• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

چی بگم جواد جان با این اوضاع تیم , الان هم که اخبار همش گمانه زنی برای انتخاب سر مربی و بازیکن جدیده و البته تمدید قرارداد ها و کلا تا اقدامی نکنن و کسی رو نگیرن نمی شه به طور قاطع گفت کی میاد و کی می ره که البته امیدوارم بازیکن هایی مثل بوفون و الکس و جورجو و البته فلیپه و متری و چند تا از خوب ها رو حفط کنن که یه وقت تیم دوباره از هم نپاشه:دی

و اما چند تا خبر .
-------------------

بازگشت الكس به تركيب يووه
alex4.jpg


يوونتوس كه با لوئجي دل نري روزهاي خوشي را در طول فصل تجربه نكرد با تساوي هفته گذشته برابر فيورنتينا اميدهاي خود را براي رسيدن به ليگ قهرمانان از دست داد فردا در خانه از كاتانيا تيم چهاردهم جدول ميزباني خواهد كرد.

به نظر مي رسد مربي « بيانكونري» كه با تغيير سيستم در ديدار هفته گذشته نتيجه نگرفت بار ديگر به سيستم 2-4-4 بازخواهد گشت و از مهاجمين هم نام خود الساندرو دل پيرو و الساندرو متري براي كسب سه امتياز بازي بهره خواهد برد.

با اين حال راه براي صعود « بانوي پير » به مسابقات اروپايي به وي‍ژه ليگ قهرمانان بسيار دشوار شده.

در تمرينات روز اخير يووه، چهره كاپيتان الكس بسيار اماده نشان مي داد. استوراري به دليل بيماري انفلوانزا در تمرينات شركت نكرد. ياكوئنتا نيز تمرينات متفاوتي را دنبال كرد. سايرين نيز طبق برنامه دل نري در زمين تمرين وينوو تمرين كردند.

//
و همچنین جورجو کیه لینی هم با رفع مصدومیتشون می تونه به ترکیب اصلی اضافه بشن:happy:
فابیو کوالیارلا هم گفته بعد از عید پاک می تونه بازی کنه:دی



به مورینیو پاسخ منفی دادم زیرا من یک یوونتوسی ام
nedved2.jpg

برای او همیشه یوونتوس وجود داشت. چه روزی که یووه به سری ب تبعید شد و چه زمانی که بانوی پیر از رقابت های اروپایی دور شد و بیش از هر لحظه دیگر از بزرگی و تصاحب جام های معتبر اروپایی. اما برای پاول تنها یووه ارزش داشت. این وفاداری برای هیچ یک از تیفوسی های بیانکونری بی ارزش و فراموش شدنی نیست.

ندود در یاداوری تمایل مورینیو به جذبش گفت: مورینیو به من پینشهاد داد که به اینتر بروم تا لیگ قهرمانان را فتح کنم. " به اینتر بیا تا قهرمان لیگ قهرمانان شوی " اما من به او پاسخ منفی دادم زیرا من یوونتوسی بودم و برای من تنها یووه وجود داشت. من دوست دارم با یووه به این افتخار برسم و نمی توانم جشن قهرمانی را با پیراهن تیم دیگری برگزار کنم.


مانچو و یا ماتزاری کدام جانشین مناسبی برای دل نری هستند ؟
mancini1.jpg

راه بیانکونری شدن خیلی سریع و راحت نیست اما دور از دسترس نیز نیست. شاید زندگی سیاه و سفید او از ماه های اینده شروع شود با این حال نمی توان با اعتماد کامل از این موضوع صحبت کرد.

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در خصوص پیوستن والتر ماتزاری به یووه و هدایت این تیم شنیده می شود. اخباری که می تواند روزی به واقعیت تبدیل شود. اما هواداران یووه به خوبی می دانند که برای بازگشت دوران باشکوه و اوج تیم محبوب شان مربیانی نظیر ماتزاری و دل نری تاثیر زیادی نخواهند داشت.

لوئیجی دل نری مربی گمنامی نبود اما برای هدایت تیم های بزرگی مانند یوونتوس نمی توانست موثر باشد. نتایجی که در طول فصل به نام بیانکونری ثبت شد این نظریه را ثابت کرد. بنابر این برای عدم تکرار فصل سیاه و ضعیفی همچون امسال مدیران نباید دست به اقدامی مشابه فصل گذشته زنند و مربی ای که تاکنون هدایت تیم های مطرحی را به عهده نگرفته را برای هدایت یووه انتخاب کنند.

با این حال والتر ماتزاری در کنار لوچانو اسپالتی، روبرتو مانچینی و ویالی شانس مربیگری یوونتوس بزرگ را در فصل اتی دارد.

با انی حال مانچو از محبوبیت بیشتری در میان گزینه های فوق برخوردار است و گفته می شود پاول ندود به وی علاقه بیشتری دارد و اسپالتی از شانس کمتری نسبت به سایرین برخوردار است.


19 می دادگاه تجدید نظر موجی
moggi1.jpg






image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب من واقعا موندم چی بگم ؟
بازی 2 بر 0 برده رو که هر دوتا گلش رو الکس زده بود در نیمه دوم در 10 دقیقه پایانی 2 بر 2 باختیم ( مساوی کردیم ) ؟؟؟

چی بگم!!!
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
سلام و عرض پوزش بابت غیبت های طولانی
به نظر من بهتر بیخیال این تیم در این فصل بشیم الکی خودمون رو هم عذاب ندیم
واقعیت اینه که اگه یووه حتی میتونست سهمیه بگیره در لیگ قهرمانان حرفی برای گفتن نداشت من ترجیح میدم تو لیگ قهرمانان نباشیم تا اینکه بریم و مثل رم مقابل یه تیم رده چند مثل شاختار آبروریزی کنیم و همین اعتبار باقیمانده از نام یووه کبیر رو هم برباد بدیم

بهتره اول تیم بازسازی بشه بعد با قدرت بریم در لیگ قهرمانان وگرنه اگه شخصیت تیم بکلی از بین رفت دیگه سالها طول میکشه تا بشه جبرانش کرد

در مورد گزینه های مربیگری که عنوان شده به نظر من مانچو از همه بهتره میتونه تاثیرگذار باشه اما نه در حد امثال لیپی یا مورینیو در منچستر سیتی با وجود امکانات و بازیکنان خوب عملکردش عالی نبوده بد هم نیست
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام.
دیشب حسابی تلخ شد.
دو بر صفر برده رو در روزی که ادینزه و لازیو باختند از دست دادیم و دیگه نباید حرف زد.

کلا نمیفهمم چه طور اینقدر از روح تیم دور شدن اینها. به نظرم مهمترین عامل از بین رفتن و نادیده گرفتن پرستیژ تیم در نظر حریفان هست. اون ترسی که سابق حریفان در مقابل ما داشتند دیگه ریخته و این کار رو برای ما بسیار سخت و برای اونها اسونتر میکنه.

ناراحت کننده بود واقعا.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان الان یه خبری هایی دیدم که مطمعن شدم که یووه فصل بعد هم هرگز به جایی نخواهد رسید!!!

دوتا خبر هست که رسما فصل بعد رو بدتر از فصل های پیش می بینم و تنها نقطه امید مون هم خبر آخر هست .
----------

رسما اعلام مى كنم كه بوفون از يوونتوس جدا خواهد شد:eek:
buffon9.jpg


در اخرین ساعات روز یک شنبه مارتينا مدير برنامه هاى بوفون در گفتگو با سكاى اسپورت خبری را منتشر کرد که برای هیچ کدام از هواداران یوونتوس خوش ایند نخواهد بود . وی در گفت گوی زنده با اسکای گفت:

" رسما اعلام مى كنم كه بوفون در پايان فصل از يوونتوس جدا خواهد شد و به همين دليل من از امروز به دنبال باشگاهى خواهم گشت كه توانايى پرداخت دستمزد جى جى و مبلغ مورد نظر مديران يوونتوس را داشته باشد."

"بوفون پيشنهاد منچستر يونايتد را رد كرد چرا كه نمى خواست از خانواده و فرزندان خود دور باشد ، احتمال دارد كه بوفون به كشور ديگرى منتقل شود و بر همين اساس ما پيشنهاد آرسنال را بررسى خواهيم كرد ، هدف جى جى كسب قهرمانى ليگ قهرمانان باشگاه هاى اروپاست."

"بوفون نماد بانوى پير است و با اين تيم به سرى ب رفت اما در فصل اخير بسيارى چيزها را نمى توانست تحمل كند ، بوفون تنها مى خواست كه مديران براى وى احترام قائل شوند اما مديران بويژه ماروتا مى خواهند بوفون از يووه جدا شود ، رم ؟ با مديران رم گفتگويى داشتيم اما برنامه هاى مديران رم براى بوفون جذابيت ندارد "


هدف یوونتوس جذب مانچینی نیست:eek:
mancini1.jpg

مطبوعات ایتالیا نام چهار گزینه را برای هدایت یووه در فصل اینده مطرح کرده اند که در این میان مانچینی سرمربی منچستر سیتی و ماتزاری سرمربی موفق ناپولی از بیشترین شانس برای هدایت یووه برخوردار می باشند.

ماروتا مدیر نقل و انتقالات یووه در این خصوص گفت: "با مدير برنامه هاى مانچينى گفتگويى داشتم اما تنها به بررسى وضعيت بازيكنان پرداختيم ، هدف ما جذب مانچينى نيست چرا كه وى با باشگاه منچستر سيتى قرارداد دارد."

"در پايان فصل با بررسى وضعيت تيم ، سرنوشت دلنرى نيز رقم خواهد خورد ، ماتزارى با ناپولى قرارداد دارد و مديران ناپل نيز قصد ندارند تا وى را از دست دهند ، قصد نداريم تا مشكلاتى را با مديران ديگر باشگاه ها بوجود آوريم."


درگیری ماموران انتظامی با هواداران یووه:)
fans.jpg

گروه هاى هوادارى يوونتوس در مناطق مختلف شهر تورين دست به راهپيمايى زدند اما خيلى زود درگيرى آنها با ماموران انتظامى تورين آغاز شد ، معاونت امنيتى شهر تورين امروز در بيانيه اى از هوادارن تيم تورينو و افراد كم سن و سال خواست تا از حضور در اين درگيرى ها بپرهيزند.

فرمانده ى پليس تورين هم اعلام كرد كه كنترل اين شرايط بسيار دشوار است و در صورت ادامه يافتن اين درگيرى ها حالت فوق العاده اعلام خواهد شد و شهروندان مراسم عيد پاك را بايد در خانه برگزار كنند .
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
جئا بوفن می خواد بره؟؟؟ مقصد بعدیش کجاس؟ غیر آرسنال کی شدیدا دنباش هست؟ الان چند سالشه؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جئا بوفن می خواد بره؟؟؟ مقصد بعدیش کجاس؟ غیر آرسنال کی شدیدا دنباش هست؟ الان چند سالشه؟

امیدوارم بمونه ولی از شواهد پیداست که فقط در صورتی که این مدیر نالایقمون ماروتا و سرمربی یووه برن احتمال موندنش زیاد می شه ؟

تیم های زیادی خواستارشن سن که مهم نیست مهم بوفون بودنشه بهترین در دنیا بودنشه :eek:

بره بارسا خوبه ... میلان که نمیاد نه ؟! با پیرلو عوضش کنیم .

نمی دونم والا از این ماروتا هیچی بعید نیست , ولی پیرلو که بازیکن آزاد می شه و دیگه مال میلان نیست که بخواد معاوضه کنه:دی
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
نمی دونم والا از این ماروتا هیچی بعید نیست , ولی پیرلو که بازیکن آزاد می شه و دیگه مال میلان نیست که بخواد معاوضه کنه:دی

با اینکه رابطه میلان با یووه خوبه ولی دوست ندارم بوفون از یووه بره :(:(
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
من موافقم بره فقط در یه صورت که یک بازیکن بزرگ بیارن و با توجه به اینکه خودش واقعا بخواد بره چون کسی که تیم رو تو دسته B همراهی کرده سخته راجبه رفتنش فکر کنی در ضمن به نظرم استوراری هم خوب کار کرده واسه تیم
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب یه خبر خوشحال کننده بوفون گفته تا پایان قرارداش با یووه می مونه
و گویا منبع خبر قبلی هم مصاحبه سایت اسکای با مدیر برنامه های بوفون بوده ؟!!

خوب بازم جای شکرش باقیه که هنوز کاپیتان دوم یووه بوفون دلش با تیمه و دوست داره با یووه ادامه بده :)
-------------------------

بوفون جدایی از یووه را انکار کرد !
buffon12.jpg


در اخرین ساعات شب گذشته سایت اسکای در گفتگو با مدیر برنامه های جی جی بوفون از جدایی این سنگربان بزرگ در پایان فصل گفت و نگرانی را به تیفوسی های بیانکونری و شاید مدیران باشگاه هدیه کرد. اما امروز جان لوئیجی همچون گذشته از ماندن در کنار یووه تا پایان مهلت قراردادش سخن گفت تا در 4 هفته به پایان رقابت های سری ا تردیدها و ابهامات در خصوص اینده بوفون بیشتر شود.

" مانچینی ؟ این بخش از سوال شما به اینده مربوط می شود. در حال حاضر باید به لاتزیو فکر کنیم و برای پیروز شدن در ان دیدار تلاش. دل نری شایسته تایید است و یووه با او مشکلی ندارد. "

ادامه انتقاد هواداران " می دانید من نباید در این بخش وارد شوم. هواداران از دل نری ناراضی اند و من به عنوان یک بازیکن نمی توانم در این باره توضیح دهم. شخصا با دل نری مشکلی ندارم. به نظر خوب نیست که همیشه مربیان مقصر شناخته شوند. اول چیرو بعد زاکه و حالا دل نری. برای من تنها یک مقصر وجود ندارد. بین ما و مربیان همیشه رابطه خوبی برقرار بوده و هست. میان من و دل نری نیز ارتباط قلبی و محترمانه ای وجود دارد. "

اما اینده، از یوونتوس می روید ؟ " به این مسئله فکر نمی کنم. به این دلیل که مسئله مهم امسال بازگشت من به فرم ایده ال بود که توانستم به میادین برگردم. ریتم و امادگی ام را از سر گرفتم. قراردادی دارم که تا پایان سال 2013 اعتبار دارد و من به هیچ مسئله دیگری فکر نمی کنم. در این لحظه تنها مسئله ای که فکر مرا مشغول کرده جدول رده بندی و هفته های پایانی ست. می خواهم با پیراهن یووه پیروز شوم و امیدوارم این خواسته شدنی باشد. "

از جی جی بوفون در خصوص تساوی دو بر دو مقابل کاتانیا سوال می کنند " فصل متفاوتی بود با مشکلات و اتفاقات متفاوت و ناخوشایند. بازی با کاتانیا باور کردنی نیست. متاسفم برای تساوی ای که انتظارش را نداشتیم.

در پایان بازی خشم و ناراحتی از یک تساوی در عوض یک پیروزی وجود داشت. در حال حاضر هدف ما پیروزی و نشان دادن غرور یوونتوس است. این برای ما و همه تیفوسی های یووه مسئله مهمی است، یعنی مهمترین مسئله ممکن . باید امتیازات را از دست نمی دادیم و تا پایان بازی دقت بیشتری داشتیم. "

اما درخشش دل پیرو " تغییر ناپذیر و ماندنی است برای انچه که او امسال برای یووه انجام می دهد. او یگانه و وصف ناشدنی است و برای همیشه در تاریخ فوتبال جهان خواهد ماند. "


اخرين ركورد اله در کنار ابهاماتی در خصوص اینده کاپیتان
alex2.jpg

اگر او بگويد امضا نمي كنم ؟ اگر الساندرو دل پيرو بگويد ديگر كافي است ؟ و اگر كاپيتان فكر كند كه شايستگي بيشتري دارد و ايستادن در رده هفتم و دور شدن از ارزوها در كنار توانايي هايش مي تواند او را به سرنوشت ديگري هدايت دهد ؟ اگر مديران « بيانكونري » رفتار گذشته خود با ستاره هايي نظير ديويد ترزگه و مائورو كامورانزي را با او و جان لوئيجي بوفون تكرار كند ؟ مطمئنا اين طور نخواهد بود چون اينده الكس از پيش نوشته شده « در يووه مي مانم و سفيد امضا مي كنم. »

اما زمان اندك است و مديران بايد بلافاصله پس از پايان جشن عيد پاك مذاكرات قبلي را نهايي و قرارداد مهره دوست داشتني خود را تمديد كنند تا كليه ابهامات در خصوص « پينتوريكيو » ختم به خير شود.

كاپيتان « بيانكونري» با دو گلي كه در اين بازي زد به ركورد 283 گل زده رسيد. ركوردي كه نشان ميدهد اين مهره بيشترين گل را با پيراهن سياه و سفيد يووه زده. اما اين ركورد در كنار اشتباهات مربي و مديران ناديده گرفته شد.

الكس كه در ابتداي فصل صحبت از تمديد قراردادش در ماه مارس بود با گذشت دو ماه و تاييد اين مطلب كه قرارداد سفيد امضا خواهد كرد همچنان از اينده يوونتوسي خود مطمئن نيست.

به هر حال اين ترديد ها موجب نمي شود تا ركوردهاي اله توسط رسانه ها و تيفوسي ها پنهان بماند. الكس در اين بازي براي 41 بار در طول فصل در زمين حاضر شد تا تنها لئوناردو بونوچي از او يك بازي بيشتر براي يووه انجام داده باشد و به نظر مي رسد اگر كاپيتان به دليل مصدوميت سه بازي گذشته را از دست نداده بود مي توانست در اين زمينه نيز ركوردار باشد.

رسيدن به ده گل در طول فصل در حالي كه چندان نيز توسط دل نري مورد توجه قرار نگرفته مي تواند ثابت كند كه قهرمان دنياي « بيانكونري » با 37 سال سن مي تواند به حضور يك ديگر در كنار يووه اميدوار باشد اما نبايد فراموش كنيد كه تمديد قرارداد سفيد اله با اين درخشش و ادامه ركوردشكني نمي تواند يك هديه به اسطوره « بانوي پير» محسوب شود بلكه او شايسته اين اتفاق است.


در یووه همه چیز خوب پیش نمی رود
camo1.jpg

به صحبت و اظهار نظر در خصوص باشگاهي كه سال هاي زيادي را در كنارش گذراند برمي گردد. مائورو ژرمن كامورانزي هافبك ايتاليايي – ارژانتيني سابق يووه همچنان به تيم محبوبش علاقه دارد و از شرايط اين روزهاي يووه ناراضي ست.

در سال هاي اخر خيلي چيزها تغيير كرد، در اين اواخر همه چيز خوب نبود و خوب پيش نمي رفت. مشكل كه خروج يووه را از قدرت شاهد باشيم. همچنين از بيرون نگاه كردن سخت است، اما يووه هميشه يوونتوس است.

در 5 فصل اخير يوونتوس هميشه از صفر شروع مي كند و هر بار مي گويد كه اين بار از نو شروع مي كنيم و تيم را مي سازيم اما در اصل هيچ حركتي صورت نمي گيرد. در يووه همه چيز خوب پيش نمي رود.

اما خداحافظي از يوونتوس براي مائورو يك خداحافظي مرسوم براي يك مهره ارزشمند نبود. " هيچ مشكلي با يووه ندارم و هركز ارتباطم را با اين باشگاه از دست ندادم. نمي توانم به اين باشگاه نصيحتي داشته باشم اما مي دانم كه اين باشگاه هميشه به دنبال پيروزي است. تيمي كه هميشه در دنيا مطرح خواهد بود. اما من منتظر يك خداحافظي متفاوت نسبت به انچه كه روي داد بودم. به هر حال مجبور به خداحافظي از يووه شدم و از اين مجموعه خارج شدم زيرا بازيكني بودم كه از قبل تصميم به فروش من گرفته شده بود. "

image.php
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
برسیم به CL شماره یک خودمونه ! :دی
مگه از جنازه من رد شی! مال خودمونه:دی پول هم ببیتی فراوون:دی
با کدوم پول یم خواید بخرید بد بختا؟ :دی
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
34
محل سکونت
Tehran
مگه از جنازه من رد شی! مال خودمونه:دی پول هم ببیتی فراوون:دی
با کدوم پول یم خواید بخرید بد بختا؟ :دی

حاجی دی بندتو از ایالات متحده برای همین اومده دیگه :دی

- در این صحنه که دعوا سر خرید بوفون هست بنده به وضوح دارم میبینم یوونتوسی ها چه حرصی میخورن ! :دی چه حالی میده بیای تو تاپیک خودشون درباره بازیکنشون صحبت کنی !! :D
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
اوه اوه ببین این مدیر برنامه های جی جی چه دعوایی اینجا راه انداخته , تموم شد رفت بوفون گفته تا پایان قراردادش می مونه یعنی تا سال 2013 و از اونجایی که یووه داره با روبرتو مانچيني مذاکره می کنه و مانچینی هم کسی نیست که به این راحتی ها بهترین سنگربان جهان رو از دست بده پس کلا انتقال بوفون منتفیه :D پس زیاد حرص نخورید :دی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب من چند روزی نبودم .

خیلی دوست داشتم که بعد این مدت با خبرهای مهمی روبرو بشم ولی خب طبق تصور همه چیز موکول به اینده است.
ظاهرا خبرهای جدیدی درباره تمدید قرارداد کاپتان وجود داره که خوش آیند هست و به نظرم برای یووه خیلی زشته که همچین مسئله ای اینقدر تو رسانه ها بزرگ بشه. البته بیشتر از اون واضح هست که این اوضاع از وجود دلنری و ماروتا نشات میگیره.
کار بوفون هم به نظرم اگرچه برام تلخه ولی درسته. همچین گلری حق داره که بخواد جام بگیره ولی این بزرگی اونو میرسونه که وفادار هست. باید به این نکته هم توجه کنیم که اینها میتونه از سر دلسوزی هم باشه. یعنی یه سیاستی که باعث میشه جوی بر علیه مدیران شکل بگیره که اونها رو وادار به تقویت تیم کنه. من حرفهای بوفون و برخوردش رو اینطوری برداشت میکنم برای همین خوشحالم که فشار به باشگاه میارند. یه جورایی تعصبشون رو به پرچم نشون میدهند.

آرزو میکنم که حضور مجدد دلنری فقط یه شایعه پوچ باشه و همینطور ماروتا.

-----------------
بازی با لازیو مهمه. ولی بازم نشون دادیم که ثبات نداریم.

به امید روزهای یووه ای
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب بازهم این جمله معروف که هر دم از این باغ بری می رسد برای این باشگاه شایستس:eek:

اما نشانه های امیدی هم هست:rolleyes:
---------------------

توهین بزرگ مدیران یوونتوس به کاپیتان الکس
alex7.jpg


مدت ها است بحث تمدید قرارداد الکس دل پیرو کاپیتان ارزشمند بانوی پیر مطرح شده و بر اساس گزارشات ارسال شده توافق نهایی میان دو طرف حاصل شده و قرارداد الکس دل پیرو به زودی تمدید خواهد شد.

اما نکته ی قابل تامل در این میان مبلغ جدید قرارداد دل پیرو می باشد که سران یووه برای تمدید قرارداد جدید 1 میلیون یورو به الکس پیشنهاد کرده اند و این یعنی یک چهارم حقوق فعلی و در این صورت دل پیرو یکی از کمترین حقوق ها را در میان بازیکنان باشگاه یوونتوس دریافت خواهد کرد.

دل پیرو چندی پیش اعلام کرد تنها چیزی که در قرارداد جدید برای وی مهم نمی باشد مبلغ قرارداد می باشد و حتی حاضر به امضای سفید قرارداد با سران یووه شد و به نظر می رسد مدیران یووه از حسن نیت کاپیتان اسطوره ای یووه سو استفاده کردند و مبلغ قرارداد وی را به یک میلیون یورو کاهش دادند.

بدون شک این مبلغ برای الکس دل پیرو قابل توجه نمی باشد و او نیز اعتراضی در این زمینه نخواهد داشت اما نحوه ی برخورد مدیران فعلی یووه با کاپیتان و بهترین بازیکن تیم خود به هیچ وجه جالب توجه نیست و امتیاز منفی دیگری در پرونده ی سیاه مدیران یوونتوس ثبت خواهد شد.


احتمال بازگشت من به یوونتوس وجود دارد
moggi3.jpg

موجى مدیر اسبق باشگاه یوونتوس با برنامه ى tutti pazzi per la juve مصاحبه ی مفصلی را انجام داد و در اظهار نظری جالب از احتمال بازگشت خود به یوونتوس خبر داد:

آيا هواداران يوونتوس بايد به بازگشت شما اميدوار باشند :

" بله ، بايد اميدوار باشند ، هيچ چيزى غير ممكن نيست "

خواستار ماندن دلنرى شده بوديد :

" اين سرمربى نمى تواند مشكل يوونتوس باشد ، بسيارى از بازيكنان بى كيفيت هستند ، بايد بازيكنان بزرگى جذب شوند "

مديران يووه در تابستان گذشته بازيكنان بى كيفيتى را جذب كردند ، بنظر مى رسد كه در اين زمينه عملكرد مديران ضعيف بود :

" در تابستان گذشته مديران پول هاى زيادى را صرف خريد بازيكنان بى كيفيت كردند ، كسى كه اين بازيكنان را جذب كرد بايد توانايى فروش آنها را نيز داشته باشد "

از بين گزينه هايى كه رسانه ها براى جانشينى دلنرى از آنها نام مى برند ، كداميك به تورين نخواهند آمد :

" ماتزارى ، منچينى و سپالتى به تورين نخواهند آمد "

موفقيت احتمالى منچينى در يووه :

" منچينى يك مربى فوق العاده و با كلاس است اما با توجه به گذشته ى يوونتوس و منچينى ، نشستن وى بر روى نيمكت يووه چندان خوشايند نخواهد بود ، منچينى در گذشته پس از هر ديدار سعى مى كرد تا دست به جنجال بزند اما با حضور در دادگاه ناپل بنظر مى رسد كه دست از اين كار كشيده است "

هدف منچينى از ترك منچستر سيتى و يووه :

" منچينى در منچستر سيتى خواهد ماند "

راه نيافتن به ليگ قهرمانان و دشوارى جذب بازيكنان بزرگ :

" بايد سرمايه گذارى بزرگى صورت گيرد ، البته ما در گذشته با فروش گرانقيمت يك بازيكن ، بازيكنى بزرگ را در ازاى پرداخت مبلغ كمترى جذب مى كرديم ، در چنين شرايطى مدير بايد زيرك باشد "

انيلى مدير يوونتوس شد اما ماروتا و دلنرى خيلى زود كار خود كار خود را آغاز كردند :

" انيلى بايد به خوبى به خواسته هاى هواداران گوش دهد ، وى در بوجود آمدن اين شرايط بحرانى نقشى ندارد اما براى تكرار نشدن اين شرايط بايد تصميم هاى مهمى بگيرد "

كمك به انيلى براى خريد زلاتان :

" با تمام وجود به انيلى كمك خواهم كرد ، ابراهيموويچ بازيكن فوق العاده ايست و مى تواند به يوونتوس بازگردد "

هواداران در انتظار بازگشت يوونتوس 2006 هستند ، كدام بازيكن مى تواند اين هواداران را به آرزوى هايشان برساند :

" ديگر يوونتوسى مانند يوونتوس 2006 متولد نخواهد شد ، ابتدا بايد بازيكنان بى كيفيت فروخته شوند ، بازيكنى را براى خريد پيشنهاد نمى كنم "

دفاع وكلاى يووه در برابر اتهام دادستان ها :

" آن ها بايد زودتر اين كار را انجام مى دادند "

هواداران اعتقاد دارند كه شما به تنهايى از يوونتوس دفاع كرديد :

" بدون شك چنين بود ، با توجه به دشوارى هايى كه وجود داشت من بدليل عشق به يوونتوس اين كار را انجام دادم "

هواداران مى خواهند تا در جشن ها و تجمع هاى خيابانى شركت كنيد :

" بدون شك اين كار را انجام خواهم داد ، من ترسى ندارم چرا كه مانند ساير مديران قانون شكنى نكردم ، در فوتبال بسيارى منتظر ضربه زدن به ديگران هستند و بدليل اينكه من بهتر از آن ها كار خود را انجام مى دادم به من ضربه زدند "

كمك و احساس نزديك بودن هواداران :

" نمى دانم اما در روز 19 مى فدراسيون فوتبال در رم تبرئه يا محروميت هميشگى من را بررسى خواهد كرد ، دوست دارم در اين روز هواداران را در نزديكى خود ببينم "

برخورد مديران يووه با كالچيوپولى :

" با ارائه ى شكايت باشگاه به فدراسيون فوتبال مشخص شد كه تنها 40 مكالمه از 150 مكالمه بررسى شده بودند ، شكايت آنيلى بر مبناى حوادث و جريان دادگاه ناپل صورت گرفت "

ورزشگاه جديد و ساخت آن طبق برنامه هاى مديران پيش از كالچيوپولى :

" ما مى خواستيم ورزشگاهى بسازيم كه در بالاترين سطح باشد ، خوشبختانه چنين شد و مديران طبق اين برنامه پيش رفتند "

20 مى و احتمال بركنارى قاضى كازوريا :

" همه چيز به پايان رسيد ، 10 مى سخنان پايانى دادستان را خواهيم شنيد ، همه به جز دادستان ها در انتظار پايان اين داستان هستند "


فابیو از بازگشت احساس خوبی دارم
qua3.jpg

برگشت به تمرین، برگشت تا شاید این هفته ها در کنار تیمش باشد. فابیو کوالیارلا مهاجم گلزن بیانکونری که در غیابش یووه نتیجه نگرفت و نتوانست ان طور نیم فصل نخست باشد. برای ایم مهره پا به توپ شدن و بازگشت شیرینی خاصی دارد.

" بازگشت مجدد به تمرین برای من برگشت تازه و شروعی تازه ای است. تصور می کنم خوب شدم و خوب اغاز خواهم کرد. شاید بتوانم گلزنی کنم. زانوی جراحی شدم ام اوضاع خوبی دارد و احساس می کنم که بهتر از ماه های قبل هستم. "

فابیو به کانال یووه گفت: ماه های سختی را پشت سر گذاشتم اما الان خوب هستم و بازگشت به زمین تمرین برام خوشایند و خوبه. در این لحظات حس می کنم تازه همه چیز برام شروع شده، چند دور زدم و هیچ مشکلی احساس نکردم. شروع از صفر مشکل هست چون از اول باید تمرینات بدنسازی را شروع کنم.

همیشه شروع مشکل است، خیلی هم اما چاره ای نیست در این انتهای فصل من باید از ابتدا شروع کنم ! زمانی که حس می کردم همه چیز برایم تمام شده و حالا با بازگشت احساس بهتری دارم. با گذشت زمان بهتر شدم، امروز تجربه تازه ای بود و کمی پیشروی برایم محسوب می شد. زانوی ام خوب جواب داده و یکی از دلایل رضایتم همین مسئله است.

اما ناپولی، هرگز به ترک ناپولی فکر نکردم می دانم که انها صلاح مرا می خواهند اما اینطور خوب است. مطمئنا ان چیزی که برایم خوشایند است را پنهان نمی کنم. اما اینده در پایان فصل مشخص خواهد شد.

از او در خصوص تفاوت های ناپل و تورینو سوال می کنند و کوالیارلا می گوید: مطمئنا تفاوت اصلی در اب و هوا است. ایجا در تورینو تیفوسی ها لذت بخشند اما بسیار ارام ترند و در ناپولی اوضاع کاملا فرق می کند سر و صدای هواداران فضای دیگری دارد. به هر حال همه جا برای گرفتن عکس و امضا متوقف می شویم .


بوفون محبوب ترین ستاره ی جهان در 50 سال اخیر
buffon4.jpg






image.php
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
راستي من ديشب عملكرد تيم رو در اين فصل بررسي مي كردم به نكته جالبي برخوردم عليرغم اينكه فصل اسفباري بوده ولي تقريبا مقابل تمام تيمهاي قوي و رقباي سنتي موفق بوديم و به نظر من اين نشون ميده كه مشكل تيم بيشتر روحي و رواني هست چون در بازيهاي مهم كه خودبخود اثر انگيزشي در بازيكنان داره نتايج خوب بوده

اينتر يك برد يك مساوي
ميلان يك برد خارج از خانه
رم مساوي
لاتزيو يك برد
اودينزه يك برد يك باخت
فقط به ناپولي باختيم كه البته بازي برگشت مونده
جمعا از 8 بازي با تيم هاي بالاتر از خودمون 14 امتياز گرفتيم كه بيش از نيمي از امتيازات بوده
مقابل سه تيم سنتي اينتر - ميلان و رم هم كه اصلا نباختيم
ميلان كه تيم اول هست از همين تعداد بازي با 6 تيم اول 12 امتياز گرفته
واقعا برام مساله پیچیده ای شده اینبار مقابل لاتزیو هم پیروز شدیم
از پست قبلی که مربوط به چند وقت پیش هست تا به حال با میلان - رم و لاتزیو هم بازی کردیم که از میلان باختیم ولی رم و لاتزیو رو در خانه شکست دادیم
بدین ترتیب از 11 بازی با تیم های بالاتر از خودمون 20 امتیاز گرفتیم

بعد همین تیم با کاتونیا مساوی میکنه واقعا تیم عجیبی داریم
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
با این پیروزی که مقابل لاتزیو داشتیم خودمون و اودینزه و رم رو به کسب رتبه چهارم امیدوار کردیم الان فاصله مون با لاتزیو 4 امتیازه
این هفته رم باید یک بازی سخت رو با میلان انجام بده که احتمااز دست دادن امتیازش زیاده
لاتزیو و اودنیزه باهم بازی دارند که بهرحال یکی یا هردوتاشون امتیاز خواهند داد
فرصت بسیار مناسبی هست تا برد کیه وو خودمون رو در جدول بالا بکشیم تقاضل ما از رمی ها خیلی بهتره و در صورت باخت رم میتونیم جای اونها رو در رتبه ششم بگیریم و اگر اودنیزه و لاتزیو مساوی کنند به فاصله سه امتیازی رتبه چهارم میرسیم

امسال کمر تیم ما رو تساوی ها شکستند وگرنه از لحاظ باخت نسبت به اینتر که تیم دومه فقط یک باخت بیشتر داشیتم ولی در بین 11 تیم اول جدول فقط فیورنتینا از ما بیشتر مساوی داشته

به امید باخت رم و تساوی لاتزیو و اودینزه
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان

خب من یه مدتی نبودم و تو این روزها خوشبختانه به کورس برگشتیم.

روبی جان خیلی درست و دقیق اشاره کردند و ما تو این هفته با کسب سه امتیاز برابر کیه وو شانس صعود بهتر رو هم داریم. بازی خانگی رو برابر تیم دوازدهم از دست دادن دیگه اتمام رویاست.

بعد از این ما دو هفته دیگه خواهیم داشت: یووه با پارما در خارج خانه و با ناپولی در خانه بازی داره.
---------------------------------------------- لازیو با جنوا در خانه و در خارج خانه با لچه بازی داره.
-----------------------------------------------اودینه با کیه وو در خارج از خانه و با میلان در خانه بازی داره.
-----------------------------------------------رم با کاتانیا در خارج از خانه و سمپدوریا در خانه بازی خواهد داشت.

بهر حال چیزی دور از دست نیست و غیر ممکنی وجود نداره.
راستی اون قضیه کاهش سهمیه ایتالیا از کی اجرایی هست؟
 
بالا