• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بوفون یوونتوس را تهدید کرد:(
buffon14.jpg


جیجی بوفون سنگربان برتر یووه تایید کرد تنها در صورتی فصل اینده در یوونتوس ماندگار خواهد شد که سران باشگاه در تابستان خریدهای بزرگی انجام دهند. جیجی که تا سال 2013 با یوونتوس قرارداد دارد در مورد اوضاع نابسامان یووه گفت: "من هنوز با باشگاه تورینی قرارداد دارم اما من به فصل اینده نگاه می کنم و معتقد هستم یووه می تواند با خرید چند بازیکن بزرگ به شرایط ایده ال خود نزدیک شود و من تنها در شرایطی در یووه خواهم ماند که در ترانسفر موفق باشیم و از اهداف باشگاه با خبر شوم."


لگرو از شرایط یووه می گوید
legrottaglie2.jpg


پیش روی میکروفن شبکه اسکای با چهره ای مطمئن و با لحنی که نشان از اقتدار و انگیزه ست به تیفوسی های بیانکونری قول ویژه ای می دهد. او قول می دهد یوونتوس در پایان فصل بر سکوی دوم سری A بایستد و بر میلان غلبه نماید.
نیکولا لگروتالیه در مصاحبه با شبکه اسکای از لحظات فعلی، واکنش تیفوسی ها و سکوی دوم می گوید.

لحظاتی که یووه می گذراند و واکنش تیفوسی ها، نظر شما چیست ؟
ما هواداران را درک می کنیم. می دانیم که می توانیم خواسته انان را به دست اوریم. انان نیز باید درک کنند که زمانی که قدم به میدان رقابت می گذاریم همه یک روح و یک هدف داریم، به دنبال پیروزی هستیم، پیروزی در هر دیدار و در صورتی که موفق نشویم و برتری را کسب نکنیم بی اندازه متاسف می شویم. تصور می کنم که در لحظاتی هستیم نیاز به یک هم صدایی و وحدت خاصی داریم و با صدایی بلند خواهیم گفت حداکثر توان خود را انجام خواهیم داد.

در میان برخی انتقادات، برخی کاملا موجه به نظر میرسند ؟
تنها انقادی که ای کاش می توانستیم ان را جبران کنیم، در دیدارهای اخیر است که واقعیت دارد و به ما نقد می کنند که مانند شروع فصل نیستیم و دور رفت را بهتر از دور برگشت به پایان می رسانیم. ما مانند دیدارهای نخست تهاجمی و در نقش یک تیم بسیار تهاجمی ظاهر نمی شویم. به هر حال برای رده دوم می جنگیم. ما قدرت ان را داریم.

امید و انتظارات در این فصل بسیار زیاد بود ؟
شاید. انتظارات زیاد بود اما در شروع فصل یوونتوس با توجه به سکوی سوم فصل گذشته راهی مسابقات شد این کاملا منطقی است که از ما انتظار بهتر و بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند. شخصه به نتایج بهتری ایمان داشتم، حتی به لیگ قهرمانان بیش از این توجه می کردم و تصور می کردم بهتر نتیجه بگیریم.

ایا تیم و بازیکنان همراه رانیری هستند ؟
مطمئنا بله. ما همیشه با رانیری بودیم ، با کادر مربیان، پزشکان و کل مجموعه.

جان الکان اظهار داشت که بازیکنان و مربیان باید به پیروزی و کسب برتری در پنج دیدار باقی مانده فکر کنند، این کملات و این جملات به تو چه احساسی می دهد ؟
باید به این نظر احترام بگذاریم. او رئیس ماست و با باید ساکت باشیم و احترام بگذاریم به نظر و تصمیم سران مجموعه.

بازگشت فابیو کاناوارو به یوونتوس .
از بازگشت دوباره یک قهرمان خوشحال هستم. او دوست من است و در اینده هم تیمی من نیز خواهد بود. او می تواند به تیم کمک کند. فابیو می تواند روند دفاعی را قدرت بخشد. البته باید تیفوسی ها نیز این مسئله را قبول کنند. مطمئا در ابتدا با واکنش سخت و سردی مواجه شده اما در این شرایط باید به تیم و شرایط تیم توجه کرد.

کیه لینی و کاناوارو ؟
برخی می گویند که کاناوارو امتیاز جام جهانی را می خواهد ، من و کیه لینی نیز این امتیاز را می خواهیم. مسابقات بسیار زیاد هستند و مبارزه بسیار زیاد. می توانیم سه مدافع مقتدر و ارزشمند باشیم. می توان به بازی هر سه مدافع فکر کرد.

ایا هرگز دیداری را پشت درب های بسته ورزشگاه و بدون حضور تیفوسی ها برگزار کرده ای ؟
خیر، دیدار برابر لچه نخستین مرتبه بود.

منبع:یووه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
من با نظر |*|.FaRiBa.|*| موافقم
رانیری کاملا مربی درجه 2 بوده و هست دلیل هم اینکه تا به حال در جامی موفق نبوده نه در چلسی ونه در یووه
بوفون یوونتوس را تهدید کرد
واقعا مدیران با حفظ این مربی ضربه بسیاری به تیم می زنند:(
امیدوارم در پایان فصل یک مربی صاحب نام به یووه بیاد جای آقای رانیری(به نظر من کلیزمن بهترین گزینه است هم باعث بازیافتن روحیه ی از دست رفته ی بازیکنان میشه و هم با جو ایتالیا آشنا است)
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1

rakitic_300.jpg


ایوان راکیتیچ بازیساز شالکه یکی از گزینه های خرید تابستانی مسئولان یووه است...

سایت گل : یونتوس بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا و همچنین از دست دادن امیدهای فتح اسکودتو قصد دارد در مهلت نقل و انتقالات نقاط ضعف خود را جبران کند.ایوان راکیتیچ بازیساز شالکه یکی از گزینه های خرید تابستانی مسئولان یووه است.آنها قصد دارند بازیکنی را جایگزین پاول ندودی کنند که به احتمال فراوان در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

ستاره اسبق باشگاه اف سی بازل به همراه تیم ملی کرواسی در رقابت های یورو 2008 حضور داشت و پیش از این نیز مورد توجه بینکونری قرار داشت.راکیتیچ در حالی نسبت به بازی در ایتالیا ابراز علاقه کرده که دو باشگاه بارسلونا و تاتنهام نیز علاقه خود را به جذب این ملی پوش کروات ابراز کرده اند.راکیتیچ 21 ساله در این فصل در کلیه رقابت ها 22 بار برای شالکه به میدان رفته است.
 

داش علی

کاربر فعال گرافیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2008
نوشته‌ها
1,996
لایک‌ها
942
محل سکونت
داش علی
سلام
من با نظر |*|.FaRiBa.|*| موافقم
رانیری کاملا مربی درجه 2 بوده و هست دلیل هم اینکه تا به حال در جامی موفق نبوده نه در چلسی ونه در یووه

واقعا مدیران با حفظ این مربی ضربه بسیاری به تیم می زنند:(
امیدوارم در پایان فصل یک مربی صاحب نام به یووه بیاد جای آقای رانیری(به نظر من کلیزمن بهترین گزینه است هم باعث بازیافتن روحیه ی از دست رفته ی بازیکنان میشه و هم با جو ایتالیا آشنا است)
اما بنظر من مدیریت بازم میره سراغ یه کهنه کار ایتالیایی در حد کاپلو و لیپی و تراپاتونی . این کار تقریبا یه سبک شده در یوونتوس
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
اما بنظر من مدیریت بازم میره سراغ یه کهنه کار ایتالیایی در حد کاپلو و لیپی و تراپاتونی . این کار تقریبا یه سبک شده در یوونتوس
سلام
درسته ولی با این بازی ها که یووه در این فصل انجام داد به خاطر طرفداران و حفظ جایگاه مدیریت شان:blink: باید تغییر کلی در روند کارشان بدهند.
اما بنظر من مدیریت بازم میره سراغ یه کهنه کار ایتالیایی در حد کاپلو و لیپی و تراپاتونی
مربی با کلاس در حد لیپی و کاپلو بدرد یووه می خوره . هنوز دوران اوج مان با لیپی را یادمان نرفت:cool:ه

امیدوارم اگر مربی را بخواهند ایتالیایی انتخاب کنند مانچینی گزینه ی خوبیه( نظر شخصی )
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

دیگه رانیری داره تیم رو به مقام چهارمی نزدیک میکنه ولی بوی تغییرات احساس میشه.
من میترسم چهارم بشیم:(
bydpf7o03snkw7wklfjr.jpg


گل های ندود بی ثمر ماند ( یوونتوس 2 - 2 لچه )
nedved2.jpg


به نظر می رسد یوونتوس ایتالیا در بد ترین وضعیت ممکن در طی فصل جاری سری آ به سر می برد زیرا این تیم در ثانیه های اخر دیدار مقابل لچه برتری دو بر یک خود را با تساوی دو بر دو عوض کرد و با توجه به برتری میلان در مقابل کاتانیا فاصله ی دو تیم در صدر جدول به چهار امتیاز افزایش یافت.این بازی که قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود با فرجام خواهی باشگاه یوونتوس لغو شد و یووه در حضور هواداران خود به میدان رفت و این فرصت خوبی برای یووه بود تا در مقابل دیده گان هوادارانش به برتری دست پیدا کند و شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد اما گلزنی کاستیلو در دقیقه ی 94 باعث شد تا یووه از این دیدار تنها یک امتیاز کسب کند و برای پنجمین هفته ی متوالی هواداران خود را از کسب نتایج ضعیف مایوس کند.
یووه علی رغم مالکیت کامل توپ و میدان نتوانست از برتری خود استفاده کند و تنها ندود در دو مرحله دورازه ی تیم لچه را باز کرد و نمایش گروهی یووه در این دیدار دلپذیر نبود و یوونتوس رانیری باز هم در کسب امتیاز ناموفق بود.رانیری در این دیدار با سیستم 4-3-3 تیم خود را به میدان فرستاد اما گل دقیقه ی یازده کونان تمام برنامه های رانیری را بر هم زد اما ندود ستاره ی موطلایی یووه باز هم درخشش خود را اغاز کرد و در دقایق 54 و 66 موفق شد دروازه ی لچه را باز کند و امید را به ارودی یووه بازگرداند اما غفلت مدافعان و دروازه بان یووه در دقایق اخر باز هم یووه را از رساندن به سه امتیاز محروم کرد و یووه با کسب 66 امتیاز در مکان سوم ماندگار شد.


می خواستم بر روی نیمکت یووه بنشینم
rani1.jpg


اگر اشتباه است باید به خانه بازگردم. این تنها نکته ای ست که از سخنان پس از بازی کلودیو رانیری می توان برداشت کرد. تلویزیون ها و شبکه های خبری منتظر صحبت های پس از دیدار مربی بیانکونری اند. او خیلی زود در کنار مدیران باشگاه دیده می شود و بعد رانیری راهی کنفرانس خبری پس از دیدار، اما مانند همیشه این دوربین شبکه اسکای است که با او مصاحبه مستقیم را بر روی اتن های گریندگان می فرستد. منتظر دلایل ناکامی او هستیم و رانیری این گونه اغاز می کند " می دانستم که لچه تیمی سیریع و به دنبال کنترل بازی ست. به همین دلیل یووه را برای این روش اماده و به زمین فرستادم. در نیمه دوم به سیستم همیشگی 2-4-4 به میدان رفتیم زیرا خسته و سنگین بازی می کردیم."
وی در برابر این سوال که بحث و مذاکره ای خواهید داشت گفت: ما شرایط را داریم و متاسفیم که موفق نشدیم، خوب کار نمی کنیم و خوب نتیجه نمی گیریم. بسیار بد و ضعیف ظاهر شدیم. می خواهم با تیم صحبت کنم برای اینکه در تمرین می خواهیم اما چنین کامیاب نمی شویم، پسرانم نمی توانند برنامه هایی که در طول هفته انجام می دهیم و مرور می کنیم بر روی زمین و در دیدار برابر حریف ارائه دهند.
احتمال کنار رفتن از یووه سوال بعدی خبرنگاران است که بیش از حد پرسیده می شود و توجهات را جلب کرده " همواره می کوشم بهترین ترکیب را راهی میدان کنم. از من سوال می کنند که چرا اینگونه پیش می رویم و این مسولیت من است. یک مربی همواره بهترین انتخاب را برای تیم می کند.
تعویض پولسن و کامورانزی نکته دیگری است که مطرح می شود و رانیری تاکید می کند که یووه باید بازی را به دست می گرفت ، در دقایقی از بازی خارج شده بودیم باید بار دیگر به بازی تحرک می دادیم . اگر من اشتباه می کنم باید به خانه بازگردم.
مربی بیانکونری ها در لحظات اخر کنفرانس و در برابر این سوال که چه می خواهد پاسخ داد: می خواستم بر روی نیمکت یووه بنشینم و به کار خود ادامه دهم.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
درگیری رانیری و مائورو و عواقب این حرکت
camoranesi5.jpg


پس از درگیری میان کلودیو رانیری و مائورو ژرمن کامورانزی، مدیر برنامه های این بازیکن ایتالیایی – ارژانتینی سرجیو فروتوناتی با دلگیری شدید تاکید کرد که مائورو احترام بیشتری را می طلبد. وی در گفتگویی رادیویی این درگیری را زشت و زننده توصیف کرد و گفت: من احترام بیشتری را برای بازیکن می خواهم، پس از هشت سال حضور در یووه، مربی نباید چنین برخوردی را با بازیکنانش انجام دهد. فورتوناتی افزود کلیه تیم در شرایط نامطلوبی به سر می برند و عصبی هستند. سکوی دوم در حال از دست رفتن است و در حالی که شرایط چنین پیش رود سکوی سوم نیز با خطر مواجه می شود.
گفتنی است که درگیری های اخیر مربی با بازیکنان و اعتراض هواداران شرایط یووه را در حالت اضطراری قرار داده و سران باشگاه باید هر چه سریعتر از افزایش این نابسمانی و ناکامی جلوگیری نمایند


نارضایتی ترزگل از شرایط کنونی
trezeguet1.jpg


انتونیو کالیندو، مدیر برنامه های مهاجم فرانسوی از نارضایتی شدید دیوید ترزگه سخن می گوید. وی معتقد است که دیوید بسیار نگران و غمگین است. او به هیچ عنوان از شرایط و اوضاع کنونی خود در یووه و همچنین ناکامی های اخیر تیمش راضی نیست و حاضر به تحمل این شرایط نخواهد بود.
پس از بازی شب گذشته، ترزگل در پاسخ به این سوال که چطور هستید و چه شرایطی دارید ؟ گفت: خوب، از رانیری سوال کنید ! مدیر برنامه های این مهاجم دوست داشتنی تاکید کرد که دیوید فوق العاده از شرایطش در یووه ناراحت و غمگین است. اما به قراردادش با یووه احترام می گذارد و می خواهد با یووه به ارزوهایش برسد و علاقه مند است برای بهبودی شرایط به یووه کمک کند اما ....


بررسی مهره های بیانکونری و اشتباه رانیری
ranieri11.jpg


یک تساوی دیگر و یک نارضایتی دیگر برای جامعه بیانکونری. یووه به کجا می رود ؟ یووه از شروع فصل تا کنون چه تغییراتی کرد تا به پایانی ناخوش ایند رسید ؟ سوت و نارضایتی شدید تیفوسی ها که حتی در زمان تبعید یوونتوس به سری B دیده نشده بود طی هفته های اخیر به وضوح و بارها دیده شد. صبر و تحمل گروه عظیمی از تیفوسی ها رو به اتمام است و باید مسولین پاسخگوی این گروه بی شمار باشند.

ناکامی سیاه و سفید
روزها و هفته ها می گذرد اما یووه موفق نمی شود. در کنار این تیم تورینو نیز ناکام است و احتمال سقوط به سری پایین تر وجود دارد. بانوی پیر در کنار مصدومیت مهره های کارامد خود بسیار ناهماهنگ است و این ضعف در دیدارهای اخیر به راحتی دیده میشود. گل های دریافتی در اخرین دقایق بازی نگران کننده است. شرایط هر هفته بدتر و تیره تر می شود. ناکامی سیاه و سفید امتیاز 5 را می گیرد.

تیفوسی ها
هواداران معترض. سوت ها ممتد و متمالی برای اعتراض به رانیری و نحوه نتیجه گیری تیم همچنان ادامه دارد. خواسته همه تیفوسی ها برتری و دیدن شکوه بانوی پیر است. انان همان یووه ای که برابر رئال ظاهر شد را می خواهند اما پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان هیچ تیفوسی ای در جهان یووه همیشگی را ندید. باید نتیجه و تصمیم جدی گرفت و شرایط را سر و سامان داد. امتیاز این بخش 6 است.

خشم مهره ای چک تبار
در تورینو مشهور است و می گویند ندود منتظر زمان است تا قدرت خود را نشان دهد. او هرگز ضعیف نشان نداد و در این دیدار نیز خشم خود از شرایط کنونی را با دو گل ابراز داشت. بی تردید با دو گل به ثمر رسیده توسط وی، منتظر تلفنی از ساختمان باشگاه در خیابان فراریس خواهد ماند. امتیاز ندود یوونتوسی ها 5/6 است.

اشتباه
سیستم رانیری موفقیتی را برای بانوی پیر به همراه ندارد. با این حال زمانیکه سیستمش را تغییر داد کمی کامیابی به یووه لبخند زد. دل پیرو و کامورانزی در میان مهره های یوونتوس بهترین نمایش را پس از ندود ارائه دادند. اما شادی گل های یووه با سوت های اعتراض پس از دریافت گل دوم و تساوی لچه چهره ورزشگاه را کاملا تغییر داد تا اشتباهات رانیری امتیاز 6 را به خود اختصاص دهد.


انجام نخستین مراحل بازگشت مجدد کاناوارو
canna.jpg


صبح امروز با پروازی از مادرید راهی پایتخت ایتالیا شد، ساعت 8 صبح بود که فرودگاه فیومیچینو یک ستاره دوست داشتی را با چمدانی در دست دید او در فرودگاه مومو سیسوکو را دید که به استقبالش امده بود، این دو با اتومبیل راهی شهر پروجا شدند تا در این محل تست های پزشکی مورد نظر باشگاه بیانکونری را انجام داده تا اولین مراحل پیش از امضا قرارداد با یووه انجام شود.
به این ترتیب نخستین مراحل حضور رسمی این مدافع و بازگشت مجدد به یووه انجام شد تا طی روزهای اتی شاهد حضور او در باشگاه یووه و امضای قرارداد وی باشیم.
به هر صورت همچنان تعدادی از تیفوسی های بیانکونری با بازگشت مجدد او به یووه معترض اند.

منبع:یووه
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
دوستان نظرتون راجبه ریکارد چیه مربی یووه بشه فکر کنم بتونه تیم بالا بکشونه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دوستان نظرتون راجبه ریکارد چیه مربی یووه بشه فکر کنم بتونه تیم بالا بکشونه

سلام دوست من

به نظر منم مربی خوبیه هم جونه هم از این رانیری تفکرش باز تره:happy:
البته میشه روی گزینه های دیگه هم فکر کرد راستی نکنه خبراییه:f34r:
files.php
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
نه همینطوری پرسیدم به نظرم گزینه خوبی هست مانچینی هم خوبه ولی فکر نمیکنم بیاد لیپی هم که گفته نمیام فعلا فقط تیم ملی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

اینم دوتا خبر خوب:happy:

دوروته آ دل پیرو متولد شد
alex1.jpg


امروز الکس و سونیا یک بار دیگر طعم شیرین پدر و مادر شدن را چشیدند. الکس دل پیرو و سونیا اموروزو صبح امروز صاحب یک فرزند دختر به نام دوروته آ شدند تا توبیاس فرزند نخست انان صاحب یک خواهر کوچک شود.
الکس در سایت شخصی خود نوشت : سونیا و من از احساس خوشبختی میکنیم. صاحب فرزند دیگری شدیم که دوران تازه ای در زندگی ما به وجود خواهد اورد. مادر و دختر از سلامتی کامل به سر می برند و حالشان بسیار خوب است.

رانیری بر کنار شد !
ranieri16.jpg


مجموعه بیانکونری سرانجام حکم به جدایی کلودیو رانیری در پایان فصل داد. منابع خبری سرزمین چکمه ای با انتشار اخبار مشابه در این باره از جدایی رانیری و جانشینی چیرو فرارا خبر دادند.
روزهای تیره و شرایط ضعیف یووه طی هفته های اخیر در کنار اعتراض شدید تیفوسی ها موجب شد تا شرایط مدیران یوونتوس شدیدا تحت تاثیر این حرکات و اعتراضات قرار گیرد. پس از تساوی یکشنبه شب برابر جنوا و سوت ها ممتدی که بازیکنان و مجموعه بیانکونری را شدیدا ازار داد جلسات ویژه و مهمی در ساختمان باشگاه یووه واقع در خیابان فراریس شهر تورینو حکم به برکناری رانیری در پایان فصل داد.
نمایش و نتایج ضعیف و باورنکردنی یووه و مشکلاتی که طی روزهای اخیر میان مربی و بازیکنان روی داد موجب شد تا سران بانوی پیر توجه بیشتری به این امر داشته باشند و در نهایت قرارداد مربی خود که تا ژوئن 2010 اعتبار داشت فسخ شود. به این ترتیب رانیری مربی فصل اتی یووه نخواهد بود و مربی دیگری بر روی نیمکت سیاه و سفید پوشان خواهد نشست. گزینه نخست چیرو فرارا مدافع اسبق و مدیر فنی کنونی بیانکونری ست و در این میان گزینه های دیگری نظیر انتونیو کونته ؛ اسپالتی و گاسپارینی نیز مشاهده می شود.
برخی منابع معتقدند رانیری از امروز و با این حکم رسما از هدایت یووه عزل شده و در چهار دیدار اتی تنها بر روی نیمکت خواهد نشست و چیرو فرارا تیم را هدایت خواهد کرد. با این وجود بررسی های اخیر و جلسات و صحبت ها میان مسولین این تصمیم را در برداشت اما بانوی پیر برای سکوی دوم در این فصل برنامه دارد و به ایستادن در جایگاه دوم می اندیشد.
تاکنون انتشار این خبر با واکنش منفی از سوی سران یووه مواجه نشده و همین مسئله به درستی و صحت اخبار منتشر شده دامن می زند. با این حال تا انتشار رسمی ان از سوی سران باشگاه باید منتظر ماند اما ظواهر امر ثابت می کند که رانیری برکنار شده است.
شایان ذکر است که با انتشار خبر جدایی لوچانو اسپالتی، پس از انتشار برکناری رانیری، وی و فرارا گزینه های اصلی هدایت بیانکونری به شمار میرود. به نظر می رسد که هدایت چهار دیدار اتی یووه به عهده فرارا باشد و در اولین فرصت شاهد امضا قرارداد اسپالتی باشیم.

منبع:یووه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
رانیری بر کنار شد !
خبر خوبی بود
انگار مدیران یووه تازه از خواب غفلت بیدار شده اند
شایان ذکر است که با انتشار خبر جدایی لوچانو اسپالتی، پس از انتشار برکناری رانیری، وی و فرارا گزینه های اصلی هدایت بیانکونری به شمار میرود. به نظر می رسد که هدایت چهار دیدار اتی یووه به عهده فرارا باشد و در اولین فرصت شاهد امضا قرارداد اسپالتی باشیم.
فرارا برای 4 بازی باقیمانده خوب است فکر کنم اگر ترکیب را هجومی بچیند شنبه میلان را می بریم

اسپالتی مربی خوبی است و جای کار داره و می تونه با یووه مانند گواردیولا ی بارسا بشه .
ولی باید عجله کرد چون گزینه ی مربی گری میلان هم هست.

راستی سایت یوونتوس هیچی در مورد گزینه های جدید ننوشته بود.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خبر خوبی بود
انگار مدیران یووه تازه از خواب غفلت بیدار شده اند

فرارا برای 4 بازی باقیمانده خوب است فکر کنم اگر ترکیب را هجومی بچیند شنبه میلان را می بریم

اسپالتی مربی خوبی است و جای کار داره و می تونه با یووه مانند گواردیولا ی بارسا بشه .
ولی باید عجله کرد چون گزینه ی مربی گری میلان هم هست.

راستی سایت یوونتوس هیچی در مورد گزینه های جدید ننوشته بود.

سلام دوست من

اگه این رو میگید؟

. گزینه نخست چیرو فرارا مدافع اسبق و مدیر فنی کنونی بیانکونری ست و در این میان گزینه های دیگری نظیر انتونیو کونته ؛ اسپالتی و گاسپارینی نیز مشاهده می شود

اینجا هستش توی خبر برکناری رانیری

----------------------------------------------
رانیری را تنها در چهار بازی مربی یووه خواهید دید
blanc2.jpg


چه اتفاقی روی داده ؟ در باشگاه بزرگ ایتالیا چه تصمیمی گرفته شد و مسولین باشگاه به چه اینده ای می نگرند ؟ لحظات تیره و سختی ست. 45 روز از اخرین پیروزی یووه می گذرد. شکوه یووه در خطر تهدید شدیدی قرار گرفته و روزهای ناگوار مجموعه سیاه و سفید با چهره ای قدرتمند توجهات را جلب کرده است.
ژان کلود بلان مدیر اجرایی بیانکونری در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر کنار گذاشتن کلودیو رانیری لب به سخن گشود و با اظهارات خود تایید کرد که پس از گذشت چهار هفته، تیفوسی ها رانیری را بر روی نیمکت یووه نخواهند دید. " 45 روز می گذرد و پیروزی کسب نکرده ایم. با کل مجموعه صحبت کردیم، با بازیکنان و مربیان اما مهم این است که همه متحد هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم. "
به این ترتیب روزهای پایانی عمر رانیری در یووه در حال سپری ست و این مربی نه چندان موفق به زودی با یوونتوس خداحافظی خواهد کرد. با ترک او، مجموعه یووه به مهره ای قدیمی سلام خواهد کرد و یا یک مربی غیر یوونتوسی بر روی نیمکت انان خواهد نشست، این مسائل به زودی روشن خواهد شد. اما در این میان نباید فراموش کرد که یوونتوسی ها با وجود مخالفت اکثر تیفوسی ها به فابیو کاناوارو خوش امد خواهند گفت.

چه اتفاقی روی داده ؟
لحظات تیره و تاری برای یووه در حال گذر است. همان طور که می دانید 45 روز از اخرین پیروزی ما می گذرد و این حالت سنگینی را ایجاد می کند. با کلیه مجموعه صحبت کردیم. هدف ما یکی است. همه موفقیت تیم را می خواهیم. به اکتبر سال گذشته نگاه می کنیم در ان لحظات نیز سختی های زیادی را متحمل شدیم. می خواهیم در جاده ای که ما را از بحران خارج می کند قدم گذاریم. درست مانند اکتبر سال گذشته که از این تیرگی نجات یافتیم.

بلان و رانیری
نخستین مذاکره با مربی بسیار خوب بود، به خوبی مسائل را درک کردیم و با یکدیگر با توجه به واقعیت ها صحبت کردیم. به سختی های هفته گذشته نگریستیم. در طول هفته کار کردیم اما از فردا نیمکت ما شاهد دو مربی خواهد بود. شاید فرارا بتواند در این لحظات به یاری تیم اید. من با رانیری و سکو صحبت کردم و تصمیم گرفتیم که مدت های طولانی در کنار یکدیگر باشیم اما این رابطه به باشگاه مرتبط نخواهد بود. یک دیدار بسیار مهم را برابر میلان پیش روی داریم. این بسیار مهم است که بتوانیم به سه امتیاز این بازی دست یابیم.

رابطه یووه و رانیری
این رابطه را جان الکان به خوبی توصیف کرد " در کنار یکدیگر تا پایان فصل خواهند بود " چهار دیگر مانده و رانیری بر روی نیمکت بانوی پیر می نشیند. می کوشیم تا بهتر نتیجه گیریم و نمایش بهتری داشته باشیم. کیفیت و توانایی خوبی داریم باید از این شرایط خارج شویم و این توان را در اختیار داریم. این شرایط با بسته شدن چهار بازی اینده مشخص خواهد شد که رو به اتمام است و در مرحله بعد می بینیم که چه خواهیم کرد.

تغییراتی که انجام شد
طی سه هفته اخیر چه اتفاقی روی داد تا بلان تایید کرد که رانیری تنها چهار بازی در کنار یووه خواهد ماند ؟ انچکه توان یک بازیگردان را در یک تیم ثابت می کند نتایج مثبت و مناسبی ست که تیم کسب می کند. پیامی که امروز منتشر می شود صلح و دوستی ست که در تیم و در کلیه مجموعه با وجود این تصمیم دیده می شود. تصمیم ما این بود و ما با بررسی و توجه به این نتیجه رسیدیم. در حال حاضر با هم کار می کنیم تا هفته پایانی برگزار شود. می کوشیم مفید باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم. گام های گذشته بسیار سنگین بود اما در حال حاضر هدف ما یکی است. در تابستان مهره هایی مقتدر و بزرگ را جذب خواهیم کرد. با الکان صحبت کردیم و او هدف ما را به ما یاداور شد. می خواهیم بهترین تیم ایتالیا شویم. با انرژی و انگیزه به جلو پیش خواهیم رفت.

میلان
این حقیقت ندارد که در دیدار برابر روسونری چیرو فرارا را بر روی نیمکت خواهیم نشاند. با همین گروه و با همین کادر فنی تا پایان فصل پیش می رویم. این برنامه را تا پایان انجام خواهیم داد و سپس دست به تغییر خواهیم زد. بعد از ان تصمیم خواهیم گرفت.

اینده
به اتمام فصل باز خواهد گشت. بخشی از مربیان و گروهی که با رانیری بودند لحظات سختی را سپری می کنند. انتقادات کافی ست برای تمام کسانی که در این مدت در کنار رانیری بودند احترام می گذاریم. همه چیز خوب پیش نمی رود. انتقادات بسیار زیادی شنیده می شود. اما یووه شایسته این انتقادات نیست و باید قدرت خود را نشان دهد. کمی احترام برای فوتبال و فوتبال ایتالیا در این شرایط نیاز است. می دانیم که با نمایش های خود باید انتقادات را تمام کنیم.

هرگز تنها نیست
یووه یک باشگاه کاملا حرفه ای و بزرگ و جدی ست. تنها رانیری را رها نکردیم. با این مربی تا پایان ادامه می دهیم باید لحظات سیاه را کنار زنیم. اما نیاز به تعادل داریم. یووه شایسته تعادل و قدرت است.

دشام
تا پایان به همین روش ادامه می دهیم. بهتر است که به نکته دیگری فکر نکنیم. برای دشام و همکارانش ارزوی موفقیت می کنیم. مارسل و مربیگری در این تیم اسان نیست. به هر حال مربیگری در یووه اسان نیست و پست بسیار مهمی ست باید دقت کرد و مطمئنا با دقت و توجه در پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت.

نقل و انقالات و هزینه ها
مشکلی در بخش مالی دیده نمی شود. هزینه کافی برای خرید بازیکنان در دست است و قصد داریم گزینه های بزرگی را راهی یووه نماییم. در حال حاضر هزینه 150 میلیون یورویی ساخت استادیوم پرداخت شده و ما به فکر تیمی بزرگ هستیم. تابستان مهره های بزرگی را بیانکونری خواهید دید. برای نمایشی دلپذیر و زیبا باید بازیکنانی بزرگ و خلاق در اختیار داشت. یووه بهترین ها را جذب خواهد کرد.

کاناوارو
باید بخش انالیز به این نکته توجه کند. همچنان مذاکرات ما به اتمام نرسیده و قراردادی امضا نشده است. او بازیکنی بزرگ و تواناست و ویژگی خاصی دارد. او کاپیتان تیم ملی ست. البته توافقی صورت گرفته. او یک بازیکن قهرمان به شمار می رود

جوانان
برنامه های ویژه برای پرورش جوانان همواره در باشگاه وجود داشته و توجه خاصی به این مورد می شود. این گروه همواره در کنار باشگاه خواهند بود و ما با برنامه های ویژه در نظر داریم جوانان را به گروه بیافزایم تا انان تجربه حضور در ترکیب تیم اصلی را کسب نمایند.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب اینم دو تا خبر خیلی خیلی بد خدا نکنه به واقعیت تبدیل بشه:eek:
امیدوارم توی یووه همه چیز به حالت عادی برگرده
به جر رفتن رانیری

ترزگه در راه مارسی !
trezeguet6.jpg


درگیری و اختلاف با مربی تیم، نارضایتی از شرایط کنونی خود و تیم در کنار یک سال نه چندان موفق می تواند او را اماده ترک باشگاه نماید. با این وجود هیچ هواداری علاقه مند به جدایی او نیست. اما دیوید ترزگه در گفتگوی کوتاهی با بیان مواردی این شایعه را پررنگ کرد تا تیفوسی ها نگران جدایی او از یووه باشند.
" می خواهم فصل را به خوبی به اتمام برسانم و بعد می بینیم که چه خواهد شد. اما اگر دشام مرا دعوت کند به خواسته و پیشنهاد او فکر خواهم کرد. "
مهاجم فرانسوی بیانکونری در پاسخ به این سوال که ایا به مارسی فکر می کنید ؟ گفت : به چه علت فکر نکنم و همین پاسخ کافی ست تا شایعات رنگ تازه ای به خود گیرد و اخبار هر سال در خصوص جدایی ترزگه از یووه تکرار شود. " همیشه در یووه تلاش کردم و تورینو را یک شهر خوب و مناسب یافتم اما زمانی که یووه را رها کنم به تیم بزرگی خواهم رفت. " به هر حال مشکلات اخیر یووه و اعتقادات عجیب رانیری موجب اختلافاتی در تیم و برخی بازیکنان از جمله ترزگه، دل پیرو، کامورانزی شد و هواداران امیدوارند با رفتن رانیری شرایط به روال عادی بازگردد و مهره های دوست داشتنی بیانکونری را ترک نکنند.


بوفون قیمت گذاری شد
buffonnewsjadid.jpg


مدیر برنامه های جیجی بوفون سنگربان ناراضی یووه قیمت تقریبی این ستاره را بیست میلیون یورو اعلام کرد در حالی که سران یووه خواهان دو برابر مبلغ فوق هستند.جیجی که پس از تساوی دو بر دو یووه مقابل لچه از شرایط یووه ابراز نارضایتی کرده بود تنها راه ماندن خود در یووه را خرید ستارگان جدید برای یووه اعلام کرده بود.
مدیر برنامه های بوفون در مورد شایعات اخیر گفت: "من قصد قیمت گذاشتن بر بروی بوفون را ندارم اما قیمت حدودی جیجی در بازار نقل و انتقالات 20 میلیون یورو می باشد در حالی که یووه خواهان دو برابر این مبلغ برای فروش وی می باشد."
گفتنی است تیفوسی های یووه از فروش بوفون ابراز نارضایتی کرده اند و خواستار حفظ جیجی شده اند.

منبع:یووه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
اینجا هستش توی خبر برکناری رانیری
سلام
منظورم سایت juventus.com
بود.
انشاالله بازی میلان را که ببریم بازیکنان روحیه خواهند گرفت و فکر ترک تیم را نخواهند کرد.
راستی j_2006_n من اسم کوچک شما را نمی دانم!
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
فرانک ریکارد هم مثل اینکه داره مربی ولفسبورگ آلمان میشه حیف شد
راستی اسپالتی هم گویا جز گزینه های مربی گری یووه هست
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
فرانک ریکارد هم مثل اینکه داره مربی ولفسبورگ آلمان میشه حیف شد
راستی اسپالتی هم گویا جز گزینه های مربی گری یووه هست
سلام
اسپالتی بهتر از ریکارد اسنت چون ریکارد مهره های خوبی داشته و توانسته قهرمان بشه ولی اسپالتی با رم کم ستاره توانسته یکتیم همیشه قابل احترام و تهاجمی بسازه

یه خبر خوب
دیه گو، ستاره تازه بیانکونری و فوتبال ایتالیاست که با قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو به مدت 4 سال و به ارزش دستمزد سالیانه3.8 میلیون از فصل اتی با پیراهن سیاه و سفید یووه و در کنار ستاره های بزرگ این تیم در میادین مختلف فوتبال حاضر خواهد شد.
48368.jpg



اولین خرید امسال که خوب بود بازیکن تکنیکی و هافبک طراح که در سال های پیش رو می تواند جای ندود را بگیرد.
این هم خبر تکمیلی
خبرگزاري آنسا ايتاليا روز پنج شنبه از پيوستن ديه گو Diego بازيکن برزيلي، از باشگاه فوتبال وردربرمن المان به يوونتوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين بازيکن بيست و چهار ساله که پيشتر در تيم هاي فوتبال سانتوس و پورتو نيز بازي کرده بود، قراردادي چهار ساله با باشگاه يوونتوس امضا کرده است.


ديه گو در سال دو هزار و شش ميلادي از تيم فوتبال پورتو پرتغال به تيم فوتبال وردربرمن پيوست. وي در چند سال اخير يکي از بهترين بازيکنان در بوندس ليگا المان بوده است.
منابع
تابناک
یووه دات آی آر
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

یه خبر خوب
دیه گو، ستاره تازه بیانکونری و فوتبال ایتالیاست که با قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو به مدت 4 سال و به ارزش دستمزد سالیانه3.8 میلیون از فصل اتی با پیراهن سیاه و سفید یووه و در کنار ستاره های بزرگ این تیم در میادین مختلف فوتبال حاضر خواهد شد.

خبر خوبی بود یووه به این بازیکن نیاز داشت:happy:


سلام
منظورم سایت juventus.com
بود.
انشاالله بازی میلان را که ببریم بازیکنان روحیه خواهند گرفت و فکر ترک تیم را نخواهند کرد.
راستی j_2006_n من اسم کوچک شما را نمی دانم!

می بریم ازشون.

جواد هستم.;)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
600 بازی، اله در نقش اخرین سامورائی
alex600.jpg


در باشگاه یوونتوس رکورد کلیه بیانکونری ها را شکست و خود به تنهایی رکوردار باشگاه شد. اسطوره دوست داشتنی بانوی پیر در سن سیرو 600 بازی خود را با پیراهن سیاه و سفید یووه جشن خواهد گرفت. 600 بازی در 16 فصل حضور، هیچ مهره ای در یووه به اندازه او ماندگار نشده است. الساندرو دل پیرو که با رکورد 16 فصل حضور متوالی در یووه خود را به عنوان ستاره ای وفادر و محبوب به دوست داران یووه معرفی کرد این بار و در حالیکه از تولد دختر تازه متولد شده اش بسیار هیجان زده و خوشحال به نظر می رسد و در دیداری که برخی معتقدند دربی واقعی ایتالیا این دیدار است برای شصدمین مرتبه با پیراهن تیمی پرافتخار راهی میدان می شود تا یک رکورد دیگر را نیز به نام خود ثبت نماید.
روزی این دو تیم برای فتح اسکودتو و روزی برای فتح قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و این بار برای کسب جایگاه دوم سری A برابر یکدیگر صف ارایی می کنند و مطمئنا کاپیتان علاقه مند است در روز رکورد تعداد گل های خود را از عدد 260 افزایش دهد تا روز موفق تر و درخشان تری را به خاطره ها بسپارد. با این حال این نخستین مرتبه ای نیست که اله بدون بالا بردن جامی فصل را به پایان می رساند. روزی به سری B تبعید شدند و روزی با مصدومیتی شدید تیرگی زندگی ورزشی را حس کرد اما هرگز تسلیم نشد. الکس برای بیانکونری ها یک الگوست و او در کلیه این 16 فصل یک ستاره دوست داشتنی ست که برای شادی تیفوسی ها جنگید و هرگز انان را ناامید نکرد. در استانه 600 بازی کاپیتان بزرگ بیانکونری، تیفوسی ها از او و زحماتش تشکر می کنند تا به او یاداور شوند که همواره در قلب انان جای دارد.

اخرین سامورایی
یک ماه و نیم از اخرین پیروزی یووه می گذرد. شش بازی و عدم کسب یک پیروزی. این می تواند برای هر تیمی زنگ خطری گوشخراش تلقی شود. اما بیانکونری همواره در لحظات تیره، نورهایی از امید هر چند اندک را نشان داده و این بار در حالیکه کاپیتان بزرگ شان به رکوردی دیگر نزدیک می شود می توان انتظار داشت که الکس در نقش اخرین سامورایی می تواند بانوی پیر را به اوج برساند و این تیم مطرح ایتالیایی را از قعر به اوج بکشاند. او به همراه دوستان مطرحش نظیر ندود، ترزگه، کامورانزی و بوفون می خواهند با نمایش لذت بخش و دیدنی خود فیلمی زیبا را به تیفوسی های یووه و علاقه مندان فوتبال نشان دهند تا در سن سیرو تبدیل به اخرین سامورایی شوند که یووه را از این شرایط اسفناک نجات دادند. این گروه توانایی و هنر این نمایش بزرگ را دارد بنابراین در سن سیرو به دیدن نمایش اخرین سامورایی های یووه خواهیم رفت.


روحیه جنگنده
این بار دوروته آ، دختر الکس پس از تساوی دو بر دو یووه مقابل لچه متولد شد، درست در زمانی که کاپیتان و تیمش شرایطی نامناسب داشتند. دل یپرو از تولد فرزند سر از پا نمی شناخت اما وظیفه تیمی و علاقه به خواسته تیفوسی ها موجب شد تا برادرش استفانو را مامور امور مربوط به دخترش نماید و خود با انگیزه ای بالا راهی زمین تمرین وینوو شد تا همه از حضورش متعجب شوند. اما دل پیرو اینجاست او امده تا در کنار تیم تمرین کند و یک بار دیگر یووه را به بزرگی برساند. الساندرو دل پیرو می خواهد جشن 600 بازی خود را با گل و همراه با پیروزی یووه برگزار نماید بنابر این با روحیه ای جنگنده مانند همیشه حاضر می شود تا نمایشی مانند دیدارهایی که یووه در پاییز در لیگ قهرمانان ارائه کرد، تکرار شود. زیرا او برای یووه و یووه برای او می جنگد، مانند همیشه.


منتظر درخشش یووه خواهیم بود ( میلان ؟ - ؟ یوونتوس )
milanjuve.jpg


لاپو الکان که این روزها شایعه حضورش در پست مدیریت یوونتوس افزایش یافته تاکید کرد که دیدار یووه و میلان دربی واقعی ایتالیاست. دیداری که در 28 اوریل 1901 اغاز شد. رقابتی که در سال 1912 با برتری پر گل 8 بر یک روسونری و تکرار این بازی پرگل در سال 1927 این بار با پیروزی 8 بر دو بیانکونری چهره ای جدید به خود گرفت تا حساسیت بالای ان، نام دربی ایتالیا را به خود گیرد. هر چند که بعدها دیدار میان یووه و اینتر این نام را به خود گرفت با این حال بسیاری از تیفوسی های میلان و یووه معتقدند اینتر قدرتی نیست که بتوان نام دربی را برای ان اختصاص داد.
تعداد مصاف های این دو تیم را 215 دیدار که 200 بازی رسمی و 15 رقابت در مسابقات جام برلوسکونی ست عنوان می کنند. هر چند که رقابت های دیگر نظیر کوپا و لیگ قهرمانان نیز را نباید فراموش کنیم. البته برخی معقدند که رقابت 27 می سال 1900 که با برتری دو بر صفر میلانی ها برگزار شد نخستین مصاف رسمی دو تیم است اما چون ان دیداردر جام مدالی پادشاهی انجام شد نمی توان به عنوان نخستین رقابت دو تیم در مسابقات ایتالیا را بر ان گذاشت.

دیدارهای پرگل
نخستین دیدار یووه و میلان به میزبانی تورینو در تاریخ 28 اوریل 1901 و با برتری 3 بر 2 مهمان برگزار شد. این مسابقه در مرحله نیمه نهایی ان دوره از مسابقات قهرمانی ایتالیا انجام شد و میلان توانست در دیدار فینال با برتری 3 بر صفر مقابل جنوا نخستین اسکودتو حیاتش را جشن گیرد. اما در تاریخ رقابت سیاه و سفید و قرمز و سیاه های ایتالیا دیدارهای پرگلی دیده می شود که همواره هیجان انگیز و دیدنی ست. پیروزی 8 بر یک میلانی ها در سال 1912 و در مقابل برتری 8 بر 2 یووه در سال 1927 و 6 بر صفر بیانکونری در سال 1925.

بهمن میلان
یوونتوس در 30 سال نخست قدرت و تسلط خود را به رقیب تثبیت می کند. اما در سال 1947 میلان در امبروزجا با گل هایی که به ثمر می رساند گام های اولیه بازگشت به قدرت ایتالیا را بر می دارد. سه سال بعد در تورینو میلانی ها بار دیگر 7 گل به یووه می زنند تا تورینو را غرق تلخی و سیاهی نمایند. هنسن تنها گل یووه را در این دیدار به ثمر می رساند و 15 هزار تیفوسی میلان در شهر شمالی جشن بزرگی را برپا می کنند. در ادامه در سال های 55 و 58 دو برتری 4 بر 3 و 5 بر 4 برای میلان به دست امد تا این سال ها را به نام بهمن میلان بنامیم.

پیروزی و اسکودتو
15 می 1960 یوونتوس پیشتاز است و میلانی ها در رده سوم ایستاده اند. تنها فیورینتینا می تواند اسکودتو را از یووه دور کند اما یاس هابنفش برابر جنوا بازی را واگذار می کنند و در ادامه به سمپدوریا نیز می بازند تا یووه با امید بیشتری برابر میلان به میدان رود. دو گل از سیوری و یک گل از بونیپرتی حکم به قهرمانی یووه می دهد تا قهرمانی یوونتوس در این سال با گل های این مهره ها و پیروزی برابر میلان امضا شود. در اخرین دیدار هفته نیز یووه به تساوی یک بر یک دست می یابد تا قهرمانی را در کنار تیفوسی هایش جشن بگیرد. سال بعد نیز یووه اسکودتو را با تفاضل 4 امتیاز نسبت به میلان بار دیگر از ان خود می کند.

نوبت به بته گا رسید
روبرتو بته گا یک استثنا در فوتبال. او حتی 21 سال سن نداشت که تبدیل به قهرمان داستان شد. با پیراهن یووه در تاریخ 31 اکتبر سال 1971 برابر میلان و میزبانی سن سیرو به میدان رفت و با دو گل بته گا و یک گل از کائوزیو و اناستازیا بیانکورنری جشن بزرگی را به پا کرد. یکی از دو گل بته گا با حرکتی اکروباتیک به ثمر رسید که فوق العاده دیدنی بود. اسکودتوهایی که به یووه می رسید و یک امتیاز اختلافی که این بار نیز حکم به قهرمانی بیانکونری در فوتبال ایتالیا داد. این قهرمانی در هفته پایانی و با پیروزی در اخرین دقایق بازی برابر رم به دست امد تا میلانی ها با برتری برابر ورونا نیز به اسکودتو دست نیابند.

قهرمانی میلان
سال 1992- 1991 میلان بر بام ایتالیا می نشیند. تراپاتونی بر نیمکت یووه نشسته اما موفقیت کاپلو را کسب نمی کند. رقابت میلان و یووه در این سال با گل های فن باستن و باجو با تساوی یک بر یک به پایان میرسد تا دو اسکودتو در این سالها به میلان تعلق بگیرد.

لیگ قهرمانان اروپا و پنالتی ها
28 می 2003 انگلیس میزبان دو تیم ایتالیایی در فینال لیگ قهرمانان است. تاکنون دو تیم ایتالیایی به این مرحله راه نیافته بودند. پیش از این رئال و والنسیا و منچستر و چلسی در فصل گذشته فینالیست های یک کشور معرفی شدند. بازی بدون انکه برنده ای داشته باشد در وقت های قانونی و اضافه به پایان میرسد. نوبت پنالتی ها ست تا برنده را نشان دهد. بیانکونری با اشتباه ترزگه، زالایتا و مونترو جام را به میلان تقدیم می کند تا یک قهرمانی بزرگ از دست رفت. در اگوست همان سال بیانکونری برای برگزاری سوپرکوپای ایتالیا راهی امریکا و شهر نیوریورک می شود تا قهرمانی را در ان کشور جشن گیرد.

اسکودتوهای بازپس گرفته شده
یوونتوس به فصل 2005 می رسد و در پایان با اختلاف 7 امتیاز بر میلان غلبه می کند و اسکودتو را بالای سر می برد. اسکودتویی که دو سال بعد پس گرفته می شود. جدال و مبارزه تمام نمی شود. پیروزی با دو گل از دو مهره استثنایی یووه، ترزگه و دل پیرو همه را به یاد برتری 8 می یووه در سن سیرو می اندازد اما چه افسوس که اسکودتوها از دست رفت.

مربیان دو باشگاه
مربیان و بازیکنان زیادی در تاریخ میلان و یووه بازی کردند. کسانی که برای هر دو باشگاه توپ زندند و یا مربیگری کرده اند. تراپاتونی مربی روسونری ها و یا زمانی که با یووه 7 اسکودتو، یک کوپا و دو جام یوفا، جام در جام و جام بین قاره ای را فتح کرد. زمانی که تراپاتونی تنها 37 سال سن داشت به دعوت بونیپرتی راهی تورینو شد توافقی که در راه میان میلان و تورینو به انجام رسید.

بازیکنان دو باشگاه
تعداد زیادی بازیکنان میان دو باشگاه معاوضه شده است. شما به یاد دارید ؟ در دهه 60، یووه ساندرو سالوادوره را در قبال برونو مورا جذب کرد. تعویضی که برای هر دو مهره موفقیت زیادی به همراه داشت. در نخستین سال های حضور تراپاتونی بونتی و کاپلو معاوضه شدند. بونتی با یووه دو اسکودتو را جشن می گیرد. درسال های اخیر نیز ادگارد داویدز بیانکونری به روسونری پیوست که با میلان به افتخاری دست نیافت.
پائولو روسی و روبرتو باجو نیز از بزرگان دنیای فوتبال به شمار می روند که با پیراهن دو تیم در میادین مختلف حاضر شدند. اینزاگی را فراموش نکنید، با یووه گل میزند و جشن می گیرد و پس از سال ها با میلان گل می زند و خوشحالی پس از گل را برپا می کند. 300 گل به ثمر رسانده که تعدادی را با پیراهن یووه زده است.
این گوشه ای از داستان میلان و یوونتوس، دو تیم بزرگ و سرشناس ایتالیاست که مدعی اند دربی واقعی ایتالیا را برگزار می کنند.

منبع:یووه
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
بسیار امیدوارم که برنده باذی باشیم.......
 
بالا