• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
یووه هم مثل اینکه میخواد روسی رو بخره

جوزپه ماروتا: یوونتوس به دنبال جوزپه روسی است

full_left_column_Villareal.jpg

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس، تایید کرد که این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن جوزپه روسی، مهاجم ویارئال است اما افزود که این تنها خرید باشگاه تورینی نخواهد بود.

پیش از این فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه مهاجم 24 ساله ایتالیایی، نیز گفته بود که باشگاه یوونتوس برای خرید این بازیکن دست به کار شده است، در حالی که روسی تا سال 2016 با ویارئال قرارداد دارد.

ماروتا برای خط حمله تیمش چندین گزینه مختلف در نظر دارد و البته همچنان وضعیت سرخیو آگوئرو، مهاجم 45 میلیون یورویی اتلتیکو مادرید را بررسی می کنند.

او در گفتگو توتو یووه گفت:" روسی؟ بله، ما به دنبال به خدمت گرفتن او هستیم اما بازیکنان دیگر را نیز در نظر داریم.

ما بدون تعلل کار می کنیم اما روی اهداف مختلفی تمرکز کرده ایم."

از بارسا هم به عنوان یکی از مشتریان روسی یاد می شد اما پاستورلو اعلام کرد که این باشگاه حاضر به پرداخت 30 میلیون یورو برای خرید او نیست.
گفته می شود یوونتوسی ها برای خرید روسی حاضرند علاوه بر پرداخت 25 میلیون یورو، فیلیپه ملو را نیز به ویارئال بدهند.

کجایین شما یووه ای ها داش جوادها:rolleyes:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

یووه هم مثل اینکه میخواد روسی رو بخره

کجایین شما یووه ای ها داش جوادها:rolleyes:

چاکریم داش نوید :happy:

بله گفتن اگه اگرو نشد روسی رو یوونتوسی می کنن , من که بیشتر از اگرو بهش اعتقاد دارم بازیکن فوق العاده ای هست و همچنین قیمتش هم از اگرو پایین تره:D

//

اما همون طوری که خبر دار شدید فابیو کاناوارو هم به دلیل مصدومیت شدید از فوتبال خداحافظی کرد و کاپیتان هم در حرکتی زیبا اون رو ستایش کرده :
--------------

نامه سرگشاده دل پیرو به کاناوارو
34756367820140860900.jpg

«باید سر پا ایستاد و برای تو کف زد». الساندر دل پیرو برای بازنشستگی کاناوارو، نامه ای سرگشاده نوشت:«هر کسی که این ورزش را دوست دارد باید سر پا بایستد و برای تو کف بزند».

بازیکن سال جام جهانی 2006 و برنده جایزه توپ طلا، دبه علت مصدومیت شدید زانوی چپش، تصمیم گرفت در 37 سالگی از فوتبال خداحافظی کند. گفته می شود او در روز 9 ژولیه، درست 5 سال بعد از روزی که جام قهرمانی سال 2006 را بالای سر برد، از فوتبال خداحافظی کرد.

دل پیرو در وب سایت رسمی اش چنین نوشت:«برای کسانی که آن شب در برلین با ما در زمین مسابقه بودند، همه کسانی که برای تیم زحمت کشیدند، گریه کردند و جشن گرفتند، چه چند متر و چه چند کیلومتر از هم دور باشیم، و برای «آتزوری» و همه ایتالیایی ها، 9 ژولیه یک روز معمولی نیست.

اینکه کاناوارو، کاپیتانی که جام جهانی 2006 را در تاریخ 9 ژولیه در آسمان برلین بالای سر برد، این روز را برای خداحافظی انتخاب کرده، تصادفی نیست. من و فابیو دوستان خیلی نزدیکی هستیم، به دلایل شخصی و حرفه ای. او یک هم تیمی فوق العاده و بهترین گزینه برای دوستی مادام العمر است.

ما در تمام مسافرت های «آتزوری» با هم بودیم، البته در سال های 2004 تا 2006 و فصل 10-2009 هم هر دو جزو راه راه پوشان تورین بودیم. او در تیم ملی کاپیتان من بود، من در یونتوس کاپیتان او بودم...چه زوجی.

فابیو متشکرم. همه کسانی که عاشق این ورزش هستند باید سر پا بایستند و برای تو کف بزنند، همانطور که 5 سال پیش در آن شب به یاد ماندنی این کار را کردند.»
الساندرو

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود
من یه چندین روزی بیشتر هست که اینجا سر نزدم. بخدا پیش وجدان خودم هم شرمنده ام :دی
مرسی از داش جواد که چراغ رو روشن نگه میداره. بالاخره داش جواد دیگه.
و درود بر تو نوید عزیز که یه مرد خوش احساس و با تعصب هست حتی در قالب یه میلانی :دی نوید جان خیلی ممنون داداش.

ایشا... با خبرهای خوب کنار هم جشن بگیریم
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
خب اینم یک خبر خوب برای یووه ای ها
کم پیداین بابا شما هم
:(

مدیر برنامه های جوزپه روسی: او به زودی به یوونتوس خواهد پیوست


فدریکو پاستورلا مدیر برنامه های جوزپه روسی مهاجم ایتالیایی ویارئال از پیوستن این بازیکن به یووه مطمئن است.
مسئولان یوونتوس که از جذب سرخیو آگوئرو ناامید شدند قصد دارند قصد دارند هر طور که شده روسی را به خدمت بگیرند. یوونتوس امیدوار است قبل از سفر به آمریکا برای برگزاری اردوی پیش فصل انتقال روسی را قطعی کند.
پاستورلا می گوید:" انتقال روسی در چند روز آینده قطعی خواهد شد. روسی بازیکن بزرگی است و می خواهد ویارئال را به مقصد یووه ترک کند. همه چیز تا اینجا خوب پیش رفته و به زودی روسی را با پیراهن یوونتوس خواهیم دید."
روسی 24 ساله تا سال 2016 با ویارئال قرارداد دارد و به نظر می رسد یوونتوس می خواهد رقم 30 میلیون یوروی درخواستی باشگاه اسپانیایی را برای به خدمت گرفتن او پرداخت کند. گفته می شود یووه دستمزد سالانه 6 میلیون یورویی به روسی پرداخت خواهد کرد.
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
کوتاه از یووه:

قرارداد تیاگو منذر فسخ شد
امکان بازکشت کاسرس به یووه نوع بازی کاسرس باسیستم کونته هم خوانی دارد
یوونتوس در آستانه خرید آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی لورکوزن، قرار دارد. جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یووه، امروز به آلمان می رود تا این انتقال را نهایی کند.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، از تلاش باشگاه یوونتوس برای خرید جوزپه روسی، حمایت کردخوشحالم کونته در یووه است
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
لحظاتی پیش جلسه ی مدیر برنامه های ارتور ویدال بازیکن شیلیایی باشگاه لورکوزن و مدیران باشگاه یوونتوس به پایان رسید. شبکه ی اسکای اسپورت نیز به صورت زنده این جلسه را پوشش می داد.

به گزارش شبکه ی اسکای در نهایت دو طرف به توافق نهایی دست پیدا کردند و ارتور ویدال در ازای مبلغ 12 میلیون یورو با قراردادی 5 ساله و دسمتزد سه میلیونی راهی یوونتوس شد.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
مخلص اقا نوید
رضا جان دمت گرم/ آیدی جدید مبارک باشه.
همچنان در موجی از نبودن بسر میبرم :دی از یکشنبه قول مردونه که باشم.
جواد جان داداش شما کجایی؟ هر جا که نباشی اینجا رو باید باشی. اومدی یه پست بذار خیال من راحت باشه.

رضا جان خبرت خوب بود و مرسی. به امید موفقیت و یار گیری موفق تر.

یوونتوس دوست دارم خدا تا هر چی که بشه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من هم اول یه تشکر ویژه از نوید جان و رضا جان برای خبرهای خوبشون بکنم و یه تبریک هم برای آی دی رضا جان بگم که با آواتار زیباش کاملش کرده ( راستی یه عکس فتوشاپی بزرگ هم من از این آواتار دیدم که بعدا می گذارم :دی )

چاکرم داش جواد , من هستم ولی خوب زیاد پست نمی دم یه کمی رفتم توی مرخصی بیشتر خبر ها رو دنبال می کنم ;)

گویا فلیپه ملو هم داره می ره گالاتاسرای ترکیه:دی

Felipe Melo proche de Galatasaray

راستی الان یه خبر دیدم که نوشته بود بعد از جذب روسی و ویدال ؟ مگه ما با روسی تموم کردیم؟ اینم خبر کاملش که البته در مورد معاوضه ی بونوچی با وارگاس هست:

-------
معاوضه ی بونوچی با وارگاس ! خرید کیائر
bonuccinew.jpg

سران باشگاه یوونتوس در نظر دارند سیمونه کیائر بازیکن 22 ساله ی دانمارکی باشگاه ولفسبورگ را به تورین منتقل کنند و در طرف مقابل لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی خود را واگذار کنند.

یوونتوس بعد از توافق نهایی با ویدال و روسی در خطوط میانی و حمله اکنون چشم به خرید یک مدافع جدید دارد و کیائر مهم ترین هدف سران یوونتوس برای خرید می باشد. کیائر جوان سابقه ی بازی در باشگاه های ایتالیا و تیم پالرمو را در پرونده دارد.

در طرف دیگر یوونتوسی ها علاقه ی زیادی به وارگاس بازیکن پرویی باشگاه فیورنتینا دارند و ماروتا تصمیم دارد بونوچی را به فیورنتینا واگذار کند و در ازای وی وارگاس خوش تکنیک را به تورین منتقل کند.

مذاکرات سران دو باشگاه یوونتوس و فیورنتینا برای انتقال وارگاس طی روزهای گذشته ادامه داشته و ماروتا در تلاش است وارگاس را به دستور کونته برای سیستم 4 - 2 - 4 خریداری کند.

image.php
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
من چاکر جواد ها هم هستم.ممنون از نوید.کلا چن وقتی زیاد فروم نبودم.روبرا هم نبودم:D
جواد قول بده زودتر به صورت فیکس برگردی :D
جواد تو هم خبر بزار دیگه :D
اومدم این خبر رو بزارم که جواد جون گزاشتش.
آره انگار با روسی به توافق کامل رسیدم.دوسش دارم بازیکنیه که توانایی های زیادی داره :D
ولی بریم سر اصل مطلب : اقا این کیجایر رو بگیرین.خوب دفاعیه.جوونه جای پیشرفتشم زیاده.من خودم با بونوچی مشکلی ندارم اما کیجایر رو ترجیح میدم. ;)
وارگاس رو هم درس حسابی نمیشناسم

@ جی وی دی : جواد این قرار نبود بشه رضا!!!! این picturicchiue قرار بود بشه که یه از خدا بی خبری ثبتش کرده بود :((((((((((((((((((((((( انقدر فحشش دادم :(
@جواد : همین بالایی ها :D فقط اون عکس فوتوشاپی رو مارو نفروش :p
 
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
رسمی : فلیپه ملو با 1.5 میلیون یورو به گالا پیوست

بر اساس اعلام رسمی سران باشگاه گالاتاسرای ترکیه فلیپه ملو هافبک برزیلی بانوی پیر با قرارداد قرضی یک ساله به مبلغ 1.5 میلیون یورو راهی تیم ترکیه ای شد و فصل اینده در ترکیه توپ خواهد زد.

باشگاه یوونتوس نیز طبق تایید این خبر شرایط واگذاری ملو به تیم ترکیه ای را اعلام کرد که بر این اساس ملو با مبلغ 1.5 میلیون يورو به صورت قرضی راهى تركيه شده و تیم گالاتاسراى طى سه مرحله و تا پايان فصل آينده اين مبلغ ر پرداخت ميكند.

در ضمن این باشگاه تا تاریخ 21 می 2012 حق خرید ملو را با مبلغ 13 میلیون یورو در اختیار دارد.

گفتنی است گالاتاسرای متعهد شده که تابستان فصل بعد (2012) ملو را خریداری کند و سران یوونتوس به دلیل عدم بودجه ی کافی تیم ترکیه ای وی را به مدت یک فصل قرضی به انها داده تا بتوانند در فصل اینده ملو را به صورت کامل خریداری کنند.
 
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
بازیکن جدید یوونتوس وارد شهر تورین شد

سرانجام مذاکرات ماروتا مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ثمر بخش بود و ارتورو ویدال بازیکن 24 ساله ی باشگاه لورکورن با سران یووه به توافق رسید و فصل اینده با پیراهن بانوی پیر توپ خواهد زد.

بازیکن تیم ملی شیلی ساعاتی پیش وارد شهر تورین شد و جمعه در تست های پزشکی باشگاه شرکت خواهد کرد و پس از امضای قرارداد نهایی با تیم یوونتوس برای گذراندن تعطیلات کوتاه مدت تابستانی تورین را ترک خواهد کرد.

ویدال در تست های پزشکی حضور پیدا کرد

شب گذشته ارتورو ویدال ستاره ی شیلیایی باشگاه لورکورن آلمان در شهر تورین مستقر شد و بر اساس گزارش وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس ساعاتی پیش در کلینیک Fornaca di Sessant در تست های پزشکی باشگاه یوونتوس حضور پیدا کرد و آزمایشات پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

گفتنی است ویدال به زودی قرارداد رسمی خود را با باشگاه یوونتوس امضا خواهد کرد.
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
وارگاس و ووچینیچ در لیست کونته برای تقویت خط حمله

اینکه تیمی قدرتمند با خط حمله ای زهردار داشت برای کونته اهمیت زیادی دارد. در ترکیب بیانکونری مهاجمین گلزن و بزرگی می بینیم اما مربی برای تکمیل شدن این خط در لیست خود نام دو مهره دیگر را اضافه کرده تا ماروتا برای خرید یکی از انان اقدام کند.

مارک ووچینیچ به همراه وارگاس نام دو مهاجمی هستند که در لیست بیانکونری برای اضافه شدن به خط حمله این تیم دیده می شوند. هر چند که با پیوستن احتمالی روسی به یووه نیازی به این دو نیست اما نمی تواند در فوتبال از اتفاقاتی که هر لحظه ممکن است روی دهد گذشت.

بنابر این ماروتا برای مذاکره با سران رم و فیورنتینا وارد عمل خواهد شد هر چند که رمی ها حاضر به فروش ووچینیچ نیستند اما این مهره برای جالوروسی ماندن انگیزه ای ندارد و به جدایی فکر می کند.

وارگاس نیز توجه کونته را به شدت به خود جلب کرده، مهاجمی موقعیت شناس که به خوبی به گلزنی فکر میکند و از شم گلزنی بالایی برخوردار است.

پ ن : از سانچز آگرو ایگواین رسیدیم به ووچینیچ.مهاجم درجه.ای خدااااااااااااا :(
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
مدیربرنامه های روسی پیشنهاد یووه و آرسنال را بررسی می کند

صرف شام پاستورلو ؛ مدیر برنامه های روسی به همراه مدیر ورزشی ویارئال خبر می دهد که به زودی باید منتظر انتشار جدایی جوزپه روسی و این تیم اسپانیایی باشیم. منابع اسپانیایی خبر میدهند این جلسه با موافقت طرفین به پایان رسید و به نظر میرسد که جدایی روسی از ویارئال در این تابستان حتمی ست.

روسی در خصوص آینده اش گفت: نمی دانم تازه از تعطیلات برگشتم هر سوالی که دارید را از پاستورلو بپرسید.

مدیر برنامه های روسی ضمن تایید مذاکره با سران ویارئال برای ترک این تیم گفت: تصمیم نهایی را به زودی می گیریم. اینکه یووه به او علاقه دارد کامل مشخص است این تیم سال هاست که به دنبال روسی ست و این مهره نیز از این بابت خوشحال، اما نمی دانیم. پیشنهاد ارسنال را نیز به دقت بررسی خواهیم کرد.

به هر حال به تیفوسی های یووه نیز فکر می کنیم تیمی که با کونته می تواند برنامه هایی که دارد را به نتیجه برساند.


پ ن : ما رو گرفته؟یا خودشو اسکل کرده؟بازار گرمی میکنه؟
 
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
کیائر یا کاسرس برای تقویت خط دفاع
برای تقویت خط دفاعی می توان به خرید یک مهره دیگر توجه داشت. برای یووه داشتن خط دفاعی مستحکم و قدرتمند به اندازه داشتن خط حمله ای گلزن و زهردار قابل توجه است. گفته می شود در لیست نفرات مورد نظر کونته برای خط دفاع نام کاسرس و کیائر دیده می شود. دو مدافعی که یوونتوسی ها تلاش خواهند کرد یکی از انان را جذب کنند.

مهره ای ارزشمند که بتواند در قلب تیفوسی ها جای گیرد و هواداران را از نمایششی که ارائه می دهد راضی کند. انتونیو کونته چنین اعتقادی دارد و تاکید می کند بازیکنان یووه باید چنین باشند و لذت از فوتبال را به تیفوسی ها هدیه دهند.

حالا از میان کاسرس و کیائر کدام می تواند چنین حسی را به هواداران و مربی هدیه دهد را کونته تشخیص خواهد داد.

سیمون کیائر که از تابستان گذشته توجه بیانکونری را به خود جلب کرده امسال به یووه نزدیک تر شده اما ارزش او 5/12 میلیون یورو اعلام شده و باید دید یوونتوسی ها از میان کاسرس که روزگاری در یووه بود و ندرخشید و وی کدام مهره را انتخاب خواهند کرد.


پ ن : همین کیجایر خوبه.بخرین دیگه :D

پ ن:جوادا میشه خواهش کنم از حالت اینویز دراین؟:D
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
رسمی: ویدال بیانکونری شد

ارتور ویدال ستاره شیلیایی لورکوزن پس از شرکت در تست پزشکی، دقایقی پیش با بیانکونری قراردادی رسمی امضا کرد تا پایان سال 2016 بیانکونری بماند.

پس از توافقات به دست امده میان ماروتا و مدیر برنامه های این مهره، سران لورکوزن نیز با این جدایی موافقت کردند و ویدال یوونتوسی شد تا یکی قول های مدیران برای اوردن بازیکنان بزرگ عملی شود.

به این ترتیب ارتور پس از بازگشت یووه از تور امریکا – کانادای خود به تیم کونته اضافه خواهد شد. قراداد او 5 ساله و به ارزش 5/10میلیون یورو و با دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو منعقد شده. به نظر می رسد او یکی از مهره تاثیر گذار یووه در سیستم کونته باشد و این مربی به او اعتقاد زیادی دارد.
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
ویدال تو رادار ونگر هم بود! پس بازیکن خوبی خریدین :دی
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
ویدال تو رادار ونگر هم بود! پس بازیکن خوبی خریدین :دی

:D
امیر جون من نمیدونم چرا هر بازیکنی میخوایم بگیریم یه سر تو رادار ونگر هم میاد :p
روسی هم انگار تو رادار شماس :D
راستی بازیکن مورد علاقتونم رفت گالاتاسرای
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
روسی هم انگار تو رادار شماس
راستی بازیکن مورد علاقتونم رفت گالاتاسرای
روسی کیه بابا! ما رو کریم کار کردیم:دی
این گالاتاسرای هم کلا رو بازیکنای آرسنال علاقه مند هست! حالا کدومشو میگی؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

روسی کیه بابا! ما رو کریم کار کردیم:دی
این گالاتاسرای هم کلا رو بازیکنای آرسنال علاقه مند هست! حالا کدومشو میگی؟

فکر کنم رضا فلیپه ملو رو میگه , بازیکن بدی نبود با 12 تا اومد یووه با 1.5 تا از یووه رفت به این می گن ضرر
 
بالا