسیا مونشن گلادباخ در نیمه نهایی تله‌کام کاپ، با غلبه بر وولفسبورگ فاتح جام تله کام شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شواین اشتایگر از هواداران دورتموند عذرخواهی کرد

624-schweinsteiger-4.jpg


FCBayern.ir- باستین شواین اشتایگر ستاره خط میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با انتشار ویدئویی در صفحه اجتماعی اش به طور رسمی از هواداران بوروسیادورتموند عذرخواهی کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ روز گذشته انتشار ویدئویی که شواین اشتایگر را در حال توهین به طرفداران دورتموند در یک باشگاه شبانه نشان میداد خشم هواداران این تیم را برانگیخته بود.

باستین در واکنش با انتشار این ویدئو لحظاتی پیش در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه های اجتماعی از هواداران این تیم معذرت خواهی کرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصاحبه ریبری با سایت بوندسلیگا

624-ribery-7.jpg


FCBayern.ir- فرانک ریبری طی مصاحبه‌‌ای مفصل با وب سایت بوندسلیگا به صحبت درباره مسائل مختلفی پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برابر بروسیا مونشن گلادباخ نمایش خوبی داشت و گل دوم بایرن در این بازی را به ثمر رساند. وی به دلیل مصدومیتی که پیش از جام جهانی دچارش شد نتوانست در این رقابت ها حضور یابد اما حالا امیدوار است هر چه سریع تر بهبودی کامل خود را پیدا کند.

در زیر می توانید مصاحبه ریبری با وب سایت بوندسلیگا را مشاهده کنید.

سوال: آیا ناراحتی ناشی از غیبت در جام جهانی 2014 برزیل اکنون فروکش کرده است؟

ریبری: این اتفاق قطعا اتفاق بسیار ناراحت کننده‌ای برای من بود. مصدومیت یک موضوع اجتناب نا پذیر است، اما پذیرفتن مصدومیت درست پیش از جام جهانی بسیار کار سختی است، به خصوص برای من که در شرایط بسیار خوبی بودم و ماه ها به این جام فکر می کردم. الآن همه چیز خوب است، نمی‌ خواهم بیش از این به این موضوع فکر کنم؛ منتظر فصل بعد هستم.

سوال: این مصدومیت تا چه حد در شرایط بدنی شما تاثیر گذار بوده؟

ریبری: هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیدم، اما وضعیت نسبتا خوبی دارم. اردو های پیش فصل برای همین است، برای بازگشت به شرایط آمادگی. خوشبختانه دیگر احساس درد ندارم و خوشحالم که می‌ توانم در تمرینات همه توانایی خود را نشان دهم. این موضوع برای من بسیار مهم است.

سوال: چقدر از بهترین فرم خود دور شده اید؟

ریبری: از وقتی مصدوم شدم ریتم عادی خود را از دست دادم. بازی من بر اساس سرعت و حرکات انفجاری است، این چیزی است که باید دوباره به دستش بیاورم.

سوال: شما و روبرت لواندوفسکی دو گل بایرن برابر بروسیا مونشن گلادباخ را به ثمر رساندید، نظرت درباره خرید جدید چیست؟

ریبری: روبرت بازیکن فوق العاده ای است و هماهنگی او با تیم هر روز بیشتر و بهتر می‌ شود. او برای ما خرید خوبی است. او سریعا با ما آشنا شد و حالا با هم بسیار صمیمی هستیم.

سوال: بایرن بازیکنان جوان زیادی را به همراه خود به تله‌کام کاپ آورد؛ مانند لوکاس شول، جانلوکا و فلورین شواین اشتایگر. آیا از این که یکی از با تجربه های این تیم هستی لذت می‌ بری؟

ریبری: من حدود 10 یا 11 سال از آن‌ ها بزرگتر هستم و این حس عجیبی دارد! اما آن ها بازیکنان خوبی هستند و از این که تا جایی که می‌ توانم به آن ها کمک می‌ کنم، خوشحالم. مطمئنم که می‌ توانند از تجربیات من استفاده کنند.

سوال: قهرمانی در این جام برای بایرن تا چه اندازه اهمیت داشت؟

ریبری: نیمی از بازیکنان تیم هنوز در تعطیلات تابستانی هستند، اما این فرصت خوبی برای بازیکنان جوان بود که تجربه کسب کنند و به عنوان یک فوتبالیست، من دوست دارم که در همه بازی ها برنده باشیم، مهم نیست که بازی دوستانه باشد یا رقابتی حساس.

سوال: جدیدا ریش زیادی دراوردی! این مد روز است یا می‌ خواهی تا زمان بهبودی کامل آن را نگه داری؟!

ریبری: نه، من می‌ خواهم اصلاح کنم! اما همسرم نمی‌ گذارد! خواهیم دید تا کی این وضع خواهد بود!
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
توماس مولر از سهم هوینس در قهرمانی آلمان می گوید

Muller-2-624.png


FCBayern.ir- گلزن آلمانی باوارایی ها عنوان می کند که اولی هوینس نیز در قهرمانی آلمان در جام جهانی سهیم است

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ توماس مولر می گوید اولی هوینس در قهرمانی آلمان در جام جهانی سهم زیادی دارد. علاوه بر این شماره 25 بایرنی ها همچنان رقیب اصلی تیمش را در فصل بعد بروسیا دورتموند می داند. مولر طی مصاحبه ای گفت:

"هر کسی که بازی تیم ملی آلمان در جام جهانی را می دید، سریعا بازیکنان بازیکنان آلمانی را به یاد می آورد که یا اکنون در بایرن بازی می کنند یا قبلا در این تیم حضور داشتند، این جام این موضوع را به خوبی نشان داد."

"بی شک اولی هوینس سهم زیادی در این قهرمانی آلمان ها داشت."

"وقتی کوچک بودم، همیشه این احساس را داشتم که او مشغول خودش است و نگاه مغرورانه ای به بازیکنان جوان و زیر دستانش دارد. اما حالا می دانم که چه به عنوان مربی و چه به عنوان مدیر عامل او هیچگاه اینگونه نبوده. هوینس همیشه به کوچکترین جزئیات ممکن توجه می کند."

"این که بایرن تعداد زیادی بازیکن ملی پوش در تیم ملی آلمان داشته باشد همیشه رویای هوینس بود."

مهاجم 24 ساله بایرن در ادامه درباره نتیجه نگرفتن بایرن پس از جام های جهانی اخیر صحبت کرد:

"اغلب فصل پس از جام جهانی برای باوارایی ها چندان خوب و مقتدرانه نبوده، اما این اتفاق برای ما تکرار نخواهد شد."

مولر درباره وضعیت فصل بعد بوندسلیگا گفت:

"با توجه به قهرمانی آلمان برخی تیم ها ممکن است به دلیل داشتن بازیکن در تیم ملی لغزش هایی داشته باشند اما به مراتب بهتر شوند، برای مثال، سال گذشته شالکه در نیم فصل اول چندان خوب نبود اما در نیم فصل دوم بسیار بهتر شد. رقابت اصلی قهرمانی و تمرکز اصلی همچنان بر روی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند خواهد بود."

به نظر می رسد پس از قهرمانی آلمان در جام جهانی نحوه روابط بین بازیکنان بایرن مونیخ و دورتموند تغییراتی اساسی داشته باشد و حالا بازیکنان دو تیم صمیمیت بیشتری با هم پیدا کرده باشند، همان طور که مولر نیز به این موضوع اشاره کرد:

"بدون شک، روابط بین ما در جام جهانی کاملا تغییر کرده. رقابت بین بایرن و دورتموند از این پس متفاوت خواهد بود."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پرواز به آمریکا بدون رومنیگه

USA%20-TOUR-624.png


FCBayern.ir- باوارایی ها در حالی تور پیش فصل خود در آمریکا را آغاز کردند که رومنیگه نتوانست همراه آن ها سفر کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه بایرن مونیخ امروز صبح به سوی کشور آمریکا پرواز کردند تا تور آماده سازی پیش فصل خود را در این کشور آغاز کنند؛ این در حالی است که سفر بسیاری از بازیکنان با مشکلاتی مواجه شد، در این بین کارل هاینس رومنیگه، مدیریت باشگاه نیز نتوانست به دلیل مشکل ویزای خود همراه تیم به نیویورک سفر کند. بایرنی ها پس از ترک نیویورک به پورتلند خواهند رفت.

مارکوس هورویک، مسئول بخش رسانه ای بایرن مونیخ درباره مشکل رومنیگه گفت:

"باید تا زمانی که کار ویزا درست شود صبر کنیم، اگر تا روز پنجشنبه این اتفاق رخ نداد وی به طور مستقیم به پورتلند سفر خواهد کرد."

این تنها رومنیگه نبود که مشکل ویزا داشت، شش تن از بازیکنان آکادمی باشگاه، پنج نفر از عوامل فنی باشگاه و سه تحلیلگر تیم نیز برای سفر به آمریکا مشکل ویزا داشتند که با تلاش بسیار مشکل همه این افراد حل شد اما رومنیگه مجبور شد فعلا صبر کند.

بایرنی ها روز جمعه در نیویورک با گوادالاخارا مکزیک دیدار خواهند کرد. سپس مهم ترین بخش تور پیش فصل آمریکا، دیدار با ستارگان لیگ MLS در تاریخ 6 آگوشت و در شهر پورلند برگذار می شود. تا آن زمان ملی پوشان آلمانی تیم و آرین روبن هلندی نیز به تیم اضافه خواهند شد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مدیر برنامه ماتیا پرین: بایرن او را می خواهد

26396356104505091666.png


FCBayern.ir- مدیر برنامه های دروازه بان ایتالیایی تیم جنووا می گوید بایرن مونیخ ماتیا پرین را می خواهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مدیر برنامه های ماتیا پرین تایید کرده است که در حال مذاکره با سران بایرن مونیخ برای انتقال او به آلینز آرنا است. این دروازه بان 22 ساله ایتالیایی یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته تیم جنووا بود و در تابستان جاری باشگاه های بزرگ اروپایی زیادی به دنبال او بوده اند.

ماتیا روجی، مدیر برنامه های پرین طی مصاحبه ای گفت:

"مدت ها است که با بایرن مونیخ صحبت می کنیم. در طی یک ماه گذشته با هم در ارتباط بوده ایم، آن ها به دنبال یک دروازه بان هستند و ماتیا یکی از گزینه ها است."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: برای آغاز فصل جدید مشکلی نخواهیم داشت

pep_624_new_1.jpg


FCBayern.ir- سرمربی باوارایی ها خاطر نشان کرد حضور تعداد بازیکنان زیادی از تیمش در تیم ملی آلمان تاثیری در عملکرد فصل آینده تیم ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ پپ گواردیولا می گوید حضور تعداد زیادی از بازیکنانش در تیم قهرمان جام جهانی 2014 برزیل باعث افت بایرن مونیخ در فصل جدید نمی شود. سرمربی اسپانیایی بایرنی ها همچنین در طی مصاحبه اش درباره موضوعات دیگری نیز صحبت کرد.

گواردیولا در حالی باید فصل جدید را آغاز کند که قبلا تجربه ای مانند این را داشته است، در فصل 2010/11 که وی هدایت تیم بارسلونا را بر عهده داشت، تعداد زیادی از بازیکنان این تیم در تیم قهرمان جام جهانی 2010 حضور داشتند، اما این موضوع نه تنها تاثیری برا عملکرد بارسلونا نذاشت بلکه آبی اناری ها فصل بسیار خوبی را با گواردیولا پشت سر گذاشتند.

پپ گواردیولا درباره این موضوع گفت:

"مطمئنم که فصل بسیار خوبی خواهیم داشت. این اولین باری نیست که باید چنین شرایطی را کنترل کنم. با این شرایط آشنایی دارم."

گواردیولا در ادامه درباره تور پیش فصل بایرن مونیخ در کشور آمریکا و بازی دوستان این تیم با چیواس مکزیک در روز جمعه صحبت کرد:

"فقط برای تفریح به اینجا نیامده ایم، می خواهیم به هواداران حاضر در ورزشگاه چیز خاصی نشان دهیم."

"این امتحان خوبی است که جایگاه خود را متوجه شویم و بفهمیم باید رو چه موضوعاتی کار کنیم. تور پیش فصل کمک زیادی به آماده سازی برای فصل آینده می کند."

داوید آلابا، مدافع چپ اتریشی باوارایی ها نیز درباره این موضوع گفت:

"همه چیز خیلی خوب پیش رفته است. می خواهیم آمریکایی ها تصویر بسیار خوبی از بایرن مونیخ داشته باشند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شایعه مطبوعات بریتانیا: بایرن به دنبال دروازه بان ساوتهامپتون

artur%20bruc-624.jpg


FCBayern.ir- از آغاز فصل نقل و انتقالات، شایعات زیادی مبنی بر حضور یک دروازه بان جدید در تیم بایرن به گوش می رسد و حالا مطبوعات بریتانیا دروازه بان پا به سن گذاشته ساوت هامپتون را از گزینه های بایرن می دانند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ درحالی که صحبتهایی مبنی بر علاقه بایرن به جذب رینا و والدز به گوش می رسید، آرتور بروک نیز حالا به جمع گزینه های مونیخی ها پیوسته است.

مطبوعات انگلیسی مدعی هستند که با توجه به اینکه این دروازه بان 34 ساله پس از پیوستن فورستر از سلتیک به این تیم جایگاه خود را از دست داده قصد جدایی از ساوت هامپتون را دارد.

خبرگزاری dailystar با تایید خبر علاقه بایرن به جذب این دروازه بان لهستانی مدعی شد، باوریایی ها برای جذب این دروازه بان مجبور نیستند مبلغ زیادی را هزینه کنند و از همین رو بروک جدی ترین گزینه مد نظر آنهاست.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لواندووسکی: تمرینات بایرن هیجان انگیز است

lewa-moarefe.jpg


FCBayern.ir- رابرت لواندووسکی خرید جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ از حضور در تیم جدید خود کاملا راضی است و اردوی آمریکا را بسیار مفید ارزیابی کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ لوا که همراه با بایرن در اردوی پیش فصل خود در آمریکا به سر می برد از حضور در تیم بایرن بسیار خوشحال است.

لواندووسکی که همراه با کلادیو پیزارو دیگر مهاجم بایرن در جمع علاقه مندان به تیم بایرن در نیویورک حاضر شده بود گفت: اردوها و تمرینات بایرن بسیار شاد و هیجان انگیز است و از لحاظ روحی من و تیم در وضعیت خوبی به سر می بریم و کاملا آماده آغاز فصل هستیم و من فکر میکنم از آنچه که در دیدارهای تدارکاتی دیدیم بتوانیم بهتر عمل کنیم."

بایرن مونیخ روز 13 آگوست در دیدار سوپرجام آلمان به مصاف دورتموند خواهد رفت.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پائول برایتنر: بایرن بهترین تیم جهان را دارد

braitner.jpg


FCBayern.ir- اسطوره بایرن مونیخ می گوید این تیم حتی با بازیکنان جوان و آکادمی نیز می تواند قهرمان بوندسلیگا شود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ با وجود غیبت ملی پوشان آلمانی بایرن مونیخ که قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل را کسب کردند و چند ملی پوش دیگر، شاگردان گواردیولا اما اثری از تیمی بی ستاره و نا توان نداشتند و در بازی های پیش فصل بسیار خوب کار کردند و در جام تله کام نیز قهرمان شدند.

پائول برایتنر، مدافع چپ سابق بایرن مونیخ که همراه با تیم ملی آلمان قهرمانی جام جهانی و جام ملت های اروپا را کسب کرده است، درباره ترکیب کنونی بایرن به اسکای اسپورتس گفت:

"ما بهترین تیم و نفرات را در جهان داریم. وقتی می بینیم که این بازیکنان چگونه بدون قهرمانان جهان و بازیکنان اصلی تیم تمرین و بازی می کنند، مطمئن می شویم که بایرن با این نفرات نیز آن قدر قدرتمند است که می تواند باز هم در بوندسلیگا قهرمان شود."

"اگر قهرمانان جهان و دیگر ملی پوشان تیم هم به این نفرات فعلی اضافه شوند، سپس باید چه انتظاری از بایرن داشته باشیم؟!"
 
بالا