• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه مقابل ویارئال 4 بر 1 باختیم امیدوارم این باخت ها درسی بشه برای پیروزی های پیاپی.

----------------------------------------

این شکست برای ما بسیار مهم است
alexjadid4.jpg


یک شکست حتی اگر در مسابقه ی دوستانه رقم بخورد نا امید کننده است اما تفاوت ان با دیدارهای رسمی در ان است که فرصتی برای تغییر و درست کردن اشتباهاتت در اختیار دارید.

الکس دل پیرو که در دیدار مقابل ویارئال موفق به گلزنی نشده بود ادامه داد: "این شکست برای ما بسیار مهم است اما باید اشتباهات خود را اصلاح کنیم تا دچار چنین شکست هایی نشویم. ما باید در دیدارهای دوستانه ضعف های خود را پیدا کنیم و بتوانیم پیش از شروع مسابقات رسمی انها را پوشش دهیم و به دنبال بهانه جویی نباشیم. ما یک فصل طولانی و بسیار مهم در پیش داریم و می خواهیم همه چیز را به خوبی به پایان برسانیم."

گفتنی است الکس دل پیرو در این دیدار نمره ی ضعیف 5 را دریافت کرد.


این یک سیلی محکم برای یووه بود
ferrara9.jpg


شکست سنگین یوونتوس مقابل ویارئال بسیار عجیب بود و هواداران بانوی پیر از این باخت تا حدود زیادی نگران شده اند. چیرو فرار مربی جوان یووه بعد از قبول شکست مقابل ویارئال به خبرنگاران گفت:

"این یک سیلی محکم بود که به نظر من برای یووه مفید خواهد بود.من اهل بهانه گرفتن نیستم، می توانم خستگی ناشی از دو جلسه تمرین دیروز رو بهانه کنم ولی همانطور که در پیروزی ها تحسین شدیم، امروز روزیست که باید به حق نقد بشویم و ناراحت بشویم از این شکست."

"ما فردا به تمرینات باز خواهیم گشت با این حس که شکست برای تیم های بزرگی مثل ما هم وجود دارد و باید از این شکست نکات مهمی یاد بگیریم تا بهتر شویم. من به یوونتوس امید دارم."

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
استعداد، توانایی و علاقه الکس را نادیده نگیرید !
alex27.jpg


با همکاری و دقتی که در ارسال پاس گل برای هم تیمی هایش طی ماه های گذشته انجام داد ثابت کرد که خودخواه نیست و تنها به خود و گلزنی خودش فکر نمی کند. برای او تیم و هم تیمی هایش ارزش فراوانی دارند، بنابر این ترجیح داد گل های هم تیمی هایش حساب شوند تا گل های خودش. با این حال این دلیل نمیشود که انگیزه خود را برای گلزنی و علاقه وافرش به این امر را فراموش کند. او بر ان شده تا گلزنی های خود را اغاز کند. دیدار رئال برابر یووه در فصل تابستان نیز برگزار شد و کاپیتان گلزنی نکرد و حالا به نظر می رسد که نوبت حضور دل پیرو در خط حمله فرا رسیده است.

اهسته اهسته زمان حضور و قرار گرفتن او در خط حمله از راه رسید، به نظر می رسد تکنیک و تاکتیک تیمی به نقطه می رسد که اله را در پست مهاجم خواهد دید. نمی توان هوش و زیرکی و استعداد اله را در گلزنی نادیده گرفت، تیم به او و او به تیم نیاز دارد. فردا جام تیم و در هفته اینده رقابت برلوسکونی برگزار می شود و تیفوسی ها بی صبرانه منتظر گلزنی مهره دوست داشتنی خود هستند. نوبت انتقال این ستاره محبوب به خط حمله رسیده، او باید در کنار مهاجمین به یوونتوس کمک کند. در دیدارهای دوستانه نشان داد که توانایی و قدرت حضور در یک خط مانده به حمله را دارد اما گلزنی چه می شود ؟ الکس همان اندازه که در ارسال پاس به هم تیمی هایش مهارت دارد در گلزنی و خلق صحنه های دیدنی ماهر است. تیفوسی ها گلزنی های او را دوست دارند و نمی توانند تنها منتظر یک ضربه ایستگاهی بمانند. نقش او در یووه انکار ناپذیر است، او نقشی را بازی می کند که هیچ بازیکنی جز او نمی تواند ایفا نماید بنابر این منتظر دیدن او در خط حمله و در کنار ترزگه، امائوری و یا یاکووئنتا خواهیم بود.

الکس با سرعت پیش می رود به ناگاه در یک کورس دیدنی به زیبایی می ایستد وبا یک کنترل بی نقص ضربه ای به توپ می زند که ستودنی ست. این نقش انکار ناپذیر او در خط حمله بانوی پیر است، او یک مهاجم گلزن است که باید در پست خود به بازی گرفته شود.

فیگور و حالت الکس نشان می دهد که او میل به حمله و بازی هجومی دارد. هرگز متوقف نمی شود. حتی در لحظات سخت و در زمان روبرو شدن با مصدومیت های ناگوار. بنابر این این خصیصه در وجود اوست " هرگز توقف نکن " نباید از او انتظار داشته باشیم که تنها در کنار مهاجمین به انان در امر گلزنی یاری کند، در وجود او گلزنی و خلق هیجان موج می زند بنابراین از او هیجان بیشتر را طلب کنیم نه توقف .

سیستم و مدل بازی دل پیرو در زمان اردوی تابستانی یووه در پینتزولو مشخص شد. او با هیجان تیفوسی ها پیش می رود و نمایشی از خود ارائه می کند که با تطبیق سن او باور کردنی نیست. خواسته و هدف باشگاه در خون و وجود الکس دمیده شده، او یک سمبل واقعی برای بانوی پیر ایتالیا تلقی میشود. سمبلی که جانشین و وارثی نخواهد داشت. یوونتوس کنونی در روح و کالبد خود نوعی قدرت را حس می کند که ذات این باشگاه است و با توجه به فصول سختی که گذشت می توان انتظار تولد یوونتوس کبیر را با شکل و شمایل جدید و مقتدرتر داشته باشیم و البته الکسی مقتدر و باشکوه تر از همیشه.

الکس را به خط حمله بیاورید تا راه را برای نمایش های دیدنی او هموار تر کنیم، الکس را به عنوان یک مهاجم در ترکیب قرار دهیم تا در پایان فصل شاهد حضور نام او در لیست تیم ملی ایتالیا برای جام جهانی افریقای جنوبی باشیم. شما که نمی خواهید کاپیتان دوست داشتنی جام جهانی را از دست دهد ! مطمئنا نه ! بنابر این از او در پستی که توانایی و علاقه دارد بهره ببرید تا موفق شوید، تا او نیز موفق شود.

ایتالیا چهره یک تیم قهرمان را در خود نمی بیند، دیدارهای اخیر اتزوری رضایت بخش و دیدنی نیست. این تیم نیاز به بازگشت ستاره های دوست داشتنی اش دارد، نیاز به یک روح و انگیزه تازه که ستاره های کهنه کار و جوان در کنار یکدیگر در ایجاد شور و هیجان ان شریک باشند. ایتالیا در گلزنی موفق نیست و حالا زمان بازگشت فانتزی بازی محبوب و تیزهوش به نام الساندرو دل پیرو ست. بنابر این الکس را در فرمی ایده ال و در پستی ایده ال در اختیار داشته باشید تا او مانند یک برلیان در این فصل بدرخشد و درخشش چشم ها را خیره کند و دوست دارانش را شاد. لذتی که از هنر و حرکات دیدنی اله در زمین می بریم را با اشتباهاتی عجیب از بین نبرید. او بسیار باانگیزه، باقدرت، اماده و امیدوار است، امید را از او و دوست دارانش نگیرید تا موفق شوید، تا موفق شود

از هم تیمی هایم ممنونم
trezeguet.jpg


پس از یک تابستان پرحاشیه و پر سر و صدا یک بار دیگر ارامش به او لبخند زد، به او و تیفوسی های یووه و هواداران شخصی او. هر چند که تجربه چنین تابستانی را به خوبی داشت اما به نظر می رسد این تابستان با تابستان های گذشته کمی متفاوت بود. شایعات و بحث ها برای ترک او بیشتر از گذشته بود و بارها شاهد تایید شایعات توسط خود وی بودیم. با این حال این دوره نیز گذشت و دیوید یک بار دیگر یوونتوسی ماند.

ترزگل اماده حرکت مجدد با پیراهن سیاه و سفید بیانکونری ست " اگر در یووه ماندم باید از هم تیمی هایم تشکر کنم، از اطمینانی که انها به من دارند . "

دیوید که با شبکه یوونتوس صحبت می کرد پس از تایید این مطلب افزود: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و تیم را یک بار دیگر شاداب و بانشاط می بینم، روحیه کنونی یووه به مانند سال های نخستی ست که به این تیم پیوستم. ما برای پیروزی عجله زیادی داریم.

از او در خصوص دست نوشته هایی که در دیدار با جوانان یووه که بر روی ان نوشته بود " ترزگه یگانه شاه " سوال کردند و او گفت: به پوشیدن این رنگ پیراهن افتخار می کنم، من یک بازیکن خارجی در یووه هستم اما توانستم بیشترین گل را با این عنوان برای یوونتوس به ثمر برسانم و از این بابت مغرورم. این تاریخ برای من بسیار ارزشمند است، بار دیگر تاکید می کنم اگر در یووه ماندم باید از هم تیمی هایم که به من اعتماد دارند تشکر کنم.، انها بودند که این تصمیم را گرفتند و من مطمئن هستم که رضایت بیشتری را در هواداران ایجاد خواهیم کرد. انان حامی تیم هستند و به انان اطمینان می دهم تیم بسیار قدرتمند است.

مهاجم گلزن و دوست داشتنی بانوی پیر تاکید می کند رضایت و لذت را بیش از این از یووه خواهید دید، خیلی زود پیروزی ها از راه می رسند، می توانیم قهرمان شویم و بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببریم.


بازی بعدی یوونتوس
یوونتوس - اینتر - میلان
جمعه 23 مرداد 1388
مکان : پسکارا

شبکه Canale 5 هاتبرد​

یوونتوس - اینتر - میلان
تیم کاپ به ارامی تبدیل به یک رقابت مهم تابستانی شد، رقابتی که سه تیم بزرگ سرزمین چکمه ای در دیدارهای 45 دقیقه ای به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان جام مشخص شود. علاقه مندان فوتبال ایتالیا انتظار دارند این سه تیم در فصل تابستان هیجان فوتبال را به انان هدیه دهند و یک نمایش به ظاهر دوستانه را برگزار نمایند. امسال این رقابت ها در تاریخ 14 اگوست 23 مرداد به میزبانی استادیوم ادریاتیکوی شهر پسکارا برگزار می شود، رقابتی که مسولین برگزار کننده در نظر دارند هزینه به دست امده از فروش بلیت را به زلزله زدگان شهر ابروتزو اهدا نمایند تا در امور خیریه نیز شرکت داشته باشند. تولد این رقابت ها به سال 2001 بازمی گردد، مسابقاتی که با قهرمانی میلان اغاز شد و یووه در جایگاه دوم ایستاد. در مجموع میلانی ها به سه عنوان قهرمانی و اینتر پنج قهرمانی را تجربه کرده اند. این در حالیست که بانوی پیر تاکنون نتوانسته جام قهرمانی را به خانه ببرد و در چهار دوره به مقام نایب قهرمانی دست یافته است. تابستان گذشته میلان جام را از ان خود کرد و یووه دوم و اینتر سوم شد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان تبریک میگم امشب یووه تورنمنت سه جانبه ی Trofeo Tim را برد:happy:

---------------------------------
پیروزی در ضربات پنالتی ( یوونتوس 7 - 6 اینتر )
13dc73d512.gif


در اولین دیدار تورنمنت سه جانبه ی Trofeo Tim تیم فوتبال یوونتوس موفق شد در ضربات پنالتی و در یک ماراتن جالب و دیدنی تیم اینتر را شکست دهد و منتظر دیدارهای بعدی باشد.

در اولین دیدار این جام دو تیم یووه و اینتر به مصاف هم رفتند که چیرو فرارا یوونتوس را با ترکیب بوفون -گریگرا - لگروتالیه - کاناوارو - مولینارو - حسن - ملو - پولسن - تیاگو - یاکوئنتا و امائوری را با سیستم 4 - 3 - 1 - 2 به میدان فرستاد. بازی در 20 دقیقه ی اول صحنه ی خاصی را شاهد نبود اما پس از او دو تیم حملات خود را اغاز کردند که این تیم اینتر بود که در دقیقه ی 26 موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

در حالی که بازی دقیقه ی 40 خود را سپری می کرد کوردوبا با خطای پنالتی بر روی یاکوئنتا از بازی اخراج شد و یووه صاحب ضربه ی پنالتی شد اما یاکوئنتا نتوانست دروازه ی سزار را باز کند اما این پایان کار نبود زیرا تیزهوشی امائوری باعث شد وی با توپ ربایی از دفاع اینتر دروازه ی این تیم را در دقیقه ی 44 باز کند و بازی در 45 دقیقه با همین نتیجه به پایان رسید.

در ضربات پنالتی حسن - امائوری - گریگرا - لگروتالیه - یاکوئنتا - ملو موفق شدند دروازه ی اینتر را باز کنند و تنها پولسن در به ثمر رساندن ضربه خود ناموفق عمل کرد و در طرف مقابل نیز بالوتلی - چیوو - موتا - ویه را ضربات خود را به گل تبدیل کردند و ساموئل - سانتون ضربات خود را از دست دادند تا یووه تیم برتر میدان لقب گیرد.

گفتنی است در دو دیدار اینده یوونتوس و اینتر به ترتیب مقابل میلان قرار خواهند گرفت


یوونتوس با اقتدار قهرمان شد ( یوونتوس 2 - 0 میلان )
7f3fa87aa1.jpg


تیم فوتبال یوونتوس در غیاب ستارگان خود موفق شد برای اولین جام جام قهرمانی رقابت های معتبر Trofeo TIM را به خود اختصاص دهد و اولین تورنمنت پیش فصل را از ان خود کند. در دیدار اول این رقابت ها تیم های یوونتوس - اینتر مقابل همدیگر قرار گرفتند که یووه موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ی 7 - 6 تیم مورینیو را شکست دهد. در دیدار دوم این مسابقات تیم های اینتر - میلان در مقابل یکدیگر صف ارایی کردند که در نهایت اینتر موفق شد با یک گل بازی را به سود خود به پایان برساند.

سرانجام در دیدار پایانی این تورنمنت تیم های یوونتوس - میلان در مقابل هم قرار گرفتند که یووه با ارائه ی یک بازی تهاجمی و دیدنی موفق شد تیم میلان را با دو گل شکست دهد و با اقتدار عنوان قهرمانی رقابت های Trofeo TIM را به خود اختصاص دهد. گفتنی است گل های یووه در این دیدار را امائوری - یاکوئنتا به ثمر رساندند.

در دیدار مقابل میلان بازیکنان یوونتوس بسیار هماهنگ و منظم تر از دیدار مقابل اینتر ظاهر شدند و در صحنه های متعددی دارای موقعیت گلزنی شدند که در دو صحنه موفق به گلزنی شدند.

یووه در دیدار مقابل میلان با ترکیب منینگر - کاسرس - لگروتالیه - کیه لینی - حسن - ملو - پولسن - مارونه - یاکوئنتا - یاگو - امائوری و یاکوئنتا به میدان رفت و همانطور که در ترکیب یووه مشاهده می کنید ستارگان یووه نظیر الکس دل پیرو - دیوید ترزگه - دیه گو و کامورانزی در این مسابقات غایب بودند و فرارا موفق شد اولین عنوان خود را با یووه به دست اورد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
شکستی دیگر در ضربات پنالتی
images1.jpg


تنها چهار روز از دیدار دو تیم می گذرد اما دو تیم با انگیزه های متفاوت به مصاف یکدیگر میروند تا در یک دیدار بزرگ دوستانه به استقبال فصل اتی سری A روند. سیاه و سفید پوشان بیانکونری برای شرکت در جام برلوسکونی به میلانو سفر کرده بودند و در شبی که در فصل تابستان ارزش زیادی دارد در جوزپه مه اتزا به مصاف قرمز و سیاه های ایتالیا رفتند.

ترکیب یووه مهره های قدیمی و تازه وارد را در کنار یکدیگر می دید. دیه گو اماده و زهردار نشان می داد، ملو می کوشد در ترکیب یووه جایی پیدا کند و به خوبی ظاهر شد و خط حمله ای که ترزگه و یاکوئنتا را به عنوان مهاجمین اصلی می دید. دو تیم بسیار هجومی ظاهر شدند و نمایش پرهیجانی را ارائه کردند. با اغاز بازی هر دو تیم روحیه تهاجمی خود را به یکدیگر نشان دادند. در 30 دقیقه نخست به خوبی شاهد کنترل بازی توسط شاگردان چیرو فرارا بودیم. بیانکونری در ارسال پاس و پاس کاری به ویژه پیش از رسیدن توپ به مهاجمین هماهنگ و خوب ظاهر شد. در گوشه های میدان مهره های یووه با سرعت و قدرت پیش می رفتند و بارها تیم را در شرایط گلزنی قرار دادند. در سوی دیگر میلان توسط هانتلار و پیرلو خطرناک ظاهر می شد اما حملات روسونری نسبت به بیانکونری کمتر بود، با این حال شوت پیرلو در دقیقه 18 تیر دروازه بوفون را به لرزه انداخت.

هنر دیه گو در دقیقه 28 به اوج خود رسید، در سمت چپ دروازه میلان این فانتزی باز برزیلی تصمیم گرفت با شوتی دروازه روسونری را هدف گیرد. شوتی قدرتمند روانه دروازه میلانی ها شد تا یک گل زیبا به نام دیه گو و یووه ثبت شود. هر چند که مهره میلانی در به ثمر رسیدن این گل نقش داشت.

پس از گل بانوی پیر بار دیگر شاهد حملات دو تیم بودیم. شاگردان فرارا در خط میانه و گوشه های زمین به خوبی پاس کاری می کردند. در ده دقیقه پایانی تیم لئوناردو بهتر از یووه ظاهر شد و فرصت های گلزنی بسیاری را از دست داد. بوفون در چند نوبت به خوبی واکنش نشان داد و دروازه را بسته نگاه داشت. به این ترتیب نیمه نخست با تک گل دیه گو به سود تیم شهر شمالی ایتالیا، یووه به پایان رسید.

45 دقیقه دوم با حساسیت بالایی اغاز شد. یووه دست به تغییر زد، امائوری جای یاکوئنتا را می گیرد اما میلان در همان دقایق نخست نشان داد که برای تساوی راهی میدان شده و ضربه ای که در دستان بوفون قرار می گیرد. یووه خیلی زود با حمله ای از سمت چپ میدان پاسخ میلان را می دهد، فرصتی که با تجربه نستا از دست رفت. در سوی دیگر میدان نیز هم تای یوونتوسی او، کاناوارو خوش درخشید. با این حال یووه در این نیمه نسبت به نیمه نخست با افت مواجه شده بود، میلانی ها هماهنگ تر و زهردار تر از یوونتوس ظاهر شدند و با تعویض هایی که انجام دادند توانستند سرانجام در دقیقه 22 نیمه دوم توسط پاتو به گل تساوی دست یابند.

با این گل یووه که پیروزی را از دست رفته می دید کمی بهتر از دقایق نخست این نیمه ظاهر شد اما دقت کافی را در ضربات نهایی نداشت. ترزگه در یک فرصت می توانست با دقت بیشتری گل دوم یووه را به ثمر برساند اما موفق نشد. دیه گو در ترکیب نیست و یک یار جوان به نام یاگو تجربه یک دیدار مهم را به دست می اورد. هر چند که قدرت بانوی پیر نسبت به 45 دقیقه نخست کاهش یافته بود اما نسبت به دقایق نخست نیمه دوم بهتر شده بود.

بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می شود و فشار میلانی ها بیشتر، در 90 دقیقه بازی ضربه رونالدینیو از بالای دروازه یووه گذشت و با این شوت وارد چهار دقیقه تلف شده بازی می شویم. در این زمان نیز گلی از خط دروازه ها نمی گذرد تا دو تیم راهی ضربات پنالتی شوند و سرنوشت قهرمانی جام برلوسکونی مشخص شود.

نخستین ضربه توسط یاگو از دست می رود. پیرلو در برابر بوفون پیروز می شود. ترزگه به خوبی ضربه دوم را وارد دروازه میلان می کند. رونالدینیو نیز ضربه را به مانند ترزگه راهی دروازه می کند و گل دوم میلان را به ثمر می رساند. ضربه سوم پنالتی یووه را ملو به خوبی می زند اما میلان همچنان از یوونتوس پیش است. پشت توپ شماره 22 میلان ایستاده و بر خلاف حرکت بوفون توپ را وارد دروازه می کند. مارکیزیو یک ضربه دیدنی را روانه دروازه میلان می کند و یک گل زیبا. اینزاگی نیز یک بار دیگر در این دیدار موفق می شود و این بار در ضربه پنالتی دروازه یووه را باز می کند. امائوری مسولیت سنگینی دارد، او باید دروازه حریف را باز کند تا بوفون در پنجمین ضربه پنالتی سرنوشت ساز شود. امائوری موفق می شود و این بار تیاگوی میلانی ها با ضربه ای که راهی دروازه بوفون می کند روسونری را به جام قهرمانی می رساند. به این ترتیب بانوی پیر در یک رقابت دوستانه که اهمیت زیادی در استانه اغاز رقابت های فصل داشت شکست می خورد، شکستی که برای دومین مرتبه در طول فصل تابستان در ضربات پنالتی روی داد تا نشان دهد جیجی بوفون و یووه در ضربات پنالتی دقت لازم را ندارند.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
توافق اولیه ی سران یووه - شالکه
rafinha.jpg


مدیران یووه صراحتا از بسته شدن بازار نقل و انتقالات باشگاه صحبت می کنند اما هر از گاهی شایعاتی به گوش می رسد، شاید یووه به یک مدافع نیاز داشته باشد. ایا وقت ان نرسیده تا برای زبینا و گریگرا یک جانشین مناسب که قدرت و توانایی بیشتری داشته باشند در ترکیب قرار گیرند.

از گوشه کنار خبر میرسد سران شالکه و یووه برای حضور مهره ای به نام رافینیا در حال مذاکره اند، شاید او بتواند پیراهن سیاه و سفید یووه را بر تن کند. فیلکس ماگات به او اعتقادی ندارد و با گذشت دو هفته از اغاز رقابت های المان می توان انتظار داشت با توافق مدیران این مهره یوونتوسی شود.


یووه مدعی قهرمانی ست
1250592942_diego1.jpg


همچنان به راحتی نمی تواند ایتالیایی صحبت کند، با زبانی که مخلوطی از ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی ست برابر دوربین ها حاضر می شود و ثابت می کند که ایده ای کاملا روشن و واضح داد، می خواهد با یوونتوس به تمام افتخارات دست یابد.

دیه گو که توانست در مدت حضور در دیدار گل دیدنی را وارد دروازه میلان نماید می گوید: "برای کسب اسکودتو یوونتوس همیشه جز مدعیان است، یووه یکی از برترین تیم هاست و شایسته قهرمانی. در هر حال تیم های دیگری نیز هستند با این وجود اینتر و میلان به هیچ وجه برای من جذاب نیستند. ما تنها باید به بازی خوب و مقتدرانه فکر کنیم."

مهاجم برزیلی که از خوشحال به نظر می رسید افزود: "میلان تیم بزرگ و خوبی ست، گل زدم و سعی کردم این گل برای پیروزی یووه باشد. هر چند که قهرمان نشدیم اما همه چیز خوب بود و با رضایت از این بازی خارج شدم."


کامورانزی یووه را همراهی خواهد کرد
camoranesi7.jpg


مهره ایتالیایی – ارژانتینی بانوی پیر جام برلوسکونی را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد اما این غیبت برای او نوید روزهای خوش را داشت. مائورو خوشحال است زیرا معاینات اخیر نشان داده او با استراحت و مراقبتی که داشته به امادگی دست یافته و می تواند یووه را در دیدار نخست فصل برابر کیه وو همراهی نماید.

به این ترتیب کامورانزی به تمرینات بازگشت تا در شرایطی که طی روزهای پیش از اغاز فصل دچار مشکلی نشود در ترکیب تیم حضور داشته باشد اما جورجه کیه لینی مدافعی که در جام برلوسکونی نیز شرکت نکرد برای بازگشت همچنان به استراحت بیشتری نیاز دارد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک میگم اولین بازی سری A رو با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
--------------------------------------

پیروزی در نخستین گام ( یووه 1 - 0 کیه وو )
juventuschievo.jpg


انتظارات به پایان رسید و المپیکو یک بار دیگر میزبان دیدارهای یوونتوس شد، دیداری از هفته نخست سری A در فصل جدید فوتبال که با پیش روی بودن جام جهانی حساسیت بالایی به خود خواهد گرفت. پس از مدت ها فضا و جو حاضر در استادیوم حس گذشته و شکوه یووتوس را نشان می داد. تیفوسی ها از تیم و بازیکنان راضی اند و برای تکرار حمایت خود یکپارچه راهی المپیکو شده بودند. پرچم های سیاه و سفید و دست نوشته های هواداران برای خوش امد گویی رسمی به دیه گو و تشکر و ابراز علاقه به سن چیرو مراسم نخست بازی را تحت شعاع قرار داده بود. تشویق ها و سر و صدای حاضرین پس از مدت ها با قدرت و هماهنگی بیشتری به گوش می رسد تا یوونتوس را اماده اغاز فصل نمایند.

سرانجام سوت گاوا داور بازی به صدا درامد، دیه گو در زمین بود و خبری از دل پیرو که همه هفته گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده بود نبود. امائوری و یاکوئنتا به عنوان زوج حمله در ترکیب قرار گرفته بودند و بازیکنانی نظیر پولسن،تیاگو، مارکیزیو، گریگرا، صالی امیجیچ، کاناوارو، کیه لینی نیز انان را برای پیروزی تیم یاری می دادند. بازی با ناهماهنگی ابتدای دیدارها شروع شد. به دقیقه هفت دیدار نزدیک می شدیم که با خطایی بر روی دیه گو صاحب یک ضربه ازاد از پشت محوطه جریمه شد و با ارسالی دقیق، یاکوئنتا با یک ضربه سر بسیار زیبا دروازه کیه وو را گشود تا بانوی پیر در همان دقایق نخست از حریف سرسخت خود پیش بیفتد. پس از گل بلافاصله زرد و ابی های کیه وو فرصت جبران گل را به دست اوردند و تا یک قدمی گل تساوی تنها یک دقیقه بعد از گل یووه پیش رفتند که در امر گلزنی موفق ظاهر نشدند. دقایق پرهیجان بازی در حال سپری بود و در دقیقه 11 بانوی پیر یک بار دیگر می توانست دروازه کیه وو را باز کند که توپ با فاصله بسیار اندکی از کنار دروازه گذشت. پس ازاین دقایق بازی کمی افت کرد تا در دقیقه 25 حرکت رو به جلوی یوونتوس می توانست گل دیگری را در برداشته باشد، این بار امائوری به خوبی یاکوئنتا را جلوی دروازه حریف دید و این گلزن بزرگ بار دیگر ضربه سر زیبایی را به توپ زد که در استانه ورود به دروازه توسط سنگربان کیه وو که با پا توپ را دفع شد تا همچنان بازی با تک گل یووه ادامه داشته باشد.

در ادامه بازی بار دیگر شرایط هجومی و دیدنی را به خود گرفت، سرعت بازی نسبت به انچکه فوتبال ایتالیا به ان مشهور شده بسیار بیشتر بود و حاضرین شاهد یک دیدار دیدنی بودند. امائوری و دیه گو بهتر از سایر مهره ها در بازی تهاجمی شرکت داشتند و در چند صحنه نیز کوشیدند تا برای بار دوم دروازه حریف را باز کنند. هر چند که در این نیمه گل دیگری از خط دروازه نگذشت اما فرصت های گلزنی خوبی ایجاد شد. کیه وو نیز بسیار کم خطر ظاهر نشود و هر از گاهی دروازه بوفون را تهدید می کرد که البته خطرات بسیار جدی ای نبود. نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود بانوی پیر به پایان می رسد.

45 دقیقه دوم با تغییری در ترکیب بانوی پیر اغاز شد، صالی امیجیچ که در اواخر نیمه نخست احساس ناراحتی می کرد جای خود را به یار جوان دچلیه داد. در نخستین حرکت، پینتزی بر روی دچلیه مرتکب خطا شد اما این ضربه برای یووه سودی نداشت. امائوری یک بار دیگر با همکاری برزیلی فانتزی حرکت رو به جلوی دیگری را ترتیب داد که ضربه از کنار دروازه گذشت.

دقایقی بعد فرارا به دومین تعویض خود فکر کرد، تیاگو نیز از زمین خارج شد مارونه جوان جای او را در ترکیب گرفت. البته تنها دو دقیقه از ورودش به زمین نگذشته بود که با کارت زرد داور جریمه شد. کیه وو کمی به خود امد و در چند حرکت خطرناک کار کرد اما مدافعین بانوی پیر همچنان راه را به خوبی بسته اند و کنترل خوبی بر بازی دارند. در دقیقه 77 لوسیو به خوبی پیش می رود اما ارسالش دقت لازم را ندارد و فرصت این تیم از دست می رود. به دقیقه پایانی دیدار می رسیم، زننده تک گل دیدار تا این لحظه یک ضربه ایستگاهی را به دست می اورد و هر چند که ضربه در نقطه ای نیست که بتوان مستقیم به توپ ضربه زد، با این حال فرصت از دست می رود. کیه وو به دنبال تساوی کشاندن بازی ست، تغییر در ترکیب این تیم، پینتزی که بسیار درخشان ظاهر شد جای خود را به اریائل دپائولا می دهد. 5 دقیقه باقی مانده و باید تلاش کرد تا پیروزی در نخستین دیدار در شرایطی که رقبا دیدارهای خود را برگزار کرده اند به دست امده دفاع کرد.

فرارا به این نکته می اندیشد بنابر این دست به تعویض می زند تا بازیکن تازه نفسی در این دقایق راه حملات کیه وو را مسدود کند، کامورانزی را می بینیم که در گوشه زمین منتظر جانشینی دیه گوست، بلافاصله یاکوئنتا یوونتوس را در یک فرصت گلزنی دیگر قرار می دهد. اما گلی به ثمر نمی رسد، به دقیقه 90 بازی می رسیم، همه چیز مهیا جشن پیروزی در نخستین دیدار فصل است.

سوت پایان بازی و برتری یک بر صفر شاگردان چیرو فرارا که می تواند راه را برای پیروزی هفته های اتی هموارتر نمود. هر چند که چهره بیانکونری بسیار مقتدر نبود اما هماهنگی و حفظ توپ در کنار کنترل بازی خوب این گروه نشان از حس برتری جویی انان و بهتر شدن بیانکونری در هفته های اتی دارد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
برای همیشه خداحافظ پاول
nedved4.jpg


هرگز به مستطیل سبز باز نخواهد گشت، قصد بازگشت ندارد و بر تصمیم روزهای پایانی فصل گذشته تاکید دارد. پاول ندود هافبک و بازیکن دوست داشتنی بانوی پیر که پس از خداحافظی در فصل گذشته بارها شایعاتی در خصوص بازگشتش به میادین را شنیدیم امروز در اعلامی تصمیم قطعی خود را برای خداحافظی از فوتبال را بیان کرد.

برنده توپ طلا در سال 2003 در سایت شخصی خود این مطلب را تایید کرد و نوشت: تصمیم گرفتم که هیچ پیشنهادی را نپذیرم و بر تصمیم خودم پافشاری کنم. به این ترتیب دوران بازیگری او با وجود پیشنهاداتی از امریکا، امارات و ایتالیا با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس به پایان رسید.

هافبک چک تبار در خصوص اینده اش نیز اظهار داشت: دوست دارم در کنار خانواده ام باشم و زمانم را با همسر و فرزندانم بگذرانم. این در حالی ست که او یکشنبه اینده 37 سالگی خود را جشن خواهد گرفت.


دیه گو محبوب هواداران
diego2.jpg


طی روزها و زمان بسیار اندکی تبدیل به بت و سمبلی برای تیفوسی ها شد. علاقه و توجه هواداران به او بسیار زیاد است و همین مسئله موجب میشود تا این برزیلی متوجه مسولیت سنگینش در یووه شود.

" احساس کردن این هیجانات و احساساتی که نسبت به من می شود تنها انگیزه مرا برای فعالیت بیشتر و تلاش سخت تر بیشتر می کند. "

قهرمان برزیلی با بیان این مطلب می گوید از اینکه با کلودیو اینجا هستم خوشحالم، انتظار چنین فوتبالی را نداشتم، تصور می کردم مبارزه فیزیکی بیشتری باشد اما شباهت فوتبال ایتالیا با المان زیاد است و از همه مهمتر اینکه من در پست و نقش خودم بازی می کنم، پستی که به ان عادت دارم.

او نیز از نخستین حضورش راضی ست و خود را اماده سفر به رم می کند، البته برابر رم نخستین ازمون نخواهد بود ما پیش از این کیه وو را پیش روی داشتیم زیرا یک تیم منظم و خوب بود، ما خود را اماده سفر می کنیم و مطمئنا اماده خواهیم بود.


فردا روز سرنوشت
grosso1.jpg


از امروز هر روزی که پیش روست می تواند فرصتی مناسب برای ارائه پیشنهاد برای جذب گروسو تلقی شود. اما به نظر می رسد که لحظه مهم تصمیم گیری فرا رسیده و مدافع اتزوری تصمیم خود را گرفته، بنابر این امروز روز کلیدی و سرنوشت سازی ست.

برنامه و هدفی در ذهن دارد در کنار مدیر فرانسوی و نماینده یوونتوس نشسته، نماینده ای که تاکید دارد چیرو فرارا به یک مدافع تا پایان هفته در ترکیب تیمش فکر می کند و فابیو گروسو مهره ای ست که توجهات را جلب کرده است. بنابر این مهره ای که قهرمانی با ایتالیا را تجربه کرده تصمیم گرفته تا سرانجام نظر واقعی خود را بیان می کند.

مطمئا از بودن در این شرایط خوشحالم زیرا تنها یوونتوس را برای ادامه دوران بازیگری ام می خواهم، این در برابر شایعاتی ست که این روزها از پیوستنم به زنیت گفته می شود، من اماده سفر به تورینو هستم.

بی تردید این اظهار نظر راه را برای حضور این مهره در ترکیب بانوی پیر هموارتر می کند اما مدیران لیون همچنان بر نظرات و مواضع نخست خود پافشاری دارند. سکو یک میلیون یورو پیشنهاد داده و فرانسوی ها خواهان دو میلیون یورو هستند.

با این حال زمانی که نام او را در لیست اروپایی لیون برابر اندرلخت نمی بینیم می توانیم به پیوستن فابیو امیدوارتر شویم. به هر حال این حق قانونی باشگاه لیون فرانسه ست که برای فروش بازیکنش بر سر میز مذاکره بنشیند و تصمیم بگیرد.

منابع خبری معتقدند مذاکرات ابتدایی میان سکو و سران لیون مثبت بوده و فردا در مونتکارلو ملاقات نهایی برای اخذ تصمیم نهایی در این باره میان طرفین انجام خواهد شد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran

رم - یوونتوس
یک‌شنبه 8 شهريور 1388 ساعت 20:30
مکان : ورزشگاه المپیکو رم​



پیروزی خواسته ای که در رم تکرار می شود
ferrara4.jpg


نخستین دیدار خارج از خانه در رقابتی سخت خیلی زود از راه رسید، یوونتوس به همراه فرارا خودش را اماده مبارزه برابر جالوروسی در دومین هفته سری A می کند. دیداری که ارزش و اهمیت زیادی پس از دربی شهر میلانو خواهد داشت. چیرو فرارا در کنفرانس خبری پیش از دیدار یکشنبه شب مقابل رم حاضر شد و یک بار دیگر بر پیروزی در دیداری دیگر تاکید کرد.

رم تیمی قدرتمند است که پیش روی ماست، شاید شرایط و موقعیت انان نیز هماهند ما باشد. من مطمئن هستم که پس از چهار و یا پنج هفته دیگر از سوی کلیه تیم های چنین نمایش بزرگی خواهیم دید، رقابتی که برای نخستین مرتبه قدرت را در چهره کلیه تیم های حاضر می بینیم.

دیدار برابر رم مطمئنا یک بازی زیبا و جذاب است، دیداری که در یک استادیوم مهم برگزار می شود و تیمی که اماده هر رقابتی ست و نباید فریب دیدار نخست انان را خورد. تیمی که شاید گل های زیادی را دریافت کرده باشد اما در مقابل گل های زیادی نیز به ثمر رسانده. ما احترام خاصی برای این تیم قائلیم. اسپالتی و رم یک حریف تاریخی و قدیمی اند و همواره این بازی در سال های اخیر متحمل زیبایی، فشار و جذابیت زیادی بوده است.

یقینا در دومین هفته نمی توانیم با تمام قدرت و چهره واقعی به میدان رویم و زمانی که زمان مسابقات اعلام شد همین مسئله را گفتم که این گونه جدول رقابت ها نمی تواند اسان باشد. یک بازی مهم و برابر تیمی بزرگ است و نمایش ایده ال و پیروزی ارزش زیادی برای ما خواهد داشت. البته برای جدول رده بندی اهمیت زیادی در این شرایط ندارد با این حال در دراز مدت ارزش خود را نشان خواهد داد.

اما شاید رقابت رم و یووه، مصاف توتی و دل پیرو نیز باشد. دو ستاره ای که به نظر میرسد دو پرچم دار بزرگ فوتبال ایتالیا هستند. فرارا معتقد است: توتی و دل پیرو دو سمبل بزرگ و مهم فوتبال ایتالیاند که اینگونه الگو شدن چهره ای زیبایی را به این قهرمان می دهد. این دو سفیر و نماینده کلیه بازیکنانی هستند که پیراهن های یووه و رم را بر تن می کنند. این یک پیام مثبت برای جوانان نیز محسوب می شود .

اما شرایط یوونتوس، مربی بیانکونری تاکید کرد که یووه از پیشرفت خوبی برخوردار شده و طی هفته گذشته بر ضعف های نخستین هفته دقت شده و این بار خستگی ای که در دیدار برابر کیه وو در 45 دقیقه دوم دیده شد احساس نخواهد شد. هفته پیش بازیکنانی که در طول تابستان کمتر بازی کرده بودند راهی میدان شدند اما این هفته اکثر بازیکنان خود را در اختیار دارم. تیاگو طی 15 روز گذشته تمرینات اندکی را پشت سر گذاشت این در حالی بود که من به او نیاز داشتم و حالا بر رفع اسیب دیدگی اش می تواند به ترکیب بازگردد.

به هر حال صالی امیجیچ، زیبینا و سیسوکو را در ترکیب یووه نخواهیم دید. این مهره ها همچنان غایب یووه به شمار می روند. اما ملو، کاسرس و دل پیرو به ترکیب بازگشته اند. ملو به ما پیوست و از این دیدار می تواند در میادین حاضر شود. از زمانی که به تیم امده تمرینات خوبی را انجام داده و می کوشیم پست و شرایط او را در ترکیب ببینیم. خستگی در او دیده نمی شود، به فضا و شرایط یووه اشنا شده و خیلی زود در گروه جای گرفت.

فرارا از داشتن چهار مهاجم بزرگ و نامی یاد کرد و گفت: می دانیم که چهار مهاجم بزرگ و برجسته در اختیار یوونتوس است، برای هر دیدار باید انتخابی داشته باشم اما در حال حاضر تصمیم نهایی را نگرفته ام. البته ملی پوشان هفته ارامی را پشت سر نخواهند گذاشت و همه انان می دانند که باید از امادگی بیشتری برخوردار باشند زیرا در کنار بازی های باشگاهی ، رقابت های ملی نیز وجود دارند.

در ترکیب یوونتوس بازیکنانی را مشاهده می کنیم که شاید در دوراهی قرار دارند و حضورشان در ترکیب محتمل به نظر نمی رسد اما فرارا این مسئله را این طور مطرح می کند. امروز با بازیکنانی که در دوراهی زندگی می کنند و کمی مردد شده اند صحبت کردم، به انان گفتم که به کلیه انان نیاز دارم. پس از یک دوره توقف انان نمی توانند انچکه نیاز است را نمایش دهند و حضوری مقتدر داشته باشند . رقابت ها سخت و طولانی به پیش خواهند رفت و یوونتوس برای نمایش قدرت و خواسته پیروزی خود به همه بازیکنانش نیاز دارد. مطمئنا پس از گذشت چند دیدار نیاز به تجدید قوا و نیروست و فرارا تاکید می کند برای من کلیه بازیکنان در یک سطح قرار دارند و من به تجربه و حضور انان نیاز دارم.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر رم
بوفون – کاسرس – کیه لینی – ملو – کاناوارو – مارکیزیو – یاکوئنتا – دل پیرو – امائوری – کیمنتی – منینگر – کامورانزی – ترزگه – پولسن – مولینارو – جووینکو – گریگرا – دیه گو – دچلیه – تیاگو و لگروتالیه


درخشش ملو و دیه گو در تمرینات
melo1.jpg


از فکر و حال و هوای لیگ قهرمانان خارج می شویم، به رقابت های قهرمانی باشگاهی بر می گردیم تا اماده یک دیدار مهم دیگر این بار برابر حریفی مطرح و بزرگ به نام رم شویم. در تمرینات امروز شاهد لحظاتی ارزشمند برای دو برزیلی بیانکونری، دو تازه واردی که بی صبرانه انتظار درخشش با پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر را می کشند بودیم.

در تمرینات این دو در کنار یکدیگر نمایش خوبی ارائه کردند تا مربیان از هنر بازیکنانش در برابر رم مطمئن تر شوند. دیه گو و ملو توانستند در یک دیدار تمرینی گلزنی نمایند و خود را نمایش المپیکوی رم کنند. در این میان صالی امیجیچ به همراه زبینا تمریناتی را در سالن و به طور اختصاصی برگزار کردند.

گفتنی ست که کادر فنی بیانکونری از غیبت سیسوکو و زبینا در دیدار دوم فصل خود مطمئن شدند، به این ترتیب در دیدار یکشنبه شب نیز زبینا را در ترکیب نخواهیم دید.


منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
طوفان برزیلی یووه ( رم یک - یووه سه )
romajuve2.jpg


المپیکوی رم میزبان دومین رقابت مهم هفته دوم سری A است، هیجان به اوج خود نزدیک می شود. نگاه ها معطوف بازیکنانی ست که از تونل ویژه راهی زمین می شوند، بازیکنان برابر یکدیگر می ایستند تا دیدار جذابی را برگزار نمایند. در میان حیرت برخی تیفوسی های یووه در ترکیب یووه خبری از ترزگه و دل پیرو نیست، کامورانزی نیز غایب است. فرارا این ترکیب را برای تیمش برگزیده، بوفون – گریگرا – کاناوارو – کیه لینی – دچلیه – تیاگو – ملو – مارکیزیو – دیه گو – امائوری – یاکوئنتا . اما در ترکیب جالوروسی فرانچسکو توتی را می بینیم که انگیزه بالایی برای کسب پیروزی مقابل یووه دارد.

بازی با هیجان و تشویق حاضرین و حمله میزبان اغاز شد، توتی از همان ابتدا قدرت خود را به رقیب بزرگ خود نشان داد اما او در افساید قرار داشت. دیه گو خیلی زود پاسخ کاپیتان توتی را داد و چهره هجومی بانوی پیر را به رخ جالوروسی کشید. پس از این حرکت بازی چهره واقعی خود را گرفت هر چند که در دقایق ابتدایی میزبان بهتر و خطرناک تر از یووه ظاهر شده بود. پس از گذشت دقایقی بانوی پیر توانست اهسته اهسته کنترل بهتری بر میدان داشته باشد و در این میان دیه گو نقش بسیار موثری ایفا می کرد. نمایش مثبت یار برزیلی ادامه داشت تا سرانجام در دقیقه 25 یک حرکت رو به جلو از دیه گو گل زیبایی ای را به همراه داشت. او از میانه های میدان پا به توپ پیش رفت و از سمت راست دروازه به خوبی در حالی که زاویه کمی بسته شده بود دروازه رم را گشود تا بانوی پیر از حریف مطرح خود پیش بیافتد.

حالا مهمان از حریف خوش نام خود پیش است و باید منتظر حملات میزبان باشیم. رمی ها پس از دقایقی بهتر از یووه ظاهر شدند تا اینکه در دقیقه 36 با غافلگیری عجیب مدافعین و یاران یووه، دروسی با یک شوت دقیق و بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه بوفون را گشود و بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل رم ها یک بار دیگر بهتر از حریف کار کردند اما یووه همچنان با دیه گو به حمله فکر می کرد و در دقیقه 42 با بداقبالی ضربه زیبای امائوری به تیر دروازه برخورد کرد تا یوونتوس به گل دوم دست نیابد. در اخرین دقایق بازی و در حالی که منتظر شنیدن سوت پایانی بازی بودیم یک بار دیگر در خط دفاع شاهد اشتباهی بودیم، توپ به خوبی به توتی رسید و او در حالیکه تنها بوفون را پیش روی داشت با واکنش بی نظیر سنگربان بانوی پیر مواجه و توپ دور شد. به این ترتیب 45 دقیقه نخست با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید و دو تیم راهی رختکن شدند.

نیمه دوم بدون تغییر در ترکیب دو تیم شروع می شود. تیفوسی های یووه منتظرند تا نمایش بهتری از ستاره های محبوب شان ببینند. این 45 دقیقه فرصت مناسبی ست تا سیاه و سفید پوشا قدرت خود را به قرمز و زردهای ایتالیا ثابت کنند. دقایق نخست این نیمه هیجان زیادی نداشت. مصدومیت مارکیزیو توقفی به بازی داد تا دوربین های ورزشگاه فرصتی داشته باشند چهره نیمکت نشین دو تیم که در حال گرم کردن بودن را نشان دهند، شاید تیفوسی های بیانکونری بی صبرانه منتظر حضور دل پیرو در ترکیب بودند اما تا پیش از نخستین تعویض بار دیگز بازی حرکت خوبی به خود گرفت.

در دقیقه 54 یک بار دیگر بداقبالی امائوری موجب شد تا ضربه امائوری با واکنش سنگربان رم روبرو شود و حاصل ان تنها یک ضربه کرنر بود. چند دقیقه بعد یاکوئنتا از گوشه زمین به زیبایی پیش رفت اما مدافع رم با ضربه ای توپ را راهی کرنر کرد. یووه نیاز به تغییر داشت و فرارا سرانجام چنین تصمیمی گرفت.

در حالیکه 28 دقیقه به پایان بازی زمان باقی بود، مارکیزیو مصدوم جای خود را به کامورانزی داد تا یک چهره باتجربه به ترکیب یووه افزوده شود. در ادامه سرجیو یک بار دیگر واکنش مناسبی از خود نشان داد تا یک بار دیگر فرصتی را از امائوری بگیرد. ضربه سر این مهاجم توسط سرجیو دفع شد. یووه دقایقی بود که بهتر از رم بازی می کرد و این نمایش خوب ادامه پیدا کرد تا دقیقه 66 که یکبار دیگر مهاجم فانتزی باز برزیلی به زیبایی مدافع رم را فریب داد و در ادامه سنگربان جالوروسی بود که مغلوب حرکات پا به توپ زیبای وی شد و دومین گل بانوی پیر در المپیکوی رم به ثمر رسید.

هیجان یکبار دیگر با شادی تیفوسی های سیاه و سفید به همراه گلزن دیدار بازی را تحت تاثیر قرار داده بود، رم بلافاصله خود را به گل دوم نزدیک کرد اما موفق نشد. بازی سرعت و هیجان خوبی به خود گرفته بود. فرارا یکبار دیگر دست به تعویض زد، این بار لگروتالیه جای دچلیه را در ترکیب می گیرد. تا این لحظه همچنان دل پیرو و ترزگه در ترکیب جایی ندارند و چهره مضطرب مهاجم فرانسوی نشان میدهد که بی صبرانه انتظار حضور در ترکیب را می کشد.
اما این انتظار حداقل تا اغاز دیدار سوم یووه ادامه خواهد داشت زیرا در دقیقه 85 بازی پولسن جای دیه گوی گلزن را می گیرد. یووه همچنان از حریف پیش است اما حملات رم بسیار قدرتمند تر ادامه دارد و بوفون مسولیت سختی را برای بسته نگاه داشتن دروازه به عهده دارد. در دقیقه 90 یک ضربه ایستگاهی برای جالروسی به دست می اید اما خطری نیست. وارد زمان های اضافی بازی می شویم، حملات دو تیم ادامه دارد هر چند که رمی ها تلاش بیشتری می کنند. هیجان و اضطراب نزد هر دو تیم به اوج رسیده، تیمی دفاع می کند و تیمی حمله و هواداران که بی صبرانه دقایق پایانی را دنبال می کنند.

در این لحظات و در حالیکه منتظر پایان بازی بودیم، فیلیپه ملو با حرکتی بسیار زیبا از میانه میدان پیش رفت و با ضربه ای دروازه رم را برای سومین مرتبه باز کرد تا المپیکوی رم شاهد برتری پرگل سه بر یک بیانکونری و جشن پیروزی تیفوسی های سیاه و سفید در میان سکوت جالوروسی باشد.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 5/6 – گریگرا 6 – کاناوارو 5/6 – کیه لینی 7 – دچیله 5/5 – تیاگو 6 – مارکیزیو 6 ( کامورانزی 6 ) – ملو 7 – دیه گو 8 – امائوری 7 – یاکوئنتا 5/6 – فرارا 7


یووه از اینتر و میلان قدرتمند تر است
romajuve3.jpg


قهرمان دومین بازی یووه، گلزن دو گل دیدار و مهره ای که اهسته اهسته در قلب تیفوسی های یووه جا خوش می کند. دیه گو خوشحال و سرخوش است و برابر دوربین های اسکای پس از برتری سه بر یک برابر رم با چهره ای شاد می گوید: هدف ما پیروزی در دیدار امروز بود. یک هدف بزرگ برای ما محسوب می شد. فکر می کردم دشوار باشد البته همین طور هم بود. البته فکر می کردم که با کیفیت بالایی بازی کنیم و بتوانیم پیروز شویم همان طور که شدیم.

او از نمایش خود نیز راضی ست و ادامه میدهد: برای ما ارزشمند و مهم است که توانستم مربیان و هواداران را جلب کنم، سه امتیاز حساسی را به دست اوردیم.

دیه گو در خصوص این سوال که چگونه با فضای یووه و بیانکونری اشنا و هماهنگ شدید گفت: از اینکه شایسته این مسئله هستم خوشحالم، چیرو و تیفوسی ها و هم تیمی هایم به من کمک زیادی کردند. در حال حاضر همه در کنار یکدیگر با جدیت به فکر رسیدن به اهداف مان هستیم و اینطور همه چیز اسان تر می شود.

کیفیت تیمی یووه نیز به نظر می رسد دسترنج فرارا باشد و مهره برزیلی در این باره نیز می گوید: همکاران بزرگی که در یووه برای موفقیت تیم تلاش می کنند در کنار فرارا که روش مناسبی برای یووه انتخاب کرده در این راه موثر اند. یووه از پیش جلوتر ازاینتر و میلان قرار دارد.


نباید مغرور و غافلگیر شویم
romajuve4.jpg


در پوست خود نمی گنجد، باید هم چنین احساسی داشته باشد، در دومین دیداری که بانوی پیر را در این فصل هدایت می کند برابر یک حریف بزرگ نتیجه ای مهم و پیروزی ارزشمند کسب کرده، برتری سه بر یک برابر رم و نمایش خیره کننده از یار تازه وارد، دیه گو.

" این نمایش و این بازی، دیدارهای ما برابر میلان و کیه وو را از یادها پاک کرد. تکنیک بسیار قدرتی همراه با فیزیک بدنی بالا و هنر و خلاقیت مهره ها که از خط دفاع تا خط حمله به خوبی دیده میشود. نیاز به همکاری کلیه بازیکنان داریم در عین حال دیه گو فوق العاده زیبا و عالی کار کرد. "

اما مسئله مهم دیگری که شدیدا سوالات را به سمت خود می کشاند، غیبت دل پیرو بود، خبرنگاران از این انتخاب سوال کردند و فرارا گفت: مطمئنا زمانی که بازیکنی در ترکیب قرار نمی گیرد خوشحال نخواهد بود، الساندرو را درک می کنم امروز این انتخاب را کردم ، باید بدون توجه به قلب و پیام های قلبی انتخاب کنم. مطمئا باشید که تجربه او کارساز خواهد بود.

مربی بانوی پیر تاکید دارد که این برتری اسان به دست نیامد، رم در خانه یک تیم بسیار خطرناک بود که هرگز احساس ضعف نکرد. به یک پیروزی ارزشمند دست یافتیم و با سربلندی به خانه برمی گردیم.

اما تعویض مارکیزیو و کامورانزی، کامو به دلیل کیفیت و تکنیک بالایی که دارد راهی میدان شد و نتیجه مثبتی نیز در روند بازی گذاشت. شدیدا به دنبال پیروزی بود دقایق زیادی را بازی نکرده بود و باید اهسته اهسته به ترکیب باز می گشت. مصدومیت مچ پای او بسیار طولانی شد و او را شدیدا ازار داد.

وی از تیاگو نیز راضی ست، او بازی کرد زیرا به خوبی تمرین می کند و انچکه از او می خواهیم را در زمین پیاده می کند. مانورهای او قابل قبول و خوب است و پولسن او نیز بازیکن هوشیاری ست، باید یک خط جلوی دفاع بازی کند تا مفید ظاهر شود.

از او در خصوص شرایط کنونی بانوی پیر پرسیدند و مربی جوان گفت: دوست دارم که هم اکنون رقابت ها به اتمام برسد اما شش امتیاز بسیار اندک است، شش امتیاز کافی نیست، خوشحالم تنها برای یک پیروزی که به دست امده، برای ادامه موفقیت ها نیاز به همه بازیکنان و یک تیم قدرتمند دارم. راه و رقابت طولانی ست و گام های مستحکم می طلبد. دوره ای سخت در پیش است باید پیش برویم با قدرت پیش برویم. یک هفته دیگر به رم باز می گردیم تا برابر لاتزیو به میدان رویم. دربی را تماشا کردیم و دیدیم که چگونه سرنوشت از یک هفته به هفته دیگر تغییر کرد پس نباید غافلگیر و مغرور شویم.

منبع:یووه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
برد فوق العاده مهم و خوبی بود . تبریک میگم خدمت همه یوونتوسی های عزیز .
جواد جان از شما هم بابت پوشش خبرهای مرتبط با یووه سپاسگزارم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام خدمت دوستان
برد فوق العاده مهم و خوبی بود . تبریک میگم خدمت همه یوونتوسی های عزیز .
جواد جان از شما هم بابت پوشش خبرهای مرتبط با یووه سپاسگزارم.

سلام ساسان جان

بازی خیلی خوبی بود و معلوم شد خرید های یووه واقعا حرف نداشته امیدوارم تا آخر فصل یووه این روند رو حفظ کنه و با اقتدار اول بشه:happy:
خواهش میکنم:blush:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یه خبر خوب یووه فابیو گروسو رو خرید تا دفاع تیمش رو تقویت کنه
happysmiley.gif



فابیو گروسو رسما به یوونتوس پیوست
grosso2.jpg


سرانجام دو باشگاه یوونتوس ایتالیا و لیون فرانسه بر سر انتقال فابیو گروسو مدافع ملی پوش ایتالیا به توافق رسیدند و این بازیکن 31 ساله با مبلغ 3 میلیون یورو به صورت رسمی به یوونتوس پیوست.

فابيو گروسو يک انتخاب حرفه براي اخرين روز نقل و انتقالات يووه به شمار مي رود، او که سابقه قهرماني در جام جهاني را دارد از حضورش در يووه و بازي در کنار دوستان بي شمارش در اين تيم ابراز خوشحالي مي کند و مي گويد:

"پوشيدن پيراهن سياه و سفيد تنها خواسته من در اين زمان بود ، دوران خوبي را با ليون پشت سر گذاشتم اما يقينا مي توانم همراه يوونتوس بهترين نتايج و لحظات را رقم بزنم. اينجا دوستان زيادي دارم و براي من افتخار بزرگي ست که در کنار بوفون، دل پيرو و کاناوارو بازي کنم.

پس از فابيو، بلان مدير اجرايي بيانکونري در خصوص اين خريد گفت: "او مهره اي باتجربه است که سابقه حضور بين المللي دارد و همراه تيم ملي ايتاليا نيز قهرماني بزرگي را تجربه کرده است.مطمئنا چنين تجربياتي مي تواند براي يک تيم باشگاهي مفيد باشد.گروسو مي تواند يکي از مهره قدرتمند يووه در اين فصل باشد و خوشحاليم که فرارا مهره اي که در نظر داشت را به دست اورد.پيوستن يک مدافع ملي پوش مي تواند به او کمک زيادي کند.با اين نفرات بايد بگويم که در شرايط بهتري هستيم و به دنبال اهداف مثبت و بزرگمان هستيم

گفتنی ست در با پیوستن مهره ملی پوش شاهد فروش اریائودو مدافع جوان سیاه و سفیدپوشان به کالیاری هستیم.


بررسی مهره های بیانکونری
romajuve5.jpg


یک یکشنبه دیدنی و پرشور دیگر برای فوتبال ایتالیا سپری شد، یکشنبه ای که نسبت به هر یکشنبه دیگر در سال های گذشته زیباتر و جذاب تر بود. این روزها فوتبال ایتالیا با وجود رفتن بازیکنانی نظیر کاکا و زلاتان بهتر و دیدنی تر دنبال می شود. فوتبال سرزمین چکمه ای سرعت بالایی به خود گرفته و نمایش هجومی تیم ها در برابر نمایش تدافعی انان تغییر چشمگیری داشته، شب گذشته بانوی پیر در المپیکوی رم به خوبی برابر حریف بزرگ خود ظاهر شد و با به ثمر رساندن سه گل پیروزی ارزشمندی به دست اورد تا با سه امتیاز راهی خانه شود. دیه گو بهترین مهره های تیمش بود و قهرمان این دیدار شد.

رم در مقایسه با یووه
یک مرتبه دیگر اسپالتی برابر یووه به میدان امد، یک تیرگی دیگر برای رم ثبت شد. در 18 بازی اخیر 15 شکست برای جالوروسی رقم خورده و اسپالتی در تعداد زیادی از انان حضور داشته، به نظر می رسد این مربی به رنگ سیاه و سفید حساس شده و در برابر این رقیب توان مقابله ندارد. رم امتیاز 4 را می گیرد و یووه در نقطه مقابل این تیم امتیاز 7 را به خود اختصاص می دهد.

دیه گو
یک بار دیگر دیه گو، یک بازی دیگر را در سری A تجربه کرد و نتیجه ای مثبت به دست اورد. پس از شروع عالی در دیدار هفته گذشته مقابل کیه وو در المپیکو نیز خیلی خوب ظاهر شد و توانست قهرمان دیدار شود. دو گل از مهاجمی که تنها دومین بازی در ایتالیا را پشت سر می گذارد و سه گل به ثمر میرساند. کاکا از ایتالیا رفت اما یک برزیلی دیگر چنان جای او را گرفت که غیبت او به چشم نمی اید. امتیاز بازیکن فانتزی بازی بیانکونری در این دیدار بی شک 8 خواهد بود.

فرارا و سری A
این حقیقت دارد که تعداد دیدارهایی که مربیگری کرده اندک است، تنها 4 دیدار که دو رقابت ان به فصل گذشته باز میگردد اما هر چهار دیدار را با پیروزی به پایان برده، می دانیم شکست نیز در انتظار او خواهد بود اما تا اینجای کار درخشیده. او مستر چیرو ست، همان بازیکنی که از ناپولی تا یووه به شکست فکر نمی کرد و حالا در دوران مربیگری نیز چنین طرز تفکری دارد. او دیگر مربی جوانی ست که اغاز درخشان داشت. او روباه قدیمی ست که هنر و زیرکی مربیگری را اموخته و حالا ما برای او امتیاز 9 را کنار می گذاریم تا در ادامه شاهد هنرنمایی او باشیم.

بوفون برابر توتی
باید حقیقت را بگویم، زمانی که دیدیم بوفون چنین گلی را از دروسی دریافت کرد برای حضور او درون دروازه تیم ملی دچار شک و تردید شدیم اما خوشبختانه تنها چند دقیقه بعد یک مانور فوق العاده از توتی موجب شد تا پیش روی جیجی حاضر شود و با فریبی سعی در شکست بوفون داشت که واکنش استثنایی از سنگربان بیانکونری همه ما را از درون دروازه تیم ملی مطمئن ساخت. او در هر واکنشی می تواند اموزشی به دیگر دروازه بانان بدهد. در اخرین دقیقه نیمه نخست توتی ضربه ای به توپ زد که از به ثمر رسیدن گل مطمئن بود اما یک قهرمان قدیمی بازگشتی پرفروغ داشت تا همچنان شایسته ترین سنگربان باشد. برای او نیز امتیاز 8 را کنار می گذاریم.


استراحت دو روزه بیانکونری
team1.jpg


پس از برتری ارزشمند و بزرگی که در دیدار یکشنبه شب برابر رم به دست امد چیرو شاگردانش را به یک استراحت دو روزه فرستاد تا مهره ها از عصر روز چهارشنبه بار دیگر تمرینات خود را اغاز نمایند.

البته این تعطیلات به این دلیل به بازیکنان داده شد که تیم ملی ایتالیا دو دیدار برابر گرجستان و بلغارستان برگزار خواهد کرد و یووه نیز در تیم ملی نمایندگان زیادی دارد. دیداری که شنبه اینده انجام می شود و چهارشنبه شب اینده نیز ورزشگاه المپیکوی تورینو میزبان دیدار ملی و اتزوری های ایتالیا که در میان شان بوفون، کاناوارو، کیه لینی ، لگروتالیه، کامورانزی، مارکیزیو و یاکوئنتا را می بیند خواهد بود.

گفتنی ست در کنار مهره های ایتالیایی، بازیکنانی نظیر ملو، گریگرا و کاسرس نیز در ترکیب یووه حضور دارند که برای تیم ملی کشورشان به میدان خواهند رفت.

گریگرا با تیم ملی چک به مصاف اسلوواکی و سن ماریو، کاسرس همراه اروگوئه به دیدار پرو و کلومبیا و ملو نیز با پیراهن طلایی برزیلی به دیدار ارژانتین و شیلی خواهند رفت.

منبع:یووه
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
سلام خدمت تمام دوستان عزیز بیانکونری :D

تبریک اول به خاطر شروع موفق فصل

تبریک دوم به خاطر شکست سنگین تیم رم

تبریک سوم به خاطر گلزنی دیگو و ملو دوست داشتنی و پیشرفت بسیار خوبشون

تبریک چهارم به خاطر خرید یک دفاع بسیار خوب به نام گروسو

مدت فصل نقل و انتقالات تمام شد و باید بگم یوونتوس بسیار خوب عمل کرد و اگر پولسن و مولینارو و زبینا رو هم میفروختن به جرات میشد گفت که حتی بهترین فصل نقل و انتقالات رو در این چند سال اخیر داشتیم

به امید موفقیتهای همیشگی و قهرمانی یوونتوس بزرگ در تمامی جامها

زنده باد یوونتوس و هوادار دوست داشتنی یووه

موفق باشید
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
با تشکر از همه دوستان به خاطر خبررسانی و عرض تبریکات و ...

و پیش به سوی قهرمانی
 

vorojax

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2006
نوشته‌ها
451
لایک‌ها
48
سلام خدمت دوستان یووه ای عزیز
این دل پیرورو چرا بازی نمیده؟؟مصدومه؟؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام خدمت تمام دوستان عزیز بیانکونری :D

تبریک اول به خاطر شروع موفق فصل

تبریک دوم به خاطر شکست سنگین تیم رم

تبریک سوم به خاطر گلزنی دیگو و ملو دوست داشتنی و پیشرفت بسیار خوبشون

تبریک چهارم به خاطر خرید یک دفاع بسیار خوب به نام گروسو

مدت فصل نقل و انتقالات تمام شد و باید بگم یوونتوس بسیار خوب عمل کرد و اگر پولسن و مولینارو و زبینا رو هم میفروختن به جرات میشد گفت که حتی بهترین فصل نقل و انتقالات رو در این چند سال اخیر داشتیم

به امید موفقیتهای همیشگی و قهرمانی یوونتوس بزرگ در تمامی جامها

زنده باد یوونتوس و هوادار دوست داشتنی یووه

موفق باشید

سلام فریبا جان

امسال دیگه قهرمانیم:happy:

با تشکر از همه دوستان به خاطر خبررسانی و عرض تبریکات و ...

و پیش به سوی قهرمانی

:happy:

سلام خدمت دوستان یووه ای عزیز
این دل پیرورو چرا بازی نمیده؟؟مصدومه؟؟

نه مصدوم نیست:f34r:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
امیدوار هستم مقابل لاتزیو بازی کنم
alexia.jpg


نیمکت نشینی دل پیرو در دیدار مقابل رم به سوژه ی اول رسانه های ایتالیا تبدیل شده است و بسیاری از کارشناسان فوتبال ایتالیا معتقد هستند دل پیرو در این فصل مهاجم اول یووه نخواهد بود. کاپیتان یووه در وب سایت شخصی خود در مورد دیدار با رم گفت :

"سه امتیاز حساس از باری در رم به دست اوردیم و بسیار خوشحال هستیم که توانستیم اشتیاق و شخصیت خود را به نمایش بگذاریم. اگر می خواهیم به اهداف از پیش تعیین شده ی خود دست پیدا کنیم و هواداران خود را خوشنود نگاه داریم باید به همین شیوه ادامه دهیم."

"من به دلیل نیمکت نشینی فقط بازی را تماشا کردم اما امیدوار هستم در بازی بعدی که باز هم در رم برگزار خواهد شد فرصت بازی کردن پیدا کنم."


روح مادربزرگم به من کمک کرد
melo2.jpg


گلزنی در نخستین دیدارش با پیراهن سیاه و سفید می تواند اغاز دوره ای طلایی برای او تلقی شود. او بسیار خوشحال و راضی ست اما شادی او تنها برای گلزنی در المپیکو ختم نمی شود. فیلیپه ملو از وجود روح مادربزرگش در المپیکو می گوید و تاکید دارد که از مادربزرگش هدیه گرفته است زیرا دوران بیانکونری شدنش را با فوت در برزیل شروع کرد.

" مادر بزرگم درگذشت، او را دونا مانولینا خطاب می کردم برای من یک فرد استثنایی و ویژه بود، مطمئنا که شجاعت را در المپیکو او به من هدیه کرد. در ان شب روح او درالمپیکو بود و از نمایش من خوشحال شد. "

او که اعتقاد مذهبی بالایی دارد تاکید می کند همواره کسانی که دوسش دارند به او کمک می کنند حتی اگر از دنیا رفته باشند. اما شرایط خانوادهی این مهره برزیلی پس از درگذشت مادربزرگش همچنان متشنج است زیرا پدرش نیز از بیماری سختی رنج می برد و هر لحظه احتمال شنیدن خبر ناگوار دیگری او را تهدید می کند. او از هم تیمی ها و تیفوسی های بیانکونری درخواست کرد برای پدرش دعا کنند.

اما شرایط در یووه بر خلاف زندگی شخصی بسیار خوب و عالی ست. تصور چنین فضایی را نداشتم، خیلی خوب تمرین می کنیم و در کناریکدیگر بسیار هماهنگیم، ارتباط بسیار صمیمی و نزدیکی با مربیان داریم و هم تیمی ها نیز بسیار دوستانه برخورد می کنند. هفته گذشته یک هفته عالی بود، هیجان زیبایی را تجربه کردم از اینکه توانستم در کنار دوستانم برای سه امتیاز بازی موثر باشم خوشحالم. بازی در المپیکوی رم بسیار دشوار است، اما ما موفق شدیم.

البته گلزنی دروسی قابل تحسین است و مهره تازه وارد یووه در این باره نیز گفت: او یکی از بهترین هافبک های دنیا به شمار میرود، گل او نیز دیدنی و غافل گیرانه بود.

از او در خصوص برزیلی شدن یوونتوس و بازی شبیه به نمایش برزیل سوال کردند. خوب حقیقت دارد، تکنیک تیم شبیه برزیلی هاست، در ترکیب نیز سه برزیلی قرار دارند اما یووه یک مهره پرتغالی به نام تیاگو دارد، مارکیزیو و کامورانزی نیز قدرت بدنی و تکنیک بالایی در به حرکت در اوردن توپ دارند، یوونتوس اهسته اهسته به صد در صد امادگی و شرایط باشکوه خود می رسد.

اسکودتو، او معتقد است بانوی پیر توانایی کسب اسکودتو را دارد، می توانیم همه جام ها را بالای سر ببریم. در اغاز می دانیم که همه چیز سخت است اما یکشنبه گذشته نشان دادیم که می توانیم، انچکه نیاز است هر روز تکرار کنیم این است، پیروزی، ما پیروزی می خواهیم.


از پیوستن به یوونتوس خوشحال هستم
grosso1.jpg


خیلی خوشحالم، احساس عجیبی دارم. به خانه ام بازگشتم، خواسته قلبی من حضور در یوونتوس بود اما هیچ انتظار نداشتم که این خواسته من براورده شود و من به این زودی در این تیم باشم. به هر حال رویای من تحقق یافت و حالا من در کنار دوستان خوبم در یووه هستم.

از او در خصوص تیم ملی ایتالیا سوال کردند و پاسخ داد: امیدوارم بتوانم یک بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم. در این لحظات حضورم اسان نیست اما خواسته من همین است.

فابیو تاکید کرد امدن به ایتالیا و تورینو به احساس بسیار مطلوبی داده و امیدوار است در کنار یوونتوس به همه افتخارات و پیروزی هایی که انتظارش را دارد دست یابد و در جمله پایانی گفت: یوونتوس شایسته بزرگ ترین افتخارات است

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تیمی کامل و حرفه ای دارم
ferrara2.jpg


یک هفته دیگر از مربیگری او می گذرد، همچنان می تواند با یوونتوسی که دوست دارد تمرین کند و تیمی که در نظر دارد را پرورش دهد. تا به اینجای کار بسیار موفق نشان داده و با خرید اخرین مهره دلخواه تمرینات اصلی را پس از دو روز استراحت از عصر امروز اغاز خواهد کرد.

مستر فرارا عصر سه شنبه با مهره تازه وارد یووه، فابیو گروسو دیدار کرد تا به او خوش امد بگوید، بازیکنی که حالا با ورودش می تواند راه را برای اهداف فرارا هموارتر نماید و او را به پیروزی های بیشتر یاری.

مربی بیانکونری در گفتگو با شبکه یوونتوس نقل و انتقالات این فصل بیانکونری را استثنایی و عالی توصیف کرد و افزود: تمام مردانی که برای یک تیم کامل و بزرگ نیاز است در یوونتوس جمع شده اند، کلیه بازیکنا مورد تایید و خواسته مجموعه و مدیران هستند و من به کلیه انان در طول فصل نیاز دارم. با کمک و یاری مسولین باشگاه من تیمی را در اختیار دارم که بسیار حرفه ای و کامل است.

باید اعتراف کنم که احساس غرور می کنم و احساس رضایت عجیبی دارم که چنین شروعی در مربیگری داشتم. به هر حال هدف ما پیروزی ست و این هدف در مجموعه یووه به خوبی دیده می شود.

از او سوال کردند ایا مدیران تیم را برای قهرمانی بستند ؟ در این تیم بازیکن دیگری نیاز نیست، گروسو را نیز جذب کردیم و این بازیکن می تواند کمک بسیار زیادی داشته باشد. او یک مهره ارزشمند برای ما است و در کنار مولینارو و دچلیه در ترکیب قرار خواهد گرفت. از مدیران یووه نیز ممنونم که چنین امکاناتی را فراهم کردند.

فرارا از برنامه باشگاه گفت و تاکید کرد برنامه ای از ابتدا تا پایان در نظر گرفته شده و ما روش و سیستم خود را ادامه خواهیم داد .


مارادیگووو
diego5.jpg


دیه گو، مانند مارادونا، یک برزیلی همانند زیکو، یک فانتزی باز بزرگ شبیه پلاتینی و سایر شماره ده های برتر دنیای فوتبال. مهره ای که هوش و قدرت از او یک بازیکن کامل و بی نقص ساخته و حالا یوونتوس بازیکنی را که تمام خصوصیات یک قهرمان در او دیده می شود را در ترکیب خود می بیند. یک شروع بی نظیر و فراموش نشدنی همراه پیراهن سیاه و سفید یوونتوس. ورزشگاه و کلمه المپیکو برای او به یادماندنی شد، چه المپیکوی تورینو و چه المپیکوی رم. هر دو استادیومی که در نخستین و دومین دیدارش در سری A خوش درخشید و و در ادامه موفق به گلزنی شد. زمانی که برابر جالوروسی و در غیاب کاپیتان نسبتا مصدوم یووه به میدان گام گذاشت از مسولیت سختی که در این بازی به عهده گرفته بود خبر داشت، شاید هم از جدال سخت مقابل توتی و یا حتی لحظات پرهیجان و زیبایی که دقایقی بعد تجربه کرد اگاه بود. به هر حال اماده و قبراق امده بود،چهره او نشانی از نگرانی نداشت و زمانی که سوت بازی به صدا در امد کسی او را مضطرب، کلافه و سردرگم ندید.

مسلط و قدرتمند نشان می داد. پا به توپ جلو می رفت و کنترل بی نظیری بر توپ داشت، دریبل های ریز و سریع در کنار قدرت بدنی بالا به او کمک کرد تا در نیمه نخست دروازه حریف خوش نام خود رم را باز کند و در کنار دیگر هم تیمی هایش در گوشه ای از ورزشگاه جشن گلزنی به پا کند.

اما میزبان هر چه تلاش کرد تا بر او و دوستانش در یووه غلبه کند نتوانست، تنها زمان را تلف کرد، هر چه کوشید بازی را به تعادل برساند موفق نشد زیرا یک برزیلی در میانه میدان میدان داری می کرد، یک فانتزی باز که نمونه جوان پلاتینی و دل پیرو است برای بیانکونری همه کار کرد تا تیمش پیروز شود و خیلی زود نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و از همه مهتر خیلی زودتر از زمانی که انتظار داشتیم قلب تیفوسی های یوونتوس را به تسخیر خود دراورد. امروز پس از گذشت چند روز از برتری بانوی پیر مقابل قرمز و زردهای ایتالیا می خواهیم ستاره جدید سیاه و سفیدپوشان را با بازیکنان بزرگ سابق فوتبال مقایسه کنیم.

ایا او شبیه مارادوناست یا به پلاتینی شباهت بیشتری دارد ؟ زیکو چطور ؟ اما به نظر می رسد راه اشتباهی را انتخاب کردیم، زیرا دیه گو منحصر به فرد است. مقایسه و سنجش او با دیه گو مارادونا به هیچ وجه درست نیست. هیچ علاقه ای نیز به چنین مقایسه ای ندارم، مطمئنا نمی توانیم شباهتی میان وی و شماره ده بزرگ دنیای فوتبال و اسطوره ارژانتنی ها مارادونا پیدا کنیم، حتی با پلاتینی و یا زیدان. فوتبال مدرن تغییر کرده و چهره ای جدید به خود گرفته و دیه گو نمونه بارز این فوتبال مدرن به شمار می رود. او بسیار فانتزی ست، تکنیک بالایی دارد و مقاوت و توانایی بسیار خوبی و مناسبی نیز از او می بینیم بنابر این او را الگویی برای فوتبال امروزی تلقی می کنیم که با فوتبال گذشته قابل قیاس نیست. پس از این جهت نمی توانیم حرکات سریع، کنترل توپ بالا و هوش او را در فوتبال کنونی با دیه گو ماردونا و پلاتینی ان زمان بسنجیم. در کنار فاکتورهای مهمی که از او یک ستاره ارزشمند می سازد، جوانی و نشاط این دوران را نیز اضافه می کنیم تا توجه شویم دیه گو یوونتوسی ها یک مهره فوق العاده است. تا پیش از 30 سالگی زمان مناسبی برای یادگیری و خودنمایی ست و حالا او پیش از رسیدن به 25 سالگی خیلی چیزها یاد گرفته و می تواند در ترکیب یوونتوس نمایشی که تنها ویژه اوست را ارائه کند.

دیه گو مهره بازی ساز یوونتوس است که با رفتن ندود این تیم کمبود ان را احساس می کرد اما هنوز نبود او شکل نگرفت که این برزیلی ریزنقش پیدا شد و حالا یووه با او می تواند به دنبال پیروزی و روزهای زیبای گذشته اش باشد. شما ببیند زمانی که سیسوکو نیز امادگی حضور در ترکیب را داشته باشد و درکنار دیه گو قرار گیرد و در خط حمله امائوری و یاکوئنتا را ببینیم و کیه لینی، کاناوارو و لگروتالیه نیز دفاع یووه را پوشش دهند و پشت سر همه بازیکنان جیجی بوفون بیاستد چه تیم قدرتمندی شکل خواهد گرفت ؟ ترکیبی که تیمی با فیزیک بدنی بالا و بازیکنان فیزیکی و قدرتی ترتیب داده و برای کسب اسکودتویی که در سال های اخیر توسط اینتری ها فتح شده یورش خواهد برد. اینتری که با حضور اتوئو و میلیتو تغییر رویه داده بازی سرعتی را در دستور کار خود قرار داده، همان روشی که می تواند برای پیروزی در اروپا موثر و مفید باشد اما برای قهرمانی در ایتالیا با مشکلات و دردسرهایی مواجه خواهد شد.

دیه گو و توانایی او قابل انکار نیست، اگر او را در ترکیب و میدان بازی ازاد گذارند می تواند هر دفاعی را با مشکل روبرو سازد. با او تیم میتواند بیش از هر زمان دیگر خطرساز و زهردار باشد. بازیکنی که با امدنش به فوتبال ایتالیا ارزش تکنیک و خلاقیت خود را بیش از زمانی که در المان بازی می کرد درک خواهد کرد. با این حال نمی دانیم که یوونتوس با دیه گو پیروز خواهد شد یا خیر اما می دانیم که دیه گو یک بازیکن کلیدی و سرنوشت ساز است و باید بگویم هر چند برای ستاره قدیمی و فرانسوی یوونتوس، میشل پلاتینی و سایر بزرگان دنیای فوتبال احترام زیادی قائلیم اما معتقدیم دیه گو یکی است و ازهیچ بازیکنان بزرگ دنیای توپ گرد تقلید نمی کند.

حالا او تبدیل به شماره ده ای ارزنده شده که تنها پیراهن شماره ده را بر تن نمی کند و بی شک منتظر خواهد ماند تا با خداحافظی اسطوره بیانکونری و با اجازه از کاپیتان الکس پیراهن شماره دهی که سال ها بر تن ستاره دوست داشتنی و محبوب یوونتوس، الساندرو دل پیرو بود را بر تن کند و نمایش های و افتخارات ستاره خاموش نشدنی بیانکونری را در یادها زنده نگاه دارد هر چند که می دانیم الکس جانشینی ندارد.


اسکودتو را از ما گرفتند اما امید را نمی توانند
buffon3.jpg


سه تابستان گذشته را به یاد دارید، مطمئنا. تابستانی سخت و پرفشار برای مجموعه یوونتوس و ما. فصل ناگواری بود، دو اسکودتوی ارزشمند را از ما گرفتند و مهره هایی که رهسپار شدند و رقابت هایی که در سری B ادامه داشت. اما در ان روزهای سخت تنها امید، یوونتوس و یوونتوسی را زنده نگاه داشت، امید در کنار اعتماد به شایستگی ها.

جیجی بوفون در استانه حضور در تمرینات تیم ملی ایتالیا برای رقابت مقابل گرجستان و بلغارستان در گفتگویی نسبت به قدرت یووه گفت: انها که دو اسکودتوی ما را از ما گرفتند اما نمی توانند امید را از ما بگیرند.

یووه حال و روز خوبی دارد و قدرت این تیم زبان زد تیم های ایتالیایی شده درست مانند همیشه و حالا مهره های بیانکونری نیز عزم خود را برای رسیدن به افتخارات مورد نظر جزم کرده اند، بهترین سنگربان جهان تاکید کرد، این بسیار مطلوب است که تیفوسی ها رویا و ارزوهایی دارند و به فکر دو اسکودتویی اند که از دست ما ربودند، ما در حقیقت می دانیم که راه دشواری پیش روست، اینتر قدرتمند نشان می دهد با میلیتو و اتوئو نسبت به گذشته سریعتر شده اند اما این گروه نمی توانند یوونتوس را در ادامه مسابقات بگیرند، در دی ان ای ما پیروزی دیده می شود و پیروزی در دی ان ای ما رنگ حیات گرفته و ما به ان اعتقاد داریم.

از او در خصوص نظرش درباره اظهارات مورینیو پس از سخنان لیپی پرسیدند، مطمئنا متوجه نشدم اما بعد توضیح داد من اینجا تنها از دو اسکودتوای که به ناگاه برای انان پدید امد صحبت می کنم در حالی که انان می خواهند امید را از وجود ما پاک کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یک نماد برای همه ی ابعاد فوتبال
scirea.jpg


بدون شک کسی او را فراموش نخواهد کرد. بله صحبت از شیره آ یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال جهان و باشگاه یوونتوس است. مدافعی بزرگ که تمامی افتخارات بزرگ را در کنار روحیه ی اخلاقی و بزرگ منشانه به دست اورد و ساده از دنیا رفت.

امروز سالروز فوت مدافع ملی پوش یووه است. ستاره ای که چه در یوونتوس چه در تیم ملی ایتالیا، هرگز اخراج نشد،هرگز در دوران ورزشی اش محروم نشد و به عنوان یکی از با اخلاق ترین بازیکنان تاریخ ایتالیا شناخته میشوید. هنگامی که وی به همراه ایتالیا قهرمان جهان شد مربی لاجوردی پوشان گفت: "یک نماد برای همه ی ابعاد فوتبال : تکنیک، استایل، رفتار.از لحاظ سبک بازی شیره آ بی مانند بود،"

دینو زوف دروازه بان اسبق تیم ملی ایتالیا در مورد شیره آ گفت: "یک مرد استثنایی و یک فوتبالیست استثنایی. واقعا هیچ کلمه ای نیست که بتوان بزرگی او را باهاش توصیف کرد.شیره آ اگر فرصتی برای مربی شدن پیدا می کرد یکی از بهترین مربی های تاریخ می شد. افسوس برای از دست دادن وی.

گفتنی است گئتانو در 36 سالگی در سانحه ی رانندگی درگذشت.


شیره ا، غرور ما
coboli1.jpg


سیستم و روشی که برای همه یکسان است و در پیکره بیانکونری ابدی ست و ماندگار. از مدیریت گرفته تا مربی و بازیکن، همه برای یک هدف مبارزه می کنند و تنها خواسته انان پیروزی و برتری در صحنه های مختلف ورزشی ست. در روزی که ویژه یکی از اسطوره های بزرگ حیات یوونتوس، گائتانو شیره ا بود جووانی کوبولی از او و شایستگی هایش گفت و جشن بزرگی برگزار شد. الکس که پا جا پای این ستاره قدیمی گذاشته یک بار دیگر تاکید کرد هرگز جانشین او نخواهد شد زیرا او برای الکس یک الگوی بزرگ محسوب می شود.

مرد نخست بیانکونری به ارزش های این ستاره خوش نام یووه پرداخت و گفت: او یک بازیکن بزرگ و یک اموزگار فوق العاده بود، رابطه ای عالی و نزدیک و افتخارات بسیار زیادی که در کنار بیانکونری به دست اورد، نقش او در تیم فوق العاده ارزشمند بود و هرگز فراموش شدنی نیست.

از کودکی عاشق فوتبال بود و من امید و انگیزه را در چهره به خوبی به یاد دارم، گل هایی که به ثمر رساند و خاطراتی که از دوران بازیگری او در ذهن دارم.

انگیزه و روحیه ای او همواره بر فضای یوونتوس حضور دارد، تکنیک، روحیه، قدرت و بزرگی او برای ما الگویی ست که همچنان ادامه دارد. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ حیات یوونتوس است که جزیی از باشگاه بوده و حیات تیم را به خود اختصاص داده است.

یووه ی امروزی خاطرات انان را زنده نگاه می دارد و سعی می کند بزرگی و ارزش های بازیکنان استثنایی ان زمان را ارائه دهد، این گروه ستاره های قدیمی خود را فراموش نمی کنم و به خوبی می داند که در این تیم چه مهره هایی بازی کرده اند.

هر مهره و مدیری که به یوونتوس وارد شود این هدف را دنبال می کند و در این زمینه هرگز تغییری در یووه نخواهید دید. شیوه شیره ا مانند شیوه بونیپرتی ست، از او فرا گرفته بود و تکنیک و خصوصیاتی داشت که همه را خیره می کرد و مطمئنا دل پیرو نیز به همین ترتیب راه انان را ادامه داد.

این هدف و این انگیزه در کنار قدرت ذاتی که یوونتوس وجود دارد تیم بزرگی را می سازد و حالا مدیران، مربیان و بازیکنان همه در کنار یکدیگر همواره این روش را دنبال می کنند و این رمزی ست که حتی تیم را در لحظات سخت و تیره بار دیگر بلند کرد.

در ادامه ماریلا شیره ا در کنار مسولین حضور یافت و از مدیران بانوی پیر تشکر کرد، یاداوری گائتانو، یاداوری مردی بزرگ و یک الگوی نمونه است، او خیلی چیزها را در فوتبال تغییر داد من از اینکه در حال حاضر در کنار شما هستم احساس غرور میکنم و ممنونم ، از همه ممنونم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر گائتانو در حال حاضر اینجا بود چه می کرد ؟ گفت: ایمان دارم که هر عملی که می خواست را با تجربه کامل و دقیق انجام می داد. نمی دانم شاید مربی می شد و یا در پست مدیریت حضور می یافت، وکیل انیلی علاقه داشت که او مدیر می شد. او می توانست نتایجی را به دست بیاورد که شایستگی ان را داشت درست مانند بونیپرتی که بسیار بزرگ و شایسته بود.


پیراهن شیره آ به گروسو رسید
grosso2.jpg


شیره آ ستاره ی ارزشمند یووه در طول دوران خود در باشگاه یووه پیراهن شماره ی 6 را بر تن می کرد و امروز پیراهن ارزشمند این اسطوره ی ایتالیایی که تاکنون به کسی داده نشده بود به گروسو مدافع جدید یووه تقدیم شد.

مدافع قهرمان جهان در این باره گفت: "پوشیدن پیراهن شیره آ افتخار بزرگی برای من محسوب می شود. پیراهنی کسی که هنوز مثالی برای بهترین فوتبالیست ها به حساب می اید. احساس می کنم باید این محبت بزرگ را با تمام وجود پاسخ دهم.

همسر شیره آ در واکنش به این کار گفت: "خوشحال هستم که یک قهرمان جهان پیراهن شوهر من را به تن کرد. فکر می کنم فابیو شایستگی پوشیدن این پیراهن را دارد و برای وی ارزوی موفقیت می کنم و امیدوار هستم ارزش این شماره ی 6 را نزد هواداران بداند.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه دیوید داره یووه رو ترک میکنه.........:(
-------------------

شوک ! خداحافظ یووه !!!
trezeguet3.jpg


نمی دانیم شاید حق با او باشد، شاید اگر ما نیز در جای او قرار داشتیم سرانجام مجبور به اخذ چنین تصمیمی می شدیم. شاید او به این مسئله رسیده که در ترکیب جایی ندارد و با گذشت دو هفته از سری A همچنان بر روی نیمکت نشسته، به چهره او می نگریم، تنها چشمان مضطربی را که انتظار حضور در ترکیب را به وضوح نشان می دهد می بینیم و حالا تصمیمی که اعلام شد. دقایقی پیش مهاجم فرانسوی یووه پس از سال ها تکذیب و تایید، تصمیم گرفت از یوونتوس برود.

دیوید ترزگه مهره ای که در طول حیات یووه توانست بیشترین گل را در میان بازیکنان خارجی باشگاه به ثمر برساند لب به سخن گشود و از رفتن و خداحافظی گفت، صحبت و خبری که جامعه بیانکونری را در سیاهی و غم فرو برد. " در پایان فصل از یووه خداحافظی خواهم کرد. "

به نظر می رسد پس از مدتها خبر و لحظه ای که انتظار نداشتیم فرا رسید و حالا ترزگل پیش روی شبکه اسکای از خداحافظی با یوونتوس خبر داد.

مطمئنا او تنها فوتبال ایتالیا و یووه را ترک خواهد کرد و قصد اویختن کفش ها بر روی دیوار را ندارد، شاید تصمیم به بازگشت به خانه فرانسه و یا ارژانتین بگیرد و یا تصمیم بگیرد بیشتر لحظات خود را با خانواده و پسرانش بگذراند اما انچکه حتمی ست رفتن از یوونتوس است.

مهره ای که تا پایان سال 2012 با بیانکونری قرارداد دارد و در این صورت قرارداد خود را فسخ خواهد کرد با این حال تاکید کرد به هیچ عنوان با باشگاه و مربی فرارا مشکلی ندارد " مشکلی نیست، فرارا به خوبی تیم را هدایت می کند ، من پیش از این تصمیم به رفتن گرفته بودم. "

تصمیم رفتن ازیووه در پایان فصل عملی خواهد شد اما ترزگه امیدوار است در این یک سال همراه یوونتوس جامی را بالای سر ببرد و پیروزی ها و افتخارات گذشته را تکرار کند. " در این فصل هیجان و روح زیبایی را حس می کنیم و امیدوارم بتوانم از یووه با یک جام خداحافظی کنم. "


گائتانو الگوی دیروز الکس و اله الگوی امروز....
alex5.jpg


اله را به خوبی می شناسیم، کاپیتان و اسطوره ای که در قلب تک تک تیفوسی های یوونتوس جای گرفت و تبدیل به پرچم دار برجسته و محبوبی شد که در تاریخ بانوی پیر جاوانه خواهد شد. اما الکس خود معتقد است گائتانو شیره آ الگویی ست که او از زمان کودکی به ان علاقه داشت و با توجه به شناخت و الگوبرداری از این ستاره ارزشمند موفقیت های بزرگی را کسب کرد و حالا از این بابت احساس غرور می کند.

الساندرو دل پیرو مهره محبوب بیانکونری به مناسبت یادبود گائتانو شیره آ مهمان شبکه اسکای بود تا پس از گذشت 20 سال از این قهرمان قدیمی دنیای فوتبال و یووه تقدیر کند.

بیست سال پیش، خیلی کوچک بودی، یک نوجوان که شیره ا را در جوانی می دیدی و طرفدارش بودی. ایا تو برای فرزندانت از او خواهی گفت ؟ چطور از او یاد می کنی ؟
بله مطمئنا از او خواهم گفت زیرا او هرگز فراموش نخواهد شد. از او و چگونگی خداحافظی از فوتبالش خواهم گفت. از انچکه برای یووه انجام داد، او برای همه یوونتوسی ها و فوتبال ایتالیا یک نمونه بزرگ تلقی می شود، شخصی که همواره مورد احترام قرار گرفت. نمایش های او لذت بخش بود و همه از بازی او لذت می بردند نه تنها هواداران یوونتوس بلکه همه علاقه مندان فوتبال. انچکه برای من جذاب و خوش ایند این است که کودکانی که امروز مرا می بینند مرا به یاد ان دوران می اندازد که من چطور به دنبال او بودم و گائتانو الگوی من بود.

به این دلیل که از او یاد گرفتی ایا تصور می کنی که او همچنان نیز می تواند یک الگو محسوب شود حتی برای فوتبال امروزی ؟
مطمئنا. او باید یک الگو باشد. این مهم است که او را به یاد بیاوریم زیرا روش فوتبال را یاداوری می کنیم. و مراسم یادبود تنها به این دلیل برگزار نمی شود. او یک فرد استثنایی و مثبت بود ، در ورزش و زندگی شخصی می توانیم او را یک نمونه بدانیم. کلمه و جمله ای که بتواند انچکه را که او انجام داد توصیف کند وجود ندارد.

چه صحنه و چه احساسی را از ان عصر فراموش نشدنی در بیست سال پیش به یاد داری ؟
ان یکشنبه دلسردی عجیبی میان بیانکونری ها دیده میشود. یک تراژدی بزرگ که در نزد تمام تیفوسی ها محرز بود، لحظه تلخی بود به خوبی یادم هست که او پس از گذشت دقایقی فوتبال را کنار گذاشت، با تمام بازیکنان و مدیران و در ادامه با تیفوسی ها خداحافظی کرد، احترام نزد او فوق العاده بود از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند و محکم بود.

ماریلا همسر گائتانو به همراه پسرش می گویند زمانی که تو در میدان هستی کاملا حس و هیجانی را تجربه می کنند که گائتانو در ان زمان بازی می کرد.
از انها بی نهایت ممنونم، این کملات و احساسات تنها دلیلی ست برای غرور و افتخار من. ارتباط و اتصال من با خانواده شیره آ به نخستین روزهای حضورم در شهر تورینو بازمی گردد. در نزدیکی خانه انان زندگی می کردم. با ریکاردو تقریبا همسن بودم. ارتباط خوب و نزدیکی میان ما ایجاد شد و من همیشه ماریلا و ریکاردو را در کنار خود می دیدم و به اهستگی با انان اشنا شدم و انها از به عنوان بازیکنی با فرم گائتانو نام بردند.

فصل گذشته توانستی بر شیره ا در تعداد بازی با پیراهن یووه غلبه کنی ، زمانی که از دور به این رکورد نگاه می کردی چه احساسی داشتی ؟
مطمئنا هیجان اور بود. دوست داشتم کنار او باشم او یک نمونه بزرگ برای من بود. زمانی که ماریلا و ریکاردو به من پیراهن ویژه را هدیه کردند لحظه بی نظیری را تجربه کردم، لحظه ای مهم که نمی توانم توصیفش کنم. یک لحظه که شاید جز بهترین لحظات حضورم در یووه بود، دلیلی برای افتخار کردن و احساس غرور. انگیزه بزرگی در من وجود داشت و حالا این لحظه را از نزدیک می دیدم. اما لحظه ای که از دور به این رکورد فکر می کردم را به یاد دارم واقعا هیجان انگیز است که در کنار ستاره ای مانند گائتانو حضور دارم.

تیفوسی های یوونتوس از تو انتظارات زیادی دارند، حالا دیه گو فصل را با درخشش اغاز کرده ایا تو انتظار چنین نمایش قدرتمندی را از او داشتی ؟
خیر، من منتظر ارتباط خوب یووه و دیه گو و کامیابی های بزرگ را داشتم. بی شک شروع او بسیار قدرتمند تر از انچکه تصور می کردیم بود، من بسیار خوشحالم، باید همه دوستانم در یووه چنین باشند. مربیان و تیفوسی ها چنین تیمی را می خواهند، گروهی که در روزهای نخست حضورم به من کمک های بسیار زیادی کردند و راه هایی را پیش جلوی من گذاشتند تا بتوانم رشد کنم و بهتر و بهتر شوم.

جشن های زیادی را در پیچ های جنوبی و شمالی استادیوم همراه تیفوسی ها برای گلزنی برپا کردی، ایا احساس می کنی که نزد تیفوسی ها تبدیل به یک بت شده ای ؟
احساس خوبی دارم، با یپراهن یووه به بزرگ ترین احساسات و پیروزی ها رسیدم، پیراهی که احساسات بسیار فانتزی و جذابی را برای من هدیه داد، تیفوسی ها برای چنین تیمی احترام قائلند و از نمایش ان لذت می برند و این برای یک بازیکن بسیار فانتزی ست زیرا می داند که هواداران به تیم کمک می کنند و همواره در کنار انانند و هر زمان که به میدان می روند می دانند که انان در کنارشان هستند. برای من جشن گرفتن برای گل زدن همراه انان جذاب و لحظه ای دیدنی و زیباست.

تصور نمی کنی که مسولیت در این لحظات بسیار سنگین است ؟
خیر، مسولیت برای من سنگین نیست بلکه کاملا طبیعی ست، هر کسی که در چنین تیمی بازی می کند این مسئله را می داند. خواسته من تمرین و تلاش بیشتر است و از همه مهمتر می دانم که تنها نیستم من تیمی را در کنار خود می بینم که بسیار قدرتمند است و به من کمک میکند، کاملا روشن است که رسیدن به پیروزی اسان نیست. همیشه موفق به گلزنی نمی شوم اما می خواهم در پیروزی یووه شریک باشم، برای یوونتوس و کمک به یووه همه کار خواهم کرد.

ایا می دانی که تیفوسی ها در گروه کری برای تو اهنگ زیبایی نزد ناپولیتانو خواندند که به نوعی هدیه به مارادونا بود.
بله می دانم که تیفوسی ها کری برای من تشکیل دادند و این غرورافرین است، احساس عجیب دارم و به خود می بالم. برای من این اهنگ بسیار جذاب است اما می دانم که باید تلاش بسیار بیشتری کنم تا مانند بازیکنی چون دیه گو مارادونا شوم. یک افتخار بزرگ برای من محسوب میشود که چنین کری برای من اهنگ خواند.

این یووه به کجا و کدام پیروزی خواهد رسید ؟
ما هدف مان پیروزی ست و باید در کلیه جام ها پیروز شویم، در حال کار و تمرین هستیم تا به این هدف برسیم، می دانیم که موفق خواهیم شد و پیروزی و جام را از ان خود خواهیم کرد.

با قدرت اینتر برابری می کنید ؟
بله ، باید دقیقا بگویم بله. یووه بهترین بازیکنان دنیای فوتبال را در ترکیب دارد، یک گروه فانتزی با مربی بسیار بزرگ. ایمان دارم که برای حمله و مبارزه مقابل کلیه تیم ها تمرین کرده ایم و مسائل مربوطه را اموختیم. برابر و نسبت به اینتر نگرانی ای را احساس نمیکنیم، برای انان به عنوان یک تیم بزرگ احترام قائلیم اما نگران انان نیستیم. روش و سیستم انان را شناسایی و تمرین می کنیم ، بازیکنان و مربیان و تیم ما همه وظیفه خود را می دانند و هدف بزرگی که در سر داریم را هر روز در ذهن مرور می کنیم، با این انگیزه و روحیه به مبارزه با انان خواهیم رفت و در ادامه فصل حاضر خواهیم شد.

کنار یاکوئنتا و امائوری بازی کردید حالا در این فصل انان دل پیرو را در چه فرمی خواهند یافت ؟
در فرم ایده ال و خوب. من مشکلی ندارم و نخواهم داشت. دل پیرو یک بازیکن فانتزی ست و این بازیکن با چنین خصوصیاتی با هیچ مهره ای در زمین مشکل نخواهد داشت.


به امید حضور در ترکیب
caceres1.jpg


مهره ای که فصل گذشته همراه ابی و اناری پوشان سه قهرمانی را به دست اورد امسال می کوشد تا در کنار سیاه و سفیدپوشان افتخارات و پیروزی های دیگری را از ان خود کند. کاسرس که بی صبرانه منتظر حضور در ترکیب یووه است در گفتگوی کوتاهی گفت: تیم بسیار قدرتمندی را تشکیل داده ایم. مستر فرارا توجه بسیار بالایی به خط دفاع تیم دارد و نفرات کنونی این خط فوق العاده مستحکم و مقتدرند.

حضور گروسو دیگر موضوعی بود که وی به ان اشاره کرد، در کنار او دچلیه و مولینارو قرار خواهند داشت و این نشان می دهد که در یووه هر پست جانشینان بسیار شایسته ای دارد. گروسو تجربه بسیار خوبی دارد و در حال حاضر خط دفاع یوونتوس کامل است و مهره های بزرگ و باتجربه در اختیار دارد.

کاسرس در پایان ابراز امیدواری کرد بتواند نظر مساعد مربی را به دست بیاورد و هر چه زودتر پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر را بر تن کند

منبع:یووه
 
بالا