• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
اظهارات عجیب رانیری پس از تساوی در میلان:f34r:

تمامی هواداران یوونتوس ار تساوی یک بر یک در مقابل میلان ناراضی و ناراحت هستند اما کلودیو رانیری بر عکس از نتیجه ی به دست امده خشنود است و از شاگردانش برای کسب تساوی تشکر می کند.مربی یووه که با بازی ندادن به الکس دل پیرو خشم هواداران یووه را دو چندان کرد در پایان دیدار و کسب تساوی در میلان گفت: "از نتیجه ی به دست امده بسیار راضی هستم و توانستیم به شرایط خوب خود بازگردیم و نمایش دلپذیری را از یووه شاهد باشیم.پس از گل میلان خیلی زود به جریان بازی برگشتیم و توانستیم توسط یاکوئنتا به گل تساوی خود دست پیدا کنیم و از عکس العمل بازیکنان خود ممنون هستم.من اصلا نگران و ناراحت نبودم زیرا به تیم خود اعتقاد داشتم و مطمئن بودم در این دیدار به گل خواهیم رسید که همین گونه نیز شد.
وی در بخش بعدی صحبت های خود به عدم استفاده از ترزگه و قراردان امائوری در کنار یاکوئنتا گفت: "منتظر هستم تا ترزگه به شرایط ایده ال خود برسد و ان موقع از او در ترکیب یووه استفاده کنم تا بتوانم بهره ی کامل را از وی ببرم.امائوری توانایی حفظ توپ را به خوبی داراست و یاکوئنتا نیز می تواند در فضاهای خالی خیلی راحت حرکت کند و به همین دلیل از این دو در ترکیب اصلی خود استفاده کردم."
رانیری در پایان به شرایط جدول اشاره کرد و گفت: "ما همچنان به بازی های باقی مانده امیدوار هستیم و می توانیم با تلاش زیاد برای کسب رتبه ی دوم رقابت کنیم. ما امشب انگیزه ی زیادی برای کسب امتیاز داشتیم و به این هدف نیز نائل شدیم و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم."


ترس رانیری مانع از پیروزی یووه شد ( میلان 1 - 1 یوونتوس )
milanjuve3.jpg


یک تساوی که هیچ چیز را تغییر نداد. شرایط جدول در سری A همچنان به قوت خود باقی ست. شهر میلان شادی بزرگی را جشن نگرفت تا دو تیم دوم و سوم ایتالیا طبق هفته های اخیر چشم به سه هفته پایانی فصل بدوزند. دربی ایتالیا با توجه به تساوی اینتر حساسیت بالاتری به خود گرفته بود اما دو تیم یووه و میلان تن به تساوی یک بر یک دادند تا نراتزوری با امید بیشتری هفته های اینده را سپری نماید.

شهروندان میلان در انتظار یک رقابت جذاب و دیدنی ساعت ها ورزشگاه سن سیرو را در تسخیر خود قرار داده بودند. مصاف پایانی پائولو مالدینی برابر یووه، برابر الکس دل پیرو و بوفون. این موضوع به خودی خود می توانست جذابیت های دیدار را دو چندان نماید. در کنار این مصاف، اسطوره بیانکونری می توانست تعداد بازی های خود را با پیراهن سیاه و سفید یووه به عدد 600 برساند تا رکوردی دیگر را از ان خود نماید. اما زمانیکه اسامی دو تیم اعلام شد و کاپیتان بیانکونری در این لیست جایی نداشت ! 600 بازی در استانه نابودی بود و مالدینی که رقیب و ستاره حریف را پیش روی خود نمی دید. با این شرایط نیمه نخست اغاز شد. بازی در دقایق نخست لذت بخش نبود و هیجان زیادی نداشت با گذشت زمان مهره های دو تیم برای رضایت تیفوسی ها و نشان دادن فوتبال ایتالیا به خود امدند و نمایش بهتری را ارائه کردند. بیانکونری در این نیمه نمایش بهتری از حریف ارائه کرد و در فرصت هایی مناسب نتوانست دروازه میلان را باز کند. در دقیقه 12 کامورانزی با پرشی می توانست دروازه روسونری را به زیبایی بگشاید و در ادامه یاکوئنتا نیز فرصت دیگری را از دست می دهد تا در حالیکه یووه می توانست با گل زمین بازی را ترک کند بدون به ثمر رسیدن گل برای دو تیم 45 دقیقه نخست به اتمام رسید. در این نیمه میلان نمایش مقتدری نداشت اما با شروع نیمه دوم شاگردان انچولی توان و قدرت بهتری به خود گرفته و توانستند دروازه بانوی پیر را باز کنند، هر چند این گل خیلی زود توسط یاکوئنتا پاسخ داده شد تا دو تیم تن به تساوی یک بر یک دهند.

پرس دو تیم
یوونتوس نسبت به حریف از پرس بهتری بهره برد. فضا برای یاران یووه باز و فراهم بود اما این تیم به هیچ عنوان از فرصت ها و زمانی که در دست داشت استفاده نکرد. هافبک های بانوی پیر بسیار کند و کم توان بودند. زانتی و پولسن را نمی توان مهره ای کارامد توصیف کرد. این دو و در مجموع هافبک های رانیری در نقش تدافعی عملکرد بهتری دارند با این حال یووه در خط دفاع و زمانی که این تیم در فشار قرار می گیرد عملکردی بسیار ضعیف از خود نشان می دهند. در نقطه مقابل، میلانی ها حضور داشتند که با توجه به خواسته انان که سه امتیاز بازی بود کمتر خود را در لاک دفاعی قرار داده اما با این حال در حمله نیز زهر و قدرت بالایی از خود نشان ندادند.

تعادل
در طول بازی تعادل بیشتری و بازی کم فراز و نشیب از ان یووه بود. در مجموع سیاه و سفیدپوشان مانند هفته های اخیر کسل کننده وسرد بازی نکردند و نمایش بهتری نسبت به گذشته داشتند. چهره های دو تیم پس از اتمام دیدار نشان از رضایت انان داشت. انان از بازی و نتیجه به دست امده راضی به نظر می رسیدند و این درحالی بود که با ارائه نمایشی هجومی تر از سوی دو تیم، می توانستیم شاهد یک تیم برنده باشیم.

بهترین بازیکنان
در ترکیب میلان سیدورف بهترین بود و با گل خود مزد برتریش را دریافت کرد. اما کاکا یکی از روزهای ضعیف خود را سپری کرد. در سوی دیگر میدان نیز یاکوئنتا زننده گل تساوی بانوی پیر بهترین مهره تیمش برگزیده شد تا زنندگان گل بهترین بازیکنان تیم خود نیز باشند.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 6 – گریگرا 6 – لگروتالیه 5/6 – کیه لینی 5/6 – دچلیه 6 ( زبینا 6 )- کامورانزی 5/6 – زانتی 5/6 – پولسن 6 – مارکیونی 5/5 – یاکوئنتا 7 – امائوری 6 ( دل پیرو 6 )

منبع:یووه
 

seebzamini

Registered User
تاریخ عضویت
6 می 2009
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
17
محل سکونت
IRAN
هافبك برزيلي تيم فوتبال وردربرمن آلمان با يوونتوس ايتاليا قرارداد بسته است.

به گزارش یوفا: ديه‌گو بازيساز و بازيكن كليدي وردربرمن مدت ها است كه چند پيشنهاد رسمي خود را براي بررسي به وكلايش واگذار كرده اما جوواني كوبولي گيگلي، رئيس باشگاه يوونتوس ايتاليا، روز گذشته رسما تاييد كرد كه با ديه‌گو مذاكره كرده و قرارداد بسته است.

اين در حالي است كه منابع خبري آلمان از انتقال ديه‌گو به بايرن مونيخ نوشته اند و بايد منتظر بود تا صحت ادعاي دو طرف مشخص شود.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس جدید چه روشی را بر می گزیند ؟
team25.jpg


کونته، گاسپارینی و یا اسپالتی کدام مربی یووه خواهد شد ؟ شاید هیچ کدام ! با این حال این سه گزینه تا این لحظه از شانس و اعتبار بیشتری برای نشستن بر روی نیمکت بانوی پیر برخوردارند. هر یک با سیستمی متفاوت و با بازیکنانی خاص به دنبال پیروزی اند اما کدام مربی با کدام سیستم برای یوونتوس مفیدتر خواهند بود و یا تنها سیستم می تواند تیمی را موفق نماید و یا عواملی متفاوت نظیر بازیکنان، تعصب، تلاش، روحیه ذاتی تیم و ... تاثیر گذارند ؟

در کنار این موضوع، حضور بازیکنان فعلی و احتمالی اینده یووه می تواند تاحدودی موفقیت تیم را در فصل اتی تضمین نماید. جذب دیه گو در کنار دل پیرو و جووینکو مسئله ست که توجهات را در سیستم مربی اتی بیانکونری جلب نموده است.
دل پیرو، او می خواهد در ترکیب قرار گیرد. اینده یووه بدون رانیری و با حضور دیه گو چگونه خواهد بود ؟ و کدام سیستم برای یووه مفید تر ؟ به نظر می رسد که سیستم 2-4-4 در یووه نتیجه بهتر و مطلوب تری را به همراه دارد.

سیستم 1-3-2-4 اسپالتی
مطمئنا و بدون شک بهترین روش برای دیه گو، بدترین حالت برای کاپیتان الکس است. دیه گو می تواند کمی متمایل به چپ و با سرعت بالا حرکت کند و در کنارش جووینکو و کامورانزی را داشته باشد و یک مهاجم مرکزی مانند امائوری و یا یاکوئنتا نزدیک شود. اما در این شرایط فضای دل پیرو چه می شود ؟ مربی فعلی رم می تواند یک نقش بزرگ را برای کاپیتان در نظر بگیرد، یک نقش مانند توتی در رم. یک هافبک – مهاجم البته در این صورت الکس نیز به سرنوشت توتی در این فصل دچار خواهد شد ؛ فصلی با تعداد گل های بسیار اندک که مطمئنا برای دل پیرو قابل قبول نخواهد بود. الکس از حضور دراین پست همواره امتناع کرده و این بار نیز شاهد این امتناع خواهیم بود. اعتراض همیشگی کاپیتان بیانکونری که در تیم ملی نیز بارها شاهد ان بودیم. برای بازیکنان بزرگ همواره حق و ارزشی قائلند و الکس از اینگونه بازیکنان است که می تواند نقش خود را در تیم درخواست نماید. او حاضر به حضور در پستی جز مهاجم نخواهد بود. در صورتی که اسپالتی به یووه بیاید دل پیرو به تنهایی دچار مشکل نخواهد شد، در کنار او زوج موفق گذشته اش ترزگه نیز با مشکلاتی روبرو خواهد شد. ترزگل که با روابطی سرد با رانیری و مجموعه فعلی یووه برقرار کرده نخستین گزینه جدایی از یووه در صورت روی کار امدن اسپالتی خواهد بود.

سیستم 4-2-4 کونته
مربی باری به همراه این تیم به سری A بازگشت. با سیستمی تهاجمی که تیمی باانگیزه و بزرگ در حالت تهاجمی ترتیب داد و موفق شد. اما ایا این سیستم دریووه واکنش مثبتی به همراه خواهد داشت ؟ کونته در باری با گوبرتی و کاماتا درخشید ایا در یووه نیز ابزار درخشیدن را در اختیار دارد ؟ بیانکونری سیسوکو و زانتی را در کنار جووینکو دارد، کامورانزی در سمت دیگر می تواند این گروه را یاری دهد و در خط حمله امائوری و دل پیرو بهترین گزینه های خواهند بود. اما دیه گو چه می شود ؟ بازیکنانی که می تواند استعداد و توانایی خود را در ایتالیا بیش از گذشته ثابت نماید. مهاجمی که مطمئنا برای رسیدن به پیروزی و افتخار به یووه پیوسته. در کنار او یاکوئنتا حضور دارد که نمیتوان از توانایی و موثر بودن او به راحتی گذشت. با این حال تصور می شود این مربی با توجه به سابقه بیانکونری بودن و قلب سیاه و سفیدش مفید و موفق تر شود.

سیستم 3-4-3 گاسپارینی
مربی که سابقه حضور در باشگاه بیانکونری را دارد. مربی سابق تیم امید یووه که موفقیت های چشمگیری را طی سال های اخیر کسب کرده و توانسته نام خود را در میان مربیان بزرگ مطرح نماید. او به توانایی دفاعی و هجومی یک تیم به یک اندازه توجه دارد. دفاع را در حمله و حمله را در دفاع می داند. در صورتی که این مربی بر روی نیمکت یووه بنشیند، مارکیونی و یا کامورانزی در سمت راست و دچلیه و یا مولینارو در سمت چپ اجازه پیشروی بیشتری را خواهند داشت و نیروی تهاجمی بانوی پیر افزایش فراوانی به خود خواهد گرفت. در این شرایط دل پیرو می تواند با تمایل به چپ برابر رقبا خودنمایی کند و قدرت خود را نشان دهد. با این حال دوئل او و دیه گو دیدنی خواهد بود. اما جووینکو و یاکوئنتا ؟ گاسپارینی به جوانان همچون رانیری اعتقاد دارد بنابراین سباستین ناامید نخواهد شد.

سیستم حرفه ای، انچکه انچلوتی برمی گزیند
بر خلاف برخی انتقادات معتقدیم انچولتی در میلان با انتخاب سیستم 2-1-3-4 حرفه ای تر نشان داده، اگر یووه نیز این روش را در پیش گیرد دیه گو و دل پیرو از امنیت و اطمینان بیشتری برخوردار خواهند بود و نمایشی به مراتب راحت تر و زیباتر ارائه خواهند کرد. در این صورت هر دو ستاره با ارامش در خدمت تیم قرار می گیرند هر چند که الکس دل پیرو بارها حرفه ای و بزرگی خود را ثابت کرده و تیفوسی ها را مجذوب خود کرده است. این بهترین روش برای حضور دل پیرو در یووه محسوب می شود. البته فراموش نکنیم که انچلوتی همواره پرچم دار بیانکونری را انتخاب خواهد کرد. زیرا او را مهره های موثر برای زنده ماندن روح بازی می داند.

الکس از نقل و انتقالات صحبت نمی کند
کاپیتان بیانکونری خیلی روش و واضح تاکید کرده روشی که او بتواند در تیم نمایشی مطلوب و مناسب را ارائه دهد بهترین روش برای او محسوب می شود. اما کاپیتان تا این لحظه در خصوص نقل و انتقالات اینده باشگاه و یا تغییرات احتمالی پس از اتمام فصل اظهار نظر نکرده و تنها به شرایط خود و یک فصلی که برای یووه توپ خواهد زد اشاره و ابراز امیداری می کند با خاطره ای خوش و بسیار زیبا با پیراهن بیانکونری خداحافظی نماید و همواره به عنوان یک اسطوره نزد تیفوسی های یووه و فوتبال باقی بماند.


در یووه می مانم
buffon7.jpg


پس از دیدار یووه مقابل میلان در چند مصاحبه و گفتگو از ادامه حضور در یووه صحبت کرد اما این بار در سایت رسمی خود از خواسته خود که همواره بودن در کنار یوونتوس است سخن گفت تا تمامی ابهامات برطرف شود. جیجی بوفون سنگربان بانوی پیر در سایت رسمی خود نوشت " برای فصل اتی ادامه خواهم داد سنگربانی یوونتوس را "
طی روزهای گذشته دو مذاکره و جلسه با ژان کلود بلان و جان الکان داشته و از احترام و روابط صمیمی و گرمی که میان ما وجود دارد استقبال کرده به این ترتیب برای اینده نیز دریووه خواهم ماند. هیچ نگرنی و ترسی از پیروزی در سال اتی ندارم.
گفتنی است که بوفون از ارزوهای خود و دست یابی ان با پیراهن سیاه و سفید اظهار داشته و تاکید کرده با یووه به پیروزی هایش ادامه خواهد داد و با تایید ماندن درون دروازه یووه، تیفوسی های بی شمار بیانکونری را از نگرانی خارج کرد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سردی، لبخند و پشتیبان
alexghermez.jpg


" دل پیرو پشتیبان، محافظ و ستون مهم و اصلی تیم ماست. یک پسر با خصوصیات و شخصیتی بزرگ. " جووانی کوبولی مرد شماره یک یوونتوس زمانی که برای جلسه ای در خصوص مسائل لیگ راهی میلان شده بود با انبوهی از سوالاتی در خصوص شرایط اتی یووه و تیرگی و سردی روابط کنونی مدیران و مجموعه یووه با الکس دل پیرو مواجه شد و با این پاسخ به بزرگی و نمونه بودن کاپیتان تایید کرد.
پس از نیمکت نشینی کاپیتان الکس در روز 600 دیدارش با پیراهن یووه برابر میلان و حضور چند دقیقه ایش منابع مختلف خبری ایتالیا از سردی و تیرگی روابط دل پیرو و مجمومه یووه نوشتند.
" یخ، همچنین سردی در هوای گرم وینوو، کاملا روشن و واضح است که در روابط کنونی کاپیتان و اسطوره بیانکونری اتفاقی سرد روی داده؛ لحظاتی سرد و تیره در حال سپری ست و انگیزه یک ستاره استثنایی در حال بی توجهی ست. دل پیرو در یکی از زیباترین و بهترین دقایق زندگی ورزشی اش بر روی نیمکت می نشیند اما برای یک ستاره حرفه ای این حرکت نیز قابل پیش بینی ست. او این بار نیز حرفه ای بودن، بزرگ بودن خود را ثابت کرد و با حرفه ای گری از این لحظه نیز به زیبایی استقبال کرد تا لحظه ای فراموش نشدنی را رقم زند. بودن و نبودن در ترکیب برای مهره ای نظیر دل پیرو و واکنش او در این شرایط موجب شده تا الساندرو دل پیرو را یک ستاره دوست داشتنی و کاملا بزرگ و حرفه ای بدانیم. حرکت و واکنش این مهره موجب می شود تا دل پیرو همواره میان بزرگان بی نظیر دنیای ورزش قرار داشته باشد. او متوقف می شود اما تنها لبخند می زند و روحیه خستگی ناپذیری خود را یک بار دیگر نشان می دهد. پینتوریکیو لبخند می زند و با لبخند این روز باشکوه را در برابر میلیون ها هوادار فوتبال و صدها دوربین تلویزیونی به پایان می رساند تا دست در دست پائولو مالدینی روز زیبایی را به خاطره ها بسپارد. اما دل پیرو همیشه تنهاست ! اما این حقیقت دارد دل پیرو همیشه و همواره یک مهره اصیل و معتبر است. دل پیرو می تواند بهترین پست را در تیم داشته باشد، می تواند بهترین نقش را ایفا نماید، همان طور که بارها و بارها ثابت کرده اما در حال حاضر چنین نیست. دل پیرو برابر میلان بر روی نیمکت می نشیند و رانیری در روزی بزرگ ستاره ای دوست داشتنی را در کنار تیفوسی هایی که از غیبت کاپیتان محبوب متعجب و عصبانی شده بودند را غافل گیر نماید.
الکس پست نیمکت یووه در ورزشگاه سن سیرو به هوادارانش و در سوی دیگر به همسرش سونیا می نگرد، لبخندی معنادار می زند و با روحیه ای بالا در کنار جووینکو وارث اینده اش و دیوید ترزگه زوج همیشگی اش می نشیند. از هر فرصت به دست امده توسط هم تیمی هایش هیجان زده و خوشحال می شود. از فرصت های از دست رفته افسوس می خورد با گلزنی یاکوئنتا به هوا می پرد. دوربین های تلویزیونی اله و حرکاتش را رها نمی کنند، هر لحظه و هر حمله از سوی بیانکونری برای کاپیتان معنایی خاص دارد، او سر از پا نمی شناسد و برای هم تیمی هایش ارزوی موفقیت و گلزنی می کند. نوبت حضورش در ترکیب فرانرسیده، یووه نتیجه لازم و مورد نظر را نگرفته، تیفوسی ها از روند تیمی یووه ناراضی اند و نبود الکس در ترکیب را نمی پذیرند. یک بار دیگر اله لبخند می زند، به سوی دیگر میدان می رود تا خود را برای ورود به زمین گرم کند.
صدای هیاهوی هواداران حاضر در سن سیرو نشان از رضایت انان برای دیدن شماره ده بیانکونری در زمین می دهد. پائولو منتظر اوست. اسطوره میلانی ها نیز از نبودن همتای بیانکونریش متعجب شده، شاید هم کمی عصبی درست مانند علاقه مندان فوتبال. سرانجام نوبت به حضور او در زمین فرا می رسد. الساندرو دل پیرو با گام هایی استوار و چهره ای که لبخند همیشگی و خصوصیات ویژه او را نشان می دهد راهی میدان می شود و در نهایت با لبخند و خوشی از پائولو خداحافظی می کند و در برابر سوالات پی در پی خبرنگاران سکوت می کند و فردای ان روز در مسابقه گلف خیریه برای کمک به بیماران SLA شرکت می کند و به سکوت خود ادامه می دهد. " نمی خواهم از شرایط یووه صحبت کنم، من هیچ صحبتی نمی کنم. " او مانند همیشه سکوت می کند، اما زمانی که الکس دل پیرو سکوت می کند نشان می دهد که او نیاز به تعبیر شرایط نزد خود دارد.
ستاره دوست داشتنی بیانکونری هرگز دست به خطا نمی زند، هرگز بی تدبیر حرکتی انجام نمی دهد و هرگز بی دلیل دست به انتقاد نمی زند. اما پینتوریکیو ساکت است و از دور به مشکلات کنونی یووه و روابط سرد مربی و بازیکنان نظاره می کند، اما صحبتی نمی کند. زیرا اسطوره بودن را بی دلیل به دست نیاورده. در عصری که ستاره های فنی زیادی را می توان یافت فراموش نکنیم که ستاره های اخلاقی به تعداد انگشتان دست نیز نمی رسد. اما الساندرو دل پیرو یک ستاره فنی و اخلاقیست. او پشتیبان و محافظ یوونتوس است


سری آ رقابتی ترین لیگ دنیاست

دیگو، ستاره برزیلی برمن باور دارد می تواند با حضور در یوونتوس زیدان جدید این باشگاه شود.این بازیکن 24 ساله به مراحل نهایی اتمام قراداد خود با یوونتوس نزدیک می شود تا اولین خرید بزرگ باشگاه در چند سال گذشته باشد.

دیگو امروز در مصاحبه ای با گاتزتا در مورد وضعیت قرارداد گفت : "بهتر است بگوییم خیلی نزدیک، شاید فقط یک قدم دیگر تا یوونتوسی شدن من باقی مانده است."

"من دوست دارم برای یوونتوس بازی کنم، همیشه به سری آ علاقه داشته ام و رویای بازی در ایتالیا را در سر می پروراندم.ایتالیا دشوارترین لیگ اروپاست و من به رقابت کردن و مبارزه کردن علاقه دارم.یوونتوس هم علاقه ی زیادی به من نشان داد و ثابت کردند من را باور دارند."

"بازیکنان و قهرمانان بزرگی در ایتالیا بوده اند.زیدان الگوی من بود و من همیشه بازی او را از تلویزیون می دیدم.او یک فرانسوی بود که با پاهایی برزیلی فوتبال بازی می کرد."

"من از فشار و فشردگی لیگ ایتالیا هراسی ندارم.در واقع من به این مسئله عادت دارم چون از 19 سالگی در تیم های ملی برزیل بازی می کردم و در آن جا هم همیشه فشار زیادی هست چون یک شکست خیلی ناگوار خواهد بود."

به نظر می رسد یوونتوس برای به خدمت گرفتن این برزیلی حدود 20 تا 25 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.


جذب کارلوس توز در حد یک شایعه ؟
tevez.jpg


پس از جذب دیه گو به نظر می رسد که بیانکونری در برابر خواسته تیفوسی هایش که خواستار تیمی قدرتمند و باشکوهند به جذب توز ستاره 25 ساله شیاطین سرخ نظری مثبت دارد. کارلوس البرتو توز که همراه این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته شدیدا توجه دو تیم ایتالیایی را جلب کرده و در این میان رقابت یووه و اینتر برای خرید این مهره افزایش یافته است.
به نقل از مطبوعات ایتالیایی ژان کلود بلان به همراه السیو سکو به منظور انجام مذاکراتی سفر احتمالی ای را به انگلیس خواهند داشت

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سوت اعتراض در سکوت المپیکو ( یوونتوس 2 - 2 آتالانتا )
juveatalanta.jpg


چهار گل در سکوت المپیکوی شهر تورینو، چهار گل و یک تساوی دیگر برای تیمی سیاه و سفید پوش که این روزها سیاهی پیراهنش بیش از سفیدی ان نمایان میشود. سیاهی ای که در دل تیفوسی ها رخنه کرده و شادی را از انان گرفته، شرایط و نتایج رضایت بخش و قابل قبول نیست. هفت هفته از اخرین پیروزی بانوی پیر می گذرد. برتری ای که در برابر جالوروسی به دست امد و دیگر تکرار نشد. سرنوشت بیانکونری در ماه های پایانی فصل، سیاه است و این سیاهی با وجود اینکه هر هفته از سوی مدیران و مربیان رو به سفیدی سوق داده میشود اما در پایان 90 دقیقه هفت دیدار اخیر تکرار و چنین روشنایی دیده نمی شود.
امروز المپیکو در سکوت ناخوش ایندی از یووه و اتالانتا میزبانی کرد و با نتیجه دو بر دو این سکوت بیش از پیش ناخوشی و ناگواری خود را نمایان ساخت. شاید این بار رانیری با اقبال بهتری روبرو شد زیرا در صورتی که تیفوسی ها در ورزشگاه حضور می یافتند او بار دیگر شاهد سوت ها پیاپی ای بود که اعتراض انان را نشان می داد. با این حال این سکوت بسیار غم انگیز بود و در حالیکه شهر دیگر ایتالیا غرق شادی ست، تورینو غرق در سکوت به اینده می نگرد. اینده ای که در صورتی که این روند ادامه داشته باشد نمی تواند بهتر و باشکوه تر و یا سفیدتر از حال حاضر باشد.

اما تمام زیبایی و زشتی یووه زمانی نمایان شد که گلی زود هنگام از راه رسید. بازی خیلی زود با گلی که چیگارینی به زیبایی وارد دروازه یووه کرد سرعت و هیجان خود را به دست اورد. تنها 2 دقیقه از شروع بازی می گذشت و این مهره حریف در نخستین حمله بازی به گل رسید تا نگاه ها به نیمکت یووه با دیده تعجب خیره شود. زیرا در ترکیب دل پیرو و جووینکو حضور نداشتند و این به معنای مرگ خلاقیت در یووه بود. زانتی در کارهای حمله این بار بهتر از همیشه کار کرد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما ترکیب راهی شده به زمین یک بار دیگر نشان داد که رانیری هوش بالایی ندارد. با این شرایط زشتی یووه بیشتر خود را نشان داد. پس از دقایقی یووه بازی را در دست گرفت اما همان یووه بزرگ نبود اما توانست گل تساوی و سپس گل پیروزی را وارد دروازه اتالانتا نماید تا شاید پس از هفته یک سه امتیاز شیرین برای یووه به دست اید این امید تا اخرین دقایق نیمه نخست پررنگ بود زیرا یووه کاملا بازی را در دست گرفته بود تا این بار بر خلاف دقایق نخست زبیایی بانوی پیر خودنمایی کند اما نه، این تیم قصد خرسندی هوادارانش را ندارد. تیفوسی ها در خانه های خود منتظر سوت پایان 45 دقیقه نخست بازی اند که در عین ناباوری خیلی راحت دروازه خود را برای بار دوم باز شده می بینند تا در نخستین و اخرین دقیقه نیمه اول یوونتوس از حریف گل دریافت نماید و نقشه های خود را بر باد رفته ببیند.

نیمه دوم بدون تغییر برای یووه اغاز می شود. رانیری که نتیجه را از دست می بیند زودتر از هر دیدار دیگر دل یپرو را روانه میدان می کند تا در کنار یاکوئنتا یووه را به هدفش برساند. یاکوئنتا که در نیمه نخست بسیار کوشا و موثر ظاهر شد و گل اول تیمش را به ثمر رساند با امدن کاپیتان به کار خود ادامه داد اما حملات بسیار زهردار نبود. نتیجه به دست نمی امد تا اینکه رانیری پیروزی را در ترکیب سه چنگکی ایتالیا دید. ترزگه به ترکیب اضافه می شود، حملات رنگ و بوی بهتر و هماهنگ تری به خود می گیرد اما سنگربان حریف در روز درخشش خود با واکنش های دقیق و به موقع خود فرصت ها را یکی پس از دیگری از یاران بیانکونری میگیرد تا سکوت ورزشگاه بیش از پیش احساس شود. بوفون از سویی دروازه را از باز شدن محفوظ نگاه می دارد و در سوی دیگر به هم تیمی هایش کمک می کند تا انگیزه و تحرک بیشتری گرفته و به سوی سنگر حریف حمله ور شوند اما این حمایت های نیز موثر نیست و در پایان و در حالیکه به نظر میرسد سوت های اعتراض هواداران در سکوت المپیکو شنیده می شود، قاضی میدان بر سوت خود می دمد تا 90 دقیقه با نتیجه 2 بر 2 به اتمام رسد و ناکامی بانوی پیر ادامه یابد.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 5/6 - گریگرا 5/5 – لگروتالیه 6 – ملبرگ 5/5 – دچلیه 6 - کامورانزی 5/6 – زانتی 5/6 – پولسن 5 – ندود 5/6 – امائوری 5/5 ( دل پیرو 5/6 ) – یاکوئنتا 5/6 – رانیری 5/5



بررسی مهره های بیانکونری
juventusata.jpg


تساوی، تساوی و تساوی این تنها نتیجه ای ست که هفته ها روبروی نام یووه نوشته می شود. هواداران معترض و ناراضی در کنار بازیکنانی که هر چه انجام می دهند به هدف نمی رسند. مربیان از ماندگاری در یووه صحبت می کنند و رسانه ها از کنار رفتن کادر فعلی. در این میان مدیران واکنش مقتدر که شایسته این تیم بزرگ است ارائه نمی کنند و این سردرگمی گروه بیانکونری را ایجاد کرد.

پشیمانی
یووه، چه بر سر بانوی پیر امده ؟ این مهره های ناهماهنگ و ضعیف از کجا راهی بیانکونری شدند و پیراهن سیاه و سفید را بر تن کردند ؟ در میانه میدان هیچ قدرت و بزرگی برای یووه دیده نمیشود. پشیمانی از جذب مهره هایی ناکارامد و ضعیف به اوج خود رسیده اما تغییری در حال شکل گیری نیست. پشیمانی امتیاز 7 را به خود اختصاص می دهد.

خط دفاع یووه
چه راحت و اسان دروازه یووه باز می شود. یک دقیقه از بازی می گذرد و یک حمله می تواند سنگربان یووه را غافلگیر نماید. شکست در خط دفاع یووه مدتی ست به راحتی دیده می شود. باید به فکر چاره بود. گریگرا بسیار ضعیف و ناهماهنگ کار کرد و در کنار او نیکولا نیز نتوانست استحکام لازم را به خط دفاع تیم القا نماید. این خط امتیاز پایین 5 را می گیرد.

یووه در گوشه های زمین
دفاع نمی توانست حملات حریف را به خوبی دفع کند اما مهره های کناری یووه به خوبی بازی را در این منطقه از ان خود کرده و راه نفوذ بیش از حد را از اتالانتا گرفتند. دچلیه در سمت چپ میدان بسیار خوب بود و در کنار ندود از هماهنگی خوبی برخوردار بود و توانست نمایش خوبی ارائه دهد. امتیاز این بخش 5/6 است.

زشتی یووه
هر چند که رانیری تلاش کرد بازیکنانی را در ترکیب خود قرار دهد که از فرم و امادگی بیشتری برخوردار باشند اما این ترکیب نیز به نتیجه دلخواه دست نیافت تا زشتی بانوی پیر نمایان شود. باید بیش از گذشته به فکر قدرت یووه باشیم. امتیاز این بخش 5 است.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خبر فوری : رانیری رسما بر کنار شد
team11.jpg


سرانجام کلودیو رانیری رسما از هدایت یوونتوس بر کنار شد تا شاید تیرگی های اخیر مجموعه بیانکونری کمی رو به روشنایی بگراید. عصر امروز و دقایقی پیش مسولین یوونتوس رسما از برکناری رانیری خبر داده و تاکید کردند چیرو فرارا در دو هفته پایانی فصل جاری بر روی نیمکت یووه خواهد نشست.
به این ترتیب مهره اسبق بیانکونری هدایت تیم همیشگی خود را به عهده گرفت تا سرنوشت نهایی برای هدایت اینده یووه پس از اتمام فصل مشخص شود.
گفتنی ست که جلسه ای صبح و بعد از ظهر امروز در محل باشگاه یوونتوس در خیابان گالیلو فراریس شهر تورینو برگزار شد و در نهایت السیو سکو و ژان کلود بلان با حضور در شبکه تلویزیونی یوونتوس در ساعت 18:15 به وقت ایتالیا برکناری رسمی کلودیو رانیری و جانشینی چیرو فرارا را خبر داده و تاکید کردند به زودی مربی اینده یووه انتخاب خواهد شد.کونته، اسپالتی و گاسپارینی از گزینه های اصلی مدیران یوونتوس به شمار می روند.

---------
رده سوم خواسته کوچکی ست
chiellini4.jpg


نمی خواهیم در رده سوم بمانیم. این پایین ترین خواسته ما به شمار می رود. مدافع بیانکونری که در دیدار مقابل اتالانتا بانوی پیر را همراهی نکرد در مراسم خیریه ای که برای بیماران Sla برگزار می شد شرکت کرد و در خصوص شرایط کنونی یووه گفت. " ایستادن در رده سوم پایین ترین سطح از اهداف یووه است باید به این روال پایان دهیم زیرا اینده به هیچ چنین نخواهد بود. تنها باید سرعت داشته باشیم و زمان را بیش از این از دست ندهیم. "
کیه لینی در برابر این سوال که اینده رانیری چه می شود گفت: در حال حاضر برای ما رسیدن به سکوی دوم مهم و جذاب است و در پایان فصل خواهیم دید که چه روی خواد داد. ما امتیازات بسیار زیادی را از دست دادیم و توضیح در خصوص امتیازات از دست رفته بسیار دشوار است.
مدافع یووه تاکید کرد که با عقب نشینی به پیروزی نخواهیم رسید. ما باید به دنبال حل مشکلات در دیدارهای اتی باشیم و درک کنیم که به چه علت موفق نشدیم و دیدارهای زیادی را از دست داده ایم. اما مطمئن باشید که می خواهیم پیروز شویم و از شرایط کنونی خارج شویم. می دانیم که باید همیشه پیروز شویم اما در دیدارهای اخیر با مشکلاتی روبرو شدیم که امتیازات از دست رفت. تنها به کار و تمرین خوب و زیاد نیاز داریم و تاکید می کنم که یکشنبه اینده پیروز خواهیم شد.


---------
اولین مصاحبه ی رسمی سرمربی یوونتوس
ferrara1.jpg


یک مدافع قدیمی و یک مربی جوان که سابقه همکاری با مربی بزرگ و برجسته ای چون مارچلو لیپی را دارد. چیرو فرارا را به خوبی می شناسیم شاید او باید زودتر از این باید بر روی نیمکت بانوی پیر می نشست. با این وجود نوبت مربیگری او در یووه امروز بود. مربی جوان و تازه یوونتوس در خصوص انتخاب خود گفت: خیلی زود موافقت کردم. بدون شک و بدون اینکه تردیدی داشته باشم. من از نشستن بر روی نیمکت یووه احساس غرور و افتخار می کنم. دو هفته زمان دارم تا برای یووه تیم محبوبم تلاش کنم. باید دو هفته سخت تمرین کنیم و این برای من افتخار بزرگی ست.
این لحظات سخت و شکننده و زندگی در این لحظات کافی ست. بازیکنان باید بار دیگر انگیزه خود را باز یابند و با فرم ایده ال و مطلوب در دو دیدار پایانی حضور یابند. مجموعه کامل و حرفه ای ست و مطمئنا می توانیم به انچه می خواهیم دست یابیم. خواسته ما پیروزی ست و می خواهیم به انچکه می خواهیم دست یابیم. احساس می کنم که من نیز در به وجود امدن این لحظات تیره سهمی داشتم بنابر این باید بکوشم تا یووه به شرایط ایده ال بازگردد. ترسی ندارم و می توانیم از این شرایط خارج شویم.
اما تیم ملی و حضور چیرو فرارا در کنار لیپی مسئله بعدی است که وی به ان اشاره می کند. " از دوم ژوئن تیم ملی را همراهی خواهم کرد. پیش از این با لیپی صحبت کرده ام. می دانم که شرایط اینده من چنین نخواهد بود. با بلان نیز صحبت داشتم در حال حاضر احساس ارامش می کنم و می دانم که انان در حال انتخاب مربی هستند و من انتظار هیچ چیز را ندارم. تنها می خواهم این دو دیدار برای یووه مفید باشم.
فرارا تاکید کرد که خواسته وی و مجموعه تغییر شرایط کنونی ست. تیم با روش خود بازی می کند و به زودی برای تغییر شرایط به زمین خواهد امد. وی از یووه به عنوان کشتی ای نام برد که باید از این حالت خارج شود و زمان بسیار اندک است و افزود طبیعی ست که از دو بازی اینده 6 امتیاز ان را طلب می کنند و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

منبع:یووه
 
Last edited:

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
به نظرم اسپالتی بهترین گزینه هست.

هر چند یووه یه 3، 4 سالی هست ناامیدمون کرده و کلا فوتبال زده!!
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
همین که رانیری رفت خودش خوبه. به نظر من مربی فیورنتینا (اسمش یادم رفت! ) رو باید بیارن که اتفاقا صحبتش هم هست.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
هر چند فکر نمی کنم تنها اشکال یووه در این فصل مربی بود ولی به هر حال برکناری رانیری با اون همه اوج و فرود میتونه برای تیمی با سابقه یووه یک قدم رو به جلو باشه . شخصا امیدوارم سرمربی آینده یک فرد کاملا کارکشته و ماهر در کارش باشه ، حتی بزرگتر از امثال اسپالتی . یووه جای کار هر مربی ای نیست . مربیان بزرگ باید در یووه کار کنند.
البته باید امیدوار بود در فصل آینده تیم بازسازی بیشتری در تمام خطوط صورت بده. شاد و پیروز باشید
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
البته نباید پس از اون ماجراهای تبانی و سقوط به سری بی انتظار بیشتر از این هم داشت. یووه برنامه بلند مدت داره تا به اوج خودش بریه. احتمالا فصل بعد هم اوضاع تو مایه های همین فصل خواهد بود. ولی مطمئناً تا 2-3 سال آینده یووه باز هم قدرت اول اروپا خواهد بود.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
فابیو کاناوارو رسما به یوونتوس پیوست
canna1.jpg


فابیو کاناوارو مدافع و کاپیتان تیم ملی ایتالیا رسما به باشگاه یوونتوس ایتالیا پیوست.مدافع 35 ساله ی سابق باشگاه یووه که پس از مسائل کالچو پولی به رئال مادرید نقل مکان کرده بود سرانجام به صورت رسمی به باشگاه یوونتوس پیوست و از فصل اینده با پیراهن این تیم در میادین حاضر خواهد شد.
فابیو پس از عقد قرارداد رسمی به خبرنگاران گفت: "باعث افتخار من است که بتوانم دوباره پیراهن یوونتوس را به تن کنم و خاطرات فوق العاده ی حضور در یووه را تکرار کنم.قبول دارم عده ای از من ناراحت هستند ولی با تلاش و برخورد حرفه ای سعی در متقاعد کردن انها خواهم داشت."
بلان مدیر ارشد بانوی پیر نیز در مورد این انتقال گفت: "ما در سال 2006 برای تنظیم وضعیت مالی خود مجبور به فروش ستارگان خود شدیم ولی در حال حاضر برای تقویت بار فنی خوشحال هستیم که توانستیم کاپیتان ایتالیا را برگردانیم."

--------
نخستین جلسه تمرینی با فرارا
team4.jpg


یووه روی دیگری از زندگی را تجربه خواهد کرد. برگ جدیدی از تاریخ بانوی پیر ورق خورد تا مهره ای قدیمی این بار پس از چهار سال خداحافظی از دنیای بازیگری در نقشی دیگر برای یووه تلاش خواهد کرد. چیرو فرارا مربی جوان و تازه یوونتوس تیم را خیلی زود در دست گرفت تا بازیکنانش که برخی از هم تیمی های سابقش خواهند بود تحت ***** قرار دهد و انان را اماده دو دیدار پایانی فصل نماید.
در نخستین جلسه تمرینی وی پس از 20 دقیقه صحبت با بازیکنان، تمرینات را اغاز کرد. این جلسه تمرینی در حالی انجام شد که بلان و سکو نیز از کنار زمین تمرینات را نظاره می کردند.
دچلیه تنها مهره ای بود که به دلیل مصدومیت جزیی در دیدار مقابل اتالانتا تمرینات خود را در سالن سرپوشیده ادامه داد. چیرو به مصاحبه مطبوعاتی نپرداخت و تنها ارزوی موفقیت برای تیمش در دو دیدار اتی کرد و اظهار داشت باید از دو بازی هفت امتیاز کسب کنیم به این ترتیب انگیزه خود را برای شش امتیاز دو دیدار اتی نشان داد.

منبع:یووه
------------------------------------------------------------


دل پيرو: براي تيم فرارا توپ مي‌زنم
زيدان: اميدوارم او موفق شود


الساندرو دل پيرو و زين‌الدين زيدان از حضور چيرو فرارا روي نيمكت هدايت يوونتوس ابراز خوشحالي كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به دنبال روي كار آمدن چيرو فرارا به عنوان سرمربي جديد يوونتوس و جانشين كلوديو رانيري دو تن از بازيكنان سابق و كنوني يووه نسبت به اين مساله ابراز خوشحالي كردند.

دل پيرو به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت و خطاب به فرارا گفت: تو فوق‌العاده‌اي چيرو. من كاپيتان تو بودم و اكنون هم براي تيم تو توپ خواهم زد.

زين‌الدين زيدان هافبك سابق فرانسوي يووه هم گفت: براي چيرو خيلي خوشحالم و اميدوارم او در ديدار باقي مانده در سري A را با پيروزي پشت سر گذاشته و حضور يوونتوس در جمع سه تيم بالاي جدول را قطعي كند.

زيدان افزود: چيزي درباره وضعيت كنوني يوونتوس نمي‌دانم اما اگر آنها تصميم به تغيير مربي گرفتند احتمالا چاره ديگري نداشته‌اند.

فرارا علاوه بر سمت سرمربيگري يوونتوس به عنوان دستيار مارچلو ليپي سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا هم انجام وظيفه مي‌كند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
با تیفوسی ها دوست می شوم
canna2.jpg


نخستین خرید رسمی یوونتوس به نوشته منابع اسپانیایی رابطه ای نزدیک و صمیمی با تیفوسی ها بر قرار کرده و به گروه بی شمار هواداران بیانکونری اظهار داشته بازگشتم تا به خواسته های بزرگم دست یابم و با افتخار این پیراهن را بار دیگر بر تن می کنم.
" به خوبی می دانم که هواداران از من نارحتند زمانی که این تیم را در تبعید به سری B ترک کردم تیفوسی ها مرا نبخشیدند. اما می خواهم بدانند که برای انجام کارهای بزرگ برگشتم. " فابیو در گفتگو با روزنامه مارکا با بیان این نکات در پاسخ به این سوال که در میان بازیکنان فعلی رئال کدام بازیکن را دوست داری با خود به یووه ببری پاسخ داد، محمد دیارا، این بازیکن می تواند برای مربی یوونتوس جذاب باشد.
دیگر سوال مارکا از مدافع تازه بیانکونری مربی ای که علاقه مند است بر روی نیمکت یوونتوس بنشید است و کاناوارو در پاسخ به این سوال گفت: برای من مورینیو بسیار جذاب و خوش ایند است. مطمئنا باشید با تیفوسی ها رابطه ای خوب برقرار می کند و بازیکنان بزرگی را جذب می کند.


چراغ سبز فابیو کوالیارلا به یوونتوس
1242849720_qua.jpg


صبح روز گذشته ملاقاتی میان السیو سکو و لئوناردی برگزار شد و دو طرف در خصوص مبلغ پیشنهادی برای خرید فابیو کوالیارلا به بحث و مبادله پرداختند. یووه در سر رویای جذب این بازیکن بزرگ را دارد. مهره ای که می تواند اینده ای روشن را به خود اختصاص دهد و یکی از مهره های ملی پوش ایتالیا در جام جهانی 2010 باشد.
جلسه در میلان برگزار شد و مدیر ورزشی اودینزه پیترو لئوناردی در کنار سکو از 14 میلیون یورو برای فروش این بازیکن صحبت کرد و گفته می شود در صورتی که یوونتوس دیوید ترزگه را از دست دهد، کوالیارلا می تواند جانشینی بزرگ و برجسته برای مهاجم نام اشنای فعلی یووه محسوب شود. گفتنی است سکو معتقد است در صورتی که دیه گو رسما راهی یووه نشود و در امضای قرارداد مشکلاتی از سوی مدیر المانی ایجاد شود، بازیکن ایتالیایی اودینزه می تواند بهترین جایگزین محسوب شود. فابیو نیز خود به یوونتوسی شدن چراغ سبز نشان داده و پوشیدن پیراهن سیاه و سفید را افتخاری بزرگ نامیده است.


غیبت احتمالی کاپیتان
alex17.jpg


کاپیتان دیدار روز یکشنبه را از دست خواهد داد ؟ به نظر میرسد الکس دل پیرو با مصدومیتی روبرو شده و با توجه به اسیب دیدگی وی از ناحیه ران پای چپ نمی تواند یووه را با مربی جدیدش در نخستین دیدار همراهی نماید. با وجود فرارا فضا برای حضور دل پیرو بسیار بیشتر شده با این حال مصدومیتی که روز گذشته برای کاپیتان به وجود امد و وی را از حضور کامل در دیدار دوستانه یووه محروم ساخت می تواند او را در دیدار مقابل سیه نا نیز خانه نشین نماید.
در طول تمرین دوستانه روز گذشته تیاگو ضربه سختی را به ران الکس کوبید و دل پیرو خیلی زود به کلینیک پزشکی باشگاه فرستاده شد. به این ترتیب فرارا برای ترکیب مهاجمین خود در دیدار یکشنبه در خصوص حضور الساندور دل پیرو با تردید روبروست.


به دنبال جلب رضایت تیفوسی ها
blanc3.jpg


ژان کلود بلان معتقد است یووه باید خیلی زود تغییراتی را انجام دهد تا به گذشته خود دست یابد. مدیر اجرایی بیانکونری که با سوالات خبرنگاران روبرو شده بود تاکید کرد یووه طی دو هفته اخیر با تغییراتی تبدیل به یووه ای متفاوت خواهد شد. می دانیم که دو ماه از اخرین پیروزی ما می گذرد و این یووه نمی توانست با این شرایط ناگوار به کار خود ادامه می داد. باید فصل را به خوبی به اتمام برسانیم این خواسته در حال حاضر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
طی سه سالی که در کنار یکدیگر زندگی کردیم، این حالت تنها حالت تیره ای بود که تجربه کردیم و نتوانستیم تحمل کنیم. وی افزود برای فصل اتی برنامه های جدیدی را در کنار برنامه های گذشته ترتیب خواهیم داد و به فکر یوونتوسی مقتدر و بزرگ هستیم. مطمئنا بازیکنان شایسته و توانایی را جذب خواهیم کرد و رضایت هواداران را در پی خواهیم داشت.

منبع:یووه
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
از اینکه رانیری اخراج شد بسیار بسیار خوشحالم :D

و از اینکه یک اسطوره یوونتوسی و متعصب که همیشه همراه و یاور یووه و آتزوری و لیپی بوده و الان مربیگری یووه بزرگ رو در اختیار گرفته بیشتر و بیشتر خوشحالم
icon12.gif


زنده باد یوونتوس بزرگ و هواداران و عاشقانش
icon12.gif
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تیم اله 10 افتخار ایتالیا
alex10.jpg


استادیوم المپیکوی شهر تورینو و دیدار دوستانه و خیریه تیم اله 10 و تیم ملی هنرمندان ایتالیا که طی دو دیدار برگزار شد و مبلغ قابل توجهی برای کمک به زلزله زدگان ابروتزو جمع اوری شد. الکس که در این دو دیدار به عنوان مربی و و بازیکن در کنار ستارگانی نظیر ویالی، مالدینی، کاناوارو بازی کرد و پس از جمع اوری کلی کمک ها شخصا در مراسمی مبلغ به دست امده را تقدیم مسولین و مردم ابروتزو کرد در گفتگویی شرکت کرد و هیجان این بازی را بی نظیر توصیف کرد.
هیجانی بزرگ و وصف ناپذیری را تجربه کردم، زمانی که وارد یک استادیوم با هزاران تماشاگرپر شور شدم همه چیز را درک کردم. اما روز دوشنبه زمانی که از تونل ویژه المپیکو خارج می شدم اتفاق متفاوتی روی داد. بازی قلبی یک بازی متفاوت بود. من از این نام بسیار لذت بردم و خوشم امد. به این دلیل که قلب وسیله است برای همدردی. اشخاص و موتورهایی که پیش روی من بودند صحنه ای زیبا را ایجاد کردند. هیجان متفاوتی را احساس کردم که پیش از این تجربه نکرده بودم. در ان عصر، 27 هزار قلب برای شادی گروهی گردهم امدند و لحظات زیبایی را رقم زدند. موزیک و شعارهای زیبای هواداران صحنه ای عجیب را خلق کرده بود و من از اینکه نماینده این گروه بی شمار بودم احساس غرور می کردم. همه بازیکنان در کنار یکدیگر بدون توجه به رنگ ها و تیم ها بازی کردند. حاضرین در ورزشگاه هیچ تیم و هیچ پرچمی با رنگ ویژه نبود و تنها یک قلب بود. قلب هایی که در غالب یک قلب برای دوست داران هم وطن شادی را هدیه می کرد. از خرید بلیت ها و پیام هایی که وحدت و همبستگی را تبلیغ می کرد بی نهایت خرسندم.
برای من حضور در این جشن یک افتخار بزرگ بود. خیلی خوشحالم و افتخار می کنم که تیم ملی هنرمندان ایتالیا، شهر تورینو را انتخاب کرد. و مرا به عنوان کاپیتان و مربی تیم مقابل برگزید. بازی قلب 2009 دیداری ست که همواره به یاد خواهم داشت. این دیدار فرصتی بود تا دوستان زیادی را ببینم و لحظات و ساعاتی را با یکدگیر بگذرانیم. لحظاتی که با سرعت گذشت اما بسیار جذاب و دیدنی بود. همچنین این دیدار فرصتی بود برای بازگشت به گذشته و روزهای پیش. روزهایی که در دوران کودکی به یاد دارم. این دیدار شما را به یاد روزهای کودکی انداخت، روزهایی که به پارک می رفتیم تا بازی کنیم، روزهایی که به یاد ارزوهای خود سپری کردیم.
برای من داشتن تیمی به نام اله 10 بی نظیر و استثنایی بود. یک تیم ایده ال و زیبا. تصور می کنم یک روح یگانه متولد شد و همه در میدان یک نمایش زیبا و فراموش نشدنی را برگزار کردند. هم تیمی هایم را انتخاب کردم، درست مانند مدیران که تیم و بازیکنان را انتخاب می کنند. روزهایی دیدنی را پشت سر گذاشتم و از این بابت خرسند و خوشحالم.
در حال حاضر این بازی ها به اتمام رسید و تنها خاطره ان به یاد ماند. یک شب باشکوه و استثنایی. بازی قلب و یک پیراهن در تمامی سال ها. شانس حضور در این بازی برای بسیاری روی می دهد و این افتخار این بار برای من روی داد. دیداری که نیازی به سوت پایان نیست، دیداری که نتیجه ان مهم نیست و همه ما با پیام وحدت و همبستگی در ان پیروز هستیم. کمک می کنیم به کسانی که نیاز دارند و این احساس در من به وجود می اید که می توانیم انچکه باید انجام دهیم را انجام دهیم و در اینجا خوشحال و سرخوش هستیم و لذت می بریم.


یووه حقیقی را خواهیم دید
ciro.jpg


یک هفته پر هیجان سپری شد، یک هفته سرنوشت ساز برای بازگشت دوباره یووه به روزهای اوجی که همه به یاد داریم، هفته تغییرات و حال نوبت به اثبات این تغییرات رسید. یووه در دو هفته پایانی لیگ به دیدار سیه نا می رود و با مربی و روحیه ای جدید تنها پیروزی می خواهد تنها و تنها پیروزی .
چیرو فرارا مهره سابق و مربی فعلی که چهره ای شناخته شده برای جامعه بیانکونریست این بار در نقش یک مربی، مربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور می یابد. " ایمان داریم که همه برای تغییر و هماهنگ بودن اینجا هستیم. می دانیم که تیم این توانایی را دارد و این خواسته روشن همه بازیکنان تیم است. اینجا صمیمیت و دوستی وجود دارد و ما در یک فضای کاملا ارام برای موفقیت یووه مبارزه خواهیم کرد. حرفه من و مسولیت من این خواسته را ثابت می کند. در این زمان نباید رابطه ها تغییر کند بلکه باید همواره احترام وجود داشته باشد من بسیار خوشحالم که بخشی از بازیکنان بسیار حرفه ای را در کنارم می بینم و این امتیازی ست که به من روی اورده است. "
در مدت زمان اندکی که فرارا تیم را در دست گرفته اخبار و حاشیه های اطراف یووه فضا را کمی سخت کرد " بسیار دشوار است که در زمان کوتاه سیستم را تغییر داد اما اینجا قهرمانانی حضور دارند که می تواند لحظات منفی را به خوبی تغییر دهند. قدرت درونی تیم نیز به روند مثبت کمک خواهد کرد. همان روحی که یووه را بر رئال پیروز کرد. این امکان وجود دارد که طی دو ماه گذشته مشکلاتی وجود داشت و حالا این مشکلات رفع خواهند شد. این بازیکنان می توانند لحظات تیره را کنار زده و به روشنایی لبخند بزنند. این حقیقت دارد که تمرینات کنونی می تواند روند را به خوبی تغییر دهد.
تیم کمی از نظر دفاعی باید منظم تر می شد و تمرینات بیشتری در این زمینه صورت گرفت. با ارامش و بدون توجه به سایر تیم ها به مصاف حریف می رویم. همه چیز به خوبی می تواند پیش رود و این دو هفته پایانی با موفقیت به اتمام برسد. به زیبایی به زمین باز خواهیم گشت و در تمرینات من از بازیکنان بسیار راضی بودم و نمایش انان را پسندیدم. تصور می کنم این گروه به من یاداور شد که می توانم دراینده مربی شوم.
چیرو فرارا در پاسخ به این سوال که اینده خود را ر وی نیمکت یوونتوس چگونه می بینید اظهار داشت: من بارها گفته ام تنها برای دو دیدار بر روی نیمکت نشسته ام و سال اتی مدیران مربی بزرگی را راهی یووه خواهند کرد. بله همه چیز امکان دارد روی دهد و من در حال حاضر به اینده اشاره ای نخواهم کرد.
وی که برای نخستین مرتبه به عنوان مربی هدایت بانوی پیر را به عهده خواهد داشت تاکید کرد که امیدوار است تیم با ایده ها و روش وی به خوبی پیش رود و به نتیجه دلخواه دست یابد. طبیعی است که تغییرات کلی در این مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست اما به مثبت شدن شرایط می اندیشیم و تاکید داریم.
فرارا در خصوص سیستم بازی یووه گفت: شخصا به دفاع چهار نفری اعتقاد دارم. به هر حال این روش را ترجیح می دهم. نباید تعادل خود را از دست دهیم و در طول بازی باید هماهنگ کار کنیم. این روش چیرو فراراست.
از وی در خصوص نقل و انتقالات سوال کردند و مربی بانوی پیر پاسخ داد: تیمی مانند یووه به بازیکنان بزرگ نیاز دارد. اما می توانیم در کنار یکدیگر رشد و بزرگ شویم. پیدا کردن فضا برای بازیکنان جوان در این باشگاه بسیار ارزشمند است. زمانی که به سری B تبعید شدیم متوجه شدیم که روح این باشگاه بسیار بزرگ است. روح بازیکنان بزرگش مثال زدنی و ارزشمند است. باید به جوانان فضا بدهیم و در کنار بازیکنان قهرمان رشد کنند و موفق شوند. می خواهیم یووه حقیقی را ببینیم.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر سیه نا
بوفون – کیه لینی – ملبرگ – زبینا – زانتی – صالی امیجیچ – امائوری – یاکوئنتا – دل پیرو – ندود – کیمنتی – منینگر – کامورانزی – ترزگه – پولسن – مارکیزیو – جووینکو – دچلیه – تیاگو – مارکیونی – لگروتالیه و اریائودو

منبع:یووه
----------------
امیدوارم فردا بازی رو ببریم:rolleyes:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب نیمه اول 2 بر 0 یووه از حریفش جلو افتاده
18' [0 - 1] A.D. Piero
39' [0 - 2] C. Marchisio

رم هم توی زمین میلان نیمه اول یک گل زده
36' [0 - 1] J.A. Riise

امیدوارم این امتیازا باقی بمونه تا چیرو فرارا یووه رو به مقام دوم برسونه:rolleyes:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام

منم عاشق یووه هستم..

خدا کنه اوضاع بر وفق مراد بشه.. یووه بره بالا

درود بر همه عاشقان یوونتوس

سلام دوست من

خوش اومدید به کلوپ یووه:cool:

یوونتوس فرارا رویایی باری می کند ( سیه نا 0 - 3 یوونتوس )
sienajuve1.jpg


یوونتوس به همراه چیرو فرارا سرمربی جدید خود موفق شد با سه گل تیم سیه نا را در هم بکوبد و پس از دو ماه در یک دیدار سه امتیاز بازی را کسب کند.چیرو فرارا که برای اولین بار بر روی نیمکت یووه قرار می گرفت تیم خود را با ترکیب 4 - 4 - 2 به میدان فرستاد و در نهایت موفق شد با گل های الکس دل پیرو ( 2 ) و کلودیو مارکیزیو سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند و با توجه به شکست میلان در مقابل رم امید های یووه برای کسب مقابل دوم سری آ افزایش یاید.
 
Last edited:

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
منم تبریک میگم این برد رو امیدوارم چیرو مثل گواردیولا تو بارسلونا موفق باشه و یووه رو به جایگاه اصلیش برسونه
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
نتیجه رو که برعکس نوشتی! j_2006_n :D

برد خوبی بود. یووه دوم شد و احتمالا دوم میمونه.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام دوستان
بعد از مدتها یووه تونست یک نتیجه برد به دست بیاره که البته این برد با شکست میلان همراه شد .
ظاهرا شوک وارد شده بر اثر تعویض سرمربی مثبت بوده و تیم داره برای مقام دومی مبارزه میکنه. به امید نایب قهرمانی یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

نتیجه رو که برعکس نوشتی! j_2006_n :D

برد خوبی بود. یووه دوم شد و احتمالا دوم میمونه.

درستش کردم:blush:


--------------
دوستانی واقعی برای یوونتوس رویایی ( سیه نا 0- 3 یوونتوس )
sienajuve1.jpg


چیرو در زمین و نیمکت مهره های طلایی دارد و در کنار این ستارگان، ستاره ای همچنان می درخشد تا یووه را یک بار دیگر به روزهای بزرگ بازگرداند، اله. فرارا و اله در کنار یکدیگر یوونتوس واقعی و رویایی ای را نشان دادند تا از حضور در لیگ قهرمانان مطمئن شوند. امروز در فرانکی شاهد یک یوونتوس حقیقی بودیم، همان تیمی که فرارا در ابتدای هفته گذشته اعلام کرد. فرارا در زمین و نیمکت انگیزه ای عجیب را به وجود اورد تا سه گل زیبا از سوی بانوی پیر زده شود و سه امتیاز شیرین راهی تورینو شود.

چیرو در حال حاضر همه چیز را از ان خود کرده، پیروزی و لبخند در کنار گل های زیبا و روحیه تیمی . با این امتیاز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان سال اینده حتمی و قطعی ست. هفته اینده مسابقات به هفته پایانی خود می رسد اما حساسیت به اوج خود خواهد رسید. میلان برابر رم بازی را از دست داد و فیوره نیز در واپسین دقایق بازی را به تساوی کشاند و حالا یوونتوس فرارا سخت در تلاش است تا یک سه امتیاز دیگر را کسب نماید و خود را در جایگاه دوم بنشاند.

سوپر اله
مربی اهل ناپل یووه با همکاری کاپیتان و اسطوره توانست یک نمایش خوب و دیدنی را برای حاضرین ارائه دهد. این دیدار ثابت کرد که قلب بیانکونری داشتن می تواند تاثیر بسیار زیادی در نتیجه بازی داشته باشد. گل 261 اله به زیبایی از روی یک ضربه ازاد به دست امد البته یک ضربه ازاد مستقیم زده نشد. در ادامه همکاری فوق العاده زیبا و موثر ندود، یاکوئنتا و دل پیرو فرصت های دیگر گزنی را ایجاد کرد اما این بار مارکیزیو با پاس دقیق کاپیتان توانست یووه را به گل دوم خود برساند تا تقریقا سه امتیاز قطعی تلقی شود. کلودیو که از سوی رانیری دو بازی بر روی نیمکت نشسته بود توانست در یک مجادله موثر توانایی های خود را نشان دهد. با حرکت دل پیرو یووه نیز به حرکت در می امد و انگیزه و روحیه بالایی که در چهره بیانکونری ها دیده می شد تیفوسی ها را نیز خرسند می کرد. در نیمه دوم یوونتوس تلاش است تا بحران نیم فصل دوم خود را به پایان برساند و سعی در کنترل بازی داشت. یووه که خود را میدان دار بازی می دید و راه نفوذ را برای یاران حریف تنگ ترجیح داد کمتر خود را خسته کند و با نمایش متعادل در میانه میدان کمی از هیجان بازی را کاست اما در واپسین دقایق نیمه دوم، زمانی که سیه نا کوشید تا حملاتی را ترتیب دهد، دل پیرو با حمایت حاضرین در ورزشگاه یک بار دیگر دروازه سیه نا میزبان شایسته را گشود تا یووه با سه گل سه امتیاز بازی را جشن بگیرد و در روزی حساس پیروز از میدان خارج شود و تیرگی ها را کنار زند و پس از دو ماه یک پیروزی را به هوادارانش در سراسر دنیا هدیه دهد.

امتیاز و ترکیب بازیکنان یووه
بوفون 6 – زبینا 5/5 – لگروتالیه 5/5 – کیه لینی 7 – دچلیه 6 – کامورانزی 6 – زانتی 6 – مارکیزیو 5/6 – ندود 5/6 – دل پیرو 7 – یاکوئنتا 6 – فرارا 5/6


از ستارگان بزرگ و جوان ممنونم
ferrara3.jpg


لبخند و رضایت، چیرو با پیروزی و یک برد شیرین و پرگل برابر سیه نا کار خود را اغاز کرد. مدافع سابق بیانکونری این بار بر روی نیمکت هدایت بانوی پیر نشست و با انگیزه ای بالا و هدایت بسیار موفق توانست با کمک یاران بزرگ یووه به یک جشن بزرگ راه یابد. فرارا در برابر خبرنگاران گفت: من انتظار یک حقیقت بزرگ از مردان بزرگ یووه بودم. مطمئن بودم چنین موفق خواهیم بود. به شاگردانم تبریک می گویم، در طول هفته بسیار خوب کار کردیم و با سخنان روشن همه چیز را شفاف کردیم. در حمله بسیار خوب کار کردیم و توانستیم انچکه می خواستیم انجام دهیم. الکس فوق العاده بود و نشان داد که یک کاپیتان واقعی ست.
از او در خصوص اینده سوال می کنند و بار دیگر تاکید کرد : من چنین نقشی را در یووه به عهده گرفتم ، سال های زیادی ست که در کنار یوونتوس هستم و این تنها فرصتی بود که توانستم بر نیمکت بانوی پیر بنشینم اما در اینده مدیران مربی اینده را انتخاب خواهند کرد. من در حال حاضر تنها یک بازی دیگر هدایت یووه را به عهده دارم.
مربی جوان سیاه و سفیدپوشان در پایان بار دیگر تاکید کرد شاگردان بسیار خوبی دارم و از تمام ستارگان بزرگ و جوان تیم متشکرم. در این بازی دل پیرو بار دیگر به کمک تیم امد و توانست بازیکنان را به خوبی در زمین هدایت کند


خوشحالم که فرارا به من اعتماد دارد
sienajuve3.jpg


در این لحظات سخت پیروزی بسیار مهم بود. این سخنان مردی ست که چیرو فرارا ان را صدا می کند، این حقیقتا یک دوستی واقعی برای یوونتوسی رویایی ست. همه هم تیمی ها از او ممنونند. همچون همیشه یک بار دیگر ***** واقعی خود را در زمین نشان داد. دل پیرو و فرارا در حال حاضر شدیدا مورد احترام بازیکنان و تیفوسی ها واقع شده اند. یکی بر روی نیمکت و دیگری درون زمین. الکس که در طول هفته با تدابیر همیشگی و راهنمایی های موثر خود هم تیمی هایش را برای این دیدار اماده کرده بود و به مربی تیم یاری رسانده بود در حالیکه از به ثمر رساندن دو گل بسیار خوشحال بود گفت: در این لحظات پیروزی بسیار مهم بود. اماده بودیم و برای پیروزی راهی میدان شدیم. می خواستیم خواسته خود و مربی را عملی سازیم. یک برتری را پس از مدتها به دست اوردیم. پیروزی ای که مدتها به دنبالش بودیم.
کاپیتان تاکید کرد که مشکلاتی که در یووه وجود داشت بر کسی پنهان نیست و در عین حال خود نیز با مصدومیت روبرو شده بود اما فرارا وی را انتخاب کرد " خوشحالم که فرارا به من اعتماد دارد و مرا در این دیدار دشوار به زمین فرستاد. احترام زیادی برای فرارا قائلم و این بسیار مهم است. در حال حال خیلی خوشحالم که موفق شدم و از این جهت احساس خوشبختی می کنم. از این برتری خیلی خوشحالم زیرا در این شرایط سخت برای ما بسیار ارزشمند بود.
دل پیرو سخنان خود را با اشاره با خداحافظی پائولو مالدینی به اتمام می رساند و می گوید " سلام مرا به او برسانید برای اینکه او یک شماره یک استثنایی بود. کمی عجیب است که او را در پست مربیگری ببینیم اما برای هر مربی داشتن یک بازیکنی مانند او بسیار زیبا و ارزشمند بود، در هر بازی روح او دیده شد و این روحیه همواره در دوران بازیگری او دیده شد.

منبع:یووه
 
بالا