• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سینان کورت : طی دو هفته آینده به بایرن خواهم پیوست

kurt_s.jpg


FCBayern.ir- پدیده جوان تیم ملی زیر 18 سال آلمان در آستانه ترک باشگاه بوروسیامونشن گلادباخ و حضور در جمع باواریایی ها قرار دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ درحالی که مدیران گلادباخ سعی دارند به هر قیمتی مانع جدایی سینان کورت از این تیم شوند ظاهرا این بازیکن 18 ساله تصمیم خود را گرفته است.

روز گذشته راینر بنهوف نایب رئیس باشگاه بوروسیامونشن گلادباخ با اشاره به این مساله که کورت تا سال 2016 با این تیم قرار دارد، تاکید کرد که اجازه جدایی این بازیکن آینده دار را نخواهد داد و گفت:" ما کورت را در گلادباخ نگه خواهیم داشت."

اما بر خلاف صحبتهای بنهوف، کورت صراحتا خواستار جدایی از گلادباخ و پیوستن به بایرن شده است و می گوید:" من تصمیم خود را گرفته ام و می خواهم به بایرن بروم و هیچ چیز نمی تواند این تصمیم را تغییر دهد، من همیشه در مورد این مساله صادق بوده ام و بارها با مکس ابرل ( مدیر ورزشی گلادباخ) صحبت کرده ام و به همین دلیل به هیچ عنوان احساس گناه نمی کنم، من هنوز هم مطمئنم که این اتفاق رخ خواهد داد و من بایرن خواهم رفت، هفته های آینده برای من سرنوشت ساز خواهد بود.

این وینگر جوان آلمانی علاوه بر بایرن به شدت مورد توجه لیورپول و آرسنال هم قرار دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کنایه و حمله مجدد مورینیو و دستیارش به گواردیولا

624-mourinho.jpg


FCBayern.ir - پپ گواردیولا بار دیگر مورد کنایه وحمله لفظی خوزه مورینیو قرار گرفت .البته دستیار خوزه مورینیو نیز این بار او را همراهی نموده است او نیز پپ را مورد تمسخر خود قرار داده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ سرمربی باشگاه چلسی مجددا تیغ صحبتها و کنایه های خود را متوجه پپ گواردیولا نمود وبار دیگر به سرمربی مونیخیها طعنه زد او دراین باره بیان داشت :" من در انتخاب تیم خیلی آدم باهوش و زرنگی نیستم. من دوست دارم کار کنم. دوست دارم بسازم. من کارهای آسان را دوست ندارم. دوست ندارم از کار مربیان پیش از خودم بهره ببرم. دوست ندارم در یک زمان مشخص از راه برسم و ثمره کار شخص دیگری استفاده کنم.وقتی به پورتو رفتم، آنها فصل پیش از آن پنجم شده بودند. وقتی به رئال رفتم، آنها کجا بودند؟ وقتی به اینتر رفتم، آنها چه جایگاهی داشتند؟ و وقتی به چلسی برگشتم، تیم در مرحله گذار بود. در پایان این فصل می توانید در مورد کار من قضاوت کنید. و مهمتر از آن، مالک و رئیس باشگاه هستند که باید در مورد کار من نظر بدهند."

سرمربی پرتغالی چلسی در پایان سخنان خود اضافه نمود : بله باشگاهی که من در ان فعالیت می نمایم دارای قدرت مالی خوبی است اما نمی تواند مانند یعضی ها هرچه استعداد و بازیکن مطرح در کشور انگلستان است را تنها برای تیم خود جمع اوری نماید .در اینجا نیز رقبایی وجود دارند که آنان نیز از سرمایه و پشتوانه مالی بسیار مناسبی حتی بیش از ما نیز برخوردار می باشند. جالب است بعضی از اشخاص هم نمی توانند از این موهبت بدست آمده نیز استفاده نمایند و به تدریج این بازیکنان وبه نوعی سرمایه های تیم آنان را ترک می نمایندوجذب باشگاه های دیگر می شوند."

روی فاریا دستیار مورینیو در چلسی نیز هم وطنش را تنها نگذاشت ودر سخنانی سر مربی مونیخیها را مورد مسخره و کنایه خود قرار داد او نیز بیان داشت :" من هر وقت به این فکر می کنم که چطور بایرن توانست فردی مانند هاینکس را برکنار نماید و شخصی مانند گواردیولا را جایگزین وی قرار دهد، مغزم هیچ وقت جوابی را برای ان پیدا نمی کند.بایرن گواردیولا در حال حاضر مانند شخصی است که با مصدومیت بازیکنان اصلیش به کما خواهد رفت."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
ماریو گوتسه لباسش را به هوادار معلول مونستر هدیه داد

624-Gotze.jpg


FCBayern.ir- هافبک ملی‌پوش بایرن پس از پایان دیدار جام حذفی بایرن مقابل این تیم، به سمت هواداری که در کنار زمین بود رفت و لباسش را به وی هدیه داد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ برخی منابع خبری می‌گویند این فرد در جریان بازی از زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی خواسته لباسش را به وی بدهد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بکن باوئر: دورتموند نمی‌تواند رویس را حفظ کند

11735448746539056829.jpg


FCBayern.ir- قیصر فوتبال آلمان معتقد است دورتموند رویس را از دست خواهد داد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مدیر عامل افتخاری بایرن مونیخ، فرانس بکن باوئر، طی مصاحبه ای شدیدا از راهی که سران باشگاه دورتموند در پیش گرفته اند انتقاد کرد. وی گفت زنبور ها دیر یا زود مارکو را از دست می دهند و او به باشگاه بزرگ دیگری خواهد رفت.

بکن باوئر طی مصاحبه ای به بیلد آلمان گفت:

"اگر می توانید بازیکنی که در سطح تیمی شما است و به درد شما می خورد را جذب کنید، امتحان کردنش اشکالی ندارد. اگر رویس در سال 2015 به بایرن نرود، قطعا به باشگاه اروپایی بزرگ دیگری مانند منچستر یونایتد یا رئال مادرید خواهد پیوست."

"دورتموند قطعا توانایی حفظ کردن او را ندارد. می توانم بفهمم که چرا در این شرایط سران دورتموند صحبت درباره رویس را دوست ندارند."

چندی پیش کارل هاینس رومنیگه مبلغ آزادسازی این ستاره فوتبال آلمان که تنها 25 میلیون یورو بود، فاش کرد و در پی این اقدام با واکنش تند سران دورتموند مواجه شد؛ بکن باوئر دراین باره می گوید:

"مبلغ آزادسازی قرارداد او مشخصا راز بزرگی نبوده. هر کسی که می خواست می توانست آن را بداند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مطبوعات ایتالیا: بن عطیه خواهان پیوستن به بایرن

624-benatea.jpg


FCBayern.ir- منابع ایتالیایی معتبر از علاقه زیاد بن عطیه برای پیوستن به بایرن خبر می دهند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ به نظر می رسد مهدی بن عطیه، مدافع تیم آ اس رم ایتالیا پیشنهاد های دو تیم منچستر یونایتد و چلسی را رد کرده است تا هر چه زود تر به آلینز آرنا منتقل شود.

این مدافع 27 ساله طی چند روز اخیر اصلی ترین هدف سه باشگاه من یونایتد، چلسی و بایرن مونیخ بوده است؛ باوارایی ها پس از مصدومیت مارتینز چندین گزینه برای جایگزینی او پیش روی خود داشتند که به نظر می رسد بن عطیه را برای این امر انتخاب کرده اند و خود این بازیکن ملی پوش مراکشی نیز علاقه زیادی به حضور در بایرن دارد.

علاوه بر مطبوعات ایتالیایی، روزنامه سان انگلستان نیز علاقه بن عطیه مراکشی را برای پیوستن به بایرن مونیخ تایید کرده است، به نظر می رسد این انتقال تا چند روز آینده نهایی شود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گودین دومین گزینه رسمی مونیخیها برای جایگزینی مارتینز

624-godn.jpg


FCBayern.ir - باشگاه بایرن مونیخ نام دیگو گودین را پس از مهدی بن عطیه برای جایگزینی خاوی مارتینز مصدوم در بالای لیست خرید خود قرار داده است و ممکن است به زودی روند مذاکرات را با این بازیکن و باشگاه اتلتیکو مادرید را آغاز نماید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛به گفته مطبوعات و رسانه های آلمانی باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد اگر گفتگوها و مذاکرات بر سر جذب مهدی بن عطیه با شکست مواجه شود به سراغ گزینه دوم رسمی خود یعنی دیگو گودین مدافع ملی پوش اورگوئه ای باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا برود.

گودین بارها اعلام کرده است که دوست دارد در اتلتیکو بماند وسیمونه مربی آرژانتینی آنان نیز بیان داشته این بازیکن غیر قابل فروش است اما حالا منابعی موثق در پایتخت اسپانیا می گویند باشگاه بایرن مونیخ با پرداخت مبلغ ازاد سازی این بازیکن یعنی 36 میلیون یورو میتواند این مدافع با تجربه و مجرب را جذب نماید.

باشگاه چلسی نیز قبلا موفق شده بود با پرداخت مبلغ ازاد سازی دو بازیکن اتلتیکو مادرید یعتی دیگو کوستا و فیلیپه لوئیز آنها را تصاحب نماید.گودین یکی از بازیکنانی است که پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ به بازی آن اعتماد و علاقه زیادی دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: اگر مدافع نخریم هم مشکلی ندارد

pep-pza.jpg


FCBayern.ir- سرمربی بایرن می گوید می تواند بدون خرید مدافع نیز تیم خوبی داشته باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ طی چند روز گذشته و پس از مصدومیت شدید خاوی مارتینز در بازی سوپرکاپ آلمان برابر بروسیا دورتموند، بازیکنان زیادی به عنوان جایگزین او معرفی شده اند اما حالا گواردیولا می گوید می تواند در صورت عدم خرید یک مدافع دیگر نیز با همین شرایط کار کند.

این در حالی است که طی چند روز اخیر مهدی بن عطیه و دیگو گودین بسیار به بایرن نزدیک شده اند و منابع مختلفی از تلاش سران بایرن برای به خدمت گیری یک مدافع می گویند.

پپ گواردیولا طی مصاحبه ای به بیلد آلمان گفت:

"عالی خواهد بود اگر در این پنجره نقل و انتقالات یک گزینه در دسترس را به خدمت بگیریم. "

"اما اگر این اتفاق نیفتد، باید با اوضاع کنار آمد. من می توانم با بازیکنانی که در حال حاضر دارم نیز کار کنم."

"این موضوع برای من مشکلی نیست."

در حال حاضر هولگر بادشتوبر، دانته و ژروم بواتنگ مدافع وسط های بایرن هستند، پیش از این قرار بود مارتینز یکی از مدافعان وسط تیم باشد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
برخورد گرم گواردیولا با هاشمیان

09854645409266960309.jpg


به گزارش افکارنیوز، وحید هاشمیان، درباره حضورش در باشگاه بایرن مونیخ به عنوان بخشی از کلاس کسب مدرک پرولایسنس فوتبال آلمان، برخوردش با گواردیولا، علت پایین بودن آمار گلزنی در فوتبال ایران و ارزیابی‌اش از چگونگی حضور ایران در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

* به وحید هاشمیان تبریک می‌گوییم چرا که پس از چند سال اولین فردی است که برای کسب مدرک پرولایسنس مربی‌گری در آلمان توانسته برای طی دوره‌ای از این کلاس با باشگاه بایرن مونیخ همکاری کند.

تشکر می‌کنم. من دوره ۱۰ ماهه مربی‌گری پرولایسنس آلمان را که یکی از سخت‌ترین دوره‌های مربی‌گری است می‌گذرانم. ما باید در بخش عملی این کلاس، در سه فاز به تیم‌های بوندسلیگای یک، دو یا سه و یا تیم‌های بین‌المللی مثل تیم‌های حاضر در انگلیس و ایتالیا برویم و نحوه تمرین و طراحی تمرین آن تیم را در نظر بگیریم. من فعلا در قسمت اول این فاز هستم و باید در عرض سه هفته در تمرین‌های بایرن مونیخ حضور داشته باشم و در پایان گزارشی آماده کنم و به فدراسیون آلمان تحویل دهم. البته برای من راحت‌تر بود که در هامبورگ بمانم اما هر تیم فقط یک نفر را برای این کار می‌پذیرد. من از باشگاه بایرن مونیخ تقاضا کردم و آن‌ها هم با نهایت مهربانی این درخواست را پذیرفتند.

* روز گذشته برای نخستین بار در تمرین حضور یافتید. تمرین چگونه بود؟

روز گذشته برای نخستین بار در تمرین بایرن مونیخ حاضر شدم. تمرین‌های این تیم در طول هفته فقط یک بار برای مردم باز است و در سایر روزها پشت درهای بسته تمرین می‌کنند. آن‌ها دو روز پیش بازی داشتند و تمرین دیروز‌شان سبک بود و چندان کار تاکتیکی انجام نشد. به هر حال به عنوان روز اول خوب بود و از روزهای آینده کارم بیشتر می‌شود.

* مربیان بایرن مونیخ چه برخوردی با شما داشتند؟

با مربیان بایرن آشنا شدم. من را به عنوان فردی که قرار است در تمرین‌ها حاضر باشد معرفی کردند و آن‌ها از من استقبال کردند. گواردیولا هم برخورد گرمی با من داشت و به من خوش‌آمد گفت.

* کمی از فوتبال ایران صحبت کنیم. تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و همچنین سه بازی‌اش در این تورنمنت آمار گلزنی ضعیفی داشت و لیگ‌مان هم در یکی دو سال گذشته از این نظر افت فاحشی داشته،‌ از نظر شما علت چیست؟

باید بگویم که من لیگ ایران را در این دو، سه هفته ندیده‌ام بنابراین نمی‌توانم نظر کاملی داشته باشم. شاید هنوز تیم‌ها از فشار دوره بدنسازی خارج نشده‌اند و این می‌تواند یکی از دلایل باشد. ضمن اینکه در یک تیم فقط مهاجم نباید گل بزند. در تمرین‌ها باید روی تاکتیک تیمی و کارهای دو سه نفره کار شود. شاید ما در ایران انتظار داریم که فقط مهاجمان روی خلاقیت خود گلزنی کنند اما در تمرین‌ها از کارهای گروهی غافل می‌شویم. این هم می‌تواند عامل دیگری برای این موضوع باشد.

* در چند روز گذشته اظهارنظری شد که علت کم شدن آمار گلزنی در لیگ به خاطر الگوبرداری باشگاه‌ها از تیم ملی بوده است.

البته بهتر است از کسی که این صحبت را کرده پرسید که منظورش چه بوده است اما به نظر من باشگاه‌ها بیشتر روی تیم ملی تاثیر می‌گذارند. ما باید قبول کنیم که تیم ملی در جام جهانی خیلی دفاعی بازی کرد و شاید اگر باز بازی می‌کرد، گل‌های بیشتری دریافت می‌کرد کما اینکه نمونه کوچکش را در بازی مقابل بوسنی تجربه کردیم. الان هم جلال حسینی، پولادی، نکونام، انصاری فرد، قوچان نژاد و دژاگه در ایران بازی نمی‌کنند، بنابراین بعید می‌دانم که سبک تیم ملی روی باشگاه‌ها تاثیر گذاشته باشد. در این رابطه شاید بتوان گفت که سبک بازی بایرن مونیخ و آلمان روی یکدیگر تاثیر متقابل دارد اما فکر نمی‌کنم در ایران این موضوع مصداق داشته باشد.

* جام ملت‌های آسیا نزدیک است. فکر می‌کنید برای جوان‌گرایی می‌توان کار را از این تورنمنت شروع کرد؟

اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم که طبعا نمی‌توان جوان‌گرایی را از جام ملت‌ها شروع کرد چرا که معمولا جوان‌گرایی در سال‌های نخست جواب نمی‌دهد. تیم‌هایی که جوان‌گرایی می‌کنند برای کسب تجربه به میدان می‌آیند. البته اگر جوان بالیاقتی باشد، می‌توانیم بازیکنان مسن را کنار بگذاریم و از جوان‌ترها استفاده کنیم.

* البته فوتبال ما در چند سال گذشته نشان داده که بیشتر نتیجه‌گراست تا جوان‌گرا.

بله، وقتی اینقدر بعد از باخت روی مربیان فشار می‌آوریم طبیعی است که به نتیجه‌گیری علاقه بیشتری داریم.

* شاید مثال خوب در این رابطه تیم ملی آلمان باشد که در طول ۱۰۰ سال گذشته تنها ۱۰ مربی عوض کرده است.

بله، آلمانی‌ها در انتخاب مربی همیشه دقت کرده‌اند. برای مثال وقتی یوآخیم لوو تیمش را به رده سوم جام جهانی رسانده چرا فدراسیون آلمان باید او را تغییر دهد؟ متاسفانه ما به مربیان و مدیران‌مان چندان شانس و فرصت نمی‌دهیم که بمانند و با برنامه‌ریزی مداوم، کار خود را پیش ببرند. نکته مهم دیگر در فوتبال آلمان این است که مربیان آن‌ها از روی پارتی و رابطه انتخاب نشده‌اند و مدیرانی که روی کار آمده‌اند هم به مربیان فرصت داده‌اند تا فوتبال این کشور به نتیجه برسد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ 2-1 ولفسبورگ؛ پیروزی در اولین گام

624-Muller12014.jpg


FCBayern.ir- باوارایی ها در بازی حساس ابتدایی خود در لیگ، به پیروزی رسیدند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شاگردان گواردیولا در اولین بازی خود در فصل جدید بوندسلیگا توانستند با شکست دادن رقیب سر سخت خود یعنی ولفسبورگ، شروع خوبی در لیگ داشته باشند.

12682620095907318255.png


بایرنی ها در ابتدای بازی سعی کردند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و چند موقعیت روی دروازه حریف خلق کردند اما لواندووسکی و دیگر مهاجمان این تیم نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند، جدی ترین موقعیت باوارایی ها تا حدود دقیقه 30 موقعیت گلزنی جدی رابرت لواندووسکی بود.

در ادامه کار بازی کمی متعادل تر شد و ولفسبورگ نیز حملاتی را ترتیب داد، اما در دقیقه 37 آرین روبن روی یک حرکت انفرادی بسیار خوب از گوشه سمت راست محوطه جریمه حریف، با ارسالی زمینی توماس مولر را در آستانه دروازه صاحب موقعیتی بسیار مناسب کرد و مولر اولین گل فصل جدید بوندسلیگا را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن گل اول بازی ولفسبورگ بیشتر جلو کشید و شاگردان گواردیولا بر خلاف همیشه میل زیادی به حفظ توپ و داشتن مالکیت توپ نداشتند، در بین حملات ولفسبورگ، بایرنی ها چندین بار این فرصت را داشتند که در ضد حمله باز هم گلزنی کنند؛ اما بازی در نیمه اول با همان تک گل مولر به پایان رسید.

بایرن نیمه دوم را هم مانند نیمه اول بسیار خوب آغاز کرد و تنها پس از دو دقیقه از آغاز بازی باز هم به گل رسید. این بار نوبت خود روبن بود که گلزنی کند. ستاره هلندی باوارایی ها با توپ ربایی بسیار هوشمندانه خود مولر را صاحب توپ کرد و مولر به لواندووسکی پاس داد و رابرت مثلث هجومی بایرن را تکمیل کرد؛ روبن روی پاس لواندووسکی توانست به زیبایی تمام و با یک حرکت تیمی فوق العاده گل دوم بایرن را به ثمر برساند.

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم ولفسبورگ اما اصلا دست و پا بسته نشان نداد، در دقیقه 52 و در حالی که مانوئل نویر کمی از خط دروازه جلو تر بود، ایویکا اولیچ به خوبی از این فرصت استفاده کرد و دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا اختلاف گل به حداقل برسد.

ولفسبورگ در ادامه بیشتر جلو کشید و بایرنی ها بیشتر به کارهای دفاعی پرداختند، اولین تعویض بایرن ورود شکیری به جای گوتزه ای بود که چیزی از خود نشان نداد.

جدی ترین موقعیت ولفسبورگ در نیمه دوم ضربه جونیر مالاندا به تیر دروازه بود و در ادامه توپ به شکل بسیار عجیبی تبدیل به گل نشد. خوشبختانه شانس این بار با باوارایی ها یار بود و دروازه نویر باز نشد.

در ادامه بازی این سباستین روده بود که با ورودش به زمین همه چیز را تغییر داد و بسیار خوب کار کرد. روده چند دقیقه پس از ورودش به زمین یک گل نیز زد که داور آن را مردود اعلام کرد، در حالی که به نظر می رسد گل سالم بوده است.

بایرنی ها در ادامه فرصت های دیگری نیز داشتند، از جمله شوت آرین روبن به تیر دروازه و موقعیت های بسیار مناسبی که شکیری و مولر از دست دادند؛ آخرین تعویض گواردیولا نیز ورود هویبرگ به جای گادینیو بود.

مونیخی ها با نتیجه 2-1 در اولین بازی فصل جدید بوندسلیگا پیروز شدند در حالی که می توانستند گل های بیشتری نیز بزنند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصاحبه اعضای تیم پس از بازی با ولفسبورگ

624-pep2014.jpg


FCBayern.ir- سرمربی اسپانیایی باوارایی ها می گوید از نمایش تیمش در بازی برابر ولفسبورگ راضی است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باوارایی ها شب گذشته توانستند با پیروزی 2-1 برابر ولفسبورگ و گلزنی توماس مولر و آرین روبن در اولین بازی فصل جدید بوندسلیگا، شروع خوبی در لیگ داشته باشند؛ اگر چه بایرنی ها می توانستند گل های بیشتری نیز بزنند. در ادامه صحبت های مربیان و بازیکنان درباره بازی شب گذشته را مشاهده می کنید:

پپ گواردیولا:"برای همه مربیان جهان پیروزی مهم ترین چیز است. در کل من بسیار از بازی تیم راضی هستم، خیلی خیلی جنگنده ظاهر شدیم."

"در نیمه دوم ولفسبورگ کمی بهتر بود اما نباید فراموش کنیم که برابر یکی از بهترین تیم های بوندسلیگا بازی می کردیم."

"برای اولین بازی پیروزی مهم ترین چیز است."

آرین روبن:"بازی اول همیشه زیاد جدی گرفته نمی شود. به خصوص این که ما اصلا آماده سازی هماهنگ و زیادی نداشتیم."

"شما باید تنها به فکر پیروزی باشید و هر طور شده سه امتیاز را کسب کنید. این را کسب کردیم و در نیمه اول نیز بسیار عالی بودیم."

"اما در نیمه دوم و پس از این که بازی 2-0 شد فکر کردیم که بازی تمام شده. یک گل خوردیم اما در کنار هم توانستیم نتیجه را حفظ کنیم."

توماس مولر:"در بخش هایی از بازی فوتبال بسیار خوبی ارائه دادیم. اما این مشخص است که در بازی ابتدایی فصل همه چیز مطابق میل ما نیست."

"شما باید همیشه خطرناک باشید و از موقعیت ها استفاده کنید. موقعیتی که مالاندا از دست داد هشدار بزرگی به ما بود."

"اما این نتیجه حاصل کار همه ما است، ما نمی توانیم همیشه تنها فوتبال بازی کنیم چون گاهی اوقات نیز باید سخت بجنگیم."

هولگر بادشتوبر:"این بسیار برای من مهم بود که پس از مدت ها دوری از میادین در خانه و در چنین بازی مهمی به میدان بروم و نمایش خوبی داشته باشم."

"برای من اتفاق بسیار خوبی بود، به خصوص که با پیروزی تیم نیز همراه شد. روز خوبی را پشت سر گذاشتم."

خوان برنات:"پیروزی در اولین بازی فصل بسیار مهم است، بازی خوبی انجام دادیم اما نقاط ضعفی نیز داشتیم."

"بایرن یکی از بهترین تیم های جهان است و بودن در اینجا برای من بسیار لذت بخش است."

دیتر هکینگ(سرمربی ولفسبورگ):"در ابتدای بازی سعی کردیم کنترل بازی را در دشت داشته باشیم که زیاد کارساز نبود، سپس بیشتر جلو کشیدیم."

"بایرن یک سطح از ما بالاتر بود اما پس از گل اولیچ بسیار عالی بودیم و بازی باز و زیبایی را نمایش دادیم."

"تنها تفاوت این بود که باوارایی ها سریعا با سبک بازی خود سازگاری پیدا می کنند، این پیروزی حق آن ها بود."

ایویکا اولیچ(زننده گل ولفسبورگ):"بازی را خوب شروع کردیم اما در 15 دقیقه پایانی نیمه اول کمی با ترس بازی کردیم، چون حریفمان بایرن بود."

"بعد از این که بازی 2-0 شد کار ما بسیار سخت تر شد اما ما یک گل زدیم و موقعیت های بسیار خوب دیگری نیز خلق کردیم."

مکس گرین(بازیکن ولفسبورگ):"پس از این که بازی 2-0 شد ما نشان دادیم که به عنوان یک تیم چه روحیه خوب و جنگنده ای داریم."

"در نیمه دوم باید دو گل می زدیم و تا آخرین لحظه برای این هدف تلاش کردیم."

"البته در اواخر بازی بایرن شانس های خوبی برای گلزنی پیدا کرد، چون ما بسیار باز و تهاجمی بازی می کردیم."

"اما اگر موقعیت های ما در طول بازی را دیده باشید، می فهمید که ما باید گل دوم را هم می زدیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مطبوعات ایتالیا: پیشنهاد 22 میلیون یورویی بایرن برای بناتیا

624-Bena.jpg


FCBayern.ir- به نظر می رسد باوارایی ها بالاخره پیشنهادی رسمی برای بازیکن مد نظر خود ارائه دادند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مدتی است که سران بایرن در تلاش هستند تا برای پر کردن جای خالی خاوی مارتینز، مدافع مراکشی تیم آ اس رم ایتالیا را به خدمت بگیرند. حال مطبوعات ایتالیایی اخبار جدیدی در این باره منتشر کرده اند.

گفته می شود بایرنی ها برای خرید مهدی بناتیا، پیشنهادی رسمی به مبلغ 22 میلیون یورو به رم ارائه داده اند. این مدافع 27 ساله که تنها با مبلغ 13.5 میلیون یورو به رم منتقل شده بود، به شدت مورد توجه خوزه مورینیو، سرمربی چلسی نیز قرار دارد. با این حال به نظر می رسد با کنار کشیدن منچستر یونایتد از رقابت برای جذب بناتیا، بایرن شانس زیادی برای خرید او داشته باشد.

با این وجود چندی پیش سران رم اعلام کرده بودند که با مبلغی کم تر از 35 میلیون یورو بناتیا را نمی فروشند، اما گزارشات نشان می دهند که بناتیا مدیران رم را مجبور کرده است تا بار دیگر روند مذاکرات را با باشگاه بایرن مونیخ از سر بگیرند.

علاوه بر این مدیر برنامه های مهدی بناتیا، موسی سیسوکو نیز اعلام کرده تا مشخص شدن تکلیف انتقال موکلش به بایرن کلیه مذاکرات را با باشگاه های انگلیسی نظیر منچستر و آرسنال و حتی چلسی را متوقف کرده است به نظر می رسد هدف شماره یک بناتیا برای انتقال باشگاه بایرن مونیخ آلمان باشد.

بدین ترتیب شاید بتوان بناتیا را خرید بعدی بایرنی ها در این پنجره نقل و انتقالات دانست.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نا رضایتی شکیری از نیمکت نشینی برابر ولفسبورگ

624-shaqiri-1.jpg


FCBayern.ir- وینگر باوارایی ها از نیمکت نشینی برابر ولفسبورگ نا راضی است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن در حالی شب گذشته به مصاف ولفسبورگ رفت که مصدومان زیادی داشت. به نظر می رسد ژردان شکیری انتظار داشته است که با مصدومیت ریبری، تیاگو، شواین اشتایگر و احتمالا نا آمادگی روبن در بازی ابتدایی فصل، در ترکیب اصلی بازی قرار گیرد اما این اتفاق نیفتاد.

شکیری در نیمه دوم و در دقیقه 62 به جای ماریو گوتزه که چندان نمایش خوبی نداشت وارد زمین شد و یک موقعیت تک به تک بسیار خوب را نیز در اواخر بازی از دست داد. اما به نظر می رسد بازیکن سوئیسی مونیخی از نیمکت نشینی برابر ولفسبورگ ناراضی است.

ژردان شکیری طی مصاحبه ای دراین باره گفت:

"مربی تصمیم گیرنده است و شما مجبور هستید که تصمیمات را بپذیرید."

"باید با این شرایط کنار بیایم و سعی کنم که خودم را در تیم ثابت کنم تا زمان بیشتری در زمین حضور داشته باشم. اما مشخصا در چنین شرایطی وقتی در ترکیب ابتدایی بازی قرار نمی گیرید، ناراحت می شوید."

این در حالی است که شکیری چندی پیش تایید کرده بود از شرایط خود در بایرن راضی است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصاحبه سایت بوندسلیگا با توماس مولر

FCBayern.ir- مولر به طور مفصل درباره بازی شب گذشته برابر ولفسبورگ صحبت کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ زننده اولین گل فصل 2014/15 بوندسلیگا پس از پیروزی تیمش برابر ولفسبورگ با نتیجه 2-1 در وزشگاه آلینز آرنا، در مصاحبه با سایت رسمی بوندسلیگا، درباره مسائل مختلف این بازی و تیم صحبت کرده است.

سوال:"بایرن در مجموع بازی خوبی ارائه داد، آیا راضی هستی؟"

توماس مولر:"در مجموع می توان از این بازی راضی بود. در بیشتر بازی ما فوتبال خوبی ارائه دادیم و پیروزی در اولین گام خوب است، می توان از این بازی راضی بود. در ده دقیقه آخر موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم اما از هیچکدامشان استفاده نکردیم."

سوال:"پیروزی در اولین بازی چگونه بود؟"

توماس مولر:"من هم مانند همه بازیکنان به زمان بیشتری برای هماهنگی و رسیدن به آمادگی کامل نیاز دارم اما برای اولین بازی پیروزی مهم ترین چیز است، همچنین این که بازیکنان با آمادگی بدنی خوبی بازی کردند و مصدوم نشدند نیز خوب است."

سوال:"بعد از گل دوم تیم که آرین روبن به ثمر رساند به نظر می رسید بایرن کار آسانی داشته باشد، اما ایویکا اولیچ مسیر بازی را تغییر داد..."

توماس مولر:"برخی از موضوعات بودند که تصورات دیگری از آن ها داشتیم. ما به طرز عجیبی تحت فشار قرار گرفتیم و حتی یک بار نیز شانس آوردیم که گل نخوردیم. در ابتدا مانوئل نویر شوت مالاندا را به خوبی مهار کرد اما این که در ادامه دروازه ما باز نشد خوش شانسی بود. با این وجود در ده دقیقه پایانی بازی بهتری را ارائه دادیم."

سوال:"بعد از حضور در جام جهانی و استراحت حدود سه هفته ای برای بازیکنان ملی پوش، آیا از دست رفتن آمادگی جسمی و خستگی بازیکنان چیز نگران کننده ای بود و در بین بازیکنان دیده شد؟"

توماس مولر:"تنها به قدرت بدنی و آمادگی جسمانی مرتبط نیست. وقتی من دو یا سه هفته استراحت کنم، آمادگی ام بر می گردد. در واقع آمادگی فیزیکی مشکل اصلی ما نیست، موضوع اصلی هماهنگی و آشنایی با بازیکنان تیم است. اینجا یک چیز نسبت به تیم ملی فرق می کند، ما باید با بازیکنان دیگری که تفکرات متفاوتی دارند بازی کنیم. ما باید هر روز سخت تلاش کنیم که هماهنگ شویم و من مطمئنم که این اتفاق خیلی زود رخ خواهد داد. حالا می توانیم در طول هفته تمرینات همیشگی خود را داشته باشیم و روز به روز بهتر می شویم."

سوال:"در پایان، جانلوکا گادینیو، هافبک 17 ساله باوارایی ها در هفته اول بوندسلیگا با اعتماد به نفس بسیار بالایی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و نمایش خوبی داشت، درباره او چه فکر می کنی؟"

توماس مولر:"اگر او توانایی و کیفیت لازم را نداشت، قطعا بازی نمی کرد. من از این که گادینیو از ابتدا بازی کرد متعجب نشدم، اما شما قطعا باید برای او احترام زیادی قائل شوید. او مطمئنا در آینده کمک بیشتری به ما خواهد کرد. با این وجود در بازی شب گذشته، در حالی که بسیار نیز تحت فشار بود، عملکرد خوبی داشت."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
قرعه کشی جام حذفی هامبورگ حریف بایرن مونیخ شد

624-dfb-pokal-1.jpg


FCBayern.ir- قرعه کشی مرحله 1/16 نهایی جام حذفی آلمان برگزار شد که بر طبق این قرعه کشی شاگردان پپ گواردیولا باید به مصاف حریف شمالی خود هامبورگ بروند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن برای دیدار با هامبورگ هفته آخر ماه اکتبر باید به شمال آلمان صفر کند.

رکورد دار قهرمانی در جام حذفی آلمان مرحله قبل با حساب 4 بر یک از سد پراوسن مانستر گذشته بود.

در سایر دیدارهای مهم این مرحله نیز دورتموند با سن پائولی؛ فرایبورگ با مونیخ 1860 و فرانکفورت با بوروسیا مونشن گلادباخ دیدار خواهند کرد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رسمی؛ مهدی بن عطیه به بایرن پیوست

mehdi_ben_attia.jpg


FCBayern.ir- بالاخره پس از تلاش های بی وقفه بایرنی ها، مدیران رم با انتقال مهدی بن عطیه به بایرن مونیخ به توافق رسیدند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ پس از کش و قوس فراوان بر سر انتقال این بازیکن، امروز مهدی بن عطیه مدافع مراکشی و 27 ساله تیم آث رم با اخذ قراردادی به مدت 5 سال با بایرن مونیخ به توافق رسید.

لازم به ذکر است که مبلغ این قرارداد 26 میلیون یورو بعلاوه 4 میلیون یورو به صورت مشروط می باشد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
اقدامات قابل توجه بن عطیه برای پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ

Mehdi.jpg


FCBayern.ir- باشگاه بایرن مونیخ سرانجام موفق شد مهدی بن عطیه را از باشگاه رم تصاحب نماید ودر این راه باشگاه های انگلیسی منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال و حتی سیتی را شکست دهد.در این راه اقدامات شخصی خود مهدی بن عطیه و وکیلش برای تحقق این انتقال نیز بسیار زیاد موثر بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مدیاها و روزنامه های ایتالیایی فاش ساختند بایرن مونیخ انتخاب اصلی مهدی بن عطیه بوده و او به همراه وکیلش باشگاه رم ایتالیا را تحت فشار قرار داده اند تا با انتقال او به باشگاه مونیخی موافقت نمایند و سرانجام به هدف خود نیز رسیدند.

این مدیاها و مطبوعات به گوشه ای از این اقدامات اشاره نمودند که توجه شما را به آنها جلب می نماییم :

1- مهدی بن عطیه قبلا انتخاب کرده بود دوست دارد به لیگ برتر انگلیس برود و در انجا بازی نماید اما به محض شنیدن پیشنهاد رسمی بایرن نظرش به یکباره عوض شد واعلام کرد دوست دارد در بایرن و در بوندس لیگا بازی نماید.

2- او به موسی سیسیکو ،وکیلش دستور داد روند مذاکرات را با باشگاه باواریایی را در الویت نخست قرار دهد و تا نتیجه انتقالش به بایرن مشخص نشده روند مذاکرات را با باشگاه های انگلیسی را فغلا قطع کند.

3- قطع کلیه مذاکرات پیشین و قول قرارهای گذشته را با باشگاه های انگلیسی توسط وکیل این بازیکن

4- او به مدیران رم اطلاع داد که دوست دارد در باشگاه بایرن بازی کند و باشگاه موظف است مذاکرات را با باشگاه آلمانی آغاز نماید.

5- بن عطیه به مدیران رم گفته بود او در باشگاه نخواهد ماند وبرای اینکه آنان از این امر ضرر ننمایند به فکر جایگزینی برای او باشند.

6-شرکت نکردن در دو جلسه تمرینی با باشگاه رم

7-پس از دو جلسه غیبت هنگامیکه به تمرین رم برگشت به هم تیمی های خود اعلام نمود میخواهد به بایرن برود وبه نوعی با آنان حداحافظی نمود.

8- شرکت نکردن در بازی دوستانه باشگاه رم با تیم آاک آتن و سفر نکردن با تیم به یونان. او در رم باقی ماند وبه تمرینات شخصی خود ادامه داد.

9- پس از اینکه پیشنهاد اولیه بایرن از سوی باشگاه رم رد شد بن عطیه و وکیلش به مدیران رم مجددا فشار اوردند تا روند مذاکرات را بار دیگر دنبال نمایند.

10-بن عطیه کلیه تبلیغات شخصیش که مربوط به باشگاه رم بود به حالت تعلیق درآورداز جمله تبلیغات برای تلویزیون رسمی باشگاه رم

11-با جدی شدن روند مذاکرات با باشگاه بایرن بن عطیه کلیه پیشنهاد ارائه شده دیگر را رد نمود.

12-تحویل دادن اپارتمان یا محل زندگی مسکونیش در شهر رم و تخلیه نمودن آن همزمان با دور دوم مذاکرات رم و بایرن مونیخ

13- رزرو بلیط پرواز از رم به شهر مونیخ آلمان همزمان با دور دوم مذاکرات رم و بایرن مونیخ

14-بن عطیه مقداری از دستمزد دریافتی خود را برای پیوستن با باشگاه بایرن کاهش داد. این دستمزد توسط باشگاه المانی برای او در نظر گرفته شده بود که بن عطیه با آن موافقت نمود.

15-تعامل و گفتگوهای موثر وسازنده و همکاری نزدیک با دست اندرکاران باشگاه بایرن مونیخ برای انتقالش از روز نخست تا روزهای پایانی وسرانجام توافقات نهایی.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بن عطیه : این یک رویا است که تحقق پیدا کرده است

mahdiBenatia.jpeg


FCBayern.ir- مدافع مراکشی جدید بایرن مونیخ پیوستنش را به تیم مونیخی رویایی دانست و قول داد تا برای پیشرفت این تیم از هیچ تلاشی دریغ نورزد. او همچنین وجود پپ را یکی از دلایل پیوستنش به جمع مردان مونیخی برشمرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛مهدی بن عطیه در این مورد به اشپورت وان می گوید :" من در نهایت به بایرن پیوستم واز این بابت بسیار خوشحالم روند زمانی مذاکرات مقداری طولانی شد و من فکر کردم این انتقال ممکن است تغییر یابد ولی عاقبت همه چیز پشت سرهم پیش رفت.من در این مدت به این تغییر و جابه جایی فکر می کردم ."

مدافع 27 ساله جدید مونیخیها می افزاید : " من سالهای زیادی برای بازی کردن در رم داشتم ولی من به دنبال این بودم در زندگیم یک حرکت رو به جلو به وجود اید ویک فصل تازه در زندگیم اتفاق بیفتد. در بایرن بازیکنان بزرگی زیادی بازی می کنند همچنین آنها دارای کادر مدیریتی بسیار قوی می باشند .پیوستن به چنین تیمی رویایی است واکنون من بخشی از این رویا هستم ."

کاپیتان تیم ملی مراکش درباره تاثیر پپ بر این انتقال می کوید : "پپ از من خواست به بایرن مونیخ ملحق شوم و من نیز قبول کردم زیرا من همواره به دنبال این بودم تا با مربیان بزرگ و قوی کار کنم."
مهدی بن عطیه در پایان سخنانش بیان می نماید :" من دوست دارم به بایرن کمک کنم .من این توانایی را دارم که بازهم پیشرفت کنم واز این هم بهتر شوم. می خواهم بهترین بازی ها را انجام دهم. مطمئن هستم که فصلی موفق خواهیم داشت و هوادارن خوشحال خواهند شد ."
 
بالا