• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب منم واقعا از این که بازی بزرگان یووه رو ندیدم بسی ناراحت شدم من حتی روز بازی رو هم نمی دونستم کی هستش:(
جواد جان ممنون برای خبر ها و عکس های خیلی زیبایی که گذاشتی خوب منم چند تا خبر بزارم.
فقط امیدوارم موجی رو دوباره محروم نکنن و به زودی به تیم ملحق بشه که من به حضورش در کنار تیم خیلی خوش بین هستم:دی
--------

مكالمه هاى فاكتى و مديران تله كام بر عليه موجى
moggi6.jpg


نوچينى داور سابق سرى آ دو هفته پيش در دادگاه ناپل حاضر شد و از همكارى خانم بوكاسينى دادستان ميلان با موراتى خبر داد اما گالينلى وكيل مدافع دى سانتيس داور سابق در اين مورد اظهار نظر كرد :

" نوچينى از احضار وى به دفتر دادستانى ميلان خبر داد ، اگر چنين اتفاقى صورت گرفته است ، مى توان گفت كه خانم بوكاسينى قانون را نقض كرده است چرا كه نوچينى به دادگاه ناپل احضار شده بود ، خانم بوكاسينى براى دفاع از خود بايد پرونده ى 45 را به دادگاه ناپل ارائه كند."

"اين پرونده داراى بسيارى از فايل هاى صوتى است كه تا كنون خانم بوكاسينى آن را ارائه نكرده است ، نوچينى به ما گفت كه مكالمه هاى فاكتى و مديران تله كام بر عليه موجى و دى سانتيس نزديك بود كه رسانه اى شوند اما موراتى بلافاصله از خانم بوكاسينى درخواست كمك كرد."

گالينلى در ادامه از درخواست احضار بوكاسينى به دادگاه ناپل خبر داد و گفت كه يك گروه پر نفوذ و به رهبرى بوكاسينى در چند سال گذشته از اينتر حمايت مى كردند .


ورزشگاه جدید قدرت خرید یووه را بالا خواهد برد
blanc1.jpg

جان كلود بلان یکی از مدیران باشگاه یوونتوس به هواداران یووه قول داد با شروع فصل نقل و انتقالات هدف های باشگاه تورینی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در حال حاضر صحبت در این رابطه زود است. وی در ادامه گفت:

" با آغاز فصل نقل و انتقالات همه چيز مشخص خواهد شد و ما در زمان مناسب از هدف هاى خود پرده خواهيم برداشت ، در حال حاضر بررسى نقل و انتقالات زود است ، چند هفته ى ديگر زمان مناسبى براى پرداختن به اين موضوع خواهد بود "

نقش ورزشگاه جديد در بازار يوونتوس :

" ورزشگاه جديد درآمد باشگاه را افزايش خواهد داد و اين نيز باعث افزايش سرمايه گذارى باشگاه در بازار نقل و انتقالات خواهد شد ، ورزشگاه جديد نقش زيادى در ساخت تيمى قدرتمند و مدعى قهرمانى خواهد داشت "


با سران یوونتوس مذاکره ای نداشته ام
spalletti1.jpg

به نظر بسیاری از کارشناسان فوتبال ایتالیا لوچانو اسپالتی سرمربی سابق باشگاه رم و فعلی زنیت روسیه از بیشترین شانس برای هدایت باشگاه یوونتوس در فصل اینده برخوردار است و او با توجه به شرایط خود می تواند به راحتی از تیم روسیه ای جدا و به تیم یووه ملحق شود.

البته بعد از انتونیو کونته سرمربی سیه نا که هر گونه مذاکره با سران یوونتوس را تکذیب کرد این بار نوبت به اسپالتی رسید تا از شرایط خوب خود در روسیه خبر دهد : "من تاکنون هیچ مذاکره ای با سران یوونتوس نداشته ام و شرایط من در روسیه فوق العاده خوب است و دلیلی برای ترک این تیم وجود دندارد."


البرتو جیلاردینو نه ! اندره ا پیرلو شاید
gilardino1.jpg





image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من چند تا خبر خوب و بد بزارم اینجا :دی
--------------------------------------

برنامه های الکس دل پیرو برای کمک به مردم ژاپن
alex15.jpg


مهره ای محبوب و دوست داشتنی که در میان ستاره های کنونی دنیای فوتبال اسطوره ای فراموش نشدنی و غیر قابل انکار است. او که در داخل و خارج از میدان همواره یکی از الگوهای بزرگ ورزشی جهان محسوب میشود این بار در کنفرانس خبری برای کمک به مردم ژاپن شرکت می کند و از مراسم خیریه و اینده و شرایط یوونتوس می گوید.

برای الکس دل پیرو که همیشه مردم ژاپن با احساساتی فراتر از انتظار از او استقبال کردند و همواره منتظر حضور این ستاره بزرگ در کشورشان هستند کمک و همدردی با انان اهمیت ویژه ای دارد. کاپیتان بیانکونری که همچنان از حادثه فجیع زلزله و سونامی در ژاپن متاثر است در برنامه ای انسان دوستانه به کمک انان برخاسته و این برنامه را “ Ale10friendsforjapn “ نامیده و خواستار برگزاری یک دیدار دوستانه میان دو تیم ملی ایتالیا و ژاپن شده و به فروش پیراهن به ارزش 15 یورو نیز پرداخته.

کمک به مردم ژاپن
برای تشکیل و بررسی این طرح باید از یاموری که از سال های بسیار دور می شناختم تشکر کنم. در حادثه تلخ 11 مارس که پس از تراژدی هیروشیما بزرگترین حادثه فجیع بود کشته ها و مفقودین بسیار زیادی به همراه اورد که تاسف بار است.

در 11 مارس من تصاویر دردناکی را دیدم و پیام همدردی را برای انان فرستادم اما در حال حاضر اوضاع فرق کرده و باید به انان انرژی و روحیه بدهیم. می خواهم به انان قدرت بدهم. پیروزی زمانی به دست می اید که همگی انرژی و روحیه داشته باشند.

ما همگی در کنار خانواده های کشته شدگان هستیم، هدیه ای برای انان نداریم اما حسابی باز کردیم تا کمک های مان را برای انان بفرستیم. پیراهن هایی که در سایتم می فروشیم و امیدواریم این حرکت برای انان مفید باشد.

صحبت از بیش از 30 هزار کشته، 11 هزار مفقود شده در این روز است و حالا می خواهیم با فروش پیراهن به انان نشان دهیم که دوستی چه معنایی دارد. می خواهیم به مردم این کشور بگوییم که نزدیک و در کنارشان هستیم و می خواهیم با قدرت بار دیگر برخیزند.

بازی دوستانه ایتالیا – ژاپن
واقعا ایده خوبی ست. در این لحظه به نظرم می تواند برنامه ای روحیه بخش و زیبا باشد که نتایج بسیار زیادی در بر داشته باشد.

اینده در ژاپن
الکس که از جام جهانی 2002 تاکنون بارها مورد توجه تیم های ژاپنی قرار گرفته و در کنار بکام ستاره ای ست که مردم این کشور خواهان حضورشان هستند در پاسخ به این سوال که اینده شما در ژاپن خواهد بود گفت

کی می داند که در اینده و در زندگی چه اتفاقی روی خواهد افتاد، هرگز درهایی که بر روی من باز بوده را نبستم این مسئله تنها به فوتبال ژاپن برنمی گردد. همیشه به بودن در تورینو و یووه افتخار کردم و خواسته قلبی من بودن در کنار یوونتوس برای یک سال اینده است. در زندگی لحظاتی وجود دارد که باید به لحظات نزدیک فکر کنی و من در حال حاضر به فصل اتی فکر می کنم. باید ببینیم سرنوشت چه می شود.

رم
خیلی متاسفم که برای دیدار برابر رم در کنار تیم نخواهم بود اما مطمئنا دیدار زیبایی خواهد بود. امیدوارم خیلی زود برگردم.

بحران یووه
ایکاش دلیلش را می دانستم. به این معنا که ایکاش می توانستم کاری کنم که نتیجه بهتری کسب شود. از نظر فنی کاستی ای وجود ندارد. تصور می کنم در این لحظات انچه که بسیار مهم است این است که با عشق و علاقه در بهترین فرم خود باشیم و فضا و شرایط را برای بهبود به دست بیاوریم. در سال 2006 نیز چنین شرایطی حساسی را پیش روی داشتیم و انچه که ما را بار دیگر ساخت و باعث شد با قدرت برگردیم همین مسئله بود. باید اعتماد وجود داشته باشد و رضایت و خرسندی را به تیفوسی ها بازگردانیم.

بوفون
جیجی یک قهرمان بزرگ است، پسری که سال های زیادی ست او را می شناسم، لحظات زیبایی را با یکدیگر گذراندیم و امیدوارم و خوشحالم می شوم که او مدت زمان بسیار زیادی در اینجا بماند حتی بیشتر از من.


با یووه تا 4 الی 5 سال دیگر ادامه خواهم داد
buffon6.jpg

سنگربان مشهور و بزرگ بیانکونری که همواره مورد توجه تیم های مطرح اروپاییست در برنامه ای به همراه النا شرکت کرد و در گوشه از این مراسم به یووه و شرایط سخت این روزهایش پرداخت و در خصوص اینده خود نیز گفت که با 33 سال سن او نمی تواند مرد نخست نقل و انتقالات محسوب شود.

تصور نمی کنم مرد نخست نقل و انتقالات باشم. در سی و سه سالگی نمی توانم به این موضوع فکر کنم و انتظار چنین مسئله ای را داشته باشم. هر چند که این مسئله واقعیت دارد اما خوشحالم که در صدر این اخبار هستم. من در خصوص شرایطم و قراردادم با ماروتا صحبت کردم و نگرانی وجود ندارد، به 4 الی 5 سال دیگر و ادامه ان با چنین شرایط خوبی فکر می کنم.

اما به عقیده جیجی بوفون دل نری مقصر بحران کنونی بیانکونری نیست. دل نری در حال انجام انچه که در توانش است هست، مفید ظاهر می شود، ما مشکلاتی داریم که در ابتدای فصل نداشتیم. در لحظات سختی هستیم و در بهترین فرم قرار نداریم که همه این مسائل منشا روانی و روحی دارد. می بینید که در تیم ملی ما چنین مشکلی نداریم.


13 سال با یووه زندگی کردم
conte.jpg

یکی از گزینه های مورد علاقه تیفوسی ها برای نشستن بر روی نیمکت بیانکونری ست اما همچنان برای رسیدن به این خواسته باید منتظر بمانند تا نظر و تصمیم مدیران را شاهد باشند. انتونیو کونته مدافع قدیمی و یکی از کاپیتان های گذشته بانوی پیر در خصوص شایعاتی که به گوش می رسد می گوید

همیشه با هواداران یووه رابطه ای خوب و نزدیک داشتم و دارم، انها همچنان عاشق من هستند و من نیز عاشق انان. در حال حاضر به کار خود با سیه نا ادامه می دهم اما برای اینده باید ببینم چه می شود. 13 سال با یووه زندگی کردم و هرگز این 13 سال فراموش نمی شود زیرا در تاریخ زندگی من حک شده و بسیار زیباست.


الکس و کیه لینی دو غایب بزرگ یوونتوس
alex-chiellini.jpg






image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم برد روحیه بخشی بود ,

این بازی با این که الکس و بوفون و کیه لینی رو نداشتیم با درخشش استوراری و گروسو که دو پاس گل داد و کراسیچ که گویا از او در وسط زمین به عنوان بازی ساز استفاده شده بود تونستیم تیم رم رو در خانه شان شکست بدیم تا کمی به امیدوارانه تر بازی ها رو دنبال کنیم:happy:
------------------

جالوروسی در رم به زمین نشست ( رم 0 - 2 یووه )
3aprile2011_roma_cover1.jpg

شاید تعداد محدودی از هواداران بانوی پیر بر این باور بودند که تیم یوونتوس می تواند در زمین رم حریف قدرتمند خود را شکست دهد اما شاگردان دل نری بعد از یک نیمه ی نا امید کننده در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شدند و با دو گل تیم جالوروسی را شکست دادند.

بدون شک احتیاط در چهل و پنج دقیقه ی نخست مهم ترین شاخصه ی بازی یووه در مقابل رم بود و بازیکنان دل نری تنها در خط دفاعی فوق العاده ظاهر شدند و در بقیه ی خطوط بدون برنامه و هماهنگی خاصی بازی را دنبال می کردند.

رم در نیمه اول موقعیت های بیشتری را برای گلزنی به دست اورد و استوراری به همراه خط دفاعی بانوی پیر بسیار موفق نشان دادند و دو مدافع مرکزی یووه به همراه ملو تمامی پاس های عمقی و مرکزی تیم را به راحتی خنثی می کردند.

حضور ملو در جلوی مدافعان یووه و پوشش دادن فضاها به صورت کاملا عالی از نکات بارز یوونتوس در نیمه اول این دیدار بود و در طرف مقابل بازی ضعیف اکوئیلانی در مقابل تیم سابق خود نیز قابل توجه بود

نبود بازیکن سرعتی در خط حمله از دیگر مشکلات بانوی پیر در این دیدار بود و بدون شک حضور بازیکنانی همچون دل پیرو و کوالیارلا می توانست یووه در فاز هجومی موفق تر نشان دهد و حضور کراسیچ به عنوان تنها عنصر سرعتی و تکنیکی یووه هم نتوانست موقعیت مناسبی را برای شاگردان دل نری در این نیمه به همراه داشته باشد. تنها موقعیت گلزنی یووه در اخرین دقیقه ی نیمه اول به دست امد اما بی دقتی متری این فرصت مناسب را از یووه سلب کرد.

به غیر از بوفون - کیه لینی - دل پیرو - سیسوکو - یاکوئنتا و کوالیارلا که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی یووه در این دیدار نبودند مارکو موتا مدافع کناری یووه نیز در اواخر نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج و گریگرا به جای وی به زمین امد.

در نیمه دوم و دقایق ابتدایی اوضاع برای یوونتوس متفاوت شد و بازیکنان بانوی پیر با جسارت بیشتری در زمین تیم رم دیده می شدند اما خط دفاعی به همراه ملو همچنان فضاهای نیمه خودی را به خوبی پوشش می دادند و سرانجام کراسیچ بر روی پاس دیدنی و فوق العاده ی گروسو موفق شد اولین گل یوونتوس را به ثمر برساند.

تیم رم که در زمین خودی بازی می کرد برای جبران گل خورده و اعاده ی حیثیت حملات خود را با تعداد نفرات بیشتری ادامه داد اما باز هم خط دفاعی بانوی پیر بسیار هماهنگ و منظم ظاهر شدند و تمامی توپ های ارسالی و عمقی تیم رم را به خوبی دفع کردند و تنها در یک صحنه ضربه ی دیدنی منز بازیکن فرانسوی رم به تیرک دروازه برخورد کرد.

یووه که در ضد حملات خطرناک نشان می داد باز هم موفق شد بر روی افساید گیری اشتباه مدافعان رم و فرار دیدنی متری به گل دوم خود دست پیدا کند تا امیدهای یووه برای کسب نتیجه در نیمه دوم به حداکثر برسد.

مونتلا سرمربی رم بعد از دریافت دو گل تغییراتی را در تیم خود ایجاد کرد اما نظم تیمی و ارامش بازیکنان یووه در ده دقیقه ی پایانی مثال زدنی بود و به خوبی توانستند حملات و برنامه های هجومی تیم رم را کنترل کنند و در طرف مقابل دو عنصر هجومی یووه در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر می شدند و مدافعان رم را تحت فشار قرار داده بودند.

سرانجام پس از 90 دقیقه ی نفس گیر و سخت یوونتوس موفق شد با گل های دیدنی کراسیچ و متری رم را در ورزشگاه المپیک رم شکست دهد و 48 امتیازی شود.


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

جواد جان بابت این مدت خیلی ممنون و غیبت های منم زیر سیبیلی رد میشه. بشدت جبران خواهد شد.


برد دیشب هم که خیلی خوب و شیرین بود.
سال میلادی که خوب شروع نشد ولی سال شمسی خوب بود!!!

تبریک میگم .:cool::cool::cool:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر همه

تاپیک ساکته؟
برو بچ نیستید!
جواد جان خواستم خبرهای سایت رو هم بذارم ولی صفحه ارور میده و باز نمیشه!!!

خب بدون هیچ توضیحی بریم سراغ وبگردی...

mq063kql3vqlhdyeol1a.jpg

لاسانا دیارا
خبر از توتو اسپورت هست و اشاره داشته به اینکه با توجه به اینکه مورینیو دیارا رو در لیست فروش قرار داده یا خواهد داد و همینطور اینکه به احتمال فراوان سیسوکو یووه را ترک خواهد کرد و نیز علاقه یووه در دو سال گذشته به جذب دیارا ، پس بدون مشکلی احتمال این انتقال خواهد بود و باید دید در تابستان مذاکرات به کجا خواهد انجامید.

استوراری
خبر از گازتادلو اسپور هست و درش اشاره شده که احتمالا مسئولان یووه در صدد تمدید قرارداد استوراری هستند و در جزئیات اشاره شده که یووه قصد دارد درهای خروجی رو برای مارکو استوراری قفل کند و او را تا 2014 و البته با تعدیلاتی در قرارداد حفظ کند.

فابیو کاپلو
باز هم خبر از توتو اسپورت هست و در اون از قول کاپلو گفته شده که: یووه!! این تیم قابل برگشت است و بزرگ. از ان زمان که من در یووه دو سال پر قدرت داشتم تغییراتی بوده اما تنها با خرید دو یا سه خرید خوب این تیم به همان روزها برخواهد گشت.

3jcqj6np9bqx5eo3npn2.jpg

مارکیزیو
منچستر یونایتد قصد دارد دهها میلیون در تابستان خرج تقویت خود کند. سر الکس توجه ویژه ای به هافبک جوان یووه دارد و ظاهرا پیشنهادی برای یووه در دست تنظیم است که خبر اولیه از مبلغ هفده میلیون یورو یاد کرده. منبع خبر تالک یا تاک اسپورت. اینم خودم اضافه کنم که خوابش رو میتونند ببینند و لی خودش روو نه!

کاپتان
خب اله عزیز هم در پیامی در مورد بازی با رم حرفهایی زده:
حرکت ما در حال کامل شدن است و نوسان در حال کم شدن. شباهتی به سکسکه کردن نیست و در حال بهبود هستیم. این خواسته قلبی من بود و در حالی که نگران هم بودم به هم تیمی هایم ایمان داشتم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم و حالا باید به جلو نگاه کرد و فکر کرد. این کافی نیست و نباید متوقف شد. پایان خوبی میتواند باشد و برای این ما باید سفر خود را با هفت مرحله و بازی بعدی به خوبی پی بگیریم. این ممکن است.

مونتولیوو
خبر از کالچو 24 هست و بسیار منو خوشحال میکند ! :دی
قرارداد مونتولیوو ظاهرا تا 2012 هست و بحث برای تمدید قرارداد برای او با فیورنتینا اغاز شده و در این بین ظاهرا تمایل او برای خروج از تیم است و باشگاه برای ارائه نکردن قیمت بیشتر و بهتر به او پا فشاری دارد. یووه که با مشکل دبه از جالب لیورپول برای اکویلانی مواجه شده و باید برای دائمی کردن قرارداد 14 میلیون بدهد بدش نمیاد که اگه بشه بجای اکویلانی ، مونتولیوو رو بگیره. به نظر خودم هم این ستاره دوست داشتنی تر از این حرفهاست نباید این فرصت رو از دست داد و باید مونتولییو رو جذب کرد. از رم و اینتر هم به عنوان مشتریان دیگه نام برده میشود.

dziuucm0ooco5wr6ykiy.jpg

ترزگه
خبر از پیشنهاد ناپولی به دیوید بوده. دیوید هم گفته برای من الان فقط موقعیت هرکولس در لالیگا اهمیت دارد و برای فصل بعد پوشیدن پیراهن مارادونا در ناپل که برای من بت بوده است ، آن هم در لیگ قهرمانان جذاب است.

بنزما
دیروز مجددا ماروتا از سه خرید سطح بالا گفته و یکی از اونها رو بنزما نام برده. این تا همینجا و السلام. اما سایت کالچو نیوز این گمانه زنی رو کرده که با توجه به پیشنهاد رئال برای کیه لینی ممکنه کار به تبادل بازیکن بکشه.

نایجل رئو کوکر
اگر اسمش رو اشتباه ننوشته باشم(Reo - Coker). هافبک استون ویلا که در پایان این فصل قرادادش تموم میشه و بازیکن آزاد خواهد بود . در ایمیل ها از یووه و لازیو و رم به عنوان خواهان های او نام برده شده و باید دید تابستان چه میشود.

خب این تا اینجا....
یه مقاله دیدم در مورد وضعیت دروازبانهای یووه که خلاصه اش رو میگم .
7sqmthe6nqrgwn56c8yc.jpg
مشخص نیست چه اتفاقاتی افتاده و خواهد افتاد. یووه با استوراری در غیاب بوفون جلو امد و حالا بوفون هست. درست قبل از بازی با رم بود که استوراری گفته بود میدانم بوفون خوب است اما من تلاش میکنم و فقط یک کور نمیتواند ببینید من چه تلاشی میکنم و امیدوارم دلنری ان فرد کور نباشد. گلر سی و چهار ساله در حالی که خبر از قصد یووه برای تمدید قراردادش وجود داشت اینگونه سخن گفت. و از قضا با مشکل بوفون او به یکباره گلر فیکس برابر رم شد و درخشید. در یووه و در میان حرفهای ماروتا سخن از حفظ بوفون است و خرید گلری در حد استکلمبرگ و یا مارکتی و یا هندونویچ و... /// باید دید پایان ماجرای گلرهای ذخیره در یووه چه میشود وقتی بوفون تورینی بماند. استوراری با این شرایط کنار میاید و یا از یووه میرود؟

خوش باشید...


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر شرکای غایب و خوانندگان تاپیک یوونتوس کبیر.

بریم به عشقمون برسیم و به این پیراهن جادویی راه راه.

خبر های وبگردی داریم. در ادامه حسش باشه معرفی و عکس هم اضافه میشه. و بعد هم به لطف یزدان خبر ها با داش جواد اگه حالش رو داشت و گرنه من همچنان جبران غیبتهام رو میکنم :دی.

یه نکته ای هم بگم که به بقیه فخر فروشی کنیم :دی. خوشم میاد تو این تاپیک پست الکی نیست. کلا اونقدر کار داریم که همینها رو هم نمیرسیم ردیف کنیم.

خب خبر ها:

نیمار
lfs7dfd7sq6mgj0q8d2.jpg
ستاره نوزده ساله و فوق العاده برزیلی که براش آینده ای در حد برترین ستارگان برزیلی این سالهای اخیر پیش بینی میشود. او قصد ترک سانتوس را دارد و یووه به شدت خواهان اوست و البته خود او در مصاحبه ای انجام داد از یووه به عنوان یکی از ارزوهایش نام برد و اعلام کرد که با حمایت پدر به اینجا رسیده ام و برای من لیگهای مختلف تفاوتی ندارد. توپ و زمین همه جا شبیه هستند و برایم خوب بودن سهل است.یووه قصد من را دارد و من برای سری آ کاملا آماده ام. او از زیدان به عنوان بتش یاد کرده و اعلام کرده که ارزو دارم روزی زیدان را در یووه تکرار کنم.

مونتولیوو
255t6z0mqc7jyq300iq0.jpg
ستاره ی فیورنتینا که ظاهرا حاضر به ادامه فوتبالش در این باشگاه نیست و از یووه به عنوان مقصد بعدی وی یاد میشود. اینتر و لازیو در کورس با یووه برای به خدمت گرفتن این مهره عقب مانده اند و بی پروا از یووه به عنوان باشگاه خریدار یاد میشود و حتی کار به جایی کشیده شده که عنوان شده: مربی بعدی یووه بسیار خوشبخت خواهد بود که مونتولیوو را خواهد داشت و تا حدودی زیادی نقص کارگردانی در یووه برطرف خواهد شد. البته میلان نیز در صورت ترک باشگاه از جانب پیرلو به او چشم خواهد داشت. توتو اسپور هم خبر نزدیکی او به یووه را بسیار جدی دانسته.

گرت بیل
gwpohw0v2v0tdavso51s.jpg
ستاره بی چون و چرای این فصل تاتنهام که یک بال چپ بی نظیر هست و واقعا جزو بهترینهای دنیا در حال حاضر در پست خودش. یه دفاع چپ کاملا تخصصی که قدر بالایی در دریبل و حمل توپ داره . یک پاسور درجه یک که البته گاهی در نقش تمام کننده هم کاملا موفق ظاهر میشه. از لحاظ موثر بودن در روند و نتیجه در بین پنج هافبک برتر این فصل لیگ جزیره جا میگیره. و خلاصه هر چی بگم کمه. خب همچنان در خبرها از قصد یووه برای او خبر دیده میشه و من شخصا بینهایت خوشحال خواهم بود اگر موفق بشیم. پیشنهاد یووه برای تاتنهام این است : ویچنزو یاکینتا + بیست و پنج میلیون یورو. واقعا کم نیست و میشه امیدوار بود.

بوفون و کاپتان
oqwzqzduoinnpqh53zid.jpg
توتو اسپورت: در مورد بوفون خب خبر رسید که او همچنان در شرایط بازی نیست و برابر جنوا استوراری رو خواهیم داشت.
توتو اسپورت: و دلپیرو اینکه ، خب مصدومیتی شبیه مصدومیت کاپتان فرهاد خودمون دارد :دی. قبلا خبر از دوری دو هفته ای بود ولی حالا اعلام شده که کاپتان ممکنه با استراحت در دیدار برابر جنوا بتونه آمادگی لازم رو زودتر از موعد بدست بیاره. مشکل البته کشاله ران چپ هست.

کریم بنزما
m2lwtrtwu5qoyq29rr.jpg
گازتو دلو اسپور: همچنان یووه قصد و نیتی برای ساختن تیمی قدرتمند دارد که توان مبارزه در چندین جبهه را داشته باشد و همچنان خواهان یک گلزن و یک تمام کننده کامل. سرزن و خوش تکنیک و با سرعت. گفته شده که حالا که هیگواین بهبود یافته ممکن است که باز هم بنزما کمتر به میدان بیاید و البته خرید های همیشگی رئال جای او را تنگتر خواهد کرد. یووه برای او مشتری شماره یک است و بسیار به رضایت مورینیو برای خروج کریم امیدوار.
یه خبر یک خطی هم دیدم از توز که گفته دوست دارم در سری آ بدرخشم و این لیگ رو مناسب میدونم برای سبک بازی ام. و گفته شده که یووه بیست میلیون برای او خواهد پرداخت و نه بیشتر که خب بعیده با این قیمت.

و اما حرفهای ماروتا که در مورد بسیاری موارد به سوالها جواب داده:
wjpqy3996bl5dbpyt1sc.jpg
ما قرارداد و تعهدی دو ساله به یووه داریم و اگرچه اوضاع خوب به نظر نمیرسید ولی به مرور همه چیز در حال بهبود است. قصد داریم که یووه را به اوج برگردانیم. این تیم روح خود را باز یافته و باید انرا تقویت کرد. ما در تدارک خرید هایی خوب برای یووه هستیم و این ممکن است.
اسپالتی: صحبت از اسپالتی زود است. او در اینجا نیست و در تیم خود برنامه هایش را دنبال میکند. راهها برای او باز است که به کشور بازگردد و الزاما نه یووه.
ووچینیچ و منز: از برتر ها هستند . همین.
روبن و ریبری : انها از بزرگترین ها هستند و هزینه ای بالای چهل میلیون خواهد داشت. تلاش میکنیم که یکی را داشته باشیم و نه هر دو را.
پیرلو: او میخندد و آنرا سری توصیف میکند (ظاهرا خواسته تریپ خاصی برداره:دی)
باستوس: برعکس پیرلوهیچ چیز مخفی ای وجود ندارد و قصد داریم که او را داشته باشیم و تکیه گاهی برای ما باشد.
اکویلانی و کوالیارلا : میخواهیم این دو قرارداد را به حالت مالکیت داشته باشیم. فابیو تا حدودی امیدوار کننده است و فکر میکنم رقم ده میلیون عادلانه باشد. برای اکویلانی اوضاع فرق میکند و 80 درصدی است. با لیورپول رابطه خوبی داریم و به آنجا میرویم تا با موفقیت برگردیم.
دلپیرو، این اتوماتیک انجام خواهد شد. اله و رئیس انیلی با هم دست داده اند و همه چیز تمام است. قرارداد بموقع انجام میشود.
ماکیزیو، این جوان DNA ایی به رنگ سیاه و سفید دارد و هیچ راهی برای از دست دادن او نیست. او اینجا میماند
بوفون، اگر بوفون بخواهد بماند هیچ مشکلی نیست و یووه او را از دست نخواهد داد.ما تا 2013 قرارداد داریم. وکیل او در حال اداره اوضاع است
استوراری، او شرایط یووه را میداند و همینطور اوضاع خودش را. ما نمیتوانیم شرایط را به او تحمیل کنیم. دوست داریم که او با ما بماند و باید دید نظر او چیست.


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
اهومم...ادامه خبر ها...

پراندلی: تغییرات زیادی در یوونتوس ایجاده شده است
مربی ای که ایتالیایی ها به بازگشت دوران اوج اتزوری به همراه او امید زیادی دارند به خوبی دیدارهای تیم های کشورش را دنبال و به بررسی بازیکنان و روش مناسب برای ایتالیایی قدرتمند می اندیشد. چزاره پرندلی که در یک گفتگو شرکت کرده بود در خصوص یووه و رم نیز اظهار نظر کرد که به ان اشاره ای می کنیم.

ترجیح می دهم در این خصوص که در دو باشگاه یووه و رم چه اتفاقاتی پیش از این روی داده صحبت نکنم اما می توانم بگویم که یوونتوس تغییرات زیادی کرده و تقریبا در این تیم همه بازیکنان خوب بازی کردند. برای تغییر نیاز به زمان دارند و این تیم می تواند با زمان به قدرت خود برگردد.

برای رم رانیری فوق العاده کار کرد اما حالا مونتلا می تواند راه او را ادامه دهد. البته به رم اسپالتی نیز اشاره ای می کنم. اما باید تاکید کنم که این دو تیم تیم هایی هستند که پیروزی در خون و ذهن انان جاری ست. میلان هر لحظه می تواند اسکودتو را از دست دهد باید خیلی مراقب باشد
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

بازگشت ترائوره و مارتینز به تمرینات
دومین روز تمرینات پس از برتری برابر رم در وینوو با حضور ماروتا و ندود برگزار شد. مدیرانی که در این لحظات بیانکونری را تنها نگذاشته و از نزدیک تمرینات و امادگی بازیکنان را بررسی می کنند. در این جلسه تمرینی به مسائل تاکتیکی تیم پرداخته شد.

بازگشت ترائوره و مارتینز بهترین خبر برای دل نری بود و این دو بازیکن توانستند در کنار گروه تمرین کنند. اما موتا، دل پیرو و دچلیه تمرینات اختصاصی خود را در سالن و زمین ادامه دادند تا اهسته اهسته به گروه بپیوندد.

بوفون و کیه لینی نیز در سالن تمرین کردند. گفته می شود تعدادی از این مصدومین در صورت ادامه شرایط مطلوب بتوانند یووه را در دیدار برابر جنوا همراهی کنند.
99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
پیروزی امیدهای یووه در دربی شهر تورینو

ovzzfmrnt6pukp9gk7ut.jpg
دربی شهر تورینو به سود بازیکنان اینده دار بیانکونری به پایان رسید. عصر امروز دو تیم یوونتوس و تورینو در رقابت های امید ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان امیدهای بیانکونری با برتری دو بر یک توانست دربی تورینو را از ان خود کند و یک پیروزی ارزشمند را جشن بگیرد.

لیبرتاتزی در دقیقه 44 دروازه تورینو را باز کرد و در نیمه دوم و در حالی که 9 دقیقه از این نیمه می گذشت اسکالیا توانست گل تساوی تورینو را به ثمر برساند و در ادامه در دقیقه 32 این نیمه سیلوسترو توانست گل دوم یووه را به ثمر برساند و یک پیروزی ارزشمند و زیبا را به نام تیم امید یوونتوس رقم زند.

8888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888

مکان همیشگی برای حیات یوونتوس

از جایگاه ویژه پیروزی و نمایش تیمش را دنبال می کرد و پایتخت کشورش را با برتری ارزشمندی ترک کرد تا به فکر اینده ای درخشان و تیمی قدرتمند باشد. اندره ا انیلی به همراه ژان کلود بلان و میکله بریامونته در مرکز شهر تورینو به برنامه های ساخت و افتتاح ورزشگاه، هزینه های اینده و داشتن تیمی بزرگ همانند گذشته می پردازد.

استادیوم امروز به مرحله ای رسیده که انتظارش را داشتیم و از این بابت خوشحالیم. مطمئنا امتیاز مهمی ست که یووه به ان افتخار خواهد کرد و برای اینده باشگاه نیز اهمیت زیادی دارد. با این حال به فکر تکمیل و کامل تر کردنش هستیم تا مکانی همیشگی برای حیات ما و یوونتوس باشد.

در ادامه سرجو کیامپارینی از شهرداری شهر تورینو نیز از روند ساخت خانه جدید بانوی پیر ابراز رضایت کرد. با برنامه یووه می توانیم میزبان شایسته ای باشیم و با دارا بودن یک استادیوم مجهز و مدرن می توانیم به شهرمان افتخار کنیم.

بلان نیز تاکید کرد به رشد مالی و برنامه ای باشگاه می نگریم و می دانیم که در حال حاضر باید به اینده ای درخشان فکر کنیم. این ورزشگاه به ما کمک خواهد کرد تا بار دیگر در اسمان اروپا یگانه و درخشان باشیم. منتظر گسترش و رشد مهمی هستیم.

با جدیت به کار خود ادامه می دهیم و می خواهیم این مکان برای شهر تورینو نکته افتخار و شایستگی باشد، خواسته های زیادی داریم و به بزرگی یوونتوس می نگریم، اینده ای که تیفوسی ها بی صبرانه منتظرش هستند و شایسته انان است.
7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777
مانچینی: يووه در بالاترين سطح فوتبالى و مالى در جهان قرار ميگيرد

بسیاری بر این باور هستند که مربی فصل اینده ی یوونتوس یکی از میان اسپالتی و مانچینی خواهد بود و مدیر برنامه های مربی ایتالیایی باشگاه منچستر سیتی از علاقه ی موکل خود به حضور در تورین خبر می دهد:

"در حال حاضر مذاكراتى با مديران يووه نداريم اما روبرتو بدليل وجود بازيكنان جوان و با استعداد خيلى دوست دارد بر روی نیمکت یوونتوس قرار گیرد ، منچينى در جديدترين اظهارنظر خودش گفته كه با افتتاح ورزشگاه جديد ، يووه در بالاترين سطح فوتبالى و مالى در جهان قرار ميگيرد."
6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

image.php

و اینم عکسهایی که توصیه میشوند از دست نروند....
 

فایل های ضمیمه

  • 1 (1).jpg
    1 (1).jpg
    62.8 KB · نمایش ها: 1
  • 1 (2).jpg
    1 (2).jpg
    50.6 KB · نمایش ها: 1
  • 1 (3).jpg
    1 (3).jpg
    127.1 KB · نمایش ها: 1
  • 1 (4).jpg
    1 (4).jpg
    44.7 KB · نمایش ها: 2
  • 1 (5).JPG
    1 (5).JPG
    36.1 KB · نمایش ها: 1
  • 1 (6).jpg
    1 (6).jpg
    107.4 KB · نمایش ها: 1
  • 1 (7).jpg
    1 (7).jpg
    137.9 KB · نمایش ها: 1
  • 1 (8).jpg
    1 (8).jpg
    437.9 KB · نمایش ها: 1
  • 1 (9).jpg
    1 (9).jpg
    126.6 KB · نمایش ها: 2
  • 1 (10).jpg
    1 (10).jpg
    143.6 KB · نمایش ها: 1

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر شما
و ما اینجا هستیم هنوز...

امروز اول بریم سراغ سایت یووه آی آر که خبرها تکراری نشه و وبگردی باشه برای شب.

4pbfycv8bot2gyzb1v3.jpg
طرح خوب بود ! :دی
خبر ها....

رم در فکر معاوضه ی منز با بوفون

دو مهره ارزشمند براي دو تيم مشهور ايتاليايي كه در دو پست متفاوت و در دو شهر تورينو و رم زندگي مي كنند كه يكي با پيراهن سياه و سفيد به ميدان مي رود و ديگري با پيراهن قرمز و زرد. هر دو از ارزش زيادي در دنياي فوتبال برخوردارند اما نام يكي بر ديگري غلبه مي كند. با اين حال شباهت هاي اين دو نزدیک به هم است.
صحبت از جان لوئيجي بوفون و منز سنگربان يووه و مهره رم است. اين روزها شايعات زيادي در خصوص اينده اين دو مهره شنيده مي شود و شايد در تابستان شاهد معاوضه اين دو مهره ارزشمند دو باشگاه يووه و رم باشيم.
هر چند كه سران بيانكونري در كنار مدير برنامه هاي جان لوئيجي بوفون از عدم ترك وي از يوونتوس خبر مي دهند.

اینو البته فقط گفتند برای خنده :دی
===============================================================
یوونتوس به مصاف منچستر یونایتد خواهد رفت

ديدار خداحافظى گرى نويل با پيراهن منچستر يونايتد روز 24 مى ( سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ) در ورزشگاه اولترافورد برگزار خواهد شد ، باشگاه منچستر امروز اعلام كرد كه اين ديدار بين دو تيم منچستر و يوونتوس برگزار خواهد شد .
گرى نويل چند هفته پيش و پس از خداحافظى با فوتبال گفت كه تيم يووه در سال 96 بزرگترين و رويايى ترين تيمى بود كه وى در برابر آن قرار گرفته است .

===============================================================
بونوچی پیش می رویم اما با دقت کامل

در غیاب جورجو کیه لینی و بوفون مسئولیت سنگینی برای حفاظت از دروازه یووه دارد. او پیش روی استوراری به بسته نگاه داشتن دروازه تیمش فکر می کند و به اینده با دیدی صحیح می نگرد. لئوناردو بونوچی در استانه دیدار برابر جنوا می گوید:
"نباید خیال باطل داشته باشیم. کاملا طبیعی ست که پس از برتری برابر برشا و رم به ایستادن و رسیدن به سکوی چهارم فکر کنیم. اما با دقت و عدم خیال پردازی.
"ما دیدارهای مهم دیگری داریم و باید راهی که در دو دیدار گذشته اغاز کردیم را ادامه دهیم. یکشنبه برابر جنوا بازی مهمی داریم و بازی به بازی به اینده فکر می کنیم و پیش می رویم. باید نتایجی که می خواهیم را کسب کنیم."
"این تنها خواسته ما تا پایان فصل است. جنوا حریفی سرسخت و خطرناک محسوب میشود اما ما به پیروزی امیدواریم."
"بونوچی در خصوص پیش بینی کسب اسکودتو نیز گفت: به میلان بستگی دارد. میلان به عقیده من پیروز اسکودتو ست اما لاتزیو ، ناپولی نیز شرایط خوبی دارند."
"بونوچی به بزرگی یووه تاکید دارد و در ادامه به این نکته می پردازد. زمانی که با پیراهن یوونتوس به میدان می روی باید پیروز شوی، این تنها مسئله ای ست که در یووه متوجه می شوی. پیروزی برابر همه در خون و وجود این تیم رخنه کرده. با شرایط این فصل یووه نمی توانم حیات یک تیم بزرگ را کنار زد. ما بازیکنان نیز باید به این مسئله توجه کنیم و بزرگی یووه را بازگردانیم."

خوبه پسر...
===============================================================
مارکیزیو: از پیشنهاد منچستر خوشحالم اما من یوونتوسی ام

هافبک جوانی که سرانجام بازوبند کاپیتانی بیانکونری را بر باز بست بر این عقیده پافشاری می کند که نباید برای رسیدن به لیگ قهرمانان و مسابقات اروپایی تا انتهای فصل منتظر بمانیم. کلودیو مارکیزیو در اخرین گفتگویی خود به این مسئله تاکید کرد و گفت:
"اینکه انتظار بکشیم و به پایان فکر کنیم به نظرم حرکت صحیحی نیست. باید هر بازی بهتر و بهتر شویم و به سکوی چهارم چشم داشته باشیم. به نتایج سایر رقبا توجهی نداریم چرا که باید خود به انچه می خواهیم دست یابیم."
"بازی برابر رم به پایان رسید و حالا جنوا پیش روی ماست. هیجان خوبی در گروه دیده می شود و همگی پس از بازی یکشنبه به برتری برابر جنوا فکر می کنیم. به خوبی می دانیم که جنوا یک حریف خطرناک است و دیدار اسانی نیست اما باید به دقت پیش رویم و نتیجه را از ان خود کنیم."
"بازی در ساعت 12:30 ( به وقت ایتالیا ) بسیار دشوار است، هوا مناسب نیست و این مسئله باعث خستگی بیشتر بازیکنان می شود. بنابر این باید امادگی کامل داشته باشیم تا بتوانیم انرژی لازم را برای کل بازی داشته باشیم."
"از وی در خصوص تغییر روش تیم سوال می کنند. من به این مسئله اعتقاد دارم که بهترین روش برای نتیجه گیری تیم بهترین سیستم است. موفق شدن تیمی مهم است و من به مانند هم تیمی هایم در طول فصل برای نتیجه یوونتوس بازی می کنیم."
"مارکیزیو در پاسخ به نحوه نقل و انتقالات یوونتوس نیز گفت: مهم این است که یوونتوس بار دیگر برخیزد و بزرگی خود را نشان دهد. ما انگیزه لازم را داریم و راه خود را شروع کرده ایم. ما بازیکنان باید تنها به بازی کردن فکر کنیم."
"کلودیو شایعه اخیر مبنی بر علاقه منچستر یونایتد به جذبش نیز چنین پاسخ داد: خوشایند است زیرا تیمی بزرگ و مشهور در دنیای فوتبال است اما من بازیکن یوونتوس هستم و تنها به این مسئله فکر می کنم که فصل را با این پیراهن به خوبی به اتمام برسانم و به این موضوع امیدوارم که بتوانم اینجا و در کنار یووه به فوتبالم تا زمانی که امکان دارد ادامه دهم. "

تنکس سر
================================================================
غیبت ستاره های یوونتوس ادامه دارد

به دیدار اینده بانوی پیر که برابر جنوا برگزار خواهد شد نزدیک می شویم اما مشکلات دل نری برای انتخاب نفرات اماده همچنان به قوت خود باقی ست. در حالی که یوونتوس ظهر یکشنبه به مصاف جنوا می رود ابهامات زیادی برای همراهی سه مهره بزرگ این تیم کاملا احساس می شود.
کیه لینی مدافع تیم در حال امادگی ست اما اینکه اماده حضور در ترکیب را داشته باشد مشخص نیست. گفته می شود او به این بازی نمی رسد.
در کنار وی، جیجی بوفون ایستاده که همچنان از مصدومیت کمر رنج می برد و در طول هفته سه جلسه تمرینی را از دست داد و در روزهای گذشته نیز حضوری پررنگ نداشته است.
اما دل پیرو. کاپیتان از اسیب دیدگی عضله پا همچنان احساس درد می کند و از دور و نزدیک خبر می رسد احتمال غیبت اله در این دیدار بسیار زیاد است.
بازگشت البرتو اکوئیلانی و عدم مشکل این هافبک برای ادامه رقابت ها، در این لحظات تنها خبر خوش برای دل نری و تیمش است.
================================================================
ماتزاری: من به عنوان سرمربی یوونتوس ؟ نمی دانم

اين روزها او را به عنوان مربي اينده بيانكونري خطاب مي كنند. اما براي روشن شدن سرنوشت بايد مدتي انتظار بكشد تا به اينده او براي نشستن بر روي نيمكت كدام تيم مشخص شود. والتر ماتزاري مربي كنوني ناپولي كه به همراه تيمش براي اسكودتو جدال سخت و نزديكي با روسونري دارد در خصوص شايعات اخير و حضورش در يوونتوس گفت:
"من به يووه بروم ؟ نبايد اين مسئله را سوال كنيد. زماني كه ماروتا در سمپدوريا بود كسي از او نمي پرسيد كدام بازيكن در دفاع بازي كند زيرا يك مدير محسوب مي شد. در حال حاضر نيز اين سوال را بايد از ماروتا بپرسيد چون او مدير ورزشي اين باشگاه است."
"در حال حاضر تمايلي به اظهار نظر در اين خصوص ندارم. با مديران بيانكونري در اين باره مذاكره اي نداشتم."
از وي در خصوص شرايط كنوني جيجي بوفون نيز گفت: او بهترين سنگربان جهان است. با اسيب ديدگي روبرو شد و كمي او را از شرايط ارماني دور كرد.
اما كوالیارلا، براي مصدوميت او بسيار زياد ناراحت شدم. براي بازگشت او انتظار مي كشم نمي خواهيم چنين بازيكني را از دست دهيم.
=================================================================
ادامه ی مذاکرات با سران لیورپول

به نظر می رسد سران یووه برای خط میانی خود در فصل اینده برنامه های زیادی در نظر دارند و تلاش خواهند کرد بازیکنان فعلی خود را حفظ کرده و سپس بازیکنان جدیدی را جذب کنند.
ماروتا در سخنانی کوتاه گفت: " ما خواستار ماندن اكوئیلانی در يوونتوس هستيم ، نمايش فوق العاده ى وى باعث مى شود كه تمام تلاش خود را براى حفظ وى به كار گيريم ، از اينكه آلبرتو بار ديگر پيراهن آتزورى را به تن كرد خوشحال هستيم ، اکوئیلانی مى خواهد در يوونتوس بماند و ما نيز به همين دليل به ليورپول خواهيم رفت ، اميدواريم كه مذاكرات با سران ليورپول ثمر بخش باشد "
================================================================

روز خوش...

image.php
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جواد جان ممنون برای خبرها و البته برای طرح زیبات ;)

خوب فردا ساعت 3 بازی داریم و کلی مصدوم امیدوارم یووه موفق بشه و هیچ امتیازی را در بازی های مونده از دست نده که شاید کمی به پایان این فصل دل خوش کنیم:)

راستی فردا بازی رو TV8 ترک نشون می ده اگه بد قولی نکنه:دی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

مشتاق دیدار داش جواد. :cool:

خب بازی امروز برای ما اهمیت ویژه ای داره. بازی تو خونه هست و با توجه به برد دیروز رم باید حتما پیروز بشیم تا کور سوی امید برای رسیدن به رتبه های بالاتر از بین نره.
الان رم باز 5 امتیاز از ما جلوست و برای کم کردن اختلاف باید برد.

ترکیب 18 نفره امروز :
2 Motta, 4 Felipe Melom 7 Salihamidzic, 8 Marchisio, 13 Manninger, 14 Aquilani, 15 Barzagli, 17 Traore, 19 Bonucci, 20 Toni, 21 Grygera, 23 Pepe, 25 Martinez, 27 Krasic, 30 Storari, 32 Matri, 36 Giandonato, 43 Sorensen

من یه نگاهی به برنامه انداختم. خب باید قبول کنیم که دیگه با این اوضاع و اوضاع حریفان باید قید دو تیم شهر میلان و ناپولی رو زد. میمونه رتبه چهارم که برای اون رم و لازیو و ادینزه رو بالاتر از خودمون داریم. ادینزه 56 امتیازی هست. لازیو 54 امتیازی هست و رم 53 امتیازی. ما هم که 48 امتیاز داریم. خب چون ادینزه و رم بازی این هفته رو انجام دادند یک بازی بیشتر از ما و لازیو دارند. به فرض که ما و لازیو برابر جنوا و پارما پیروز بشیم. امتیازها میشه: لازیو 57/ادینزه56/رم53 و ما 51. حالا بازیهای باقیمانده را مرور میکنیم. امروز که بگذره 66 تا بازی میمونه تا اخر فصل.

لازیو : در خانه حریف با کاتانیا / اینتر / ادینزه / لچه. و در خانه خودش با یوونتوس و جنوا بازی داره. میبینید که چقدر بازیهای سختی داره و تنها بازی با جنوا رو راحت داره و حتی بازی با کاتانیا در خانه حریف هم راحت نیست. بنا بر این امکان گرفتن لازیو تا پایان فصل هست.
خب بریم سراغ ادینزه: این تیم تو خونه حریف با ناپولی / فیورنتینا / کیه وو و در خانه خودش با لازیو میلان و پارما بازی داره. /// خب میبینیم که دو تا بازی سخت با مدعیان قهرمانی داره و بازم بازی با رقیب لازیو که مساویش خیلی خوبه و دیگه بازی تو فلورانس که اونم خیلی معمولی نیست. و جبران 5 امتیاز برای ما هست.
تیم بعدی رم هست که تقریبا بازیهاش خیلی راحت تر از دوتای دیگه هست و خب این تیم خاص هست دیگه. بعضی وقتها کارای سخت رو راحت انجام میده و گاهی بازی راحت رو از دست میده. این تیم تو خونه 4 تا بازی داره. 4 تا از شش تا. پالرمو/ کیه وو /میلان /سمپدوریا. بازی های خارج از خانه اش هم با کاتانیا و باری هست. اینجا هم خوش شانس هست. چون باری دیگه از الان سقوط رو قبول کرده و کاتانیا هم احتمالا تا هفته یکی مونده به اخر که با رم داره از بقای خودش مطمعن شده. تنها تیمی خواهد بود که ممکنه نتایج رو بدست بیاره و ما رو نگه داره.
اما خود یووه بازیهاش به این ترتیبه:
به زمین فیورنتینا میره / بعد با کاتانیا در تورین بازی میکنه/ در رم با لازیو / در تورین با کیه وو/ دوباره در خارج از خانه با پارما/ و هفته اخر در خانه با ناپولی. /// خب بازیهای دوتاش سخته و یکیش هم بیشتر از حد معمول هست. ولی خب برای رسیدن به رقبا یکی از این بازیهای سخت که با لازیو هست خیلی برامون خوب هست حتی تو خونه حریف. چون حکم دوئل داره و یه جورایی شش امتیازی هست.


نمیگم میتونیم حتما ولی عقیده ام این هست که اگر شل نگیرن دور از دست نیست که هیچ خیلی هم در دسترس هست.
تا ببینیم چی میشه.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب
بازی خیلی سخت شد ولی خوشبختانه خوب تموم شد.
گل بخودی داشتیم و دوبار عقب ماندگی رو جبران کردیم و دست آخر با سه پوینت اومدیم بیرون.

تبریک میگم و حالا ما یک هفته دیگه رو گذروندیم. ثبات داره بوجود میاد هر چند که هنوز تقریبا هیچ کس به تیم اطمینان نداره. قدرتمون برنده نیست و این خوب نیست.
باید دید در ادامه چه پیش میاد.
میشود امیدوار بود.
در کل بازی خوشحال کننده ای بود.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب تبریک می گم بلاخره سه امتیازم سه امتیازه و می تونه در ادامه راه موثر باشه , همون طوری که جواد جان گفت شاید بتونیم امیدوار باشیم;)
-----------

فینال دیگری با پیروزی سپری شد ( یووه 3 - 2 جنوا )
21.jpg

ظهر یکشنبه برای حاضرین در ورزشگاه المپیکوی شهر تورینو خوش یمن بود. ظهری که سرانجام بیانکونری توانست سومین برتری متوالی خود را این بار برابر جنوا به دست بیاورد و جمع امتیازاتش را به 51 برساند. امتیازاتی که این تیم برای رسیدن به تنها هدف باقی مانده اش نیاز دارد.

دل نری که در این بازی نیز بوفون، کیه لینی و دل پیرو را در ترکیب خود نداشت با سیستم 3-3-4 تیمش را راهی میدان کرد و همانند دیدار گذشته په په و متری زوج حمله یووه را تشکیل میدادند و کراسیچ نیز این دو را برای رسیدن به گل حمایت میکرد تا در نهایت یووه با گل های په په، متری و تونی به برتری نزدیک سه بر دو برسد.

بانوی پیر خیلی زود دروازه خود را با اشتباه و گل به خودی بونوچی باز شده دید. در دقیقه 7 فلورس با کمک انتونلی به دروازه یووه نزدیک شد که مدافع بیانکونری به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا جنوا از میزبان پیش بیافتد.

یووه که از حریف عقب افتاده بود دست به حملات مختلف زد تا به گل تساوی برسد اما این حملات تا پایان نیمه نخست موفقیت امیز نبود و شاگردان دل نری نتوانستند در این نیمه دروازه مهمان خود را بگشایند.

اما با شروع 45 دقیقه دوم یوونتوس چهره بهتر و هماهنگ تری به خود گرفت و در حالی که تنها 5 دقیقه از اغاز این نیمه نگذشته بود با ضربه دیدنی په په به گل تساوی رسید. گل یووه در ادامه حملاتی که در چند دقیقه ابتدایی بازی ترتیب داده بودند به دست امد.

با این حال تساوی دوام زیادی نداشت و جنوا این بار توسط فلورس در دقیقه 57 به گل دوم و برتری خود رسید تا بارد یگر بیانکونری در خانه از حریف عقب بیافتد.

در همین حال دل نری دست به دو تعویض زد تا برنامه های تیمی بهتر از قبل پیش رود. با افزایش حملات یووه در دقیقه 63 با گلزنی الساندرو متری به گل دومش رسید. یک گل دیدنی در حرکتی کامل زیبا و فانتزی که ارزش های این مهاجم را ثابت کرد.

این گل برای یوونتوسی ها ارزش زیادی داشت زیرا بار دیگر به بازی برگشتند و برای رسیدن به هدف شان تلاش بیشتری کردند تا در نهایت در دقیقه 83 بازی، لوکا تونی که در اواخر بازی به میدان امده بود گل پیروزی و ارزشمند یووه را وارد دروازه ادوواردو کند و سه امتیاز بازی را به نام یووه ثبت.

در این بازی شاهد نمایش خوب و هماهنگ شاگردان دل نری بودیم اما نباید از واکنش های بی نظیر ادوواردو سنگربان جنوا به راحتی بگذریم. دروازه بان تیم مهمان به خوبی از دروازه خود محافظت کرد و در چند نوبت از باز شدن دروازه خود جلوگیری کرد.

این سه امتیاز برای یوونتوس اهمیت خاصی داشت و حالا امیدهای این تیم و هوادارانش به هفته های پایانی بیشتر و بیشتر شده و همگی از یووه و بازیکنانش تداوم پیروزی و راهی که پیش گرفته اند، دارند.


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
زود تند سریع بریم سر برگزیده اخبار.

l6z26vwu32ilqztlcf.jpg

الکسیس سانچز بازیکن همه کاره تیم ادینزه قصد ترک نیمش رو دارد و تنها شاید حضور در لیگ قهرمانان بتونه این بازیکن رو در ادینزه بگه داره. دستاوردی که ممکنه در هفته های اینده برای ادینزه از دست برود و در اون صورت این بازیکن به تیمی دیگر خواهد رفت. او از تمایل خود برای پیوستن به تیمی بزرگ در سری آ خبر داده و در این میان نامهای یووه و اینتر وجود دارد. البته یووه قبلا خواستار این بازیکن بود ولی با توجه به قیمت بالایی که برای او تعیین شده تا حدودی یووه عقب نشینی کرده که منطقی هم هست. این مبلغ سی و پنج میلیون یورو هست. از اینتر هم خبرهایی مبنب بر این هست که قصد دارند با مبلغی کمتر از این ارین روبن رو از بایرن بگیرند و حالا باید دید ادینزه و سانچز به چه راه حلی برای جدایی خواهند رسید. بهر حال او از استعداد های ناب شیلی هست و یووه همچنان تمایل خود را به او دارد ولی در انتظار شرایط جدید برای اوست.

اما همچنان نیمار. بازیکن فوق العاده و با استعدادی که دیگه داره برای ما به ارزویی کامل تبدیل میشود. بازیکنی که اینده ای به مراتب بهتر از رونالدینیو برایش تصور میشود و البته او بسیار جوان است. مورینیو و گواردیولا از علاقه خود برای جذب او سخن گفته اند و تمایل دو غول اسپانیایی به این بازیکن کار را دشوار میکند. ماروتا تاکید دارد که برای جذب او اقدام خواهد شد و یک نکته کاملا امیدوار کنند اینکه خود نیمار از علاقه اش برای حضور در سری آخبر داده و این به گفته های قبلی او اضافه میشود که تلویحا از یووه تعریف کرده بود. خوشبختانه هنوز خبری از اینتر و میلان نیست و بی اندازه امیدواری وجود دارد برای پوشاندن پیراهن یووه بر تن او.

و بوفون. ظاهرا همه اخبار خوب هست اما اون چیزی که از بطن اونها به شکل نا محسوس احساس میشود این است که در صورتی که یووه در پایان فصل راهی رقابتهای اروپایی نشود از فروش بوفون به عنوان بوجه ای برای تقویت تیم استفاده خواهد شد. خبر ها تاکید دارند که حضور یووه در اروپا خط بطلانی بر همه گمانه زنی های ترک یووه از جانب اوست. البته این رو هم اضافه کنم که خود بوفون خبری از ترک تیم نداده و اگر چنین شود این خواست باشگاه بوده که جی جی برود. بهر حال نباید از اصل مطلب هم غافل شد که طرفین زبانی از ادامه همکاری خبر میدهند.

گلن جانسون مدافع لیورپول مد نظر باشگاه رم و یووه است برای فصل بعد و این در حالی است که او نیز تمایل خود را برای تجربه کردن یک شرایط جدید اعلام کرده. یووه که در این پست از سورنسن استفاده میکرد تمایل زیادی برای جذب مدافع خارجی دارد و پیشتر در نظر سنجی ها به نام سانیا و کلیشی اشاره میشد.

خب پرونده اکویلانی هم همچنان در تردید و دو دلی سیر میکند و یووه اگرچه بسیار تمایل دارد تا او را حفظ کند اما شرایط لیورپول نیز بسیار سنگین است. مبلغ شانزده میلیون بسیار بالاست و بازیهای خوب این هافبک برای یووه ، لیورپول را به گرفتن این باج بزرگ امیدوار کرده و از قیمت خود نکاسته اند.

فیلیپه ملو مورد علاقه بورسیا دورتمند است و این باشگاه همچنان در حال صحبت برای این قضیه است. انها مبلغ نه میلیون یورو را مد نظر دارند در حالی که یووه مبلغ پانزده میلیون را ارائه کرده است.

کاپتان در جمله هایی کوتاه به بزرگ بودن تیم در برابر جنوا اشاره کرده و اینکه از بودن روی سکوها رنج میبرد ولی فعلا بابت برد ها باید خوشحال بود.

ماتا والنسیا. خبر بد برای خواهان های این بازیکن از جمله یووه/ رئیس والنسیا اعلام کرده که این بازیکن از برنامه ها و داشته های ما در بلند مدت برای رسیدن به خواسته هایمان است و به هیچ وجه فروشی نیست.

متیو دل پیه ره :دی مدافع اشتوتگارت که قراردادش با تیمش یک سال دیگه تموم میشه و برای خواهان های او یعنی و رم و یووه مبلغ 6 میلیون پیشنهاد شده. فکر کنم الان حدود سی سالش شده باشه اگه بیشتر نباشه.

یه خبر هم درباره ادبایور که دیروز هم همچین چیزی رو دیدم. الان این بازیکن قرضی در رئال هست و خب با برگشتن هیگواین و وجود بنزما این بازیکن دیگه بعید که بمونه. و یووه میخوادش. البته باید اینم بگیم که شاید یووه موفق بشه بنزما رو بگیره و دیگه اونوقت ادبایور رو کنسل کنه و اونوقت اون بمونه تو رئال. بهر ترتیب هر کدوم هم که بشه خوبه.

خب . تموم شد. خوش باشید

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

چند تا خبر بریم از سایت. قبل تری ها هم یا تکراری میشد تا جدید نبود. بعد یکسری خبر از گوشه و کنار جمع اوری خواهد شد ..

توافقات اولیه برای خرید اندره ا پیرلو
سران باشگاه یوونتوس در نظر دارند طی روزهای اینده مذاکرات نهایی خود را برای خرید اندره ا پیرلو هافبک ملی پوش باشگاه میلان اغاز کنند و در این راه ماروتا از هم اکنون تلاش هایی را انجام داده است.

قرارداد پیرلو در پایان فصل به پایان می رسد و تمدید قرارداد وی بسیار کند دنیال می شود و این موضوع می تواند کمک زیادی به انتقال وی به تورین داشته باشد.

در این میان شنیده می شود ماروتا مذاکرانی را با مدیر برنامه های پیرلو انجام داده و به توافقات اولیه نیز دست پیدا کرده اند و مشکل دستمزد بالای پیرلو نیز در این گفتگوها حل شده است.

یوونتوسی ها در فصل اینده و در ورزشگاه اختصاصی خود قصد دارند با تیمی قدرتمند به میدان بروند و بر همین اساس از هم اکنون در پی استخدام گزینه های ایده ال خود هستند.
----------------------------------------------------------------------------

بازگشت دچلیه و دل پیرو به تمرینات
هفته ای سخت پیش روست و بیانکونری به ادامه راهی که در سه هفته اخیر در ان قرار گرفته فکر می کند. عصر یکشنبه استادیوم ارتمیوی شهر فلورانس یکی از حساس ترین دیدارهای انتهایی فصل را میزبانی میکند و در این میان یووه برای راه یابی به مسابقات اروپایی به سه امتیاز این بازی چشم دارد.

در تمرینات دو روز اخیر در کنار بازگشت بوفون و کیه لینی شاهد تمرین دل پیرو و دچلیه نیز بودیم. این خبر خوشی برای دل نری و هوادارانش است. الکس به تمریناتی گروهی بازگشته و دچلیه نیز در بخشی از تمریناتش در کنار گروه حضور یافت و در ادامه به تمرینات اختصاصی خود پرداخت.

کیه لینی نیز شرایط پائولو دچلیه را داشت و تمرینات متفاوتی را پشت سر گذاشت تا امادگی او در روزهای اتی مورد بررسی قرار گیرد. هر سه مهره اسیب دیده یووه برای روشن شدن شرایط نهایی خود روز شنبه تحت معاینه پزشکان باشگاه قرار خواهند گرفت تا مربی از داشتن و یا عدم حضور انان برای دیدار یکشنبه مطلع شود.
----------------------------------------------------------------------
کیه لینی:در اولین فرصت به ترکیب برمی گردم
از دیروز تمریناتم را برای بازگشت شروع کردم. این پیام جورجو کیه لینی به هواداران بیانکونری ست که بی صبرانه منتظر او و بازگشت تیم محبوب شان به روزهای اوج اند. مدافع یووه خطاب به تیفوسی ها گفت " روزتون به خیر، از دیروز تمریناتم را برای بازگشت از سر گرفتم. امیدورام که در اولین فرصت به میدان برگردم. "

کیه لینی در صفحه فیس بوک خود با بیان این جمله به قدرت و ذهنیت کنونی تیم نیز اشاره کرد" اخرین هفته های مسابقات در حال سپری ست و ما به پایان خوش می نگریم. برای ما رسیدن به مکان چهارم جدول اهمیت دارد، هر چند که دشوار است. "

گفتنی ست پیش می شود جورجو کیه لینی در دیدار برابر فیورنتینا توان همراهی یووه را داشته باشد و در شش فینال حساس پیش روی در کنار بانوی پیر برای رسیدن به اهداف باشگاه تلاش کند.
----------------------------------------------------------------------
ندود به برگشت ایبرا فکر می کند
روزهایی که گذشت و روزهایی که هرگز تکرار نمی شود. برای او و هواداران یوونتوس تکرار گذشته همراه با دشواری هایی خاص است. روزی پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر را بر تن کرد و یکی از مهاجمین برتر تیم شد اما با مشکلاتی که برای یووه به وجود امد تصمیم به ترک باشگاه گرفت و علاقه تیفوسی ها را با نفرت عوض کرد.

این روزها پس از شایعات اخیر در خصوص اینده زلاتان ایبراهیموویچ خبر می رسد که شاید شاهد حضور و بازگشت این مهاجم سوئدی به یووه باشیم. هر چند که این حرکت احتمال کم رنگی به خود می گیرد اما تمایل برلوسکنی به خرید کریستیانو رونالدو و عدم توجه به ایبرا شرایط را برای ترک میلان توسط او هموارتر کرده.

از گوشه و کنار نیز خبر می رسد پاول ندود یکی از مدیران بانوی پیر با مینو رایولا مدیر برنامه های مهاجم سوئدی مذاکره ای داشته و در صورتی که اندره ا انیلی نیز به این موضوع علاقه مند باشد احتمال تحقق این شایعه زیاد می شود.
---------------------------------------------------------------------
دلنری: نسبت به اینده ی خود اطمینان کامل دارم
شش هفته به پایان فصل باقی ست و لوئیجی دل نری به همراه شاگردانش در شرایطی حساس و سرنوشت ساز زندگی می کنند. لحظاتی که می تواند بیش از هر لحظه دیگر شکننده و یا امیدوار کننده باشد. یوونتوس پس از سومین برتری متوالی به کسب امتیازات اتی امیدوار و باانگیزه تر شده و به نظر می رسد مربیان و بازیکنان ذهنیت و اعتمادی که پیش از این گم کرده بودند را بازیافته اند و حالا با این روحیه به مصاف رقبای سرسخت خود میروند.

دل نری بی توجه به فصل اتی و اینده کاری خود به شش بازی پیش روی می اندیشد " به راحتی و با ارامش شب ها به خواب می روم و هیچ نگرانی ای نسبت به اینده خود ندارم. از مقام و پست خود اگاهی و شناخت دارم. پس از برتری برابر برشا، رم و جنوا بار دیگر برخاستیم و به راهی که پیش گرفته ایم ایمان داریم. "

اما مدیران و حاضرین در خیابان گالیلو فراریس شهر تورینو همانند مربی باشگاه راحت و ارام نیستند. شک و تردیدی وجود دارد و به نظر می رسد مدیران بیانکونری با وجود تاکید به ادامه راه با دل نری به فکر تغییر و و تحولاتی در تیم خود هستند و سرنوشت نهایی یووه در پایان فصل تاثیر بسزایی برای اخذ تصمیم کلی برای ادامه برنامه های شان خواهد داشت.

اگر یووه به رقابت های اروپایی قدم گذارد همچنان امیدهایی برای جذب مربیان مورد نظر خواهد داشت و ماتزاری، اسپالتی و کونته می توانند نسبت به شرایط یووه به این تیم نزدیک شوند.
-----------------------------------------------------------------------------------------
ماروتا: در انتظار تیمی متفاوت باشید
سومين برتري متوالي براي بانوي پير و هوادارانش ارزش زيادي داشت و اين تيم را به پايان خوش در انتهاي فصل اميدوار كرد. بپه ماروتا مدير ورزشي اين باشگاه با ابراز رضايت از نتيجه به دست امده اين پيروزي را ارزشمند خواند و گفت

منتظر چنين شرايطي بوديم. در اين دوران بايد چنين پيش مي رفتيم و خوشحاليم كه سرانجام طلسم ديدارهاي خانگي شكسته شد. متاسفانه در المپيكو با مشكلاتي روبرو بوديم و حالا احساس بسيار خوبي داريم كه تيفوسي ها در اين ورزشگاه همه خوشحال و همگي بازيكنان را تشويق مي كنند.

نتيجه را از ان خود كرديم و اين در حالي بود كه دو بار از رقيب عقب افتاديم. بازي سختي بود اما مهره ها خيلي خوب تمرين كرده بودند و ما براي 70 دقيقه اتنهايي بازي تيم برتر ميدان بوديم. جنوا سرسختي خود را داشت و من ممنونم از بازيكنان تيم.

ماروتا به خريد نه الي يازده بازيكن در فصل اتي اشاره كرد و گفت: متفاوت خواهيم شد. نه تا يازده بازيكن به ما ملحق مي شوند و تقريبا تيمي هماهنگ و يكدست خواهيم داشت.

وي در خصوص تمديد قرارداد برخي بازيكنان تيم تاكيد كرد. ما برنامه تمديد قرارداد بازيكنان را در نظر گرفته ايم اما بدانيد كه يووه باشگاهي بزرگ است كه بازيكنان بزرگ و حرفه اي در ان توپ مي زنند بنابر اين رفتار كاملا حرفه اي دارند و در اين شرايط به تمديد فكر نمي كنند بلكه به نتيجه بهتر با يووه مي انديشند.
----------------------------------------------------------------------------------------------


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
مجددا درود

خب یه مقداری هم اطلاعات وبگردی تقدیم کنم که توصیه میکنم حتما بخونید. مخصوصا حرفها دلیوویو رو.
ببخشید دیگه امروز حس عکس و این مسائل نبود. هدف فقط اطلاع رسانیست :دی
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
یاکوینتا:
خبرهایی در مورد انتقالش به ادینزه و رم و تاتنهام وجود داره و وکیلش گفته اینها فقط شایعات هستند و یووه هنوز به فکر جدایی او نیست . این درحالی است که یاکوینتا گفته فعلا فقط به پایان فصلی خوب برای یووه فکر میکنم.
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
کارلوس توز
همچنان خبرهایی وجود دارد در ارتباط با یوونتوس و توز. توتو اسپورت در شماره امروز خود خبر از این جریان داده و اضافه کرده که این ماجرا به ظاهر سخت و نشدنی هست ولی به نظر میرسد که روزنه هایی برای این انتقال در حال تایید کردن امید هاست. البته یووه باید پیشنهادی قابل توجه برای سیتی داشته باشد. البته یه جایی هم دیدم که یووه فعلا با توجه به امکان خرید توز ، روند مذاکرات برای انتقال باستوس رو متوقف کرده تا اول نتیجه اینجا رو ببینه چی میشه.!.
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
یه خبر دیدم که خیلی جالب بود و تا حالا شخصا اینو نمیدونستم. یه جورایی عجیب هم هست و نا عدالتی چون تو دور رفت همچین چیزی نبوده.
برای بازیهای پنج هفته پایانی سری آ یه محدودیتهایی در بلیط فروشی ها صورت گرفته. و از این به بعد برای بازی بعضی تیمها ، مردم بعضی از مناطق حق ندارند که به ورزشگاه بروند. در واقع اونهایی که برای تشویق تیم حریفی میروند که استثنا در اون مقطع حریف جدولی تیم شهر خودشون هم هستند.البته به استثنای پیش فروشهای اول فصل چون اون موقع کسی خبری از شرایط اخر فصل نداشته. یه مثال داخلی براش بزنیم مثل این هست که بگویند الان چون استقلال و ذوب آهن تو کورس و همینطور استقلال با تراکتورسر سهمیه/ هواداران تراکتور و ذوب حق ندارند که برای بازی استقلال و راه اهن به ورزشگاه بروند (که بخواهند تیم راه اهن رو تشویق کنند) بخاطر اینکه تو جدول تراکتور با استقلال بر سر سهمیه رقابت دارند.
بعلاوه مثلا تو بازی مستقیم اینتر و لازیو که در میلان هست مردم اجازه ندارند که از لازیو (شهرکی در رم) برای بازی به سن سیرو بروند. البته محدودیت ها شامل افراد عادی هست و نه کسانی که کارت هواداری دارند.
احتمالا برای این منظور از کارت های شناسایی و یه چیزی تو این موارد استفاده میکنند. برای هفته های پایانی هر هفته بازیهای اینطوری اعلام خواهد شد. برای هفته بعد بازی یووه هم اعلام شده که مردم سیسیل حق حضور در بازی یووه و کاتانیا رو ندارند که در تورین هست.
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
پیرلو
در مورد پیرلو خبرهایی هست در راستای همون خبری که تو پست قبلی گذاشتم ولی یه گمانه زنی هایی هم هست که با توجه به اینکه ممکنه انچلوتی از چلسی به رم بره این احتمال هست که پیرلو به جایی بره که کارلتو رفته یعنی رم.
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
اسپالتی
مطلب کلا پیش بینی هست نه خبر و بیشتر به این پرداخته بود که اسپالتی به ایتالیا برمیگرده و اینکه ممکنه به رم و یا یووه برود. بعد در ادامه گفته بود که نیمکت رم برایش در دسترس تر است و شاید در تناقض با اون سر از یووه در آورد. این در حالی هست که یووه تا حدودی در قبال دلنری دچار تردید هست که آیا او را رها کند یا با آن ادامه دهد و این را به نتیجه نهایی آخر فصل موکول کرده است.
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
آنجلو دیلیویو
و اما اینو خیلی مهم میدونم برا گفتن.
توتو اسپورت مصاحبه ای رو با آنجلو دیلیویو انجام داده. حتما انجلو رو بیاد دارید. همبازی قدیم کاپتان و ملی پوش گذشته.
من خیلی سریع اصل حرفهاش رو میگم و البته کلا موضوع صحبت کاپتان هست.
در حال حاضر چه کسی در حد و اندازه آلکس برای یووه اسطوره است؟ او اعلام کرده که حاضر است قرارداد سفیدی با یووه امضا کند و پیش از درک تحول احتمالی در یووه چنین تصمیمی گرفته. او مصمم است که با شماره ده یوونتوس در استادیوم جدید از بازی کنار رود و این پاسخی بود برای ماروتا و آنیلی که بد اخلاقی کردند در تمدید قرارداد او. آن ویدیو بسیار کوتاه است ولی بسیار عظیم. رائول را مشاهده کنید در این روزها. او برای رئال کمتر از آلکس برای یووه نبود. حالا که او را تمام شده میخواندند چه احساسی دارند که او را در حال رکورد زنی میبینند. آیا او با تیم نه چندان قدرتمند شالکه موفق نشد؟ حالا که آلکس از خود گذشتگی نشان داده چه فکر میکنید!؟ من حاضرم با شما شرط ببندم اگر او امروز آزاد باشد بسیاری از باشگاههای بزرگ اروپا برای او مبارزه میکنند تا قهرمان فصل بعدشان باشد.

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
میهایلوویچ
در آستانه بازی با فیورنتینا یه موجی راه افتاده که میهایلوویچ هم از گزینه های یووه برای فصل بعد هست و این دیدار خیلی میتونه سرنوشت ساز باشه . حالا اینم به نوعی جنگ روانی هست دیگه و و اینکه شاید هم جدی باشه ولی نکته جالب تر اینه که خود میهایلوویچ اگر چه من یه مصاحبه یک صفحه ای ازش دیدم ولی حرفی از این جریان نزد و در واقع سوالات این بحث رو به آخر فصل موکول کرد/ حتی درباره انتقال مونتولیوو هم همین حرفها رو زد. اما افراد دیگه از جمله همین دیلیویو و دینو زوف و همینطور افراد دیگه از او به عنوان گزینه ای مناسب تعریف کرده اند!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب الان یه نگاهی به اخبار سایت کردم که اکثرا گمانه زنی و احتمالات بود و صحبت هایی هم در مورد ابقا دلنری و رفتن بوفون شده بود که حتی فکر کردن بهش هم غیر ممکنه :(

و اما گلچینی از چند تا خبر
-----------------

او برترین شماره ی 1 ایتالیا می باشد
buffon08.jpg


دینو زوف سنگربان اسبق تیم ملی ایتالیا بر این باور است که جیجی بوفون دروازه بان ملی پوش باشگاه یوونتوس بدون شک همچنان برترین شماره ی 1 فوتبال ایتالیا می باشد و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

بسیاری بر این باور هستند که بوفون پس از دوری 6 ماه از میادین فوتبال دیگر برترین دروازه بان ایتالیا نیست و ضعیف تر از گذشته ظاهر شده است اما زوف این را قبول ندارد:

"بوفون مشکلی از لحاظ بدنی ندارد و بدون شک او برترین سنگربان ایتالیا می باشد و نمی توان به سادگی این موضوع را کتمان کرد. او دروازه بان ایتالیا است و در سطح جهان نیز یکی از بهترین ها خواهد ماند.


رکورد جدید متری در باشگاه یوونتوس
matri7.jpg

الساندرو متری مهاجم جدید باشگاه یوونتوس در 10 دیدار نخست خود با پیراهن بانوی پیر توانسته 7 گل به ثمر برساند و در طول تاریخ باشگاه یوونتوس تنها دو بازیکن به نام های سرنا و سکیلاچی موفق به انجام چنین کاری شده بودند.

سرنا که در تابستان 1985به یوونتوس پیوست اعلام کرد متری مهاجم فوق العاده ای است اما یووه برای بازگشت به جاده ی قهرمانی نیاز به یک مهاجم بزرگ در کنار متری دارد.


برای دیدن زمین تمرین به تورین نرفته بودم
zlatan1.jpg

چند روز پيش برخي منابع خبري از تمايل هافبك چك تبار و دوست داشتني بيانكونري كه تيفوسي ها هرگز راضي به خداحافظي او از دنياي فوتبال نبودند خبر دادند. تمايلي كه مي تواند سر و صداي زيادي به همراه داشته باشد و حالا مدير برنامه هاي بازيكن مورد توجه پاول ندود در واكنش به شايعات اخير پاسخي مي دهد كه سر و صداهاي قابل پيش بيني را پررنگ تر مي كند.

رايولا مدير برنامه هاي زلاتان ايبراموويچ زماني كه از او سوال مي كنند در زمين تمرين وينوو ديده شده ايد و دليل حضور شما در اين مكان چه بوده گفت: مطمئنا انجا نرفته بودم كه از زمين تمرين و زمين ورزشي اين باشگاه ديدن كنم، در خصوص نقل و انتقالات صحبت كرديم.


بوفون ؟ به احتمال فراوان راهی رم خواهد شد
moggi1.jpg






image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

ممنون جواد جان.

خب رم امشب باخت و ما فردا ببریم رم رو میگیریم. ادینزه هم با ناپولی داره تو ناپل که احتمال باختش هست و اونوقت اختلافمون با ادینزه میشه 2 تا. لازیو هم با کاتانیا داره تو زمین اونها. خیلی فرصت خوبی که نزدیک بشیم.
البته بازی خودمون هم سخته تا حدودی. تو فلورانس بازی کردن راحت نیست ولی میتونیم ببریم. به امید موفقیت.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خواهش می کنم جواد جان :happy:

بازم متوقف شدیم و امید ها مون کمتر از همیشه:eek:
-------------------

فاصله گرفتن از رقابت های اروپایی ( ویولا 0 - 0 یووه )
juvefio1.jpg

شاید اگر یووه کمی دقت داشت و کمی قدرتمند تر ظاهر می شد شرایط بسیار بهتر و امیدوار کننده تر از حالا بود. یوونتوسی ها که با توشه سه پیروزی متوالی راهی فلورانس شده بودند در نمایشی نه چندان دلچسب و زیبا برابر رقیب همیشه دردسرسازشان با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شدند تا راه رسیدن به خواسته مجموعه سیاه و سفید بار دیگر دشوار شود.

تساوی در این هفته از رقابت ها یعنی فاصله گرفتن بانوی پیر با رده ی چهارم جدل و دور شدن از رقابت های معتبر لیگ قهرمانان اروپا در فصل اینده و این موضوع برای یوونتوس نمی تواند جالب باشد.

ورزشگاه فلورانس همانند همیشه برای یووه خوش یمن نبود و شاگردان دل نری در یک بازی ضعیف در برابر تیم فیورنتینا به تساوی 0 - 0 رضایت دادند.

بدون شک نیمه اول شاهد یکی از ضعیف ترین نمایش های یووه طی چند بازی اخیر بودیم و در طول چهل و پنج دقیقه شاگردان دل نری حتی توان وارد شدن به نیمه ی زمین تیم فیورنتینا را که در زمین خودی بازی می کرد را نداشتند و کیفیت بازی یووه به نازل ترین سطح خود رسیده بود.

تغییرهای زیاد در ترکیب تیم بدون در اختیار داشتن مهره های کافی باعث شد تا یووه در اجرای برنامه های معمولی و ساده ی خود نیز به مشکل بر بخورد و در طرف مقابل تیم فیورنتینا با استفاده از نقاط ضعف یووه به خوبی حملات خود را تا نزدیکی محوطه ی جریمه ی یووه برنامه ریزی می کرد اما در ضربات اخر ناکار امد عمل می کرد.

هافبک های یوونتوس در این نیمه با فاصله ی بسیار زیاد از هم بازی می کردند و همین موضوع سبب شده بود تا تیم فیورنتینا میانه ی میدان را به خوبی در اختیار بگیرد و همین موضوع سبب شده بود تا یووه در زمین خودی حبس شود و از خلاقیت معدود بازیکنان خود نیز نتواند بهره ی لازم را ببرد.

نیمه ی دوم همگان در انتظار تغییر سیستم بازی یووه توسط دل نری بودند اما مربی یووه باز هم تغییری در سیستم بازی خود نداد و تنها نفرات خود را در این دیدار جا به جا کرد و از برنامه های متفاوت برای باز کردن دروازه ی تیم فیورنتینا خبری نبود.

ورود دل پیرو و تونی به عنوان دو مهاجم یووه در این نیمه نیز نتوانست تغییر زیادی در برنامه های هجومی بانوی پیر سبب شود اما به نسبت نیمه ی اول شاهد حملات گسترده تری از یووه بودیم .

ضعف بازیکنان یووه در این دیدار به حدی بود که در ارسال پاس های کوتاه نیز دچار مشکلات شدیدی بودند و در بسیاری از صحنه ها تعداد پاس های بازیکنان یووه به خصوص در خط میانی به عدد سه نمی رسید و بازیکنان کناری یووه نیز در سانترهای خود فوق العاده بی استعداد نشان دادند.

در نهایت یوونتوس نتوانست با دست پر از ورزشگاه ارتیمو فرانکی به خانه بازگردد و در هفته ای که با شکست رم مقابل پالرمو بانوی پیر می توانست به رده ی ششم جدول صعود کند با کسب 52 امتیاز در مکان هفتم ماندگار شد.

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
بله نبردیم و در واقع باختیم.
با برد لازیو دیگه تقریبا خیلی عقب افتادیم . 5 تا بازی مونده و کار سخت شد. اونم خیلی.

من فکر کنم یه مقدار خوش شانس هم نبودیم.
تو دفاع خیلی خوب بودیم و البته متاسفانه خیلی پر کار بودیم. کلا فشار رومون بود ولی خیلی کم اثر حمله میکردیم.

کلا اوضاع خوب نشد و حالگیری بود. :eek:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب بعضی وقتها اوضاع خراب میشه و حس ادامه دادن و یا از نو شروع کردن خیلی میاد پایین.
واقعیت اینه که نمیدونم چه بلایی سر تیم میخواد بیاد. من که دیگه خودم رو اخر ادم امیدوار میدونم کور سویی امید به فصل حاضر ندارم و کارمون تموم شده هست. دیگه نمیشه نتیجه قابلی رو گرفت و دیگه اینکه تنها نکته مثبت این فصل این بود که دربی ها رو نتایج بدی نگرفتیم. با میلان و رم یه جورایی یر به یر شدیم و از اینتر سر بودیم. دلنری قطعا خواهد رفت و من میترسم که کیو میخوان بیارن.
راستش از ماروتا میترسم و البته نفرتم از این ادم منو به این سمت میکشه که نکنه تیم رو بیشتر از این نابود کنه. منتظرم اخر فصل بشه و خبر برکناریش رو بشنوم وگرنه بازم تیم رو خرابتر میکنه.
یه جورایی به انیلی اعتماد بیشتری دارم و امیدوارم برای یووه و اسمش دلسوزی بشتری کنه.
حوصله خبر ها رو ندارم ولی وقتی میخونم میبینم پر از گمانه زنی هایی هست که تو حرف برای یووه امیدوار کننده هست ولی تو عمل ............. حداقل تا الان چیزی ندیدیم.

جند روزی هست که حس انرژی مثبت نیست و مایوس کننده همه چیز جلو رفته. امیدوارم که شرایط عوض بشه. یه دفعه یه کادر مدیریتی خوب بیان. مربی خوب بیارن و خرج تیم کنند و ما برگردیم.
دوستت دارم یووه تا اخرش.

جواد جان تو هم بیا درد دل کن / خبر ها با شما
 
بالا