• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر همه.

ایول داش رضا خیلی کارت درسته. بابت بند 12 هم مخلصیم آقا بخاطر برداشتن ا امضا هم جدا خوشحال شدم. :دی ولی خب ادیتش رو نه :دی . هی پیش خودم میگم بابا رضا این امضا رو بردار دیگه / باز میدیدم هست

برای اخبار خیلی ممنون.
من یه کم نبودم برای همین دو سه روزه سر نزدم اینجا.
فکر نکنم خبر جدیدی بوده باشه البته خبر خوب. چون خبر بد همیشه برای ما وجود داره. در کل امروز ببینیم چی میشه هست. اینترنت هم که خیلی کند هست امروز.
تا بعد.
@ جواد
آقا رسیدن بخیر. نیستی ها.
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب /// خیلی طولانی هست ولی ارزش خوندنش بسیار بالاست. مخصوصا به دوستانی که با یووه میونه خوبی ندارند و بدبینانه درمورد قضاوت میکنند توصیه دارم که با دقت بخوانند.

همچنان باید انتظار کشید.
:


کالچوپولی: حالا زمان رسیدگی به پرسش یوونتوس است که چرا آنها به دسته ی پایینتر فرستاده شدند و دو اسکودتوی آنان پس گرفته شد

در هفته‌های اخیر،کالچوپولی تمامی اخبار را به خود اختصاص داده، و کارلو گارگانزه معتقد است که حالا زمان آن رسیده که به پرسش یوونتوس درباره ی مجازاتی که به آنها تحمیل شد رسیدگی شود

عصر چهار شنبه ۷ آوریل، یوونتوس بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن درخواست بازنگری بحران کالچوپولی در سال ۲۰۰۶ را کرده بود.

در وبسایت این باشگاه آمده:"با نهایت احترام به اقدامات قانونی در جریان، باشگاه یوونتوس به همراه وکلایش به دقت ارتباط مدارک جدید را بررسی خواهد کرد،" "ما درخواست ضمانت برای بهترین و دقیقترین حفاظت از تاریخ باشگاه و طرفداران آن در هر دو حوزه ی ورزشی و غیر ورزشی را داریم."

"باشگاه یوونتوس اطمینان دارد که دستگاه و سیستم قضایی میداند چگونه برخورد عادلانه با همه،که در دادگاه سال ۲۰۰۶ از سوی باشگاه و وکلای مدافع‌اش درخواست شده بود را تضمین نماید.

پنج سال پیش رسوایی کالچوپولی فوتبال ایتالیا را تکان داد.یوونتوس بیش از سایر تیمها مجازات شد.دو اسکودتویی که آنها در فصول ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به دست آورده بودند از آنان پس گرفته شد و با امتیازات منفی‌ سنگین به دسته ی پایینتر فرستاده شدند.بعد از فروش ستاره‌هایش و ضررهای مالی‌ و بین‌المللی،بیانکونری هنوز در حال ترمیم خویش است.

به لطف جریانات و مدارک تازه،اکنون زمان خوبی‌ برای رسیدگی دوباره به دادگاه‌ها و دادرسی های پنج سال اخیر سری آ

به نظر میاید.

در تابستان ۲۰۰۶،تقریبا یک زمینه ی مشترک در میان فوتبالدوستان ایجاد شده بود و آن این بود که یوونتوس و چند باشگاه دیگر به تقلب متهم شده،مجازات شدند،و در نتیجه گناهکار بودند.این باور بسیار ساده و عمومی‌ بود.

در ابتدا چهار باشگاه یوونتوس،میلان،لاتزیو و فیورنتینا مورد بازرسی قرار گرفتند. پنجمین باشگاه (رجینا) هم بعدا به آنها اضافه شد.دلیل مجازات این چهار باشگاه بدین شرح بود:

فیورنتینا: دیگو دلا واله (رئیس) اقدام به تعیین یک نتیجه ی مساوی(مچ فیکسینگ) با رئیس لاتزیو، کلودیو لوتیتو کرد.

لاتزیو: اگرچه کلودیو لوتیتو رئیس لاتزیو پیشنهاد دلا واله را رد کرد، با این حال او این موضوع را به فدراسیون فوتبال ایتالیا گزارش نکرد تا او نیز مجازات شود.

میلان: لئوناردو مینی،مدیر سابق میلان به داشتن رابطه ی پنهانی‌ با مسول چینش داوران،پیر لوییجی پایرتو متهم شد که (به رغم نبودن مدرکی‌ دال بر مچ فیکسینگ)ممکن است نفع و سودی را به میلان رسانده باشد.از آنجا که نایب رئیس میلان آدریانو گالیانی در دادگاه ادعا کرد که از این رابطه آگاه نبوده و "مینی" به دلخواه خودش و نه باشگاه میلان این عمل را مرتکب شده،میلان چندان مجازات نشد.

یوونتوس: لوچیانو موجی، مدیر سابق و آنتونیو جیرائودو به داشتن رابطه ی پنهانی‌ با دیگر مسول چینش داوران، پائولو برگامو متهم شدند که (که به رغم عدم مدرکی‌ دال بر مچ فیکسینگ)ممکن است سودی به یوونتوس رسانده باشد.

این موضوع بحث‌ها و آشفتگی‌‌های بسیاری را باعث شد."پس خودرو ی مازراتی چه؟"" دزدیدن داور مسابقه چه؟""پس رشوه‌ها و تهدید داوران چه میشود؟"

در آن زمان اتهاماتی وجود داشت مبنی بر اینکه موجی از کارخانه ی فیات و زیر مجموعه خودروهای لوکس آن (مازراتی) برای رشوه دادن به مقامات استفاده کرده بود.اتهاماتی نیز وجود داشت مبنی بر اینکه موجی یک داور را به خاطر سوت زدن علیه یوونتوس در بازی مقابل رجینا یک شب در رختکن ورزشگاه زندانی کرده بود.همچنین موجی متهم بود که شخصاً با داوران تماس می‌گیرد و به آنها پاداش مالی‌ میدهد.

اینها داستانهای بسیار مهیجی بودند که سالها برای فروش روزنامه‌ها ساخته می‌شدند.اینها سریعترین و در دسترس‌ترین موضوعات برای رسیدگی در دادگاه بودند که هیچ سختی هم برای هیأت منصفه و قضات نداشتند.اما با ردگیری مدارک موجود،ثابت شد که "مازراتیها" و دیگر خودروها به وسیله ی صاحبان حقیقیشان به داوران اهدا شده، اشتباه بودن فرضیه ی "داور ربایی" هم با بررسی فیلم دوربینهای ورزشگاه که نشان میداد تمامی جمعیت با پای خودشان و در زمان مناسب استادیوم را ترک کردند، و اینکه هیچ تماسی از سوی موجی یا جیرائودو با داور گرفته نشده،ثابت شد، و نیز هیچ اثر و مدرکی‌ که رابطه ی مالی‌ داوران را با شخصی‌ در باشگاه یوونتوس ثابت کند پیدا نشد.

تمامی این پرونده حول محور سه اتهام اصلی‌ میچرخید:

۱- آژانس نقل و انتقال بازیکن GEA: آژانس GEA یکی‌ از چندین آژانس نقل و انتقال بازیکن و مربی‌ در ایتالیا بود، و موضوع مورد اتهام این بود که موجی به گونه ای در بازار نقل و انتقالات دخالت میکرد که به نفع یوونتوس باشد (با تصمیم گرفتن اینکه چه بازیکنی به چه تیمی برود).

۲- سیم کارت های بین‌المللی: سیستمی‌ که برای ارتباط مخفیانه با داورها و مقامات استفاده میشد.موجی به استفاده از سیم کارت های بین‌المللی برای ساختن یک رشته‌ از ارتباطات مخفی‌ و غیر قابل ردیابی با داوران مظنون بود.

۳- دخالت در نتیجه ی بازی (مچ فیکسینگ): مسابقات مشکوک به این اتهام بسیار کم بودند که هیچگاه ثابت نشدند.

- در یکی‌ ازبازیهای تیم اودینزه،موضوع مورد اتهام درخواست موجی برای محرومیت تعدادی از بازیکنان این تیم قبل از مسابقه با یوونتوس بود.جیامپیرو پینتزی یکی‌ از بازیکنان بود که البته هیچگاه محروم نشد و در مقابل یووه بازی کرد، و دیگری مارک یانکولوفسکی بود که به درستی‌ و به دلیل زدن ضربه ی مشت به صورت بازیکن حریف با کارت قرمز مواجه شد.

- یک بازی مورد اتهام دیگر بین یوونتوس و سمپدوریا که ۱-۰ و با یک گل آفساید به نفع یووه به پایان رسید نیز مورد بررسی قرار گرفت (این مسابقه در حقیقت به یک مسابقه ی دیگر که به پیروزی سمپدوریا با گل آفساید هافبک خود، آیمو دیانا انجامید منتهی‌ شد). زمانی‌ که‌ چیز مشکوکی در این دیدار پیدا نشد،این مسابقه به سرعت با یک بازی مشکوک دیگر بین یووه و سمپدوریا تعویض شد که البته دوباره هیچ چیز مشکوک و قابل استنادی یافت نشد.

- همچنین نتیجه ی یک مسابقه بین لچه و پارما، مشکوک به تساوی عمدی و برنامه ریزی شده بود که دادگاه به این نتیجه رسید که موجی و جیرائودو هیچ ربطی‌ به این موضوع نداشتند و در نهایت قانونی بودن این مسابقه نیز کاملا اثبات شد.

- یک اتهام کلیدی دیگر این بود که موجی قادر به انتخاب داوران برای مسابقات تیم خود و سایر تیمها بود که در نهایت برای دیوان محاکمات ورزشی ثابت شد که هیچ دخل و تصرفی در انتخاب تصادفی‌ یا رندوم داوران در لیگ سری آ صورت نگرفته است.

دیوان محاکمات ورزشی هرگز قادر به اثبات اتهامات ۱ و ۲ نشد و به روشنی در رای نهایی‌(همانگونه که فدراسیون فوتبال ایتالیا آن رأ منتشر کرد)اظهار شد که هیچ مسابقه‌ای نتیجه‌اش از پیش تعیین نشده و حتی اقدام به مچ فیکسینگ نیز صورت نگرفته،که رد این دو اتهام، عملا مدیران یووه را از اتهام شماره ی ۳ را نیز مبرا میکرد.

با این حال مدیران یووه به دلیل تخلف جزئی در مرتکب شدن رفتار غیر ورزشی به دلیل داشتن ارتباط پنهانی و اختصاصی با پائولو برگامو، که طبق قوانین فدراسیون فوتبال ایتالیا مستوجب جریمه بود،محکوم شدند.اما اینکه این جریمه چگونه تبدیل به تعلیق،باز پس گیری قهرمانیها و تبعید به دسته ی پایینتر شد بحث دیگری است.

مأمور عالی‌ تازه منصوب شده ی فدراسیون فوتبال ایتالیا گوئیدو روسی (نایب رئیس سابق تله کام ایتالیا و باشگاه اینتر)تصمیم گرفت تا با کنار هم قرار دادن تمامی‌ تماس‌های تلفنی،از "تماس با مسول چینش داوران"(که پیش از آن تخلف محسوب نمی‌شد) جرم بسازد و یک تخلف که مجازات باشگاه یوونتوس را با وجود عدم هیچگونه مدرکی‌ دال بر مچ فیکسینگ و یا کمک داوران توجیه میکرد، شکل دهد.

این تصمیم سبب مشاجره‌های بسیاری شد،زیرا اساساً چنین قانونی تا آن روز وجود خارجی‌ نداشت و تا امروز هیچ دستور العملی مبنی بر قرار دادن تخلفات مختلف کنار هم برای ساختن یک تخلف تازه و شدیدتر وجود ندارد.

این نزاع‌ها منجر به سه هفته تحقیقات از سوی دادگاه ورزشی شد.اکنون وارد پنجمین سال از مجازات در نظر گرفته شده توسط دادگاه مدنی بعد از کالچوپولی می‌شویم.

از منظر جنایی،هر اتهام به صورت فردی بررسی شد و در حال حاضر یک دادگاه مجزا برای گرد آوری هر سه مورد با عنوان "کلاهبرداری پیوسته" در حال برگزاری است.

به علاوه، موجی،جیرائودو و مدیر اجرائی سابق یووه یعنی‌ روبتو بته گا (که اخیرا به یووه بازگشته) به کلاهبرداری مالی‌ متهم شدند که اخیرا دادگاه مربوط به آن تشکیل شد.این تنها باری بود که موجی و جیرائودو همراه یکدیگر به دفاع از خود پرداختند.

در مجموع پنج دادگاه مدنی (که چهار تای آنها به اتمام رسیده) از زمان دادگاه ورزشی و تبعید یوونتوس به دسته ی پایینتر برگزار شد.

نتایج:

موجی با اثبات اینکه هیچ سمتی در آژانس GEA نداشته،برنده ی دادگاه GEA شد (مورد شماره ی ۱ )،و آژانس نیز ثابت کرد که تمامی فعالیتش در راستای قوانین فدراسیون بوده است.

موجی با اثبات اینکه سیم کارت های بین‌المللی هرگز برای تماس گرفتن با داورها استفاده نشده اند و از آنها برای فعالیتهای مخفیانه در بازار نقل و انتقالات استفاده شده،برنده ی دادگاه سیم کارت شد (مورد شماره ی ۲). موضوع کنترل داوران (مورد شماره ی ۳) به وسیله ی همگان فراموش شد چرا که خود دادگاه محاکمه ورزشی به نبودن مورد خاصی‌ در رای این دادگاه اذعان کرد (موجود در وبسایت فدراسیون فوتبال ایتالیا).

به عبارت دیگر موجی در هر سه دادگاه پیروز شد.اگر هیچکدام از این سه عنصر وجود نداشتند، پس اساساً هیچ "کلاهبرداری پیوسته ای" نیز نمیتواند وجود داشته باشد.زیرا این اتهام بر پایه ی سه اتهام دیگر که از سوی دادگاه مدنی وارد شناخته نشد استوار است.با این حال دادگاه مربوط به این اتهام در حال حاضر در ناپل در حال برگزاری است.

دادگاه کلاهبرداری مالی‌ بسیار سریع برگزار شد.دفاعیات نشان داد که هیچ اشکالی به دفترچه‌ ها و حسابهای مالی‌ وارد نیست.

در جریان رسیدگی به این قضایا، جیرائودو عقب کشید.موجی و جیرائودو هر کدام دادگاه های جداگانه ای داشتند ( به غیر از پرونده ی کلاهبرداری مالی‌).موجی به حداکثر کوشش در دفاع از خودش و تطهیر نام خود و یوونتوس اصرار داشت.در حالیکه جیرائودو مایل به گذشتن از مساله بود و به همین دلیل هزینه و تلاش کمی‌ برای دفاع از خود صرف کرد.احتمالاً موفقیت او در دادگاه‌های شخصی‌اش باعث به وجود آمدن یک آسایش خاطر کاذب در او شده بود.

دادگاه‌های انفرادی، دادگاه‌های حقیقی‌ بودند که در نتیجه ی ارائه مدارک جدید،دفاعیات متهمان پیروز شد.در دادگاه "کلاهبرداری پیوسته"، متهمان دو انتخاب داشتند:آنها میتوانستند درگیر دفاعیات وقت گیر و پر هزینه شوند، یا برای تسریع امر قضاوت و صادر شدن رای نهایی‌ تنها به مدارک موجود در دادگاه ابتدایی‌ بسنده کنند.موجی راه اول را انتخاب کرد،در نتیجه او مدارک جدیدی ارائه کرد.در حالیکه جیرائودو (که از نتیجه ی دادگاه‌های پیشین راضی‌ شده بود و فکر میکرد این کار لزومی ندارد)راه دوم یعنی‌ قضاوت و حکم فوری را برگزید و بر پایه ی مدارک قدیمی‌، از رده خارج شده و بی‌ اعتبار به سه سال حبس محکوم شد.اگرچه پس از آن او همواره به پشیمانی خود از بیشتر تلاش نکردن برای تطهیر نام خود و فرجام خواهی‌ و ارائه ندادن مدارک جدید اعتراف کرده است.

موجی اکنون در دادگاه است و او و وکلایش ماه هاست که مدارک جدیدی را ارائه کرده اند.چند روز پیش آتلیو آئوریچیو (مأمور پلیسی‌ که مسول بررسی مکالمات تلفنی در سال ۲۰۰۶ بود و مدارک قوی و برجسته‌ای مبنی بر پرداخت رشوه به او در انتخابات شهرداری رم در اوایل دهه ی ۹۰ وجود دارد) تحت یک بازجویی هشت ساعته و پیوسته قرار گرفت و این بازجویی به دادگاه نشان داد که ممکن است تنها مدارک خاصی‌ به عمد به قصد گناهکار نشان دادن مثلث موجی،جیرائودو و بته گا به دادگاه ارائه شده باشند که در نتیجه عادلانه و بیطرف بودن دادگاه از زمان شروع را زیر سوال میبرد.پاسخ آئوریچیو این بود: "به خاطر نمیاورم... شاید بعضی‌ چیزها از قلم افتاده باشند."

واقعا چه چیزی از قلم افتاده بود وقتی‌ ۱۷۱،۰۰۰ مکالمه ی تلفنی وجود داشتند که ثابت میکردند مدارک دادگاه سال ۲۰۰۶ کامل نبودند؟ به عبارت دیگر،فقط مکالمه‌هایی‌ که یک تصویر زشت از یوونتوس،میلان و سایر باشگاه‌ها را ترسیم میکردند اجازه ی انتشار یافتند.سایر مکالمه‌ها که پای سایر تیمها از جمله اینتر را به میان میکشیدند یا بی‌ گناهی یوونتوس و میلان رأ ثابت میکردند از میان برداشته شدند.این بحثی‌ بود که متهمان پرونده سالها پیش به آن اشاره کرده بودند (برگامو همواره اصرار داشت که همیشه با تمام مدیران و روسا صحبت میکرد و نیز به اینکه تنها تعدادی از مکالمه‌ها به دادگاه ورزشی ارائه شده بودند،مشکوک بود).امروز از برگامو نقل میشود که که با موراتی شام خورده بود.

مدارکی که به تازگی آشکار شده اند نشان میدهند که مدیران و رؤسای سایر باشگاه‌ها روابطی‌ را با همان مسولانی داشته اند که موجی و جیرائودو چند سال پیش با آنها ارتباط داشتند.مکالمات جیاکینتو فاکتی و ماسیمو موراتی رئیس اینتر همانند رؤسای دیگر تیمها مانند ماسیمو کلینو رئیس کالیاری،پاسکواله فوتی رئیس رجینا،آدریانو گالیانی (که مدعی بود از تماس‌های دستیارش "مینی" بی‌ خبر بوده و خودش هرگز تماسی نداشته) شنود شده اند.

تماس‌هایی‌ که تا کنون منتشر شده اند،بسیار مشکوک تر از تماس‌های منتشر شده در پنج سال پیش به نظر میایند.تا کنون طرحهای ملاقات پشت پرده و مخفیانه ی مالک و رئیس اینتر با مسئول چینش داوران،پائولو برگامو منتشر شده.یک مکالمه بین موراتی و برگامو که در آن داور مسابقه ی اینتر و بولونیا در مسابقات کوپا ایتالیا تعیین میشود نیز موجود است.

نکته ی مهم و قابل توجه این است که موجی به انتخاب داوران در سری آ متهم بود،اما دادگاه ورزشی به این نتیجه رسید که دخالتی در چینش و انتخاب تصادفی‌ و رندوم داوران صورت نگرفته بود.اما مسابقات کوپا ایتالیا دارای انتخاب تصادفی‌ داوران نبود و در نتیجه مکالمه ی موراتی با برگامو بر سر انتخاب گابریله به عنوان داور مسابقه ی اینتر و بولونیا (که به پیروزی ۳-۱ اینتر انجامید و در نهایت اینتر قهرمان آن مسابقات شد)به خوبی‌ میتواند نشانه ی دخالت یا تاثیر در امور رسمی‌ و اداری باشد.مکالمه ی دیگری از برنامه ی موراتی برای ملاقات با یک داور پرده بر میدارد.

اینها تنها تعداد معدودی از مکالماتی هستند که تا کنون فاش شده اند،اما به روشنی از دستگاه قضایی خواسته شده است تا بیش از ۱۷۱،۰۰۰ تماس تلفنی حذف شده را شنود کند و در روزهای آتی راجع به آنها تحقیق کند.

در این میان یک چیز می‌بایست روشن شود،این موضوع به معنای به میان کشیدن پای اینتر به این ماجرا و یا اثبات بی‌ گناهی موجی یا یوونتوس نیست.موجی و وکلایش در حال حمله و زیر سوال بردن تنها فرضیه ی دیوان محاکمه ی ورزشی که "انحصاری" بودن ارتباط با داوران می‌باشد،هستند.این جریان برای شکافتن تنها موضوع باقی‌ مانده از سال ۲۰۰۶ میباشد که طی‌ آن موجی و جیرائودو به داشتن یک رابطه ی "انحصاری" با برگامو محکوم شدند.

این بحث که" فقط به این دلیل که سایر مدیران نیز چنین رابطه‌ای داشتند این کار را توجیه نمیکند" یک بحث کاملا صحیح است.اگرچه فدراسیون مدتها قبل اقرار کرده بود که مکالمات به تنهایی‌ حاوی مدارک لازم برای اثبات اتهام نبودند.این موضوع که "فقط" موجی و جیرائودو قادر به برقراری تماس با برگامو بودند یک عمل غیر ورزشی محسوب میشد که ممکن بود سودی را به یوونتوس رسانده باشد (همانند مکالمات مینی و پایرتو).اما این حقیقت که اکنون مدارکی دال بر تماس مدیران سایر باشگاه‌ها (موراتی،فاکتی،گالیانی، کلینو و فوتی) منتشر شده این فرضیه را رد می‌کند.

اگر بسیاری از مدیران و رؤسای باشگاه‌ها نیز به دلیل غیر قانونی نبودن این موضوع چنین تماس‌هایی‌ داشتند،پس در نتیجه موجی و جیرادو هیچگونه رابطه ی "اختصاصی"با کمیته ی داوران نداشتند.

و حالا این پرسش مطرح میشود که: اگر موجی نقشی‌ در آژانس GEA (مورد شماره ی ۱) نداشت پس یووه برای چه به دسته ی پایینتر تبعید شد؟اگر ثابت شد که سیم کارت های بین‌المللی (مورد شماره ی ۲) تنها به منظور معامله‌های بازار نقل و انتقالات استفاده می‌شدند پس یووه به چه دلیل محکوم شد؟اگر بر طبق نظر دیوان محاکمه ی ورزشی هیچ مدرکی‌ دال بر تلاش برای تعیین نتیجه ی مسابقات (مورد شماره ی ۳) پیدا نشد،پس به چه دلیل یوونتوس محکوم شد؟اگر مدیران و رؤسای سایر باشگاه‌ها نیز تماس‌هایی‌ مشابهی‌ با مسئولین چینش داوران داشتند (تنها گناهی که ظاهراً یوونتوس مرتکب شده بود) و هیچ لطف و کمکی‌ از آنان درخواست نشده بود (تا کنون) پس یووه به چه چیزی منتسب شد؟چرا به اینتر جامی داده شد (۲۰۰۵-۰۶) که خودش نبرده بود؟چرا این مکالمات برای چهار سال پنهان شده بودند؟

اکنون صرف وجود چنین مکالماتی دلیل کافی‌ برای مجازات هیچ کس نیست.به خاطر داشته باشید که تماس با مسئولین کمیته ی داوران برخلاف قانون نبود.با این وجود، اگر مکالمات پرده از اقدامات غیر قانونی بردارد (دخالت در انتخاب داوران و یا تحمیل کردن اینکه یک داور چگونه یک مسابقه ی خاص را قضاوت کند) همه چیز تغییر می‌کند و بله، مجازات لازم است. اکنون حداقل انتظار این است که حالا که دلایل بسیار و فراوانی مبنی بر اینکه مدارک ارائه شده در سال ۲۰۰۶ ناقص و منصفانه نبوده، این پرونده مجددا باز و بررسی شود.



کارلو گارگانزه
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خب /// خیلی طولانی هست ولی ارزش خوندنش بسیار بالاست. مخصوصا به دوستانی که با یووه میونه خوبی ندارند و بدبینانه درمورد قضاوت میکنند توصیه دارم که با دقت بخوانند.

همچنان باید انتظار کشید.
:

درود بر جواد گل ...

خواندیم... البته از بغض اینتر، نه حب یووه ... :lol:

ولی درکل از اول هم به رای سنگین یوونتوس مشکوک بودم. به ویژه اینکه تیمهای رقیب اینتر رو طوری زدن که تا 5 سال از جاشون بلند نشدن. اما اینتر ... ضمنا در تمام مدت خوندن متن یاد +2 توی آواتارت بودم ... ;)

باید انتظار کشید.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

مخلص داش جوادم هستیم;)

جواد جان همیشه یووه در جریان های سیاسی حضور داشته و یکی از ضربات بزرگ هم از این رو خورده چند وقت پیش داشت مستندی درباره ادواردو آنیلی نشون می داد و در اون اشاره کوتاهی هم به باشگاه یوونتوس شد و مافیایی که دوست داشتن اون رو در اوج نبینن تا به خانواده آنیلی ضربه وارد کنن :(

//

فعلا هم که خبری از بازیکن بزرگ نیست و روی هر بازیکنی دست می گذاریم بارسا و گاها رئال مشتری پرو پا قرصش می شن:(
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر جواد گل ...

خواندیم... البته از بغض اینتر، نه حب یووه ... :lol:

ولی درکل از اول هم به رای سنگین یوونتوس مشکوک بودم. به ویژه اینکه تیمهای رقیب اینتر رو طوری زدن که تا 5 سال از جاشون بلند نشدن. اما اینتر ... ضمنا در تمام مدت خوندن متن یاد +2 توی آواتارت بودم ... ;)

باید انتظار کشید.
علی جان همین بغض اینتر هم خوبه چون غیر مستقیم و شاید مستقیم خودش در رکاب بود :دی

حالا شما اینو گفتی منم یه اعترافی بکنم
n7bulhyqovdk9x360u9.jpg

من وقتی تو پی تی اومدم فکر کنم یکی دو روز گذشته بود که این آواتار رو درست کردم . همون موقع پیش خودم گفتم تا وقتی که تو این سایت میرم و تا وقتی یووه سی امین قهرمانی رو نگیره و سه ستاره نشه من دست به این اواتار نمیزنم. حتی فکر های دیگه ای هم براش داشتم. تعویض این اواتار برام یه چیز محالی بود ولی اینجاشو نخونده بودم که همچین اتفاقی بیافته و عکس ناصر خان رو با نوار سیاه بذارم. هنوز حتی خودم بهش عادت نکردم . این عکس هر چی قشنگ باشه با اون نوار مشکی خیلی نخواستنی هست.خیلی باور نکردنی هست. و خیلی ... نمیدونم شاید همه اینطور باشند ولی واقعا هنوز من باورم نمیشه که ناصر گلر یه تیم غیر خاکی شده باشه...



سلام دوستان

مخلص داش جوادم هستیم;)

جواد جان همیشه یووه در جریان های سیاسی حضور داشته و یکی از ضربات بزرگ هم از این رو خورده چند وقت پیش داشت مستندی درباره ادواردو آنیلی نشون می داد و در اون اشاره کوتاهی هم به باشگاه یوونتوس شد و مافیایی که دوست داشتن اون رو در اوج نبینن تا به خانواده آنیلی ضربه وارد کنن :(

//

فعلا هم که خبری از بازیکن بزرگ نیست و روی هر بازیکنی دست می گذاریم بارسا و گاها رئال مشتری پرو پا قرصش می شن:(

بله بدبختانه خبر ها در حد شایعه باقی میمونند و خیلی دلسرد کننده هست.

اون انیلی رو تنها جایی هست که میشه از زاویه سیاست ایرانی بهش نگاه کرد. خب طرف داشته به عنوان یه مسلمان به ایران متمایل میشده و اون تو اون زمان برای کشورش قابل قبول نبوده. من سی دی اون رو دارم. اگر خواستید قسمت قسمت میکنم و براتون اپ میکنم. پولی که برای ایران هم میتونست حد اقل بخشی رو داشته باشه. تقریبا معادل یک سوم درامد اون خانواده میشد درامد نفتی ایران.و این خودش یه سند مرگ برای ادواردو میتونسته باشه که همون هم شد. با یکی از نزدیکان قدیری که دوستش بوده صحبت کردم اسمش یادم نیست. زمان دانشجوییم اومده بود دانشگاه صحبت کنه درباره جریانات سیاسی اون زمان خودمون و... و جریان خیلی سیاسی تر از این حرفها بوده. کلا خود مافیا اونجا عامل بوده. بگذریم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام. خبرها رو دیدم خیلی چیزی نیست. در واقع همه گمانه زنی هست و در واقع برای ما هوادارها تا چیزی ثبت نشه و رسمی نشه اهمیتی نداره و خب سودی هم نداره.

اینها به نظرم مهمتر اومد و جالب تر که گذاشتم. بقیه خبرها هم با جواد جان و محمد رضا که اون دفعه منو خیلی ذوق زده کرد.
راستی یه چیزی رو دقت کردید ؟ اگه گفتید چی ؟

خبر ضربدر شایعه تقسیم بر گمانه زنی :دی
sciarpata1zj1sc5.gif

وکیل سانچز گفته که خبرهایی شنیده میشه که ما پیشنهاد تیمهای اروپایی رو که معادل 35 میلیون بوده رد کردیم و او در ادینه خواهد بود. ولی من میگویم که این خبار درست نیست. در حال حاضر بارسا حاضر به پرداخت 22 میلیون شده. مبلغی که من سیتی هم اعلام کرده . در ایتالیا اما اوضاع فرق داره. اینتر پیشنهاد 15 میلیونی داده بعلاوه اینکه دو بازیکن هم بهشون میده یعنی Mariga و Santon (اینها رو تو گ.گل سرج بزنید میتونید بشناسیدشون) من که نگاه کردم به نظرم منطقی اومد. اما یووه ظاهرا میخواهد از این تیم دو بازیکن بگیره. سانچز و اینلر. و این خودش کار رو سخت میکنه. این وکیل گفته اگر یووه چنین قصدی داره بهتره که برای هر کدام جداگانه پیشنهاد و اقدام کنه. چرا که با وجودی که اینلر داره به ناپل نزدیک میشه انتقال به یووه برای سانچز باید جداگانه بررسی بشود. اینم اضافه کنم که یووه چون تو اروپا نیست باید پیشنهادی به مراتب بالاتر و بهتر از بارسا و سیتی به این بازیکن بده.
از 6 ماه پیش اونو میخواهند و هی دست دست میکنند.
sciarpata1zj1sc5.gif

آکویلانی و قصه دنباله دارش.
این هافبک میتونه در ایتالیا بمونه :دی خب ولی نه در یووه. قیمت لیورپولی ها هر روز شکسته تر میشه. از ابتدا رقم 22 میلیونی مشخص بود که بی اساس هست و بعد در نیمه فصل رقم رسمی با 16 میلیون شروع شد و در ادامه ماروتا اون رو به 14 تا رسوند و بعد همینطور با سفر به انگلیس رقم کم و کمتر شد. بعد 12 تا و نهایتا یووه به ده میلیون یورو راضی شد. ولی از وقتی که کونته قطعی شد اعلام کرد که او را نمیخواهد و حالا لیور پولی ها حاضر شدند که این قیمت رو به دو باشگاه میلان و اینتر هم پیشنهاد بدن. بنا بر این شاید او به تیمهای رقیب رفت و همچنان رم تمایلی به بازگردوندن ستاه سابقش نداره ولی یه بار دیگه بگم که کونته گفته او را نمیخواهد.
خب دیگه برای ما رفته و منم با رضا موافقم در موردش.
sciarpata1zj1sc5.gif

برای اینلر باید بگم که ظاهرا با ناپلی ها سر بیست میلیون یورو به توافق رسیده اند. و این در همین مرحله نگه داشته شده تا برای اینده اینلر تصمیمی درست گرفته بشه. وکیلش مصاحبه کرده و گفته بهترین تصمیم رو برای او خواهیم گرفت. ما با ناپل توافق داریم و بهم نزدیک شده ایم و فقط در انتظار پیشنهاد یووه هستیم . چون میدانیم که انها خواهان او هستند. یووه در اروپا نیست اما باشگاه بزرگی است و این برای این بازیکن نکات مهیج خود را دارد. باید دید نظر یووه و یا سایر خواهان های او چیست اما چیزی کمتر از رقم توافقی با ناپل قابل قبول نخواهد بود.
به نظرم خیلی زیاده این رقم و در حالی که ما تو پستهای دیگه هم باید خرج کنیم این مهره رو باید فراموش کرد.
sciarpata1zj1sc5.gif

دیارا: با از کف دادن اینلر یووه برای دیارا باز فکرهایی (الکی و ژست) تو سر داره.
sciarpata1zj1sc5.gif

Lichtsteiner که فارسی نوشتن اسمش از فابیو خودمون هم انگار سخت تر هست. یووه ده تا میخواهد بده و اونها یعنی لازیو یی ها میگن یک کلام و نقد دوازده میلیون یورو.
تف! بی پولی بد دردیه و بدتر اینکه پول داری و خساست کنی :دی
sciarpata1zj1sc5.gif

توز :دی شیخ منصور خبر از فروش توز داده و گفته قطعا او را خواهیم فروخت. این شیخ منصور یکی از عربهای من سیتی هست :دی گفتم که یهو با منصورهای دیگه اشتب نشه. توز دو روز قبل تو یه برنامه که فکر کنم اجرای برنامه همسرش بود رسما اعلام کرد که دیگه در من سیتی نخواهد متند. یووه پیشنهاد رسمی ای برای این ارژانتینی نداده . جی جی بوفون هم خواستار روسی بوده تا توز و گفته راه برای بزرگ شدن رفتن به بارسا نیست.
sciarpata1zj1sc5.gif

روسی : خبر هایی هست که تو فرودگاه بارسا دیده شده و این تو تویتر هم بوسیله نمیدونم کی ! که تو تیم بسکتبال بارسا هست پخش و منتشر شده که روسی میاد به بارسا.
sciarpata1zj1sc5.gif

یه مجموعه اتفاق و حدس هم وجود دارد. که عینا اینجا مینویسم.:
توز در سیتی نمیماند-ایگواین میگوید به یووه نمیرود- و در سویی دیگر اگرو میگوید خوشحالم که مورینیو از من تعریف کرده و این میرسد به پیشنهاد 45 یورویی که انقدر خوب است که نیاز به بررسی ندارد و ایگواین از اینده هموطنش تاثیر میگیرد!!!
حالا من امیدوارم تو این زنجیره یه چیزی گیر ما بیاد :دی

درود بر شما
image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
در مورد جریانات اخیر فوتبال تو ایتالیا حتما شنیدید. این روزها حرف از خیلی از ستاره ها به میان اومده که به نظر خودم نباید به هیچ کس شک کرد تا مشخص نشه. بحث کل کل و کری با بقیه دوستان رو نباید دستاویزی برای این کار و برتری جویی قرار داد و کلا امیدوارم هر چه زودتر یه جوری سر و تهش جمع بشه.
اسمهای بزرگ کم نیست بدبختانه. حرف از چند ملی پوش شد و همچنان ادامه دارد.

تو خبر ها سه تا مطلب جالب دیدم که اینجا میگذارم . به نظرم قشنگه حتما بخوانید.


CALCIOSCOMMESSE
مردم برای لذت از فوتبال به ورزشگاه می ایند و این درست نیست که با احساس انها بازی شود. باید این رفتار ساده وزیبای کودکانه را برای لذت بردن پاس داشت. این شرم اور است که با هوادارن و عشق و علایقشان اینگونه رفتار شود و باید فوتبال را از این دستها پاک کرد و ... اینها حرفهای سرجیو باتیستینی بود. ستاره سابق سری ا که در میلان و اینتر و فیورنتینا و.. سابقه بازی داشته
کالچواسکومسه یا همچین چیزی عنوان جدیدی برای رسوایی فساد در فوتبال ایتالیا.

بوفون هم از دری دیگر بر این رفتار تاخته.
این درست نیست که باید تیتر ابروی فوتبال کشور را ببریم. برای جنجال ساختن و استفاده بردن نباید به زحمت کشان فوتبال تاخت همانطور که پیش از این هم اینکار را کردند. جنجال میکنند و باید جمله آبروی کشور را زیر سوال میبرند . انرا به ماجراهای اخلاقی دیگر زنجیر میکنند و سرانجام یه عذر خواهی ساده. باید دقت کرد در رفتار و بر زبان اوردن اسامی . این اسمها از نخست وزیر گرفته تا بازیکنان ملی براحتی در دهانها با واژه هایی بکارمیروند که حقیقت نیست. اگر تخلفی صورت گرفته باید صبور بود و همه اخترامها را نشکست. متخلفین شناسایی و مجازات میشوند و نباید برای جنجال همه را کثیف خطاب کرد و از هر که دوست داریم حرف بزنیم. از ابه ته هم میخواهم تا نظارتی بر این امر داشته باشد تا با ابروی افراد کاری نداشته باشند و تا مشخص شدن حقیقت ارامش و ابرو افراد حفظ شود.

اینو ببینید:

mogjy14cx28awetpze.jpg


یه مقاله خیلی جالب بود. خلاصه اش رو براتون میگم.
امروز مورینیو در خانه اش هست و تصاویر مربوط به تبانی را در تلویزیون نگاه میکند. ماجرا به وقتی برمیگردد که او شاید در هر تیمی بود در پورتو و یا چلسی . روزی او این ژست را در برابر دوربین ها گرفت. وقتی که در اینتر بود و در ان روزها انها خود دستبند به خیلی ها میزدند و زده بودند. انروزها مورینیو ژستهایی میگرفت که ما برنمیتابیدیم و به او میتاختیم تا او بیشتر به ما و رسانه ها حمله کند و او هر روز خاص تر شد. ان روزها ما دوست نداشتیم که او کالچو پولی را برای ما یادآوری کند و با این ژست بگوید که پشت صحنه چیزی علیه او و تیمش رقم خورده. همه ما میدانستیم که اگر پشت پرده اینتر قوی نبود در کالچوپولی که همه ضرر کردند اینتر سود نمیکرد اما با اینحال او چیز دیگری را میگفت و این حرکتش برای ما درداور بود.
حالا او در ایتالیا نیست و ما بار دیگر در واقعیت دستبند به دست ستاره ها میبینیم . سینیوری و ...
این پیکره ماست. مگر نه اینکه فوتبال اینه اجتماعی ماست. و مگر نه اینکه انعکاس رفتارهای اجتماعی ما در فوتبال ظهور میکند؟ بله در جامعه ما مشکلات داریم. قتل- دزدی - فساد - مشکلات اقتصادی و ... و در فوتبال حالا چیزهایی جدید میبینیم و میشنویم. فوتبال را پاک کنید.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جواد جان برای خبر ها خیلی ممنون مقلات جالبی هم داشت:دی

از یووه که همچنان خبری نیست و تیم در اردوی آمریکا به سر می بره و ماروتا هم داره خوش می گذرونه البته گفته می شه لختشتاینر هم به یووه نزدیک شده که بعید نیست مثل بقیه دوباره از یووه فاصله بگیره:D
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
با توجه به عدم حضور تیم در مسابقات اروپایی جذب بازیکنان خوب واقعا کار مشکلی خواهد بود و احتمال زیاد داره فصل بعد رو هم مجبور شیم با یکسری بازیکنان متوسط شروع کنیم البته یک راه حل هم میتونه جذب کردن بازیکنان خوب اما پا به سن گذاشته باشه .
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان

مخلص برادر جواد و روبی عزیز.

چند تا خبر بریم هر چند که اوضاع همچنان بی هیجان و دلسرد کننده برای ما دنبال میشه. مثل دو فصل قبل فقط حرف میشنویم و عمل نمیبینیم.
sciarpata1zj1sc5.gif

سانچز همچنان همه رو سر کار گذاشته. اینتر و یووه و من سیتی. من سیتی میخواهد رونالدو رو بگیره بجای توز. و حالا که دستمزد هفتگی رونالدو رو شنیده یه جورایی پا عقب گذاشته (هفته ای 450000 یورو) - واقعا که چه پولی!!!- این باعث شده که بخواد توز رو به رئال بده ولی از اونجایی که رئال توز رو نخواد (بخاطر اینکه میخواهد روسی و فابرگاس رو بگیره) من سیتی مجبور میشه یه جایگزین دیگه پیدا کنه که مد نظرش سانچز هست و خب قطعا یووه خسیس :f34r::wacko::hmm::( با پول اونها رقابت نخواهد کرد.
sciarpata1zj1sc5.gif

لختشتاینر همچنان در نزدیکی یووه هست و میتونیم اونو خرید بعدی بدونیم. البته از ماروتا هیچ عمل ضعیفی بعید نیست.
sciarpata1zj1sc5.gif

در مورد ووچینیچ که به نظرم خرید خوبی نخواهد بود . هنوز تو خبر ها ازش میبینیم.
خودش میخواد از رم بره و انریکه گفته میخوامت / نرو. امیدوارم به یووه نیاد. چون کار ما با این بازیکنها راه نمیوفته. مثل این داریم اونم دو سه تا.
sciarpata1zj1sc5.gif

جشن ازدواج بوفون رو داریم البته بزودی :دی

sciarpata1zj1sc5.gif

در ادامه رقابت رقیبان یووه در بازار که شانس ما رو کم میکنه:
پیشنهاد 20 میلیونی ناپولی به توز رو داریم.
پیشنهاد 25 میلیونی بارسا به سانچز.
و پیشنهاد سی میلیونی سیتی به سانچز
sciarpata1zj1sc5.gif

برای دروازه استوراری خواهد رفت احتمال زیاد و یووه به مارکتی فکر میکنه. البته مارکتی هم تا حدودی ظاهرا با لازیو توافق کرده.
sciarpata1zj1sc5.gif

دیارا. خوزه دیارا رو گذاشت تو لیست فروش رئال و براش دنبال جایگزین هست. البته یه جایگزین متوسط. قبلتر اون میخواست که یه خرید خوب داشته باشه و به اسین فکر میکرده ولی حالا با خرید های احتمالی رئال دیگه بودجه برای اسین نیست. از طرفی دیارا رو یووه میخواد یعنی کونته میخواد و البته سیسوکو مورد تایید خوزه هست. باید ببینیم یووه و رئال بر سر جابجایی این دو توافق میکنند یا نه. من کلا سیسوکو رو دوست دارم. ولی این دو فصل بازی کم بهش دادند و خرابش کردند.
sciarpata1zj1sc5.gif

فعلا اینها باشه فکر کنم خبر بد کافی باشه :دی تنها خبر خوب همون عروسی بوفون هست :دی تازه احتمالا سال دیگه همسرش میگه بیا از تورین بریم :f34r::f34r:


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
مجددا

یه چند تا خبر دیگه:
51642.gif

Fernando Belluschi
بازیکن ارژانتینی پورتو که یووه براش دست بکار شده. پیشنهاد 15 میلیون هست و مثل همیشه اختلاف با باشگاه روبرو زیاد هست. ظاهرا قبول کردند که مالیات رو خودشون خواهند داد. هم باشگاه و هم بازیکن. اما رقم درخواستیشون دو برابر است.!
51642.gif

باستوس: وکیل باستوس اعلام کرد: خبر توافق نهایی با یووه درست نیست. یووه به ما پیشنهاد 17 میلیونی داده برای 4 سال و باستوس قبول کرده که عدم حضور یووه در اروپا برایش مانعی محسوب نمیشود. اما همه چیز به هفته اینده موکول میشود چرا که اینتر هم خواهان اوست.
51642.gif

در مورد نیمار
کلا یووه باید فراموش کنه چون چلسی و رئال بدنبال این ستاره هستند. چلسی پیشنهاد 28 میلیون پوندی داده و سانتوس قبول نکرده چرا که سال قبل چلسی 32 میلیون پیشنهاد داده بوده و حالا سانتوس خواستار 41 میلیون هست. اضافه کنید که رئال هم اینو میخواد. اینجاست که باید گفت : تف! اینو گفتم که بدونیم کلا دیگه از الان تا اخر قرارداداینده اش با چلسی و یا هر تیم دیگه ای ما نباید بهش فکر کنیم :دی :wacko:
51642.gif

خبر هایی هست که جووینکو رو برگردونند. ببینیم چی میشه. این مورچه اتمی یه کم با ما نا مهربانه. البته با توجه به وضع بازیکنهای ما توقع زیادی نیست بخواهد فیکس باشه.
51642.gif

درباره ویدیچ خیلی خبرها هست. ولی در کل اینها ظاهرا از حواشی فوتبال انگلستان هست. چه بسا که خیلی هم به این بازیکن گیر میدهند. ولی خب بهر حال هم بعید هست و هم عجیب.
خبر اخر تو این زمینه اینها هست:
ویدیچ بره به یووه؟ این فقط یه شوخی هست.
ویدیچ: من اینجا همه چیز دارم. چرا باید بروم؟
ویدیچ: من نمیخواهم به دوران حضورم در یونایتد خاتمه بدم.
51642.gif

ملو میخواد بمونه و یووه میخواهد ملو یا سیسوکو رو در ازای دیارا به رئال بده. حرفهای ملو برعکس بازیش جالبه:
لطفا این خواسته را از من نداشته باشید. من عاشق یووه هستم و میخواهم اینجا باشم. خانواده من اینجا را دوست دارند و من قصد بلند پروازی و ماجراجویی ندارم. من میخواهم بمانم و با این پیراهن برنده بشوم.

image.php
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
بوفون: 100 درصد در يوونتوس مي مانم

00003672.jpg


جيان لوئيجي بوفون، دروازه بان يوونتوس، تاکيد کرد که در اين باشگاه خواهد ماند.


یووه و بوفون در رقابت های فصل گذشته با هدایت جی جی دل نری روزهای خوبی را سپری نکردند. بوفون در این فصل تنها 17 بازی انجام داد و یوونتوس در رتبه ناامیدکننده هفتم قرار گرفت.

با این وجود بوفون در گفتگویی گفت:" من می مانم و می خواهم به همان بوفونی تبدیل شوم که بودم. من عشق زیادی به یوونتوس دارم. در سال گذشته عدم تفاهم های زیادی در باشگاه وجود داشت اما من نمی خواهم کسی را سرزنش کنم.

مدیران باشگاه من را بهتر می شناسند و امیدوارم بیشتر هوای من را داشته باشند. با این وجود تردیدی در مورد آینده من وجود ندارد. من 100 درصد در یوونتوس می مانم."

در حالی که قرارداد بوفون با یوونتوس ژوئن 2013 به پایان می رسد، او قصد دارد بانوی پیر را به روزهای پرافتخارش برساند.

" فکر می کنم سال آینده می توانیم نتایج خوبی بگیریم. کونته به من زنگ زد و حرف های به من زد. من احساس می کنم بخشی از پروژه او هستم."
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
دیشب خواب دیدم که یووه قهرمان فصل 2011-2012 شده :x
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

الان یه خبر دیدم که ته دلم رو امیدوار کرد یعنی واقعا می شه:rolleyes:
راستی یه تشکر ویژه هم از داش جواد و حمید جان بکنم که توی این روزهای ناامید کننده خبر ها رو پوشش می دهند:cool:
---------------

15 روز سرنوشت ساز
calciopoli.jpg

ماجراهای کالچو پولی به روزهای حساس خود نزدیک می شود و آبه ته رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا در مورد شكايت يوونتوس و درخواست انيلى مبنى بر بازگرداندن اسكودتوهاى يوونتوس گفت :

" روز 30 ژوئن ( 15 روز ديگر ) تصميم نهايى گرفته خواهد شد ."

در همین رابطه دینو زوف گفت: "بازگرداندن اسكودتو به يووه ، نخستين گام براى ريشه كن كردن فساد خواهد بود."
گفتنی است سه شنبه ى آينده وكيل باشگاه يوونتوس با حضور در دادگاه ناپل ، متنى متشكل از 140 صفحه را كه به صورت مستند وقايع كالچوپولى در آن ثبت شده را به دادگاه ارائه خواهد كرد ، همچنين يوونتوس در حال بررسى درخواست غرامت هستند كه گفته ميشود تا 200 ميليون خواهد رسيد ، اين درخواست بلافاصله پس از اعلام بى گناه بودن يووه به دفتر فدراسيون و كميته المپيك ارسال خواهد شد .


دیشب خواب دیدم که یووه قهرمان فصل 2011-2012 شده :x

فکر کنم یه جورایی داره زودتر تابیر می شه:rolleyes::happy:
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
من موندم این ماروتا چه علاقه ای به این بازیکنای مفتی داره.
مگه 150 ملیون قرار نبود خرج کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
2mo5pow.gif

حالا انقد بازیکن در پیت میگیرن آخرش هم میگن لیست پره :( :( :(
ماروتای احمق
3ztzsjm.gif
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

موجی برای همیشه رفت. دیگه هیچی. همین. تنها نتیجه ای که میشه از این قضیه گرفت اینه که مافیا مال ما نیست.

ماروتا همچنان گیج میزنه. حاجی فتح ا.. خودمون اگه تو یووه بود تا الان مارادونا رو هم برای تیم پا به توپ کرده بود. این بابا کلا تو باغ نیس.

بارسلون داره هم سانچز رو میگیره و هم جوزپه روسی رو. سانچز امروز برای صحبت نهایی با حضور خود گواردیولا و مسئولان تیمشون جلسه دارند تا همه حرفها نهایی بشه. درباره جوزپه روسی هم باشگاهش گفته فکر میکنم بارسا ترتیبی میدهد که ما هم راضی شویم ولی وکیلش گفته درصد پایینی وجود دارد که بخواهیم بگزینه ای دیگر فکر کنیم اگر بارسا نشد در ایتالیا اینتر و یووه هستند. کلا خبر از رفتن سانچز به بارسا اونقدر زیاد هست که تقریبا قطعی هم عنوان میشه.

زنیت روسیه پیشنهاد سیزده میلیونی داده برای په په.

مارکتی در حال توافق نهایی با لازیو هست و یووه یهو وارد این قضیه شده که مارکتی رو برای ذخیره بوفون بگیره. این درحالی هست که لختشتاینر هنوز یووه ای نشده و این حرکت ممکنه باعث بشه که لازیو این بازیکن رو به ما نده.

کالچو 24 امروز زده منچستر قصد داره تا پیشنهادات رو برای فروش نانی بررسی کنه. یووه هم جزو متقاضی ها بوده.

در مورد بقیه خرید ها/ :
باستوس هنوز هیچی. خبر خاصی هم ازش نیست.
ووچینیچ ! هنوز احتمالش رو میدن بدبختانه.
جیلاردینو در صورتی که بازیکن بزرگ نگیرن احتمالا بررسی میشه.
نیمار هم که قبلا حرفش رو زدیم هیچی.
اگرو همچنان تو بگیر و نگیر هست. البته خیلی به خرید های رئال بستگی داره.
دیارا ممکنه بیاد یووه ولی هنوز هیچی قطعی نیست. اونم به خریدهای رئال بستگی داره.
هیگواین هم مثل دیارا.
و دیگه هیچی. کلا خبر خوب نداشتیم.

جی جی هم راستی عروسی کرد . حتما عکسهاش رو تو ف ی س دیدید.

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
خبر :
باستوس در استانه پیوستن به یووه هست
در طی مذاکرات نهایی در تورین باستوس ملی پوش برزیلی در استانه حضور در یوونتوس هست و کم کم به اولین خرید بزرگ نزدیک میشیم. این خرید میتونه اغازگر خوبی باشه و البته هنوز ستاره های خوبی هستند که بتونیم به خدمت بگیریم. رقم این قرارداد احتمالی 13 میلیون هست که دو میلیون هم پاداشهای احتمالی خواهد بود و جمعا میشه گفت به شرط موفقیت یووه پانزده میلیون.

از طرف دیگه میتونیم با گذر از اگرو به هیگواین خیلی امیدوار باشیم.
ضمنا سانچز کلا از دست رفت.

موفق باشید و به امید قطعی شدن این خرید و سپس ادامه راه.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
سلام دوستان

راستی یه تشکر ویژه هم از داش جواد و حمید جان بکنم که توی این روزهای ناامید کننده خبر ها رو پوشش می دهند:cool:
:blush::blush::blush:





يوونتوس بازيكنانش را حفظ مي‌كند

00030578.jpg


يوونتوس در راستاي حفظ و تقويت تيمش براي حضور قدرتمند در فصل آينده قصد دارد قرارداد بازيکنان قرضي خود را دائمي کند.


به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، الساندرو ماتري، فابيو کواليارلا، سيمونه په‌په و مارکو موتا بازيکناني هستند که فصل گذشته از تيم‌هاي ديگر به ترکيب بيانکونري اضافه شدند و با عملکرد خوبشان سران اين تيم را مجاب کردند آن‌ها را در اين تيم حفظ کنند.

در قرارداد هر چهار بازيکن، بندي وجود دارد که در صورت تمايل باشگاه يوونتوس مي‌توانند در اين تيم ماندگار شوند و اکنون سران بانوي پير با استفاده از اين بند مي‌خواهند بازيکنان فوق را در تيم نگه دارند. مبلغ قرارداد اين بازيکنان 37.5 ميليون يورو گزارش شده که نشان از اراده روساي اين باشگاه براي بازگشت به دوران اوج است. آن‌ها در پايان فصل گذشته با قرار گرفتن در رده هفتم جدول از راه‌يابي به ديدارهاي اروپايي فصل آينده باز ماندند.

باشگاه کالياري براي واگذاري الساندرو ماتري 15.5 ميليون يورو درخواست کرده که با موافقت يوونتوسي‌ها روبرو شده است. قرارداد قرضي کواليارلا از ناپولي که 4.5 ميليون يورو براي بيانکونري هزينه در بر داشته است، اکنون با 10.5 ميليون ديگر به قراردادي دائمي تبديل خواهد شد. سيمونه په‌په و مارکو موتا نيز با 7.5 و 3.5 ميليون يورو از اودينزه جدا شده و براي يووه به ميدان خواهند رفت.
قرارداد کواليارلا 3 ساله و قرارداد سايرين 4 ساله خواهد بود.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
چند روزی خبر نگذاشتم . در واقع خبر خیلی خاصی هم نبود.

- اول باید بگم که باشگاه قراداد چند تا از بازیکنان رو قطعی کرد. الساندرو ماتری با 15.5 میلیون و فابیو با ده و نیم میلیون با تیم دائمی امضا کردند که به نظر خودم خیلی گرون نیستند البته با توجه به قرار داد سه ساله شون. در کنار اینها و در کمال نا باوری قراداد موتا هم با 3.5 میلیون ثبت شد. و در ادامه په په هم قراداد سیزده و نیم میلیونی زنیت رو رد کرد و با هفت و نیم تو یووه موندگار شد. این یعنی چی؟ خب دیگه خودتون میدونید.

-در کنار این قضایا ما جووینکو رو هم از دست دادیم. جالبه که برای تمدید موتا 3/5 دادیم و برای از دست دادن مورچه اتمی فقط سه تا گرفتیم. اینم از این. البته در باره رفتن جووینکو باید بگم که وکیلش بسیار به نفع این بازیکن عمل کرد و باید در نظر گرفت که با خروج او از یووه و در شرایطی که یووه برای سالهای بعد دوباره اونو بخواد اون وقت این بازیکن میتونه مبالغ بسیار بهتری رو طلب کنه و وقتی باشگاه حاضر به همچین هزینه ای بشه دیگه پس طبیعتا اونو برای نیمکت نخریده.

-اما اگرو. سیتی پیشنهادی داده بالغ بر سی و هفت میلیون و یووه خواهان پرداخت سی میلیون هست. در حالی که اونها تو لیگ قهرمانان هستند و ما نیستیم. و اصل قضیه اینکه باشگاه مبدا خواهان 40 میلیون یوروست.


- پرونده سانچز هم همچنان باز مونده . بارسا تو بارسلون نتونست اونو راضی کنه و اون هم به اتریش رفت برای اردوی شیلی. البته مسئولین بارسا و زوبی زارتا برای راضی کردن او به اتریش سفر کردند ولی خب شاید هنوز یه ذره بشه امید داشت.

- همچنان روابط یووه و رئال برای انتقال دیارا ادامه داره و شرایط همون قبلی هاست. به اضافه اینکه اونها بیست میلیون خواستند و یووه همچنان قصد داره تا تخفیف بگیره یا سیسوکو رو با قیمت بالاتری بهشون بده و ... در نهایت تورین تخفیف میخواهد و لاسانا دیارا به انگلستان علاقمند تر است نسبت به ایتالیا.

- جوزپه روسی همچنان در تیر رس یووه هست تقریبا. ظاهرا بارسا و اینتر هم بدنبال این ستاره امریکایی-ایتالیایی هستند. در این مورد گفته میشه که یووه قصد داره که اگرو رو بگیره و اگر از اونجا نا امید بشه همون بودجه رو برای روسی خرج خواهد کرد.


-در مورد بودجه خرید ظاهرا باز هم یووه مبلغ خودش رو شارژ کرده. خب ما یه سقفی رو داشتیم که برای نقل و انتقالات خرج کنند اما با خرید های نه چندان مهم و بزرگی که یووه داشت این مبلغ کسر شده بود که مجددا شارژ شده و الان با پول قبلی ما صد و بیست میلیون رو برای خرید بازیکن در اختیار داریم.


- در مورد مهاجم باید یه نکته هایی رو بگم. ماتری و فابیو دائمی شدند و هنوز یاکینتا و امائوری رو رد نکردیم برن. این 4 تا. الکس هم هست 5 تا. تونی رو هم که همچنان داریم این 6 تا. حالا با این حال ما دنبال یه مهاجم بزرگ هستیم به ارزش بالا که خب باید رخ بده . در این بین حرف از ووچینیچ و پالادینو و جیلاردینو و ... هم میشه که باید بگم کلا این خرید های سطح غیر بالا رو نباید جدی گرفت و فکر نمیکنم انجام بشه مگر اینکه باز باشگاه شیرین بکاره :دی وگرنه ما ماتری و فابیو رو داریم که از امثال ووچینیچ بهتر هستند. مهاجم بزرگ میخواهیم. تو همین راستا رم برای مهاجمش بیست میلیون رقم تعیین کرده. :دی



-ظاهرا امریکایی های پولدار بخواهند توری رو هر ساله در تورنتو ترتیب بدهند و تورنمنت 4 جانبه داشته باشند. با توجه به خرید رم این تیم پایه ثابت باشه و سه تیم خوب اروپایی دیگه هم اضافه بشه. ظاهرا امسال یووه و چلسی خواهند بود و تیم دیگه معلوم نیست. البته این ها فقط پیشنهاد شده و هنوز کسی تایید نکرده.


-در مورد نیمار / ظاهرا باشگاه گفته که او تصمیم گرفته تا پایان قرارداد یعنی دو سال دیگه تو سانتوس بمونه و این در حالی هست که از میان هفت باشگاه بزرگی که برای او دست بکار شده اند ما فقط دو باشگاه رئال و چلسی رو همچنان در نظر داریم.

image.php
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
- در مورد مهاجم باید یه نکته هایی رو بگم. ماتری و فابیو دائمی شدند و هنوز یاکینتا و امائوری رو رد نکردیم برن. این 4 تا. الکس هم هست 5 تا. تونی رو هم که همچنان داریم این 6 تا. حالا با این حال ما دنبال یه مهاجم بزرگ هستیم به ارزش بالا که خب باید رخ بده . در این بین حرف از ووچینیچ و پالادینو و جیلاردینو و ... هم میشه که باید بگم کلا این خرید های سطح غیر بالا رو نباید جدی گرفت و فکر نمیکنم انجام بشه مگر اینکه باز باشگاه شیرین بکاره :دی وگرنه ما ماتری و فابیو رو داریم که از امثال ووچینیچ بهتر هستند. مهاجم بزرگ میخواهیم. تو همین راستا رم برای مهاجمش بیست میلیون رقم تعیین کرده. :دی

image.php

روزی بود که متری اومد توی این باشگاه جواد گفت بازیکن خوبیه.اما اینا بازیکن های موقت ما هستند.
جالبه که الان به دایمی شدنش راضی مون کردن.
جالبه.اینا دنبال ووچینیچن.واقعا تو مغذم نمیتونم جاش بدم.
اون تیکه ای هم که سبز کزدن دیگه واقعا نوبره.برا یه مهاجم که حتی من در حد رم هم نیمدونم 20 تا خستن.
جواد جان ماروتا از این شیرین کاری ها کم انجام نداده ها!!!:)
 
بالا