• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
دوستان وسط برد من یه بحث تاکتیکی راه بندازم:دی
چرا تو ترکیب کنته ، بازیکنی که پست اصلیش هافبک دفاعی باشه نداریم؟

من فکر کنم وظایف تقریبا تقسیم شده هست البته نه کاملا متمرکز. یعنی یه جورایی شناور هست. پیرلو طراح ماست ولی تقریبا 30 در صد توپ گیری وسط زمین ما رو انجام میده، بعد دو تا پاس بهم میدن و پیرلو باز صاحب توپ میشه برای وظایف هجومی. ویدال و مارکیزیو هم تقریبا همین کار و انجام میدن منتها با درصد بالاتر مثلا میشه وظایف دفاعی ویدال رو نسبت به وظایف هجومیش 70-30 دید و مارکیزیو 50-50/ البته همون شناور بودن باعث میشه که توی همه صحنه ها ما حضور پر تعدادی داشته باشیم و حملات معمولا همه جانبه هست و موج دوم و سوم داره. چیزی که تو این قضیه مهمه دوندگی زیاد بازیکن هاست. یعنی هر سه در همه صحنه ها در حال انجام وظایف هستند و لازم نیست صبر کنند تا توپ از دست بره و کارشون رو شروع کنند و یا اینکه توپ بدست بیاد و کارشون رو شروع کنند.
توضیح اضافی ای بگم که به نظر خودم میاد البته/ این نکته ای هست که چند سالیه خیلی بروز کرده بیش از قبل و حتی برای نمونه داخلی میتونم بگم نیم فصل اول که جباری تو استقلال آماده بود تقریبا 50 درصد توپ گیری میکرد! که این هیچوقت بخاطر زود مصدوم شدنهاش بهش توصیه نمیشد ولی امسال با حضور هنکه این قضیه تو این مورد پر رنگه شد. چرا که بازیکنی که خوب توپ رو تقسیم میکنه و دریبلینگ خوبی داره توی توپ گیری هم میتونه خوش فکر باشه و بدون زور اضافی توپ بگیره. نمونه هاش توی همه تیمهای بزرگ هست و برای ما امسال پیرلو تو این قضیه عالی بوده. مثل اینکه یه دزد رو بکنی پلیس ! خب . حالا اون خیلی بهتر میتونه خودشه بذاره جای دزد و راههای مقابله رو پیدا کنه چون خودش ذهنش اینطوری بوده. بازیکنی که میخواد دریبل بزنه به استیل حریف توجه داره به سرعت عمل و ... براش حالتی رو در ذهن سریع مجسم میکنه و بعد عمل میکنه. توی توپ گیری حالا شما میدونی که با توجه به استیل خودت و نوع ایستادن و یا حرکت کردن تو اون لحظه خاص چه روشی برای حریف مناسبه که شما رو دریبل بزنه! خب / حواس رو روی همین موضوع جمع میکنه و تو لحظه عمل حریف راهو میبنده و براحتی توپ میگیره. اینها معمولا کم هم خطا میکنند. مثلا تعداد خطاهای ملو چقدر زیاد بود؟ چون میخواست با زورش توپ بگیره.

یعنی سال دیگه من زنده باشم ببینم قرعه شما به رئال میخوره یا نه ... :D

.

یادش بخیر. چه بازی ای بود. 3-1 / اون شب دلم فقط برای زیدان سوخت.
نه بابا. بیخیال :دی
حضور یووه میتونه پر رنگ یا ضعیف باشه تو اروپا. هر تیمی برای بازی ای آماده میشه. اول فصل که تیم تقریبا بسته شده بود گفتم با یه دفاع خوب میتونیم بریم برای اولی . خب اون دفاع که رونالدو پرتو بود گرفته نشد و الان تیم خوب اومد جلو . ولی تو اروپا با بازیکن هایی مثل ووچینیچ و یا حتی په په ما راه بجایی نمیبریم. خصوصا که فشار هم سنگین تر میشه. باید یه چند تا خرید بدرد بخور داشت. اشتباه بزرگی که یووه تو این دو سال کرد دور کردن بازیکنهایی بود که تجربه خوبی داشتند برای بازگشت و یه همچین روزهایی تو سال بعد. مثل کامورانزی .

از الان بی تابم برای قرعه کشی :دی امیدوارم به هیچ یک از دو غول اسپانیایی نخوریم / البته اگه بخوریم شاید بد هم نباشه . یه محکه عالیه به شرطی که اوت نشیم تو همون گروه :دی
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه

به امید پشت سر گذاشتن یه بازی دیگه

Juventus.png
VS.gif
Novara.png

سری آ ایتالیا
نووارا - یوونتوس
زمان : یک شنبه 10 اردیبهشت ماه 1391 ساعت 17:30
مکان :ورزشگاه نووارا

مصاف چهل و چهارم یووه و نووارا به میزبانی نووارا برگزار خواهد شد. تاکنون دو تیم 43 بار به مصاف هم رفتند که در ان بانوی پیر توانسته 21 پیروزی، 15 تساوی، 7 شکست، 80 گل زده و 44 گل خورده را به دست بیاورد. در این میان 25 بازی در سری ا برگزار شده که یوونتوسی ها 14 پیروزی، 9 تساوی، 2 شکست، 46 گل زده و 18 گل خورده خود را در این رقابت ها به دست اورده اند. در ده دیدار اخر دو تیم نیز 4 پیروزی، 6 تساوی، 13 گل زده و 8 گل خورده به نام یووه ثبت شده. بازی رفت نیز با نتیجه دو بر صفر به سود بیانکونری به پایان رسیده، تساوی دو بر دو تیم در فصول 1970؛ 1954 و 1955 پر گل ترین دیدارهای دو تیم را رقم زده است. نووارا تاکنون 12 بازی را میزبانی کرده که یوونتوسی ها تواسته اند به 6 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 9/5/1954 با نتیجه یک بر صفر)؛ 4 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 19/3/ 1956 با نتیجه صفر – صفر)؛ 2 شکست ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 29/4/1951 با نتیجه سه بر یک )؛ 21 گل زده و 10 گل خورده را کسب کرده. بونپیرتری با 8 بازی و 4 گل زده نیز در صدر بیشترین تعداد بازی و گل زده ایستاده است.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب کم کم باید منتظر بشیم برای یه تبریک دیگه :دی

نیمه اول که خوب بودیم. خیلی هم به آب و آتیش نزدیم و دو تا زدیم . سفت میگرفتیم راحت 4 تا زده بودیم. تیم نبودند. مخصوصا به نسبت نیم فصل اول

گل وچینیچ شبیه گلهای زلاتان بود. نمیدونم چرا ولی خب خاص بود دیگه.
تکنیک جاکرینی خوبه. اضافه کاری نداره و سرعتش خوبه. لایک ایت!

من از دقیقه 5 دیدم بازی رو ولی نکته قابل توجه این که از وقتی دیدم توپ به دست بوفون نخورد. دقیقه 25 و 30 اولین دفعاتی بود که بوفون توپ رو زد اونم بعنوان ضربه دروازه با پا. خیلی آمار جالبی شده بود:دی

میلانم که برده / گلزنی کاسانو به لحاظ ملی ایتالیا خیلی خبر خوبی هست.
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
آقا پیشاپیش تبریک من جاییم نمیتونم بازی رو ببینم
میگن وجینیچ دوتریک کرده !!!
بوریلو هم گل زده البته میگن !!! اگه زده احتمالا این هفته ها بومبا یا ردبولی چیزی میخوره
صد گلم بزنه خوشم نمیاد از بازیش:D
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
آقا پیشاپیش تبریک من جاییم نمیتونم بازی رو ببینم
میگن وجینیچ دوتریک کرده !!!
بوریلو هم گل زده البته میگن !!! اگه زده احتمالا این هفته ها بومبا یا ردبولی چیزی میخوره
صد گلم بزنه خوشم نمیاد از بازیش:D

این زبون نفهم چرا دلپیرو رو بازی نمیده؟
 

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
خب بازی 4 هیچ تموم شد.
900 دقیقه 1 گل خورده.خدا یکی بوفون هم یکی :)



خیلی صبر کردی از اون زمان.قهرمان جهان شدی ولی تو سری ب هم کنارمون موندی.
happy scudetto buffon
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم بازی خوبی بود :happy:
به قول جواد جان اصلا به آب و آتیش نزدن و حتی از دقیقه 50 به بعد کونته هر کی گل می زد رو تعویض می کرد :D و البته بازی دادن به پاندو و الیا هم برای همین بود که بازیکن های اصلی برای بازی بعدی خسته نشوند.

گل ها هم که وچینیچ و بوریلو ( یک موقعیت تقریبا دربازه بان خالی رو هم زد آسمان ) و ویدال ( یار گل زن این روزهای یووه ) و دوباره وچینیچ زدند :)

----------
270 دقیقه تا اسکودتوی 30 ( نوارا 0 - 4 یوونتوس )
teamnew9.jpg

نوارا که در ورزشگاه خودی به سختی در مقابل تیم های بزرگ امتیاز از دست می داد در مقابل یوونتوس چاره ای جز شکست نداشت و شاگردان کونته موفق شدند در یک دیدار راحت و آسان تیم میزبان را شکست دهند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کنند

یوونتوسی ها این بار با ترکیبی جدید پا به میدان گذاشته بودند و همه از نوارا انتظار داشتند باز هم دفاع را در دستور کار خود قرار دهد اما تیم آبی پوش نوارا هیچگاه در طول وقت اول دست به دفاع مطلق نزد و همین موضوع سبب شد تا یووه بازی راحت تری را دنبال کند.

کونته که در این دیدار با مشکل کمبود مهاجم رو به رو بود از بوریلو و ووچینیچ در خط حمله ی خود استفاده کرد و این دو موفق شدند هر کدام سهمی در دو گل یووه داشته باشند.

توپ در حالی که داشت میومد رو زمین رو معلوم نیست با کجای پاش در حالی که پشتش به دروازه بود از رو خط محوطه جریمه به یه شکل خاصی کردش تو گل !!

میرکو که در طول بازی دفاع تیم میزبان را به خود مشغول کرده بود موفق شد بر روی ارسال دیدنی پیرلو و در حالی که توپ در حال فرود آمدن بر روی زمین بود درحالی که پشت به دروازه بود به زیبایی با ارتفاع دادن به توپ موفق شد دروازه ی فونتانا را باز کند.

بعد از گل یوونتوسی ها با آرامش بیشتری بازی را دنبال کردند و تمرکز بانوی پیر جمله از جناحین توسط لختشتاینر و جاکرینی بود که در یکی از این صحنه ها سانتر دقایق جاکرینی با جاگیری ایده ال بوریلو همراه شد و مهاجم بلند قد یووه همانند دیدار قبلی برای یووه گلزنی کرد.

در ادامه یوونتوسی ها که به نتیجه ایده ال خود در نیمه اول دست پیدا کرده بودند در آرامش کامل با پاسکاری های با حوصله و چرخش توپ در عرض زمین نوارا سعی در کنترل دیدار داشتند

در ابتدای نیمه دوم یوونتوسی ها باز هم حملات پردامنه ی خود را آغاز کردند و در اولین صحنه بوریلو در صحنه ای تک به تک با دروازه بان حریف موفق نشد دروازه را باز کند اما در برگشت نوبت به ویدال رسید تا با استفاده از ریباند توپ دروازه ی حریف را برای سومین بار فتح کند و یووه با خیالی آسوده بازی را دنبال کند.

شاگردان کونته حتی بعد از زدن گل سوم نیز دست از حملات خود بر نداشتند و قصد داشتند تفاضل گل خود را نیز در این دیدار بهبود ببخشند که تلاش آنها بی نتیجه نبود و گل چهارم نیز از راه رسید.

میرکو ووچینیچ مهاجم در 64 دقیقه از بازی موفق شد بر روی یک توپ برگشت داده شده توسط دروازه بان با ضربه ای محکم برای چهارمین بار دروزاه ی فونتانا را باز کند.

بعد از گلٍ، کونته سرمربی یووه تصمیم به تعویض گرفت و میرکو زننده ی دو گل از چهار گل تیم خود را تعویض کرد و به جای او الیرو الیا بازیکن هلندی همیشه نیمکت نشین یووه وارد میدان شد.

الیا که در خط حمله فعالیت می کرد در مدت زمان حضور خود در بازی دو موقعیت گلزنی نیز به دست آورد اما ضربات او با عکس العمل های فونتانا بی نتیجه مامد.

نوارا که بازی را با اختلافی بالا واگذار کرده بود در دقایق پایانی سعی داشت باتمامی نفرات خود بر روی دروازه ی یووه حمله کند اما انرژی و قدرت تیمی آنها در حدی نبود که بتوانند بر روی دروازه ی بوفون خطرناک ظاهر شوند.

در نهایت با سوت داور دیدار نود دقیقه تلاش تیم های نوارا و یوونتوس با نتیجه ی پر گل چهار بر صفر به سود یووه به پایان رسید و یووه اختلاف سه امتیازی خود را با میلان حذف کرد.

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
منم تبریک میگم

منم فکر میکنم با توجه به اینکه بازی خیلی راحت و بی دردسر دنبال میشد خواست تا به این دو تا هم بازی داده باشه.
نوارا به این شکست سقوطش نود و نه درصدی شد. تقریبا کارش تموم شد.

یه هفته دیگه رو با موفقیت رفتیم جلو / خیلی خوبه که تفاضل گل رو هم بهتر کردیم.

سه بازی ...
 

Amenocy

کاربر فعال برنامه نویسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2008
نوشته‌ها
3,261
لایک‌ها
602
محل سکونت
اردوگاه کار اجباری
منم تبریک میگم

منم فکر میکنم با توجه به اینکه بازی خیلی راحت و بی دردسر دنبال میشد خواست تا به این دو تا هم بازی داده باشه.
نوارا به این شکست سقوطش نود و نه درصدی شد. تقریبا کارش تموم شد.

یه هفته دیگه رو با موفقیت رفتیم جلو / خیلی خوبه که تفاضل گل رو هم بهتر کردیم.

سه بازی ...

عمو مثل این که یادت رفته تفاضل اصلا" مهم نیست ...
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام دوستان
خب یه تبریک دیگه برای یه برد دیگه.برد خوب و پر گلی بود.منکه نتونستم ببینم ولی مثل اینکه به حریف خیلی سر بودیم.بابا ایول به این ویدال.داره خیلی خوب بازی میکنه.این بوریلو هم که دوباره گل زد/من که ازش خوشم نمیاد..:دی

به امید قهرمانی

50361567131302900483.gif
50361567131302900483.gif
 

lord-hamed

Registered User
تاریخ عضویت
14 جولای 2008
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
408
محل سکونت
--- Tehran ---
این شبکه ۳ هم شورشو دراورده.به جای بازی یوونتوس بازی میلانو پخش کرد! کدوم کانال ماهواره ای بازی های یوونتوس رو پوشش میده؟

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk 2
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
این شبکه ۳ هم شورشو دراورده.به جای بازی یوونتوس بازی میلانو پخش کرد! کدوم کانال ماهواره ای بازی های یوونتوس رو پوشش میده؟

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk 2

شبکه سه؟ فراموشش کن دوست من. این شبکه الان اونقدر در فشار بسر میبره که اخبار بعضی تیم ها رو هم سانسور میکنه :دی

به صورت آزاد
ictimai tv نشون میده. البته تو بازیهای همزمان انگار نوبتی با میلان نشون میده که امروز میلان بود.

---------------------
یه چند تا عکس از بازی رم هم بذارم تا جواد برای دو بازی اخیر رو بیاره بالا :دی (یعنی الان تو کار انجام شده قرار گرفتی ها )

Juventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+5nqrhWpQCXZl.jpgJuventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+A_AooaEgKiUl.jpgJuventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+DG_An02_uk3l.jpgJuventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+fWcjT_LMfaFl.jpgJuventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+jin4mQef7Wml.jpgJuventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+xUasDktjOiol.jpgJuventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+zFfENtDVipfl.jpg
Juventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+ei9c85YtEU7l.jpg
Juventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+h6Zt4N_1xq9l.jpg
Juventus+FC+v+AS+Roma+Serie+A+UZDx_51B5OUl.jpg
 
بالا