برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
ادامه ::D

دوگانه ی اول یوونتوس در فصل 1959/1960 به دست آمده بود که کسب آن اتفاقی نیست. چرا که دو مهاجمی که قبل تر در مورد آن ها صحبت شد یعنی چارلز و سیووری در تیم آن زمان حضور داشتند.

در فصل 1995/1996 یوونتوس که مارچلو لیپی را به عنوان سرمربی خود می دید این زوج دو نفره را به سه نفر تبدیل کرد. او روبرتو باجو را فروخت و الساندرو دل پیه رو به این تیم اضافه کرد که به بانوی پیر کمک کرد قهرمانی لیگ قهرمانان در سال 1996 را جشن بگیرد.

در نهایت ویالی و راوانلی تورین را به مقصد انگلستان ترک کردند. الساندروی جوان آن ها در طول سالیان بعد بازیکنان مختلفی را در کنار خود دید، از کریستین ویری و آلن بوکسیچ گرفته تا فلیپه اینزاگی. اما هماهنگی زیادی بین آن ها و دل پیه رو وجود نداشت. پس از آن هم پینتوریکو هم مصدومیت های سریالی جدی را تجربه کرد.

تابستان 2001 فرا رسیده بود و بمب های نقل و انتقالات منفجر شد. زین الدین زیدان به رئال مادرید و اینزاگی به میلان فروخته شد و جیانلویجی بوفون، پاول ندود و لیلیان تورام وارد تورین شدند.

این انتقالات موجب شد فضای خوبی برای دیوید ترزگه جوانی که 12 ماه قبل وارد مجموعه یووه شده بود و بیش تر اوقات نیمکت نشین بود فراهم شود. ترزه گه از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کرد و با 24 گل زده به همراه داریو هوبنر از پیاچنزا مشترکاً آقای گلی سری آ را به دست آورد.

JuiR1476028511ywosbd.jpg

چهار عنوان اسکودتو، فینال لیگ قهرمانان و حتی جام قهرمانی سری ب در سال 2006‐2007 عناوینی بودند که یوونتوس موفق به فتحشان شد. دل پیه رو در این سال ها به عنوان برترین گلزن باشگاه شناخته شد و هیچ بازیکن خارجی به مانند دیوید ترزه گه 171 گل به ثمر نرساند و باعث شد که از رکوددار قبلی این زمینه عمر سیووری را بشکند. زوج ترزه گه و دل پیه رو هماهنگ و کامل بود.

تا اینکه آنتونیو کنته سرمربی یوونتوس شد. الساندرو ماتری و میرکو ووچینیچ مهاجمین او بودند و تیم با مشکل عدم گلزنی دست و پنجه نرم می کرد.

پس از آن نوبت حضور فرناندو یورنته و کارلوس توز رسید که تا حدودی یاد آور خاطرات چارلز و سیووری بود اما در نهایت این زوج یک سال دوام آورد و پس از آن یورنته جای خود را به هم وطنش آلوارو موراتا داد. در ادامه زوج او و کارلوس توز یوونتوس را به فینال لیگ قهرمانان 2015 رساند و عملکرد موفقی از خود ارائه دادند.

JuiR1476028574jvaozm.jpg

حالا نوبت ایگوایین و دیبالا رسیده است. در نه بازی ابتدایی ال پپیتا برای بانوی پیر او موفق به ثمر رساندن هفت گل شده است و این نشان می دهد که این مهاجم 28 ساله قصد دارد همانند فصل گذشته به سلطنت خود در سری آ ادامه می دهد، با این حال او و دیبالا هنوز به طور کامل هماهنگ نشده اند.

JuiR1476028624xontac.jpg

مصدومیت های خط هافبک یوونتوس منجر شده دیبالا مجبور شود عقب تر بازی کند و بیش تر به دنبال توپ باشد، اما هنگامی که معضل خط هافبک حل شود او می تواند در کنار هم وطن خود بهتر و هماهنگ تر بازی کند. مهارت جواهر یوونتوس از جنبه ی نمایش های غرورآمیز به طرز عجیبی شبیه سیووری است. حتی بازی کردن با همان هیجان و لذتی که سیووری انجام می داد و حتی تقلید از سبک ویژه او او مانند نحوه ی جوراب پوشیدن. دیبالا به همراه ایگوایین می تواند یک زوج ویران کننده را در سال های آتی برای یوونتوس تشکیل دهد. مارکو تاردلی در مصاحبه با گازتا گفته است «آن ها یک زوج کامل هستند» چیزی که روسی هم در مصاحبه ی خود به آن اشاره کرده است.

ایگوایین بازیکن بزرگی است که کیفیت یووه را یک گام بالاتر می برد. حالا با این دو آن ها واقعا می توانند برای فتح لیگ قهرمانان به سمت جلو حرکت کنند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
مارکیزیو و کیه لینی نابغه های پیروزی یوونتوس برابر سمپدوریا بودند (+ نمرات بازیکنان)
JuiR1477507463jfqcti.jpg
یوونتوس به مسیر پیروزی بازگشت و هوا در تورین افتابی شد و توانسته اند سمپدوریایی که فاقد شجاعت و سازماندهی بود را 4‐1 در هم بکوبند.

مارکو جامپائولو اعتراف کرده است که مصافشان با مدافع عنوان قهرمانی یک آزمون دشوار خواهد بود با این حال در تیمی که شهراورد جنوا را برده بود تغییرات زیادی ایجاد کرده بود. در طی 9 دقیقه، یوونتوس 2‐0 جلو افتاده بود و از آسیب پذیری حریفش در دفاع کردن برابر سانتر حداکثر استفاده را نمود. طبق معمول یوونتوس فکر کرد کار تمام شده است و با گذشت زمان یک بازی بی روح و فاقد شخصیت و شدت را نشان داد، تا اینکه اشتباهشان باعث شد بلوچرکیاتی (لقب سمپدوریا) ‌ گل بزند. جامپائولو بلافاصله دست به تعویض هجومی زد، او امیداور بود که از رویکرد بی خیالانه ی تیم میزبان استفاده کند، اما کیفیت یوونتوس آنقدر هست که با اندکی تلاش توانست در خط دفاع خجالتی سمپ نفوذ کند و 3 امتیاز دیگری به نام خودش ثبت کند و رم را همچنان
پشت سرش نگه دارد.

نکات مثبت :
بازگشت کلودیو مارکیزیو بلافاصله روی بازی یووه تاثیر گذاشت، تیمی که به شدت دلتنگ شخصیت و تعادلی که او به خط هافبک می دهد، بود. او به پوشش خط دفاع کمک کرد و امنیتی که مدتی بود نداشتند به آنها برگرداند، او علاوه بر این دید و هوش تاکتیکی لازم برای بازی با اعتماد به نفس را داراست و می تواند تیم را به جلو بکشد و با پاس های خط کشی شده و ریتمی که زمانی تیم به آن تکیه کرده بود یووه را هدایت کرد.

نکات منفی:

تیمی که به دنبال کسب جام است و با پیروزی آشناست هرگز نباید راضی شود. نه در 2‐0، نه 4‐0 و نه حتی 8‐0. یوونتوس باید همواره به دنبال عملکرد بهتر و زدن گل های بیشتر باشد. این واقعیت که آنها بعد از شروع نیمه ی دوم آنها پایشان را از پدال گاز برداشتند و سرعت بازی انقدر افت کرد که به رقیب این شجاعت را داد که حمله کند، نشان دهنده ی رویکرد غلط و ضعفی است که تیم های قوی تر از آن استفاده خواهند کرد.

نمره ی مربی از 10:
7

ماسیمیلیانو الگری ما را در ابتدا با سیستم 4‐3‐3 روی کاغذ دست انداخت، اما در نهایت به 3‐5‐2 ـیش وفادار ماند، اما دو نهایت نه و او نه بازیکنانش ناامید نشدند. دنی آلوز شاید در پستی که برایش ناآشنا بود ناراحت به نظر می رسید، اما جرقه های امیدوارکننده ای در زوج ایگوایین و مانژوکیچ دیده می شد.

نمرات بازیکنانی که بیشتر از 20 دقیقه در زمین بوده اند:


نتو: 6
واکنش فوق العاده ای روی شوت آنته بودیمیر نشان داد اما احساس امنیتی که جی جی بوفون نشان داد در حضور او احساس نمی شد. او ― به شکلی قابل درک ― هنوز دارد با مدافعانش هماهنگ می شود.

آلوز: 5
در نقشی ناآشنا بازی می کرد، واضح بود که این بازیکن برزیلی راحت نبود به خصوص که در دفاع هم خوب نیست. می تواند در این پست بازی کند، اما نه در برابر رقبای سرسخت.

بونوچی: 6
چند اشتباه داشت اما 12 پاس بلند صحیح فرستاد و در دفاع هم امنیت ایجاد کرد

کیه لینی: 7
او نه تنها توانست دابل کند، بلکه به خوبی حریف را بست و خطرها را پیشبینی کرد. اگر به خاطر اشتباه منجر به گلش نبود، شب بی نقصی داشت.

کوادرادو: 7
دو پاس گل و عطش سیری ناپذیر برای حمله کردن، کوادرادویی که دیدیم بُرنده تر از همیشه بود، اما شاید هنوز هم به خاطر تصمیم گیری های غلط مقصر باشد، اما نتیجه ی مورد نیاز را به دست آورد. او در نیمه ی دوم به وسیله ی مدافعان مهار شد.


خدیرا: 6
همواره در استفاده از فضاها کمک می کند و فرارهای زمان بندی شده ای انجام می دهد، اما نتوانسته به اندازه ی ابتدای فصل موثر باشد.

مارکیزیو: 7
بالاخره، استاد خط میانی برگشته است و او تمام تفاوتی که دیدیم ایجاد کرد، برای نجات خط دفاع وارد می شود و کنترل و دقت را به خط میانی اضافه کرد. به خوبی توپ های مرده را زنده کرد، عملکردی که داشت که لایق تشویق ایستاده ای بود که ورزشگاه هنگام تعویضش انجام داد.


پیانیچ: 6
یک جای کار می لنگد. حقیقت این است که او بازیکن فوق العاده ایست و او نه تنها گل زد بلکه پاس گل هم داد، اما به نظر می رسد تنها دارد محدود به خودش بازی می کند، نوعی از لاقیدی و ترس او را محدود کرده است. او باید شخصیت خود را در یک تیم برنده نشان دهد و خود را تحمیل کند.

اورا: 6
او در دفاع همواره حواسش جمع است، تعادل پستش را به خوبی حفظ کرد، اما قبل از پایان نیمه ی اول تعویض شد.

ایگوایین: 6
به اندازه ی همیشه سرحال نیست، اما با اینکه خیلی خوب با ماریو مانژوکیچ همکاری کرد، اما نتوانست با سبک بی پروای همیشگی اش بازی کند. و تمام کنندگی اش هم در حد خودش نبود.

مانژوکیچ: 7
نه تنها گل اول را زد، بلکه از همان خط حمله به خوبی دفاع کرد، تلاش کرد توپ را پس بگیرد، تا به هم تیمی هایش کمک کند و با ایگوایین هم زوج تشکیل دهد. یک جنگنده، مثل همیشه! اما عجیب بود که گاهی موقعی که صاحب توپ بود دچار شک و تردید می شد و به جای شوت زدن پاس می داد.

تعویضی ها:

ساندرو: 6
مثل همیشه درخشان بود، همواره می توان به او برای قُرُق کردن سمت چپ، بازگشت به موقع به دفاع و حملات پرفشار حساب کرد. اگر بخواهیم یک انتقاد از او بکنیم شاید بتوان گفت که وقتی هم تیمی هایش با او کارهای ترکیبی می کنند باید توپ را زودتر رها کند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم در یک بازی سخت با گل های بنوچی و ایگوایین بازی رو 2 بر 1 بردیم .

Untitled.jpg
 

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran
سلام دوستان؛
تبریک بابت برد مقابل رم
بازی رو به هر زحمتی بود دیدم، خدا از مسئولان بی کفایت صدا و سیمای میلی نگذره...
به هرحال برد با ارزشی بود و بازم اختلافمون شد 7 مقدس:general406::p
جمعه هم میریم برای قهرمانی در سوپر کاپ:)
چه میکنه این ایگواین...
JuiR1482003868jthdyb.jpg
 

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran
بهنام عزیز خوش اومدی!!!
یه مدت نبودی... دلتنگت شده بودیم...
قربونت عرفان جان
منم دلم برای شما و تاپیک یووه تنگ شده بود...
ما یووه ای های هرکجا بریم بازم به خونه برمی گردیم:general406:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
معرفی لوگوی جدید باشگاه یوونتوس
JuiR1484601833vgwnsm.jpg
ساعاتی پیش باشگاه یوونتوس، لوگوی جدید خود را در مراسم ویژه ای به هواداران خود معرفی کرد تا دوره ی جدیدی در این باشگاه آغاز شود.

انیلی در این باره گفت :
یک سال تلاش کردیم تا متوجه شویم که بازار چه چیزی می خواهد
او افزود :
همینطور می خواستیم حس تعلق و نگاه به آینده را نشان دهیم
وی در پایان گفت:
لوگوی جدید نمادی از راهی است که یوونتوس در آن زندگی می کند.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
معرفی لوگوی جدید باشگاه یوونتوس
JuiR1484601833vgwnsm.jpg
ساعاتی پیش باشگاه یوونتوس، لوگوی جدید خود را در مراسم ویژه ای به هواداران خود معرفی کرد تا دوره ی جدیدی در این باشگاه آغاز شود.

انیلی در این باره گفت :
یک سال تلاش کردیم تا متوجه شویم که بازار چه چیزی می خواهد
او افزود :
همینطور می خواستیم حس تعلق و نگاه به آینده را نشان دهیم
وی در پایان گفت:
لوگوی جدید نمادی از راهی است که یوونتوس در آن زندگی می کند.
به نظرم خیلی با بدسلیقگی طراحی شده
باید طرح لوگوی قبل رو حفظ میکرد به عبارتی اون اصالته رو به این راحتیا نباید تغییر میدادند
به لوگوی باشگاه فوتبال نمیخوره انگار لوگوی یه شرکت تجاریه...!!!
 

iman0013

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 می 2014
نوشته‌ها
82
لایک‌ها
85
سن
26
محل سکونت
zabol
لوگوی جدیده یووه خیلی مدرنه! یعنی خیلی مدرن تر از ورزش فوتباله
ولی مثلا رو کالاهای تبلیغاتی خیلی خوبه مثل ساعت کفش پیراهن و...
 

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran
به نظرم خیلی با بدسلیقگی طراحی شده
باید طرح لوگوی قبل رو حفظ میکرد به عبارتی اون اصالته رو به این راحتیا نباید تغییر میدادند
به لوگوی باشگاه فوتبال نمیخوره انگار لوگوی یه شرکت تجاریه...!!!

البته عرفان جان اگه یخورده روش کار بشه، مثل این طرح پایین لوگوی شکیلی میشه و به نوعی یووه رو تبدیل به یک برند میکنه

803110466_5905.jpg
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
هيچي ديگه!!!
جدا از نتيجه چنين اقتداري رو براي برگشتن به راه سال هاي قبل لازم داريم...
 

alexa10

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2013
نوشته‌ها
401
لایک‌ها
363
ناز هست با حذف بارسلونا شخصیت خودمونو نشون بدیم
اینجوری تو موندن ستاره ها و جذب ستاره های جدید خیلی اعتبار پیدا میکنیم

الان از نظر همه ستاره ها واسه موفقیت تو چمپیونز لیگ 3 تیم قوی هست بایرن - بازسا - رئال که الان ما نصف راه تبدیل این مثلث به مربع رو رفتیم
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
به اميد صعود همراه با پيروزي...

image.jpeg
 
بالا