• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran


[h=1]اتهام جديد عليه کونته[/h]
[h=2] در حالي که تصور ميشد که تنها مسئله مربوط به شرطبندي در بازي هاي سيه نا اتهام کونته باشد ، خبري امروز باز هم يووه و کونته را در شوک فرو برد .[/h]
00038140.jpg



اين بار خبر ميرسد که کونته در شرطبندي ها و تباني ديدار هاي تيم باري نيز دست داشته است . کونته بين سال 2007 تا 2009 هدايت تيم باري رو بر عهده داشته است . اما اکنون بازيکن سابق تيم باري نامه اي به دادستان فدراسيون فوتبال ايتاليا فرستاده و از او خواستار پيگيري اين موضوع شده است .



بر اساس آخرين اخبار و به نقل از سايت هواداران يوونتوس در ايران، اين بار ميکولوچي بازيکن اسبق تيم باري که در آن فصل که کونته هدايت اين تيم را بر عهده داشته کونته را متهم کرده است. او در نامه اي به دادگاه شهر رم اعلام ميکند که کونته در دو ديدار ( باري – پياچنزا ) و ( باري – سالرنتا ) متهم به تباني است . در صورتي که اين ادعا تاييد شود کونته دچار مشکل بزرگي خواهد شد .



به نظر ميرسد در صورتي که پالاتزي اين ادعا را تاييد کند کونته بار ديگر مورد بازجويي قرار ميگيرد و در صورت تاييد کونته بيش از پيش گرفتار اين مسئله خواهد شد چرا که اين بار اتهام تباني است نه شرطبندي ، اتهامي که ميتواند به مانند بونوچي حتي به سه سال محروميت نيز منجر شود .

 

amirrezaVafaie5

Registered User
تاریخ عضویت
18 آپریل 2012
نوشته‌ها
656
لایک‌ها
249
محل سکونت
i don't know
رسانه های ایتالیایی امروز خبر دادند که میکولوچی بازیکن اسبق آسکولی کونته را به تبانی متهم کرده بود ، اما اکنون خبر میرسد این اتهام بررسی نخواهد شد . فدراسیون فوتبال ایتالیا دقایقی قبل در بیانیه ای ضمن تکذیب خبر حمله به پالاتزی در مورد میکولوچی هم صحبت کرده است . لازم به ذکر است که دیروز اعلام شد یک هوادار یوونتوس به دادستان پالاتزی مسئول پرونده کالچیو اسکومسه حمله کرده است .
بر همین اساس آمده است که خبر حمله هوادار یوونتوس به دادستان پالاتزی بی پایه و اساس است و در باره اتهامی که میکولوچی به کونته وارد کرده نباید نگران بود زیرا این مسئله در سال ۲۰۰۷ اتفاق افتاده و کونته حتی در صورتیکه در این مسئله گناهکار باشه شامل قانون گذشت زمان خواهد شد .
بر اساس قانون گذشت زمان در ایتالیا ، پرونده هایی که بیش از ۵ سال از آن گذشته باشد بررسی نخواهد شد .
 

فایل های ضمیمه

  • 309387_469724639704733_1161002431_n.jpg
    309387_469724639704733_1161002431_n.jpg
    17.8 KB · نمایش ها: 43

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran
[h=1]مشاهده پیوست 179929


دل‌پيرو:المپيک علاقه‌ام به يافتن‌باشگاه را بيشتر‌کرد
[/h]
[h=2] الساندرو دل‌پيرو گفته تماشاي المپيک تابستاني علاقه او را براي يافتن باشگاهي جديد بيشتر کرده است.[/h]

او در تابستان از سوي يوونتوس بازيکن آزاد اعلام شد و شايعات فراواني درباره آينده‌اش به گوش مي‌رسد و مي‌گفتند مقصد او آمريکا، چين، ژاپن، مکزيک و آرژانتين است اما او به هيچ کدام نرفت.

دل‌پيرو در حال حاضر زمان خود را صرف تماشاي المپيک و تمرين مي‌کند: «بايد بگويم که اين رقابت‌ها، بزرگ‌ترين جشن ورزش، من را بي‌قرار ساخته. اشتياق فوق‌العاده‌اي به بازي کردن پيدا کرده‌ام. بي‌صبرانه منتظر استشمام عطر اين چالش هستم.

به همين دليل تمرين مي‌کنم که آماده باشم. المپيک من هنوز شروع نشده. در همين حال از المپيک لندن لذت مي‌برم.»

دل‌پيرو در قهرماني فصل پيش يوونتوس نقشي کليدي داشت اما يوونتوسي‌ها در نيمه اول فصل تصميم خود را درباره او گرفته بودند.

 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

اینم چند خبر در یک پست اختصاصی برای کونته :happy:
------------------

تولدت مبارک آنتونیو
timthumb.php

Juventusfc.iR – امروز تولد مردی است که روحیه پیروزی را به یووه پس از مدت ها برگرداند هر چند که اکنون درگیر مسائلی است اما او برای همیشه در قلب بیانکونری ها چای دارد .

او فصل گذشته تیم متزلزل یووه را تحت هدایت گرفت ، مردی که به همراه یووه رشد کرده و افتخارات زیادی به وجود آورده بود ، رویاهای او تحقق پیدا کرد و فصل قبل هدایت بیانکونری را بر عهده گرفت . او خیلی زود تیم شهر زادگاهش را ترک کرد و به یوونتوس پیوست ، به هر چه که میخواست با پیراهن سیاه و سفید رسید ، ۱۳ فصل به یاد ماندنی ، ۵ اسکودتو ، قهرمانی جام یوفا ، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ، سوپرکاپ اروپا ، جام بین قاره ای ، کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا را فتح کرد این یعنی تمام افتخارات ممکن با یوونتوس .

او در این مدت ۴۱۹ بار با پیراهن سیاه و سفید یووه به میدان رفت و ۴۴ بار موفق به گلزنی با این پیراهن شد ، او همیشه در زمین بازی و خارج از زمین به اسطوره ی تیفوسی ها تبدیل شد ، او موفق شد بازوبند کاپیتانی یووه را نیز بر بازوی خود ببیند . او با پیراهن بیانکونری از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد و به دنیای مربیگری پیوست ، او عملکرد خوبی در تیم های سیه نا ، باری ، برگامو داشت تا اینکه فصل پیش به رویایی که همیشه از آن نام میبرد یعنی بر عهده گرفتن هدایت پرافتخارترین تیم ایتالیا رسید ، او یووه را به صدر ایتالیا برگرداند یووه ای که او تحویل گرفت تیم هفتم جدول بود اما اکنون یووه به عنوان قهرمان سری آ فصل بعد باید در لیگ قهرمانان توپ زند .

آن مرد کسی نیست جز آنتونیو کونته مردی که همیشه همه در کنار او هستیم و به او ایمان داریم ، تولدت مبارک دُن آنتونیو .


محرومیت ۳ ماهه ی کونته

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس با اعتراف در دادگاه با ۳ ماه محرمیت و جریمه ی نقدی موافقت کرد .
محرومیت کونته از اول آگوست شروع شده و تا اول نوامبر وصادف با تولد ۱۱۵ سالگی باشگاه ادامه خواهد داشت .
کونته با ارسال پیامی به هواداران دوری اش را به رفتن ۳ ماه به تعطیلات تشبیه کرده و با بیان این که همیشه در کنار هوادارن و
در تمرینات حضور خواهد داشت ، به احساسات آنها پاسخ داد .


اعتراف کونته نشانه ی ناتوانی و تسلیم شدن نیست

بسیاری بر این باور هستند که انتونیو کونته سرمربی یوونتوس با اعتراف در دادگاه در مقابل سه ماه محرومیت و جریمه ی نقدی ضربه ی بزرگی به اعتبار خود و باشگاه یوونتوس زده اما نباید فراموش کرد که اعتراف در دادگاه نشانه ی ناتوانی و تسلیم شدن نیست.

در سیستم قضایی و به خصوص در کشور ایتالیا همه گناهکار هستند و کونته با توجه به شرایط پیش رو محرومیت سه ماهه را ترجیح داد و این عمل وی عاقلانه ترین کار ممکن در وضعیت فعلی بود زیرا ادامه پیدا کردن این داستان با توجه به اوضاع دادگاه نتیجه ای جز محرومیت بیشتر را در پی نداشت.

وکیل سرمربی یوونتوس در این مورد گفت: "کونته با اعتراف در دادگاه در مقابل 3 ماه محرومیت و جریمه ی نقدی موافقت کرده است. السیو و ستلینی دو دستیار کونته هم 3 ماه محروم خواهند بود.

گفتنی است در این مدت کونته تمرینات یوونتوس را زیر نظر دارد و تنها در کنار زمین نمی تواند تورینی ها را همراهی کند.


کونته، تو تنها نیستی

به اغاز محرومیت مربی ای که توانست پس از شش سال یوونتوس و یوونتوسی را یک بار دیگر به اوج خوشحالی برساند نزدیک می شویم، به لحظاتی که برای جامعه بیانکونری دنیا معنایی جز حمایت بیشتر و تاکید به بیانکونری بودن ، ندارد. به لحظاتی که به هر یوونتوسی در دنیا گوش زد می کند که اینجا یوونتوس است و باید برای همیشه یک یوونتوسی ماند.

هفته گذشته زمانی که خبر رسید دوران محرومیت کونته در راه است، همگی اماده شدیم، اماده جدالی دیگر، جدالی همانند مبارزه 2006 و مشکلاتی که برای مان در ان سال به وجود امد، حالا ما بیش از گذشته صبور و قدرتمندیم، بیش از گذشته به بزرگی تیم مان ایمان داریم و برای دشمنانی که به هر طریقی سعی به دور کردن مجدد یووه از دوران اوج دارند، متاسفیم.

برای یووه ای که پیش از این بی عدالتی بزرگ تری را تحمل کرده، تحمل این محرومیت هر چند اسان نیست اما مشکلی نخواهد بود و تنها به انگیزه، وحدت، قدرت و تلاش یوونتوس و یوونتوسی می افزاید.

بنابر این کونته، بونوچی و په په تنها نخواهید بود زیرا یووه خانواده ای ست که قصد کنار گذاشتن فردی از خانواده اش را ندارد.
پس مطمئن باشید این محرومیت نیز ما را از قدرت، انگیزه و وحدتی که داریم دور نخواهد کرد بلکه جامعه بیانکونری را بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک تر خواهد کرد.

پیام انتونیو کونته

دوستان عزیز برای مدت 3 ماه به تعطیلات می روم و بعد یک نووامبر برمیگردم تا جشن 115 سالگی یوونتوس را بگیریم. برای رسیدگی به تمرینات در وینوو حاضر می شوم، برای دیدار مقابل رم و ناپولی در استادیوم و پشت نیمکتم خواهم بود. ممنونم از تمام احساسات شما ، برای مدت دیگر در تعطیلات خواهم بود.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
اما نقل و انتقالات:دی
---------------

پیشنهاد جدید یووه به آرسنال واسه جذب وان پرسی..
attachment.php


۲۰ میلیون پوند + ۱۹۰ هزار پوند حقوق هفتگی این بازیکن ( ۱۹۰ هزار پوند شامل مالیات )
(از فیس کتاب )

مهاجم آینده ی تیم ملی ایتالیا در راه یوونتوس
gabbiadini.jpg

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپرت، یکی از سه روزنامه ی معتبر و بزرگ کشور ایتالیا ، یوونتوس به زودی مانولو گابیادینی ، ستاره ی تیم آتلانتا را جذب خواهد کرد.

مانولو گابیادینی ، یکی از جوانان آینده دار فوتبال ایتالیا ، که در عضویت تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا نیز قرار دارد ، به احتمال فراوان قرارداد خود را با بیانکونری طی همین هفته به ثبت خواهند رساند ، هر چند که بعید به نظر می رسد این بازیکن جوان برای مدت زیادی در تورین باقی بماند.

طبق پیش بینی های انجام شده ، او بعد از مدت کوتاهی پس از ثبت قرار داد خود با تیم تورینی راهی تیمی دیگر برای کسب تجربه خواهد شد ، بولونیا محمتل ترین گزینه برای آینده ی گابیادینی است.

گابیادینی ، در صورت پیوستن به بولونیا ، جانشین مارکو دی وایو ، ستاره ی سابق یوونتوس ؛ که در این تابستان با قرار دادی آزاد ، راهی تیم " مونترال ایمپکت" کشور کانادا شد ، می شود.


بوکتی برای حضور در یووه ابراز علاقه کرد
timthumb.php

Juventusfc.iR – پس از مصدومیت مارتین کاسرس و احتمال محرومیت بلند مدت لئوناردو بونوچی ، مسئله جذب یک مدافع برای یوونتوس یک مسئله مهم و ضروری به نظر میرسد .

خبرها حاکی از آن است که آندری دامیکو مدیر برنامه های این بازیکن به زودی برای صحبت کردن با او به روسیه خواهد رفت تا نظر او را درباره انتقال به باشگاه یوونتوس بداند. این در حالی است که بوکتی، بازیکن ۲۴ ساله روبین کازان در ماه اکتبر، اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال ۲۰۱۳ در لیگ روسیه به فوتبال خود، ادامه دهد.

این بازیکن در تازه ترین مصاحبه خود با توتواسپرت از علاقه اش به حضور در یووه میگوید :

” بله ، این حقیقت دارد ، یوونتوس با من تماس گرفته و این مجددا من را خوشحال کرده است . اما این برای اولین بار نیست و من منتظر صبحت های مدیربرنامه هایم با مسئولین یووه هستم ، هنوز یک فصل دیگر با تیم رابین کازان قرارداد دارم و در روسیه راحت هستم . یوونتوس یک شانس بزرگ در زندگی فوتبالی من است ، میدانم که یوونتوس به خاطر از دست دادن بونوچی در وضعیت مناسبی قرار ندارد اما همه چیز به مذاکرات آتی بستگی دارد . برای لئوناردو ناراحت هستم ، و از این مسئله نیز ناراحت هستم که نام من به جای لئوناردو معرفی میشود ، برای او آرزوی بهترین ها را دارم که این مسئله زود گذر نیز از اذهان پاک گردد . ”

این بازیکن یک فصل دیگر با تیمش قرارداد دارد در فصل جاری، بوکتی، ۲۴ بازی برای روبین کازان انجام داده است و ۵ گل به ثمر رسانده است.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امشب در یک بازی تدارکاتی دیگر ساعت 21:30 با بنفیکای پرتقال بازی داریم و گویا شبکه به درد بخوری این بازی رو پوشش نمی دهد و فقط مجبوریم از لینک های اینترنتی بازی رو ببینیم :happy:
راستی این خبر هم از همون منبه فیس کتاب هستش که گویا با تایید این خبر یووه می خواهد برای فصل بعد از زوج ژکو و فن پرسی استفاده کنه :happy:
-----------------

ژکو بله را به یوونتوس گفت !
376807_267578390017788_1414157867_n.jpg

به گزارش گاردین ، ادین ژکو آمادگی خود را برای پیوستن به پروژه یوونتوس در فصل آتی اعلام کرده و منتظر نهایی کردن مذاکرات با یووه خواهد بود .
 

amirrezaVafaie5

Registered User
تاریخ عضویت
18 آپریل 2012
نوشته‌ها
656
لایک‌ها
249
محل سکونت
i don't know
وکلای آنتونیو کونته و وکیل شخصی خانواده آنیلی دقایقی قبل به دادگاه شهر رم رسیدند . به نظر میرسد ساعاتی دیگر حکم نهایی را دادستان پالاتزی اعلام خواهد کرد....

311609_267863616655932_99470184_n.jpg
 
بالا