• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
سلام دوستان



بهر حال چیزی دور از دست نیست و غیر ممکنی وجود نداره.
راستی اون قضیه کاهش سهمیه ایتالیا از کی اجرایی هست؟
فکر کنم تیم چهارم باید در یکسری بازیهای مقدماتی شرکت کنه و اگه برنده شد به لیگ قهرمانان میرسه البته مطمئن نیستم
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خبر تازه اینکه کاپتان تا ژوئن 2012 تمدید کرد. اخبار تکمیلی فردا.

خوشحالم.:rolleyes:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

rjvhmhvrjvw8a3tisrh5.jpg

خب بالاخره این قرارداد امضا شد و کاپتان یک فصل دیگه رو به ما افتخار داد .
قرارداد تا سی ام ژوئن 2012 معتبر است . عصر دیروز این قرارداد در محل استادیوم جدید یووه یووه که مراحل نهایی ساخت رو پشت سر میذاره به امضا رسید و علاوه بر انیلی و الکس ، استفانو (برادر کاپتان) توستی(مشاور خانوادگی) ماروتا و البرت ریکاردو هم حضور داشتند.
قرارداد هجدهمین فصل دلپیرو در روزی به امضا رسید که سالگرد بیست و ششمین اسکودتوی ماست و کاپتان با خاطره ای خوش از این روز یاد کرد و اظهار امیدواری کرد تا سال آینده در خانه جدید با یک اسکودتو دیگر جشن بر پا کنیم.

یووه که خود سراسر افتخار است، همچنان به داشتن این گوهر ناب مفتخر ماند، اگر چه این تنها لطف و نهایت تواضع و گذشت کاپتان بوده و رقم قرارداد را با واژه تعصب پر کر تا پاسخی مناسب در قبال رفتارهایی که با او شد صورت گیرد و البته در این میان به ما هواداران جفایی نشود. نکته ای هم بگم اینکه قلمی که کاپتان دیروز باهاش امضا کرد همان قلمی بوده که دو سال قبل این کار رو انجام داده و بعد از این این قلم به موزه باشگاه منتقل شد احتمالا جهت حراج در اینده و یا شاید برای ماندگاری...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم , به امید قهرمانی در فصل آینده.


برای فتح یک اسکودتوی دیگر با یووه تمدید کردم
alex4.jpg

امروز با تمدید قراردادی سفید، برگ جدیدی از داستان هجده سال عشق و علاقه به یووه ورق خورد، داستانی که روایت گر رابطه همیشگی یوونتوس و کاپیتان محبوبش است. داستانی که علاقه و وفاداری الساندرو دل پیرو را به اثبات می رساند.

" این امضا به من حس زیبایی داد، همان طور که امضای قرارداد سال 93 زیبا بود. امروز شاید دلایل ام کمی متفاوت باشد. به هر حال برای یک سال اینده می خواستم اینجا باشم و از این بابت خیلی خوشحالم . " الکس برابر خبرنگاران اینگونه از تمدید قرارداد یک ساله خود با یوونتوس یاد می کند.

" توافق سخت نبود، بحث زیادی نکردیم تنها نیاز به زمان داشتیم. اما در نهایت یک روز زیبا را انتخاب کریم و همه چیز خوب پیش رفت. ( اشاره به 5 می که در این روز یوونتوس در سال 2002 بیست و ششمین اسکودتوی خود را بالای سر برد ). روزی که یاداوری ان خوشایند بود و حالا می توانیم از رسیدن ان دوران صحبت بزنیم. "

استادیوم جدید و شگفتی الکس از امضای قراردادش در این محل " برایم یک حرکت غیر منتظره دوست داشتنی بود. استادیوم جدید بسیار زیباست و از سال اینده خانه ما خواهد بود. احساسات میر اندره ا هرکز کم نشده و امروز تایید زیبایی را شاهد بودیم. اما تاکید می کنم که همیشه توسط خانواده انیلی تایید می شوم و این برای من افتخار است. "

الکس تاکید کرد که هدف این تمدید کسب یک اسکودتوی دیگر همراه یوونتوس است " هدف من، انیلی و همه یوونتوس اسکودتوست. مدیر به من گفت که می مانم برای یک اسکودتوی دیگر. برای من مسئله خوشایند این است که این قرارداد به معنای پایان دوره حرفه ای ام نباشد اما یک قرارداد ورزشی می توانیم منتظر همه چیز باشیم. اینکه یک تیم در سطح بالایی باشد بسیار خوب است و ما می توانیم در این راه زهردار باشیم. هدف و ذهنیت ما باید پیروز شدن باشد. "

از او در خصوص امادگی اش در سال های پایانی و در سال اینده سوال می کنند " امکان دارد حتی جوان تر باشم در حالی که 36 و 37 سال سن دارم. براری یک اسکودتوی دیگر تمدید کردم."
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

دستی به سر و گوش این کنج قشنگ تنهاییمون بکشیم. بهر حال این تاپیک یه حال و هوای خصوصی و غریبی داره دیگه/

خب اوضاع همچنان مشمول اگر و اما هست.تنها زنگ خنده ما همون تمدید قرار داد کاپتان بود و اینکه حالا امیدها برای موندن بوفون هم خیلی بالا رفته. امگیزه های زیادی برای قوی بودن در فصل بعد هست و علاوه بر قهرمانی میلان که شکل گرفت و حالا نیاز به احیای یووه و استادیوم جدید و خیلی دلایل دیگه هست که ما رو برای دیدن یووه جدید اماده میکنه. تا ببینیم چه میشود
دیشب رم یک امتیاز بدست اورد و این یک امتیاز میتونه در نهایت براش خیلی مفید تموم بشه. حالا اونها 60 امتیازی شدند. ادینه 59امتیازی و لازیو 60 امتیازی هم امشب بازی میکنند و خب باید منتظر شد تا دید چه میشود.
برد احتمالی ما برابر کیه وو فرداشب ما رو 59 تایی میکنه و در فاصله دو بازی مونده به پایان شاید بتوان هنوز امید داشت که شاید دری به تخته خورد و صعود کردیم.

خبر های سایت رو گلچین شده بریم که خیلی زیاد شده. تا در ادامه وبگری هم بکنیم.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
xbu5m1ut1m0662w1vg.jpg
از زبان لیپی در وصف آلساندرو
الساندرو شخصي استثنايي و فوتباليستي فانتزي است

يك فوتباليست استثنايي و يك انسان فوق العاده، مارچلو ليپي مربي سابق يووه و ايتاليا از الساندرو دل پيرو چنين توصيفي دارد. تمديد قرارداد الكس براي اين مربي نام اشنا و مطرح نيز خوشايند است " او را زير نظر نمي گيرم زيرا به خوبي او را مي شناسم و همه نيز او را مي شناسند. الكس يك انسان درخشان و استثنايي ست. "

شخص و فوتباليستي استثنايي
الساندرو شخصي استثنايي و فوتباليستي فانتزي و بزرگ است كه تكنيك بالايي دارد. يك حرفه اي تمام عيار در داخل و خارج از ميدان و اين دلايلي ست كه شخصي مانند او و توتي همچنان با اين قدرت بازي مي كنند. الكس در يووه متفاوت كار مي كند، كلاس بازي دل پيرو استثنايي ست. او هميشه مورد توجه است و مسائل زيبايي در كنارش وجود دارد. سن او نشاني براي كنار گذاشتن فوتبال و اويختن كفش هايش نيست. او فوتباليستي ست كه هميشه به عنوان يك فوتباليست حرفه اي ظاهر مي شود.

خاطره اي جام جهاني 2006
زماني كه در المان مشغول برگزاري ديدارهاي جام جهاني بوديم خبري از تورينو رسيد و در ان لحظه الكس را براي ماندن نمي توانستيم كنترل كنيم. او سريع به تورينو پرواز كرد زيرا قلب او و جانلوكا به يكديگر گره خورده.

مصدوميت فراموش نشدني الكس و بازگشتش
هرگز 8 نووامبر سال 1998 را فراموش نمي كنم، مصدوميت برابر اودينزه و امدن برانكارد به زمين و ان صحنه هاي درد اوري كه الكس را براي يك سال از ميادين دور كرد. اما انگيزه و خواسته يك فوتباليست حرفه اي مانند او موجب شد تا بار ديگر برگردد زيرا خواسته او بازي كردن است. خاصيتي كه هم اكنون نيز در او ديده ميشود و پس از هر مصدوميت بار ديگر با قدرت به ميادين برمي گردد.

خاطره اي ميان دل پيرو و ليپي
سخت است كه از ميان خاطرات مان يكي را برگيزينم. اما مسئله كه بار ديگر بايد تاييد كنم اين مسئله است كه الكس انساني بي نظير و فوتباليستي استثنايي ست. او در كنار توتي بازيكناني هستند كه همه مربيان خواهان دارا بودن شان در تركيب تيم شان هستند. دو فوتباليستي كه تاريخ فوتبال را به خود اختصاص دادند.

------------------------------------------------------
z1mv82agol7o49hei3.jpg
کاپتان بی نهایت محبوب ما
الکس: ممنونم از یووه، همه چیز تغییر می کند اما احساسات نه

زمانی که به خانه جدید برای دیدار مدیر انیلی دعوت شد تا برای یک سال دیگر قرارداد حرفه ای خود را با پرافتخارترین تیم ایتالیا تمدید کند به تنها مسئله ای که فکر می کرد علاقه و عشقی که میان او و یووه وجود دارد، بود. علاقه ای که عمر حرفه ای اش هجده ساله شده و برای یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت. کاپیتان بیانکونری که وفاداری اش ثابت شده از یووه و تیفوسی ها تشکر کرد.

مطمئنا اسان نیست به این دلیل که احساسات و هیجان هایی که از دیروز با ان روبرو شدم واقعا زیباست. حالا مثل هجده سال قبل، تنها امروزه روش تغییر کرده اما همان احساسات هجده سال پیش را حالا نیز احساس میکنم و از تیفوسی ها محبوب دریافت می کنم. در سال 93 تلفن همراه نداشتم اما حالا پیام را در فیس بوک می گذارم و در اینترنت نامه ها و پیام های بسیاری دریافت می کنم. خیلی چیزها در دنیا عوض شده اما احساسات تغییر نکرده.

برای من این تمدید قرارداد همراه با لذت غیرقابل باوری بود که نمی توانم بیان کنم، همراه با اهدافی که داریم و همراه با استادیوم جدیدی که خواهیم داشت در روزی که اسکودتوی 26 خود را بالای سر بردیم برای یک سال دیگر در خانه جدیدمان با یووه قرارداد امضا کردم.

حالا این دلیل مهم دیگری ست برای اینکه 5 می را با خوشحالی بیشتری یاد کنم، 5 می بهترین لحظات را تجربه کردم و برای من ارزش بسیار زیادی داشت. امضا جدید در استادیوم جدید یوونتوس که می توانم یک سال دیگر در ان بازی کنم، ورزشگاهی که خانه ما خواهد بود و از بودن در ان بسیار خوشحالم.

الکس در ادامه از برادرش، یووه و تیفوسی ها تشکر کرد " برای من استفانو بهترین مدیر دنیاست و همیشه ایده های او برایم مفید و موثر است. ممنونم از دکتر داریو توزتی که همیشه در کنارم بود و برای امادگی من و شرایطم مرا کمک و یاری داد. ممنونم از همه مربیان و کادر فنی.

ممنونم از یوونتوس، ممنونم از مدیر اندیلی که من روزی بسیار مهمی را هدیه دادند تا در این روز مهم زندگی کنم. خیلی خوشحالم که با اندره چنین قراردادی را امضا کردم. اولین قراردادم را با جامپائولو بونیپرتی امضا کردم، ممنونم از همه شما . دیگه صحبتی ندارم و کلمه ای نیست که بتوانم بیان کنم. حدود 18 سال در کنار یکدیگر هستیم و رنگ های زیادی را دیدیم اما همیشه سیاه و سفید ماندم، سیاه و سفیدی که همچنان تمام شدنی نیست. الساندرو "

------------------------------------------------------
1wpey5ggbryg07yi0l.jpg
زوف از دل پیرو و بوفون می گوید
دل پیرو پرچم دار یوونتوس است که شایسته ماندن در یووه است، او بازیکن جذاب و تیزهوشی ست که همیشه کامل و حرفه ای ظاهر می شود. تا حالا او را خارج از فرم ندیده ام و نمی دانم که تا پایان دوران حرفه ای اش نیز این طور می ماند یا خیر اما بی صبرانه منتظر دیدن او در پست مدیریت یوونتوس هستم.
زوف به بوفون نیز اشاره می کند " در فرم خوبی ست و همیشه شماره یک می ماند. تنها سنگربان بزرگ که در حاضر همراه یووه ست و بهتر است که یوونتوس او را حفظ کند. "
دل نری و اینده او بستگی به ادامه فصل دارد، شاید به لیگ قهرمانان راه یابند و در این صورت می تواند همراه یووه بماند.
------------------------------------------------------
و از زبان الکان:

یووه و EXOR//جیرو دی ایتالیا//تمدید قرارداد الکس//فرمول یک
------------------------------------------------------
مارکیزیو از اله و بازی فردا:
" خیلی خوشحالم خیلی زیاد برای الساندرو درست مانند همه تیفوسی ها و همه هم تیمی ها. بهتر است از نمایش های خوب الکس در فصل جاری یاد کنیم و برای تلاش هر روزه او در تمرینات روزانه. برای او امتیازات و رکوردها حرف می زنند. خیلی خوشحالم که در کنار یک قهرمان مانند او بازی می کنم و امیدوارم همچنان این شانس را برای مدت طولانی داشته باشم. "
اما پیروزی برابر لاتزیو و دیدار اینده مقابل کیه وو. لحظات زیبایی برای پیروزی مقابل لاتزیو تجربه کردیم و حالا منتظر کیه وو که مطمئنا دیدار اسانی نیست هستیم. در هر دیدار باید به دنبال پیروزی باشیم و در این بازی باید پیروز شویم.

------------------------------------------------------
خبرهایی از احتمالات نقل و انتقالات هست که در ادامه با خبرهای روز وبگردی میگذارم. فعلا

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
مجددا درود

خب خبرهامون رو ادامه بدیم با اخباری از احتمالات نقل و انتقالات و همینطور مصاحبه و...

wttykg5iuk4mav4k5a1p.gif


ریکاردو مونتولیوو
مورد اول مربوط هست به تردید یووه برای جذب مونتولیوو. گفته شده که یووه همچنان تمایل داره که مونتولیوو رو بگیره ولی این احتمال هم هست که اونها با ماسکرانو به توافق برسند و البته این انتقال برای یووه گرانتر هم خواهد بود.
نظر خودم اینه که واقعا مونولیوو بسیار بهتر از ماسکرانو هست. و اصلا ماسکرانو به کار ما نخواهد اومد. مونتولیوو بسیار انعطافپذیر تر هست. یه بازیکن اینده دار و توانا و البته ایتالیایی.

خاویر پاستوره
بازیساز توانای ارژانتینی که در پالرمو فعال هست. باشگاههای بزرگ اروپا خواهان او هستند و در ایتالیا رم و یووه. به گزارش 4-4-2 بایرن حاضر هست مبلغی بالغ بر 40 میلیون هم برای او بپردازه!!!!!
فکر کنم با این قیمتها برای ما خیلی مناسب نیست و ما به با تجربه تر ها نیاز داریم.

فیلیپه ملو
خب صحبتهای مختلفی مبنی بر رفتن او هست اما حالا ظاهرا اعلام میشه که سیاست یووه مبنی بر از دست دادن بازیکنانی در این سطح نیست. اساسا او را بازیکن بی کیفیتی ندانسته اند و اعلام کردند که ما به جذب کردن مهره ها فکر میکنیم و ورودی بهتر نه خروج بازیکنان.

گزارش تمرین یووه به نقل از سایت باشگاه:
جلسه فنی بوده و بعد به دو گروه 8 نفره تقسیم شدند و بازی بدون توپ و محافظت از فضا ها در فازهای دفاعی و تهاجمی . حفظ توپ در بازی گروهی.
ماتینز و فابیو و یاکینتا به تمرینات خاص خود پرداختند و ملو زودتر تمرین را ترک کرد برای کاری! :دی بونچی هم برنامه درمانی خاصی داشته همراه فیزیوتراپی
بعد هم در ساعت دو نیم دلنری رفته برای کنفراس قبل بازی در همون وینو.
این مورد جدید بودها :دی

مصاحبه ماتری
به نقل از سایت باشگاه البته در مصاحبه با اسکای
هنوز فصل به پایان نرسیده و ما امیدواریم که با سه برد فصل رو تمام کنیم و تیمهای جلوتر از ما امتیاز بدهند.
شانسها تقسیم شده اند. رم و لازیو ادینزه. ادینزه و لازیو با هم بازی دارند و تساوی یا برد یکی میتواند هریک شرایطی را بوجود بیاورد. اگر از من میپرسید میگویم ما 40 درصد شانس داریم حتی با سه برد. چرا که سرنوشت در اختیار رقیبان است.
یووه همیشه میخواهد بالا باشد ولی ما نباید شرایط اغاز فصل را فراموش کنیم. حالا ما به ثبات رسیده ایم.
او درباره الکس گفته: همیشه انرژی و اشتیاق دارد و این برای من افتخاریست که یک سال دیگر با او همبازی باشم.
در مورد نقل و انتقالات. گاهی بازیکن ها کمتر و یا بیشتر از یازده نفر در زمین میشوند و این در نقل و انتقالات است. حالا همه میخواهند قوی تر باشند. برای من نقشم در موفقیت تیم مهم است و دوست دارم بازی کنم.
تو با 18 گل ادامه میدهی که 7 تا با یووه بوده در این فصل. نظر من این است که مهم نیست. من به سه بازی باقیمانده فکر میکنم و اینکه تیم موفق باشد.

سیسوکو
توتو اسپور. خبرهایی هست که سیسوکو هم مد نظر پارما هست و این درحالی هست که امائوری قصد بازگشت داره و یا نه؟ اونها اعلام میکنند که امائوری اینجا راحت است و از همه چیز راضیست.
من امیدوارم امائوری همونجا بمونه! :دی

فاکوندو فریرا
گازتا دلو اسپور: ستاره زیر بیست سال ارژانتینی که در لیگ داخلی بسیار خوش درخشیده و توجه بسیاری رو جلب کرده. گفته میشه که یووه هم چشمی به این بازیکن داره برای خونی تازه در رگ خود! میلان تانیاوالنسیا ویارئال و... خواهان او هستند و .....

گابریل هاینزه
مدافع ارزانتینی و 33 ساله که در لیگ فراسه حاضر هست. قابلیت بازی در چپ و وسط را داراست و جنگجو و البته خشن. نوع بازیش رو دیگه میدونید و اینکه حالا خود رو در استانه پیوست به یووه میدونه تا بازی در سری ا رو هم تجربه کنه. به گفته خودش یووه دوبار خواهان او بوده و او هر بار نهایتا سر از منچستر و رئال دراورده. حالا قصد پیوستن به ییوه رو داره.تا در سومین تجربه پیشنهاد یووه به این تیم بپیونده و تا پایان دورانش در یووه بازی کنه!!!!!!!
کلا به نظرم جالب بود. طرف فکر خداحافظیش رو هم کرده.

رونالدو (پرتقالی هست ولی مدافعه :D)
مدافعی از پورتو . وکیل نقل و انتقالات از فیفا اعلام کرده که در ایتالیا فقط یووه او را میخواهد. قبلا رم هم او را میخواست ولی انها با مکسس شرایط خاصی داشتند که کنسل شد. در انگلیس منچستر و لیورپول و چلسی خواهان این قول بزرگ تازه متولد شده ی خط دفاع هستند.

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جواد جان خیلی ممنون برای اخبار و وب گردی , من که کلا نا امید شدم و امیدم فقط به رفتن ماروتا و دلنری هست که البته گویا قرار هست این مربی عزیز باز هم در یووه ماندگار بشن :(

ولی خوب دوست دارم سال دیگه حتما یکی از مدعیان جدول باشیم و اگه جام هم ببیریم که بهتر :دی

به امید موفقیت یووه در بازی امشب;)
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب.

کاپتان بازم گل زد و ماتری. و ما باز بازی دو بر صفر رو از دست دادیم. با این یک امتیاز ..............
بازی رو ندیدم. ولی ترکوندیم تو دو دقیقه دو گل خوردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!1


خب خداحافظ دلنری
خداحافظ اروپا
و شاید خداحافظ بعضی از بازیکنها (که داشتیم و دیگه نمیمونند و یا قرار بود بیان که نمیان)

کلا به فنا رفتیم.
 
Last edited:

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
اول تبریک میگم بابت ماندگار شدن دل پیرو کبیر برای یک سال دیگه .امیدوارم همونطور که خود آلکس هم گفته سال دیگه جام قهرمانی لیگ رو بالای سر ببره. :)

و دوم هم برای چندمین بار بازی برده رو از دست دادیم که مشخص میکنه مربی برنامه ای برای حفظ نتیجه اون هم در یک تیم پرافتخار و بزرگ که البته هنوز هم بازیکنان خوبی در ترکیب داره ، نداره . متاسفم برای فرصتهایی که به این سادگی از دست میرن و به قول جواد عزیز شاید تاثیر گذار باشند در آینده یووه و آمدن بازیکنان بزرگ به این تیم. :(

به هر حال این فصل برای هواداران یووه سالی بود که نمایانگر واقعی سوختن و ساختن بود به همت مدیران تیم و مربی ای که به نظر من برای یووه در این مقطع نتونست کاری انجام بده.

شاد و پیروز باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

منم نتونستم بازی رو ببینم ( شبکه آزاد پیدا نکردم :دی ) , کاپیتان همچنان داره می درخشه و این تنها نقطه امید من به فصل بعد هست و البته شاید امروز موجی تبرعه بشه و به باشگاه ملحق بشه که باز هم می تونه امید رو برای فصل بعد زنده نگه داره و البته امیدوارم هر چه زودتر ماروتا با دل نری باشگاه رو ترک کنن :دی

باید منتظر ماند و دید که آیا تیم فصل آینده پتانسیل قهرمانی داره یا نه ؟ چیزی که مطمعنا در این چند سال از یووه ندیدیم.
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
پيرلو با قراردادي 3 ساله به يووه مي رود

طبق گزارشهاي منتشره، سران باشگاه يوونتوس، آندره آ پيرلو را با قراردادي 3 ساله از ميلان به رختکن تيمشان آوردند .

00026075.jpg


طبق گزارش منتشره در کوریره دلوسپورت، مدیر برنامه های پیرلو با سران باشگاه یوونتوس دیدار کرده و توافقهای نهایی میان آنها حاصل شده است.

این در حالی است که انتقال این ستاره 31 ساله با شک و شبهات فراوانی همراه بوده و شایعات متعددی از احتمال جدایی او در پایان رقابتهای این فصل از میلان خبر می دهند.

این تجربه جدیدی برای بازیکن سابق تیمهای اینتر و برشا خواهد بود.او در فصل گذشته در 24 دیدار در ترکیب تیم ماسیمیلیانو الگری قرار گرفت.

با تساوی یووه در دیدار دوشنبه شبش، به معنای عدم حضور این تیم در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا برای دومین سال متوالی است و انتظار می رود که در بازار نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان زیادی به این تیم بپیوندند.

پیوستن پیرلو ممکن است به منزله افزایش شک و شبهات درمورد جذب آلبرتو آکوئیلانی است که انتظار می رود در پایان رقابتهای این فصل به لیورپول بازگردد.
 

ALL

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
928
لایک‌ها
18
محل سکونت
شیراز
منم این خرید رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سال آینده یونتوس بهتری رو تو لیگ ببینیم. وخصوصا حتما با یه مربی بهتر.
محض شوخی: برای جبران این حرکتتون ما میلانیها میخایم ترزگه رو بخریم تا بترکونیم اینزاگی و ترزهگه با هم مصدوم میشن یکی رو میزاریم اینور سکو یکیم اونور مثل شیر:D:D:D:D:D
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

حالا واقعا پیرلو اومده تورین یا هنوز در حد شایعه هستش؟:دی

و اما خبر های کلیدی از باشگاه به گوش می رسه که در آینده تیم , تاثیر زیادی خواهد گذاشت مهمترین هاش را من می گذارم.:f34r:
-------------

انيلي: منتظر پاسخ مسولين هستيم
andrea3.jpg


اندره ا انيلي وارث خانواده انيلي و مالك باشگاه يوونتوس در سالگرد درخواست رسيدگي به دادگاه «كالچوپولي » در نامه اي رسمي از مسولين فدراسيون و نماندگان پرونده رسيدگي و تجديد نظر دادگاه ورزشي ايتاليا خواست تا به باشگاه يوونتوس و هوادارانش در اين زمينه پاسخ دهند.

يك سال پيش و با انتشار مكالمات تلفني سران ساير باشگاهاي ايتاليايي از جمله اينتر؛ فاتح « اسكودتو» ي سال 2006 به پايان بررسي ها و نظر نهايي دادگاه ورزشي موكول شد. اما تاكنون نتيجه نهايي گرفته نشده و مسولين « بانوي پير» از نمايندگان بررسي پرونده خواستند تا هر چه زودتر تصميم خود را علني سازند.

گفتني است كه شانس بازپس گيري «اسكودتو» توسط يوونتوس با توجه به اخرين نتيجه اعلام شده دادگاه ورزشي وجود دارد.


انیلی با انتخاب سرمربی همه را شگفت زده خواهد کرد
agnelli-delneri.jpg

فردريكو فرى خبرنگار سكاى كه به مديران يووه نزديك هست امروز خبرجالبی را منتشر کرد و مدعی شد اندره ا انیلی مدیر ارشد باشگاه یوونتوس شخصا به دنبال مربی جدید یوونتوس خواهد بود.

" آنيلى بعد از بازى با كيه وو ، دلنرى رو مقصر اصلی قلمداد کرده و ديگر اين مربى فصل آينده در تورين فعالیت نخواهد بود ، انيلى اين بار قصد دارد تا شخصا وارد عمل شود و سرمربى جديد را انتخاب كند ، انيلى گزينه اى را انتخاب خواهد كرد كه همه شگفت زده خواهند شد "


اولین نفر از باشگاه یوونتوس استعفا کرد
balnc-delneri.jpg

بر اساس قرار قبلی ساعت 30 : 10 به وقت ايتاليا جلسه ى مديريت باشگاه آغاز شد و سرانجام مدیران یووه با استعفای جان کلود بلان مدیر فرانسوی یوونتوس موافقت خود را اعلام کردند اما وی تا افتتاح ورزشگاه جدید در کنار سایر مدیران خواهد ماند.

ساعت 40 : 12 جلسه پايان يافت ، اسكاى از استعفاى بلان خبر داد اما ساير جزييات منتشر نشد ، همه در انتظار بيانيه ى باشگاه یوونتوس هستند.

الدو ماتزا مدير مالى باشگاه از ماه سپتامبر جانشين بلان مى شود كار خود را بعنوان مدير جرايى آغاز خواهد كرد ، زيان مالى باشگاه هم تا پايان مارس و در مدت سه ماه به 43.4 ميليون يورو رسيده است.


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خرید پیرلو واقعا برای ما وزنه روحی میتونه باشه ولی قطعا خرید کاملی نیست چون کوتاه مدتی هست و پیرلو سنش بالاست. ولی برای تجربه و وا ندادن بازی میتونه مفید باشه و البته بازیهای بزرگ که ما این فصل نخواهیم داشت. کلا من به این خرید نمره 13-14 میدم.

امیدوارم دلنری و ماروتا هم هر چه سریعتر تیم رو ترک کنند. فعلا خبر ونگال هست اما شاید یه اسم دیگه از قوطی در اومد. مربی انتخاب کردن یووه تو این سالها اوج بی فکری بوده همیشه. همین الان هم دشام بهترین گزینه هست و البته گاس هیدینگ.

امیدوارم بتونیم خوب یارگیری و البته حفظ کنیم. تا سال اینده بتونیم حرکت بزرگی رو شروع کنیم
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
مته اینکه میخان با رئال بازیکن مبادله کنن!
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
جدا پیرلو داره میاد یووه؟؟؟؟ واقعا نمی تونم باور کنم این انتقال رو!!!!!!
اینطوری به انتقال بنزما به آرسنال هم امیدوار شدم:دی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جدا پیرلو داره میاد یووه؟؟؟؟ واقعا نمی تونم باور کنم این انتقال رو!!!!!!
اینطوری به انتقال بنزما به آرسنال هم امیدوار شدم:دی

نمی دونم هنوز من که خبری در این باره ندیدم , فعلا این ماروتا پا شده رفته با پرس صحبت کنه معلوم نیست دوباره چه دسته گلی می خواد به آب بده!:eek:

اما چند خبر:دی
------------------

هر چند از شرايط بانوي پير ناراضي ست اما در يووه خواهد ماند
buffon1.jpg


درمركز مادريد دو مدير پشت ميز رستوراني شيك و ويژه نشستند و از پنجره هاي اطراف به دوردست ها مي نگرند، به دور دست هايي كه مي تواند اينده مهره هاي موثر و مشهوري را رقم زند و در نتيجه سرنوشت انان را تغيير دهد. اما در سوي ديگر و در استان مجاور مراسمي براي اهداي محبوب ترين بازيكن در ميان 50 ستاره دنيا در حال برگزاري است و محبوب ترين ستاره بي توجه به مذاكره دو مدير بزرگ دنياي فوتبال به ماندن در تيم كنوني اش فكر مي كند.

جان لوئيجي بوفون ستاره محبوب نظرسنجي " پانيني‌" در مراسم اهداي جايزه محبوب ترين بازيكن دنياي فوتبال كه به ميزباني شهر ميلان برگزار مي شد شركت كرد و در واكنش به ملاقات جوزپه ماروتا، مدير ورزشي يووه و فلورنتينو پرس رياست كهكشاني ها گفت " براي فصل اينده نيز در يوونتوس مي مانم "

براي من صحبت دو مدير جذاب نيست زيرا مدير نيستم. اين مذاكرات به من ارتباطي ندارد، به نظرم در خصوص كريستيانو رونالدو صحبت مي كردند اما انچه كه مهم است اين نكته است كه مطمئنا براي تبديل شدن يوونتوس به يك تيم بزرگ و مقتدر برنامه هايي در پيش است و اين مذاكرات به اين مسئله ختم مي شود. به هر حال من به يووه وفادارم و تا پايان مهلت قراردادم در اين تيم خواهم ماند.

جي جي كه هميشه مورد توجه تيم هاي معتبر اروپايي قرار گرفته و مي گيرد تاييد كرد كه از شرايط كنوني ناراحت است اما اين ناراحتي دليل نمي شود كه يوونتوس، تيمي كه به ان علاقه دارد و تمام خواسته هايش با پيراهن اين باشگاه معنا مي گيرد " ناراحت و دلگيرم، فصل بسيار سياهي را پشت سر مي گذاريم اما براي سال اينده نيز يوونتوسي خواهم بود. شرايط يووه در اين فصل به همراه جايگاهي كه در ان ايستاده ايم تاسف بار است اما مي دانيم كه مي توانيم برگرديم و به زودي بازخواهيم گشت."

از دست رفتن روياهاي اروپايي بيانكونري نيز مورد توجه رسانه هاي كشور قرار ميگيرد، با اين حال براي بهترين سنگربان دهه اخير جهان فوتبال اين مسئله نيز دليلي براي جدايي نيست " حس عجيبي ست، تلخ و ناراحت كننده اما اشتباهاتي كه در طول فصل داشتيم موجب شد تا چنين سرنوشتي داشته باشيم. تاكيد مي كنم نمي خواهم با اين شرايط بانوي پير را ترك كنم. "

اما نبودن و شركت نكردن جان لوئيجي در مراسم عكس رسمي باشگاه كه در طول فصل انجام شد اين بار نيز مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت اما بوفون تاكيد كرد كه در فصل اينده شاهد تكرار چنين حركتي نخواهيم بود " نبايد همانند انچه كه در اين فصل انجام دادم حركت كنم. ناراحت هستم.

سنگربان يووه از شرايط اينده دل نري نيز گفت: نظر و ايده اصلي ما رسيدن به جايگاه اصلي ست. دو سال سياه و منفي را پشت سر گذاشتيم و حالا بايد برگرديم. همه در اين فكر هستيم و به اين مسئله اهميت مي دهيم. اما دل نري و ادامه راه با او را بايد از مديران پرسيد.

از بوفون در خصوص رفتار گاتوزو برابر لئوناردو سوال كردند " رينو را به خوبي مي شناسم و مطمئن هستم كه او مي داند كه چه انجام دهد "


رئال؟ می خواهم در یووه بمانم
chiellini2.jpg

مذاکره دو مدیر رئال و یووه طی دو روز گذشته توجهات را همچنان به خود جلب کرده و از سوی دیگر به دامنه شایعات افزوده. جورجو کیه لینی که از گزینه های اصلی مذاکره ماروتا و پرس به شمار می رود تاکید کرد که علاقه او همانند بسیاری از ستاره های بانوی پیر؛ ماندن در این تیم است.

"هیچ چیز در خصوص شایعات نقل و انتقالات نمی دانم، تنها مسئله ای که می دانم این است که می خواهم در یووه بمانم. "

رئال مادرید؟ برای این تیم احترام می گذارم، اما انچه که می دانم این است که می خواهم در یووه بمانم. در پایان این هفته من به انگلیس رفتم و حالا به اسپانیا و هفته اینده به کدام لیگ نمی دانم! اما مطمئن هستم که باشگاه و مدیران نیز خواهان حضور من در یووه هستند.

از کیه لینی در خصوص دل نری سوال می کنند " نمی دانم که مربی عوض می شود یا نه اما او شخص استثنایی ست و مربی خوبی ست. همگی مقصر مشکلات این فصل هستیم.

اما لیگ قهرمانان اروپا، تصور می کنم که اودینزه شایسته حضور در این مسابقات باشد. یوونتوس بدون حضور اروپایی بسیار ازاردهنده است.


دیدار و صر ف ناهار دو مدیر یووه و رئال
marotta1.jpg

په په ماروتا به همراه یکی از مربیان یووه برای صحبت و مذاکره در خصوص چند مهره موثر با مدیر کهکشانی های دیدار داشتند. ماروتا در کنار فابیو پاراتیچی و فلورنتینو پرس مدیر رئال علاوه بر دیدار و مذاکره در خصوص بازیکنان، ناهار را نیز در کنار یکدیگر صرف کردند تا شایعات تبادل بازیکن میان این دو باشگاه افزایش گیرد.

مطمئنا بنزما یکی از گزینه هایی ست که مدیران دو باشگاه شرایط نقل و انتقالاتش را بررسی کردند و در کنار وی، هیگواین و دیارا از رئال و کیه لینی و امائوری نیز مورد توجه قرار گرفتند.

حتی برخی منابع از مذاکره دو باشگاه در خصوص مربی اینده بیانکونری نیز خبر می دهند و معتقدند شاید یوونتوسی ها که شدیدا به دنبال جانشین دل نری برای فصل اتی هستند می توانند به جذب مورینیو نیز فکر کنند.

در سوی دیگر نیز صحبت از انتقال کیه لینی و امائوری به رئال است که شدیدا مورد علاقه مورینیو مربی قوهای سفید هستند.


انتخاب مربی پس از دل نری برای یووه سخت است
moggi2.jpg






image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

باز هم اخر فصل و زشت بودن حرکت تیم.

یه باخت دیگه.

بسیار عالی!
 
بالا