• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس – اینتر رقابتی به بزرگی ایتالیا
juventusinter3.jpg


یک جدال قدیمی با هیجان و حواشی خاص و همیشگی خود، جدالی برای اسکودتو اما این بار اسکودتویی در کار نیست و تنها یک رقابت قدیمی با حساسیتی بالا تیفوسی های ایتالیا را مهمان خود خواهد کرد. یوونتوس – اینتر رقابتی به بزرگی ایتالیا و سرزمین چکمه ای. دیداری برای جدال و مبارزه رو در رو، جدال میان یووه و اینتر، رقابت میان رانیری و مورینیو، تماشای هنر الکس برابر زلاتان ، قدرت خط دفاعی یووه مقابل نیروی تهاجمی اینتر

دفاع بیانکونری ( کیه لینی – لگروتالیه )
دارای بهترین امتیاز در رقابت های قهرمانی ایتالیا. معدل 6.3 این دو را بهترین مدافعین ایتالیا معرفی می کند. در 23 و 20 بازی انجام داده این دو بهترین بودند و در حال حاضر قدرت و شرایط بدنی بالای این دو می تواند برابر نیروی بالای تهاجمی اینتر مقاوت نماید. نراتزوری در خط حمله زلاتان و کروز را در اختیار خواهد داشت و این به معنای فشار بالا بر روی دو مدافع یووه خواهد بود. این دو مدافع در کنار گریگرا برابر جنوا و کیه وو خیلی زود تسلیم شدند و دروازه یوونتوس را باز شده دیدند و این بازی نباید شاهد تسلیم شدن زودهنگام انان باشیم.

خط حمله اینتر
در این بخش باید توجه خاصی به ابراهیموویچ داشته باشیم. نیازی نیست که از توانایی های او بگویم. او با معدل 6.62 بیش از هر مهاجم دیگر گلزن نشان داده هرچند که در مواقعی نیز شانس با او همراه بود. حالا او در کنار کروز و بالوتلی می تواند هر خط دفاعی را دچار مشکل کند. فراموش نکنیم که معدل گل مهره هایی نظیر کروز 5.59 و کرسپو 5.78 و بالوتلی نیز 5 گله است و یک مهاجم خطرناک نشان می دهند.

هافبک یوونتوس
بهترین هافبک این روزهای یووه در این بازی غایب خواهد بود، مارکیزیو که می توانست با معدل 6.3 یکی از بهترین نمایش های خود را برابر اینتر ارائه دهد. در این پست سیسوکو نیز غایب است، او نیز مانند مارکیزیو توانست میانه میدان را به بانوی پیر اختصاص دهد. زانتی نیز که همچنان مصدوم و ناراحت است و توان حضور در ترکیب را ندارد. بنابر این رانیری چاره ای جز بهره بردن از تیاگو که جز ضعیف ترین مهره های یووه در طول فصل است را در کنار پولسن دیگر مهره ناموفق یووه قرار دهد.. در این پست ندود و جووینکو در حال حاضر بهترین هستند. کامورانزی نیز محروم است و مارکیونی می تواند جانشین او در حالی که صالی امیجیچ نیز همچنان مصدوم است، باشد. با این شرایط یووه در خط میانه با مشکلاتی روبروست.

هافبک اینتر
بهترین و موفق ترین پست در میان بخش های دیگر اینتر، میانه میدان است. مورینیو با بازیکنانی مانند زانتی و کامبیاسو با معدل بیش از 6 در کنار استانکوویچ و مونتاری توانست یکی از مستحکم ترین هافبک های ایتالیا را تشکیل دهد. یکی از دلایل موفقیت اینتر همین پست و بازیکنان قدرتمند اینتر است. گفتنی است که تیاگو موتا بهترین هافبک این فصل ایتالیا تا به اینجا به شمار میرود.

مهاجمین یووه
معدل گل 6.35، امار گل های امائوری در میان سایر مهاجمین می تواند نوید یک نمایش خوب را در بر داشته باشد. او کمی اسیب دیده است اما حاضر به نیمکت نشینی نخواهد بود با این حال امکان حضورش از ابتدای بازی کمی غیرممکن است. دل پیرو او نیز امار خوبی دارد، 6.26 بهترین مهاجم فصل گذشته می کوشد برابر اینتر نهمین گل خود را به ثمر برساند. ترزگه تنها 11 بازی را در طول فصل انجام داده و در این 11 بازی یک گل را به ثمر رسانده با این حال شاید یاکوئنتا که معدل 6.19 گل را در اختیار دارد می تواند مهاجمیمی باشد که به عنوان زوج الکس از ابتدا به میدان رود. این مهاجمین به هر شکل و هر ترکیبی که وارد میدان شوند می توانند مدافعین اینتر را به خطر بیاندازند. مورینینو نیز به چهار مهاجم قدرتمند و توانای یووه اشاره خاص کرده است.

مدافعین اینتر
مورینیو به بازیکنان خط دفاعی خود تاکید کرده که نباید دروازه تیم را با خطر روبرو سازند. سانتون، ساموئل می توانند موفقت های فصل را در این بازی نیز ادامه دهند اما مهاجین یووه مطمئنا زهردارتر خواهند بود. سانتون امیدهای مورینیو در این خط به شمار می رود و به نظر میرسد که مدافعین نراتزوری به خوبی از تیزهوشی مهاجمین یووه اگاهند و برنامه های ویژه ای را در سر دارند

منبع:یوووه:happy:
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
38
محل سکونت
اهواز
ببینیم سلطان بی چون چرای ایتالیا سر الکس دل پیرو چه می کنه امشب:happy:
امشب اشک خوزه در میاد:p
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
خوش برگشتی . به امید موفقیت یووه

مرسی ساسان جان
اگه بتونیم اینتر رو ببریم حداقل خوبیش اینه که فاصله مون با میلان کمتر نمیشه...
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
بازی 1-1 تموم شد و اگر بوفون توی دروازه نبود می شد به نتیجه ای بسیار بدتر هم فکر کرد .
در بازه ای از زمان بازی اینتر کاملا بازی رو در دست گرفت و یووه رو اسیر خودش کرد ، نتیجه این نوع بازی اینتر که با پاسهای مرتب و متعدد کوتاه رقم خورد عصبی شدن بازیکنان یووه و نهایتا اخراج تیاگو بود . کلا با یک ضربه کرنر تونستیم مساوی کنیم و به نظر من تنها نکته مثبت این بازی شکست نخوردن در خانه بود . خدا بوفون رو برای ما حفظ کناد.
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

یووه اصلا تیم آماده ای نشون نداد و شاید بشه گفت که کمی شانس با یووه همراه بود که نباختیم:hmm:
الان هم میلان داره از تورین امتیاز میگیره و احتمالا رده مشترک دوم جدول هم به خودش اختصاص میده حالا اگه یووه توی این چند تا بازی آخر به خودش نیاد احتمال داره رده دوم رو هم از دست بدیم.:eek:
الان تنها امید یووه به جام حذفی هستش که اونم یه گل از لاتزیو خوردیم امیدوارم چهارشنبه یووه از لاتزیو امتیاز لازم رو بگیره و از جام حذفی حذف نشه:f34r:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
در حال حاضر تنها به کوپا فکر می کنیم
gigibuffon.jpg


همچنان با اختلاف 10 امتیازی دو تیم نخست ایتالیا با توجه به تساوی یووه و اینتر محفوظ ماند اما بانوی پیر علاوه بر حفظ جایگاه دوم، هدف دیگری در سر دارد، کوپا ایتالیا. یوونتوس می کوشد تا با ایستادن در رده دوم مستقیم راهی لیگ قهرمانان اروپا شود و در ادامه برتری مقابل لاتزیو و رسیدن به قهرمانی در کوپا. جیجی بوفون پس از تساوی برابر اینتر در خصوص امادگی یوونتوس برای دیدار چهارشنبه شب مقابل ابی و اسمانی های ایتالیا گفت.

دیدار برابر لاتزیو
می دانیم که دیدار سختی پیشروی ماست اما باید پیروز شویم. نتیجه برای ما ارزشمند و صعود به فینال مهم است. در حال حاضر تنها به کوپا فکر می کنیم و این دیدار و این جام برای ما ارزش خاصی دارد.. امیدوارم بتوانیم نتیجه دیدار رفت را جبران و در نهایت راهی دیدار نهایی شویم.

تساوی برابر اینتر
مطمئنا نتوانستیم خوشحالی و شادی را به تیفوسی ها هدیه دهیم زیرا همچنان فاصله زیاد وجود دارد. اسکودتو دور و دور است. زمانی به اسکودتو نزدیک می شدیم که پیروز میدان می شدیم. اما ما در دو دیدار رفت و برگشت مقابل اینتر ضعیف نبودیم و در کنار انان بازی کردیم، افسوس که نقصان اندکی داشتیم. به ویژه که در دیدارهای اخیر اشتباهاتی انجام دادیم تا فاصله افزایش یابد. باید شرایط را تغییر می دادیم.

انگیزه یووه
خیلی تلاش کردیم تا شرایط ایده ال را کسب کنیم. شرایط و لحظات سختی را تجربه کردیم اما بر مشکلات غلبه کردیم و توانستیم خود را جز مدعیان معرفی کنیم. دوران سیاه و تیره را تلاش و انگیزه پشت سر گذاشتیم و در لیگ قهرمانان نیز حضور خوبی داشتیم. به هر حال اینتر شرایط بهتری از ما داشت اما یوونتوس خیلی زود به دوران بزرگی خود خواهد رسید.

سزار
سزار سنگربان ایتر طی ماه های اخیر فوق العاده خوب نشان داده و نسبت به سایر هم تیمی هایش نقش فراوانی در نتایج تیمش دارد. من هرگز قدرت و انگیزه حریف را دست کم نگرفته ام اما سزار در این شرایط قرار دارد. البته نمی خواهم بگویم که من در لحظات بالا وخوبی به سر می برم.

کاناوارو
جیجی به شایعه حضور فابیو کاناوارو و بازگشت مجدد او به یوونتوس اشاره می کند و می گوید: فابیو یک مهره ارزشمند و مهم است. و تجربه او ارزشمند و مفید خواهد بود.

----------------
رانیری در استانه برکناری !
ranieri17.jpg


شایعات برکناری کلودیو رانیری شدیدا ایتالیا را در بر گرفته و اخبار سیده حاکی از احتمال اخراج او از باشگاه یوونتوس است. به گزارش منابع ایتالیایی کلیه شرایط برای بازگشت مجدد کاپیتان سابق بیانکونری به جمع یوونتوسی ها مهیاست. انتونیو کونته مربی فعلی باری هیچ علاقه ای به تمدید مجدد قرارداد با باشگاه باری ندارد و با توجه به شرایط و ناکامی های اخیر یووه با مربیش کلودیو رانیری به نظر میریسد که مجموعه بیانکونری در کمترین زمان دست به تغییراتی در کادر فنی خود خواهد زد. به این ترتیب پس از مدتها زمزمه های برکناری رانیری به گوش می رسید.
گفته می شود تکلیف نهایی برای ادامه فعالیت رانیری در یووه به نتیجه این تیم در رقابت های کوپا مشخص خواهد شد. اما این گروه معتقدند یوونتوس با کونته و مهره های اسبق خود به عنوان مربی موفق تر خواهد بود و به زودی شاهد نشستن کونته و فرارا بر روی نیمکت هدایت بانوی پیر خواهیم بود تا راه برای بازگشت مارچلو لیپی هموارتر شود.

---------------
تمرینات ویژه برای دیدار با لاتزیو
1240173492_allenamento.jpg


یوونتوس خیلی زود به تمرینات بازگشت تا خود را اماده رقابت برگشت مرحله نیمه نهایی جام کوپا نماید. زمین تمرین وینوو با بارش شدید باران میزبان بیانکونری بود که در کمترین ساعت پس از برگزاری دیدار مقابل اینتر راهی زمین تمرینی شده بود. در این تمرین کلیه بازیکنان حضور داشتند و ابتدا تمرینات سبک و پس از گذشت دقایقی برنامه های ویژه بازی چهارشنبه شب را مرور کردند.
این بازی برای سیاه و سفیدپوشان یوونتوس بسیار مهم و ارزشمند است و کلیه بازیکنان به همراه مربی تمرکز نهایی خود را برای برتری دراین دیدار سرنوشت ساز متمرکز ساختند.
گفتنی است که یووه دیدار رفت را با نتیجه دو بر یک به حریف واگذار کرده است و این بازی نیاز به پیروزی دارد تا به فینال کوپا راه یابد.

منبع:یووه
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
بوفون بازی با اینتر خیلی خوب بازی کرد. نتیجه بازی برام مهم نبود. چون مسلمه که اینتر قهرمانه.

امیدوارم جام حذفی یه بازی خوب جلو لاتزیو بکنن و با یه برد خوب به فینال برن که بعد از 3 سال

کمی خوشحال بشیم.:rolleyes:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
اخرین امید یووه برای کسب جام ( یوونتوس ؟ - ؟ لاتزیو )
alex3.jpg


به یکی از اهداف نزدیک می شویم، به یکی از اهدافی که می تواند اغازگر حرکت رو به جلوی بیانکونری پس از تبعید به سری B قلمداد شود، فینال کوپا ایتالیا. اما رسیدن به این هدف و صعود به دیدار نهایی مستلزم برتری در دیدار امشب مقابل ابی و اسمانی های لاتزیوست. بازی برگشت امشب به میزبانی المپیکوی شهر تورینو برگزار خواهد شد تا تیفوسی ها شاهد انتقام شکست 2 بر یک دیدار رفت و در نهایت برتری و صعود بانوی پیر باشند.
اما این دیدار تنها از نظر فنی مورد توجه نخواهد بود، به شنبه شب بر می گردیم، دربی ایتالیا در تورینو، گروهی معتقدند این تیفوسی ها نژادپرستند و در رقابت گذشته مقابل اینتر به مهاجم سیاه پوست ان توهین کردند، توهین و شعارهایی علیه بالوتلی. بنابر این ورزشگاه المپیکو امن و مطمن نیست ! به خوبی می دانیم که یوونتوس و تیفوسی هایش بارها شاهد حضور مهره های رنگین پوست در ترکیب تیم خود بودند و هرگز شاهد چنین برخوردی با بازیکن سیاه پوست از سوی انان نبوده ایم. حتی در دیدار شنبه شب نیز بازیکنان سیاه پوست دیگری نیز در میدان بازی می کردند که به هیچ عنوان توهینی را از سوی هواداران متحمل نشدند، بنابر این باید به رفتار این بازیکن که در اتمام دیدار نیز شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت توجه شود نه به تیفوسی های یوونتوس اتهام زد. به هر ترتیب سه روز از چنین رویدادی می گذرد و یوونتوس امشب میزبان لاتزیو که در این تیم شاهد حضور تیفوسی های نژادپرست بوده ایم خواهد بود. از این جهت اهمیت این دیدار در کنار توجه مسولین افزایش چشمگیری به خود می گیرد.
به بازی و توان دو تیم بازمی گردیم، یوونتوس کمی محتاط و کند پیش می رود و این مسئله در دیدار برابر اینتر نیز مشاهده شد، حملات بسیار دیر قوت می گیرد و ان زمان بسیار اندک خواهد بود. بازی رفت را لاتزیو از ان خود کرده، بنابر این نیم نگاهی نیز به دفاع از نتیجه خواهد داشت و شاید یک نمایش بسته را از انان شاهد خواهیم بود. در این صورت هنر بیانکونری در این بخش ارزش خاصی خواهد گرفت تا هنر سیاه و سفید در لحظاتی دشوار به کمک بیانکونری اید و دفاع حریف را خسته و سردرگم نماید تا توسط مهاجمین به گل های مهمی دست یابند تا فینال و در نهایت جام قهرمانی از راه برسد.
رانیری در این دیدار کیه لینی را در خط دفاع نخواهد داشت و امائوری نیز غایب خواهد بود اما بازیکنانی نظیر مارکیزیو و کامورانزی به ترکیب باز گشته اند و در صورتی که یوونتوس کمی شجاعت گذشته را به دست اورد می تواند با حملات گسترده دفاع و دروازه ابی و اسمانی ها را گشوده و پیروزی بسیار ارزشمندی را به تیفوسی ها که اندوهگین به نظر می رسند هدیه نماید.

منبع:یووه
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
5 دقیقه دیگه بازی شروع میشه.

مهمترین بازی فصل برای منه.
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
متاسفانه جام حذفی رو هم از دست دادیم 2-1 باختیم این تیم به مربی بزرگتری احتیاج داره
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
نیمه دوم رو ندیدم چون برق رفت!!

نیمه اول هم که خیلی بد بازی کردن. انگار که به برد نیاز نداشتن.

تو همچین شرایطی و با این فصل بد باید میرفتن تا لاتزیو رو با اختلاف چند گل ببرن تا هوادارا حداقل

کمی خوشحال بشن.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
نیمه دوم رو ندیدم چون برق رفت!!

نیمه اول هم که خیلی بد بازی کردن. انگار که به برد نیاز نداشتن.

تو همچین شرایطی و با این فصل بد باید میرفتن تا لاتزیو رو با اختلاف چند گل ببرن تا هوادارا حداقل

کمی خوشحال بشن.

سلام دوستان

نیمه زیبایی رو از دست دادید دقیقه 60 بازی یووه به ترکیب ایده آل خودش رسید ندود و کامورانزی و دلپیرو به بازی اومدن بازی زیباشده بود تا این که یک گل زدیم و آخرای بازی کامورانزی اخراج شد:(
اگه از اول این ترکیب رو میفرستاد توی زمین الان شاید یه پای فینال بودیم:hmm:
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
تنها راه موفقیت یووه اینه که رانیری و مدیرها اخراج بشن

اول چندبار شانس قهرمانی رو یووه از دست داد

دوم رده دوم رو از دست داد

کم کم رده سوم رو از دست میده

میلان که خیلی کم شانس سومی داشت الان به قهرمانی هم امیدواره

رانیری پیره مردی بیش نیست
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
با اینکه در نیمه های راه رانیری نتایج خوبی گرفت ولی نتوانست ادامه دهنده خوبی باشه . البته باید به این نکته هم توجه داشت که تیم فعلی یووه در مقایسه با اینتر ستاره چندانی در اختیار نداره و بازیکنان مصدوم زیادی هم در طول فصل داشت. به هر حال به نظرم تیم هم نیاز به بازیکنان بزرگ داره هم نیاز به یک مربی ریسکی تر
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

به نظر من هم دیگه رانیری جایی برای موندن توی تیم نداره

الکس رو ببینید چقدر حرص میخوره:(
regginajuve1.jpg

تساوی با طعم تلخ رانیری ( رجینا 2 - 2 یوونتوس )

در این لحظات هر چه می اندیشیم تا شباهتی میان یوونتوس و با بانوی یپر همیشگی یافت کنیم نمی توانیم. گویی یوونتوس نمی خواهد پایانی خوش را از ان خود نماید و در لحظاتی و روزهایی که شدیدا به یک ارامش و فضایی کم اضطراب نیاز دارد خود دست به افزایش تنش می زند. این بار نیز یوونتوس که در این دیدار پیراهن های طلایی را بر تن کرده بود برابر رجینا تن به تساوی دو بر دو داد تا امیدهایش برای کسب سکوی دوم نیز کاهش یابد و بر ناکامی های اخیرش افزوده ، این یووه، تیم قدرتمند گذشته نیست و باید دست به چاره زد.
نیمه نخست شاهد یک نمایش متعادل از هر دو تیم بودیم، فضای لازم برای هنرنمایی وجود نداشت و رجینا در فرصت به دست امده دروازه بانوی پیر را توسط باریلا باز کرد. در این نیمه پاس زیبای ندود برای یاکوئنتا نیز دیدنی و خطرناک بود که برای یووه گلی در بر نداشت. یوونتوس نیمه دوم را با قدرت اغاز کرد، زمان استراحت برای دل پیرو و هم تیمی هایش موثر بود و کاپیتان با ضربه پنالتی دقیقش بازی را به تساوی کشاند اما زمان زیادی طول نکشید تا یک بار دیگر حریف پیش بیافتد و یووه به شرایط سختی نزدیک شد. با این وضیعت فشار حملات یووه افزایش یافت تا در نهایت زانتی با گل
بسیار زیبای خود گل دوم و تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند تا یووه در این بازی حداقل به یک امتیازدست یابد.یوونتو.س با این تساوی تلخ جایگاه دوم را با توجه به برتری میلان از دست داد و چهره یک تیم مقتدر را در هفته های پایانی نمایش نداد
گفتنی است که الکس دل پیرو با این گل توانست یازدهمین گل خود را در سری A و نوزدهمین گل در طول و 260 گل بیانکونری خود را به ثمر رساند و با ثبت 598 بازی خود را به رکود 600 بازی نزدیک کرد. اسطوره بیانکونری در صورت حضور در دیدار یووه برابر لچه در رقابت حساس مقابل میلان 600 بازی خود را برای یووه جشن خواهد گرفت.


گل مهمی به ثمر رساندم

کریستین زانتی که به دلیل مصدومیت مدت زیادی از میادین بازی ها دور بود در بازی مقابل رجینا به میدان بازگشت و نمایش خوب خود را با یک گل دیدنی تکمیل کرد.وی در پایان این دیدار که با تساوی دو بر دو به پایان رسید گفت: "در ابتدای بازی با مشکل مواجه شدیم و نتوانستیم ریتم خود را به دست اوریم و این گل یکی از مهم ترین گل های من بود زیرا پس از بازگشت طولانی مدت من بود و باعث کسب امتیاز برای یووه شد"ما نتوانستیم به سه امتیاز این دیدار برسیم اما حال برای به دست اوردن مکان دوم جدول به دنبال کسب نتایج خوب خواهیم بود در ضمن این برای بازیکنان اسان نیست که بیش از اهداف خود به ان موضوع فکر کنند.ما برای برتری نیاز به یک تیم خوب و هماهنگ داریم."

منبع:یووه
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
ساسان جان شما درست میگی اما به نظر من اینها بهونه رانیری و مدیرانه

کامورانزی
دل پیرو
ندود
بوفون
یاکوئینتا
ترزگه

خودشون به تنهایی یک تیم هستند ولی رانیری نتونست با مربیگری درست اونها رو برای پیروزی هدایت کنه

مثلا چرا جووینکویی که اینقدر عالی بازی میکنه نباید به زمین بیاد؟

یا مثلا چرا پولسن باید بازیکن تعویضی باشه که اینقدر به درد نخوره ؟ چون خرید مدیران هست.

و مثالهای متعدد دیگه که همه شما عزیزان میدونید

به هر حال یوونتوس باید دشام یا یکی مثل دشام رو به تیم برگردونه

و خریدهای خوبی در خط دفاع و هافبک داشته باشه

و بازیکنهایی مثل مولینارو و پولسن و زبینا رو بفروش برسونه تا موفق بشه.

ممنون از sasan s و j_2006_n به خاطر نظرات ارزشمند و جالبشون :) :D
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

این رانیری عجب اعتماد به نفسی داره حتما باید بندازنش بیرون تا بره:wacko:

رانیری: یوونتوس را ترک نخواهم کرد:blink:
ranieri12.jpg


کلودیو رانیری مربی یووه که در چند هفته ی اخیر مورد هجوم انتقادات بی شمار هواداران یووه و رسانه های ایتالیا قرار گرفته است در جدید ترین مصاحبه ی خود تاکید کرد که از یوونتوس نخواهد رفت.مربی پنجاه و هشت ساله ی یووه از نمایش بیانکونری را در طول فصل جاری حمایت کرد و گفت: "دلیلی برای ترک باشگاه یوونتوس نمی بینم زیرا من مثل دشان با پروژه ی پنج ساله ی یووه مخالفت نمی کنم زیرا این رفتارهای احمقانه مخصوص افراد جوان و بی تجربه است و خود من نیز هنگامی که جوان بودم از این دست کارها زیاد کردم اما اکنون عوض شده ام.باشگاه یوونتوس به من پروژه ی عظیم پنج ساله ای داده است که طی ان یووه را به سطح اول فوتبال برگردانم و موفقیت های یووه را شروع کنم.
وی در حالیکه بسیار خونسرد به نظر می رسید ادامه داد: "من منکر مشکلات این پروژه نمی شوم اما یاد گرفته ایم می بایست در مقابل مشکلات صبور باشم تا بتوانم انها را حل کنم و یووه را به سوی موفقیت هدایت کنم.من تمامی نقشه های خود را برای این پروژه ی پنج ساله کشیده ام و دلیلی برای ترک یووه در ظرایط فعلی نمی بینم.


بررسی مهره های بیانکونری در کنار درخشش ندود
regginajuventus4.jpg


بانوی پیر دو امتیاز دیگری را از دست داد تا هوادارانش را پیش از پیش ناامید و ناراحت کند. این روزها حال و هوای تیفوسی های بیانکونری خوش نیست، چهره ها درهم و لبخندی دیده نمیشود. عامل این ناکامی چیست ؟ ایا مجموعه بیانکونری به فکر چاره ای اساسی و موثر است یا خیر ؟ به هر ترتیب ادامه این روش روزهای تیره ای را برای یوونتوس و یوونتوسی ها رقم خواهد زد.

منجی همیشگی
زمانی که امیدها کم رنگ و کم رنگ می شود این الکس است که یک بار دیگر منجی تیمش می شود. به واقع که او یک ستاره و مهره ای استثنایی ست. نباید تک دیدارهای نه چندان مطلوبش را پررنگ کرد. زیرا او در اکثر دیدارها یک منجی بزرگ برای تیمش به شمار می رود. امتیاز الکس 6 است.

مدافعین و توپ گیری یووه
ترکیب مولینارو، اریائودو، ملبرگ، گریگرا نمی تواند یوونتوس را از یک سر درگمی نجات دهد، مشکل بانوی پیر به ناهماهنگی تیم باز می گردد. اما این تنها عامل نیست و نخواهد بود. مدافعین به هیچ عنوان همانگ و قدرتمند نیستند و این مسئله برای تیمی بزرگ به بزرگی یووه عجیب و غیر قابل تحمل است. امتیاز این بخش 4 ، امتیازی بسیار پایین خواهد بود.

ندود، ستاره ای مقتدر
چطور می شود باور کرد ؟ یک مهره 37 ساله بهترین بازیکن زمین باشد ؟ بله او پاول ندود است. ستاره چک تباری که با پیراهن سیاه و سفید می درخشد. نمایش این هافبک درطول بازی شب گذشته برابر رجینا به اندازه ای زیبا و ارزشمند بود که همه را شگفت زده کرد. بدون شک او یک بازیکن حرفه، با تجربه و بزرگ است و امتیاز 5/6 را به خود اختصاص می دهد.

منبع:یووه
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
درود بر هواداران همیشگی یووه که با وجود اینکه ایام به کام یووه نیست، ولی همچنان این تاپیکو زنده نگه داشته اند.
بخصوص j_2006_n .
به امید بازگشت یوونتوس بزرگ و با کلاس به روزهای اوج.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

درود بر هواداران همیشگی یووه که با وجود اینکه ایام به کام یووه نیست، ولی همچنان این تاپیکو زنده نگه داشته اند.
بخصوص j_2006_n .
به امید بازگشت یوونتوس بزرگ و با کلاس به روزهای اوج.

حمید جان ممنون ایشالله فصل بعد شاهد یووه متحول شده ای باشیم که جام ها را یکی پس از دیگری از آن خود می کنه:happy:

شایعات خرید الونسو تمامی ندارد
xabi.jpg


این بار نیز مانند فصل گذشته نام ژابی الونسو به عنوان گزینه مسولین یووه مطرح شد. با وجود اینکه فصل گذشته این اسپانیایی، یووه را در ابهام قرار داده بود به نظر میرسد که رانیری یک بار دیگر به این بازیکن توجه نشان داده و خواهان جذب وی شده است. گفته می شود مبلغ پیشنهادی برای خرید الونسو 5/16 میلیون یورو ست و تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد شاهد حضور هافبک اسپانیایی لیورپول خواهد بود.


هفته هایی که بدون تغییر می گذرند
teamnews.jpg


تساوی برابر رجینا پس از تساوی مقابل اینتر و شکست در رقابت های کوپا نمیتواند رضایت بخش باشد با این شرایط باید به فکر بازگشت شکوهمند بود. جووانی کوبولی که همچنان در کنارسایر مسولین باشگاه از حضور رانیری بر نیمکت بانوی پیر حمایت می کند در سخنانی تاکید کرد یوونتوس باید در پنج دیدار اینده خود پیروز شود..
البته این جمله بارها و بارها از سوی مربیان و مجموعه یووه پیش از دیدار برابر اینتر شنیده شد اما تاکنون متاسفانه به این نتیجه دست نیافتیم. هر هفته می گذرد و تعداد دیدارهایی که ما را به انتهای فصل می رساند کمتر می شود و تنها این جمله در خود تغییری به عنوان عدد دیدار می بیند. باید هشت دیدار اینده را برنده شویم، هفت و شش و هم اکنون پنج !
با این روش و با این سیستم بانوی پیر همان بیانکونری مقتدری که تیم ها رابه لرزه می انداخت نخواهد شد. هواداران نگران و ناراضی اند اما به نظر می رسد مدیران توجه به این نتایج و ناکامی ها نمی کنند و پی در پی از برنامه های اتی و حمایت از مربی خود صحبت می کنند. برنامه و سیستم اتی که برای موفقیت یووه در نظر گرفته شده بسیار مطلوب و مورد قبول است اما باید پذیرفت که یوونتوس برای امادگی تبدیل به یوونتوسی بزرگ که از سال 2011 به میدان خواهد رفت نیاز به زمینه هایی موفق دارد. باید فصل های پیش از ان را با نوعی کامیابی به پایان رساند تا انتظار یک تولد یووه ای بزرگ را در سال 2011 داشت.
به هر حال دیدارها با همین روش برگزار و به اتمام می رسد و ناراضایتی هوادران ادامه دارد و تغییری صورت نمی گیرد.


یوونتوس بزرگ را به تیفوسی ها هدیه می دهیم

صبح امروز یک بار دیگر مجموعه یووه شاهد اعتراض و انتقاد تیفوسی های بیانکونری بود. تیفوسی ها هر چند که معترض بودند اما تاکید کردند که به دنبال زندگی ای ارام همراه با یووه ای بزرگ هستند و همان یوونتوس را می خواهند در میدان رقابت ببینند. جان الکان نیز پس از احساس شرایطی نامناسب در یووه پیامی را منتشر کرد. یووه یک مجموعه بزرگ است که از سالیان بسیار قبل صاحب و مالکان بزرگی داشته و از سه سال پیش زندگی جدید را اغاز کرده است که مطمئنا با مشکلاتی همراه خواهد شد.
وی معتقد است تیفوسی ها از نتایج ابراز رضایت می کنند اما این شرایط موجب شد تا تیفوسی ها ناراضی باشند. در روزها و هفته های اخیر ناراحتی و غمگینی دیده میشود و به همین دلیل تیم باید پیروز شود. با مربیان، بازیکنان صحبت م کنیم و از انها می خواهیم نمایش بهتری داشته باشند. با نمایشی بزرگ پنج دیدار اینده را به پیروزی خواهند رسید.
الکان به این گفته تیفوسی ها که همان یوونتوس بزرگ را می خواهیم اشاره کرد و گفت: باید برای خواسته تیفوسی ها تلاش کرد تا انان را خوشحال و شاد کرد.


اخرین اخبار تمرینات یوونتوس
team3.jpg


یوونتوس خود را اماده رقابت اتی برابر لچه می کند، دیداری که پشت درب های بسته ورزشگاه المپیکو و بدون حضور تیفوسی ها برگزار خواهد شد. در تمرینات صبح امروز بیانکونری الکس دل پیرو که به 600 بازی خود نزدیک و نزدیک تر می شود در سالن تمرین کرد تا تنها غایب اصلی یووه در این جلسه تمرینی به شمار رود. اما مشکلات و مصدومیت کیه لینی همچنان دردسر بزرگ یووه محسوب می شود این مدافع درد زیادی را تحمل می کند و پیش بینی می شود در دیدار یکشنبه مقابل لچه توان همراهی یووه را نداشته باشد .
در کنار این خبر ناخوش ایند، بازگشت و امادگی لگروتالیه می تواند کمی از ناراحتی مربیان را بکاهد. نیکولا در تمرینات حاضر شد اما تمریناتی جداگانه و ویژه را دنبال کرد تا شاید طی روزهای باقی مانده تا روز برگزاری دیدار امادگی حضور در ترکیب را کسب نماید و یووه را در خط دفاع که شدیدا در این پست دچار مشکل شده، یاری نماید.
ضمنا پس از استراحت یک روزه همچنان نمی توان درخصوص سرنوشت نهایی مارکیزیو اظهار نظر کرد. این مهره امادگی نسبی خود را کسب کرده اما پزشکان معتقدند کلودیو نباید با فشار زیاد مواجه شود زیرا در این صورت با اسیب دیدگی شدیدی روبرور خواهد شد. با این حال وی و مربیان امیدوارند شرایط هرچه زودتر بهبود یابد و این بازیکن ارزشمند را در دیدار برابر لچه ببینند.

منبع:یووه
 
بالا