• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
عكسهاي از اين بررگان
140px-Hirzer-Ferenc-1.jpg
هايزر

130px-Sivori_1.jpg

سيووري

John_Hansen.jpg

هانسن

روحشان شاد
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
دقیقا این حرفت تایید میشه روبی جان.ضعف بازیکنای فانتزی باز شدیدا به چشم میخوره تو تیم.
جالبیش اینه که تو همین شرایط باز هم به دلپیرو فیکس بازی نمیده!!!
درباره رفتن دیگو هم باید بگم که ماروتا فکر کرد خدای مدیراست.کلی بازیکن فروخت که مثلا بهتر بگیره.کلی بازیکن هم گرفتا!!!ولی بازیکن هایی که گرفت در حد همون سمپدوریا بود که فصل پیش مدیر بود.
کلا این ماروتا کل تیم و به باد داد.حتی بازیکنایی که شناسنامه ی تیم بودن!!!

تازه همينايي هم كه گرفته نصف شون قرضي هستند البته از يه بابت جاي شكرش باقيه كه وبال باشگاه نيستند و ميشه به راحتي عذرشون رو خواست:hmm:
 
Last edited:

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
در مورد آمارها اين دو نكته رو هم اضافه كنم كه در ميان مدافعان آنتونيو كابريني با زدن 53 گل ركورددار هست ( آمار بسيار خوبي براي يك مدافع هستش) و در مهاجمان نوك هم ديويد ترزه گه با ميانگين 0.55 بهترين عملكرد رو داره و بعد از اون فيليپو اينزاگي با 0.54 قرار داره
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام به همه
خب من یه کم بیزی بودم و بالاخخره حضور به شما رساندم.
جواد هم که پیداش نیست
رضا ، هنوز رو فرم نیومدی داداش!؟ بیا :دی
ساسان جان بیا که حال اینها رو هم خواهیم گرفت.
ممنون از روبی عزیز. آقا ما با مصاحبه هم نتونستیم اسم شما رو دریابیم. :دی حدسم اعلی هست. درسته؟
--------------------------------------

اخبار که همچنان از اینده و دلداری و امید میگویند ولی خب دیگه چاره ای نیست.

t3attdwnzkxyt0mljwe.jpg

رسیدیم به میلان
شنبه ساعت یازده و ربع. بازی رو اگه تی وی هشت بدقولی نکنه دوباره قراره نشون بده. راه فردا هم احتمالا نشون بده. تی وی خودمون :دی ببخشید خودشون(رسانه میلی) هم نشون میده. بنا براین لیک مینک رو بی خیال.

دربی رفت رو بردیم و حالا در خانه باید امیدوار باشیم. بهر حال شرایط دربی فرق داره و ما تو بازی رفت و همین بازی با اینتر اینو نشون دادیم. امیدوارم موفق بشیم. میلان برای قهرمانی دیگه هر بازی براش یه فینال شده و اگه به ما ببازه اختلافش با اینتر دو میشه. ولی به نظرم اینتر امتیازهایی رو از دست خواهد داد. حالا ایشا... ما ببریم و میلان هم حال اینتر رو میگیره.

خبرها چون زیاد بود مهمتر ها رو میذارم.

آنیلی انگار کله اش بهتر از بقیه این دور و بریهاش کار میکنه.
بازم اسمهای بزرگ تو لیست خرید میروند و تا آخر ببینیم چی ازش در میاد
حرفهای بوفون و نبود په په و دربی ایتالیا از نوع آث:

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

په په محروم ما تو بازی با میلان هست و آمار بازی:


دیداری حساس در خانه یوونتوس، مصاف 205 روسونری و بیانکونری که پیش از این 71 پیروزی، 70 تساوی، 63 شکست، 286 گل زده و 277 گل خورده را به نام یووه می بیند. در این میان 151 بازی در سری ا برگزار شده که یوونتوسی ها 52 پیروزی، 53 تساوی، 46 شکست، 209 گل زده و 204 گل خورده خود را این مسابقات به دست اورده اند. دیدار رفت این فصل نیز با برتری دو بر یک یوونتوس تمام شد. در ده دیدار اخیر دو تیم نیز 4 پیروزی، 3 تساوی، 3 شکست، 12 گل زده و 15 گل خورده از ان بانوی پیر است. دیدارهای پرگل در کارنامه این دو تیم دیده می شود، برتری 3 بر صفر میلان در اخرین بازی فصل گذشته و یا پیروزی های 4 بر 2، 3 بر 2 یووه. تاکنون بیانکونری 75 بازی را میزبانی کرده که توانسته 34 پیروزی ( اخرین پیروزی خانگی در تاریخ 14/12/2008 با نتیجه 4 بر 2)؛ 21 تساوی ( اخرین تساوی خانگی در تاریخ 12/3/2006 با نتیجه بدون گل )؛ 20 شکست ( اخرین شکست خانگی در تاریخ 10/1/2010 با نتیجه 3 بر صفر) 118 گل زده و 94 گل خورده را کسب کند. در میان بازیکنان بونیپرتی با 14 بازی و دل پیرو با 13 در صدر بیشترین حضور ایستاده اند و بونیپری در کنار بورل و سیووری 5 گله است و کاپیتان الکس نیز با 4 گل زده در پشت سر انان قرار دارد.

خانه ای جدید تیمی جدید می خواد؛100 میلیون یورو برای خریدهای تازه

t02gfjfad6g3zfwe8ey.jpg

یوونتوسی ها برای اینکه بتوانند بار دیگر همان یوونتوس قدرتمند و بزرگ شوند برنامه های زیادی را در سر دارند اما تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده اند و به نظر میرسد برنامه اصلی انان که پس از بازگشت به سری ا تنظیم شده بود با پایان فصل جاری شروع شود.
پس از بازگشت بانوی پیر به سری ا پیش بینی شد مدیران در نظر دارند سه فصلی را کج دار و مریض به راه خود ادامه دهند و با ایستادن در چهار رده نخست شرایط را برای بازگشت اصلی مهیا سازند. هر چند که در این مدت نیز دو فصل تیره و دو فصل نسبتا خوب را پشت سر گذاشتند.
با رسیدن به مراحل پایانی ساخت ورزشگاه زمان اجرای برنامه های اصلی مدیران یووه نیز فرامی رسد. در خانه جدید باید تیمی جدید شد. بنابر این در نخستین گام بودجه مورد نیاز برای خرید ستاره های تکنیکی و موثر و نشستن یک مربی مقتدر و حرفه ای که راه پیروزی و زندگی در یوونتوس را بداند تعیین کننده است.
در کنار این نکات مهم که اهمیت بالایی دارد، فروش برخی مهره های کم تاثیر مانند گریگرا، رینائودو اهمیت زیادی دارد زیرا گروهی از بازیکنان یووه باید به درب خروجی باشگاه راهنمایی شوند تا تیم اماده خرید ستاره ها و بازیکنان موثر و خوش کلاس باشد.
تابستان گذشته اکثر مهره های قدیمی از یووه جدا شدند بنابر این در این بخش با مشکلات زیادی روبرو نخواهند بود مگر اینکه بر سر تمدید قرارداد بوفون، دل پیرو و یا کیه لینی مسائل ناخوشایندی پیش اید.
از زمان بازگشت به سری ا تاکنون مهره هایی همانند تیاگوو دیه گو به یووه امدند که نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند بنابر این هواداران از مسولین این بخش درخواست دارند این بار در خرید بازیکنان دقت بیشتری داشته باشند و سعی در خرید ستاره ها داشته باشند نه مهره های عادی زیرا دریووه امروزی به اندازه کافی مهره معمولی وجود دارد .
در این میان گفته می شود سران یووه در نظر دارند مبلغ بخش نقل و انتقالات را به 100 میلیون یورو افزایش دهند که در این صورت اگر مدیران این بخش بررسی و هوش کافی داشته باشند به خوبی می توانند تعدادی ستاره و مهره کارساز را بیانکونری نمایند و همانند فصول گذشته مبلغ مورد نظر را هدر ندهند. اگر این 100 میلیون در اختیار بخش خرید و فروش باشگاه قرار گیرد می توان نخستین گام های موفقیت را در یووه شاهد بود.
در لیست احتمالی بازیکنانی نظیر اگوئرو، ماسکرانو، ویدیچ دیده می شود که مطمئنا در کنار انان نام مربی ای بزرگ دیده خواهد شد زیرا داشتن مربی ای خوش فکر که تشنه پیروزی ست می تواند یوونتوس را به تیمی بزرگ و قهرمان دهه 90 برساند.

تغییرات یوونتوس را در تابستان مشاهده خواهید کرد
lkfj522zhoykcn9e1a.jpg

بدون شک در روزهای سخت و بحرانی یوونتوس تنها کسی که تصمیم گیرنده ی اصلی می باشد اندره ا انیلی مدیر ارشد تیم تورینی می باشد که باید با تصمیمات صحیح خود تیم را از این شرایط خارج کند.مرد شماره یک یوونتوس در گفتگویی گفت:

" مجموعه ى يوونتوس اتحاد خود را حفظ كرده است و اين مهمترين چيزى است كه بايد در اين شرايط وجود داشته باشد ، در واقع ما مى دانيم كه در تابستان آينده چه تغييراتى را بايد انجام دهيم اما اين باعث نمى شود كه برنامه هاى كنونى خود را زير پا بگذاريم "

عملكرد دلنرى :
" در ديدارى كه با وى داشتيم علاوه بر نتايج ضعيف ، بسيارى از نكته هاى خطرناك و مهم را نيز در نظر گرفتيم ، عملكرد و نتايج دور از انتظار آينده ى دلنرى و تيم را به خطر خواهند انداخت ، البته دلنرى نيز مى خواهد شايستگى و توانايى خود را اثبات كند "

تمديد قرار داد كاپيتان :
" وى به ما گفت كه خواستار ادامه ى حضور در يوونتوس است و بدون شك اين براى ما يك افتخار خواهد بود ، هفته ى آينده جلسه اى را به اين منظور تشكيل خواهيم داد تا تمام مشكلات را برطرف كنيم "

سهام متعلق به lafico :
" لافيكو 7.5 سهام يوونتوس را در اختيار دارد و در صورتيكه احساس خطر كنيم ، با استناد به قانون حساب آنها را خواهيم بست هرچند كه ما اكنون از اين نظر هيچگونه نگرانى نداريم "

اخراج دل نری چیزی را عوض نمی کند
7k9yr1fsmuk2k5ys9t9f.jpg
شرایط باشگاه یوونتوس ایده ال به نظر نمی رسد و بسیاری بر این باور هستند که با اخراج جیجی دل نری سرمریی تیم تورینی مشکلات بانوی پیر حل خواهد شد اما سنگربان شماره یک جهان نظر دیگری دارد.

جیجی بوفون که در دیدار مقابل لچه از زمین بازی اخراج و در مسابقه برابر بولونیا در زمین حضور نداشت به خبرنگاران گفت: "به نظر من جیجی باید تا پایان فصل به عنوان سرمربی در تیم یوونتوس به فعالیت خود ادامه دهد."

"در حال حاضر تغییر سرمربی چیزی را تغییر نمی دهد و بازیکنان باید وظایف خود را در زمین به خوبی انجام دهند و نفری که بر روی نیمکت می نشیند ما را در این راه کمک کند."

"ما باید در دیدارهای خود به انتهای فصل و مکان نهایی خود در جدول رده بندی باشیم تا بتوانیم فصل را با جایگاهی خوب به پایان برسانیم."

[
8thrr26a636uami1564k.jpg
fkjdq36fbkvyqvb5h4.jpg

ماسکرانو یکی از سه هدف بزرگ یوونتوس


به امید پیروزی ...

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب جالب شد
جون جواد دستش نزن.

خب منم ادیت کنم:

مطلب این بود که دو پست کاملا مشابه و همزمان سند شد که باز هم مهر تاییدی بر هماهنگی ما جواد ها :دی بود.
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ممنون جواد جان دیگه پاک کردم:دی :D
راستی از Roby عزیز هم برای گذاشتن خبر های خاطره انگیز سپاسگذاریم.

امیدوارم حداقل این بازی رو ببریم که اگه ببازیم دیگه امیدی برای سال آینده هم نمی مونه:eek:
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
ممنون از روبی عزیز. آقا ما با مصاحبه هم نتونستیم اسم شما رو دریابیم. :دی حدسم علی هست. درسته؟
دقيقا علي نيست ولي خوب همين علي خوبه اگه دوست داريد

راستي من ديشب عملكرد تيم رو در اين فصل بررسي مي كردم به نكته جالبي برخوردم عليرغم اينكه فصل اسفباري بوده ولي تقريبا مقابل تمام تيمهاي قوي و رقباي سنتي موفق بوديم و به نظر من اين نشون ميده كه مشكل تيم بيشتر روحي و رواني هست چون در بازيهاي مهم كه خودبخود اثر انگيزشي در بازيكنان داره نتايج خوب بوده

اينتر يك برد يك مساوي
ميلان يك برد خارج از خانه
رم مساوي
لاتزيو يك برد
اودينزه يك برد يك باخت
فقط به ناپولي باختيم كه البته بازي برگشت مونده
جمعا از 8 بازي با تيم هاي بالاتر از خودمون 14 امتياز گرفتيم كه بيش از نيمي از امتيازات بوده
مقابل سه تيم سنتي اينتر - ميلان و رم هم كه اصلا نباختيم
ميلان كه تيم اول هست از همين تعداد بازي با 6 تيم اول 12 امتياز گرفته

يك نكته اميدوار كننده در جدول اينكه اودينزه بازيهاي سخت داخل خانه و لاتزيو بازيهاي سخت خارج ازخانه ( با 6 تيم اول ) رو در پيش دارند كه اگه تيم از اين وضعيت افت شديد روحي خارج بشه ميشه به مقام حداقل چهارمي اميدوار بود
 
Last edited:

moeinfans

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2009
نوشته‌ها
638
لایک‌ها
31
محل سکونت
در دههٔ ۸۰ میلادی
سلام به همه یوویی‌های عزیز امشب در کنار هم هستیم تا یک شکست سنگین رو به تیم دوست خوبم علی‌ (ARMF) وارد کنیم :دی
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
سلام به همه یوویی‌های عزیز امشب در کنار هم هستیم تا یک شکست سنگین رو به تیم دوست خوبم علی‌ (ARMF) وارد کنیم :دی


درود ...

هرچه از دوست میرسد، نیکوست ... ;)
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
دوستان اگه قرار باشه بعد از برد میلان دوباره مثل بعد از بازی با اینتر باشیم که....
حدس میزنم بازی مساوی میشه
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
moeinfans عزيز خيلي مخلصيم
خدمت جناب Armf عزيز هم به شدت ارادت داريم
راستي آي دي شما منو بدجوري ياد يه كاربري از گذشته هاي دور ميندازه با آي دي Aramaf البته مطمئنا ارتباطي مابين اين دو وجود نداره

به اميد پيروزي البته از نگاه آمار بازي بسيار سختي خواهد بود ميلان عملكرد خارج از خانه اش فوق العاده بوده اما بهرحال اگه در سن سيرو تونستيم پيروز بشيم ميشه در دل آلپي هم ميلان رو شكست داد
پاشنه آشيل ما دفاع هست كه بسيار پرنوسانه فقط خدا كنه امشب از شبهاي خوب خط دفاعيمون باشه و خدا كنه الكس از ابتدا در ميدان باشه


ديشب رمي ها هم با يك پنالتي در آخرين دقايق بازي رو از لچه بردند و فاصلشون با ما در حال حاضر به 5 امتياز رسيده
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام به همه.
کم کم استرس بازی داره وارد میشه. ولی راستش اینبار کمتره با اینکه تو خونه هم هست ولی انگار حسم خیلی قوی نیست. یعنی مثل این بازی آخر با اینتر نیست. خدا رو شکر اونها رو بردیم. میلان این بازی رو ببره شانس قهرمانیش خیلی خیلی زیاده. ولی من فکر کنم مساوی بشه.

راستي من ديشب عملكرد تيم رو در اين فصل بررسي مي كردم به نكته جالبي برخوردم عليرغم اينكه فصل اسفباري بوده ولي تقريبا مقابل تمام تيمهاي قوي و رقباي سنتي موفق بوديم و به نظر من اين نشون ميده كه مشكل تيم بيشتر روحي و رواني هست چون در بازيهاي مهم كه خودبخود اثر انگيزشي در بازيكنان داره نتايج خوب بوده

جمعا از 8 بازي با تيم هاي بالاتر از خودمون 14 امتياز گرفتيم كه بيش از نيمي از امتيازات بوده
مقابل سه تيم سنتي اينتر - ميلان و رم هم كه اصلا نباختيم


يك نكته اميدوار كننده در جدول اينكه اودينزه بازيهاي سخت داخل خانه و لاتزيو بازيهاي سخت خارج ازخانه ( با 6 تيم اول ) رو در پيش دارند كه اگه تيم از اين وضعيت افت شديد روحي خارج بشه ميشه به مقام حداقل چهارمي اميدوار بود
این قضیه نتایج خوب برابر این سه تیم یعنی میلان و اینتر و رم دقیقا تنها نکته یقابل اتکا باشگاه در این فصل بوده و آرامش بخش البته. وگرنه تا الان این دلنری ده بار اخراج شده بود. امیدوارم امشب هم این روند ادامه پیدا کنه.
البته یه باخت به رم دادیم ولی تو جام حذفی بود.

سلام به همه یوویی‌های عزیز امشب در کنار هم هستیم تا یک شکست سنگین رو به تیم دوست خوبم علی‌ (ARMF) وارد کنیم :دی

درود ...

هرچه از دوست میرسد، نیکوست ... ;)

آقا خبر میدادید یه گاوی ، شتری چیزی حداقل این ماروتا رو جلوتون میزدیم زمین :دی . بی خبر!
معین جان، دلم نمیاد حالا که علی آقا اومده اینجا دست خالی بره:دی ایشاا.. یه گل خوشگل کاپتان بهشون هدیه بده. :دی


دوستان اگه قرار باشه بعد از برد میلان دوباره مثل بعد از بازی با اینتر باشیم که....
حدس میزنم بازی مساوی میشه

البته دم رو غتیمت شماریم بهتره. میلان رو ببریم. تا یعدش خدا بزرگه. :happy:
 

moeinfans

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2009
نوشته‌ها
638
لایک‌ها
31
محل سکونت
در دههٔ ۸۰ میلادی
moeinfans عزيز خيلي مخلصيم

کوچیکتم روبرتو :دی

سلام به همه.
کم کم استرس بازی داره وارد میشه.

آقا خبر میدادید یه گاوی ، شتری چیزی حداقل این ماروتا رو جلوتون میزدیم زمین :دی . بی خبر!
معین جان، دلم نمیاد حالا که علی آقا اومده اینجا دست خالی بره:دی ایشاا.. یه گل خوشگل کاپتان بهشون هدیه بده. :دی

:happy:

استرس بازی چیه بابا , با نتیجه سنگین شکست میخورن شک نکن
جواد ، علی‌ امضا داده امشب وقتی‌ میلان گٔل خورد شاباش بده چون همه دارن میرقصن علی‌ هم پول میریزه سرشون :دی
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
معین جان، دلم نمیاد حالا که علی آقا اومده اینجا دست خالی بره:دی ایشاا.. یه گل خوشگل کاپتان بهشون هدیه بده. :دی
:happy:


درود جواد گل...

البته، چرا که نه؟ مام سعی میکنیم این بزرگواری رو جبران کنیم. البته طبق عادت، ما چندبرابر جبران میکنیم.

پاینده باشی...
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
آقا میلان رو می زنیم . والسلام
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
الساندرو ماتری: اگر مقابل میلان گل بزنم، شادی می کنم

الساندرو ماتری، مهاجم یوونتوس در صحبتهایی اعلام کرد که در صورتی که در دیدار تیمش مقابل میلان به گل برسد،لحظه ای برای شادی کردن درنگ نخواهد کرد.

ستاره ایتالیایی که فوتبالش را در آکادمی جوانان میلان آغاز کرده، اکنون خودش را کاملا متعهد به بینکونری می داند.

او در بازار نقل و انتقالات زمستانی از کالیاری به یووه پیوست و در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل میلان به لاستامپا گفت:« من هیچ حسرتی نمی خورم که به جای میلان به یوونتوس پیوسته ام.من 12 سال پیراهن روسونری را برتن کردم و در ابتدا بازی کردن مقابل آنها برایم اندکی عجیب بود ولی الان دیگر این طور نیست. اگر در دیدار مقابل میلان گلزنی کنم، قطعا شادی خواهم کرد.»
ماتری درادامه در مورد قدرت روسونری هم صحبت کرد و گفت:« فکر می کنم در حال حاضر زلاتان ایبراهیموویچ و ساموئل اتوئو بهترین مهاجمان دنیا هستند ولی الگو و سمبل فوتبالی من مارکو فان باستن است.در تیم کنونی میلان هم از کوین پرینس بواتنگ بیشتر از همه می ترسم.»

ایشالا که گل نمیزنه:D:D:D
 

seebzamini

Registered User
تاریخ عضویت
6 می 2009
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
17
محل سکونت
IRAN
امشب ميلان با يوونتوس بازي داره :thumbsup: چه ساعتي شبكه 3 نشون ميده؟
 
بالا