• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک میگم با این که میتونستیم فصل رو با قدرت بیشتری تموم کنیم ولی بازم جای شکرش باقیه که رانیروی رو در دو بازی آخر رو نیمکت نداشتیم و یووه دوم شد:happy:

-----------------
ایمان دارم که اینطور کافی ست
nedvedend.jpg


پاول ندود در حالیکه لبخند به لب داشت برابر میکروفن گیرنده های تلویزیونی و اینترنتی قرار گرفت " ایمان دارم که اینطور کافی ست. " او در حالیکه همچنان هیجان زده بود و در کنار فرزندانش به احساسات هواداران پاسخ می داد اظهار داشت: امروز فوتبال را کنار گذاشتم، باید به خانواده ام نزدیک تر باشم و در کنار انان باشم. روز بسیار سختی است اما باید تاکید کنم که بسیار زیبا است.به این دلیل که احساسات تمامی حاضرین و تیفوسی ها، هم تیمی ها و مدیران را حس می کنم.باید از همه انان متشکر باشم برا اینکه همیشه در کنار من بودند.عمو پاول در جمله پایانی گفت: می توانم با ارامش فوتبال را کنار بگذارم می دانم که خیلی خوب و بزرگ بودیم و بسیار خوب کار کردیم.


دومی یووه در جشن خداحافظی پاول ( یوونتوس 2 - 0 لاتزیو )
nedvedbye2.jpg


المپیکو یک عصر به یادماندنی را سپری کرد. یوونتوس باید پیروز می شود و پیروز شد. این عصر برای بیانکونری هیجان و حساسیت خاصی داشت. عصری که در پایان ان ستاره ای دوست داشتنی با تیفوسی ها و مجموعه بیانکونری خداحافظی کرد تا خاطره هشت سال حضور ارزشمند و فراموش نشدنی خود را برای همیشه در ذهن ها به یادگار گذارد.
امروز حاضرین در ورزشگاه یک برتری دیگر را از تیم محبوب شان دیدند تا بانوی پیر در دو بازی اخری با دو پیروزی و 5 گل زده بدون دریافت گل کار خود را با ایستادن در سکوی دوم سری A به پایان برساند و پایانی خوش را رقم زند. امروز شاهد 327 دیدار پاول ندود با شماره 11 یووه و 65 گل از این مهره بی نظیر بودیم تا در پایان یک جشن همراه با شادی و اشک برگزار شود و ندود و دوست داران یووه با خوشحالی از یکدیگر خداحافظی کنند. روز گذشته زمانی که خبر رسمی خداحافظی عمو پاول بیانکونری ها اعلام شد چشم و گوش جامعه بی شمار بیانکونری به این بازی معطوف شد تا در اخرین 90 دقیقه برای او و پیروزی تیم شان منتظر بمانند و چه زیبا که این خداحافظی با پیروزی برگزار شد.

نمایش و نتیجه فرارا
یک قهرمان بزرگ هستی و لقب پروفسوربرازنده توست. نشان دادی که دستیار سن لیپی هستی. با یووه دو بازی را به دو پیروزی به اتمام رساندی و توانستی در 5 گل زده یک چهره محبوب بر روی نیمکت یووه باشی. یووه با تو بلند شد و سرانجام در جایگاه دوم ایستاد تا هیچ نگرانی را احساس نکند. ما در طول این پانزده روز به اندازه ای انگیزه و قدرت را در نگاه و چهره بیانکونری دیدیم که باید از تو متشکر باشیم. لاتزیو برابر یووه بسیار خوب ظاهر شد و همان تیمی بود که یووه را در دو دیدار رفت و برگشت کوپا شکست داد اما یوونتوس ان تیم گذشته نبود. فرارا با هوش و تدبیر موجب شدی تا یک عصر به یادماندنی برای ندود و یوونتوسی رقم خورد و این حرکت ارزشمند و زیباست. ممنونیم سن چیرو.

پیشروی یووه
یوونتوس خیلی زود به گل رسید، خیلی زود. این درحالی بود که در زمان مربیگیری رانیری یووه خیلی زود گل دریافت می کرد. تنها 3 دقیقه از بازی می گذشت و این یاکوئنتا بود که با خود شادی را به ارمغان اورد. همکاری مارکیزیو در این لحظه دیدنی بود و به ثمر رسیدن 14 گل مهاجم بیانکونری که ارزش او را بیش از گذشته نشان داد. به او نیز تبریک می گویم او با دل پیرو نیز هماهنگی فوق العاده ای داشت.

فرصت های لاتزیو
در دقایقی ابی و اسمانی ها به خود امدند و در برخی دقایق می توانستند به گل تساوی دست یابند اما تیزهوشی بوفون موجب شد تا یووه همچنان از حریف پیش باشد. فوجا در این بازی فوق العاده خوب و خطرناک کار کرد. باید به سران لاتزیو برای داشتن چنین مهره ای تبریک گفت.

همچنان یاکوئنتا
لاتزیو بهتر از حریف نیمه دوم را اغاز کرد و یک شوت از لدسما موجب شد تا بوفون واکنش خوبی نشان دهد اما فرارا خیلی زود دست به تغییر زد تا با امدن امائوری به جای زانتی نیروی یووه بیشتر شود و در ادامه سبا که با ورودش نیروی تازه ای به بازی و نمایش بانوی پیر داد. ندود در این نیمه تبدیل به هافبک مرکزی شد و دل پیرو همچنان پیش از سایرین حرکت می کرد و در این زمان یاکوئنتا یک بار دیگر به زیبایی دروازه لاتزیو را گشود تا بهترین مهره یووه در اخرین دیدار لقب گیرد و هدیه ای زیبا و ارزشمندی را به پاول ندود تقدیم نماید و در جشن خداحافظی پاول نقش بزرگی را ایفا نماید.

ندود
محبوب بیانکونری، ستاره ای ارزشمند و دوست داشتنی با توانایی های فراوان. گل ها و شوت های او هرگز فراموش نخواهد شد. همه منتظر گل پایانی او با پیراهن سیاه و سفید یووه بودند. بارها از سمت راست و چپ میدان صاحب فرصت شد اما اقبال با او یار نبود. گلی از راه نرسید اما او با امادگی کامل و در فرم بسیار مطلوب و ایده الی اخرین 90 دقیقه خود را با یووه جشن گرفت. دقایق پایان از راه می رسد و زمان تعویض و خداحافظی. لحظه تلخ و هیجان انگیزیست. هم تیمی ها به سمت او می روند، عمو پاول در اغوش هم تیمی ها قرار می گیرد و بازوبند کاپیتانی را به الکس می دهد ، بازوبندی که در اخرین دیدار ندود به طور افتخاری به او اهدا شد. و حالا استادیوم برخاسته تا با تشویق و شعارهای خود از او برای همیشه خداحافظی کند. در اغوش تمام هم تیمی ها و نیمکت نشینان و مربیان جای میگیرد و با سوت پایان بازی در حالیکه دست فرزندان خود را گرفته از تمامی تیفوسی های بیانکونری خداحافظی میکند.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 6 – زبینا 7 – کیه لینی 5/6 – لگروتالیه 7 – صالی امیجیچ 5/5 – کامورانزی 5/5 – زانتی 5/5 ( امائوری 6 )- مارکیزیو 5/6 – ندود 5/7 – یاکوئنتا 5/7 – دل پیرو 5/6 – فرارا 7

منبع:یووه
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
دوستان این ویدئو جالبه دوست داشتید ببینید

Pavel Nedved - Time to say good bye!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jhTiYpZCEh4"]YouTube - Pavel Nedved - Time to say good bye![/ame]
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ممنون ندود، جنگجویی به معنای واقعی کلمه
nedvedbye4.jpg


درحالی که هم تیمی هایش شماره 11 او را پوشیده بودند برای آخرین بار از تونل ورزشگاه المپیک تورین عبور کرد و تا پایان دوره ی یکی از پر داستان ترین بازیکنان فوتبال رقم بخورد.

هواداران بیانکونری یک صدا نام او را فریاد می زدند و بخش قابل توجهی در حال اشک ریختن بودند در حالی که یووه 2-0 لاتزیو را شکست داد و ندود یک بار دیگر 8 سال سخت کوشی را در ذهن فوتبال دوستان یاد آور شد.متعصب اهل چک بعد از 327 بازی برای یوونتوس در مقابل تیم سابق خود که سال 2001 آن جا را به مقصد تورین ترک کرد بازی کرد و با یک دوندگی کلاسیک پاس گلی نیز به یاکوینتا داد.موقعیت های گل زیادی داشت که موفق نشد کار خود را با گل زنی تمام کند، تا در انتها یک دوران ورزشی باشکوه را جشن بگیرد.

قطعا این پایان یک دوره در یوونتوس است.یکی از Old guard یووه در میان طرفداران تیم خود آخرین بازی خودش را می کرد و فریاد تیفوسی های که اسمش را فریاد می زدند تا دقیقه 84 به طور مداوم ادامه داشت تا پاول ندود در آغوش و ازدحام هم تیمی هاش تعویض شد.تاثیر پاول ندود خیلی بیشتر از بازی خوب انجام دادن در زمین بود.

هیچکس به اندازه ندود هفته به هفته با سخت کوشی بازی نمی کرد.خصوصا برای تیمی که در حال جوان شدن بود ندود بهترین فرد برای الگو گرفتن و رهبریت این عوض کردن نسل ها بود.دوندگی های خستگی ناپذیر و شرایط فیزیکی او تعهدی برای فداکاری او بود.تعجبی نیست که به نظر می رسید او همه جای زمین هست،چون حقیقت این است که...خوب...به طور اساسی همه جای زمین بود !

ندود این فصل از نظر دقایق بازی دومین بازیکن یوونتوس بود در حالی که با 36 سال سن مسن ترین بازیکن تیم بود که در ترکیب ثابت تیم حضور داشت.فرار های ندود از سمت چپ زمین از کلاسیک های فوتبال بود،شوت های انفجاری پای راست و چپش در کمتر بازیکنی از فوتبال دیده می شود،اگر اصلا در بازیکنی دیده شود.

بهرحال، در کنار استعداد طلایی و خدادادی او این شخصیت ندود بود که به خوبی از او یک بازیکن کامل ساخت.وقتی یوونتوس به سری بی رفت ندود می توانست در هر باشگاهی که بخواهد بازی کند.اما با یوونتوس به سری بی رفت و در سری بی هم مبارزه کرد تا تیمش را به سری آ بازگرداند عوض اینکه به تیمی برود که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

خیلی ها رفتند، ولی ندود که یوونتوس خیلی چیزها به او داده بود در تاریکترین روزهای باشگاهش با این تیم ماند تا دوباره افتخار را به بیانکونری برگرداند.اگر هواداران یوونتوس با وجود تمام ویژگی های ندود به یک دلیل دیگر برای عاشق ندود شدن نیاز داشتند، آن با وفاداری ندود کامل شد.او با پشتکار زیاد کمک کرد تا یوونتوس به سری آ باز گردد،و بعد نیز کمک کرد تا باز به لیگ قهرمانان برسند.

در آخرین بازی لیگ قهرمانانی که انجام داد با چشم گریان زمین را ترک کرد.نه به خاطر اینکه شکست خوردند،نه به خاطر اینکه تنها بعد از 12 دقیقه مجبور شد به خاطر مصدومیت از زمین خارج شود.بلکه به خاطر اینکه نمی توانست تیمی که عاشق آن است را کمک کند تا به مرحله بعد برود.اگر می توانست بازی کند، حتما در زمین می ماند و ترسی از درد کشیدن نداشت، این مرد حتی دقایقی را با تحمل درد در زمین بازی کرد.اگر این همه چیز را راجب او توضیح نمی دهد، نمی دانم پس چه چیزی قادر به توصیف او است.

هنوز یک جام در کلسیون افتخاراتش کم است،لیگ قهرمانان که در سال 2003 فینال آن را به خاطر کارت زردی که مقابل رئال مادرید گرفت از دست داد.جامی که هیچوقت فرصت نکرد دوباره برای گرفتنش تلاش کند.اما خیلی احساس بدی پیدا نکنید، افتخارات او با یوونتوس گویای همه چیز است : توپ طلای 2003 ، بهترین بازیکن سری آ، بهترین بازیکن خارجی سری آ،5 قهرمانی سری آ و 2 قهرمانی جام حذفی.

"بعد از این بازی، من می توانم دیگر از دویدن بایستم.اما با وجدانی راحت می ایستم.چون در این سالها کارهای بزرگی با هم کردیم"

بله بالاخره فرصت این رسیده که استراحت کنی، ولی پاول، واقعا باور اینکه تو روزی از دویدن بایستی سخت است.

نوشته دنی پنزا، فاکس نیوز اسپورت.


گزینه های اصلی هدایت یووه در فصل اینده
spalleti-ferrara.jpg


مربی اینده یووه یک مربی جوان و ایتالیایی ست. طبق گفته سران بیانکونری باید 10 الی 15 روز منتظر بمانیم تا مربی اتی سیاه و سفید پوشان را بشناسیم. پس از انتشار سخنان مرد شماره یک یووه منابع سرزمین چکمه ای بر روی نام دو مربی پافشاری می کنند. فرارا و اسپالتی. کوبولی که روز گذشته تاکید کرد لوچانو اسپالتی نیز در لیست گزینه های مربیگری یوونتوس وجود دارد ابهاماتی که پیش از این بر جذب مربی رم به وجود امده بود را برطرف کرد اما همچنان مربی جالوروسی بر ماندن در رم پافشاری می کند. با این حال نمی توان بر روی نام این مربی در یووه خط قرمز کشید. اما فرارا، او مورد تایید هواداران و بازیکنان بیانکونریست. تیفوسی ها به دلیل نمایش های مطلوب و به یادماندنی در ترکیب یووه و کسب دو پیروزی در دو هفته پایانی فصل شدیدا توجهات و ستایش ها را معطوف خود کرده و از شانس و همچنین تمایل خوبی نیز برای ادامه هدایت یووه برخوردار است اما سومین گزینه که او نیز می تواند با توجه به پیشینه بیانکونری بودن خود مربیگری بانوی پیر را به عهده گیرد، انتونیو کونته مربی سابق باری ست. کونته باری را به سری A بازگرداند و از این تیم جدا شد تا تمایل خود را برای نشستن برروی نیمکت یووه به وضوح نشان دهد.

به این ترتیب انتظار می رود طی روزهای اتی شاهد انتخاب یکی از سه گزینه های نام برده باشیم. با این حال یوونتوس و تاریخ این باشگاه و مدیرانش ثابت کرده نمی توان به طور قطع و تا پیش از اعلام رسمی از تصمیم نهایی انان مطلع شویم.


اگر پیشنهاد خوبی به من ارائه شود از یووه خواهم رفت
trebye.jpg


ایا باید این بار این شایعه را باور کنیم ؟ ایا این بار پس از هشت سال حضور قصد ترک باشگاه را دارد و پس از مدتها شاهد جدایی او از یووه خواهیم بود ؟ اگر پیشنهاد خوبی به من ارائه شود و من از این پیشنهاد خوشم بیاید از یووه خواهم رفت. دیوید ترزگه این سخنان را با قاطعیت بیان می کند تا تیفوسی ها شایعات را باور نمایند. بین او و یووه اختلافاتی وجود دارد و منشا این اختلافات از زمان مربیگری کلودیو رانیری اغاز شد اما با رفتن او نیز، ترزگه همچنان گله مند است تا ندای جدایی سر دهد.
جاده هموار یووه و ترزگه با دست اندازهایی روبرو شده و این دست اندازها در حال پیشروی اند. مدیران یووه به طور شفاف زمان را در اختیار مهاجم گلزن خود داده اند تا تصمیم نهایی خود را ابراز دارد و این در شرایطی ست که ترزگه 31 ساله منتظر یک پیشنهاد فوق العاده روزها را برای خداحافظی از بیانکونری می شمارد. بازیکنی که در سال 2000 و پس از گلزنی به تیم ملی ایتالیا در فینال یورو 2000 از موناکو راهی یووه شد در حال حاضر شدیدا مورد توجه تیم های هم کشور خود مارسی و لیون قرار گرفته اما با وجود اینکه دیوید بر عقیده خود پافشاری دارد تاکید نیز می کند که تنها در
صورتی که پیشنهادی مناسب و ارزشمند که توجه او را شدیدا جلب نماید راهی باشگاه و تیم دیگری خواهد شد زیرا علاقه دارد به گلزنی ادامه دهد و در غیر این صورت همچنان یک بیانکونری ست.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خبر رسمی: چیرو فرارا مربی یوونتوس شد
1244235584_ferrara5.jpg


دقایقی پیش از سوی باشگاه یوونتوس رسما انتخاب چیرو فرارا برای مربیگری یوونتوس اعلام شد تا کاندیدی که بیش از همه شانس و محبوبیت داشت به عنوان مربی بیانکونری معرفی شود.
به این ترتیب و با قرارداد دو ساله که میان دو طرف منعقد شد وی تا پایان فصل 2011 در کنار یووه و بر نیمکت این تیم بزرگ خواهد نشست.
ارزش و توانایی این مربی با تایید مربیانی نظیر لیپی مشخص شد و بازیکنان بزرگی که ابراز داشتند امیدوارند او مربی تیم محبوب شان شود و یوونتوس را به شکوه همیشگی خود برساند.سخنان مارچلو لیپی مبنی بر ازاد کردن وی از تیم ملی شانس چیرو را برای هدایت یووه بیش از پیش افزایش داده بود که با اعلام رسمی سران یووه نگرانی هواداران نیز برطرف شد زیرا یک یوونتوسی وفادار هدایت تیم انان را به عهده گرفت تا در کنار ستارگان دوست داشتنی تیمی مقتدر را روانه رقابت های مختلف نمایند.
گفتنی در کنار چیرو که در خیابان فراریس شهر تورینو راهی ساختمان باشگاه شد تا قرارداد خود امضا نماید، مدیر اجرایی سمپدوریا نیز حضور داشت. به په ماروتا نیز مرد جدیدی ست که یووه را از فصل اتی همراهی خواهد کرد اما نقش و پست مدیرتی او همچنان مشخص نشده اما احتمال دارد وی چیرو را در هدایت یووه یاری نماید.
کنفرانس مطبوعاتی چیرو فرارا مربی جدید بانوی پیر نیز به زودی برگزار خواهد شد.


چیرو مربی جدید ما خواهد بود حداقل برای دو سال
blan-ferrara.jpg


در کنار چیرو فرارا مربی جدید بیانکونری، السیو سکو مدیر ورزشی و ژان کلود بلان مدیر ارشد باشگاه نیز حضور داشتند. این دو به دقت به سخنان مربی گوش فرا داده و سپس از انتخاب خود ابراز خشنودی و رضایت کردند. مدیر اجرایی بانوی پیر اظهار داشت: خبر خوش ایند و زیبایی ست که یوونتوس و یوونتوسی ها از ان خوشحال شدند و این خبر مورد پسند انان بود. چیرو مربی جدید ما خواهد بود حداقل برای دو سال اینده. این تصمیم یک تصمیم پخته با بررسی های زیاد طی روزهای اخیر بود پس از بررسی و اظهاراتی که با سکو داشتیم به این نتیجه ارزنده دست یافتیم و پس از اعلام نظر، با توافق و موافقت کلیه مسولین روبرو شدیم تا امشب این خبر را رسمی اعلام کردیم.
برای شروع فصل دوران موفقی را پشت سر خواهیم گذاشت. من کاندید های دیگری را طی روزهای اخیر در روزنامه ها دیدم و نام انان را خواندم و حالا همه انان کنار رفتند و تنها یک مربی انتخاب شد. ما تقریبا سه هفته پیش چیرو را انتخاب کردیم زیرا او شخصیت و خصوصیات خود را نشان داد و خیلی زود انچکه می خواستیم را ارائه کرد با قلب و خواسته کار کرد و این تنها ضمانت او برای اینده اش در یوونتوس بود. او بازیکنان بزرگی را در اختیار خواهد داشت. چنین تصمیمی یک تصمیم کاملا حرفه ای مانند برنامه هایی که در سر داریم است، یک تیم جوان در کنار یک مربی جوان که انگیزه ای بالا دارند و در کنار انان بزرگان و باتجربه هایی فوق العاده بازی می کنند. جوانان رابطه ما با اینده باشگاه اند و جوانانی که در تیم بزرگسالان حضور دارند همواره گفته ایم که سرمایه های باشگاه به شمار میروند. پسران در حال حاضر یک کادر مربیان شایسته در کنار شماست و با شما اینده را می نگرند. ان را در بارسلونا امسال دیدیم که همه جام ها را به خانه برد و این الگو و مثال ارزنده است که اعتماد به جوانان پیروزی را می اورد و با انتخاب جوانان، پیروزی را برگزیده ایم. چیرو در این باشگاه نقش زیادی داشته همچنین بر روی نیمکت نیز موفق بوده است و در اینده نیز قدرت او شرایط و موقعیت ما را نشان خواهد داد.


اولین مصاحبه ی مطبوعاتی سرمربی جدید یوونتوس

هیجان به خوبی در چهره چیرو فرارا در نخستین کنفرانس خبری اش در سمت مربی رسمی یوونتوس به وضوح نمایان بود. طی دو هفته ای که به عنوان جانشین کلودیو رانیری بر روی نیمکت یووه نشست نیز چنین هیجانی را تجربه نکرده بود. شاید در ان دو هفته به دو سال هدایت یووه چنین نمی گریست که باید حالا بنگردد. چیرو فرارا مدافع سابق بیانکونری برای دو سال هدایت بانوی پیر را به عهده گرفت تا سیاه و سفیدپوشان شهر شمالی تورینو را به افتخارات و پیروزی های بزرگی برساند.

مرکز کنفرانس های خبری یوونتوس در زمین تمرین وینوو میزبان خبرنگاران و مسولین مربوطه بود، فرارا که حالا او را باید مربی بانوی پیر بدانیم در کنار السیو سکو و ژان کلود بلان حضور پیدا کرد تا نخستین کنفرانس خبری خود را برگزارنماید. امید است با شخصیت و خصوصیاتی که فرارا دارد شاهد تغییراتی اساسی در یوونتوس و تیمی جدید با روش و تکنیکی مدرن و قدرتمند باشیم.

چه زمانی از انتخابت به عنوان مربی یووه توسط سران این باشگاه اگاه شدی ؟
امروز پس از برگزاری تمرین تیم ملی. از چنین انتخابی بی اندازه خرسند و خوشحال شدم. من مانند انان عمل کردم و زمان تصمیم گیری داشتم. مجموعه بار دیگر مرا انتخاب کرد و از این بابت احساس خوشبختی و سعادت می کنم. اینجا خانه من است و برای دو هفته هدایت یوونتوس را به عهده گرفتم، یک باشگاه بسیار قدرتمند در سطح جهان که در اینده همه نتایج مطلوب را کسب خواهد کرد زیرا مجموعه شایسته چنین افتخاریست. از تیم ملی و مارچلو لیپی بسیار ممنونم همچنین فدارسیون فوتبال که به من امکان چنین فعالیتی را داد که با انان کار کنم و تجربیات بسیار ارزنده و کارامدی را به دست بیاورم و ممنونم از جام جهانی گذشته که هیجان بزرگی را به من هدیه کرد. از بازیکنانی که دو هفته در کنار انان کار کردم و حمایت و انگیزه ای که در این مدت دیدم.

ایا در انتخاب شما پیروزی هایتان موثر بوده و یا عملکرد شما در مجموعه یووه طی سال های اخیر ؟
ایمان دارم و مطئنم که این انتخاب تمام مجموعه بوده است. فضا و جو را به خوبی می شناسیم و من بازیکنان و مدیرانی را دیده ام که مطمئنم در دو هفته و بازی اخیر از عوامل مهم دست یابی به پیروزی بوده اند. من تنها در دو هفته تیم را هدایت کردم.

ایا کمی هراس دارید ؟
می گویم دیگر ترس اما خواسته و اگاهی که وجود دارد زیباست. در این زمان ها اموزش هایی را دیده ام. من این احساس را می کنم که اماده هستم درست مانند این هفته های اخیر که اماده بودم. حمله می کنیم به رقبا، این یک حادثه بسیار مهم و فوق العاده است.

ایا کادر فنی و دستیارانت مورد تایید اند ؟
مادالونی، سورمانی و رامپولا از این بخش مطمئن هستیم که فصل اتی نیز در کنار ما خواهند بود. باید در بخش بدن سازی یک تجدید نظر شود که این بخش بسیار موثر و پایه ای ست.

طی دو هفته چگونه تیم و بازیکنان را جمع کردید ؟ ایا از اهداف برای انان سخن گفتید ؟
سکوی دوم در کنار ما بود. هدف ما پیشروی بود و ممنونم از برگزیده شدن برای هدایت انان و انان نیز طی 15 روز به اندازه باانگیزه و مقتدر ظاهر شدند و تمرین کردند که نتایج دلخواه از راه رسید. همه در طول فصل هدف مشخصی داشتند با این وجود دو ماه سیاه را پشت سر گذاشتیم و دو بازی بازیکنان بیشترین تلاش را انجام دادند.

ایده حرکتی تیم جدید تو چیست ؟
روش و سیستمی که ما را به بالاترین سطح برساند. شاید سیستم 2-1-3-4 اما می تواند کمی تغییر کند و با ارامش بیشتر و گوناگونی سیستم روبرو شویم.

دیه گو که توسط یووه جذب شد .
دیه گو یک بازیکن بسیار بزرگ و باارزش است که به رده بندی بازیکنانی که با روش متفاوت و خاصی بازی می کنند طی دو سال اخیر وارد شد. اما تیمی که تنها بر روی یک بازیکن برنامه ریزی شده باشد و نقش بسته باشد می تواند اشتباه بزرگی باشد. برای یک تیم قهرمان، بازیکن باید در اختیار تیم و گروه باشد و در فضا و فرصت مناسب تکنیک خود را نشان دهد.

روش فوتبال تو کدام است ؟
تیمی را می خواهم که جنبش و تحرک زیادی میان تمام بازیکنانش باشد. تکنیک و تاکتیک بالا و برتر با فیزیک بدنی اماده و قبراق که تا پایان فصل توان لازم را داشته باشند. البته بازیکنانی که نظم و امادگی خوبی نیز داشته باشند. متفاوت بازی کنند و همچنین توپ را تا جاییکه ممکن است حفظ نمایند و سیستم و مدل حریف را بداند و با توجه به ان به تیم رقیب حمله کند و توپ انان را زمانی که بازی در دست انان است از بین ببرد و یک تیمی باشد که همیشه به دنبال گلزنی ست و میل زیادی دارد.

احساس می شود که نخستین یووه لیپی که شما در ان بازی می کردید را در نظر دارید ؟
نمی خواهم فردا در روزنامه ها بخوانم که می خواهم نخستین یووه لیپی را بار دیگر بازیابم. انچکه می توانم بگویم این است که به چنین مدرسه ای می روم.

چطور مربی ای هستی ؟ چه مسائلی را از مربیانی که داشته ای به ارث برده ای ؟
می خواهم فرارا باشم و بس. کار و فعایت خود را با امید اینکه بتوانم صبر مثبت انان را داشته باشم اغاز می کنم. یک مربی باید سازگار و منطبق باشد و به نقش ها و پست ها احترام بگذارد که یک مسئله بسیار مهم است. مدل ها متفاوتی هستند که همه چیزرا نگاه می دارد به هر حال مدل و روش انها این حرکت را انجام می دهد و من نیز خودم را دارم و انچکه از بازیکنانم را می خواهم را می دانم.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
داستان یک رویا
ferrara5.jpg


چیرو تو را انتخاب کردیم و در تورینو منتظرت هستیم. یک تلفن از ژان کلود بلان. همین اندک کلمات شیرین کافی بود تا در ساعات اینده چیرو سوار با ماشین، خود را پس از اتمام تمرینات تیم ملی ایتالیا به شهر شمالی تورینو برساند. چیرو هیجان زده نزد مارچلو رفت و گفت : به یووه می روم تا بر همه سلطه نماییم. جملاتی زیبا و مناسب از یک مربی اینده دار و جوان. او عجله زیادی برای امضای قراردادی که بسیار زیبا و رویایی بود داشت. چیرو از مارچلو لیپی خداحافظی کرد و روانه خانه شد تا دوشی بگیرد و با ماشین شخصی، خود را به رویایش نزدیک نماید.

سفر
فرارا تیم ملی را حدود ظهر رها کرد، ساعاتی که به صرف ناهار نزدیک می شود اما خبر به اندازه هیجان اور بود که ترجیح داد افریقای جنونی و جام کنفدراسیون ها را رها نماید. او به پیزا نرفت تا اتزوری را برابر ایرلند همراهی نماید. بلکه سفرش را به تورینو اغاز کرد تا سرنوشت جدیدی را رقم زند. باید طی سه ساعت به تورینو می رسید. به محض رسیدن راهی زمین تمرین وینوو شد، پیش روی خود ماسیمیلیانو مادالونی دستیار نخست خود، ادولفو سورمنانی پسر بازیکن بزرگ و مشهور سابق انجلو بوندیکو به همراه مایل انجلو رامپولا که او را در فصل اتی همراهی خواهند کرد را دید. به همراه انان در حالی که ساعت ده دقیقه به شش بعد از ظهر را نشان می داد راهی خیبان گالیلیو فراریس شهر تورینو شد. سر ساعت و به موقع خود را برای ملاقات با مدیر باشگاه جووانی کوبولی جیلی رسانده بود. ژان کلود بلان و السیو سکو نیز حضور داشتند. خسته به نظر می رسید اما لبخن به لب داشت، چیرو پس از انتظاری که کشید حالا بسیار جدی به نظر می رسد.

اعلام رسمی
یووه رو به مردم به مربی جدیدش خوش امد گفت. مجموعه یوونتوس رسما راس ساعت 19 به وقت ایتالیا خبر انتخاب چیرو فرارا را از سوی شبکه یوونتوس و سپس سایت رسمی باشگاه اعلام کرد. " با حمایت از طرحی که سه سال اخیر در نظر گرفته ایم و جوانان و توجه به انان در راس کاری ما قرار گرفته، چیرو فرارا با قراردادی دو ساله مربی یوونتوس انتخاب شد. "
بلان توضیح می دهد که به زودی با مربی جدید راهی وینوو خواهیم شد تا کنفرانس خبری و مراسم معرفی او برگزار شود. گروه راهی زمین تمرین و محل برگزاری مراسم خبری می شوند. بلان در نخستین سخنان اظهار می داد: ما چیرو را از مدت ها قبل انتخاب کردیم اما پس از انالیز و بررسی بیشتر رسما از او به عنوان مربی یوونتوس نام می بریم. این حقیقت ندارد که نزد ما مربیان دیگری نیز وجود نداشتند اما ما چیرو انتخاب ما بود. می توانیم برنامه های خود را جلو ببریم و پیروز شویم. باید به یک تعادل دست یابیم. چیرو به ما و برای رسیدن به اهداف مان کمک خواهد کرد. او یک مربی جوان است و جوانان تیم امیدوار. تیم بزرگسالان ما به سوی همه جوانان یووه باز است. فرارا برای فصل نخست 800000 یورو کامل به دست می اورد شاید باید گواردیولا را برای صرف یک شام به یادماندنی دعوت کنیم زیرا او راه را برای مربیان تازه کار و جوان در یووه و میلان هموارتر کرد. بلان سخنان خود را با پرداختن به نمایش چیرو فرارا در فوتبال به اتمام می رساند.. او در فوتبال و زندگی یک شخصیت جدی و باهوش است. صلح طلب و صمیمی ست و طی دو هفته پایانی یک نمایش منتفاوت و انچکه باید نشان می داد را نشان داد..

زندگی بیانکونری
چیرو 15 سال پیش در سال 1994 به تورینو امد همراه با مارچلو لیپی. از ناپولی امده بود. روز گذشته نزد مارچلو لیپی رفت و پس از قرار گرفتن در اغوش مربی سابق و همکارش در تیم ملی با ارزوی موفقیت مربی بزرگ اتزوری راهی تورینو شد. چیرو به مدرسه رفت تا در مدرسه بیانکونری تنها و تنها فرارا باشد و بس. در تیم او، بازوبند کاپیتانی بر بازوی دل پیرویست که سال ها در کنار او بازی می کرد و کاناوارویی که برای اثبات شایستگی ها و پاک کردن ذهنیت تیفوسی ها برای یووه بازی خواهند کرد. او کار در یووه را سخت می داند اما این شوخی ست، زیرا او قلبی بیانکونری دارد و مشکلی را
حس نخواهد کرد.

ماروتا
حالا تنها یک راز باقی مانده، رازی که دیگر راز نیست. جوزچه ماروتا. مدیر اجرایی سمپدوریا که به یووه امده، ماروتا می گوید: حقیقت دارد من در میلان با بلان ملاقات کردم. بسیار مستعد هستم اما باید اعتراف کنم که جذبه من بسیار زیاد است. سمپدوریا قدرتمند است و من بدون شک این تیم را ترک کردم. با بلان ملاقاتی کردم یک ملاقات عادی و معمولی. با این حال بلان حضور او را تا اخرین لحظه انکار کرد اما ماروتا در پاسخ به این سوال که در سمپدوریا می مانید گفت: دروغ !

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس بسیار جذاب تر از رئال است
canna6.jpg


همراه اتزوی 124 دیدار را برگزار کرده و امیدوار است بتواند با بازگشت مجدد به یووه خاطره تلخی که در ذهن تیفوسی های یوونتوس به یادگار گذاشته را از بین ببرد. به خوبی می داند تیفوسی ها به راحتی او را نخواهند بخشید حتی با بازگشت دوباره. اما سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا علاقه خود را به بانوی پیر ثابت نماید. فابیو کاناوارو کاپیتان تیم ملی کشورش پس از پیروزی پر گل برابر ایرلند در خصوص بازگشت به یووه و رقابت با اینتر گفت.

اینتر و زلاتان
اینتر قدرتمند بود اما در صورتی که زلاتان را بفروشد این تیم داستان جدیدی را اغاز خواهد کرد و روی دیگری از زندگی را خواهد دید. یووه کار را برای نراتزوری سخت و سخت تر خواهد کرد.

دیه گو
یک بزریلی بااستعداد با قوه ذهنی بالا.

فرارا
در یک ماه اخیر زندگی برایش تغییر کرده، او تجربه کافی و زیادی دارد و با کیفیت بالایی کار می کند.

جدال با تیفوسی ها
بله انان همچنان روزی که من از اینجا رفتن را به یاد دارند و امیدوارم خیلی زود با من اشتی نمایند. برای من یووه بسیار جذاب تر از رئال است. یک مجموعه بزرگ با اینده ای درخشان.

دلتنگی برای نتایج
دل حال حاضر سری ا و لیگ قهرمانان نزدیک است. برای قهرمانی می جنگیم.

29 اسکودتو
این را عدالت ورزشی می گوید. در سال های اخیر و پس از تبعید به سری ب همه متوجه ان شدند که در زمین یووه به پیروزی می رسید. شادی هم تیمی هایم برای این پیروزی هاست.

ندود
خیلی متاسفم که در بازگشتم او را در کنار تیم نخواهم دید. اما تنها از او ممنونم برای انچکه در این سال ها انجام داد.

اینده و پست مدیریت
من همچنان خود را یک فوتبالیست می بینم. صبح از خواب بیدار می شوم که سر تمرین دیر نکرده باشم. اینجا از حال صحبت می کنیم و در این خصوص در اینده صحبت خواهیم کرد.

مربیان جوان
گواردیولا، فرارا و لئوناردو. مربیان جوان برای تیم های بزرگ . این حرکت برای من بسیار خوش ایند است. یک ایده درخشان و موثر.

----------
یووه جدیدی متولد خواهد شد
ferrara3.jpg


چیرو فرارا هدایت بیانکونری را به عهده گرفت تا با اندیشه و ایده ای نو بانوی پیر را به اوج برساند. مدافع اسبق بیانکونری که با انگیزه ای بالا پست جدیدش را در اختیار گرفته تاکید کرد یوونتوس جدیدی متولد خواهد شد. " مهره های یووه بزرگ و ارزش زیادی دارند همه در خدمت تیم خواهند بود و کلیه بازیکنان برای یووه بازی خواهند کرد. " با این حال یوونتوس با خرید و فروش مهره هایی می تواند فصل اتی با قدرت برای کسب اسکودتو مبارزه نماید و در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضوری موثر و قدرتمند داشته باشد.

دیه گو
دیه گو بازیکنی بسیار بزرگی ست اما باید نقش خود را طی دو سال گذشته در یووه تغییر دهد و ارزشش را بیش از گذشته ثابت نماید. او در تیم بزرگی بازی می کند و باید بداند وظیفه یک بازیکن خدمت به تیم است.

داگوستینو
فرارا به خرید احتمالی بیانکونری طی روزهای اتی نیز اشاره کرد؛ داگوستینو، استثنایی بازی می کند. در صورتی که به یووه بیاید ما باید دو مهره خود را از دست بدهیم و این بسیار دشوار است. این یک جدال سخت است.

گروسو و دوسنا
این دو نام را می شناسیم. دو گزینه مطرح برای بیانکونری شدن. مهره لیورپولی شدیدا خواهان بازگشت به ایتالیاست. اما برای حضور او باید مدیران مذاکراتی را در پیش گیرند. گروسو نیز بازیکن موفق و بزرگی ست. با این حال کریشیتو نیز می تواند به یووه باز گردد.

سه مهره فروشی
فرارا از فروش سه مهره احتمالی در یووه خبر می دهد. نخستین نام که تعجب برانگیز است دیوید ترزگه نام دارد. ارزش او 10 میلیون یورو اعلام شده و احتمال حضورش در رم بسیار زیاد است. در کنار او مارکیونی نیز حضور دارد که رم ها به ان توجه زیادی دارند. اما تیاگو، دلیلی برای فروش و عزیمت او از یووه نمی بینم. با این حال در خصوص فروش بازیکنان باید السیو سکو صحبت کند.

ترکیب احتمالی
گفتنی در پایان این گفتگو نیز ترکیب احتمالی یووه از نظر تیفوسی ها اعلام شد.
بوفون – گریگرا – کاناوارو ( لگروتالیه ) – کیه لینی – دوسنا ( کریشیتو ) – سیسوکو ( کامورانزی ) – داگوستینو – زانتی ( تیاگو ) – دیه گو – امائوری – دل پیرو ( یاکوئنتا )

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

مثل این که جدایی ترزگه از یووه داره جدی میشه:eek:
------------------------------------------------------
توافق دو باشگاه یووه و اودینزه
dagostino1.jpg


با اظهارات پوتزو باید دی اگوستینو را یوونتوسی بدانیم. مدیر باشگاه اودینزه در اخرین اظهار نظر خود در خصوص حضور این بازیکن بزرگ در یووه گفت" ملاقاتی میان سکو و گاسپارینی انجام شد و همه چیز به خوبی پیش می رود. یووه تیم بزرگی ست و دی اگوستینو تنها علاقه مند است برای یوونتوس بازی کند و هیچ باشگاه دیگری وجود ندارد. "
از سوی دیگر منابع خبری ایتالیا از نزدیک شدن بیش از پیش این بازیکن به بانوی پیر خبر می دهند و می نویسند وی روز چهارشنبه رسما یوونتوس خواهد شد و از توافق نهایی دو طرف خبر می دهند.
گفتنی است گائتانو تاکید کرده از کودکی ارزوی داشته برای یووه بازی کند و می خواهد درا ین شرایط که امکان این انتقال بزرگ به وجود امده به رویای خود دست یابد و در کنار دل پیرو حضوری موثر داشته باشد. وی تاکید کرد برای جام جهانی برنامه های زیادی در سر دارد و امیدوار است یوونتوس ان را برای رسیدن به اهدافش یاری نماید.


مدیر برنامه های دیوید از جدایی می گوید
trezeguet.jpg


یک بار دیگر انتونیو کالیندو ما را نگران ساخت. مدیر برنامه های ترزگه که از پایان فصل با سخنان خود بر جدایی مهاجم فرانسوی از یووه تاکید می کند در اظهار نظری گفت: یووه با ترزگه دو سال قرارداد دارد اما پیش روی دیوید اینتر و رم قرار گرفته اند و وی می تواند به این تیم بپیوندد. همچنین سه تیم اسپانیایی به نام های رئال مادرید، ویارئال و سویا نیز خواهان جذب وی هستند و منچستر سیتی و مارسی نیز از تیم هایی به شمار میر وند که توجه زیادی به دیوید ترزگه نشان داده اند.
به هر حال باید تا پایان هفته منتظر ماند تا تکلیف نهایی مهاجم گلزن و موفق یووه را برای اینده مشخص شود.


توجه رم به مارکو
marchionni2.jpg


از رم خبر می رسد سران این باشگاه که شرایط اینده خود را مناسب توصیف می کنند و معتقدند این باشگاه بزرگ به فروش نخواهد رفت پیشنهاد خوبی را برای جذب مارکو مارکیونی ارائه کرده اند. مهره یووه که در طول فصل خوش درخشید و در غیاب مائورو کامورانزی توانست یووه را کمک و همراهی نماید مورد توجه سران جالوروسی قرار گرفته است.
با این حال مسلوین بیانکونری در این خصوص واکنشی نشان نداده اند.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امیدوارم الکس هرچه زودتر تمدید کنه:(
---------------------------------------------
قراردادی که رو به اتمام است
alexcontract.jpg


386 روز، تنها تا اتمام یک قرارداد دوست داشتنی 386 روز باقی مانده. روزهای کمی نیست اما خیلی زیاد نیز نیست. تنها یک سال، اگر اتفاق دیگری روی ندهد تنها و تنها یک سال زمان دارد تا قدرت، علاقه و هنر خود را برای یوونتوس کبیر نشان دهد. با این حال در یک سال مانده به اتمام این مدت، هیچ چیز تغییر نکرده و الساندرو دل پیرو در پایان فصل جدید مسابقات از یوونتوس خداحافظی خواهد کرد زیرا قراردادش به اتمام می رسد و او یک بازیکن ازاد تلقی خواهد شد. شرایط برای دوستش در رم نیز چنین است، فرانچسکو توتی نیز قراردادش تمدید نشده و دو سمبل فوتبال ایتالیا پس از مالدینی ندای خداحافظی سر خواهند داد. هر دو اسطوره یوونتوسی و رمی در انتظار یک تغییراند، یک فصل دیگر تا به جام جهانی راه یابند. بسیرا واضح و شفاف است ستاره هایی در سطح الکس هرگز از کسب افتخار اشباح نخواهند شد بنابر این هرگز اموختن را رها نمی کنند و در این سن همچنان می درخشند.

اما انچکه در روابط دل پیرو و یووه دیده میشود ارامشی ست که از الکس سراغ داریم، با ارامش به بازی خود ادامه می دهد و صحبتی نمی کند. در ماه جاری بسیاری از بازیکنان به تعطیلات رفتند اما سوالی که تیفوسی های یووه را به خود مشغول ساخته این است. ایا دل پیرو در فصل 2010 نیز کاپیتان ما خواهد بود ؟ پاسخ اکثریت انان، اطمینان شان را از بودن او نشان می دهد و معتقدند اگر اتفاق غیر منتظره دیگری روی ندهد باید منتظر تمدید قرارداد او طی روزهای اتی باشیم.

السیو سکو نیز زمانی که با سوالات خبرنگاران و هواداران روبرو می شود ترجیح می دهد به جای پاسخ روشن از برنامه های اتی یووه بگوید " در حال حاضر یوونتوس برنامه های دیگری را در سر دارد که باید زودتر به سرانجام برساند. تیم باید فصل اتی کامل و قدرتمند راهی میادین شود، اما دل پیرو سخنان تهدید امیزی در این خصوص نیست، یووه علاقه دارد با او ادامه دهد. "

شاید یک مذاکره و یک ملاقات نگرانی را از یوونتوسی ها دور کند اما تعطیلات شروع شده و الکس همچنان پیامی را دریافت نکرده، او همچنان ساکت و ارام است. پینتوریکیو می خواهد در استادیوم جدید یووه بازی کند و مطمئنا این حق طبیعی ستاره ای ست که برای تیمش تلاش کرده و سختی های زیادی را متحمل شده و در صورتی که دل پیرو در 30 ژوئن 2010 به فوتبالش پایان ندهد می توانیم انتظار داشته باشیم که الساندرو دل پیرو را یک بار دیگر با بازوبند کاپیتانی و پیراهن شماره ده یوونتوس ببینیم. هر چند که به خوبی می دانیم الکس با کنار رفتن از دنیای فوتبال از مجموعه یوونتوس کنار گذاشته نخواهد شد و با پذیرفتن مسولیتی جدید علاقه خود را به یووه ثابت خواهد کرد. شاید الکس را در نقش یک بونیپرتی جدید و در پست مدیریت باشگاه ببینیم. به هر ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم ایا کاپیتان دوست داشتی بیانکونری نیز ما را همچون پاول ندود شگفت زده خواهد کرد و یا خیر ؟ او عاشق یوونتوس است و ما عشق او به یووه را در شانزده سال حضور متوالی با بیش از 600 بازی و به ثمر رساندن 262 گل دیده و حس کرده ایم

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
پیشنهادات خارجی برای کاپیتان یوونتوس
alex3.jpg


قرارداد رو به اتمام است اما دل پیرو منتظر نخواهد ماند. مدیران و مجموعه یووه معتقدند برای تمدید قرارداد کاپیتان و اسطوره بیانکونری زمان لازم و کافی وجود دارد. مدت اعتبار قرارداد الساندرو دل پیرو تا پایان 30 ژوئن 2010 است و تا رسیدن این زمان مدت زیادی باقی ست. اما اله منتظر نخواهد ماند و زیرا پیشنهادات از امریکا و چین رسیدند و پیشنهاداتی نیز در راهند.

خبر می رسد که از امریکا و از سوی ستارگان بسکتبال NBA پیشنهاداتی برای حضور در لیگ امریکا پیش روی الکس گذاشته شده است. کوین گارنت با که علاقه شدیدی به کاپیتان یووه دارد به مهره محبوبش پیام فرستاد که منتظر نمان، در امریکا مکانی که برای تعطیلات به انجا سفر کردی می تواند مقصد مناسب و جذابی برای تو باشد. اینجا علاقه مندان زیادی داری و می توانی موفق شوی، اینجا منتظر تو هستیم.

گفتنی ست که ستاره های بسکتبال امریکا به این فانتزی باز مطرح ایتالیایی پیشنهاد دادند می توانی راهی چین شوی و در این کشور نیز موفق شوی.


جوزپه روسی در یووه و دیوید ترزگه در ویارئال !
rossi.jpg


جوزپه روسی در یووه و دیوید ترزگه در ویارئال ! شما چه فکر می کنید ؟ به نظر می رسید سران دو باشگاه در این خصوص مذاکراتی انجام داده باشند و یا در پی بررسی این موضوع اند. هر چند که با مذاکرات هفته گذشته دیوید ترزگه و سران باشگاه وی از لیست فروش یووه خارج شد اما هیچ اتفاقی در فوتبال غیر ممکن نیست. روسی جوان شایسته ایتالیایی ها یکی از مهره های موثر و بزرگ اینده این کشور به شمار می رود و به اهداف یووه نزدیکی بسیار زیادی دارد.
ژان کلود بلان به همراه سکو توجه بسیار زیادی به این موضوع دارند و معتقدند، روسی جوان، قدرتمند و بسیار موثر است که می تواند برای یوونتوس یک مهره موثر تلقی شود و این یک امتیاز مثبت و بزرگ برای تلاش برای جذب این ستاره جوان ایتالیایی به شمار خواهد امد.
گفتنی ست که ارزش جوزپه روسی 18 میلیون یورو اعلام شده است.


اکوافرسکا گزینه ی ارزان قیمت یووه
acquafresca.jpg


مذاکراه مدیران دو باشگاه یوونتوس و جنوا برای روشن شدن تکلیف پالادینو و کریشیتو در حال پیگیریست. اما در این میان مذاکراتی نیز برای مورد توجه قرار گرفتن اکوافرسکا انجام شده است و سه میلیون یورو نیز در نظر گرفته شده، گفتنی ست که لاتزیو نیز برای جذب این بازیکن پیشنهادی را ارائه کرده است.

منبع:یووه
 

User2009

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2009
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
درود به تمام دوستان یوونتوسی عزیز

خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم و اگر اجازه بدین یه نظاری در مورد خریدهای جدید بدم :D

کریشیتو باید به یووه برگرده چون واقعا بازیکن آینده داری هست و روز به روز کاملتر میشه

آکوافرسکا هم مهاجم خوبیه به شرط اینکه با همون قیمتی که گفتن خریداری بشه

پالادینو اصلا نمیتونه مفید باشه و بهتره همون جنوا بمونه

و در آخر امیدوارم دلپیرو هر چه سریعتر تمدید کنه

زنده باد یوونتوس قهرمان :)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
درود به تمام دوستان یوونتوسی عزیز

خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم و اگر اجازه بدین یه نظاری در مورد خریدهای جدید بدم :D

کریشیتو باید به یووه برگرده چون واقعا بازیکن آینده داری هست و روز به روز کاملتر میشه

آکوافرسکا هم مهاجم خوبیه به شرط اینکه با همون قیمتی که گفتن خریداری بشه

پالادینو اصلا نمیتونه مفید باشه و بهتره همون جنوا بمونه

و در آخر امیدوارم دلپیرو هر چه سریعتر تمدید کنه

زنده باد یوونتوس قهرمان :)

سلام دوست من

خوش آمدید
icon12.gif


یووه بدونه الکس , نه حتی تصورشم نمیتونم بکنم;)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
فقط در صورت دریافت پیشنهادی بزرگ خواهم رفت
trezeguet.jpg


انتونیو کالیندو مدیر برنامه های دیوید ترزگه بار دیگر بر ماندگاری ترزگه در یووه تاکید کرد و اعلام داشت تنها در صورت دریافت پیشنهادی جدی و بزرگ یووه را ترک خواهد کرد. مدیر برنامه های ترزگل که روزهای پرکاری را پشت سر می گذارد در مورد اخرین وضعیت دیوید به خبرنگاران گفت: "باشگاه یوونتوس در تلاش است تا بتواند جوزپه روسی را خریداری نماید اما ما نمی خواهیم ترزگه وارد این داستان شود و وی را به عنوان بخشی از قرارداد به ویارئال دهیم اما یووه باید به ما اطمینان دهد و در غیر این صورت به پیشنهادات بزرگ ترزگل توجه خواهیم کرد.ترزگه کسی است که 161 گل در سری آ به ثمر رسانده است و می تواند خیلی راحت در اسپانیا نیز گلزنی کند اما در صورت دریافت پیشنهاد قابل توجهی."
گفتنی است سران یووه هنوز نظر خود را در این رابطه اعلام نکرده اند.


همه چیز به روز جمعه موکول شد
dagostino2.jpg


بر خلاف گفته های قبلی که قرار بود روز دوشنبه تکلیف نهایی دی اگوستینو مشخص شود سران باشگاه اودنیزه اعلام کردند روز جمعه طی ملاقاتی با مدیران بیانکونری تکلیف نهایی دی اکو مشخص خواهد شد. سرجیو گاسپارینی مدیر اودنیزه در مصاحبه با مطبوعات ایتالیا گفت: "ما روز جمعه سکو را در شهر میلان ملاقات خواهیم کرد و در ان روز است که ما در مورد وضعیت نهایی دی اگو صحبت خواهیم کرد.هیئت مدیره اودینزه امادگی کامل برای مذاکره با سران یووه را داراست و بازیکن ما در صورت پذیرفته شدن شرایط راهی یووه خواهد شد.در حال حاضر دلیلی برای صحبت در مورد مفاد قرارداد نمی بینم و همه چیز را به جلسه نهایی موکول خواهم کرد."


به زودی پاسپورت ایتالیایی خواهم گرفت
amauri1.jpg


بر اساس گزارشات منتشر شده امائوری مهاجم یوونتوس ظرف چند ماه اینده به عضویت رسمی ایتالیا در خواهد امد و شایسته ی حضور در تیم ملی ایتالیا می باشد. مهاجم گلزن یووه متولد برزیل می باشد اما به مدت 9 سال است که در ایتالیا زندگی می کند و همسر وی نیز ایتالیایی می باشد. مهاجم سابق باشگاه پالرمو در این باره گفت: "در اول سپتامبر من یک گذرنامه ایتالیایی دریافت خواهم کرد و بسیار خوشحال هستم و امیدوار هستم لیپی و ایتالیا به من فرصت بازی در تیم ملی ایتالیا را بدهد.
وی سپس به شکست سه بر صفر ایتالیا مقابل برزیل اشاره کرد و گفت: "من در ان دیدار طرفدار تیمی نبودم بلکه طرفدار فوتبال زیبا بودم که برزیل برنده ی دیدار شد.انها دو کشور معتبر هستند و می توانید انتظار دیداری تماشایی را داشته باشید."
امائوری در پایان به تعریف ار دیه گو خرید جدید یووه پرداخت و وی را یکی از ستارگان دنیای فوتبال معرفی کرد که می تواند نقش تعیین کننده ای در یووه داشته باشد.

منبع:یووه
 

User2009

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2009
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
اومدن آمائوری به تیم ملی میتونه خبر خوبی باشه چون به نظرم مهاجم ارزشمندی و حداقل بهتر از مهاجمهایی مثل تونی و جیلاردینو هست

دی آگوستینو و ترزگه رو هم یوونتوسی بدونید چون تفاوقات انجام شده و ترزگه هم پیشنهاد شایسته نداشته:rolleyes:
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
معرفی پیراهن یوونتوس در فصل 2010-2009
2010.jpg


سیاه و سفید همیشگی که نشان همیشگی و ویژه بیانکونری بودن است در کنار پیراهنی به رنگ نقره ای تیره که نشانگر قوه ذهنی بانوی پیراست. عصر روز چهارشنبه در یک روز مانده به اغاز تمرینات رسمی فصل تابستان و حضور در منطقه تابستانی پینتزولو مجموعه یووه گردهم امد تا پیراهن و شماره جدید مهره های تیمش را معرفی نماید.
مطمئنا توجهات معطوف ستاره جدید خریداری شده یووه، دیه گو بود. دل کندن از شماره ده برای این فانتزی برزیلی دشوار است اما به خوبی می داند که راهی یوونتوس شده، تیمی که در ان ستاره ای محبوب و دوست داشتنی بازی میکند و شماره ده برای او تا زمانی که در یووه توپ می زند کنار گذاشته شده است. بنابر این دیه گو باید شماره دیگری را انتخاب می کرد تا روزی که شاید پیراهن شماره ده را بر تن نماید.
مراسم راس ساعت 17 به وقت ایتالیا اغاز شد و بازیکنان در کنار یکدیگر منتظر شنیدن نام خود و شماره اینده خود بودند. در این شرایط هیجان را می توان در چهره دیه گو دید او شماره 28 را برگزیده و بنابر این ان طور که پیش بینی می شد شماره 19 به مارکیزیو می رسد و شماره 11 ای که سالیان بر تن ندود بود تقدیم مهره ای دیگر می شود تا این بار یک مهاجم روزهای بزرگی را با این شماره جشن بگیرد.
به نظر می رسد پیراهن های ساخت شرکت معتبر نایک بسیار سبک و راحت است و می تواند یووه را در فصل اتی به راحتی و زیبایی همراهی نماید. مراسم در حال پیگیری ست و پیراهن ها معرفی می شوند و در این شرایط تنها بازیکنان منتظرند تا با خواندن شماره پیراهن شان راهی سکوی مورد نظر شوند تا پیراهن خود را بر تن نمایند و عکسی به یادگار بگیرند.

در این میان چهار بازیکن برگزیده می شوند تا مراسم اصلی را اجرا نمایند، محمد
سیسوکو با پیراهن شماره 22، دیه گو با شماره 28، امائوری با شماره 11 و منینگر سنگربان شایسته یوونتوس.

سخنان بازیکنان
در این زمان نوبت به سخنان این ستاره های می رسد. محمد سیسوکو که انرژی و توان خود را برای فصل دوچندان کرده و با ارایش موی جدیدش منتظر شروع تمرینات است میگوید: حرف زیادی برای گفتن ندارم تنها خوشحالم و اماده ام تا فصل جدید بیانکونری را اغاز نمایم.

دیه گو که به نظر می رسد از قدی کوتاه تر نسبت به سایرین برخوردار است با پوشیدن پیراهن 28 بلافاصله تمایلش را به اغاز مسابقات بیان می کند " بی صبرانه منتظر بازی با پیراهن جدیدم هستم، یوونتوس یک رویا است. "

حالا نوبت به امائوری می رسد، او پیراهن شماره 11 که وارث پاول ندود است را بر تن کرد و با نگاهی به پیراهنی که بر تن کرده می گوید: امیدوارم بتوانم گل های بسیار زیادی به ثمر برسانم، گل هایی که بتواند در کسب پیروزی موثر باشد. مهاجم بزرگ یووه در خصوص دیه گو نیز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که او به ما پیوست. تقویت تیم بسیار مهم است و او می تواند به ما در طول فصل کمک کند.

بلان: رشد خود را ادامه می دهیم
مدیر اجرایی بانوی پیر که از شرایط کنونی مجموعه بسیار راضی به نظر می رسید در سخنان کوتاهی پس از بازیکنان حاضر شد و گفت: انتظارات بسیار زیادی داریم. حدس و گمان اسان نیست اما پیش بینی می کنیم در زمین و مسابقه بسیار قدرتمند خواهیم بود و باید در بازگشت موفق باشیم. مهم است که رشد و پیشرفت کنیم و برنامه های خود را پیش ببریم. هرگز نباید ضعیف و ناتوان باشیم. این در دی ان ای یووه دیده می شود، باید همیشه بهترین باشیم و در بهترین و بالاترین سطح بازی کنیم، در تمامی سطوح از بازیکنان تا مدیران و مربیان. مطمئنا فصلی که پیش روست با مبارزه های بسیار زیادی روبروست و امیدواریم که بازیکن نقش مهمی را ایفا نمایند.

فرارا: یووه ای بزرگ
مربی یووه نیز مطمئن است. در نگاه و جدول تفاوتی بسیار اندک میان ما و اینتر و تیم های برتر اروپایی دیده میشود. ما قادر به برتری باشکوه هستیم. چیرو به نقل و انتقالات اروپایی نیز اشاره می کند و می افزاید: رئال مادرید را در بازار نقل و انتقالات اروپایی موفق و بزرگ ندیدم. ما بهتر کار کردیم و در حال حاضر نیز در تلاشیم تا مهره ای دیگر را به ترکیب بیافزایم. در حال حاضر فشار را احساس نمی کنم، فشار را به زودی احساس نخواهیم کرد زیرا ان را در طولانی مدت می خواهیم و می دانم که می توانیم این حرکت را به خوبی انجام دهیم.

پیراهن سیاه و سفید
پیراهن نخست یووه مانند همیشه و انچکه از سال 1935 – 1930 با کسب پنج اسکودتو رسم شد سیاه و سفید است. اما شلوار این پیراهن سفید با خطی سیاه و سفید است و کفش هایی که سفید رنگ با خط سیاهی که نام یوونتوس را بر ساق بند خود دارد. بر روی پیراهن نخست تیم، نام شرکت اسپانسر نیوهلند مانند فصل گذشته دیده می شود و علامت نایک که بالای نام نیوهلند به زیبایی قرار گرفته و ارم یوونتوس با دو ستاره زرد رنگ که بر سمت چپ پیراهن نقش بسته است.


فولاد رنگ به سختی فولاد
اما انچکه هر سال در مجموعه یووه تغییر میکند رنگ پیراهن شماره دو باشگاه است.. طی سال های اخیر تیفوسی ها منتظر معرفی پیراهن اصلی و شماره دو باشگاه اند. فصل گذشته رنگ طلایی برای پیراهن شماره دو یووه برگزیده شد و امسال در میان شگفتی رنگی که شبیه به فولاد است برای بانوی پیر انتخاب شد.
اما دلیل و ریشه انتخاب این رنگ چیست ؟
پیراهن شماره دو در فصل جدید بیشتر شبیه رنگ فولاد است. برای بیان دلیل این انتخاب به جمله وکیل جووانی انیلی در سال 1996 اشاره می کنند، جمله ای که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1996 توسط وی بیان شد " اگر انان تیم نقاش های اهل فلمنگ اند ما نیز تیمی از منطقه پویه مونته سخت و مقام هستیم. " بنابر این رنگ جدید پیراهن شماره دو یووه رنگی فولادی ست مانند چهره بیانکونری و قوه ذهنی بیانکونری. پیراهنی فولاد رنگ با شلوار و جورابی سیاه رنگ با خطی جانبی و کفش هایی سیاه رنگ و ساق بندهایی طوسی .
منبع : یووه دات آی ار

چقدر تایپیک خلوته؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
----------------
ملو به یوونتوس خوش امدی !
melo4.jpg


لحظاتی پیش شبکه ی اسکای ایتالیا گزارش داد سران دو باشگاه یوونتوس و فیورنتینا سرانجام بر سر انتقال ملو به یوونتوس به توافق رسیده اند و ستاره ی تیم ملی برزیل با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به علاوه ی مارکو مارکیوونی راهی تیم یوونتوس شد. قرارداد مذکور فردا رسمی خواهد شد و ملو در طی قراردادی به ارزش 2.5 میلیون یورو در سال راهی تورین خواهد شد.
در چند روز گذشته دو باشگاه یووه - ارسنال به شدت در پی استخدام ستاره ی برزیلی ویولا بودند و حتی مسئولان فیو ار توافق با سران ارسنال خبر داده بودند اما شبکه ی اسکای خبر از توافق نهایی میان دو باشگاه یوونتوس و فیورنتینا داد و بدین ترتیب ملو به زودی به عنوان بازیکن جدید یوونتوس معرفی خواهد شد.
گفتنی است ملو بعد از دیه گو و امائوری سومین برزیلی یووه به شمار می رود.


فرارا ارزش ترزگه را به خوبی می داند
trezeguet4.jpg


چه کسی بیش از چیرو فرارا ارزش او را می داند ؟ مطمئنا در کنار چیرو، مسولین یووه نیز ارزش و اهمیت حضور او را در ترکیب تیم می دانند. سرانجام سران یووه بار دیگر تاکید کردند که دفتر نقل و انتقالات در خصوص وی بسته شده و او همچنان مهاجم بانوی پیر به شمار می رود و برای دو فصل دیگر در کنار یووه بازی خواهد کرد.

پس از پیشنهاد خوب رم، لیون و چند تیم دیگر مدیران بانوی پیر تصمیم گرفتند ارزش دیوید ترزگه را 10 میلیون یورو اعلام نمایند تا در صورتی که پیشنهاد مناسبی ارائه شد موضوع فروش وی را بررسی نمایند اما عدم تمایل وی برای ترک یووه که هر از گاه از شرایطش ابراز ناخرسندی می کرد موجب شد تا مدیر برنامه های دیوید با مذاکراتی که در کنار مدیران باشگاه برگزار کرد به این نتیجه دست یابد که دیوید تر یووه ماندنی ست اما این تاکید نیز کافی نبود زیرا بارها خبر رسید که ترزگل یووه را ترک خواهد کرد تا اینکه سرانجام پاسخ منفی به پیشنهاد مناسب لیون موجب شد تا در یک روز به اغاز تمرینات تابستانی یووه رفتن دیوید از یووه منتفی و او با پیراهن یووه همچنان به کار خود ادامه دهد.

فراموش نکنیم که چیرو فرارا در خصوص حضور او در ترکیب شکی ندارد و معتقد است بیانکونری بهترین مهاجمین را در اختیار دارد و با بودن ترزگل، امائوری و یاکوئنتا و با حمایت دل پیرو و دیه گو تیمی مقتدر خواهیم داشت. بنابر این فروش یک مهره از این ترکیب ارزشمند غیر ممکن است.


ضعف یووه در دفاع را نمی توان کتمان کرد
defajuve.jpg


بخش دوم و دوره جدیدی از خریدهای یووه از امروز اغاز می شود. این گفته مسولین باشگاه است و ما نیز منتظر انجام این حرکت هستیم. اما انچکه بیش از همه توجهات را معطوف خود ساخته نگرانی تیفوسی ها از ضعف یووه در خط دفاع است. یووه تا این لحظه تنها دیه گو را جذب نموده ( کاناوارو را جز خریدهای بسیار موفق یووه شمرده نمی شود ) و نزویچ را به لیورنو بازگردانده و ملبرگ را نیز در اختیار پاناتیناکو واگذار کرده است بنابر این تغییری اساسی در ترکیب تیم صورت نگرفته و هواداران منتظرند تا یوونتوسی متغییر که هماهنگ تر و قدرتمند تر را ارائه دهد را مشاهده نمایند.

در خط دفاع یووه کاناوارو، کیه لینی، لگروتالیه و اریائودوی جوان را در اختیار دارد از میان این چهار مدافع سه مهره ملی پوش اند و سنگربان نیز بوفون است اما اگر در برنامه ها تغییری صورت گیرد ویا مدافعی مصدوم شود تکلیف بانوی پیر چیست ؟ سیاه و سفیدپوشان باید به فکر خرید یک مدافع مستحکم و مفید باشند در غیر این صورت سرنوشت تلخ این دو فصل اخیر می تواند انان را در روزهای سخت گریبانشان را بگیرد و نتیجه ای سیاه را رقم زند. هر چند که چیرو شجاعت و دقت بیشتری نسبت به رانیری خواهد داشت اما فرارا نیز در برابر مصدومیت نمی تواند چاره ای بیاندیشد.

در کنار این چهار مدافع که توجه بیشتری نسبت به انان می شود زبینا و زدنیک گریگرا نیز حضور دارند، دو مهره ای که استحکام بسیار زیادی ندارند اما می تواند با حفظ قدرت و فیزیک بدنی مناسب خود را مورد توجه فرارا قرار دهند. به نظر میرسد مربی یووه بر قدرت مهره فرانسوی اطمینان زیادی پیدا کرده و روی او حساب ویژه ای باز کرده است. با این حال به بلان و سکو توصیه می کنیم توجه بیشتری به نقل و انتقالات تیم داشته باشند و در روزهای اتی مدافعی را بیانکونری نمایند.

در همین حال پیش بینی می شود سانتاکروچه یکی از مهره های ایده ال مربی و مسولین یووه در خیابان فراریس شهر تورینو است اما مذاکرات رسمی و متوالی برای جذب او صورت نگرفته است. در کنار او زاپاتا می تواند گزینه مناسب دیگری به شمار اید اما این مهره نیز تاکنون دست نیافتنی به نظر رسیده و تیفوسی ها در اخرین روز تعطیلات منتظرند تا بازیکن جدیدی را در لیست تیم محبوب شان ببینند.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
احتمال حضور ندود در کادر فنی یووه
ferrarajadid.jpg


نخستین کنفرانس خبری چیرو فرارا در اردوی تابستانی پینتزولو نشان از امیدواری برای دیدن دوباره پاول ندود می دهد. هافبک چک تباری که در پایان فصل گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، طی هفته های گذشته اخبار و شایعات زیادی را در اطراف خود دید. وی که روز گذشته پس از اعلام جووانی کوبولی برای حضور او در کادر فنی تصمیم گرفت راهی امریکا شود تا شاید در کنار تیمی از این کشور به دنیای توپ گرد بار دیگر بازگردد امروز با سخنان فرارا به حضور مجدد در یووه نزدیک تر شد.چیرو در مصاحبه خبری خود به موضوعات زیادی اشاره کرد.


پاول ندود
در حال حاضر نیاز دارد کمی دور باشد اما مطمئن و در عین حال امیدوارم که در کنار خود او را ببینم. امروز عصر با او صحبت کردم و او گفت که نیاز به کمی جدایی و دوری دارد اما او می تواند در کنار من کار کند ، در کنار من و مادالونی و سورمانی. یک گروه فوق العاده را در کنار خود می بینم و او می تواند برای ما بسیار مفید باشد، هر چند که این خبر تا این لحظه رسمی نیست.

فیلیپه ملو
این برزیلی به تیم پیوست و در فصل اتی پیراهن شماره 4 را بر تن خواهد کرد. یک انتخاب خوب و مناسب برای یووه بود. او ارزش زیادی دارد و به زودی ارزش خود را نشان خواهد داد.

داگوستینو
یک بازیکن بزرگ، ما خواهان جذب او بودیم اما در حال حاضر ملو به ترکیب ما اضافه شد. شکی نداریم که ملو می تواند ما راه به اهداف مان برساند.

ترزگه
این فرانسوی همچنان در خطر جدایی قرار گرفته اما فرارا این نظر را قبول ندارد.. با داشتن بازیکنان توانا و فراوان مشکلی ندارم ، به ویژه با حضور بازیکنی نظیر ترزگه که یک مهره بزرگ است. او بازیکن مهمی برای یووه به شمار می رود و در حال حاضر در پینتزولو به سختی تمرین می کند. اگر به او نیاز داشته باشیم در کنار ما می ماند زیرا بازیکن بزرگ و مهمی است.

تیاگو
او نیز در کنار یووه خواهد ماند. روش و سیستم تغییر کرده و او را بیش از گذشته باانگیزه می بینیم. تیاگو یک حرفه ای بزرگ است که با فیزیک بدنی بالا بازی می کند او می تواند موفقیت های زیادی را به دست بیاورد. نام او در لیست فروش قرار ندارد.

زبینا
وی به همراه گریگرا نقش مهمی را ایفا خواهند کرد، بازیکنان بزرگی هستند و در حال حاضر زبینا در تلاش است تا زودتر امادگی کامل خود را به دست بیاورد، زیرا یک مهره موثر برای او خواهد بود.

پولسن
به بهترین نحو در حال تمرین است.. در خصوص ارزش و توانایی او صحبت می شود و مربی بدنساز او را در سطح بالایی می بیند.

اسکودتو
در این شرایط صحبت می شود که یووه بسیار قدرتمند است و می تواند در کلیه رقابت ها حضور داشته باشد. پس از اتمام تمرینات تابستانی در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نقل و انتقالات
بازار نقل و انتقالات یووه بسته نشده و احتمال حضور مهره ای دیگر در این تیم وجود دارد. دیه گو، کاناوارو و ملو به ترکیب ما اضافه شدند اما می توان انتظار بازیکن دیگری نیز داشت.


هرگز یووه را ترک نمی کنم
dec.jpg


دچلیه در یووه می ماند تا همراه بیانکونری پیروزی را به دست بیاورد. پس از انتشار اخبار زیادی در خصوص معاوضه او برای خریداری داگوستینو و گروسو این بار کارلو پالاوینچینو مدیر برنامه های این بازیکن جوان نیز تاکید کرد که وی در کنار یووه خواهد ماند.
مدیر برنامه ای دچلیه در پاسخ به این سوال که ایا دچلیه سرانجام یوونتوس را ترک خواهد کرد ؟ گفت: ما چنین ایده ای نداریم. وی یکی از بازیکن موثر فرارا به شمار می رود و مطئن هستم که درترکیب یووه برای فصل اتی نیز حضور خواهد داشت. مسولین نیز تاکید کرده اند که پائولو از فهرست نقل و انتقالات خارج شده ، او بسیار زیرک و تواناست و شایستگی کلیدی بودن در نقل و انتقالات را دارد اما پائولو تصمیم به ترک بانوی پیر را ندارد


پولسن و پیشنهاد بارسا
poulsenjadid.jpg


پولسن مهره ای ایده ال برای ابی و اناری پوشان بارسا به حساب می اید. به نوشته و نظر روزنامه ای که در منطقه کاتالان منتشر می شود مسولین بارسلونا در حال بررسی برای جذب هافبک یوونتوس هستند. قهرمان اروپا پس از اینکه در خرید مارچرانو ناکام ماند به دنبال خرید کریستین پولسن افتاد و به نظر می رسد مهره بانوی پیر که فصل موفقی نیز در کنار یووه نداشت می تواند با پرداخت 15 میلیون یورو راهی بارسا شود

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
پیروزی پرگل در نخستین دیدار دوستانه
pinzolo5.jpg


همه اماده نخستین دیدار دوستانه تیم جدید با مربیان و بازیکنان تازه واردند. ورزشگاه پینه تا میزبان تیفوسی هاییست که برای گذراندن تعطیلات و همراهی تیم محبوب شان راهی منطقه پینتزولو شده اند. چیرو فرارا شاگردان قدیمی را در ترکیب نیمه نخست خود قرار می دهد. به این ترتیب بانوی پیر با ترکیب منینگر، زبینا، گریگرا، اریائودو، صالی امیجیچ، پولسن، زانتی، تیاگو، دل پیرو، امائوری و ترزگه راهی میدان میشود. در غیاب دیه گو برزیلی نوبت دل پیرو ست تا هنر خود را یکبار دیگر نشان دهد. این بازیکنان می کوشند تا نتیجه نخستین روزهای تمرین را به خوبی ارائه دهند. سوت اغاز بازی به صدا در می اید.

در ابتدا چیسکو با عجله حمله می کند اما یاران یووه ارامش را حفظ می کنند و کنترل بازی را در دست می گیرند، با سرعت به دنبال کسب فرصت اند تا دروازه حریف را باز کنند، مطمئنا ترزگه، امائوری و دل پیرو نمایش مطلوبی ارائه می دهند و در همان ابتدا قدرت را بر رقیب دیکته می کنند. در دقیقه 8 ترزگل با تیزهوشی و زمانی که سنگربان چیسکو از دروازه خارج شده بود دروازه مهمان را بازی می کند تا نخستین گل فصل یوونتوس به نام دیوید ترزگه ثبت شود. در ادامه امائوری فرصت را برای به ثمر رساندن گل دوم از دست می دهد. زانتی در این نیمه نمایش خوبی داشت و در ادامه حرکت سریع پولسن توجهات را جلب کرد اما فرانکینی در دقیقه 26 با فریب منینگر به زیبایی دروازه یووه را باز کرد تا نتیجه بازی یک بر یک شود.

بازی با هیجان خاصی ادامه پیدا می کند در دقیقه 32 شاهد یک حمله زیبا و هماهنگ از یووه هستیم که با اشتباه کاپیتان این فرصت از دست می رود. در این نیمه که با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید خط هافبک یووه نمایش مقتدر و خوبی داشت و امیدها را برای فصل اتی افزایش داد.

نیمه دوم با کمی تغییر در ترکیب دو تیم اغاز شد، منینگر جای خود را به کیمنتی داد و بامبا از تیم جوانان جانشین زبینا شد و تیاگو نیز پستش را در اختیار مارونه داد. در تیم چیسکو نیز بالتزانو به دلیل مصدومیت گاسپرینی جای او را در ترکیب گرفت. امائوری و ترزگه از همان ابتدا به دنبال گلزنی بودند. در دقیقه 7 نیمه دوم حرکت زیبای این دو با سوت داور متوقف شد که اعتراض امائوری را در بر داشت. فرانکینی زننده گل حریف در این نیمه نیز نمایش قابل قبولی داشت. در دقیقه 19، 45 دقیقه دوم شوتی زیبا و دقیق از زانتی که از فاصله 16 متری زده شد به زیبایی وارد دروازه مهمان شد تا بانوی پیر از حریف پیش بیفتد و یک دقیقه بعد دل پیرو و ترزگه جای خود را به دو یار جوان تیم اموبیله و دائود دادند تا این دو در ادامه برای بانوی پیر به میدان روند. سه دقیقه بعد گل سوم بیانکونری نیز به ثمر سید، امائوری در این صحنه به زیبایی کار کرد و پروازی دیدنی داشت.

همین طور که زمان بازی می گذشت به تعداد گل های سیاه و سفید نیز افزایش می یافت. این بار نوبت به یک یار جوان رسید تا با ضربه سر دروازه حریف را باز کند، چیرو اموبیله به خوبی پاس دقیقی که از سوی اسپوزیتو ارسال می شود را به گل چهارم یووه در دقیقه 39 نیمه دوم تبدیل می کند تا یووه به یک پیروزی پرگل در نخستین دیدار دوستانه تابستان خود نزدیک تر شود. به این ترتیب پس از دیداری زیبا و هیجان اور نخستین نمایش یووه جدید با بازیکنان و کادر فنی ای که تازه تمرینات خود را اغاز نموده اند با برتری 4 بر یک بیانکونری به پایان رسید این نمایش از سوی یووه رضایت بخش و دیدنی بود و نوید روزهای بزرگی را برای تیفوسی های این تیم بزرگ به ارمغان اورد.


در دفاع نیاز به تلاش و تمرین بیشتر داریم
ferrara2.jpg


همه چیز طبق برنامه پیش رفت و نخستین دیدار دوستانه با برتری 4 بر یک به پایان رسید. مطمئنا این نمایش نمی توان چهره واقعی تیم را شناخت اما یوونتوس در این دیدار توانست توجهات را جلب نماید و خود را به عنوان یک مدعی مقتدر در فصل اتی معرفی نماید. چیرو فرارا در سخنان کوتاهی پس از دیدار برابر چیسکو گفت: نوع دیگری از سرعت را در چهره یووه دیدیم. این نمایش نتیجه تمرینات ما بود. ما نمایشی را دیدیم که انتظارش را داشتیم، حریف یک بازی خوب و زیبا را به نمایش گذاشت و فرصت های گلزنی نیز به دست اورد. باید در پست دفاع تمرینات و توجهات بیشتری داشته باشیم، در حال حاضر از نمایش و امادگی جوانان بی اندازه خوشحالم و این جوانان به خوبی پاسخ دادند.
مربی یووه در خصوص عملکرد دل پیرو و ترزگه نیز اظهار داشت: این دو شخصیت های دوست داشتنی هستند که در غیاب دیه گو به زیبایی بازی کردند.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
ده روز سرنوشت ساز
alexjadid.jpg


ده روز برای روشن شدن اینده کاپیتان الکس معین شد تا شاید یک سال بیشتر او را در کنار یوونتوس ببینیم. پس از پایان نخستین دیدار دوستانه یووه و زمانیکه چیرو فیلم بازی را مشاهده می کرد، استفانو برادر و مدیر برنامه های الکس به همراه السیو سکو و ژان کلود بلان در خصوص شرایط تمدید قرارداد کاپیتان صحبت و مذاکره کردند.

مذاکرات مراحل نخست خود را سپری می کند و به نظر می رسد همه چیز برای تمدید یک ساله قرارداد دل پیرو تا پایان دوران بازیگری اش مهیا و فراهم است و فیزیک بدنی و امادگی پینتوریکیو نیز نشان از امادگی او برای حضور دو ساله در سطح نخست فوتبال اروپا دارد.

گفته می شود استفانو امادگی برادرش را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و این درحالی ست که فرارا نیز از حضور دل پیرو در تیمش ابراز خشنودی کرده و به خوبی می داند چنین مهره ای می تواند او را در نخستین سال های مربیگری اش به موفقیت های بزرگی برساند. زیرا تجربه و شخصیت او برای یووه و فرارا بسیار مفید خواهد بود و مهره های یوونتوس نیز توجه و احترام خاصی برای اسطوره تیم شان قائلند.

گفتنی ست امروز تعداد زیادی از تیفوسی های یووه که در منطقه پینتزولو به سر می برند با حضور در مراسم ویژه ای خواسته خود که حضور و تمدید یک ساله قرارداد الکس هستند را بیان کردند. در این مراسم پیراهن و عکس الکس در دست هواداران به تعداد زیادی دیده شد و الکس نیز زمان زیادی را برای امضا دادن و عکس به یادگار گرفتن با این گروه در نظر گرفت.


دل پیرو پرچم دار یوونتوس است
amaurijadid.jpg


پس از برگزاری دیدار دوستانه برابر چیسکو، بیانکونری امروز را به استراحت پرداخت تا مهره ها در کنار مجموعه به استراحت و سپری کردن مراسم ویژه ای سرگرم باشند. مهاجم برزیلی تیم که امسال با پیراهن 11 در میادین حاضر خواهد شد در نخستین دیدار دوستانه یووه توانست به خوبی ظاهر شود و چیرو را راضی نماید.

امائوری در سخنانی اظهار داشت: برابر چیسکو بسیار خوب بودیم و انچکه می خواستیم را در میدان ارائه کردیم، در این لحظات این نمایش خوبی بود. وی که از تمرینات کنونی تیم راضی ست گفت: باید بگویم که انتظار چنین تمرینی را نداشتم اما می دانیم که فصل سخت و طولانی پیشروی ماست، باید همچنان تمرین کنیم. در این روش باید مهاجمین تلاش بیشتری داشته باشند و به هافبک ها کمک نماییم و به این ترتیب به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

امائوری به مسابقات اشاره کرد و گفت: بسیار خوب پیش میرود زیرا متوجه می شویم که باید در کدام پست تمرین بیشتری داشته باشیم. وی ترزگه را یکی از مهره های بزرگ و موثر یووه دانست که برای یوونتوس حضور او بسیار مناسب و مفید است.

مهاجم برزیلی که یک فصل را در کنار الکس توپ زد در خصوص کاپیتان نیز اظهار داشت: دل پیرو پرچم دار و اسطوره بیانکونری ست، او به نحوی نشانگر یوونتوس است. اگر در روزنامه ها بنویسند که ستاره یوونتوس را انتخاب کنید بدون شک نام او را خواهید دید زیرا شایستگی ان را دارد، او پرچم دار فوتبال مدرن است، فوتبالیستی که تعداد انان بسیار اندک است.

اما ندود، حضور او در نیمکت یووه دیگر موضوعی ست که از او سوال می شود، برای ما خوش ایند است که او به کنار ما بازگردد به این دلیل که یک قهرمان بزرگ و نمونه است و یک مرد واقعی ست، مردی که می تواند هر کاری را انجام دهد. دیه گو نیز توجهات امائوری را جلب کرده، هم وطنش از سوی او مهره ای بزرگ با کیفیت بالا توصیف شد که می کوشد به سمت دروازه رقبا به خوبی پیش رود و بی صبرانه منتظر دیدن او در کنار تیم و زمین مسابقه است.


به روزی که یوونتوسی شدم فکر می کنم
hasanjadid.jpg


او نیز مانند سایر مهره های یووه به دنبال پیروزی و رسیدن به اهدافش است. مهره اهل بوسنی یووه که در طول فصل گذشته در لحظاتی که برای تیمش به میدان رفت بازیکنی کارساز و موثر بود امیدوار است فصل اتی به مراتب بهتر و مقتدرتر ظاهر شود. حسن صالی امیجیچ که به براتزو نزد تیفوسی های یووه معروف است در سخنانی از شرایط کنونی یووه و اردو ابراز رضایت کرد و گفت:

"پیش از این نیز اینجا بودیم، کوه ها مرا شگفت زده می کنند، زیرا بسیار زیبا و شگفت انگیز اند. از اینکه هر سال به اینجا سفر می کنیم خوشحالم ، در اینجا هوا و فضا تازه ای را تجربه می کنیم و این برای ما بسیار مهم است. در کنار هتل و فضای زیبا تیفوسی ها ما را همراهی می کنند و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم، زمانی که به ما می گویند به پینتزولو سفر خواهیم کرد همگی خوشحال می شویم."

وی در خصوص دیدار دوستانه نیز گفت: "خوب کار کردیم و طی روزهای اخیر بسیار خوب تمرین می کنیم، شاید کمی خسته باشیم اما هر روز بهتر و بهتر می شویم، با فرارا و کادر فنی بسیار خوب پیش می رویم، بازیکنان بسیار خوبی داریم و در بازار نقل و انتقالات مقتدرانه ظاهر شدیم ما اماده پیروزی هستیم."

امیجیچ که به اعتقاد کارشناسان می تواند مهره ای کارامد برای فرارا تلقی شود درباره نقشش در یووه نیز اظهار داشت: نقش من ؟ این است که باید به تیم کمک کنم. برای بازیکن مهم است که در پستی که مربی به او می گوید به خوبی ظاهر شود. خوشحالم که اینجا و در یووه هستم ، به روزی که به یوونتوس پیوستم فکر میکنم زیرا کار با یووه بخش زیبایی برای من در زندگی ورزشی ام داشت، یک تیم مطرح و برجسته با تیفوسی های بسیار زیاد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
اینم یه خبر خیلی خوب
--------------------------
تمدید قرارداد کاپیتان دل پیرو تا سال 2011
alexjadid2.jpg


امروز روز جشن و شادی برای تیفوسی های بیانکونری ست. روزی که یکی از ارزوهای سیاه و سفیدشان به تحقق پیوست. مذاکره و ملاقات برای تمدید قرارداد ستاره یوونتوسی ها خیلی زود پاسخ داد و طبق اعلام رسمی سران یووه ، کاپیتان الکس قرارداد خود را تا پایان سال 2011 تمدید کرد تا او را برای دو سال دیگر در کنار بانوی پیر ببینیم.

ژان کلود بلان، السیو سکو در کنار استفانو دل پیرو تاکید کردند که این مهره ارزشمند و دوست داشتنی امادگی خود را برای حضور در یووه اعلام کرده و تنها در مدت اندکی این مذاکرات به نتیجه مثبت دست یافت تا تیفوسی ها جشن بزرگی را در کنار یووه و الکس برپا نمایند.جان الکان که از تمدید قرارداد ستاره تیمش ابراز خوشحالی می کند در سخنانی اظهار داشت:

"دل پیرو محبوب است و به اصطلاح گفت: او یک چشم سیاه در زمین برای علاج و چاره گره خوردگی ها دارد. خوشحال و احساس خوشبختی می کنم که او سالیان زیادی در کنار یووه ماند و برای یووه بازی کرد.مانند دو سال گذشته یک بار دیگر قرارداد این ستاره تمدید شد تا همچنان در کنار ما باشد."

اما بلان که نقش مهمی در این تمدید قرارداد داشت در جمله نخست گفت: "رضایت کامل و عمیق برای همه ما، به این دلیل که تصمیم گرفتیم برای مدت زیادی در کنار یکدیگر باشیم، او به خوبی کار کرده و در حال حاضر نیز در حال اماده سازی برای فصل اتی ست. گذشته و تجربه او را به خوبی می دانیم.الساندرو با انگیزه و بسیار جدی تمرین می کند و گل های بسیار زیادی برای یووه به ثمر رسانده و او ارزو و رویای بسیاری از یوونتوسی هاست.مدیر اجرایی سیاه و سفیدپوشان تمدید قرارداد دل پیرو را به نوع دیگری نیز تعبیر کرد،الکس و تمدید قرارداد او مانند جذب یک مهره جدید دیگر برای یوونتوس است.می توانیم اینگونه به کار خود پایان دهیم.
در بازار نقل و انتقالات همیشه از خرید مهره ای تازه صحبت می کنند اما حفظ بازیکنان بزرگی نظیر دل پیرو و بوفون خود ارزش خرید بازیکن جدید را دارد.این سخنان مدیران بیانکونری ست که همگی در کنار تیفوسی ها از تمدید قرارداد الساندرو دل پیرو ابراز خوشحالی و رضایت می کنند تا نوبت به پینتوریکیوی یوونتوسی ها و ایتالیایی ها برسد.او نیز با لبخن همیشگی ما را مهمان خود کرد.

"احساس غرور می کنم که برای سالیان طولانی در یووه بازی می کنم و پیراهن این تیم بزرگ را بر تن کرده ام. تا زمانی که بتوانم با کیفیت بالا بازی کنم در کنار یوونتوس خواهم بود. دل پیرو هیچ شک و ابهامی در خصوص این مسئله مهم در زندگی ورزشی اش ندارد و می افزاید:فصل گذشته نمایش بسیار خوبی داشتیم. فصل گذشته در یک دیدار پنج گل زدیم که به معنای گروهی ست که به خوبی تمرین می کند و با کیفیت بالا در میادین حاضر می شود.

هدف ما تکرار فصل گذشته نیست ما بهتر و قدرتمند تر از فصل گذشته به میادین باز خواهیم گشت و در سری A لیگ قهرمانان و کوپا حضوری قدرتمند خواهیم داشت.فراموش نشدنی بیانکونری در ادامه به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحال و خوشبختم که مشکلات اقتصادی در جامعه و مجموعه یووه دیده نمیشود و در بازار نقل و انتقالات به خوبی شرکت کرد، تصور می کنم پس از رئال، یووه در این زمینه کار کرد. در فضای تیم نیز چنین مسئله ای به خوبی احساس می شود.

وی به تازه واردان یووه نیز خوش امد گفت و کاناوارو یکی از مهره های ارزشمند تازه یووه خواند " او در حال کار و تمرین است تا اعتماد تیفوسی ها را بار دیگر به دست بیاورد.مطمئن هستم که او مشکلی نخواهد داشت زیرا قهرمان بزرگی ست و حمایت همه را خواهد داشت.

اسطوره بیانکونری در پایان تاکید کرد شرکت و حضور در رقابت های جام جهانی یکی ازاهداف بزرگش به شمار میرود و به خوبی تمرین خواهد کرد زیرا علاقه مند است یکی از بهترین و بزرگ ترین فصول بازیگری خود را رقم زند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تساوی در دومین دیدار دوستانه
nan.jpg


امروز روز میشل پلاتینی ست، روز یکی از ستاره های بزرگ و دوست داشتنی بانوی پیر و دنیای ورزش که در حال حاضر در پست مدیریت فوتبال اروپا خود را در کنار فوتبال نگاه داشته، بنابر این به دلیل بزرگداشت روز تولد او دیداری دوستانه میان یوونتوس ایتالیا و نانسی فرانسه برگزار شد. دیداری که با ترکیب منینگر، زبینا، گریگرا، اریائودو، صالی امیجیچ، تیاگو، زانتی، پولسن، دل پیرو، امائوری و اموبیله برای یووه اغاز شد.
در ابتدای بازی پلاتینی در کنار تیفوسی ها حاضر شد و پیش از ان با دل پیرو و هم تیمی هایش عکسی به یادگار گرفت و الکس سریعا به زمین بازگشت تا در میدان حاضر شود. یووه با پیراهن سیاه و سفید و نانسی با قرمز راهی میدان شده بودند. یووه خیلی زود تلاش کرد تا بازی را در دست بگیرد و نخستین خطر را توسط دل پیرو بر روی دروازه نانسی ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 8 امائوری به زیبایی گل نخست دیدار را به ثمر رساند. بازی به زیبا در حال پیگیری بود و نمایش بیانکونری قابل توجه بود. با گذشت 25 دقیقه از بازی، نانسی با شوتی 20 متری منینگر و دروازه بانوی پیر را به خطر انداخت، در این صحنه سنگربان بانوی پیر توپ را راهی کرنر کرد تا دروازه بسته بماند. اما تیاگو و امائوری با حرکتی مناسب پاسخ حمله نانسی را دادند و در ادامه همکاری زیبا و هماهنگ امائوری و دل پیرو را شاهد بودیم. در دقیقه 44 پاس دل پیرو برای امائوری بسیار عالی بود اما ضربه زیبای امائوری نیز به گل تبدیل نشد تا یک دقیقه بعد نانسی توسط کوادو به گل تساوی دست یابد و دو تیم با این نتیجه راهی رختکن شوند.
نیمه دوم با تغییراتی اغاز شد، بومبا جای زبینا و کیمنتنی جانشین منینگر شد و نخستین حرکت را یووه توسط امموبیله و الکس ایجاد کرد که بسیار دیدنی و زیبا بود اما تبدیل به گل نشد. کاپیتان دقایقی بعد نیز حرکت هماهنگی را انجام داد. نانسی نیز نمایشی قابل قبول ارائه کرد و هیجان را به حاضرین هدیه کرد و در پایان دو تیم یوونتوس و نانسی با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند و با به صدا درامدن سوت پایان بازی پسران زیادی را می بینید که سریعا راهی میدان می شوند و دل پیرو را در محاصره قرار می دهند تا بتوانند پیراهن او را به یادگار بگیرند.


با پست جدیدم مشکلی ندارم
alexjadid3.jpg


در حالیکه انتظارات برای دیدن دیه گو در پیراهن یووه و بازگشت جووینکو به ترکیب ادامه دارد، الکس دل پیرو در پست جدیدش در حال همخوانیست و با ارامش به فضا سازی و همراهی تیم می پردازد. کاپیتان برای بار دوم در پست جدیدش به میدان رفت و توانست نظارت مربی را اجرا نماید، شماره ده یووه که از دیدن پلاتینی بسیار خوشحال است در گفتگویی اظهار داشت: امروز روز بسیار مهمی بود، برای او و برای من، جشن بزرگی برای نخستین باشگاه او ترتیب داده شده بود.

دل پیرو که با تحسین میشل پلاتینی و حاضرین روبرو شده بود در پاسخ به این سوال که مورد تحسین و تبریک انان قرار گرفتی نیز گفت: احساس غرور می کنم، او در تاریخ یووه و فوتبال بسیار موفق بود و تاریخ ساز بود. اما در حال حاضر به دوران مدیریت فکر نمی کنم، به تازگی قرادادم را تمدید کرده ام و می توانم بهتر به اینده فکر کنم و به یووه و تیمی که مقتدرانه به اهدافش دست یابد. در حال حاضر تصور می کنم تیم به خوبی بسته شده اما بهتر خواهیم شد.

وی نسبت به پست جدیدش گلایه مند نبود و اظهار داشت: نقش در زمانی که بازی می کنید شکل می گیرد و من بدون مشکل در حال همخوانی با پست جدیدم هستم.

منبع:یووه
 
بالا