• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب مارکیزیو قراردادش رو تا 5 سال دیگه تمدید کرد و مثل این که یووه به کونته خیلی نزدیک شده و دوباره می خواد مربی جوان بیاره که امیدوارم اگه اینطوری شد کونته حداقل مثل چیرو خراب نشه و از این انتخاب سر بلند بیرون بیاد همچنین توی شایعات داغ نقل و انتقالات اسم های اگرو و توز آرژانتینی شنیده می شه , بازم باید صبر کرد ...
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

بخاطر کیه لینی خیلی خوشحال شدم. واقعا این پسر گام در راه اسطوره شدن گذاشته و تعصب بالایی داره که برای یه مدافع فوق العاده هست.

یه خبر دیدم از اینکه کاپتان گفته بود ممکنه در ادامه و بعد از فصل اینده به امریکا بره. من خودم شک دارم که اله بعد از سال بعد به تیم دیگه ای بره و خواستم بگم بی شک این خبر بی اساس خواهد بود و یا نهایتا یه تلنگر به مدیران یووه خواهد بود برای دو فصل بعد.

اما یه خبر خوب هم الان تو فیس ب و ک دیدم. در مورد باستوس که بسیاری از مشکلات رو حل خواهد کرد.
کانون رسمی هواداران یوونتوس در ایران
باستوس: نبود یوونتوس در لیگ قهرمانان تاثیری روی تصمیم من نمی‌گذارد


میشل باستوس، بال لیون گفته دوست دارد در این تابستان به یوونتوس برود.

...این ملی‌پوش برزیلی مورد توجه این باشگاه قرار دارد و لیون هم آماده مذاکره است.

باستوس 27 ساله گفته است: «همیشه تلاش کرده‌ام بازی خود را بهبود بخشم و به همین دلیل است که علاقه از یوونتوس برایم بسیار خوشایند است.

به نظرم برای خانواده‌ام زمان تغییر فرارسیده و باید چیزهای جدیدی را تجربه کنیم.

اما می‌دانم که هنوز دو سال از قراردادم در لیون مانده و من تنها زمانی از لیون می‌روم که قراردادم هم برای من و هم برای باشگاه مناسب باشد.

آیا نرسیدن یوونتوس به لیگ قهرمانان برای من مشکل‌ساز است؟ ما داریم درباره یووه صحبت می‌کنیم و به نظرم زمان تغییر فرارسیده است.»

او لالیگا را هم دوست دارد: «نمی‌توانم تصور کنم در باشگاه دیگری در فرانسه بازی کنم و رویای من رفتن به ایتالیا و اسپانیا است. انگلیس و آلمان در حال حاضر برای من جذابیتی ندارند.»

باستوس در سال 2009 از لیل به لیون پیوست و تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی شد.
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
اگه میتونستن مربی پورتو رو بیارن خیلی خوب میشد
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام.
نتایج یووه کلا حس و حال رو خراب کرد و الان یه کم ریکاوری شدیم. :دی
یه گشتی تو خبر ها بزنیم ببینیم چه در دستور کار هست!
z_forzajuve.gif


اولین خبر مربوط به اکویلانی هست. از دیلی میل انگلیس: البته من خودم چندان بهش ایمانی ندارم و فکر میکنم دادن پول بابت این بازیکن اونم وقتی ما میتونیم با این پول کارای بهتری بکنیم اشتباه هست. الان ما به بازیکنهای خیلی بزرگتری نیاز داریم. اما خبر اینکه لیورپول و البته حالا دیگه مالک امریکایی به یووه تخفیف دادند و مبلغ 16 میلیون قبل به دوازده و نیم رسیده. اونها امیدوارند که با یووه به توافق برسند و همینطور ماروتا و من امیدوارم توافق نشه. واقعا این پول زیاده.

خبر دوم به نقل از یک روزنامه اسپانیایی هست که من اسمش رو نفهمیدم :دی در مورد اگیرو. این روزنامه اعلام کرده که پیشنهاد رسمی یووه برای اگیرو به دست وکیل این بازیکن و باشگاه رسیده. ذکر شده که یووه بسیار مسر هست که این بازیکن رو بگیره و البته برای این امر باید با چلسی، منچستر سیتی، اینتر، لیورپول و رئال مادرید رقابت کنه. مبلغ تعیین شده برای او به باشگاهها این رقم هست: چهل و پنج میلیون یورو!

خبر بعدی رو از پیرلو داریم. رسما از میلان جدا شد و حالا در کنار پیشنهاد بالای تیم قطری ! :دی یووه بزرگترین تیم اروپایی هست که او رو خواسته. پیشنهاد یووه هر فصل دو نیم میلیون یورو به همراه جوایز و پاداش ها هست و البته تا سال 2014. ببینیم چی میشه.

خبر بعدی از دلنری: خب ظاهرا این مربی خودش هم دیگه مجاب شد که موفق نبود. ما یه بازی دوستانه داریم با منچستر برای خداحافظی گری نویل و گفته شده بازی وداع دلنری نیز خواهد بود و بعد او احتمالا به اتالانتا خواهد رفت.

بعدی رو یه مصاحبه تشکیل میده از حرفهای کاپتان که خلاصه اش این هست.
ما ناراضی و ناراحت هستیم و سعی میکنیم بازی اخر را خوب برگزار کنیم. شما از ما ناراضی هستید و فکر میکنید که تلاش ما برای موفقیت بی نتیجه است و این شمار ا خشمگین و عصبانی میکند. تیم ما امسال مهرهای جدید و جوان زیادی داشت. ده تغییر داشتیم و مربی جدید. برای یووه اینده بهتری را میشود دید و این تا انجام نشود برای شما راضی کننده نیست. در مورد قهرمانی میلان از کاپتان پرسیده شده که گفته بله. این حق انها بود. برتر بودند و از اینتر و لازیو موفق تر بودند. کار میلان و شیوه کاری اش بسیار درست بود و این بهترین نتیجه بود حتی اگر انها دوم یا سوم میشدند.

و برای پایان کار یه مقاله درباره کونته که این روزها خیلی تو بورس افتاده و من نمیدونم تهش چی میشه. به نفعه یا ضرر!!!
مقاله از گازتا دلو اسپور هست.

کونته و یوونتوس؟
شگفت انگیز بخشی از تاکتیک یووه است.

پنج قهرمانی در سری ا و قهرمانی لیگ قهرمانان. سوپر کاپ و جام یوفا .جام برندگان. جام بین قاره ای. جام حذفی ایتالیا و چهار سوپر کاپ داخلی و بازیهای فراوان و گلهای بیاد ماندنی. همه داستان کونته هستند و زیبایی رویای گذشته او با یووه. اما حالا او گام در راهی جدید میگذارد. او دو مرحله در مربیگری داشته. و هر دو در برهه ای از زمان با مشکلات خاص همراه بود و به نوعی نا موفق شد. سیه نا. ارزو .باری.اتالانتا وسیه نا. تیمهای او در پیشه مربیگری بوده. خیلی پر انرژی است و گویا او به فلزات هم اموزش میدهد. او خود بیان میکند که باید روحیه بازیکنان را ساخت و پیروزی طلبی را زنده کرد. و دیگه اینکه خیلی طولانی بود دیگه. اصل مطلب این بود که ایا یووه این مهره محبوب را طعمه قرار داده و یا اینکه واقعا به او ایمان دارند. ایا واقعا او میخواهد به بازیکنان اموزشی بدهد و یا اینکه با روح بزرگ خود انها را زنده کند و .............. کلا امیدوارم اگر انتخاب شد موفق بشیم فقط همین. هنوزم دلم دشام رو میخواد.

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب تغییر مربی که حتمی شد و دلنری فقط تا فردا شب که بازی یووه و ناپولی هست سکان هدایت تیم رو در دست داره ( دلنری مربی خوبی بود ولی نه برای یووه ) امیدوارم مربی جدید بتونه خواسته هواداران یووه را برآورده کنه :)

صحبت هایی هم درباره رفتن ماروتا شده که شاید پاول ندود جایگزینش بشه :D

و درباره نقل و انتقالات هم که فعلا فقط شایعه افکنی می شه و باز هم اسم بازیکن های بزرگ در میان هست ولی باز هم باید صبر کرد و تا قطعی شدن قرارداد ها منتظر ماند.


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
بله فکر میکردم که تا بازی خداحافظی نویل دلنری رو نیمکت باشه ولی خب اینطور نیست و امروز دلنری از باشگاه میرود.

دیروز تو بخش ورزشی یکی از کانالهای ایتالیا یه گزارش نشون داد از اوضاع کل فصل و دلنری و ... و البته کونته. هر دو طرف مایل به همکاری بودند و فکر کنم بعد از توافق قیمت و قرارداد دیگه باید از فردا یا پس فردا کونته رو به عنوان مربی رسمی یووه بشناسیم.

ظاهرا بحث تقویت تیم امسال جدی هست و میشه امید داشت که خبرها واقعی باشه.
اون خبر ندود رو هم که جواد جان گفتن کاملا جدی هست. ظاهرا با رفتن دلنری مسئولیت ماروتا به ندود میرسه و ماروتا یا باید استعفا بده و یا اینکه در بخش های دیگه کار کنه چون یه سال دیگه با باشگاه قرارداد داره. این خیلی خوب شد.

به قول اون بازیگر فیلم بی پولی : بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
مجددا درود

خبرها رو خطی میرم چون الان هیچی که قطعی نیست و از این احادیث هم زیاده.

دیگه دلنری میره و کونته خواهد اومد. الان همه اظهار تمایل به هم دارند و کلا باید این جابجایی رو قطعی بدونیم. خیلی دوست داشتم دشام بیاد ولی راستش یه جورایی نمیدونم چرا حس میکنم کونته هم خوب هست. باید ببینیم چی میشه. اگه اشتباه نکنم سیه نا این فصل به سری ا برگشت و خب مربیش کونته بوده.

قضیه اکویلانی داره تموم میشه و به لیورپول برمیگرده. همسرش خیلی دوست داشت که تو ایتالیا نباشه و خب قیمت لیورپولی ها هم خیلی زیاد بود اگرچه تخفیف هم دادند. ولی بهر حال بازم زیاد بود. ضمن اینکه این بازیکن به غیر از یه برهه دیگه وضعیت خوب و خیره کننده ای برای تیم نداشت. به نظرم خوب شد که رفت. چون نه یه مره بزرگ بود و نه کوچیک. اینطوری جا برای یه بزرگتر از اون باز میشه

ملو هم احتمالا خواهد رفت. ظاهرا هدف اول فروش اوست برای تامین بخشی از هزینه خرید بنزما. و هدف دوم فروش او به فیورنتینا برای اسان کردن انتقال مونتولیوو. حتی شاید سیسوکو هم بره فرانسه.

در مورد پیرلو هنوز حرف هست. خب بهر حال اون ایتالیایی هست و تجربه هم داره اگرچه سنش بالاست. پیشنهاد قبلی یووه برای او سالی دو نیم میلیون بود که الان ظاهرا به سالی سه و نیم رسیده. قرارداد سه ساله خواهد بود.

پرونده باستوس هنوز باز هست و امیدواری میره این بازیکن هم به تیم اضافه بشه.

همینطور اگرو. ظاهرا در اخرین اظهار نظرش قاطعا از سری ا حرف زده و اینکه اگر یووه خساست بخرج نده براحتی اونو تو تیم خواهیم داشت.

شایعات بوفون مجددا قوت گرفته و تو همین راستا وکیلش گفته اون با هیچ تیمی مذاکره نداشته و حتی با رم.

در مورد مارکیزیو. ظاهرا یه قراداد تمدیدی داشته با یووه به مدت 5 سال دیگه و کلی تعصب داره این پسر.

دیگه فعلا چیزی در صدر نیست. البته قضیه توز ظاهرا و فعلا مسکوت شد.

image.php
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
خب این فصل لعنتی تموم شد و امید دارم برای فصل بعد ، برای فصلی که امیدوارم چند مهره در حد اسم و رسم یووه جذب بشه و تیم یه تکونی به خودش بده .
نمی دونم در خصوص کونته چی باید گفت !! نتایجش در تیمهای قبلی امیدوار کننده نیست ولی حسنی که داره اینه که از قلب یووه هست و به تیم تعلق داره . اگر اومد آرزو می کنم سربلند بشه.

شاد و پیروز باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بله خوشبختانه این فصل هم تموم شد و منم امیدوارم فصل بعد با قدرت شروع کنیم :rolleyes:

اینم جدول کامل فقط جریان پالرمو چیه که رفته جام یوفا اونوقت ما نرفتیم؟

attachment.php


----------------------
Untitled.jpg
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام.
شب خیلی بدی هست و نمیدونم چرا وقت نمیگذره.
گفتم یه سر به اینجا بزنم و ....

خب دیشب دوبار عقب افتادیم و نهایتا یه تساوی خانگی.
دلنری هم رفت . خب حالا دیگه کار تموم هست و این فصل بد تموم شد. واقعا مثل کابوس بود. دلنری بازیهایی رو بزرگ بود و بازیهایی رو یه بچه پنج ساله. کلا میشه گفته تو لیگ و حذفی و اروپا به طور کلی ناکام بودیم و فقط دربی ها رو بد پشت سر نگذاشتیم . همین.

اول خدمت داداش جواد عزیزم بگم که پالرمو میره به یوفا یا همین لیگ اروپا چون به فینال حذفی رسیده و اونجا اگر قهرمان شود خودش به لیگ یوفا میره و اگر هم به اینتر ببازه باز به جای اینتر که تو لیگ قهرمانان هست به عنوان نایب قهرمان جام حذفی ایتالیا جایگزین اینتر خواهد شد. در واقع بخاطر همون فینال حذفی.

اما دو سه تا نکته. کونته لحظه به لحظه به نیمکت تکیه محکم تری میزنه و قصد یووه تولد یک مربی بزرگ دیگر در جهان است. کونته گفته محال است که پیشنهاد یووه را رد کنم.


الکس بهترین در فصلی که گذشت
n57yf290ljonlm6t95.jpg

کاپیتانی که به همراه یووه فصل سختی را پشت سر گذاشت پیش از اخرین سوت فصل در استادیوم المپیکوی شهر تورینو و پیش روی همه دوستدارانش جایزه بهترین بازیکن فصل یووه را گرفت تا ثابت شود برای بهتر شدن امادگی و انگیزه کافی ست و این افتخار به سن و سال بازنمی گردد.

الساندرو دل پیرو جایزه خود را توسط یولیه و توری دو هوادار ویژه یووه که از امریکا به تورینو سفر کرده بودند دریافت کرد و این حرکت، خوشحالی الکس را به همراه داشت زیرا همیشه به امریکا علاقه داشت.

کاپیتان در میان تشویق حاضرین در ورزشگاه سینی نقره ای خود را دریافت کرد. او در 45 بازی برای یووه 11 گل زد و در طول فصل نمایش یکنواختی داشت و در میان نمایش ضعیف بسیاری از بازیکنان همچنان اماده و تاثیر گذار ظاهر شد.

----------------------
ممکنه با تغییر مربی جووینکو هم به تیم برگرده.
شاید بازم خبرهای بیشتر و وبگردی گذاشتم.

image.php
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
احتمالا یک اسطوره دیگه رو هم برباد فنا می دیم برای کونته هنوز زوده روی نیمکت یووه بشینه البته اگه یووه بتونه تیمی مثل میلان یا اینتر جمع کنه با یک مربی متوسط مثل آلگری و لئوناردو هم میشه حداقل در لیگ داخلی نتیجه گرفت ولی اگه یک تیم متوسط رو به خوب داشته باشیم برای نتیجه گرفتن نیازمند یک تفکر بزرگ روی نیمکت هستیم کسی که ضعف فردی تیم رو با تفکرات تاکتیکی بزرگ جبران کنه و فکر می کنم اون تفکر بزرگ کونته نخواهد بود
بهرحال باید منتظر موند دید فقط امیدوارم سال آینده در چنین موقعی دوباره کاسه چه کنم دست سران باشگاه و هواداران نباشه
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود.

روبی جان دقیقا درسته. اگر نفرات خوبی جذب بشوند با مربیان جوان هم خواهیم توانست موفقیت بدست بیاریم. و این رو باید بهش توجه کنند. حالا دیگه تموم شد ولی تو این سالها ما با فرارا/ زاکرونی/ رانیری و دلنری بهمین دلیل موفق نبودیم .

امشب بازی خداحافظی گری نویل هست و یووه به تئاتر ارزوها برمیگرده. ساعت یازده شب. هنوز شبکه ای برای دیدنش پیدا نکردم ولی لینک اینترنتی زیاده.
لیست تیم ملی اومد و پنج تا ملی پوش داریم( بوفون – مارکیزیو- متری – اکوئیلانی و کیه لینی) که اکویلانی احتمالا دیگه مال ما نیست و متری هم که قرارداد دائمی نداره.سه تای دیگه همه جوره یووه ای هستند.
مونتولیوو یه گام دیگه به یووه نزدیک تر شد. بهترین وصفی که میتونم براش داشته باشم اینه که این پسر یه تاکیناردی جدید برای خواهد بود. بازیکنی که بی نهایت دوسش داشتم. و الان هم خیلی دوست دارم مونتولیوو بیاد یووه.
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
اولین ترنسفر : پیرلو رسمی پیوست.حودش بازیکن خوبیه.

عمو جواد بیاد تفسیر کنه این انتقال رو
free agent
3 ساله
 
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
بابت غیبتم هم واقعا شرمنده.چند وقتیه دل و دماغ ندارم:)

اینم چند تا عکس از امروز:

i346939_imageservice4.jpg



i346938_imageservice3.jpg




i346937_imageservice2.jpg




i346936_imageservice.jpg
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
از این نتایج دوست دارم :D

برتری مقابل شیاطین سرخ ( منچستر 1 - 2 یوونتوس )
4 خرداد 1390
دیدار دوستانه ی دو تیم منچستر یونایتد انگلیس و یوونتوس ایتالیا که به مناسبت خداحافظی گری نویل بازیکن با سابقه ی تیم انگلیسی برگزار شد با برتری بانوی پیر به پایان رسید.

در این دیدار نمادین یوونتوس با ترکیب استوراری - ده چلیه - بارتزالی - کیه لینی - موتا - کراسیچ - اکوئیلانی - ملو - په په - دل پیرو و تونی به میدان رفت و در همان دقایق ابتدایی ده چلیه جای خود را به ترائوره داد.

در 18 دقیقه ی بازی وین رونی مهاجم سرعتی منچستر حمله ای را بر روی دروازه ی یووه اغاز کرد و پس از همکاری با دیگر بازیکنان قرمز پوش موفق شد در نهایت دروازه ی استوراری را باز کند.

در ادامه منچستر بازی بهتری را به نمایش گذاشت و مدافعان یووه در مقابل بازیکنان سرعتی منچستر با مشکل مواجه شده بودند اما در 39 دقیقه ی بازی سیمونه په په موفق شد بر روی ارسال از کنار دروازه ی منچستر را باز کند.

بعد از این یووه در دو صحنه صاحب موقعیت گلزنی شد اما بی دقتی ملو و دل پیرو باعث شد تا مصاف دو تیم در نیمه ی اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم مربیان دو تیم دست به تعویض های متعددی زدند و به اکثر مهره های خود بازی دادند و در این میان یوونتوس نیز نفراتی چون منینگر - سورنسن - بونوچی - بونی پرتی - جاندوناتو - مارتینز - متری را به زمین بازی فرستاد.

با توجه به تغییرات زیاد در ترکیب دو تیم کیفیت بازی نسبت به نیمه اول افت پیدا کرد و نفرات جوان فرصت بازی پیدا کردند و نکته ی قابل این دیدار هنگامی بود که دل پیرو از زمین بازی خارج شد و تمامی ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به افتخار وی از جا برخاسته و دست زدند.

یوونتوس با توجه به شرایط بازی در این نیمه موقعیت های زیادی را به دست اورد و در چهار صحنه به شدت دروازه ی منچستر را با خطر رو به رو کردند اما عدم دقت بازیکنان یووه باعث شد فرصت های طلایی یووه از دست برود.

در 33 دقیقه از نیمه دوم ضربه ی ازاد برای بانوی پیر به دست امد و جاندوناتو بازیکن جوان یووه در غیاب الکس دل پیرو پشت ضربه قرار گرفت و با شوت دیدنی خود موفق شد گل دوم بانوی پیر را به ثمر برساند.

بعد از گل دوم بانوی پیر سرانجام گری نویل که این دیدار به مناسبت خداحافظی وی برگزار شده بود از زمین بازی خارج شد و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به مدت 1 دقیقه وی را تشویق کردند.

سرانجام با سوت داور دیدار مصاف دوستانه ی دو تیم منچستر یونایتد انگلیس و یوونتوس ایتالیا با برتری بانوی پیر به پایان رسید.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خوش برگشتی رضا جان.

پیرلو که تفصیر نداره. میلانیه :دی
ولی خب باید تحت شرایط دید. به لحاظ تجربه برای تیم مهم هست و البته تو حفظ بازی. بازیش هم که مشخصه.
قرادادش رو فردا میبینم. فکر کنم سالی 3.5 باشه.


خبر هم اینکه منچستر رو تو خونه و در بازی خدافظی نویل 2-1 بردیم.

رضا دیگه نری ها. از الان میخواهیم برای فصل بعد جمع و جور کنیم.

ادیت : دیر شد انگار. رضا اکتیو هست ولی من ادیت نمیکنم :دی تکرار میریم :دی مرسی رضا.
جواد بیا ببین این جوون برگشته
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

رضا جان خوش برگشتی عجب پاقدمی داشتی ها :دی

بازی قشنگی بود ضربه کاشته اون بازیکن جوان تیممون هم فوق العاده بود واقعا یووه بازیکن های جوان با استعدادی رو پرورش می ده.

راستی به نظر من هم پیرلو خرید نسبتا خوبیه :دی
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
خوش برگشتی رضا جان.

پیرلو که تفصیر نداره. میلانیه :دی
ولی خب باید تحت شرایط دید. به لحاظ تجربه برای تیم مهم هست و البته تو حفظ بازی. بازیش هم که مشخصه.
قرادادش رو فردا میبینم. فکر کنم سالی 3.5 باشه.


خبر هم اینکه منچستر رو تو خونه و در بازی خدافظی نویل 2-1 بردیم.

رضا دیگه نری ها. از الان میخواهیم برای فصل بعد جمع و جور کنیم.

ادیت : دیر شد انگار. رضا اکتیو هست ولی من ادیت نمیکنم :دی تکرار میریم :دی مرسی رضا.
جواد بیا ببین این جوون برگشته

چاکرتم دربست داداشی :D
برو که بریم ایشاا... این فصل رو
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
سلام دوستان

رضا جان خوش برگشتی عجب پاقدمی داشتی ها :دی

بازی قشنگی بود ضربه کاشته اون بازیکن جوان تیممون هم فوق العاده بود واقعا یووه بازیکن های جوان با استعدادی رو پرورش می ده.

راستی به نظر من هم پیرلو خرید نسبتا خوبیه :دی

عمو جواد من این پست رو دیروز ندیدم :D
چاکرتم در بست.
حاجی عجب کاشته ای بود :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

[nomedia="http://www.youtube.com/watch?v=dhDUOMNfSn4"]YouTube - &#x202a;Manchester United vs Juventus (1-2) All Goals & Highlights 24/05/2011 Gary Neville Testimonial&#x202c;&rlm;[/nomedia]

اینم حلاصه ی بازی :D در ال خلاصه ی کاشته :D
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

عمو جواد من این پست رو دیروز ندیدم :D
چاکرتم در بست.
حاجی عجب کاشته ای بود :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

YouTube - &#x202a;Manchester United vs Juventus (1-2) All Goals & Highlights 24/05/2011 Gary Neville Testimonial&#x202c;&rlm;

اینم حلاصه ی بازی :D در ال خلاصه ی کاشته :D

تقزیبا با پست خودت همزمان شده بود:D

بله واقعا کاشته زیبایی بود برای لینک هم ممنون

خوب گویا دومین خرید یووه هم در راه هست

زیگلر برای تست پزشکی وارد تورین شد
zigler1.jpg

پس از اندره ا پیرلو که روز گذشته برای عقد قرارداد وارد تورین شد امروز رتو زیگلر بازیکن باشگاه سمپدوریا دومین بازیکنی بود که برای شرکت در تست های پزشکی باشگاه یوونتوس به کلینیک باشگاه مراجعه کرد.

پس از سقوط باشگاه سمپدوریا به سری ب این بازیکن با استفاده از قانون بوسمن راهی یوونتوس شد و به نظر می رسد طی امروز و فردا قرارداد رسمی وی منعقد شود.

گفتنی است این بازیکن سابقه ی بازی در تیم های هامبورگ - گراسهاپرز - تاتنهام و ویگان را دارد و در سال 2007 از باشگاه انگلیسی راهی سمپدوریا شد.


پ.ن: چه جور بازیکنیه ؟ من زیاد بازی هاش رو به خاطر ندارم !

------------------------------------------------
ادیت:

خوب الان رفتم ویکی یه پیشینه ای ازش پیدا کردم :دی
جالبه که نوشته سال 2011 بازیکن یووه :دی


http://en.wikipedia.org/wiki/Reto_Ziegler
 
Last edited:
بالا