• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
خب خسته نباشید :)

از گتوزوی ما گل خوردید.

ببینم یه سوال. این دل نری چرا الکس دل پیه رو رو بازی نمیده ؟
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
خب با اجازه از جواد ها که خودشون میدونن یه جوره دیگه دوسشون دارم.و یه جورایی تاپیک متعلق به این دو عزیزه.
جواد(JVD) به خدا از نیم فصل که فهمیدم از دلنری خوشتون میاد سعی کردم به این بشر بد و بیراه نگم.ولی الان دیگه احساس میکنم نمیشه.
آخه دلنری احمق کی به تو گفته تو مربیی واقعا؟تو تیم داریم میمیریم از فقر یه فانتزی باز اونوقت دلپیرو تا 80 رو نیمکته؟
ما میایم میشینیم پای بازی که بازی اسطورمون رو ببینیم.نه یه احمفی مثل مارتینز
تو کی هستی که بخوای با اسطوره ی ما لج کنی.
چند تا کاشته تو نیمه اول داشتیم که دلپیرو میتونست ....
یعنی این چی دیده تو اون مارتینز که فیکس بازیش میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا سریتر اخراجش کنین بره گم شه.از هیچ کسم به اندازه ی این ماروتا نفرت ندارم.
تمام ابهت و شناسنامه ی تیم رو با بی احترامی تمام به بهترین بازیکنامون از بین برد.
واقعا این بازیکنا در حد نیمکت یوونتوس هم نیستن.به خدا هنوز توجیح نشده داره تو چه باشگاهی کار میکنه:(:(
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
خب پیش بینی ما درست از آب در نیومد و باختیم ، من بازی رو ندیدم ، ولی نتیجه نشون میده در زمین چه کردیم !!
خیلی وقته که میگم دل نری به دردمون نمیخوره ، بازیکنا در حد اسم تیم نیستن ، پس از این به بعد ساکت میشم و اعصاب خودم رو خورد نمی کنم. :f34r:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام.
دیشب میخواستم این پست رو بدم. خیلی ناراحت بودم و کپی کردم و سیو کردم ولی ارسال نکردم. الان دیدم خیلی ادیت نیاز داشت.

do.php

خب باختیم.
خوب شروع کردیم ولی هر چی به آخر اومدیم بی هدف تر شدیم.
بازیکنهامون هم همینطور/ کراسیچ. کیه لینی . ملو و... کلا از دقیقه یک تا نود هر چی گذشت بازیشون بدتر شد. درست مثل حرکت تیم
خودم راحت با این جریانات فوتبال کنار میام. همون روزی که تو سنسیرو این تیم رو بردیم و نذاشتیم نفس بکشه من پیش خودم فکرشو کردم که ممکنه بازی برگشت همه چیز برعکس بشه و شد. بهر حال فوتباله دیگه.
یووه راحت تسلیم میشه و این هزاران سال با اون یووه ای که تا دقیقه نود میجنگید فرق داره. دقیقه نود مال ما بود چون همیشه تا اون موقع مبارزه میکردیم ولی الان عملا بعد از گل همه اماده باخت بودند. سخته / برای من که واقعا سخته.

بازم میگم این یه بازی بود و تموم شد . ولی این شکل تیم هست که مهمه. ممکن بود میلان به ما ببازه ولی چیزی که مهم تر بود این بود که میلان اوضاعش خوب بود. ما اینتر رو هم با همین اوضاع بردیم. شاید فکر میکردیم که میلان رو هم میبریم. یه جورایی استخوان لای زخم میذاشتیم. ولی شاید بهتر باشه خودمون رو بشناسیم. // جالبه که همه تیمو میشناسیم ولی انگار تو ایتالیا به تعریف فوتبال و شناخت و.... با اینجا فرق داره. دیگه همه میدونیم اوضاع چطوره و چی خوبه و چی بد. بهتره مدیران متوجه بشتد و عمل کنند

73vuzvw0i7oi474iit5.jpg

ما باختیم.این ( ما) یعنی یوونتوس بزرگ ایتالیا که عادت کرده ده هفته اخر فصل رو به فنا بده و بره تعطیلات. ولی زیاد سخت نیست که ببازیم. یعنی غصه اش اینه که چرا اینطوری باشیم. درواقع ما خوب نیستیم

یه جمله بگم به رضا، رضا جان من هم از دست کارای دلنری عذاب میکشم. مخصوصا که برخوردهاش رو با دلپیرو میبینم. ولی خب از همون کاپتان یاد میگیرم که امیدوار باشم و باید مبارزه کرد. قبول دارم وسط های فصل و اوایل توجیهات دلنری رو قبول میکردیم و یه جورایی بهش حق هم میدادیم. و... اما خب حالا دیگه چیزی نیست برای از دست دادن و ما باختیم. نه یه بازیو/ بلکه بیش از یک فصل رو. دیشب امیدوار بودم که صبح اولین خبر رفتن دلنری باشه که الان این قضیه محقق نشد.


چند سال پیش چو افتاد که غلام پیروانی بیاد استقلال. من میدونستم موفق نمیشه اگه بیاد، ولی این مربی رو دوست داشتم. خب نیومد و تموم شد. ولی امسال مطمعن شدم که اگه میومد اصلا موفق نمیشد. نمیخوام یووه رو با استقلال و یا غلام پیروانی رو با دلنری :دی مقایسه کنم. ولی یه جورایی همسنگ هستند در مقیاس. دو مربی بازیکن ساز که به تیم بزرگ برسند و حالا شرایطشون فرق میکنه.
دلنری میتونست برای ما کاپلوی رم باشه و تیم رو زنده کنه. بهش روح بده. و... اما این کار و نکرد. در واقع این دلنری اون دلنری نبود. منظورم اینه که فکر کرد برای یووه باید یه کارای دیگه ای بکنه و تو کارش تغییر روش داد و عملا تو همین پله گند زد.
اون چیزی که من ازش شناخت داشتم این بود که انگیزه رو می پرستید همون کاری که با بازیکن جوون میکنند ولی الان میخواهد حکومت کنه و دیگه خبری از مربی گری نیست. مربی یه نگاهش و یه جمله اش بازیکن و دگرگون میکنه و دلنری دیگه اینکارو نمیکنه. اون به بن بست خورده و داره دست و پا میزنه و در واقع لجاجت شد موجب شکستش.

ما دیگه این فصل و از دست دادیم و برای من تموم شده هست. یه بازی با رم مونده که شخصا برام خیلی مهم نیست. اروپا هم نمیریم. واقعا تلخه ها. یووه اروپا نباشه. اگه دست من بود از این تیم 5 تا بازیکن رو نگه میداشتم و بقیه رو قراردادهاشون رو پاره میکردم با پولش میزدم تو صورتشون. باهات خیلی موافقم که توجیه نیستند کجا هستند. نه فقط دلنری بلکه خیلی بازیکنهامون هم و اون ماروتا که وقتی تصویرش رو نشون داد حس کردم داره به یووه پوزخند میزنه. حس کردم یه دشمن و نفوذی تو تیم هست. یه مجرم. هیچ کس نمیتونه با اله مبارزه کنه. 80 دقیقه رو نیمکت بود. برای هواداران کف زد. سوته زمان خودشو گرم کرد. این بشر یه معجره هست. بعد این همه بزرگی و افتخار برای ده دقیقه بازی تشنه هست و تیمش و دوست داره نه خودشو. نمیشه با عشق مبارزه کرد. دلنری امشب و هر بازی با این کاراش محبوبیت این پسر رو بالاتر میبره. اگه تیم مثل او تلاش میکرد ما الان صدر جدول بودیم

بگذریم. اصلا نفهمیدم چی گفتم.
اینطوری همه حرفام رو جمع بزنم
حالم بد شد. از باخت فقط دو درصد ناراحتم و فراموشش کردم. یک درصد برای باخت و یک درصد چون به میلان بود. نود هشت درصد از اوضاع خود یووه ناراحتم. دلنری برو. تو هم برای ما مربی نشدی. ماروتا نفرت انگیزی. هر مربی ای که تو یووه اله رو تحقیر کرد عاقبت یا خوار شد و یا اشتباهش و قبول کرد تا رستگار شد. از کاپلو بگیر تا همین دلنری

حالا تا کی باید این مربی رو تحمل کرد نمیدونم. فقط امیدوارم نفر بعدی یه مربی باشه و نه یه زورگو. یه کسی که وقتی چیزی برای یاد دادن به بازیکنش نداره اونو گوشه رینگ نذاره. میترسم برن یکی کودنتر از این رو بیارند. حرف از اسپالتی هست که از این بدتره. کاپلو که باز میخواد حکومت نظامی به پا کنه. ازش بیزارم. و... کاش دشام بود. برند گاس رو بیارند. برن یه ادم حسابی بیارند.
سیاهروزی های ما دنباله دار شده.

همه حرفهام بی ربط و شاخه به شاخه بود. دیگه بیشتر حسش نیست.
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب , گفتنی ها رو دوستان گفتن منم اصلا فکرشو نمی کردم الکس رو نیمکت باشه چه برسه به این که دقیقه 80 بیاد به بازی.

بگذریم , امیدوارم سال آینده تو ورزشگاه جدید هیچ کدوم از این سه نفر رو توی یووه نبینم.

73vuzvw0i7oi474iit5.jpg
 

Ronan

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
6,457
لایک‌ها
876
محل سکونت
Tehran
به نظرم یوونتوس رسما بعد از کالچو پولی نابود شد ... حد اقل 10 سال زمان نیازه تا دوباره یووه همون یووه سابق بشه

الان نه مربی داره نه بازیکن نه هیچی ... بازیکنی هم نمیاد توش چون کسی نیست که به خاطرش بیاد

پول هم که نداره تا پولای نجومی خرج کنه ... البته سال دیگه محرومیت موجی تموم میشه شاید اون بتونه یه تکونی

به یووه بده
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
oh8h4v068g0j9sqichh.jpg


سکوت بی علاقگی، اعتراض جدید تیفوسی های یووه

صبر تمام شد. البته این مسئله را می توان از هفته گذشته و زمانی که بولونیا در خانه یووه به برتری نزدیک می شود فهمید، زمانی که گل دوم مارکو دی وایو وارد دروازه بانوی پیر شد. در پایان بازی پیچ جنوبی خود به خود به پا خاست. شعارهای همیشگی در کنار سوت های ممتد اعتراض.

اما این هفته انتظاری که داشتیم روی نداد و گروهی از تیفوسی های متعصب بیانکونری که در پیچ شیره ا دیدار یووه را تماشا می کردند و برای دومین هفته متوالی شاهد شکست تیم شان در خانه و سومین شکست متوالی شان بودند هیچ سوت اعتراضی نزدند.

از این سکوهای المپیکو تنها یک صدا و یک همخوانی شنیده می شد " صبر تمام شد، برای شما تنها سکوتی از بی علاقگی و بی احساسی وجود دارد " این در حالی بود که تنها با گذشت نیم ساعت از بازی گروهی از هوادران یووه که در سکوهای دیگر ورزشگاه حضور داشتند شروع به اعتراض نسبت به نحوه ترکیب تیم دل نری و تاکید به ادامه اشتباهات وی از دیدار برابر لچه تا به امروز بودند، کردند.

نیمه نخست به پایان رسیده و پیچ شیره ا شروع به خواندن جمله ای از بونیپرتی می کند " در یوونتوس پیروز شدن مهم نیست " (کنایه به این مسئله که یوونتوس عادت به پیروز شدن دارد ). این شعار نشان می دهد که هواداران بیش از گذشته عصبانی اند و باید چاره ای جست در طول 15 دقیقه میان دو نیمه به طور متوالی شنیده می شد.

نیمه دوم با شرایط مشابه اغاز می شود و پیچ جنوبی به سر دادن شعار صبر تمام شد و برای شما تنها سکوتی از بی علاقگی و بی احساسی وجود دارد ادامه می دهد.

اما زمانی که گل رینو گاتوزو به ثمر رسید شرایط بیش از پیش وخیم تر میشود. فریاد خشم در کنار شعار صبر تمام شد شکل قوی تری به خود گرفت و بیش از هزاران بار شعار شرم اور است را به خوبی می توان شنید.

این پایان کار نبود این گروه دل نری را هدف گرفت و بی لیاقتی وی را با فریاد زدن نام مارچلولیپی و لوچانو موجی نشان داد. مدیری که روز گذشته بار دیگر به ورزشگاه المپیکو بازگشته بود. یوونتوس سرشار از بحران است و این بحران با خشم هواداران بیشتر می شود.

زمانی به پایان بازی باقی نیست و حالا دل نری زیر فشار تیفوسی ها تصمیم می گیرد الساندرو دل پیرو را به میدان وارد کند تصمیمی که خیلی دیر شده. تنها زمانی که الساندرو به میدان می اید می توانید شعار یکدست ورزشگاه المپیکو " تنها یک کاپیتان وجود دارد " را بشنوید. تا برای یک دقیقه اعتراضی شنیده نشود.

ده دقیقه پایانی بازی هزاران بار بیشتر از پیش " شعار شرم اور است و برای پیروزی از ووینوو بروید " را شنیدیم و زمانی که سوت پایان بازی به صدا در امد سکوت پیچ جنوبی ثابت کرد که این بار اعتراض این گروه از تیفوسی ها بیش از گذشته اندوه بار و نگران کننده است، اعتراضی به نام سکوت بی علاقگی. این گروه ورزشگاه را در میان سکوت مرگباری ترک کرد سکوتی که معنای بسیاری دارد.
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
من این یکی دو روز هر چی با خودم کلنجار رفتم چیزی بنویسیم دیدم اصلا حسش رو ندارم
فقط خوشحالم که امسال دومین تیم محبوب من که وضعیتی مشابه یووه داشت یه تکونی به خودش داده و یکی از اسطوره های باشگاه رو بعنوان مربی انتخاب کرده روند تیم هم بسیار مثبت و امیدوارکننده است و اون تیم تیمی نیست جز لیورپول و اون فردهم کسی نیست بجز کنی دالگلیش که بهترین خاطرات فوتبالی ام با لیورپول در زمان مربیگری و بازیکنی او شکل گرفت عصر طلایی قرمزهای آنفیلد

یووه اما با این آشفتگی فعلا به جایی نمی رسه و برای ما که عادت به بزرگی یوونتوس داشتیم تحمل این وضع بسیار مشکله


به عقیده من هم یووه بعد از ماجرای کالچوپولی بدجور عقب افتاده و در فوتبال امروز که موفقیت و حضور در عرصه رقابتهای اروپایی پولهای هنگفتی به باشگاه ها سرازیر می کنه و این پولها هم به نوبه خود تیم رو بزرگ وبزرگتر میکنه اگه تیمی چند فصل عقب بیفته واقعا بازگشتش دشواره مگر اینکه مثل منچستر سیتی یک مالک ثروتمند بیاد و هزینه کنه

اما در این اوضاع عملکرد تیمهایی مثل آرسنال امیدوار کننده است که میشه با بودجه های کم هم تیمهای خوب ساخت

یووه باید قبل از هر چیز سیاست کلان خودش رو مشخص کنه من معتقدم که ما کلا دو گروه تیم داریم باشگاه های معمولی و باشگاه های با شخصیت و بزرگ
در میان باشگاه های بزرگ میشه به سه ساختار و سیاست کلی اشاره کرد
1- گروهی از باشگاه ها که یک سیستم و سبک و مکتب خاص بنیانگذاری کرده اند ( البته سالها کار می بره) و حتی بدون انبوه ستارگان هم می بینیم که باشگاه روح بزرگی داره و حتی بازیکنان متوسطی هم که به تیم میاند بعضا با فضای حاکم رشد می کنند اینگونه تیمها معمولا استخوانبندی و بقول دوستان بازیکنانی که شناسنامه باشگاه و هویت سبک اون هستند رو به یکباره از دست نمی دند و به مرور با جایگزینی نفرات مناسب که اغلب از میان استعدادهای بالقوه انتخاب میشند ضمن حفظ مکتب باشگاه اون رو در طی سالیان مختلف به پیش می برند از جمله اینگونه تیمها میشه به منچستر - بارسلونا و تا حدودی میلان ( بخصوص زمان آنجلوتی) اشاره کرد بارسا حرکتش رو از زمان رایکارد شروع کرد و یک سیستم بنیادی رو در تیم پایه گذاری کرد در حالیکه تا قبل از اون وضع بارسلونا چیزی شبیه به یووه بود
2- گروه دوم تیمهایی هستند که با صرف هزینه های زیاد و جدب ستارگان متعدد قدرت تیمشون رو سال به سال حفظ کرده و افزایش میدند معمولا به سرعت مربی عوض می کنند و بهمین خاطر هم سبک بازی پایداری ندارند از جمله این تیمها میشه به رئال - چلسی منچستر سیتی و اینتر اشاره کرد
3- و گروه سوم تیمهایی هستند که در رقابت با دو گروه اول هم از لحاظ قدرت و هم از لحاظ سرمایه خیلی پایین تر هستند اما یک سبک و مکتب پایه دارند و تکیه شون بر جذب استعدادهای جدید و ایجاد تیمهای پویا و جوان هست این باشگاه ها معمولا در مسابقات اروپایی تا قبل از اینکه نقش پول و ستاره ها اینقدر زیاد بشه تیمهای موفقی بودند اما امروزه بیشتر در لیگهای داخلی موفق هستند از مثالهای بارز این تیمها میشه به آژاکس و پورتو اشاره کرد هرچند که این تیمها امروزه به ندرت در مسابقات اروپایی به مقامی میرسند اما هنوز هم تیمهای قابل احترامی هستند و از همه مهمتر اینکه با بودجه های کم معمولا موفقیت های قابل قبول و حتی درآمد های خوبی رو بدست میارند

البته تیمهایی هم هستند که در حد فاصل این مرز بندیها قرار می گیرند مثل بایرن مونیخ - رم - لیورپول و ...

یووه الان در همون دسته بندی اول در میان تیمهای معمولی هست تیمهایی که هیچ برنامه بلند مدتی برای موفقیت ندارند. یوونتوس امروز نه بازیکن می سازه نه استعداد های جدید رو می کنه نه ستاره میخره و نه یک سبک بازی خاص خودش رو داره ا
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام.

juvesmile2oa1us6.gif
juvesmile2oa1us6.gif
juvesmile2oa1us6.gif

خبرها:

اینطوری شروع کنم: تیم صدر نشین با تیم هفتم جدول بیست امتیاز کامل اختلاف دارند. ما هفتم هستیم. :f34r: بگذریم. این در راستای مصائبمون بود.

تو این روزهای بد تا وقتی که خودم بکشم و وقت بشه بیشتر خبرها می پردازم و البته باید کمک کنید.

یه گشتی زدم و خب اونچیزهایی رو که دستگیرم شده اینجا منتقل میکنم.


از وضعیت مربی شروع کنیم.

ظاهرا باشگاه قصد تغییر مربی رو بزودی نداره و بازم به اینده موکول کرده. حالا این اینده یه بازی دیگه باشه یا تا اخر فصل نمیدونم.
از ویالی به عنوان شخصی یاد میشه که باشگاه نسبت بهش تمایل داره و خود ویالی هم در گیر و دار پاسخ خودش هست. ظاهرا در ایتالیا جوی مثبت برای ویالی هست و از اون به عنوان بتی محبوب برای هواداران یاد شده. البته تو این مطلب ماجرا به تابستان آینده موکول شده.
y6atbeq5hmbd6sys0off.jpg
دیگه ویالی رو همه میشناسیم ولی در مورد سابقه مربیگری بگم که دو تا تیم داشته. با چلسی در دو فصل تقریبا به استثنا لیگ برتر همه جامها رو برد و تو اروپا هم یوفا و سوپر کاپ رو برد. تیم بعدیش واتفورد بود که یک فصل اونجا بود و از 20 برد و 21 باخت و 11 مساوی بدست اورد و از سال 2002 تا الان تیم نداشته.
نمیدونم اون ستاره دوست داشتنی میتونه مربی خوبی باشه یا نه. ولی فکر نمیکنم برامون مفید باشه. فقط ممکنه خراب بشه.

اما ادامه بدیم با یه مطلبی که کلی تر بود ولی من جزئی تر بگم:

اینطوری شروع میشد که انیلی جوان تحت تاثیر از قدرت و شناخت موجی از کار باید بهتر بدونه که بعد از اتمام محرومیت موجی ، اونو جایگزین ماروتا کنه. و باید بگم این محرومیت حدود نیمه تیر به پایان خواهد رسید.
cbz43jca7zpn6oshrmie.jpg
در ادامه اومده که گزینهای مربی گری اسپالتی و ویالی و دشامپ هستند. نویسنده گفته که ویالی و دشامپ بازیکنانی تحت تاثیر یووه و بزرگی این باشگاه هستند و همه چیز رو برای باشگاه فدا خواهند کرد و اصلا کارنامه و اعتبار شخصیشون رو در نظر نخواهند گرفت. و در مورد اسپالتی سرنوشتی نا معلوم رو اعلام کرده که ممکنه مثل دلنری باشه و یا بهتر که معلوم نیست. و گفته که مربی هایی که به یووه امدند از زاکرونی و دلنری و فرارا مربیان بدی نبودند ولی در یووه شرایط خاصی رو تجربه کردند.
jb028lla9kqc6b6viv9w.jpg
کاپتان بعد از بازی یه ویدیو داشته که تو این مصاحبه گفته:
بعد از شکست در مقابل میلان ما سه شکست بد رو داشتیم و باید خونسرد و با ارامش تجزیه تحلیل کنیم. داریم شرایط خاصی رو تجربه کنیم. تو بازی میشد هر اتفاقی بیافته ولی متاسفانه خوب پیش نرفت.
swdi27vim9zg0fwd8bm2.jpg
این دوره دشوار هست ولی شنبه فرصتی هست برای خروج از این اوضاع (که به بازی با چزنا اشاره داره). اله در ادامه گفته این فرصت برای بازگشت فرصت خوبی هست ولی ما اون رو هی کمتر و کمتر کردیم. اما اگر همه با هم باشیم زودتر به نتیجه میرسیم و موفق خواهیم بود. (این جمله اخر خیلی پر معنی هست. و مشخصه که همه تیم با هم همدل نیست و یا اشاره به اختلاف نظرهای دلنری داره با نوع بازی همراه ترسی که نشون میده از تیم.)

و یه خبرهایی از خرید بازیکن دیدم که :

در نظر سنجی از هواداران برای انتخاب یه مدافع خارجی برای خرید سانیا و کلیچی از ارسنال اول و دوم شدند و البته یه جای دیگه دیدم که یووه قصد اغاز مذاکرات برای خرید سانیا رو داره.
zw6weftcvmlocojy5qw6.jpg
و یه مورد دیگه یه بازیکن کروات به نام پالیچ یا پالیک هست که تو دینامو بازی میکنه. و ظاهرا یووه قصد خریدش رو داره و رقیبش برای این راه بایرن المان هست. برای این انتقال مبلغ و ارزش 4 میلیون یورو تعیین شده. اینم صفحه ویکی این بازیکن : پالیچ

image.php
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
اول تشکر بابت مطلب تحلیلی که روبی عزیز زحمتش رو کشیده بودند . من هم با شما در خصوص وضعیت فعلی یووه هم عقیده هستم. تصور من اینه که تیم نیاز به یک مربی خاص و حداقل 3-4 بازیکن بین المللی برای درخشش مجدد داره.

اما جواد عزیز از شما هم سپاسگزارم ، من هم فکر می کنم ویالی نتونه کاری برای وضعیت فعلی بکنه ، اگر تیم به سمت خرید ستاره بره شاید بهترین گزینه همون لیپی باشه ولی اگر قصد ساختن پایه ای داشته باشه و هنوز نخواد پول چندانی خرج کنه بهترین گزینه از دید من دشامپ هست و لاغیر.

اسپالتی الان فکر کنم مربی زنیت باشه ، اتفاقا توی بازی تدارکاتی با پرسپولیس دیدمش ، درباره اسپالتی هم شخصا موافق نیستم. الان یووه نیاز به یه آدمی داره که کاملا با جیک و پوکش آشنا باشه ، با شخصیتش و با تاریخش ، ضمن اینکه موفق هم بوده باشه.لیپی یا دشامپ بهترین گزینه هستن ، راستی امثال گاس هیدینک هم میتونن گزینه های خوبی باشن ، مربیانی که خوب بلدند نتیجه بگیرند.

شاد و پیروز باشید
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
یووه الان در همون دسته بندی اول در میان تیمهای معمولی هست تیمهایی که هیچ برنامه بلند مدتی برای موفقیت ندارند.

تعجب میکنم روبی جان!

یووه میشه گفت بیشتر از هر تیم سری آ برنامه ی بلند مدت مشخص و خوبی داشته و اون چیزی نیست جز ساخت استادیوم شخصی.
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
تعجب میکنم روبی جان!

یووه میشه گفت بیشتر از هر تیم سری آ برنامه ی بلند مدت مشخص و خوبی داشته و اون چیزی نیست جز ساخت استادیوم شخصی.
رديو هد عزيز به نظرم مطلب قبلي من رو كامل نخونديد اونجا منظور برنامه بلند مدت براي سبك بازي تيم بود براساس اون دسته بندي سه گانه اي كه البته نظر شخصي بنده هست و الزامي بر پذيرش نيست

آرسنال هم چند سال در گير ساخت استاديوم جديد بود اما به اين حال و روز دچار نشد

منهم اين بخش از نوشته قبلي خودم رو كوت مي كنم
یوونتوس امروز نه بازیکن می سازه نه استعداد های جدید رو می کنه نه ستاره میخره و نه یک سبک بازی خاص خودش رو داره
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام به همه.

خب روش دیروز تا حدودی به نظرم بد نبود. امروزم یه مقداری خبر دیدم. که به نثر جوادی بریم رو خبر گزاری تاپیک :دی

خبر از همه جا... تا انتها بخوانید

کلا اخبار حوالی یووه به نقل و انتقالات منتهی میشه.
هم در نیمکت
و هم در زمین.


خبر اول مربوط میشه به صحبتهایی در مورد جذب یه مهاجم سوئدی بنام یوهان الماندر (Johan Elmander) که در حال حاضر در بولتون توپ میزنه و خبر ها حاکی از اون هستند که در تمدید قرارداد با بولتون به مشکل خورده و در صورت خروج از این تیم یووه مهمترین خواهان اوست. اینم خودم اضافه کنم که این فصل تو لیگ انگلیس خوب کار کرده و امارش به نسبت دیگران خوب بوده.

خبر دوم مربوطه به باستوس هست از لیون که حتما بازیهاش تو تیم ملی برزیل رو هم دیدید. ستاره ای که یووه بعد از جام جهانی قصد بخدمت گرفتنش رو داشت و نشد. حالا گویا روند مذاکرات با قیمت پانزده میلیون داره دنبال میشه

مورد بعدی خبری است از عزم جزم شده ی یووه برای گرفتن یکی از این دو بازیکن. یعنی پیرلو و ماسکرانو . این خبر که به نقل از گازتا دلو اسپورت هست. در ادامه توضیحی میده که گویا خبری در راه است. و اون اینکه ، این قضیه جذب ماسکرانو و باستوس از خبرهایی بوده که اسپالتی انجامش رو بسیار به نفع یووه دانسته و به یووه تاکید کرده که این دو رو از دست ندهد.
و این خودش معنی اینو داره که حتما ارتباطی بین باشگاه و اسپالتی برقرار شده و باید شانس اسپالتی رو تا حدو دی بالاتر از بقیه نامزدها ف خصوصا ویالی دانست.
اضافه کنم که در مورد پیرلو تصمیم گیری به شنبه موکول شده.


اما بازم در مورد موربی
به جز اسپالتی و ویالی سه گزینه دیگه هم بسیار مطرح میشوند . کاپلو / ونگال و دشامپ.
باید اینم بگم که اسپالتی یه مصاحبه کوتاه داشته و تو اون اعلام کرده: پیشنهاد یووه برای من در صورتی که وجود داشته باشه و البته هواداران منو بخواهند برای من یک شغل خوب خواهد بود. سال گذشته هم این پیشنهاد برای من بود اما اون زمان من اماده این کار نبودم.


و بازم مربی/ مطلب اینطوری هست:
دلنری حتما خواهد رفت و این زمان فرا رسیده است. فردای روز چزنا(که یکشنبه باشه) و یا اینکه متغیر بماند تا پایان فصل و شاید او توانست تا پایان فصل موفقیت بیشتری برای یووه بیاورد. هواداران و در شهر همه مربی بومی میخواهند کسی که با یووه اشنا باشد. انها کسی را میخواهند که تاریخش وجود داشته باشد (سابقه داری و امتحان پس دادن) و در این میان حرف از کاپلو هم هست ولی رابطه ای میان ماروتا و مربی زنیت به شکل تلفنی وجود دارد ( که اسپالتی باشه) آنیلی میگوید قصد دارد برای همواداران چاره ای مطمعن را اتخاذ کند ( و تو اصطلاحش از واژه مهیا کردن سوپی گرم برای هوادارن یاد کرده)
خب یه مثل ایتالیایی هم یاد گرفتیم که وقتی میخوان بگن یه کار و تصمیم حسابی انجام بشه برای کسی از اصطلاح سوپ گرم استفاده میشه. :دی

یه خبر دیگه هم هست که یووه بدش نمیاد بتونه همسیک و یا کاوانی اروگوئه ای رو بخدمت بگیره. هر دو عضو ناپولی هستند و یووه دو سال هست که دنبال این همسیک میره. تو جام جهانی هم خوب بازی کرد و جلو ایتالیا خیلی خوب بازی کرد.

کلا تو این خبر ها از همه اسم میاد ولی فکر نکنم بازم خبری بشه. مکسس رم. جیلاردینو و... خیلی های دیگه.

یه مصاحبه با موجی هم انجام شده :
من تشکر میکنم از هوادارن و تیفوسی ها که قدردان من هستند. ولی انها قبل از تشویق من باید به فکر حمایت از تیم در این شرایط سخت باشند. روز بازی با میلان تیفوسی ها مرا بیشتر از همیشه صدا کردند. برای من بازگشت به یووه امری بدیهی و شیرین است. من به یووه علاقه دارم و با انیلی دوستی خوبی دارم و این دو دلیل برای همه کافی خواهد بود. این روزها از ویالی به عنوان نفر اول جایگزینی دلنری یاد میشود و این موردی است که مقامی برای تصمیمگیری آن در باشگاه وجود دارد.
در پایان این مصاحبه جملاتی گفته شده از طرف افکار عمومی به موجی و البته او جوابی نداده. این جملات این هست:
چرا موجی تنها مدیری هست که میتونه یووه رو به قله برگردونه؟موجی صاحب تجربه و شهرت و دانش این کار هست و این همون چیزهایی است که ماروتا و همکارانش ندارند. ............

یک مطلب هم از کلودیو جنتیله. که خودم نمیشناختمش و رفتم دیدم کی بوده. این صفحه ویکی پدیا ی ایشونه:

دلنری با این نتایج برای سال 2011 خواهد رفت و شاید بازی با چزنا اخرین بازی باشد. با من صحبتی نشده. من یکبار با یووه مذاکره کردم و ان مربوط به وقتی بود که باشگاه بدنبال جانشین فرارا بود. و نهایتا ما توافق نکردیم و زاک را پیشنهاد کردم و او مربی شد. من ناراحت نیستم و غریضه من یووه را دوست دارد. با رفتن دلنری میشود دشام را گزینه خوبی دانست و ونگال که میتواند ستاره هایی مثل ریبری را به تورین بیاورد.

------------------------
اخبار داخلی
ملو تا ده روز نخواهد بود و باید استراحت کنه.
غیبت ملو و نبود سیسوکو برای بازی هفته اینده یه ترکیب جدید رو در خط میانی برامون خواهد داشت.
په په بازی خواهد کرد و همینطور کراسیچ و دو تای دیگه مارکیزیو خواهند بود و اکویلانی که میتونه بازی کنه. در سال 2011 یووه هشت شکست بدست اورده و خودتون میدونید بقیه رو پس منم نمیگم :دی
همچنین مصدومیت تونی بررسی شد و رباطش اسیب نخورده و با چند روز استراحت میتونه شنبه بازی کنه.
-------------------------------

دیگه ببخشید خیلی خشک و بی رنگ و رو شد. :دی . عکس و اینها هم حوصله اش نبود.

image.php
 

Omid_Z

کاربر فعال موسیقی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2007
نوشته‌ها
614
لایک‌ها
213
محل سکونت
Glassy Guards
نمیخوام نمک رو زخمتون بپاشم ولی الان توی یه فروم دیگه یکی از بچه ها یه آمار جالب/عجیب داده بود ..

یووه توی هشت بازی اخیر 6 بازی رو باخته که 4 تاش توی خونه خودش بوده. سه بازی هست که گل نزده و دو بازی هست که اصلا شوت درون چارچوب نداشته!!


من نمیدونم به حال این یووه بخندم یا براش ناراحت بشم؟! هر چند که به هیچ عنوان طرفدارش نیستم ولی به هر حال یکی از بزرگترین تیم های دنیا بوده یه زمانی!
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
jvd جان ممنون از خبرها و وقتي كه ميزاريد

من خودم فكر مي كنم دشامب خيلي بهتر از اسپالتي جواب بده اميدوارم كه سال آينده شاهد بازگشت موفقيت آميز موجي و دشامب و يووه با هم باشيم
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
jvd جان ممنون از خبرها و وقتي كه ميزاريد

من خودم فكر مي كنم دشامب خيلي بهتر از اسپالتي جواب بده اميدوارم كه سال آينده شاهد بازگشت موفقيت آميز موجي و دشامب و يووه با هم باشيم

خواهش میکنم روبی جان.

والا من خودم هم خیلی دلم با دشامپ هست و تو این چند سال همیشه حسرت خوردم که چرا یووه فکر کرد دشامپ در حد سری ا نیست و بعد از صعود او رو کنار گذاشت. دشامپ با موناکو و همین مارسی فعلی واقعا موفق بود و البته ما تو سری بی هم تیمهایی رو گلبارون کردیم که امروز بهشون میبازیم. متاسفانه دشامپ رو مفت از دست دادیم.

خوشبختانه خود او هم به یووه روی خوشی نشون داده ولی انگار شانس اسپالتی و ویالی بیشتر از بقیه هست. تا ببینیم چی پیش بیاد.
بی صبرانه منتظرم محرومیت موجی تموم بشه و بی شک از دست این ماروتای نفرین شده نجات خواهیم یافت.


راستی روبی جان یه سر به این صفحه بزن :دی
http://forum.persiantools.com/t78225.html
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام به همه



وبگردی سیاه و سفید امروز رو شروع میکنیم با پیام کاپتان که در صفحه هات شخصی و سایت خودش درج کرده:

لب مطلب اینه: هوادارن و کسانی که همیشه به طرق مختلف ابراز علاقه میکنید/ همه چیز جریان دارد. گاهی بهتر است کمتر حرف زد و بیشتر اندیشه و عمل کرد.و این کمک میکند برای برگشت. برای گذر و خارج شدن از اوضاع تمرین و تلاش ادامه دارد و البته خیلی دوست داشتنی نوشته کاپتان به علاوه احترامات و چاق سلامتی :دی

تو بی کانتینیو

عرض شود که وزیر خارجه اسرائیل ! معاون نخست وزیرش و سر کنسولگری این نفرین شده ها برای دیدارهای سیاسی در ایتالیا هستند و امروز از باشگاه یووه هم بازدید کردند. ماروتا و ندود و وکیل یووه در مراسم از جانب یووه بودند. اخر هم کاپتان یه چیزی تو مایه های پرچم بهشون هدیه داده. حالا کلا این خبر رو تکذیب میکنیم و اسرائیل خیلی سه نقطه است.

خبر بعدی:
اکویلانی و مارکیزیو به بازی میرسند و امروز هر دو تمرین کردند.

در مورد مربی یه خبر بگم اینکه:
گزینه های نیمکت هر روز بیشتر میشوند. تو ذهن داشته باشید که کونته هم به جمع دشامپ و ویالی و ونگال و کاپلو و اسپالتی پیوست. تو همین زمینه ویالی گفته هر وقت باشگاه با من تماس گرفت به این موضوع فکر میکنم و کاپلو هم ظاهرا گفته بعد از هدایت تیم ملی انگلستان قصد بازنشستگی داره. البته شاید من اشتباه فهمیده باشم ولی نود درصد همین معنی رو داشت.

از خبرهای خریدنی :دی
باشگاه در نظر داره که حتما یک مدافع چپ و یا وسط بگیره و تمرکز روی لیگ انگلیس هست. الماندر به عنوان مهاجم مد نظر هست که دیروز هم گفتم سوئدی هست و در بولتون این فصل خوب بوده و یک هافبک تهاجمی در نظر هست بنام الیار الیا Eljero Elia که یووه بهش پیشنهادی 8 میلیونی داده. این صفحه ویکی این بازیکن هست. : http://en.wikipedia.org/wiki/Eljero_Elia
یه مورد دیگه اینکه ظاهرا یووه برای بخدمت گرفتن داوید سانتوس ابراز علاقه کرده. این بازیکن الان به طور قرضی از اینتر در چزنا بازی میکنه. البته شاید هم به خاطر این که الان یووه با این تیم بازی داره این صحبت ها مطرح شده و الی آخر. حالا تو بازی یووه بهش توجه کنید ببینیم چطوره.! .

کالچو پولی:
جلسه رسیدگی به اتهامات موراتی در مورد اعتراضات یووه به رای اسودتو 2005-06 : پنج شنبه سی و یک مارس.

بازم مربی:
اسکای اسپورت ایتالیا خبر از این داده که انیلی قصد دارد برای فصل بعد کاپلو را به تورین بیاورد. و برای ادامه کار اگر دلنری اخراج شود ویالی بخت نخست است برای هدایت تیم. البته فقط تا پایان فصل.

وباز هم مربی
اینبار جمله هایی از ویالی هست: من در حال حاضر برای اسکای کار میکنم و امیدواری وشرایط خوبی دارم. یووه در مورد مربی گری از من سوال کرده ولی هیچ پیشنهاد جدیدی در کار نیست.چند سال پیش چنین پیشنهادی وجود داشت اما حالا من حتی یک تلفن هم از باشگاه نداشته ام. آخرش هم نظر ویالی این بوده که یووه تا پایان فصل مربی را تغییر ندهد.

یه خبر بد هم اینکه رئال به کیه لینی پیشنهاد سی میلیونی داده ولی خب کور خونده :دی

و یه خبر دیگه اینکه تمدید قرارداد استوراری با یووه برای دوازده ماه دیگه و تا سال 2013 در دست بررسی است و احتمالش زیاده.


یه مصاحبه ای هم موجی با رادیو بوس بوس :دی (kiss kiss) و رادیو گل داشته و در اون حرفهایی درباره کالچو پولی و غیره زده. کلا خیلی طولانی بود و من فقط یه جمله هاییش رو میگم

- یکصد و هفاد هزار تا مکالمه از فاکتی بررسی شده که فقط 40 تاش به یووه مربوط بوده و بقیه با جاهای دیگه بوده.
- موراتی و فاکتی تعجب میکنند که بعد از پنج سال دوباره پروند باز شده و جابجایی اسکودتو رو بعید میدونند. بله اونها باید اینطور فکر کنند.
- بعد از بازی با میلان بعضی از نزدیکان به من میگویند به یووه بر نگرد. من تشکر میکنم از هواداران و حالا به این فکر نمیکنم و از همه تشکر میکنم. کار در یووه برای من جالب است.
وقتی ناپولی پر قدرت است معنای عجیبی ندارد که بگوییم فوتبال ناپاک است. فوتبال همیشه پاک بوده
در مورد قهرمانی باید بگویم که قبل از فصل گفتم میلان میتواند اسکودتو را ببرد. در حال حاضر لازیو و رم و ناپولی رتبه خوب خواهند داشت و این برای یووه باعث سختی است.


در پایان از کم پیدایی رضا جان و جواد جان بشدت از خودم ناراحتی ابراز میکنم. کجایید بابا شما دوتا! :(

:cool:

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

در پایان از کم پیدایی رضا جان و جواد جان بشدت از خودم ناراحتی ابراز میکنم. کجایید بابا شما دوتا! :(

:cool:

image.php

جواد جان برای گذاشتن خبرها از نوع مدل جدیدش خیلی منون , من همین اطرافم:)

ولی بگم من خبر بزارم اینطوری نمی زارم ها سخته:دی:D
 
بالا