• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

جواد جان از خبر ها ممنون.
راستش من امروز تا همین دو ساعت پیش گرفتار بودم :دی البته از نوع شیرینش.
یکی دو روزی تنهایی/

این خرابکاری های ماروتا فقط یه خوبی داره اونم اینکه صد در صد این فصل از دستش راحت میشیم.

بازی این هفته تو خونه هست و با برشیا. امیدوارم پایان این بحران باشه . البته برشیا مقابل اینتر خیلی خوب بود و حقش برد بود که اون پنالتی رو خراب کردند.

3 امتیاز این بازی بسیار بسیار حیاتی هست واقعا
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب نیمه اول که مساوی شد.
کراسیچ گل زده اما گل خوردیم /

ترکیب اینه:
G. Buffon
F. Sorensen
L. Bonucci
G. Chiellini
A. Traore
M. Krasic
C. Marchisio
A. Aquilani
S. Pepe
A. Matri
A. Del Piero
Substitutes
M. Storari
H. Salihamidzic
J. Martinez
Z. Grygera
F. Boniperti
A. Barzagli
L. Toni
برشیا تیم خوبیه ولی این سه امتیاز خیلی مهمه. امیدوارم بتونیم ببریم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
تبریک
بالخره بردیم

با گل کاپتان دلپیرو عزیز و تموم نشدنی.


نمایش ضعیف با کسب سه امتیاز ( یووه 2 - 1 برشا )

پس از چند دیدار نا امید کننده همراه با نتایج ضعیف یووه موفق شد تیم برشا را در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ی دو بر یک شکست دهد و مکان هفتم جدول رده بندی سری آ را که شب گذشته در اختیار پالرمو قرار گرفته بود را پس بگیرد.

گفتنی است نمایش یووه در این دیدار نیز تفاوت چندانی با دیدارهای گذشته ی بانوی پیر نداشت اما تنها نکته ی مثبت این دیدار را می توان سه امتیاز بازی برای یووه بر شمرد.

نیمه اول این دیدار همانند چند بازی گذشته ی بانوی پیر بسیار خسته کننده بود و تنها حرکات انفرادی کراسیچ و دل پیرو تماشاگران را به وجد اورده بود اما ضعف دفاعی و بازی ناهماهنگ بازیکنان میانی یوونتوس همچون دیدارهای قبلی ادامه داشت.

در درون دروازه نیز جیجی بوفونی قرار دارد که بسیار پر اشتباه و معمولی عمل می کند و در حرکات ساده و خروج های معمولی نیز با مشکل رو به رو شده و عملکرد بازیکنان دفاعی یووه نیز بر اشتباهات بوفون اثر گذار بود.

در نیمه اول میلوش کراسیچ مرد تکنیکی یووه در دقیقه ی 23 با پاس دیدنی متری موفق شد اولین گل یووه در این دیدار را به ثمر برساند و نوید یک بازی خوب را به طرفداران یووه بدهد و بعد از این گل یووه دقایقی تیم برتر میدان بود و توانست تسلط کامل بر توپ و میدان داشته باشد اما در دقایق باقی مانده اوضاع عوض شد.

تیم برشا که در زمین یووه بازی می کرد چندین بار با حرکات عمقی و فرار از کناره ها موفق شد به دروازه ی یووه نزدیک شود که بی دقتی مدافعان یووه دروازه ی بانوی پیر را تا استانه ی باز شدن پیش برد و در نهایت در اخرین دقایق نیمه اول ادر موفق شد دروازه ی یوونتوس را در ورزشگاه اختصاصی خود باز کند و بازی در چهل و پنج دقیقه ی اول با نتیجه ی 1 - 1 به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی شرایط نمایش یوونتوس تغییر چندانی نکرد و مشکلات تکراری یووه ادامه داشت و ایرادات تیم تا حدی زیاد بود که بازیکنان برای پی ریزی حملات بر روی دروازه ی تیم برشا با مشکل رو به رو بودند و پاس های اشتباه بسیار زیاد از نکات جالب توجه یووه در این دیدار بود.

در دقیقه ی 68 این دیدار الکس دل پیرو که بسیار بهتر از دیگر بازیکنان یووه ظاهر شده بود موفق شد بر روی حرکت تکنیکی خود و جا گذاشتن چند مدافع تیم برشا دروازه ی تیم ابی پوش را باز کند و امیدهای یووه برای پیروزی زنده بماند.

تنها دو دقیقه بعد از گل زیبای دل پیرو داور این دیدار مدافع تیم برشا را با کارت قرمز جریمه و از بازی اخراج کرد و همین موضوع کار یووه را در دقایق باقی مانده راحت کرد.

در ده دقیقه ی پایانی شرایط بازی یوونتوس بسیار بهتر شد و بازیکنان یووه موقعیت های گلزنی زیادی را بر روی دروازه ی تیم برشا فراهم کردند اما په په - تونی و کراسیچ نتوانستند اختلاف گل دو تیم را زیاد کنند و در نهایت یووه موفق شد پس از چند شکست و تساوی در این دیدار به برتری دست پیدا کند.

یوونتوس با این پیروزی 45 امتیازی شد و همچنان در مکان هفتم جدول رده بندی سری آ قرار دارد و با تیم رم که در رده ی ششم قرار دارد 5 امتیاز اختلاف دارد.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
تبریک سال نو به همه یووه ای های عزیز بحصوص جواد عزیز کاربر برتر سال

ایشالله دل نری شما مثل دایی ما از تیمتون بره
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
سلام
اول پیروزی رو تبریک میگم
بعد هم سال نو رو به همه بیانکونری ها
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

منم سال جدید رو به همه دوستانم تبریک می گم , امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب اولین خبر سال نو رو من برم که اولین خبر هم تو مایه های طنزه که امیدوارم لذت ببرید:دی (مردم چه رویی دارن) :f34r:
--------------------
سال اینده نیز مربی یووه خواهم بود:D
delneri4.jpg


برای دل نری برتری برابر برشا اهمیت زیادی داشت. تیمی که برابر ناپولی و اینتر خوب کار کرده بود و نتایج قابل قبولی کسب کرد اما این بار یوونتوس انان را مغلوب کرد تا پس از هفته ها نوار ناکامی پاره شود و امیدی برای هفته های باقی مانده به دست اید. مربی یووه در سخنان پس از بازی گفت

این برد اهمیت زیادی داشت، ما هیچ شناختی نداشتیم. دو هفته سخت را پشت سر گذاشتیم و همه در کنار یکدیگر ناراحت و غمگین بودیم.

اما دیدار اتی برابر رم، ابتدا باید تمرینات ویژه ای را در غیاب ملی پوشان انجام دهیم، امیدوارم مصدومین نیز بازگردند، بازیکنانی نظیر تونی.

دل نری در خصوص دل پیرو نیز پاسخ داد: قهرمانی که دوباره یافته شده. دو هفته با یکدیگر صحبت کردیم و درکنار یکدیگر تصمیم گرفتیم. او یک گل بسیار مهم به ثمر رساند و درخشش خوبی داشت در حالی که در فرم ایده ال نیست. او بازیکن و سمبل ما به شمار میرود که از فیزیک بدنی بسیار خوبی برخوردار است.

از ماه ژانویه امتیازات زیادی از دست رفت و مصدومین زیادی را در ترکیب داشتیم. در حال حاضر تنها به اجرای ایده هایم فکر می کنم. کمی ارامش و سکوت را در برنامه کاری داریم. در هفته های اینده برابر همه رقبا به برتری می رسیم. تیم همه تلاش خود را برای این هدف انجام می دهد، می توانیم امتیازات را کسب کنیم و این دوران سیاه را به پایان برسانیم.

دل نری به ماندنش در کنار یوونتوس برای سال اتی اطمینان دارد و در پاسخ به این سوال که ایا سال اینده نیز اینجا خواهید بود گفت: چرا که نه! من و مجموعه رابطه بسیار خوبی داریم و همه چیز خوب است. در مورد سوت های اعتراض به من نیز گفته ام باید حتما سوت ها زده می شد. اگر در زمان پیروزی نیز این سوت ها شنیده می شود یعنی ما همچنان خوب ظاهر نمی شویم.


کسب نتیجه مثبت از تمدید قرارداد مهم تر است
20marzo2011_brescia_delpiero_cover.jpg

یک نمایش زیبا از یک قهرمان همیشگی. از یک بازیکن خوش کلاس و خوش تکنیک که یک بار دیگر با گلی زیبا و ارزشمند هدیه خوبی به تیفوسی ها به ویژه تیفوسی های ایرانی در شب سال نو داد و باعث خوشحالی شان شد. کاپیتان پیروزی را نتیجه تلاش کل تیم دانست. " در دیدارهایی که پیروز می شویم نتیجه تلاش و رابطه یازده بازیکن داخل میدان است. "

از پینتوریکیو سوال می کنند ایا با این شرایط می توان انتظار داشت که تا پایان فصل از ابتدای بازی به میدان رود ؟ در این لحظه نمی توانم این مسئله را بگویم. مطمئنا برای من بازی کردن خوشایند است اما گروه خوب کار می کند و همه در ارامش برای نتیجه ای مثبت فکر می کنند.

زمانی که پیروز می شویم همگی خوشحالیم و زمانی که شکست می خوردیم همگی ناراحت می شویم. امروز مطمئنا خوشحالیم و من نیز برای پیروزی و گلی که زدم خرسند.

دل پیرو در خصوص تمدید قرارداد با یوونتوس نیز می گوید: رابطه من با مدیر و مجموعه بسیار عالی ست اما در این شرایط سخت نباید به مسئله به جز نمایش خوب و حضوری قدرتمند در زمین فکر کنیم. مطمئنا تلاش برای کسب نتایج ارزش بیشتری دارد.


از نتیجه بازی راضی ست
20marzo2011_brescia_krasic_cover.jpg

امروز تنها برای پیروزی ای که به دست امد خوشحالم. میلوش کراسیچ زننده گل نخست بیانکونری از نتیجه به دست امده خوشحال است. یک گل ارزشمند از هافبک صربستانی که می تواند راه را برای او نیز همانند یووه هموار کند.

برتری ای بود که در این شرایط سخت و دشوار اهمیت زیادی داشت. سه امتیازی که برای کسب ان دیدار اسانی نداشتیم. به هر حال تمام تلاش خود را می کنیم تا پایان فصل چنین ظاهر شویم و نتایج را به دست بیاوریم.

از اینکه پیروز شدیم و من نیز گل زدم خوشحالم، مسئله ای که مدتی بود دلتنگش شده بودیم. اما امروز تنها برای نتیجه تیمی خوشحالم.


خوشحال از تشویق هواداران
20marzo2011_brescia_matri_cover.jpg




image.php
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
سلام برو بچ.چاکرات.عید همگی مبارک:D

این دل.... خیلی خوشه یه بازی برده میخواد یه فصل دیگه هم مربی باشه!!!فک کنم اگه تیم این فصل نتیجه میگرفت سهام نصف باشگاه رو میخواست!!!:wacko::D
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر دوستان گل یوونتوسی.
آقا عید همهگی مبارک بشدت! ایشا... روزهای خوب یوونتوسی ای رو داشته باشیم تو این سال و تو زندگی شخصی هم موفق و سلامت باشید.

خب جواد جان دو روز نبودم حالا هم اومدم بگم کلا تو عید یه خط در میونم. :دی

رضا قبل رفتن گفت وقتی برمیگردم که همه چیز ردیف باشه(البته یه چیز تو این مایه ها :دی) الانم که امضاش رفته تو کار اوه مای گاد و خدا تشکر و دوست دارم و ... /// داش رضا من خودم متخصصم داداش. :دی فکر کنم ماجرا عشقی بوده! نه؟ :rolleyes: خوش باشی داداش. خوبه که هستی.

یووه انگار میخواد نشون بده که تونسته از بحران خارج بشه .. امیدوارم فقط نشون نده و واقعا اینطوری باشه.

فرصت زیادی تا بازی با رم مونده و امید وارم تیم بتونه خودشو کاملا و بخصوص از لحاظ روحی ریکاور کنه.

به امید موفقیت.

جواد جان هوا رو بگیر تاپیک نره پایین تر از رقبا!:)
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
رضا قبل رفتن گفت وقتی برمیگردم که همه چیز ردیف باشه(البته یه چیز تو این مایه ها :دی) الانم که امضاش رفته تو کار اوه مای گاد و خدا تشکر و دوست دارم و ... /// داش رضا من خودم متخصصم داداش. :دی فکر کنم ماجرا عشقی بوده! نه؟ :rolleyes:

سلام جواد جان.میخوامت زاید الوصف :X
نه حاجی!این بار تیرت به خطا رفت!!!:D
قضیه عشق و عاشفی نیست.قضیه اینه که نمیدونم چه مرگمه.نمیتونم شادابی قبلم رو داشته باشم:D
ولی امسال تصمیم دارم شاد باشم.مثل قبل!شاد بودن هم دست خود آدمه!!!
امضا رو هم برا این گذاشتم که سالمم سایه پدر مادر بالا سرمه.شب رو هم تو خونم میخوابم ;)
حالا بگذریم.میگما شما جواد ها نمی خواین آدرس بدین من بیام عید دیدنی و دست بوسی؟؟؟:hmm::hmm:

جواد جون . داداش خواستم خبر بزارم دیدم عمرا سلیقه ی شما رو ندارم:blush: زحمت خبر ها هم با شما:blush:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جواد جان عیب نداره همین که به تاپیک سر می زنی مایع دلگرمی ما هست.

رضا جان اتفاقا من از امضات همین رو که گفتی رو برداشت کردم و خدا رو شکر که همه چیز رو به راهه و امیدوارم همیشه همه چیز همون طوری که دوست داری باشه.
winksmiley02.gif


رضا جان این حرفا چیه؟ من رو ببین توی خبر گذاشتن اصلا سلیقم مثل جواد نیست ولی هم چنان از رو نمی رم و خبر ها رو می گذارم:دی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
اما چند خبر:cool:
-----------------

اعتراض هواداران ادامه دارد
fans.jpg


برتری برابر برشا پس از سه شکست و یک تساوی می تواند نتیجه ای ایده ال تلقی شود اما برای یوونتوس تیمی که همیشه عادت به پیروزی داشت این مسئله چندان خوشایند نیست. در این میان برخی تیفوسی ها با سر دادن این شعار که " تو یوونتوس هستی و باید پیروز شوی " خواسته خود را مطرح ساختند و اظهار داشتند این برتری در مجموع حرکت بسیار بزرگی نیست زیرا یووه باید همیشه برنده از میدان خارج شود.

این پیروزی نیز نتوانست گوشه ای از نارضایتی تیفوسی ها نسبت به مربیان تیم را بکاهد و این گروه بار دیگر نارضایتی خود را ابراز داشتند .در دست نوشته های اعتراضی هواداران یک پیام توجهات را بیش ازسارین جلب می کرد " رانیری، زاکه رونی، فرارا، دل نری ... امروز مانند دیروز " هیچی تغییر نکرده و همه چیز مثل گذشته است. این یک اعتراض جمعی به حال و روز کنونی یوونتوس محسوب میشود.

اعتراضات به اینجا ختم نمی شود " دل نری می شنوی ؟ می تونی به ما جواب بدی " " دل نری به جایی که بودی برگرد، بله به ورونا " " اعتمادی نیست " " لوچانو موجی و مارچلو لیپی برگردید "


سرنوشت بزرگان تیم چه می شود ؟
alex14.jpg

دل پیرو، سه امتیاز و دیگر هیچ. یک یکشنبه دیگر نیز به سرعت گذشت و راهی ارشیو تاریخ بیانکونری شد و انچه که ماند اینده ای ست که نمی توان با اطمینان کامل از ان صحبت کرد. نتایج ضعیف، نمایشی ناهماهنگ، چهره ای متفاوت از ذات همیشگی بیانکونری و شکست هایی که به نامش ثبت می شود.

حال و روز بانوی پیر خوش نیست و با این شرایط باید به فکر چاره و تغییر اساسی بود. در این میان مسئله تمدید قرارداد الساندرو دل پیرو و جان لوئیجی بوفون اهمیت بیشتری می گیرد اما ایا تنها برای داشتن یک تیم بزرگ و قدرتمند این دو بازیکن کهنه کار و باتجربه کافی اند؟

یووه لحظات تیره ای را دنبال می کند و این مسئله موجب شده تا مذاکرات تمدید قرارداد این دو بازیکن نیز به تاخیر بیفتد و هر دو کسب امتیاز و بهتر شدن شرایط را در اولویت برای اینده خود قرار دهند تا تیم با ارامش بیشتری به راه خود ادامه دهد اما این موجب نمی شود تا مدیران به فکر اینده ستاره ها و باشگاه خود نباشند.

تا به این لحظه حرکت مثبتی از مدیران یووه در این زمینه دیده نشده و بسیاری منتظر واکنش سران باشگاه در قبال مهره های بزرگ تیم هستند. اینکه اینده دل پیرو و بوفون چه می شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداران یوونتوس مقتدری می خواهند که پر از ستاره های ارزشمند باشد و اسطوره های وفادار و محبوب شان نیز مورد احترام قرار گیرند.


باید فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم
buffon8.jpg

همچنان صحبت از جیجی بوفون است. سنگربانی که بسیاری از تیم های فوتبال اروپا خواهان جذبش هستند و هر هفته اخباری از احتمال جدایی وی از یووه منتشر می شود، هر چند که بارها این اخبار تکذیب و رد می شوند. جان لوئیجی بوفون در واکنش به این سوال که ایا در یووه می مانید گفت

در حال حاضر صحبت از نقل و انتقالات صحبت بی فایده ای ست. زیرا اینجا مسائل مهم تری ست که به ان فکر می کنیم. تنها هشت بازی به پایان فصل باقی ست و ما یک فصل ناخوشایند را پشت سر می گذاریم و باید سعی کنیم این لحظات را به پایان برسانیم.

تنها مسئله ای که ذهن ما را به خود مشغول ساخته به اتمام رساندن فصل به بهترین شکل ممکن است. بوفون به عدم دعوت بالوتلی و دروسی توسط پرندلی نیز اینگونه پاسخ داد" مطمئنا تجربه انان در این دوره برای مان مفید بود و حالا تجربه انان را در کنار خود نخواهیم داشت. "


image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

الان دوباره سایت یووه دات آر رو مرور می کردم که رسیدم به مصاحبه ترزگل وقتی خوندمش دوباره دلم گرفت ای کاش به جای اون تونی ترزگل خودمون رو نگه داشته بودن.
---------

صحبت های خواندنی ترزگل در مورد یوونتوس
attachment.php

سرانجام روزی که ماه ها منتظرش بودیم فرا رسید، یک دیدار هیجان انگیز و زیبا برای یاران قدیمی و بزرگ بانوی پیر. هفته ها منتظر ماندیم و هیجان این دیدار دوستانه اما پراهمیت و خاطره انگیز را انتظار کشیدیم تا ستارگان دوست داشتنی مان نظیر زیدان، پلاتینی، دشام و ترزگه را بار دیگر با پیراهن سیاه و سفید بیانکونری ببینیم.

دیدن این بزرگان در کنار انچلوتی و لیپی یک رویاست، رویایی فراموش نشدنی که برای تیفوسی های یوونتوس ارزش بسیار زیادی دارد. در این لحظات همگی به یاد گذشته می افتند گذشته ای نه چندان دور که یووه با این بزرگان برای فتح اسکودتو مبارزه می کرد و پیروز می شد.

خیلی ها ان لحظات را به خوبی به یاد دارند و ارزو دارند روزی دیگر چنین افتخاری را شاهد باشند. دیوید ترزگه که یکی از عوامل اصلی برگزاری این دیدار دوستانه و زیباست می گوید: برای من همیشه یوونتوس یوونتوس است، تیمی که ان را در قلب خود محفوظ نگاه داشتم و خواهم داشت.

اخرین باری که اسکودتو را بردم با کاپلو بود، من چهار اسکودتو را با یووه فتح کردم و همه این قهرمانی ها در زمین بازی و با شایستگی مان به دست امد. فانتزی بود و فوق العاده. تنها پیروزی ای که ان را کم دارم لیگ قهرمانان است، جامی که می توانستیم ان را نیز از ان خود کنیم.

ترزگل به سری ب اشاره ای دارد. مسابقات را بدون ابرا، ویرا، کاناوارو و امرسون اغاز کردیم. در کنارمان بازیکنان امید و جوانی امدند که انگیزه زیادی داشتند و سرانجام همه چیز تغییر کرد و دشام مربی ما شد، مربی ای که می دانست با جوان چطور کار کند و جوانان را به خوبی درک کرد و موفق شد.

از میان ما جووینکو، مارکیزیو، کیه لینی درخشیدند و ندود و دل پیرو چنان فداکاری و بزرگی کردند که ما بار دیگر به سری ا بازگشتیم. تمام فکر ما بازگشت زودهنگام یووه به اوج قدرت بود.

من با بازیکنانی مانند کونته، فرارا، پسوتو، مونترو، یولیانو بازی کردم و این بسیار افتخار امیز و ارزنده است. کسانی که پیروزی را از ته قلب می خواستند و تلاش می کردند.

علت اینکه من از یووه رفتم این بود که دیگر در برنامه های این باشگاه جایی نداشتم و این تیم دیگر بر روی من حساب نمی کرد. انان گفتند که بازیکنان جوان و ایتالیایی می خواهند. پس از ده سال بازی با یووه نمی توانستم این مسئله را تحمل کنم. خواستم که یووه را ترک کنم البته به من پیشنهاد شد که مربی و یا مدیر در اینده باشم.

دیوید به وکیل، اندره ا، ندود و دل پیرو نیز اشاره ای دارد. وکیل برای همه محترم بود زیرا برای همه احترام قائل بود. در زمان او همه عادت به پیروز شدن داشتند. بازیکنانی که به یووه می امدند می دانستند که چه باید انجام دهند و چه می خواهند.

اندره ا از کودکی در کنار یووه بوده و همیشه اینجا پیروزی را مشاهده کرده، او نیاز به راهنمایی و کمک دارد و با کمک او یوونتوس تاریخ خود را که همان پیروز شدن است را به یاد می اورد. در دی ان ای یووه پیروز شدن همیشه بوده و هست و خواهد بود.

ندود می تواند مفید و مقتدر باشد و دل پیرو که واقعا امیدوارم روزی مدیر یوونتوس شود به این دلیل که او همه جام ها را فتح کرده و به خوبی جامعه یووه را می شناسد و یوونتوس به چنین افرادی نیاز دارد، کسانی که امروز دیگر یافت نمی شوند. اینجا به درک او نیازمند است.

یوونتوس برای من همیشه یک عشق بزرگ بوده و خواهد بود. به این تیم عشق می ورزم و همیشه ان را در قلب خود خواهم داشت. تیمی که پیراهنش را بر تن کردم و در کنار ان به یک بازیکن کامل تبدیل شدم. جام ها و پیروزی های بزرگی را به دست اوردم، هم تیمی های بزرگی داشتم. بسیار جوان بودم که به اینجا امدم و همه به خوبی از من استقبال کردند و مرا پذیرفتند و بسیار خوب با من رفتار کردند. یووه پیروز شد. پوشیدن پیراهن یووه متفاوت از سایر پیراهن هاست و کسی که ان را نپوشد متوجه نمی شود.

ترزگه در پایان از تیفوسی ها تشکر و خداحافظی کرد. زمانی که بار دیگر خودم را در کنار الکس و یا ویالی می بینم و زمانی که تیفوسی ها به من می گویند تو همیشه در قلب ما جای داری بهترین حس را از ان خود می بینم. می خواهم بگویم که مسائل مهمی را انجام دادم و خیلی خوشحالم که بهترین خارجی تاریخ یوونتوس هستم و موفق شدم، ممنونم از تیفوسی ها، به زودی همدیگر را می بینیم.

-----------------------------------
t.jpgDavidTrezeguet.jpg
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
----------------

درخشش ندود - زیدان در دیدار دوستانه
nedved-zidane.jpg


شاید کمتر کسی تصور می کرد روزی زیدان - ندود و داویدز که از بازیکنان قدیمی باشگاه یوونتوس به شمار می روند دوباره در کنار هم و در لباس بانوی پیر به میدان بروند اما شب گذشته این اتفاق افتاد و در دیدار دوستانه ی دو تیم یوونتوس - تورینو ستارگان اسبق باشگاه یووه به مصاف تیم تورینو رفتند.

در این دیدار خیریه بازیکنان بزرگ دیگری نظیر راوانلی - تودور - مونترو - مائورو - کابرینی - تاکونی - تاکیناردی - ویری - بونینی نیز به میدان رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی 2 - 2 رضایت دادند که گل های تیم یوونتوس را پاول ندود و پورینی به ثمر رساندند.

گفتنی است هدایت تیم یوونتوس در این دیدار بر عهده ی مارچلو لیپی بود و نمایش فوق العاده ی زیدان و ندود از نکات قابل توجه این دیدار به شمار می رفت.


شرایط را به سود خود تغییر خواهیم داد
buffon2.jpg

سنگربان بزرگ دنیای فوتبال که همیشه مورد توجه تیم های مطرح اروپایی ست در خصوص شرایط کنونی بانوی پیر و ایتالیا اظهار نظر کرد اما گفت اخرین مشکل یوونتوس دل نری ست. با یووه برای رسیدن به سکوی دوم مبارزه کردیم و به ان رسیدیم. کمی قدرت و انگیزه خود را از دست دادیم و به این شرایط گرفتار شدیم، اما بار دیگر برخواهیم گشت.

دل نری اخرین مشکل ماست. او خوب و کامل کار می کند و مربی خوبی ست. هر چند که میلان تیم قدرتمندی ست اما اینتر نیز می تواند برای اسکودتو مبارزه کند.

جیجی نبود بالوتلی و دروسی را نیز به سود ایتالیا نمی بیند و تجربه بین المللی انان را برای اتزوری مفید می داند.

شرایط یوونتوس نسبت به قبل بهتر شده، ما باید بدرخشیم و پیروزی را از سر گیریم. سختی های زیادی را متحمل شدیم اما ما عادت به این طور زندگی نداریم و باید به فرم خود برگردیم.


در پایان فصل به یوونتوس باز خواهم گشت
amauri1.jpg






image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
----------------

شرایط یوونتوس در جدول من را آزار می دهد
zidane3.jpg


زین الدین زیدان بازیکن فرانسوی و مسلمان اسبق یوونتوس که شب گذشته در دیدار دوستانه یوونتوس مقابل تورینو به میدان رفت معتقد است تیم تورینی بدون شک با انیلی به دوباره خوب خود بازخواهد گشت.

زیدان که طی سال های 1996 تا 2001 میلای در یوونتوس فعالیت می کرد گفت : "وضعیت یوونتوس در جدول رده بندی سری آ ازار دهنده است زیرا این تیم همیشه باشد پیرو باشد."

"چیزهای زیادی در اینجا تغییر پیدا کرده و نیاز به زمان دارد اما نام انیلی یک تضمین فوق العاده خوب برای بهبود شرایط در اینده می باشد و من به این موضوع اعتقاد دارم."

وی در ادامه به گل دل پیرو در دیدار مقابل برشا اشاره کرد و گفت: "یک سوپرایز واقعی برای من بود که الکس در این سن همچنان می تواند در این سطح بازی کند."

وی سپس به جذب بازیکنان جدید اشاره کرد و گفت: "ادن هازاد بازیکن بسیار خوبی است اما من نمی دانم که ایا او زیدان جدیدی خواهد بود یا نه اما جرمی منز در تیم رم عالی عمل می کند و او می تواند برای یوونتوس یک گزینه ی درجه یک باشد."

وی در پایان به بازگشت به یوونتوس برای پست مدیریت گفت: :"هرگز نگوئید هرگز زیرا همه چیز امکان دارد و هنگامی که شما یوونتوس هستید برای همیشه خواهید بود."


بازگشت به تورین فوق العاده بود
vieri1.jpg

کریستین ویری مهاجم اسبق باشگاه یوونتوس که در فصل 97-1996 در باشگاه تورینی فعالیت می کرد شب گذشته برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل تورینو به تورین بازگشت و در سخنانی کوتاه گفت:

"بازی در کنار ستارگان گذشته ی یوونتوس و سر و صداهای عجیب طرفداران یوونتوس در ورزشگاه المپیک تورین حس فوق العاده ای بود. همه چیز برای برگزاری یک دیدار دوستانه مهیا بود."

وی در ادامه به اوضاع یوونتوس اشاره کرد و گفت: "من نیز مانند طرفداران و بازیکنان یووه از این شرایط خوشنود نیستم اما انها باید ادامه ی فصل را با دقت بیشتری دنبال کنند تا شاید اوضاع برای انها متفاوت به پایان برسد."


تلاش رم و آرسنال برای جذب جیجی بوفون
buffon9.jpg

با وجود تاکید جیجی بوفون بر ادامه ی حضور ورزشی خود در تورین و باشگاه یوونتوس دو تیم ارسنال انگلیس و رم ایتالیا از علاقه مندی خود به امضای قرارداد با سنگربان ملی پوش یوونتوس خبر دادند.

مدیر برنامه های جیجی در هفته ی گذشته از امضای قرارداد جدید تا سال 2016 با یوونتوس خبر داد اما امروز شبکه ی اسکای ایتالیا از پیشنهاد دو تیم رم و آرسنال برای امضای قرارداد به جیجی خبر دادند و این موضوع بازتاب مختلفی در رسانه های ایتالیا داشت.

دو تیم ارسنال و رم در فصل جاری از نداشتن یک دروازه بان درجه یک ضربه های زیادی را تحمل کرده اند و بر همین اساس دو تیم تلاش فوق العاده ای را برای جذب جیجی اغاز کرده اند.

گفتنی است پیش از این تیم های منچستر یونایتد - بارسلون - بایرن مونیخ و منچستر سیتی خواهان به خدمت گیری دروازه بان شماره یک باشگاه یوونتوس بودند.


باشگاه لیون: مشکلی با انتقال باستوس نداریم
bastos.jpg






image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب مثل این که ماروتا داره کامل تیم رو نابود می کنه :eek:
باید منتظر ماند و دید که آیا آنیلی عرضه نشستن جای پدربزرگش رو داره یا نه:hmm:
----------------------------

ستارگانی که شاید قربانی برنامه های یوونتوس بشوند !
buffon-melo-chiellini.jpg


به نظر می رسد ماروتا مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس برای فصل نقل و انتقالات تابستان برنامه های زیادی در سر دارد و احتمال دارد در این تغییرات بانوی پیر سه بازیکن بزرگ و اصلی خود را از دست بدهد.

خرید و فروش های فصل گذشته ی یوونتوس تا اینجای فصل نتوانسته رضایت طرفداران بانوی پیر را به دنبال داشته باشد و ماروتا می خواهد برای جبران اشتباهات خود خریدهای بزرگی را انجام دهد اما شاید در این راه بازیکنان بزرگی قربانی ندانم کارهای ماروتا شوند.

جیجی بوفون :
بدون شک بزرگ ترین سنگربان جهان در بدترین شرایط نیز مشتریان خاص خود را به دنبال خواهد داشت و پیشنهادات دو تیم ارسنال انگلیس و رم ایتالیا به انداره ای فوق العاده بوده که شایعات زیادی را مبنی بر ترک بوفون منتشر کرده است.

جورجو کیه لینی :
مرد دفاعی یوونتوس یک مشتری پر و پا قرص به اسم رئال مادرید دارد که هر روز مبلغ پیشنهادی خود را بالاتر می برد تا بتواند جورجو را راهی مادرید کند و شاید مشکلات مالی یوونتوس سبب شود تا مدیران این تیم چاره ای جز فروش برترین مدافع خود نداشته باشند.

فلیپه ملو :
امسال برای او نسبت به فصول گذشته بسیار بهتر سپری شد و بر همین اساس مشتریان وی نیز بیشتر شدند و او هم اکنون سه درخواست فوق العاده از تیم های رئال مادرید - بایرن مونیخ المان و اینتر ایتالیا در دست دارد و شاید او نیز یکی از قربانیان برنامه های بلند مدت یوونتوس بشود.


دل نری را دوست ندارند ! همه مارچلو لیپی را می خواهند
lippi6.jpg

نام های زیادی برای هدایت باشگاه یوونتوس ایتالیا در فصل اینده مطرح شده اما هنوز کسی نمی داند ایا فصل اینده دل نری در پست خود باقی خواهد ماند یا فردی دیگری جانشین وی می شود ؟

مارچلو لیپی سرمربی اسبق باشگاه یوونتوس در نظر سنجی های مختلف بیشترین رای را نسبت به سایر رقبا اورده و هواداران یوونتوس علاقه مند هستند تا مربی محبوب خود را بار دیگر بر روی نیمکت یوونتوس مشاهده کنند.

بعد از لیپی با اکثریت ارا کاپلو نفر دومی می باشد که تیفوسی های تورین علاقه مند به حضور وی بر روی نیمکت یوونتوس هستند و اسپالتی نفر سوم این لیست می باشد.

از دیگر نام هایی که برای هدایت یووه کاندید شده اند می توان به مانچینی - کونته - بنیتز - ماتزاری اشاره کرد که به نظر می رسد در پایان فصل شاهد انتخاب سرمربی جدید یوونتوس باشیم.

گفتنی است تیفوسی های تورین علاقه ای به حضور دل نری بر روی نیمکت یوونتوس برای فصل اینده ندارند و خواستار اخراج وی در پایان فصل شده اند.


از پیشنهاد تیم های درجه یک اروپایی خوشحال هستم
melo3.jpg

فلیپه ملو هافبک برزیلی باشگاه یوونتوس اعلام کرد بسیار خرسند است که از تیم های درجه یک اروپایی برای فصل اینده پیشنهاد دارد اما دلیلی برای ترک یووه نمی بیند و از بودن در یووه خوشحال است.

ملو در جدید ترین مصاحبه ی خود گفت: "داشتن پیشنهاد از تیم های اروپایی خوشحال کننده است اما شرایط من در یووه ایده ال است و دلیلی برای ترک یوونتوس در این لحظه وجود ندارد."

وی سپس به مصدومیت فابیو کوالیارلا اشاره کرد و گفت: "مصدومیت وی برای تیم بسیار ناراحت کننده بود و بودن وی در تیم می توانست امتیازات ما را بالاتر ببرد."

وی به دیدار مقابل رم اشاره کرد و گفت: "بازی بسیار سختی را در پیش داریم اما پیروزی در این دیدار وضعیت ما را در جدول بسیار ایده ال می کند ولی کار اسانی در پیش نداریم اما ما یوونتوس هستیم و می توانیم پیروز شویم."

وی در پایان به تمجید از مسی پرداخت و گفت: "مسی در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا می باشد و او می تواند در یک فصل چهل گل به ثمر برساند."


منز اولین خرید یوونتوس برای فصل آینده ؟
menez1.jpg






image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان.

کلا چیزی برای گفتن نیست البته جدید.
خواستم حاضری بزنم و البته اون بازی دوستانه زیبا که کلا ازش بی خبر بودم و باید برم دنبال دانلود چیزایی درباره اون بازی. اگر یابیدم اینجا هم میذارم.
یه موردی دیگه اینکه بسیار دم داش جواد گرم که یگانه پرچم دار همیشه جاوید این کلوپ خواهد بود بی شک.

و اما آقا رضای گل،

امضا رو هم برا این گذاشتم که سالمم سایه پدر مادر بالا سرمه.شب رو هم تو خونم میخوابم

درود بر شرفت و درود بر درک بالات. خیلی خوشحالم که همچین طرز فکر عالی ای داری. متاسفانه خیلی ها هستند که مثل شما به این مهمترین چیزها اهمیت نمیدهند و وقتی متوجه این نعمتهای گرانقدر میشوند که شاید دیر شده باشه. مرسی رضا برای این شجاعتت و این حس زیبات. :cool:
به این میگن ارامش. همه چی آر ومه و تو چقدر خوشحالی. :)
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام بر دوستان عزیز

اول ، چند تا خبر وبگردی بگم:

نیمار/
zsg5apbsn83jx1iefkw.jpg

بعد از دیدار دوستانه برزیل و اسکاتلند یه بار دیگه بحث نیمار مطرح شده: قیمت تعین شده بسیار بالاست و چیزی حدود سی میلیون یورو اعلام شده. خود نیمار از پیوستن احتمالی به یووه استقبال کرده اما برای ورود او به تورین یووه باید حریفانی رو از پیش رو برداره. میلا و اینتر و چلسی. البته ظاهرا با اعلام این مبلغ بالا برای او بارسا از میان تیمهای خواهان او کنار بکشد. و در کل نبر اصلی بین یووه و اینتر است.

بوفون/
kxx3s67bi2rpbqcbk35x.jpg

جیان لویجی بوفون. و باز هم اخباری از گمانه زنی های قرارداد او. خبری که هر ساله تقریبا تکرار میشود و فقط اسم تیمهای خواهان تغییر میکند. منچستر او را فراموش کرد و حالا نوبت به میلان و رم رسیده است. البته رم چندان جدی نیست و فکر میکنم با این شرایط مالی که رم باهاش روبرو هست این خبر بیشتر شبیه طنز هست. اما میلان که برای سومین بار در طی چند سال گذشته خواهان جذب جی جی شده به نظر جدی است. گالیانی تا به حال بارها اعلام تمایل داشته و هر بار با پاسخ منفی روبرو شده اما اینبار جی جی پاسخ به شایعات را به پایان فصل موکول میکند و این برای ما رعب آور است. ظاهرا بین او و مسئولین یووه اختلافاتی بوجود امده که شخصا به ماروتا مربوط میدونم. شاید جی جی هم در انتظار خروج ماروتا از یووه است. بوفون ستاره ای بی بدیل است که در اخلاقیات هم بسیار درخشان است و همچون الکس بارها وفاداری خود را به یووه نشان داده. باید دید در نهایت چه رخ می دهد.

آنتونیو کونته/
gi7ytjbbojw4cjom3k3.jpg

اسمی که حالا ظاهرا بیشترین شانس را برای نیمکت یووه داراست و گمانه زنی های زیادی برای حضور او در راس کادر فنی یووه شنیده میشود. کاپتان سابق یووه برای این پست پیشنهاد رسمی ای نداشته اما رسانه های ایتالیایی بسیار از او نام میبرند و ظاهرا حالا او از ویالی و اسپالتی بیشتر در جریان قرار گرفته.

آندریاس بک/
gym7palrv152xbmn5yme.jpg

بازیکن تقریبا سی ساله ای که کاپتان هافنهایم المان هست و قصد دارد که بازی را با لیگ ایتالیا و یک تیم بزرگ ادامه دهد. بازهم از اینتر و یووه برای مقصد بعدی نام برده میشود . خبر از سوی توتو اسپورت هم تایید شده!

باستوس/
gw9wglgjuznqi3yaltnt.jpg

خبرهای زیادی برای این انتقال وجود دارد و شاید نهایتا او به یووه منتقل شود. ماروتا ضمن تایید این خبر گفته که این برای یووه و باستوس رویایی است و به سود هر دو خواهد بود. بیان میشود که با وجود او بسیاری از مشکلات یووه برطرف خواهد شد و البته خودم امیدوارم ماجارای دیگو تکرار نشود. باستوس بازیکنی تواناست.

آلساندرو دلپیرو/
7qve2btg54aqzyw6aig.jpg

کاپتان طی یک مصاحبه به مواردی اشاره کرده که به اختصار مرور میکنیم:
کیه لینی و مارکیزیو وارثان در یووه خواهند بود. حالا ما بازیکنی مثل بوفون را داریم که بسیار بزرگ و غنی از تجربه است اما در نسل بعدی به جورجو و مارکیزیو میتوان تکیه داشت.
امیدوارم که در ادامه به روند خوبی دست یابیم و فصل را با نتایج خوبی به پایان ببریم.
بی صبرانه در انتظار حضور در ورزشگاه جدید هستم و این غیر قابل انکار است.
در اینجا و تورین خواهم ماند تا هر زمان و هر سنی که ممکن باشد.
من راه درستی را با یووه رفتم و حالا از انتخابم کاملا راضی هستم.
ما تجربه این نا امیدی و سرخوردگی را داریم از ان عبور خواهیم کرد . میتوان به پیاین فصل امیدوار بود.

زیدان/
oabbzkwjvvsazbq7mooe.jpg

او که در بازی خیرخواهانه و دوستانه حضور یافته بود از شرایط خود و یووه گفت. این تیم برای من مهم است و جایی مهم در زندگی من دارد. من عادت دارم که این تیم را در اوج ببینم و درحالی که برای موفقیت بیشتر حریصانه میجنگد. من میدانم و قلبا اطمینان دارم که این تیم بزرگ خواهد ماند و بزودی برمیگردد و این همان ییونتوس است.

داویدز/
2wnlbe5mczmcqgz5fv4d.jpg

پوشیدن این پیراهن هر بار و همیشه به من احساسی خاص را میدهد. نمیتوانم انرا مخفی کنم. یووه موفق خواهد بود و از این مرحله گذر میکند باید صبر داشت و میدانیم که انیلی پروژه ای بلند مدت را با موفقیت تمام خواهد کرد. نمیتوان یووه را در این شرایط دید و فکر میکنم فقط باید صبور بود.

و بعد چند تا عکس....

image.php
 

فایل های ضمیمه

  • 90 (1).gif
    90 (1).gif
    100.7 KB · نمایش ها: 1
  • 90 (1).jpg
    90 (1).jpg
    69.4 KB · نمایش ها: 2
  • 90 (2).jpg
    90 (2).jpg
    79.2 KB · نمایش ها: 2
  • 90 (3).jpg
    90 (3).jpg
    61.1 KB · نمایش ها: 1
  • 90 (4).jpg
    90 (4).jpg
    79.2 KB · نمایش ها: 1
  • 90 (5).jpg
    90 (5).jpg
    78.5 KB · نمایش ها: 1
  • 90 (6).jpg
    90 (6).jpg
    100.2 KB · نمایش ها: 2
  • 90 (7).jpg
    90 (7).jpg
    97.3 KB · نمایش ها: 3
  • 90 (8).jpg
    90 (8).jpg
    83.8 KB · نمایش ها: 2
  • 90 (9).jpg
    90 (9).jpg
    85.4 KB · نمایش ها: 1

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
سلام
جواد جان فکر کنم اندریاس بک 23 سالشه
خبرهای خوبی میزاری خسته نباشی
 
بالا