• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Miracles

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
805
گروهمون دقیقا همون گروه پارسال شد به جز رم که البته رم هم اخرین بار که تو سی ال بود با بایرن همگروه بود
گروه خیلی سختیه ولی صددرصد صعود می کنیم
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,295
لایک‌ها
20,170
محل سکونت
اوهایو - دیتون
Luca-Toni-Verona.png


FCBayern.ir- ستاره و مهاجم سابق مونیخیها خرید جدید باشگاه سابق خود را تحسین نمود واعتقاد دارد بایرن بکی از بهترین مدافعان لیگ ایتالیا را به خدمت گرفته است .

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ لوکا تونی در مصاحبه با اشپورت وان درباره خرید مهدی بن عطیه توسط بایرن مونیخ افزود :" من به بایرن بابت این انتقال تبزیک می گویم وآنان را تحسین می کنم .بن عطیه یکی از بهترین مدافع ایتالیا در طی فصول گذشته بود.خرید چنین بازیکنانی همواره سخت است اما من خوشحالم که بایرن توانست سرانجام آن را انجام دهد ."

مهاجم سابق بایرن مونیخ ادامه میدهد :"او بسیار قوی و زیزک است او بازیکنی بسیار بزگ می باشد.بن عطیه همواره دارای سرعت خوبی است که میتواند از دفاع به حمله جابه جا شود این بازیکن بسیار تاکتیکی است و میتواند در موقعیتهای خوبی برای گلزنی قرار بگیرد بن عطیه همچنین تبحر خاصی در زدن ضربات سر و بازی هوایی دارد."

لوکا تونی مهاجم حال حاضر هالاس ورونا در پایان سخنانش درباره علاقه اش به تیم سابقش عنوان نمود :"من هنوز بایرن را دوست دارم وبازیهای آن را دنبال می کنم همگان می دانند بایرن و یووونتوس در کنار فیورنتینا همواره در قلب من جای دارند من امیدوارم بایرن در کنار یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا موفق ظاهر شود."
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,295
لایک‌ها
20,170
محل سکونت
اوهایو - دیتون
mahdiBenatia.jpeg


FCBayern.ir- مدافع مراکشی جدید بایرن مونیخ پیوستنش را به تیم مونخی رویایی دانست و قول داد تا برای پیشرفت این تیم از هیچ تلاشی دریغ نورزد. او همچنین وجود پپ را یکی از دلایل پیوستنش به جمع مردان مونیخی برشمرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛مهدی بن عطیه در این مورد به اشپورت وان می گوید :" من در نهایت به بایرن پیوستم واز این بابت بسیار خوشحالم روند زمانی مذاکرات مقداری طولانی شد و من فکر کردم این انتقال ممکن است تغییر یایدولی عاقبت همه چیز پشت سرهم پیش رفت.من در این مدت به این تغییر و جابه جایی فکر می کردم ."

مدافع 27 ساله جدید مونخیها می افزاید : " من سالهای زیادی برای بازی کردن در رم داشتم ولی من به دنبال این بودم در زندگیم یک حرکت رو به جلو به وجود اید ویک فصل تازه در زندگیم اتفاق بیفتد. در بایرن بازیکنان بزرگی زیادی بازی می کنند همچنین انها دارای کادر مدیریتی بسیار قوی می باشند .پیوستن به چنین تیمی رویایی است واکنون من بخشی از این رویا هستم ."

کاپیتان تیم ملی مراکش درباره تاثیر پپ بر این انتقال می کوید : "پپ از من خواست به بایرن مونیخ ملحق شوم و من نیز قبول کردم زیرا من همواره به دنبال این بودم تا با مربیان بزرگ و قوی کار کنم."
مهدی بن عطیه در پایان سخنانش بیان می نماید :" من دوست دارم به بایرن کمک کنم .من این توانایی را دارم که بازهم پیشرفت کنم واز این هم بهتر شوم. می خواهم بهترین بازی ها را انجام دهم. مطمئن هستم که فصلی موفق خواهیم داشت و هوادارن خوشحال خواهند شد ."
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,295
لایک‌ها
20,170
محل سکونت
اوهایو - دیتون
هافبک رئال مادرید به بایرن پیوست
با تایید باشگاه بایرن انتقال ژابی آلونسو هافبک باشگاه رئال مادرید به بایرن مونیخ قطعی شد.

13930606000254_PhotoA.jpg


  • به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بایرن اعلام کرد که با حضور ژابی آلونسو در مونیخ با مسئولان رئال مادرید به توافق رسیده است.

    هافبک 32 ساله اسپانیایی تا سال 2016 با رئالی‌ها قرارداد داشت اما باوارایی‌ها او را به خدمت گرفتند.

    گفته می‌شود آلونسو امروز راهی مونیخ خواهد شد تا در تست‌های پزشکی بایرن شرکت کند و پس از آن قرارداد وی امضا خواهد شد.

    این بازیکن در حال حاضر 6 میلیون یورو در سال دریافت می‌کند و بایرن‌مونیخ در نظر دارد برای جذب وی 10 میلیون یورو پرداخت کند.



    13930606000253_PhotoL.jpg




    آلونسو 200 بازی رسمی در رئال انجام داده است.

    پس از مهدی بن عطیه این دومین خرید بزرگ بایرن در این هفته محسوب می‌شود.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,295
لایک‌ها
20,170
محل سکونت
اوهایو - دیتون
اقدامات قابل توجه بن عطیه برای پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ

Mehdi.jpg


FCBayern.ir- باشگاه بایرن مونیخ سرانجام موفق شد مهدی بن عطیه را از باشگاه رم تصاحب نماید ودر این راه باشگاه های انگلیسی منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال و حتی سیتی را شکست دهد.در این راه اقدامات شخصی خود مهدی بن عطیه و وکیلش برای تحقق این انتقال نیز بسیار زیاد موثر بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مدیاهای و روزنامه های ایتالیایی فاش ساختند بایرن مونیخ انتخاب اصلی مهدی بن عطیه بوده و او به همراه وکیلش باشگاه رم ایتالیا را تحت فشار قرار داده اند تا با انتقال او به باشگاه مونیخی موافقت نمایند و سرانجام به هدف خود نیز رسیدند.

این مدیاها و مطبوعات به گوشه ای از این اقدامات اشاره نمودند که توجه شما را به آنها جلب می نماییم :

1- مهدی بن عطیه قبلا انتخاب کرده بود دوست دارد به لیگ برتر انگلیس برود و در انجا بازی نماید اما به محض شنیدن پیشنهاد رسمی بایرن نظرش به یکباره عوض شد واعلام کرد دوست دارد در بایرن و در بوندس لیگا بازی نماید.

2- او به موسی سیسیکو ،وکیلش دستور داد روند مذاکرات را با باشگاه باواریایی را در الویت نخست قرار دهد و تا نتیجه انتقالش به بایرن مشخص نشده روند مذاکرات را با باشگاه های انگلیسی را فغلا قطع کند.

3- قطع کلیه مذاکرات پیشین و قول قرارهای گذشته را با باشگاه های انگلیسی توسط وکیل این بازیکن

4- او به مدیران رم اطلاع داد که دوست دارد در باشگاه بایرن بازی کند و باشگاه موظف است مذاکرات را با باشگاه آلمانی آغاز نماید.

5- بن عطیه به مدیران رم گفته بود او در باشگاه نخواهد ماند وبرای اینکه آنان از این امر ضرر ننمایند به فکر جایگزینی برای او باشند.

6-شرکت نکردن در دو جلسه تمرینی با باشگاه رم

7-پس از دو جلسه غیبت هنگامیکه به تمرین رم برگشت به هم تیمی های خود اعلام نمود میخواهد به بایرن برود وبه نوعی با آنان حداحافظی نمود.

8- شرکت نکردن در بازی دوستانه باشگاه رم با تیم آاک آتن و سفر نکردن با تیم به یونان. او در رم باقی ماند وبه تمرینات شخصی خود ادامه داد.

9- پس از اینکه پیشنهاد اولیه بایرن از سوی باشگاه رم رد شد بن عطیه و وکیلش به مدیران رم مجددا فشار اوردند تا روند مذاکرات را بار دیگر دنبال نمایند.

10-بن عطیه کلیه تبلیغات شخصیش که مربوط به باشگاه رم بود به حالت تعلیق درآورداز جمله تبلیغات برای تلویزیون رسمی باشگاه رم

11-با جدی شدن روند مذاکرات با باشگاه بایرن بن عطیه کلیه پیشنهاد ارائه شده دیگر را رد نمود.

12-تحویل دادن اپارتمان یا محل زندگی مسکونیش در شهر رم و تخلیه نمودن آن همزمان با دور دوم مذاکرات رم و بایرن مونیخ

13- رزرو بلیط پرواز از رم به شهر مونیخ آلمان همزمان با دور دوم مذاکرات رم و بایرن مونیخ

14-بن عطیه مقداری از دستمزد دریافتی خود را برای پیوستن با باشگاه بایرن کاهش داد. این دستمزد توسط باشگاه المانی برای او در نظر گرفته شده بود که بن عطیه با آن موافقت نمود.

15-تعامل و گفتگوهای موثر وسازنده و همکاری نزدیک با دست اندرکاران باشگاه بایرن مونیخ برای انتقالش از روز نخست تا روزهای پایانی وسرانجام توافقات نهایی.

شهریاریها - شهریاری ها - شهرستان شهریار - http://www.shahriariha.com
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
شالکه به کمک داور از شکست گریخت

alonso-sch.jpg


FCBayern.ir- در چارچوب هفته دوم رقابتهای بوندسلیگای آلمان تیم فوتبال شالکه موفق شد به لطف اشتباهات داوری شکست مقابل بایرن را با تساوی عوض کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در این مسابقه بایرن ابتدا با گل رابرت لواندووسکی از حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم بندیکت هوددس با کمک دست موفق به گشودن دروازه بایرن شد که داور مسابقه این گل را سالم اعلام کرد.

در دقایق پایانی مسابقه نیز داور مسابقه خطای آشکار هوودس بر روی آلابا در محوطه جریمه را خطا تشخیص نداد تا شالکه به کمک اشتباهات داوری بتواند یک امتیاز کسب کند.

گل ها

رابرت لواندووسکی "10

بندیکت هوودس "62

کارت زرد

روده از بایرن

کیرشوف/ هوگر/دراکسلر/سام از شالکه
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
آلونسو: بوندسلیگا برای من بسیار مناسب است

Xabi-Alonso-Spain-National-Football-Team-20141.jpg


FCBayern.ir- هافبک با تجربه سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، انتقالش به آلیانز آرنا را کاملا مثبت ارزیابی می کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ آلونسو که در تساوی شب گذشته باواریایی ها برابر شالکه نخستین بار با پیراهن بایرن به میدان رفته است از حضور در بایرن خوشحال است.

آلونسوی 32 ساله پس از اتمام مسابقه دیشب در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" احساس بسیار خوبی دارم من به اینجا آمده ام تا لحظات بسیار دلنشینی را تجربه کنم، من از حضور در لیگ برتر انگلیس و لا لیگا کاملا لذت می بردم اما حالا وقت آن رسیده بود تا یک قدم مهم بردارم و حضور در آلمان را تجربه کنم."

آلونسو در ادامه در مورد اولین حضورش در بایرن می گوید:" برای خود من هم عجیب بود که چند ساغت پس از امضای قراردادم در ترکیب اصلی به میدان بروم، وقتی که پپ به من گفت که در ترکیب اصلی هستی، فقط گفتم باشه و من آماده هستم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
برند شوستر: بایرن به آلونسو بیش از کروس نیاز دارد

624-schuster1.jpg


FCBayern.ir- بازیکن سابق تیم ملی آلمان معتقد است که بایرن مونیخ به بازیکنی با خصوصیات ژابی آلونسو بیش از تونی کروس نیازمند است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ یکی از مهمترین نقل و انتقالات تابستان امسال اروپا جدایی کروس از بایرن و پیوستن آلونسو به این تیم بود انتقالی که این روزها بحث در مورد آن بسیار است.

برند شوستر معتقد است که این انتقال کاملا هوشمندانه و به سود بایرن بوده است و می گوید:" منظور من از مقایسه کروس و آلونسو برتری یکی بر دیگری نیست بلکه من اعتقاد دارم که در شرایط کنونی ژابی آلونسو برای بایرن مونیخ مهره به مراتب کارآمدتری نسبت به تونی کروس خواهد بود، به نظر من آلونسو مهره ای کاملا منساب برای اهداف گواردیولا است."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
رسمی: سینان کورت به بایرن مونیخ پیوست

sinan%20kort-624.jpg


FCBayern.ir- همانطور که انتظار می رفت در آخرین ساعات فرصت نقل و انتقالات تیم های اروپایی ستاره جوان تیم فوتبال بوروسیامونشن گلادباخ به بایرن مونیخ پیوست.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ ساعاتی پیش مطبوعات آلمانی خبر نهایی شدن انتقال سینان کورت به بایرن را منتشر کرده بودند و حالا باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی این انتقال را تایید کرد.

کورت که از اعضای تیم ملی جوانان آلمان است بارها از علاقه خود برای حضور در آلیانز آرنا خبر داده بود و حالا این ستاره آینده دار فوتبال آلمان آرزوی خود را محقق شده می بیند.

باشگاه بایرن هنوز در مورد مبلغ این انتقال مطلبی را منتشر نکرده است اما مدت قرارداد این وینگر 18 ساله 4 سال اعلام شده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
جولیان گرین به صورت قرضی به هامبورگ پیوست

624_Green.jpg


FCBayern.ir- هافبک تهاجمی 19 ساله و آمریکایی تیم فوتبال بایرن مونیخ به صورت قرضی از این تیم جدا شود و راهی تیم هامبورگ شد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ گرین که محصول آکادمی فوتبال بایرن مونیخ است بنابر تشخیص کادرفنی باواریایی ها یکسال را در تیم هامبورگ سپری خواهد کرد.

گرین در جام جهانی 2014 عضو تیم ملی آمریکا بود و موفق شد یکبار هم برای این تیم در این مسابقات گلزنی کند، جولیان گرین تا سال 2017 با بایرن مونیخ قرارداد دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
جنگ بایرن-رئال مادرید در فصل بعد بر سر رویس دیدنی خواهد بود

624-rues.jpg


FCBayern.ir-مشهور ترین خبر نگار اسپانیا و سر دبیر روزنامه اس این کشور معتقد است فصل اینده بایرن مونیخ و رئال مادرید بر سر جذب مارکو رویس جنگ عجیبی را اغاز می کنند که قطعا دیدنی خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ توماس رونکرو که یکی از طرفداران سر سخت باشگاه مادریدی نیز می باشد در این باره به لسکستا اسپانیا می گوید : "در حال حاضر بایرن و رئال 1-1مساوی هستند رئال گل اول را با خرید عجیب و شوک اور کروس به مونیخیها زد ولی پپ وبایرن به طرز ناباورانه ای با خرید مهندس مادرید (ژابی الونسو) نتیجه را مساوی نمودند وگل رئالیها را پاسخ دادند. هم اکنون این دو تیم می کوشند تا گل پیروزی رابا خرید مارکو رویس جواهر فوتبال آلمان در حال حاضر، به یکدیگر بزنند.من اطمینان دارم دوئل بایرن و رئال بر سر خرید رویس در فصل اینده بسیار دیدنی خواهد بود.دورتمند!؟انها هیچ شانسی در برابر این دو غول فوتبال اروپا ندارند.من فکر نمی کنم آنها بتوانند رویس را بین خودشان نگاه دارند."

باشگاه بورسیا دورتمند توانست رویس را به هرقیمتی که شده این فصل پیش خود نگاه دارد ومانع رفتنش به باشگاه های بزرگ دیگر اروپایی شود انها اخیرا در لحظات اخر پنجره نقل و انتقالات دوبار پیاپی پیشنهادهای 40 و 45 میلیون یورویی باشگاه ارسنال برای مارکو رویس را رد نمودند ولی در فصل اینده و با فعال شدن بند بازخرید رویس نگاه داشتن این بازیکن برای زنبورها بسیار سخت خواهد بود مگر اینکه بتوانند قرارداد هافبک-مهاجم ملی پوش خود را تمدید نمایند.وکیل رویس در طول هفته گذشته چندین بار با فلورنتینو پرز مالک باشگاه مادریدی جلسه های خصوصی داشته است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
روند مثبت بهبودی خاوی مارتینز

624-martinez-2.jpg


FCBayern.ir- با گذشته دو هفته از جراحی موفقیت آمیز زانوی خاوی مارتینز حالا این ملی پوش اسپانیایی بسیار امیدوار است که هرچه سریعتر بتواند در میادین حضور پیدا کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مارتینز که در جریان دیدار سوپرجام آلمان مقابل دورتموند از ناحیه لیگامنت دچار آسیب شده بود پس از یک عمل جراحی در کلورادود حالا به مونیخ بازگشته است.

مارتینز در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه می گوید:" من احساس بسیار خوب و مثبتی دارم و زانوی من هرروز در حال بهتر شدن است و به نظر می رسد عمل جراحی کاملا بر روی زانوی من جواب داده است."

مارتینز در مورد زمان بازگشت به تمرینات هم می گوید:" با توجه به اینکه فعالیت بدنی من بسیار کم شده است باید به شدت مراقب تغذیه خود باشم و هرچه سریعتر تمرینات سبکی را بر روی نواحی فوقانی بدن خود آغاز کنم، من با هولگر و چند نفر از دوستانم که مصدومیت مشابهی داشته اند صحبت کرده ام و به خوبی مدانم که مهمترین فاکتور بهبودی در این مصدومیت داشتن روحیه قوی است."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
8 بایرنی در اردوهای ملی

624-MNeueR.png


FCBayern.ir-با گذشت 2 ماه از اتمام رقابتهای جام جهانی فوتبال بار دیگر بازیکنان فوتبال در غالب تیم های ملی کنار یکدیگر جمع شده اند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ امشب در یکی از دیدارهای مهم دوستانه، آلمان در دوسلدورف میزبان آرژانتین خواهد بود مسابقه ای که به نوعی تکرار فینال جام جهانی محسوب می شود.

در غیاب باستین شواین اشتایگر کاپیتان جدید ژرمن ها، احتمالا امشب مانوئل نویر بازوبند را به بازو خواهد بست، دیگر ملی پوشان آلمانی بایرن در دیدار امشب ژروم بواتنگ ، توماس مولر و ماریو گوتزه خواهند بود.

رابرت لواندووسکی خرید جدید بایرن هم جهت بازی مقابل گیربالتر در انتخابی یورو 2016 در اردوی تیم ملی کشورش به سر می برد.

همچنین دیوید آلابا و ژردان شکیری هم برای حضور در تیم های ملی اتریش و سویس تمرینات بایرن مونیخ را ترک کرده اند و پیر امیل هویبرگ هافبک جوان و دانمارکی بایرن برای دیدار مقابل ترکیه و ارمنستان به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لیست بازیکنان فصل جدید بایرن به یوفا ارسال شد

Fcb-team_2015.jpg


FCBayern.ir- باشگاه بایرن مونیخ آلمان 25 بازیکن اصلی و 6 بازیکن جانشین را جهت حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به یوفا معرفی کرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ قرارگرفتن نام سینان کورت و میشل وایزر در ترکیب اصلی و امیل هویبرگ در لیست دخیره های از نکات بارز این لیست می باشد.

لیست کامل بازیکنان بایرن در فصل 2015-2014 لیگ قهرمانان اروپا

دروزاه بان ها

نویر- رینا - اشتارک

مدافعین

دانته- بن عطیه- رافینیا -بواتنگ- لام- باداشتوبر -آلابا -برنات- میشل وایزر

هافبک ها

آلونسو- آلکانتارا -مارتینز- ریبری- روبن- مولر- گوتزه- شکیری- روده - شواین اشتایگر-

مهاجمین

لواندووسکی- پیزارو- کورت


لیست ذخیره ها

زینگری(دروازه بان) - سلاحی- لوکاس شول - گوادینیو- هویبرگ- ویهروچ

2015-fcb.jpg

 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
مصاحبه سایت رسمی بایرن با وحید هاشمیان

vahid%20hashemian-624.jpg


FCBayern.ir- وحید هاشمیان ستاره ایرانی سابق باشگاه های هامبورگ، بوخوم و بایرن مونیخ این روزها در تمرینات بایرن و زیر نظر پپ گواردیولا دوره کارآموزی مربیگری خود را طی میکند و سایت رسمی باشگاه بایرن به این بهانه مصاحبه ای را با این بازیکن ترتیب داده است.

FCBayern.de: در تاریخ 14 آگست 1999 کجا بودی؟
وحید هاشمیان: فکر کنم در تهران بودم. درست است؟

FCBayern.de: نه خیر غلط است، شما آن روز در مونیخ بودی و اولین بازی خود برای هامبورگ را مقابل بایرن انجام دادی.
وحید هاشمیان : درست است ما در آن مسابقه 2-2 مساوی کردیم و جوانی البر در دقایق پایانی گل مساوی را به ثمر رساند. من در دقیقه 72 به جای آنتونی یبوآ به میدان آمدم و در مقابل لوتار ماتئوس و توماس لینکه قرار گرفتم که دو بازیکن بین المللی و با تجربه بودند. این بازی برای من پر از استرس بود اما من به سرعت فوتبال آلمان عادت کردم.

FCBayern.de: این مسابقه نکات حاشیه ای هم داشت
وحید هاشمیان: در اولین مصاحبه ام در هامبورگ گفته بودم که بایرن باشگاه رویایی من است، گزارشگر خندید و گفت:" تو به هامبورگ آمده ای، چرا بایرن مونیخ؟ من نمیخواستم دروغ بگویم، زمانی که در ایران بزرگ می شدم،بایرن برای من همواره یک باشگاه بزرگ بود.

FCBayern.de: بعد از رفتن از بوخوم در سال 2004 به بایرن مونیخ آمدی در آن زمان چه احساسی داشتی؟
وحید هاشمیان: من پیشنهادات زیادی داشتم ولی احتیاجی به فکر کردن نداشتم، فقط می خواستم که برای بایرن مونیخ بازی کنم،این یک هدف مخفی برای من بود که به صورت اتفاقی محقق هم شده بود.

FCBayern.de: بایرن مونیخ را چطور با تیم های قبلی خود مقایسه می کنی؟
وحید هاشمیان: هامبورگ تیم بزرگی بود، ولی بایرن یک شانس فوق العاده است، در آن زمان رقابت تنگاتنگی در تیم وجود داشت و وقتی که فرصت بازی به شما می رسید فقط باید بهترین نمایش ممکن را ارائه میکردی

FCBayern.de: در سال 2005، با بایرن دبل کردی، اما شما در آن فصل فقط در 15 مسابقه به میدان رفتی و تنها یک گل زدی
وحید هاشمیان: من یک بار دیگر زمان حضورم در بایرن را بررسی میکنم، وقتی به اینجا آمدم، فکر می کردم برای وفق دادن خودم با بایرن زمان کافی در اختیار دارم، ولی اشتباه میکردم در بایرن، باید به سرعت بازی کنید و از شانسی که برای شما ایجاد شده استفاده کنید با این همه من خاطرات بسیار خوبی از حضورم در بایرن دارم.

FCBayern.de:حالا شما برای کارآموزی دوباره به مونیخ برگشتی چطور شد که به به اینجا آمدی؟
وحید هاشمیان: بعد از قبول شدن در امتحان ورودی فدراسیون فوتبال آلمان من با هرمان گرلاند تماس گرفتم چرا که او هم مثل من در بوخوم بازی می کرده و اتفاقا او کمک زیادی به من کرد، البته بعد از صحبت با ماتیاس سامر به اینجا آمدم. از بایرن مونیخ ممنونم که این شانس را به من داد.

FCBayern.de: از زمانی که به عنوان یک بازیکن در بایرن حضور داشتید،چه چیزهایی تغییر کرده است؟
وحید هاشمیان: اکنون همه چیز حرفه ای تر شده است. تمرین ها، سازماندهی و امکانات و به همین دلیل است که می خواهم برای سپری کردن دوران کارآموزی خود به بایرن بیایم البته از همه مهمتر اینکه تیم مربیگری بایرن بهترین در دنیا است.

FCBayern.de: کی به فکر مربی گری افتادی؟
وحید هاشمیان: من مدرک A و B خود را زمانی که در آلمان بازیکن بودم گرفتم، من قبل ازاینکه به فکر شرکت در آزمون فدارسیون باشم 14 ماه در لیگ منطقه ای هامبورگ مربیگری کردم ،من حتما می خواستم که دوره مربیگری خود را در آلمان ببینم، چراکه آلمان در این زمینه در دنیا بهترین است.

FCBayern.de: شما شخصیت آرامی دارید، آیا هاشمیان به عنوان یک مربی پر سر و صدا تر می شود؟
وحید هاشمیان: البته در زمان مربیگری در لیگ هامبورگ یک یا دوبار عصبانی شدم ، اما من معمولا به خوبی می توانم خودم را کنترل کنم، سعی می کنم منظم باشم و به سختی کار کنم و همه شرایط را مورد بررسی قرار دهم.

FCBayern.de: شما زیر نظر مربیانی همچون فرانگ پاگلدسروف، پیتر نویروبر، فیلیکس ماگات و علی دایی کار کردید، آیا از آنها الگو میگیرید؟
وحید هاشمیان: نه، کپی هیچ وقت همانند اصل نمی شود. هرکس شخصیت، فلسفه و ایده های متفاوتی دارد پس هرکس می تواند ایده های خود را برای کارکردن داشته باشد. من نکات مثبت مربی های قبلی خود را از آن ها می گیرم و با ایده های خودم ترکیب می کنم.

FCBayern.de: دوست دارید در کدام تیم سرمربی گری کنید؟
وحید هاشمیان: همه تیم هایی که برای آن ها بازی کرده ام و البته تیم ملی ایران البته تنها مشکل این است که شما باید تنها به پیشنهاداتی که به شما می شود اتکا کنید نه تیمهایی که دوست دارید در آنها کار کنید، پس باید در ابتدا به خوبی پیشرفت کنم.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
خبرهای خوش از وضعیت تیاگو

bayern-thiago-alcantara.jpg


FCBayern.ir- تیاگو آلکانتارا اخبار منتشر شده در مورد روند نه چندان مثبت بهبودی مصدومیتش را تکذیب کرد و اعلام کرد هرچه سریعتر به میادین مسابقه بازخواهد گشت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ که مدتهاست به علت مصدومیت از میادین مسابقه دور است امروز اعلام کرد که روند درمانش به خوبی در حال طی شدن است.

آلکانترا همچنین با حضور در زمین تمرین به قدم زدن پرداخت، پزشکان بایرن امیدوارند که این بازیکن در ماه نوامبر بتواند همراه سایر بازیکنان بایرن به تمرین بپردازد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
حرکت خیرخواهانه باشگاه بایرن مونیخ در مقدونیه

باشگاه بایرن مونیخ هدیه‌ای خاص برای دانش‌آموزان مدرسه‌ای در مقدونیه ارسال کرد.

به گزارش تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ تابستان امسال به منظور نوسازی آلیانتس آره‌نا، ورزشگاه اختصاصی خود اقدام به تعویض 225 عدد از صندلی‌های جایگاه جنوبی خود کرد و صندلی‌های قدیمی را هم به مدرسه‌ای با نام نوزی مازای واقع در روستای دلوگوژدی مقدونیه اهدا کرد.

این صندلی‌ها در زمین فوتبال مدرسه نوزی مازای نصب شدند و دانش‌آموزان این مدرسه هم به منظور قدردانی با نصب پلاکاردهایی با عنوان «متشکریم بایرن مونیخ» مراتب قدردانی خود را از این باشگاه آلمانی اعلام کردند.

باشگاه بایرن مونیخ در ابتدا قصد داشت 155 صندلی را به این مدرسه اهدا کند اما در نهایت تصمیم گرفت تا 225 صندلی را به این مدرسه که واقع در جنوب غربی جمهوری مقدونیه قرار دارد، ارسال کند.







 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
فرگوسن: بایرن، رئال و بارسا از تیم های انگلیسی قوی تر هستند

sir-alex1.jpg



FCBayern.ir- سرمربی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس اعتراف کرد که در حال حاضر هیچ تیمی قوی تر از بایرن مونیخ ، بارسلونا و رئال مادرید در دنیای فوتبال وجود ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ فرگوسن که در حال حاضر دوران بازنشستگی خود را سپری می کند در اظهار نظری جالب تیم های انگلیسی را ضعیف تر از بایرن و دو غول فوتبال اسپانیا معرفی کرد.

بنابر گزارش مارکا فرگوسن معتقد است که این سه تیم بخت های نخست فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری هستند و می گوید:" به نظر من بایرن، رئال و بارسا قوی تر از چلسی، منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول هستند و بخت بیشتری برای قهرمانی در اروپا دارند، البته لیورپول نیز به خوبی در حال پیشرفت است، اما این سه تیم هر سال در حال قوی تر شدن هستند."

فرگوسن در حالی این صحبتها را در گردهمایی سرمربیان یوفا مطرح می کند که تیم سابقش منچستریونایتد این روزها حال روز مساعدی ندارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
معرفی ستاره جدید بایرن مونیخ : سینان کورت

Sinan%20kurt-624.jpg


FCBayern.ir- سرانجام پس از کش و قوس های فراوان باشگاه بایرن مونیخ موفق شد سینان کورت وینگر جوان تیم ملی زیر 18 سال آلمان و باشگاه بوروسیامونشن گلادباخ را به خدمت بگیرد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن مونیخ برای جذب کورت مبلغی در حدود 2 میلیون یورو هزینه کرد تا مارکو رویس جدید فوتبال آلمان را در تیم خود ببیند.

سنیان در 23 جولای 1996 از مادری آلمانی و پدری ترکیه ای در گلادباخ آلمان متولد شد و از سن 10 سالگی به عضویت آکادمی باشگاه بوروسیامونشن گلادباخ در آمد و در تمام رده های سنی برای این تیم به میدان رفت.

او در سن 15 سالگی به عضویت تیم زیر 17 سال باشگاه گلادباخ در آمد و در بوندسلیگای زیر 17 سال به میدان رفت و طی دو فصل در 52 مسابقه موفق شد 31 گل به ثمر برساند و 17 پاس گل نیز برای هم تیمی های خود فراهم کند و از همان سن مورد توجه باشگاهای بزرگ اروپایی از جمله گالاتسرای، پورتو، پاریسن ژرمن، آرسنال ، لیورپول و والنسیا قرار بگیرد اما کورت که آن زمان عضو تیم ملی زیر 17 سال آلمان نیز بود ترجیح داد در گلادباخ بماند.

کورت 17 ساله در اواسط فصل 2014-2013 از طریق مدیر برنامه های خود از پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ برای انتقال او به این باشگاه مطلع شد و گفته می شود رومنیگه طی این فصل چندین بار برای جذب این بازیکن شخصا وارد عمل شده بود و پپ گواردیولا نیز از ماتیاس سامر خواسته بود جذب این ستاره جوان را به طور ویژه پیگیری کند.

سینان نیز طی این فصل بارها طی مصاحبه هایی از علاقه خود برای پیوستن به بایرن خبر داده بود و از مدیران باشگاه خواسته بود با جدایی او موافقت کنند که سرانجام انتقال او در آخرین ساعات فرصت نقل و انتقالات تابستانی انجام شد.

این وینگر چپ پای آلمانی که توانایی بازی در خط حمله را نیز دارا می باشد نزدیک به 30 بار برای تیم های رده های سنی مختلف آلمان به میدان رفته است.

سینان قابلیت حضور در هر دو سمت خط میانی را دارا می باشد و تخصص ویژه ای را در شوت های فنی پشت محوطه جریمه و همچنین سرعت بالا و قدرت حمل توپ مناسب دارا باشد.

استفان بوگر مربی تیم زیر 17 سال آلمان که سینان در حدود 2 سال زیر نظر او مشغول به فعالیت بوده است در مورد این بازیکن می گوید:" او یک جوان با استعداد است و به نظر من او بهترین بازیکن زیر 18 سال جهان است، نمایش او در تیم مونشن گلادباخ بسایر حیرت آور بوده است و مهمتر اینکه او مراحل پیشرفت را سریعتر از حد تصور طی می کند."

سینان کورت قرار است از فصل آینده با شماره 24 برای بایرن مونیخ به میدان برود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
کورت لانداور؛ رئیس افتخاری

شاید براتون سوال پیش اومده باشه که چهره شخصی که در پرچم های هواداران (مخصوصا اولتراهای بایرن) نشون داده میشه چه شخصی هست؟




کورت لانداور ( تولد 1884 در Planegg، نزدیک مونیخ؛ فوت 1961)

در جوانی (1901) برای تیم تازه تشکیل شده بایرن بازی کرده اما به زودی برای دوره آموزش بانکداری عازم لوزان سوئیس شد، در 1913 برای اولین بار رئیس باشگاه شد ولی با شروع جنگ جهانی موقعیت خود را ترک کرد، پس از بازگشت از خدمت، لانداور برای بار دوم از بهار 1919 به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شد که این دوره تا مارس 1933 به طول انجامید (به انضمام یک دوره یکساله استراحت در 1922)، فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته توسط لانداور بایرن را در آن زمان به یک باشگاه مشهور در سطح بین المللی تبدیل کرد، حرکت مهمی که لانداور انجام داد پس از آن بود که یکی از اعضای باشگاه پیشنهاد هزینه برای ساخت استادیوم خانگی داده بود که لانداور خاستار صرف این هزینه و سرمایه گذاری برای باشگاه بود که پس از آن موفقیت چشمگیر بایرن را شاهد بوده اند. و بایرن اولین قهرمانی در بوندسلیگا را در 1932 در دوران فعالیت لانداور به دست آورد

با ظهور سوسیالیسم ملی، باشگاه بایرن زمانی که فوتبال آلمان به سمت حرفه ای در حال حرکت بود توسط سیاست نازی ها مورد هجوم قرار گرفت و نازی ها به بایرن برچسب باشگاه یهودی زدند که توسط توطئه یک فرد یهودی تشکیل شده است، با توجه به شرایط س ی ا س ی در آن زمان لانداور در 22 مارس 1933 از سمت خودش استعفا داد.

پس از فرمان شب شیشه های شکسته (کریستال ناخت) که توسط نازی ها عملی شد و پس از آن بزرگترین هجوم به جامعه یهودی آلمان صورت گرفت، لانداور دستگیر و به اردوگاه کار اجباری اعزام شد، ولی چون حضور لانداور در جنگ اول جهانی به ثبت رسیده بود پس از 33 روز آزاد شد، سپس لانداور به سوئیس مهاجرت و در سال 1947 دوباره به مونیخ بازگشت و برای دوره سوم ریاست باشگاه را به عهده گرفت، و دوره پایانی ریاست خود را در 1951 به پایان رساند و 10 سال بعد در 1961 در مونیخ و در سن 77 سالگی چشم از جهان فروبست

پایه و اساس موفقیت های کنونی بایرن رو فعالیت های لانداور در سال های فعالیتش می دانند، دورانی که طولانی ترین سمت ریاست در باشگاه بایرن بوده و رکوردی برای لانداور است (حدود 19-20 سال)



تصاویری از کورت









فیلمی از زندگی لانداور توسط کارگردان آلمانی؛ Hans Steinbichler ساخته شده تحت عنوان کورت لانداور؛ رئیس افتخاری، نمایش ویژه آن در 8 سپتامبر در سینما نمایش داده خواهد شد ودر 15 اکتبر بطور عمومی نمایش داده می شود.

بازیگر نقش کورت هم، Josef Bierbichler است (66 ساله)، که از بهترین فیلم هایی که بازی کرده فیلم فوق العاده روباه سفید (The White Ribbon) بوده است


تصاویری از فیلم



حضور رومنیگه در سر فیلم


 
بالا