• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امشب بازی دوستانه داره یووه!؟
يوونتوس ? - ? نوتس كانتري

آره حمید جان بازی افتتاحیه ورزشگاه جدید یووه هستش ولی فعلا هنوز شبکه خوبی برای دیدن بازی معرفی نشده

فعلا شبکه یوونتوس با اسکای اسپورت 1 بهترین شبکه ها هستن البته برای کسانی که اکانت این شبکه ها رو دارن.

+

این شبکه اینترنتی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran

سلام دوست من

ورودتون را به سایت پرشین تولز و تاپیک یووه خوش آمد می گم :happy:

فقط اگر می شود لطف کنید نوشته هایتان را فارسی توی تاپیک بگذارید , ممنونم:blush:
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
توقف يوونتوس در شب افتتاح ورزشگاه جديد

تيم فوتبال يوونتوس در ديدار دوستانه مقابل قديمي‌ترين تيم فوتبال جهان در ديداري که به مناسبت افتتاح ورزشگاه جديد تيفوسي‌ها برگزار شد، به تساوي دست يافت.

00008769.jpg


ورزشگاه جديد يوونتوس که با ظرفيت 41 هزار نفر روز گذشته نخستين بازي در آن برگزار شد، ميزبان ديدار تيم‌هاي يوونتوس نوتس کانتي بود که در پايان اين ديدار با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

باشگاه نوتس کانتي اولين باشگاه رسمي فوتبال در جهان به شمار مي‌رود. گفته مي‌شود باشگاه يوونتوس رنگ راه راه سفيد و مشکي لباسش را از اين تيم الهام گرفته است.

لوکا توني در اين ديدار توپ برگشتي دفع شده از ضربه پنالتي را به گل اول بازي تبديل کرد اما لي هيوز سه دقيقه مانده به پايان بازي با ضربه از فاصله کم بازي را به تساوي کشاند.

ورزشگاه جديد يوونتوس که با نام يوونتوس آره‌نا روز گذشته رونمايي شد، بر خلاف ساير ورزشگاه‌هاي ايتاليا پيست تارتان دووميداني ندارد و تماشاگران همانند استاديوم‌هاي انگليس، کاملا به زمين چمن نزديک هستند.

باشگاه يوونتوس تا قبل از سال 1903 پيراهن يکدست بنفش داشت که پس از اين تاريخ جان سويج، بازيکن انگليسي اين تيم سران باشگاه را متقاعد کرد که از پيراهن سفيد و مشکي همانند نوتس کانتي استفاده کنند.


باشگاه نوتس کانتي در سال 1862 تاسيس شده و قديمي‌ترين باشگاه تاريخ فوتبال جهان به شمار مي رود.
_______________________

فکر کنم لباس قدیمی یووه ، صورتی بوده نه بنفش. درسته؟
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام/

خب استادیوم جدید هر چه با شکوهتر افتتاح شد و واقعا چقدر با شکوه بود. توضیحات بیشتر رو باید بعد و مفصل داد . فقط دوست دارم اشاره کنم به اون صحبتهای الکس و اشکهای لیپی و ذوف و ... که واقعا مو به تن ادم سیخ میشد.
حتما لینکهای ویدیویی رو به تدریج خواهیم داشت و یه قولهایی هم از جواد داداش داشتیم:دی کلا در اینده نزدیک همش رو همینجا خواهیم داشت.

بازی که باز مالی نبود :دی/ مشکل داریم این فصل هم مشکل با این روحیه مخصوصا. روح این تیم رو باید زنده کرد. هافبک ها درگیر و جنگنده نیستن. فنی و طراح و خوش فکر هم نیستن. باید دید با داشتن الیا پیرلو و ویدال چه خواهیم کرد. این بازی خیلی جدی نبود و تیم هم همش تعویض داشتو شکل نگرفت ولی خب .. نمیدونم چی بگم!


به دوست عزیز و جدیدمون feri khan هم خیلی خوش آمد میگم. forza juve.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

27885592155634281162.jpg

امروز و از تقریبا یک ساعت دیگر ( 15:00 ) بانوی پیر در ورزشگاه فوق مدرن خود در اولین بازی فصل به مصاف پارما می ره , امیدوارم امسال یووه به همراه کونته سال زیبایی رو برای هواداران خودش رقم بزنه :cool:

خوب درباره افتتاحیه ورزشگاه هم باید بگم که من مراسم رو رکورد کردم که البته کمی ویدوش تیک داره ولی خوب دیدنش خالی از لطف نیست من سعی می کنم در اولین فرصت تیکه هایی از اون رو با کم کردن حجم در همینجا قرار بدم.;)

چند تا عکس از ورزشگاه جدید و مراسم
01
02
03
04
05
06
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
تبریک میگم ورزشگاه قشنگی ساختین
ایشالا تو این ورزشگاه همیشه ببرین بجز بازی با میلان:دی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

با تشکر از نوید عزیز برای ارزوی خوبش برای ما اما + میلان :دی

و جواد داداش ما منتظریم وعده ها عملی بشه :دی خسته شدن این مردم از بس قول شنیدن/ :lol:

و اما بعد..
مشت اول و ما زدیم محکم هم زدیم :دی تبریک میگم به همه یوونتوسی ها و به امید اینکه تو این ورزشگاه کاپ بگیریم و به اوج برگردیم.

به ادامه همکارم توجه بفرمایید :دی

17047411159220173750.png
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب با یک بازی قشنگ و زیبا رفتیم به جنگ سری آ :دی ( قافیه دار شد )
تبریک می گم به همه یوونتوسی های عزیز
----------

شروع رویایی در استادیوم جدید ( یوونتوس 4 - 1 پارما )
teamnew7.jpg

یوونتوس با هدایت انتونیو کونته در اولین دیدار رسمی خود با 4 گل تیم پارما را در هم کوبید اما جدا از نتیجه که برای شروع کار فوق العاده بود نمی توان از تیم شدن یوونتوس به سادگی گذشت.

یوونتوس در این دیدار به معنای واقعی تیم بودن را معنا کرد و شاگردان کونته 90 دقیقه ی بدون نقص را پشت سر گذاشتند و هیچگاه دست از حمله و نمایش ایده ال بر نداشتند

یوونتوس کونته در نیمه اول با اختلاف بسیار زیادی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و در مقابل تیم پارما با حضور مورچه ی اتمی حتی یک بار نیز به دروازه ی یووه نزدیک نشد و بسیار بی خطر چهل و پنج دقیقه ی اول را پشت سر گذاشت.

حضور پیرلو و مارکیزیو به عنوان دو هافبک مرکزی یوونتوس نقطه ی برتری شاگردان کونته بود و این دو نفر نفر به خصوص پیرلو نظم خاصی را به بازی یووه داده بودند و این موضوع باعث شده بود تا پاسکاری منظمی را از تیم یوونتوس شاهد باشیم.

در قیاس با سال های گذشته پاسکاری یوونتوس بسیار بهتر شده و بازیکنان بسیار راحت یکدیگر را پیدا می کنند و پیرلو در این میان نقش جادوگر یووه را بازی می کند و کارهای ترکیبی بازیکنان قابل ستایش است.

در 16 دقیقه ی بازی پیرلو ستاره ی یووه در نیمه ی اول با پاس فوق العاده ی خود موقعیت مناسبی را برای لختشتاینر مدافع سوئیسی یووه فراهم کرد و و این بازیکن با حرکت بدون موفق شد اولین گل یووه در ورزشگاه جدید را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه ی اول متری دیگر مهاجم یووه موفق شد دروازه ی میرانته را برای دومین بار باز کند اما داور به اشتباه افساید وی را اعلام کرد که این موضوع اعتراض هواداران را به دنبال داشت.

نیمه ی دوم اوج نمایش یوونتوس در این دیدار بود و یاران بیانکونری در چهل و پنج دقیقه ی دوم بسیار دیدنی و نمایشی بازی کردند تا اولین دیدار رسمی در ورزشگاه جدید یوونتوس با نتیجه ای پر گل به پایان برسد.

کونته که همواره بر سیستم های هجومی تاکید دارد در نیمه ی دوم دست به تغییراتی زد و کراسیچ - ویدال و ووچینیچ را به بازی فرستاد تا نمایش هجومی یووه شکل تازه ای به خود بگیرد.

در 58 دقیقه ی بازی الکس دل پیرو با حرکات دیدنی خود سیمونه په په را صاحب توپ کرد و هافبک یووه با ضربه ای دیدنی گل دوم یوونتوس را وارد دروازه ی پارما کرد.

ویدال شیلیایی که اولین دیدار خود را با پیراهن یوونتوس برگزار می کرد بعد از ورود به میدان و در 73 دقیقه ی دیدار با شوت از راه دور برای سومین بار دروازه ی میرانته را باز کرد تا برتری شاگردان کونته نثبیت شود.

گلزنی های یوونتوس تمامی نداشت و در 83 دقیقه ی بازی بر روی همکاری پیرلو و مارکیزیو یکی از زیباترین گل های سری آ به ثمر رسید و کلودیو مارکیزیو هافبک با استعداد یووه با ضربه ای دیدنی چهارمین گل یوونتوس را به ثمر رساند.

بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد که مورچه ی اتمی در یکی از معدود فرارهای خود به سوی دروازه ی یووه موفق به گرفتن ضربه ی پنالتی شد و خودش با قرار گرفتن پشت ضربه ی پنالتی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا در نهایت یوونتوس با برتری شیرین 4 - 1 این دیدار را به پایان برساند.

image.php
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
وای.حلاصه ی بازی رو دی ال کردم الان.عالی بودیم عالی.چه گلی زده مارکیزیو.
تیم فوق العاده بود کلا.
عمو ویدال هم یه گل زده :پی خیلی دوسش دارم
پیرل. هم خدا بود!!!خدا!!!!بهترین بازی عمرش رو به حرات میشه نامگزاری کرد.در حد یه فرشته!!!
متری هم گلش سالم بود که داور افساید گرفت.یه تیرک هم زد
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
آقا تبریکات ما رو هم پذیرا باشید. برای شروع عالی بود. دعا می کنیم امسال جام بیاد پیش خودمون

شاد و پیروز باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب فعلا به لطف بازی خوب و پر گلمون , در صدر جدول سری آ ایستادیم و امیدوارم که هرگز به این راحتی پایین نیایم:happy:
و نکته مثبت دیگه روحیه بالای بازیکنان تیم هستش :cool:
اما چند خبر از سایت
----------------

18 سال سیاه و سفید بودن، از امروز شروع شد
alex6.jpg


داستان او از امروز شروع شد، داستان بیانکونری بودنش، داستان یک اسطوره و یک پرچم دار واقعی که در تمام طول حیات ورزشی اش به این پیراهن چه در اوج و چه در روزهای ناخوش وفادار ماند. عمر 18 سال بیانکونری بودن الساندرو دل پیرو از 12 سپتامبر سال 1993 شروع شد و امروز سالگرد نخستین بازی این مهره ارزشمند با پیراهن یوونتوس است. یک سالگرد زیبا برای کاپیتان

12 سپتامبر 1993 دیدار یوونتوس برابر فوجا که با تساوی یک بر یک دو تیم تمام شد، دیداری که الکس جانشین ستاره ان سال های یووه، راوانلی شد و خود را به عنوان یک استعداد به جای فوتبال ایتالیا نشان داد. در ان شب همه از این جوان به شایستگی نام بردند و تراپاتونی از تکنیک و کیفیت بازی او گفت.

حالا از ان روز 18 سال می گذرد، 18 سال همراه با 20 جام قهرمانی، 52.719 دقیقه بازی، 769 تعداد بازی با پیراهن بیانکونری، 315 گل زده و شماره دهی که بر تن اوست.

شاید این اخرین فصل حضور او در یووه باشد و شاید .... به هر حال او چه در یووه باشد و چه از دور یووه را دنبال کند یک یوونتوسی تمام عیار و وفادار است که تیفوسی ها امیدوارند پس از اتمام دوران بازیگری اش در کادر مدیریت باشگاه ببینندش.

الساندرو موفق باشی ، به امید پیروزی ها و شادی های بیشتر در کنار یوونتوس


پیرلو دوران جدیدی از فوتبالش را تجربه می کند
buffon2.jpg

سال هاست با او هم تیمی ست، اما نه در یک تیم باشگاهی، بلکه با پیراهن اتزوری. این دو در کنار هم روزهای بزرگی را در فوتبال ایتالیا پشت سر گذاشتند، روزهایی به یادماندنی همراه با شادی بالا بردن جام قهرمانی رقابت های جام جهانی 2006. اما حالا رقابت باشگاهی را کنار گذاشتند و برای یک تیم و پیروزی یووه تلاش می کنند.

اندره ا پیرلو به یووه امد تا در کنار جیجی بوفون، پیروزی یوونتوس را تضمین کند. سنگربان بیانکونری که از نخستین نتیجه تیمش راضی ست در خصوص نمایش عالی پیرلو مقابل پارما گفت

" زمانی که اندره ا به من گفت که شاید به یووه بیاید این مسئله برایم کم و بیش خوب بود اما حالا عالی ست. پیرلو بازیکنی ست که در بهترین شرایط به سر می برد، ارزشش بسیار بالاست و می تواند یک تضمین به حساب اید. او دوره جدیدی از فوتبالش را اغاز کرده.

دیروز زمانی که او را در زمین دیدیم فکر کردم که خدا وجود دارد زیرا واقعا او بسیار عالی و اماده بازی کرد. "

بوفون همچنین به تابستان و تشکر از گالیانی اشاره می کند " این تابستان زمانی که گالیانی را دیدم از او تشکر کردم و گفتم از تو ممنونم به این دلیل که به دنبال یک قهرمان برای توازن در میانه میدان و در دست گرفتن قدرت در زمین نیاز داشتیم. "


اينجا 29 اسكودتو است
andrea1.jpg

يك شروع خوب براي مجموعه اي قديمي و پرافتخار. يوونتوس در خانه اي كه مدتي انتظارش را كشيد و سرانجام با موفقيت هر چه تمام تر موفق به افتتاح آن شد در نخستين مصاف اش نيز به برتري پرگلي رسيد تا آغازي باشكوه در دل الپي جديد داشته باشد.

اندره آ انيلي كه يك روز پس از افتتاحيه به رم سفر كرد تا دادگاه TNAS را با دقت و از نزديك دنبال كند پس از برتري ارزشمند تيمش تاكيد كرد كه در يووه و در افتخارات اين تيم 29 اسكودتو وجود دارد.

" در ميدان 29 اسكودتو را در زمين به دست اورديم و به اين مسئله اطمينان و ايمان كامل داريم. ما به دنبال برنامه هاي خود هستيم و براي رسيدن به حقايق و عدالت نهايت تلاش مان را خواهيم كرد. هرگز كوتاه نمي اييم. "

از وي در خصوص پيرلو سوال مي كنند" يك خريد عالي براي من همه بازيكنان ارزشمند و مهم هستند. كيفيت تيم با بازيكنان بالا مي رود و اين به صلاح تيم و نتيجه گيري نهايي است. "

اما كونته، از نظر مدير مربي يوونتوس نقش مهمي در به دست اوردن اين شرايط و موفقيت هاي تيم دارد " يكي از بهترين مهره هاي تاريخ يووه كه حالا نيمكت يوونتوس را به او دادند. يك تيم كامل و با روحيه توسط كونته تشكيل شده و ما در كنار هواداران از اين شرايط خرسنديم. "

اندره ا كه در رقابت هاي فرمول يك كه به ميزباني ايتاليا و با قهرماني سباستين فتل، راننده آلماني حضور داشت و از اتاق فراري مستقيم نتيجه و عملكرد اين تيم را دنبال مي كرد، گفت: بايد به فتل تبريك بگويم كه يك روز ويژه ديگر را رقم زد. كاملا اماده و قدرتمند به نظر مي رسد و نمايش فوق العاده اي داشت. از فراري راضي ايم اما بايد بهتر كار مي كرديم. ماسا راننده اي كامل و حرفه اي است، متاسفم كه در اين شرايط نتيجه بسيار خوبي نمي گيريم. به هر حال بازگشت تيم قابل توجه ست و مي توانيم به سال اينده اميدوار باشي."

اين چنين شروعي مهم بود
pirloparma.jpg




لینک افتتاحیه ورزشگاه جدید با کیفیت عالی , و البته کمی حجیم:D
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.001 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.002 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.003 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.004 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.005 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.006 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.007 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.008 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.009 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.010 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.011 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.012 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare
Download juventus_stadium_opening_hd_yaghoub2000_mkv.013 Upload to multiple file sharing hosting sites, Rapidshare, Megaupload, EasyShare

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
جواد جان بخاطر زحمتت ممنون و میدونم که سخت بوده/ میدونی که الان شلوغم ولی در اسرع وقت میرم تو کارش.
هیجده همین سال درخشش اسطوره هم با تولد خودت همزمان هست و بازم ضمن تبریک به خودت بابت همچین ستاره ای به همه یووه ای ها تبریک میگم. به امید یه پاداش خوب برای الکس و یه اتمام زیبا و رویایی برای کاپتان.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جواد جان بخاطر زحمتت ممنون و میدونم که سخت بوده/ میدونی که الان شلوغم ولی در اسرع وقت میرم تو کارش.
هیجده همین سال درخشش اسطوره هم با تولد خودت همزمان هست و بازم ضمن تبریک به خودت بابت همچین ستاره ای به همه یووه ای ها تبریک میگم. به امید یه پاداش خوب برای الکس و یه اتمام زیبا و رویایی برای کاپتان.

بازم ممنون جواد جان :happy:
این که کار من نیست :D
مال من هر کاریش کردم از 3 گیگ پایین نمی اومد اینو از فیس کش رفتم گفتم هم کیفیتش بهتره هم حجمش کمتره:blush::cool:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

چند تا خبر از سایت براتون گلچین کردم که گل سر سبدش مال کاپیتانه:happy:
----------------

يك روز مهم و وي‍ژه؛ از الساندرو دل پيرو ممنونيم
alex15.jpg


فصل را در شرايطي آغاز كرد كه در استاديوم مملو از هوادار در كنار هم تيمي هايش پيروزي پرگل برابر پارما را جشن گرفت تا سالگرد آغاز زندگي بيانكونري بودنش را با شادي و هيجان خاص احساس كند.

الساندرو دل پيرو كه از 18 سال حضور خود در يووه هيجان زده و خوشحال است مي گويد " يك هفته استثنايي و ويژه ديگر را با يوونتوس سپري كردم. ابتدا هيجان افتتاح ورزشگاه كه هيجاني عجيب و باورنكردني بود، بعد هيجان و انتظار نخستين بازي رسمي در خانه جديد و در ادامه خوشحالي بي اندازه از برتري پرگل در خانه و برابر هواداران.

خب بايد تاكيد كنم كه هيجان آغاز زندگي دوباره با يووه كه به هجده سال رسيد نيز باعث شد تا هفته اي استثنايي و به يادماندني را ثبت كنم. البته اين هيجان تمام شدني نيست زيرا در اين هفته برنامه هاي كمك به مردم ژاپن نيز ادامه مي يابد، مسئله اي كه خوشحالي من و دوستانم را به همراه دارد.

اين هفته به فروش پيراهن هاي "ALE10 FRIENDS FOR JAPON" را ادامه مي دهيم. در حال حاضر 20.951 پيراهن به فروش رسيده و 303.880 دلار نيز به دست آمده كه براي كمك به مردم ژاپن به گروه هاي ويژه اهدا خواهد شد. "

الكس كه در اين كشور هواداران بسيار زيادي دارد تاكيد كرد كه در سال 96 و در مسابقات بين قاره اي به اين كشور سفر كرد و لحظات به يادماندني را رقم زد.

شيگمي زوموري كه در كاپيتان يووه هداياي و مبلغ جمع شده را دريافت مي كرد گفت: يك روز مهم و وي‍ژه . از الساندرو دل پيرو ممنونيم. دو تيم در سري A 22 تيم سري B در كنار كاپيتان هايشان اين پيراهن را بر تن كردند و حالا بايد از بازيكنان حاضر در ايتاليا متشكر باشيم.

بايد از مهره و نام محبوب مردم ژاپن، الساندرو دل پيرو ممنون باشيم، كسي كه درقلب همه هم وطنانم وجود دارد. برنامه هاي او براي كمك به مردم كشورم استثنايي و قابل تحسين است، ممنونيم الكس، تو كاپيتان و فوتباليستي دوست داشتني و قابل احترامي كه خصوصيات انساني را به بهترين شكل ممكن رعايت مي كني "

در ادامه اين مراسم و كنفرانس خبري، پينتوريكيو به سوالاتي در خصوص يووه و شرايط اين تيم پاسخ داد

كونته
مستر رنگ سياه و سفيد را تاييد مي كند، او نشان گر اعتبار بيانكونري ست. توجه وي‍ژه اي به اعتبار يووه دارد. با دقت همه مسائل را دنبال مي كند. اميدوارم كه يووه با او شروع دوباره اي داشته باشد زيرا توان و انگيزه لازم را داريم. در تور امريكا به خوبي كار كرديم و در ادامه به مسائل تاكتيكي تيم پرداختيم. در حال حاضر بسيار خوشحاليم و از انديشه ها و ذهنيت كنوني تيم خرسند.

پيرلو – بوفون
جان لوئيجي در پايان بازي در خصوص نمايش پيرلو گفت" زماني كه بازي او را ديدم احساس كردم كه خدا وجود دارد " نظر شما چيست؟ خب بايد بگويم كه اين هفته بايد به پزشك مراجعه كند ( شروع به خنده مي كند ) شوخي بود. منم بايد اعتراف كنم كه از چنين نمايشي شگفت زده شدم، چه نمايشي ! يك بازيكن فانتزي و يك نمايش ديدني. تنها بازيكني به شايستگي او مي تواند چنين خوب ظاهر شود ما نيز هيچ ترديدي در خصوص شايستگي هاي او نداشتيم. "


رقابت هاي سري A
يك هفته از رقابت ها گذشته و اظهار نظر در اين خصوص آسان نيست. نبايد از قدرت ميلان، اينتر گذشت و البته ساير رقبا. تيم در اين لحظه خوب و هجومي ست و فوتبال خوبي بازي مي كند. ما توان و قدرت بالايي داريم اما حركت مان را متوقف نمي كنيم. خيلي زود پيروز شديم و اين پيروزي بايد ادامه داشته باشد. "


اشتباهات تكرار نشدني
يووه نبايد با اشتباهات سال گذشته رقابت ها را شروع مي كرد. " بايد از اشتباهات گذشته درس مي گرفتيم ، به گذشته نگاه نمي كنيم به اين دليل كه نظاره كردن به اين مسئله درست نيست. بايد تلاش مان را با دقت بيشتر ادامه دهيم. در ديدار برابر پارما نمايش بي نقصي داشتيم و خوب نتيجه گرفتيم اما اين نتيجه بايد ادامه داشته باشد و در ديدارهاي اتي نيز به پيروزي فكر كنيم. بايد لذت بخش بازي كنيم و هواداران را از ديدن بازي مان خوشحال كنيم.

آينده
مي توانيد يك سال ديگر نيز در يووه بمانيد و البته شايد رفتن به امريكا بهتر باشد؟ در نخستين روزهاي رقابت هاي اين فصل هستيم. بايد منتظر ماه هاي بعد باشيم و مذاكراتي كه احتمال برگزار مي شود. اميدوارم كه به مدت طولاني در يووه بمانم. امروز نمي توانم در اين باره صحبت كنم در حال حاضر رفتن به امريكا تنها براي گذراندن تعطيلات است. همه چيز خوب پيش مي رود.


دلتنگي
دل پيرو تا چه اندازه دلتنگ ليگ قهرمانان اروپا شديد؟ بي اندازه. من و هم تيمي هايم مي خواهيم در ليگ قهرمانان توپ بزنيم اما به زودي اين اتفاق روي مي دهد. 18 سال در كنار بهترين روزها را داشتم و حالا هم به اين روزها فكر مي كنم. من هميشه دلتنگ يووه هستم مي خواهم در كنار اين هواداران باشم و به روياهايم برسم. مي خواهم و اميدوارم بهترين باشم و ادامه دهم. انرژي زيادي دارم و دوست دارم همچنان براي يووه گلزني كنم و همچنان براي تيمم مفيد. با اين روش و هدف ادامه مي دهم..


شروع باشكوه يووه
بهترين شروع ممكن. فوق العاده خوشحالم، بهتر از اين نمي شد. دركنار اين شروع، مراسم كمك به مردم ژاپن نيز برگزار شد و حالا احساس عجيبي را تجربه مي كنم. خواسته هاي مان زياد است و همه متحد. با كونته يوونتوسي بزرگ مي خواهيم. حالا بيش از گذشته راضي ام و هيجان زده و البته خوشحال.


موجی: کونته شایسته یووه
conte3.jpg

او با یووه گره خورده، مدیری تیزهوش که هر از یوونتوس و فوتبال ایتالیا دور باشد باز هم نمونه از یک مدیر اگاه و بابرنامه ست. لوچانو موجی که همچنان محروم از همکاری در زمینه فوتبال است در این دوره به کارشناسی می پردازد و هر نکته او برای رسانه ها جذاب است.

این بار لوچانو از هفته نخست سری A و نتایج به دست امده در این هفته گفت. از نظر او یوونتوس خوب تمرین داده شده و کونته مربی ای مناسب برای این تیم است

" در ورزشگاه جدید یوونتوس 4 بر یک برابر پارما پیروز شد، دیداری که به هیچ عنوان سخت نبود اما در این بازی یووه نشان داد که در میانه میدان تا چه اندازه قدرتمند است. در این میان باید از پیرلو ممنون باشد، هر چند که پیش از این نیز پیش بینی می شد چنین نمایشی از او ببینیم.

در این روز یووه مبارزه خوبی داشت و نشان داد که در خانه جدیدش تغییراتی داشته و کونته یک **** ایده ال برای این تیم خواهد بود .

او برای بازگشت و تکرار گذشته مناسب است. در وجود او DNA یوونتوس موج می زند، بازیکن یووه و حالا هدایت این تیم را در دست گرفته. البته باید اشاره کنم که بازی در ورزشگاهی که سرانجام هواداران در نزدیکی انان هستند و از نزدیک انان را تشویق می کنند بسیار زیباست. "



کراسیچ در منچستر ؟ هرگز
krasic6.jpg

طی روزهای گذشته اخبار زیادی مبنی بر علاقه ی دو باشگاه منچستر یونایتد و چلسی انگلیس برای به خدمت گرفتن میلوش کراسیچ هافبک هجومی یووه منتشر شده و روزنامه ی انگلیسی از علاقه ی شدید فرگوسن به این بازیکن خبر دادند.

بر این اساس فرگوسن تصمیم دارد برای تقویت تیم خود در زمستان کراسیچ را به انگلیس ببرد اما مدیر برنامه های این بازیکن با رد کردن مذاکرات گفت:

"هیچ مذاکره ای با سران انگلیسی نداشته ایم و میلوش در یووه بسیار خوشحال است و هیچ برنامه ای برای ترک تورین ندارد و یوونتوس نیز علاقه ای به فروش بازیکن خود ندارد."


الیا،در انتظار حضور
elia8.jpg




image.php
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
سلام خدمت دوستان
آقا تبریکات ما رو هم پذیرا باشید. برای شروع عالی بود. دعا می کنیم امسال جام بیاد پیش خودمون

شاد و پیروز باشید

مرسی ساسان جان.شما همیشهبه یووه لطف داری

=======

منم ورود دوست جدیدمون فری خان رو خیر مقدم میگم بهشون.

=============
جواد جان بابت خبرها ممنون خیلی خیلی عالی بود
====================

خدایا همیشه اوضاع تیم همینجوری خوب باشه :تنکس گاد
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان. خب من غیبت صغری و کبری فعلیم تموم شد و برگشتم.
جواد داداش و عمو رضا دمتون گرم که چراغ روشنه.
جواد جان من تا تو جو حل بشم امروز و فردا هم خبر ها با شما :دی(قبول دارم پرو هستم:دی)

کاپتان علی هم خوش اومده :دی

پ.ن: پر تردد تر شدیم هااااااا
 
بالا