• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

n7qlprks4yaiuyq4hib8.jpg

آنتونیوو کونته رسما سرمربی یووه شد .
قرارداد دو ساله هست و تکمیلیش برای بعد.

مبارک باشه و موفق باشه.
امیدوارم به بیراهه نرفته باشیم . اساسا دوست ندارم بد بینانه نگاه کنم. بازیکن با تعصبی برامون بوده و امیدوارم مربی بزرگی هم برامون باشه.


به امید موفقیت .
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
خبر رسمی : دست یکی از هواداران باشگاه پکید :(:(:(:(
ار دوستان عمو جواد ها هم هستش گویا:(
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
اومدم یک عرض ادبی بکنم و تشکر از هر دو جواد عزیز که تاپیک رو زنده نگه میدارند

خب دیگه کونته سرمربی شد و بهترین کار اینه که به آینده امیدوار باشیم. اگه باشگاه رو از لحاظ بازیکن تقویت کنند میتونه موفق باشه
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان.

خبر از یووه خیلی زیاد هست ولی فعلا فرصت نیست. کلا کونته با انرژی اومده و یه چیزی و فقط بگم که بالغ بر 86 درصد با انتخابش موافق بودن. خودش که خیلی پر انرژی و انگیزه هست و فکر میکنم میتونیم امیدوار باشیم. برای خرید ها هم خیلی اخبار هست و اگرو هم دوباره نزدیک شده. ولی قیمت خیلی بالاست به نظرم. با این پول میشه بهتر خرید کرد. کلا شب خبرهای وبگردی رو شب میذارم.

خبر رسمی : دست یکی از هواداران باشگاه پکید :(:(:(:(
ار دوستان عمو جواد ها هم هستش گویا:(

چی شده رضا جان؟ چیکار کردی!!!:(


مخلص روبی جان هم هستم به شدت
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
سلام دوستان.

خبر از یووه خیلی زیاد هست ولی فعلا فرصت نیست. کلا کونته با انرژی اومده و یه چیزی و فقط بگم که بالغ بر 86 درصد با انتخابش موافق بودن. خودش که خیلی پر انرژی و انگیزه هست و فکر میکنم میتونیم امیدوار باشیم. برای خرید ها هم خیلی اخبار هست و اگرو هم دوباره نزدیک شده. ولی قیمت خیلی بالاست به نظرم. با این پول میشه بهتر خرید کرد. کلا شب خبرهای وبگردی رو شب میذارم.



چی شده رضا جان؟ چیکار کردی!!!:(


مخلص روبی جان هم هستم به شدت
ما بیشتر
اگه رابط بهتری با قدیمی های باشگاه بخصوص الکس ایجاد کنه میتونند خیلی بهش کمک کنند خدا کنه مثل بعضی مربیهای کله شق( مثل دل نری ) که با کنار گذاشتن اسامی بزرگ میخوان خودشون رو بزرگ جلوه بدند نباشه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
حالا که کونته به تیم اومد امیدوارم یک مربی طلایی بشه برامون . فقط این رو می دونم که با مجموعه بازیکنهای فعلی این آرزو امکانپذیر نیست ، تیم واقعا نیاز به مهره های با تجربه تر و با مهارت بالاتری داره.

شاد باشید
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453

سلام دوستان.


چی شده رضا جان؟ چیکار کردی!!!:(

هیچی.دستم اوف شد.یعنی شکست :(
فوتسال دربازه بان بودم طبق معمول.طبق معمولم اسم تیم ما رو باید میزاشتن دخانیات.هیشکی برنمیگشت.بنده هم اومدم نقش مدافع پوششی رو بازی کنم که به تنه به تنه شدیم و به صورت اریب پرت شدیم:D
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
رضا جان واقعا متاسفم و درک میکنم. دقیقا پارسال همین موقع ها بود (بعد جام جهانی) که برای خودم اون اتفاق رخ داد و دستم از کفت شکست و سه قسمت شد :دی . بهر حال امیدوارم بی حوصله گی نکنی و بگذاری دستت خوب جوش بخوره. هواداران یووه برای برگشتت لحظه شماری میکنند . باور کن یه گروهی از تورین پیام دادند. اینم متن ترجمه شده اش: :D
سلام دوست همیشه همراه ما، رضا
دوست ایرانی ما، با خبر شدیم که در جریان فوتبال دوستانه ای دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه دست شده ای. بسیار ناراحت کننده بود اما نگران نباش. ما اینجا در کنارت هستیم و برای برگشتن تو به کنار تیم وهمراهی با ما لحظه شماری میکنیم.
همقطاران یووه ای تو ، کانون هواداران یوونتوس تورین. دفتر مرکزی تورین.


و اما خبر ها رو شروع میکنیم. الان حس اینو دارم که کلی خبر بگذارم. امیدوارم زود خسته نشم :دی
51642.gif

بازگشت به یووه بعد از هفت سال
0k5q9diwlw0qgxaftlm.jpg
روز کونته
سر انجام کونته بعد از 20 سال بار دیگر به یووه آمد. 1992 به یووه آمد و تا سیزده سال در یووه ماند. افتخارات او با یووه تمام و کامل است. در تابستان 2004 از یووه رفت و پای در راه مربیان گذاشت. حالا او موفق بوده و برگشته تا بعد از هفت سال بار دیگر پرچم یووه را در دست بگیرد. کاپتان دیروز یووه سرمربی امروز باشگاه است و حالا او اینجاست.
همه شرایط خوب به نظر میرسد و کار آغاز خواهد شد. هواداران از عشق من به یووه میدانند و این همه مشکلات را برطرف میکند. من اعتقاد دارم که میتوانیم کارهای بزرگی بکنیم و اینکه باشگاه به من فکر کرده برای من انرژی بخش است و انگیزه ای بسیار. جایگاه واقعی یوونتوس بسیار بالاتر از این است که ما میبینیم و همه میدانیم که باید به جای خود برگردیم. با کمک مدیر انیلی ما میخواهیم برنده باشیم. من میدانم که عده ای لبخند میزنند و میگویند که او تجربه ای برای این کار ندارد اما هیچ چیز اهمیت ندارد و من به همه آنها میگویم که نگران نباشید. من در خطر نیستم و میدانم که موفق می شوم . من آمده ام بعد از هفت سال و این در زمانی اتفاق افتاده که برای ان قضاوت ها و فکر های مختلفی صورت میگیرد. اما من راضی هستم و خوشحال که باشگاه به من فکر کرده و این فرصت را دارم. اکنون من اینجا هستم و اعتقاد دارم که میتوانیم به کوه برسیم و زمان نجیب است و در پایان حق به حقدار خواهد رسید.

و یک مطلب دیگه از کونته:
کونته میخواهد ارمغانی جدید را داشته باشد. من به تهاجم فکر میکنم و نه سکون. ما باید همیشه صاحب توپ باشیم و برای بازی خود تصمیم بگیریم. روش من 4-2-4 است. ریاضیات را کنار بگذارید و با اعداد فکر خود را مشغول نکنید. 4 دفاع همیشه هستند و برگشت به عقب مطمعن تر از همیشه است. سیستم ما یک 4-4-2 پیشرفته خواهد بود . یک سیستم دو چهار چهار و شاید بهتر باشد بگوییم چهار دو چهار. برای این منظور پیرلو راداریم و مارکیزیو. کراسیچ در سمت راست و زیگلر مدافع خوبی است و در سمت چپ به باستوس فکر میکنم. نامهای زیادی هستند که به کار ما می ایند مثل درنته هلندی و یا نانی منچستر. ایلنر و سانچنز هم برای ما مفید خواهند بود. برای حمله رویای اگرو را داریم و ایگواین جایگزین خوبی برای اوست. جوزپه روسی بخش دیگری از این تغییر میتواند باشد. کواگلیارلا و ماتری را حفظ میکنیم و دلپیرو یک امتیاز برای شروع ماست. برای مدافعان اربلا و رونالدو پورتو و لیچستاینر در نظر هستند. چیه لینی را داریم و شاید ملو برود . همچنین امائوری و اکویلانی .
ما به سرعت با ماروتا برای خرید اقدام میکنیم. بوفون و دلپیرو برای من بسیار مهم هستند و یک گنج. یک راهنما برای تیم که کار مرا راحت تر میکنند. انها میدانند که چگونه روحیه یووه را در دیگران زنده کنند. خیلی ها میگویند که بازیکنهای زیاد برای ما مشکل درست میکند. اما من به انها میگویم بازیکنان بزرگ مثل دلپیرو و پیرلو و حتی مارکیزیو بلد هستن چگونه جای خود را درتیم پیدا کنند.
هدف من این است: بازگشت یوونتوس به تاریخ و شخصیت واقعی آن. برای این باید همه چیز برای او و در سطح او باشد.


z_forzajuve.gif

و اما دست و پا شکسته که نه یه کم بهتر بخوانید مصاحبه جی جی عمو بوفون.
شروع دوباره و اینبار با کونته؟
رزومه کونته روشن است. او سالها در جاهای مختلف کار کرد موفقیت هایی را هم داشت. کونته کاریزماتیک است و مثبت. ما در حال حاضر به حمایت هواداران نیاز داریم.
رتبه هفتم و دوری از اروپا . از کجا شروع کنیم؟
بله. سال گذشته باشگاه به کمیت خریدها توجه داشت و نه به کیفیت. اما حالا نگاه برعکس شده و تعداد مهم نیست بلکه کیفیت را مد نظر داریم. باید در بازار قوی ظاهر شد.
در مورد شرایط تیم در فصل قبل و انیلی؟
ما همه به هم وابسته هستیم و تیم هستیم. ان چیزی که جامعه در مورد ما میگوید و انتظار دارد حق است. تنها میتوانم در مورد خودم بگویم که من خودم بودم.
ایا تا بحال به طور جدی به جدایی از باشگاه فکر کرده ای؟
نه هرگز. اما وقتی خارجی ها از ضعف من میگویند و من میشنوم برایم تضعیف اعتماد به نفس است. من از لحن استدلال برای من و باشگاه براشفته میشوم و تنها به فکر ترمیم خود و باشگاه هستم برای از بین بردن مشکلات.
حتی وقتی که پیام های مکرر دوستت توتی را از تلفن همراهت میگرفتی و میشنیدی؟
او میخواست وضعیت مرا درک کند. اگر هم ممکن بود که من از تورین دور باشم دوباره سر و افکار من در یوونتوس میبود.
در مورددلنری ، بوفون ناراحتی خود را پنهان نمیکند.
من برای دلنری متاسفم. اکسی که میداند که چگونه مربی باشد. اما او نهایتا بیست و دو بازیکن دارد که تغییرات داشته ونه به خواست خود. وقتی لیگ با رتبه هفتم به پایان میرسد نمیتوان فرصت گرفت برای برنامه ریزی و این زمانبر میشود. طبیعتا با کم تحملی ما ایتالیایی ها ممکن نیست.
بوفون اعتماد به نفس خود را بدست اورده؟
واقعیت این است که من فقط مصدوم شدم و طولانی شدن برگشتم فکر ها را منحرف کرد. من در پنج بازی بی اشتباه بودم و تنها یک اشتباه در برابر میلان.
و فصل شروع می شود شاید سخت ترین فصل برای شما.
من فکر میکنم که فصل ما خواهد بود و به چالش کشیدن حریفان. به یاد داشته باشید هفتاد درصد موفقیت تیم را بازیکن ها رقم میزنند.
41798_32338841691_1965228_q.jpg


نظر سنجی: انیلی و ماروتا در تلاشند برای جذب اگرو. ایا این خرید میتواند حق را برای احیای یوونتوس ادا کند؟
بله 2299 نفر (54 درصد) خیر 1937نفر (45 درصد) با توجه به قیمتش و کل مبلغی که باشگاه میخواد هزینه کنه من خودم هم به نه رای دادم :دی

juvesmile2oa1us6.gif


خوان مانوئل وارگاس. مدافع پرویی فیورنتینا مورد توجه کونته هست.
اینم صفحه ویکی . البته اگر اسمی هم نمیشناسیدش قیافش رو ببینید یادتون میادکیه. بچه جنگنده ای هست.
http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Manuel_Vargas
sciarpata1zj1sc5.gif

دو مهاجم آرژانتینی در دستور یووه هستند تا یکی جذب شود. به نظر میرسد که گنزالو هیگواین به مراتب در دسترس تر از اگرو باشد. اما تمام تلاش این است که یکی از این دو ارژانتینی از اسپانیا به تورین برود.
gobbacci.gif


رونالدو پرتقالی البته مدافع تیم پورتو
. همچنان در کش و قوس رسیدن به ایتالیاست. رم و یووه پا قرص برای این مدافع هستند و قیمت او 20 میلیون اعلام شده که مبلغ پانزده میلیون ظاهرا برای رضایتنامه وی در نظر گرفته شده.
sm459.gif

میشل باستوس برای خروج از لیون و پیوست به یووه ظاهرا هیچکدام از مشکلات قیمتی و ... رو نداره. کونته او را میخواهد و او گفته قصد خروج از فرانسه را دارد. ظاهرا فصل نه چندان قوی باستوس بعد از جام جهانی یووه رو دو دل کرده و از طرف دیگه ظاهرا مشکلاتی برای گذرنامه داره.(اینو خیلی درست نفهمیدم)
soccer%20girl.gif

'Ale10friendsforjapan'
ai6kdaeaklyv8dw3wozi.jpg
خب حتما در جریانش هستید. فروش تی شرت برای جمع کردن کمک برای زلزله زده های ژاپن از سوی کاپتان. اعلام شده که با فروش 16062 تی شرت مبلغی بالغ بر 400000 یورو جمع شده و آماده تحویل به صلیب سرخ برای ژاپن است. نکته جالب توجه اینکه در هفته اول فروش 5020 عدد فروخته شد که بدلیل درخواست های زیاد سایت رو به حال سقوط کشانده بوده.
174759_116342701760358_4683637_q.jpg

ظاهرا استوراری وقتی که مطمعن هست که گلر اول تیم بوفون هست تصمیم به ترک یووه داره که رم خواهان اوست. او تا اواسط ژوئن قرار داد داره و بعد در انتظار چراغ سبز یووه است تا جایی بازی کند که حضورش در زمین تداوم داشته باشد.
sciarpata1zj1sc5.gif

یه خبرهایی هست در مورد یه جور رسوایی و یا فساد و نمیدونم یه چیزی تو این مایه ها . کلا ازش به عنوان شوک و .. یاد میشه. فقط فهمیدم که 16 نفر دستگیر شدند که یکیش سینیوری معروف و گلزن بوده. عرض شود که فقط چون خبرهای یووه رو دنبال میکردم دیدم که کیه لینی و پیرلو در موردش حرف زدند و دیگر هیچ. جریان به شرط بندی روی نتایج تیم ملی ایتالیا و بازیهای سری بی هست. جزو دستگیر شده ها بنگاههای شرط بندی هم هستند که ظاهرا در نتایج دخل و تصرف هم داشتند. کلا اوضایی هست و ممکنه کار بازجویی به بازیکنهای ملی پوش هم برسه.
images

مورینیو چشم به مارکیزیو و کیه لینی داره. کیه لینی که تموم شد و قرارداد رو تمدید کرد و همینطور بعدش مارکیزیو هم قرارداد امضا کرد. بعد از اون یووه قصد داشت تا ملو رو بدهد و دیارا رو بگیره. دیارا گفته بود که خواهان حضور در لیگ قهرمانان است و بعد از اون حالا که کونته آربلوآ رو میخواد یووه قصد داره تا ملو رو با آربلوآ عوض کنه. ببینیم موفق میشه؟ به نظرم ملو اصلا برای ما خوب نبود و بره بهتره.
51642.gif

مونتولیوو همچنان در کش و قوس هست. هیچی هنوز معلوم نیست و خیلی دلم شور میزنه برا این پسر. خیلی دوست دارم که بیاد یووه. در ضمن فیورنتینا گفته ما یاکوینتا رو نمیخواهیم و اگه مونتولیوو رو میخواهید پول بدید.
fahne89ha.gif

یه خبر دیگه هم دیدم که جالب بود. ظاهرا یووه و رئال دارند بد میپیچند به هم :دی از بروبچ خودمون مطمعنم که کسی نمیره. چون هم خودمون بهشون نیاز داریم همه اخرت تعصب هستند. اما ظاهرا یووه پاشو تو یه کفش کرده که از بین دیارا و گارای (قرضی تو راسینگ سانتاندر بازی میکنه ولی بازیکن رئاله) یکی رو بگیره. و از طرف دیگه زوم قوی ای کرده رو بنزما و اگواین البته به شرطی که از اگرو منصرف بشه. ببینیم چی میشه.
gobbacci.gif

Stephan Lichtsteiner
خبر و توضیحش بماند. فقط بگم که: به شدت مورد توجه یووه و کونته هست برای جذب.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephan_Lichtsteiner
juvesmile2oa1us6.gif

در مورد سانچز انگار چون قیمتش خیلی بالاست یووه داره بیخیال میشه و از طرف دیگه اینتر هم خیلی پا قرص واساده و این باعث میشه که قیمت پایین نیاد. در کل کم کم باید فراموشش کنیم.
z_forzajuve.gif

قیمت فروش همسیک برای هرتیمی که بخواهد دوازده میلیون یورو. ستاره خوب اسلواکیایی که شاید سر از میلان دراورد. ضمن اینکه شاید ناپولی آمائوری رو بخواهد و اونوقت شرایط برای مبادله فراهم بشه. البته ناپولی به شرطی میاد سراغ آمائوری که ترزگه به ناپولی نره.
sciarpata1zj1sc5.gif

در مورد آکویلانی هم باید بگم که جای خودش رو با ورود پیرلو و انتظار برای اینلر تنگ میبینه و ظاهرا چون دوست داره در ایتالیا بمونه یه جورایی دنبال تیم هست. ضمن اینکه مبلغ لیورپول همچنان بالاست و میتونیم تا حد بالایی اونو رفتنی بدونیم.

-------------------------
راستی این خبر ها رو من میذارم بخونید ها. جون خودم نگید کی حال داره و...
-------------------------

image.php
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
رضا جان خيلي بابت اتفاقي كه برات افتاده متاسفم و اميدوارم هرچه زودتر شاهد بازگشتت به ميادين باشيم دروازه باني كلا بد پستيه و مصدوميت هاش معمولا شديد هستند

از جواد عزيز هم بابت خبرهاش تشكر مي كنم حرفهاي كونته رو كه ميخوندم يه حس هيجان عحيبي سرتاسر وجودم رو گرفته بود حداقلش اينه كه بزرگي نام يووه رو درك مي كنه - ميدونه هواداران چي ميخوان و ميدونه كه بازيكنان بزرگ و قديمي گنج هستند نه رنج
حرفهاش شديدا دلگرم كننده است بخصوص با اون 4-2-4 اش خيلي حال كردم اميدوارم كه تا آخر با همين انرژي و انگيزه پيش بره و رودست گوارديولا و بارسا بلند شيم
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
جواد جان واقعا متنی که برام نوشتی رو دیدم حال کردم :D
قربونت زیاد :X:X:X

روبی جان مرسی عزیز.خیلی لطف داری.
آره :(:(:(

بچه ها اینطور که بوش میاد باستوس رو فردا پس فردا میگیریم و کوالیارلا رو هم دایم میکنیم.
ولی بقیه خبرا اصلا حوب نیست.بد جور دلم گرفت.من دل گزاشتنش اینجا رو ندارم :(
 

Omid_Z

کاربر فعال موسیقی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2007
نوشته‌ها
614
لایک‌ها
213
محل سکونت
Glassy Guards

اما ظاهرا یووه پاشو تو یه کفش کرده که از بین دیارا و گارای (قرضی تو راسینگ سانتاندر بازی میکنه ولی بازیکن رئاله) یکی رو بگیره.
جواد گارای توی رئال بازی میکنه ها! رئال دو سال پیش از سانتاندر خریدش و الان هم بازیکن تیم اصلی رئال‌ه.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
امیدوارم که امسال ساله خوبی باشه برای یووه .

کونته به نظرم خوب باشه - باید دید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان
خب خبری از داش جواد نیس؟!
خیلی بی حوصلگی امشب هست.
خبر ها زیاد ولی شایعه هم قاطیش زیاده. منم مهمتر ها رو خلاصه کردم.

از جواد عزيز هم بابت خبرهاش تشكر مي كنم حرفهاي كونته رو كه ميخوندم يه حس هيجان عحيبي سرتاسر وجودم رو گرفته بود حداقلش اينه كه بزرگي نام يووه رو درك مي كنه - ميدونه هواداران چي ميخوان و ميدونه كه بازيكنان بزرگ و قديمي گنج هستند نه رنج
حرفهاش شديدا دلگرم كننده است بخصوص با اون 4-2-4 اش خيلي حال كردم اميدوارم كه تا آخر با همين انرژي و انگيزه پيش بره و رودست گوارديولا و بارسا بلند شيم
ارادت. وظیفه هست.
روبی جان منم مثل شما همین حس رو دارم.
اون سیستم هم خیلی ولع آور و هیجان اور هست. خدا کنه اوضاع خوب بشه.

جواد جان ممنون از خبرها
مخلصم. خیلی کم پیدایی شما!
جواد جان واقعا متنی که برام نوشتی رو دیدم حال کردم :D
قربونت زیاد :X:X:X

ولی بقیه خبرا اصلا حوب نیست.بد جور دلم گرفت.من دل گزاشتنش اینجا رو ندارم :(
من ننوشته بودم. باور کن از تورین بود. باور کن رضا.:happy: هوای دستت رو بگیر.;)
جواد گارای توی رئال بازی میکنه ها! رئال دو سال پیش از سانتاندر خریدش و الان هم بازیکن تیم اصلی رئال‌ه.
بله امید جان. اشتباه کردم. البته امسال خیلی کم بازی کرد و من فکر کنم اصلا ندیدمش.
باعث شد برم امارشم در بیارم. ممنون
-----------------------------------------------------------------
یه چند خبر که ایشا... فردا پس فردا تکمیلیش هم بیاد.
باستوس تقریبا اینتر رو جواب کرد و در یک قدمی باشگاه هست. وکیلش هم توافق با یووه رو تایید کرده
اینلر هم خیلی کاراش رو روال هست و کم کم باید اونو از خودمون بدونیم.
در مورد لوکا تونی باید بگم که ظاهرا تو یووه موندنی هست.
با توجه به موندن تونی و متری و فابیو و البته بودن الکس و اینکه باشگاه میخواد مهاجم بگیره باید کم کم امائوری رفتنی بشه. ولی خودش میخواد بمونه. اگه یکی بخردش خیلی خوب میشه.
در مورد مهاجم جدید باید بگم که کلا انگار اب ما با اگرو تو یه جوب نخواهد رفت. ظاهرا یووه رفته دنبال هیگواین. یه خبر هم دیدم که انگار مورینیو هیگواین رو تو لیست خروجی باشگاه گذاشته بود. ببینیم چی میشه.
و خبر بد هم که رضا گفته بود نمیتونه بگه: اینکه موجی رو به پنج سال و هشت ماه حبس محکوم کردند. ظاهرا حکم از روی لجاجت و مشکلات شخصی ای که بین موجی و دادستان و فدراسیون بوده صادر شده که دیگه موجی دنبال کار رو نگیره . حواشی ای هم هست که یه ردپایی از موراتی رو میخواهد نشون بده ولی بیشتر شبیه شلوغ کردن ماجراست. ظاهرا تو این حکم خبری از انفصال از کار نیومده و این معنی خاصی داره. اونم اینکه هیچ رقمه نمیتونه از زندان بیاد بیرون که بخواد فعالیتی داشته باشه.در حالی که دفعه قبل حکم زندان فرمالیته بود و حکم مهمتر انفصال و دوری از فعالیت های ورزشی بود. این روزها نظرها رفته سمت فساد توی شرط بندی و بازیها و این ماجرای موجی در پله بعدی قرار گرفته. حکم ظاهرا به تایید نهایی نرسیده و رسمی اعلام نشده. اینو ولی مطمعن نیستم. در مورد قضیه فساد جدید ظاهرا تو بازیهایی از سری ا هم این اتفاق افتاده و فقط سری بی نبوده. اون بازی ای که در مورد سری ا هست به بازی اینتر و لچه مربوطه. یه جایی این موراتی گیر میوفته یعنی؟؟؟

 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
ليپي: کنته مربي مناسبي براي يووه است

00030918.jpg


مارچلو ليپي، مربي ايتاليايي دنياي فوتبال که سابقه قهرماني در جام جهاني را نيز درکارنامه مربيگري اش مي بيند، معتقد است که سران يوونتوس تصميم درستي براي انتخاب آنتونيو کنته به عنوان مربي شان گرفته اند.


لیپی در طول سالهای 1994 تا 1999 و بعد از آن در سالهای 2001 تا 2004 مربی یووه بود و با این تیم در سالهای 1995، 1997، 1998، 2002 و 2003 به قهرمانی سری آ رسید و در سال 1996 نیز با بینکونری قهرمانی در اروپا را تجربه کرد.

لیپی که در زمان حضورش در یووه، مربی کنته نیز بود، معتقد است که او گزینه مناسبی برای هدایت تیم تورینی است:«کنته گزینه صحیح است. او به عنوان بازیکن سابق و کاپیتان تیم، واقعا نماینده یوونتوسی هاست ؛ او مرد اول یوونتوسی بود که حرف اول را می زد.کنته دقیقا می داند که چه کار باید بکند و چطور باید رفتار کند.او در زمین یک لیدر بود و برروی نیمکت نیز این خصوصیتش را حفظ خواهد کرد.»

مربی سابق یووه ادامه داد:« کنته می تواد روحیه قدیمی تیم را مجددا زنده کند و این را به بازیکنانش بیاموزد.حس می کنم او انگیزه های مناسب را دارد.»

یوونتوس در فصل 11-2010 روزهای ناامید کننده ای را با لوئیجی دل نری پشت سرگذاشت.
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
بهترین بازیکن فصل سری آ مشتری های زیادی دارد و یوونتوس در کنار بارسا - منچستر - بایرن مونیخ - اینتر خواهان به خدمت گیری الکسی سانچز ستاره ی شیلیایی باشگاه اودنیزه می باشند.

در این میان یوونتوس مذاکرات رسمی خود را با سران اودنیزه برای به خدمت گیری اینلر و سانچز اغاز کرده اند و در مورد بازیکن سوئیسی به توافقات نهایی دست پیدا کرده اند اما در مورد سانچز تصمیم گیری دشوار می باشد.

مدیر برنامه های این بازیکن در مورد پیشنهاد یووه گفت: " يوونتوس در رقابت هاى اروپايى حضور نخواهد داشت اما يوونتوس تيم بزرگى است و حضور نداشتن يووه در رقابت هاى اروپايى مانع انتقال سانچز به اين تيم نخواهد شد ، همه چيز به نتيجه ى مذاكرات مديران دو باشگاه بستگى دارد "​


جون مادرتون اینو بگیرین بازیکن خیلی خوبی میشه برامون :(
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
رضا جان این سانچر خیلی بازیکن خوبیه. من یه ویدیو از توانایی هاش رو دو هفته مونده بود لیگ تموم بشه دیدم / نمیدونم کدوم کانال بود. واقعا خیلی زیبا بازی میکنه. بسیار خوش تکنیک و سرعتی و البته خیلی هم باهوشه. واقعا این بازیکن خیلی خوبه و هر چی پول براش بدن می ارزه.
خیلی خوبه اگر بتونند بگیرنش.


امضا رو درست نکردی که؟ داش جواد غمگین میشه ها.
blue%20%2819%29.png
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب بعد از یه تاخیر نسبتا کوتاه برگشتم:D

سلام
آنتونیوو کونته رسما سرمربی یووه شد .
قرارداد دو ساله هست و تکمیلیش برای بعد.

مبارک باشه و موفق باشه.
امیدوارم به بیراهه نرفته باشیم . اساسا دوست ندارم بد بینانه نگاه کنم. بازیکن با تعصبی برامون بوده و امیدوارم مربی بزرگی هم برامون باشه.

به امید موفقیت .

منم ورود دوباره کونته رو به باشگاه یوونتوس خوش آمد می گم امیدوارم واقعا برامون مفید باشه و تیم رو دوباره احیا کنه واقعا نیاز به یک مربی با انگیزه داشتیم که امیدوارم الان گیرمون اومده باشه:rolleyes:

خبر رسمی : دست یکی از هواداران باشگاه پکید :(:(:(:(
ار دوستان عمو جواد ها هم هستش گویا:(

رضا جان دستت چه طوره :cool:
بیانیه داش جواد رو منم توی یکی از سایت های هواداری یووه دیدم :دی :D


اومدم یک عرض ادبی بکنم و تشکر از هر دو جواد عزیز که تاپیک رو زنده نگه میدارند

خب دیگه کونته سرمربی شد و بهترین کار اینه که به آینده امیدوار باشیم. اگه باشگاه رو از لحاظ بازیکن تقویت کنند میتونه موفق باشه

ممنون روبی جان راستش منم یه مدت نبودم :blush:


سلام خدمت دوستان
حالا که کونته به تیم اومد امیدوارم یک مربی طلایی بشه برامون . فقط این رو می دونم که با مجموعه بازیکنهای فعلی این آرزو امکانپذیر نیست ، تیم واقعا نیاز به مهره های با تجربه تر و با مهارت بالاتری داره.

شاد باشید

ساسان جان فعلا که اصلا خبری از بازیکن بزرگ نیست البته حرفش زیاده ولی من تا قرارداد بازیکنای یووه رسمی نشه هیچ خبری رو باور نمی کنم :(

//

راستی خبر موجی هم به شدت ناراحت کننده بود و رفتن آکوالینی هم نسبتا خوب باید دید دیگه چه اتفاقی دور و بر باشگاه می افته :f34r:
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
بچه ها یه سری خبر میزارم ولی کوتاه.

اخبار کوتاه ورزشی :

1-ایلنر: از یووه دور شده و گویا به ناپولی داره میپیونده.زیاد در بارش اطلاعات نداشتم پس نه خوشحالم نه ناراحت

2-آگرو: تقریبا دیگه با یووه کاری نداره و گرفتنش برای ما خیلی سخته.البته نسبت به قیمتش زیاد هم ارزشمند نبود :D

3-ووچینیچ: میگن یووه میخواد این رو بگیره ولی متن به شخصه هیچ علاقه ای به این بازیکن ندارم(ماروتای احمق اینجا سمپپدوریا نیست)!!!!

4-یاکویینتا: میگه عمرا نمیرم.انگار میخواستن با ووچینیچ تاختش بزنن.اینم گفته برین کی... در کل هم پسر خوبیه.انقد اذیتش نکنین :D

5-سانچس : بارسا هم مشتریش شده.من اینو میخوام :( :( :(

6- :X:X پراندلی گفته که اگه دلپیرو همین آمادگیشو حفظ کنه دعوت میشه واسه یورو

7-مورچه اتمی هم گفته بیخیال.دیگه حناتون واسه من رنگی نداره.اگه بازم برگردم بازم بازیم نمیدین.پس همین پارما راحتم

8-باستوس هم که همش میگن داره میاد یووه میاد.کی میاد من نفهمیدم.سریعتر بیاد که بازیکن خوبیه :)

9-اکیولانی :رفت. تو سفر کردی به سلامت.از اولم جایی نداشتی :hmm:

10-ملو : ریال و ارسنال میخوانش.البته ونگر چند بار که داره اینو میگه.کلا درباره این بازیکن هیچ احساس و نظری ندارم:eek:

11-جناب ماروتا : هر روز که میگذره بیشتر به خریت شما پی میبرم دوست گرامی :hmm:

12-عمو جواد: خیلی چاکرتونم(2تان دیگه) به جان رضا امضای من و مدیرا ادیت کردن.شرمنده :(
 
بالا