• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
خب دوستان خوشبختانه اینتر 1-0 باخت!
و ما میتونیم با یه پیروزی به صدر جدول بریم بدون رقیب!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خشمگین بودیم و این نشانه خوبی ست
ferrara1.jpg


یوونتوس اماده یک یکشنبه بزرگ و به یادماندنی ست که بتواند با درخشش یارانش به یک پیروزی ارزشمند دست یابد. فردا بولونیا در المپیکوی تورینو به مصاف سیاه و سفیدهای شهر می رود و این تیم بزرگ و مشهور شهر که از تساوی چند روز پیش خود به خشم امده تمام عزم خود را جزم خواهد کرد تا سه امتیاز خانگی را کسب کند. چیرو فرارا در کنفرانس خبری پیش از دیدار شرکت می کند و به عصبانیت و خشم یووه تاکید می کند اما این خشم را علامتی مثبت می شمارد.

پسرای یووه پس از کسب تساوی مقابل جنوا عصبانی و خشمگین بودند، این علامت و نشانه خوبی ست، مطمئنا با قدرت برمی گردیم تمام گروه به پیروزی فکر می کند و حتی تساوی در یک دیدار خارج از خانه را نمی پذیرد. ما می توانستیم پیروز شویم و از نتیجه ای که از دست رفت خشمگینیم. در شرایط کنونی اوضاع به روال همیشگی بازگشته و فضای مثبتی در باشگاه وجود دارد. در جنوا خیلی خوب کار کردیم و توانستیم نمایش خوبی ارائه دهیم، باید به هدفی که داریم فکر کنیم و در هر بازی این هدف را تازه و زنده نگاه داریم.

طی سه روز بار دیگر به میدان بر می گردیم و باید با انرژی و توان کامل به مصاف حریف برویم. تا پیش از تعطیلات سال نو رقابت ها فشرده خواهند بود، همچنین مسابقه لیگ قهرمانان نیز از راه میرسد. چهارشنبه شب به مونیخ می رویم تا برابر بایرن به میدان رویم و باید در کلیه رقابت ها حضوری موثر و قدرتمند داشته باشیم و نتایج را از ان خود کنیم.

اما انچکه امروز توجهات را جلب کرد، بازگشت دوباره دیه گو و حضور الکس دل پیرو پس از پایان فصل گذشته بود. این بهترین خبر برای چیرو و یوونتوس است. اله و دیه گو می داند که حضورشان برای تیم به چه اندازه موثر و مفید است، الکس بی صبرانه منتظر بازگشت به ترکیب است و انتظار او را درک می کنم. مطمئنا هیچ بازیکنی دوست ندارد مدت زیادی را به دلیل مصدومیت دور از ترکیب بگذراند. می دانم که یک دیدار مهم و بزرگ را پیش روی داریم. یازده بازیکنی که در میدان هستند در کنار بازیکنانی که بر روی نیمکت می نشینند همگی مرا کمک می کنند. هر بازیکنی که امادگی بیشتری داشته باشد در میدان حاضر خواهد شد. به روش و سیستمی که فردا تیم با ان بازی خواهد کرد فکر کرده ام اما بازیکنان تیم را انتخاب نکرده ام. در پایان تمرین امروز با بازیکنان صحبت کردم به ویژه دل پیرو و دیه گو. ممطئنا برای احترام و ارزش به جوانان برخی مسائل تغییر می کند. باید بگویم برای برخی ستاره ها استراحت داده ام زیرا همواره در ترکیب قرار داشتند. مهره ای مانند گروسو که همیشه بازی کرده و باید کمی استراحت کند.

در این میان ترزگه نیز حضور دارد، او نیز تمایل شدید خود را برای حضور در ترکیب نشان داده، خیلی خوشحالم که او موفق به گلزنی می شود. بسیار خوب تمرین می کند، همه منتظر او هستند او شخصیت جالبی دارد و یک روح بزرگ انسانی. تقریبا همگی منتظر بازگشت بزرگی برای دیوید بودیم.

اما امائوری، او تاکنون موفق به گلزنی نشده، با این حال مربی معتقد است این مهاجم بزرگ بسیار تمرین و تلاش می کند و تنها نیاز به یک گل دارد تا بار دیگر گلزنی های خود را اغاز کند. باید کمی ارام باشد و نگرانی به خود راه ندهد. برای او خوشحالم که به تیم کمک می کند و در برابر رقبا بارها فرصت گلزنی ایجاد می کند و خود نیز بارها در استانه گلزنی قرار می گیرد. امائوری خیلی خوب ظاهر می شود و برای گلزدن دوندگی زیادی دارد اما تا این لحظه موفق نشده اما منتظر اغاز گلزنی او هستیم، با این نمایشی که ارائه می کند همگی به او اعتماد داریم.

ما فردا برابر بولونیا به میدان می رویم که چهارشنبه شب مقابل لیورنو به خوبی زمین را ترک کرد، حریفی شایسته و خوب است که باید مراقب انان باشیم. دیدار با انان سخت است، شاید بولونیا برابر ما به دنبال یک بازی تدافعی باشد اما فضایی که برای دی وایو و زالایتا ایجاد می کنند خطرناک است. این دو بسیار زهردار و موثراند و بازیکنان بزرگی هستند. هر دو را به خوبی می شناسیم، به هر حال ما پیروزی می خواهیم و با این کامیابی به دیدار اروپایی خواهیم رفت، پس از اتمام دیدار خیلی زود به مصاف مقابل بایرن فکر خواهیم کرد.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر بولونیا
بوفون – کاسرس – کیه لینی – ملو – مارکیزیو – یاکوئنتا – دل پیرو – امائوری – منینگر – زبینا – کامورانزی – ترزگه – پولسن – مولینارو – جووینکو – گریگرا – دیه گو – دچلیه و لگروتالیه


یووه به دنبال پیروزی ( یووه - بولونیا )
team2.jpg


از یک حریف ابی و اناری پوش به مصاف یک حریف دیگر ابی و اناری پوش می رویم. عصر امروز سیاه و سفیدپوشان بیانکونری در خانه میزبان بولونیا خواهند بود تا پس از تساوی مقابل جنوا این بارهمچون چهار هفته نخست فصل به سه امتیاز ارزشمند دیدار دست یابند. انچکه در این بازی بسیار حائز اهمیت و مهم است بازگشت ستاره های بانوی پیر به ترکیب احتمالی تیم است. در حالیکه یک ستاره تازه خریداری شده تمام توجهات را معطوف خود می کرد به یک باره مصدومیت به یووه حمله ور شد تا دیه گو که به اوج نزدیک می شد را از هنرنمایی محروم سازد. حالا به نظر می رسد پزشکان و کادر فنی توانسته اند او را اماده حضوری دیگر در ترکیب نمایند و شاید ما یک بار دیگر او را در ترکیب ببینیم تا هیجان بیشتری را به نمایش یووه هدیه دهد.

اما در کنار این حضور، ما بی صبرانه منتظر ستاره همیشگی تیم هستیم. سرانجام پس از مدت ها نام کاپیتان اله را در بین نفرات یووه برای دیدار برابر حریفی دیدیم و حالا منتظر می مانیم تا در صورتی که وی مشکلی احساس نکند راهی ترکیب شود و نخستین دیدار فصلش را تجربه نماید.

در شرایطی که همگی منتظر نمایش دل پیرو و دیه گو در ترکیب یووه هستند می توان امیدوار بود که امروز به خواسته خود برسیم و شاهد نمایش هنرنمایی دو ستاره بیانکونری باشیم، هر چند که می دانیم شاید این دو نتوانند 90 دقیقه کامل در ترکیب قرار گیرند اما حضور انان یووه را برای دیدار مهم چهارشنبه برابر بایرن مطمئن تر خواهد کرد.

یووه درخط حمله مشکلی احساس نمی کند، هر چهار مهاجم این تیم گلزن و موثر خواهند بود. یاکوئنتا بهترین نمایش را میان بازیکنان این پست ارائه کرده و یک گلزن بزرگ جلوه کرده اما نمی توان از حضور ترزگه و گلزنی های او بی توجه گذشت. امائوری نیز مطمئنا با بازگشت دل پیرو می تواند گلزنی های خود را ادامه دهد، زیرا با کاپیتان بیش از سایرین هماهنگ است.

در میانه میدان، بانوی پیر ستاره ای استثنایی را در اختیار دارد. مارکیزیو که در هر دیدار می درخشد و چشم ها را خیره می کند. غیبت سیسوکو با حضور او احساس نمی شود هر چند که با بازگشت او استحکام خط میانی بیش از حالا خواهد شد. جووینکو و کامو می توانند در این بازی در صورت غیبت الکس و دیه گو به میدان روند. ملو نیاز به تمرین و هماهنگی بیشتری دارد. او کمی خسته نشان می دهد.

در گوشه سمت چپ، با توجه به نبود گروسو می توانیم پس از مدتها منتظر دیدن دچلیه جوان و پرانرژی باشیم. البته شاید مولینارو جای او را در ترکیب بگیرد اما مطمئنا دچلیه از او موثر تر خواهد بود.

در خط دفاع نیز لگروتالیه، کیه لینی و گریگرا گزینه های اصلی اند، البته با توجه به بازشدن دروازه یووه مقابل جنوا، این نفرات وظیفه سنگین تری بر عهده دارند و جیجی که نباید در استانه یک دیدار اروپایی متزلزل نشان دهد.


منبع:یووه
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
یوونتوس 1- 0بولونیا

با گل دقیقه 24 ترزگه پیش هستیم!

دقیقه 59 هم دیگو تعویض شد
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
متاسفانه "93 گل خوردیم........
و باز هم یه مساوی دیگه...

الان با 14 امتیاز دوم هستیم/اینتر سوم
جالبه فعلا سمپدوریا صدر با 15امتیاز
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
متاسفانه "93 گل خوردیم........
و باز هم یه مساوی دیگه...

الان با 14 امتیاز دوم هستیم/اینتر سوم
جالبه فعلا سمپدوریا صدر با 15امتیاز
بازی خوبی بود ولی متاسفانه بازم 2 امتیاز ارزشمند رو از دست دادیم.
امیدوارم مقابل بایرن پیروز از زمین خارج بشیم .
فکر کنم الکس مقابل بایرن فیکس بشه.
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
امیدوارم مقابل بایرن پیروز از زمین خارج بشیم .
فکر کنم الکس مقابل بایرن فیکس بشه.
سلام
اگر دیه گو یا آمائوری آماده باشند با اختلاف دو گل می بریم.(انشاالله)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دیداری بدون واهمه و ترس
buffon7.jpg


با قلب هایی بی باک به مصاف بایرن خواهیم رفت. این گفته و خواسته بوفون و بیانکورنی ست. مطمئنا دیدار یوونتوس و بایرن یکی از دیدنی و مهم ترین رقابت های شب دوم لیگ قهرمانان در هفته جاری خواهد بود، دیداری که بازیکنان بدون کوچکترین هراسی به میدان می روند و برابر یک دیگر صف ارایی می کنند.

جیجی بوفون معتقد است: برای چنین نمایش و دیداری بازیکنان با انرژی و انگیزه ای بسیار بالا راهی میدان می شوند. تیم در این روزها بسیار قدرتمند و اماده است و حالا به دیدار یک حریف قدرتمند دیگر می رویم و می خواهیم بر رقیب المانی غلبه کنیم.

سنگربان بانوی پیردر خصوص تساوی برابر بولونیا اشاره می کند و می افزاید: همیشه دریافت گل در واپسین دقایق خشم اور است. حتی اگر با 5 گل از حریف پیش باشید، کمی از راه منحرف شدیم و امتیازاتی را از دست دادیم. تلخی زیادی را چشیدیم.

او معتقد است صدرنشینی سمپدوریا نیز مانند سال های گذشته روی داده، در ابتدای هر فصل شاهد حضور چنین تیم هایی در صدر هستیم اما این پایان راه نیست و صدرنشینی بارها تغییر خواهد کرد.

اما بازگشت پاول ندود و حضور او در وینوو، دیدن او در اینجا لذت بخش است و من بسیار خوشحال شدم که او را بار دیگر دیدم. طی چهار ماهی که او از خداحافظی گفت و از کنار ما رفت ما به یاد او بودیم. یکی از خوش شانسی های من این بود که با او هم بازی بودم.

بوفون در پایان تاکید کرد که تا پایان راه مبارزه خواهند کرد و این هدف کلیه مسولین و بازیکنان یوونتوس است. باید تا پایان رقابت ها با قدرت پیش رویم و دیگر امتیازات را اینگونه از دست ندهیم.


در یووه تنها باید به پیروزی فکر کرد
grosso2.jpg


صبح به خیر گروسو، چه احساسی داری که بار دیگر به المان برگشتی ؟ باید لحظات زیبایی را به خاطر داشته باشی، جام جهانی المان و قهرمانی و یک خاطره بسیار شیرین و زیبا. هر چند که این استادیوم، ورزشگاهی نیست که شما در ان قهرمان شدید اما یاداور لحظات ارزنده و زیبایی ست.

تصور می کنید که یوونتوس می تواند در ارنا پیروز شود ؟
یوونتوس همیشه و همیشه برای پیروزی راهی میدان می شود. این را خیلی زود یادگرفتم و متوجه شدم که یووه چنین تیمی ست. بایرن بسیار قدرتمند است. اما ما در این دیدار یادگرفتیم که تنها و تنها به پیروزی فکر کنیم. نیاز به امتیاز داریم زیرا در هفته نخست به تساوی رسیدیم و این تنها هدف و فکر ما در این بازی ست.

تنها یک ماه است که به یووه پیوستی اما توانستی با محیط و فضا همخوانی داشته باشی ؟
خیلی خوشحال و راضی ام. تنها می توانم از لحظات مثبت و زیبایی که دارم صحبت کنم. از مدیران، مجموعه، مربیان، بازیکنان و تیفوسی ها همه و همه صمیمی و نزدیک هستند. بسیاری از هم تیمی هایم را می شناسم و با انان رابطه نزدیک دارم. ما شبیه یک خانواده هستیم، یک خانواده بزرگ بیانکونری، خیلی سخت است که نقص و مشکلی پیدا شود. به محض اینکه راهی این تیم می شوید متوجه این موضوع اید که باید پیروز شوید، باید پیشرفت و بزرگی خود را همیشه گسترش دهید، از پیش می دانستم که مسائل ولحظات زیبایی خواهد بود زیرا این یوونتوس است.

دوئل با اینتر را چگونه می بینید ؟
نه من چنین چیزی را نمی بینم، حداقل در این لحظات. در یووه همه برای پیروزی مبارزه می کنند، می خواهیم بهتر و بهتر شویم، دوئلی با اینتر نیست ما قدرتمندیم باید پیروز شویم. باید فتح پیروزی ها و امتیازات را اغاز کنیم و تنها یک هدف داشته باشیم که باید برابر هر حریفی پیروز شویم.


اسامی دعوت شدگان برای بازی با بایرن
1254060189_NextMatch.gif


تنها یک روز تا اغاز دومین دیدار یووه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ باقی مانده است و چیرو فرارا سرمربی یووه اسامی 23 بازیکن منتخب خود را برای دیدار حساس مقابل تیم مونیخی اعلام کرد.

بر خلاف گفته های قبلی فابیو کاناوارو و مومو سیسوکو دو بازیکن مصدوم یووه به این دیدار نخواهند رسید اما بازیکنانی نظیر دل پیرو - تیاگو - دیه گو و صالی حمیدزیچ مشکلی برای همراهی یووه نخواهند داشت.

گفتنی است دیدار تیم های بایرن مونیخ - یوونتوس چهارشنبه 8 مهر ماه ساعت 22:15 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

اسامی دعوت شدگان برای بازی با بایرن
بوفون
کاسرس
کیلینی
ملو
گروسو
صالی حمیدزیچ
مارکیزیو
یاکوئینتا
دل پیرو
آمائوری
کیمنتی
منینگر
زبینا
کامورانزی
تره زگه
پولسن
مولینارو
جووینکو
گریگرا
دیگو
دچلیه
تیاگو
لگروتالیه

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دومین تساوی نا امید کننده ی فرارا
bayernjuve2.jpg


هیچ چیز تغییر نکرد، یک تساوی دیگر اروپایی این بار در ورزشگاه ارنا به دست امد تا شرایط بانوی پیر اروپا در رقابت های لیگ قهرمانان کمی متزلزل شود با این حال همچنان راه صعود باز است و می توان به دیدارهای اتی امید داشت.


سوت اغاز بازی به صدا در می اید و دو تیم ایتالیایی و المانی دومین دیدار اروپایی فصل خود را برگزار می کنند. به ترکیب بانوی پیر که نگاه می کنیم متوجه می شویم هنوز خبری از ستاره شماره ده تیم خبری نیست و باید منتظر او همچنان بمانیم، شاید تا پیش از اتمام بازی او راهی میدان شود. اما امائوری نیز در میدان نیست و ترزگل و یاکوئنتا مهاجمین بانوی پیر را تشکیل می دهند، در میانه میدان نه پولسن بازی می کند و نه تیاگو، ملو و کامو در کنار مارکیزیو وظیفه بسیار سنگینی دارند و باید دیه گو یی که انتظار حضورش در ترکیب می رفت برابر حریفی که برای او شناخته شده بود به میدان رفت.

بازی اهسته و ارام شروع شد، اهسته اهسته میزبان نامی المانی بود که میدان را در دست گرفت و بارها از خط میانی یووه گذشتند و بارها مدافعین بانوی پیر را غافلگیر کردند و بوفون را به دردسر انداختند. در دقایقی مهره های خط دفاعی یووه بسیار ناهماهنگ و ضعیف ظاهر می شدند و مهره های بایرن به راحتی در محوطه جریمه و زمین یووه حاضر می شدند، در صورتی که المانی ها کمی دقت می کردند می توانستند دروازه بانوی پیر را باز کنند.

اما در سوی دیگر میدان، هر چه منتظر ماندیم تا حمله ای زهردار و مقتدرانه از یووه ببینیم سودی نداشت، دیه گو در کنار مارکیزیو ضعیف ترین بازیکنان این نیمه بیانکونری بودند. فانتزی باز برزیلی به هیچ عنوان نتوانست مهاجمین یووه را در فرصت گلزنی قرار دهد.

او حتی نتوانست یک رابط موفق و موثر میان خط میانی و حمله یووه باشد و به مرور بر روند نمایش یووه نیز تاثیر منفی گذاشت. در این دیدار غیبت سیسوکو بیش از گذشته مشخص شد، یووه در میانه میدان مقتدر و بازیساز نبود و نتوانست چهره یک تیم بزرگ را ارائه دهد و تنها یک حرکت از دیوید ترزگه می توانست دروازه بایرن را به خطر جدی مواجه کند.

در نیمه دوم بازی نسبت به 45 دقیقه اول افت کرد، تغییری در ترکیب یووه ایجاد نشده بود. اما راه های نفود بایرنی ها از کناره های زمین بسته شده بود و گریگرا نسبت به نیمه نخست نمایش بهتری ارائه کرد. کامو نیز بازی تکنیکی خود را ادامه داد و در ادامه زمانی که دیه گو از ترکیب خارج شد و پولسن که نسبت به او پرنفس تر و جنگنده تر به نظر می رسید توانست از حملات نماینده ژرمن ها بکاهد. در این نیمه چیرو شاگردانش را به نحوی در زمین قرار داده بود که راه نفوذ بازیکنان یووه از نیمه های میدان بسته شده بود و بر سر بازیکنان تیم میزبان چند مهره یوونتوسی حضور داشتند و نگذاشتند میزبان به نمایش هجومی خود در نیمه نخست در این نیمه نیز ادامه دهد.

در ادامه امائوری نیز جای ترزگه را در میدان گرفت، او که فصل خوبی برای گلزنی را اغاز نکرده در این بازی نیز نتوانست در امر گلزنی موفق نشان دهد، حتی فرصتی نیز به دست نیاورد و تنها یاکوئنتا یک فرصت گلزنی به دست اورد که از دست داد. زمانی که بازی کسل کننده شده بود بسیاری از تیفوسی های یوونتوس در کنار علاقه مندان فوتبال انتظار حضور اسطوره بیانکونری را داشتند، اما الکس بر روی نیمکت نشست و این بازی نیز به میدان نیامد و ما را منتظر نگاه داشت.

شاید اشتباه چیرو فرارا در این بود که به مهره های بزرگ در این دیدار بزرگ میدان نداد، مطمئنا الکس می توانست هر چند بدون امادگی کامل به میدان می رفت میل هجومی یووه را بالا ببرد و نمایش هجومی بایرن را بکاهد. اما پس از کسب تساوی امشب بانوی پیر از مسولین یوونتوس می خواهیم کمی بیشتر بیاندیشند. چیرو کمی در انتخاب سیستم بازی دچار مشکل شده اما به او فرصت خواهند داد زیرا او از خانواده یوونتوس است و یوونتوسی ها او را دوست دارند.

ترکیب و نمرات بازیکنان یوونتوس
بوفون 6 - گریگرا 6 - لگروتالیه 6.5 - کیه لینی 6.5 - گروسو 6 - کامورانزی 6 - ملو 6 - مارکیزیو 5.5 - دیه گو 6 - ترزگه 6 - یاکوئنتا 5


غیبت الکس به چه علت ؟
ferraracl3.jpg


چيرو فرارا دومين تساوي اروپايي خود را نيز در دومين ديدار اروپايي به دست اورد، اين بار مونيخ و شهروندانش ميزبان مستر فرارا و شاگردانش بودند تا در برابر بايرن نمايش انان را مشاهده کنند. نتيجه هماني نشد که مهمان ايتاليايي و علاقه مندانش انتظار داشتند و يک تساوي بدون گل در کنار نمايش نه چندان مطلوب و ديدني از بانوي پير.

فرارا در پايان بازي در سخنان بسيار کوتاهي اظهار داشت: از نمايش بازيکنانم در نيمه دوم راضي ام، در نيمه اول بسيار ضعيف بوديم و به هيچ عنوان بازي خوبي ارائه نکرديم، توپ هاي زيادي را از دست مي داديم اما در 45 دقيقه دوم بهتر شديم و راه نفوذ بايرن را بستيم.

اما نمايش ديه گو مورد سوال قرار گرفت و مربي بانوي پير در اين خصوص گفت : ديه گو براي ما مهم است اما او در امادگي 100 در 100 خود قرار نداشت.

وي معتقد است تيمش در حفظ زمين خوب ظاهر شد و توانست ميدان را در دست بگيرد اما توپ در دست ياران حريف بود با اين حال راه حملات بايرن در نيمه دوم به خوبي بسته شد.

از او در خصوص غيبت دوباره الکس سوال کردند، بله الکس مصدوميتش بر طرف شده اما بايد به تدريج راهي ترکيب شود، اين کاملا روشن است که مهاجمين ما متفاوت هستند، ما منتظر دل پيرو هستيم تا با امادگي کامل و صد در صدي راهي ترکيب شود.

-------------------------------------------------------------------------------
متاسفانه بازم مساوی کردیم
فعلا در جدول این گروه با 2 امتیاز سوم هستیم
3w320sjryb7b0s2k9pgh.jpg
 

fatima z

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
منم به خاطر دل پيرو طرفدار يوونتوسم:D:rolleyes::happy::lol:
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
منم به خاطر دل پيرو طرفدار يوونتوسم:D:rolleyes::happy::lol:

سلام دوست من

به کلوپ هواداران یوونتوس خوش آمدید
happysmiley.gif

دلپیرو یکی از دوست داشتنی ترین و بهترین بازیکنای جهانه من هم یکی از دلایل یونتووسی شدنم همین الکس بود
rolleyessmileyanim.gif
 

fatima z

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
سلام دوست من

به کلوپ هواداران یوونتوس خوش آمدید
happysmiley.gif

دلپیرو یکی از دوست داشتنی ترین و بهترین بازیکنای جهانه من هم یکی از دلایل یونتووسی شدنم همین الکس بود
rolleyessmileyanim.gif
سلام و ممنون :D
امان از گلش به آلمان در جام حهاني
:happy:
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
منم به خاطر دل پيرو طرفدار يوونتوسم:D:rolleyes::happy::lol:
سلام
به کلوپ هوداران یووه خوش آمدید

بازی دیشب را دیدم
به نظرمن یووه باید یک هافبک دفاعی پشت سردیه گو می خرید (البته سیسکو هست ولی مصدومه)
دیه گو جای دو نفر بازی می کرد . هافبک ها خیلی کم توپ برای ترزگه و یا کوئینتا فرستادند و این برای تیمی در حد یووه یک ضعف بزرگ به حساب می آید.
ولی در کل مساوی در مونیخ با آنهمه تماشگر(70 هزار نفر) نتیجه ای قابل توجه است.
بازی با بایرن نشان داد یووه هنوز خیلی کار داره و باید واقع بین باشیم که با این نفرات توانایی قهرمانی لیگ قهرمانان را ندارد.
ولی یووه در سری آ قدرت اول و مدعی اصلی قهرمانی است و بازیکنان به تدریج کامل می شوند.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
عشق است یوونتوس . عشق است دل پیرو . عشق است بوفون.عشق است...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

به نظرمن یووه باید یک هافبک دفاعی پشت سردیه گو می خرید (البته سیسکو هست ولی مصدومه)
دیه گو جای دو نفر بازی می کرد . هافبک ها خیلی کم توپ برای ترزگه و یا کوئینتا فرستادند و این برای تیمی در حد یووه یک ضعف بزرگ به حساب می آید.
ولی در کل مساوی در مونیخ با آنهمه تماشگر(70 هزار نفر) نتیجه ای قابل توجه است.
بازی با بایرن نشان داد یووه هنوز خیلی کار داره و باید واقع بین باشیم که با این نفرات توانایی قهرمانی لیگ قهرمانان را ندارد.
ولی یووه در سری آ قدرت اول و مدعی اصلی قهرمانی است و بازیکنان به تدریج کامل می شوند.

خوشبختانه سیسوکو داره آماده بازی کردن می شه , دیگو هم کمی با شرایط ایده آلش فاصله داشت ولی امیدوارم توی گروهمون دیگه امتیاز از دست ندیم:rolleyes:

عشق است یوونتوس . عشق است دل پیرو . عشق است بوفون.عشق است...

به کلوپ هواداران یوونتوس خوش آمدید :happy:
عشق است هواداری به این باحالی رو:)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یه خبر بد:(
متاسفانه بازم الکس مصدوم شد:eek:

---------------
غیبت طولانی مدت کاپیتان الکس
alex10.jpg


يک روز، تنها يک روز پس از بازگشت از مونيخ و حضور در تمرينات براي امادگي تيم براي حضور در مسابقات سري A خبري ناخوش ايند مجموعه بيانکونري را در خود غرق کرد.

اخباري که از زمين تمرين وينوو به گوش مي رسد به هيچ عنوان خوش ايند نيست. ما منتظر حضور و ديدن الکس در ميدان بوديم که به يکباره ستاره دوست داشتني بار ديگر دچار اسيب ديدگي شديدي شد تا براي 30 الي 40 روز از ترکيب دور باشد.
الکس از ناحيه ران پاي چپ شديدا اسيب ديده تا سريعا راهي کلينيک پزشکي باشگاه شود و بررسي ها و معاينات اغاز شود.

در بررسي نخست مشخص شد کاپيتان به يک استراحت و دوري حدود يک ماه نياز دارد و ما بايد براي بازگشت دوباره او مدت زيادي را منتظر بمانيم.

اما اخبار ناخوش ايند تنها به دوري دل پيرو ختم نمي شود، تياگو نيز از ناحيه ران پاي چپ مصدوم شده و او نيز براي 20 روز يوونتوس را تنها خواهد گذاشت.

در کنار اين اخبار نااميد کننده، گفته مي شود کاناوارو تمرينات اهسته اهسته با دويدن اغاز کرده و سيسوکو نيز در حال گذراندن جلسات پاياني فيزيوتراپي است و صالي اميجيچ نيز در سالن تمرين مي کند.


منتظر بازگشتم
sissoko1.jpg


شکستگی کاملا برطرف شده، استخوان های شکسته مقاوت خود را به دست اوردند تا او به میدان بازگردد. سه شنبه هفته گذشته بود که پس از مدت ها او را در زمین تمرین وینوو در کنار سایرین دیدیم. حالا نوبت ان رسیده تا اهسته اهسته او را در ترکیب و در میدان رقابت برابر رقبا در کنار یوونتوس ببینیم.

عصر امروز سیسوکو در زمین تمرین حضور خواهد یافت تا امادگی خود را برای هفته های اتی بسنجد. مومو در اظهار نظری گفت: بی صبرانه منتظر بازگشتم، روزها را پشت سر هم می شمارم تا بار دیگر در میدان حاضر شوم و برای یووه بازی کنم. در این مدت بارها نظاره گر تمرین و دیدار هم تیمی هایم بودم و از شرایط کنونی یوونتوس خوشحالم، امیدوارم بتوانم سریع تر به تیم بازگردم و یووه را در رسیدن به اهدافش یاری کنم.


حتی یک اینچ هم به انها فضا ندادیم
buffon1.jpg


نمایش خوب بوفون سنگربان یووه همچون هفته های گذشته اجازه نداد بازیکنان مونخی در زمین خود به گل دست پیدا کنند و هفته ی دوم لیگ قهرمانان با تساوی 0 - 0 یووه در مقابل بایرن به پایان رسید.

جیجی مرد شماره ی یک یووه که از نتیجه چندان ناراضی نیست گفت: "بایرن با توجه به بازی در زمین خود بهتر بود ولی خوشبختانه موفق شدیم بازی انها را خنثی کنیم. ما هم موقعیت هایی را در اختیار داشتیم و اکر موفق می شدیم زمین بازی را پیروز ترک کنیم بسیار بهتر می شد."

" بایرن با شدت و حرارت زیادی بازی را اغاز کرد ولی در ادامه حتی 1 اینچ هم به انها فضا ندادیم و انسجام خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم."

وی به ریبری اشاره کرد و گفت: "تنها ریبری در این بازی عالی بود و می توان گفت ریبری تنها ارزش بلیط خریدن این بازی را داشت. در صحنه ی تک به تک ریبری تصمیم گرفت چیپ بزند ولی چون قد من بلند بود مجبور شد توپ را بلند بزند که خوشبختانه بیش از حد بلند بود و توپ به بیرون رفت."


دو امتیاز از دو بازی خوشایند نیست
grosso10.jpg


یووه با یک امتیاز به تورین بازگشت تا منتظر هفته ی سوم لیگ قهرمانان باشد تا بتواند با غلبه بر تیم مکابی راه صعود خود به مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان را هموار کند. فابیو گروسو مدافع یووه که در این دیدار نمایش خوبی را از خود به جا گذاشت کسب دو تساوی پی در پی را خوشایند نمی داند:

"در نیمه ی اول بازی سختی بود ولی رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه ی دوم بازی به تعادل رسید. ما در این دیدار گلی دریافت نکردیم و یک امتیاز ارزشمند را کسب کردیم و فرصت زیادی برای بهبود شرایط فعلی در پیش داریم اما دو امتیاز از دو بازی چندان جالب نیست.

منبع:یووه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
یه خبر بد
متاسفانه بازم الکس مصدوم شد
سلام
خبر نا خوشایندی بود
امیدوارم یووه مثل پارسال درگیر مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدیش نشود.
شکستگی کاملا برطرف شده، استخوان های شکسته مقاوت خود را به دست اوردند تا او به میدان بازگردد. سه شنبه هفته گذشته بود که پس از مدت ها او را در زمین تمرین وینوو در کنار سایرین دیدیم. حالا نوبت ان رسیده تا اهسته اهسته او را در ترکیب و در میدان رقابت برابر رقبا در کنار یوونتوس ببینیم.

عصر امروز سیسوکو در زمین تمرین حضور خواهد یافت تا امادگی خود را برای هفته های اتی بسنجد. مومو در اظهار نظری گفت: بی صبرانه منتظر بازگشتم، روزها را پشت سر هم می شمارم تا بار دیگر در میدان حاضر شوم و برای یووه بازی کنم. در این مدت بارها نظاره گر تمرین و دیدار هم تیمی هایم بودم و از شرایط کنونی یوونتوس خوشحالم، امیدوارم بتوانم سریع تر به تیم بازگردم و یووه را در رسیدن به اهدافش یاری کنم.

بازگشت سیسوکو هم می تواند دیه گو را آزاد تر و تیم را هجومی تر کند.
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
بازی بعدی ما یکشنبه با پالرمو است در ورزشگاه رنزو باربرا .
مشخصات بازی :
یک‌شنبه 12 مهر 1388 ساعت
22:15
هفته هفتم سری A و دیدار یوونتوس مقابل پالرمو، در ده دیدار اخیر دو تیم شش پیروزی، یک تساوی و سه شکست در کنار 24 گل زده و 10 گل خورده به نام یووه ثبت شده است. فصل گذشته یک شکست 2 بر یک و یک پیروزی دو بر صفر برای یووه به دست امد. در فصل 2007 یووه با 5 گل از سد حریف گذشت تا در کنار پیروزی 6 بر صفر سال 1984 پرگل ترین دیدارهای دو تیم رقم خورده باشد. در مجموع این دو تیم 47 دیدار را برابر یکدیگر انجام دادند که 28 پیروزی، 12 تساوی، 7 شکست، 102 گل زده و 46 گل خورده از ان یوونتوس است. 42 رقابت از 47 بازی در سری A انجام شده و 25 پیروزی، 11 تساوی، 6 شکست، 90 گل زده و 41 گل خورده یووه در این مسابقات به دست امده است. پالرمو تاکنون 21 دیدار را میزبانی کرده و بانوی توانسته 9 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 21 فوریه 2009 با نتیجه 2 برصفر)؛ 8 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 9 فوریه 1969 با نتیجه یک بر یک)؛ 4 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 6 اوریل 2008 با نتیجه 3 بر 2 )؛ 27 گل زده و 15 گل خورده را کسب کرده، در میان بازیکنان بونیپرتی با 7 بازی در صدر بیشتری حضور بازیکنان یووه ایستاده و الکس دل پیرو نیز با دو گل زده یکی از گلزنان یووه در این دیدار به شمار میرود.

منبع : یووه دات آی آر
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
این بازی رو باید ببریم اینتر بازیش رو 2 بر 1 برده و فعلا با16 امتیاز در صدر جدول جا گرفته.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

باید دوباره به پیروز شدن بازگشت ( پالرمو ؟ - ؟ یووه )
palermojuve1.jpg


رنزو باربرا را به خاطر داریم، ورزشگاهی خاص با هوادارانی ویژه و پرشور که شدیدا عاشق فوتبال و تیم شهرشان اند. حالا این شهر و شهروندانش میزبان سیاه و سفیدپوشان شهر شمالی تورینو هستند. تیمی که مهاجم سابق شان را در کنار خود می بیند و مطمئنا با بازگشت دوباره به این ورزشگاه خاطرات گذشته و زیباش پیش روی چشمانش نقش خواهند بست. یوونتوس که چهار پیروزی و دو تساوی را در کارنامه شش هفته سری A می بیند در نظر دارد پس از کسب دو تساوی متوالی برابر جنوا و بولونیا به برتری های هفته های نخست بازگردد و سه امتیاز هر دیدار را از ان خود کند. برای رسیدن به این خواسته می توانند از پیروزی مقابل پالرمو اغاز کنند.

یوونتوس که با یک امتیاز از مونیخ به خانه بازگشته خیلی زود سفری دیگر را آغاز می کند و راهی جنوب کشور می شود، منطقه ای در نزدیکی سیسیل که مصیبت بزرگ و بلای طبیعی دیگری را یک روز پیش تجربه کرده و غم بزرگی را حس می کند.

صورتی و سیاه پوشان پالرمو با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و می کوشد با قدرت و انگیزه ای بسیار بالا به مصاف شاگردان مستر چیرو رود. شاید نزد خود به این مسئله فکر می کنند که یوونتوس دوران رکودی را تجربه می کند و این فرصتی ست تا بتوان سه امتیاز بازی را از انان گرفت اما مطمئنا در سوی دیگر میدان بازیکنان و گروهی ایستاده اند که بی صبرانه منتظر کسب سه امتیاز دیدارها هستند.

باید دوباره به پیروز شدن بازگشت و جشن برتری گرفت. هر دیدار یک فینال است بنابر این شکست در فینال می تواند بانوی پیر را از اهدافش دور کند، اهدافی که در پایان فصل با امتیازاتی که در طول فصل به دست امده دست یافتنی خواهند شد. بنابر این در این دیدار چیرو و پسرانش حق ارتکاب هیچ اشتباهی ندارند، در این دیدار هیچ اشتباهی تیفوسی ها را راضی نخواهد کرد. امشب منتظر شکوه سیاه و سفید هستیم، دریافت گل در دقایق ابتدایی و انتهایی بازی قابل بخشش نیست. نمی توان سه امتیاز دیگری را از دست داد و با یک تساوی و یا شکست به خانه بازگشت.

بنابر این مسولیت یاران یووه در این دیدار سنگین و حساس است. مستر فرارا نیز این مسئله را به خوبی می داند و از شرایط تیمش اگاه است. بازگشت کاناوارو می تواند استحکام خط دفاعی بیانکونری را یک بار دیگر افزایش دهد و از باز شدن دروازه بوفون جلوگیری کرد.

در کنار بازگشت فابیو کاناوارو ما شاهد غیبت مارکیزیو ستاره جوان تیم هستیم، یار اینده دار یووه در دیدار مقابل بایرن خسته نشان داد و به نظر می رسد برای نمایش شکوهمند دیگر نیاز به کمی استراحت و تجدید قوا دارد. البته تیاگو نیز غایب است و برای 20 روز او را نخواهیم دید. بنابر این می توانیم منتظر بازگشت جووینکو به میدان باشیم، سبا این دیدار را نباید از دست دهد و در صورتی که چیرو او را به میدان بفرستد باید شایستگی های خود را ثابت کند زیرا زمان در حال گذر است و او نباید زمان را بیش از این از دست دهد.

دیه گو نیز برگشته اما امادگی کامل را در او نمی بینیم، با این حال امیدواریم در برابر پالرمو ارزش های خود را مانند هفته های نخست نمایان سازد. در خط حمله نیز شرایط مانند شروع فصل است، همچنان یک اسطوره دوست داشتنی غایب است و دوست دارانش را از دیدن نمایشش محروم می کند و یووه را در به دست اوردن امتیاز همراهی نمی کند. امائوری نیز گلزنی خود را شروع نکرده و هر دیدار منتظر اغاز گلزنی اش است، این دیدار می تواند او را به ارزوهایش برساند. رقابت برابر تیم سابق و همی تیمی های قدیمی و هواداران گرم و صمیمی، امائوری می تواند در ترکیب قرار گیرد و در حالی که از گلزنی خوشحال و شاد است برای به ثمر رساندن گل به تیم سابقش خوشحالی نکند اما در وجود خود بی نهایت خرسند خواهد بود زیرا دوران اوج او از راه خواهد رسید. در کنار او یاکوئنتا با شرایطی کاملا متفاوت حضور دارد، گل هایی که به ثمر می رساند و روزهای بزرگ و فراموش نشدنی ای که سپری می کند و ترزگه ای که او نیز شرایطی به مراتب بهتر از مهاجم برزیلی بیانکونری دارد. یووه با این اوصاف و برای کسب و بازگشت به پیروزی راهی باربرا می شود.


اماده دیداری بزرگ و مهم هستیم
ferrara5.jpg


فشردگی رقابت ها موجب شد تا خیلی زود به دیداری دیگر برگردیم. فرداشب بانوی پیر در خانه حریف به مصاف پالرمو حریفی سرسخت و خطرناک می رود تا تساوی های سه رقابت گذشته را از یاد ببرد.

این هفته یوونتوس به نزدیکی سیسیل می رود تا رقابت دیگری را انجام دهد، چیرو فرارا که به همراه تیمش خود را اماده دیدار فرداشب می کند در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت اماده حضور در یک بازی مهم و بزرگ هستیم.

طی این مدت رقابت های زیادی را برگزار کردیم و در دورانی هستیم که دیدارهای زیادی برگزار خواهد شد، در مجموع از نتایجی که به دست اوردیم راضی هستم، نمایش بازیکنان عالی و مطلوب است. هر روز تمرین می کنیم و هر دیدار به روند مطلوب تری دست می یابیم. باید بهتر شویم و با بازگشت کلیه مصدومین می توانیم به انچکه در سر داریم دست یابیم.

از او در خصوص دیدار فرداشب در کنارنتایج دیدارهای یووه مقابل جنوا، بولونیا و بایرن سوال کردند و مربی بانوی پیر اظهار داشت: می دانیم که یک پالرمو قدرتمند را در میدان خواهیم دید، ان تیم نیز به دنبال پیروزی ست درست مانند ما. بسیاری از یاران قدیمی در این دو تیم به مصاف یکدیگر می روند. شرایط دشوار است اما به خوبی خود را اماده کردیم، نمی خواهیم به تساوی برسیم می خواهیم پیروزی ها را از سر گیریم و با سه امتیاز راهی خانه شویم. در دیدار مقابل بولونیا من از نمایش تیم راضی نبودم اما در مونیخ خوب ظاهر شدیم به ویژه در نیمه دوم. بایرن تیمی معمولی نیست.

طی هفته های گذشته بارها سخنانی از مورینیو علیه یووه مطرح شد و چیرو در این باره گفت: در این هفته اخبار و سخنان زیادی را شنیدم اما هرگز پاسخ ندادم اما اینجا پاسخ او را خواهم داد: مورینیو مربی نمونه ای ست تیم و بازیکنان بزرگی دارد، من مدت زیادی نیست که وارد دنیای مربیگری شده ام اما همیشه در حال یادگیری و اموزش بودم، از مربیان بزرگ و باتجربه درس های زیادی اموختم. اینجا برای پیروزی هستیم، همیشه انتقاداتی وجود دارد اما زمانی که از ما انتقاد می شود برخورد تندی نخواهیم کرد. زمانی که پیروز نمی شویم از ما انتقاد می کنند زیرا پیروز نشدیم. در ماه اکتبر زمان رقابت ما برابر اینتر از راه میرسد، می خواهیم یک مبارزه ممتاز و برتر را ارائه دهیم.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار مقابل پالرمو
بوفون – کاسرس – کیه لینی – ملو – کاناوارو – گروسو – یاکوئنتا – امائوری – کیمنتی – منینگر – زبینا – کامورانزی – ترزگه – پولسن – مولینارو – جووینکو – گریگرا – اریائودو – دیه گو – دچلیه – لگروتالیه و مارونه

منبع:یووه
 
بالا