• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
خیلی مایلم سال بعد این یووه رو تو اروپا ببینم ...

تا آخر فصل منتظر میمونم ببینم باشگاهتون میخواد با دل پیرو چیکار کنه ! :eek:
بازیکنی که از الان توتی، اینزاگی یا موقعی که مالدینی بازی میکرد خیلی سر حال تره و راحت حداقل یه نیمه میتونه بازی کنه ، موندن تو تیم و بازی تو سری پایین تر و ... :eek:


.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خیلی مایلم سال بعد این یووه رو تو اروپا ببینم ...

تا آخر فصل منتظر میمونم ببینم باشگاهتون میخواد با دل پیرو چیکار کنه ! :eek:
بازیکنی که از الان توتی، اینزاگی یا موقعی که مالدینی بازی میکرد خیلی سر حال تره و راحت حداقل یه نیمه میتونه بازی کنه ، موندن تو تیم و بازی تو سری پایین تر و ... :eek:


.

واقعا محسن جان شرایط بدی هست
به قول جواد و فرزاد و سایر دوستان این قضیه حتی انرژی خبر گذاشتن تو تاپیک رو هم گرفته.
روزی نبود که من به سایتهای خارجی سر نزنم و حتی اگر وقتش رو نداشتم که تو تاپیک بذارم برای خودم یه مرور نکنم ولی الان حتی جرات باز کردن همین یووه آی آر رو هم ندارم. هر بار این تاپیک میاد بالا با ترس بازش میکنم ، نکنه که خبر بدی در این رابطه ببینم.

خیلی برد و باخت و جام گرفتن و نگرفتن و اینها دیدیم. خیلی وقتها ستاره های تیمهای دیگه رو گرفتیم و یا ستاره ای از تیم گرفته شده. چه خارجی چه داخلی و ... / خلاصه اینکه بچه 5 ساله نیستیم که بخاطر یه بازیکن بریم تو ابرها یا بریم لای زمین ولی این قضیه یه جور دیگه شده. انگار با جون ما گره خوره.
یه جورایی انگار حس میکنیم که یووه بدون زیدان و دشام و ترزگه و ندود و حتی همین بوفون و خیلی ها رو میشه دید و یا شد که ببینیم . ولی الکس فرق داره .
برای خودم وقتی این پسر تو زمین نبوده فقط نتیجه مهم بوده و شاید حتی بازیو ندیدم .
بالاخره یه روزی باید بازنشسته بشه این درست ولی چگونگیش خیلی مهمه.
اعتراف میکنم که شخصا میترسم از رفتنش. حتی نوشتن این جمله حس بدی بهم داد. دیگه ادامه ندم بهتره
آرزو میکنم همه اینها یه کابوس بد باشه. شاید الان بزرگترین خواسته فوتبالی من تا اخر عمرم این باشه که این مرد با این تیم از دنیای فوتبال کنار بره حتی اگر شده خودش پیش از موعد خودش رو بازنشست کنه. نمیتونم فکر کنم که یه قدرت تو هر مقامی و هر پستی بخواهد با تصمیمش بهش بی احترامی کنه.

حس بدیه خلاصه.
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
بنظرم دل پیرو با اون حرفهاش یه جورایی داره شما و امثال شما رو برای پذیرش این قضیه آماده میکنه :eek:

از بین تموم کارها و زحماتش اون موندنش تو تیم و بازی تو سری پایین تر خیلی آدمو اذیت میکنه و بدتر اینکه از صحبتهای خودش اینجور استنباط میشه که انگار متاسفانه قصد داره تو تیم دیگه ای بره و به بازیش ادامه بده .


.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

فردا شب یووه بازی عقب افتاده خودش مقابل چزنا رو داره (20:30) امیدوارم بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی رم و سه امتیازی که از میلان جلو هستند داخل زمین بروند و یک پیروزی شیرین دیگر را برایمان فراهم کنند.

چند خبر از یووه
-----------------

کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا رسیدن به یک رویا
contenew1.jpg


سرمربی باشگاه یوونتوس در کنفرانس خبری دیدار مقابل چزه نا در مقابل خبرنگاران حاضر شد و از تسلیم نشدن بازیکنان تیم خود طی هفته های آینده خبر داد.

مربی یوونتوس در این باره گفت: "رسانه ها و روزنامه ها در حال تبریک گفتن به ما برای قهرمانی هستند ولی اگر بازیکنان تیم من تحت تاثیر این مسائل قرار بگیرند بدون شک فصل را دور خواهند ریخت و این بسیار اشتباه خواهد بود.هدف ما در ابتدای فصل لیگ قهرمانان اروپا بود اما اکنون نمی توان متوقف شد و نباید تلسیم شویم."

"همه چیز به بازیکنان من بستگی دارد. آنها به طور مداوم پیشرفت کردند و حالا همه چیز بستگی به اشتیاقی دارد که در آنها در زمین از خود نشان می دهند."

"در هر صورت ما فصل موفقی داشته ایم اما این فصل می تواند با خوشحالی رفتن به لیگ قهرمانان تمام شود یا با رسیدن به یک رویا و ما هر کاری می کنیم تا به این رویا دست پیدا کنیم.درست است هنوز مسیر طولانی برای ما باقی مانده ولی نباید از پیروز شدن و قهرمان شدن بترسیم."

کونته سپس در مورد عملکرد فوق العاده خط دفاعی تیم یووه و دریافت تنها 18 گل گفت: "فوتبالی که ما بازی می کنیم مبتنی بر مالکیت توپ است و باید همیشه توپ را تحت کنترل خود داشته باشیم و هنگامی که شما برند فوتبالی خود را ارائه می دهید سبک دفاعی شما هم متفاوت می شود."

"و نکته ی مهم در این مورد سبک دفاعی ما برای خصوصیت های جورجو کیه اینی و بارتزالی بسیار مناسب بود."

"متاسفانه کوالیارلا که از فرم بسیار خوبی برخوردار بود در این دیدار محروم است اما در نبود او باید اوضاع را بررسی کنیم و بهترین جانشین را برای وی انتخاب کنیم."

سرمربی یوونتوس در مورد انتخابش به عنوان برترین مربی فصل گفت: "
یک مربی باید جاده ای برای تیمش ترسیم کند. مربی باید متود و مهارت جدیدی با خودش بیاورد ولی مربی بدون میل و اشتیاق بازیکنانش هیچی نیست."


اینجا جایی برای اسطوره ها نیست
alex-totti1.jpg

اینجا جایی برای اسطوره ها نیست، جایی برای نمایش انگیزه های شان و هدیه کردن هیجان به دوست داران شان. اینجا جایی بهتر از نیمکت برای انان که بزرگان فوتبال کشورشان محسوب می شوند، وجود ندارد. تنها راهیی که برای انان در نظر می گیرند نشستن و انتظار کشیدن در اخرین مصاف شان است.

یک طرف تاریخ باشگاه سیاه و سفید و سوی دیگر پرچم دار جالوروسی ایستاده و اماده جدال اند، اما شروع ان چیزی نیست که شایسته اخرین نبردتاریخی شان باشد. نیمکت میزبان و طبق عادت این فصل اسطوره نشسته ، اما ان سوی میدان، سرنوشت ان چیزی نیست که پیش بینی می شد. دل پیرو که مطمئنا از روی نیمکت بازی را شروع می کرد ، اما توتی! او چرا باید روی نیمکت بنشیند؟

او را که وارث سزاران رمی می دانند، سزاری شایسته که می تواند رم را به یاد رمیان باستان بیاندازد. او که محبوب است و همیشه ماندگار، او چرا باید مورد بی لطفی قرار گیرد؟ سزار توتی همیشه در رم بی رقیب است، هر چند که همواره در خارج از رم رقیبی را پیش روی خود می بیند. یک رقیب بزرگ و محبوب که از او چندین قدم جلوتر است ، شاید بهتر باشد به او نیز بگویم سزار! هر چند که نمی تواند لقب بسیار زیبایی برای اسطوره بیانکونری باشد اما در مقابل فرانچسکو که او را سزار رم می دانیم، می شود در اخرین جنگ این دو ، به الساندرو نیز گفت سزار ایتالیا !

اری این بازی، نبرد سزاران ایتالیاست ،این همان مصافی است که این دو دوست دارند و منتظرش هستند اما چرا این طور شروع شد؟ چرا هیچ کس سرجایش نیست؟ چرا خبری از هیاهوی نبرد اسطوره ها نیست و در مقابل تنها چیزی که نصیب اسطوره ها می شود نگاه منتظرشان است؟ بی لطفی به اسطوره ها از تورینو به رم نیز کشیده شده؟

رم که در همان ده دقیقه ابتدایی تحقیر شده بود می توانست با ورود سزارشان چهره باخته خود را ترمیم کند اما نه، او به نیمکت دوخته شده تا هیجان با بازی یک طرفه یووه و بدون حضور کاپیتان های بزرگ دو تیم کم تر و کم تر شود. وقتی انریکه به فکر حفظ ابروی خودش و تیمش نیست پس رقیب باید به فکر چاره ای باشد تا احترام به اسطوره و تیمی بزرگ این بار از طرف یوونتوسی ها عملی شود. کونته که دوست نداشت بیشتر از این تحقیر رم را بدون توتی ببیند دست به تغییر زد و در کنار اوردن دل پیرو و نشان دادن احترام به کاپیتان تیم شان در برابر کم لطفی انریکه، بوریلو را به زمین فرستاد تا نشان دهد که یووه دیگر علاقه ای به گلزنی ندارد.

کونته با مردانگی حفظ آبرو کرد تا رم و انریکه بیشتر تحقیر نشود، هر چه باشد تیم روبرو تیم پایتخت ایتالیا است و روی نیمکت اش مجبوبی به نام توتی دارد ؛ یووه اگرمیخواست بازی را ادامه دهد رم بدون سزارش شدید تحقیر میشد و اندک هیجان مانده این بازی نیز خیلی زودتر از ان می مرد.

انچه که مصاف یووه و رم را همیشه جذاب می کند، مصاف این دو بزرگ دنیای فوتبال است، جذابیت و هیجانی که مصاف و رقابت دل پیرو و توتی به علاقه مندان خود و دوست داران فوتبال هدیه می دهند از انان دو پرچم دار محبوب ساخته که جز پیروزی تیمی که به ان وفاداراند و به هیچ انگیزه و مبارزه دیگری فکر نمی کنند.

دوستی، رقابت، بزرگی و شهرت الساندرو دل پیرو و فرانچسکو توتی همیشه زبان زد عاشقان فوتبال بوده و هست و در استانه اخرین مصاف انتهایی شان چشم ها بیش از هر لحظه دیگر به ساق ها و هنرنمایی شان دوخته شده بود، اما نه تنها خبری از هنر ساق های شان نشد بلکه خبری از مصاف پایانی دو پرچم دار سرزمین چکمه ای نیز نشد.

تا افسوس، حسرت و اندوه چشمان فرانچسکو توتی حتی هواداران یوونتوس را نیز غمگین کند و انان را به بیش از گذشته به فکر دیدار پایانی فصل بیاندازد که چشمان پراز اشک کاپیتان شان را می بییند. به هر حال سزار رم در دنیای فوتبال همراه رقیب بزرگ یوونتوسی اش، جزیی از تک پرچم داران کنونی دنیای توپ گرد است و در صورت خداحافظی کاپیتان بیانکونری، او تنها پرچم دار فوتبال کشورش خواهد بود و ایکاش مربیان یووه و رم در نبرد پایانی سزاران ایتالیا جایی را برای اسطورهای شان می گذاشتند.


باتی گل هم خواهان ادامه دوران بازیگری الکس شد
alexnew10.jpg

تقدیر و حمایت از الکس تنها به تیفوسی ها و یا مهره های قدیمی و حال حاضر ایتالیایی دنیای فوتبال بازنمی گردد. این بار یکی از محبوب ترین ستاره های دنیای توپ گرد که با فیورنتینا درخشید و همواره یکی از بازیکنانی بود که تمام هواداران فوتبال او را دوست داشتند و برای او احترام قائل بودند از الساندرو دل پیرو حمایت کرد.

باتی گل، که روزگاری در فلورانس ستاره ای درخشنده بود، این روزها کمی بهتر از گذشته شده و برای بازگشت به زندگی سخت مبارزه می کند در خصوص کاپیتان یووه گفت .

" من به او پیشنهاد می کنم که به فوتبال خارج از ایتالیا فکر کند، او همچنان انرژی و توان زیادی برای بازی کردن دارد، من زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم تصمیم به رفتن و تمام کردن فوتبال داشتم اما الساندرو هنوز فراموش نکرده که چطور فوتبال بازی می کنند، امیدوارم که او چند سال دیگر بازی کند. "

وی در خصوص ایتالیا نیز گفت " دلم برای فلورانس تنگ شده، برای ایتالیا، شهر و کشوری که همیشه در قلب من هستند، بزرگ ترین سلام ها را با اغوشی صمیمی برای انها می فرستم. "

نامی از بازیکنان اسبق یووه دیده نمی شود
iaquinta1.jpg




image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام ودرود
من این رو یه جایی دیدم گفتم بقیه هم ببینند :دی

مثل اینکه چند وقت پیش یه نظرسنجی در مورد محبوبترین شماره ی 10 بوده که به شرح زیر می باشد:

13354288350531878627.jpg


به امید برد در بازی امشب
50361567131302900483.gif
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود
خیلی نفس گیر و حساس شده بود .
01266412570298905200.gif
95562108600830966965.gif
55096619752475653233.gif

خدا رو شکر بردیم . میلان هم مثل ما شد تقریبا و با یک گل برد. جدال دنباله دار هست و خوشبختانه اختلاف امتیاز حفظ شد.

تبریک میگم.
پ.ن: گل هم قابل توجه بود!!! :دی /
پیرلو هم کاری که هفته قبل نکرد این هفته کرد :دی / فدای یه تار موت ..
RomaJuventus (36).jpg
یه هفته دیگه رفتیم جلو

39335079781197944769.jpg

image.php
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
خب بازی رو 1-0 بردیم میلان هم دقیقه 86 گل زد و 1-0 برد.
به هر حال فاصله 3 امتیاز موند و حالا 4 هفته مونده.

ولی چزنا نشون داد که بازی با نووارا و لچه هم میتونه سخت باشه.
البته میلان هم با اینتر بازی داره!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم برد خوبی بود , بوریلو هم بلاخره گل زد :دی :happy:

-----------
صدر جدول تکان نخورد ( چزه نا 0 - 1 یوونتوس )
teamnew21.jpg

با برتری مشابه یک بر صفر تیم های یوونتوس و میلان در مقابل حریفان صدر جدول سری آ ثابت باقی ماند و یوونتوسی ها با فاصله ی 3 امتیازی نسبت به روسونری ها در صدر جدول سری آ حضور دارند.

یوونتوسی ها با صلاحدید کونته سرمربی این تیم با سیستم 3 - 5 - 2 وارد بازی شده بودند تا با پیروزی در این دیدار فاصله ی امتیازی خود را با تیم میلان حفظ کنند اما همانطور که پیش بینی می شد تیم چزنا با سیستم کاملا تدافعی وارد میدان شده بود.

چزه نا که در زمین خودی بازی می کرد توانست در نیمه اول با کم کردن فضا میان مهاجمان و هافبک های یوونتوس اجازه ندهد موقعیت مسلم گلزنی بر روی دروازه اش ایجاد شود و به خوبی توانسته بود با هدف قرار دادن خط میانی یووه سیستم های کونته را از کار بیندازد.

همین موضوع سبب شد تا بازیکنان میانی یوونتوس نتوانند موقعیت های مناسبی را برای مهاجمان خود ایجاد کنند و تحت فشار بودن پیرلو و مارکیزیو تسلط کامل بازی را از یوونتوسی ها سلب کرده بود.

در طرف مقابل چزه نا که شانس چندانی برای بقا در سری آ ندارد برای اعاده ی حیثیت در مقابل صدر نشین در ضد حملات نیم نگاهی به دروازه ی یوونتوس داشت اما هیچکدام از حملات نصف و نیمه ی تیم میزبان خطری برای دروازه ی بوفون به حساب نیامد و بازی در نیمه اول با تساوی 0 - 0 به پایان رسید.

گفتنی است در این نیمه اندره ا پیرلو ضربه ی پنالتی خود را که داور دیدار در تشخیص آن دچار اشتباه شده بود را به تیرک دروزاه ی انتونیولی کوبید تا تنها موقعیت مسلم گلزنی یوونتوس از دست برود.

نیمه دوم در سیستم بازی چزه نا تغییری صورت نگرفت و همین موضوع سبب شد تا یوونتوسی ها با دفاع فشرده و منطقه ای حریف نتوانند راهی به سمت دروازه ی بالوتلی پیدا کنند.

روند دفاع مطلق چزه نا و حملات پشت سر هم یووه ای تا 75 دقیقه از بازی ادامه داشت و کرنر تنها سود یوونتوسی ها از حملات مدام بود که در نهایت بی نتیجه می ماند.

بعد از ان کونته تصمیم به تغییر سیستم تیم خود گرفت و با ورود جاکرینی - دل پیرو و بوریلو به بازی ترکیب تیمی خود را عوض کرد و همین موضوع سبب شد تا یوونتوسی ها با نیروی جدیدی حملات خود را دنبال کنند.

در حالی که بازی به دقیقه ی 80 رسید مارکو بوریلو مهاجم جانشین یوونتوس موفق شد با ضربه ای دیدنی سرانجام دروازه ی انتونیولی را باز کند تا یوونتوسی ها به حق خود در این دیدار برسد.

بعد از گل بازی شکل اولیه ی خود را از دست داد و چزه نا که بازی را واگذار کرده بود سیستم بازی خود را از حالت دفاع مطلق خارج کرد و همین موضوع سبب شد تا یوونتوسی ها شانس های بیشتری برای باز کردن دروازه ی حریف پیدا کنند اما موقعیت های ووچینیچ - دل پیرو و ویدال با بی دقتی از دست رفت تا سرانجام داور دیدار سوت پایان بازی را با نتیجه 1 - 0 به سود یووه به پایان رسید.

image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام ودرود
خب بالاخره این بازی هم گذشت....ده دقیقه آخر خیلی نفس گیر شده بود..من نتونستم بازی رو ببینم و فقط نتیجه رو دنبال میکردم.آلکس رو آورد تو یا نه؟گل بوریلو چطور بود؟
کلا بازی خوب بود یا بد؟

41607992571567824205.gif
41607992571567824205.gif
41607992571567824205.gif
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام ودرود
خب بالاخره این بازی هم گذشت....ده دقیقه آخر خیلی نفس گیر شده بود..من نتونستم بازی رو ببینم و فقط نتیجه رو دنبال میکردم.آلکس رو آورد تو یا نه؟گل بوریلو چطور بود؟
کلا بازی خوب بود یا بد؟

41607992571567824205.gif
41607992571567824205.gif
41607992571567824205.gif

متاسفانه اکانت من هم تموم شده بود و من چند ساعت قبل یازی متوجه شدم که دیگه خیلی دیر بود :دی و من هم بازی رو از طریق شبکه های اینترنتی دنبال کردم :(

دلپیرو در دقیقه 75 وارد بازی شد و یک خطا هم پشت 18 قدم بر رویش انجام دادند که با ضربه زیبای الکس و پرواز گلر حریف دفع شد و در برگشت همان توپ به بریلو رسید و با شوتی زیبا ( شوتش مثل گل ویدال در بازی قبل بود ) وارد گل حریف شد :D
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام ودرود

اگه کسی کلیپ گل رو داشت بذاره.

ممنون
 

azita loosboos

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 فوریه 2012
نوشته‌ها
203
لایک‌ها
9
قهرمانی ماله خووووودمونه بچه ها.تیم هست یووه با اینکه تقریبا ستاره هاش از میلان و اینتر کمتره ولی بازی میکنه اونم بازی تیمی
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
قهرمانی ماله خووووودمونه بچه ها.تیم هست یووه با اینکه تقریبا ستاره هاش از میلان و اینتر کمتره ولی بازی میکنه اونم بازی تیمی

ستاره هاش کمتره؟از اینتر؟مصدوماش چی؟
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
دوستان وسط برد من یه بحث تاکتیکی راه بندازم:دی
چرا تو ترکیب کنته ، بازیکنی که پست اصلیش هافبک دفاعی باشه نداریم؟
 
بالا